Sreda, 19.09.2012.

19:30

Šta očekivati od muškarca tokom godina?

Izvor: tportal.hr

Šta oèekivati od muškarca tokom godina? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

ISKUSAN

pre 11 godina

Sta ocekivati od muskarca tokom godina?
Manje vise skoro sve zene u svako doba starosti ocekuju "idealnog" muskarca, bez obzira koliko je on star.
Priznajte i budite iskrene!

Irena

pre 11 godina

@Mile

E pa Mile pretera ga i ti sada :D Više mi leže špahle :D Što se kola tiče, kvačilo, gas, prva, druga, treća, rikverc... i tu mi je negde kraj :D

MARIJANA

pre 11 godina

Evo neću se hvaliti,obrazovana sam,radim,znam sve poslove u kući,majka mi je radila,i sve sam naučila.Opet kažem sve ide iz porodice,nisam udata udaću se svi kažu ne žuuri sa tim,sad me više startuju muškarci nego kada sam bila mladja,ne treba se ženiti- udavati previše rano,ni previše kasno.I treba sačekati odgovarajuću osobu,neću ulaziti u brak sa bilo kim,jedan moj drug mamin sin reče pre neki dan da kad se oženi to će mu rešiti sve probleme.Ništa ne zna i čeka drugu mamu,on stvarno veruje u to,ne volim lenje nezainteresovane muškarce,a njegova majka je kriva za to što je takav,sam Bog zna kad će se oženiti,ali to će rešiti sve probleme,ne znaš da li da plačeš ili se smeješ.

Irena

pre 11 godina

@Nikola

Ako umesto tog vodokotlića dolazi fugovanje pločica u obzir, počni da ljuštiš papriku :D Ima nas i takvih, koje menjamo i sijalice, i fugujemo pločice, ali i spremamo slave, nove godine, rodjendane, sa punih 32 godine. I imam posao, i krov nad glavom, i idem u teretanu, vidjam se sa prijateljima... Sve zavisi od interesovanja, volje, muke koja te natera na ove ili one stvari... I pored svega toga, da li mi realno treba muž? I kakav bi onda on trebalo da bude?

U toku

pre 11 godina

Ako neko još uvek stvarno veruje da je muškarcu bitno da ima nervoznu zaposlenu ženu -kućnu pomoćnicu , umesto da podele obaveze i nadju neku svoju sredinu i budu oboje pozitivni, grdno se varate! Bitna je toplina, prijateljstvo, podrška, otvorenost, iskrenost.... A ima ručka na svakom ćošku, niko normalan ne štirka vez i ne pegla svaki deliš veša, neko skloni tepihe, neko zavese...neko plati kućnu pomoćnicu i snadju se ljudi da urede svoj život.
Problem je u nama ženama što smo vezane za taj identitet služavke, to nam je model po kome se vrednujemo, ali ciljevi su se promenili i modeli: jedina mera je harmonija porodice, a kako će biti poslovi podeljeni, to više nikom nije važno, pitajte svakog muškarca ako hoće da vam iskreno kaže!

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

Postujem vernost

pre 11 godina

Imam karijeru, mlatim pare, ali i kuvam, perem i peglam kada imam priliku jer zaista uzivam da skuvam svom muzu/deci njegov omiljeni obrok ili napravim njegov omiljeno desert. Svaki slobodan trenutak provodim sa svojim zivotnim saputnkom i nasom decom. Obozam nas zivot, srecu i blagostanje. Volim sve ljude koji me okruzuju, volim cvece, volim zivotinje, volim prirodu... Srecna sam sa sobom i sa svojom srecom cinim ljude oko mene srecnijim.
Zena koja je zasluzila da je njen muskarac postuje posle 20 godina braka zna da nikada nece biti izneverena - a to je najvaznija stavka.

Ona

pre 11 godina

@Nezenja
I dobro sta sad te cetrdesete dolaze svakome, bio u braku ili ne. Treba li da zene da se poubijaju, jer eto ne interesuju muskarce, pretpostavljam sto se seksa tice. Nste ni voda, ni vazduh, kao ni mi uostalom. U zivotu postoje i druge stvari za koje vredi ziveti. U bogatijim drustvima one koje su odlucile ili imale mogucnosti da rode mlade, a zadesio im se primerak koji nije bio voljan da pomogne u SVOJOJ kuci se razvode kad im deca odu svojim putem (tamo oko 18-20 godine) i ne zele vise nikoga da sluze. Neke koje su pristale da budu domacice i stay at home mame cak iako su bile usluzne i "dobre" bivaju napustene zbog mladjih i ostaju bez ikakvog kapitala i resene penzije, ili "samo" varane. Neki od muskaraca pokusavaju sa zenama iz siromasnih zemalja. Sposobnije od tih zena kad se osamostale i dobiju papire takodje razvode. Mnoge materijalno obezbedjene zene rode dete i posvete se njemu, ne daju dve banke na to da li ih neki muskarac zeli ili ne. Jedan kolega blizu pedesetih je razocarano ovih dana otkacio klinku, koja mu je trazila da finansira njene ekstra potrebe posto je ona tako zgodna (ruku na srce i jeste) pristala da bude sa njim. On stvarno mislio da je ona sa njim zbog njegovog intelekta i sarma, jer muskarci jelte lepse stare.
Daleko najbolji djaci u skolama i na fakultetima, ovde gde zivim, su devojcice iz imigrantskih porodica, pogotovo muslimanskih, grizu jednostavno. Sta mislite, zasto?

Florence Nightingale

pre 11 godina

@ff entitet
O frustracijama ne bih da raspravljam sa bilo kim ko govori o "moru bezlicnih,isfoliranih,nakaradnih,potrosenih itd"...A ne bih ni o sposobnosti sa nekim ko placa da mu/joj se odrade stvari koje u isti mah tvrdi da zna raditi...Zene su spale na to da placaju drugima i da im nokte nalakiraju,pa se zapitam,za Boga milog,mozete li vi moderne zene ista same uraditi?-Ok,mozete,odlicno...A zasto ste onda toliko lijene da to pokazete?!Pada kruna sa glave ili jednostavno ne zelite da se ni za sta pretjerano potrudite?Mozda je ova druga opcija odgovor,sto bi znacajno pojasnilo pregrst propalih veza iza vas...Htjele ili ne,za vecinu vrijednih stvari u zivotu se treba potruditi,i niko sem vas to ne moze.Jedino ako jos pocnete placati nekog da vam odrzava vezu sa muskarcem ili njega samog...Uh veseo zivot!

ff entitet

pre 11 godina

@Florence Nightingale

Komentar zvuči prilično frustrirano i revoltirano s obzirom na sposobnosti koje ste nabrojali sa sve balansiranjem.

Elem... umem da kuvam, perem, peglam i da dalje ne nabrajam, s tim što to radim u retkim trenucima kada za to imam vremena, inače plaćam da ti poslovi budu obavljeni. Rekli bi neki da sam jaka, samostalna, sposobna, duhovita, zanimljiva, vredna... ja ne znam da li je to tačno, to su mišljenja drugih. Međutim, još nisam upoznala muškarca koji me kapira CELU i da ja u svakom trenutku želim da sam u njegovoj blizini. Mada, verujem da postoji, tu je negde... u moru bezličnih, isfoliranih, nakaradnih, potrošenih, ____________________ (dopiši po želji).

Inzenjerka

pre 11 godina

@Florence Nightingale, 20. septembar 2012 13:51

Da sam bezobrazna kao sto nisam rekla bih vam da mi ovde kazemo lencuge.

Vi imate pravo da ocekujete ili ne ocekuje sta god hocete, i to je vas zivot, kao i one druge koje ocekuju nesto drugo od zivota osim da su na usluzi necijoj "ljencugi" koju moze fino mama da usluzuje dozivotno. I ne moraju da se sele nigde. Da nece mozda da pocne da piski sedecki, ako podeli posao u kuci?

Onaj ko hoce domacicu, zenice domacicu, onaj koji hoce drugaciju, zenice drugaciju. A neki ce ostati solo, i to je njihovo pravo. Izabrati neki stil zivota je licno pravo, a baviti se tudjim izborima je u najmanju ruku nevaspitano, samo je vas izbor OK, je li, ostali su u najmanju ruku pacenici(ce).

Bas sam radoznala da cujem kako tacno stoji sa muskarcima koji kontrolisu novcane tokove, kako njima ide peglanje i slaganje vesa, proveravaju li ih na intervju pre ngo im dozvole da rade.

Mile

pre 11 godina

Emancipovane zene de facto nisu problem. Obrazovana zena, koja ima posao, koja je profesionalno ostvarena, koja zaradjuje dovoljno da sebe moze izdrzavati, koja je u stanju da sama za sebe cisti, pere i pegla je zena za postovanje! Problem je sto u Teheranu imas vise prasica, nego u Beogradu takvih zena.

Nezenja

pre 11 godina

Mislim da je pogresno karakterisati te samostalne zene kao nesposobne da rade kucne poslove,jer to naprosto NIJE TACNO.Ne radi se tu o poslovima koji spadaju u domen raketne tehnike,niti da vam je za njih potrebno obrazovanje vece od zabavista.Tu je problem jednostavno odsustvo VOLJE za zajednickim zivotom i priklanjanju arhetipskoj ideji zene kao "robinje" u porodici,ali i velika doza EGOIZMA I LENJOSTI.
Sve je to nekad bilo OK,dok su muskarci imali previse posla van kuce (npr na njivi),kad zene i nisu imale sta drugo da rade vec da brinu o kuci i deci.Tada je sistem zivota bio drugaciji i odrziv. No,vise nije tako.Zene takodje imaju sansu da rade i zaradjuju,kao i muskarci. Stanovanje u stanovima je bitno drugacije od stanovanja u kuci,mnogo je manje obaveza i neophodnog odrzavanja,pa tako ispada da muskarac navodno nema sta da radi,a zena da treba da nastavi sa svojim delom posla.Zato mislim da zene ipak imaju prava da se bune sto njima pripadaju te obaveze,a muskarcima navodno ne,jer ih to pravi robinjama.
Ali...
Neke stvari se nisu promenile (i nece se skoro ni promeniti),a to je prirodna mogucnost radjanja zene koja obicno prestaje u ranim cetrdesetim.Tada otprilike i prestaju biti interesantne muskarcima,sto je mozda ruzno,napravedno i neopravdano, ali se ipak tako.Vecina muskaraca izbegava dublje ili ozbiljnije veze sa zenama tog doba,jer jednostavno nemaju prakticne tezine,osim mozda razbijanje samoce i dosade kad i njima prodje vreme.

Neka tu onda svako odluci.

decko koji ne obecava

pre 11 godina

@Lea: stvari koje pominjes se resavaju u samom pocetku zajednickog zivota. Nazalost dobar deo ljudi (M/Z - nema razlike) ne ume da na pocetku lupi sakom o sto i postavi pravila, principe i granice izvan kojih se ne ide, vec trpe sve i svasta. Pogotovo zene. Cak i kada muskarac krene prema kuhinji ona trci ispred, uzima mu casu i pere je. Casu koju je on hteo da opere. To je tipicno za balkanske devojke. Slicno je i sa muskarcima koji udovoljavaju svim zenskim hirovima, kupuju im skupe stvari itd. Zasto tako rade to je duga prica a svodi se na pocetnu strast i zaljubljenost (gde od leptirica na vidis magarca), strah da ce ih partner napustiti, stidljivost, odgoj u stilu dobar batica/sekica. Takvi ljudi nikada nemaju stabilne veze jer trpe do momenta pucanja a onda je kraj. Ljudi koji imaju kicmu i ne libe se da je pokazu u samom pocetku imaju bolje brakove i veze. Zene kojima smetaju ovakvi ili onakvi muskarci bolje neka se zapitaju da li u necemu sistematski grese. Isto vazi i za momke koji se zale na devojke. U svakom od nas cuci veliko dete koje je relativno lako necemu nauciti, jos lakse razmaziti, nesto teze promeniti, ali nemoguce prevaspitati.

Tzv emanciovane-nespobone

pre 11 godina

Kad cujem da neka zena kaze da ne zeli da se bavi kuvanjem i odrzavanjem kuce (stana) jer je ona zena od karjere koja mora da se posveti poslu, odmah znam da je ta zena nesposbna da bilo sta radi. Cim ona ne ume da ispegla i slozi ves, kako ocekuje da joj se poveri da rukovodi nekim novcanim tokovima ili neki drugi poslovi.

Geom

pre 11 godina

@Lea, ko će ti prati sudove i veš, ko će ti peglati i kuvati, ako ostaneš sama? Jesi li ikada to radila pa znaš da to traje "po ceo dan"? Kućni poslovi su normalna stvar za svaku emancipovanu ženu, pa i za muškarca. Ne želiš valjda da živiš u štenari? A muškarce koji ceo dan gledaju fudbal mogla si da vidiš samo u reklami za pivo, a i oni idu kući kad snime reklamu (nemoj da te zbuni beskonačno emitovanje iste). Uostalom, fudbala ni nema toliko na TV, a mnoge ni ne zanima. A kad ima fudbala, ima ga i u drugim zemljama, a ne samo na balkanu. Isto kao i sudova i veša. I još nešto: emancipacija nije nastala samo zbog balkanaca, eno je i u NYC i svuda. Pitaj spisateljice ako mi ne veruješ. Zato ne idealizuj strance, jer jedino imaju nešto više para, a to je tebi svakako na poslednjem mestu jer si sposobna i samostalna.

Zorzo

pre 11 godina

Izgleda mi da se ne moze "nista" ocekivati ni od muskaraca a ni od zena u cetrdesetim.U neka druga vremena,to su bile godine kada ste malte ne mogli da disete "punim plucima".Sada je to drugacije,u tim godinama ste akumulirali dosta problema,gorcine i jeda,tako da vise ne mozete da "trosite" vreme na neku novu neuspesnu vezu ili novi brak,ako vam je prethodni propao.I razumem one zene koje kazu da ne zele da budu sluskinje muzu koji ne haje za njih,a pri tom imaju mogucnost da vode neki drustveni zivot.S druge strane,ima dosta i muskaraca koji ne zele da u tim godinama izigravaju nekog kucnog roba.Imate i takve situacije,nije sve okrenuto samo u korist muskaraca.Ono sto je po meni najvaznije je pitanje kako smo dosli do toga da ne mozemo ocekivati nista ni od muskaraca i zena u tim godinama.Da li su nam prethodne godine "pojeli skakavci" sto kaze B.Pekic.Da li vise nemamo ni"kredita" ni emocija ni elana da probamo nesto novo i drugacije?Ako zene ne zele da budu robinje u tim godinama,zasto ne zele da imaju makar nekog prijatelja s kojim mogu da se druze kada su u "pozitivnoj fazi",da idu na neko putovanje ili u pozoriste,neki drustveni dogadjaj.Cini mi se da postajemo polako asocijalni i autisticni,gasimo se polako poput svece. Nisam za to da se ljudi vencavaju na silu,zbog okoline,a isto tako i ne osudjujem ljude koji su izabrali neki svoj zivot,povucen,samacki.Problem je sto je na taj "izbor"vise uticao razvoj dogadjaja u drustu i prilike nego zelja i to ne valja.

Florence Nightingale

pre 11 godina

Drage djevojke, da zavrsite 10 fakulteta, serpe,lonci, prljav ves i usisivac vas cekaju...Ne podcjenjujte muskarce u njihovom doprinosu i kucni poslovi se mogu podijeliti,sve po dogovoru!I pobogu ne napadajte muskarce zato sto ste same vec trazite krivca u sebi,a ne po principu "svi su isti",to je najgori vid primitivizma,samovelicanja i nerealnosti!Nazivajte se modernim koliko god zelite ako vas to cini srecnima,ali ja bih rekla da ste sve "moderne" egoisticne ljencuge...Sjedite na vase samostalno dupe i gledajte Seks i grad te time opravdajte svoju nesposobnost...Da,nesposobnost!Oprostite,radije cu se nazivati sposobnom zenom koja uspjeva balansirati karijeru i porodicu,koja zna motivisati sebe,svog buduceg muza i vaspitati djecu najbolje sto moze...Ovaj clanak je tipicno americki,kod nas se djevojke u tridesetima otpisuju,kamoli u cetrdesetima,dajte zivite u skladu sa svojom okolinom,ako ne mozete idite da zivite u Americi sa svojim "modernim" razmisljanjem...Ili cekajte jednakog egoistu sa "modernim" razmisljanjem,sta znate, mozda se sudarite kolicima u starackom domu i to bude ljubav na prvi pogled...:)

Nikola

pre 11 godina

Kako volim komentare tipa ja sam emancipovana zena koja ne zeli da se bavi kuvanjem i pranjem tudjeg vesa. Niste vi emapancipovane, vec ste nesposobne da i jedno obicno isprzite jaje na oko pa se vadite na foru emanpciovanosti, koja inace nema veze sa tim da li kuvas ili ne kuvas. Ima mnogo, mnogo zena koje su itekako emancipovane, drze do sebe i svog izlgeda, obrazovane su i imaju karjere, pa opet su uvek tu za porodicu i kad treba opeglasti, ocistiti, spremti jelo.

Licno po meni bi trebalo oboje u braku da znaju da kuvaju. Ponekad moze i on da spremi nesto za klopu, naravno i da ponekad pomogne u kucnim poslovima. Ali ne da to bude njegov primarni posao. To treba da bude zenski posao. Mozete feministikinje da me napadate koliko hocete, ali kad ja vidim vas da poprvaljate vodokotlic u kupatilu ( svaki muskarac bi trebalo da se barem minimalno razmume u kucne popravke), tad cu i ja poceti da se bavim zimnicom. I nemojte se zavaravati da ste manje vredne ako radite kucne poslove, naprotiv, znate onu staru da je muz glava porodice a zena stub. Sklonite stub i cela kuca pada. Najlepse je kad svako radi ono sto voli, pritom postujuci neki prirodan raspored zaduzenja.

Lea

pre 11 godina

@ Slobodan
Bolje sama u cetrdesetim, nego zatrpana tudjim carapa i prljavim vesom. Izvini, ali hvala bogu pa su se vremena promenila i ne moram nikoga da opsluzujem da bih imala sta da jedem. Naravno, super je kad imas nekog sa kim da delis zivot, ali ako je cena toga kuvanje, pranje, peglanje po celi bozji dan, dok neko gleda fudbal, pije pivo, i gleda spandex-latex pornice, ne hvala! Ako bih bila sama u cetrdesetim, imala bih vremena za sebe, za drugarice, za pozorista, restorane, putovanja, teretanu, izlozbe, izlete, itd. Pa ako bih mogla da biram bilo bi (1) zdrav brak sa emancipovanim muskarcem, (2) sama, (3) brak sa *Balkanskim* sovinistom. Jasno ti je (3) nije ni u opciji, jer ako se (1) ne ispuni, (2) ce se sigurno ispuniti! Razumem da ste ljuti, i da pljujete po nezavisnim devojkama kako bi ih bilo sto manje, ali sta da se radi, izgubili ste sluskinje

Joca

pre 11 godina

@nsikim
Da, žene očekuju "emotivnu i materijalnu sigurnost" ma šta se ustvari podrazumevalo pod tim.
Šta nude da bi to dobile, najčešće zanemaruju, iz meni nepoznatih razloga. Da li se nekad i jedna zapita koji bi razlog nekom muškarcu bio da baš nju oženi i da li bi on živeo bolje ako to uradi?
Ono što sam odavno naučio: ono što je dobro lako se i brzo proda. Ono što ostane, može samo da se bavi marketinškim lažima da bi našlo kupca.

Aleksandar

pre 11 godina

@Lea

Bravo.

Danasnji muskarci su itekako preokupirani blejanjem, a da za njih neko drugi radi, tj. zena. U pocetku sve to pocne sjajno-bajno (da citiram Del-Boja), a onda se nastavi time da zena radi sve. Cak muskarca mrzi da baci djubre. 2 moje bivse koleginice su se razvele zbog takvih stvari.
Razumem da neko sedne odigra malo igricu, odgleda film ili tako nesto, uglavnom sa devojkom ili zenom, ali da po celi bogovetni dan to radi ili izlazeci sa drugarima na blejazu po kladionicama i generalno belejazu, pored spavanja i posla, to nema smisla. Zaboravljaju na dete, da ocisite stan, bar da opeglaju nesto, ma bilo sta sto oduzme od pola sata do sat vremena dnevno. Cak i da se podele poslovi ili da se ti poslovi zajedno rade, od ciscenja do kuvanja (da, muskarci su najbolji kuvari/gurmani). Nije to nista tesko, nego draze im je blejanje i usluzivanje. Jos gore, od svega toga, uvek stoji vadjenje "kako je bilo tesko na poslu", pa hoce da odmori. Cast izuzecima, ali njih je veoma mali broj.
Sto je najgore u svemu, zene se lepe za takve muskarce, trpe, a posle kukaju i ostaju sa njima. A ove normalne ostavljaju kao prijatelje.
To je jedino sto fali zenama u smislu te logike oko lepljenja za idiote.

MARIJANA

pre 11 godina

Prvo,zašto ste pristrasni,i besni,mnogo besa ovde ima.Ne branim nikog,velika je populacija ljudi,i muškaraca i žena,vremena su teška.Nažalost sve se vrti oko novca,ljudi su postali sebični materijalisti,a ljudi koje materiju,obično ne vole druge ljude već ih koriste,to znaju valjda i mala deca.U komšiluku ima dece,njihove majke tresu se svaki put kada dete donese spisak iz škole šta mu sve treba.Srbi generalno vole da žive u svetu bajki,mašte i iluzija,ali stvarnost je nažalost,ne baš sjajna.Upuštati se u veze,i stvarati porodicu sa nezrelim muškarcem,a ima takvih,ima i žena takvih,znam ih dosta,rad sa ljudima je čudo.Nije dobro smatram da nezreli neozbiljni ljudi,još i egoisti nisu za brak,decu, a teško je biti samohran roditelj,i to sam videla kako izgleda.I naš narod,kad ima problem u sebi,on ga rešava spolja,muž ostavi ženu,žena ostavi muža, a deca,deca ispaštaju zbog njihovog egoizma,molim vas,i žene i muškarci su postali takvi egoisti,da li zbog vremena ili predhodnih razočarenja,ali jedino se u sebe možete razočarati,i u svoje izbore,ne u druge,a svako ko želi porodicu,on će je ostvariri,moja rodjaka-20.god.u braku,pomirili su se da neće imati decu,i tup,majka u 42-goj.Prirodnim putem bili su u novinama.Ništa nije nemoguće i nema veze sa godinama žene.Medicina napreduje.Važna je želja.A decu valjda nećete hteti da imate sa nekim flenterom ili flenterkom,kojima duva,ti nisu za porodicu i decu.

Krele

pre 11 godina

Po mom iskustvu:
zene u 20tim su i najlepse i najbolje. Ali, ako im je stvarno do porodice i dece, udace se do 27-me, prilika ce imati mnogo (ako nesto vrede) i najlakse ce prihvatiti stvarnosti zivota sa nekim.

U tridesetim polako postaju toliko sebicne i samodovoljne da je preporuka da se udaju samo za sebe jer ce tako biti najsrecnije, a oni za koje bi se eventualno i mogle udati jos srecniji ako ih ne ozene.

Zene u cetrdesetim nude sve ono sto ustvari nikom ne treba, prodajuci neke vrednosti koje ustvari verovatno ni nemaju, ali lako pricaju o njima. Obicno su putnice ne poslednjih, vec vanrednih dopunskih vozova najnize klase. Ne znam ni jedu "devojku" koja se udala posle 40-te. Nisam cak ni cuo za nju.

nsikim

pre 11 godina

Nema tu neke velike filozofije, zene u svakom dobu, bilo da su to dvadesete, tridesete ili cetrdesete od muskarca ocekuju sigurnost (emotivnu i materijalnu) i podrsku.
Sa druge strane muskarci ocekuju prijatnu zenu uz dobar seks i sredenu kucu.

Kole

pre 11 godina

@bgd
Isao si na sajtove za upoznavanje i naisao si na sve samo ne "prave prilike"?
Pa sajtovi za upoznavanje su nista vise nego buvljak, gde se kace samo zene koje imaju problem da nadju nekog, iz bilo kojeg razloga. Lepe i uopste privlacne zene ne moraju da idu po "sajtovima" osim ako nisu neke ninfomanke ili toliko polupane da muskarci beze od njih.
Istina u moderno vreme sanse za upoznavanje normalnim putem su sve manje, pa ljudi beze tamo gde je to lakse, normalno.
Ali dejting sajtovi su nista drugo nego poligon tastine i gordosti, gde ljudi pokazuju tacno ko su i sta su, ali u smislu ponasanja i mentalnih sklopova, sta im je najvaznije i da li su zasluzili da imaju nekog ili ne. To naravno nema veze sa dejting sajtovima vec sa ljudima koji su na njima, a oni su sve gori... i usamljeniji.

Hm

pre 11 godina

u 30-im pocinju polako da razmisljaju o braku i deci?Da da polako,ima vremena na pretek.A posle kad u 39 ne moze da zatrudni ostaje jos 30 godina za blistavu karijeru.Izgleda da je to danasnji smisao zivota.

jedna od mnogih

pre 11 godina

A zašto bi za jednu ženu deca bila merilo vrednosti, a ne recimo karijera ili humanitarni rad? Kad malo bolje razmislim, uopšte ne mogu da se setim nekog teksta u bilo kom muškom časopisu da se pominje i D od dece, dok tri velika K (kola, k'rve, karijera) redovno popunjavaju stranice istih. Možda sam ja nešto propustila pa tu ipak nije reč o dvostrukim merilima, lažnom moralu i licemerju, ali, na žalost, sve mi se čini da nisam.

Mile

pre 11 godina

Zene u tridesetim misle na karijeru? Ako se pod tim podrazumeva iznalazenje nacina da se materijalno okace na vrat svog izabranika, onda svakako da :) Iskustveno govoreci zene su profi licimeri. Vecina njih govori o karijeri, poslu, samostalnosti, emancipovanosti, a u isto vreme nose diplome i pokusaje sa FEFO, FIFI, FUFU i sl modernih visokih "skola" Tragaju za neumarajucim poslovima i procenju kakav je koji muskarac materijal za zenidbu, sa samo jednim dominantnim kriterijumom...

Keks & gLad

pre 11 godina

A gde su u toj prici porodica i deca? Kada je pravo vreme za njih? U pedesetim?! Ili su deca teret, koji zeni smeta da u dvadesetim juri gospodina Svakog, u tridesetim gospodina Mozda-Pravog, a u cetrdesetim gospodina Sigurno-Pravog ... pa za njih od te jurnjave nema vremena? Hedonizam iznad svega, hedonizam rulzzz, sta te briga za ostalo! Stvarno vaspitno i poucno!

dar mar

pre 11 godina

Ima valjda 6 milijardi ljudi na planet,nisam proveravao ,i od postanka sveta sve nas muci taj deo ,ti musko zenski odnosi i za sad je jedino jasno da recepta nema,kako za njih tako ni za nas, zato se opustite i uzivajte .Sve te strategije ili sta vec zvuce kako zvuce, mora neko i to da pise...da je ljubav moguce napisati i strpati u pravila bila bi pravilnik a ne ljubav...;)

Slobodan

pre 11 godina

A da li ste primetili, dok ste prevodili ovaj clanak iz stranih novina, da je ova "moderna, emancipovana zena" SAMA u svojim cetrdesetim godinama?
Sta vam to govori?

bgd

pre 11 godina

a kad ce neki savet muskarcima, sta ocekivati od zena, kako objasniti da ne ide i tradicionalno, konzervativno kavaljerstvo i emancupivano odbijanje da se kuva, pere, cisti, tj. svega osim ulepsavanja, ili sta pricati sa danasnjim devojkama koje su potpuno prazne, ili kako do potomstva jer devojke nece da radjaju, ili kako proslaviti NG u Bgd, kada devojke hoce samo Pariz, London ili NY (tj. to je "njihov nivo" kako rece jedna iz provincije), itd., itd. Zene su veci prolem!

bgd

pre 11 godina

...jos nesto, vezano za net upoznavanje, probao, sve do jedne su lagale, ili za godine, ili za izgled (tudje slike ili slike od pre 5-10 god), ili za mesto zivljenja. moje istrazivanje pokazuje da zene na netu lazu 98%! dosta bre vise sa tom pljuvacinom muskaraca, zene ih nadmasuju uvek i svuda. pocevsi od izgleda (lazan, tj nacrtan) preko figure (steznici, podupiraci, silikoni, botoks, popunjuvaci...), do detalja o sebi - apsolutno lazu.

bgd

pre 11 godina

a kad ce neki savet muskarcima, sta ocekivati od zena, kako objasniti da ne ide i tradicionalno, konzervativno kavaljerstvo i emancupivano odbijanje da se kuva, pere, cisti, tj. svega osim ulepsavanja, ili sta pricati sa danasnjim devojkama koje su potpuno prazne, ili kako do potomstva jer devojke nece da radjaju, ili kako proslaviti NG u Bgd, kada devojke hoce samo Pariz, London ili NY (tj. to je "njihov nivo" kako rece jedna iz provincije), itd., itd. Zene su veci prolem!

Keks & gLad

pre 11 godina

A gde su u toj prici porodica i deca? Kada je pravo vreme za njih? U pedesetim?! Ili su deca teret, koji zeni smeta da u dvadesetim juri gospodina Svakog, u tridesetim gospodina Mozda-Pravog, a u cetrdesetim gospodina Sigurno-Pravog ... pa za njih od te jurnjave nema vremena? Hedonizam iznad svega, hedonizam rulzzz, sta te briga za ostalo! Stvarno vaspitno i poucno!

Slobodan

pre 11 godina

A da li ste primetili, dok ste prevodili ovaj clanak iz stranih novina, da je ova "moderna, emancipovana zena" SAMA u svojim cetrdesetim godinama?
Sta vam to govori?

bgd

pre 11 godina

...jos nesto, vezano za net upoznavanje, probao, sve do jedne su lagale, ili za godine, ili za izgled (tudje slike ili slike od pre 5-10 god), ili za mesto zivljenja. moje istrazivanje pokazuje da zene na netu lazu 98%! dosta bre vise sa tom pljuvacinom muskaraca, zene ih nadmasuju uvek i svuda. pocevsi od izgleda (lazan, tj nacrtan) preko figure (steznici, podupiraci, silikoni, botoks, popunjuvaci...), do detalja o sebi - apsolutno lazu.

dar mar

pre 11 godina

Ima valjda 6 milijardi ljudi na planet,nisam proveravao ,i od postanka sveta sve nas muci taj deo ,ti musko zenski odnosi i za sad je jedino jasno da recepta nema,kako za njih tako ni za nas, zato se opustite i uzivajte .Sve te strategije ili sta vec zvuce kako zvuce, mora neko i to da pise...da je ljubav moguce napisati i strpati u pravila bila bi pravilnik a ne ljubav...;)

nsikim

pre 11 godina

Nema tu neke velike filozofije, zene u svakom dobu, bilo da su to dvadesete, tridesete ili cetrdesete od muskarca ocekuju sigurnost (emotivnu i materijalnu) i podrsku.
Sa druge strane muskarci ocekuju prijatnu zenu uz dobar seks i sredenu kucu.

jedna od mnogih

pre 11 godina

A zašto bi za jednu ženu deca bila merilo vrednosti, a ne recimo karijera ili humanitarni rad? Kad malo bolje razmislim, uopšte ne mogu da se setim nekog teksta u bilo kom muškom časopisu da se pominje i D od dece, dok tri velika K (kola, k'rve, karijera) redovno popunjavaju stranice istih. Možda sam ja nešto propustila pa tu ipak nije reč o dvostrukim merilima, lažnom moralu i licemerju, ali, na žalost, sve mi se čini da nisam.

Lea

pre 11 godina

@ Slobodan
Bolje sama u cetrdesetim, nego zatrpana tudjim carapa i prljavim vesom. Izvini, ali hvala bogu pa su se vremena promenila i ne moram nikoga da opsluzujem da bih imala sta da jedem. Naravno, super je kad imas nekog sa kim da delis zivot, ali ako je cena toga kuvanje, pranje, peglanje po celi bozji dan, dok neko gleda fudbal, pije pivo, i gleda spandex-latex pornice, ne hvala! Ako bih bila sama u cetrdesetim, imala bih vremena za sebe, za drugarice, za pozorista, restorane, putovanja, teretanu, izlozbe, izlete, itd. Pa ako bih mogla da biram bilo bi (1) zdrav brak sa emancipovanim muskarcem, (2) sama, (3) brak sa *Balkanskim* sovinistom. Jasno ti je (3) nije ni u opciji, jer ako se (1) ne ispuni, (2) ce se sigurno ispuniti! Razumem da ste ljuti, i da pljujete po nezavisnim devojkama kako bi ih bilo sto manje, ali sta da se radi, izgubili ste sluskinje

Krele

pre 11 godina

Po mom iskustvu:
zene u 20tim su i najlepse i najbolje. Ali, ako im je stvarno do porodice i dece, udace se do 27-me, prilika ce imati mnogo (ako nesto vrede) i najlakse ce prihvatiti stvarnosti zivota sa nekim.

U tridesetim polako postaju toliko sebicne i samodovoljne da je preporuka da se udaju samo za sebe jer ce tako biti najsrecnije, a oni za koje bi se eventualno i mogle udati jos srecniji ako ih ne ozene.

Zene u cetrdesetim nude sve ono sto ustvari nikom ne treba, prodajuci neke vrednosti koje ustvari verovatno ni nemaju, ali lako pricaju o njima. Obicno su putnice ne poslednjih, vec vanrednih dopunskih vozova najnize klase. Ne znam ni jedu "devojku" koja se udala posle 40-te. Nisam cak ni cuo za nju.

Mile

pre 11 godina

Emancipovane zene de facto nisu problem. Obrazovana zena, koja ima posao, koja je profesionalno ostvarena, koja zaradjuje dovoljno da sebe moze izdrzavati, koja je u stanju da sama za sebe cisti, pere i pegla je zena za postovanje! Problem je sto u Teheranu imas vise prasica, nego u Beogradu takvih zena.

Mile

pre 11 godina

Zene u tridesetim misle na karijeru? Ako se pod tim podrazumeva iznalazenje nacina da se materijalno okace na vrat svog izabranika, onda svakako da :) Iskustveno govoreci zene su profi licimeri. Vecina njih govori o karijeri, poslu, samostalnosti, emancipovanosti, a u isto vreme nose diplome i pokusaje sa FEFO, FIFI, FUFU i sl modernih visokih "skola" Tragaju za neumarajucim poslovima i procenju kakav je koji muskarac materijal za zenidbu, sa samo jednim dominantnim kriterijumom...

Hm

pre 11 godina

u 30-im pocinju polako da razmisljaju o braku i deci?Da da polako,ima vremena na pretek.A posle kad u 39 ne moze da zatrudni ostaje jos 30 godina za blistavu karijeru.Izgleda da je to danasnji smisao zivota.

Florence Nightingale

pre 11 godina

Drage djevojke, da zavrsite 10 fakulteta, serpe,lonci, prljav ves i usisivac vas cekaju...Ne podcjenjujte muskarce u njihovom doprinosu i kucni poslovi se mogu podijeliti,sve po dogovoru!I pobogu ne napadajte muskarce zato sto ste same vec trazite krivca u sebi,a ne po principu "svi su isti",to je najgori vid primitivizma,samovelicanja i nerealnosti!Nazivajte se modernim koliko god zelite ako vas to cini srecnima,ali ja bih rekla da ste sve "moderne" egoisticne ljencuge...Sjedite na vase samostalno dupe i gledajte Seks i grad te time opravdajte svoju nesposobnost...Da,nesposobnost!Oprostite,radije cu se nazivati sposobnom zenom koja uspjeva balansirati karijeru i porodicu,koja zna motivisati sebe,svog buduceg muza i vaspitati djecu najbolje sto moze...Ovaj clanak je tipicno americki,kod nas se djevojke u tridesetima otpisuju,kamoli u cetrdesetima,dajte zivite u skladu sa svojom okolinom,ako ne mozete idite da zivite u Americi sa svojim "modernim" razmisljanjem...Ili cekajte jednakog egoistu sa "modernim" razmisljanjem,sta znate, mozda se sudarite kolicima u starackom domu i to bude ljubav na prvi pogled...:)

Aleksandar

pre 11 godina

@Lea

Bravo.

Danasnji muskarci su itekako preokupirani blejanjem, a da za njih neko drugi radi, tj. zena. U pocetku sve to pocne sjajno-bajno (da citiram Del-Boja), a onda se nastavi time da zena radi sve. Cak muskarca mrzi da baci djubre. 2 moje bivse koleginice su se razvele zbog takvih stvari.
Razumem da neko sedne odigra malo igricu, odgleda film ili tako nesto, uglavnom sa devojkom ili zenom, ali da po celi bogovetni dan to radi ili izlazeci sa drugarima na blejazu po kladionicama i generalno belejazu, pored spavanja i posla, to nema smisla. Zaboravljaju na dete, da ocisite stan, bar da opeglaju nesto, ma bilo sta sto oduzme od pola sata do sat vremena dnevno. Cak i da se podele poslovi ili da se ti poslovi zajedno rade, od ciscenja do kuvanja (da, muskarci su najbolji kuvari/gurmani). Nije to nista tesko, nego draze im je blejanje i usluzivanje. Jos gore, od svega toga, uvek stoji vadjenje "kako je bilo tesko na poslu", pa hoce da odmori. Cast izuzecima, ali njih je veoma mali broj.
Sto je najgore u svemu, zene se lepe za takve muskarce, trpe, a posle kukaju i ostaju sa njima. A ove normalne ostavljaju kao prijatelje.
To je jedino sto fali zenama u smislu te logike oko lepljenja za idiote.

MARIJANA

pre 11 godina

Prvo,zašto ste pristrasni,i besni,mnogo besa ovde ima.Ne branim nikog,velika je populacija ljudi,i muškaraca i žena,vremena su teška.Nažalost sve se vrti oko novca,ljudi su postali sebični materijalisti,a ljudi koje materiju,obično ne vole druge ljude već ih koriste,to znaju valjda i mala deca.U komšiluku ima dece,njihove majke tresu se svaki put kada dete donese spisak iz škole šta mu sve treba.Srbi generalno vole da žive u svetu bajki,mašte i iluzija,ali stvarnost je nažalost,ne baš sjajna.Upuštati se u veze,i stvarati porodicu sa nezrelim muškarcem,a ima takvih,ima i žena takvih,znam ih dosta,rad sa ljudima je čudo.Nije dobro smatram da nezreli neozbiljni ljudi,još i egoisti nisu za brak,decu, a teško je biti samohran roditelj,i to sam videla kako izgleda.I naš narod,kad ima problem u sebi,on ga rešava spolja,muž ostavi ženu,žena ostavi muža, a deca,deca ispaštaju zbog njihovog egoizma,molim vas,i žene i muškarci su postali takvi egoisti,da li zbog vremena ili predhodnih razočarenja,ali jedino se u sebe možete razočarati,i u svoje izbore,ne u druge,a svako ko želi porodicu,on će je ostvariri,moja rodjaka-20.god.u braku,pomirili su se da neće imati decu,i tup,majka u 42-goj.Prirodnim putem bili su u novinama.Ništa nije nemoguće i nema veze sa godinama žene.Medicina napreduje.Važna je želja.A decu valjda nećete hteti da imate sa nekim flenterom ili flenterkom,kojima duva,ti nisu za porodicu i decu.

Zorzo

pre 11 godina

Izgleda mi da se ne moze "nista" ocekivati ni od muskaraca a ni od zena u cetrdesetim.U neka druga vremena,to su bile godine kada ste malte ne mogli da disete "punim plucima".Sada je to drugacije,u tim godinama ste akumulirali dosta problema,gorcine i jeda,tako da vise ne mozete da "trosite" vreme na neku novu neuspesnu vezu ili novi brak,ako vam je prethodni propao.I razumem one zene koje kazu da ne zele da budu sluskinje muzu koji ne haje za njih,a pri tom imaju mogucnost da vode neki drustveni zivot.S druge strane,ima dosta i muskaraca koji ne zele da u tim godinama izigravaju nekog kucnog roba.Imate i takve situacije,nije sve okrenuto samo u korist muskaraca.Ono sto je po meni najvaznije je pitanje kako smo dosli do toga da ne mozemo ocekivati nista ni od muskaraca i zena u tim godinama.Da li su nam prethodne godine "pojeli skakavci" sto kaze B.Pekic.Da li vise nemamo ni"kredita" ni emocija ni elana da probamo nesto novo i drugacije?Ako zene ne zele da budu robinje u tim godinama,zasto ne zele da imaju makar nekog prijatelja s kojim mogu da se druze kada su u "pozitivnoj fazi",da idu na neko putovanje ili u pozoriste,neki drustveni dogadjaj.Cini mi se da postajemo polako asocijalni i autisticni,gasimo se polako poput svece. Nisam za to da se ljudi vencavaju na silu,zbog okoline,a isto tako i ne osudjujem ljude koji su izabrali neki svoj zivot,povucen,samacki.Problem je sto je na taj "izbor"vise uticao razvoj dogadjaja u drustu i prilike nego zelja i to ne valja.

Nikola

pre 11 godina

Kako volim komentare tipa ja sam emancipovana zena koja ne zeli da se bavi kuvanjem i pranjem tudjeg vesa. Niste vi emapancipovane, vec ste nesposobne da i jedno obicno isprzite jaje na oko pa se vadite na foru emanpciovanosti, koja inace nema veze sa tim da li kuvas ili ne kuvas. Ima mnogo, mnogo zena koje su itekako emancipovane, drze do sebe i svog izlgeda, obrazovane su i imaju karjere, pa opet su uvek tu za porodicu i kad treba opeglasti, ocistiti, spremti jelo.

Licno po meni bi trebalo oboje u braku da znaju da kuvaju. Ponekad moze i on da spremi nesto za klopu, naravno i da ponekad pomogne u kucnim poslovima. Ali ne da to bude njegov primarni posao. To treba da bude zenski posao. Mozete feministikinje da me napadate koliko hocete, ali kad ja vidim vas da poprvaljate vodokotlic u kupatilu ( svaki muskarac bi trebalo da se barem minimalno razmume u kucne popravke), tad cu i ja poceti da se bavim zimnicom. I nemojte se zavaravati da ste manje vredne ako radite kucne poslove, naprotiv, znate onu staru da je muz glava porodice a zena stub. Sklonite stub i cela kuca pada. Najlepse je kad svako radi ono sto voli, pritom postujuci neki prirodan raspored zaduzenja.

Tzv emanciovane-nespobone

pre 11 godina

Kad cujem da neka zena kaze da ne zeli da se bavi kuvanjem i odrzavanjem kuce (stana) jer je ona zena od karjere koja mora da se posveti poslu, odmah znam da je ta zena nesposbna da bilo sta radi. Cim ona ne ume da ispegla i slozi ves, kako ocekuje da joj se poveri da rukovodi nekim novcanim tokovima ili neki drugi poslovi.

Kole

pre 11 godina

@bgd
Isao si na sajtove za upoznavanje i naisao si na sve samo ne "prave prilike"?
Pa sajtovi za upoznavanje su nista vise nego buvljak, gde se kace samo zene koje imaju problem da nadju nekog, iz bilo kojeg razloga. Lepe i uopste privlacne zene ne moraju da idu po "sajtovima" osim ako nisu neke ninfomanke ili toliko polupane da muskarci beze od njih.
Istina u moderno vreme sanse za upoznavanje normalnim putem su sve manje, pa ljudi beze tamo gde je to lakse, normalno.
Ali dejting sajtovi su nista drugo nego poligon tastine i gordosti, gde ljudi pokazuju tacno ko su i sta su, ali u smislu ponasanja i mentalnih sklopova, sta im je najvaznije i da li su zasluzili da imaju nekog ili ne. To naravno nema veze sa dejting sajtovima vec sa ljudima koji su na njima, a oni su sve gori... i usamljeniji.

Postujem vernost

pre 11 godina

Imam karijeru, mlatim pare, ali i kuvam, perem i peglam kada imam priliku jer zaista uzivam da skuvam svom muzu/deci njegov omiljeni obrok ili napravim njegov omiljeno desert. Svaki slobodan trenutak provodim sa svojim zivotnim saputnkom i nasom decom. Obozam nas zivot, srecu i blagostanje. Volim sve ljude koji me okruzuju, volim cvece, volim zivotinje, volim prirodu... Srecna sam sa sobom i sa svojom srecom cinim ljude oko mene srecnijim.
Zena koja je zasluzila da je njen muskarac postuje posle 20 godina braka zna da nikada nece biti izneverena - a to je najvaznija stavka.

U toku

pre 11 godina

Ako neko još uvek stvarno veruje da je muškarcu bitno da ima nervoznu zaposlenu ženu -kućnu pomoćnicu , umesto da podele obaveze i nadju neku svoju sredinu i budu oboje pozitivni, grdno se varate! Bitna je toplina, prijateljstvo, podrška, otvorenost, iskrenost.... A ima ručka na svakom ćošku, niko normalan ne štirka vez i ne pegla svaki deliš veša, neko skloni tepihe, neko zavese...neko plati kućnu pomoćnicu i snadju se ljudi da urede svoj život.
Problem je u nama ženama što smo vezane za taj identitet služavke, to nam je model po kome se vrednujemo, ali ciljevi su se promenili i modeli: jedina mera je harmonija porodice, a kako će biti poslovi podeljeni, to više nikom nije važno, pitajte svakog muškarca ako hoće da vam iskreno kaže!

decko koji ne obecava

pre 11 godina

@Lea: stvari koje pominjes se resavaju u samom pocetku zajednickog zivota. Nazalost dobar deo ljudi (M/Z - nema razlike) ne ume da na pocetku lupi sakom o sto i postavi pravila, principe i granice izvan kojih se ne ide, vec trpe sve i svasta. Pogotovo zene. Cak i kada muskarac krene prema kuhinji ona trci ispred, uzima mu casu i pere je. Casu koju je on hteo da opere. To je tipicno za balkanske devojke. Slicno je i sa muskarcima koji udovoljavaju svim zenskim hirovima, kupuju im skupe stvari itd. Zasto tako rade to je duga prica a svodi se na pocetnu strast i zaljubljenost (gde od leptirica na vidis magarca), strah da ce ih partner napustiti, stidljivost, odgoj u stilu dobar batica/sekica. Takvi ljudi nikada nemaju stabilne veze jer trpe do momenta pucanja a onda je kraj. Ljudi koji imaju kicmu i ne libe se da je pokazu u samom pocetku imaju bolje brakove i veze. Zene kojima smetaju ovakvi ili onakvi muskarci bolje neka se zapitaju da li u necemu sistematski grese. Isto vazi i za momke koji se zale na devojke. U svakom od nas cuci veliko dete koje je relativno lako necemu nauciti, jos lakse razmaziti, nesto teze promeniti, ali nemoguce prevaspitati.

Geom

pre 11 godina

@Lea, ko će ti prati sudove i veš, ko će ti peglati i kuvati, ako ostaneš sama? Jesi li ikada to radila pa znaš da to traje "po ceo dan"? Kućni poslovi su normalna stvar za svaku emancipovanu ženu, pa i za muškarca. Ne želiš valjda da živiš u štenari? A muškarce koji ceo dan gledaju fudbal mogla si da vidiš samo u reklami za pivo, a i oni idu kući kad snime reklamu (nemoj da te zbuni beskonačno emitovanje iste). Uostalom, fudbala ni nema toliko na TV, a mnoge ni ne zanima. A kad ima fudbala, ima ga i u drugim zemljama, a ne samo na balkanu. Isto kao i sudova i veša. I još nešto: emancipacija nije nastala samo zbog balkanaca, eno je i u NYC i svuda. Pitaj spisateljice ako mi ne veruješ. Zato ne idealizuj strance, jer jedino imaju nešto više para, a to je tebi svakako na poslednjem mestu jer si sposobna i samostalna.

Irena

pre 11 godina

@Nikola

Ako umesto tog vodokotlića dolazi fugovanje pločica u obzir, počni da ljuštiš papriku :D Ima nas i takvih, koje menjamo i sijalice, i fugujemo pločice, ali i spremamo slave, nove godine, rodjendane, sa punih 32 godine. I imam posao, i krov nad glavom, i idem u teretanu, vidjam se sa prijateljima... Sve zavisi od interesovanja, volje, muke koja te natera na ove ili one stvari... I pored svega toga, da li mi realno treba muž? I kakav bi onda on trebalo da bude?

Joca

pre 11 godina

@nsikim
Da, žene očekuju "emotivnu i materijalnu sigurnost" ma šta se ustvari podrazumevalo pod tim.
Šta nude da bi to dobile, najčešće zanemaruju, iz meni nepoznatih razloga. Da li se nekad i jedna zapita koji bi razlog nekom muškarcu bio da baš nju oženi i da li bi on živeo bolje ako to uradi?
Ono što sam odavno naučio: ono što je dobro lako se i brzo proda. Ono što ostane, može samo da se bavi marketinškim lažima da bi našlo kupca.

Florence Nightingale

pre 11 godina

@ff entitet
O frustracijama ne bih da raspravljam sa bilo kim ko govori o "moru bezlicnih,isfoliranih,nakaradnih,potrosenih itd"...A ne bih ni o sposobnosti sa nekim ko placa da mu/joj se odrade stvari koje u isti mah tvrdi da zna raditi...Zene su spale na to da placaju drugima i da im nokte nalakiraju,pa se zapitam,za Boga milog,mozete li vi moderne zene ista same uraditi?-Ok,mozete,odlicno...A zasto ste onda toliko lijene da to pokazete?!Pada kruna sa glave ili jednostavno ne zelite da se ni za sta pretjerano potrudite?Mozda je ova druga opcija odgovor,sto bi znacajno pojasnilo pregrst propalih veza iza vas...Htjele ili ne,za vecinu vrijednih stvari u zivotu se treba potruditi,i niko sem vas to ne moze.Jedino ako jos pocnete placati nekog da vam odrzava vezu sa muskarcem ili njega samog...Uh veseo zivot!

Nezenja

pre 11 godina

Mislim da je pogresno karakterisati te samostalne zene kao nesposobne da rade kucne poslove,jer to naprosto NIJE TACNO.Ne radi se tu o poslovima koji spadaju u domen raketne tehnike,niti da vam je za njih potrebno obrazovanje vece od zabavista.Tu je problem jednostavno odsustvo VOLJE za zajednickim zivotom i priklanjanju arhetipskoj ideji zene kao "robinje" u porodici,ali i velika doza EGOIZMA I LENJOSTI.
Sve je to nekad bilo OK,dok su muskarci imali previse posla van kuce (npr na njivi),kad zene i nisu imale sta drugo da rade vec da brinu o kuci i deci.Tada je sistem zivota bio drugaciji i odrziv. No,vise nije tako.Zene takodje imaju sansu da rade i zaradjuju,kao i muskarci. Stanovanje u stanovima je bitno drugacije od stanovanja u kuci,mnogo je manje obaveza i neophodnog odrzavanja,pa tako ispada da muskarac navodno nema sta da radi,a zena da treba da nastavi sa svojim delom posla.Zato mislim da zene ipak imaju prava da se bune sto njima pripadaju te obaveze,a muskarcima navodno ne,jer ih to pravi robinjama.
Ali...
Neke stvari se nisu promenile (i nece se skoro ni promeniti),a to je prirodna mogucnost radjanja zene koja obicno prestaje u ranim cetrdesetim.Tada otprilike i prestaju biti interesantne muskarcima,sto je mozda ruzno,napravedno i neopravdano, ali se ipak tako.Vecina muskaraca izbegava dublje ili ozbiljnije veze sa zenama tog doba,jer jednostavno nemaju prakticne tezine,osim mozda razbijanje samoce i dosade kad i njima prodje vreme.

Neka tu onda svako odluci.

Inzenjerka

pre 11 godina

@Florence Nightingale, 20. septembar 2012 13:51

Da sam bezobrazna kao sto nisam rekla bih vam da mi ovde kazemo lencuge.

Vi imate pravo da ocekujete ili ne ocekuje sta god hocete, i to je vas zivot, kao i one druge koje ocekuju nesto drugo od zivota osim da su na usluzi necijoj "ljencugi" koju moze fino mama da usluzuje dozivotno. I ne moraju da se sele nigde. Da nece mozda da pocne da piski sedecki, ako podeli posao u kuci?

Onaj ko hoce domacicu, zenice domacicu, onaj koji hoce drugaciju, zenice drugaciju. A neki ce ostati solo, i to je njihovo pravo. Izabrati neki stil zivota je licno pravo, a baviti se tudjim izborima je u najmanju ruku nevaspitano, samo je vas izbor OK, je li, ostali su u najmanju ruku pacenici(ce).

Bas sam radoznala da cujem kako tacno stoji sa muskarcima koji kontrolisu novcane tokove, kako njima ide peglanje i slaganje vesa, proveravaju li ih na intervju pre ngo im dozvole da rade.

MARIJANA

pre 11 godina

Evo neću se hvaliti,obrazovana sam,radim,znam sve poslove u kući,majka mi je radila,i sve sam naučila.Opet kažem sve ide iz porodice,nisam udata udaću se svi kažu ne žuuri sa tim,sad me više startuju muškarci nego kada sam bila mladja,ne treba se ženiti- udavati previše rano,ni previše kasno.I treba sačekati odgovarajuću osobu,neću ulaziti u brak sa bilo kim,jedan moj drug mamin sin reče pre neki dan da kad se oženi to će mu rešiti sve probleme.Ništa ne zna i čeka drugu mamu,on stvarno veruje u to,ne volim lenje nezainteresovane muškarce,a njegova majka je kriva za to što je takav,sam Bog zna kad će se oženiti,ali to će rešiti sve probleme,ne znaš da li da plačeš ili se smeješ.

Irena

pre 11 godina

@Mile

E pa Mile pretera ga i ti sada :D Više mi leže špahle :D Što se kola tiče, kvačilo, gas, prva, druga, treća, rikverc... i tu mi je negde kraj :D

ff entitet

pre 11 godina

@Florence Nightingale

Komentar zvuči prilično frustrirano i revoltirano s obzirom na sposobnosti koje ste nabrojali sa sve balansiranjem.

Elem... umem da kuvam, perem, peglam i da dalje ne nabrajam, s tim što to radim u retkim trenucima kada za to imam vremena, inače plaćam da ti poslovi budu obavljeni. Rekli bi neki da sam jaka, samostalna, sposobna, duhovita, zanimljiva, vredna... ja ne znam da li je to tačno, to su mišljenja drugih. Međutim, još nisam upoznala muškarca koji me kapira CELU i da ja u svakom trenutku želim da sam u njegovoj blizini. Mada, verujem da postoji, tu je negde... u moru bezličnih, isfoliranih, nakaradnih, potrošenih, ____________________ (dopiši po želji).

Ona

pre 11 godina

@Nezenja
I dobro sta sad te cetrdesete dolaze svakome, bio u braku ili ne. Treba li da zene da se poubijaju, jer eto ne interesuju muskarce, pretpostavljam sto se seksa tice. Nste ni voda, ni vazduh, kao ni mi uostalom. U zivotu postoje i druge stvari za koje vredi ziveti. U bogatijim drustvima one koje su odlucile ili imale mogucnosti da rode mlade, a zadesio im se primerak koji nije bio voljan da pomogne u SVOJOJ kuci se razvode kad im deca odu svojim putem (tamo oko 18-20 godine) i ne zele vise nikoga da sluze. Neke koje su pristale da budu domacice i stay at home mame cak iako su bile usluzne i "dobre" bivaju napustene zbog mladjih i ostaju bez ikakvog kapitala i resene penzije, ili "samo" varane. Neki od muskaraca pokusavaju sa zenama iz siromasnih zemalja. Sposobnije od tih zena kad se osamostale i dobiju papire takodje razvode. Mnoge materijalno obezbedjene zene rode dete i posvete se njemu, ne daju dve banke na to da li ih neki muskarac zeli ili ne. Jedan kolega blizu pedesetih je razocarano ovih dana otkacio klinku, koja mu je trazila da finansira njene ekstra potrebe posto je ona tako zgodna (ruku na srce i jeste) pristala da bude sa njim. On stvarno mislio da je ona sa njim zbog njegovog intelekta i sarma, jer muskarci jelte lepse stare.
Daleko najbolji djaci u skolama i na fakultetima, ovde gde zivim, su devojcice iz imigrantskih porodica, pogotovo muslimanskih, grizu jednostavno. Sta mislite, zasto?

ISKUSAN

pre 11 godina

Sta ocekivati od muskarca tokom godina?
Manje vise skoro sve zene u svako doba starosti ocekuju "idealnog" muskarca, bez obzira koliko je on star.
Priznajte i budite iskrene!

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

bgd

pre 11 godina

a kad ce neki savet muskarcima, sta ocekivati od zena, kako objasniti da ne ide i tradicionalno, konzervativno kavaljerstvo i emancupivano odbijanje da se kuva, pere, cisti, tj. svega osim ulepsavanja, ili sta pricati sa danasnjim devojkama koje su potpuno prazne, ili kako do potomstva jer devojke nece da radjaju, ili kako proslaviti NG u Bgd, kada devojke hoce samo Pariz, London ili NY (tj. to je "njihov nivo" kako rece jedna iz provincije), itd., itd. Zene su veci prolem!

Krele

pre 11 godina

Po mom iskustvu:
zene u 20tim su i najlepse i najbolje. Ali, ako im je stvarno do porodice i dece, udace se do 27-me, prilika ce imati mnogo (ako nesto vrede) i najlakse ce prihvatiti stvarnosti zivota sa nekim.

U tridesetim polako postaju toliko sebicne i samodovoljne da je preporuka da se udaju samo za sebe jer ce tako biti najsrecnije, a oni za koje bi se eventualno i mogle udati jos srecniji ako ih ne ozene.

Zene u cetrdesetim nude sve ono sto ustvari nikom ne treba, prodajuci neke vrednosti koje ustvari verovatno ni nemaju, ali lako pricaju o njima. Obicno su putnice ne poslednjih, vec vanrednih dopunskih vozova najnize klase. Ne znam ni jedu "devojku" koja se udala posle 40-te. Nisam cak ni cuo za nju.

Keks & gLad

pre 11 godina

A gde su u toj prici porodica i deca? Kada je pravo vreme za njih? U pedesetim?! Ili su deca teret, koji zeni smeta da u dvadesetim juri gospodina Svakog, u tridesetim gospodina Mozda-Pravog, a u cetrdesetim gospodina Sigurno-Pravog ... pa za njih od te jurnjave nema vremena? Hedonizam iznad svega, hedonizam rulzzz, sta te briga za ostalo! Stvarno vaspitno i poucno!

Lea

pre 11 godina

@ Slobodan
Bolje sama u cetrdesetim, nego zatrpana tudjim carapa i prljavim vesom. Izvini, ali hvala bogu pa su se vremena promenila i ne moram nikoga da opsluzujem da bih imala sta da jedem. Naravno, super je kad imas nekog sa kim da delis zivot, ali ako je cena toga kuvanje, pranje, peglanje po celi bozji dan, dok neko gleda fudbal, pije pivo, i gleda spandex-latex pornice, ne hvala! Ako bih bila sama u cetrdesetim, imala bih vremena za sebe, za drugarice, za pozorista, restorane, putovanja, teretanu, izlozbe, izlete, itd. Pa ako bih mogla da biram bilo bi (1) zdrav brak sa emancipovanim muskarcem, (2) sama, (3) brak sa *Balkanskim* sovinistom. Jasno ti je (3) nije ni u opciji, jer ako se (1) ne ispuni, (2) ce se sigurno ispuniti! Razumem da ste ljuti, i da pljujete po nezavisnim devojkama kako bi ih bilo sto manje, ali sta da se radi, izgubili ste sluskinje

bgd

pre 11 godina

...jos nesto, vezano za net upoznavanje, probao, sve do jedne su lagale, ili za godine, ili za izgled (tudje slike ili slike od pre 5-10 god), ili za mesto zivljenja. moje istrazivanje pokazuje da zene na netu lazu 98%! dosta bre vise sa tom pljuvacinom muskaraca, zene ih nadmasuju uvek i svuda. pocevsi od izgleda (lazan, tj nacrtan) preko figure (steznici, podupiraci, silikoni, botoks, popunjuvaci...), do detalja o sebi - apsolutno lazu.

Slobodan

pre 11 godina

A da li ste primetili, dok ste prevodili ovaj clanak iz stranih novina, da je ova "moderna, emancipovana zena" SAMA u svojim cetrdesetim godinama?
Sta vam to govori?

ff entitet

pre 11 godina

@Florence Nightingale

Komentar zvuči prilično frustrirano i revoltirano s obzirom na sposobnosti koje ste nabrojali sa sve balansiranjem.

Elem... umem da kuvam, perem, peglam i da dalje ne nabrajam, s tim što to radim u retkim trenucima kada za to imam vremena, inače plaćam da ti poslovi budu obavljeni. Rekli bi neki da sam jaka, samostalna, sposobna, duhovita, zanimljiva, vredna... ja ne znam da li je to tačno, to su mišljenja drugih. Međutim, još nisam upoznala muškarca koji me kapira CELU i da ja u svakom trenutku želim da sam u njegovoj blizini. Mada, verujem da postoji, tu je negde... u moru bezličnih, isfoliranih, nakaradnih, potrošenih, ____________________ (dopiši po želji).

Tzv emanciovane-nespobone

pre 11 godina

Kad cujem da neka zena kaze da ne zeli da se bavi kuvanjem i odrzavanjem kuce (stana) jer je ona zena od karjere koja mora da se posveti poslu, odmah znam da je ta zena nesposbna da bilo sta radi. Cim ona ne ume da ispegla i slozi ves, kako ocekuje da joj se poveri da rukovodi nekim novcanim tokovima ili neki drugi poslovi.

Hm

pre 11 godina

u 30-im pocinju polako da razmisljaju o braku i deci?Da da polako,ima vremena na pretek.A posle kad u 39 ne moze da zatrudni ostaje jos 30 godina za blistavu karijeru.Izgleda da je to danasnji smisao zivota.

Nikola

pre 11 godina

Kako volim komentare tipa ja sam emancipovana zena koja ne zeli da se bavi kuvanjem i pranjem tudjeg vesa. Niste vi emapancipovane, vec ste nesposobne da i jedno obicno isprzite jaje na oko pa se vadite na foru emanpciovanosti, koja inace nema veze sa tim da li kuvas ili ne kuvas. Ima mnogo, mnogo zena koje su itekako emancipovane, drze do sebe i svog izlgeda, obrazovane su i imaju karjere, pa opet su uvek tu za porodicu i kad treba opeglasti, ocistiti, spremti jelo.

Licno po meni bi trebalo oboje u braku da znaju da kuvaju. Ponekad moze i on da spremi nesto za klopu, naravno i da ponekad pomogne u kucnim poslovima. Ali ne da to bude njegov primarni posao. To treba da bude zenski posao. Mozete feministikinje da me napadate koliko hocete, ali kad ja vidim vas da poprvaljate vodokotlic u kupatilu ( svaki muskarac bi trebalo da se barem minimalno razmume u kucne popravke), tad cu i ja poceti da se bavim zimnicom. I nemojte se zavaravati da ste manje vredne ako radite kucne poslove, naprotiv, znate onu staru da je muz glava porodice a zena stub. Sklonite stub i cela kuca pada. Najlepse je kad svako radi ono sto voli, pritom postujuci neki prirodan raspored zaduzenja.

Mile

pre 11 godina

Zene u tridesetim misle na karijeru? Ako se pod tim podrazumeva iznalazenje nacina da se materijalno okace na vrat svog izabranika, onda svakako da :) Iskustveno govoreci zene su profi licimeri. Vecina njih govori o karijeri, poslu, samostalnosti, emancipovanosti, a u isto vreme nose diplome i pokusaje sa FEFO, FIFI, FUFU i sl modernih visokih "skola" Tragaju za neumarajucim poslovima i procenju kakav je koji muskarac materijal za zenidbu, sa samo jednim dominantnim kriterijumom...

jedna od mnogih

pre 11 godina

A zašto bi za jednu ženu deca bila merilo vrednosti, a ne recimo karijera ili humanitarni rad? Kad malo bolje razmislim, uopšte ne mogu da se setim nekog teksta u bilo kom muškom časopisu da se pominje i D od dece, dok tri velika K (kola, k'rve, karijera) redovno popunjavaju stranice istih. Možda sam ja nešto propustila pa tu ipak nije reč o dvostrukim merilima, lažnom moralu i licemerju, ali, na žalost, sve mi se čini da nisam.

Florence Nightingale

pre 11 godina

Drage djevojke, da zavrsite 10 fakulteta, serpe,lonci, prljav ves i usisivac vas cekaju...Ne podcjenjujte muskarce u njihovom doprinosu i kucni poslovi se mogu podijeliti,sve po dogovoru!I pobogu ne napadajte muskarce zato sto ste same vec trazite krivca u sebi,a ne po principu "svi su isti",to je najgori vid primitivizma,samovelicanja i nerealnosti!Nazivajte se modernim koliko god zelite ako vas to cini srecnima,ali ja bih rekla da ste sve "moderne" egoisticne ljencuge...Sjedite na vase samostalno dupe i gledajte Seks i grad te time opravdajte svoju nesposobnost...Da,nesposobnost!Oprostite,radije cu se nazivati sposobnom zenom koja uspjeva balansirati karijeru i porodicu,koja zna motivisati sebe,svog buduceg muza i vaspitati djecu najbolje sto moze...Ovaj clanak je tipicno americki,kod nas se djevojke u tridesetima otpisuju,kamoli u cetrdesetima,dajte zivite u skladu sa svojom okolinom,ako ne mozete idite da zivite u Americi sa svojim "modernim" razmisljanjem...Ili cekajte jednakog egoistu sa "modernim" razmisljanjem,sta znate, mozda se sudarite kolicima u starackom domu i to bude ljubav na prvi pogled...:)

Inzenjerka

pre 11 godina

@Florence Nightingale, 20. septembar 2012 13:51

Da sam bezobrazna kao sto nisam rekla bih vam da mi ovde kazemo lencuge.

Vi imate pravo da ocekujete ili ne ocekuje sta god hocete, i to je vas zivot, kao i one druge koje ocekuju nesto drugo od zivota osim da su na usluzi necijoj "ljencugi" koju moze fino mama da usluzuje dozivotno. I ne moraju da se sele nigde. Da nece mozda da pocne da piski sedecki, ako podeli posao u kuci?

Onaj ko hoce domacicu, zenice domacicu, onaj koji hoce drugaciju, zenice drugaciju. A neki ce ostati solo, i to je njihovo pravo. Izabrati neki stil zivota je licno pravo, a baviti se tudjim izborima je u najmanju ruku nevaspitano, samo je vas izbor OK, je li, ostali su u najmanju ruku pacenici(ce).

Bas sam radoznala da cujem kako tacno stoji sa muskarcima koji kontrolisu novcane tokove, kako njima ide peglanje i slaganje vesa, proveravaju li ih na intervju pre ngo im dozvole da rade.

Florence Nightingale

pre 11 godina

@ff entitet
O frustracijama ne bih da raspravljam sa bilo kim ko govori o "moru bezlicnih,isfoliranih,nakaradnih,potrosenih itd"...A ne bih ni o sposobnosti sa nekim ko placa da mu/joj se odrade stvari koje u isti mah tvrdi da zna raditi...Zene su spale na to da placaju drugima i da im nokte nalakiraju,pa se zapitam,za Boga milog,mozete li vi moderne zene ista same uraditi?-Ok,mozete,odlicno...A zasto ste onda toliko lijene da to pokazete?!Pada kruna sa glave ili jednostavno ne zelite da se ni za sta pretjerano potrudite?Mozda je ova druga opcija odgovor,sto bi znacajno pojasnilo pregrst propalih veza iza vas...Htjele ili ne,za vecinu vrijednih stvari u zivotu se treba potruditi,i niko sem vas to ne moze.Jedino ako jos pocnete placati nekog da vam odrzava vezu sa muskarcem ili njega samog...Uh veseo zivot!

Kole

pre 11 godina

@bgd
Isao si na sajtove za upoznavanje i naisao si na sve samo ne "prave prilike"?
Pa sajtovi za upoznavanje su nista vise nego buvljak, gde se kace samo zene koje imaju problem da nadju nekog, iz bilo kojeg razloga. Lepe i uopste privlacne zene ne moraju da idu po "sajtovima" osim ako nisu neke ninfomanke ili toliko polupane da muskarci beze od njih.
Istina u moderno vreme sanse za upoznavanje normalnim putem su sve manje, pa ljudi beze tamo gde je to lakse, normalno.
Ali dejting sajtovi su nista drugo nego poligon tastine i gordosti, gde ljudi pokazuju tacno ko su i sta su, ali u smislu ponasanja i mentalnih sklopova, sta im je najvaznije i da li su zasluzili da imaju nekog ili ne. To naravno nema veze sa dejting sajtovima vec sa ljudima koji su na njima, a oni su sve gori... i usamljeniji.

Joca

pre 11 godina

@nsikim
Da, žene očekuju "emotivnu i materijalnu sigurnost" ma šta se ustvari podrazumevalo pod tim.
Šta nude da bi to dobile, najčešće zanemaruju, iz meni nepoznatih razloga. Da li se nekad i jedna zapita koji bi razlog nekom muškarcu bio da baš nju oženi i da li bi on živeo bolje ako to uradi?
Ono što sam odavno naučio: ono što je dobro lako se i brzo proda. Ono što ostane, može samo da se bavi marketinškim lažima da bi našlo kupca.

Geom

pre 11 godina

@Lea, ko će ti prati sudove i veš, ko će ti peglati i kuvati, ako ostaneš sama? Jesi li ikada to radila pa znaš da to traje "po ceo dan"? Kućni poslovi su normalna stvar za svaku emancipovanu ženu, pa i za muškarca. Ne želiš valjda da živiš u štenari? A muškarce koji ceo dan gledaju fudbal mogla si da vidiš samo u reklami za pivo, a i oni idu kući kad snime reklamu (nemoj da te zbuni beskonačno emitovanje iste). Uostalom, fudbala ni nema toliko na TV, a mnoge ni ne zanima. A kad ima fudbala, ima ga i u drugim zemljama, a ne samo na balkanu. Isto kao i sudova i veša. I još nešto: emancipacija nije nastala samo zbog balkanaca, eno je i u NYC i svuda. Pitaj spisateljice ako mi ne veruješ. Zato ne idealizuj strance, jer jedino imaju nešto više para, a to je tebi svakako na poslednjem mestu jer si sposobna i samostalna.

Postujem vernost

pre 11 godina

Imam karijeru, mlatim pare, ali i kuvam, perem i peglam kada imam priliku jer zaista uzivam da skuvam svom muzu/deci njegov omiljeni obrok ili napravim njegov omiljeno desert. Svaki slobodan trenutak provodim sa svojim zivotnim saputnkom i nasom decom. Obozam nas zivot, srecu i blagostanje. Volim sve ljude koji me okruzuju, volim cvece, volim zivotinje, volim prirodu... Srecna sam sa sobom i sa svojom srecom cinim ljude oko mene srecnijim.
Zena koja je zasluzila da je njen muskarac postuje posle 20 godina braka zna da nikada nece biti izneverena - a to je najvaznija stavka.

dar mar

pre 11 godina

Ima valjda 6 milijardi ljudi na planet,nisam proveravao ,i od postanka sveta sve nas muci taj deo ,ti musko zenski odnosi i za sad je jedino jasno da recepta nema,kako za njih tako ni za nas, zato se opustite i uzivajte .Sve te strategije ili sta vec zvuce kako zvuce, mora neko i to da pise...da je ljubav moguce napisati i strpati u pravila bila bi pravilnik a ne ljubav...;)

Aleksandar

pre 11 godina

@Lea

Bravo.

Danasnji muskarci su itekako preokupirani blejanjem, a da za njih neko drugi radi, tj. zena. U pocetku sve to pocne sjajno-bajno (da citiram Del-Boja), a onda se nastavi time da zena radi sve. Cak muskarca mrzi da baci djubre. 2 moje bivse koleginice su se razvele zbog takvih stvari.
Razumem da neko sedne odigra malo igricu, odgleda film ili tako nesto, uglavnom sa devojkom ili zenom, ali da po celi bogovetni dan to radi ili izlazeci sa drugarima na blejazu po kladionicama i generalno belejazu, pored spavanja i posla, to nema smisla. Zaboravljaju na dete, da ocisite stan, bar da opeglaju nesto, ma bilo sta sto oduzme od pola sata do sat vremena dnevno. Cak i da se podele poslovi ili da se ti poslovi zajedno rade, od ciscenja do kuvanja (da, muskarci su najbolji kuvari/gurmani). Nije to nista tesko, nego draze im je blejanje i usluzivanje. Jos gore, od svega toga, uvek stoji vadjenje "kako je bilo tesko na poslu", pa hoce da odmori. Cast izuzecima, ali njih je veoma mali broj.
Sto je najgore u svemu, zene se lepe za takve muskarce, trpe, a posle kukaju i ostaju sa njima. A ove normalne ostavljaju kao prijatelje.
To je jedino sto fali zenama u smislu te logike oko lepljenja za idiote.

Ona

pre 11 godina

@Nezenja
I dobro sta sad te cetrdesete dolaze svakome, bio u braku ili ne. Treba li da zene da se poubijaju, jer eto ne interesuju muskarce, pretpostavljam sto se seksa tice. Nste ni voda, ni vazduh, kao ni mi uostalom. U zivotu postoje i druge stvari za koje vredi ziveti. U bogatijim drustvima one koje su odlucile ili imale mogucnosti da rode mlade, a zadesio im se primerak koji nije bio voljan da pomogne u SVOJOJ kuci se razvode kad im deca odu svojim putem (tamo oko 18-20 godine) i ne zele vise nikoga da sluze. Neke koje su pristale da budu domacice i stay at home mame cak iako su bile usluzne i "dobre" bivaju napustene zbog mladjih i ostaju bez ikakvog kapitala i resene penzije, ili "samo" varane. Neki od muskaraca pokusavaju sa zenama iz siromasnih zemalja. Sposobnije od tih zena kad se osamostale i dobiju papire takodje razvode. Mnoge materijalno obezbedjene zene rode dete i posvete se njemu, ne daju dve banke na to da li ih neki muskarac zeli ili ne. Jedan kolega blizu pedesetih je razocarano ovih dana otkacio klinku, koja mu je trazila da finansira njene ekstra potrebe posto je ona tako zgodna (ruku na srce i jeste) pristala da bude sa njim. On stvarno mislio da je ona sa njim zbog njegovog intelekta i sarma, jer muskarci jelte lepse stare.
Daleko najbolji djaci u skolama i na fakultetima, ovde gde zivim, su devojcice iz imigrantskih porodica, pogotovo muslimanskih, grizu jednostavno. Sta mislite, zasto?

Irena

pre 11 godina

@Nikola

Ako umesto tog vodokotlića dolazi fugovanje pločica u obzir, počni da ljuštiš papriku :D Ima nas i takvih, koje menjamo i sijalice, i fugujemo pločice, ali i spremamo slave, nove godine, rodjendane, sa punih 32 godine. I imam posao, i krov nad glavom, i idem u teretanu, vidjam se sa prijateljima... Sve zavisi od interesovanja, volje, muke koja te natera na ove ili one stvari... I pored svega toga, da li mi realno treba muž? I kakav bi onda on trebalo da bude?

Nezenja

pre 11 godina

Mislim da je pogresno karakterisati te samostalne zene kao nesposobne da rade kucne poslove,jer to naprosto NIJE TACNO.Ne radi se tu o poslovima koji spadaju u domen raketne tehnike,niti da vam je za njih potrebno obrazovanje vece od zabavista.Tu je problem jednostavno odsustvo VOLJE za zajednickim zivotom i priklanjanju arhetipskoj ideji zene kao "robinje" u porodici,ali i velika doza EGOIZMA I LENJOSTI.
Sve je to nekad bilo OK,dok su muskarci imali previse posla van kuce (npr na njivi),kad zene i nisu imale sta drugo da rade vec da brinu o kuci i deci.Tada je sistem zivota bio drugaciji i odrziv. No,vise nije tako.Zene takodje imaju sansu da rade i zaradjuju,kao i muskarci. Stanovanje u stanovima je bitno drugacije od stanovanja u kuci,mnogo je manje obaveza i neophodnog odrzavanja,pa tako ispada da muskarac navodno nema sta da radi,a zena da treba da nastavi sa svojim delom posla.Zato mislim da zene ipak imaju prava da se bune sto njima pripadaju te obaveze,a muskarcima navodno ne,jer ih to pravi robinjama.
Ali...
Neke stvari se nisu promenile (i nece se skoro ni promeniti),a to je prirodna mogucnost radjanja zene koja obicno prestaje u ranim cetrdesetim.Tada otprilike i prestaju biti interesantne muskarcima,sto je mozda ruzno,napravedno i neopravdano, ali se ipak tako.Vecina muskaraca izbegava dublje ili ozbiljnije veze sa zenama tog doba,jer jednostavno nemaju prakticne tezine,osim mozda razbijanje samoce i dosade kad i njima prodje vreme.

Neka tu onda svako odluci.

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

MARIJANA

pre 11 godina

Evo neću se hvaliti,obrazovana sam,radim,znam sve poslove u kući,majka mi je radila,i sve sam naučila.Opet kažem sve ide iz porodice,nisam udata udaću se svi kažu ne žuuri sa tim,sad me više startuju muškarci nego kada sam bila mladja,ne treba se ženiti- udavati previše rano,ni previše kasno.I treba sačekati odgovarajuću osobu,neću ulaziti u brak sa bilo kim,jedan moj drug mamin sin reče pre neki dan da kad se oženi to će mu rešiti sve probleme.Ništa ne zna i čeka drugu mamu,on stvarno veruje u to,ne volim lenje nezainteresovane muškarce,a njegova majka je kriva za to što je takav,sam Bog zna kad će se oženiti,ali to će rešiti sve probleme,ne znaš da li da plačeš ili se smeješ.

Irena

pre 11 godina

@Mile

E pa Mile pretera ga i ti sada :D Više mi leže špahle :D Što se kola tiče, kvačilo, gas, prva, druga, treća, rikverc... i tu mi je negde kraj :D

ISKUSAN

pre 11 godina

Sta ocekivati od muskarca tokom godina?
Manje vise skoro sve zene u svako doba starosti ocekuju "idealnog" muskarca, bez obzira koliko je on star.
Priznajte i budite iskrene!

nsikim

pre 11 godina

Nema tu neke velike filozofije, zene u svakom dobu, bilo da su to dvadesete, tridesete ili cetrdesete od muskarca ocekuju sigurnost (emotivnu i materijalnu) i podrsku.
Sa druge strane muskarci ocekuju prijatnu zenu uz dobar seks i sredenu kucu.

Mile

pre 11 godina

Emancipovane zene de facto nisu problem. Obrazovana zena, koja ima posao, koja je profesionalno ostvarena, koja zaradjuje dovoljno da sebe moze izdrzavati, koja je u stanju da sama za sebe cisti, pere i pegla je zena za postovanje! Problem je sto u Teheranu imas vise prasica, nego u Beogradu takvih zena.

MARIJANA

pre 11 godina

Prvo,zašto ste pristrasni,i besni,mnogo besa ovde ima.Ne branim nikog,velika je populacija ljudi,i muškaraca i žena,vremena su teška.Nažalost sve se vrti oko novca,ljudi su postali sebični materijalisti,a ljudi koje materiju,obično ne vole druge ljude već ih koriste,to znaju valjda i mala deca.U komšiluku ima dece,njihove majke tresu se svaki put kada dete donese spisak iz škole šta mu sve treba.Srbi generalno vole da žive u svetu bajki,mašte i iluzija,ali stvarnost je nažalost,ne baš sjajna.Upuštati se u veze,i stvarati porodicu sa nezrelim muškarcem,a ima takvih,ima i žena takvih,znam ih dosta,rad sa ljudima je čudo.Nije dobro smatram da nezreli neozbiljni ljudi,još i egoisti nisu za brak,decu, a teško je biti samohran roditelj,i to sam videla kako izgleda.I naš narod,kad ima problem u sebi,on ga rešava spolja,muž ostavi ženu,žena ostavi muža, a deca,deca ispaštaju zbog njihovog egoizma,molim vas,i žene i muškarci su postali takvi egoisti,da li zbog vremena ili predhodnih razočarenja,ali jedino se u sebe možete razočarati,i u svoje izbore,ne u druge,a svako ko želi porodicu,on će je ostvariri,moja rodjaka-20.god.u braku,pomirili su se da neće imati decu,i tup,majka u 42-goj.Prirodnim putem bili su u novinama.Ništa nije nemoguće i nema veze sa godinama žene.Medicina napreduje.Važna je želja.A decu valjda nećete hteti da imate sa nekim flenterom ili flenterkom,kojima duva,ti nisu za porodicu i decu.

Zorzo

pre 11 godina

Izgleda mi da se ne moze "nista" ocekivati ni od muskaraca a ni od zena u cetrdesetim.U neka druga vremena,to su bile godine kada ste malte ne mogli da disete "punim plucima".Sada je to drugacije,u tim godinama ste akumulirali dosta problema,gorcine i jeda,tako da vise ne mozete da "trosite" vreme na neku novu neuspesnu vezu ili novi brak,ako vam je prethodni propao.I razumem one zene koje kazu da ne zele da budu sluskinje muzu koji ne haje za njih,a pri tom imaju mogucnost da vode neki drustveni zivot.S druge strane,ima dosta i muskaraca koji ne zele da u tim godinama izigravaju nekog kucnog roba.Imate i takve situacije,nije sve okrenuto samo u korist muskaraca.Ono sto je po meni najvaznije je pitanje kako smo dosli do toga da ne mozemo ocekivati nista ni od muskaraca i zena u tim godinama.Da li su nam prethodne godine "pojeli skakavci" sto kaze B.Pekic.Da li vise nemamo ni"kredita" ni emocija ni elana da probamo nesto novo i drugacije?Ako zene ne zele da budu robinje u tim godinama,zasto ne zele da imaju makar nekog prijatelja s kojim mogu da se druze kada su u "pozitivnoj fazi",da idu na neko putovanje ili u pozoriste,neki drustveni dogadjaj.Cini mi se da postajemo polako asocijalni i autisticni,gasimo se polako poput svece. Nisam za to da se ljudi vencavaju na silu,zbog okoline,a isto tako i ne osudjujem ljude koji su izabrali neki svoj zivot,povucen,samacki.Problem je sto je na taj "izbor"vise uticao razvoj dogadjaja u drustu i prilike nego zelja i to ne valja.

decko koji ne obecava

pre 11 godina

@Lea: stvari koje pominjes se resavaju u samom pocetku zajednickog zivota. Nazalost dobar deo ljudi (M/Z - nema razlike) ne ume da na pocetku lupi sakom o sto i postavi pravila, principe i granice izvan kojih se ne ide, vec trpe sve i svasta. Pogotovo zene. Cak i kada muskarac krene prema kuhinji ona trci ispred, uzima mu casu i pere je. Casu koju je on hteo da opere. To je tipicno za balkanske devojke. Slicno je i sa muskarcima koji udovoljavaju svim zenskim hirovima, kupuju im skupe stvari itd. Zasto tako rade to je duga prica a svodi se na pocetnu strast i zaljubljenost (gde od leptirica na vidis magarca), strah da ce ih partner napustiti, stidljivost, odgoj u stilu dobar batica/sekica. Takvi ljudi nikada nemaju stabilne veze jer trpe do momenta pucanja a onda je kraj. Ljudi koji imaju kicmu i ne libe se da je pokazu u samom pocetku imaju bolje brakove i veze. Zene kojima smetaju ovakvi ili onakvi muskarci bolje neka se zapitaju da li u necemu sistematski grese. Isto vazi i za momke koji se zale na devojke. U svakom od nas cuci veliko dete koje je relativno lako necemu nauciti, jos lakse razmaziti, nesto teze promeniti, ali nemoguce prevaspitati.

Florence Nightingale

pre 11 godina

@Inzinjerka
Procitajte, molim Vas Kulturu izrazavanja za 2. razred osnovne skole,poglavlje o gramatickim pravilima za ekavicu i ijekavicu,pa onda ucite nekog o izrazavanju...A sto se tice ostalih stvari, mislim da sam bila dovoljno jasna u svom prvom komentaru iako nazalost,uvijek se nadje neko da ne vidi poentu ili je pogresno protumaci...Srecno Vam!

U toku

pre 11 godina

Ako neko još uvek stvarno veruje da je muškarcu bitno da ima nervoznu zaposlenu ženu -kućnu pomoćnicu , umesto da podele obaveze i nadju neku svoju sredinu i budu oboje pozitivni, grdno se varate! Bitna je toplina, prijateljstvo, podrška, otvorenost, iskrenost.... A ima ručka na svakom ćošku, niko normalan ne štirka vez i ne pegla svaki deliš veša, neko skloni tepihe, neko zavese...neko plati kućnu pomoćnicu i snadju se ljudi da urede svoj život.
Problem je u nama ženama što smo vezane za taj identitet služavke, to nam je model po kome se vrednujemo, ali ciljevi su se promenili i modeli: jedina mera je harmonija porodice, a kako će biti poslovi podeljeni, to više nikom nije važno, pitajte svakog muškarca ako hoće da vam iskreno kaže!