- Komentari -

Urna Nikole Tesle se premešta u Hram Svetog Save

Posmrtni ostaci naučnika Nikole Tesle biće premešteni iz muzeja posvećenog tom velikanu u Beogradu u portu Hrama Svetog Save, gde će mu biti podignut i spomenik, predviđeno je Sporazumom koji je potpisan u Patrijaršiji SPC.

Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Misljenja sam da Tesli treba da se podigne mauzolej sto je jedino dostojno njemu.Svi znamo da se on izjasnjavao kao ateista i plato ispred Hrama po meni nije mesto gde bi trebala da pociva urna.A najpravednije bi bilo da se 25.Maj isprazni preuredi i to bude mesto gde pociva pravi zasluzni Srbin.A sadasnje "stanovnike" vratiti tamo odakle su dosli(ako se uopste zna odakle su).
    (st, 12. mart 2014 11:17)

    # Link komentara

  2. На овом линку је Теслин допис о томе како жели да буде сахрањен. Ипак је
    његова жеља пресудна.

    [link]
    (Olja, 5. mart 2014 02:20)

    # Link komentara

  3. To treba zaustaviti.
    Nikola Tesla ne pripada jednoj crkvi i jednom narodu.
    Njegova velicina je bas u tome sto je stvarao za dobrobit celog covecanstva.Njegov um je bio tako blistav jer je prevazilazio ovo sto mi danas radimo njemu.
    Ovim samo umanjujemo njegovu velicinu.
    Nikola Tesla ne moze biti bilbord ni jedne crkve niti jednog naroda.
    Ljudi pokrenite peticiju da se urna Nikole Tesle postavi na svetloj strani Meseca.
    (gavrilo, 1. mart 2014 18:30)

    Da li se samo za Teslu pokusava reci da ne pripada ni jednom narodu (razloge znaju oni koji to govore), ili to vazi i za druge naucnike? Koliko znam Amerikanci itekako znaju i naglasavaju da je Edison njihov, Rusi da je Mendeljejev njihov, a ni Britanci nikako ne bi pristali da Njutn "bude svaciji" (na kraju krajeva, on je sahranjen u Vestminsterkoj crkvi)
    (opste dobro, 3. mart 2014 11:19)

    # Link komentara

  4. SPC pravi sve vise gresaka u koracima i razotkriva se.

    Uhvatila ih je panika jer se pojavio novi pokret koji se bori za istinu a uz koga su stali mladi, arheolozi, istoricari i mnogi drugi koji zele da se istina pravom poreklu Srba i njihova kulture konacno prizna kao validna u sve istorijeske knjige sveta.

    Zalim slucaj sto su neki mislili da ce lazima vekovima moci da obmanjuju narod. Istina kad tad izadje na videlo pa makar i posle mnogo vekova.

    U lazi su kratke noge.
    (Vlada Blagojevic, 2. mart 2014 22:28)

    # Link komentara

  5. znači sele teslin muzej
    (atomic, 1. mart 2014 21:11)

    # Link komentara

  6. E stvarno sta sve necu da cujem iz Srbije!!! Ovaj potez je cista glupost i krajnja povrsnost! Tesla je bio skroman covek i njemu ne treba nekakav hram! Jer se velicina covekoljubivosti ne ogleda u velicini nekakvog hrama. Pravoslavka sam, ali ne razumem ovakve ideje. Cista pohlepa, tastina i primitivnost !
    (Jovana, 1. mart 2014 20:45)

    # Link komentara

  7. blajhovana plavuša, mali premali i patriharh koji se slika s marijanom mattäus! odliačan i merodavan trio da odlučuje o Nikoli Tesli! da nije tužno i tragično bilo bi smešno! teško je posle sprati tu sramotu, a mrtvi Tesla ne može sam da se brani!
    (paka, 1. mart 2014 20:29)

    # Link komentara

  8. To treba zaustaviti.
    Nikola Tesla ne pripada jednoj crkvi i jednom narodu.
    Njegova velicina je bas u tome sto je stvarao za dobrobit celog covecanstva.Njegov um je bio tako blistav jer je prevazilazio ovo sto mi danas radimo njemu.
    Ovim samo umanjujemo njegovu velicinu.
    Nikola Tesla ne moze biti bilbord ni jedne crkve niti jednog naroda.
    Ljudi pokrenite peticiju da se urna Nikole Tesle postavi na svetloj strani Meseca.
    (gavrilo, 1. mart 2014 18:30)

    # Link komentara

  9. Postade Tesla Gromovnik.
    (Drobnjak u autu, 1. mart 2014 15:47)

    # Link komentara

  10. Samo u Srbiji moze Vlada u ostavci i Privremeni Organ grada Beograda da
    da donese ovakvu sramnu odluku.
    @(Zoran Milosavljevic, 28. februar 2014 13:57)
    Šta će tek biti kad osvoje apsolutnu vlast?
    Ovde se ljudi svađaju da li je Tesla bio ateista ili nije , a niko ne govori o tome da tamo neki ljudi odlučuje o nečemu za šta nemaju apsolutno nikakvo pravo na to. Bahatost, Bahatost, Bahatost!
    (beskrupuloznost, 1. mart 2014 13:02)

    # Link komentara

  11. Znaci pored Muzeja koji je posvecen Nikoli Tesli, mi cemo posmrtne ostatke da selimo u hram?
    Ovo je neverovatno sta se radi.
    Nemam reci.Strasno je ko sve ovde odlucuje i ima moc.
    (Che, 1. mart 2014 11:26)

    # Link komentara

  12. Ne shvatam. Tesli nije potrebna nikakva promocija i ne vidim zašto bi bio premešten na trg a da to ne spada u domen sasvim drugih razloga i pobuda! Njegov najveći spomenik je, bez sumnje njegov rad i njegovo delo! A taj koji će se prvi put susresti sa Teslom na njegovom alternativnom, novokomponovanom idolištu na trgu, a živi ovde i ne zaslužuje da prođe pored njega. Nema ničeg nedostojnog u tome što on počiva u muzeju, na protiv. Taj prostor je uređen izuzetno pažlivo, svečano, jednostavno i dostojanstveno. Na sreću u pitanju je muzej koji, možeš misliti radi!! Toliko dugo je tamo i kako da baš to sad nekim dušebrižnicima smeta?. Ako već neko hoće nešto da menja neka prihvati pravi izazov i neka pokuša da promeni stanje u kojem se nalazi Narodni Muzej i Muzej Savremene Umetnosti!. Posebno je skandalozno da o takvim stvarima odlučuje Ministarka energetike i tamo neki Siniša Mali koji u vezi sa budućom namenom zgrade Železničke stanice u okviru priče o projektu "Beograd na vodi" kaže da će to biti "neka" opera ili muzej na osnovu čega može samo da se zaključi da nogom nikada nije kročio u neku ustanovu kulture. Tragično je i to što se o ovakvim pitanjima ne konsultuju muzejski savetnici. Pa valjda i oni nešto imaju da kažu na ovu temu!. Tužna je zemlja u kojoj je još uvek jedino važna promena naziva ulice i izmeštanje zemnih ostataka,(sa kojima je sve u redu) jer to znači da se još uvek bavimo nebitnim pitanjima.
    (Viktor, 1. mart 2014 10:05)

    # Link komentara

  13. Ima li kraja ovome. Došli kao Privremeni organ, a ponašaju se kao izvršna vlast- strašno!

    Stop nepromišljenim potezima!
    (Keka, 1. mart 2014 09:50)

    # Link komentara

  14. ...pomozite mi da nađem reči kojima se opisuje ova sramota...
    (arhitekta, 28. februar 2014 20:50)

    Unreality made real and conscious Night.
    (laza, 1. mart 2014 09:11)

    # Link komentara

  15. Znaci vise nikada necu moci da "vidim" Teslu ili mu odam pocast posto u crkve ne ulazim.
    (Mek, 1. mart 2014 07:55)

    # Link komentara

  16. Kakav notorno budalast potez ministarstva za kulturu - ako se ta grupa ljudi moze tako i nazvati...a za grupu ljudi koji sebe nazivaju clanovima SPC bih mogao napisati nesto ali mi onda definitivno ne bi objavili komentar.
    (Realista, 1. mart 2014 07:07)

    # Link komentara

  17. Tesla zasluzuje da bude sahranjen na najprominentnijem mestu u Srbiji, da deca odrastaju uz njegovu prisutnost i uz njega kao uzor. Nazalost, u muzeju je zaboravljen, i izgleda nevazan.
    (Dusan Stefanovic, 1. mart 2014 06:32)

    # Link komentara

  18. To sto pise u ustavu o religiji i drzavi je jedno jer i na tarabi pise nesto i niko se , sem "cast izuzecima" nije bacio na istu da obavi posao
    (zur'an, 1. mart 2014 04:13)

    # Link komentara

  19. Uče li u SPC iz Teslinih knjiga ili su ih sve spalili?
    Tesla je SVETLONOŠA - crkvenim rečniom LUCIFER, pali anđeo, nečastivi, zauvek prognan, proklet, anatemisan.. koji je život založio u razbijanje dogme

    Perverzija. Jel zafalilo ikona? Svetih moštiju? SPC gaji jak kult mrtvih i u njemu klanjanje zemnim ostatcima zauzima posebno mesto. Mrtvima tamo nema mira, možda i Tesla u porti zamirotoči. Na suvo

    Srbija je verska država a njena crkva državna. Oduvek bila. Porazna je spoznaja da je u tom pogledu jedino Tito napravio diskontinuitet/izbavljenje. Mada, u svom licemerju, ne bi čudilo da jednog dana i njega posade tamo. Povećalo bi posetu

    ====
    Ovo je učinjeno samo radi vernika u brutalnoj trgovini glasovima Irinej - SNS. U ‘hramu’ će se klanjati liku, ikoni – pospoljeno i ritualno - istinski poštovaoci Tesle, mladi i ljudi iz naučnih krugova, i dalje će se klanjati njegovom delu u muzeju
    (zbogom pameti, 1. mart 2014 03:13)

    # Link komentara

  20. Cudi me koliko komentara!
    Nema veze gde su ga smestili. Ako neko ima bolju ideju premesticemo ga opet.
    (Hm!, 1. mart 2014 02:44)

    # Link komentara

  21. Teslin pepeo cuva se u zlatnom metalnom jajetu, koje kao takvo ima narocitu simboliku, i moglo bi da stoji i u nekom amfiteatru univerziteta ili u nekom projektnom birou - to je simbolika i logika koju hricani ili muslimani ne mogu da razumeju, ali osobe koje su posvetile svoj zivot linijama, estitici, eventualno i neposrednom dodiru sa metafizickim mogu. U svakom slucaju naknadno popravoslavljivanje tog jajeta je gazenje covecnosti.
    (Plicak, 1. mart 2014 01:53)

    # Link komentara

  22. Ja predlazem da i nseg voljenog druga Josipa Broza Tita prebacimo u hram svetog save, kako bi podstakli turizam SPC-a, i materijalnu bazu ovih siromasnih popova.
    Prikupio bi se jos neki dinar za ove neradnike matijase koji samo lazu narod i uvek su u sprezi sa aktuelnim politicarima.
    Gledanje Titovog groba 10e,
    Gledanje Tesline urne 15e,
    Porez ne dolazi u obzir, pa mi smo boziji ljudi u sekularnoj drzavi........
    (kokolo_moj, 1. mart 2014 00:41)

    # Link komentara

  23. Hhihihhiih. Koliko samo uspaljenih umišljenih pametnica :)) Koliko samo militantnih ateista u panici. Tesla - ateista? Molim vas, ne sramotite sebe i druge ateiste tako glupim izmišljotinama.
    (MSc elektrotehnike, 1. mart 2014 00:37)

    # Link komentara

  24. Treba iz Smiljana da se jave i traze da se urna premsti tamo, lepo u mesto rodjenja i tacka. Ili, bolje pitanje, sta ce nasi zvanicnici KAD se ovi iz Smiljana jave?
    (milica, 1. mart 2014 00:23)

    # Link komentara

  25. I tako ce porasti reiting hramu. Sto ga nesarsniste kod Dositeja i Vuka koji su kao i NT manji deo zivota proveli van voljene Srbije.
    (Mile pile, 1. mart 2014 00:23)

    # Link komentara

  26. Ovo je maslo Dveri.
    (Ete vam ga Cika Glisa, 1. mart 2014 00:05)

    # Link komentara

  27. Добра ова "демократија" - власт ради шта хоће (вазда било), а народ може да трабуња до миле воље.
    (Александар Џунић, 28. februar 2014 23:57)

    # Link komentara

  28. Sta ovo znaci kad se crkvi cefne moze da premesta velikane i obicne smrtnike kako hoce. Uzas, sto znaci da mozemo da ocekujemo da se dosete pa premeste i pupina, milutina milankovica, ivu andrica....Mislim kako ih i odabrati i izdvojiti madju svim tim velikanima. Uzassss i tuznooo, a razmere ovog uzasa, kriminala, nepostovanja i represije ne mozemo ni sagledati
    (zzzz, 28. februar 2014 23:41)

    # Link komentara

  29. Kada je protest protiv ovoga? Mi ako dozvolimo i ovo onda smo prsli skroz
    (unutrasnjost, 28. februar 2014 23:13)

    # Link komentara

  30. Ne!
    (Werner von Siemens, 28. februar 2014 22:56)

    # Link komentara

  31. @Pelagija

    Ni ja ne mogu da verujem da jos uvek postoji toliko neobrazovani ljudi koji ne znaju razliku izmedju ateizma i komunizma.
    (oh well, 28. februar 2014 22:53)

    # Link komentara

  32. “Ја верујем у једног Бога који није описан у важећим религијама”. Никола Тесла

    А можете прочитати и “Аутентичан одговор Професора Велимира Абрамовића”, његово мишљење о овој теми; пронађите на интернету.
    (Milan, 28. februar 2014 22:40)

    # Link komentara

  33. Sramota. Pustite mrtve na miru. Stvarno odvratno.
    (mikaT, 28. februar 2014 22:38)

    # Link komentara

  34. Popovska posla...
    (Nataeos, 28. februar 2014 22:33)

    # Link komentara

  35. U muzeje idem. U galerije, takođe. Biblioteke, naravno. Crkve? Šta ću tamo, to je za vernike. Koji tamo idu dobrovoljno. Kako onda da odam poštu Tesli? Zašto ga ne premeste u katoličku crkvu u Bgd? Tj, u pravoslavnu crkvu u Hrvatskoj? Što bi bilo najtačnije i najispravnije. Inače, Tesla je bio u Srbiji pola sata u svom životu.
    (Raško, 28. februar 2014 22:25)

    # Link komentara

  36. @Nbg

    Sto se cudis? Pravi Srbi Pravoslavci ne koriste internet, jer je internet americki izum, dakle delo Satane licno. Da si pravi Srbin Pravoslavac ne bi ga ni ti koristio.
    (ma nisi licemeran, 28. februar 2014 21:55)

    # Link komentara

  37. @nebojsa

    "Problem sa citatima na internetu je sto ne mozete pouzdano utvrditi njihovu autenticnost"
    Linkoln
    (ffs, 28. februar 2014 21:50)

    # Link komentara

  38. @neman
    Problem je upravo u tome da Tesli nikada nije ni bilo mesto u muzeju, kao ni bilo kome drugom. Ni mumijama nije mesto u muzejima! Svaki covek ima pravo na dostojan grob, da mu kosti ili prah pocivaju u miru.
    Teslina poslednja zelja je bila da mu na opelu odsviraju "Tamo daleko" i ta zelja mu je bila ispunjena. Sve nakon toga su bile zelje drugih, od kremacije pa do toga da se njegov prah izlozi u muzeju.
    (Zoki, 28. februar 2014 21:35)

    # Link komentara

  39. Do danas sam bila pravoslavna hrišćanka, ali od danas postajem zoroastrijanijnka.
    Odakle pravo crkvi i vlasti da nečije ostatke premešta. Nadam se da će ovo biti sprečeno.
    (Marija, 28. februar 2014 21:33)

    # Link komentara

  40. @PROTEST ISPRED MUZEJA NIKOLE TESLE SUTRA U 12h!
    (marko, 28. februar 2014 15:13)

    ja bih dosla, ali sutra vec imamo zakazano okupljanje u naselju "Stepa Stepanovic" gde su bez ikakve gradjevinske dozvole pokusali da otmu deo parcele namenjene za dom zdravlja i trzni centar i krenuli da kopaju temelje za crkvu...mislila sam da je to vrhunac, a oni pocese da otimaju i posmrtne ostatke...SRAMOTA!!!
    (jelena, 28. februar 2014 21:10)

    # Link komentara

  41. ...pomozite mi da nađem reči kojima se opisuje ova sramota...
    (arhitekta, 28. februar 2014 20:50)

    # Link komentara

  42. Neverovatno, nisam verovala da još uvek ima tako mnogo komunista među Srbima, posebno ovde, mladih - na B92. No, u svakom slučaju ružno je i svakako bez poštovanja da se nečija urna nalazi u nekakvom prašnjavom muzeju. Pa to nema nigde na zemlji, ni u kakvoj šumi, ni u kakvoj pustinji - zna se gde mrtvi počivaju, čak i najveći bogomrsci sahranjuju svoje najbliže na grobljima u blizini neke crkve, ne drže ih u urnama na prašnjavim policama nekog lokalnog muzeja, koliko god oni veliki ateisti bili.
    (Pelagija, 28. februar 2014 20:48)

    # Link komentara

  43. Hvala Bogu! Krajnje je vreme da se ispravi stravicna nepravda koju su Srbi naneli Nikoli Tesli. Ili da se bar ublazi. Pokoj mu dusi! Tom velikom Srbinu, pravoslavnom hriscaninu i svestenickom sinu i unuku, mesto je upravo tu, uz hram sv. Save, a u Carstvu Nebeskom on je odavno pored svetog Save.
    (Bela, 28. februar 2014 20:47)

    # Link komentara

  44. Organizujte protest, bice vas 15-20... Ne znate nista o Tesli! Idite na neko predavanje koje drzi najveci poznavalac lika i dela Tesle, bivsi direktor muzeja Nikole Tesle.
    (Novosadjanin., 28. februar 2014 18:15)

    Najbolji poznavalac Tesle u svetu je Velimir Abramovic
    (nebojsa, 28. februar 2014 20:43)

    # Link komentara

  45. Istaknuti americki naucnik austrougarskog porijekla.
    (Pedja, 28. februar 2014 16:06)

    „Ако будем имао среће да остварим барем неке од својих идеја, то ће бити доброчинство за цело човечанство. Ако се те моје наде испуне, најслађа мисао биће ми та да je то дело једног Србина.“
    Никола Тесла
    (nebojsa, 28. februar 2014 20:41)

    # Link komentara

  46. Da li se neko od uglednijih ljudi u SPC ikada javno izjasnio o Teslinoj podršci negativnoj eugeniji (- ideji da ljudima sa genetski 'nepoželjnim' karakteristikama treba na neki način uskratiti pravo na potomstvo)?
    (puno buke ni oko čega, 28. februar 2014 20:40)

    # Link komentara

  47. Tesla je bio ateista. Ne znam zasto ga prenose u Hram Svetog Save.
    (Filip, 28. februar 2014 18:53)

    „Дар менталне енергије долази од Бога, врхунског бића и ако ми концентришемо наше мисли о тој истини постајемо складни са овом великом моћи.“
    Никола Тесла
    (nebojsa, 28. februar 2014 20:39)

    # Link komentara

  48. Šta reći.. tužan dan za sve normalne ljude u državi Srbiji. Organizujmo ljudi protest ispred hrama da se stane na put SPC. Mada s obzirom gde živimo, verujem da će se bez ikakvih problema preneti urna. Pravda za Teslu!
    (6 million ways to live, 28. februar 2014 20:39)

    # Link komentara

  49. Зашто се ово сада ради? Па ево нам уплаканих антитеиста и дојучерашњих комуниста да плачу како смо им отели Теслу. Одмах лупају о календару, о сунчевом систему, свему само да народ остане што тупавији. Да, Тесла је био православац, крштен и може се сахранити у Храму Светог Саве, без проблема. Нема везе што је био кремиран, образујте се. Једино спорно питање је - да ли је неки његов тестамент ово одобрио и да ли је неки његов предак (ако их има) сагласан са овим? Тесла није био антитеиста ни комуниста, али није био ни истакнути верник. Живео је скромно и повучено, па га нисмо видели ни да говори против Бога, а ни да га хвали. Према томе, одбијте и верски фанатици и антитеистички фанатици, смирите страсти и узмите се у памет. Само без плакања, ТЕСЛА ПОЧИВА У ХРАМУ СВЕТОГ САВЕ! Скокните да га обиђете.
    (Kuku, 28. februar 2014 20:38)

    # Link komentara

  50. Tesla oprosti im ne znaju sta rade.
    (Prosvetiteljstvo, 28. februar 2014 20:26)

    # Link komentara

  51. Predlažem da se mošti svih SPC svetaca pod hitno prebace na beogradski sajam, i da se prihodi od prodaje ulaznica usmere na povremenu kupovinu i održavanje bolnica u Srbiji. Siguran sam da poštovani patrijarh ne bi imao ništa protiv ovako plemenite akcije.
    (samo polako, 28. februar 2014 20:09)

    # Link komentara

  52. Aman!!! Dokle vise sa glupostima?! Ostavite urnu tamo gde joj je i mesto, ovo je sekularna drzava, znam za toliko da procitam Ustav!
    (neman, 28. februar 2014 19:39)

    # Link komentara

  53. O Boze, jel vi ljudi zaista ne vidite u cemu je ovde problem? Kakve veze ima Teslino misljenje o religiji, Bogu sa ovim sto ovi nadobudni funkcionere zele da urade? Raspravljate se i svadjate oko nebitnih stvari, a problem koji nam prave ovi partijski pijuni je tu, svima "pred nososm" . Mislim da svakom ko ima imalo zdravog razuma, verovao u Boga ili ne, ovaj "genijalni" plan zvuci krajnje nenormalno

    Jos Irinej prica kako ce se povecati poseta hram sv. Save zbog ovoga?! Ajd ubacite i delove F 117, oborenog tokom rata '99 i Djokovicev reket. To bi privuklo jos vise ljudi u hram, a samim tim i vise priloga, punije kase vladikama.

    Muzej Nikole Tesle, u kome se urna nalazi od 1952. godine izgleda sasvim ok, zanimljivi eksponati, modeli teslinih pronalazaka, njegove licne stvari, urna. Muzej je posecen. Strani turisti, ucenici, studenti redovno posecuju muzej. I sad neko misli da kvari to. Nesto im smeta...
    (B30, 28. februar 2014 19:34)

    # Link komentara

  54. Posle ovoga ne bi me zacudilo, obzirom na "doslednost" SPC, da Teslu proglase svecem. Sto je Tesla kremirani ateista bio, to SPC ne zanima. Vazno je da se preko Teslinog imena, i pepela, pravi SPC marketing. Obicne smrtnike ne sahranjuju ako nisu krsteni, dok Tesla moze da bude i naucnik, i ateista, i kremiran....Sve to im, licemerima (jedan od najtezih smrtnih grehova), ne smeta. SIC SPC!!!
    (Nikola, 2000 god. permanentnog laganja, 28. februar 2014 19:19)

    # Link komentara

  55. Da dodam samo još jednog koji je sahranjen u Vestminsterskoj opatiji - Čarls Darvin
    (I tako..., 28. februar 2014 19:04)

    # Link komentara

  56. Gde je tome kraj?! Licemerje institucija.
    Nije mi jasno od kada je nauka miljenica crkve, pa da se donose ovakve odluke u jeku predizborne kampanje?! Očigledno je da su svi spremni na sve po cenu obesmišljavanja.
    (Sanja, 28. februar 2014 19:02)

    # Link komentara

  57. @nikolas: "da se zapita da li smo mi toliko ne obrazovani"
    ahahaha, vrhunska ironija tebrex, ovo se uči u nižim razredima osnovne škole. piše se >neobrazovani< ako ti i dalje nije jasno o čemu pišem. 10/10 zabavan komentar, preporuka, i pročitao bih ponovo
    (umadbro, 28. februar 2014 19:01)

    # Link komentara

  58. Nerazumem cemu ovolika polemika pa u Americii su izgradili crkvu posvecenoj samo Nikoli Tesli i proglasili ga Svecem na crkvenim freskama,ikonama,vitrazima.

    Tesla jeste najgenijalniji naucnik ikad rodjen na ovoj planeti ali je bio i duhovno vaspitan i posvecen svom zivotu i radu znao je za granice koji njegovi izumi mogu unistiti celo covecanstvo necjom zloupotrebom pa ih je namerno unistio zato se zapitajte kada je Anstajn stvorio atomsku bombu a znao je da sudbina covecanstva zavisi od onog sudnjeg dana kada ce svi nevini platiti za cenu nekog ateiste,vodje,diktatora.
    (za NEINFORMISANE !!!, 28. februar 2014 18:57)

    # Link komentara

  59. Tesla je bio ateista. Ne znam zasto ga prenose u Hram Svetog Save.
    (Filip, 28. februar 2014 18:53)

    # Link komentara

  60. @Stajerac iz Yuge

    Da, ateisti mozda ne praktikuju budisticke duhovne vezbe, ali znas li ko ih jos definitivno ne praktikuje? Pravoslavci.
    (irony, 28. februar 2014 17:14)

    Te duhovne vezbe praktikuju i hriscanski monarsi ( i katolicki i pravoslavni)a zove kontemplativna meditacija meditacija samilosti ili ti
    MOLITVA.
    A Stajerac je ih i naveo iz kakvhi tradicije proizlaze i ima pravo u svemu sto je rekao.
    (John-Oliver Seraphim, 28. februar 2014 18:49)

    # Link komentara

  61. Zar nije pametnije ćutati ako ne znaš o čemu se radi?
    Porta je dvorište, a ne zdanje crkve (hrama)!
    U porti = napolju, na platou, ispred crkve i ispred Narodne biblioteke!
    Na javnoj površini kojoj će moći da priđu i vernici i ateisti i agnostici i budisti!
    Ta javna površina je u vlasništvu crkve još od pre II svetskog rata pa zato treba dozvola SPC da se tu napravi spomenik.
    (Dragan, 28. februar 2014 18:49)

    # Link komentara

  62. dobra ideja,zašto ne.Ima ovdje čudnih i svakakvih komentara,čudnih,vrrrlo čudnih...
    (lazar dalmatinski, 28. februar 2014 18:43)

    # Link komentara

  63. Ima li nešto posebno i nesvakidašnje u vezi baš te urne?
    Jel u njoj Nikola Tesla, ili su spaljeni posmrtni ostaci samo pepeo koji ničemu ne služi?
    Pitam se...
    (dejan, 28. februar 2014 18:39)

    # Link komentara

  64. "On je dodao da se nada da će to biti novi razlog da još više ljudi poseti Hram"

    Ovim je sve rečeno! Reči me izdaju dok pokušavam da obuzdam gađenje prema ovim sakupljačima kostiju. Iskreno se nadam da će se poseta hramu povećati ali ne onakva kakvu su očekivali. Parole u ruke pa u protest!
    (Čveger, 28. februar 2014 18:38)

    # Link komentara

  65. Zaustavite ovo ludilo!
    (Ivan, 28. februar 2014 18:24)

    # Link komentara

  66. Organizujte protest, bice vas 15-20... Ne znate nista o Tesli! Idite na neko predavanje koje drzi najveci poznavalac lika i dela Tesle, bivsi direktor muzeja Nikole Tesle.
    (Novosadjanin., 28. februar 2014 18:15)

    # Link komentara

  67. O tome odlučuje ministarka energetike I privremeni Mali organ... Eto šta nas čeka posle izbora verovatno još veća bahatost vlasti. Čist primer samovolje vlasti i razaranje institucija.
    (Sramota, 28. februar 2014 18:09)

    # Link komentara

  68. Mihajlovicka i Mali sa verskim vodjom nesta odlucuju ?

    Ostavite Teslu na miru medju njegovim pronalascima.
    (Sase, 28. februar 2014 18:07)

    # Link komentara

  69. Niti ste isli u Muzej, niti u Crkvu, niti vas ovo zaista zanima sem kao tema za pljuvanje u dalj.
    (klempo, 28. februar 2014 18:07)

    # Link komentara

  70. (Stajerac iz Yuge, 28. februar 2014 15:58)
    Dragi moj prijatelju neupućeni na ovim net stranicama ćeš naći sve sem Srba Pravoslavaca. Ceo spektar autošovinista,provokatora,petokolonaša,mrzitelja samih sebe i svega što podseća na rodne korene i narod iz koga potiču. Raznih gastarbajtera poturica,lažnih kosmopolita,izmišljenih neoliberalaca i svih drugih fela i sorti ali ponavljam Srba Pravoslavaca NE. Tesla se ponosio time što je Srbin imao je i jednu prigodnu besedu o Bogu, bio duhovan ali na njemu svojstven način, bio asketa, duhovno veoma širok čovek ali i sujeveran veoma. Kompletna njegova duhovna priča se ogleda u čuvenoj angdoti o Tesli i beloj golubici.
    (Nbg, 28. februar 2014 18:05)

    # Link komentara

  71. Ovi su definitivno za Lazu lazarevica ,skandal i sramota da se ovako sprdaju sa jednim od najvecih umova nauke .Izadjimo na ulice i mirno im kazimo da im ovo nece proci !!!Ovo vise ne moze da se istrpi!!!
    (Teslijanac, 28. februar 2014 18:03)

    # Link komentara

  72. Tesla nije bio ateista, bio je agnostik kao i većina velikih umova, stalno u potrazi za istinom. Stoga molim agresivne ateiste kao i agresivne hrišćane da ga ne svojataju.
    Ne bi mi smetalo da počiva u crkvi, (otac mu je bio sveštenik) da u toj gesti naslućujem i malo pijeteta za tog genijalnog Ličanina, a pogotovu što je taj hram izgrađen na mestu gde je razasut prah najvećeg među Srbima. Dostojno mesto za prah velikog Tesle. Trebalo bi bar biti.
    Ali ovo je tako očigledno jedna propagandna ujdurma onih koji su sušta suprotnost svega što je Tesla bio i što i danas znači za slobodarski um!
    (Saks, 28. februar 2014 18:02)

    # Link komentara

  73. Sramota!
    (GORAN MAJKIC, 28. februar 2014 18:02)

    # Link komentara

  74. Bolje u Hramu nego u onome sto me je sramota nazvati muzejom.
    (SideSwipe, 28. februar 2014 17:59)

    # Link komentara

  75. Ček, hoće li naplaćivati ulaz i razgledavanje? Jedino me tješi da će Teslino ime i dostignuća nadživjeti sve ove likove koji pokušavaju izvući koji dinar na njegovom imenu.
    (iko, 28. februar 2014 17:54)

    # Link komentara

  76. Sprega interesa domacih tajkuna - privatne komapnije Pravoslavne crkve i vlasti je opet na stetu gradjana a u svoju korist opet nesto izdejstvovala.

    Sramota je kako crkva prodaje svoju podrsku nekoj stranci zarad svog licnog sitnog interesa.

    Crkva je oduvek bila uz vlast a protiv naroda. KAd god bi se narod pobunio protiv vlasti crkva je smirivala i surovala sa vlascu i time direktno radila protiv interesa gradjana Srbije !

    Vreme je da se sazna istina! Zasto ne objavljujete ove komentare?
    Jel to Vase objektivno novinarstvo ?
    (Nikola, 28. februar 2014 17:52)

    # Link komentara

  77. Na prvu loptu sam bio apsolutno protiv ideje. Realno, postaviti urnu sa velikanom Nikolom Teslom, koji je osvedoceni ateista (mada mislim da je ipak verovao u nesto), u portu jedne bogomolje je totalna glupost. Ali, hajde da posmatramo Hram Svetog Save kao nas spomenik kulture. Zaboravimo da je to svetiliste, mislim svi koji su ateisti neka zaborave i dakle posmatrajte ga samo kao jednu velelepnu gradjevinu. Recimo, kada odete u posetu Aja Sofiji, vi je posmatrate kao istorjsko mesto, divite se arhitekturi i posecujete je sa ushicenjem bez obzira jeste li ili niste vernik. Dakle, kada posmatrao Hram Svetog Save kao takav, postaje logicno da najveci srpski naucnik zaista treba da pociva u najvelepnijem zdanju Srbije. Zaboravite popove, veru itd, samo povezite. Najveci naucnik u arhitektonskom cudu sprspke arhitekture. Kada razmisljate ovako, shvatite da ova odluka i nije losa, naprotiv dobra je.
    (Mare, 28. februar 2014 17:45)

    # Link komentara

  78. Sta sve čovek neće pročitati u ovim komentarima, da se zapita da li smo mi toliko ne obrazovani ili šta već? Kao prvo, da li neko uopšte čita to što piše u tekstu? Tamo lepo piše: biće ispred hrama spomenik kakav Tesla zaslužuje i tamo će postaviti njegove posmrtne ostatke. Znači, ISPRED hrama, a ne u njemu. Dalje, lepo se kaže da je cilj bio da se na jednom mjestu objedine tri ponajznačajnije ličnosti našeg naroda Sveti Sava, Karađorđe i Nikola Tesla. Što je stvarno dobra ideja. Ja bih možda napravio čitavu veliku aleju srpskih velikana! A imamo ih poprilično, ne obazirući se na one sitne hrvatske komentare, koji odmah upadaju u oći, bez obzira što pišu ekavskim dijalektom. Sav svet zna da tesla nije bio iz Hrvatske, jer je ta država pristala na dobrovoljno ropstvo Mađarima na čitavih 900 godina pre Teslinog rođenja.
    Na kraju, hteo to neko ili ne, Nikola je sin srpskog pravoslavnog sveštenika, od majke popadije, i koliko znam sve sestre su mu bile udate za naše sveštenike. Upravo njegov otac ga je podržao da se bavi naukom! Dakle, Nikola Tesla je kršteno dete Srpske Pravoslavne Crkve. To što je imao u svom životu određena lutanja, ne znači da ga se crkva treba da odrekne zbog toga. Setimo se da Vuk Karadžić i Dositej Obradović počivaju ispred Saborne crkve, a imali su sa crkvom nesuglasice. Međutim, tamo je i mesto gde neko treba da počiva, isto kao i na groblju, a ne da skuplja prašinu u nekom muzeju! Pa nije to eksponat, već čovek, aman ljudi!
    (Nikolas, 28. februar 2014 17:36)

    # Link komentara

  79. Bune se ljudi koji nit znaju da navedu 5 Teslinih patenata nit idu u crkvu. Resavajte svoje privatno nezadovoljstvo na drugi nacin.
    (Rados, 28. februar 2014 17:33)

    # Link komentara

  80. "Nema nista prirodnije???". Ima mnogo sto sta prirodnije. Prvo, neprirodno je da jedan covek, koga volimo da nazivamo naucnikom, pociva u crkvi, a pogotovo u crkvi jedne dogmatske, konzervativne institucije kao sto je SPC. Takodje, potpuno je nelogicno kakve veze ima Ministarstvo energetike sa ovom idejom. Nadalje, je li Muzej Nikole Tesle republicka ili gradska institucija? Gde je ovde misljenje Muzeja Nikole Tesle? Sta o ovome ima da kaze "tehnicki" ministar kulture, ili on smatra da je njegova nadleznost samo da muzicira u "Silikonskoj dolini"? Sta je Tesla mislio o religiji, uopste, i o pravoslavlju, posebno? Ako je ovo zaista fotografija sa Teslinog opela, gde su tu pravoslavna obelezja, gde su pravoslavni svestenici ([link]). Da zakljucim: tuzna zloupotreba Nikole Tesle u svrhu dnevne politike i propagande. Zalosno je na sta smo kao nacija spali. Predlazem da pokrenemo peticiju da se ovaj BEZUMNI cin spreci, i vrlo rado cu je potpisati.
    (Dragoljub, 28. februar 2014 17:32)

    # Link komentara

  81. Dragi moj Stajerac (poluzemljak po Majci)Nemas ti ovde kome sta pricati.
    Neznaju Ljudi jos ili nemogu da svate licnost Nikole Tesle. Pazi molim te bio ateista. Neka procitaju lajici sta je i o cemu je pricao sa Swami Vivikanandom , takve razgovore nevode ateisti. Gde treba biti sahranjen to je vec druga prica. Ali ovde se javlja mnostvo ljudi koji nemaju nimalo pojma o zivotu Nikole Tesle. Neka pogledaju dta ima na tu temu da kaze prof. Velimir Abramovic, pa da nesto i nauce. Mozda nism za to da hjegova urna bude direktno u Hramu ali u blizini svakako da. Izgleda da nekima smeta da tri velikana (SRPSKA VELIKANA) budu skupljeni na jednom mestu (i to svetom mestu)
    (John-Oliver Seraphim, 28. februar 2014 17:29)

    # Link komentara

  82. NE !!!

    Ovo je blasfemija protiv Teslinih izuma i njega kao osobu.

    Tko su oni da odlucuju o njemu, da je bio srednji vijek, proganajali i zapalili bi ga.

    DOSTA VISE
    (Pravnik, 28. februar 2014 17:29)

    # Link komentara

  83. Glupost. Ostavite Teslu na miru.
    (Igor, 28. februar 2014 17:22)

    # Link komentara

  84. Ili da vrate urnu u muzej (pa ili da ostane tamo - sto da ne, ili na neko prikladnije mesto) ili da iz hrama isteraju crkvu i popove i da se hram preimenuje u Hram Nikole Tesle
    (audi tozla i mantija, 28. februar 2014 17:20)

    # Link komentara

  85. NE !!!

    Ovo je blasfemija protiv Teslinih izuma i njega kao osobu.

    Tko su oni da odlucuju o njemu, da je bio srednji vijek, proganajali i zapalili bi ga.

    DOSTA VISE
    (Pravnik, 28. februar 2014 17:20)

    # Link komentara

  86. @Stajerac iz Yuge

    Da, ateisti mozda ne praktikuju budisticke duhovne vezbe, ali znas li ko ih jos definitivno ne praktikuje? Pravoslavci.
    (irony, 28. februar 2014 17:14)

    # Link komentara

  87. Najispravnija moguca odluka.

    Tesla i jeste sahranjen u Crkvi Svetog Save. U Njujorku.
    [link]

    Nije mu samo otac bio svestenik SCP. Imao je dvadesetak svestenika SCP u svojoj porodici. Ujak Nikolaj Mandic mu je bio mitropolit SPC.
    [link]

    To su fakti...

    ~ Cheers
    (Bojan, 28. februar 2014 17:13)

    # Link komentara

  88. Ovo je skandalozno. Ljudi za ovo mora protest da se organizuje!
    (Zile, 28. februar 2014 17:08)

    # Link komentara

  89. Па великани се одувек сахрањују на посебним местима, углавном у црквама, манастирима, катедралама.
    Вук Караџић и Доситеј Обрадовић – порта Саборне цркве у Београду
    Цар Душан – Црква светог Марка у Београду
    Исак Њутн – Вестминстерска опатија
    Леонардо да Винчи – капела замка Амбоаз, Француска

    Има их још, и из новијег времена, државника, војсковођа, уметника, само прогуглајте. Ништа необично
    (I tako..., 28. februar 2014 17:08)

    # Link komentara

  90. Ljudi moramo na ulice ili neku peticiju da pisemo, ovo nije ispravno ni prema Tesli ni prema njegovoj zaostavstini i celom svetu.
    (Mladen, 28. februar 2014 17:07)

    # Link komentara

  91. @Treba da propadnemo!

    Ne, ne, Agencija je suvise neefikasna. Trebalo bi osnovati Ministarsto za Premestanje Urne.
    (for realsies, 28. februar 2014 17:06)

    # Link komentara

  92. Uzas, pa ljudi sprecimo taj uzas, pa pljunucemo mizda na jedino preostalo dostojanstveno u ovoj zemlji. Pa zasto samo crkva odlucuje o time ko Su Oni, pa taj veliki covek ce se u grobu prevrtati. Sramota ljudi, stidim se kukavicluka ovog naroda, a irineju zelim u da za njegovog zivota ne ispune i ne ispistuju njegovu volju. A vi politicari svih partija bezmudi licemeri sram vas bilo. Tuga, velika tuga
    (zzzzz, 28. februar 2014 17:03)

    # Link komentara

  93. Mislim da je ovaj potez vlasti i SPC dobar,jer ovaj covjek zasluzuje da pociva na tako lepom mestu.A ne u muzeju sa eksponatima,gdje je na neki nacin i sam eksponat.Tesla nikada nije zatrazio da bude kremiran.On je sahranjen po pravoslavnim obicajima.Tek 20-ak dana poslije je kremiran.Nalog za ekskumaciju i kremiranje posmrtnih ostataka N.T. dao je njegov sestric.Zbog straha od skrnavljenja njegovoga groba,i kradje posmrtnih ostataka,od strane dijela hrvatske proustaske emigracije.Na sta ga je upozorio FBI.I ove cinjenice bi trebalo da znaju svi oni koji ovdje pisu razne stvari o Tesli,a jedino sto znaju o njemu je to da je izmislio tamo neku struju.Kod vas Srba mi nikada nece biti jasna jedna stvar.A to je da ste najveci strucnjaci za nesto sto niste:ateisti za religiju,pacijenti za medicinu,nepismeni za knjizevnist....itd,itd.
    (avram, 28. februar 2014 17:02)

    # Link komentara

  94. Nikola Tesla, NIKOLA TESLA to ime je simbol nauke. Njegove radove i dan danas isteražuju u nadi da će ih razumeti vrhunski naučnici današnjice. Njegovu urnu uzimaju oni koji ne mogu ni da započnu da ga razumeju. Za TU urnu treba podići poseban objekat koji bi bio anti-teza objekta u koji je trenutno smeštaju.
    (Robert, 28. februar 2014 17:01)

    # Link komentara

  95. tesla se prevrce u urni
    (djordje, 28. februar 2014 17:00)

    # Link komentara

  96. ''Za vasionu nisam siguran da je beskonacna, ali za ljudsku glupost sam sto posto siguran''
    (Einstein)
    (Velja Srbijanac, 28. februar 2014 16:57)

    # Link komentara

  97. Eto, kada se dozoli da se popovi bave turizmom sa ciljem da povecaju promet ljudi kroz hram . Bolje da su ulozili i unapredili muzej da ga ceo svet posecuje. Tesla treba da ostane u svom ambijentu sa sojim naucnim dostignucima.
    (spanac, 28. februar 2014 16:57)

    # Link komentara

  98. Ovo je jako destimulisuce za svakog buduceg srpskog velikana. Kad vide da postaju velikani, promenice drzavljanstvo da im pepeo ne bi razvlacile sitne duse kao Teslin.
    (laza, 28. februar 2014 16:55)

    # Link komentara

  99. Konacno, djavo je zaseo u hram Boziji.
    (Rhyzm, 28. februar 2014 16:54)

    # Link komentara

  100. Oprosti im boze, ne znaju sta rade!
    Ovo ce bit najveca bruka za Srbiju ako neko ipak ne spreci, nadam se da je samo neproverena vest u pitanju.
    Da li treba ponoviti da je Tesla u Srbiji bio jednom na JEDAN dan i prosao kako je prosao. Njegova urna treba da pociva u njegovom rodnom Smiljanu ili u Americi ciji je drzavljanin bio, gde je sve sto je uradio uradio i ziveo vise od 60 godina. Tesla je vecan a svi ste vi prolazni i za 100g vas se niko nece secati, njega hoce. Urazumite se pobogu!
    (Smiljane, 28. februar 2014 16:50)

    # Link komentara

  101. skandal
    (you game, 28. februar 2014 16:37)

    # Link komentara

  102. Otimaju zemlju, grade bez dozvola..sad hoce i da otimaju tudje kosti...
    Sramota!
    (Nixon, 28. februar 2014 16:35)

    # Link komentara

  103. Da li ima neko u ovoj zemlji da zaustavi ovo bezumlje i skrnavljenje lika i dela Nikole Tesle?
    (Dejan, 28. februar 2014 16:35)

    # Link komentara

  104. Ovo neće proći tek tako. Nadam se da će normalni građani ove naše države organizovati miran protest ispred hrama!
    (artur_dent, 28. februar 2014 16:31)

    # Link komentara

  105. Ne dirajte Teslu. Urna je u muzeju, domu nauke. Tu treba i da ostane. I tacka.
    (Saldzo, 28. februar 2014 16:30)

    # Link komentara

  106. Ovo je po meni nečuveni skandal i teror, potreban je i neophodan gradjanski otpor! Može li neko od potomaka Teslinih rodjaka da se usprotivi?
    (miljan, 28. februar 2014 16:26)

    # Link komentara

  107. Tesla je bio ateista i samo poreklom srbin i tu se njegova povezanost sa srbijom zavrsava,rodjen u hrvstskoj i samo jednom u zivotu bio u srbiji a ceo zivot radio kao americki naucnik pa mi se sama ideja da ga uopste prebace u srbiju bezvezna a kamoli da sad bude u hramu a bio ateista
    (bane, 28. februar 2014 16:25)

    # Link komentara

  108. Velika sramota sta rade. Ovo je za protest.
    Stop crkvenim bahanalijama!
    (Andjela, 28. februar 2014 16:19)

    # Link komentara

  109. Premestiti ceo muzej u Hram!
    (Ezio, 28. februar 2014 16:18)

    # Link komentara

  110. Igraju se mrtvima!
    (Strašno!, 28. februar 2014 16:17)

    # Link komentara

  111. boze sacuvaj sta cinite !
    (Toni/Split, 28. februar 2014 16:16)

    # Link komentara

  112. Za ovako nesto bi se u svakoj iole normalnoj zemlji raspisao referendum, javna rasprava, sta god, samo da se vidi sta gradjani misle o tome. Ko ste vi da odredjujete gde ce biti pepeo Nikole Tesle, coveka koji je bio protiv religijskih podela, koji se nije "palio" na pravoslavlje kao danasnji "junaci". Nikola Tesla je van svake religije, van svake nacionalne pripadnosti, on se izdigao iznad tih prostih podela, on je gradjanin sveta i svetsko blago.
    (sofronije, 28. februar 2014 16:14)

    # Link komentara

  113. Samo cekam da dignu dres nekog sportiste pod kupolu.
    (jeste, 28. februar 2014 16:13)

    # Link komentara

  114. A svi Teslini izumi je li ce oni biti premesteni u Hram Svetog Save?
    (Treba bezati iz ove korumpirane od drzave sto pre, 28. februar 2014 16:12)

    # Link komentara

  115. A svi Teslini izumi je li ce oni biti premesteni u Hram Svetog Save?
    (Treba bezati iz ove korumpirane od drzave sto pre, 28. februar 2014 16:12)

    # Link komentara

  116. Darvin kao agnostik je isto zahranjen u hramu, ali on je i sam to hteo, sad je pitanje sta bi hteo Tesla.

    Inace Tesla je bio agnostik (po engleskoj vikipediji) a ne ateista i veliko je imao postovanje prema hrscanstvu i budizmu (njegova biografija).
    (ZokiTamnava, 28. februar 2014 16:07)

    # Link komentara

  117. Istaknuti americki naucnik austrougarskog porijekla.
    (Pedja, 28. februar 2014 16:06)

    # Link komentara

  118. Mene iskreno vise zanima ta radna grupa od 9 clanova bog te prave nacrt kako preneti urnu od lupam 5kg nekoliko kilometara?! pa ne prenose atomsku bombu....radna grupa=uhlebljenje za 9clanova partije eeej 9 plata verujem da ni jedna nece biti ispod 100k dinara
    (Drmr, 28. februar 2014 16:03)

    # Link komentara

  119. Mislim da će me ovo ipak naterati da izađem na izbore.
    (JasamJa, 28. februar 2014 16:03)

    # Link komentara

  120. ZASTO??????? Zasto u Hram? Besmislica, iskoriscavanje Teslinog lika i dela posthumno za privlacenje vernika crkvi, SRAMOTA!!!!
    (trifun, 28. februar 2014 15:58)

    # Link komentara

  121. Vidim da ovde jedan veliki broj komentatora nema pojma o jednom coveku koji je zaduzio ceo svet a jos uz to bio Srbin. TESLA je bio naj duhovniji naucnik u nasoj blizoj istoriji. Zar treba neki ne srbin kao ja da vam to objasnjava. Nije bio ateista i smatrao je da je religija buducnosti u priblizavanje Hriscanstva, Budizma i Indijske filozofije. Sam je praktikovao duhovne vezbe iz Bon Budisticke tradicije (Tsa Lung i san Yogu) to nerade ateisti. A za razlicite americke novine je uvek naglasavao da dolazi iz jedne pravoslave porodice.
    Stvarno dragi moji Srbi neki od vas se stvarno moraju stideti zbog svog neznanja.
    p.s. hvala redakciji na objavljivanju.
    (Stajerac iz Yuge, 28. februar 2014 15:58)

    # Link komentara

  122. …svako bi da se ogrebe…na bilo kakav nacin o ime i delo NAJVECEG SRBINA….komunisti su mala maca za ove novokomponovane patriote….sramota!!!
    (triper kombinacija?, 28. februar 2014 15:58)

    # Link komentara

  123. Strasno. Cemu ovo?
    (Stari Vujadin, 28. februar 2014 15:57)

    # Link komentara

  124. Gde se potpisuje peticija protiv takve odluke?
    (Branislav Cimeša, 28. februar 2014 15:53)

    # Link komentara

  125. Kakav uzas za nauku, da jedan od najvecih umova ikada bude premesten u crkvu, centar prodavanja magle i laznih ideja. Nauka je za sto godina uspela da objasni vise nego religija za 2000!
    (pixelGipsy, 28. februar 2014 15:52)

    # Link komentara

  126. Ovo nema nikakvog smisla. Mozda nije bas mesto urni u muzeju, iako je nekako bilo za neke ljude to i mesto hodocasca, da na jednom mestu vide rad i delo Nikole Tesle, a da se usput poklone i urni. Ali da bude sahranjen u crkvi nema nikakvog smisla. Zasto bi bio? Ni iz crkvene ni iz naucne ni iz bilo koje druge perspektive to nema smisla. Mislim da bi bilo najbolje da povuku ovo sto su upravo potpisali...
    (Nikola, 28. februar 2014 15:51)

    # Link komentara

  127. Pa od ovoga strasnog prijedloga bilo bi bolje da mu urnu prenesu u rodnu kucu! Barem bi bio na svome, tamo gdje se rodio, daleko od ljudi, politike a pored svoga potoka, livade, planine...bio bi s prirodom s kojom se toliko prozimao i trudio da ju upozna.
    (Neno, 28. februar 2014 15:50)

    # Link komentara

  128. @gajetano polako. uspori malo. u sustini si u pravu da on sam nije imao puno zajednickog sa crkvom. sto se tice kremiranja,nasa crkva ga ne odobrava ako je po zelji pokojnika,a ako rodbina odluci onda nema nista protiv ali ipak ne preporucuje,tako da nije u potpunosti tacno da crkva to zabranjuje. i da ne nabrajam gde sve gresis.
    mene buni to da su se ovde pitali svi osim direktora muzeja. njega su skrajnuli kao da ne postoji. to mi se ne dopada.
    ne mislim da crkva ima lose namere,vec misli da bi takva velicina mogla da pociva u miru u hramu a ne u muzeju,ali...
    i konacno,mislim da bi ga trebalo ostaviti tamo gde bi on voleo,medju svojim izumima.
    i mogli bi beskonacno da diskutujemo.
    (mini seven days, 28. februar 2014 15:48)

    # Link komentara

  129. uz svo postovanje prema crkvi....Tesli nije mesto tamo....
    (pravoslavni ateista, 28. februar 2014 15:47)

    # Link komentara

  130. čekajte! pošto u resor ministarstva energetike ulazi i napajanje električnom energijom, ministarka energetike će da odlučuje gde će biti sahranjen naučnik koji je na tom polju najzaslužniji.???!!!
    (XXX, 28. februar 2014 15:47)

    # Link komentara

  131. Svako kome smeta ovakvo skrnavljenje lika i dela Nikole Tesle neka dođe na ovu Fejsbuk stranicu [link]

    Stanimo na put bezumlju!
    (Z, 28. februar 2014 15:47)

    # Link komentara

  132. @gajetano:
    Kremiran je ne svojom voljom.
    (Zika, 28. februar 2014 15:44)

    # Link komentara

  133. Jao, Titova UDB-a je za vas bila melem.
    (Predrag, 28. februar 2014 15:43)

    # Link komentara

  134. Ova inicijativa traje već duže vreme. Danas je na žalost pobedilo zlo oličeno u SPC. Pri tome se muzejski radnici koji su jedini do sada na najbolji mogući način čuvali i negovali lik i delo Nikole Tesle u ovoj odluci nisu učestvovali, kao ni Teslini naslednici. Zašto SPC misli da ima tapiju nad posmrtnim ostacima svih preminulih u Srbiji? Ili pak žele da se okite tuđim lovorikama?
    Prošetajte se do muzeja Nikole Tesle (inače jednog od najkvalitetnijih u Srbiji) i saznaćete da je Nikola Tesla bio izraziti ateista. Saznaćete i da je volja njegove porodice i naslednika da njegov pepeo počiva upravo u tom muzeju.
    (Tužan dan, 28. februar 2014 15:43)

    # Link komentara

  135. Pobogu! Protest!
    (xitam, 28. februar 2014 15:41)

    # Link komentara

  136. Tesla je za zivota u Beogradu ukupno boravio jednu noc. Ali je voleo i prevodio jos jednog antiklerikalca - Cika Jovu Zmaja.
    Kako je krenulo ipak se obistinjava vest da ce nova vlast sa crkvom da rusi Narodnu biblioteku. Da naprave mesta za Teslu a i projektovao ju je Hrvat kazu.
    (bojan, 28. februar 2014 15:39)

    # Link komentara

  137. Он припада човечанству и тачка.
    (Sasa, 28. februar 2014 15:38)

    # Link komentara

  138. Kakva glupost, sta sve nece pravoslavna crkva uraditi ne bi li povecala prihode od poseta hramu, jer ce oko urne postaviti milion ikona za darivanje. A otkad to pravoslavna vera i crkva podrzavaju kremiranje, buduci da je Tesla kremiran? Ili patrijarh misli da je u urni nesto drugo a ne Teslin pepeo. Tesla je bio prvenstveno naucnik i njegovi ostaci treba, kao do sada, da 'pocivaju' u muzeju, okruzeni njegovim pronalascima. Ali to je samo moje misljenje, jer naravno da nece mene niko pitati gde bi trebao biti sahranjen. :)
    (Miki, 28. februar 2014 15:38)

    # Link komentara

  139. Znaci ako nesto veliko postignem u zivotu, moracu u testament da stavim da SPC nema pravo na moje ostatke? Ovde vise nista nije normalno! Ovo je silovanje Tesle!
    (Milos, 28. februar 2014 15:37)

    # Link komentara

  140. Dobili se milioni da se menja istorija
    (qqll, 28. februar 2014 15:37)

    # Link komentara

  141. Srbija i Srbijanci nisu dali nijedno veliko ime svetske nuke,p se znog tog kite tudjim perjem,da danas zivi Nikola Tesla on bi u Srbiji bio nazivan raznim pogrdnim imenima lokalnog stanovnistva,idi vrati se odakle si doso,ove izbeglice sve pojedose,zbog ovih Srba sa Kosova i Hrvatske moja deca ispastaju a oni zauzeli najbolja radna mesta,to su samo neka od razmisljanja Srba iz centralne Srbije,ali zato kad su svetski naucnici i veliki ljudi iz ostalih sfera zivota nemaju nikakav problem da ih svojataju,Nikola Tesla,Ivo Andric,Petar Petrovic Njegos,Milutin Milankovic,Jovan Ducic,Aleksa Santic,Novak DDDjokovic.
    (ilic, 28. februar 2014 15:35)

    # Link komentara

  142. A kakve veze ima Tesla sa Srbijom?! U rodno selo sa urnom. S mjesta.
    Čuj... Teslini ostaci u Srbiji. Božemesačuvajisakloniibudibogsnama.
    (Susjed s treceg kata (banderaš), 28. februar 2014 15:35)

    # Link komentara

  143. Ne razumem?!
    Kakve veze ima crkva sa Teslom i zar nije logičnije da u Muzeju Nikole Tesle, možeš da vidiš urnu Nikole Tesle?
    Ko su Irinej, Mihajlovićeva i Mali da odlučuju o ovako velikom čoveku?
    (Boban, 28. februar 2014 15:33)

    # Link komentara

  144. Ovo je skandalozno i zastrasujuce. Coveka koji je bio ateista sahranjuju u crkvi da bi ista dobila reklamu. Uzas!
    (Miroslav, 28. februar 2014 15:32)

    # Link komentara

  145. Nemojte molim vas!!!:'(
    (konfuči, 28. februar 2014 15:30)

    # Link komentara

  146. Treba stati nasilju na put. Pravi razlog iza ove pljačke je u rečima patrijarha:

    "On je dodao da se nada da će to biti novi razlog da još više ljudi poseti Hram"

    U pitanju nije samo fizičko nasilje nad posmrtnim ostacima Nikole Tesle, već i nasilje nad zdravim razumom. Ako ovo prođe, Srbija je dotakla dno u svakom pogledu.
    (samo polako, 28. februar 2014 15:28)

    # Link komentara

  147. Ako ovo nije Teslačenje onda je velika nesreća. Vreme ja za ulicu.
    (Reaktor, 28. februar 2014 15:26)

    # Link komentara

  148. Ne dernjajte se po komentarima ne ne i ne, i batalte minuse, i lepo pred hram pa protestujte bre. Nista se ne dobija ovde, ni izbori ni pravda. Ajd da vidimo ko sme, mali ljudi! Ja sam tamo za sat vremena, pa ko izda...
    (PoeticGenius, 28. februar 2014 15:20)

    # Link komentara

  149. Sramota.
    Nemam reči.
    (pchelicazolja, 28. februar 2014 15:20)

    # Link komentara

  150. S*R*A*M*O*T*A !!!
    (Profiler, 28. februar 2014 15:19)

    # Link komentara

  151. Neverovatno cenim Nikolu Teslu, ali mislim da je suština u ovome:

    "Prema rečima Siniše Malog, biće formirana radna grupa u kojoj će biti po tri predstavnika ministarstva, Grada Beograda i SPC, a koja će raditi na tome da se zemni ostaci Nikole Tesle u što kraćem roku prenesu u portu Hrama Svetog Save. "

    Dakle, "radna grupa" koja troši dnevnice, tužno!
    (Ivan V, 28. februar 2014 15:18)

    # Link komentara

  152. A botova majko mila..22 u cugu!
    (Dado, 28. februar 2014 15:18)

    # Link komentara

  153. Nikola Tesla nema blage veze ni sa Crkvom ni sa Pravoslavljem, osim sto mu je otac Milutin bio pravoslavni svestenik i sto je shodno tome krsten po pravoslavnim obicajima u ranom detinjstvu. Usput je covek kremiran, sto opet sa Pravoslavljem nema nikakve veze. Sto je najvaznije, Tesla je jedan od najvecih naucnika i umova svih vremena. To tek blage veze nema ni sa Crkvom, ni sa Pravoslavljem, ni sa Svetosavljem. Pa njima je jos uvek na snazi Julijanski kalendar, a Sunce i ostale zvezde obrcu oko Svete Planete Zemlje.

    A Sinisa Mali ce da predsedava radnom grupom. Sta bi na to tek rekao Tesla?! Jad i cemer, svako bi sad da se ogrebe o njegovo ime u dnevno-politicke svrhe.

    Pocivaj u miru Postovani Naucnice i Najsvetlije Ime Srpskog Roda.
    (Gajetano, 28. februar 2014 14:24)

    nasao sam zanimljivo pisanje u Novom Zavetu a ima sve vise pristalica danas posebno na net`u.
    "Jer vam govorih da ce se u poslednje vreme pojaviti rugaci koji ce hodati po svojim bezboznim zeljama. Ovo su oni koji stvaraju razdore culni su i duha nemaju"
    (Jud. 18.19)
    (duh sa sekirom, 28. februar 2014 15:17)

    # Link komentara

  154. Ako treba da "privlaci posetioce" logicnije je i korisnije da ih privlaci u muzej... Vernik sam, ali moja vera i ustanova SPC se mimoilaze i to debelo...
    (Ivana, 28. februar 2014 15:17)

    # Link komentara

  155. @Gajetano
    ''Не молим се као некада, сваке вечери на коленима, али је све то у суштини исто.'' Никола, син проте Милутина, у разговору са Мештровићем.
    (орах, 28. februar 2014 15:16)

    # Link komentara

  156. "Дар менталне енергије долази од Бога, врхунског бића и ако ми концентришемо наше мисли о тој истини постајемо складни са овом великом моћи."
    (Никола Тесла, 28. februar 2014 15:15)

    # Link komentara

  157. PROTEST ISPRED MUZEJA NIKOLE TESLE SUTRA U 12h!
    (marko, 28. februar 2014 15:13)

    # Link komentara

  158. Prvo neka krste urnu!!! Kako da se covek ne nasmeje na ovakvu vest,veliki umovi vode Beograd i Srbiju,e moj Dzoni kakve te budale koriste u svoje svrhe
    (Ceda Velja, 28. februar 2014 15:13)

    # Link komentara

  159. mozda nama nije ni lose kakvi smo ?
    (homemaster, 28. februar 2014 15:12)

    # Link komentara

  160. Prvo i osnovno, sahranjivati naucnika u crkvu je najvece svetogrdje za koje sam ikada cuo.
    Da otac mu je bio svestenik, ali on sam daleko od pravoslavlja.
    Nije nikada direktno negirao Boga, ali njegova razmisljanja su bila dijametralno suprotna od one gde je glavna ideja upravo Bog. Ipak treba istaci da su mu budisticka ucenja bila jako bliska i to je u vise navrata i rekao. Zato ga bar mrtvog ispostujte kada ga vec zivog niko nije slusao.
    Ali nasa crkva ni dan danas ne moze da prihvati cinjenicu da covek ne mora da bude pravoslavac ako je rodjen kao Srbin. Jednostavno ne dozvoljava.
    I danas protivno njegovoj zelji ovi zlobnici ga premestaju u pravoslavni hram, cak iako je kremiran.
    (Miroslav, 28. februar 2014 15:12)

    # Link komentara

  161. Kakva je ovo glupost.... pored urne ce da stoji znak "Ako si gresan pazi se groma" za sve turiste/posetioce... urnebesno :)
    (Lidija, 28. februar 2014 15:12)

    # Link komentara

  162. Ostavite ga na miru.
    (tigar, 28. februar 2014 15:11)

    # Link komentara

  163. SRAMOTA!
    Ko ste vi da odlucujete o tome gde ce urna da bude smestena??
    KO su crkveni poglavari da odlucuju o tome gde ce lezati ostaci nadcoveka kakav je bio TESLA!
    SRAMOTA!
    (WHITE, 28. februar 2014 15:11)

    # Link komentara

  164. Ima li živih rođaka i šta oni na ovo kažu? Šta kaže Muzej? Šta kažu naučnici? Šta će Tesla ispred crkve, za ime sveta? Ja ovo ne bih dozvolio.
    (S, 28. februar 2014 15:09)

    # Link komentara

  165. Država mora da kaže JASNO NE !
    Otkud uopšte to da im padne na pamet?
    (da da, 28. februar 2014 15:08)

    # Link komentara

  166. Потпуно исправна одлука.Отац православац и мајка православка.Не знам коме уопште ово може да смета сем злобним и идеолошки острашћеним људима.Досад су ово спречавале разноразне комуњарске фукаре.Скоро сви велики научници су били хришћани па је тако чак и Ајнштајн пред крај свог живота примио хришћанство.И сад би још неко да фалсификује историјске чињенице и представи Теслу у складу са својим наопаким идеолошким заблудама.Хвала СПЦ на овом дивном пред-ускршњем поклону!
    Поздрав свим искреним православним верницима...
    (Православац, 28. februar 2014 15:08)

    # Link komentara

  167. Glupost...osim ako mu to nije bila lična želja (da počiva u nekom pravoslavnom hramu)....ako se baš mora, bilo bi primerenije posmrtne ostatke preneti u Aleju velikana. Lično, s obzirom na Teslina uverenja i odnos crkve prema nauci, ne vidim u ovome smisao, osim u nekom prikupljanju poena...mada u mom slučaju negativnih poena !
    (Sa1e, 28. februar 2014 15:07)

    # Link komentara

  168. @Gajetano
    Ako pročitate ono što je Nikola Tesla sam pisao (lično, za života) u njegovim uspomenama (knjiga može da se kupi, a ima i u biblioteci), videćete koliko je imao veze sa pravoslavljem i šta misli o Srbiji i kako se izjašnjavao. Ne znate bolje od samoga Tesle šta je mislio i osećao i u šta je verovao, sve je lepo napisao.
    Tesla nije imao želju da bude kremiran već je sahranjen je po pravoslavnim običajima, uz opelo. Kremirao ga je njegov rođak jer mu je tako bilo jeftinije da njegove posmrtne ostatke prebaci u Srbiju. Ako se potrudite možete da nađete i opis celog postupka i objašnjenje njegovog rođaka o tom činu.
    (Dragan, 28. februar 2014 15:06)

    # Link komentara

  169. Naucnik u crkvi? Idiotizam totalni
    (sasa jokic, 28. februar 2014 15:06)

    # Link komentara

  170. Komentatori imaju argumente gradjanin sveta...Ok a gde onda da se sahrani? U svetu? Gde je centar sveta? Na polici u muzeju, to je adekvatno???
    (Novosadjanin., 28. februar 2014 15:04)

    # Link komentara

  171. neka, neka, i vas krunisane glave cemo posaditi u neko dvoriste... bas kao i bivseg predsednika... u vecni zaborav i sram...
    (samo vas gledamo, 28. februar 2014 15:02)

    # Link komentara

  172. Na stanu sama nerazumnost ove odluke, ali ne mogu a da ne primetim da je "formirana radna grupa"!? Ma to nije dovoljno, treba osnovati jednu veliku Agenciju za premestanje urne sa tacka A na tacku B, sa bar po 50 zaposlenih iz svake partije. I dati im strogi rok, ne veci od 3 godine, za obavljanje ovako monumentalnog poduhvata. Naravno i odgovarajucu platu, sluzbene automobile, dnevnice, topli obrok i sve sto ide uz to.
    (Treba da propadnemo!, 28. februar 2014 15:01)

    # Link komentara

  173. Ne cudi me nista,u zemlji u kojoj 90% ljudi misli da je Tesla izmislio struju nista pametnije se i ne moze ocekivati!
    (Abc, 28. februar 2014 15:01)

    # Link komentara

  174. Ljudi može li ko ove da ZAUSTAVI ???
    (mika, 28. februar 2014 15:01)

    # Link komentara

  175. Toliko sam bijesan na ove budale da je to strašno. Šteta što nisam u Srbiji. Da li će po BGD-u biti kakvih protesta povodom ovoga???
    (Mladen, 28. februar 2014 14:57)

    # Link komentara

  176. Ljudi, ovo je za ozbiljan protest! Ne dajmo ovo skrnavljenje I zatucavanje nauke!
    (Petar, 28. februar 2014 14:54)

    # Link komentara

  177. Da li je Tesla uopšte bio pravoslavni vernik ?
    (Lala Po, 28. februar 2014 14:52)

    # Link komentara

  178. Protest! Ja sam nevernik i veliki postovalac rada i lika Nikole Tesle! Ne zelim da ulazim u crkvu ako zelim da se poklonim ili razmenim energiju sa Teslnim ostatcima! Ovo je necuveno! Jos jedan veliki minus za SPC.
    (Covek, 28. februar 2014 14:50)

    # Link komentara

  179. zar nije protiv pravoslavlja spaljivanje mostiju? Kako moze crkva da prihvati coveka koji je trazio da bude kremiran?
    (zoran, 28. februar 2014 14:49)

    # Link komentara

  180. tesla u crkvu? dogovorili se privremeni, neizabrani organ i ministarka u ostavci
    pljuvanje po svima nama redom
    (nidje veze, 28. februar 2014 14:49)

    # Link komentara

  181. Hvala gospodinu Vucicu, Malom gospodinu i gospodji ministarki sto su mi olaksali odluku za koga da glasam na sledecim izborima.
    (perica, 28. februar 2014 14:49)

    # Link komentara

  182. Zašto!? Zašto dirate posmrtne ostatke čoveka!? Skandalozno!!!
    (Dušan, 28. februar 2014 14:47)

    # Link komentara

  183. Tesla bogotac
    (raspamećena gugutka, 28. februar 2014 14:46)

    # Link komentara

  184. Ko je ovde lud?!
    (M, 28. februar 2014 14:43)

    # Link komentara

  185. Nikola Tesla je u testamentu zahtevao da bude sahranjen po pravoslavnim obicajima uz zvuke psme "Tamo daleko" u kovcegu prekrivenim srpskom i americkom zastavom! Kremiran je volji njegovog rodjaka Save Kosanovica koji je fakticki bio njegovo jedini naslednik. Stoga ne vidim nsita sporno u tome da covek pociva onako kako je i sam zahtevao kako nalazu pravoslavni obicaji a ne izlozen u vitrini muzeja (siguran sam da to nije bila Teslina zelja, ionako je bilo privremeno resenje!).
    (posmatrac, 28. februar 2014 14:42)

    # Link komentara

  186. Ovo je VELIKI SKANDAL i SRAMOTA!
    (Deer Beer, 28. februar 2014 14:41)

    # Link komentara

  187. Odakle vam to da je Tesla bio ateista? Ok, bio je posvecen nauci i nije isao u crkvu 3x dnevno, ali kakve to veze ima s verom u Boga? Zar se vera i nauka obavezno iskljucuju?
    (Sonja, 28. februar 2014 14:40)

    # Link komentara

  188. Tesla, simbol racionalnog slobodno-misleceg uma, vizionar, kosmopolita, covek ispred svog vremena a i prostora, zavrsava u rukama retrogradnih ortodoksnih snaga iz mracnog srednjeg veka, nacionalista, hipokrita, sledbenika Julijanskog kalendara i geocentricnog sistema koji bi spaljivali na lomaci samo da im neko dozvoli. Ovo je tuzan dan za slobodno mislece u Srbiji (barem ono sto je od njih ostalo). Place mi se...
    (coina84, 28. februar 2014 14:40)

    # Link komentara

  189. Sramotno! Pa Tesla čak nije bio ni vernik, a i kremiran je, što je po dogmama hrišćanstva nedopustivo. Stvarno ne vidim kakve veze je imao Tesla sa SPC.
    (Milan, 28. februar 2014 14:39)

    # Link komentara

  190. Tako će svi idolopoklonici da se skupljaju na isto mesto.

    A Nikola Tesla će da postane Sveti Nikola Tesla, zaštitnik radioamatera i internet surfera, ako ga ne optuži Ilija Gromovnik da mu preuzima njegove funkcije.
    (Misha, 28. februar 2014 14:38)

    # Link komentara

  191. Koja je bre ovo glupost? Ko su oni da o tome odlucuju? Zarad jos kojeg minuta medijske paznje pred izbore.
    (Milan, 28. februar 2014 14:38)

    # Link komentara

  192. БРУКА!!!! ко су они да одлучују о томе, човек је био научник, никад није причао да је верник, имао је скроз другачије виђење религије и плус је кремиран. Какве он везе има са црквом осим што му је отац био свештеник... БРУКА!!! Оставите га тамо где је, ту му је и место, у музеју поред својих проналазака, на њима је радио и са њима је умро, место је савршено!!!
    (maksimum018, 28. februar 2014 14:37)

    # Link komentara

  193. Ovo je za bacanje pegle.
    (ales, 28. februar 2014 14:36)

    # Link komentara

  194. Strava!
    Hoce li da izloze i neke njegove pronalaske?
    Ma velik' je hram bili mi skoro cudo je to ko i nas Tesla.
    Sigurno ce da bude svetac, ja cu njegovu slavu da slavim kad je uvedu. (samo da nije u postu)
    (Dragoslav iz Parcana, 28. februar 2014 14:36)

    # Link komentara

  195. SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMSRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA
    (veselisoft, 28. februar 2014 14:36)

    # Link komentara

  196. Ovima iz Crkve ni neciji zemni ostaci nisu sveti...
    (ccc, 28. februar 2014 14:36)

    # Link komentara

  197. NE.
    (novica, 28. februar 2014 14:35)

    # Link komentara

  198. Kakva glupost, kakve veze ima SPC sa Nikolom Teslom, covek se izjasnio kao ateista, verovao je u nauku koju SPC osudjuje. Vera nije nauka i nikada ne moze biti. Jer nauka sumlja u istinitost nekog naucnog dela zbog toga se i dokazuje neka teorija dok kod vere ne postoji sumlja.
    (Jole, 28. februar 2014 14:33)

    # Link komentara

  199. Ludilo. Osim što mu je otac bio svešteno lice, Nikola Tesla nema blage veze sa religijom.
    (Martin, 28. februar 2014 14:33)

    # Link komentara

  200. Kakva glupost, kakve veze ima SPC sa Nikolom Teslom, covek se izjasnio kao ateista, verovao je u nauku koju SPC osudjuje. Vera nije nauka i nikada ne moze biti. Jer nauka sumlja u istinitost nekog naucnog dela zbog toga se i dokazuje neka teorija dok kod vere ne postoji sumlja.
    (Jole, 28. februar 2014 14:33)

    # Link komentara

  201. Skandal! Nikola je bio naučnik i krajnje sekularna ličnost, ovo je pljuvanje na srpsku naučnu zajednicu. Radi jeftinih predizbornih poena smestiće mu urnu u ono večito gradilište koje zovu "hram".
    (Iživljavanje, 28. februar 2014 14:32)

    # Link komentara

  202. Odakle pravo ovim ljudima da šetaju Teslin pepeo kako im dune? Ko je taj Siniša Mali, ko je njega ovlastio da premešta Teslu? Jel Mihajlovićka ovlašćena zbog toga što joj je posao slanje računa za struju? Ovo je neviđena sramota! Nadam se da će dobri ljudi ustati protiv ovoga i ako treba i telima zaštititi Teslin muzej od ovih uzurpatora.
    (Kiki, 28. februar 2014 14:32)

    # Link komentara

  203. A mozda je prirodnije da pocivaju ispred ETFa? Nego bog je izmislio struju, nije tu tesla nista kriv...
    (d, 28. februar 2014 14:32)

    # Link komentara

  204. Ne dajte dusmanima da diraju u pravu i jedinu svetinju: NAUKU!
    (SRAMOTA, 28. februar 2014 14:30)

    # Link komentara

  205. Nikola Tesla nikad nije priznao crkvu niti je verovao u Boga! Ovo je van svake pameti i ujedno nase najvece nepostovanje Nikole Tesle.
    (neverovatno, 28. februar 2014 14:30)

    # Link komentara

  206. Tesla se okreće u urni.
    (Lav, 28. februar 2014 14:30)

    # Link komentara

  207. Stvarno smo jadni ... Ima li iko da zaustavi ovo ?
    (moje ime, 28. februar 2014 14:29)

    # Link komentara

  208. E svasta. Kad pomislim da nista ludje ne mogu da procitam od onog sto sam vec procitao, ono svane novi dan, pogledam vesti i uvek ima nesto jos ludje. SPC da svojata Nikolu Teslu? Sta je sledece, iskopace Milutina Milankovica?
    (Mare, 28. februar 2014 14:29)

    # Link komentara

  209. Ovakve vesti više ne izazivaju osećaj gađenja već - besa.
    (Aman, 28. februar 2014 14:29)

    # Link komentara

  210. Nisam baš siguran da bi Tesla pristao na ovo.
    (Kriger, 28. februar 2014 14:29)

    # Link komentara

  211. Pa da li su oni normalni??!
    (neutralan, 28. februar 2014 14:28)

    # Link komentara

  212. Urna sa pepelom nema baš neke veze sa pravoslavnim kanonima? Ili grešim...? Ne bih se složio ni da nema prirodnijeg mesta za to od Hrama Sv.Save. Sve ovo je jeftino i dnevnopolitički. Ideja podseća na neki bljutavi djuveč. Sramota je zezati se sa Teslom i Sv Savom ovako...Ako država želi da se oduži Tesli nda treba napraviti meki mauzolej,dostojan ovog čoveka. Do tada,nema prirodnijeg mesta za njegovu urnu od njegovog muzeja.
    (vladan, 28. februar 2014 14:26)

    # Link komentara

  213. E pa, ovo je stvarno neverovatno! Ostavite čoveka da počiva u miru, nemojte i njega da nam ogadite! Ministarko energetike, ajde malo sredite ta brojila i račune, imate i prečeg posla nego da se bavite papirima za premeštanje urne! Crkva i nauka nemaju baš mnogo toga zajedničkog, to svako normalan zna!
    (iznervirana građanka, 28. februar 2014 14:26)

    # Link komentara

  214. Au brate, nestaće struje kakve budalaštine pravite.
    (Zkr, 28. februar 2014 14:26)

    # Link komentara

  215. Da li je moguće da se gavran kiti paunovim perjem?!
    (AM, 28. februar 2014 14:25)

    # Link komentara

  216. Ovo je sramota!!

    Odakle pravo bilo komeda pepeo premešta u crkvu kad Tesla nije bio vernik??
    Mantijaši će sve učniti zarad propagande , od ničega ne prezaju pa čak i da naučnika koji veze nema sa religijom iskoriste tako što njegov pepeo stavljaju u crkvu.

    Jel to znači da se od sad Srbi mogu spaljivati posle smrti i da će tome činu popovi opelo držati??

    E moj Nikola ko te preuze i koji ljudi sa tobom manipulišu , sva sreća pa si hteo se kremirati kao pravi nevernik jer bi se sad okretao u grobu.
    (živko, 28. februar 2014 14:24)

    # Link komentara

  217. Nikola Tesla nema blage veze ni sa Crkvom ni sa Pravoslavljem, osim sto mu je otac Milutin bio pravoslavni svestenik i sto je shodno tome krsten po pravoslavnim obicajima u ranom detinjstvu. Usput je covek kremiran, sto opet sa Pravoslavljem nema nikakve veze. Sto je najvaznije, Tesla je jedan od najvecih naucnika i umova svih vremena. To tek blage veze nema ni sa Crkvom, ni sa Pravoslavljem, ni sa Svetosavljem. Pa njima je jos uvek na snazi Julijanski kalendar, a Sunce i ostale zvezde obrcu oko Svete Planete Zemlje.

    A Sinisa Mali ce da predsedava radnom grupom. Sta bi na to tek rekao Tesla?! Jad i cemer, svako bi sad da se ogrebe o njegovo ime u dnevno-politicke svrhe.

    Pocivaj u miru Postovani Naucnice i Najsvetlije Ime Srpskog Roda.
    (Gajetano, 28. februar 2014 14:24)

    # Link komentara

  218. Nemojte molom vas. Covek je znao mnogo vise o Bogu, nego svi vi zajedno iz patrijarsije.
    (Aleksandar, 28. februar 2014 14:23)

    # Link komentara

  219. Ne!
    (Nikola, 28. februar 2014 14:23)

    # Link komentara

  220. Skandalozno!
    (ccc, 28. februar 2014 14:23)

    # Link komentara

  221. zasto?
    (Amfilohije, 28. februar 2014 14:22)

    # Link komentara

  222. Ovi poceli i da kidnapuju posmrtne ostatke ateista
    (audi tozla i mantija, 28. februar 2014 14:20)

    # Link komentara

  223. Strašno, čovek je bio VELIKI ateista, nikada se nije slagao ni sa jednom idejom koju je crkva propovedala. Kremiran je, što je u tom trenutku naša crkva smatrala kao veliki greh. Samo jedno pitanje, ZAŠTO?
    (hercegyu, 28. februar 2014 14:19)

    # Link komentara

  224. E moja Srbijo. Ode ti u srednji vek i zatucalost.
    (Crkveni naucni radnici, 28. februar 2014 14:17)

    # Link komentara

  225. Ti crkvenjaci stvarno nemaju nimalo poštovanja. Bitno je samo da se grabi, grabi, grabi!
    (Igor, 28. februar 2014 14:17)

    # Link komentara

  226. Ostavite Teslu gde je!
    (AntiBOT, 28. februar 2014 14:16)

    # Link komentara

  227. Ovo je lepa vest, koja me raduje. Prah ovog srpskog velikana ne zasluzuje da stoji u muzeju. U hramu Svetog Save ce mu biti prigodno mesto za veciti mir.
    (SimaV, 28. februar 2014 14:16)

    # Link komentara

  228. Propadni Srbijo, zaslužila si.
    (Hex, 28. februar 2014 14:15)

    # Link komentara

  229. Ko ima prava da odlucuje o Nikoli Tesli? On je bio gradjanin sveta i borio se napredak covecanstva a mi smo samo srecnici da je bio iz nasih krajeva
    Kakve veze on ima sa SPC sa Karadjordjem?
    Ko je tim ljudima dao prava da raspravljaju da se dogovaraju i odlucuju o svetskoj naucnoj bastini
    (u cije ime, 28. februar 2014 14:15)

    # Link komentara

  230. Nema nista prirodnije da se drzava u sadejstvu sa SPC potrudi da i ono malo nasih umova poturi crkvi radi bolje reklame, izjavio je Irinej.
    (Amos, 28. februar 2014 14:15)

    # Link komentara

  231. Sveopšta ŠTETA jedne naučne hijerarhije.
    (MonteDushano, 28. februar 2014 14:11)

    # Link komentara

  232. Najvecem Srbinu mali ne daju mira ni na onom svetu!
    (gordijanus, 28. februar 2014 14:10)

    # Link komentara

  233. Kakve veze imaju Tesla I spc? Sramota je da koristite priliku da privučete više posetilaca na račun Tesle... nemam reci... Sada vam odjednom ne smetaju naučnici I nauka a?
    (Petar, 28. februar 2014 14:09)

    # Link komentara

  234. Super! on je i onako bio jako pobozan i poznato je da je sve radio po 3 puta(otac,sin,sveti duh) i da mu je otac bio pravoslavni svestenik!
    (penalNS, 28. februar 2014 14:08)

    # Link komentara

  235. Da je do popova, jos ni svece ne bi imali. Samo se kite tudjim perjem, parazitiraju i loze budale da idu u ratove. Svet bi bio bolji bez religije.
    (afssef, 28. februar 2014 14:07)

    # Link komentara

  236. О судбини урне највећег србина одлучују највећи одпадници србског народа.
    (трифун, 28. februar 2014 14:00)

    # Link komentara

  237. neeeeeeeee
    (cobanin, 28. februar 2014 14:00)

    # Link komentara

  238. NE NE i NE!!! Dokle visa samovolja ovih popova??!!

    Idemo na ulice!!!?
    (alex, 28. februar 2014 13:59)

    # Link komentara

  239. Samo u Srbiji moze Vlada u ostavci i Privremeni Organ grada Beograda da
    da donese ovakvu sramnu odluku.
    (Zoran Milosavljevic, 28. februar 2014 13:57)

    # Link komentara