Utorak, 30.09.2014.

17:32

Evo zašto se ovaj čovek nada da nećemo pronaći vanzemaljce

Izvor: Dnevnik.hr

Evo zašto se ovaj èovek nada da neæemo pronaæi vanzemaljce IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

bb

pre 9 godina

@ c.c.c.c ~ pa ne bas. Ovo je vise kao da se nadas da napolju nema nikoga da te ne bi zadesio scenario I am legend. Bolje da nema nikog nego da nas pojedu. Ne slazem se u potpunosti. Ali bih voleo da su sve vanzemaljske civilizacije dovoljno daleko da nam dozvole da se razvijemo u silu pre nego sto se sretnemo. Prosto imas vise mogucnosti takn.

c.c.c.c

pre 9 godina

Ovaj njegov stav tj nada da tamo negde nema ničega i da ne bi bilo dobro da pronađemo život bilo gde, zvuči kao strah čoveka da izađe iz svog stana napolje jer bi ga napolju neko mogao opljačkati ili ubiti. I šta? Da ne mrdamo nigde da bi bilo bezbedni? Pa gde je tu naprtedak? Bostrome, breeee.... :) sedi, jedan!

Visio

pre 9 godina

"Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno..."

Upravo ova recenica govori da prvo treba proucimo vlastitu prorodu i otkrijemo zasto smo takvi. Ljudsa svest je punija i kompleksnija od celog kosmosa a o njoj znamo jos manje nego io zvezdama. Kakva sila nas tera da se svadjamo i unistavamo? Je li to slucajnost? Naravno da nije, ali jos nismo otkrili prirodu te sile. Jednom kada se to desi (a desice se) pitanje vanzemajlaca ce nestati jer je oduvek proisticalo samo iz naseg neznanja i iskonske zelje da znamo sta je i zasto je stvoren zivot

dzonikg

pre 9 godina

Vanzemaljci verovatno postoje ali intaligentni to je verovatno vrlo vrlo retko.. Jednostavno zivot na zemlji traje 4 milijarde godina.. To je ogromno vreme.. Da postoji neka napredna intaligencija u nasoj galaksiji i blizini pre nas oni bi odavno primetili zivot ovde i imali sve vreme ovog sveta da dodji dovde.A realno je da kad bi dosli ne bi tek tako otisli.
Na zemlji postoje milioni i milioni razlicitih vrsta zivota a samo jedna jedina vrsta je postala svesna i uspela da poleti u svemir.. A to je covek.. Koji postojo samo u jednom mikroskoskom delicu vremena koliko postoji zivot na zemlji.
Drugo objasenjenje bi bilo malo uznemirujuce po nas a to je da intaligentni zivot nije toliko redak ali kad dostigne neki veci nivo civilizacija otkrije i jaka oruzja i na kraju unisti sama sebe.. I covecanstvo je i sad uvek na jedan prisitak dugmeta daleko od samounistenja.

Ap0calypto

pre 9 godina

Kad su rekli, ako je istina, postoji preko 100 000 000 suncevih sistema kao nas. Pa sta se polemise da li ima zivota tamo. Jel ima u nasem suncevom sistemu zivota?

Milano

pre 9 godina

Zasto bi iko napustio idealnu planetu Za zivot da bi naselio Mars gde je nemoguce ziveti . I najvecoj kataklizmi Zemlja daje sansu za opstanak a Mars . Dali postoji zivot u beskonacnom kosmickom prostranstvu naravno da postoji . Mi sa primitivnom tehnologijom koju sada imamo ne mozemo videti ali za 1000 godina . Mars kolonija to je smesno slusati .

KKKK

pre 9 godina

Eh sad njima je dokaz to sto nas vanzemaljci jos nisu kontaktirali, pa smatraju da nema zivota u univerzumu. Zaboravlja se da inteligentan zivot i civilizacija nisu "smisao zivota". Na nasoj planeti zivot je postojao milijardama godina pre pojave civilizacije i nikome nista nije falilo. Takodje ce zivot postojati i kad se ljudi medjusobno istrebe, kad nestane civilizacija.

nbg

pre 9 godina

Ako su slični kao mi (bar trenutno vladajuće vrednosti kod nas) bolje da se nikad ne sretnemo. Ko bude slabiji, završiće kao indijanci.

djuro

pre 9 godina

Kakav Svemir i bakraci. Nema tamo nista. Mi smo Centar ove Vasione. Naravno postoje i druge Vasione i tamo moze biti drugih ljudi. To je tako gledajuci iznutra Vasionu. A spolja e to je nesto drugo.

Heh

pre 9 godina

Ako je svemir beskonacan, onda postoji beskonacno mnogo naseljenih planeta
(Bee-Zon, 30. septembar 2014 19:59)

Nije beskonacan. Da je beskonacan, tih beskonacno naseljenih planeta bi generisalo beskonacnu gravitaciju u svakoj tacki univerzuma.

N2

pre 9 godina

Verujem da u svemiru ima vanzemaljskog zivilota. Prosto je beshrabrujuce da u tolikom konglomeratu zvezda, planeta i satelita zivot kuca samo kod nas. Ali je veliko pitanje koliko ima i da li ima inteligentnih bica. Inteligencija je mnogo redja od zivota (makar na primeru zemlje to vidimo). U tom razmisljanju pala mi je na pamet jedna sumorna teorija: Sta ako inteligentna bica ne postoje jer su prakticno "predodredjena" da u jednoj fazi razvoja uniste sami sebe. Sanse za to su relativno velike makar sa aspekta nase civilizacije: ratovi, nuklearne i bioloske katastrofe, globalni ekoloski uticaji na planetu, opasni eksperimenti. Evo primera - Postoje eminentni naucnici (doduse u manjini su) koji upozoravaju na veliku opasnost od potencijalnog kreiranja mikro crnih rupa u eksperimentalnim akceleratorima. Vecina veruje da ce iste u trenu ispariti ali istina je da do sada nikad nismo kreirali crne rupe i da samo na osnovu Hokingove neproverene teorije mislimo da one zrace t.j. isparavaju. Ako je Hokingova teorija netacna onda "adios amigos" verovatno za koju godinu. Sta ako je gomila civilizacija nestala onog momenta kad su naucno napredovali do nivoa da izucavaju i kreiraju crne rupe. To bi svakako objasnilo zasto nas niko od "njih" nije kontaktirao.

zoran

pre 9 godina

Они су нас пронашли пре више хиљада година!
(Ненад, 30. septembar 2014 18:06)
Da... U Trecem oku...
(Zaq, 30. septembar 2014 19:07)

Stotine pilota je do sada svedocilo prisustvo UFO letelica, koje Trece Oko ti spominjesh..? Radarski snimci...masa dokaza...jedino zatucan u mozak to ne zeli da vidi. Prisutni su vanzemlajci ovde odavno....

vizionar

pre 9 godina

@(St3fan KG, 30. septembar 2014 18:47)

Potpuno si omasio i posve primitivno razmisljas, zato smo tu gde jesmo, jos uvek tavorimo u blatu.. Nema vise besomucnog istreb. vrsta, danas smo evoluirali toliko da pokusavamo da zastitimo sve ugrozene na nasoj planeti. Ok, jos uvek smo mesozderi ali ne tamanimo vrste do poslednjeg primerka.. Istina je da mnoge i izumiru, ali ne zato sto mi to hocemo i zelimo, vec kao "kolateralna steta" u trci za profitom. odn. zagadjivanjem prirode, unistavanjem klime i sl.
Jedna stvar je izvesna, a to je sve tesnje povezivanje citavog sveta u jedan sistem kog pokusavaju da nacine samoodrzivim. Emancipacijom, obrazovanjem, dolaskom interneta i informacija u svaki kutak ovog planeta, natalitet ce se vrlo brzo smanjiti i u drzavama gde danas buja..
Vec pada npr. u mnogim islamskim drzavama. Kad svi ljudi, manjine i oni najugrozeniji ostvare svoja prava, na religioznom, rasnom ili npr. seks. osnovu i odbaci se najveci deo predrasuda, doci ce do daljnjeg nesmetanog priblizavanja ljudi jednih ka drugima, rusenja drzavnih granica i stvaranja jedne superdrzave na celom globusu.

E sad: do tad ce i tehnologija napredovati, pa cemo uzivati energiju iz obnovljivih izvora,a licna prevozna sred. ce se vinuti u nebesa do granica atmosfere,i s jednog na drugi kraj globusa za par sati,bez ikakvih zastoja na granicama, carinama i sl. Sloboda jednom recju! E, u tom momentu kad se vecina nas vine do ivice svemira stvorice se kriticna masa "osvestenih"...

vizionar -optimista!

pre 9 godina

...koji ce iz prvog lica moci da vide svu sirinu i raskos kosmosa-privlaceci nas svojom magicnom moci. Tad ce se desiti preokret u glavama najveceg broja nas - (r)evolucija na mentalnom planu, sto ce ubrzati proces razmisljanja u pravcu kako da se otisnemo bezbedno i preko te granice sopstvene atmosfere!
Do tad ovu nasu planetu treba da nacinimo samoodrzivom (sustainbility - rec XXI-veka!), bez da dalje unistavamo klimatske uslove neophodne za citav planetarni svet. U medjuvremenu ce se i ovako preovladjavajuce kapitalisticko uredjenje sveta u okviru jedne takve superdrzave prekomponovati - svet prosto mora da postane ravnopravniji i humaniji, sa sansama jednakim za sve i odgovarajucim mehanizmima socijalne zastite!

Tehnologija ce to sve pratiti, i cak stavise: nezadrziv razvoj tenologije ce ustvari biti osnovni podstrekac drustvenih promena nabolje i u celini!

Zivi bili pa videli sta ce se sve izdesavati do kraja ovog veka!

Swedenonline

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.
(mare, 30. septembar 2014 19:28)

Zivot na zemlji je greska prirode koju zemlja nemoze da nam oprosti.

sandsea

pre 9 godina

Nadjite na internetu prorocanstvo baba vange, do 5 hiljada i neke godine i skapirate da je to sastavila slepa starica iz bugarske, sad vec pokojna. Dobra voznja, bez obzira da li je realno ili ne.

iks.oks

pre 9 godina

bolje da ne dodju...mene su jednom na silu pokupili,pre tri godine,sam pocetak proleca,svasta su mi radili,al sad sam spreman,cim budem video ta bela tela sa velikim ocima,odmah cu da pucam.

vracar

pre 9 godina

Problem sa time da se prosirimo na druge exo-planete je problem i naseg drustvenog uredjenja. Neoliberalni Kapitalizam funkcionise na zemlji gde mozes da imas policiju vojsku i slicno ali nece moci da funkcionise u neogranicenom prostranstvu i onda ce nastati privatne imperije koje ce se otcepiti od maticnih zemljana i eto ponovnog medjusobnog povoda za ratovanje. Jednostavno kako kod okrenes nevalja. Videcete (nasa buduca pokolenja) da ce za svemir najbolje biti vratiti diktaturu. Jedna vojska jedna nacija zemljani i udri po svemiru osvajaj i slicno!

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da oni nađu nas, jer mi kao najobičniji paraziti ne zaslužujemo da imamo Zemlju. Doći će naprednija civilizacija koja će nas kazniti za našu trovačku aktivnost.

medjuzvezdana civilizacija

pre 9 godina

hallo,zemljani..navedite nam makar jedan dobar razlog,zasto bi vas mi posetili,osim nase radoznalosti..bili,videli,pobegli)

mare

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.

Granota

pre 9 godina

Taman htedoh da ožežem po njemu kad reče:

" Šteta što u stvarnosti prevladavaju globalni sukobi, protesti, glad, haos i beda. Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno pored toliko nepojmljivog prostora tamo gore, među zvezdama, gde zapravo i leži naša budućnost."

To je najveća i najbolnija istina...

Trovach

pre 9 godina

Sta ako smo mi najstariji? Mislim, neko mora to da bude. Ako ipak nadjemo zivot na nekom drugom svetu, postoji mogucnost da ga uopste necemo moci naseliti, jer necemo biti otporni na njihove mikroorganizme, sa kojima nismo bili u kontaktu, pa ni nismo mogli razviti imunitet.

St3fan KG

pre 9 godina

Ja verujem da nismo sami u beskonačnom svemiru, ali sa druge strane, mislim da vanzemaljski život nećemo otkriti još dugo, u svakom slučaju bar za ovog života. U ovom deliću svemira jesmo sami, ali dok se tehnološki ne uzdignemo toliko da pravimo brodove sposobne za kvantne skokove i brza međuzvezdana putovanja, ne možemo se nadati da ćemo pronaći druge civilizacije. Osim ako oni prvi ne nađu nas, u tom slučaju najverovatnije ćemo biti prinuđeni da se borimo za opstanak. Jer čim su oni našli nas a ne mi njih, znači da su daleko tehnološki napredniji od nas, i 99% će doći kao kolonizatori. A svi znamo šta kolonizatori rade sa starosedeocima na tim teritorijama...

ja

pre 9 godina

uloziti napor da se mars sto pre naseli, potreba za radom na tom projektu moze bii marsalov plan za celu planetu mada verovatno bi kinezi to sami u pola cene uradili...

aco priga

pre 9 godina

Bravo!!! Tamo gore je buducnost !!! i naravno da multibilijarderi nezele nista sem jos para, ako uvide negde koji razlog za zaradu ovo bi moglo da ozivi i dase otisnemo daleko u svemir !

Granota

pre 9 godina

Taman htedoh da ožežem po njemu kad reče:

" Šteta što u stvarnosti prevladavaju globalni sukobi, protesti, glad, haos i beda. Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno pored toliko nepojmljivog prostora tamo gore, među zvezdama, gde zapravo i leži naša budućnost."

To je najveća i najbolnija istina...

St3fan KG

pre 9 godina

Ja verujem da nismo sami u beskonačnom svemiru, ali sa druge strane, mislim da vanzemaljski život nećemo otkriti još dugo, u svakom slučaju bar za ovog života. U ovom deliću svemira jesmo sami, ali dok se tehnološki ne uzdignemo toliko da pravimo brodove sposobne za kvantne skokove i brza međuzvezdana putovanja, ne možemo se nadati da ćemo pronaći druge civilizacije. Osim ako oni prvi ne nađu nas, u tom slučaju najverovatnije ćemo biti prinuđeni da se borimo za opstanak. Jer čim su oni našli nas a ne mi njih, znači da su daleko tehnološki napredniji od nas, i 99% će doći kao kolonizatori. A svi znamo šta kolonizatori rade sa starosedeocima na tim teritorijama...

ja

pre 9 godina

uloziti napor da se mars sto pre naseli, potreba za radom na tom projektu moze bii marsalov plan za celu planetu mada verovatno bi kinezi to sami u pola cene uradili...

medjuzvezdana civilizacija

pre 9 godina

hallo,zemljani..navedite nam makar jedan dobar razlog,zasto bi vas mi posetili,osim nase radoznalosti..bili,videli,pobegli)

Trovach

pre 9 godina

Sta ako smo mi najstariji? Mislim, neko mora to da bude. Ako ipak nadjemo zivot na nekom drugom svetu, postoji mogucnost da ga uopste necemo moci naseliti, jer necemo biti otporni na njihove mikroorganizme, sa kojima nismo bili u kontaktu, pa ni nismo mogli razviti imunitet.

aco priga

pre 9 godina

Bravo!!! Tamo gore je buducnost !!! i naravno da multibilijarderi nezele nista sem jos para, ako uvide negde koji razlog za zaradu ovo bi moglo da ozivi i dase otisnemo daleko u svemir !

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da oni nađu nas, jer mi kao najobičniji paraziti ne zaslužujemo da imamo Zemlju. Doći će naprednija civilizacija koja će nas kazniti za našu trovačku aktivnost.

vracar

pre 9 godina

Problem sa time da se prosirimo na druge exo-planete je problem i naseg drustvenog uredjenja. Neoliberalni Kapitalizam funkcionise na zemlji gde mozes da imas policiju vojsku i slicno ali nece moci da funkcionise u neogranicenom prostranstvu i onda ce nastati privatne imperije koje ce se otcepiti od maticnih zemljana i eto ponovnog medjusobnog povoda za ratovanje. Jednostavno kako kod okrenes nevalja. Videcete (nasa buduca pokolenja) da ce za svemir najbolje biti vratiti diktaturu. Jedna vojska jedna nacija zemljani i udri po svemiru osvajaj i slicno!

mare

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.

c.c.c.c

pre 9 godina

Ovaj njegov stav tj nada da tamo negde nema ničega i da ne bi bilo dobro da pronađemo život bilo gde, zvuči kao strah čoveka da izađe iz svog stana napolje jer bi ga napolju neko mogao opljačkati ili ubiti. I šta? Da ne mrdamo nigde da bi bilo bezbedni? Pa gde je tu naprtedak? Bostrome, breeee.... :) sedi, jedan!

dzonikg

pre 9 godina

Vanzemaljci verovatno postoje ali intaligentni to je verovatno vrlo vrlo retko.. Jednostavno zivot na zemlji traje 4 milijarde godina.. To je ogromno vreme.. Da postoji neka napredna intaligencija u nasoj galaksiji i blizini pre nas oni bi odavno primetili zivot ovde i imali sve vreme ovog sveta da dodji dovde.A realno je da kad bi dosli ne bi tek tako otisli.
Na zemlji postoje milioni i milioni razlicitih vrsta zivota a samo jedna jedina vrsta je postala svesna i uspela da poleti u svemir.. A to je covek.. Koji postojo samo u jednom mikroskoskom delicu vremena koliko postoji zivot na zemlji.
Drugo objasenjenje bi bilo malo uznemirujuce po nas a to je da intaligentni zivot nije toliko redak ali kad dostigne neki veci nivo civilizacija otkrije i jaka oruzja i na kraju unisti sama sebe.. I covecanstvo je i sad uvek na jedan prisitak dugmeta daleko od samounistenja.

zoran

pre 9 godina

Они су нас пронашли пре више хиљада година!
(Ненад, 30. septembar 2014 18:06)
Da... U Trecem oku...
(Zaq, 30. septembar 2014 19:07)

Stotine pilota je do sada svedocilo prisustvo UFO letelica, koje Trece Oko ti spominjesh..? Radarski snimci...masa dokaza...jedino zatucan u mozak to ne zeli da vidi. Prisutni su vanzemlajci ovde odavno....

nbg

pre 9 godina

Ako su slični kao mi (bar trenutno vladajuće vrednosti kod nas) bolje da se nikad ne sretnemo. Ko bude slabiji, završiće kao indijanci.

KKKK

pre 9 godina

Eh sad njima je dokaz to sto nas vanzemaljci jos nisu kontaktirali, pa smatraju da nema zivota u univerzumu. Zaboravlja se da inteligentan zivot i civilizacija nisu "smisao zivota". Na nasoj planeti zivot je postojao milijardama godina pre pojave civilizacije i nikome nista nije falilo. Takodje ce zivot postojati i kad se ljudi medjusobno istrebe, kad nestane civilizacija.

Visio

pre 9 godina

"Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno..."

Upravo ova recenica govori da prvo treba proucimo vlastitu prorodu i otkrijemo zasto smo takvi. Ljudsa svest je punija i kompleksnija od celog kosmosa a o njoj znamo jos manje nego io zvezdama. Kakva sila nas tera da se svadjamo i unistavamo? Je li to slucajnost? Naravno da nije, ali jos nismo otkrili prirodu te sile. Jednom kada se to desi (a desice se) pitanje vanzemajlaca ce nestati jer je oduvek proisticalo samo iz naseg neznanja i iskonske zelje da znamo sta je i zasto je stvoren zivot

vizionar

pre 9 godina

@(St3fan KG, 30. septembar 2014 18:47)

Potpuno si omasio i posve primitivno razmisljas, zato smo tu gde jesmo, jos uvek tavorimo u blatu.. Nema vise besomucnog istreb. vrsta, danas smo evoluirali toliko da pokusavamo da zastitimo sve ugrozene na nasoj planeti. Ok, jos uvek smo mesozderi ali ne tamanimo vrste do poslednjeg primerka.. Istina je da mnoge i izumiru, ali ne zato sto mi to hocemo i zelimo, vec kao "kolateralna steta" u trci za profitom. odn. zagadjivanjem prirode, unistavanjem klime i sl.
Jedna stvar je izvesna, a to je sve tesnje povezivanje citavog sveta u jedan sistem kog pokusavaju da nacine samoodrzivim. Emancipacijom, obrazovanjem, dolaskom interneta i informacija u svaki kutak ovog planeta, natalitet ce se vrlo brzo smanjiti i u drzavama gde danas buja..
Vec pada npr. u mnogim islamskim drzavama. Kad svi ljudi, manjine i oni najugrozeniji ostvare svoja prava, na religioznom, rasnom ili npr. seks. osnovu i odbaci se najveci deo predrasuda, doci ce do daljnjeg nesmetanog priblizavanja ljudi jednih ka drugima, rusenja drzavnih granica i stvaranja jedne superdrzave na celom globusu.

E sad: do tad ce i tehnologija napredovati, pa cemo uzivati energiju iz obnovljivih izvora,a licna prevozna sred. ce se vinuti u nebesa do granica atmosfere,i s jednog na drugi kraj globusa za par sati,bez ikakvih zastoja na granicama, carinama i sl. Sloboda jednom recju! E, u tom momentu kad se vecina nas vine do ivice svemira stvorice se kriticna masa "osvestenih"...

Swedenonline

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.
(mare, 30. septembar 2014 19:28)

Zivot na zemlji je greska prirode koju zemlja nemoze da nam oprosti.

vizionar -optimista!

pre 9 godina

...koji ce iz prvog lica moci da vide svu sirinu i raskos kosmosa-privlaceci nas svojom magicnom moci. Tad ce se desiti preokret u glavama najveceg broja nas - (r)evolucija na mentalnom planu, sto ce ubrzati proces razmisljanja u pravcu kako da se otisnemo bezbedno i preko te granice sopstvene atmosfere!
Do tad ovu nasu planetu treba da nacinimo samoodrzivom (sustainbility - rec XXI-veka!), bez da dalje unistavamo klimatske uslove neophodne za citav planetarni svet. U medjuvremenu ce se i ovako preovladjavajuce kapitalisticko uredjenje sveta u okviru jedne takve superdrzave prekomponovati - svet prosto mora da postane ravnopravniji i humaniji, sa sansama jednakim za sve i odgovarajucim mehanizmima socijalne zastite!

Tehnologija ce to sve pratiti, i cak stavise: nezadrziv razvoj tenologije ce ustvari biti osnovni podstrekac drustvenih promena nabolje i u celini!

Zivi bili pa videli sta ce se sve izdesavati do kraja ovog veka!

Ap0calypto

pre 9 godina

Kad su rekli, ako je istina, postoji preko 100 000 000 suncevih sistema kao nas. Pa sta se polemise da li ima zivota tamo. Jel ima u nasem suncevom sistemu zivota?

iks.oks

pre 9 godina

bolje da ne dodju...mene su jednom na silu pokupili,pre tri godine,sam pocetak proleca,svasta su mi radili,al sad sam spreman,cim budem video ta bela tela sa velikim ocima,odmah cu da pucam.

sandsea

pre 9 godina

Nadjite na internetu prorocanstvo baba vange, do 5 hiljada i neke godine i skapirate da je to sastavila slepa starica iz bugarske, sad vec pokojna. Dobra voznja, bez obzira da li je realno ili ne.

N2

pre 9 godina

Verujem da u svemiru ima vanzemaljskog zivilota. Prosto je beshrabrujuce da u tolikom konglomeratu zvezda, planeta i satelita zivot kuca samo kod nas. Ali je veliko pitanje koliko ima i da li ima inteligentnih bica. Inteligencija je mnogo redja od zivota (makar na primeru zemlje to vidimo). U tom razmisljanju pala mi je na pamet jedna sumorna teorija: Sta ako inteligentna bica ne postoje jer su prakticno "predodredjena" da u jednoj fazi razvoja uniste sami sebe. Sanse za to su relativno velike makar sa aspekta nase civilizacije: ratovi, nuklearne i bioloske katastrofe, globalni ekoloski uticaji na planetu, opasni eksperimenti. Evo primera - Postoje eminentni naucnici (doduse u manjini su) koji upozoravaju na veliku opasnost od potencijalnog kreiranja mikro crnih rupa u eksperimentalnim akceleratorima. Vecina veruje da ce iste u trenu ispariti ali istina je da do sada nikad nismo kreirali crne rupe i da samo na osnovu Hokingove neproverene teorije mislimo da one zrace t.j. isparavaju. Ako je Hokingova teorija netacna onda "adios amigos" verovatno za koju godinu. Sta ako je gomila civilizacija nestala onog momenta kad su naucno napredovali do nivoa da izucavaju i kreiraju crne rupe. To bi svakako objasnilo zasto nas niko od "njih" nije kontaktirao.

Milano

pre 9 godina

Zasto bi iko napustio idealnu planetu Za zivot da bi naselio Mars gde je nemoguce ziveti . I najvecoj kataklizmi Zemlja daje sansu za opstanak a Mars . Dali postoji zivot u beskonacnom kosmickom prostranstvu naravno da postoji . Mi sa primitivnom tehnologijom koju sada imamo ne mozemo videti ali za 1000 godina . Mars kolonija to je smesno slusati .

bb

pre 9 godina

@ c.c.c.c ~ pa ne bas. Ovo je vise kao da se nadas da napolju nema nikoga da te ne bi zadesio scenario I am legend. Bolje da nema nikog nego da nas pojedu. Ne slazem se u potpunosti. Ali bih voleo da su sve vanzemaljske civilizacije dovoljno daleko da nam dozvole da se razvijemo u silu pre nego sto se sretnemo. Prosto imas vise mogucnosti takn.

djuro

pre 9 godina

Kakav Svemir i bakraci. Nema tamo nista. Mi smo Centar ove Vasione. Naravno postoje i druge Vasione i tamo moze biti drugih ljudi. To je tako gledajuci iznutra Vasionu. A spolja e to je nesto drugo.

Heh

pre 9 godina

Ako je svemir beskonacan, onda postoji beskonacno mnogo naseljenih planeta
(Bee-Zon, 30. septembar 2014 19:59)

Nije beskonacan. Da je beskonacan, tih beskonacno naseljenih planeta bi generisalo beskonacnu gravitaciju u svakoj tacki univerzuma.

mare

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da oni nađu nas, jer mi kao najobičniji paraziti ne zaslužujemo da imamo Zemlju. Doći će naprednija civilizacija koja će nas kazniti za našu trovačku aktivnost.

St3fan KG

pre 9 godina

Ja verujem da nismo sami u beskonačnom svemiru, ali sa druge strane, mislim da vanzemaljski život nećemo otkriti još dugo, u svakom slučaju bar za ovog života. U ovom deliću svemira jesmo sami, ali dok se tehnološki ne uzdignemo toliko da pravimo brodove sposobne za kvantne skokove i brza međuzvezdana putovanja, ne možemo se nadati da ćemo pronaći druge civilizacije. Osim ako oni prvi ne nađu nas, u tom slučaju najverovatnije ćemo biti prinuđeni da se borimo za opstanak. Jer čim su oni našli nas a ne mi njih, znači da su daleko tehnološki napredniji od nas, i 99% će doći kao kolonizatori. A svi znamo šta kolonizatori rade sa starosedeocima na tim teritorijama...

vracar

pre 9 godina

Problem sa time da se prosirimo na druge exo-planete je problem i naseg drustvenog uredjenja. Neoliberalni Kapitalizam funkcionise na zemlji gde mozes da imas policiju vojsku i slicno ali nece moci da funkcionise u neogranicenom prostranstvu i onda ce nastati privatne imperije koje ce se otcepiti od maticnih zemljana i eto ponovnog medjusobnog povoda za ratovanje. Jednostavno kako kod okrenes nevalja. Videcete (nasa buduca pokolenja) da ce za svemir najbolje biti vratiti diktaturu. Jedna vojska jedna nacija zemljani i udri po svemiru osvajaj i slicno!

Trovach

pre 9 godina

Sta ako smo mi najstariji? Mislim, neko mora to da bude. Ako ipak nadjemo zivot na nekom drugom svetu, postoji mogucnost da ga uopste necemo moci naseliti, jer necemo biti otporni na njihove mikroorganizme, sa kojima nismo bili u kontaktu, pa ni nismo mogli razviti imunitet.

ja

pre 9 godina

uloziti napor da se mars sto pre naseli, potreba za radom na tom projektu moze bii marsalov plan za celu planetu mada verovatno bi kinezi to sami u pola cene uradili...

aco priga

pre 9 godina

Bravo!!! Tamo gore je buducnost !!! i naravno da multibilijarderi nezele nista sem jos para, ako uvide negde koji razlog za zaradu ovo bi moglo da ozivi i dase otisnemo daleko u svemir !

djuro

pre 9 godina

Kakav Svemir i bakraci. Nema tamo nista. Mi smo Centar ove Vasione. Naravno postoje i druge Vasione i tamo moze biti drugih ljudi. To je tako gledajuci iznutra Vasionu. A spolja e to je nesto drugo.

c.c.c.c

pre 9 godina

Ovaj njegov stav tj nada da tamo negde nema ničega i da ne bi bilo dobro da pronađemo život bilo gde, zvuči kao strah čoveka da izađe iz svog stana napolje jer bi ga napolju neko mogao opljačkati ili ubiti. I šta? Da ne mrdamo nigde da bi bilo bezbedni? Pa gde je tu naprtedak? Bostrome, breeee.... :) sedi, jedan!

medjuzvezdana civilizacija

pre 9 godina

hallo,zemljani..navedite nam makar jedan dobar razlog,zasto bi vas mi posetili,osim nase radoznalosti..bili,videli,pobegli)

N2

pre 9 godina

Verujem da u svemiru ima vanzemaljskog zivilota. Prosto je beshrabrujuce da u tolikom konglomeratu zvezda, planeta i satelita zivot kuca samo kod nas. Ali je veliko pitanje koliko ima i da li ima inteligentnih bica. Inteligencija je mnogo redja od zivota (makar na primeru zemlje to vidimo). U tom razmisljanju pala mi je na pamet jedna sumorna teorija: Sta ako inteligentna bica ne postoje jer su prakticno "predodredjena" da u jednoj fazi razvoja uniste sami sebe. Sanse za to su relativno velike makar sa aspekta nase civilizacije: ratovi, nuklearne i bioloske katastrofe, globalni ekoloski uticaji na planetu, opasni eksperimenti. Evo primera - Postoje eminentni naucnici (doduse u manjini su) koji upozoravaju na veliku opasnost od potencijalnog kreiranja mikro crnih rupa u eksperimentalnim akceleratorima. Vecina veruje da ce iste u trenu ispariti ali istina je da do sada nikad nismo kreirali crne rupe i da samo na osnovu Hokingove neproverene teorije mislimo da one zrace t.j. isparavaju. Ako je Hokingova teorija netacna onda "adios amigos" verovatno za koju godinu. Sta ako je gomila civilizacija nestala onog momenta kad su naucno napredovali do nivoa da izucavaju i kreiraju crne rupe. To bi svakako objasnilo zasto nas niko od "njih" nije kontaktirao.

zoran

pre 9 godina

Они су нас пронашли пре више хиљада година!
(Ненад, 30. septembar 2014 18:06)
Da... U Trecem oku...
(Zaq, 30. septembar 2014 19:07)

Stotine pilota je do sada svedocilo prisustvo UFO letelica, koje Trece Oko ti spominjesh..? Radarski snimci...masa dokaza...jedino zatucan u mozak to ne zeli da vidi. Prisutni su vanzemlajci ovde odavno....

Swedenonline

pre 9 godina

Nema vanzemaljskog zivota u obliku u kome ga ljudi (ljubitelji n. fantastike) ocekuju. Moguce je prisustvo bakterija i virusa na udaljenim planetama. Zemlja je svet za sebe.
(mare, 30. septembar 2014 19:28)

Zivot na zemlji je greska prirode koju zemlja nemoze da nam oprosti.

Heh

pre 9 godina

Ako je svemir beskonacan, onda postoji beskonacno mnogo naseljenih planeta
(Bee-Zon, 30. septembar 2014 19:59)

Nije beskonacan. Da je beskonacan, tih beskonacno naseljenih planeta bi generisalo beskonacnu gravitaciju u svakoj tacki univerzuma.

Milano

pre 9 godina

Zasto bi iko napustio idealnu planetu Za zivot da bi naselio Mars gde je nemoguce ziveti . I najvecoj kataklizmi Zemlja daje sansu za opstanak a Mars . Dali postoji zivot u beskonacnom kosmickom prostranstvu naravno da postoji . Mi sa primitivnom tehnologijom koju sada imamo ne mozemo videti ali za 1000 godina . Mars kolonija to je smesno slusati .

Ap0calypto

pre 9 godina

Kad su rekli, ako je istina, postoji preko 100 000 000 suncevih sistema kao nas. Pa sta se polemise da li ima zivota tamo. Jel ima u nasem suncevom sistemu zivota?

Granota

pre 9 godina

Taman htedoh da ožežem po njemu kad reče:

" Šteta što u stvarnosti prevladavaju globalni sukobi, protesti, glad, haos i beda. Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno pored toliko nepojmljivog prostora tamo gore, među zvezdama, gde zapravo i leži naša budućnost."

To je najveća i najbolnija istina...

iks.oks

pre 9 godina

bolje da ne dodju...mene su jednom na silu pokupili,pre tri godine,sam pocetak proleca,svasta su mi radili,al sad sam spreman,cim budem video ta bela tela sa velikim ocima,odmah cu da pucam.

sandsea

pre 9 godina

Nadjite na internetu prorocanstvo baba vange, do 5 hiljada i neke godine i skapirate da je to sastavila slepa starica iz bugarske, sad vec pokojna. Dobra voznja, bez obzira da li je realno ili ne.

vizionar

pre 9 godina

@(St3fan KG, 30. septembar 2014 18:47)

Potpuno si omasio i posve primitivno razmisljas, zato smo tu gde jesmo, jos uvek tavorimo u blatu.. Nema vise besomucnog istreb. vrsta, danas smo evoluirali toliko da pokusavamo da zastitimo sve ugrozene na nasoj planeti. Ok, jos uvek smo mesozderi ali ne tamanimo vrste do poslednjeg primerka.. Istina je da mnoge i izumiru, ali ne zato sto mi to hocemo i zelimo, vec kao "kolateralna steta" u trci za profitom. odn. zagadjivanjem prirode, unistavanjem klime i sl.
Jedna stvar je izvesna, a to je sve tesnje povezivanje citavog sveta u jedan sistem kog pokusavaju da nacine samoodrzivim. Emancipacijom, obrazovanjem, dolaskom interneta i informacija u svaki kutak ovog planeta, natalitet ce se vrlo brzo smanjiti i u drzavama gde danas buja..
Vec pada npr. u mnogim islamskim drzavama. Kad svi ljudi, manjine i oni najugrozeniji ostvare svoja prava, na religioznom, rasnom ili npr. seks. osnovu i odbaci se najveci deo predrasuda, doci ce do daljnjeg nesmetanog priblizavanja ljudi jednih ka drugima, rusenja drzavnih granica i stvaranja jedne superdrzave na celom globusu.

E sad: do tad ce i tehnologija napredovati, pa cemo uzivati energiju iz obnovljivih izvora,a licna prevozna sred. ce se vinuti u nebesa do granica atmosfere,i s jednog na drugi kraj globusa za par sati,bez ikakvih zastoja na granicama, carinama i sl. Sloboda jednom recju! E, u tom momentu kad se vecina nas vine do ivice svemira stvorice se kriticna masa "osvestenih"...

vizionar -optimista!

pre 9 godina

...koji ce iz prvog lica moci da vide svu sirinu i raskos kosmosa-privlaceci nas svojom magicnom moci. Tad ce se desiti preokret u glavama najveceg broja nas - (r)evolucija na mentalnom planu, sto ce ubrzati proces razmisljanja u pravcu kako da se otisnemo bezbedno i preko te granice sopstvene atmosfere!
Do tad ovu nasu planetu treba da nacinimo samoodrzivom (sustainbility - rec XXI-veka!), bez da dalje unistavamo klimatske uslove neophodne za citav planetarni svet. U medjuvremenu ce se i ovako preovladjavajuce kapitalisticko uredjenje sveta u okviru jedne takve superdrzave prekomponovati - svet prosto mora da postane ravnopravniji i humaniji, sa sansama jednakim za sve i odgovarajucim mehanizmima socijalne zastite!

Tehnologija ce to sve pratiti, i cak stavise: nezadrziv razvoj tenologije ce ustvari biti osnovni podstrekac drustvenih promena nabolje i u celini!

Zivi bili pa videli sta ce se sve izdesavati do kraja ovog veka!

nbg

pre 9 godina

Ako su slični kao mi (bar trenutno vladajuće vrednosti kod nas) bolje da se nikad ne sretnemo. Ko bude slabiji, završiće kao indijanci.

KKKK

pre 9 godina

Eh sad njima je dokaz to sto nas vanzemaljci jos nisu kontaktirali, pa smatraju da nema zivota u univerzumu. Zaboravlja se da inteligentan zivot i civilizacija nisu "smisao zivota". Na nasoj planeti zivot je postojao milijardama godina pre pojave civilizacije i nikome nista nije falilo. Takodje ce zivot postojati i kad se ljudi medjusobno istrebe, kad nestane civilizacija.

Visio

pre 9 godina

"Mi sami sebe zapravo stalno trpamo u neposrednu opasnost od samouništenja i to posve nepotrebno..."

Upravo ova recenica govori da prvo treba proucimo vlastitu prorodu i otkrijemo zasto smo takvi. Ljudsa svest je punija i kompleksnija od celog kosmosa a o njoj znamo jos manje nego io zvezdama. Kakva sila nas tera da se svadjamo i unistavamo? Je li to slucajnost? Naravno da nije, ali jos nismo otkrili prirodu te sile. Jednom kada se to desi (a desice se) pitanje vanzemajlaca ce nestati jer je oduvek proisticalo samo iz naseg neznanja i iskonske zelje da znamo sta je i zasto je stvoren zivot

dzonikg

pre 9 godina

Vanzemaljci verovatno postoje ali intaligentni to je verovatno vrlo vrlo retko.. Jednostavno zivot na zemlji traje 4 milijarde godina.. To je ogromno vreme.. Da postoji neka napredna intaligencija u nasoj galaksiji i blizini pre nas oni bi odavno primetili zivot ovde i imali sve vreme ovog sveta da dodji dovde.A realno je da kad bi dosli ne bi tek tako otisli.
Na zemlji postoje milioni i milioni razlicitih vrsta zivota a samo jedna jedina vrsta je postala svesna i uspela da poleti u svemir.. A to je covek.. Koji postojo samo u jednom mikroskoskom delicu vremena koliko postoji zivot na zemlji.
Drugo objasenjenje bi bilo malo uznemirujuce po nas a to je da intaligentni zivot nije toliko redak ali kad dostigne neki veci nivo civilizacija otkrije i jaka oruzja i na kraju unisti sama sebe.. I covecanstvo je i sad uvek na jedan prisitak dugmeta daleko od samounistenja.

bb

pre 9 godina

@ c.c.c.c ~ pa ne bas. Ovo je vise kao da se nadas da napolju nema nikoga da te ne bi zadesio scenario I am legend. Bolje da nema nikog nego da nas pojedu. Ne slazem se u potpunosti. Ali bih voleo da su sve vanzemaljske civilizacije dovoljno daleko da nam dozvole da se razvijemo u silu pre nego sto se sretnemo. Prosto imas vise mogucnosti takn.