Četvrtak, 06.10.2022.

09:43

Preminula Ankica Tuđman

Izvor: B92

Preminula Ankica Tuðman IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Mario

pre 1 godinu

(da, čudno je, jer rat je počeo 1941, 6. oktobar 2022 11:57)

Ti bi djecu slao u rat?
Mogu svi od vrtića nadalje samo da ti ne ideš? Ti si neki patriota?
Jesi li bio u prošlom ratu?

Miki

pre 1 godinu

U Partizane se nije odlazilo striktno sa 18 i vise godina....moj deda (da, iz Srbije) je bio prvoborac(od'41-ve). Sa 17 godina je otisao u partizane i docekao kraj rata u partizanima, ranjavan ali ziv. Umro je 2017 sa 93.

zoran stokic

pre 1 godinu

Rat za rat, nego šta je posle ratova? Nemačka je "preradila" veoma brzo čak i ruševine koje im je ostavio Hitler, a mi mnogo manje od '90 nismo u stanju da "preradimo", zašto? Nasleđe despotskih vekova. Oni su počev od karolinške renesanse, prvi put od antike, zanatskim delatnostima dali naučni status. Da li se tome treba čuditi? Ni najmanje, ako se zna kakvo su mesto zauzimali kovački i kujundžijski zanat u germanskoj mitologiji, ili ako se prate sage o galskom bogu veština i zanata, Merkuru. Ako se ta "varvarska tradicija" još ispreplete sa jednom od ideja hrišćanskog učenja po kojoj "ako ko neće da radi da i ne jede" (Pavlova poslanica), kao i sa idejama antičkog sveta, pojava naučnog statusa zanatskih delatnosti je prirodna. Zato je i bilo moguće da posle "svetih" Jerusalima, Rima, Carigrada u 12 veku i Keln postane "sveti" Keln. Za razliku od nas u njih je već tada "ušao" antički "ars" - "spretnost dostignuta vežbanjem" – jer da bi se uspehom izvršio neki zanat/posao (artes mechanicae; artes vulgares) morate prvo steći - umeća i znanja neophodnih za to! Ars kao scientiae obuhvatale su paktičan i teorijski sadržaj artes liberales (slobodnih umetnosti), čije je savladavanje u njihovoj celokupnosti služilo sticanju sapientia-e (mudrosti). Savladali su već tada razne metode dolaženja do novih znanja i umeća. Jer šta je heuristika? Nego veština "pronaleženja" koje kao i characteristica uversalis i Lulovska veština vas uče kako da obrazujete sudove i nalazite istinu.

daj, bre!

pre 1 godinu

Ankica Preletačević, vrv u CV-u nema ništa pre "partizanskog zaposlenja" iz 44', kada je rat već bio pri kraju...a, onda, kao zaslužni borac, pravo u Bgd u upravu komande, kao da je vojni ataše, stigla iz USA...
očigledno da se strogo vodilo računa o kadriranju i o eliti, koja je kasnije trebalo da realizuje zamisli o "neovisnoj državi". Da ne bude zabune, nemam ništa protiv, nego samo volim da mi Srbi znamo kako ništa nije slučajno, i da je naš Tito odlično znao šta radi i u kom pravcu vodi zemlju...

urke

pre 1 godinu

Srbi u Srbiji bili takvi antifašisti da su Rusi 1944.jedva uspeli da izvrše dečetnizaciju u Srbiji.
(Danilo, 6. oktobar 2022 11:45) # Link komentara

Pa smo iz jedne okupacije presli u drugu.
Ziv je Draza!

Pit

pre 1 godinu

U Srbiji je jedino važilo pravilo da se ubije 100 civila za jednog Nemca. Partizani su uporno vršili beznačajne deverzije zbog kojih je hiljade nevinih streljano. Narod je partizane krajem 1941. proterao van Srbije. Zato je većina odreda nastala u NDH.

Snjegovi Kilimanjara

pre 1 godinu

Dosadno vam je tamo a?
(Radoye Sremchewitch, 6. oktobar 2022 11:01)

Po neki put. Trošimo novac, ima se, uživamo u građanskim i radničkim slobodama, pa malo i dosadi uvjek isto. A vi kako te?

Dea Jay

pre 1 godinu

Ankica laka zemlja i mir. Pošla je u partizane kad je navršila 18 godina. Franjo je pošao u partizane 1941 godine kad je imao 18 godina. Zanimljiva je činjenica da su partizani prvoborci krenuli u nezavisnost Hrvatske, prvo 1971 a onda i 1990 godine. Nije bio ni jedan iz inozemstva.

tow

pre 1 godinu

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.
(Robert, 6. oktobar 2022 11:54) # Link komentara
Mira Marković je upravljala Srbijom. Ankica Tuđman nije nikad bila nikakav faktor.

Kako upokojiti vampira

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)
Bez uvrede, ali Lilić je još živ.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

U pravu si u Lici, Kordunu, Baniji i Dalmaciji!!!
Toliko o tome ko su bili partizani. Da imaš malo stida na ovu temu se ne bi javljao!!!

Духовити коњушари

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.
Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.
Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

Јесу ли ти партизани дочекали хитлерове трупе са цвећем у "ослобођеном" селу загреб 1941? Чудни партизани...
И јесу ли та три корпуса прогласила НДх или четници?
Јесу ли та три корупса партизана формирала 92 логора смрти и први логор смрти за децу у Европи?
Јесу ли ти партизани водили битке са Русима код Стаљинграда?
Јесу ли ти хрватијански партизани страдали у Бљарбугу? Бљарбуга ми се од вас хрватијанаца. Озбиљно.

Djidji

pre 1 godinu

Hrvati su lukaviji i perfidniji od srba i tamo nikad nije vredela parola bolje grob nego rob na koju su pali mnogi mnogi srbi nazalost!
Pamet u glavu srbi, ne zivi se od proslosti a zivot je samo jedan!

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)
(Zg, 6. oktobar 2022 10:53)


Ne kazem, svako prema sponzoru.

Staka Zulu

pre 1 godinu

"Rođena je 1926. godine u Zagrebu, gradu u kojem se i školovala sve do odlaska u partizane u proleće 1944. godine."

Pridružila se partizanima kada i većina Hrvata.
Otvorite vikipediju i pogledajte veće partizanske vojne jedinice.
Kada su osnovane, oliko boraca su imale na početku, a koliko na kraju rata.
Posebno pogledajte 7. Banijsku, 6. Ličku, kordunaške i dalmatinske brigade.
Posle uporedite sa zagorskim, moslavačkim, slavonskim, istarskim i sl brigadama!
Posebno je važno koliko su imale prilikom osnivanja, a koliko na kraju rata! Sve je jasno!

lennox

pre 1 godinu

Da li je ostao još kod od ove Gamadi?
(Stwf, 6. oktobar 2022 10:37)

Da li ostao jos ko od njih? Pa oni su nepresusni izvor takvih. Uvek ce ih biti... Ako se ne dogodi neki tektonski poremecaji u Evropi.

?

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

Otišla kada je bila priznata ta vojska, jer do tada ko je bio ubijen od partizana na grobu mu je pisalo ubijen od bandita.
A ti partizani nikada nisu dobili status saveznika. Od sedamdesetak savezničkih zemalja u Londonu na sastanku sudjelovala je izbjeglička vlada, a ne Tito i njegovi partizani. A najveća sramota u Teheranu 45-te teheranska konferencija nije priznala partizane na čelu sa zlocincem Brozom za saveznike.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Gdje je bila u periodu 41-44.?
(diplinž, 06. oktobar 2022 11:21)

- Igrala je šapca-lapca i gadjala praćkom vrapca. Imala je 15 godina.

?

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su hrvati odlazili u partzane 1944. Da pokupe zasluge, a sve go fasista...
(Mitar, 06. oktobar 2022 10:25)

A naj zanimljivije je to, da je najmanje partizana bilo iz Srbije, a pogotovo 41-ve gotovo da ih nema. A najviše je bilo s područja NDH, a ovi nisu to bili nikakvi antifašisti, nego pobunjenici protiv Hrvatske, kao i devedesetih godina.

Luka

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 6. oktobar 2022 10:37)

Još Putin da im se pridruži!

sorry

pre 1 godinu

U prolece 1944 otisla u partizane? A Tudjman? U zimu 1944 verovatno. Sve sami prvoborci.
(lennox, 06. oktobar 2022 10:31)
1944 napunila 18 godina, trebala je 41. sa 15?

Dux

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 06. oktobar 2022 10:37)

Vest je samo koliko vas stolnjaka visi na našim sajtovima 24/7. Čudo koliko mrvica vam Brisel udeljuje za medijski sadržaj da morate da se grebete od nas. Jadno, ali opet šta očekivati od poslednje “kante” EU.

321

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)


U tzv hr nije postojao nijedan partizan do 1944, to je bila ustaska nacisticka drzava marioneta D, sa jedinim ciljem da cini zlocine prema srpskom narodu, danasnja hr je hibrid drzava koja ne zasluzuje da postoji.

Robert

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.

Citac izmedju redova

pre 1 godinu

Gospodo pametnjakovici, otisla je u partizane kad je napunila 18 godina to je ocigledno a ne zato sto se 1944 znao pobednik. Drugo, te 1944 je puno cetnika preslo u partizane. Trece, sama rec 'tudjman' mi je sinonim za zlo i okrece mi zeludac i vise od glupih botovskih komentara.

da, čudno je, jer rat je počeo 1941

pre 1 godinu

Vidim čuđenje što je tek 1944. otišla u partizane. S nepunih 18 godina. A šta ste vi radili u toj dobi?
(skblzzzz, 6. oktobar 2022 10:50)

Copy paste

Boško Buha rođen je 1926. u Podravini, u selu Gradina nedaleko Virovitice. Nakon fašističke okupacije Kraljevine Jugoslavije i uspostave NDH, Boška i njegovu porodicu snašla je ista sudbina kao i svo srpsko stanovništvo Gradine – bili su proterani u Srbiju, gde su utočište našli u selu Jadarska Lešnica u mačvanskom okrugu, prvom naseljenom mestu nakon prelaska improvizovane skele na Drini. Boško, kojem je tada bilo tek 15 godina, revoltiran što je bio prisiljen napustiti rodno selo, odlazi od porodice na teritorij pod kontrolom partizana s namerom da im se pridruži u oslobađanju zemlje, ali najpre biva odbijen zbog svoje maloletnosti. Tek nakon više neuspešnih pokušaja, u oktobru 1941. primljen je u Mačvanski partizanski odred.

?

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)

Da, ali je to bila većina pobunjenika protiv Hrvatske, a ne antifašisti, jer su prvi hitac ispalili na Talijanske fašiste tek u 12 mjesecu 41-ve i to kada je došlo stotinjak hrvata partizana s Ugljana da ih potaknu.

Radoye Sremchewitch

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 6. oktobar 2022 10:37)

A i mi smo pocasceni sto ste vi stalno na ovom portalu i pomno pratite sta se dogadja u Srbiji. Dosadno vam je tamo a?

Hrvoje Ljakse

pre 1 godinu

Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu.
(God save the King, 06. oktobar 2022 10:20

Pa žena je 1926. godište, kad je trebala? 1939. kad je Hitler napao Poljsku? Nemojte molim vas vi iz Srbije o odlasku u partizane - istina je da su Srbi bili većina u partizanima do 1944. ali Srbi iz Bosne, iz Hrvatske (krajine) i Crne Gore, Srbi iz Srbije su do 1944 odlazili u partizane u promilima! Čitajte Viktora Kučana najboljeg statističara partizanskih brigada, divizija i njihovih macionalnih sastava.

KKK-666

pre 1 godinu

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz.
(nedaca, 6. oktobar 2022 09:49)

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz. Pretpostavljam da svacas?

martina

pre 1 godinu

sve te -u-je žive preko 90 godina..ona mozda nije bila koljac ali cim se udala za njofru ajkulu sve mi to dosta govori o kakvom je sklopu licnosti rec..

Zg

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)

Nikola PO

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

A do tada Paveliceva slika na zidu u dnevnoj, koju je kasnije zamenila Titova, a jos kasnije opet Paveliceva Titovu.

Milan

pre 1 godinu

Što se mene lično tiče nadam se da će svi likovi koji su 90-ih na bilo koji način bili umešani u rasturanje države, progone i pljačku goreti u paklu.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu"

Za razliku od starih Beogradjana koji nisu ni tada pohrlili u partizane. (Ne govorim o seljani koja se posle 2.Svetskog rata doselila tu trbuhom za kruhom. To nisu stari Beogradjani.)

Stojan

pre 1 godinu

Aman šta ste navalili na to da je '44. otišla u partizane. Pa te godine je postala punoletna... Šta je trebala, sa 15 da ide u rat? A realno i što bi? Nije Zagreb bio spaljen pa da je morala jer nije imala gde drugo da ode...

taslacitisestru osoba pod tim nikom u ovom trenutku

pre 1 godinu

Neka počiva u miru, lepa starost. Slava joj…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 06. oktobar 2022 09:53) Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovjeka.”

Staka Zulu

pre 1 godinu

"Rođena je 1926. godine u Zagrebu, gradu u kojem se i školovala sve do odlaska u partizane u proleće 1944. godine."

Pridružila se partizanima kada i većina Hrvata.
Otvorite vikipediju i pogledajte veće partizanske vojne jedinice.
Kada su osnovane, oliko boraca su imale na početku, a koliko na kraju rata.
Posebno pogledajte 7. Banijsku, 6. Ličku, kordunaške i dalmatinske brigade.
Posle uporedite sa zagorskim, moslavačkim, slavonskim, istarskim i sl brigadama!
Posebno je važno koliko su imale prilikom osnivanja, a koliko na kraju rata! Sve je jasno!

Kako upokojiti vampira

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)
Bez uvrede, ali Lilić je još živ.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

U pravu si u Lici, Kordunu, Baniji i Dalmaciji!!!
Toliko o tome ko su bili partizani. Da imaš malo stida na ovu temu se ne bi javljao!!!

Djidji

pre 1 godinu

Hrvati su lukaviji i perfidniji od srba i tamo nikad nije vredela parola bolje grob nego rob na koju su pali mnogi mnogi srbi nazalost!
Pamet u glavu srbi, ne zivi se od proslosti a zivot je samo jedan!

Духовити коњушари

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.
Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.
Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

Јесу ли ти партизани дочекали хитлерове трупе са цвећем у "ослобођеном" селу загреб 1941? Чудни партизани...
И јесу ли та три корпуса прогласила НДх или четници?
Јесу ли та три корупса партизана формирала 92 логора смрти и први логор смрти за децу у Европи?
Јесу ли ти партизани водили битке са Русима код Стаљинграда?
Јесу ли ти хрватијански партизани страдали у Бљарбугу? Бљарбуга ми се од вас хрватијанаца. Озбиљно.

Milan

pre 1 godinu

Što se mene lično tiče nadam se da će svi likovi koji su 90-ih na bilo koji način bili umešani u rasturanje države, progone i pljačku goreti u paklu.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Gdje je bila u periodu 41-44.?
(diplinž, 06. oktobar 2022 11:21)

- Igrala je šapca-lapca i gadjala praćkom vrapca. Imala je 15 godina.

martina

pre 1 godinu

sve te -u-je žive preko 90 godina..ona mozda nije bila koljac ali cim se udala za njofru ajkulu sve mi to dosta govori o kakvom je sklopu licnosti rec..

321

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)


U tzv hr nije postojao nijedan partizan do 1944, to je bila ustaska nacisticka drzava marioneta D, sa jedinim ciljem da cini zlocine prema srpskom narodu, danasnja hr je hibrid drzava koja ne zasluzuje da postoji.

Nikola PO

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

A do tada Paveliceva slika na zidu u dnevnoj, koju je kasnije zamenila Titova, a jos kasnije opet Paveliceva Titovu.

taslacitisestru osoba pod tim nikom u ovom trenutku

pre 1 godinu

Neka počiva u miru, lepa starost. Slava joj…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 06. oktobar 2022 09:53) Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovjeka.”

sorry

pre 1 godinu

U prolece 1944 otisla u partizane? A Tudjman? U zimu 1944 verovatno. Sve sami prvoborci.
(lennox, 06. oktobar 2022 10:31)
1944 napunila 18 godina, trebala je 41. sa 15?

Hrvoje Ljakse

pre 1 godinu

Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu.
(God save the King, 06. oktobar 2022 10:20

Pa žena je 1926. godište, kad je trebala? 1939. kad je Hitler napao Poljsku? Nemojte molim vas vi iz Srbije o odlasku u partizane - istina je da su Srbi bili većina u partizanima do 1944. ali Srbi iz Bosne, iz Hrvatske (krajine) i Crne Gore, Srbi iz Srbije su do 1944 odlazili u partizane u promilima! Čitajte Viktora Kučana najboljeg statističara partizanskih brigada, divizija i njihovih macionalnih sastava.

Luka

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 6. oktobar 2022 10:37)

Još Putin da im se pridruži!

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)
(Zg, 6. oktobar 2022 10:53)


Ne kazem, svako prema sponzoru.

Radoye Sremchewitch

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 6. oktobar 2022 10:37)

A i mi smo pocasceni sto ste vi stalno na ovom portalu i pomno pratite sta se dogadja u Srbiji. Dosadno vam je tamo a?

da, čudno je, jer rat je počeo 1941

pre 1 godinu

Vidim čuđenje što je tek 1944. otišla u partizane. S nepunih 18 godina. A šta ste vi radili u toj dobi?
(skblzzzz, 6. oktobar 2022 10:50)

Copy paste

Boško Buha rođen je 1926. u Podravini, u selu Gradina nedaleko Virovitice. Nakon fašističke okupacije Kraljevine Jugoslavije i uspostave NDH, Boška i njegovu porodicu snašla je ista sudbina kao i svo srpsko stanovništvo Gradine – bili su proterani u Srbiju, gde su utočište našli u selu Jadarska Lešnica u mačvanskom okrugu, prvom naseljenom mestu nakon prelaska improvizovane skele na Drini. Boško, kojem je tada bilo tek 15 godina, revoltiran što je bio prisiljen napustiti rodno selo, odlazi od porodice na teritorij pod kontrolom partizana s namerom da im se pridruži u oslobađanju zemlje, ali najpre biva odbijen zbog svoje maloletnosti. Tek nakon više neuspešnih pokušaja, u oktobru 1941. primljen je u Mačvanski partizanski odred.

Citac izmedju redova

pre 1 godinu

Gospodo pametnjakovici, otisla je u partizane kad je napunila 18 godina to je ocigledno a ne zato sto se 1944 znao pobednik. Drugo, te 1944 je puno cetnika preslo u partizane. Trece, sama rec 'tudjman' mi je sinonim za zlo i okrece mi zeludac i vise od glupih botovskih komentara.

?

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su hrvati odlazili u partzane 1944. Da pokupe zasluge, a sve go fasista...
(Mitar, 06. oktobar 2022 10:25)

A naj zanimljivije je to, da je najmanje partizana bilo iz Srbije, a pogotovo 41-ve gotovo da ih nema. A najviše je bilo s područja NDH, a ovi nisu to bili nikakvi antifašisti, nego pobunjenici protiv Hrvatske, kao i devedesetih godina.

Dux

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 06. oktobar 2022 10:37)

Vest je samo koliko vas stolnjaka visi na našim sajtovima 24/7. Čudo koliko mrvica vam Brisel udeljuje za medijski sadržaj da morate da se grebete od nas. Jadno, ali opet šta očekivati od poslednje “kante” EU.

Robert

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu"

Za razliku od starih Beogradjana koji nisu ni tada pohrlili u partizane. (Ne govorim o seljani koja se posle 2.Svetskog rata doselila tu trbuhom za kruhom. To nisu stari Beogradjani.)

lennox

pre 1 godinu

Da li je ostao još kod od ove Gamadi?
(Stwf, 6. oktobar 2022 10:37)

Da li ostao jos ko od njih? Pa oni su nepresusni izvor takvih. Uvek ce ih biti... Ako se ne dogodi neki tektonski poremecaji u Evropi.

Zg

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)

Stojan

pre 1 godinu

Aman šta ste navalili na to da je '44. otišla u partizane. Pa te godine je postala punoletna... Šta je trebala, sa 15 da ide u rat? A realno i što bi? Nije Zagreb bio spaljen pa da je morala jer nije imala gde drugo da ode...

?

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

Otišla kada je bila priznata ta vojska, jer do tada ko je bio ubijen od partizana na grobu mu je pisalo ubijen od bandita.
A ti partizani nikada nisu dobili status saveznika. Od sedamdesetak savezničkih zemalja u Londonu na sastanku sudjelovala je izbjeglička vlada, a ne Tito i njegovi partizani. A najveća sramota u Teheranu 45-te teheranska konferencija nije priznala partizane na čelu sa zlocincem Brozom za saveznike.

?

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)

Da, ali je to bila većina pobunjenika protiv Hrvatske, a ne antifašisti, jer su prvi hitac ispalili na Talijanske fašiste tek u 12 mjesecu 41-ve i to kada je došlo stotinjak hrvata partizana s Ugljana da ih potaknu.

Pit

pre 1 godinu

U Srbiji je jedino važilo pravilo da se ubije 100 civila za jednog Nemca. Partizani su uporno vršili beznačajne deverzije zbog kojih je hiljade nevinih streljano. Narod je partizane krajem 1941. proterao van Srbije. Zato je većina odreda nastala u NDH.

Mario

pre 1 godinu

(da, čudno je, jer rat je počeo 1941, 6. oktobar 2022 11:57)

Ti bi djecu slao u rat?
Mogu svi od vrtića nadalje samo da ti ne ideš? Ti si neki patriota?
Jesi li bio u prošlom ratu?

Dea Jay

pre 1 godinu

Ankica laka zemlja i mir. Pošla je u partizane kad je navršila 18 godina. Franjo je pošao u partizane 1941 godine kad je imao 18 godina. Zanimljiva je činjenica da su partizani prvoborci krenuli u nezavisnost Hrvatske, prvo 1971 a onda i 1990 godine. Nije bio ni jedan iz inozemstva.

zoran stokic

pre 1 godinu

Rat za rat, nego šta je posle ratova? Nemačka je "preradila" veoma brzo čak i ruševine koje im je ostavio Hitler, a mi mnogo manje od '90 nismo u stanju da "preradimo", zašto? Nasleđe despotskih vekova. Oni su počev od karolinške renesanse, prvi put od antike, zanatskim delatnostima dali naučni status. Da li se tome treba čuditi? Ni najmanje, ako se zna kakvo su mesto zauzimali kovački i kujundžijski zanat u germanskoj mitologiji, ili ako se prate sage o galskom bogu veština i zanata, Merkuru. Ako se ta "varvarska tradicija" još ispreplete sa jednom od ideja hrišćanskog učenja po kojoj "ako ko neće da radi da i ne jede" (Pavlova poslanica), kao i sa idejama antičkog sveta, pojava naučnog statusa zanatskih delatnosti je prirodna. Zato je i bilo moguće da posle "svetih" Jerusalima, Rima, Carigrada u 12 veku i Keln postane "sveti" Keln. Za razliku od nas u njih je već tada "ušao" antički "ars" - "spretnost dostignuta vežbanjem" – jer da bi se uspehom izvršio neki zanat/posao (artes mechanicae; artes vulgares) morate prvo steći - umeća i znanja neophodnih za to! Ars kao scientiae obuhvatale su paktičan i teorijski sadržaj artes liberales (slobodnih umetnosti), čije je savladavanje u njihovoj celokupnosti služilo sticanju sapientia-e (mudrosti). Savladali su već tada razne metode dolaženja do novih znanja i umeća. Jer šta je heuristika? Nego veština "pronaleženja" koje kao i characteristica uversalis i Lulovska veština vas uče kako da obrazujete sudove i nalazite istinu.

Miki

pre 1 godinu

U Partizane se nije odlazilo striktno sa 18 i vise godina....moj deda (da, iz Srbije) je bio prvoborac(od'41-ve). Sa 17 godina je otisao u partizane i docekao kraj rata u partizanima, ranjavan ali ziv. Umro je 2017 sa 93.

daj, bre!

pre 1 godinu

Ankica Preletačević, vrv u CV-u nema ništa pre "partizanskog zaposlenja" iz 44', kada je rat već bio pri kraju...a, onda, kao zaslužni borac, pravo u Bgd u upravu komande, kao da je vojni ataše, stigla iz USA...
očigledno da se strogo vodilo računa o kadriranju i o eliti, koja je kasnije trebalo da realizuje zamisli o "neovisnoj državi". Da ne bude zabune, nemam ništa protiv, nego samo volim da mi Srbi znamo kako ništa nije slučajno, i da je naš Tito odlično znao šta radi i u kom pravcu vodi zemlju...

KKK-666

pre 1 godinu

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz.
(nedaca, 6. oktobar 2022 09:49)

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz. Pretpostavljam da svacas?

Snjegovi Kilimanjara

pre 1 godinu

Dosadno vam je tamo a?
(Radoye Sremchewitch, 6. oktobar 2022 11:01)

Po neki put. Trošimo novac, ima se, uživamo u građanskim i radničkim slobodama, pa malo i dosadi uvjek isto. A vi kako te?

tow

pre 1 godinu

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.
(Robert, 6. oktobar 2022 11:54) # Link komentara
Mira Marković je upravljala Srbijom. Ankica Tuđman nije nikad bila nikakav faktor.

urke

pre 1 godinu

Srbi u Srbiji bili takvi antifašisti da su Rusi 1944.jedva uspeli da izvrše dečetnizaciju u Srbiji.
(Danilo, 6. oktobar 2022 11:45) # Link komentara

Pa smo iz jedne okupacije presli u drugu.
Ziv je Draza!

Luka

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 6. oktobar 2022 10:37)

Još Putin da im se pridruži!

321

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)


U tzv hr nije postojao nijedan partizan do 1944, to je bila ustaska nacisticka drzava marioneta D, sa jedinim ciljem da cini zlocine prema srpskom narodu, danasnja hr je hibrid drzava koja ne zasluzuje da postoji.

Staka Zulu

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

U pravu si u Lici, Kordunu, Baniji i Dalmaciji!!!
Toliko o tome ko su bili partizani. Da imaš malo stida na ovu temu se ne bi javljao!!!

?

pre 1 godinu

Zanimljivo kako su hrvati odlazili u partzane 1944. Da pokupe zasluge, a sve go fasista...
(Mitar, 06. oktobar 2022 10:25)

A naj zanimljivije je to, da je najmanje partizana bilo iz Srbije, a pogotovo 41-ve gotovo da ih nema. A najviše je bilo s područja NDH, a ovi nisu to bili nikakvi antifašisti, nego pobunjenici protiv Hrvatske, kao i devedesetih godina.

KKK-666

pre 1 godinu

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz.
(nedaca, 6. oktobar 2022 09:49)

Dugo je i zivela s obzirom ko joj je bio muz. Pretpostavljam da svacas?

Staka Zulu

pre 1 godinu

"Rođena je 1926. godine u Zagrebu, gradu u kojem se i školovala sve do odlaska u partizane u proleće 1944. godine."

Pridružila se partizanima kada i većina Hrvata.
Otvorite vikipediju i pogledajte veće partizanske vojne jedinice.
Kada su osnovane, oliko boraca su imale na početku, a koliko na kraju rata.
Posebno pogledajte 7. Banijsku, 6. Ličku, kordunaške i dalmatinske brigade.
Posle uporedite sa zagorskim, moslavačkim, slavonskim, istarskim i sl brigadama!
Posebno je važno koliko su imale prilikom osnivanja, a koliko na kraju rata! Sve je jasno!

martina

pre 1 godinu

sve te -u-je žive preko 90 godina..ona mozda nije bila koljac ali cim se udala za njofru ajkulu sve mi to dosta govori o kakvom je sklopu licnosti rec..

?

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

Otišla kada je bila priznata ta vojska, jer do tada ko je bio ubijen od partizana na grobu mu je pisalo ubijen od bandita.
A ti partizani nikada nisu dobili status saveznika. Od sedamdesetak savezničkih zemalja u Londonu na sastanku sudjelovala je izbjeglička vlada, a ne Tito i njegovi partizani. A najveća sramota u Teheranu 45-te teheranska konferencija nije priznala partizane na čelu sa zlocincem Brozom za saveznike.

Духовити коњушари

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.
Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.
Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 6. oktobar 2022 11:39)

Јесу ли ти партизани дочекали хитлерове трупе са цвећем у "ослобођеном" селу загреб 1941? Чудни партизани...
И јесу ли та три корпуса прогласила НДх или четници?
Јесу ли та три корупса партизана формирала 92 логора смрти и први логор смрти за децу у Европи?
Јесу ли ти партизани водили битке са Русима код Стаљинграда?
Јесу ли ти хрватијански партизани страдали у Бљарбугу? Бљарбуга ми се од вас хрватијанаца. Озбиљно.

Hrvoje Ljakse

pre 1 godinu

Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu.
(God save the King, 06. oktobar 2022 10:20

Pa žena je 1926. godište, kad je trebala? 1939. kad je Hitler napao Poljsku? Nemojte molim vas vi iz Srbije o odlasku u partizane - istina je da su Srbi bili većina u partizanima do 1944. ali Srbi iz Bosne, iz Hrvatske (krajine) i Crne Gore, Srbi iz Srbije su do 1944 odlazili u partizane u promilima! Čitajte Viktora Kučana najboljeg statističara partizanskih brigada, divizija i njihovih macionalnih sastava.

Zg

pre 1 godinu

Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)

taslacitisestru osoba pod tim nikom u ovom trenutku

pre 1 godinu

Neka počiva u miru, lepa starost. Slava joj…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 06. oktobar 2022 09:53) Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovjeka.”

Dux

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 06. oktobar 2022 10:37)

Vest je samo koliko vas stolnjaka visi na našim sajtovima 24/7. Čudo koliko mrvica vam Brisel udeljuje za medijski sadržaj da morate da se grebete od nas. Jadno, ali opet šta očekivati od poslednje “kante” EU.

Citac izmedju redova

pre 1 godinu

Gospodo pametnjakovici, otisla je u partizane kad je napunila 18 godina to je ocigledno a ne zato sto se 1944 znao pobednik. Drugo, te 1944 je puno cetnika preslo u partizane. Trece, sama rec 'tudjman' mi je sinonim za zlo i okrece mi zeludac i vise od glupih botovskih komentara.

da, čudno je, jer rat je počeo 1941

pre 1 godinu

Vidim čuđenje što je tek 1944. otišla u partizane. S nepunih 18 godina. A šta ste vi radili u toj dobi?
(skblzzzz, 6. oktobar 2022 10:50)

Copy paste

Boško Buha rođen je 1926. u Podravini, u selu Gradina nedaleko Virovitice. Nakon fašističke okupacije Kraljevine Jugoslavije i uspostave NDH, Boška i njegovu porodicu snašla je ista sudbina kao i svo srpsko stanovništvo Gradine – bili su proterani u Srbiju, gde su utočište našli u selu Jadarska Lešnica u mačvanskom okrugu, prvom naseljenom mestu nakon prelaska improvizovane skele na Drini. Boško, kojem je tada bilo tek 15 godina, revoltiran što je bio prisiljen napustiti rodno selo, odlazi od porodice na teritorij pod kontrolom partizana s namerom da im se pridruži u oslobađanju zemlje, ali najpre biva odbijen zbog svoje maloletnosti. Tek nakon više neuspešnih pokušaja, u oktobru 1941. primljen je u Mačvanski partizanski odred.

Nikola PO

pre 1 godinu

Otišla u partizane kad se videlo ko će biti pobednik.... A do tada?
(Bojan, 6. oktobar 2022 10:13)

A do tada Paveliceva slika na zidu u dnevnoj, koju je kasnije zamenila Titova, a jos kasnije opet Paveliceva Titovu.

sorry

pre 1 godinu

U prolece 1944 otisla u partizane? A Tudjman? U zimu 1944 verovatno. Sve sami prvoborci.
(lennox, 06. oktobar 2022 10:31)
1944 napunila 18 godina, trebala je 41. sa 15?

Djidji

pre 1 godinu

Hrvati su lukaviji i perfidniji od srba i tamo nikad nije vredela parola bolje grob nego rob na koju su pali mnogi mnogi srbi nazalost!
Pamet u glavu srbi, ne zivi se od proslosti a zivot je samo jedan!

lennox

pre 1 godinu

Da li je ostao još kod od ove Gamadi?
(Stwf, 6. oktobar 2022 10:37)

Da li ostao jos ko od njih? Pa oni su nepresusni izvor takvih. Uvek ce ih biti... Ako se ne dogodi neki tektonski poremecaji u Evropi.

Radoye Sremchewitch

pre 1 godinu

Vama je baš sve iz Hrvatske - neka vijest. Počašćeni smo.
(dara, 6. oktobar 2022 10:37)

A i mi smo pocasceni sto ste vi stalno na ovom portalu i pomno pratite sta se dogadja u Srbiji. Dosadno vam je tamo a?

Milan

pre 1 godinu

Što se mene lično tiče nadam se da će svi likovi koji su 90-ih na bilo koji način bili umešani u rasturanje države, progone i pljačku goreti u paklu.

?

pre 1 godinu

Partizani su imali 4 korpusa.

Pd ta 4, 3 su osnovana u Hrvatskoj.

Toliko o tome tko je bio u Partizanima. Nisu valjda četnici.
(Oik, 06. oktobar 2022 11:39)

Da, ali je to bila većina pobunjenika protiv Hrvatske, a ne antifašisti, jer su prvi hitac ispalili na Talijanske fašiste tek u 12 mjesecu 41-ve i to kada je došlo stotinjak hrvata partizana s Ugljana da ih potaknu.

Stojan

pre 1 godinu

Aman šta ste navalili na to da je '44. otišla u partizane. Pa te godine je postala punoletna... Šta je trebala, sa 15 da ide u rat? A realno i što bi? Nije Zagreb bio spaljen pa da je morala jer nije imala gde drugo da ode...

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Gdje je bila u periodu 41-44.?
(diplinž, 06. oktobar 2022 11:21)

- Igrala je šapca-lapca i gadjala praćkom vrapca. Imala je 15 godina.

urke

pre 1 godinu

Srbi u Srbiji bili takvi antifašisti da su Rusi 1944.jedva uspeli da izvrše dečetnizaciju u Srbiji.
(Danilo, 6. oktobar 2022 11:45) # Link komentara

Pa smo iz jedne okupacije presli u drugu.
Ziv je Draza!

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Otisla u partizane u prolece 1944, to je kad su ustase shvatile da gube rat pa brze bolje menjaj uniformu"

Za razliku od starih Beogradjana koji nisu ni tada pohrlili u partizane. (Ne govorim o seljani koja se posle 2.Svetskog rata doselila tu trbuhom za kruhom. To nisu stari Beogradjani.)

daj, bre!

pre 1 godinu

Ankica Preletačević, vrv u CV-u nema ništa pre "partizanskog zaposlenja" iz 44', kada je rat već bio pri kraju...a, onda, kao zaslužni borac, pravo u Bgd u upravu komande, kao da je vojni ataše, stigla iz USA...
očigledno da se strogo vodilo računa o kadriranju i o eliti, koja je kasnije trebalo da realizuje zamisli o "neovisnoj državi". Da ne bude zabune, nemam ništa protiv, nego samo volim da mi Srbi znamo kako ništa nije slučajno, i da je naš Tito odlično znao šta radi i u kom pravcu vodi zemlju...

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Ova godina je zanimljiva. Okuplja se ekipa tamo dole: Medlin Olbrajt, kraljica, sad ova...
(Bero Rakun, 06. oktobar 2022 10:37

Je, samo su svi imali ukop dostojan čovjeka, nisu pokopani u dvorištu kao psi. :)
(Zg, 6. oktobar 2022 10:53)


Ne kazem, svako prema sponzoru.

Robert

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.

Pit

pre 1 godinu

U Srbiji je jedino važilo pravilo da se ubije 100 civila za jednog Nemca. Partizani su uporno vršili beznačajne deverzije zbog kojih je hiljade nevinih streljano. Narod je partizane krajem 1941. proterao van Srbije. Zato je većina odreda nastala u NDH.

Kako upokojiti vampira

pre 1 godinu

Bez uvrede, ali da li su Hrvati objavili kad umro Zoran Lilić, ili tako neki lik. O suprugama da i ne govorim.
(Dag Kristi, 6. oktobar 2022 10:11)
Bez uvrede, ali Lilić je još živ.

Snjegovi Kilimanjara

pre 1 godinu

Dosadno vam je tamo a?
(Radoye Sremchewitch, 6. oktobar 2022 11:01)

Po neki put. Trošimo novac, ima se, uživamo u građanskim i radničkim slobodama, pa malo i dosadi uvjek isto. A vi kako te?

Dea Jay

pre 1 godinu

Ankica laka zemlja i mir. Pošla je u partizane kad je navršila 18 godina. Franjo je pošao u partizane 1941 godine kad je imao 18 godina. Zanimljiva je činjenica da su partizani prvoborci krenuli u nezavisnost Hrvatske, prvo 1971 a onda i 1990 godine. Nije bio ni jedan iz inozemstva.

Miki

pre 1 godinu

U Partizane se nije odlazilo striktno sa 18 i vise godina....moj deda (da, iz Srbije) je bio prvoborac(od'41-ve). Sa 17 godina je otisao u partizane i docekao kraj rata u partizanima, ranjavan ali ziv. Umro je 2017 sa 93.

tow

pre 1 godinu

Nema uvrede. Objavili su kad je umro Milošević, a to je neki sličan rang bitnosti kao Tuđman. A svi mediji su pisali i o smrti Mire Marković. Možete proveriti. Znači, prema ovome što ste naveli, ipak je opravdano što je b92 preneo ovu vest.
(Robert, 6. oktobar 2022 11:54) # Link komentara
Mira Marković je upravljala Srbijom. Ankica Tuđman nije nikad bila nikakav faktor.

zoran stokic

pre 1 godinu

Rat za rat, nego šta je posle ratova? Nemačka je "preradila" veoma brzo čak i ruševine koje im je ostavio Hitler, a mi mnogo manje od '90 nismo u stanju da "preradimo", zašto? Nasleđe despotskih vekova. Oni su počev od karolinške renesanse, prvi put od antike, zanatskim delatnostima dali naučni status. Da li se tome treba čuditi? Ni najmanje, ako se zna kakvo su mesto zauzimali kovački i kujundžijski zanat u germanskoj mitologiji, ili ako se prate sage o galskom bogu veština i zanata, Merkuru. Ako se ta "varvarska tradicija" još ispreplete sa jednom od ideja hrišćanskog učenja po kojoj "ako ko neće da radi da i ne jede" (Pavlova poslanica), kao i sa idejama antičkog sveta, pojava naučnog statusa zanatskih delatnosti je prirodna. Zato je i bilo moguće da posle "svetih" Jerusalima, Rima, Carigrada u 12 veku i Keln postane "sveti" Keln. Za razliku od nas u njih je već tada "ušao" antički "ars" - "spretnost dostignuta vežbanjem" – jer da bi se uspehom izvršio neki zanat/posao (artes mechanicae; artes vulgares) morate prvo steći - umeća i znanja neophodnih za to! Ars kao scientiae obuhvatale su paktičan i teorijski sadržaj artes liberales (slobodnih umetnosti), čije je savladavanje u njihovoj celokupnosti služilo sticanju sapientia-e (mudrosti). Savladali su već tada razne metode dolaženja do novih znanja i umeća. Jer šta je heuristika? Nego veština "pronaleženja" koje kao i characteristica uversalis i Lulovska veština vas uče kako da obrazujete sudove i nalazite istinu.

Mario

pre 1 godinu

(da, čudno je, jer rat je počeo 1941, 6. oktobar 2022 11:57)

Ti bi djecu slao u rat?
Mogu svi od vrtića nadalje samo da ti ne ideš? Ti si neki patriota?
Jesi li bio u prošlom ratu?