- Komentari -
  1. (zigi, 18. novembar 2022 12:40)

    Inzenjer sa dva posla i samo 3000e. Nesto tu ne stima…
    (Straight Outta München, 20. novembar 2022 10:31)

    # Link komentara

  2. Nadam se da je sada svima jasno koliko političari i njihove porodice iz SVIH stranaka i u vlasti i u opoziciji imaju u odnosu na nas poštene gradjane Srbije.
    Nadam se da Vam je narode Srbije sada jasno od koga treba sve oduzeti kako bi nama velikoj većini bilo bolje.
    Ili će država krenuti da radi svoj posao i da oduzima nelegalno stečenu imovinu i pod hitno diže platu na 1500 evra minimum kako bi svi mogli normalno i dostojanstveno da živimo.....
    Imate još jako malo vremena....
    Ukoliko to ne uradite kreće pravedna preraspodela imovine i kapitala od strane samih gradjana Srbije.
    (Narodni poreznici, 19. novembar 2022
    ---------
    Gospodine "Narodni poreznice", bas ste me nsmejali?! Toliko, necu reci gluposti vec, naivnosti, retko moze statu uovoliko malo reci? Sta kazete "da drzava da po najmanje 1500 evra plate kako bi narod mogao dostojanstveno da zivi? Znaci, drzava mu dodje kao krava muzara, koja daje "mleko" u kolicinama koje su nama potrebne pa, samo je pomuzemo?! Hajde da kazemo da je nasa drzava "propala" kako je najcesce nazivaju "posteni poreski obveznici" poput Vas ali, onda se postavlja pitanje, zasto cuvene strane kompanije, koje rade kod nas a poticu iz "postenih" drzava gde su plate i po 2-3000 evr, ovde plcaju radnike po 50-60.000 dinara?! Da li im to, mozda, Vucic zabranjuje? Oni dolaze iz drzava, kako kod nas govori narodna gologuzija, "gde se zna red"?! Jedva cekam tih 1500 evra?! Bas bi mi odgovarala ta plata da kupim 3 tone peleta.
    (Knezevic Zoran, 20. novembar 2022 09:01)

    # Link komentara

  3. Nadam se da je sada svima jasno koliko političari i njihove porodice iz SVIH stranaka i u vlasti i u opoziciji imaju u odnosu na nas poštene gradjane Srbije.

    Nadam se da Vam je narode Srbije sada jasno od koga treba sve oduzeti kako bi nama velikoj većini bilo bolje.

    Ili će država krenuti da radi svoj posao i da oduzima nelegalno stečenu imovinu i pod hitno diže platu na 1500 evra minimum kako bi svi mogli normalno i dostojanstveno da živimo ili ćemo svi bojkotovati plaćanje poreza i računa i krenuti sami da oduzimamo od ovih lopovčina i utajivača poreza sve.

    Imate još jako malo vremena da se upristojite i krenete da radite svoj posao i budete država.

    Ukoliko to ne uradite kreće pravedna preraspodela imovine i kapitala od strane samih gradjana Srbije.
    (Narodni poreznici, 19. novembar 2022 23:12)

    # Link komentara

  4. (Nakon Dece Nema Vise Nazad, 19. novembar 2022 18:44)

    Koji ti to zakon citiraš?!
    Vanbračna i bračna zajednica su zakonski izjednačene!

    Porodični zakon
    Član 191.
    Imovina koju su vanbračni partneri stekli radom u toku trajanja zajednice života u vanbračnoj zajednici predstavlja njihovu zajedničku imovinu.

    Po zakonu ona je Oliverova žena/udovica i ona i njihov sin su jedini Oliverovi naslednici, nikakvi sestrići ni bratanci!
    (Sine ratio, 19. novembar 2022 19:19)

    # Link komentara

  5. Nema ti sta da se boris sestro. Zakon je jasan:

    1. Ako je tvoje ime na kupovnom ugoovu, zajedno sa Oliverovim, stan je tvoj!
    2. Ako tvoje ime nije na kupovnom ugovoru, a bila si u zakonskom braku sa Oliverom u trenutku kupovine stana, stan se deli izmedju tebe i Oliverove dece.
    3. Ako nisi bila u braku sa Oliverom u trenutku kupovine stana, stan de deli izmedju Oliverove dece.
    4. Ako je neko drugi, pored Olivera, potpisnik an kupovnom ugovoru, stan se deli izmedju te osobe i Oliverove dece.
    5. Ako je Oliver ostavio testament u kojem pise da tebi nista ne ostavlja, i pored toga, tebi zakonom pripada pola stana (u vrednosti) ako si bilu u braku sa njim u trenutku kupovine kuce.

    E sad, da ne bude sve sjajno, ako si bila sa Oliverom u braku, pola od svih njegovih zakonskih dugovanja (krediti) takodje pripadaju tebi.
    (Nakon Dece Nema Vise Nazad, 19. novembar 2022 18:44)

    # Link komentara

  6. Šta beše bratanac?
    (Big, 18. novembar 2022 17:

    Bratanac bi u ovom slučaju trebalo da bude sin Oliverovog brata .
    Nisam siguran da li je bratanac ispravno jer postoji izraz sinovac.
    Bratanac se negde odnosi na rodjaka ženske osobe (tetke) - sin njenog brata je bratanac (suprotno od sestrić).
    (Komša, 19. novembar 2022 16:48)

    # Link komentara

  7. @Tarmi Rićmi

    A ja iz Šumadije išao 1999. dole za njih..
    (Srki, 19. novembar 2022 15:07)

    # Link komentara

  8. Dobre srpske junake je ova država izrodila... Nekoliko stanova po Beogradu kupili, i to je ono što se zna, a što se ne zna, ko zna šta još imaju.
    Pride i lokale koji se izdaju, ma divota!
    Ali o pokojniku sve najbolje, veli naš narod, zar ne?!
    (Neo@, 19. novembar 2022 09:27)

    # Link komentara

  9. Kada su posle bombardovanja otišli s Kosova u našu firmu ih je došlo nekoliko, moj najbliži saradnik je došao iz Prištine, meni ih bilo strašno žao, pomagao sam njemu i porodici koliko sam mogao. Nakon mesec dana u firmu je došao još jedan kolega. Došao je da se upoznamo i ja ga pitao jesu uspeli bar nešto da iznesu, rekao mi je “izašli smo ovako kako me vidiš, svako sa tri kofera”. Kad je otišao, kolega iz Prištine reče “samo nije rekao da su koferi bili puni zlata i para, kao i moji”. Ubrzo su pokupovali stanove, kuće, lokale, auta… Pitali su me kasnije kako je moguće da ja nemam neki keš za stan u bg već otplaćujem kredit!? Danas je kolega iz Prištine direktor firme iako mu jeć suđeno za kriminalne radnje u firmi!
    (Nikola, 19. novembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  10. @zigi
    biti politicar koji je finansiran od strane interesne grupe je je mnogo nivoa iznad nekog inzenjera. I ovo nije teorija zavere. Puno politicara su finansirani od nekih interesnih grupa. Interesna grupa moze biti firma domaca, firma strana, strana vlada, domaca vlada, kriminalna grupa, opozicija stranih drzava itd.
    (Dylan Dog, 19. novembar 2022 08:37)

    # Link komentara

  11. Za ove šta pišu kako ona nije udovica jer nisu bili vjenčani...

    Postoji zakonski rok da sa vjenčanom ženom ne živiš pa da se računa da ste rastavljeni, i rok koliko dugo s nekom ženom nevjenčano da živiš pa da se gleda ko da ti je vjenčana žena.

    U slučaju da su oba uslova zadovoljena, ona i njihov sin su jedini Oliverovi nasljenici, nikakav bratanac!
    (Sine ratio, 19. novembar 2022 08:20)

    # Link komentara

  12. doticna je sopingovala po Delti dok je Oliver bio u zatvoru.
    (ja video, 18. novembar 2022 23:35)

    pa gde je trebalo da šopinguje? u Ušću? Merkatoru? kod Kineza u bloku?
    (abc, 19. novembar 2022 08:15)

    # Link komentara

  13. Stani bre . Odakle Oliveru Ivanoviću toliko para za te stanove po Beogradu ?
    I vi mi pričate za kosovo i da nekog sažaljevam i branim sa platom kojom ne mogu ni mesec da preživim ?
    Mi ne možemo da uđemo u EU i da živimo normalnijim životom i branimo one koji su se nabili na državnim jaslama i imaju po nekoliko stana ?
    Vi mene i ovaj goli narod zahebavate ?
    More m.. bre , neću više da čujem za kosovo
    Raspisujte izbore !
    (Mitra, 19. novembar 2022 08:15)

    # Link komentara

  14. A zašto je problem da se kupe 3-4 nekretnine? Moj drugari u BG imaju pod 2-3.
    Ja sam u Pragu i imam 4 nekretnine. Jedna je otplaćena, a ostale su još uvek u kreditu i rentiraju se.
    Zaista ne vidim problem sa tim.
    (rebro, 18. novembar 2022 15:49)

    Interesantnije bi bilo saznati da li imas za 'leba i cigare? Pusti gluposti sa nekretninama u Pragu, one su plod tvoje maste, nerealnih zelja i srpske bahatosti, nabusitosti i urodjenog smisla za laz, prevaru i obmanu.
    (Krle mk II, 19. novembar 2022 07:23)

    # Link komentara

  15. Boze mili, sta je radio ovaj Oliver kada je imao tolike pare i stanove da obezbedi sve sinove koje je za zivota napravio? Ljudi u Srbiji za 'leba nemaju, a on nije znao sta ce od para i nekretnina pri cemu se i ne zna sta je konkretno radio. Na posao svaki dan sigurno nije isao.
    (Nik, 19. novembar 2022 06:46)

    # Link komentara

  16. @Šta beše bratanac?
    (Big, 18. novembar 2022 17:08)
    Od brata sin.
    (Pera, 19. novembar 2022 05:09)

    # Link komentara

  17. Nemojte ni slucajno da me pozivate da kao nesto branim Kosovo. Ne pada mi na pamet ni meni niti bilo kome iz moje porodice.
    (3232f, 18. novembar 2022 18:59)

    Ne brini silo,neće te niko zvati...a da te zovu na sarmu i pečenje,prvi bi došao,još da ima nešto na akciji u pola cena,pa neko zlato skriveno...jao kiflo integralna
    (Jakoje, 18. novembar 2022 19:13)

    i ja bih prvi došao... ne valja ti poredjenje, jer svako će radije negde na sarmu nego u ljute bitke. i ti bi samo nećeš da priznaš.
    (neutral fe, 19. novembar 2022 01:51)

    # Link komentara

  18. Čime se to pokojni oliver bavio
    (nikola simić, 18. novembar 2022 16:55)


    Bio je profesor na Fakultetu a ona njegova studentkinja. Ubrzo su se se
    profesor i brucoškinja spanđali a sad pratimo brucoškinjin solo rijaliti program.
    (P. V., 19. novembar 2022 00:06)

    # Link komentara

  19. Srbi sa Kosova i Metohije su moja Braca i Sestre, tako ce da bude dok sam ziv.
    (Sinisa Sesic, 18. novembar 2022 23:56)

    # Link komentara

  20. doticna je sopingovala po Delti dok je Oliver bio u zatvoru.
    (ja video, 18. novembar 2022 23:35)

    # Link komentara

  21. @Eric Cartmen. Jesi pravi on. Takav "normalan" život ne bih nikome poželeo, rođen u Uroševcu, živeo na KiM u drugim mestima do 2018. pa ni tebi!
    (Velja, 18. novembar 2022 23:28)

    # Link komentara

  22. Ovde u Kraljevu ih došlo trideset i kusur hiljada,svi ali svi su debelo prodali šiptarima svoju imovinu,pokupovali su tim šiptarskim novcem sve.. od stanova,kuća pa do zaposlenja u državnim firmama,od Mupa do poreske uprave.Da neko slučajno hoće da se poigra i da pozove da se krene na kosovo niko ali niko ne bi došao na trg i odazvao se pozivu...jer oni su ga svesno prodali i to je najveći greh koji je učinjen od njih samih !
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 23:27)

    # Link komentara

  23. Svaki političar se obezbedio a narodu kenjaju kako treba da se šteti KAKVE SU TO GNJIDE OD LJUDI
    (Mandjup, 18. novembar 2022 22:49)

    # Link komentara

  24. Lepo se vi izčastiste sa stanovima nego se običan čovek pita ODAKLE POLITIČARI
    (Mandjup, 18. novembar 2022 22:45)

    # Link komentara

  25. kosovari.... dovoljno je reći, kosovari....
    (Nebojša Milovanović, 18. novembar 2022 22:44)

    # Link komentara

  26. Tri stana kes kola avioni kamioni.....od tamo nekog svima nepoznatog "politicara" za koga se tek posteno culo kad je ubijen....hm
    Nisam znao da su politicari toliko placeni u "drzavama" gde sve propada i nista ne fukcionise
    (Stanko, 18. novembar 2022 22:14)

    # Link komentara

  27. @ Bre! Kako ko. Ima onih koji su došli iz Bosne ali vas doseljenih sa juga Srbije ima (na svu sreću) samo u 3 - 4 sela u Vojvodini.
    (Vojvođanin, 18. novembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  28. @Jakoje
    Zaboravio si i ove što su prodali Šiptarima straćare i njive dedovine za 300.000€ , pa su došli u Kaludjericu i Boleč pa su odatle grlati Kosovo je Srbija ! Njih posebno volimo !
    p.s. i najredovniji su glasači za "rodoljubive " stranke sa retorikom " Kosovo je srce Srbije " a u kafani obavezno " Ko da mi otme iz moje duše Kooosovoooo " ...
    (Tomy Čubura, 18. novembar 2022 22:03)

    # Link komentara

  29. 4 stana su pola miliona evra. Pa vi vidite čime ovi iz "one" interesne grupe raspolažu.
    (A to su naše pare, 18. novembar 2022 21:51)

    # Link komentara

  30. A sto ne izgleda kao na slikama
    (bzvz, 18. novembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  31. zigi, 18. novembar 2022 12:40)

    kola kupis jednom u 3god, ne salji ih na zimovanja jezik se jednom plati, i eto ne sanjas vise stan nego ga kupis, ali ne vi bi siroko na sva vrata a ovamo kmecite nemate za stan, nikad ga necete ni imati ako tim tempom zivite a niste bogatas
    (ikic, 18. novembar 2022 20:31)

    # Link komentara

  32. Šta kenja ovaj lik?! Koliko razumem ovaj tekst lik proziva Beograđane kako su oni manje Srbi od Srba na Kosovu. Onih istih što su svoju zemlju prodali istim tim Šiptarima koji sede po Beogradu i trguju kako on kaže. Zemlju koju se preprodavali po 3-5 puta,za jednu kuću ste uzimali po 5 puta novac,a onda došli u Našu Srbiju ,u Srbiju koja vam svaki mesec pomaže ,pomaže ugroženim Kosovarima koju su pokupovali po Beogradu dva-tri stana,otvorili firme a to Beograđanin iz kruga dvojke ne može da uradi za dva života.
    (Janko, 18. novembar 2022 20:28)

    # Link komentara

  33. Radio sam 20 godina za 1000eur mesecno. Stedeo i svaki mesec uspeo da uštedim 1100eur. Šta sam mogao da kupim/stvorim od nekretnina posle 20 godina za tih 264.000eur ?
    (Alekksej, 18. novembar 2022 20:14)

    # Link komentara

  34. Da du oni nesrećnici koji su doživeli albansku golgotu znali kakve će potomke imati, ne da ne bi branili i oslobađali ništa nego ni potomstvo pravili ne bi.
    (Darko, 18. novembar 2022 19:49)

    # Link komentara

  35. @Knezevic Zoran

    Kako branis te "izbeglice", a hejtujes Srbe iz Beograda i centralne Srbije, neko bi mogao da pomisli da si i ti dosao sa strane, nesto prodao, pa se sad osecas prozvan i branis, a napadas ostale Srbe da su zli, zavidni, pakosni... Vidjeno je to mnogo puta, ali se nadam da to ovde nije slucaj...
    (Svako se cese tamo gde ga srbi, 18. novembar 2022 19:48)

    # Link komentara

  36. Ljudi sa Kosova su prodali svoju zemlju dole, ovde dosli sa parama, svi se zaposlili u javnim preduzecima posta, domovi zdravlja, opstina, eps. To bi nekako i podneo iako lokalna deca zbog njih ne mogu da se zaposle u tim preduzecima al kad te sa saltera onim torlackim akcentom opsuju da odbijes od saltera il da im ne kucas na vrata kancelrije i ne uznemiravas ih e od tog poludim. Doso si pun kesa u moje mesto, moj deda je zidao tu postu u kojoj radis i ti na mene danas sikces jer gram prostojnosti ni zahvalnosti nemas a posao si dobio preko debele veze.
    (box, 18. novembar 2022 19:44)

    # Link komentara

  37. I da,zaboravio sam...eno vam ga najbogatiji šiptar iz familije Devoli svako malo u Šeheru na Senjaku sedi sa "beogradskim" biznismenima i trguje! Kupuju vam šiptari stanove u Beogradu,sve više i više...nešto ne vidim da vam smetaju njihovi novci...smetaju vam srbi sa Kosova i Metohije što su živi i što imaju krov nad glavom,i to najviše smetaju verovali ili ne onim beograđanima koji su malo pre njih došli iz Bih,Hravatske...kao i ovima iz kruga dvojke što više vole olinjale pse i mačke nego decu!!!

    E moji srbi,preci su vam se u grobovima u helikoptere pretvorili!
    (Jakoje, 18. novembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  38. Hteti i uraditi su dva razlicita glagola. Da je hteo, valjda bi to i napravio ako mu je bilo vazno? Na drugu stranu, radjas dete starom coveku koji vec ima i zenu i tri sina, I ne pada ti na pamet da za zivota obezbedis minimum uslova za svoje dete? Nisi to pametno izvela. Ovo bacanje blata na odraslu bracu je takodjer glupo. Niko to ne voli. Neces se nakupiti simpatija kod ljudi.
    (Stefania, 18. novembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  39. Nemojte ni slucajno da me pozivate da kao nesto branim Kosovo. Ne pada mi na pamet ni meni niti bilo kome iz moje porodice.
    (3232f, 18. novembar 2022 18:59)

    Ne brini silo,neće te niko zvati...a da te zovu na sarmu i pečenje,prvi bi došao,još da ima nešto na akciji u pola cena,pa neko zlato skriveno...jao kiflo integralna
    (Jakoje, 18. novembar 2022 19:13)

    # Link komentara

  40. Džaba mi ovde pišemo i zblaznjavamo se, svi političari obezbedili i svoje praznike a mi od plata goli život (prezivljavanje).Ali neko rece i bogati placu.
    (Vera, 18. novembar 2022 19:10)

    # Link komentara

  41. Svi koji zive na kosovu sada imaju kuce po Srbiji, stanove deca im zive, a pobegli da se ne prica znam za Nis, svi zsposleni u EPS, Telekom, Kc prodali imovinu ta mo " velile patriote" na daljinuuuu
    (privilegovani s.., 18. novembar 2022 19:00)

    # Link komentara

  42. Nemojte ni slucajno da me pozivate da kao nesto branim Kosovo. Ne pada mi na pamet ni meni niti bilo kome iz moje porodice.
    (3232f, 18. novembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  43. ---------
    Siguran sam da niste Albnac, sto bi mnogi pretpostavili na osnovu Vaseg komentara. Da otkrijem "tajnu" svima? Radi se o tipicnoj srpskoj fukari, kome su zavist, pakost i zloba "najlepse", ako ne i jedine ljudske "vrline"?! Niko tako ne zavidi izbeglicama i proteranima kao sto to rade "pravi" Srbi, iz Beograda i centralne Srbije gde su, sa svih srpskih etnickih prostora bezali i sklanjali svoje zadnjice. Danas su oni "pravi i veliki" Srbi?! Siptari nikada i nikome ne nude "ogroman novac", ako ne moraju. Mozda nekom, od koga zaziru, ili od koga se plase. Ostalima jednostavno uzurpiraju imanja i u njihove kuce nasele svoje mnogobrojne porodice. Medjutim, sta je ovde interesaantno? Price o "ogromnom novcu" koji su ovi nesrecnici dobili od arnauta, izmislili su sami Srbi i to iz onih razloga koje cu ponovo navesti; Iz zavisti, pakosti i zlobe, koje prouzrokuju jos jedan ogavni osecaj premaa ovim nesrecnicima odnosno, MRZNJU. Bezrazloznu i ogavnu.
    (Knezevic Zoran, 18. novembar 2022 17:51

    Lično poznajem na desetine slučajeva...I da, uzeli su ogromne pare i eto ih po bg, kaludjerici itd
    (kifla s'alpskom, 18. novembar 2022 18:58)

    # Link komentara

  44. Koji lesinari medju komentatorima. Oliver nije planirao da bude ubijen dok munje dete malo pa stin nije prepisao detetu. Sigurno ga ne bi delio pola detetu a pola bratancu ili mozda jos procenat na racun deteta da pokloni snajki. Ovu zenu napadate kako je mnogo mladja navatala starijeg coveka, a on nije "kriv" sto je smotao klinku koja moze cetkanda mu bude. I naravno kao i mnogima i meni bode oci kako je Oliver kupovao stanove al to su radili svi kosovski funkcioneri.
    (box, 18. novembar 2022 16:00)

    sta ocekujes zemljace.
    da je sazaljevam.
    pa doticna nije ni isplakala pokojnika, a vec se kao statleta sa dubokim dekokteom pocela nuditi politickim strankama.
    nema ovo veze sa detetom. vec sa njom, majkom maloletnog decaka koji opet gleda i cita kako njegova familija zeli da ga izotima.
    a te familije nema u medijima, vec samo njegove majke, koja pritom nije ni udovica posto se pokojnik nikada nije razveo od 1. zene.
    ta familija kaze, ne zelimo medijski cirkus, za sve je nadlezan sud.
    a opet i za taj sud, doticna verovatno ima "jacu vezu".
    i da, nemam nista protiv da postoje razlike u godinama u vezi, ali 30 godina je barem po mom skromnom misljenju mnogo.
    cast izuzecima.
    dakle uz duzno postovanje ovo mi deluje kao malo finija verzija zadruge, i nije tema kojom treba da se bavi stampa, i mediji!
    a ko je sve poceo, doticna koja izadje i optuzi familiju svog pokojnog partnera i deteta, da hoce da je izotimaju.
    (oportunista, 18. novembar 2022 18:53)

    # Link komentara

  45. kojim biznisom se bavio oliver ivanovic kada je zaradio 3 stana u beogradu?
    ja sam inzenjer sa dva posla i prihodima od 3000 evra i ne mogu ni da sanjam da kupim vise od ovog jednog stana koji sam kupio. 3000 je daleko iznad proseka i mozda zvuci kao ludilo, ali uracunajte da za troje dece treba placati treninge, jezike, letovanja, zimovanja, rate za stan, auto, racune... meni su nulti roskovi u mesecu preko 1000 evra. znaci prvo 1200 evra na sto, pa onda moze da odzvoni 1. u mesecu. znaci ja jesam visa srednja klasa, ali nisam bogatas i ne mogu ni da sanjam da kupim tri stana u beogradu. a plus i zena radi.
    sa druge strane, ja sam mislio da politicar zivi od plate odbornika ili javnog sluzbenik, sto mu dodje dovoljno za ratu za kredit za jedan stancic. ako i toliko. otkud javnim sluzbenicima sa platama reda velicine 600 do 1500 evra (zavisno od funkcije) toliko para da svi kupuju po nekoliko stanova u beogradu, kuce na zlatiboru, vikendice na drini...
    ovaj narod je lud sta sve finansira, trpi i dozvoljava.
    (zigi, 18. novembar 2022 12:40)
    Kakav si ti to inzenjer kada ne znas pravopis?! Jesi cuo mozda da se recenica zapocinje velikim slovom?!
    (Vucko, 18. novembar 2022 18:49)

    # Link komentara

  46. Vređa ne kad mi kažu KOSOVARKA. To je pogrdan naziv za šiptare sa Kosova. Srbi sa Kosova su KOSOVCI. Molim da ih tako oslovljavate.
    A sad nastavite u prepucavanju SRBI.
    (Kosovka devojka, 18. novembar 2022 18:46)

    # Link komentara

  47. Siguran sam da niste Albnac, sto bi mnogi pretpostavili na osnovu Vaseg komentara. Da otkrijem "tajnu" svima? Radi se o tipicnoj srpskoj fukari, kome su zavist, pakost i zloba "najlepse", ako ne i jedine ljudske "vrline"?! Niko tako ne zavidi izbeglicama i proteranima kao sto to rade "pravi" Srbi, iz Beograda i centralne Srbije gde su, sa svih srpskih etnickih prostora bezali i sklanjali svoje zadnjice. Danas su oni "pravi i veliki" Srbi?! Siptari nikada i nikome ne nude "ogroman novac", ako ne moraju. Mozda nekom, od koga zaziru, ili od koga se plase. Ostalima jednostavno uzurpiraju imanja i u njihove kuce nasele svoje mnogobrojne porodice. Medjutim, sta je ovde interesaantno? Price o "ogromnom novcu" koji su ovi nesrecnici dobili od arnauta, izmislili su sami Srbi i to iz onih razloga koje cu ponovo navesti; Iz zavisti, pakosti i zlobe, koje prouzrokuju jos jedan ogavni osecaj premaa ovim nesrecnicima odnosno, MRZNJU. Bezrazloznu i ogavnu.
    (Knezevic Zoran, 18. novembar 2022 17:51)
    Ništa nisi pogodio, ja sam iz Vojvodine tj. Južnog Banata.
    Džaba si krecio.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 18:41)

    # Link komentara

  48. Ona nije Udovica! Nije vencana sa Oliverom Ivanovicem!
    (Kontras, 18. novembar 2022 18:32)

    # Link komentara

  49. Pa Taj Stan za Koji ova kaze da je ozabio Zarku kada se ozenio nije bio samo Oliverov vec Stan Koji je stekao tokom trajanja bracne zajednice sa Marinom.Znaci ti si za samo par godina uspela sa Oliverom da zaradis Stan,a Marina nije nista zaradila za 30 godina koliko su bili u braku.Bas nerealno.A ti si vredna pcelica Milena,pardon Maja
    (Olga, 18. novembar 2022 18:05)

    # Link komentara

  50. Šmekeru nisu oni bili na ulici vec su u živeli u to vreme najnormalnije moguce u svojim kucana i onda su Albanci polako i u tajnosti poceli da im nude za kuce koje realno nisu u to vreme vredele ni 50 000 eura recimo 400 000 eura.
    I tako su albanci kupili Kosovo.
    To je javna tajna o kojoj niko ne sme u javnosti da prica.
    Cak je bilo ono u fazonu
    - Kako su glupi ovi šiptari kolike pare nude za kuce na Kosovu.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 16:52)

    Pričaš o 10% ljudi koji su bili situirani kad su došli posle 99-te!!!
    Šta ćemo sa ostalima koji nisu imali ništa?
    A šta bi ti uradio na njihovom mestu?
    Ovde bi ljudi za 100e prodali oca i majku,da ne pričamo o 50.000 i više eura tako da nema potrebe za tom vašom pričom!!!
    Da je država stala iza njih,da se pojedincima tipa Čović nekad,sada Zvonko Veselinović i ekipa nije omogućilo da pokradu sve možda bi se druga pesma pevala!
    Svima su puna usta Kosova a većina čast izuzecima nikad nije bila u Dečanima
    Pećkoj Patrijaršiji,Gračanici...a ovde u komentarima se vidi takva mržnja da se zapitam šta ste vi,pošto srbi očigledno niste.
    Sve najbolje.
    (Jakoje, 18. novembar 2022 18:04)

    # Link komentara

  51. Sta ima da dokazujes bilo kome odakle ti novac? Radio sam i stedeo 20 godina i zaradio za stan. Kako da dokazem da sam 20 godina stedeo i odvajao od usta? Sklanjao u slamaricu od svake nadnice i dnevnice. Kako da dokazem da sam stedeo na svemu i prikupio?
    (Ljubisa Livac, 18. novembar 2022 17:09)
    зато нам и јесте овако,да постоји закон о пореклу имовине многе ствари би биле другачије,а што се тиче доказа лако је,докажеш колико си зарађивао,помножиш са годинама рада,одузмеш за трошкове живота(храна, рачуни,порез,школовање...)значи све оно што си морао да платиш и то је то
    (DžejAr65, 18. novembar 2022 18:01)

    # Link komentara

  52. Kosovo nije izgubljeno vec su ga albanci kupili.
    Tako što su nudili ogroman novac za srpske kuce.
    A ti što su prodali te kuce pokupovali stanove u BG i NS i sada glume patriote i biznismene.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 14:50)
    ---------
    Siguran sam da niste Albnac, sto bi mnogi pretpostavili na osnovu Vaseg komentara. Da otkrijem "tajnu" svima? Radi se o tipicnoj srpskoj fukari, kome su zavist, pakost i zloba "najlepse", ako ne i jedine ljudske "vrline"?! Niko tako ne zavidi izbeglicama i proteranima kao sto to rade "pravi" Srbi, iz Beograda i centralne Srbije gde su, sa svih srpskih etnickih prostora bezali i sklanjali svoje zadnjice. Danas su oni "pravi i veliki" Srbi?! Siptari nikada i nikome ne nude "ogroman novac", ako ne moraju. Mozda nekom, od koga zaziru, ili od koga se plase. Ostalima jednostavno uzurpiraju imanja i u njihove kuce nasele svoje mnogobrojne porodice. Medjutim, sta je ovde interesaantno? Price o "ogromnom novcu" koji su ovi nesrecnici dobili od arnauta, izmislili su sami Srbi i to iz onih razloga koje cu ponovo navesti; Iz zavisti, pakosti i zlobe, koje prouzrokuju jos jedan ogavni osecaj premaa ovim nesrecnicima odnosno, MRZNJU. Bezrazloznu i ogavnu.
    (Knezevic Zoran, 18. novembar 2022 17:51)

    # Link komentara

  53. Pa kad si nevencana
    (xy, 18. novembar 2022 17:51)

    # Link komentara

  54. Licno Sam poznavala pokojnog Olivera I njegovu porodicu.Oliver je oduvek bio licnost sklona pprocima kada je u pitanju bracni I porodicni zivot.Zabemarivao je Marinu zbog svakojakih Zena.Ali koliko znam nikada se zvanicno nije razveo od Marine.Ovoj gospodja Ili gospodjici Mileni nije dovoljno to sto ga je odvojila od porodice I supruge Jos trazi I stan.Nikola,Zarko I Janko imaju pravo nasledjivanja I uopste Ne vidim razloge zbog kojih bi se oni odrekli svojih delova I ustupili ih pomenutoj g-dji Ili njenom sinu posle svega sto im je priredila I rasturila porodicu.Ovu g-dju Mileni treba da Bude sramota
    (Vlada, 18. novembar 2022 17:51)

    # Link komentara

  55. Sta ima da dokazujes bilo kome odakle ti novac?
    (Ljubisa Livac, 18. novembar 2022 17:09)

    Šta si ti sad s Marsa pao?!

    Pa svuda moraš da dokažeš odakle ti novac.

    Ako bude tako kako kažeš, 20 godina odvajajo do usta onda oni to izračunaju koliko može da bude.

    A ako imaš po 5-10 stanova onda ne možeš reći da si 20 godina štedeo od plate, onda te traže da im pokažeš koliku si ti to platu imao da si uspeo toliko da uštediš.

    Često kukaju kako Srbija nema zakon o poreklu novca, ima već odavno, to je ugrađeno u Zakon o sprečavanju pranja novca i finsniranju terorizma, ima definisano da se od neke sume na gore moraš dokazati odakle ti, no to je samo na papiru i u teoriji tako.
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 18. novembar 2022 17:49)

    # Link komentara

  56. Па ево, супруга и ја смо у браку узели смо стан који је уписан искључииво на мене, супруга је подигла у банци део кредита, нигде не пише да је дала паре , други стан који сад планирамо, биће на њу. Код нормалних људи нема проблема. И какве везе то године имају?!? И шта ако хоће да гради каријеру сада? Да ли се експонирала и грабила и крала док је била са Оливером? Каква то малограђанска размишљања имате?

    Svaka imovina stecena u braku je automatski po 50% na oba bracna druga bez obzira na cije ime je zavedena.
    I mi smo kupili kucu,zavedena je na moje ime,ali to ne znaci da je samo moja
    (gerrard, 18. novembar 2022 17:32)

    # Link komentara

  57. Па и јесте циркус, пуна уста Косова а некретнине пуцају по централној Србији. Која је то рента од 2000 евра? И како поштен човек да заради толики новац или је просто дошао ђаво по своје.
    (Ћорће, 18. novembar 2022 17:22)

    # Link komentara

  58. @zigi

    Sta ima da dokazujes bilo kome odakle ti novac? Radio sam i stedeo 20 godina i zaradio za stan. Kako da dokazem da sam 20 godina stedeo i odvajao od usta? Sklanjao u slamaricu od svake nadnice i dnevnice. Kako da dokazem da sam stedeo na svemu i prikupio?
    (Ljubisa Livac, 18. novembar 2022 17:09)

    # Link komentara

  59. Šta beše bratanac?
    (Big, 18. novembar 2022 17:08)

    # Link komentara

  60. Laže garant.
    (Pridjen, pozdravin se, 18. novembar 2022 17:06)

    # Link komentara

  61. ti apsolutno nisi shvatio poentu. veliki broj nekretnina moze da se kupi jedino:
    1. od biznisa
    2. od nasledstva
    3. od kriminala
    (zigi, 18. novembar 2022 16:21)

    Pa i kriminal je biznis!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 18. novembar 2022 17:04)

    # Link komentara

  62. Čime se to pokojni oliver bavio
    (nikola simić, 18. novembar 2022 16:55)

    # Link komentara

  63. Nevjenčana supruga se nakon 3 godine zajedničkog života računa jednako ko i da su vjenčani, sa svim pravima i obavezama, a pogotovo ako imaju dijete!
    (Deep Throat, 18. novembar 2022 16:53)

    # Link komentara

  64. И какве везе то године имају?!? И шта ако хоће да гради каријеру сада? Да ли се експонирала и грабила и крала док је била са Оливером? Каква то малограђанска размишљања имате?
    (Објављен коментар, 18. novembar 2022 16:21)

    Sto se ovoga tice, razlika je 30 godina, to nije i nikad nece biti normalna razlika izmedju partnera, zvali vi to malogradjaskim razmisljanjem ili ne, naravno svako bira za sebe iz svojih nekih, koji god to bili razlozi.
    Nije problem sto gradi karijeru vec sto nema kompetentnosti za poziciju na kojoj je i koju je dobila ISKLJUCIVO zato sto se poziva na to da je Oliverova udovica. Inace ona je zavrsila nesto vezano za umetnost i to na privatnom fakultetu, a politikom se bavi od skoro i odmah po uclanjenju u stranku je dobila mesto narodne poslanice, i opet podvlacim, to nije malogradjansko razmisljanje vec cisto rezonovanje. Naravno da ljudi imaju pravo da komentarisu jer se ti poslanici placaju iz budzeta OD NASEG novca.
    (Nina, 18. novembar 2022 16:52)

    # Link komentara

  65. Kosovo je srce Srbije!!A u srcu Srbije stanovi i lokali !!!Živela Srbija...daj stan!
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 14:08)
    Kosovo nije izgubljeno vec su ga albanci kupili.
    Tako što su nudili ogroman novac za srpske kuce.
    A ti što su prodali te kuce pokupovali stanove u BG i NS i sada glume patriote i biznismene.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 14:50)

    Šmekeri,da ste im vi obezbedili krov nad glavom možda ne bi prodali???
    Ili su trebali da budu na ulici da bi vi šmekeri željni sarme i rošztilja bili zadovoljni????
    (Jakoje, 18. novembar 2022 15:28)
    Šmekeru nisu oni bili na ulici vec su u živeli u to vreme najnormalnije moguce u svojim kucana i onda su Albanci polako i u tajnosti poceli da im nude za kuce koje realno nisu u to vreme vredele ni 50 000 eura recimo 400 000 eura.
    I tako su albanci kupili Kosovo.
    To je javna tajna o kojoj niko ne sme u javnosti da prica.
    Cak je bilo ono u fazonu
    - Kako su glupi ovi šiptari kolike pare nude za kuce na Kosovu.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 16:52)

    # Link komentara

  66. @nenad, ako je novac prebačen na račun onda to nije kupovina za keš već kupovina preko računa.
    Za keš je onaj deo iz kese kad se istrese na sto.
    (rebro, 18. novembar 2022 16:51)

    # Link komentara

  67. Otkud ti lova sestro za stanove?
    (Neša, 18. novembar 2022 13:41)

    Radi se po nekoliko poslova, radno vreme i do 12 casova, manikura, pedikura, estetska hirurgija, ima toga jos. Ne sedi se na portalu i dzabalebari.
    (Kizo, 18. novembar 2022 16:51)

    # Link komentara

  68. @Објављен коментар, u EU se u katastart upisuju oba supružnika ako učestvuju u kreditu zajedno.
    Problem u Srbiji je nakaradna procedura i što Srbi ne poštuju katastar.
    (rebro, 18. novembar 2022 16:50)

    # Link komentara

  69. @zigi, ja sam od plate kupio nekretnine. Moji drugari u Bg isto tako.
    (rebro, 18. novembar 2022 16:48)

    # Link komentara

  70. Evo ti jedna zakonska matematika, bez dinara krađe, naravno vrlo moralno upitna.
    (sve je relativno, 18. novembar 2022 12:57)

    Ne, nije moguće. da je štedeo od tih para i po 1500€ mesečno, to je za 10 godina 180.000€. Nikako nije od toga mogao da kupi 4 stana u Beogradu (ili gde već), lokal koji izdaju za 2.000€, a verujem da ima toga još.
    (only fools and horses, 18. novembar 2022 14:03)

    Ja sam dao plastičan primer, ali evo ti još za razmišljanje. Oliver je rođen 1953.,imao je 46 do rata na Kosmetu, pa valjda je mogao steći i stekao je neku ušteđevinu, nije on radio u prodavnici.
    (sve je relativno, 18. novembar 2022 16:47)

    # Link komentara

  71. pitamo se otkud stanovi,pa uplaćujemo svi za pomoć ljudima na Kosovu
    (Nedja, 18. novembar 2022 16:44)

    # Link komentara

  72. Па ево, супруга и ја смо у браку узели смо стан који је уписан искључииво на мене, супруга је подигла у банци део кредита, нигде не пише да је дала паре , други стан који сад планирамо, биће на њу. Код нормалних људи нема проблема. И какве везе то године имају?!? И шта ако хоће да гради каријеру сада? Да ли се експонирала и грабила и крала док је била са Оливером? Каква то малограђанска размишљања имате?
    (Објављен коментар)

    U ovom slucaju vi pokazujete vasu malogradjanstinu time sto ne citate ono sto sam ja napisala ali uredno ostavljate komentar. Ja sam naglasila u vanbracnim zajednicama, u BRACNIM zajednicama imovina je ZAJEDNICKA ako je stecena tokom braka bez obzira na koga se vodi, a kako cete vi i vasa supruga posle da resavate vasu imovinu ako do toga dodje to je medju vama, ali ako ukljucite sud u to, onda je taj stan koji se vodi na vas zajednicki i stan koji bi se vodio na suprugu je isto zajednicki, to je, opet podvlacim, ono kako sud to vidi. Vi ste slobodni da napravite kakvu god zelite zajednicku odluku i sud se onda mesati nece.
    Ja sam isto tako napomenula da je praksa kod VANBRACNIH partnera takva da se zajednicka imovina vodi na oba partenra, posto je, u protivnom, vlasnistvo nekretnine na onome ko je upisan kao vlasnik, tako vidi sud. Da su u momentu kupovine stana, oni bili u zajednici par godina i imali decu, onda bi se poveo postupak utvrdjivanja vanbracne zajednice i ako je kupljen kad je zapocela zajednica onda je zajednicki.
    (NIna, 18. novembar 2022 16:43)

    # Link komentara

  73. @zigi, ja nisam inženjer a imam 4 nekretnine u Pragu.
    (rebro, 18. novembar 2022 15:47)

    ti apsolutno nisi shvatio poentu. veliki broj nekretnina moze da se kupi jedino:
    1. od biznisa
    2. od nasledstva
    3. od kriminala

    od plate drzavnog sluzbenika ne moze da se kupi tri stana u beogradu. sa druge strane, koliko znam, oliver ivanovic nije biznismen, kao ni 99% nasih politicara. onda njihova ogromna imovina moze da bude samo pod broj 3.
    inace srbija (do skora cg i albanija, ali mozda su oni nesto promenili) je JEDINA drzava u evropi gde se pri kupovini nekretnine ne proverava poreklo novca. zanci dodjes u banku iskesiras 200.000 evra i sve normalno i legalno. drzava ti ne trazi pisani trag otkud ti 200.000 evra. ili milion. ili 10 miliona. nebitno.
    (zigi, 18. novembar 2022 16:21)

    # Link komentara

  74. Ako je platila pola novca zasto stan nije upisan na njeno i njegovo ime po pola? To je praksa kad su dvoje u vanbracnoj zajednici (mada se polako potencira i takav upis u bracnoj zajednici, al sad nije tema). Malo je cudno da oni zajedno kupe a da se vodi samo na njega koji je i ozenjen (nisam sigurna da je zvanicno razveden) i ima decu i verovatno ima i imovinu na svoje ime vec.
    Uostalom, ako ima dokaz da je pola novca bilo njeno bez problema ce pola stana biti izuzeto iz nasledjivanja. Ovako imamo samo njenu rec da je ona dala pola, pritom stan je kupljen na pocetku veze kad je ona imala koliko 20ak godina? A dete ce dobiti deo koliko ga i sleduje.
    A to da li je ili nije sponzorusa u to ne bih ulazila, ali cinjenica jeste da je on bio 30 godina stariji od nje, i cinjenica jeste da se ona sad grabi za sve moguce 'pozicije' na konto toga sto je njegova 'udovica', iako nije zvanicno udovica, i da je itekako profitirala od svega ovoga.
    (Nina, 18. novembar 2022 14:33)

    Па ево, супруга и ја смо у браку узели смо стан који је уписан искључииво на мене, супруга је подигла у банци део кредита, нигде не пише да је дала паре , други стан који сад планирамо, биће на њу. Код нормалних људи нема проблема. И какве везе то године имају?!? И шта ако хоће да гради каријеру сада? Да ли се експонирала и грабила и крала док је била са Оливером? Каква то малограђанска размишљања имате?
    (Објављен коментар, 18. novembar 2022 16:21)

    # Link komentara

  75. Svi u Bgd a pričaju o patriotizmu i Kosovu.
    (Džoni Džep, 18. novembar 2022 16:18)

    # Link komentara

  76. zigi, 18. novembar 2022 12:40

    Svaka tebi čast, ali mene su u školi učili da nova rečenica počinje velikim slovom...
    Ali to ovde izgleda nije bitno!
    (Kamiondžija, 18. novembar 2022 14:57)

    ovog puta si u pravu - ovde nije bitno. gde je bitno ja pocinjem velikim slovom. zato si ti kamiondzija, a ja doktor nauka, jer umem da razlikujem bitno od nebitnog ;)
    (zigi, 18. novembar 2022 16:16)

    # Link komentara

  77. Veze mi sa severa nemamo sa Kosovom.
    (Vojvođanin, 18. novembar 2022 15:58)

    Pa realno vise imate veze sa Bosnom odakle se se dovukli posle drugog svetskog.
    (Bre!, 18. novembar 2022 16:16)

    # Link komentara

  78. @rebro
    Imaš 4 nekretnine, 3 se još otplaćuju...
    Gospođa kaže za Olivera da je dvojici sinova prebacio novac na račun za kupovinu stanova..... Znači ne kredit, ne da otplaćuju, kupovina za keš.....
    (nenad, 18. novembar 2022 16:15)

    # Link komentara

  79. Onlyfans
    (Klasicna, 18. novembar 2022 16:11)

    # Link komentara

  80. Ko o čemu - Kosovari o podeli imovine.
    (Milan, 18. novembar 2022 16:09)

    # Link komentara

  81. Kako su steceni ti silni stanovi? Poreske i druge inspekcije neka se ukljuce pa neka oduzmu svu nelegalno stecenu imovinu, da sinovi nauce kako se krvavo stice ali posteno!
    (m, 18. novembar 2022 16:04)

    # Link komentara

  82. Ovi rođeni u Bg, Ns, ubeđeni sa rođenjem došla pamet, kultura i pravo da pljuju po ostalim Srbima, svi su im došli iz neke pripi...., kad već broje polovinu, zašto nemaju i polovinu najumnijih Srba rođenih u Bg, Ns itd, pametnom dosta.
    (ccccc, 18. novembar 2022 16:03)

    # Link komentara

  83. Koji lesinari medju komentatorima. Oliver nije planirao da bude ubijen dok munje dete malo pa stin nije prepisao detetu. Sigurno ga ne bi delio pola detetu a pola bratancu ili mozda jos procenat na racun deteta da pokloni snajki. Ovu zenu napadate kako je mnogo mladja navatala starijeg coveka, a on nije "kriv" sto je smotao klinku koja moze cetkanda mu bude. I naravno kao i mnogima i meni bode oci kako je Oliver kupovao stanove al to su radili svi kosovski funkcioneri.
    (box, 18. novembar 2022 16:00)

    # Link komentara

  84. Veze mi sa severa nemamo sa Kosovom. Mentalitet, principi - nebo i zemlja.
    (Vojvođanin, 18. novembar 2022 15:59)

    # Link komentara

  85. Veze mi sa severa nemamo sa Kosovom.
    (Vojvođanin, 18. novembar 2022 15:58)

    # Link komentara

  86. Ziva sreca sto Djindjic nije proziveo, videlo bi se i za njega koliko je "posten".
    (Bre!, 18. novembar 2022 15:53)

    # Link komentara

  87. A zašto je problem da se kupe 3-4 nekretnine? Moj drugari u BG imaju pod 2-3.
    Ja sam u Pragu i imam 4 nekretnine. Jedna je otplaćena, a ostale su još uvek u kreditu i rentiraju se.
    Zaista ne vidim problem sa tim.
    (rebro, 18. novembar 2022 15:49)

    # Link komentara

  88. @zigi, ja nisam inženjer a imam 4 nekretnine u Pragu.
    (rebro, 18. novembar 2022 15:47)

    # Link komentara

  89. Nisam simpatizer ove, nekada fizicki prelepe zene, sada monstruma, koji podseca na ove unakazene pevaljke i starlete, koje lice na sve, samo ne na zene. Ipak, voleo bih da mi kazete o kojim Srbima mi, iz centralne Srbije imamo pozitivno misljenje? Zavideli smo Srbima iz Krajine na kesama sa brasnom, uljem i makaronama koje su dobijali od Crvenog krsta. Srbi iz Crne Gore su takodje negativni jer nam zauzimaju visoka radna mesta i pivezani su "kao creva"?! Srbi sa Kosova i Metohije su najgori "jer nas kostaju" jer zive na "nasoj grbaci" i zovemo ih "siptarima"?! Ovde, cini mi "ima leba" za sve one "nesposobne" koji dolaze a nikako za one koji su odavde. Smesni ste.
    (Zoran Knezevic, 18. novembar 2022 13:53)


    Hvala na divnom komentaru, Zorane. Samo nas narod ima podele na Srbe iz Bosne, Srbe iz Hrvatske, Srbe iz Crne Gore, Kosovare (ta mi je najtuznija jer je pogrdna na vise nacina), i nijedni nisu dobri Srbima iz centralne Srbije, a pogotovo Beogradjanima. Na moju veliku zalost, nista se ne menja svih ovih godina, samo ide nagore.
    (Inception, 18. novembar 2022 15:43)

    # Link komentara

  90. Kosovo je srce Srbije!!A u srcu Srbije stanovi i lokali !!!Živela Srbija...daj stan!
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 14:08

    Tako je žu-žu beograđanine iz Merošine!
    (Jakoje, 18. novembar 2022 15:29)

    # Link komentara

  91. Kosovo je srce Srbije!!A u srcu Srbije stanovi i lokali !!!Živela Srbija...daj stan!
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 14:08)
    Kosovo nije izgubljeno vec su ga albanci kupili.
    Tako što su nudili ogroman novac za srpske kuce.
    A ti što su prodali te kuce pokupovali stanove u BG i NS i sada glume patriote i biznismene.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 14:50)

    Šmekeri,da ste im vi obezbedili krov nad glavom možda ne bi prodali???
    Ili su trebali da budu na ulici da bi vi šmekeri željni sarme i rošztilja bili zadovoljni????
    (Jakoje, 18. novembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  92. A jel nju nisu napadali Mika i Leka ?
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 15:26)

    # Link komentara

  93. "Srednjem sinu je Oliver prepisao svoj stan kad se oženio, a drugoj dvojici sinova prebacio je novac za stan na račun."
    Lepo, boga mi, Ivanovic je kao nesebicni patri(J)ota zaradio za tri stana, pa sve nesto razmisljam odakle!
    A sto se gospoje tice, stvarno bu vise mogla da umukne!
    (Crni Juricu, sta tebi ovo treba?, 18. novembar 2022 15:26)

    # Link komentara

  94. A šta na sve kaže tata od dotične,inače Oliverov vršnjak ?
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 15:20)

    # Link komentara

  95. Ja sam stvarno zbunjen.
    Gde je radio Oliver kada ispade da je kupovao stanove ovom brzinom.
    Jednom sinu, drugom sinu ...
    Ja ceo zivot radim i nemam zasta pas da me ujede.
    (Zaprepasteni, 18. novembar 2022 12:07)

    U Bolnici u Kosovskoj Mitrovici gde se plata u njegovo vreme kretala od 100 do maksimalno 300 eura.

    Ali u odnosu na ove danas on ispada dobri Samarićanin
    (3210, 18. novembar 2022 15:16)

    # Link komentara

  96. Nema Kosovara na funkciji koji se nije ovajdio! Propast
    (veljko, 18. novembar 2022 15:15)

    # Link komentara

  97. Gospodja ministarka se bogato namlatila para za zivota pokojnog mu muza
    (Fizaret, 18. novembar 2022 15:06)

    # Link komentara

  98. zigi, 18. novembar 2022 12:40

    Svaka tebi čast, ali mene su u školi učili da nova rečenica počinje velikim slovom...
    Ali to ovde izgleda nije bitno!
    (Kamiondžija, 18. novembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  99. A odakle vam da je zaista jednom sinu kupio stan, a drugoj dvojici dao pare? To je rekla Milena, ne znači da je tačno. Pri tome, cene stanova u K. Mitrovici ili npr. Beogradu ne mogu da se porede. Za cenu jednog stana u Beogradu, kupiš tri u K. Mitrovici.
    (Siniša, 18. novembar 2022 14:53)

    # Link komentara

  100. Kosovo je srce Srbije!!A u srcu Srbije stanovi i lokali !!!Živela Srbija...daj stan!
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 14:08)
    Kosovo nije izgubljeno vec su ga albanci kupili.
    Tako što su nudili ogroman novac za srpske kuce.
    A ti što su prodali te kuce pokupovali stanove u BG i NS i sada glume patriote i biznismene.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 14:50)

    # Link komentara

  101. Ako nema gde primiću je kod mene u stan, a za sina ćemo se snaći nešto, dok organizujemo zajednički život.
    (123, 18. novembar 2022 14:48)

    # Link komentara

  102. Ma,ludilo,dovatis se sa par decenija starijim covekom,napravi ti dete,nikada te ne ozeni,nikada ne zivi sa tobom...ali jednoga dana ulazis u nasledni red,bez problema.
    Koja je poruka ovakvih licnosti: leba bez motike? Da je porodica i brak prevazidjena stvar ?

    Ali,vrhunac ucviljenosti bili su njeni crveni nokti na sahrani!
    Neko iz protokola: tetke,ujne,babe mogao je gospodji da kaze da se to u Srbiji ne ide takav na sahranu.
    (Nini, 18. novembar 2022 14:35)

    # Link komentara

  103. Izgleda da će jedino nejaki Bogdan da izvisi za stan. Jadničak.
    (Dragan Jovanović, 18. novembar 2022 14:35)

    # Link komentara

  104. Neces se preko deteta dočepati stana, sponzoruso obična
    (spalle, 18. novembar 2022 12:01)

    Значи живиш са човеком, имаш дете са њим од 11 година и очекујеш да останеш у стану који си платио по пола. И због тога је спонзоруша? Па на улицу са њом и дететом? Какве глупости пишете. Проклета имовина., увек је некоме мало.
    (Објављен коментар, 18. novembar 2022 12:56)

    Ako je platila pola novca zasto stan nije upisan na njeno i njegovo ime po pola? To je praksa kad su dvoje u vanbracnoj zajednici (mada se polako potencira i takav upis u bracnoj zajednici, al sad nije tema). Malo je cudno da oni zajedno kupe a da se vodi samo na njega koji je i ozenjen (nisam sigurna da je zvanicno razveden) i ima decu i verovatno ima i imovinu na svoje ime vec.
    Uostalom, ako ima dokaz da je pola novca bilo njeno bez problema ce pola stana biti izuzeto iz nasledjivanja. Ovako imamo samo njenu rec da je ona dala pola, pritom stan je kupljen na pocetku veze kad je ona imala koliko 20ak godina? A dete ce dobiti deo koliko ga i sleduje.
    A to da li je ili nije sponzorusa u to ne bih ulazila, ali cinjenica jeste da je on bio 30 godina stariji od nje, i cinjenica jeste da se ona sad grabi za sve moguce 'pozicije' na konto toga sto je njegova 'udovica', iako nije zvanicno udovica, i da je itekako profitirala od svega ovoga.
    (Nina, 18. novembar 2022 14:33)

    # Link komentara

  105. Kosovo je srce Srbije!!A u srcu Srbije stanovi i lokali !!!Živela Srbija...daj stan!
    (Tarmi Rićmi, 18. novembar 2022 14:08)

    # Link komentara

  106. ...
    Evo ti jedna zakonska matematika, bez dinara krađe, naravno vrlo moralno upitna.
    (sve je relativno, 18. novembar 2022 12:57)

    Ne, nije moguće. da je štedeo od tih para i po 1500€ mesečno, to je za 10 godina 180.000€. Nikako nije od toga mogao da kupi 4 stana u Beogradu (ili gde već), lokal koji izdaju za 2.000€, a verujem da ima toga još.
    (only fools and horses, 18. novembar 2022 14:03)

    # Link komentara

  107. Ala je gospodin Oliver zaradio boreći se za naša prava na KiM. Svaka čast, a ja mislio on neki lik kao Koštunica pa nema ništa stečeno kad ono svi zbrinuti.
    (Jagodinac, 18. novembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  108. Na žalost našu Srpsku među tim kosovarima je teško naći poštenog i čestitog čovijeka.
    (Bokelj, 18. novembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  109. Odakle pare za skupu garderobu,kola,izlaske,svakodnevne ručkove i vecere u "Gušti mora"... možda si ti i tipovala nesto...nekada...nekoga....
    (Šojic, 18. novembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  110. @zigi

    Ja sam inženjer u Francuskoj, jedino sto radim jedan posao a ne dva kao ti, ali sve sto si rekao važi i za mene. Jedan stan koji se otplaćuje lagano na kredit, a lik ladno dvojici sinova kupio po stan a drugoj dvojici "prebacio novac na račun da sebi kupe sebi po stan". Kao da kupuju patike.
    (Ja, 18. novembar 2022 13:56)

    # Link komentara

  111. Najveći šljam (čast izuzetcima)je sa severa Kosova,sprovedite anketu ali pravičnu po Srbiji pa ćete videti pravo mišljenje Srba o tim ljudima,garantujem da bi preko devedeset posto imalo negativno mišljenje.
    (nema ovde leba, 18. novembar 2022 13:01)
    ---------
    Nisam simpatizer ove, nekada fizicki prelepe zene, sada monstruma, koji podseca na ove unakazene pevaljke i starlete, koje lice na sve, samo ne na zene. Ipak, voleo bih da mi kazete o kojim Srbima mi, iz centralne Srbije imamo pozitivno misljenje? Zavideli smo Srbima iz Krajine na kesama sa brasnom, uljem i makaronama koje su dobijali od Crvenog krsta. Srbi iz Crne Gore su takodje negativni jer nam zauzimaju visoka radna mesta i pivezani su "kao creva"?! Srbi sa Kosova i Metohije su najgori "jer nas kostaju" jer zive na "nasoj grbaci" i zovemo ih "siptarima"?! Ovde, cini mi "ima leba" za sve one "nesposobne" koji dolaze a nikako za one koji su odavde. Smesni ste.
    (Zoran Knezevic, 18. novembar 2022 13:53)

    # Link komentara

  112. samo jedno pitanje....otkud toliki stanovi....
    (nikola, 18. novembar 2022 13:50)

    # Link komentara

  113. Ovoj problematičnoj ž osobi ne treba verovati. Medijski i plastično napumpana, umislila da joj se sve može, pri tom prljajući i ime pok supruga.
    (cova, 18. novembar 2022 13:48)

    # Link komentara

  114. On je zvanično bio neki kao skroman političar, skroman, tri stana, četvrti u cashu na račun, lokal, ono ovo. Kakvi li su ovi koji nisu skromni?
    A da, tu nisu stanovi, tu zgrade, soliteri, pored vode, na vodi i tako.
    (Valerij, 18. novembar 2022 13:42)

    # Link komentara

  115. Otkud ti lova sestro za stanove?
    (Neša, 18. novembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  116. Doticna udovica mora jedno da shvati i prihvati kao aksiom, a to je da svako zeli svoje parce kolaca, u ovom slucaju sinovi pokojnog Olivera kada se o stanu radi. Moze ona da kukumace i moli do sutra, sanse nema da taj stan prisvoji za sebe i njenog sina.
    (Kraken89, 18. novembar 2022 13:31)

    # Link komentara

  117. "Odakle tolike pare? Jednom ostavio stan, ostaloj trojici kupio…leponse na Kosovu zivelo."

    Ne generalizuj da svi na Kosovu zive lepo. Procitaj moje komentare unazad 20 godina i shvatices o cemu se radi. Narod na Kosovu je raspolucen, jednima se daje i sakom i kapom, drugima samo troske koje padnu sa stola. Naravno, ovolike stanove nije mogao kupiti od plate drzavnog sekretara ili sta je vec radio. Sad zamislite sta sve imaju ove za koje mislimo da kradu na svakom koraku ako je ovolike stanove stekao neko za koga postoji percepcija da je bio posten.
    (Skywalker, 18. novembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  118. Najveći šljam (čast izuzetcima)je sa severa Kosova,sprovedite anketu ali pravičnu po Srbiji pa ćete videti pravo mišljenje Srba o tim ljudima,garantujem da bi preko devedeset posto imalo negativno mišljenje.
    (nema ovde leba, 18. novembar 2022 13:01)
    Na žalost tako je , a na još veću žalost s pravom.
    (Tex Willer, 18. novembar 2022 13:23)

    # Link komentara

  119. Ovo je strašno, svaki političar se na ovoj Srbiji nenormalno okoristio dok je narod prolazio najveće moguće stresove. Pa izbore bukvalno treba ukinuti.
    (Danas, 18. novembar 2022 13:21)

    # Link komentara

  120. Vidim ja da je ova po zadatku bila supruga.
    (Milojko, 18. novembar 2022 13:16)

    # Link komentara

  121. Godima je drzava Srbija slala pare i pomqgala nerasvijenu pokrajinu Kosovo i sada jos salje. Politicari tamo na funkcijama prerasporedjuji finansije tako sto prvo napune svoje dzepove pa onda deo tih prihoda proslede i ugrozenim gradjanima. Svaki politicar koji je bogat ogrezao je u korupciji
    (Aca, 18. novembar 2022 13:12)

    # Link komentara

  122. Inceprion@ Sta ima da zamisljam, vidim.
    (sasa the king, 18. novembar 2022 13:07)

    # Link komentara

  123. Ova osoba je rikuji loše izgovorila o O.Ivanoviću da,izgleda, nije ni sama svesna.Ona ga je "razgolitila" pričom o brojnim stanovima, poslovnom prostoru,a govorilo se o njemu kao skromnom,pravičnom,političaru bez mrlje! Izgleda, po onome što je iznela ova osoba, nije tako. UZprlčjala je i samu sebe,jer je pokazala ko je zaparvo,ali i sve Srbe koji žive na KiM. Ispada du su svi ...neću upotrebiti reč ,jer jednostavno nije tako.
    (gile, 18. novembar 2022 13:04)

    # Link komentara

  124. Najveći šljam (čast izuzetcima)je sa severa Kosova,sprovedite anketu ali pravičnu po Srbiji pa ćete videti pravo mišljenje Srba o tim ljudima,garantujem da bi preko devedeset posto imalo negativno mišljenje.
    (nema ovde leba, 18. novembar 2022 13:01)

    # Link komentara

  125. Svi koji zele da preko Ivanovica da generalizuju socijalni status Srba na Kosovu su zluradi I nekorektni. Niko od obicnih Srba na Kosovu ne uzima pare od Srbije da bi mu se trebalo zavideti, sa obzirom na svakodnevni stres za sebe I bezbednost svoje dece. Ovolika materijalna ostavstina Ivanovica, pre bi se mogla tumaciti zbog njegove bliskosti sa strancima I stranim sluzbana, nego sto je dobio pare od Srbije. Kakve je protiv usluge davao strancima da bi dobivao veliki novac, ostavljam vasoj masti.
    (Neko iz proste mase, 18. novembar 2022 13:00)

    # Link komentara

  126. Odakle tolike pare? Jednom ostavio stan, ostaloj trojici kupio…leponse na Kosovu zivelo.
    (sasa the king, 18. novembar 2022 11:55)

    Koliko god to na prvu običnim smrtnicima izgledalo mnogo, moguće je to ostvariti a da nije bio u sukobu sa zakonom. On je imao platu, poslanički dodatak, dodatak za Kosovo, koordinaciona tela, upravne odbore, dnevnice domaće i inostrane i ko zna šta još. Neka je to bilo 300.000 mesečno, u to doba. Neka je pola uštedeo za nekretnine, u to vreme normalnih cena nekretnina, pogotovo u Mitrovici opušteno je to mogao da kupi stanove. Matematički je mogao i više da uštedi jer mobilni, gorivo, održavanje automobila, restorane, raznu domaću hranu od proizvođača i ostale poklone oni ne plaćaju kao mi. Evo ti jedna zakonska matematika, bez dinara krađe, naravno vrlo moralno upitna.
    (sve je relativno, 18. novembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  127. Neces se preko deteta dočepati stana, sponzoruso obična
    (spalle, 18. novembar 2022 12:01)

    Значи живиш са човеком, имаш дете са њим од 11 година и очекујеш да останеш у стану који си платио по пола. И због тога је спонзоруша? Па на улицу са њом и дететом? Какве глупости пишете. Проклета имовина., увек је некоме мало.
    (Објављен коментар, 18. novembar 2022 12:56)

    # Link komentara

  128. Sasa the king#
    Sasa, sasa. Zar nisi jos shvatio da se lepo zivi na Kosovu. Na severnom delu, naravno. Jos ako si politicar, pa nema zime ni tebi ni tvojim decama. Vidis kako se razbacuju stanovima.
    (Beli, 18. novembar 2022 12:54)

    # Link komentara

  129. Baš su snađeni, tako da kažem. Katastrofa, pošten svet jedva napabirči za leba.
    (Rrrrkk, 18. novembar 2022 12:53)

    # Link komentara

  130. Odakle pare za filovanje usta i zatezanje lica?
    (Sofija, 18. novembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  131. Bem ti lebac stanovi se dele kao euroblok cokolade.
    (Eric Cartman, 18. novembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  132. starleta, i udala se za Olivera jer je bio poznata i uticajna licnost. Zaim ovakve zene, one ne trebaju biti primjer mladima
    (dzeronimo, 18. novembar 2022 12:44)

    # Link komentara

  133. Leb'te, toliko stanova pa jos i lokal i 2 cigle mesečno.
    Da li se ovo dešava u Srbiji ili Monaku?
    (Nije bas tako, 18. novembar 2022 12:41)

    # Link komentara

  134. kojim biznisom se bavio oliver ivanovic kada je zaradio 3 stana u beogradu?
    ja sam inzenjer sa dva posla i prihodima od 3000 evra i ne mogu ni da sanjam da kupim vise od ovog jednog stana koji sam kupio. 3000 je daleko iznad proseka i mozda zvuci kao ludilo, ali uracunajte da za troje dece treba placati treninge, jezike, letovanja, zimovanja, rate za stan, auto, racune... meni su nulti roskovi u mesecu preko 1000 evra. znaci prvo 1200 evra na sto, pa onda moze da odzvoni 1. u mesecu. znaci ja jesam visa srednja klasa, ali nisam bogatas i ne mogu ni da sanjam da kupim tri stana u beogradu. a plus i zena radi.
    sa druge strane, ja sam mislio da politicar zivi od plate odbornika ili javnog sluzbenika, sto mu dodje dovoljno za ratu za kredit za jedan stancic. ako i toliko. otkud javnim sluzbenicima sa platama reda velicine 600 do 1500 evra (zavisno od funkcije) toliko para da svi kupuju po nekoliko stanova u beogradu, kuce na zlatiboru, vikendice na drini...
    ovaj narod je lud sta sve finansira, trpi i dozvoljava.
    (zigi, 18. novembar 2022 12:40)

    # Link komentara

  135. Ovo kao u Alhemičaru, Oliverovom glavom preko Kosova, do borbe za stan u centru Beograda.
    Dug i mukotrpan put... Žena ga je zaslužila 1/1.
    (Moram da kažem, 18. novembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  136. Ne zeli da ucestvuje u rijalituju, a upao u javno prepucavanje. Mudro.
    (Robert, 18. novembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  137. srbin sa kosova je zadnjih 3 decenije,bar za dobar deo njih,ozbiljno plaćen posao...skoro pa biznis...
    (brana, 18. novembar 2022 12:35)

    # Link komentara

  138. Kažu da ima i vanbračnu ćerku.
    (Todor, 18. novembar 2022 12:32)

    # Link komentara

  139. Srećom, jedino gde mnjenje ne može uticati na rad suda je kod ostavinskih rasprava - džaba ti priča, dobiće svako šta mu po zakonu pripada, nema tu nikakve borbe...
    (Lax, 18. novembar 2022 12:31)

    # Link komentara

  140. Samo je potvrdio da zeli deo imovine i pored toga sto ga je otac vec obezbedio. Tuzno je to.
    (regler, 18. novembar 2022 12:27)

    # Link komentara

  141. Oliver je iskreno bio minotan politicar! Zamislite koliko toga su stekli drugi na nasim grbacama?
    (Makarije Čudotvorac, 18. novembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  142. Odakle tolike pare? Jednom ostavio stan, ostaloj trojici kupio…leponse na Kosovu zivelo.
    (sasa the king, 18. novembar 2022 11:55)


    Mozes onda da zamislis kako zaradjuju i zive politicari tamo gde nije depresivna sredina? Beograd, Novi Sad, itd..
    (Inception, 18. novembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  143. Što se više razvlače po medijima to im je imovisko stanje čudnije.Svima đuture.
    (Debeljko, 18. novembar 2022 12:10)

    # Link komentara

  144. Udovica moze biti njegova zakonita supruga u slucaju da nije doslo do razvoda sudskim putem. Ne bih da kvalifikujem ovu personu jer mi komentar nece biti objavljen.
    (Skywalker, 18. novembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  145. svaka čast i vama kao porodici i bivšoj supruzi i deci na staloženosti i smirenosti . a za ovu koja se posle ubistva supruga sjaranila sa onima koji su mu metu na čelo stavili u kampanji , i ovoj kvazi rijaliti osobi ....zaista nemam reči osim da mi se gadi .
    (Tomy Čubura, 18. novembar 2022 12:07)

    # Link komentara

  146. Ja sam stvarno zbunjen.
    Gde je radio Oliver kada ispade da je kupovao stanove ovom brzinom.
    Jednom sinu, drugom sinu ...
    Ja ceo zivot radim i nemam zasta pas da me ujede.
    (Zaprepasteni, 18. novembar 2022 12:07)

    # Link komentara

  147. Sirotinji u duši
    sve je malo.
    (gost, 18. novembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  148. Neces se preko deteta dočepati stana, sponzoruso obična
    (spalle, 18. novembar 2022 12:01)

    # Link komentara

  149. Ima se moze se, dosta nekretnina..
    (Mikica, 18. novembar 2022 11:57)

    # Link komentara

  150. Odakle toliki stanovi i lokali? Država treba prvo to da proveri, pa posle da vidimo koliko pripada deci, ženi, švalerki...
    (Cile Mile, 18. novembar 2022 11:56)

    # Link komentara

  151. Odakle tolike pare? Jednom ostavio stan, ostaloj trojici kupio…leponse na Kosovu zivelo.
    (sasa the king, 18. novembar 2022 11:55)

    # Link komentara