- Komentari -

Odaberi put kojim ćeš se sjebati u životu

Uči, sine, da ne bi radio! Ova rečenica i dalje izlazi iz usta neupućenih i neukih roditelja koji su se u tvojim godinama zajebavali sve da pršti, a tebi uvaljuju priču kako treba da sediš i stičeš dioptriju da bi te komšije i šira rodbina cenili kad budeš u njihovim godinama, odnosno kad ti se više ne bude diz’o ili... kako to već ide kod onog drugog pola.

Tekst ustupio magazin "Maxim"
Foto: fredjk, www.sxc.hu

Pošaljite komentar
  1. Tekst je možda šaljiv ali pokazuje tačno kakve su promašene vrednosti danas u Srbiji. Nema svesti o tome da je znanje važno, a ne samo da se prođe s minimumom...
    Može i ovako da se kaže: propadamo hahaha. Ne treba se miriti s takvim stanjem, nego biti bolji.
    Kaže se u tekstu da se na fakultet troše najbolje godine, ali na ovakav što površniji pristup životu, troši se ceo život.
    (Nikola, 26. januar 2014 04:14)

    # Link komentara

  2. A filozofskog nema ovde? Kako to treba da shvatimo? XD
    (Ivana Nedeljkovic, 13. februar 2013 12:28)

    # Link komentara

  3. *Miljenko,da odagnamo sumnje: Da si ikada imao fizičko ili pokušao da igraš sport,imao bi viši nivo inteligencije i bio bi zdraviji psihički,a i fizički...No,pošto sport ipak nije za svakoga,a DIF ne može studirati ko hoće već ko može,za razliku od drugih fakulteta,stvarno nema potrebe da potcjenjujes bilo koga ovdje,posebno Fakultet Fizičkog Vaspitanja i Sporta,jer si očigledno antitalenat za sport i nisi kompetentan da pričas na tu temu! Ovdje se svi zezaju na svoj i na račun svog fakulteta,a ovaj tekst je veoma saljive prirode napisan od strane istih-istima,gdje se ti očigledno ne pronalaziš sa ovim sarkastičnim komentarom...Pozz
    (BL, 15. mart 2011 00:03)

    # Link komentara

  4. Vala skidam kapu autoru/autorima teksta. Na svu sreću pa su obrađivali samo fakultete u Beogradu. Podsetio bih da ima i onaj Tehnički fakultet u Boru, i još neki tehničko tehnološki koji su poput onih navedenih (da izraste treće .... na potiljku i da na istom dobiješ kilu od učenja)
    (Nikola Živković, 14. mart 2011 18:37)

    # Link komentara

  5. nisam jezicki puritanac (tek mi rodjenog Dzizsa), pa ipak - cini se da ovo ne prilici devedeset dvojici; nekad su postojali listovi i magazini za teen uzrast i ovakvih nacertanija moglo se naci iha-haj u njima: zabavno par pasusa, posle dosadno , ali - ajde, za populaciju koja za dan napise vise SMS-ova, nego sto procita knjiga za godinu, ovo moze biti prosvetljujuce stivo; pismenost u pohvalama to pokazuje. ne vise od dva ovakva teksta u 6 meseci,pls.
    (memetic, 8. januar 2011 03:46)

    # Link komentara

  6. Poljoprivredni je jos i dobro prosao:)
    Pijuckamo vince, beremo sljive, projektujemo parkove Braci Rusima na Fruskoj Gori. Svi misle da smo diplomirani seljaci, al' mi povucemo dimic i samo se slatko nasmejemo:D
    (Ana, 15. novembar 2010 18:19)

    # Link komentara

  7. Prosto ne mogu da poverujem da ovakav tekst može da se nađe na stranicama B92! Pročitala sam do ,,Pravnog fakulteta", i kompletan tekst mi se ogadio. Autor je očigledno polupismen a raspravlja o fakultetima. Strasno!!! B92 stidite se!!! U upustvu piše da se komentari koji sadrže uvredljiv govor neće objavljivati a objavite tekst ovakvog naslova i ovakve sadržine. Na kom jeziku je ovo pisano? Verovatno ,,Picinom"!
    (Јellena, 22. oktobar 2010 09:13)

    # Link komentara

  8. Ovakav clanak zaslužuje da se uz slicne članke, stilom pisanja i predivnom dozom humora , objavi kao samostalna knjiga , svaka cast autoru, predobro !
    (tatjana, 20. oktobar 2010 11:18)

    # Link komentara

  9. hahahaha mi sa Megatrenda smo van svih kategorija, to dodje kao bife u ugostiteljstvu. Ako namaknemo tu jednu zvezdicu eto i nas u tekstu :D
    (Mario, 16. oktobar 2010 10:48)

    # Link komentara

  10. Ne bih komentar, drugi su dovoljno rekli.
    - Stane mladić pred oca i dedu pa reče: sutra polažem diplomski, kada položim odoh da tražim posao.
    Otac reče: mislim, deda i ja se slažemo, grešiš. Ti kako hoćeš, mi ostadosmo da još studiramo...
    (Nuspahic, 30. septembar 2010 09:23)

    # Link komentara

  11. TEKST JE I VIŠE NEGO DOBAR / ZANIMLJJIV :) NEGO, KAKO STE MOGLI DA IZOSTAVITE fAKULTET BEZBEDNOSTI ( nekadašnji FCO)?
    (Jelena, 30. septembar 2010 01:13)

    # Link komentara

  12. hahaha stvarno dobro! :-D

    Ne razumem samo ove ljude koji se ljute?! Ono, nasli se uvredjeni?! Joj, pa oni su jos smesniji od samog teksta :-))

    Ocigledno je da je sve napisano bas kao ukaz na to da se struka ne ceni u Srbiji!

    Ko to nije shvatio, valjda ce mu se jednom kasti samo sto rece cika Jova Zmaj ;-)
    (my 2 cents, 29. septembar 2010 13:11)

    # Link komentara

  13. "Kao diplomirani filolog koji je osnovne studije zavrsio sa prosekom preko devet, a master studije sa prosekom preko 9,5"...trebalo bi da sa malo vise postovanja pominjes neka zanimanja koja nemaju automatsku vezu sa narodnjacima (nema nijedno, ali ovde je konkretno frizeraj). Mozda nije problem u proseku, nego u tome kako se izrazavas. Neke frizerke koje znam su dosta obzirnije, korektnije, pa onda verovatno i kulturnije od tebe sa "bombasticnim" prosekom.
    (Miki, 28. septembar 2010 13:50)

    # Link komentara

  14. Pola ljudi govori da je tekst "samo sala", a pola da je dobar opis stanja i "ziva istina": ili je sala neslana, ili je istina surova. Ili se autor sa nekima surovo sali a druge neslano hvali. ;)
    A na kraju ionako bude kako kome odgovara...
    (hmm, 28. septembar 2010 01:11)

    # Link komentara

  15. Ubedljivo su mi "najsimpaticniji" ovi silni uspesni strucnjaci koji su sve svoje profesionalne uspehe postigli radom, trudom i stipendijama koje prirodno prate taj isti rad i trud, koji nama, koji smo za iste ostali debelo uskraceni, ocigledno nedostaje... Ma da, kad bi se salili... Kao diplomirani filolog koji je osnovne studije zavrsio sa prosekom preko devet, a master studije sa prosekom preko 9,5, i kako, igrom slucaja, poznajem kolege cije diplome krase slicne bombasticne cifre, mogu pouzdano da tvrdim da to, u danasnje vreme, u Srbiji, ne vredi ni prebijene pare... Na zalost, moje kolege su srecne ako im uleti neka zamena na odredjeno u osnovnoj skoli, pa tako par meseci uce decu da sricu, pa opet natrag na biro, pa sve u krug... I napomenula bih, bez ikakve namere da omalovazavam druge smerove na svom fakultetu, da se radi o katedri za engleski jezik i knjizevnost... Pa cemu onda da se nadaju diplomirani filolozi sa malo egzoticnijih smerova poput japanskog, arapskog, turskog? Dakle, dragi moji buduci studenti, pre nego se odlucite na taj vazan korak u zivotu zvani izbor fakulteta, porazgovarajte sa svojim roditeljima, tecama, strinama o tome u kojoj bransi imaju neku "personu na funkciji" i delujte u skladu sa tim... U suprotnom, u frizerke, sto bi rekao moj tata, pa odvrnete narodnjake pa strickaj i feniraj sve u sesnes' i bog da te vidi...
    (Jovana, 27. septembar 2010 01:48)

    # Link komentara

  16. ovaj je odlican,davno se nisam ovako nasmejao...
    (Zagor, 26. septembar 2010 07:22)

    # Link komentara

  17. Ovi koji su se uvredili samo potvrdjuju ono sto je u textu napisano o njihovim fakultetima. :))
    (io, 25. septembar 2010 03:45)

    # Link komentara

  18. @(Dragan, 15. septembar 2010 08:19) - postoje samo 2 opcije ali nijedna nije dobra po tebe: ti ni u jednoj opciji ne bi napisao ovakav tekst.
    (Samouk, 24. septembar 2010 14:56)

    # Link komentara

  19. Krajnje je vreme da redakcija Maxim-a prestane da pokusava da bude duhovita. Hvala unapred.
    (Anja, 24. septembar 2010 13:05)

    # Link komentara

  20. [link]

    fon-operaciona istrazivanja
    (js, 24. septembar 2010 12:57)

    # Link komentara

  21. Fenomenalan text!!! Steta sto nema potpisa autora. Prava jezicka vratolomija izraza i provala!!! Mislim sta reci sto bi se reklo!! Siguran sam da cu ga citati iznova i iznova. Svaka cast.
    (dejan, 23. septembar 2010 16:19)

    # Link komentara

  22. Jao ljudi sta se tripujete, tekst je odlican! Svakako je uspeo da razbije ovo sivilo koje vlada kod nas. :-)
    Molim pisca da zakaci i Bezbednost sl.put, i tamo je ludilo. :-)
    (Ivana, 22. septembar 2010 19:26)

    # Link komentara

  23. meni stvarno nije jasno kako se autor nije setio Filoloskog fakulteta?s obzirom da je pisao muskarac,to mi jos vise nije jasno.
    (mrzimedaucim, 22. septembar 2010 18:47)

    # Link komentara

  24. ja sam se slatko ismejala, nema potrebe da se ljudi nesto vredjaju i ljute.... a sto se tice slobodnijeg nacina izrazavanja, pa u nas srba drugo nista ne dopire do 'sve po spisku' i 'sve s nebesa', jer ove druge koji ne skidaju s nebesa ispratimo sa 'ma sta mi se...e koji k...c nisam ja glup'....
    (rumenka, 22. septembar 2010 18:37)

    # Link komentara

  25. Ja sam opčinjena tekstom :)))))))))(znaju moji prijatelji kojima sam kopirala link). x) Ove godine sam upisala novinarstvo na FPN-u. Nisam nafrakana, niti štreberka - učim za sebe, po sistemu šta mi se sviđa - za znanje, a sigurno mi kolega paćenik neće plaćati kafe.
    A sad, pretpostavljam da će me dočekati dosta takvih frikova, ali sigurno ima isto toliko normalnih ljudi.. a i upisala sam ovaj fakultet jer nisam imala pojma šta bih drugo.
    Razmišljam slično kao što je u tekstu predstavljeno, i nemam srca da se udesim poput takvih koleginica, jer imam i mozak, pa ću početi da se psihički spremam da radim na buvljaku i vičem : Gaaaaaće,čaaarape, teeermo, tttteeermo, ideeemo, teermo .. :D
    Eto. Da makar malo popravim mišljenje o wannabe novinarkama.
    Teško je danas naći posao sa fakultetom - a kamoli bez. Vredi pokušati. Trafika mi je odmah pored zgrade :)
    Jao, jao x)
    :D :D
    (chelsea, 22. septembar 2010 14:05)

    # Link komentara

  26. SVE JE TACNO - ja sam jedan od etfOVACA.
    (dule markovic, 22. septembar 2010 13:28)

    # Link komentara

  27. @ tehnolog
    @ jecapereca

    Pozdrav kolege, drago mi je da nas ima. Pozdrav od generacije upisane 96.
    (miletrans, 22. septembar 2010 13:24)

    # Link komentara

  28. dobar text :)

    totalno saljiv, naravno nije sve istina, zato ne vidim cemu osecati se prozvanim :)

    al moram reci (malo reklame nece skoditi), FF (fizicki fakultet - al ne DIF) je najbolji bre! skroz sam pristrasna i jeste sto je moj, najbolji je :) salim se, postujem i druge fakultete, samo njega volim :)

    i ima devojcica, dodjite na festival nauke, pa cete videti! :)) ili u atom :)

    meni bi stvarno neko trebao da plati za ovo reklamiranje :)
    (mufs, 22. septembar 2010 02:50)

    # Link komentara

  29. Fenomenalan text!!! Svaka cast autoru na duhovitosti i domisljatosti!!! Mislim da ti nedostaje i "kriminalisticko policijska akademija". Upises s vezom, ucis kao za pravni ako si redovan i nemas vezu na fax-u, ako imas bubica ili 3 pitanja ti zavrsavaju posao. E kada zavrsis ako i dalje nemas vezu - radis kao radnik u nekoj agenciji za FTO a ako imas vezu, naravno imaces i posao.
    Jos jednom, svaka cast za text!
    (Vasilisa, 21. septembar 2010 21:43)

    # Link komentara

  30. hahaha.. jos su i komentari smesni, mada ne i duhoviti :) inace, svaka cast na inspiraciji, bas mi dobrodoslo..
    (labvlablada, 21. septembar 2010 00:46)

    # Link komentara

  31. Hahaha,valjao sam se od smeha, svaka cast onome ko je ovo napisao! Inace apsolvent sam medicinskog fakulteta (nisam Crnogorac al sa godinama sam tu negde :)) tako da cete mi platiti za ono sado-mazo! Veliki pozdrav!
    (Zlatan, 20. septembar 2010 23:24)

    # Link komentara

  32. Za kolege koji pitaju gde su MF (Matematički fakultet) i FF (Fizički fakultet, a nije DIF), i za onih nekoliko koji su branili PMF...

    Nakon ono malo matematika koje nauče inženjeri, matematičari (sa MF) krenu da rade OZBILJNU matematiku... i redu je sve do kraja studija. Kad završe faks - odu u školu i terorišu jadnu decu. Poneko ode u Matematički institut Akademije nauka (MI SANU), pa može da radi nešto što nema veze ni sa čim na svetu - i da za to prima platu.
    Slično zaludnjačenje se nekima osmehne, za platu, na samom Fakultetu.

    Ima dtudenata k'o pleve, a ima i riba. Ribe uglavnom ne umeju da se obuku, a tripuju da su mnogo dobre; ganjaju ih lokalni štreberi, dok iskusni ganjaju ribe za Filološkog i Filozofskog (od preko puta).

    FF (Fizički faks, tj. fizika), te u prvoj godini nauči matiš i fiziku sa svih inženjerskih fakulteta, eventualno delom u drugoj, a ostatak te ganja naprednim elektrodinamikama, kvantnim mehanikama raznih vrsta, statističkim fizikama, kvantnim elektrodinamikama (liči na ono od malopre u nazivu, ali nije), kvantnim statističkim fizikama (opet fora!), atomskim fizikama, fizikama čvrstog stanja, kvantnim optikama, nuklearnim fizikama, kvantnim teorijama polja, fizikama elementarnih čestica,... a tu su i specijalne oblasti matematičkih fizika, kao šlag na torti.

    Na Fizici nema riba, ali je olakšavajuća okolnost što nema ni studenata; sistem je u ravnoteži.

    Kad završiš FF, možeš da radiš na nuklearnom reaktoru, ali prethodno moraš da izmisliš mašinu da se teleportuješ u vreme kad je reaktor radio.
    Možeš i da zaludnjačiš i objavljuješ radove u stranim časopisima strogo teorijske prirode, jer od uslova imaš samo papir i olovku, ponekad i stolicu u kancelariji.
    Ako u školi umre neki nastavnik, možeš da se zaposliš i počneš da kinjiš decu i omladinu.

    Zato mislim da je autor nepravedno oebshrabrio buduće brucoše (!) po pitanju upisa PMF-a.
    (Ljubavi, čitaš li ovo? :-), 20. septembar 2010 20:24)

    # Link komentara

  33. A danas pise po novinama da nas koji zavrsimo etf, fnp, fon, pmf, itd....ima SAMO 6,5% u Srbiji! Ma sta da ste diplomirali, spadate u manjinu koja je daleko ispod evropskog i svih drugih proseka...ovaj procenat obuhvata i one koji su diplomirali na privatnim fakultetima, a to necu ni da komentarisem...
    (Maki, 20. septembar 2010 13:50)

    # Link komentara

  34. DuXoWiTo.
    (Njolobac, 18. septembar 2010 23:38)

    # Link komentara

  35. Hehe ni mog fakulteta nema :) Kome još treba TMF? :)
    U šali pa provali... Posao sam tražila 365 dana (mnogi kažu da sam dobro prošla), a tokom celog studiranja smo slušali kako je to izuzetno perspektivno, kako malo ljudi diplomira, kako mnoooooge grane privrede srpske nam trebaju tehnologe... Da se ne lažemo, jadna smo zemlja - kapitalizam u najgorem obliku.
    Demokratija, šta je to? Jel to kad kad neki čika obuće sako, okači kUravatu, učlani se u političku partiju te završi Višu Poslovnu u Nišu ubrzanim tempom, a onda od toplog obroka uštedi za 7 stanova u Beogradu??
    (jecapereca, 18. septembar 2010 23:11)

    # Link komentara

  36. Nas nema mnogo, a u inostranstvu ima posla i za strance, ovde ni za one sa fakultetom. Stvarno nam trebaju staraoci.
    (g4 (PMF-bioloske nauke), 18. septembar 2010 21:19)

    # Link komentara

  37. aaaa pa nije u redu da je izostavljen Filozofski ! nemoguce da taj fax ne inspirise... :D
    (Istoricarka, 18. septembar 2010 16:25)

    # Link komentara

  38. Jimmi Lee, si ti sa gradjevinskog, a? xD
    a ovo sa psovkama u naslovu, na zvanicnom sajtu javnog medija, sta da kazem, krajnje novinarski i akademski, nema sta
    DUHOVIT TEKST, nista vise od toga, istinitost jaaaako relativna :)
    samo da autor poradi na recniku
    (iksde, 18. septembar 2010 04:03)

    # Link komentara

  39. Hehe lepo sam se nasmejao :)
    Medjutim, vidim da ima i nekih koje je ovaj tekst bas pogodio pa su stali u odbranu svojih fakulteta. Dajte bre ljudi, opustite se! Ko da je bitno sta neko misli o vasem fakultetu. Sta ja treba da kazem kad se svi sprdaju na racun DIF-a. Meni dodje lakse da se zezam na svoj racun nego da im objasnjavam kako mi tamo ucimo i anatomiju i fiziologiju itd.
    Evo vam novi vic:
    Voze se dva difovca autobusom i vide kolegu kako trci i kazu: Vidi strebera!
    I za kraj nova znacenja skracenice DIF:
    Da Igram Fudbal
    Drustvo Izuzetnih Frajera
    (aca_bg, 17. septembar 2010 23:44)

    # Link komentara

  40. :))))) odican....samo gde smo mi-deca sa filozofskog????
    (cudna mi cuda, 17. septembar 2010 22:15)

    # Link komentara

  41. Lepo, lepo....al mogli da turite i Vojnu akademiju, tu bi bilo materijala za jos dva teksta, ko ne veruje neka proba :))
    (Alex, 17. septembar 2010 20:19)

    # Link komentara

  42. Ja zavrsih etf, i izgledam kao zensko, imam posao i zadovoljna sam, pa se nisam nasla prozvana zbog teksta! Daj bre kolege ETF-ovci ne budite na kraj srca, tekst je smesan i jedini cilj je da nasmeje ljude. Naravno da svaki od ovih fakulteta ima svoje dobre i lose strane. Tekst je odlican!!!
    (Marija, 17. septembar 2010 17:40)

    # Link komentara

  43. Tekst je vrhunski i gađa pravo u centar! Sprdnja jeste, i nije naročito pismen, ali koga bre briga za to... Opustite se ljudi!!! Manite sujetu, i uskoumnost... A i sve navedeno je živa istina! Surovo opisuje ceo Bg Univ.

    Sa ETF-sam i da, u inostranstvu sam, i da, svi nađemo posao... Pa šta?? Niko to ne pominje. Dečko nas zeza za venerične bolesti, a ne za posao... Sala je, a i u pravu je...
    (Nikola ETF, 17. septembar 2010 17:04)

    # Link komentara

  44. Pade mi na pamet: "Pesimista vidi samo tamu u tunelu. Optimista vidi svetlo na kraju tunela. Realista vidi da je to zapravo voz. Masinovodja vidi 3 idiota na pruzi!" ;)
    Svako ima svoje misljenje, neko misli da je ovo tacno, neko da nista nije tako a neko ce reci da je da je ovo sala.. Kako god bilo, nesto da promenimo ne mozemo.. Tako da, procitas textic, nasmejes se, i vooozi dalje :D
    (Alejandro, 17. septembar 2010 17:04)

    # Link komentara

  45. Bas ste me ubedacili! Surova istina...

    P.S. Diplomirani inzenjer, vec 6 meseci, bez posla... :(((
    (Max, 17. septembar 2010 15:01)

    # Link komentara

  46. A gde su Filozofski i Filoloski??
    Simpatican tekst, malo previse sirov za moj ukus, ali u kontekstu. :)
    (Vecita studentkinja, 17. septembar 2010 12:45)

    # Link komentara

  47. Ovo moze biti samo delo Marka Vidojkovica! :-) Bas si me nasmejao!!!
    (i ja sam nekada nosila bazuku, 17. septembar 2010 10:49)

    # Link komentara

  48. Jaoj ajde molim te opisi i menadzment fakultete, inace svaka cast za opis, za zubare si pogodio 100% :):):)
    (Goxi, 17. septembar 2010 02:14)

    # Link komentara

  49. Dajte ljudi, opustite se, ovo je samo sprdnja! Svaka cast za tekst!
    (Vlada, ETF, 16. septembar 2010 22:45)

    # Link komentara

  50. Odlican tekst!!! Osim sto je vrlo duhovit i kreativan, tuzno je istinit! Trebalo bi ga uvrstiti u sledeci informator za buduce studente! :D
    (Maja Todorov Ristic, 16. septembar 2010 22:29)

    # Link komentara

  51. Uvod ti je totalno bezveze, i posle citanja spremao sam se da te fino popljujem...medjutim...totalno si briljirao. Moram posebno da naglasim Medicinu, stomatologiju i naravno poljoprivredu...umalo da zaboravim i odlicno presvucene DIF-ovce. ALI komentari ekipe sa ETF-a...pa to preti da po duhovitosti baci tvoj tekst u drugi plan...najvise mi se dopao onaj sto ima vozaca u firmi koji hoce da ide u inostranstvo. Bravo majstore,,, pisi opet!!!
    (Predrag, 16. septembar 2010 21:59)

    # Link komentara

  52. Ja sam zavrsio ETF i plako sam od smeha, mnogo dobar clanak. Inace ziveo sam kod FONa i sve je to istina za FON i taj kraj. Posle ETF sam ko sto kaze u clanku, zapalio u inostranstvo. Trebalo je da stavi i neke viceve o ETF. Kad ce Tesla ispred zgrade da okrene list, kad dobra riba upise ETF. Postoje dva tipa inzenjera: oni sa naocarama i oni bez kose.
    (Vladica, 16. septembar 2010 21:51)

    # Link komentara

  53. Veoma duhovit i originalan tekst. Posebno mi se svideo deo za Farmaceutski fakultet jer u tom humoru pronalazim dosta istine. Ali, niko ovaj clanak ne treba da prima k srcu jer je on samo parodija na "mane" doticnih fakulteta. Svaka cast autoru na trudu da prikupi ovakve informacije, jer verujem da nije ni probao a kamoli zavrsio sve ove fakultete:-).
    (studentkinja farmacije, 16. septembar 2010 20:08)

    # Link komentara

  54. Tekst je stvarno jadan, i nema veze sa zivotom.
    Pitam se da li je osoba koja je ovo pisala ikada i krocila na predavanje ili vezbe na bilo koji od ovih fakulteta, ili ovde samo lupeta nasumicne gluposti koje je cuo u prolazu.
    Ovo nema nikakve veze sa saljivosti niti humorom, posto stvarno daje jednu divnu poruku, a to je da u drzavi gde su fakultetski obrazovani ljudi u manjini, on maltene porucuje, kako samo budala moze da upise fakultet.
    Stvarno ne znam sta je autor hteo da poruci ovim tekstom, nadam se da ste se dobro nasmejali, posto se meni od ovoga place.
    (Nikola, 16. septembar 2010 19:32)

    # Link komentara

  55. I meni su to govorili. I pre nego sto sam uzeo diplomu, poceo sam da radim. I prestajao sam samo na nekoliko meseci. I isao u skolu, i ucio (kol'ko tol'ko), ali naucio opasno. Bas koliko treba.
    I radim, ne podizem glavu (dobro me placaju - odlicno), ali ovi koji nisu isli u skolu uzivaju, ne rade nista, piju kafu, a ne znam otkud im kinta za zivot. Ne bih se menjao, ali svom detetu to sigurno necu da govorim. Svedok sam da je to velika neistina.
    Da su mi odmah govorili da budem politicar, ne bi me slagali.
    (smera, 16. septembar 2010 19:13)

    # Link komentara

  56. Gde je tu Filozofski?
    (Ognjenka, 16. septembar 2010 18:24)

    # Link komentara

  57. Ja dajem komentar samo za Medicinski fakultet jer sam ga završila (i specijalizaciju). Da bi te neko lečio treba da ima puno znanja, a to podrazumeva OGROMNU posvećenost od upisa na fakultet pa do kraja života. Ulaženje u tajne medicine je vrlo interesantno i veliko učenje i posvećivanje života tome nama lekarima ne izgleda kao bačeno vreme, kao što ni rad i pomaganje ljudima bilo gde na svetu nije manje vredno od rada na elitnoj klinici. Svi naši profesori znaju šta je rad na terenu i svi to visoko cene. A da bi našao posao i dobio željenu specijalizaciju savko mora jako da se trudi, a na prvom mestu, da ima ideju šta želi od svog života, a ne da pusti da ga matica nosi. Od medicine se ne možeš obogatiti, ali možeš pristojno da živiš i moraš puno da radiš. Ako želiš da se posvetiš porodici, potrebno je puno odricanja, ali je radost pomaganja ljudima svojim znanjem i umećem NEPROCENJIVA! U tekstu je opisan tip doktora-mizantropa, takvih (je na sreću)malo.
    (Tatjana, 16. septembar 2010 18:24)

    # Link komentara

  58. Gde je defektoloski iliti FASPER ?
    (halmax, 16. septembar 2010 16:46)

    # Link komentara

  59. DIF-Drzavni institut za fiskultru,sad je fakultet sporta i vizickog vaspitanja(dosadno im bilo,pa malo promenili naziv),kad sam ga upisao nisam ni ja znao sta znaci.Malo si napisao,bukvalno viceve,ali je ok,nista pogresno :D
    (Aleksandar, 16. septembar 2010 16:42)

    # Link komentara

  60. Svaka cast. Tekst je savrsen. Nije mi jasno koliko ovde ima ljudi koji su se nasli prozvanim. Jedina zamerka je za moj Poljoprivredni, jer tu neces naci posao ni pod razno. Moguce ako gajis gandzu.
    (Traminac, 16. septembar 2010 15:55)

    # Link komentara

  61. Alo ljudi, ovde uopste nije poenta da li je sve ovo istina ili ne, ovo je saljiv tekst! Nemojte da se osecate prozvanim, ocigledno da covek ne poziva na neskolovanje... de vam je smisao za humor ´lebac vam vas....
    (Antiperspirant, 16. septembar 2010 14:36)

    # Link komentara

  62. Mislim da ovde stvarno fale FPU i FLU< sve ostali je fenomenalno!
    (Dragana, 16. septembar 2010 14:31)

    # Link komentara

  63. Osecam da doticni koji je pisao tekst nije ni zavrsio fax pa leci svoje komplekse pljuvajuci sve redom. Ko je snalazljiv, uporan i vredan prolazi odlicno u zivotu bez obzira na to koji je fax zavrsio... Kada bi ljudi gurali sebe sto vise umesto da cekaju da im posao i kinta padnu sa neba, i Srbija bi imala sansu da se jednom izvuce iz g*****.
    (Veljko, 16. septembar 2010 13:53)

    # Link komentara

  64. Hahaha! Šta ste na kraj srca, štreberi! Jedina mana je što mi sa diplomom filološkog ostadosmo uskraćeni! Odmah da si nas dodao!
    (Vera, 16. septembar 2010 12:21)

    # Link komentara

  65. XAXAXAXAAX :) Bravo care, fenomenalan si!
    (Ana, 16. septembar 2010 07:31)

    # Link komentara

  66. di li ja sam ja obnevidela,ili ovde stvarno nema filozofskog fakulteta???? :((
    (maja, 16. septembar 2010 01:13)

    # Link komentara

  67. Prvo, prezirem psovke . Dosta mi je toga na ulici, zar mora i ovde? I uoste, ne prija mi ton ni ova vrsta duhovitosti. Meni roditelji nisu govorili nista. Bili su seljaci, lepo smo ziveli, sve sam imala sto pozelim - ali, imala sam na umu sta mogu da zelim, pa nisam bila nezadovoljna. Fakultet sam zavrsila brzo, za visok prosek dobijala stipendiju Univerziteta (kako se onda zavala) sa kojom se moglo mnogo toga. Bilo kako, doktorirala sam van zemlje, vratila se ovde, radim mnogo (8-10 sati dnevno) i ne mogu da kazem da zivim lose. Ne teram svoju decu da uce. Nisu multitalentovani niti ekstremno vredni, ali.. sami biraju. Opomenem, podsetim, ukazem i to je to. Krivicu je jako lako naci u drugome, u prilikama i neprilikama. Mnogo teze pogledati u sebe i svoje izbore.
    (Natalija, 15. septembar 2010 23:41)

    # Link komentara

  68. Evo i mene da dovrsim pricu o nama, tek ovlas pomenutim, Masincima.

    Ako volis automobile, brodove, avione, kamione, tenkove, rakete, elektrane, radijatore ili mozda postrojenja za proizvodnju cipsa (verujte, ima i takvih), a pritom si spreman da NEPREPISUJES (iako ti profesori daju puno prilike za to, zmureci na jedno oko, cisto da bi imali dovoljno studenata na visim godinama, da se neki smerovi ne ugase) i da ucis isto kao i oni sa ETFa SLOBODNO upisi Masinac i dobices iznenadjujuce puno. Ako hoces da ga zavrsis zato sto ti je tata masinski inzenjer, a tebe to ne zanima, ali te ne zanima ni nista drugo, ako hoces da ga zavrsis zato sto moze da ga upise i lobotomizirani puz golac, ako hoces da ga upises da bi iskoristio one sanse koje ti profesori daju da polozis preko seminarskog i dva kolokvijuma koja mozes da isprepisujes onda NEMOJ, ponavljam NEMOJ upisivati ovaj fax. U cemu je fora? Fazon je u tome sto ces cak i sa tim prepisivanjem ipak morati posteno da se namucis, jer to radi na 50% predmeta, a za vecinu od onih preostalih 50% obavezno prethodno znanje za predmet podrazumeva ono sto si prepisao, te ga moras nauciti, pre ili kasnije. Cak i da se provuces i tu, znanje koje si tako stekao je nikakvo i neces umeti posten srafciger da napravis, avione necu ni da pominjem. Radices (ako imas srece) kao procenjivac stete za osiguranje, kao komercijalista za prodaju maziva fabrikama ili nesto slicno.

    A sta ako to zaista volis i hoces da ucis? E pa spremi se da zagrejes stolicu i vijuge, trebace ti itekako. Mogu da pricam o opstim pricam o svom smeru (vazduhoplovstvo, ima ih jos 20 pored njega). Na pocetku ces sa nipodastavanem da gledas ljude koji ti predaju, cak i baka ce ti reci:"Ih sine, spusti se na zemlju, ko jos u Srbiji pravi avione?" Kad niko ne pravi avione u Srbiji to znaci da ni ti profesori pojma nemaju o pravljenju aviona! Kad malo udjes u materiju shvatices da nije sve bas tako, da neki od tih ,ne preterano zainteresovanih, profesora da su "normalni" ne bi ni bili u Srbiji, zasto bi se npr. covek koji je razvijao softver za aerodinamicke proracune space shuttle-a vratio iz NASA-e u Beograd? Zasto bi se neko ko je sam dizajnirao laki helikopter i motore za ultralake letelice za Nemce baktao sa 70% studenata koji pokusavaju samo da dobiju 6? Iskren da budem, ni meni koji zavrsavam ovaj smer vrlo uspesno (i POSTENO!) nije uvek bas najjasnije, ali dobro, ovde se vidi neka doza pozitivnog nacionalizma i to valjda drzi stvari da se ne raspadnu (iako bi se po logici odavno raspale). I trenutno ne da se ne raspadaju nego se samozaceljuju. Trenutno se rade projekti 2 aviona (jedan za malu fabriku u Kraljevu, jedan po narudzbini iz Sudana, placaju ljudi), tu su i projekti vetroturbina (za Nemce), a govorka se i o nekom lakom helikopteru, malo ozbiljnijim raketama... A na smeru non-stop imamo po 10-20 master i/ili doktorskih studenata "iz prijateljskih, uglavnom nesvrstanih, zemalja" (Pakistanci, Libijci, Sudanci...) na studijama na Engleskom, drzave im placaju solidne skolarine za to, pa valjda i nije tako lose to sto nauce ovde, u suprotnom bi otisli negde drugde. Bio sam prijatno iznenadjen kad sam na internetu nasao pitanja sa ispita sa Stanforda iz istog predmeta koji sam bas tad polozio (Aerodinamika Velikih Brzina, tj tamo Advanced Aerodynamics) i ispit resio bes nekih problema. Napolju se lako prolazi sa ovim smerom, ovde mnogo teze, ali stanje se popravlja (zbog ugovora sa Irakom i jos nekih faktora).

    Zakljucak: Ko hoce posteno da uci, moze puno da nauci na Masincu, ima dobrih profesora, nema drkosha, korektni su i dobri su strucnjaci, jedina mana sa moje strane je sto su SUVISE korektni, pa mnogi studenti to zloupotrebljavaju provlaceci se gde i kako mogu (ali i takvi moraju da zagreju stolicu na kraju, manje od postenih, ali ipak). E sad sto nam laboratorije, aerotuneli i slicna mesta, bitna za ucenje, van funkcije vec 10 godina, mora se pretrpeti, Djelic je najavio pare za novu opremu, videcemo da li laze.
    (Rocket Scientist, 15. septembar 2010 22:47)

    # Link komentara

  69. Hahahahahaha! Tako dobar tekst! I tako istinit...
    (Fusnota, 15. septembar 2010 22:45)

    # Link komentara

  70. Svaka čast!!! Slatko se nasmejah načinu pisanja. Duhovit ovaj autor...a sve napisano je tačno...nažalost
    (dipl. bez posla, 15. septembar 2010 22:16)

    # Link komentara

  71. Ozlojedjeni propali studenti ne bi trebali da sole pamet drugima pisuci pljuvacine za B92. Meni su fakultetske diplome koje posedujem otvorile mnoga vrata i prosirile mogucnost izbora, pa zahvaljujuci njima i znanju koje iza njih stoji prolazim sasvim OK sa poslovima. Ucite dok ste zivi i nemojte se nikada podsmevati ljudima koji uce.
    (VV, 15. septembar 2010 21:34)

    # Link komentara

  72. Ovi sa ETF-a bas nemaju smisao za humor...vidi se iz komentara... zato i ne cudi sto tako lose stoje kod riba. Dzabe im unosan fakultet kad su truba.
    (Ivana, 15. septembar 2010 20:34)

    # Link komentara

  73. a Filološki Fakultet su zaposeli vanzemaljci.
    (čikica, 15. septembar 2010 20:07)

    # Link komentara

  74. Svaka cast na tekstu. Srecom u svakom zitu ima kukolja. Posto sam zavrsila novinarstvo, samo mogu da tugujem kada vidim na sta se ono svelo u nase doba. Da sam bar upisala nesto drugo!
    (April O Nil, 15. septembar 2010 19:25)

    # Link komentara

  75. E ova ti je dobra.Alal ti plajvaz.
    (marko, 15. septembar 2010 16:50)

    # Link komentara

  76. Za Marka 80 : Ti buraz nisi promasio fakultet..svaka cas'..xexe
    (Vladimir, 15. septembar 2010 16:14)

    # Link komentara

  77. Da odagnamo sumnju za znacenje DIF
    Debili Imaju Fizicko :)
    (Miljenko, 15. septembar 2010 15:45)

    # Link komentara

  78. Sve minusi za ovaj defetisticki tekst. Zavrsio sam ETF i radim u firmi sa jos par stotina inzenjera sa prosecnom platom oko 2.5 do 3 srpskih. Imamo i vozaca. Ima manju platu i razmislja o inostranstvu. Istina.
    (Bil, 15. septembar 2010 15:43)

    # Link komentara

  79. Daću malo stručniju predstavu o Arhitekturi!
    Činjenica da se arhitektura prožime kroz mnoge aspekte života daje pogrešnu sliku samim arhitektima, a to je da misle da sve znaju, umesto da skapiraju već jednom da ne znaju ništa.
    Ako si osoba koja voli dinamiku, i prošao si kroz mnoge faze, onda se spremi na prvoj godini da postaneš Bog i kreator svega neizgradjenog, na trećoj depresivan a u petoj da te boli k***c za zdravu i održivu arhitekturu, kao i za posao koji ćeš naći.
    Pojavio se brend upisivanja doktorata na fakultetu, ali to je posledica slabe zaposlenosti u ovoj branši ne žudnja za većim znanjem i napretkom.

    Fakultet je podeljen u tri katedre: Urbanizam, Arhitektura i Konstrukcije. Ovi prvi su više političari i jako slabo barataju strukom, više koriste fraze i iz nakog razloga se dive jednom pokojnom francuskom arhitekti koji je otac kontrolne, nacističke arhitekture.
    Katedra za Arhitekturu je već za snobove, nije potrebno previše znanja, uglavnom dobri kontakti i dobra žvaka (devojkama se preporučuje da na ovom smeru nose ešarpe).
    A katedra za konstrukcije već barata sa pravim informacijama, ali su, kao i uvek, najslabije plaćeni.

    Ako imate novca, ne znate šta ćete sa sobom a pritom vas boli dupe o kvalitetu slike grada, održivoj arhitekturi i ostalim glupostima koji doprinose poboljšanju našeg okruženja OVO JE FAKULTET ZA VAS! Pritom, jako je autentičan jer se nigde u svetu ne primenjuje na ovaj način kao u Srbiji.
    (Jimi Lee, 15. septembar 2010 15:34)

    # Link komentara

  80. istina za FPN!tu bezveze si i dosao ako nemas vezu...
    (aska, 15. septembar 2010 14:56)

    # Link komentara

  81. Nema nista za Masinski fakultet. Mora da je ovo pisao neki dokoni masinac xD
    (masinac, 15. septembar 2010 14:40)

    # Link komentara

  82. hahahaha xD...Svaka cast autoru text je sjajan zasluzuje cistu 10-tku sve istinito na saljiv nacin...
    (Propali Student, 15. septembar 2010 14:23)

    # Link komentara

  83. @Marko 1980:
    Evo, ja sam zavrsio ETF pre 2 godine, ne poznajem apsolutno nikoga ko nije nasao posao, bez obzira na prosek i duzinu studiranja (ne kazem da ne postoje, ali ja ih ne poznajem, tako da ce pre biti izuzetak nego pravilo). Istina je da je od izbijanja krize teze naci posao, odnosno duze se trazi, ali ga na kraju svi nadju u roku od pola godine, godinu max (pre krize se posao nalazio za mesec dana). A sto se tice odlaska u inostranstvo, znam dosta ljudi koji su otisli na doktorske, i veruj mi, svi koji su hteli da odu na doktorske primani su u najjace evropske univerzitete, a jaci studenti su cak i mogli da biraju... Takodje, tamo imaju, naravno, sve placeno, a primaju i platu istu kao i domaci studenti... Poenta je, jeste, nema opreme, jeste, ima profesora koji predaju po programu po kom je i Tesla ucio, ali ne veruj bas svemu sto cujes...
    (etf, 15. septembar 2010 14:13)

    # Link komentara

  84. BRAVO ZA AUTORA, svako se moze pronaci u ovom tekstu. Cista desetka za sudbinu studenta farmacije . Bravo !!!!!
    (FARMACEUT, 15. septembar 2010 13:50)

    # Link komentara

  85. Fenomenalno, životno, neozbiljno..bar me slatko nasmejao..hvala, jer se sve manje smejemo!
    (daca, 15. septembar 2010 13:25)

    # Link komentara

  86. @medjutim
    mislim na ove klince koji sad zavrsavaju ,i ja sam napolju ali ne zahvaljujuci znanju sa etf-a vec radnom iskustvu posle toga...hocu da kazem da nije kao nekad da ti diploma etf-a otvara sva vrata.Recimo,CCIE sertifikat vredi kao 100 diploma etf-a a za njega ti ne treba faks.Nije sve u teorijskom znanju.Ziveli!
    (Marko 1980, 15. septembar 2010 13:15)

    # Link komentara

  87. Lucidan i duhovit tekst.
    Ali od svega navedenog najvise me se dojmilo ono na kraju: "Posao: Ono od čega se izdržavaju ljudi kad završe fakultet, ali u nekoj drugoj zemlji."
    Tako surovo, a istinito.
    (gde ja zivim, 15. septembar 2010 13:14)

    # Link komentara

  88. Odlican tekst, najbolji opis fakuleta kod nas...kaze diplomac jednog od istih!
    (mrva, 15. septembar 2010 13:04)

    # Link komentara

  89. ha ha,nasmejao si me!!nego,da li si ti odabrao put s kojim ces se sjebati u zivotu??Ja ni pomisljala nisam o studiranju,znala sam da je to uzaludno,vec sam odmah uhvatila "srafciger u ruke",a baba nije smela da me pita nista...zanimala me je samo umetnost,a na tu temu nisi nista pisao!
    (vesna, 15. septembar 2010 12:55)

    # Link komentara

  90. aaaaaa suze su mi krenule na oci koliko sam se ismejao :))))))))))
    (Dr.Iox, 15. septembar 2010 12:55)

    # Link komentara

  91. @Marko 1980

    Diplomirani etf-ovac tesko i u Srbiji nadje posao a kamoli da ide napolje

    Da si ti živ i zdrav, ne znam nikog s generacije 99 ko je imao problema s nalaženjem posla, a lista onih koji su u inostranstvu je podugačka.. samo iz meni bliskog društva s faksa jedan u Belgiji, dvojica u Kataru, jedan u Ajndhovenu, jedna u Americi. Već u drugom krugu poznanika ne mogu da izbrojim koliko ih je napolju. Ali ne znam nijednog ko je završio faks i nema posao, što Telekom, što banke, što softverske firme, ima onih koji su svoje firme osnovali..
    (medjutim, 15. septembar 2010 12:22)

    # Link komentara

  92. I? Šta je poruka uvaženog intelektualca koji je pisao ovaj tekst? "Budite vulgarni i brbljivi, pa ćete možda postati portparoli. Pogledajte mene: izražavam se uličarski i podsmevam se svima. Šta mi fali?"
    Nije ovo svima duhovito...
    (igniss, 15. septembar 2010 12:02)

    # Link komentara

  93. Slažem se sa nekolicinom za konstataciju da ovakvom tekstu ovde nije mesto (iako je isti preuzet), ali sve što je ovde napisano je manje-više tačno. Autor teksta je vrlo duhovit čovek, dopada mi se njegov smisao za humor... Takođe, primećujem da se ne opisuje mašinski fax, iz ne znam kog razloga, ali pretpostavljam da je razlog taj, što je u pitanju najozbiljniji fakultet od ovde navedenih, pa je autoru jednostavno ponestalo inspiracije ! (-;
    (Garri Garrincha, 15. septembar 2010 12:00)

    # Link komentara

  94. Šta reći za predstavnike vlasti i njihove lične i profesionalne kriterijume? Mladi u Srbiji su sjajni kakve im primere daju stariji.
    (ljiljana, 15. septembar 2010 11:43)

    # Link komentara

  95. Tekst je divan! Vrlo duhovito opisani fakulteti, jedino mi nedostaje FDU i Akademije :) pa ako bi pisac mogao da napiše i nastvak, bili bismo mu zahvalni.
    (Buba, 15. septembar 2010 11:34)

    # Link komentara

  96. usiljeni humor mi je dosadan, tek sam posle video da je maxim u pitanju
    (romanista, 15. septembar 2010 11:31)

    # Link komentara

  97. vrhunski !!! umro sam od smeha :-)))) kolega u kancelariji me je gledao kao da sam poludeo :-)))
    (čovek koji pokušava da se izdržava od diplome :-), 15. septembar 2010 11:15)

    # Link komentara

  98. A Filološki, popularno nazvan "Akvarijum"?
    (Pera Kojot, 15. septembar 2010 11:08)

    # Link komentara

  99. ovaj tekst je dostojan "maxima", ali nije dostojan b92...
    (B92 je izgubila svaki kriterijum, 15. septembar 2010 10:46)

    # Link komentara

  100. hahhahaha.....
    ODLICNO! svaka cast!
    provlaci se malo gramatickih gresaka, ali svejedno super ekstra duhovito!
    (Jelena, 15. septembar 2010 10:21)

    # Link komentara

  101. Pa ,procitao sam tekst ,zanimljiv je ali daleko od realnosti .Zavrsio sam etf,o tome mogu da sudim ,nekad je to mozda bio tezak faks kako se ovde opisuje ali sada zivi na staroj slavi ,nije ni priblizno tezak kao sto autor kaze ,predaju gradivo iz proslog veka...Mozda se nekada sa njim i moglo napolje ali sada tesko ,mozda samo na postdiplomske (koje u 80% moras sam da placas ,retki dobiju stipendiju).Diplomirani etf-ovac tesko i u Srbiji nadje posao a kamoli da ide napolje.Tamo se trazi znanje a ne diploma. Za ostale fakultete ne znam ali mislim da su i oni 'u kanalu' .Realno ,najbolje studirati napolju.
    (Marko 1980, 15. septembar 2010 10:17)

    # Link komentara

  102. Deco, kada profano izražavanje postane samo sebi smisao, kvalitet teksta postane dostojan publikovanja u reviji Maxim.
    (Bukovski, 15. septembar 2010 08:56)

    # Link komentara

  103. Moja baka je uvek govorila da treba da zavrsim "inzinjerski" fakultet - srafciger u dzep, pa u ceo svet :D
    (Vladeta, 15. septembar 2010 08:38)

    # Link komentara

  104. :-) Zaista odličan tekst, ali jedan veliki previd- u sklopu svih pomenutih tehničkih fakulteta je i tehnološko-metalurški fakultet, čija zgrada (za neupućene) se ''lepi'' za mašinac.
    Ništa sttrašno, većina beograđana nikada nije ni čula za ovaj fakultet i uglavnom misle da je to deo mašinskog fakulteta.
    Ne moram ni da napominjem koliko je tek teško baki objasniti šta ćeš da radiš (budeš)kad završiš ovaj fakultet!
    Kao i svaki, i ovaj fakultet ima svoju posebnu priču i retko dobro druženje i pozitivne ljude, uprkos brojnim obavezama i ozbiljnosti samih studija.
    (tehnolog, 15. septembar 2010 08:29)

    # Link komentara

  105. Ovo je pisao neki veseljak. Interesuje me da li je on završio započete studije. Verovatno je neki večiti student koji ovom ironijom pokušava da opravda sebe.
    (Dragan, 15. septembar 2010 08:19)

    # Link komentara

  106. Malo suvise freestylinga za B92 (ok, preuzeto je), ali svakako me je dobro nasmejalo;)
    (Pedja, 15. septembar 2010 08:08)

    # Link komentara

  107. Nema jednog mnogo vrednog fakulteta sa koga u svet izlaze diplomirani filozofi, sociolozi,etnolozi, istoricari umetnosti, andragozi...da bi uspesno popunjavali mesta na birou jos od 1838. godine!!!
    (birolog, 15. septembar 2010 04:25)

    # Link komentara

  108. najveca je greska sto mladi ne planiraju svoju buducnost i ne upisu fax sa kojim ce moci da rade a ne zato sto nesto vole. zanimanje ne treba vezivati za privatni zivot vec samo da je to deo obuke na osnovu koje ce moci da zaradjuju. mladima u srbiji bih pre preporucio online da studiraju na zapadnim fakultetima cije su diplome priznate svuda sem u srbiji.
    (kengur, 15. septembar 2010 03:52)

    # Link komentara

  109. Dobar clanak, svaka cast, bas se nasmejah! Istina za elektrotehnicki, nema zena ni za zivu glavu a i sta ima bolje da ih nije, sreca pa je ovde u NS preko puta pravni.
    (inzinjer, 15. septembar 2010 02:51)

    # Link komentara

  110. Prokleta 3Ć. Ćorav vec od detinjstva (urodjeno), ćaknut postao vec negde u 3 godini srednje (zivci), a sa ovim ćelav si me silno pogodio, pa gde još tu muku da guram...
    (Posmatrac, 15. septembar 2010 01:53)

    # Link komentara

  111. Nisam hteo da studiram.I osnovna mi bila previse!
    (Haklberi Fin, 15. septembar 2010 01:20)

    # Link komentara

  112. Ja studiram medEcinu i baš sam faca! :D
    Svi ćete vi kad tad kod nas, muhahahaha :D
    (Stefan, 15. septembar 2010 01:18)

    # Link komentara

  113. A sta je sa FF(Fizicki fakultet)?
    Za nas niko i ne zna da postojimo!
    (Nebojsa, 15. septembar 2010 00:21)

    # Link komentara

  114. xa-xa-xa
    mocno, al sto zaobidje (osim kao nus pojavu) masinac???
    ono, jeste pukao, ali je mocan faks.
    uostalom, ko jos radi ono sto je studirao???
    bar u srbiji/
    (sasa, 14. septembar 2010 23:48)

    # Link komentara

  115. E bolji opis naseg skolstva nisam skorije procitao.Umesto da se ljudi stvarno obucavaju za posao koji ce kasnije raditi kroz prakticno savladavanje odredjenih problema,kod nas se zahteva samo bubacenje suve teorije iz proslog veka koju ces u najboljem slucaju zaboraviti dok ne zavrsis fakultet.
    (svaka cas', 14. septembar 2010 23:26)

    # Link komentara

  116. ne znam kako vi, al' ja se iskidah od smeha....
    svaka cast autoru i porucio bih mu da cesce gostuje na b92 ...
    (jovke, 14. septembar 2010 23:10)

    # Link komentara

  117. Ja se sj... sa medecinom. Sa sve specijalizacijom iz opste prakse. :(
    (dottoressa, 14. septembar 2010 23:04)

    # Link komentara

  118. Prejako. Ovo bi trebalo biti obavezno stivo svakom srednjoskolcu. Samo zasto su izostali FDU, FLU, FPU i sl? Nije u redu.
    (aye-aye, 14. septembar 2010 22:48)

    # Link komentara

  119. Ne mora naslov da bude ovako nekulturan..
    ('Stranac', 14. septembar 2010 22:45)

    # Link komentara

  120. Najbolji tekst koji sam ovde ikada procitao. :)))
    (Stanimir Branimir, 14. septembar 2010 22:33)

    # Link komentara

  121. Hahaha, dobro sam se nasmejala! I moja mama je meni pričala: "Uči, sine da ne radiš!" I ja učila i izučila za valjanog i štovanog gradjevinskog inženjera. I stvarno nisam radila, NIGDE. A onda sam otišla u privatnike.
    (irena, 14. septembar 2010 22:29)

    # Link komentara

  122. Hvala!!! Konacno jedan smislen tekst!!!
    (adam, 14. septembar 2010 19:26)

    # Link komentara

  123. Ha, ha, ludo! Baka je znaci i dalje etalon… "kad te nana pita sta si upis’o" :-)
    Zavrsila sam elektroniku, a dok sam studirala moja baka je svojim komsinicama govorila da studiram masinstvo. Kada sam je pitala zasto (misleci da ne moze da zapamti) rekla mi je prkosno: “Pa masinstvo zvuci nekako mocnije!”
    (Unuka, 14. septembar 2010 17:16)

    # Link komentara