- Komentari -
  1. To bi isto bilo kao kada bismo mi Srbi govorili da su veliki broj rimskih imperatora rodjenih na teritoriji danasnje Srbije, bili Srbi?!
    (Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 23:56)

    Dobar deo Srba to i tvrdi.
    (Amerikanac, 20. novembar 2022 14:50) #
    ---------
    Srbi koji to tvrde su Vase provenijencije. I Vi ste ubedjeni da ste veliki Amerikanac. Kao najveci broj "seldzuka", koji su se od ovaca otisnuli ppreko okeana. A, u zabludi ste, i Vi, i ti Srbi, kao i Hrvati, koji se kite tudjim perjem, kao da je njihovo.
    (Knezevic Zoran, 20. novembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  2. To bi isto bilo kao kada bismo mi Srbi govorili da su veliki broj rimskih imperatora rodjenih na teritoriji danasnje Srbije, bili Srbi?!
    (Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 23:56)

    Dobar deo Srba to i tvrdi.
    (Amerikanac, 20. novembar 2022 14:50)

    # Link komentara

  3. Nije tačno da ne vole komšije u smislu dobrih suseda, već samo ne vole da im se komšije mešaju u život, kao tipa zašto se neko razveo ili zašto je prestao da radi, ili da izmišljaju da je osoba dok je radila kod poslodavca imala tamo ljubavne afere pa tako sticsla imovinu, ili da kad saznaju ono što nisu znali odakle joj šta još pokušaju da tuže da je vredjala e tad ne volimo komšije iako smo učinili da možda neko njihov se zaposlio nekada davno zahvaljujući nama ne bi voleo iko pa ni komšije jer krše Ustav
    (Stvarnost, 20. novembar 2022 12:14)

    # Link komentara

  4. Vi te svi potekli od nas,mi smo temelj svega,uvek sve krece od nas bilo dobro ili lose...od Srbije
    (Ivan, 19. novembar 2022 18:36)

    Ja se time ipak ne bih hvalila
    (Marija, 20. novembar 2022 12:04)

    # Link komentara

  5. @(Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 23:56)
    Pa aj ti to objasni hrvatima. Oni nas zovu turcima a mi se vekovima borili protiv turaka. A hrvati za sebe kažu da su hrvati, a vekovima bili samo oblast u Ugarskoj.
    Mi vekovima postojimo na mapi Evrope, a oni tek 25 godina.
    U svojoj istoriji kažu da imaju hrvatsko-mađarske kraljeve. To je kao da mi kažemo da smo imali mačvansko-srpskog kralja. Kažu kako SPC 100 godina obmanjuje istorijom, a mi danas, pred našim očima, gledamo kako zapad ugnjetava prava svih srba. U Bosni hoće da ukinu Republiku Srpsku, što je protivno svim potpisanim međunarodnim ugovorima. Te ugovore su potpisali zapad, Bosna i mi, a samo mi se borimo za ta potpisana prava dok ih ostali gaze, i još nas optužuju da je odbrana tog ugovora velikosrpska ideologija i pretnja ratom. Na Kosovu maltretiraju, ugnjetavaju i zastrašuju ljude, oduzimaju im prava... a to ne prenose na zapadu. Prenose samo kad im mi odgovorimo, pa onda još mi ispadnemo krivi. E to je ta zapadna ideologija kojom se vekovima srbi pritiskaju. Hrvati imaju istoričara Gorana Šarića koji je sve povezao i otvoreno brani srpske interese. Njega u HR preziru.
    (Toliko, 20. novembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  6. Svi su ljudi isti.
    Samo šta su neki ljudi Srbi.
    (miro split, 20. novembar 2022 09:37)

    # Link komentara

  7. Mentalni poremecaji koji se hvale onim cega se normalni stide. Ukratko o svim bivsim Jugoslovenima tj. njihovim komicnim naslednicima koji se ubijaju da dokazu da nemaju trunku intelekta u sebi. Samo glupost srbina odrzava.
    (Uh, 20. novembar 2022 01:45)

    # Link komentara

  8. (a, 19. novembar 2022 11:59)

    Pa i mi Srbi smo promenili veru. Prvi Srbi su bili katolici dugo. Prvi srpski kralj Stefan Prvovencani je je bio katolik. Tako da mi Srbi nismo nista posebno u odnosu na druge narode osim sto volimo da osudjujemo.
    @(Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30)




    O čemu ti pričaš čoveče, kakvi crni katolici, Sveti Jovan Vladimir je srpski pravoslavni svetac iz 10. veka i ujedno je i moja porodična krsna slava, pogubili su ga Bugari još davne 1016. godine.
    (M. Sekulović, 20. novembar 2022 00:21)

    # Link komentara

  9. Razlika izmedju nas i Hrvata je u sledecem? Mi smo bili u ropstvu vise vekova ali, nikada se nismo mirili sa okuptorima, nikad se nismo sa njima identifikovli. (Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 23:56)

    Koliko ti nista ne znas... Ili ne zelis da znas.
    (nisam ja, ja je, 20. novembar 2022 00:17)

    # Link komentara

  10. Beograd može da je imao i milion džamija, ali ih nisu gradili Srbi, nego okupatori, zato su sve do jedne i porušene nakon oslobođenja kada su s u Beograd ušetali srpski hajduci i uskoci, a što se tiče genetike, pa vi hrvati i vaše islamsko "cvijeće" u Bosni ste svi dojednog Turci, niste čak ni mešavina, nego 100% pravi Turci.
    (Simon, 19. novembar 2022 23:36) # Link komentara
    ----------
    Razlika izmedju nas i Hrvata je u sledecem? Mi smo bili u ropstvu vise vekova ali, nikada se nismo mirili sa okuptorima, nikad se nismo sa njima identifikovli. Prezirali smo sve sto je podseclo na teror Osmanlija. Zbog toga je poruseno sve ono to su oni podizali, obicno na temeljima srpskih hramova. Bunili smo se, ginuli, sekli nam glave, nabijali na kolac ali, nikada nismo pristajali niti se identifikovali sa Turcima. Za razliku od nas, Hrvati se ponose italijanskom, austrijskom ili madjarskom kulturom i, poput Nikole Tesle, prisvajaju je kao svoju. To bi isto bilo kao kada bismo mi Srbi govorili da su veliki broj rimskih imperatora rodjenih na teritoriji danasnje Srbije, bili Srbi?!
    (Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 23:56)

    # Link komentara

  11. Ja sam odmah pomislio na Meksiko
    (Mandjup, 19. novembar 2022 23:42)

    # Link komentara

  12. @Milos Bg Nezna sta kazes,Ali znam da tvoj Beograd bio centar za Osmanlije koji do pred kraj 19 veka imao 220 dzamija sa okolinom, i najvecu Dzaniju u Balkanu Batal Dzamiju koju ste rusili i na njene Temelje gradili Ovu Skupstinu Srbije sto imate i danas. Analize Gena kazu da 80% imate turski Gen komsija ostalo 20% je Mesavina.
    @(KRATKO I JASNO, 19. novembar 2022 21:19)


    Beograd može da je imao i milion džamija, ali ih nisu gradili Srbi, nego okupatori, zato su sve do jedne i porušene nakon oslobođenja kada su s u Beograd ušetali srpski hajduci i uskoci, a što se tiče genetike, pa vi hrvati i vaše islamsko "cvijeće" u Bosni ste svi dojednog Turci, niste čak ni mešavina, nego 100% pravi Turci.
    (Simon, 19. novembar 2022 23:36)

    # Link komentara

  13. Romi su vam najslicniji.
    (Hrvatska, 19. novembar 2022 17:08) # Link komentara
    -----
    Ako hoces Srbina da uvredis i ponizis moras ga nazvati Hrvatom. Za Srbe ne postoji veca uvreda. Romi su u poredjenju sa vama na daleko visem stepenu ljudskog razvoja. Cak i oni, ovde u Srbiji, kazu, "Pa ko smo Romi nismo Hrvati". Znaci, cak se i oni ukoravaju sa vama. Doduse predstavljate pravi vampirski narod pa nije ni cudo sto sa vama plase malu decu.
    (Knezevic Zoran, 19. novembar 2022 22:47)

    # Link komentara

  14. Radio sam i ziveo u mnogim zemljama, i odgovorno tvrdim najslicniji Srbima su Turci i Arapi, svidelo se to vama ili ne!
    (Milan, 19. novembar 2022 21:56)

    # Link komentara

  15. Ja u prolazu...samo da pozdravim Majstora sa mora.. Miro iz Splita. U ovom ludilu svuda oko nas nije normalmo koliko si ti normalan.
    (Darko Banja Luka, 19. novembar 2022 20:07) Kakvo ludilo ?? U tvojoj avliji ? Ljudi žive,uživaju,putuju...tutnji život.
    (Luzer po difoltu, 19. novembar 2022 21:55)

    # Link komentara

  16. @Milos Bg Nezna sta kazes,Ali znam da tvoj Beograd bio centar za Osmanlije koji do pred kraj 19 veka imao 220 dzamija sa okolinom, i najvecu Dzaniju u Balkanu Batal Dzamiju koju ste rusili i na njene Temelje gradili Ovu Skupstinu Srbije sto imate i danas. Analize Gena kazu da 80% imate turski Gen komsija ostalo 20% je Mesavina.
    (KRATKO I JASNO, 19. novembar 2022 21:19)

    # Link komentara

  17. Ja sam najslicniji Miri Split.
    (jest, 19. novembar 2022 15:27) On je,po vlastitom priznanju,Srbin.
    (Fakti, 19. novembar 2022 20:22)

    # Link komentara

  18. Ja u prolazu...samo da pozdravim Majstora sa mora.. Miro iz Splita. U ovom ludilu svuda oko nas nije normalmo koliko si ti normalan.
    (Darko Banja Luka, 19. novembar 2022 20:07)

    # Link komentara

  19. Najsličniji su nam hrvati i "bošnjaci", mada i oni su srbi samo katolici i muslimani....
    (bogi, 19. novembar 2022 19:43)

    # Link komentara

  20. Ovo je lista kome bi Srbi voleli da su slični. Realnost je da smo slični Bugarima i Crnogorcima.
    (Amerikanac, 19. novembar 2022 19:42)

    # Link komentara

  21. Ne bih se složio da smo slični sa Argentincima.Neko je već napisao da u Argentini ne postoji multikulturalnost kao u drugim zemljama Južne Amerike.Oni su sličniji sa Hrvatima i Poljacima koji imaju praktično etnički čiste države.Mi smo najsličniji Rusima jer su Srbija i Rusija države u kojima živi najviše etničkih zajednica.
    (rajko, 19. novembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  22. Turci su genetika tvojim hrvatima, zato i nosite njihova imena i prezimena, jer ste ih nasledili od svojih turskih očeva kao i kompletnu genetiku, evo
    da ti osvežim pamćenje o nekim poznatijim pokatoličenim Turcima:

    Damir MulaOMERović
    Mario HEZOnja
    Jakov MUSTAFić
    Mario PAŠAlić
    Željko MUSA
    Zlatko HasanBEGović
    Tomislav KARAmarko...

    Sve Turčin do Turčina i to pokatoličeni, ovakvih je bar 50% hrvata, ostalih 50% su HUNgari.
    (sultan Erdogan i Viktor Orban biološki očevi hrvatske nacije, 19. novembar 2022 14:05)



    Vidim po minusevima da pokatoličene Turke pogađa istina, ali imam jedno pitanje za njih, pokatoličeni Turci zašto ste tako crnpurasti kao Vedran Ćorluka i Šime Vrsaljko, ja tamnoputije ljude nisam video ni u romskom naselju, da niste možda i Romi po svom poreklu?
    (sultan Erdogan i Viktor Orban biološki očevi hrvatske nacije, 19. novembar 2022 19:25)

    # Link komentara

  23. Mrzite nas zato sto vam je od malena ispran mozak, pod komandom Vatikana. Na srecu mi nemamo Vatikan da nam ispira mozak pa vas ne mrzimo, samo idioti ispranog mozga mogu da mrze ceo jedan narod.
    (srle, 19. novembar 2022 16:26)

    Isprali vam mozak pogotovo u zadnjih 100g. huškači SPC.

    (?, 19. novembar 2022 18:56)








    SPC je ovde starosedelac, domaćin i svoj na svome za razliku od agresorske rimokatoličke sekte i okupatorskog islama koji ovde rovare na tuđoj zemlji i to na najrazličitije genocidne načine! Neka katolička sekta kupi svoje genocidno prnje i neka se čisti odavde, ovo je Balkan, a ne Apeninsko poluostrvo! Balkan pripada Srpskoj pravoslavnoj crkvi i po mestu njenog nastanka i po etnosu po kome je dobila svoje ime, dok vatikanskoj sekti ni po jednom, ni po drugom osnovu ne pripadaju ovi prostori, a isto važi i za islam! Srpska, Bugarska i Grčka pravoslavna crkva su nastale na Balkanu i tu gde su nastale tu i delaju sa punim pravom, za razliku od genocidne sekte iz Vatikana!!!
    (ban Kulin, 19. novembar 2022 19:21)

    # Link komentara

  24. Mi smo isti ko Bugari, realno.
    (Miki, 19. novembar 2022 19:21)

    # Link komentara

  25. Ovako nešto na kugli zemaljskoj ne postoji!
    (Aca, 19. novembar 2022 19:16)

    # Link komentara

  26. “U dilemi sam da li da idem u Beč, lepo živim i zarađujem novac ili da se pridružim ruskoj vojsci i napadam Ukrajinu...”
    Prosečan Srbin

    Pa sad ako hoces da ides zbog para onda bolje placa Americka firma da ratujes na strani Ukrajine (silentprofesssionals.org),isto ti je to naoadas “komsje” nisu bas blizu nas i jos budes placen a usput im svima pricas kako is sve mrzis.
    (LLC, 19. novembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  27. sto tice turaka i isprobavanja mlade, sta mislite, sta znaci prvi se macici u vodu bacaju?
    (aca, 19. novembar 2022 17:42

    Šta kažeš za fratre iliti vaše "svećenike" koji su i još imaju odnose sa celim svojim župama? Ne biraju - muško, žensko ali posebno vole decu. Pa vi incesti ste svi rod jedni drugima.
    (potisje, 19. novembar 2022 19:11)

    # Link komentara

  28. Kakva bre crna juzna amerika??! najslicniji su nam turci pa onda albanci
    (Sve turci brate, 19. novembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  29. @LLC, 500 godina bili pod Turcima.. Kad su u vreme Turaka bili svatovi, ko je imao pravo da isproba mladu na prvu bračnu noč? I ti još misliš da postoji Srbin sa samo srpskim genom i da nema sličnosti s Turcima. Jedina razlika je u vjeri.
    (svt, 19. novembar 2022 16:50)


    To nema nimalo veze sa istinom i to iz više razloga. Prva stvar je što okupacija nije trajala 500 godina, nego 350 godina, bar kada je upitanju srpska državnost, druga stvar je što je ta famozna "prva bračna noć" uvedena tek pred kraj osmanske vladavine na ovim prostorima i nije se upražnjavala izuzev u retkim slučajevima i to samo onda kada mladoženjin ili mladin otac nisu imali dovoljno para da okupatorskim vlastima plate za svadbu, što se izuzetno retko dešavalo. Još jedna važna stvar je da je za začeće potrebno mnogo više od jedne bračne noći i da ne ulazim sad dalje u te detalje, mislim da nije potrebno. Za kraj da dodam još nešto, to pravilo ako je uopšte i bilo korišćeno, korišćeno je širom Balkana, a ne samo u Srbiji, dakle i po Dalmaciji, Bosni, Slavoniji, Mađšarskoj, Makedoniji, Albaniji i tako redom, Turci su bili duže po Dalmaciji nego u Vojvodini i mnogo više u Bosni nego u centralnoj Srbiji, najviše su se zadržali u Skoplju 520 godina i u Albaniji oko 500 i više godina.
    (Miloš Bg, 19. novembar 2022 19:07)

    # Link komentara

  30. @svt
    21 vek je,imas testove pa pogledaj.Babske price (500g pod Turcima) su za ljude koji veruju da je Zemlja ploca i stavljaju cebice na prozore i zatvaraju se u podrume prilikom pomracenja Sunca.
    (LLC, 19. novembar 2022 19:07)

    # Link komentara

  31. To je prvi primetio Bonvivan srpskog fudbala čuveni Ilija Dukić, kada je igrao za Gvadalaharu.
    (Toza Vampir, 19. novembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  32. Mrzite nas zato sto vam je od malena ispran mozak, pod komandom Vatikana. Na srecu mi nemamo Vatikan da nam ispira mozak pa vas ne mrzimo, samo idioti ispranog mozga mogu da mrze ceo jedan narod.
    (srle, 19. novembar 2022 16:26)

    Isprali vam mozak pogotovo u zadnjih 100g. huškači SPC.
    (?, 19. novembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  33. sto tice turaka i isprobavanja mlade, sta mislite, sta znaci prvi se macici u vodu bacaju?

    (aca, 19. novembar 2022 17:42)








    Mani se te antisrpske titoističke propagande koja je trebala Srbima da nametne komplekse niže vrednosti da su navodno Turci, nema to blage veze s mozgom, jedini cilj te propagande je bio da sakrije hiuljadugodišnju sramotu hrvata što su ćutke sedeli i trpeli "tisućljetnju" ugarsku okupaciju, premda su na momente imali kratke trenutke "predaha" od Ugara, ali samo kada bi ih pod okupacijom držali Turci ili Italijani protiv kojih se takođe nikada nisu bunili.

    Današnji Srbi su ti potomci hajduka i uskoka, ustanika, šajkaša, husara, frajkora... ili jednom rečju gerilaca koji su se neprestano borili protiv Turaka vrlo često čak i zajedno sa svojim ženama poput hajduk Veljka Petrovića i njegove Čučuk Stane, eto takvi su ti bili naši stari.

    Naravno u svakom ratu je oduvek bilo silovanja, silovali su njihovi, a silovali su i naši, za poslednje ratove iz 90-ih su nas optužili da smo silovali preko 300 hiljada muslimanki, ali koliko je to tačno to je veliko pitanja, uglavnom se sa tim višestruko, višestruko preteruje.

    Uglavnom, sa Turcima mnogo više veze imaju bosanski muslimani, pa hrvati i donekle albanci.
    (ban Kulin, 19. novembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  34. Vi te svi potekli od nas,mi smo temelj svega,uvek sve krece od nas bilo dobro ili lose...od Srbije
    (Ivan, 19. novembar 2022 18:36)

    # Link komentara

  35. @LLC, 500 godina bili pod Turcima.. Kad su u vreme Turaka bili svatovi, ko je imao pravo da isproba mladu na prvu bračnu noč? I ti još misliš da postoji Srbin sa samo srpskim genom i da nema sličnosti s Turcima. Jedina razlika je u vjeri.
    (svt, 19. novembar 2022 16:50)

    Тачно, једина разлика је у вери јер ти "Турци" које помињеш да су исламизовани Срби, или ако ти више прија "хрватско цвјеће" како ви волите да кажете а данас се одазивају на име Бошњаци. То не кажем да су Турци нешто лоши. Заправо су хиљаду пута бољи од вас Хрвата.
    (Гружанин, 19. novembar 2022 18:32)

    # Link komentara

  36. Srbi i bivsi Srbi(koji se danas tako ne zovu)
    (Srbimir, 19. novembar 2022 18:28)

    # Link komentara

  37. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)7

    У праву си. И треба да нас мрзите кад смо са вам два пута правили државу после оноликих злочина које сте починили. Зар си заборавио да је НДХ била до Земуна? Зар си заборавио Саву Шумановића. Па само због деце са Козаре и оних што сте поклали у Јасеновцу требало је да Загреб буде европска Хирошима. И поред свега Срби су прихватили да нам "највећи син наших народа и народности", онај злотвор који је расточио Србију, и усељавао се у туђе куће, да буде доживотни председник и практично креира хаос који је настао после њега. Толико је веровао својим народима и народностима да није дозволио да ико заузме његово место јер "није довољно" добар. И поред свега тога ваша мржња је сто пута већа него наша према вама. А Теслом се тек сад хвалите кад је поново његово име познато широм света. Док га Свет није помињао био је само још један Србин који боље да се никад није ни родио и чије трагове треба обрисати из "ваше лијепе" Хрватске. За разлику од Тесле Милан Мартић и даље није ваш, хрватски, јел да?
    (Гружанин, 19. novembar 2022 18:26)

    # Link komentara

  38. I još preživljavamo...
    (kappa, 19. novembar 2022 18:24)

    # Link komentara

  39. Sremci.
    (Barx, 19. novembar 2022 18:15)

    # Link komentara

  40. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    Vadili decu iz utrobe, kovali eksere u glavu, bacali u vatru, jame, lomili kosti, izmislili takmičenje u klanju, srbosjek, silovali devojčice, ubijali maljem, stradanjem, držali dečije logore koje ste nazivali radnim centrima... platili cenu za svoja zlodela nikada niste.
    (Saša, 19. novembar 2022 18:04)

    # Link komentara

  41. sto tice turaka i isprobavanja mlade, sta mislite, sta znaci prvi se macici u vodu bacaju?
    (aca, 19. novembar 2022 17:42)

    # Link komentara

  42. Izgleda da su nam se komsije uvredile sto ih nigde ne spominjemo... ne vidim drugi razlog za ovoliku njihovu masovnost u komentarima.
    (Rocko, 19. novembar 2022 17:31)

    # Link komentara

  43. Srbi ne da su najblize nego Srbi Hrvati,Muslimani-Bosanci su Braca samo sto imaju razlicite Vere, A mole se Istom Bogu.
    (KRATKO I JASNO, 19. novembar 2022 17:26)

    # Link komentara

  44. Ne postoji niko sličan. Jedino smo mi lud narod. I posle 32 godine, Mi držimo iste političare na vlasti koji su nas potpuno unakazaili !!
    (VUK, 19. novembar 2022 17:20)

    # Link komentara

  45. Realno, nismo mi pametni da ne volimo komšije, budući da smo indoktrinisani propalom ideologijom bratstva i jedinstva i sad nam je to ukorenjeno za vek vekova.
    (Obrad, 19. novembar 2022 17:18)

    # Link komentara

  46. @MaliVuk

    Bito da nismo Rvati.Za ostalo cemo videti.Samo lagano.
    (evo ovako, 19. novembar 2022 17:14)

    # Link komentara

  47. Podmetačina. Cilj je dublji razvoj kriminala po Meksiko modelu, jer im je prvi talas belivuk-zvicer propao. Ti karteli koriste sredstva prisluškivanja koja cure (i to namerno) iz firmi koja razvijaju sisteme za američke i izraelske obaveštajne službe uz metode regrutovanja kao što su radili andjeli pakla američkim agencijama. Cilj je gomilu maloumnih (prosečan IQ ubica je 90) pretvoriti u banda-armiju koja veruje da je zbog novca i ovih sredstava na vrhu pri čemu treći upravlja kak im zaradom tako i sadržinom informacija za koje kreteni veruju da dobijaju prisluškivanjem, a time se i upravlja njima. Bande su dopunska armija, politički mnogo bolji od bombi i dronova, jer im je rezolucija napada pojedinac i još onome protiv koga ih koristiš zameriš i kriminal. Redetit je ovde deo šeme koja razradjuje teren da se nešto učini prihvatljivijim, u ovom slučaju transfer kulturnih elemanata koji sugerišu neki oblik netoleratnosti i nepoverenja koje je direktno vezano za bezbednost, u ovom slučaju KOMŠIJU. Apsolutno nije tačno da Srbi ne vole svoje komšije. MI IMAMO IZREKU DA NIKO NIJE BLIŽI OD KOMŠIJE. I to je jedna od najvećih prepreka kriminalu. U Njujorku niko ne voli komšiju, zato je bio leglo nasilja dok velike korporacije nisu preuzele sve poslove malih firmi, od knjižara do prodavnica. Jer zamisli krimosa koji traži reket od prodavačice u megamarketu, to može da radi porodičnoj firmi gde je komšiluk usran. Dodajem i da su Slovenski narodi u SAD stavljeni na listu obojenih.
    (saberi objavi, 19. novembar 2022 17:12)

    # Link komentara

  48. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    Ми вас јако волимо нарочито после Јадовна,Јастребарског,Градишке,Јама...400 срушених цркава...најмање 500.000 убијених цивила на најсвирепији начин од чега би се и животиње постиделе али ви не...да жао ми је ваших 200 стрељаних у Вуковару
    (Добривоје, 19. novembar 2022 17:09)

    # Link komentara

  49. Romi su vam najslicniji.
    (Hrvatska, 19. novembar 2022 17:08)

    # Link komentara

  50. Sve sve ( čak i da razumem sve stanovnike Srbije koji nisu Srbi) ali šta rade ovi kroasani na našem portalu to mi stvarno nije jasno. U životu nisam bio na nekom od komšijskim portalima, ne zanimaju me a ovi više na napem u ogromnim količinama. Da nije ipak neka konvertitska radoznalost? Pa biće da je to. Neki interesantan sadomazohizam.
    PS i da svidelo se nama ili ne ( prišao ceo svet) najsličniji smo ipak Hrvatima.
    (Antikroasan, 19. novembar 2022 17:03)

    # Link komentara

  51. Neznam na kojim su drogama ljudi koji kazu da smo slicni Turcima.Nemamo nista zajednicko a danasnji Turci su mesavina svih naroda.
    (LLC, 19. novembar 2022 13:24
    @LLC, 500 godina bili pod Turcima.. Kad su u vreme Turaka bili svatovi, ko je imao pravo da isproba mladu na prvu bračnu noč? I ti još misliš da postoji Srbin sa samo srpskim genom i da nema sličnosti s Turcima. Jedina razlika je u vjeri.
    (svt, 19. novembar 2022 16:50)

    # Link komentara

  52. Ruka ruci svi smo Turci..
    (Sulejman, 19. novembar 2022 08:44)

    Ruka ruci ne budimo *urci.
    (Samo kažem, 19. novembar 2022 16:50)

    # Link komentara

  53. ja recimo ne mrzim nikoga. potpuno pogresan opis Srba. tacnije, greska u opisu.
    (da pojasnim..., 19. novembar 2022 16:49)

    # Link komentara

  54. Istina je malo gora, najslicniji su nam Hrvati, Crnogorci i Bugari, svidelo se to nama ili ne...
    (Pffv, 19. novembar 2022 16:43)

    # Link komentara

  55. Ove slinosti sa Argentincima nemaju nikakve veze sa vezom. Sa druge strane, Srbi i nisu toliko loši u odnosima sa komšijama koliko npr Hrvati. Možete pogledati komentare na hrvatskim portalima u kojima se vidi netrpeljivost prema svima koji ih okružuju. Ono, objektivan sam i nije me briga, ali je tako. I na kraju, ni te sličnosti sa Ircima nisu tako velike, ja bih rekao
    - srećom.
    (Toni, 19. novembar 2022 16:37)

    # Link komentara

  56. "Zato vas mrzimo, Mina."

    Mrzite nas zato sto vam je od malena ispran mozak, pod komandom Vatikana. Na srecu mi nemamo Vatikan da nam ispira mozak pa vas ne mrzimo, samo idioti ispranog mozga mogu da mrze ceo jedan narod.
    (srle, 19. novembar 2022 16:26)

    # Link komentara

  57. @Svojatam sve!
    Kada smo vas to napali? Pa jos u drugom svetskom ratu ste pravili logore za Srbe a do raspada Jugoslavije niste ni imali drzavu pa nismo imali sta da "napadnemo i unistimo". Vasi istoricari sami tvrde da ste iskoristili priliku u oba svetska rata da se uz Srbiju provucete stvarajuci zajednicku drzavu jer bi u protivnom bili na gubitnickoj strani i da bi izgubili Istru i Dalmaciju, preciznije da ih ne bi dobili u prvom i da bi ih izgubili u drugom svetskom ratu.
    (nele, 19. novembar 2022 16:24)

    # Link komentara

  58. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    Када неко напише овако нешто стиче се утисак да је право невинашце и да он јадан нападнут без икаквог разлога. Да ли си се запитао некад зашто се то десило? Због твог безобразлука ја ћу ти рећи шта мислим о томе што си написао, мало је то!
    (Bjelokosti, 19. novembar 2022 16:18)

    # Link komentara

  59. U dilemi sam da li da idem u Beč, lepo živim i zarađujem novac ili da se pridružim ruskoj vojsci i napadam Ukrajinu...
    (Prosečan Srbin, 19. novembar 2022 16:16)

    # Link komentara

  60. ovo uopšte nije tačno. srbija je najsličnija kolumbiji.
    (miki, 19. novembar 2022 16:04)

    # Link komentara

  61. Argentinci imaju i slicne , morbidne psovke.
    (Bane, 19. novembar 2022 16:02)

    # Link komentara

  62. hrvati, crnogorce ne racunam
    (Nastic Dejan, 19. novembar 2022 15:52)

    # Link komentara

  63. Španci -Kastiljanci, jako slični nama, druželjubivi, vole da ogovaraju iza leđa i pokvareni.
    (Makedoughnuts, 19. novembar 2022 15:51)

    # Link komentara

  64. Vidim puno komsijskih komentara. Moram da primetim i ne samo ovde, vec stalno kada Hrvati piskaraju svoje nebuloze po srpskim portalima, nepismen i neobrazovan neki narod ovi Hrvati. Rekao bi, na bas pametan narod Hrvati. Ne idu im najprostije cinjenice, ko, sta i odakle. Neka im zbrka u glavi. Mi nismo takvi i ne zelimo da budemo takvi. Razlika ogromna.
    (Milos, 19. novembar 2022 15:44)

    # Link komentara

  65. Kako sam razumeo iz komentara Srbi su odbegli Hrvati koji su odbegli Srbi ili Hrvati su odbegli Srbi koji su odbegli Hrvati.
    (jest, 19. novembar 2022 15:43)

    # Link komentara

  66. Najsličniji narod Srbima su Crnogorci,Hrvati Bošnjaci Makedonci Makedonci,Bugari kraj priče...
    (Jovanović, 19. novembar 2022 15:34)

    # Link komentara

  67. Најсличнији смо Ирцима, одвојени у две државе, поносни, не воле нас комшије, Енглези нас мрзе и кроје нам капу деценијама...
    (Бобан, 19. novembar 2022 11:56)

    Irci imaju više pameti i zuba od vas.
    (Vojvođanin., 19. novembar 2022 15:33)

    # Link komentara

  68. Mi ne volimo ni sami sebe, zato sto nama nije dovoljno sto smo Srbi, nego imamo:
    1. Srbe iz Bosne (koji su predmet podsmevanja kao glupi i neobrazovani),
    2. Srbe iz Hrvatske (koji su dosli traktorima),
    3. Srbe iz Crne Gore (koji se dzabe lece i zauzimaju direktorska mesta),
    4. Srbe sa Kosova - Kosovare (koji su sve prodali za milione, plus uzimaju silne pare sto im salje Srbija),
    5. Srbe gastarbajtere (koji kao vole Srbiju, a biraju da zive u inostranstvu).
    Svih njih se gnusamo, tako da nema potrebe da otkrivamo sta mislimo o komsijama.
    Slobodno dodajte jos neku kategoriju.
    (Inception, 19. novembar 2022 15:33)

    # Link komentara

  69. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!

    Polako Mina sa tim napadanjem. Da se ne lazemo ovde i ne izvrcemo cinjenice ko je koga napao? Zbog vasih necivilizacijskih zlocina protiv covecanstva svakog Srbina spopadne neka mucnina, ne mrznja, vec duboko zaljenje i razocarenje sto pored nas zive tako losi ljudi, komsije, to jest Hrvati!! Mi sa vama nismo slicni niti zelimo da budemo slicni sa vama. To ko ste i kakvi ste vi, niko ne zeli da bude...
    (Maja, 19. novembar 2022 15:33)

    # Link komentara

  70. Ja sam najslicniji Miri Split.
    (jest, 19. novembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  71. Samo vi svojarajte nase hrvatske znanstvenike i pisce (Gundulic, Drzic, a ha ha ) .Imate od koga i pokusati krasti..
    Boöje je od onog poznatog "Kavovac, Vivovitica , Kavobag..?)
    (Igorsulic,


    Pored Tesle, Milanovica i Pupina da svojatamo vase, koje!? Da se razumemo dobro, niste vi Hrvati to sto mislite da jeste, ustvari daleko ste od svega. Za dzabe se batrgate ovde po srpskim portalima i pokusavate da dokazete nesto sto se dokazati NE MOZE.. A ti prvo nauci pravopis, pa onda pricaj o naucnicima i piscima i ko odakle dolazi. Nemas pojma bre. I od vas da krademo?? Pa od vas nema sta da se ukrade "prijatelju". Daleko bilo. O vasim kulturoloskim i ostalim dostignucima nije vredno da se prica. Ispod svake civilizacijske norme.
    (Lale, 19. novembar 2022 15:26)

    # Link komentara

  72. pa koliko je iz hrvatske srba pobeglo u južnoj americi nije ni čudo .
    (izNenada, 19. novembar 2022 15:25)

    # Link komentara

  73. E vidiš, zato vas komšije ne vole.

    Crnogorci, Makednoci, Bosanci, Hrvati izuzev Zagoraca, zapadni Bugari isl
    (Vid, 19. novembar 2022 08:53)
    (Hb, 19. novembar 2022 15:17)

    # Link komentara

  74. -Ne vole skoro sve svoje komšije

    Sa Mađarima smo Ok , takođe sa Rumunima,sa Bugarima imamo istoriju , ali mislim da se ne mrzimo,sa Makedoncima smo ok takođeR, u BiH znamo šta i kako i sa Hrvatima jedino može da se kaže da se ne volimo , ali verujem da većina nema ništa protiv Hrvata,,,tako da ne stoji ovo da "ne vole sve svoje komšije" po meni,,
    (pre_drag1, 19. novembar 2022 08:34)

    Sve puca od ljubavi hahahhahahhaha
    (goranac, 19. novembar 2022 15:17)

    # Link komentara

  75. Ma kakva Argentina, ja bi više glasao za Burkino Faso.
    (Aco, 19. novembar 2022 15:16)

    # Link komentara

  76. Ovo su gluposti.Volimo se sa Rumunima,Grcima,Makedoncima,Crnogorce smatram za Srbe ili Crnogorce koji su uvek bili sa Srbima i uz Srbe kroz istoriju.Ne racunam lose odnose kraljevskih porodica,pricam o narodu.Takodje u Srbiji zivi veliki broj nacionalinih manjaina,sa kojima zivimo u miru,od Slovaka,Rumuna,Madjara,Rusina,Bunjevaca,Roma,Vlaha,Goranaca...
    Ne padajte na provokacije Hrvata,Bosnjaka,Albanaca,tu stoji srz problema i mrznja nazalost.
    (evo ovako, 19. novembar 2022 15:12)

    # Link komentara

  77. Ja mislim da Srbima niko nije slican. Ne vjerujem da Argentinci svima u komsiluku pokusavaju da objasne da su Argentinci a ne recimo Brazilci... sa druge strane bare, Srba se mnogo trudi da svima dokaze da su Srbi...
    (Bokyyyy, 19. novembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  78. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    Rece neko ko slavi Jasenovac.
    (Nenad, 19. novembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  79. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    Mrzis Minu ?? Da li je gospodja ili dospodjica Mina vas napala,silovala ,rusila ??? Samo je prokomentarisla ...Ja iskreno verujem da je sve manje ljudi kao sto ste Vi ,nije bitno koje smo nacionalnosti ... Mrznja je najvece zlo ,zlobnice jedan .
    (MM, 19. novembar 2022 15:02)

    # Link komentara

  80. CECENI
    (plus, 19. novembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  81. "Svi osim Partizana su se pošteno izbrukali saradjujući sa Nemcima"

    Šta bi sa živim štitom sačinjenim od seljaka iz Potkozarja da bi se izvukli iz obruča na Kozari. Kada su prošli oni pravac magla i ostaviše sljake koje Nemci ni krive ni dužne Ustašama, a ovi ih sve u Jasenovac.
    Šta je? Nije se učilo u školi?
    (Da se ne lažemo, 19. novembar 2022 14:55)

    # Link komentara

  82. Najsličniji su nam Albanci. Oni mrze sve komšije. Ratuju oko stvari koje su izgubi u 19 veku. Kraju isto. Slušaju isto. Misle da su najpametniji isto. I uvek misle da ih ceo svet mrzi a da oni to nisu zaslužili.
    (Radoje, 19. novembar 2022 11:43) # Link

    Jedini realan komentar! Dala bih ti 100+ da imam tu opciju.
    (Bela, 19. novembar 2022 14:50)

    # Link komentara

  83. Najslicniji svim katolickim zemljama, a braca sa Rusima? Pa ko je ovde sizofren majku mu?
    (Strahinja, 19. novembar 2022 14:42)

    # Link komentara

  84. Ovo za Irce je tacno. Procitajte Ulis, Dzems Dzojs kao da je pisao o danasnjoj Srbiji.
    (pa sad, 19. novembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  85. Da se ne busamo previše. Svi osim Partizana su se pošteno izbrukali saradjujući sa Nemcima i ubijajući pripadnike svog sopstvenog naroda. A da ne pominjem ubijanje Jevreja, Cigana i ostalih. Koliko je bilo fašista i sa jedne i sa druge strane bolje je da svi ćutimo
    (Radoje, 19. novembar 2022 12:06) 

    Ti tvoji heroji partizani su samo u petom mjesecu 45-te pobili pola milijuna ljudi, od toga 15 do 20% žene i djecu. I to večinu nakon završetka rata, bez suda.
    (?, 19. novembar 2022 14:28)

    # Link komentara

  86. "Srbi pre 1945 i posle nisu isti narod. I naravno na kraju mi smo bili deo Osmanskog carstva koje dosta utisalo na naše ponašanje i običaje. "

    Dobro jesmo li ili nismo isti narod?
    (Radoznao, 19. novembar 2022 14:26)

    # Link komentara

  87. Shvatite, ne postoji meksički, Kolumbijski ili venecuelanski jezik. Sve je to spanski
    (kaliforniJa, 19. novembar 2022 13:44)
    Pa recnik bosanskog jezika, prvi je 200 godina stariji od prvog srpskog koji je sastavio tek polovinom 19 veka Vuk Karadzic, kupeci narecja iz Hercegovine, pa je prvi srpski recnik zato pisan ijekavicom.
    (maki, 19. novembar 2022 14:08)

    # Link komentara

  88. Ma Turci, geni su to...
    (Jovo, 19. novembar 2022 09:15)


    Turci su genetika tvojim hrvatima, zato i nosite njihova imena i prezimena, jer ste ih nasledili od svojih turskih očeva kao i kompletnu genetiku, evo
    da ti osvežim pamćenje o nekim poznatijim pokatoličenim Turcima:

    Damir MulaOMERović
    Mario HEZOnja
    Jakov MUSTAFić
    Mario PAŠAlić
    Željko MUSA
    Zlatko HasanBEGović
    Tomislav KARAmarko...

    Sve Turčin do Turčina i to pokatoličeni, ovakvih je bar 50% hrvata, ostalih 50% su HUNgari.
    (sultan Erdogan i Viktor Orban biološki očevi hrvatske nacije, 19. novembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  89. Putem idu Turci ispali im ( sitni novci za putarinu ) ! Pohlepni nikog ne vole a to je sustina - da li si ili nisi pohlepan - A o svemu na svetu se radi !!
    (MrsiMudoje- Maratonci i dalje trce pocasni krug, 19. novembar 2022 14:02)

    # Link komentara

  90. @Igorsulic Andric?
    (Matematicar, 19. novembar 2022 13:55)

    # Link komentara

  91. Mina, razlog zašto vas mrzimo je činjenica da ste nas napali, srušili trećinu zemlje, ubili 15 tisuća ljudi. Vukovar stav ili sa zemljom, ubili 200 ranjenika, pobili tisuće i stotine silovali. Zato vas mrzimo, Mina.
    (Svojatam sve!, 19. novembar 2022 13:52)

    # Link komentara

  92. Ćista antisrpska propaganda. Osnovna premisa, da smo mi srbi takvi, je čista laž i namerna satanizacija. Cilj je da mi sami sebe prestanemo da poštujemo. A stav svih ljudi da su prošla vremena bila bolja je univerzalan. To je (što bi rekao gazda Mitke), "žal za mladost". Nostalgija. I oladite više sa pljuvanjem po srbima. Pogledajte se u ogledalo. Ali ne ono veštičje "ogledalce, ogledalce.."
    (Srb, 19. novembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  93. Da se ne busamo previše. Svi osim Partizana su se pošteno izbrukali saradjujući sa Nemcima i ubijajući pripadnike svog sopstvenog naroda. A da ne pominjem ubijanje Jevreja, Cigana i ostalih. Koliko je bilo fašista i sa jedne i sa druge strane bolje je da svi ćutimo
    (Radoje, 19. novembar 2022 12:06) 

    11.4.1941. je dan kada su članovi KPJ sa krova kafane Šumadija ubili nekoliko vojnika Jugoslovenske vojske ,koji su se povlačili ka Milanovcu posle sloma odbrane Kragujevca.
    Komuniste je predvodio Marko Djordjević ,zvani Markić,predratni komunista.

    Vojnik konjičkog diviziona Pešić ,rodom iz Cerovca je jedan od poginulih.Pogodjen kod današnje ulice Svetozara Markovića.


    Komunisti su bili Hitlerovi saveznici dok on nije napao njihovu otadžbinu Sovjetiju.Poznati po širenju defetizma (slično su radili i u vojsci carske Rusije za vreme Prvog svetskog rata) oni su otvoreno saradjivali sa nacistima.
    U porobljenoj Francuskoj ,španske pse rata Nacisti su oslobodili iz franciskih zatvora odmah po ulasku u Pariz.
    Primer iz Kragujevca govori da su otišli i korak dalje...
    Da ne pominjemo Martovske pregovore ili ,jos gore Sporazum iz Rogačice...

    Izdajnici kao i Ljoticevci i Ustaše.
    (Komša, 19. novembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  94. Jel realno da dodju ovi odbačeni srbi iz bivših jugoslovenskih republika na portal da nam objašnjavaju da nisu srbi... Uporno.
    Shvatite, ne postoji meksički, Kolumbijski ili venecuelanski jezik. Sve je to spanski
    (kaliforniJa, 19. novembar 2022 13:44)

    # Link komentara

  95. Naše komšije jedva čekale po ko zna koji put da nas izblate.. Razlog postojanja Hrvata mrznja prema srbima.. Ubiše se dokazujući neku njihovu izmišljeni istoriju a nasu negiraju... Nikad se neće oprati od ndha.. Nikad
    (Mina,, 19. novembar 2022 13:43)

    # Link komentara

  96. @Prođe vam život u dokazivanju da su Hrvati, Slovenci, Bošnjaci zapravo Srbi. Makedonce s dva logopeda vračete na materinji jezik, a Crna gora je srpska sparta. Nijedan narod ne svijetu ne živi u mitovima kao nebeski narod.
    (?,

    Ma ne covece, pogresno si shvatio. Bas nas briga i za Makedonce i Bosnjake i Slovence i Hrvate zajedno. Niti zelimo da dokazujemo nesto, niti je to neko i rekao ovde. Prica se o slicnostima i iskreno slicni smo, sto se vidi i cuje kada se susretnemo negde preko sa nekim Hrvatom ili Bosnjakom... S druge strane u celom regionu zive Srbi i nema tu sta da se dokazuje. A sta je dokazano 100% je da takvi kao ti uporno pokusavaju da dokazu nesto sto se dokazati ne moze...
    (Maja, 19. novembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  97. @rusohejter Сам си себе описао.Тесла хрват ?Сами сте себе описали .Срби никад нису мењали веру.На западу су увек сматрани за Илире .Диоклецијан,Константин,Јустинијан,...су Српски преци .Ваша католичка фалсификована историја је "смијешна".
    (a, 19. novembar 2022 13:35)

    # Link komentara

  98. Pa bas i nije tako. Ne mrzimo nikoga, dobri smo sa komsijama onoliko koliko su oni dobri sa nama i ne razlikujemo se od drugih nesto puno. Ako cemo iskreno narcisoidni zapadnjaci tek ne vole nikog i prednjace u licemerju i sebicnosti. A s druge strane da opet budemo iskreni ne cveta bas ljubav na ovoj planeti, ratovi, nerazumevanja, razmirice, sukobi itd. Niti od nas izazvani, niti ucestvujemo u ovom haosu koji su drugi zakuvali.Gradimo prijateljstva i poslovne odnose sa onima koji hoce, a ko nece bas nas briga. Imamo na umu sa kim zasto i kako. Nismo glupi...
    (Kiki, 19. novembar 2022 13:34)

    # Link komentara

  99. Pa i mi Srbi smo promenili veru. Prvi Srbi su bili katolici dugo. Prvi srpski kralj Stefan Prvovencani je je bio katolik. Tako da mi Srbi nismo nista posebno u odnosu na druge narode osim sto volimo da osudjujemo.
    (Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30)

    Tacno, ali niste promenili vjeru koja je apstraktan pojam nego religiju kao sredstvo manipulacije koje narode dogmama vodi u iksljucivost i predrasude prema svemu drugacijem i trazi politicko grupisanje, zbog cega se hiljadama godina vode ti medjureligijski sukobi , a profitiraju aristokratija, kleri, kasnije burzoazija.Nekada smo svi bili pagani, ne pocinje istorija ni sa katolicizmom.
    (obelix, 19. novembar 2022 13:31)

    # Link komentara

  100. Samo vi svojarajte nase hrvatske znanstvenike i pisce (Gundulic, Drzic, a ha ha ) .Imate od koga i pokusati krasti..
    Boöje je od onog poznatog "Kavovac, Vivovitica , Kavobag..?)
    (Igorsulic, 19. novembar 2022 13:29)

    # Link komentara

  101. Najsličniji Srbima su drugi Srbi, znači Crnogorci, Makednoci, Bosanci, Hrvati izuzev Zagoraca, zapadni Bugari isl
    (Vid, 19. novembar 2022 08:53)
    To sto ostale juzne Slavene smatrate Srbima, iako srpska genetska haplogrupa ne postoji, a juznoslovenska da, je samo jedan od pokazatelja da vam niko nema slican u tolikoj kolicini mozgovne ispranosti, primitivizma i neznanja.
    (apsurdistan, 19. novembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  102. Niko ni blizu nema sklonost ka lazima, laznoj istoriji, mitologiji, izvrtanju istorijskih i trenutnih politickih cinjenica kao Srbi, moguce da to jos rade samo Rusi jer SPC koja manipulise narodom usvaja "vrednosti" iz ruske pravoslavne crkve.
    (miki, 19. novembar 2022 13:24)

    # Link komentara

  103. Neznam na kojim su drogama ljudi koji kazu da smo slicni Turcima.Nemamo nista zajednicko a danasnji Turci su mesavina svih naroda.
    (LLC, 19. novembar 2022 13:24)

    # Link komentara

  104. Turcima i Grcima nismo slicni. Oni su pametni i gledaju svoju korist. Mi glupani gledamo korist onih sto su nas uvek lagali i izdavali. Nikad svoju.
    (Pop, 19. novembar 2022 13:23)

    # Link komentara

  105. Kad malo bolje razmislim nema naroda koji je sličan Srbima.
    U isto vrime su genijalni i totalno ludi.
    Zato ste mi i dragi.
    (miro split, 19. novembar 2022 13:22)

    # Link komentara

  106. @Mali Vuk
    Sto bi rekao moj drugar:”Mak’se budalo jedna.”
    (LLC, 19. novembar 2022 13:20)

    # Link komentara

  107. Ne znam na koga Stbi sliče ka narod ali znam da su u ogromnom postotku ka pojedinci dobri i iskreni ljudi sa velikom naivnom dušom .
    Guštam se sa njima družit.
    (miro split, 19. novembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  108. Najslicniji Srbima su Englezi u svakom pogledu.
    (LLC, 19. novembar 2022 13:09)

    # Link komentara

  109. (Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30)
    Nemamo mi šta koga da osuđujemo, pokrštavamo, niti mrzimo. Pripadnici današnjih novih nacija su se sami u prošlosti izražavali i izjašnjavali kao Srbi. Srbi ne mrze nikoga ko želi danas da se izjasni kao pripadnik bilo koje nacije. To je svačije pravo. A istoriografija, lingvistika, jezik, simboli, običaji...činjenice, pričaju svoju priču koja nekome može da se svidi a nekome ne. Nema tu ništa sporno.
    (Svašta, 19. novembar 2022 13:06)

    # Link komentara

  110. Neki od pravoslavnih naroda ali nema ni jednog koji je toliko lažljiv, samoobmanjiv, tako mitomanski, tako nerealan, koji toliko zeli tuđe, koji toliko zeli bjerovati da je biolji od drugih a istina je totalno suprotna, narid koji ne želi da sagleda istinu, da uvidi greške i promašaje, koji ne želi da bude samokritičan, koji izmišlja priče o herojstvu kojeg nema, koji opravdava izdaju, koji preokreće istinu naglavačke, narod koji stalno bježi od istine i od onog pravog sebe, narod spreman prevariti ako ikako kože, spreman ukradti, narod koji voli osvetu i koji raspiruje mržnju kako bi digao borbenu spremnost i uzeo tuđi teritorij. Pored tih negativnih Srbi imaju i dosta pozitivnih karakteristika (Janko, 19. novembar 2022 12:29)

    Nema nijednog...? Na zalost, ima ih. I vise! Samo treba pogledati jos malo oko sebe. Dovoljno je, npr., baciti pogled na Rumune (koje Srbi toliko vole, valjda zato sto ne znaju nista o njima i o "rumunstvu"). A postoji, na srpskom, sluzbena rumunska istorija, objavljena u Beogradu, u vreme velikog prijateljstva Causescua i Voljenog Marsala, cuvenih lovaca. Uzmi to u ruke... samo pazi da te ne uhvati prejaka stucavica! A naravno da, na zalost, ni oni nisu jedini. Pozitivne karakteristike... u pravu si - bilo ih je. Samo se bojim da, na zalost, i to pripada proslosti. Ali, to i nije toliko do Srba i srpstva, vise je do vremena koje zivimo.
    (X=iks, 19. novembar 2022 13:03)

    # Link komentara

  111. Najsličniji narod Srbima su Indijanci.
    Viruju da sporazum sa velikim bijelim poglavito nešto vidi,a na kraju odu u rezervat,a bizone im pobiju.
    (miro split, 19. novembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  112. (Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30)
    Nemanjići su srpska dinastija, valjda je to jasno. Ili mozda nije pošto na ovom portalu smo mogli da pročitamo i da Sveti Sava nije bio Srbin...za identitet i kulturnu baštinu jednog naroda i njegovom poreklu u antičkoj istoriji, pogledaj u simbole, jezik, pripovedanja, običaje. To je kulturna baština u koju je Sveti Sava uneo Pravoslavnu veru Isusa Hrista, što je hrišćanstvo srpskog stila. Zadržani su stari običaji usled ogromne starine naroda, koji je oduvek bio Hristolik. Naroda koji je uprkos ogromnim naporima svetskih hegemona, zadržao jezik, običaje, naziv, simbole i svoj identitet. Jedna od najvećih pokušaja pacifikacije i gubitka identiteta u Srba, bio je komunizam. Ideologija koja je omogućila Hrvatima državnost. Srbi se u identifikaciji svoje kulturne baštine sada mogu osloniti na period pre svih paradigmi koje su težile poništenju srpskog identiteta. A to je dublja istorija iz koje možemo saznati ko su Srbi, zašto postoji ovoliko jaka tendencija da se istina o Srbima sakriva u zvaničnoj istoriji...a to je sve moguće sada zato što su informacije van kontrolisanih sredstava propagande, široko dostupna. A istina je kao voda, uvek nađe način da se probije kroz najmanju pukotinu.
    (Srbin, 19. novembar 2022 12:56)

    # Link komentara

  113. Najslićniji narod Srbima?
    Neki od pravoslavnih naroda ali nema ni jednog koji je toliko lažljiv, samoobmanjiv, tako mitomanski, tako nerealan, koji toliko zeli tuđe, koji toliko zeli bjerovati da je biolji od drugih a istina je totalno suprotna, narid koji ne želi da sagleda istinu, da uvidi greške i promašaje, koji ne želi da bude samokritičan, koji izmišlja priče o herojstvu kojeg nema, koji opravdava izdaju, koji preokreće istinu naglavačke, narod koji stalno bježi od istine i od onog pravog sebe, narod spreman prevariti ako ikako kože, spreman ukradti, narod koji voli osvetu i koji raspiruje mržnju kako bi digao borbenu spremnost i uzeo tuđi teritorij. Pored tih negativnih Srbi imaju i dosta pozitivnih karakteristika mada uvijek postoji sumnja u njihovu iskrenost. Naravno da ima pojedinaca koji su suprotnost od svega toga ali to je mozda 10% naroda. Pozitivne karakteristike su snaLažljivost, gostoljubivost, veselost, smisao za humor, svijest o svojim lošim stranama pa iz toga spremnost da se i drugima oproste mane. Velika je želja da se prikažu u boljem svjetlu pa im nije problem kupiti markirane lažnjake. Da li je to vrsta inteligencije ili kopleks teško je reći. Od svih komšija najmanje povjerenje imam u Srbe. Ne mrzim ih, cak su mi simpatični u toj svojoj borbi za bolji život i bolju percepciju, osim kad pretjeraju u nepostenom blaćenju drugih kako bi na tom sami profitirali.
    (Janko, 19. novembar 2022 12:29)

    komsije, ako smo toliko bas losi, zastvo vi bas kod nas na vestima?
    pozdrav
    (oportunista, 19. novembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  114. Pa i mi Srbi smo promenili veru. Prvi Srbi su bili katolici dugo. Prvi srpski kralj Stefan Prvovencani je je bio katolik. Tako da mi Srbi nismo nista posebno u odnosu na druge narode osim sto volimo da osudjujemo.

    Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30

    pazi za ovo rusohejter me boli uvo bas.
    ali za ovo neistine koje pises, treba da te bude sramota.

    prvi srpski kralj Stefan prvovencani, je rodjeni brat Sv. Save. 1217 je nastala kraljevina, a zatim 1219 srpska pravoslavna crkva sa Sv.Savom kao prvim arhiepiskopom.
    Spc je do tad bila pod protektoratom Vizantije.

    ko nema u vugla, ima u gugla kako kaze domaca "fora".
    iskreno bi voleo da si hrvat, i da provociras, a ne da si srbin koji ne zna svoju istoriju.
    SRAMAN KOMENTAR.
    p.s. nemam nista protiv bilo koje vere, ili podele. ali imam protiv lazi, okretanja istine i istorijskih cinjenica!
    (oportunista, 19. novembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  115. Za sličnosti pogledajte u najbližu ustanovu za psihijatrijsko liječenje.
    (Bijeloplavi, 19. novembar 2022 12:46)

    # Link komentara

  116. ako sudiš po spoljnoj politici, trenutno smo najsličniji čečenima.
    (neutral fe, 19. novembar 2022 10:17)

    Nesto mi ne deluje tako, ali iz tvojih usta u Bozije usi
    (Sub013, 19. novembar 2022 12:46)

    # Link komentara

  117. Najbliza aproksimacija Srba bili bi, po mom misljenju, Sicilijanci (i, jos vise, Sardinijanci) (DEDA CVETKO, 19. novembar 2022 12:11)

    Sicilijanci su Crnogorci koji rade. Ne uvidjam slicnosti Sarda i Srba.
    (guska koja je spasla Rim, 19. novembar 2022 12:43)

    # Link komentara

  118. donnie, 19. novembar 2022 10:54)
    O tome ko su Hrvati i kako je nastalo to ime, konsultuj Andriju Kačića Miošića, Hrvata. I raspitaj se kakvu kulturnu baštinu su imali Dubrovčani. Ivan Gundulić (Lesandar Srbljanin), Marin Držić, Baltazar...sve ponosni Srbi. Koji su na popisu tako prošli što je uzeto polje veroispovesti i odlučeno da će to sve biti "Hrvati". Zagorje jedino ima etnički izvorne Hrvate, i to su Kekeci, iz onog lista koji nam je poznat. Ti ljudi po prirodi stvari ne mrze Srbe.
    (Srbin, 19. novembar 2022 11:31)

    Srbi su odbjeglo Hrvatsko pleme u devetom stoljeću, ali smo vas malo kasnije ipak spašavali od Bugara da vas ne dokusure. I zapamtite da pravoslavci koji su živjeli na području Hrvatske nisu Srbi, nego ih je pogotovo Kralj Aleksandar prekomandirao u Srbe. I danas imaš na području Hrvatske oko 60k pravoslavnih Hrvata, svaka im čast pametni ljudi.
    (?, 19. novembar 2022 12:41)

    # Link komentara

  119. (a, 19. novembar 2022 11:59)

    Pa i mi Srbi smo promenili veru. Prvi Srbi su bili katolici dugo. Prvi srpski kralj Stefan Prvovencani je je bio katolik. Tako da mi Srbi nismo nista posebno u odnosu na druge narode osim sto volimo da osudjujemo.
    (Rusohejter, 19. novembar 2022 12:30)

    # Link komentara

  120. Najslićniji narod Srbima?
    Neki od pravoslavnih naroda ali nema ni jednog koji je toliko lažljiv, samoobmanjiv, tako mitomanski, tako nerealan, koji toliko zeli tuđe, koji toliko zeli bjerovati da je biolji od drugih a istina je totalno suprotna, narid koji ne želi da sagleda istinu, da uvidi greške i promašaje, koji ne želi da bude samokritičan, koji izmišlja priče o herojstvu kojeg nema, koji opravdava izdaju, koji preokreće istinu naglavačke, narod koji stalno bježi od istine i od onog pravog sebe, narod spreman prevariti ako ikako kože, spreman ukradti, narod koji voli osvetu i koji raspiruje mržnju kako bi digao borbenu spremnost i uzeo tuđi teritorij. Pored tih negativnih Srbi imaju i dosta pozitivnih karakteristika mada uvijek postoji sumnja u njihovu iskrenost. Naravno da ima pojedinaca koji su suprotnost od svega toga ali to je mozda 10% naroda. Pozitivne karakteristike su snaLažljivost, gostoljubivost, veselost, smisao za humor, svijest o svojim lošim stranama pa iz toga spremnost da se i drugima oproste mane. Velika je želja da se prikažu u boljem svjetlu pa im nije problem kupiti markirane lažnjake. Da li je to vrsta inteligencije ili kopleks teško je reći. Od svih komšija najmanje povjerenje imam u Srbe. Ne mrzim ih, cak su mi simpatični u toj svojoj borbi za bolji život i bolju percepciju, osim kad pretjeraju u nepostenom blaćenju drugih kako bi na tom sami profitirali.
    (Janko, 19. novembar 2022 12:29)

    # Link komentara

  121. Najsličniji Srbima su drugi Srbi, znači Crnogorci, Makednoci, Bosanci, Hrvati izuzev Zagoraca, zapadni Bugari isl
    (Vid, 19. novembar 2022 08:53)

    Prođe vam život u dokazivanju da su Hrvati, Slovenci, Bošnjaci zapravo Srbi. Makedonce s dva logopeda vračete na materinji jezik, a Crna gora je srpska sparta. Nijedan narod ne svijetu ne živi u mitovima kao nebeski narod.
    (?, 19. novembar 2022 12:28)

    # Link komentara

  122. Nije tacno da Srbi ne vole svoje komsije. Ja bih rekao da je obrnuto. Kad je izbio WWII svi su se udruzili da nas u savezu sa nacistima istrebe (izuzev Rumunije i Grcke). Znaci, Hrvati, Bugari, Albanci, Madjari, Italijani, svi su se prosirili na racun Srba, a jedini dve okupacione zone/uprave na Balkanu bile su Srbija i Grcka. Sve ostale zemlje su bili nacisticki saveznici. Prema tome, nije do nas, do njih je. Da ne spominjemo sad WWI. Sve sto se desavalo 90-ih godina proslog veka posledica je WWII. Nisu Srbi prolili "prvu krv"
    (Sasa, 19. novembar 2022 08:44)

    Kad smo kod prve krvi, prva žrtva u NDH Manda Filipović u devetom mjesecu trudnoće, rasparan trbuh izvađeno dijete ostavljena na cesti. Od 10 do 24 travnja četničke i Dušana "silnog" postrojbe pobili oko 100 Hrvata, sve se to dogodilo u okolici Bjelovara, pa se tek onda 28-og dogodio Gudovac. A Srbi s područja Hrvatske nisu bili nikakvi antifašisti, nego pobunjenici protiv Hrvatske države. Prvi hitac na talijanske fašiste ispalili su tek u 12 mjesecu 41-ve, i to kada je došlo stotinjak hrvatskih partizana s Ugljana da ih potaknu, a do tada su klali Hrvate. Ja bih se zapitao kada ne bi niti jedan susjed u mojoj ulici razgovarao samnom da li je u meni problem ili u njima.
    (?, 19. novembar 2022 12:23)

    # Link komentara

  123. Jermeni.
    (picasso, 19. novembar 2022 09:36)

    -

    Ni trunke slicnosti.
    (DEDA CVETKO, 19. novembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  124. Srbina dobiješ kada spojiš Turčina i Irca.
    (felix, 19. novembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  125. Najsličniji su vam pravoslavni Hrvati preko Drine.
    (Ustaše, 19. novembar 2022 12:18)

    # Link komentara

  126. НикИ нам БРЕ није сличан ни приличан!
    (сунце ти жарко, 19. novembar 2022 12:16)

    # Link komentara

  127. Greska. Upravo nas narod voli sve komsije, a to nas je mnogo puta kostalo mnogih zivota.
    (ssss, 19. novembar 2022 10:05)
    Da, gde god ste izasli preko granica Srbije nekog napadati dobili ste po nosu.Ostale price su nebuloze.
    (srbistan, 19. novembar 2022 12:12)

    # Link komentara

  128. Za 40 godina u Americi radio sam sa svim mogucim i nemogucim etnickim, rasnim, polnim, verskim i drugim grupama i odgovorno tvrdim da narod kao sto su Srbi ne postoji nigde na svetu (obratite paznju: to nije bas neki kompliment).

    Najbliza aproksimacija Srba bili bi, po mom misljenju, Sicilijanci (i, jos vise, Sardinijanci), mada i tu postoje dosta velike razlike. Ogromna vecina Argentinaca je italijanskog porekla, sto ih cini prilicno razlicitim od ostatka Juzne Amerike i verovatno objasnjava zasto bi se Srbi najradije poistovetili sa Argentincima.

    Imamo takodje znantne slicnosti i sa Libancima, Izraelcima, Turcima , Slovacima, Rumunima, Gruzijcima, Makedoncima, Kubancima, Brazilcima, Etiopljanima, Juznim Sudancima, Cesima i Spancima.

    Sa Ircima nemamo ama-bas nista zajednicko, osim odbojnosti prema Englezima. Tu se svaka slicnost zavrsava.

    Druge nacije sa kojima nemamo bas nista zajednicko: Finci, Korejanci, Tajlandjani, Filipinci, islandjani, Arapi, Mikronezani, Eskimi, Cerkezi, Siki, Ujgurdi, Hotentoti, Berberi, Baski i Hrvati.
    (DEDA CVETKO, 19. novembar 2022 12:11)

    # Link komentara

  129. Slični smo sa svima na Balkanu jer smo mešavina na takvom smo mestu osvajao nas je ko je stigao...
    (Lex, 19. novembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  130. Joj,pa nije studija vec zahebancija na Reditu.Al vi i ne znate sta je Redit de malo informisite se i ne primajte se odmah.
    (iz mase dobacivam uporno, 19. novembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  131. Da se ne busamo previše. Svi osim Partizana su se pošteno izbrukali saradjujući sa Nemcima i ubijajući pripadnike svog sopstvenog naroda. A da ne pominjem ubijanje Jevreja, Cigana i ostalih. Koliko je bilo fašista i sa jedne i sa druge strane bolje je da svi ćutimo
    (Radoje, 19. novembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  132. Срби су правоверци(ортодокси),док су други променили веру.Католици и муслимани су се одвајали.Ништа страшно пошто су и свим балканским православцима владале немачке династије ,осим Србима.Срби су имали своје династије .Зато Срби у Европи имају сличности са свима по мало али су своји и јединствени.За то су платили скупу цену,геноцид.Усташе су биле удружени пребези,конвертити,и муслимани и католици заједно.Чак је било и бугара.Александра је убио бугарин.А створени су(усташе) у Италији 1929.Гле чуда исте године је створен и ватикан.Наравно опет у Италији.
    (a, 19. novembar 2022 11:59)

    # Link komentara

  133. Најсличнији смо Ирцима, одвојени у две државе, поносни, не воле нас комшије, Енглези нас мрзе и кроје нам капу деценијама...
    (Бобан, 19. novembar 2022 11:56)

    # Link komentara

  134. " Helumeh kak djadj vam!" Klingonac 100%!
    (Mile, 19. novembar 2022 11:56)

    # Link komentara

  135. Који стручњак је уопште правио "ову студију" и није ли ово начин да нас још једном понизе и лоше оцене они, којима смо "трн у оку".Чуј, не воле Срби комшије.Одакле вам то, када се зна да су Срби гостопримљив народ, који ће увек пружити руку некоме ко је у невољи.Пре ће бити да смо окружени онима, који би да нас искоришћавају, али да нас нема.Случајно сам набасала на овај текст, па имам утисак да је "ову озбиљну студију" о Србима и Србији склепала нека инфлуе(Серка), која је једва прочитала пола књиге.Препустите овакве теме стручњацима, а ми драги Срби боримо се за имиџ своје земље и волимо је много више.
    (Мина, 19. novembar 2022 09:59)
    Sta pise luda glavo, pa sami pravite ankete i po mrznji su vam prvi Hrvati pa onda Albanci.To su cinjenice a ne mitologija sto ovde prosipas.
    (srbistan, 19. novembar 2022 11:53)

    # Link komentara

  136. na nasu bracu rome
    (zika, 19. novembar 2022 11:49)

    # Link komentara

  137. Najsličniji su nam Albanci. Oni mrze sve komšije. Ratuju oko stvari koje su izgubi u 19 veku. Kraju isto. Slušaju isto. Misle da su najpametniji isto. I uvek misle da ih ceo svet mrzi a da oni to nisu zaslužili.
    (Radoje, 19. novembar 2022 11:43)

    # Link komentara

  138. Al si ti sebi složio priču u glavi druže! Cccc. Pravac kod psihijatra!
    (Vladimir, 19. novembar 2022 10:39)
    ----------
    Mislim da bi ga mi Srbi, lako izlecili od psihickih poremecaja i doveli u relativno stabilno psihicko stanje. Sto se tice gluposti, to mogu da izlece samo "braca Hrvati". Istom onom "Satarom", kojom se predstavlja ovaj srbofobicni gologuzan.
    (Zoran Knezevic, 19. novembar 2022 11:33)

    # Link komentara

  139. (donnie, 19. novembar 2022 10:54)
    O tome ko su Hrvati i kako je nastalo to ime, konsultuj Andriju Kačića Miošića, Hrvata. I raspitaj se kakvu kulturnu baštinu su imali Dubrovčani. Ivan Gundulić (Lesandar Srbljanin), Marin Držić, Baltazar...sve ponosni Srbi. Koji su na popisu tako prošli što je uzeto polje veroispovesti i odlučeno da će to sve biti "Hrvati". Zagorje jedino ima etnički izvorne Hrvate, i to su Kekeci, iz onog lista koji nam je poznat. Ti ljudi po prirodi stvari ne mrze Srbe.
    (Srbin, 19. novembar 2022 11:31)

    # Link komentara

  140. Ko bre ponosan na ovu drzavu? xD
    (xd, 19. novembar 2022 09:31). Ко није поносан на своју државу, своје претке, своје корене, може слободно да потражи бољу! Врата су таквима шиииром отворена! Овакве коментаре могу да подрже само комшије, ниједан прави Србин! Видећете сви ви аутошовинисти у четвртак у 20 сати колико смо поносни и колико волимо своју државу!
    (veliki, 19. novembar 2022 11:31)

    # Link komentara

  141. Nasi ljudi su izglasali Argentince?
    Ha,ha. Turci i Grci su na primer najslicniji jedni drugima. Nikada to ne bi priznali. A Srbima su najslicniji Albanci. I obratno. Ni jedni ni drugi to ne bi priznali. Divno je sebe porediti sa nekim egzoticnim i dalekim narodima. Samo sto je to mastarija bez osnova. I Albanci su izabrali Brazllce i Argentince u slicnoj anketi.
    (NSBGD, 19. novembar 2022 08:53). Већу глупост прочитао нисам! Турци и Грци најсличнији??? По чему осим што се граниче? Прво, Грци су темељ европске културе, књижевности, филозофије (оне праве европске, не ове декаденције након Другиг светског рата и ове болештине коју шире). Грци су православци. Турци су муслимани, верници али углавном не екстремни, потпуно друга традиција и култура од грчке! Ниђе везе! Друго, Грци су ленчуге какве свет није видео, уживају и користе оно што им је Бог дао. Турци су један од највреднијих народа, од 10-12. године деца раде и зарађују. Многи раде по 18 сати дневно, чак и у својим радњама, где су власници! Грк и та 2-3 сата одради само што мора. Ово за Србе и Албанце стварно не бих коментарисао! Ми смо дали Теслу, Миланковића, Пупина, Андрића… Шта су Албанци дали? Само то је ОГРОМНА НЕПРЕМОСТИВА РАЗЛИКА! О осталима нећу ни да причам!
    (veliki, 19. novembar 2022 11:28)

    # Link komentara

  142. Ko su vam ispitanici iz Srbije? Autosovinisti? Drugosrbijanci?
    (OK, 19. novembar 2022 11:23)

    # Link komentara

  143. Ali vi ste popravoslavljeni Hrvati...
    (donnie, 19. novembar 2022 10:5

    Ma nego sta, nas 9 miliona sirom planete je popravoslavljeno od vas 4,5 miliona. Ukljuci mozak pre nego sto izgovoris notorne gluposti. Istorija vam pocela pre 200 godina, papa vam stvorio naciju od Dalmacije,Istre, Srema i Baranje. Vi ste izvorni jedino iz Zagorja, za sve ostalo papu da slavite dok postojite.
    (neko, 19. novembar 2022 11:23)

    # Link komentara

  144. Srbohrvati,jedino što su pokatoličeni.
    (Mare, 19. novembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  145. Ne vole nas bugari, ni austrougari, mrze nas japanci i liliputanci...
    (Jovajna, 19. novembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  146. (Mali Vuk, 19. novembar 2022 09:57)

    Lupaš dečače ko maksim po diviziji. Nisu bio u "školi" kad se raspravljalo o Dobrici Ćosić i šta je stvarno napisao u svom delu, kao ni iz časova iz istorije da bi znao šta se stvarno desilo u hrišćanskoj crkvi i kako se rimski episkop samoproglasio za papu. Sedi 1!!
    (Vladimir, 19. novembar 2022 11:17)

    # Link komentara

  147. @CATAPA
    Malo si i preterano u pravu :) (Sto ti se, uostalom, cesto desava.) Zaboravljas famozno Nacertanije. Koje, naravno, jeste temeljni dokument srpskog nacionalizma. Ali, Garasanin je, otprilike, kao Boza Pub - jedni ga zale, drugi hvale, treci kazu e, moj brale... ali ga, izgleda, bas niko nije citao. Preporucujem! Svima. Mnogi ce se jako iznenaditi. Kad otkriju sta je bio osnovni motiv. Nije Garasanin bio neki napaljeni klinac, koji, eto, mozi Turke, ili bilo koga. On je posao od vrlo racionlne analize. Analize kojoj kasnija istorija, doduse, dobrim delom nije bas dala za pravo, ali, boze moj - on nije imao kristalnu kuglu, a u njegovo vreme to je doista tako izgledalo. Dakle, sta je bio njegov motiv? Pa... strah od... Rusa!
    (vojnik Markovic Marko, 19. novembar 2022 11:17)

    # Link komentara

  148. Ja kad vidim lik ace lukasa i darka lazica pomislim odmah na tursku
    (Grunf, 19. novembar 2022 11:17)

    # Link komentara

  149. Ja kad vidim lik ace lukasa i darka lazica pomislim odmah na tursku
    (Grunf, 19. novembar 2022 11:16)

    # Link komentara

  150. Trenutno smo najslicniji Ukrajincima, Iracanima, Libijcima i Sirijcima
    (:), 19. novembar 2022 09:03)

    ako sudiš po spoljnoj politici, trenutno smo najsličniji čečenima.
    (neutral fe, 19. novembar 2022 10:17)

    Mislim da sudi po kolicini raje koja migrira uzbrdo!
    (Rudjin, 19. novembar 2022 11:16)

    # Link komentara

  151. Kblo7063
    Turci su veoma pošteni , karakterni, principijelni, marljivi i pravični ljudi, ne bih se baš složio da su i Srbi takvi kad već kažeš da je 500 godina ostavilo traga ja bih Srbe prije uporedio sa Romima jer sve to što si naveo zs Srbe upućuje na Rome a ne Turke, Turci su itekako pozitivan narod, kod njih ima dosta Kurda a oni su opet nešto sasvim drugo !
    (Arch Enemy, 19. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  152. Mislim da smo slični Italijanima, pogotovo onima sa severa. Cinizam, škrtost, nepoverenje, egoizam, ksenofobija, posesivnost, ravnodušnost. Ne mislim da su to loše osobine. Nadam se da nemamo ništa zajedničko sa Ircima, uvek su mi bili odvratni.
    (Konstantin, 19. novembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  153. Tri stvari su vecne.
    Smrt.
    Porezi.
    Ljudsko ludilo.
    (Nepristrasni gledalac, 19. novembar 2022 11:09)

    # Link komentara

  154. Kurdi
    (Aleksandra, 19. novembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  155. Nema nama bližeg od Turčina
    (agic, 19. novembar 2022 11:05)

    # Link komentara

  156. Ma naravno. Srbi su posebni, specifični i specijalni.

    Totalno nebeski narod.

    Kakve sve gluposti neću pročitati.
    (marko_sthlm, 19. novembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  157. Jos malo pa ste slicni S Kooreji.
    (Slovenac, 19. novembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  158. Turci i Grci.
    (Sauron, 19. novembar 2022 11:01)

    # Link komentara

  159. Срби су по свему слични или исти само са Хрватима.Црногорци и Бошњаци су 90% Срби.
    (Шунто Златиборац, 19. novembar 2022 11:00)

    # Link komentara

  160. Грци, тебра.
    (Onako usput, 19. novembar 2022 10:57)

    # Link komentara

  161. Od svih Srba, Hrvati su najgori.

    Jao drugosrbijanaca na aparatima nakon ove konstatacije!
    (Vostani Serbie, 19. novembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  162. Najsličniji Srbima su drugi Srbi, znači Crnogorci, Makednoci, Bosanci, Hrvati izuzev Zagoraca, zapadni Bugari isl
    (Vid, 19. novembar 2022 08:53)

    Ali vi ste popravoslavljeni Hrvati...
    (donnie, 19. novembar 2022 10:54)

    # Link komentara

  163. Portal vam je nula osim sporta i vremenske prognoze
    (Radar, 19. novembar 2022 10:52)

    # Link komentara

  164. Sasa@ U WW2 ratu vi ste bili saveznici talijanskih fasista i vi ste obavljali prljavi posa za njih masakrirajuci civilno stanovnistvo i saljuci ih u fasisticke logore na Molat, u El Shatt u Egiptu itd. Mnogi moji sugradani su rodeni tih godina u Egiptu. Partizani iz Dalmatinskih gradova nisu isli zbog ustasa nego zbog fasista i cetnika. Cetnicki uredi i vojarne u Splitu, Sibeniku i svim manjim mistima. Ali vi to ne zelite znat, vi svjesno zatvarate oci pricajuci o sebi ka o andelima. U proslom ratu ste htjeli veliku Srbiju ali jos niste u stanju to reci naglas. Medutim to svi mi dobro znamo i dovoljno je upalit youtube i pogledat mnogobrojna videa. I danas vasi mediji i politicari vriste o tom. Uglavnom vi ste vecite zrtve, nebeski narod, najstariji narod s najvecom povijesti, najlipsi i najbolji ljudi. Ma andeli koji hodaju zemljom
    (Dalmacija, 19. novembar 2022 10:00)


    Zahvaljujući tim Italijanima, Hrvati nikada nisu mogli da izvrše genocid na teritoriji koji su kontrolisali. U suprotnom bi imali novi genocid Jasenovac 2 negde u Dalmaciji. Sreća u Đujića i dogovor sa njima.
    (Vladimir, 19. novembar 2022 10:52)

    # Link komentara

  165. Pet vekova pod turcima je ostavio ogroman trag i trebace nam pet vekova da to nekako izbrisemo...sve ali bukvano sve nam je ostalo od njih...da se nesto ispilicari,da se ne plati,da se zajebe drazava(porez,kazna za glupi parking...) i fali time,da se nikom ne veruje,da je murija glupa,ako je neko uspeo mora da je ukrao..i milion gluposti koje su nam kao okovi oko nogu...kakvi argetinci,irci,mexicanci.. jedni jedini neponovljivi THE SERBS
    (Kblo7063, 19. novembar 2022 10:50)

    # Link komentara

  166. Bosanci,Srbi,Hrvati,Crnogorci, Makedonci, Bugari, Turci su najblizi, isti mentalitet, temperament, vera u Boga, kuhinja..
    (Čoban, 19. novembar 2022 08:42)

    Najbolji ljudi na planeti ako mene pitate.
    (Gile, 19. novembar 2022 10:50)

    # Link komentara

  167. Većina stanovnika Južne Amerike su poreklom Srbi. Pročitajte knjigu Bolivijskog pisca Gomeza koji u knjigi piše da su već u 3 veku srbski trgovci masovno počeli naseljavati Južnu Ameriku sve od Patagonije do Meksika.
    (Marija Stanojevic, 19. novembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  168. Nisu Srbi prolili "prvu krv"
    (Sasa, 19. novembar 2022 08:44)

    Nisu, samo su imali kolaboracionisticku vladu Milana Nedica, i prvi se pohvalili 'judenfrei' postignucem.
    (slepilo, 19. novembar 2022 10:48)

    # Link komentara

  169. Srbija, naravno, nije Evropa. Ali, nije ni Azija, Afrika, pa cak ni Bliski Istok. Srbija, po mnogo cemu, jeste zalutala latinoamericka zemlja. Medjutim, ja bih rekao da su, od svih Latinoamerikanaca, Srbima najmanje slicni Argentinci. Slicniji su Meksikanci, Kolumbijci... bili bi cak i Brazilci (i njima su drzavu i naciju stvarali razbojnici), kad Brazil ne bi bio tako ogroman. Ipak, mislim da bi se Srbija najbolje uklapala u Srednju Ameriku. Dakle, Balasevic nije ni slutio koliko je pogodio.
    (U 3 lepa Hondurasa, 19. novembar 2022 10:48)

    # Link komentara

  170. Kurdi.
    (mungos, 19. novembar 2022 10:45)

    # Link komentara

  171. Današnji tkz. Srbi su većinom potomci Osmanskih vojnika i zato su naj sličniji Turcima.
    (Jovo Puzdra, 19. novembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  172. E, jesmo lud narod. Dobro da se nismo uporedili sa marsovcima.
    (Maxi, 19. novembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  173. Lazna i podmukla postavka...
    (Đuka, 19. novembar 2022 10:43)

    # Link komentara

  174. po izgledu su nam najsličniji Indijci
    (kiza, 19. novembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  175. Pa da li su Argentinci pobili svoje komšije .
    Ne vidim sličkosti sa njima
    (valeter, 19. novembar 2022 10:40)

    # Link komentara

  176. ....Argentinska ksenofobija i šovinizam su trajni i totalni. Oni mrze sve osim njih. Kod Srba je i to, kao i bukvalno sve drugo regulisano rusofilijom. Ko je po volji Moskve, Koliko instant postaje "brat" Srba, makar je još juče bio smrtni neprijatelj. Naravno i obrnuto, aktuelni "neprijatelj Moskve" istog časa postaje i "vekovni neprijatelj Srba i Srbije". Srbi su tako ulazili i u samoubilačke ratove protiv svih sila sa koje su bile konkurencija ruskom imperijalizmu, od Turske, Austrije, Nemačke do NATO (Amerike).
    (CATAPA, 19. novembar 2022 10:21)



    Al si ti sebi složio priču u glavi druže! Cccc. Pravac kod psihijatra!
    (Vladimir, 19. novembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  177. Koga zanima moze da istrazi zasto u Argentini nema mnogo tamnoputih i meleza, u poredjenju sa Brazilom i drugim drzavama dole (ima veze sa njihovom rasizmom, kolonijalizmom i zlocinima). Nije bas za pohvalu sto nas porede sa njima. Sa druge strane ovi koji kazu da smo slicni Ircima su totalno promasili, mi bismo zeleli da budemo kul Irci koje svi vole, ali istina je da smo mnogo negativna i huliganska nacija. Treba puno poraditi na mentalitetu ljudi da bi nas dozivljavali kao vesele Irce. A ako pitate moju porodicu, najslicniji smo Rusima i oni bi voleli da nas Rusi kolonizuju, i docekali bi Rusku armiju sa cvecem i odusevljenjem. Eto s kim ja zivim, okruzen fanaticima i velikim "Srbima" koji bi se prodali "vostoku" samo da se ukaze prilika. Ja licno mislim da treba da se ugledamo na Japance i bacimo u akciju ciscenja nasih gradova i sela, kao sto su onomad njihovi navijaci ocistili stadion. Na takve treba da se ugledamo.
    (Putnik, 19. novembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  178. Zao mi je sto tako lose mislite o nama. Ja sam u Srbiji bila najsrecnija, tu sam upoznala najkvalitetnije ljude. Zivim u inostranstvu jer moram, u prevodu: zbog para i sigurnosti. Da mi je zivot makar malkice bio sredjen u Srbiji, nikada ne bih emigrirala.
    (Ana, 19. novembar 2022 10:07
    ---------
    Sigurnost?! Ovo sam hiljadu puta cuo?! O kakvoj "sigurnosti" govorite?! Karakteristicna pistapalica za sv one kojima je centar sveta u stomaku?! Ko su Vasa deca?! Ciji su oni? Kakva ce njihova buducnost biti? Kako ce se zvati Vasi unuci?! Koje ce oni nacije biti?!
    (Zoran Knezevic, 19. novembar 2022 10:38)

    # Link komentara

  179. @Aron
    U ovome za 1945 ne mogu da se složim. Šta mislite zašto se socijalizam ovde tako primio a u engleskoj nije? Srpsko društvo je od pamtiveka egalističko, sklono izbornim knezovima, zadrugama i zajednicama, vladarima glava nikada nije dugo stajala na ramenima. S toga i nismo mogli napraviti stabilnu državu. Zapadna društva se elitistička.
    (Milan, 19. novembar 2022 10:37)

    # Link komentara

  180. Uvijek sam govorio da su balknaci generalno slicni juznoamerikancima, nista cudno
    (sha, 19. novembar 2022 10:37)

    # Link komentara

  181. Irci, verujte mi na reč. Slabo rade kao mi(dok smo u Srbiji), praznika koliko hoćeš. Prilično su srdačni sa gostima. Tuča u kafanama koliko hoćeš...
    (ZoranR, 19. novembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  182. Irci, verujte mi na reč. Slabo rade kao mi(dok smo u Srbiji), praznika koliko hoćeš. Prilično su srdačni sa gostima. Tuča u kafanama koliko hoćeš...
    (ZoranR, 19. novembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  183. Braća po materi, ali njih izuzimamo jer su familija.
    Sa Argentinom i generalno južnom amerikom se ne bih poredio, nivo kriminala tamo i "strasti" u kojoj se ubijaju daleko prevazilazi Srbiju. Kako god mi smo evropski narod i imamo puno zajedničkog sa komšijama. Ja dugo radim sa Bugarima, volim ih, i uvek me fascinira koliko sličnosti ima među nama.
    (Milan, 19. novembar 2022 10:28)

    # Link komentara

  184. Najslicniji Srbima su okolne Balkanske zemlje, dakle Rumuni, Bugari, Makedonci, Albanci i Hrvati, takodje i Turci. Crnogorce i Bosance ne racunam, to su izmisljene nacije
    (St3fan KG, 19. novembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  185. Turci Oguri su hrvatski preci kaze turski istoricar Osman Karataj.
    (Marko, 19. novembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  186. Ima argumenata. Skloni autoritarnosti i fašizmu, neutemeljeno arogantni, samonabeđeni "nebeski narod", stim što je paradoksalno kod Argentinaca to bazirano na evropskom poreklu, a kod Srba na azijskom i pararuskom.

    Interesantno, ali ne i čudno da će malo koji Srbin reći da su najsličniji "braća" Rusi, jer bi se to moglo očekivati po stepenu obožavanja i kopiranja Rusa. To otud što Srbi zapravo ne obožavaju stvarne, realne Ruse, nego imaginarne koje su sami u svojoj endemskoj rusofiliji kreirali. Naprotiv, realni Rusi često i ne ispunjavaju kriterijume koje rusofilski "Rusi" treba da ispune. Moto Srba rusofila je zapravo "Da sam ja Rus, ja bih...", dakle projekcija, a ne čak ni realni interes stvarnih Rusa. Sama endemska rusofilija počiva tako na temelju fikcije "Da sam ja Rus, ja bih obožavao Srbe". To jeste oblik kolektivne šizofrenije, ali rusofilija i jeste kolektivna mentalna bolest koja se u Srba prenosi sa kolena na koleno.

    Argentinska ksenofobija i šovinizam su trajni i totalni. Oni mrze sve osim njih. Kod Srba je i to, kao i bukvalno sve drugo regulisano rusofilijom. Ko je po volji Moskve, Koliko instant postaje "brat" Srba, makar je još juče bio smrtni neprijatelj. Naravno i obrnuto, aktuelni "neprijatelj Moskve" istog časa postaje i "vekovni neprijatelj Srba i Srbije". Srbi su tako ulazili i u samoubilačke ratove protiv svih sila sa koje su bile konkurencija ruskom imperijalizmu, od Turske, Austrije, Nemačke do NATO (Amerike).
    (CATAPA, 19. novembar 2022 10:21)

    # Link komentara

  187. Dve trecine Argentinaca su italijanskog porekla.
    (Vaclav, 19. novembar 2022 10:20)

    # Link komentara

  188. Kad mi svi narodi sveta birali sebi komšije, nas niko ne bi odabrao.
    Toliko o nama.
    (Ognjen, 19. novembar 2022 10:20)

    # Link komentara

  189. (eu gradjanin, 19. novembar 2022 09:28)
    Postao si mnogo EU, pa nisi shvatio tekst. Kad se kaze "komsije", misli se na one sto zive pored tvog doma, sto su tu da pripomognu, sa kojima mozes popiti pice i proslaviti nesto....
    ("Z"nalac, 19. novembar 2022 10:17)

    # Link komentara

  190. Trenutno smo najslicniji Ukrajincima, Iracanima, Libijcima i Sirijcima
    (:), 19. novembar 2022 09:03)

    ako sudiš po spoljnoj politici, trenutno smo najsličniji čečenima.
    (neutral fe, 19. novembar 2022 10:17)

    # Link komentara

  191. Kakav smo mi narod boze me sacuvaj ,nezivim u Srbiji 25 god i nemogu da verujem da su nam mozak isprali za tako kratko vreme postali smo mcdonalds kultura ili kolonija
    Nevole komsije ,mi? koje komsije ?
    one koje su nas klali i ubijali ? jel treba da ih volimo a oni nas jel vole?
    I vi se raspravljate kome smo najslicniji po tome ? umesto da napljujete ovaj liberaski smrdljivi portal .
    (eu gradjanin, 19. novembar 2022 09:28)

    tamo gde sad živiš imaš njihove portale pa pljuj do mile volje.
    (neutral fe, 19. novembar 2022 10:15)

    # Link komentara

  192. Србима је ретко ко сличан.Од њих су католици створили 4 нације,хрвате,босанце,црногорце,македонце.Сами против бугара,хрвата,италијана,мађара,немаца,....у 2. св.рату.Језив геноцид.Али сличности са латиносима,темперамент,Скандинавци на,висина,....И многим другима има.
    (a, 19. novembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  193. Klingonci! Pola Šumadije isti Klingonci
    (Simke, 19. novembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  194. Svaka generalizacija je stanje, a vi što pišete i ložite se ste bolidi
    (Mrkva, 19. novembar 2022 10:11)

    # Link komentara

  195. na bilo koga ,samo im nemojmo to reci da ih jako neuvredimo
    (nn, 19. novembar 2022 10:08)

    # Link komentara

  196. Kako nam ne bi taj rezultat pao na pamet?! Iako nas dijele okeani, to je prvo što mi pada na pamet, identičan mentalitet.
    (Sterling Cooper, 19. novembar 2022 10:08)

    # Link komentara

  197. Zao mi je sto tako lose mislite o nama. Ja sam u Srbiji bila najsrecnija, tu sam upoznala najkvalitetnije ljude. Zivim u inostranstvu jer moram, u prevodu: zbog para i sigurnosti. Da mi je zivot makar malkice bio sredjen u Srbiji, nikada ne bih emigrirala.
    (Ana, 19. novembar 2022 10:07)

    # Link komentara

  198. Ma turci bre. Ja idem redovno u Tursku zbog posla, ma isti smo u svemu.. Ipak su bili 5 vekova ovde, 5 vekova nije sala, sve nam je od turaka preslo. Mentalitet, ponasanje, nesloga, nepoverenje, hedonizam, jela, duvan, kafa, i jos mnogo toga dragi moji...
    (Delija momak, 19. novembar 2022 10:07)

    # Link komentara

  199. Greska. Upravo nas narod voli sve komsije, a to nas je mnogo puta kostalo mnogih zivota.
    (ssss, 19. novembar 2022 10:05)

    # Link komentara

  200. argentinci i irci su nam slični jedino po broju ekstremiteta i hodanju uspravno.
    (dude, 19. novembar 2022 10:04)

    # Link komentara

  201. Ispade da su najmanje 4 potpuno razlicita naroda ista ko Srbi, samo zato sto su Srbi, koji najverovatnije nisu nikad upoznali nikoga sem Mileta i Cecu iz Paralije, tako glasali. Osim tira ni svi Srbi nisu isti, uporedite nekog iz Kikinde sa nekim iz Uzica pa cete videti.
    (Stojko, 19. novembar 2022 10:03)

    # Link komentara

  202. Sasa@ U WW2 ratu vi ste bili saveznici talijanskih fasista i vi ste obavljali prljavi posa za njih masakrirajuci civilno stanovnistvo i saljuci ih u fasisticke logore na Molat, u El Shatt u Egiptu itd. Mnogi moji sugradani su rodeni tih godina u Egiptu. Partizani iz Dalmatinskih gradova nisu isli zbog ustasa nego zbog fasista i cetnika. Cetnicki uredi i vojarne u Splitu, Sibeniku i svim manjim mistima. Ali vi to ne zelite znat, vi svjesno zatvarate oci pricajuci o sebi ka o andelima. U proslom ratu ste htjeli veliku Srbiju ali jos niste u stanju to reci naglas. Medutim to svi mi dobro znamo i dovoljno je upalit youtube i pogledat mnogobrojna videa. I danas vasi mediji i politicari vriste o tom. Uglavnom vi ste vecite zrtve, nebeski narod, najstariji narod s najvecom povijesti, najlipsi i najbolji ljudi. Ma andeli koji hodaju zemljom
    (Dalmacija, 19. novembar 2022 10:00)

    # Link komentara

  203. Који стручњак је уопште правио "ову студију" и није ли ово начин да нас још једном понизе и лоше оцене они, којима смо "трн у оку".Чуј, не воле Срби комшије.Одакле вам то, када се зна да су Срби гостопримљив народ, који ће увек пружити руку некоме ко је у невољи.Пре ће бити да смо окружени онима, који би да нас искоришћавају, али да нас нема.Случајно сам набасала на овај текст, па имам утисак да је "ову озбиљну студију" о Србима и Србији склепала нека инфлуе(Серка), која је једва прочитала пола књиге.Препустите овакве теме стручњацима, а ми драги Срби боримо се за имиџ своје земље и волимо је много више.
    (Мина, 19. novembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  204. Čitajući komentare dolazi se do zaključka da su Srbima naj sličniji Turci,po meni Srbima su naj sličniji Bugari po izgledu i naravi.
    (trostroj, 19. novembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  205. francuzi i tajlandjani
    (ddk, 19. novembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  206. Srbi = Kurdi
    (snowman, 19. novembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  207. Nema laganja i mitova i teorija sada u 21veku pored jasne i egzaktne analize gena, a Evropska analiza (82 evropska instituta za genetiku po uzorku krvi građana) od 2009- 2013g je uništila sve srpske laži. Pokazala je da Srbi nisu narod jer imaju najšareniju kartu gena u Evropi, a po genima su 33% Južnosloveni-Hrvati(plavo) i 13% Severnosloveni(žuto) i zamislite vi to ČAK 20% Grci(svetlocrvena), a to je očito i razlog zašto su oni odvojeni pravoslavci sa Vizantijom dok su Hrvati i dalje ostali katolici sa Papom... "Srpska karta gena je najšarenija na svetu, to je đubrište gena od svih osvajača kroz istoriju"... brilliantmaps.com/the-genetic-map-of-europe/
    Šta vi mislite, kako bi sada bilo da se nije desio raskol Crkve u 11veku, da smo i dalje svi ostali braća i papini katolici, ma pitate li se vi to nekada? Svi su ovde zapravo Hrvati i katolici, neki poturčeno Hrvatsko cvijeće, a neki popravoslavljeno Vizantijsko smeće?
    Isus: Ja sam put, ISTINA i život...Sotona je lažac, on je otac svih laži...
    Dobrica: Laž je u samom biću Srbina, laž je srpaki državni interes...
    Harlot - odvojena crkva, ku**a, bludnica, koja se odvojila da obmanjuje narod i da sa njim dočeka antihrista...
    (Mali Vuk, 19. novembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  208. Kakav smo mi narod boze me sacuvaj ,nezivim u Srbiji 25 god i nemogu da verujem da su nam mozak isprali za tako kratko vreme postali smo mcdonalds kultura ili kolonija
    Nevole komsije ,mi? koje komsije ?
    one koje su nas klali i ubijali ? jel treba da ih volimo a oni nas jel vole?
    I vi se raspravljate kome smo najslicniji po tome ? umesto da napljujete ovaj liberaski smrdljivi portal .
    (eu gradjanin, 19. novembar 2022 09:28)

    Uzivas u liberalnoj EU a solis Srbima pamet da pljuju liberalne vrednosti i ostanu u srednjom veku.... Ma bravo care.
    (Goran, 19. novembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  209. Апсолутно Ирци! 100%!
    (Ксенија, 19. novembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  210. Ja uvek kazem da smo pravoslavni Irci to jest Kelti vise nego Sloveni
    (Mileta, 19. novembar 2022 09:50)

    # Link komentara

  211. Najsličniji smo Grcima, Bugarima, Makedoncima
    (hijavata, 19. novembar 2022 09:40)

    # Link komentara

  212. Najslicniji po izgledu i mentalitetu su vam kosovski Albanci.
    (Sulejmanoglu, 19. novembar 2022 09:38)

    # Link komentara

  213. Jermeni.
    (picasso, 19. novembar 2022 09:36)

    # Link komentara

  214. ovo za Špance ne može biti dalje od istine
    (Grof, 19. novembar 2022 09:36)

    # Link komentara

  215. Nasi muskarci su najslicniji Libancima i Egipcanima dok su zene sve odreda iste Ruskinje, Ukrajinke i Moldavke. Sve!
    (Zak, 19. novembar 2022 09:35)

    # Link komentara

  216. Jesu nam slični Latinoamerikanci. Temperamentni, srdačni, gostoljubivi, okrenuti porodici, druželjubivi, spremni na pesmu i igru i kafanu!
    Una cervesa i dos tequila, por favor!
    Bila, videla, doživela
    (Marija, 19. novembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  217. Glup narod i više od nas , ogromna bogata zemlja daleko od ratova a oni od najbolje zemlje početkom 20 veka pali u sirotinju i haos iz čiste gluposti .
    (Ivan, 19. novembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  218. Ko bre ponosan na ovu drzavu? xD
    (xd, 19. novembar 2022 09:31)

    # Link komentara

  219. Kakav smo mi narod boze me sacuvaj ,nezivim u Srbiji 25 god i nemogu da verujem da su nam mozak isprali za tako kratko vreme postali smo mcdonalds kultura ili kolonija
    Nevole komsije ,mi? koje komsije ?
    one koje su nas klali i ubijali ? jel treba da ih volimo a oni nas jel vole?
    I vi se raspravljate kome smo najslicniji po tome ? umesto da napljujete ovaj liberaski smrdljivi portal .
    (eu gradjanin, 19. novembar 2022 09:28)

    # Link komentara

  220. Turci 1/1. Grci također, sve turski mentalitet.
    (billy_the_cat, 19. novembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  221. Irci su ubedljivo kao mi. Kad god sam bio tamo, bilo je kao u Srbiji.
    (DrKadzija, 19. novembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  222. "Cista" glupost. U svom "najlepsem" izdanju?! Ako mi ne volimo "skoro sve svoje susede" to bi znacilo da su nasi susedi andjeli, da nad obozavaju, da su olicenje humanosti i dobrote. Valjda su nas, mozda zato i proterali sa svih srpskih etnickih prostora. Iz svoje teske dobrote i filantropije? Mozemo biti slicni bilo kom narodu ali je, postavljena konstatacija od koje se poslo je TOTALNO POGRESNA, cak podmukla i sa zadnjim namerama.
    (Zoran Knezevic, 19. novembar 2022 09:23)

    # Link komentara

  223. Ma Turci, geni su to...
    (Jovo, 19. novembar 2022 09:15)

    # Link komentara

  224. Ирци, Иранци и ирачани
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 19. novembar 2022 09:10)

    # Link komentara

  225. Glupo do bola...
    (deki, 19. novembar 2022 09:08)

    # Link komentara

  226. Rusi i Grci.
    (ddd, 19. novembar 2022 09:05)

    # Link komentara

  227. Trenutno smo najslicniji Ukrajincima, Iracanima, Libijcima i Sirijcima
    (:), 19. novembar 2022 09:03)

    # Link komentara

  228. a ko to voli svoje komsije?Nadji mi zemlju koja je dobra sa svim svojim komsijama i da nema krvavu proslost.Jednostavno da nije tako ne bi ni bili proterani iz Raja.
    (boki89, 19. novembar 2022 08:57)

    # Link komentara

  229. Najsličniji Srbima su drugi Srbi, znači Crnogorci, Makednoci, Bosanci, Hrvati izuzev Zagoraca, zapadni Bugari isl
    (Vid, 19. novembar 2022 08:53)

    # Link komentara

  230. Nasi ljudi su izglasali Argentince?
    Ha,ha. Turci i Grci su na primer najslicniji jedni drugima. Nikada to ne bi priznali. A Srbima su najslicniji Albanci. I obratno. Ni jedni ni drugi to ne bi priznali. Divno je sebe porediti sa nekim egzoticnim i dalekim narodima. Samo sto je to mastarija bez osnova. I Albanci su izabrali Brazllce i Argentince u slicnoj anketi.
    (NSBGD, 19. novembar 2022 08:53)

    # Link komentara

  231. Libanci - po ponašanju (qrčenju), hrani i muzici. Šta ćeš više.
    (rz, 19. novembar 2022 08:48)

    # Link komentara

  232. severna koreja
    (goki, 19. novembar 2022 08:46)

    # Link komentara

  233. Ma Turci bre, kakva juzna Amerika..
    (ilija, 19. novembar 2022 08:45)

    # Link komentara

  234. Nije tacno da Srbi ne vole svoje komsije. Ja bih rekao da je obrnuto. Kad je izbio WWII svi su se udruzili da nas u savezu sa nacistima istrebe (izuzev Rumunije i Grcke). Znaci, Hrvati, Bugari, Albanci, Madjari, Italijani, svi su se prosirili na racun Srba, a jedini dve okupacione zone/uprave na Balkanu bile su Srbija i Grcka. Sve ostale zemlje su bili nacisticki saveznici. Prema tome, nije do nas, do njih je. Da ne spominjemo sad WWI. Sve sto se desavalo 90-ih godina proslog veka posledica je WWII. Nisu Srbi prolili "prvu krv"
    (Sasa, 19. novembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  235. Ruka ruci svi smo Turci..
    (Sulejman, 19. novembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  236. Po kurč_nju imamo sijamske

    blizance , a to su Poljaci !

    Ko malo bolje poznaje istoriju , daće

    mi za pravo...
    (Čeki opinionista del cazzo, 19. novembar 2022 08:43)

    # Link komentara

  237. Ne bih rekao da je tako. Ima sličnosti kao što je ovde navedeno ali razlike su ipak veće. Argentinci su katolici i veliki vernici dok smo mi pravoslavci i nismo neki vernici jer samo par posto ljudi ide nedeljno u crkvu. Temperament nam je drugačiji. Oni su mnogo temperaturamentniji i veseliji od nas, mi smo nekako dosta depresivni i apaticni. Jednom sam gledao utakmicu Boke Juniors u kopa libertadores gde je jaka kiša non stop padala a stadion je bio pun i navijači su pevali i navijali od početka do kraja. Mi ne bi ni približno tako sigurno radili. Takođe njihov mentalitet i moral nije oblikovao socijalizam, dok je to kod nas ubedljivo najuticajniji faktor u pogledu na svet i društvo. Čak i oni koji sebe nazivaju desničarima su socialisti u ekonomskom smislu tipa centralizacija, javni sektor, birokratija.
    Prosto Srbi pre 1945 i posle nisu isti narod. I naravno na kraju mi smo bili deo Osmanskog carstva koje dosta utisalo na naše ponašanje i običaje. Oni to nisu imali.
    (Aron, 19. novembar 2022 08:42)

    # Link komentara

  238. Bosanci,Srbi,Hrvati,Crnogorci, Makedonci, Bugari, Turci su najblizi, isti mentalitet, temperament, vera u Boga, kuhinja..
    (Čoban, 19. novembar 2022 08:42)

    # Link komentara

  239. Ma nema nijedan narod, lepo je rekao onaj nas Akademik Srbi su lud narod(:
    (lerdi, 19. novembar 2022 08:39)

    # Link komentara

  240. Turci, Bugari, Hrvati.
    (petronas, 19. novembar 2022 08:38)

    # Link komentara

  241. Poznajem ih dosta, dakle delim mišljenje o Gaučosima.
    (Dr. Wess, 19. novembar 2022 08:37)

    # Link komentara

  242. Turci.
    (karađoglu, 19. novembar 2022 08:36)

    # Link komentara

  243. Irci, Bugari i Turci..
    (blejac, 19. novembar 2022 08:36)

    # Link komentara

  244. Najslicniji su nam ostali balkanski narodi.
    (Dzo, 19. novembar 2022 08:34)

    # Link komentara

  245. -Ne vole skoro sve svoje komšije

    Sa Mađarima smo Ok , takođe sa Rumunima,sa Bugarima imamo istoriju , ali mislim da se ne mrzimo,sa Makedoncima smo ok takođeR, u BiH znamo šta i kako i sa Hrvatima jedino može da se kaže da se ne volimo , ali verujem da većina nema ništa protiv Hrvata,,,tako da ne stoji ovo da "ne vole sve svoje komšije" po meni,,
    (pre_drag1, 19. novembar 2022 08:34)

    # Link komentara

  246. Argentinci, Irci, Bugari.
    (Beli, 19. novembar 2022 08:28)

    # Link komentara

  247. Najbolje da smo slični Japancima, ha, ha. Ili egzotičnim Južnoamerikancima. Realnost je da smo najsličniji Bugarima.
    (realno357, 19. novembar 2022 08:28)

    # Link komentara

  248. Turci, bre!
    (Bobiša, 19. novembar 2022 08:28)

    # Link komentara

  249. Najbližu nam Crnogorci i Hrvati.
    (Harwy, 19. novembar 2022 08:28)

    # Link komentara

  250. Nijedan, ovakvih nema na planeti... :-)
    (Kibo Zvezdara, 19. novembar 2022 08:18)

    # Link komentara

  251. Irci super? Po kojoj to skali?
    (NikolaBg, 19. novembar 2022 08:15)

    # Link komentara