Ponedeljak, 16.06.2014.

21:25

Ne zovite vanzemaljce! Možda vas čuju

Izvor: Daily Mail

Ne zovite vanzemaljce! Možda vas èuju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Miki

pre 9 godina

A kako bogomoljke objašnjavaju da su i religije izmislili ljudi. Da su one nešto univerzalno i životinje bi ih poštovale! Sad nemojte o o njihovo intelektu. Delfina i majmuni imaju razumevanje pa opet nemaju religije.

ema

pre 9 godina

e pa ne moze sada kada sam konacno pocela da radim..sto nisu dosli pre par meseci..nema posla ni za nas..ajd zaobidjite nas,sto i sigurno hocete...verujem u Vas razum...

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Ako on prodjanu nas (a mozda vec jesu) onda su bapredniji od nas. Ako mi prvi pronadjemo njih onda smo mi napredniji... Valjda je to najlogicnije moguce. Nema sto vise o tome da se raspravlja. Ostalo su sve unaprijed pretpostavke.

Joca 011

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi ...
@ (Neko, 17. jun 2014 04:04)

Kad već pitaš, evo ja sam taj koji veruje u Boga.
''Realno'', ''logično'', ''očekivano'', ''prirodno''... i slični naši termini i predstave su
''naše, ljudske'' konstrukcije i okviri spoznaje sveta oko sebe. Mi smo ih sami ustanovili
prema zakonima koje smo otkrili i našem iskustvu na ovoj planeti. Ali, nismo mi sami sebe stvorili,
niti smo Svemiru propisali pravila, niti smo Bogu savetovali šta i kako.
On je ovde (i posvuda) Domaćin, Promislitelj i Svedržitelj,
i On gazduje a ne mi, i Njegova se logika sprovodi a ne naša.
U ovome je mudrost, ovo razumeti, pa tek potom dalje, postepeno.
.

dejan

pre 9 godina

Svi vi samo nagadjate i niko od nas nema pojma o čemu priča jer smo previše primitivni i verovatno kad budemo saznali istinu tada će biti kasno i prestacemo da postojimo i tako sve u krug
DEJAN

Olivija

pre 9 godina

Utisak je da mi imamo totalno pogresnu percepciju u vezi sa vanzemaljskim oblicima zivota, jer uvek polazimo od toga da su i njima potrebni isti uslovi za razvoj zivota kao i nama - vazduh, voda, svetlost, vatra, infrastruktura, nocni klubovi.. Sto u osnovi moze biti pogresno, pa mozda naidjemo na inteligentne oblike zivota sasvim slucajno, tamo gde ih najmanje ocekujemo, na planetama koje po nasim standardima ne ispunjavaju uslove za zivot..

čovek

pre 9 godina

Ako neko dođe do nas - automatski je to mnogo naprednija "civilizacija" jer imaju tehnologiju koju mi nećemo imati barem par stotina godina + brodovi i sl. ... e sad ako su racionalni - super ... ako su religiozni - ugasili smo ga ... poznato je kako "prevođenje" završi ... ali daj da budemo optimisti pa da se nadamo da pošast "bradonja u haljinama" nije univerzalna ...

OUTERSPACE

pre 9 godina

Moram da demantujem jednog od ucesnika u komentarima, nisu nas Posetili Alien-i prvi put u Rozvelu vec hiladama godina unazad,Zapise imate u vidu crteza u pecinama ili ogromnih zdanja koja su gradjena u ime bogova sa drugih planeta,postoje dokazi,Imate obimnu literaturu o tome,Stari narodi nisu mogli ni znali kako da zabeleze dogadjaje poput posete stranaca sa neke druge planete.Jeste u interesu ne samo Amerike vec i svake DRUGE VLADE da nas manipulise i skriva dokaze o postojanju tamo neke ili nekih civilizacija IZ KORISTI, u Praksi se pokazalo da se sporadicno pojavljivanje drugih civilizacija ili letelica moze ZATASKATI Pravdanjem da su to Baloni,Cepelini, Prototipovi Letelica itd. ZNATE ONU IZJAVU JEDNOG AMERICKOG ZVANICNIKA -Laz Je Najbolje Sakrivena Izmedju Dve Istine. realno gledajuci nas razvoj i dostignuca sezu tek nekih 300 godina (Jer su nas raznorazni Popovi, Pape, Inkvizitori itd. Unazadili sigurno barem 1700 godina koje smo mogli iskoristiti na nesto pametnije od verovanja da je neko tamo davne 00 godine hodao po vodi,vaskrsao, i sad celo vreme gleda sa nebesa UPRAVO NA VAS, Ah Da, Da Nezaboravim, da su OVI STO IMAJU DIREKTNI KONTAKT SA BRADATIM CIKICOM I NJEGOVIM SINOM --- ONAKO USPUT POBILI I ISTREBILI MILIONE LJUDI ZARAD VEROVANJA U SUPERIORNO BICE ZA KOJE NEPOSTOJI APSOLUTNO NITI JEDAN DOKAZ POSTOJANJA. Verujem da ce se vremenom sigurno otkriti inteligentan zivot, siguran sam puno napredniji od nas, PASCE VLADE, CRKVE, I SVE U STA STE VEROVALI...!!!!!

igi

pre 9 godina

Suludo je misliti da smo sami, ali je takodje i pogresno misliti da se bilo koja druga moguca civilizacija zasniva na drustvenim normama koje su nama prihvatljive, u krajnjoj liniji je i moguce da nas je napravio neki ekvivalent biblijskog boga....

M.

pre 9 godina

Dragi vanzemaljci, ako me čujete, zamolio bih Vas da me vodite odavde pre no što napunim 30, ne bi li video šta osim ove svoje napaćene zemlje (države). Ako se to na bilo koji način kosi sa Vašom politikom, bio bih Vam veoma zahvalan i da me prebacite negde na okeaniju, da sačuvam ovo malo kose na glavi i nađem svoj spokoj.

Hvala

Sa1e

pre 9 godina

SETI i jeste tih, jer ne šalje signale već samo sluša. Lično već preko 10 godina učestvujem u SETI@home projektu, pa pratim te stvari. A ako želimo ostati tihi, treba da pogasimo sve TV i radio stanice, signale mobilne telefonije i još štošta, što je objektivno nemoguće. Ono što treba da uradimo je da se pripremimo za kontakt, jer nije pitanje da li će se desiti, već KADA ?

Селектор из аутобуса

pre 9 godina

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama (dado, 17. jun 2014 01:07)


Обзиром да је православна Библија компатибилна са чудом Светог огња, пре бих рекао да су у заблуди верници у претварње жабе у принца.

Neko nas posmatra - neko nas stalno gleda

pre 9 godina

Interesantna stvar je da, s obzirom da registrujemo samo oko 1% vidljivog spektra, ljudska vrsta je praktično slepa. Mi smo nešto kao inteligentnije krtice. A opet, to nas ne sprečava da se pravimo pametni i čak idemo dotle da navodimo kako smo jedina inteligentna vrsta u svemiru. Hahahahahaaha... U isto vreme toliko nam je veliki ego, da niko iz "naučne" javnosti ne želi da prizna da grešimo i da odgovori na pitanje: A šta je s onih 99%? Možda nam se na hiljade drugih, mnogo inteligentnijih vrsta smeje u lice dok zajedno žive sa nama na ovoj planeti, pa i milenijumima ranije. Mislite o tome.
Da nas neko posmatra - posmatra nas, definitivno. Samo, ne moraju da su sa drugih planeta i galaksija. Možda su vam upravo ispred nosa.
;)

Kiza

pre 9 godina

Kada bi se kontakt sa vanzemaljcima i dogodio to bi se krilo kao najveca tajna.
Zemlja na koju bi se vanzemaljci spustili bi svakako ucinila sve da se docepa
tehnologije sto dovovodi u pitanje da li bi vanzemaljci uopste i trabali da
kontaktiraju sa nama. Nasa civilizacija je napredovala tehnoloski ali mentalno je na nivou pecinskog coveka. Hocu vecu pecinu i vecu toljagu. Civilizacije sa
drugih planeta sposobne za putovanje kroz svemir svakako nemaju razloga da nas
kontaktiraju.

Pametnjaković

pre 9 godina

@(bob, 17. jun 2014 03:56)

Postojanje i brojnost planeta nije uslov za život. Čak i ako negde dođe do reakcije i spajanja, sam proces evolucije može biti zaustavljen lošim uslovima na planeti. Pa čak i ako su uslovi optimalni, top evolucije, s obzirom da je slučajan i nasumičan, ne može ići u istom pravcu u kom je evolucija išla na našoj planeti. Sve je nasumično i slučajno.

joe

pre 9 godina

I ako po nekoj naucnoj logici zivot mora da postoji tamo negde, po istoj toj nauci znamo da se zivot na zemljo razvijao milijardama godina do ovog danas, i prosao faze i faze od ameba i algi do dinosaurusa koji su vladali mnogo duze planetom nego ljudi pa sve do nas danas i ko zna koje vrste kad ljudo istrebe sami sebe. Tako da je verovatnoca da zivot postoji jos na nekoj planeti ogramna, ali da cemo se sresti sa tim zivotem je jako mala, sobzirom da od nekoliko milijardi godina postojanja zemlje mi tek poslednjih 100-nak godina smo u mogucnosti da uopste i nagadjamo o kosmosu.

Steva

pre 9 godina

Alo ljudi uozbiljite se vanzemljaci samo što nisu banuli veliki i moćni teleskop ih je uočio,napipali smo ih,sad neznamo baš tačno kakao izgledaju ali znamo da su tu.Trba da ih ugostimo nemoj da se osramotimo bre.Ja lično mislim da nisu u pitanju mali zeleni nego veliki crveni, videćemo još naša mašta može svašta, ajd zdravo

ruzmarin

pre 9 godina

Sve i da postoje bića inteligentna recimo kao mi na udaljenosti 12 svetl. godina njima bi sa tehnologijom raketnih,jonskih ili "jedro" pogona za putovanje kroz svemir trebalo stotine hiljada godina da doputuju do nas.Tako da narode....opušteno

imenijebitno

pre 9 godina

"Kad god su tehnološki napredniji ljudi posećivali manje napredne zajednice, posledice su bile katastrofalne. To se vidi i u sudbini američkih Indijanaca i tasmanijskih Aboridžina."
Takodje se moze videti da tehnoloski napredni ljudi posmatraju bonobo, simpanjze i tigrove iz daljine i bez ikakvog mesanja, jer shvataju da bi bilo kakvo mesanje unistilo neutralnost u posmatranju. Te zivotinje verovatno ni ne znaju da ih covek posmatra.

Ako bi bilo kakvi vanzemaljci bili u stanju da dodju do zemlje, poredjenje izmedju zivotinja i coveka bi bila mnogo bliza, nego poredjenje izmedju Ameridnijanaca i Evropljana. Don't Panic.

dzoni

pre 9 godina

Verovatnoca za stvaranje zivota na planeti je mala..za intaligentnim zivotom jos manja..zivot na zemlji postoji 4 milijardi godina a mogucnost da nadjemo druge planete tek zadnjih nekoliko godina tako da ne verujem da postoji intaligentni zivot u okviru desetak svetlosnih godina po cistom principu verovatnoce koji bi mogao nas da nadje.
SETI hvata radio signale medjutim radio signali drasticno slabe sa udaljenoscu tako da sumnjam da ce ikad da ista uhvate tako ma koliko im oprema bivala sve bolja i bolja...isto vazi i za nase signale ..jeste da saljemo signale vec 100 godina ali i oni drasticno slabe sa udaljenoscu..probaj u albaniji da uhvatis tv signal rtsa sa avalskog tornja a sad zamisli da ga uhvatis 20 svetlosnih godina dalje.
Po meni mnogo bolja solucija je neki dzinovski teleskop koji bi mogao da trazi vestacko svetlo na planetama jer na nasoj planeti gradovi nocu sijaju iz svemira kao novogodisnje jelke pa pretpostavljam da ako posto intaligentni zivot da bi radili isto jer ko voli da zivi u mraku.
Takodje ako je neka civillizacija sposobna da dodje do nas da je ratoborna ona bi vec do sad sama sebe unistila verovatno..tako i za istrebljenje jude najveca opasnost su upravo ljudi jer danas upravo covek moze da npr stvori smrtonostan virus.

lemy

pre 9 godina

vidim ovde najblaze receno idiotske komenteare,izuzeci one razumljive,zar stvarno neko misli da je celi beskrajni univerzum satkan samo za nas,izuzetno primitivna bica,za razliku od tamo negde....

Dvojnik

pre 9 godina

Obratite paznju sta zvanicnici NASE i slicnih organizacija redovno izjavljuju za nas,masu(ovce po njima) Uvek je tu neka izjava u stilu za 10-20 godina moci cemo da...do 2050 uspecemo...pripremaju za masu ono sto oni odvano znaju vec godinama a kriju u tajnosti.
Od slucaja Rosvel gde su uhvatili jednog vanzemaljca, razvili su anti gravitacionu disk tehnologiju i sad vise od 50 god su se daleko usavrsili dok mi jos uvek verujemo u odavno istrajalu tehnologiju, i da na mesecu "nema nista", u teroriste na kome se bombe bacaju u ime "mira na Svetu" i tako dalje
Postoje ljudi koji su zrtvovali i zivote kako bi u javnosti izneli da izmedju ostalog i na Mesecu i na Marsu postoje vestacke, konstruisane formacije...ali oni su ili eliminisani ili ismevani kako bi sve to spalo u neke nebuloze. Postoje razni dokazi..za mnogo toga.
Citajte izmedju redova, otvorite oci

bacanje para

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje ili su nama zauvek nedostizni, pomirite se.
Bolje da ove lopuze, tzv naucnici uloze pare u otkrivanje lekova protiv raka, side, sizofrenije i depresije i ostalih neizlecivih bolesti.
Lopurde namerno zamajavaju javnost i prost svet, da bi uzele kintu.
Ako znamo koliko je star kosmos i zemlja, gde su ti radio talasi iz istog.
Nema ih. Nema nikog.

Slobodan Petrovic

pre 9 godina

...I stvori BOG coveka po njegovom obliku...sta se tu ne razume...stvoreni smo funkcionalni i po obliku nasega stvoritelja...kako je evolucija stvorila razum?...ili koja je to slucajnost da dve polne zajednice nastanu iz nicega...zensko/musko...ratimo se ocu koji nas neizmerno voli...molite mu se i dace vam se...Biblija je njegova rec...nasi mozgovi su programirani da shvate Boga onoliko koliko on zeli jer smo svi njegova deca...O vanzemaljcima je suvisno govoriti...Isusa su pitali sledbenici...Kako ce nas prpoznati da smo tvoji ucenici...Isus im je rekao jednostavno,imajte ljubavi medju sobom...jedna religija prpoveda to danas...i ja sam njihov/njegov Isusov sledbenik...molim se za sve vas da je nadjete...

Neko

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi gradio celo drvo,a naselio samo jedan deo mikroskopske prasine na listicu?Postoje vanzemaljci,nemoguce je da samo mi postojimo u tolikom prostoru.E sad,ko zna kakva im je tehnika i u kojoj su dimenziji,mozda mi ni ne mozemo da ih registrujemo nasim ocima.

bob

pre 9 godina

@Pametnjaković da li si svestan koliko planeta ima samo u nasoj galaksiji? preko 12.000.000 - slovima dvanaest MILIONA, pa to pomnozi sa 200 milijardi galaksija u univerzumu... mislim da je sansa da postoje inteligenta bica veca od nule...

Preonosim mišljenje od nekog što zna o čemu priča

pre 9 godina

GREŠE OVI "stručnjaci":
"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".
- za tih 20 godina će stići i Hitlerova propaganda do prvih zvezda oko kojih je moguće da postoje planete sa inteligentnim bićima, za 30 će stići do njih i prva titova poratna propaganda
- kasno je sad za takav oprez, ta šteta je odavno počinjena, ako se ispostavi kao šteta
- mi i da hoćemo ne možemo biti tihi, takva je naša radio i tv cela tehnologija, ona sama odlazi u galaksiju i putuje i putovaće sad zauvek univerzumom od galaksije do galaksije
- elektromagnetni talasi putuju i njih niko i ništa ne može više da zaustavi da ne napuste i da ostanu samo na ovoj planeti, to je nemoguće
- teško nauci i planeti kad ima ovakve savetnike!

Sputnik

pre 9 godina

Ja se vise bojim Anglosaksonaca i Germana. Mali, zeleni i napredni bi lepo sa Slovenima nazdravili pa bi se lagano i mirno bez frke dogovorili...

dado

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama

Милан

pre 9 godina

Чим се помене неко живо биће са друге планете,сви одмах помишљате на нешто супер интелигентно,хиљаде година испред нас итд,јесам једини који мисли да,ако ишта постоји,(а врв постоји) да то није ништа тако супериорно,чак штавише,и мање развијено од нас.Можда баш то што има горе живо,је обична врста животиње,нека ларва,нешто такво,не мора бити Бог зна шта,не заносите се...

Zoran

pre 9 godina

Sve vrvi od života i nema nikakvih garancija šta bi nam neka druga vrsta uradila prilikom kontakta. Ova upozorenja su realna ali duboko ukorenjena u strahu od nas samih. Jasno vidimo kako se odnosimo jedni prema drugima i posmatrajući realnost kroz prizmu našeg istorijskog iskustva, sa pravom pretpostavljamo da bi nas neka druga vrsta porobila, istrebila ili recimo iskoristila kao nekakav bio-materijal.
U takvoj situaciji bez ikakvih garancija, premisa nekakvog nebeskog mehaničara koji nas je nekada davno sklopio i sad vodi računa o nama je beskrajno utešna i relaksirajuća. U tom smislu religija služi kao svojevrsna pilula za miran san.

Realne pretnje su svuda oko nas u vidu džinovskih asteroida, kometa, super-vulkana, efekta staklene bašte i čvrsto verujem da sve te prirodne pojave nisu tu da nas obeshrabre i zaplaše, već da nas poguraju da brže i efikasnije zakoračimo na sledeći stepenik evolucije. Kao vrstu čekaju nas velika iskušenja (sa ili bez vanzemaljaca svejedno je) i kad budemo u stanju da se kao vrsta izdignemo na neki viši nivo svesti, počećemo da nalazimo oblike života na mestima gde smo to najmanje očekivali. Nekako mi intuitivno sve naginje na tu stranu ...

Hacker

pre 9 godina

Svidja mi se sto vas ima toliko koji ste otvorenih umova a ne posveceni religiji koja zatpuljuje! Statistika kaze da ce za nekoliko godina religija skroz izumreti. Nova tehnologija koja dolazi svakim danom cini coveka da se se sluzi stvarima za koje se nekada verovalo da ih samo bog moze posedovati. Ja cu vam reci, znam puno toga kako i sta se sve sakriva od ljudi. Svi prethodni svetovi, odnosno, epohe koje su stvarane na nasoj planeti, gradjevine i neobjasnjiva desavanja, sve su imale tehnlogiju i razvijenu medicinu, naucnike i cudne skalamerije. Obicni ljudi su se toj tehnologiji klanjali i nazivali bogovima one koji su njom vitlali unaokolo. Munje, gromovi, rakete, letelice, avioni, manipulacija vodom, zvukom, vatrom, cudne kacige, slemovi, oklopi... Sve asocira na tehnologiju. Neke su stvorene na zemlji, a neke civilizacije su i svracale na zemlju i zapocinjale neke eksperimente i pravile svoje gradjevine i sudelovala biljnom i zivotinjskom svetu. Manite se crkve i Darvina... Svakim danom se pobija bilo kakva teorija evolucije. Nesto se jeste prilagodilo, ali covek poput nas se uvek vrteo tu gde jeste bez promena u DNK u smislu mutacije. Neki NLO-i koji se svakodnevno vidjaju sirom sveta, delom pripadaju ljudima a delom su to zaista posete iz svemira. Ljudi su uspeli da stvore antigravitacioni pogon, ali se o tome cuti! Posedujemo tehnologiju za medjuplanetarna delovanja i tajnu odbranu od upada iz svemira kao i tehnologiju za manipalaciju klime. Citi se o svemu...

EU Citizen

pre 9 godina

Ovo je sasvim realno razmišljanje, bolje je uvek biti spreman na najgore, pa se prijatno iznenaditi, nego obrnuto, jer to obrnuto uopšte ne moraš da preživiš. Postoji više SF knjiga sa sličnim scenarijima, a na srpski je preveden barem jedan koji mi u ovom trenutku pada na pamet, "A kao Andromeda", pokojnog Freda Hojla (kome je pisanje bilo hobi, a inače je bio jedan od najpoznatijih britanskih astronoma u drugoj polovini dvadesetog veka, kome je Nobelova nagrada po svoj prilici izmakla samo zbog par malo luckastih teorija koje je zastupao i jedne kritike na adresu Nobelovog komiteta) i Džona Eliota. Kako sve dublje ulazimo u eksponencijalnu naučno-tehničku revoluciju, SF-knjige postaju za ljudsku vrstu, ono što su priče i bajke za decu, odnosno prvi kontakt sa idejama koje bi ljudima bez takve pripreme mogle da budu mnogo nesvarljivije i teže za prihvatanje, a za mnoge od njih, kao recimo ovu, nije teško zamisliti situaciju u kojoj bi mogle imati i potencijalno sudbonosan uticaj na sam opstanak ljudske vrste.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Srpski astrofizičar lupa gluposti. Vrlo je kreativan i inventivan u razmišljanju ... Hipotetički ako bi postojala neka civilizacija koja bi mogla da nam odgovori, čak i da je na istom stupnju inteligencije kao mi gotovo nemoguće bi bilo da imaju uređaje, sistem kodiranja, mašine, običaje, rzmišljanje i sve ostalo kompatibilno sa našim. Teško bi se razumeli u prevodu. Ne može ni taj "kompjuterski" virus da bude kompatibilan sa našim mrežama, pa ne može ni da je uništi. Takođe ne verujem da bi oni uopšte imali bilo šta slično našim kompjuterima i mrežama. Možda bi te neke stvari mogle da imaju sličnu ulogu kao naši kompjuteri, ali najverovatnije da bi funkcionisali na sasvim drugim principima. Najverovatnije da ni oni ni mi ne bi smo uopšte razumeli veoma veoma dugo o čemu se tu uopšte radi. Dakle, kakvi virusi i gluposti. Taman da se radi o ljudima istim kao što smo mi, koji su se razvijali na nekoj udaljenoj planeti, njihov način razmišljanja, nauka ... sve bi bilo drugačije.Koliko bi tek bilo drugačije da se radi o potpuno drugoj vrsti gotovo da je nezamislivo. Malo je verovatno da ako postoje uopšte koriste brojeve, a kamoli da prave računarske viruse na istim principima kao mi...Ta civilizacija bi morala da nas prouči toliko da o nama samima zna bolje nego mi da bi njihova znanja mogli da implemntiraju u našu nauku i napravi virus koji bi nam naškodio. Međutim čak i kada bi to mogli da postignu, mala je šansa da bi nam naudili načinom slanja virusa u naše mreže.

Burazi jači od cele kafane

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje. Moje mišljenje.

Ako i postoje,zbog čega velika većina misli da su tehnološki napredniji od nas?

Dalje,inteligencija ne prati nužno evolutivni razvoj. Ima nekih buba koje su nastale pre 300 miliona godina,pa se ne čine baš jako inteligentne.
Tokom istorije planete,prošlo je na milijarde vrsta,a samo jedna je uspela da stvori civilizaciju.

Nema dokaza da postoji bilo kakav život van Zemlje,a kamoli inteligentan.

Vanzemaljci ne postoje. Mi smo kosmički incident.

čovek

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)
jest da ja emalo van teme ali moram da pitam ... ako je to sve tako kako kažeš, znači svi zamislimo da bog ne postoji i on - puf ... kul fora :)

Android Jelly Bean

pre 9 godina

"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

- OCIGLEDNO JE GLEDAO ONAJ FILM ''Dan nezavisnosti'' SA VIL SMITOM :D

gfserbia blogspot

pre 9 godina

Opet gluposti sa ljudskim konceptom radio talasa.
Gotovo nijedna napredna civilizacija ne koristi radio talase na nacin na koji to radimo mi. Vanzemaljci koriste kvantne tehnologije i sa tim mogu da imaju trenutnu komunikaciju iz jedne galaksije u drugu i izvidjanje neke udaljene tacke bez fizickog prisustva (remote viewing). Poredjenje nasih radio talasa sa njihovom tehnologijom je kao poruka u boci spram interneta.
Oni su tu i posmatraju a pokazace se kad ljudi budu mogli da podnesu shok.

dusanmal

pre 9 godina

@dovla @poz @Natalija Osnovne sile koje prirodno guraju evoluciju garantuju da ako postoje toliko napredna ET bica, ona su morala POBEDITI u evolucionarnoj bitci mnogo puta. Sile i zakoni evolucije su neizbezni, jednostavni i univerzalni: borba za prostor i resurse, pobeda snaznijih i unistavanje, minimalizacija gubitnika. Ko se brze prilagodi novim resursima i brze prosiri i unisti kompeticiju - taj pobedjuje. Kao sto je pomenuto u clanku, te sile ocigledno rade i na nivou ljudske civilizacije, istorija to dokazuje.
To sto Utopisti pisu Sci-Fi gde je sve med i mleko i vrlo (u ljudskom smislu) duhovno uzdignuti ET su dobrocudni i svima pomazu je perverzija. To nije prirodno ni za ocekivati po zakonima Nauke. @Natalija - nije da smo mi nekako bezvezni gnjececi slabije. To su prirodne sile evolucije. Darvin. @poz - napali bi nas zato sto mogu i zato sto Zemlja ima vrednu retkost - biosferu sa retkim i verovatno jedinstvenim resursima. @poz - bas naopako. Visoko razvijena civilizacija koja se ponasa po pravilima evolucije je vodila mnoge ratove - te pobedila, napredujuci dalje zbog toga, sireci se i imajuci nove resurse da trosi. Priroda podrzava vrste kao ona "Independence Day" Sci-Fi (te u pravom zivotu mi ne bi imali nikakve sanse da prezivimo kontakt sa takvima). Prirodni zakoni ne podrzavaju "Star Trek" Sci-Fi Vulkance,bez obzira na to koliko mi volimo njihovu nerealnu Utopiju. Naravoucenije:Mi moramo biti u skladu sa zakonima evolucije a ne raznim utopijskim ideologijama

123

pre 9 godina

Hhahah NE ZOVITE VANZEMLJCE MOZDA NAS CUHY

mmmmmmmmmmmm VANZEMALJCI DODJITE NA NASU PLANETU DA CASKAMO PIJEMO JEDEMO I SLUSAMO TURBO FOLK

Ups

pre 9 godina

Mi smo delo mnogo nadmoćnije vrste. Produkt naprednog bioinženjeringa... U nekom trenutku će doći da nas obiđu ili će nam na neki način skrenuti pažnju na svoje postojanje. To vam je kao kad mi gledamo ribice u akvarijumu, ali se ne mešamo u "lokalna" posla.

Zoran

pre 9 godina

Ko kaze da oni nepostoje (Vanzemaljci) , Sve vlade visoke ovog sveta imaju saradnju sa njima ,a sve se to vrsi po tajnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=NCt2Frq2iW8
Ili se raspitajte, procitajte sta je bilo u Americkoj pustinji NEVADI kad je NLO pao , i gde se to sve zavrsilo pod pricom da je pao meteroloski balon.

Nislija

pre 9 godina

Koja je verovatnoca da smo mi trenutno najinteligentnija bica u Svemiru? Svi misle da tamo negde postoji mnogo naprednija civilizacija od nase a niko ni ne pretpostavlja da smo to mi mozda.

gmbh

pre 9 godina

to oko virusa je lupio i ostao ziv. da bi bilo kakav zlonameran, pa i dobronameran, program bio uopste funkcionalan, morao bi da bude napisan u skladu sa nasim poimanjem, predstavljanjem i koriscenjem informacija i prilagodjen uredjajima kojima ih obradjujemo.

a tek ono oko americkih indijanaca i tasmanijskih aboridzina! zaboga! pa svi smo ista vrsta tj. ljudi. ko zna kako bi se neka vrsta nastala i evoluirala negde drugde, mozda i na drugacijim osnovama, ponasala u susretu sa drugom vrstom zivota, koja nema veze sa njom.

tekst obiluje besmislenim premisama iz koje izvlace pompezne i kompletno pogresne zakljucke. verovatno radi publiciteta, jer seti vec duze vreme ima problema sa finansiranjem. nisam protiv projekta, vec ovog kvazipopularizovanja nauke kojim se gubi svaki smisao.

Slobo

pre 9 godina

Ono u sta verujes,to ce te i snaci-to je tacno,tako da ako ne verujes Bogu koji ti je rekao da si kao covek jedini koji naseljava svemir i da je isti stvoren samo zbog tebe coveka onda postoji sansa da te posete"vanzemaljci"koji postoje ali kao duhovna bica tj.demoni koji zbog te tvoje naopake vere imaju dopustenje neke vrste materijalizacije koja moze biti poput brzih svetala,tragova u zitu , let.tanjira i sl.Sve je pitanje vere!

Nemesis

pre 9 godina

Pa tako je sve jedno: Od necega mora da se umre, sa njima /zelenima/ ili bez njih. Ja glasam da je bolje sa njima. Imace nas vise...bar u pocetku....

Petar

pre 9 godina

@Ivan
Radio talasi nisu mehanicki talasi, koji zahtevaju medijum (kao zvucni ili morski talasi, ima mnogo pojava koje krstimo sa TALAS). Radio talasi su elektromagnetska pojava, i sam prostor je medijum koji ih prenosi. Na neki nacin oni su izoblicenje (distorzija) prostora.
Otkucaj u Google "sta je elektromagnetni talas", dobices nekoliko zanimljivih tekstova.

Mita

pre 9 godina

"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".

Nije mi jasno što neko misli da je cilj drugih da nas porobe i da su nam neprijatelji?Nije mi jasno šta to ima tako vredno na ovom kamenčiću?Jasno je da nema ništa,jer smo skoro sve,i potrošili,i ostaće fosil na kraju,baš kao Mars...

čovek

pre 9 godina

ima jedan SF na tu temu, mada i jedna bajka o tome govori i bilo bi extra-mega-giga-gala da se prvi vanzemaljac pojavi sa rogovima i repom ... to bi mi definitivno ulepšalo ostatak života :)))

logicno

pre 9 godina

pokvarene pohlepne lazljive civilizacije (kao nasa) ne mogu preziveti kolaps ili medjusobno istrebljenje , a da dostignu tehnologiju medjuzvezdanog puta u manje vise realnom vremenu. dakle do nas mogu stici samo oni kojima je inteligencija takva da smo mi za njih na nivou glista. prosto nisu zainteresovani.

Pametnjaković

pre 9 godina

Život na našoj planeti je čista slučajnost. Verovatnoća da se tako nešto ponovi u univerzumu, ista kombinacija događaja i svega ostalog, je ravna nuli.

dr nauka

pre 9 godina

zasto mora da znaci da smo najnapredniji organizmi, samo zato sto imamo kompjutere i mislimo? neee grdno se varate, ne da nismo napredniji nego smo vrlo krhki i nazadni u odnosu na druge organizme... recimo obicna malo opasnija bakterija ili virus moze da potamani celo covecanstvo, jednostavan organizam nevidljiv okom.... pa razmnozavanje deobom, macka vidi bolje u mrklom mraku nego covek sa najsavremenijim ic uredjajem, kit obilazi ceo svet sa izuzetnom preciznoscu sto podmornicama treba gomila tehnike i satelita da to isto uradi... ima jos milion primera...mi smo samo jedna obicna civilizacija sa gomilom plastike...

Steva

pre 9 godina

A sta ako se pojave vanzemaljke? Lice na nase zene, ali sve ludilo sredjene, prelepe i montirane, dodju i zavedu sve nase muskarce, a zemljankama ne ostane nista? Oce li onda kao u Cudo nevidjeno da se dignu metle na vanzemaljke? Ne pisem ja ovo bezveze: neke su vec dosle, npr. Mimi Oro, Soraja, pa onaj šećer Stanija.. Zna se da su vanzemaljke, jer su cele od vestackih materijala...

miki

pre 9 godina

to sto smo se mi ovde na zemlji poubijali ne znaci da bi i neko nas istrebio.. najverovatnije bi nas posmatrali kao zivotinje u rezervatu.. tesko da bi ikakav scenario mogao da se predvidi.. a uostalom ako postoji neka rasa koja istrebljuje druge mora postoji dobar razlog.. na zalost indijanci su platili ceh ljudske bahatosti!!!! a verujem da ako postoje vanzemaljske vrste bice dosta nalik nama.. masa zdrave logike ukazuje na to.... mozda malo razlike u komunikaciji i morfologiji ali u svakom slucaju vrlo slicni!!!

Blaza

pre 9 godina

Posebno me odusevljava ova mudrost:
"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

gvozdeni kancelar

pre 9 godina

pa u pravu su
cuti i pravi se mrtav
koja jos budala salje podatke ko smo,sta smo... u svemir.
Neka posalju kako se razmnozavamo, informacije o vojsci i elektro mrezi.
idioti radoznali

dovla

pre 9 godina

Svaka civilizacija koja dostigne izuzetno visok stepen razvoja i da se pritom ne uništi ratovima, sigurno nije ratoborna. Zato ih zovite slobodno. Mogu samo dobro da nam donesu, mada dok mi sami ne evoluiramo ne bi trebalo ni stupati u kontakt. Mi bi garant i bili glavni okidač nekog međuplanetarnog rata.

kakakak@gmail.com

pre 9 godina

Al ste naporni sa vanzemaljcima. Trenutno je 2014-ta godina i još ih nema , postoje samo neki bedni snimci tanjirića. Kao oni su napredniji od nas, ali ih mi snimimo...verujte mi da možete da živite 1000 godina , neće se pojaviti vanzemaljci. I tačka.

UK

pre 9 godina

Rekao bih da se nesto zna. S vremena na vreme daju po kasicicu, ali sve cesce. Mada je poslednji deo teksta smesan...slanje virusa itd. Ako smo mi zlobni, ne moraju i oni tamo da budu. U svakom slucaju, kad bi znali da nismo sami, nastao bi haos i panika...ovako smo uljuljkani jer znamo da smo dominantni (ne racunam majku prirodu).

igi

pre 9 godina

ako se nekakav snop i ismeri ka nekoj od mogucih planeta on ce putovati najvise brzinom svetlosti a do najblize planete ima koliko svetlpanih godina? u tom smislu 20 godina je jako ne realan vremenski okvir.

Aleksandar

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da je bolje cutati dok ne budemo tehnoloski opremljeni da bez vecih problema saljemo letelice u svemir ili da imamo neku vrstu odbrambenog sistema. Sanse da vanzemaljci postoje su ogromne, a takodje i da su tehnoloski napredniji od nas. Pogledajte sta smo mi postigli samo u zadnjih 100 godina. Zamislite sta mogu da postignu oni koji su postali intelegentna bica pre milion godina. E sad, da li imaju moralni kompas ili ne, to je vec kocka. Ako su ikako kao mi, ljudi, ja ih ne bih zvao.

Aleksandar

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da je bolje cutati dok ne budemo tehnoloski opremljeni da bez vecih problema saljemo letelice u svemir ili da imamo neku vrstu odbrambenog sistema. Sanse da vanzemaljci postoje su ogromne, a takodje i da su tehnoloski napredniji od nas. Pogledajte sta smo mi postigli samo u zadnjih 100 godina. Zamislite sta mogu da postignu oni koji su postali intelegentna bica pre milion godina. E sad, da li imaju moralni kompas ili ne, to je vec kocka. Ako su ikako kao mi, ljudi, ja ih ne bih zvao.

dovla

pre 9 godina

Svaka civilizacija koja dostigne izuzetno visok stepen razvoja i da se pritom ne uništi ratovima, sigurno nije ratoborna. Zato ih zovite slobodno. Mogu samo dobro da nam donesu, mada dok mi sami ne evoluiramo ne bi trebalo ni stupati u kontakt. Mi bi garant i bili glavni okidač nekog međuplanetarnog rata.

UK

pre 9 godina

Rekao bih da se nesto zna. S vremena na vreme daju po kasicicu, ali sve cesce. Mada je poslednji deo teksta smesan...slanje virusa itd. Ako smo mi zlobni, ne moraju i oni tamo da budu. U svakom slucaju, kad bi znali da nismo sami, nastao bi haos i panika...ovako smo uljuljkani jer znamo da smo dominantni (ne racunam majku prirodu).

gvozdeni kancelar

pre 9 godina

pa u pravu su
cuti i pravi se mrtav
koja jos budala salje podatke ko smo,sta smo... u svemir.
Neka posalju kako se razmnozavamo, informacije o vojsci i elektro mrezi.
idioti radoznali

dr nauka

pre 9 godina

zasto mora da znaci da smo najnapredniji organizmi, samo zato sto imamo kompjutere i mislimo? neee grdno se varate, ne da nismo napredniji nego smo vrlo krhki i nazadni u odnosu na druge organizme... recimo obicna malo opasnija bakterija ili virus moze da potamani celo covecanstvo, jednostavan organizam nevidljiv okom.... pa razmnozavanje deobom, macka vidi bolje u mrklom mraku nego covek sa najsavremenijim ic uredjajem, kit obilazi ceo svet sa izuzetnom preciznoscu sto podmornicama treba gomila tehnike i satelita da to isto uradi... ima jos milion primera...mi smo samo jedna obicna civilizacija sa gomilom plastike...

Blaza

pre 9 godina

Posebno me odusevljava ova mudrost:
"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

Steva

pre 9 godina

A sta ako se pojave vanzemaljke? Lice na nase zene, ali sve ludilo sredjene, prelepe i montirane, dodju i zavedu sve nase muskarce, a zemljankama ne ostane nista? Oce li onda kao u Cudo nevidjeno da se dignu metle na vanzemaljke? Ne pisem ja ovo bezveze: neke su vec dosle, npr. Mimi Oro, Soraja, pa onaj šećer Stanija.. Zna se da su vanzemaljke, jer su cele od vestackih materijala...

logicno

pre 9 godina

pokvarene pohlepne lazljive civilizacije (kao nasa) ne mogu preziveti kolaps ili medjusobno istrebljenje , a da dostignu tehnologiju medjuzvezdanog puta u manje vise realnom vremenu. dakle do nas mogu stici samo oni kojima je inteligencija takva da smo mi za njih na nivou glista. prosto nisu zainteresovani.

Petar

pre 9 godina

@Ivan
Radio talasi nisu mehanicki talasi, koji zahtevaju medijum (kao zvucni ili morski talasi, ima mnogo pojava koje krstimo sa TALAS). Radio talasi su elektromagnetska pojava, i sam prostor je medijum koji ih prenosi. Na neki nacin oni su izoblicenje (distorzija) prostora.
Otkucaj u Google "sta je elektromagnetni talas", dobices nekoliko zanimljivih tekstova.

gmbh

pre 9 godina

to oko virusa je lupio i ostao ziv. da bi bilo kakav zlonameran, pa i dobronameran, program bio uopste funkcionalan, morao bi da bude napisan u skladu sa nasim poimanjem, predstavljanjem i koriscenjem informacija i prilagodjen uredjajima kojima ih obradjujemo.

a tek ono oko americkih indijanaca i tasmanijskih aboridzina! zaboga! pa svi smo ista vrsta tj. ljudi. ko zna kako bi se neka vrsta nastala i evoluirala negde drugde, mozda i na drugacijim osnovama, ponasala u susretu sa drugom vrstom zivota, koja nema veze sa njom.

tekst obiluje besmislenim premisama iz koje izvlace pompezne i kompletno pogresne zakljucke. verovatno radi publiciteta, jer seti vec duze vreme ima problema sa finansiranjem. nisam protiv projekta, vec ovog kvazipopularizovanja nauke kojim se gubi svaki smisao.

Mita

pre 9 godina

"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".

Nije mi jasno što neko misli da je cilj drugih da nas porobe i da su nam neprijatelji?Nije mi jasno šta to ima tako vredno na ovom kamenčiću?Jasno je da nema ništa,jer smo skoro sve,i potrošili,i ostaće fosil na kraju,baš kao Mars...

miki

pre 9 godina

to sto smo se mi ovde na zemlji poubijali ne znaci da bi i neko nas istrebio.. najverovatnije bi nas posmatrali kao zivotinje u rezervatu.. tesko da bi ikakav scenario mogao da se predvidi.. a uostalom ako postoji neka rasa koja istrebljuje druge mora postoji dobar razlog.. na zalost indijanci su platili ceh ljudske bahatosti!!!! a verujem da ako postoje vanzemaljske vrste bice dosta nalik nama.. masa zdrave logike ukazuje na to.... mozda malo razlike u komunikaciji i morfologiji ali u svakom slucaju vrlo slicni!!!

lemy

pre 9 godina

vidim ovde najblaze receno idiotske komenteare,izuzeci one razumljive,zar stvarno neko misli da je celi beskrajni univerzum satkan samo za nas,izuzetno primitivna bica,za razliku od tamo negde....

Zoran

pre 9 godina

Ko kaze da oni nepostoje (Vanzemaljci) , Sve vlade visoke ovog sveta imaju saradnju sa njima ,a sve se to vrsi po tajnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=NCt2Frq2iW8
Ili se raspitajte, procitajte sta je bilo u Americkoj pustinji NEVADI kad je NLO pao , i gde se to sve zavrsilo pod pricom da je pao meteroloski balon.

čovek

pre 9 godina

ima jedan SF na tu temu, mada i jedna bajka o tome govori i bilo bi extra-mega-giga-gala da se prvi vanzemaljac pojavi sa rogovima i repom ... to bi mi definitivno ulepšalo ostatak života :)))

Neko

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi gradio celo drvo,a naselio samo jedan deo mikroskopske prasine na listicu?Postoje vanzemaljci,nemoguce je da samo mi postojimo u tolikom prostoru.E sad,ko zna kakva im je tehnika i u kojoj su dimenziji,mozda mi ni ne mozemo da ih registrujemo nasim ocima.

bob

pre 9 godina

@Pametnjaković da li si svestan koliko planeta ima samo u nasoj galaksiji? preko 12.000.000 - slovima dvanaest MILIONA, pa to pomnozi sa 200 milijardi galaksija u univerzumu... mislim da je sansa da postoje inteligenta bica veca od nule...

Sputnik

pre 9 godina

Ja se vise bojim Anglosaksonaca i Germana. Mali, zeleni i napredni bi lepo sa Slovenima nazdravili pa bi se lagano i mirno bez frke dogovorili...

Neko nas posmatra - neko nas stalno gleda

pre 9 godina

Interesantna stvar je da, s obzirom da registrujemo samo oko 1% vidljivog spektra, ljudska vrsta je praktično slepa. Mi smo nešto kao inteligentnije krtice. A opet, to nas ne sprečava da se pravimo pametni i čak idemo dotle da navodimo kako smo jedina inteligentna vrsta u svemiru. Hahahahahaaha... U isto vreme toliko nam je veliki ego, da niko iz "naučne" javnosti ne želi da prizna da grešimo i da odgovori na pitanje: A šta je s onih 99%? Možda nam se na hiljade drugih, mnogo inteligentnijih vrsta smeje u lice dok zajedno žive sa nama na ovoj planeti, pa i milenijumima ranije. Mislite o tome.
Da nas neko posmatra - posmatra nas, definitivno. Samo, ne moraju da su sa drugih planeta i galaksija. Možda su vam upravo ispred nosa.
;)

Zoran

pre 9 godina

Sve vrvi od života i nema nikakvih garancija šta bi nam neka druga vrsta uradila prilikom kontakta. Ova upozorenja su realna ali duboko ukorenjena u strahu od nas samih. Jasno vidimo kako se odnosimo jedni prema drugima i posmatrajući realnost kroz prizmu našeg istorijskog iskustva, sa pravom pretpostavljamo da bi nas neka druga vrsta porobila, istrebila ili recimo iskoristila kao nekakav bio-materijal.
U takvoj situaciji bez ikakvih garancija, premisa nekakvog nebeskog mehaničara koji nas je nekada davno sklopio i sad vodi računa o nama je beskrajno utešna i relaksirajuća. U tom smislu religija služi kao svojevrsna pilula za miran san.

Realne pretnje su svuda oko nas u vidu džinovskih asteroida, kometa, super-vulkana, efekta staklene bašte i čvrsto verujem da sve te prirodne pojave nisu tu da nas obeshrabre i zaplaše, već da nas poguraju da brže i efikasnije zakoračimo na sledeći stepenik evolucije. Kao vrstu čekaju nas velika iskušenja (sa ili bez vanzemaljaca svejedno je) i kad budemo u stanju da se kao vrsta izdignemo na neki viši nivo svesti, počećemo da nalazimo oblike života na mestima gde smo to najmanje očekivali. Nekako mi intuitivno sve naginje na tu stranu ...

kakakak@gmail.com

pre 9 godina

Al ste naporni sa vanzemaljcima. Trenutno je 2014-ta godina i još ih nema , postoje samo neki bedni snimci tanjirića. Kao oni su napredniji od nas, ali ih mi snimimo...verujte mi da možete da živite 1000 godina , neće se pojaviti vanzemaljci. I tačka.

imenijebitno

pre 9 godina

"Kad god su tehnološki napredniji ljudi posećivali manje napredne zajednice, posledice su bile katastrofalne. To se vidi i u sudbini američkih Indijanaca i tasmanijskih Aboridžina."
Takodje se moze videti da tehnoloski napredni ljudi posmatraju bonobo, simpanjze i tigrove iz daljine i bez ikakvog mesanja, jer shvataju da bi bilo kakvo mesanje unistilo neutralnost u posmatranju. Te zivotinje verovatno ni ne znaju da ih covek posmatra.

Ako bi bilo kakvi vanzemaljci bili u stanju da dodju do zemlje, poredjenje izmedju zivotinja i coveka bi bila mnogo bliza, nego poredjenje izmedju Ameridnijanaca i Evropljana. Don't Panic.

Nemesis

pre 9 godina

Pa tako je sve jedno: Od necega mora da se umre, sa njima /zelenima/ ili bez njih. Ja glasam da je bolje sa njima. Imace nas vise...bar u pocetku....

Slobo

pre 9 godina

Ono u sta verujes,to ce te i snaci-to je tacno,tako da ako ne verujes Bogu koji ti je rekao da si kao covek jedini koji naseljava svemir i da je isti stvoren samo zbog tebe coveka onda postoji sansa da te posete"vanzemaljci"koji postoje ali kao duhovna bica tj.demoni koji zbog te tvoje naopake vere imaju dopustenje neke vrste materijalizacije koja moze biti poput brzih svetala,tragova u zitu , let.tanjira i sl.Sve je pitanje vere!

Android Jelly Bean

pre 9 godina

"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

- OCIGLEDNO JE GLEDAO ONAJ FILM ''Dan nezavisnosti'' SA VIL SMITOM :D

Nislija

pre 9 godina

Koja je verovatnoca da smo mi trenutno najinteligentnija bica u Svemiru? Svi misle da tamo negde postoji mnogo naprednija civilizacija od nase a niko ni ne pretpostavlja da smo to mi mozda.

Dvojnik

pre 9 godina

Obratite paznju sta zvanicnici NASE i slicnih organizacija redovno izjavljuju za nas,masu(ovce po njima) Uvek je tu neka izjava u stilu za 10-20 godina moci cemo da...do 2050 uspecemo...pripremaju za masu ono sto oni odvano znaju vec godinama a kriju u tajnosti.
Od slucaja Rosvel gde su uhvatili jednog vanzemaljca, razvili su anti gravitacionu disk tehnologiju i sad vise od 50 god su se daleko usavrsili dok mi jos uvek verujemo u odavno istrajalu tehnologiju, i da na mesecu "nema nista", u teroriste na kome se bombe bacaju u ime "mira na Svetu" i tako dalje
Postoje ljudi koji su zrtvovali i zivote kako bi u javnosti izneli da izmedju ostalog i na Mesecu i na Marsu postoje vestacke, konstruisane formacije...ali oni su ili eliminisani ili ismevani kako bi sve to spalo u neke nebuloze. Postoje razni dokazi..za mnogo toga.
Citajte izmedju redova, otvorite oci

dzoni

pre 9 godina

Verovatnoca za stvaranje zivota na planeti je mala..za intaligentnim zivotom jos manja..zivot na zemlji postoji 4 milijardi godina a mogucnost da nadjemo druge planete tek zadnjih nekoliko godina tako da ne verujem da postoji intaligentni zivot u okviru desetak svetlosnih godina po cistom principu verovatnoce koji bi mogao nas da nadje.
SETI hvata radio signale medjutim radio signali drasticno slabe sa udaljenoscu tako da sumnjam da ce ikad da ista uhvate tako ma koliko im oprema bivala sve bolja i bolja...isto vazi i za nase signale ..jeste da saljemo signale vec 100 godina ali i oni drasticno slabe sa udaljenoscu..probaj u albaniji da uhvatis tv signal rtsa sa avalskog tornja a sad zamisli da ga uhvatis 20 svetlosnih godina dalje.
Po meni mnogo bolja solucija je neki dzinovski teleskop koji bi mogao da trazi vestacko svetlo na planetama jer na nasoj planeti gradovi nocu sijaju iz svemira kao novogodisnje jelke pa pretpostavljam da ako posto intaligentni zivot da bi radili isto jer ko voli da zivi u mraku.
Takodje ako je neka civillizacija sposobna da dodje do nas da je ratoborna ona bi vec do sad sama sebe unistila verovatno..tako i za istrebljenje jude najveca opasnost su upravo ljudi jer danas upravo covek moze da npr stvori smrtonostan virus.

Ups

pre 9 godina

Mi smo delo mnogo nadmoćnije vrste. Produkt naprednog bioinženjeringa... U nekom trenutku će doći da nas obiđu ili će nam na neki način skrenuti pažnju na svoje postojanje. To vam je kao kad mi gledamo ribice u akvarijumu, ali se ne mešamo u "lokalna" posla.

NemanjaVac8

pre 9 godina

Srpski astrofizičar lupa gluposti. Vrlo je kreativan i inventivan u razmišljanju ... Hipotetički ako bi postojala neka civilizacija koja bi mogla da nam odgovori, čak i da je na istom stupnju inteligencije kao mi gotovo nemoguće bi bilo da imaju uređaje, sistem kodiranja, mašine, običaje, rzmišljanje i sve ostalo kompatibilno sa našim. Teško bi se razumeli u prevodu. Ne može ni taj "kompjuterski" virus da bude kompatibilan sa našim mrežama, pa ne može ni da je uništi. Takođe ne verujem da bi oni uopšte imali bilo šta slično našim kompjuterima i mrežama. Možda bi te neke stvari mogle da imaju sličnu ulogu kao naši kompjuteri, ali najverovatnije da bi funkcionisali na sasvim drugim principima. Najverovatnije da ni oni ni mi ne bi smo uopšte razumeli veoma veoma dugo o čemu se tu uopšte radi. Dakle, kakvi virusi i gluposti. Taman da se radi o ljudima istim kao što smo mi, koji su se razvijali na nekoj udaljenoj planeti, njihov način razmišljanja, nauka ... sve bi bilo drugačije.Koliko bi tek bilo drugačije da se radi o potpuno drugoj vrsti gotovo da je nezamislivo. Malo je verovatno da ako postoje uopšte koriste brojeve, a kamoli da prave računarske viruse na istim principima kao mi...Ta civilizacija bi morala da nas prouči toliko da o nama samima zna bolje nego mi da bi njihova znanja mogli da implemntiraju u našu nauku i napravi virus koji bi nam naškodio. Međutim čak i kada bi to mogli da postignu, mala je šansa da bi nam naudili načinom slanja virusa u naše mreže.

gfserbia blogspot

pre 9 godina

Opet gluposti sa ljudskim konceptom radio talasa.
Gotovo nijedna napredna civilizacija ne koristi radio talase na nacin na koji to radimo mi. Vanzemaljci koriste kvantne tehnologije i sa tim mogu da imaju trenutnu komunikaciju iz jedne galaksije u drugu i izvidjanje neke udaljene tacke bez fizickog prisustva (remote viewing). Poredjenje nasih radio talasa sa njihovom tehnologijom je kao poruka u boci spram interneta.
Oni su tu i posmatraju a pokazace se kad ljudi budu mogli da podnesu shok.

igi

pre 9 godina

ako se nekakav snop i ismeri ka nekoj od mogucih planeta on ce putovati najvise brzinom svetlosti a do najblize planete ima koliko svetlpanih godina? u tom smislu 20 godina je jako ne realan vremenski okvir.

Preonosim mišljenje od nekog što zna o čemu priča

pre 9 godina

GREŠE OVI "stručnjaci":
"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".
- za tih 20 godina će stići i Hitlerova propaganda do prvih zvezda oko kojih je moguće da postoje planete sa inteligentnim bićima, za 30 će stići do njih i prva titova poratna propaganda
- kasno je sad za takav oprez, ta šteta je odavno počinjena, ako se ispostavi kao šteta
- mi i da hoćemo ne možemo biti tihi, takva je naša radio i tv cela tehnologija, ona sama odlazi u galaksiju i putuje i putovaće sad zauvek univerzumom od galaksije do galaksije
- elektromagnetni talasi putuju i njih niko i ništa ne može više da zaustavi da ne napuste i da ostanu samo na ovoj planeti, to je nemoguće
- teško nauci i planeti kad ima ovakve savetnike!

Kiza

pre 9 godina

Kada bi se kontakt sa vanzemaljcima i dogodio to bi se krilo kao najveca tajna.
Zemlja na koju bi se vanzemaljci spustili bi svakako ucinila sve da se docepa
tehnologije sto dovovodi u pitanje da li bi vanzemaljci uopste i trabali da
kontaktiraju sa nama. Nasa civilizacija je napredovala tehnoloski ali mentalno je na nivou pecinskog coveka. Hocu vecu pecinu i vecu toljagu. Civilizacije sa
drugih planeta sposobne za putovanje kroz svemir svakako nemaju razloga da nas
kontaktiraju.

Olivija

pre 9 godina

Utisak je da mi imamo totalno pogresnu percepciju u vezi sa vanzemaljskim oblicima zivota, jer uvek polazimo od toga da su i njima potrebni isti uslovi za razvoj zivota kao i nama - vazduh, voda, svetlost, vatra, infrastruktura, nocni klubovi.. Sto u osnovi moze biti pogresno, pa mozda naidjemo na inteligentne oblike zivota sasvim slucajno, tamo gde ih najmanje ocekujemo, na planetama koje po nasim standardima ne ispunjavaju uslove za zivot..

dado

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama

Slobodan Petrovic

pre 9 godina

...I stvori BOG coveka po njegovom obliku...sta se tu ne razume...stvoreni smo funkcionalni i po obliku nasega stvoritelja...kako je evolucija stvorila razum?...ili koja je to slucajnost da dve polne zajednice nastanu iz nicega...zensko/musko...ratimo se ocu koji nas neizmerno voli...molite mu se i dace vam se...Biblija je njegova rec...nasi mozgovi su programirani da shvate Boga onoliko koliko on zeli jer smo svi njegova deca...O vanzemaljcima je suvisno govoriti...Isusa su pitali sledbenici...Kako ce nas prpoznati da smo tvoji ucenici...Isus im je rekao jednostavno,imajte ljubavi medju sobom...jedna religija prpoveda to danas...i ja sam njihov/njegov Isusov sledbenik...molim se za sve vas da je nadjete...

OUTERSPACE

pre 9 godina

Moram da demantujem jednog od ucesnika u komentarima, nisu nas Posetili Alien-i prvi put u Rozvelu vec hiladama godina unazad,Zapise imate u vidu crteza u pecinama ili ogromnih zdanja koja su gradjena u ime bogova sa drugih planeta,postoje dokazi,Imate obimnu literaturu o tome,Stari narodi nisu mogli ni znali kako da zabeleze dogadjaje poput posete stranaca sa neke druge planete.Jeste u interesu ne samo Amerike vec i svake DRUGE VLADE da nas manipulise i skriva dokaze o postojanju tamo neke ili nekih civilizacija IZ KORISTI, u Praksi se pokazalo da se sporadicno pojavljivanje drugih civilizacija ili letelica moze ZATASKATI Pravdanjem da su to Baloni,Cepelini, Prototipovi Letelica itd. ZNATE ONU IZJAVU JEDNOG AMERICKOG ZVANICNIKA -Laz Je Najbolje Sakrivena Izmedju Dve Istine. realno gledajuci nas razvoj i dostignuca sezu tek nekih 300 godina (Jer su nas raznorazni Popovi, Pape, Inkvizitori itd. Unazadili sigurno barem 1700 godina koje smo mogli iskoristiti na nesto pametnije od verovanja da je neko tamo davne 00 godine hodao po vodi,vaskrsao, i sad celo vreme gleda sa nebesa UPRAVO NA VAS, Ah Da, Da Nezaboravim, da su OVI STO IMAJU DIREKTNI KONTAKT SA BRADATIM CIKICOM I NJEGOVIM SINOM --- ONAKO USPUT POBILI I ISTREBILI MILIONE LJUDI ZARAD VEROVANJA U SUPERIORNO BICE ZA KOJE NEPOSTOJI APSOLUTNO NITI JEDAN DOKAZ POSTOJANJA. Verujem da ce se vremenom sigurno otkriti inteligentan zivot, siguran sam puno napredniji od nas, PASCE VLADE, CRKVE, I SVE U STA STE VEROVALI...!!!!!

EU Citizen

pre 9 godina

Ovo je sasvim realno razmišljanje, bolje je uvek biti spreman na najgore, pa se prijatno iznenaditi, nego obrnuto, jer to obrnuto uopšte ne moraš da preživiš. Postoji više SF knjiga sa sličnim scenarijima, a na srpski je preveden barem jedan koji mi u ovom trenutku pada na pamet, "A kao Andromeda", pokojnog Freda Hojla (kome je pisanje bilo hobi, a inače je bio jedan od najpoznatijih britanskih astronoma u drugoj polovini dvadesetog veka, kome je Nobelova nagrada po svoj prilici izmakla samo zbog par malo luckastih teorija koje je zastupao i jedne kritike na adresu Nobelovog komiteta) i Džona Eliota. Kako sve dublje ulazimo u eksponencijalnu naučno-tehničku revoluciju, SF-knjige postaju za ljudsku vrstu, ono što su priče i bajke za decu, odnosno prvi kontakt sa idejama koje bi ljudima bez takve pripreme mogle da budu mnogo nesvarljivije i teže za prihvatanje, a za mnoge od njih, kao recimo ovu, nije teško zamisliti situaciju u kojoj bi mogle imati i potencijalno sudbonosan uticaj na sam opstanak ljudske vrste.

joe

pre 9 godina

I ako po nekoj naucnoj logici zivot mora da postoji tamo negde, po istoj toj nauci znamo da se zivot na zemljo razvijao milijardama godina do ovog danas, i prosao faze i faze od ameba i algi do dinosaurusa koji su vladali mnogo duze planetom nego ljudi pa sve do nas danas i ko zna koje vrste kad ljudo istrebe sami sebe. Tako da je verovatnoca da zivot postoji jos na nekoj planeti ogramna, ali da cemo se sresti sa tim zivotem je jako mala, sobzirom da od nekoliko milijardi godina postojanja zemlje mi tek poslednjih 100-nak godina smo u mogucnosti da uopste i nagadjamo o kosmosu.

Pametnjaković

pre 9 godina

Život na našoj planeti je čista slučajnost. Verovatnoća da se tako nešto ponovi u univerzumu, ista kombinacija događaja i svega ostalog, je ravna nuli.

Hacker

pre 9 godina

Svidja mi se sto vas ima toliko koji ste otvorenih umova a ne posveceni religiji koja zatpuljuje! Statistika kaze da ce za nekoliko godina religija skroz izumreti. Nova tehnologija koja dolazi svakim danom cini coveka da se se sluzi stvarima za koje se nekada verovalo da ih samo bog moze posedovati. Ja cu vam reci, znam puno toga kako i sta se sve sakriva od ljudi. Svi prethodni svetovi, odnosno, epohe koje su stvarane na nasoj planeti, gradjevine i neobjasnjiva desavanja, sve su imale tehnlogiju i razvijenu medicinu, naucnike i cudne skalamerije. Obicni ljudi su se toj tehnologiji klanjali i nazivali bogovima one koji su njom vitlali unaokolo. Munje, gromovi, rakete, letelice, avioni, manipulacija vodom, zvukom, vatrom, cudne kacige, slemovi, oklopi... Sve asocira na tehnologiju. Neke su stvorene na zemlji, a neke civilizacije su i svracale na zemlju i zapocinjale neke eksperimente i pravile svoje gradjevine i sudelovala biljnom i zivotinjskom svetu. Manite se crkve i Darvina... Svakim danom se pobija bilo kakva teorija evolucije. Nesto se jeste prilagodilo, ali covek poput nas se uvek vrteo tu gde jeste bez promena u DNK u smislu mutacije. Neki NLO-i koji se svakodnevno vidjaju sirom sveta, delom pripadaju ljudima a delom su to zaista posete iz svemira. Ljudi su uspeli da stvore antigravitacioni pogon, ali se o tome cuti! Posedujemo tehnologiju za medjuplanetarna delovanja i tajnu odbranu od upada iz svemira kao i tehnologiju za manipalaciju klime. Citi se o svemu...

M.

pre 9 godina

Dragi vanzemaljci, ako me čujete, zamolio bih Vas da me vodite odavde pre no što napunim 30, ne bi li video šta osim ove svoje napaćene zemlje (države). Ako se to na bilo koji način kosi sa Vašom politikom, bio bih Vam veoma zahvalan i da me prebacite negde na okeaniju, da sačuvam ovo malo kose na glavi i nađem svoj spokoj.

Hvala

dusanmal

pre 9 godina

@dovla @poz @Natalija Osnovne sile koje prirodno guraju evoluciju garantuju da ako postoje toliko napredna ET bica, ona su morala POBEDITI u evolucionarnoj bitci mnogo puta. Sile i zakoni evolucije su neizbezni, jednostavni i univerzalni: borba za prostor i resurse, pobeda snaznijih i unistavanje, minimalizacija gubitnika. Ko se brze prilagodi novim resursima i brze prosiri i unisti kompeticiju - taj pobedjuje. Kao sto je pomenuto u clanku, te sile ocigledno rade i na nivou ljudske civilizacije, istorija to dokazuje.
To sto Utopisti pisu Sci-Fi gde je sve med i mleko i vrlo (u ljudskom smislu) duhovno uzdignuti ET su dobrocudni i svima pomazu je perverzija. To nije prirodno ni za ocekivati po zakonima Nauke. @Natalija - nije da smo mi nekako bezvezni gnjececi slabije. To su prirodne sile evolucije. Darvin. @poz - napali bi nas zato sto mogu i zato sto Zemlja ima vrednu retkost - biosferu sa retkim i verovatno jedinstvenim resursima. @poz - bas naopako. Visoko razvijena civilizacija koja se ponasa po pravilima evolucije je vodila mnoge ratove - te pobedila, napredujuci dalje zbog toga, sireci se i imajuci nove resurse da trosi. Priroda podrzava vrste kao ona "Independence Day" Sci-Fi (te u pravom zivotu mi ne bi imali nikakve sanse da prezivimo kontakt sa takvima). Prirodni zakoni ne podrzavaju "Star Trek" Sci-Fi Vulkance,bez obzira na to koliko mi volimo njihovu nerealnu Utopiju. Naravoucenije:Mi moramo biti u skladu sa zakonima evolucije a ne raznim utopijskim ideologijama

Pametnjaković

pre 9 godina

@(bob, 17. jun 2014 03:56)

Postojanje i brojnost planeta nije uslov za život. Čak i ako negde dođe do reakcije i spajanja, sam proces evolucije može biti zaustavljen lošim uslovima na planeti. Pa čak i ako su uslovi optimalni, top evolucije, s obzirom da je slučajan i nasumičan, ne može ići u istom pravcu u kom je evolucija išla na našoj planeti. Sve je nasumično i slučajno.

Sa1e

pre 9 godina

SETI i jeste tih, jer ne šalje signale već samo sluša. Lično već preko 10 godina učestvujem u SETI@home projektu, pa pratim te stvari. A ako želimo ostati tihi, treba da pogasimo sve TV i radio stanice, signale mobilne telefonije i još štošta, što je objektivno nemoguće. Ono što treba da uradimo je da se pripremimo za kontakt, jer nije pitanje da li će se desiti, već KADA ?

čovek

pre 9 godina

Ako neko dođe do nas - automatski je to mnogo naprednija "civilizacija" jer imaju tehnologiju koju mi nećemo imati barem par stotina godina + brodovi i sl. ... e sad ako su racionalni - super ... ako su religiozni - ugasili smo ga ... poznato je kako "prevođenje" završi ... ali daj da budemo optimisti pa da se nadamo da pošast "bradonja u haljinama" nije univerzalna ...

Милан

pre 9 godina

Чим се помене неко живо биће са друге планете,сви одмах помишљате на нешто супер интелигентно,хиљаде година испред нас итд,јесам једини који мисли да,ако ишта постоји,(а врв постоји) да то није ништа тако супериорно,чак штавише,и мање развијено од нас.Можда баш то што има горе живо,је обична врста животиње,нека ларва,нешто такво,не мора бити Бог зна шта,не заносите се...

Селектор из аутобуса

pre 9 godina

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama (dado, 17. jun 2014 01:07)


Обзиром да је православна Библија компатибилна са чудом Светог огња, пре бих рекао да су у заблуди верници у претварње жабе у принца.

bacanje para

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje ili su nama zauvek nedostizni, pomirite se.
Bolje da ove lopuze, tzv naucnici uloze pare u otkrivanje lekova protiv raka, side, sizofrenije i depresije i ostalih neizlecivih bolesti.
Lopurde namerno zamajavaju javnost i prost svet, da bi uzele kintu.
Ako znamo koliko je star kosmos i zemlja, gde su ti radio talasi iz istog.
Nema ih. Nema nikog.

123

pre 9 godina

Hhahah NE ZOVITE VANZEMLJCE MOZDA NAS CUHY

mmmmmmmmmmmm VANZEMALJCI DODJITE NA NASU PLANETU DA CASKAMO PIJEMO JEDEMO I SLUSAMO TURBO FOLK

ruzmarin

pre 9 godina

Sve i da postoje bića inteligentna recimo kao mi na udaljenosti 12 svetl. godina njima bi sa tehnologijom raketnih,jonskih ili "jedro" pogona za putovanje kroz svemir trebalo stotine hiljada godina da doputuju do nas.Tako da narode....opušteno

čovek

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)
jest da ja emalo van teme ali moram da pitam ... ako je to sve tako kako kažeš, znači svi zamislimo da bog ne postoji i on - puf ... kul fora :)

Burazi jači od cele kafane

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje. Moje mišljenje.

Ako i postoje,zbog čega velika većina misli da su tehnološki napredniji od nas?

Dalje,inteligencija ne prati nužno evolutivni razvoj. Ima nekih buba koje su nastale pre 300 miliona godina,pa se ne čine baš jako inteligentne.
Tokom istorije planete,prošlo je na milijarde vrsta,a samo jedna je uspela da stvori civilizaciju.

Nema dokaza da postoji bilo kakav život van Zemlje,a kamoli inteligentan.

Vanzemaljci ne postoje. Mi smo kosmički incident.

dejan

pre 9 godina

Svi vi samo nagadjate i niko od nas nema pojma o čemu priča jer smo previše primitivni i verovatno kad budemo saznali istinu tada će biti kasno i prestacemo da postojimo i tako sve u krug
DEJAN

Steva

pre 9 godina

Alo ljudi uozbiljite se vanzemljaci samo što nisu banuli veliki i moćni teleskop ih je uočio,napipali smo ih,sad neznamo baš tačno kakao izgledaju ali znamo da su tu.Trba da ih ugostimo nemoj da se osramotimo bre.Ja lično mislim da nisu u pitanju mali zeleni nego veliki crveni, videćemo još naša mašta može svašta, ajd zdravo

igi

pre 9 godina

Suludo je misliti da smo sami, ali je takodje i pogresno misliti da se bilo koja druga moguca civilizacija zasniva na drustvenim normama koje su nama prihvatljive, u krajnjoj liniji je i moguce da nas je napravio neki ekvivalent biblijskog boga....

Joca 011

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi ...
@ (Neko, 17. jun 2014 04:04)

Kad već pitaš, evo ja sam taj koji veruje u Boga.
''Realno'', ''logično'', ''očekivano'', ''prirodno''... i slični naši termini i predstave su
''naše, ljudske'' konstrukcije i okviri spoznaje sveta oko sebe. Mi smo ih sami ustanovili
prema zakonima koje smo otkrili i našem iskustvu na ovoj planeti. Ali, nismo mi sami sebe stvorili,
niti smo Svemiru propisali pravila, niti smo Bogu savetovali šta i kako.
On je ovde (i posvuda) Domaćin, Promislitelj i Svedržitelj,
i On gazduje a ne mi, i Njegova se logika sprovodi a ne naša.
U ovome je mudrost, ovo razumeti, pa tek potom dalje, postepeno.
.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Ako on prodjanu nas (a mozda vec jesu) onda su bapredniji od nas. Ako mi prvi pronadjemo njih onda smo mi napredniji... Valjda je to najlogicnije moguce. Nema sto vise o tome da se raspravlja. Ostalo su sve unaprijed pretpostavke.

ema

pre 9 godina

e pa ne moze sada kada sam konacno pocela da radim..sto nisu dosli pre par meseci..nema posla ni za nas..ajd zaobidjite nas,sto i sigurno hocete...verujem u Vas razum...

Miki

pre 9 godina

A kako bogomoljke objašnjavaju da su i religije izmislili ljudi. Da su one nešto univerzalno i životinje bi ih poštovale! Sad nemojte o o njihovo intelektu. Delfina i majmuni imaju razumevanje pa opet nemaju religije.

Pametnjaković

pre 9 godina

Život na našoj planeti je čista slučajnost. Verovatnoća da se tako nešto ponovi u univerzumu, ista kombinacija događaja i svega ostalog, je ravna nuli.

Slobo

pre 9 godina

Ono u sta verujes,to ce te i snaci-to je tacno,tako da ako ne verujes Bogu koji ti je rekao da si kao covek jedini koji naseljava svemir i da je isti stvoren samo zbog tebe coveka onda postoji sansa da te posete"vanzemaljci"koji postoje ali kao duhovna bica tj.demoni koji zbog te tvoje naopake vere imaju dopustenje neke vrste materijalizacije koja moze biti poput brzih svetala,tragova u zitu , let.tanjira i sl.Sve je pitanje vere!

kakakak@gmail.com

pre 9 godina

Al ste naporni sa vanzemaljcima. Trenutno je 2014-ta godina i još ih nema , postoje samo neki bedni snimci tanjirića. Kao oni su napredniji od nas, ali ih mi snimimo...verujte mi da možete da živite 1000 godina , neće se pojaviti vanzemaljci. I tačka.

Nislija

pre 9 godina

Koja je verovatnoca da smo mi trenutno najinteligentnija bica u Svemiru? Svi misle da tamo negde postoji mnogo naprednija civilizacija od nase a niko ni ne pretpostavlja da smo to mi mozda.

Zoran

pre 9 godina

Ko kaze da oni nepostoje (Vanzemaljci) , Sve vlade visoke ovog sveta imaju saradnju sa njima ,a sve se to vrsi po tajnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=NCt2Frq2iW8
Ili se raspitajte, procitajte sta je bilo u Americkoj pustinji NEVADI kad je NLO pao , i gde se to sve zavrsilo pod pricom da je pao meteroloski balon.

Slobodan Petrovic

pre 9 godina

...I stvori BOG coveka po njegovom obliku...sta se tu ne razume...stvoreni smo funkcionalni i po obliku nasega stvoritelja...kako je evolucija stvorila razum?...ili koja je to slucajnost da dve polne zajednice nastanu iz nicega...zensko/musko...ratimo se ocu koji nas neizmerno voli...molite mu se i dace vam se...Biblija je njegova rec...nasi mozgovi su programirani da shvate Boga onoliko koliko on zeli jer smo svi njegova deca...O vanzemaljcima je suvisno govoriti...Isusa su pitali sledbenici...Kako ce nas prpoznati da smo tvoji ucenici...Isus im je rekao jednostavno,imajte ljubavi medju sobom...jedna religija prpoveda to danas...i ja sam njihov/njegov Isusov sledbenik...molim se za sve vas da je nadjete...

bacanje para

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje ili su nama zauvek nedostizni, pomirite se.
Bolje da ove lopuze, tzv naucnici uloze pare u otkrivanje lekova protiv raka, side, sizofrenije i depresije i ostalih neizlecivih bolesti.
Lopurde namerno zamajavaju javnost i prost svet, da bi uzele kintu.
Ako znamo koliko je star kosmos i zemlja, gde su ti radio talasi iz istog.
Nema ih. Nema nikog.

igi

pre 9 godina

ako se nekakav snop i ismeri ka nekoj od mogucih planeta on ce putovati najvise brzinom svetlosti a do najblize planete ima koliko svetlpanih godina? u tom smislu 20 godina je jako ne realan vremenski okvir.

čovek

pre 9 godina

ima jedan SF na tu temu, mada i jedna bajka o tome govori i bilo bi extra-mega-giga-gala da se prvi vanzemaljac pojavi sa rogovima i repom ... to bi mi definitivno ulepšalo ostatak života :)))

gvozdeni kancelar

pre 9 godina

pa u pravu su
cuti i pravi se mrtav
koja jos budala salje podatke ko smo,sta smo... u svemir.
Neka posalju kako se razmnozavamo, informacije o vojsci i elektro mrezi.
idioti radoznali

Dvojnik

pre 9 godina

Obratite paznju sta zvanicnici NASE i slicnih organizacija redovno izjavljuju za nas,masu(ovce po njima) Uvek je tu neka izjava u stilu za 10-20 godina moci cemo da...do 2050 uspecemo...pripremaju za masu ono sto oni odvano znaju vec godinama a kriju u tajnosti.
Od slucaja Rosvel gde su uhvatili jednog vanzemaljca, razvili su anti gravitacionu disk tehnologiju i sad vise od 50 god su se daleko usavrsili dok mi jos uvek verujemo u odavno istrajalu tehnologiju, i da na mesecu "nema nista", u teroriste na kome se bombe bacaju u ime "mira na Svetu" i tako dalje
Postoje ljudi koji su zrtvovali i zivote kako bi u javnosti izneli da izmedju ostalog i na Mesecu i na Marsu postoje vestacke, konstruisane formacije...ali oni su ili eliminisani ili ismevani kako bi sve to spalo u neke nebuloze. Postoje razni dokazi..za mnogo toga.
Citajte izmedju redova, otvorite oci

Burazi jači od cele kafane

pre 9 godina

Vanzemaljci ne postoje. Moje mišljenje.

Ako i postoje,zbog čega velika većina misli da su tehnološki napredniji od nas?

Dalje,inteligencija ne prati nužno evolutivni razvoj. Ima nekih buba koje su nastale pre 300 miliona godina,pa se ne čine baš jako inteligentne.
Tokom istorije planete,prošlo je na milijarde vrsta,a samo jedna je uspela da stvori civilizaciju.

Nema dokaza da postoji bilo kakav život van Zemlje,a kamoli inteligentan.

Vanzemaljci ne postoje. Mi smo kosmički incident.

dovla

pre 9 godina

Svaka civilizacija koja dostigne izuzetno visok stepen razvoja i da se pritom ne uništi ratovima, sigurno nije ratoborna. Zato ih zovite slobodno. Mogu samo dobro da nam donesu, mada dok mi sami ne evoluiramo ne bi trebalo ni stupati u kontakt. Mi bi garant i bili glavni okidač nekog međuplanetarnog rata.

Mita

pre 9 godina

"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".

Nije mi jasno što neko misli da je cilj drugih da nas porobe i da su nam neprijatelji?Nije mi jasno šta to ima tako vredno na ovom kamenčiću?Jasno je da nema ništa,jer smo skoro sve,i potrošili,i ostaće fosil na kraju,baš kao Mars...

miki

pre 9 godina

to sto smo se mi ovde na zemlji poubijali ne znaci da bi i neko nas istrebio.. najverovatnije bi nas posmatrali kao zivotinje u rezervatu.. tesko da bi ikakav scenario mogao da se predvidi.. a uostalom ako postoji neka rasa koja istrebljuje druge mora postoji dobar razlog.. na zalost indijanci su platili ceh ljudske bahatosti!!!! a verujem da ako postoje vanzemaljske vrste bice dosta nalik nama.. masa zdrave logike ukazuje na to.... mozda malo razlike u komunikaciji i morfologiji ali u svakom slucaju vrlo slicni!!!

UK

pre 9 godina

Rekao bih da se nesto zna. S vremena na vreme daju po kasicicu, ali sve cesce. Mada je poslednji deo teksta smesan...slanje virusa itd. Ako smo mi zlobni, ne moraju i oni tamo da budu. U svakom slucaju, kad bi znali da nismo sami, nastao bi haos i panika...ovako smo uljuljkani jer znamo da smo dominantni (ne racunam majku prirodu).

Aleksandar

pre 9 godina

Slazem se sa konstatacijom da je bolje cutati dok ne budemo tehnoloski opremljeni da bez vecih problema saljemo letelice u svemir ili da imamo neku vrstu odbrambenog sistema. Sanse da vanzemaljci postoje su ogromne, a takodje i da su tehnoloski napredniji od nas. Pogledajte sta smo mi postigli samo u zadnjih 100 godina. Zamislite sta mogu da postignu oni koji su postali intelegentna bica pre milion godina. E sad, da li imaju moralni kompas ili ne, to je vec kocka. Ako su ikako kao mi, ljudi, ja ih ne bih zvao.

gmbh

pre 9 godina

to oko virusa je lupio i ostao ziv. da bi bilo kakav zlonameran, pa i dobronameran, program bio uopste funkcionalan, morao bi da bude napisan u skladu sa nasim poimanjem, predstavljanjem i koriscenjem informacija i prilagodjen uredjajima kojima ih obradjujemo.

a tek ono oko americkih indijanaca i tasmanijskih aboridzina! zaboga! pa svi smo ista vrsta tj. ljudi. ko zna kako bi se neka vrsta nastala i evoluirala negde drugde, mozda i na drugacijim osnovama, ponasala u susretu sa drugom vrstom zivota, koja nema veze sa njom.

tekst obiluje besmislenim premisama iz koje izvlace pompezne i kompletno pogresne zakljucke. verovatno radi publiciteta, jer seti vec duze vreme ima problema sa finansiranjem. nisam protiv projekta, vec ovog kvazipopularizovanja nauke kojim se gubi svaki smisao.

dr nauka

pre 9 godina

zasto mora da znaci da smo najnapredniji organizmi, samo zato sto imamo kompjutere i mislimo? neee grdno se varate, ne da nismo napredniji nego smo vrlo krhki i nazadni u odnosu na druge organizme... recimo obicna malo opasnija bakterija ili virus moze da potamani celo covecanstvo, jednostavan organizam nevidljiv okom.... pa razmnozavanje deobom, macka vidi bolje u mrklom mraku nego covek sa najsavremenijim ic uredjajem, kit obilazi ceo svet sa izuzetnom preciznoscu sto podmornicama treba gomila tehnike i satelita da to isto uradi... ima jos milion primera...mi smo samo jedna obicna civilizacija sa gomilom plastike...

Steva

pre 9 godina

A sta ako se pojave vanzemaljke? Lice na nase zene, ali sve ludilo sredjene, prelepe i montirane, dodju i zavedu sve nase muskarce, a zemljankama ne ostane nista? Oce li onda kao u Cudo nevidjeno da se dignu metle na vanzemaljke? Ne pisem ja ovo bezveze: neke su vec dosle, npr. Mimi Oro, Soraja, pa onaj šećer Stanija.. Zna se da su vanzemaljke, jer su cele od vestackih materijala...

Hacker

pre 9 godina

Svidja mi se sto vas ima toliko koji ste otvorenih umova a ne posveceni religiji koja zatpuljuje! Statistika kaze da ce za nekoliko godina religija skroz izumreti. Nova tehnologija koja dolazi svakim danom cini coveka da se se sluzi stvarima za koje se nekada verovalo da ih samo bog moze posedovati. Ja cu vam reci, znam puno toga kako i sta se sve sakriva od ljudi. Svi prethodni svetovi, odnosno, epohe koje su stvarane na nasoj planeti, gradjevine i neobjasnjiva desavanja, sve su imale tehnlogiju i razvijenu medicinu, naucnike i cudne skalamerije. Obicni ljudi su se toj tehnologiji klanjali i nazivali bogovima one koji su njom vitlali unaokolo. Munje, gromovi, rakete, letelice, avioni, manipulacija vodom, zvukom, vatrom, cudne kacige, slemovi, oklopi... Sve asocira na tehnologiju. Neke su stvorene na zemlji, a neke civilizacije su i svracale na zemlju i zapocinjale neke eksperimente i pravile svoje gradjevine i sudelovala biljnom i zivotinjskom svetu. Manite se crkve i Darvina... Svakim danom se pobija bilo kakva teorija evolucije. Nesto se jeste prilagodilo, ali covek poput nas se uvek vrteo tu gde jeste bez promena u DNK u smislu mutacije. Neki NLO-i koji se svakodnevno vidjaju sirom sveta, delom pripadaju ljudima a delom su to zaista posete iz svemira. Ljudi su uspeli da stvore antigravitacioni pogon, ali se o tome cuti! Posedujemo tehnologiju za medjuplanetarna delovanja i tajnu odbranu od upada iz svemira kao i tehnologiju za manipalaciju klime. Citi se o svemu...

Blaza

pre 9 godina

Posebno me odusevljava ova mudrost:
"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

Neko nas posmatra - neko nas stalno gleda

pre 9 godina

Interesantna stvar je da, s obzirom da registrujemo samo oko 1% vidljivog spektra, ljudska vrsta je praktično slepa. Mi smo nešto kao inteligentnije krtice. A opet, to nas ne sprečava da se pravimo pametni i čak idemo dotle da navodimo kako smo jedina inteligentna vrsta u svemiru. Hahahahahaaha... U isto vreme toliko nam je veliki ego, da niko iz "naučne" javnosti ne želi da prizna da grešimo i da odgovori na pitanje: A šta je s onih 99%? Možda nam se na hiljade drugih, mnogo inteligentnijih vrsta smeje u lice dok zajedno žive sa nama na ovoj planeti, pa i milenijumima ranije. Mislite o tome.
Da nas neko posmatra - posmatra nas, definitivno. Samo, ne moraju da su sa drugih planeta i galaksija. Možda su vam upravo ispred nosa.
;)

Селектор из аутобуса

pre 9 godina

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama (dado, 17. jun 2014 01:07)


Обзиром да је православна Библија компатибилна са чудом Светог огња, пре бих рекао да су у заблуди верници у претварње жабе у принца.

OUTERSPACE

pre 9 godina

Moram da demantujem jednog od ucesnika u komentarima, nisu nas Posetili Alien-i prvi put u Rozvelu vec hiladama godina unazad,Zapise imate u vidu crteza u pecinama ili ogromnih zdanja koja su gradjena u ime bogova sa drugih planeta,postoje dokazi,Imate obimnu literaturu o tome,Stari narodi nisu mogli ni znali kako da zabeleze dogadjaje poput posete stranaca sa neke druge planete.Jeste u interesu ne samo Amerike vec i svake DRUGE VLADE da nas manipulise i skriva dokaze o postojanju tamo neke ili nekih civilizacija IZ KORISTI, u Praksi se pokazalo da se sporadicno pojavljivanje drugih civilizacija ili letelica moze ZATASKATI Pravdanjem da su to Baloni,Cepelini, Prototipovi Letelica itd. ZNATE ONU IZJAVU JEDNOG AMERICKOG ZVANICNIKA -Laz Je Najbolje Sakrivena Izmedju Dve Istine. realno gledajuci nas razvoj i dostignuca sezu tek nekih 300 godina (Jer su nas raznorazni Popovi, Pape, Inkvizitori itd. Unazadili sigurno barem 1700 godina koje smo mogli iskoristiti na nesto pametnije od verovanja da je neko tamo davne 00 godine hodao po vodi,vaskrsao, i sad celo vreme gleda sa nebesa UPRAVO NA VAS, Ah Da, Da Nezaboravim, da su OVI STO IMAJU DIREKTNI KONTAKT SA BRADATIM CIKICOM I NJEGOVIM SINOM --- ONAKO USPUT POBILI I ISTREBILI MILIONE LJUDI ZARAD VEROVANJA U SUPERIORNO BICE ZA KOJE NEPOSTOJI APSOLUTNO NITI JEDAN DOKAZ POSTOJANJA. Verujem da ce se vremenom sigurno otkriti inteligentan zivot, siguran sam puno napredniji od nas, PASCE VLADE, CRKVE, I SVE U STA STE VEROVALI...!!!!!

dusanmal

pre 9 godina

@dovla @poz @Natalija Osnovne sile koje prirodno guraju evoluciju garantuju da ako postoje toliko napredna ET bica, ona su morala POBEDITI u evolucionarnoj bitci mnogo puta. Sile i zakoni evolucije su neizbezni, jednostavni i univerzalni: borba za prostor i resurse, pobeda snaznijih i unistavanje, minimalizacija gubitnika. Ko se brze prilagodi novim resursima i brze prosiri i unisti kompeticiju - taj pobedjuje. Kao sto je pomenuto u clanku, te sile ocigledno rade i na nivou ljudske civilizacije, istorija to dokazuje.
To sto Utopisti pisu Sci-Fi gde je sve med i mleko i vrlo (u ljudskom smislu) duhovno uzdignuti ET su dobrocudni i svima pomazu je perverzija. To nije prirodno ni za ocekivati po zakonima Nauke. @Natalija - nije da smo mi nekako bezvezni gnjececi slabije. To su prirodne sile evolucije. Darvin. @poz - napali bi nas zato sto mogu i zato sto Zemlja ima vrednu retkost - biosferu sa retkim i verovatno jedinstvenim resursima. @poz - bas naopako. Visoko razvijena civilizacija koja se ponasa po pravilima evolucije je vodila mnoge ratove - te pobedila, napredujuci dalje zbog toga, sireci se i imajuci nove resurse da trosi. Priroda podrzava vrste kao ona "Independence Day" Sci-Fi (te u pravom zivotu mi ne bi imali nikakve sanse da prezivimo kontakt sa takvima). Prirodni zakoni ne podrzavaju "Star Trek" Sci-Fi Vulkance,bez obzira na to koliko mi volimo njihovu nerealnu Utopiju. Naravoucenije:Mi moramo biti u skladu sa zakonima evolucije a ne raznim utopijskim ideologijama

Sputnik

pre 9 godina

Ja se vise bojim Anglosaksonaca i Germana. Mali, zeleni i napredni bi lepo sa Slovenima nazdravili pa bi se lagano i mirno bez frke dogovorili...

Neko

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi gradio celo drvo,a naselio samo jedan deo mikroskopske prasine na listicu?Postoje vanzemaljci,nemoguce je da samo mi postojimo u tolikom prostoru.E sad,ko zna kakva im je tehnika i u kojoj su dimenziji,mozda mi ni ne mozemo da ih registrujemo nasim ocima.

dzoni

pre 9 godina

Verovatnoca za stvaranje zivota na planeti je mala..za intaligentnim zivotom jos manja..zivot na zemlji postoji 4 milijardi godina a mogucnost da nadjemo druge planete tek zadnjih nekoliko godina tako da ne verujem da postoji intaligentni zivot u okviru desetak svetlosnih godina po cistom principu verovatnoce koji bi mogao nas da nadje.
SETI hvata radio signale medjutim radio signali drasticno slabe sa udaljenoscu tako da sumnjam da ce ikad da ista uhvate tako ma koliko im oprema bivala sve bolja i bolja...isto vazi i za nase signale ..jeste da saljemo signale vec 100 godina ali i oni drasticno slabe sa udaljenoscu..probaj u albaniji da uhvatis tv signal rtsa sa avalskog tornja a sad zamisli da ga uhvatis 20 svetlosnih godina dalje.
Po meni mnogo bolja solucija je neki dzinovski teleskop koji bi mogao da trazi vestacko svetlo na planetama jer na nasoj planeti gradovi nocu sijaju iz svemira kao novogodisnje jelke pa pretpostavljam da ako posto intaligentni zivot da bi radili isto jer ko voli da zivi u mraku.
Takodje ako je neka civillizacija sposobna da dodje do nas da je ratoborna ona bi vec do sad sama sebe unistila verovatno..tako i za istrebljenje jude najveca opasnost su upravo ljudi jer danas upravo covek moze da npr stvori smrtonostan virus.

lemy

pre 9 godina

vidim ovde najblaze receno idiotske komenteare,izuzeci one razumljive,zar stvarno neko misli da je celi beskrajni univerzum satkan samo za nas,izuzetno primitivna bica,za razliku od tamo negde....

gfserbia blogspot

pre 9 godina

Opet gluposti sa ljudskim konceptom radio talasa.
Gotovo nijedna napredna civilizacija ne koristi radio talase na nacin na koji to radimo mi. Vanzemaljci koriste kvantne tehnologije i sa tim mogu da imaju trenutnu komunikaciju iz jedne galaksije u drugu i izvidjanje neke udaljene tacke bez fizickog prisustva (remote viewing). Poredjenje nasih radio talasa sa njihovom tehnologijom je kao poruka u boci spram interneta.
Oni su tu i posmatraju a pokazace se kad ljudi budu mogli da podnesu shok.

čovek

pre 9 godina

Ako neko dođe do nas - automatski je to mnogo naprednija "civilizacija" jer imaju tehnologiju koju mi nećemo imati barem par stotina godina + brodovi i sl. ... e sad ako su racionalni - super ... ako su religiozni - ugasili smo ga ... poznato je kako "prevođenje" završi ... ali daj da budemo optimisti pa da se nadamo da pošast "bradonja u haljinama" nije univerzalna ...

Nemesis

pre 9 godina

Pa tako je sve jedno: Od necega mora da se umre, sa njima /zelenima/ ili bez njih. Ja glasam da je bolje sa njima. Imace nas vise...bar u pocetku....

Pametnjaković

pre 9 godina

@(bob, 17. jun 2014 03:56)

Postojanje i brojnost planeta nije uslov za život. Čak i ako negde dođe do reakcije i spajanja, sam proces evolucije može biti zaustavljen lošim uslovima na planeti. Pa čak i ako su uslovi optimalni, top evolucije, s obzirom da je slučajan i nasumičan, ne može ići u istom pravcu u kom je evolucija išla na našoj planeti. Sve je nasumično i slučajno.

Joca 011

pre 9 godina

Da pitam vas sto verujete u Boga.Realno,ko bi ...
@ (Neko, 17. jun 2014 04:04)

Kad već pitaš, evo ja sam taj koji veruje u Boga.
''Realno'', ''logično'', ''očekivano'', ''prirodno''... i slični naši termini i predstave su
''naše, ljudske'' konstrukcije i okviri spoznaje sveta oko sebe. Mi smo ih sami ustanovili
prema zakonima koje smo otkrili i našem iskustvu na ovoj planeti. Ali, nismo mi sami sebe stvorili,
niti smo Svemiru propisali pravila, niti smo Bogu savetovali šta i kako.
On je ovde (i posvuda) Domaćin, Promislitelj i Svedržitelj,
i On gazduje a ne mi, i Njegova se logika sprovodi a ne naša.
U ovome je mudrost, ovo razumeti, pa tek potom dalje, postepeno.
.

logicno

pre 9 godina

pokvarene pohlepne lazljive civilizacije (kao nasa) ne mogu preziveti kolaps ili medjusobno istrebljenje , a da dostignu tehnologiju medjuzvezdanog puta u manje vise realnom vremenu. dakle do nas mogu stici samo oni kojima je inteligencija takva da smo mi za njih na nivou glista. prosto nisu zainteresovani.

dado

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)

slobo opusteno,izadji malo iz tih okvira knjiga koje su pisali ljudi kako im je odgovaralo,a ne bog,i jos usto tu istu bibliju je napisao paganski rimski car iz navodnih "rukopisa",samo da bi narod umirio

jer nekazu te verske vodje da su vernici stado,sto znaci da nas smatraju ogranicenim ovcama

imenijebitno

pre 9 godina

"Kad god su tehnološki napredniji ljudi posećivali manje napredne zajednice, posledice su bile katastrofalne. To se vidi i u sudbini američkih Indijanaca i tasmanijskih Aboridžina."
Takodje se moze videti da tehnoloski napredni ljudi posmatraju bonobo, simpanjze i tigrove iz daljine i bez ikakvog mesanja, jer shvataju da bi bilo kakvo mesanje unistilo neutralnost u posmatranju. Te zivotinje verovatno ni ne znaju da ih covek posmatra.

Ako bi bilo kakvi vanzemaljci bili u stanju da dodju do zemlje, poredjenje izmedju zivotinja i coveka bi bila mnogo bliza, nego poredjenje izmedju Ameridnijanaca i Evropljana. Don't Panic.

Steva

pre 9 godina

Alo ljudi uozbiljite se vanzemljaci samo što nisu banuli veliki i moćni teleskop ih je uočio,napipali smo ih,sad neznamo baš tačno kakao izgledaju ali znamo da su tu.Trba da ih ugostimo nemoj da se osramotimo bre.Ja lično mislim da nisu u pitanju mali zeleni nego veliki crveni, videćemo još naša mašta može svašta, ajd zdravo

NemanjaVac8

pre 9 godina

Srpski astrofizičar lupa gluposti. Vrlo je kreativan i inventivan u razmišljanju ... Hipotetički ako bi postojala neka civilizacija koja bi mogla da nam odgovori, čak i da je na istom stupnju inteligencije kao mi gotovo nemoguće bi bilo da imaju uređaje, sistem kodiranja, mašine, običaje, rzmišljanje i sve ostalo kompatibilno sa našim. Teško bi se razumeli u prevodu. Ne može ni taj "kompjuterski" virus da bude kompatibilan sa našim mrežama, pa ne može ni da je uništi. Takođe ne verujem da bi oni uopšte imali bilo šta slično našim kompjuterima i mrežama. Možda bi te neke stvari mogle da imaju sličnu ulogu kao naši kompjuteri, ali najverovatnije da bi funkcionisali na sasvim drugim principima. Najverovatnije da ni oni ni mi ne bi smo uopšte razumeli veoma veoma dugo o čemu se tu uopšte radi. Dakle, kakvi virusi i gluposti. Taman da se radi o ljudima istim kao što smo mi, koji su se razvijali na nekoj udaljenoj planeti, njihov način razmišljanja, nauka ... sve bi bilo drugačije.Koliko bi tek bilo drugačije da se radi o potpuno drugoj vrsti gotovo da je nezamislivo. Malo je verovatno da ako postoje uopšte koriste brojeve, a kamoli da prave računarske viruse na istim principima kao mi...Ta civilizacija bi morala da nas prouči toliko da o nama samima zna bolje nego mi da bi njihova znanja mogli da implemntiraju u našu nauku i napravi virus koji bi nam naškodio. Međutim čak i kada bi to mogli da postignu, mala je šansa da bi nam naudili načinom slanja virusa u naše mreže.

bob

pre 9 godina

@Pametnjaković da li si svestan koliko planeta ima samo u nasoj galaksiji? preko 12.000.000 - slovima dvanaest MILIONA, pa to pomnozi sa 200 milijardi galaksija u univerzumu... mislim da je sansa da postoje inteligenta bica veca od nule...

ruzmarin

pre 9 godina

Sve i da postoje bića inteligentna recimo kao mi na udaljenosti 12 svetl. godina njima bi sa tehnologijom raketnih,jonskih ili "jedro" pogona za putovanje kroz svemir trebalo stotine hiljada godina da doputuju do nas.Tako da narode....opušteno

123

pre 9 godina

Hhahah NE ZOVITE VANZEMLJCE MOZDA NAS CUHY

mmmmmmmmmmmm VANZEMALJCI DODJITE NA NASU PLANETU DA CASKAMO PIJEMO JEDEMO I SLUSAMO TURBO FOLK

Petar

pre 9 godina

@Ivan
Radio talasi nisu mehanicki talasi, koji zahtevaju medijum (kao zvucni ili morski talasi, ima mnogo pojava koje krstimo sa TALAS). Radio talasi su elektromagnetska pojava, i sam prostor je medijum koji ih prenosi. Na neki nacin oni su izoblicenje (distorzija) prostora.
Otkucaj u Google "sta je elektromagnetni talas", dobices nekoliko zanimljivih tekstova.

Ups

pre 9 godina

Mi smo delo mnogo nadmoćnije vrste. Produkt naprednog bioinženjeringa... U nekom trenutku će doći da nas obiđu ili će nam na neki način skrenuti pažnju na svoje postojanje. To vam je kao kad mi gledamo ribice u akvarijumu, ali se ne mešamo u "lokalna" posla.

Милан

pre 9 godina

Чим се помене неко живо биће са друге планете,сви одмах помишљате на нешто супер интелигентно,хиљаде година испред нас итд,јесам једини који мисли да,ако ишта постоји,(а врв постоји) да то није ништа тако супериорно,чак штавише,и мање развијено од нас.Можда баш то што има горе живо,је обична врста животиње,нека ларва,нешто такво,не мора бити Бог зна шта,не заносите се...

Preonosim mišljenje od nekog što zna o čemu priča

pre 9 godina

GREŠE OVI "stručnjaci":
"To je zastrašujuća misao i zato nam je pametnije da budemo veoma, veoma tihi, umesto da tražimo vanzemaljske oblike života".
- za tih 20 godina će stići i Hitlerova propaganda do prvih zvezda oko kojih je moguće da postoje planete sa inteligentnim bićima, za 30 će stići do njih i prva titova poratna propaganda
- kasno je sad za takav oprez, ta šteta je odavno počinjena, ako se ispostavi kao šteta
- mi i da hoćemo ne možemo biti tihi, takva je naša radio i tv cela tehnologija, ona sama odlazi u galaksiju i putuje i putovaće sad zauvek univerzumom od galaksije do galaksije
- elektromagnetni talasi putuju i njih niko i ništa ne može više da zaustavi da ne napuste i da ostanu samo na ovoj planeti, to je nemoguće
- teško nauci i planeti kad ima ovakve savetnike!

Kiza

pre 9 godina

Kada bi se kontakt sa vanzemaljcima i dogodio to bi se krilo kao najveca tajna.
Zemlja na koju bi se vanzemaljci spustili bi svakako ucinila sve da se docepa
tehnologije sto dovovodi u pitanje da li bi vanzemaljci uopste i trabali da
kontaktiraju sa nama. Nasa civilizacija je napredovala tehnoloski ali mentalno je na nivou pecinskog coveka. Hocu vecu pecinu i vecu toljagu. Civilizacije sa
drugih planeta sposobne za putovanje kroz svemir svakako nemaju razloga da nas
kontaktiraju.

dejan

pre 9 godina

Svi vi samo nagadjate i niko od nas nema pojma o čemu priča jer smo previše primitivni i verovatno kad budemo saznali istinu tada će biti kasno i prestacemo da postojimo i tako sve u krug
DEJAN

čovek

pre 9 godina

(Slobo, 16. jun 2014 22:52)
jest da ja emalo van teme ali moram da pitam ... ako je to sve tako kako kažeš, znači svi zamislimo da bog ne postoji i on - puf ... kul fora :)

Sa1e

pre 9 godina

SETI i jeste tih, jer ne šalje signale već samo sluša. Lično već preko 10 godina učestvujem u SETI@home projektu, pa pratim te stvari. A ako želimo ostati tihi, treba da pogasimo sve TV i radio stanice, signale mobilne telefonije i još štošta, što je objektivno nemoguće. Ono što treba da uradimo je da se pripremimo za kontakt, jer nije pitanje da li će se desiti, već KADA ?

Android Jelly Bean

pre 9 godina

Ako on prodjanu nas (a mozda vec jesu) onda su bapredniji od nas. Ako mi prvi pronadjemo njih onda smo mi napredniji... Valjda je to najlogicnije moguce. Nema sto vise o tome da se raspravlja. Ostalo su sve unaprijed pretpostavke.

Miki

pre 9 godina

A kako bogomoljke objašnjavaju da su i religije izmislili ljudi. Da su one nešto univerzalno i životinje bi ih poštovale! Sad nemojte o o njihovo intelektu. Delfina i majmuni imaju razumevanje pa opet nemaju religije.

Android Jelly Bean

pre 9 godina

"Još realnija je mogućnost dolaska kompjuterskog virusa u signalu koji šalje neka napredna civilizacija.

Srpski astrofizičar profesor Milan Ćirković, rekao je da ti virusi mogu da oštete naše računarske mreže. "

- OCIGLEDNO JE GLEDAO ONAJ FILM ''Dan nezavisnosti'' SA VIL SMITOM :D

Zoran

pre 9 godina

Sve vrvi od života i nema nikakvih garancija šta bi nam neka druga vrsta uradila prilikom kontakta. Ova upozorenja su realna ali duboko ukorenjena u strahu od nas samih. Jasno vidimo kako se odnosimo jedni prema drugima i posmatrajući realnost kroz prizmu našeg istorijskog iskustva, sa pravom pretpostavljamo da bi nas neka druga vrsta porobila, istrebila ili recimo iskoristila kao nekakav bio-materijal.
U takvoj situaciji bez ikakvih garancija, premisa nekakvog nebeskog mehaničara koji nas je nekada davno sklopio i sad vodi računa o nama je beskrajno utešna i relaksirajuća. U tom smislu religija služi kao svojevrsna pilula za miran san.

Realne pretnje su svuda oko nas u vidu džinovskih asteroida, kometa, super-vulkana, efekta staklene bašte i čvrsto verujem da sve te prirodne pojave nisu tu da nas obeshrabre i zaplaše, već da nas poguraju da brže i efikasnije zakoračimo na sledeći stepenik evolucije. Kao vrstu čekaju nas velika iskušenja (sa ili bez vanzemaljaca svejedno je) i kad budemo u stanju da se kao vrsta izdignemo na neki viši nivo svesti, počećemo da nalazimo oblike života na mestima gde smo to najmanje očekivali. Nekako mi intuitivno sve naginje na tu stranu ...

joe

pre 9 godina

I ako po nekoj naucnoj logici zivot mora da postoji tamo negde, po istoj toj nauci znamo da se zivot na zemljo razvijao milijardama godina do ovog danas, i prosao faze i faze od ameba i algi do dinosaurusa koji su vladali mnogo duze planetom nego ljudi pa sve do nas danas i ko zna koje vrste kad ljudo istrebe sami sebe. Tako da je verovatnoca da zivot postoji jos na nekoj planeti ogramna, ali da cemo se sresti sa tim zivotem je jako mala, sobzirom da od nekoliko milijardi godina postojanja zemlje mi tek poslednjih 100-nak godina smo u mogucnosti da uopste i nagadjamo o kosmosu.

EU Citizen

pre 9 godina

Ovo je sasvim realno razmišljanje, bolje je uvek biti spreman na najgore, pa se prijatno iznenaditi, nego obrnuto, jer to obrnuto uopšte ne moraš da preživiš. Postoji više SF knjiga sa sličnim scenarijima, a na srpski je preveden barem jedan koji mi u ovom trenutku pada na pamet, "A kao Andromeda", pokojnog Freda Hojla (kome je pisanje bilo hobi, a inače je bio jedan od najpoznatijih britanskih astronoma u drugoj polovini dvadesetog veka, kome je Nobelova nagrada po svoj prilici izmakla samo zbog par malo luckastih teorija koje je zastupao i jedne kritike na adresu Nobelovog komiteta) i Džona Eliota. Kako sve dublje ulazimo u eksponencijalnu naučno-tehničku revoluciju, SF-knjige postaju za ljudsku vrstu, ono što su priče i bajke za decu, odnosno prvi kontakt sa idejama koje bi ljudima bez takve pripreme mogle da budu mnogo nesvarljivije i teže za prihvatanje, a za mnoge od njih, kao recimo ovu, nije teško zamisliti situaciju u kojoj bi mogle imati i potencijalno sudbonosan uticaj na sam opstanak ljudske vrste.

igi

pre 9 godina

Suludo je misliti da smo sami, ali je takodje i pogresno misliti da se bilo koja druga moguca civilizacija zasniva na drustvenim normama koje su nama prihvatljive, u krajnjoj liniji je i moguce da nas je napravio neki ekvivalent biblijskog boga....

Olivija

pre 9 godina

Utisak je da mi imamo totalno pogresnu percepciju u vezi sa vanzemaljskim oblicima zivota, jer uvek polazimo od toga da su i njima potrebni isti uslovi za razvoj zivota kao i nama - vazduh, voda, svetlost, vatra, infrastruktura, nocni klubovi.. Sto u osnovi moze biti pogresno, pa mozda naidjemo na inteligentne oblike zivota sasvim slucajno, tamo gde ih najmanje ocekujemo, na planetama koje po nasim standardima ne ispunjavaju uslove za zivot..

M.

pre 9 godina

Dragi vanzemaljci, ako me čujete, zamolio bih Vas da me vodite odavde pre no što napunim 30, ne bi li video šta osim ove svoje napaćene zemlje (države). Ako se to na bilo koji način kosi sa Vašom politikom, bio bih Vam veoma zahvalan i da me prebacite negde na okeaniju, da sačuvam ovo malo kose na glavi i nađem svoj spokoj.

Hvala

ema

pre 9 godina

e pa ne moze sada kada sam konacno pocela da radim..sto nisu dosli pre par meseci..nema posla ni za nas..ajd zaobidjite nas,sto i sigurno hocete...verujem u Vas razum...