Ponedeljak, 03.10.2022.

08:09

Arheolozi došli do pravog praistorijskog blaga: "Najkompletnija do sad, stara milion godina" VIDEO

Izvor: RTS

Arheolozi došli do pravog praistorijskog blaga: "Najkompletnija do sad, stara milion godina" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

bVb

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Bave se svetom posle potopa, koji je naučno dokazano i bio. Ne zna se uzrok, pretpostavke samo, ali je bio. Predpotomskim samo simbolično.

Sale

pre 1 godinu

Можда само није имао потребе?
(Јабучило, 3. oktobar 2022 11:14)

Nista onda, svojim primerom odes lepo u pecinu i pokazes svima nama kako covek kao jedinka nema potrebe da ima krov nad glavom i kako nema potrebe da tezi ka boljem. Da vidimo hoces li izdrzati samo 1 godinu a ne milion godina.

posmatrac

pre 1 godinu

Za Duboku državu sa korenom iz Egipta, Afrike, ljudi su došli iz Afrike. Za Kineze, Kinezi su oduvek živeli u Kini. Korektan odgovor Kineza na afrorasističke bajke. Nažalost, Evropa i dalje okupirana, pa mora gura afričku priču.

wiener

pre 1 godinu

ljudi ovo je lobanja homo erectusa koji je napustio afriku pre 2 miliona godina. nema tu nekog velikog otkrica, osim da je ova lobanja ocigledno dobro ocuvana. homo sapiens je napustio afriku pre 70 hiljada godina preko somalije i arabije. bila je jedna grup stigla i do izraela, ali genetska istrazivanju su potvrdila da je ta grupa izumrla.

maneken

pre 1 godinu

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?
(dragaN, 3. oktobar 2022 12:00) # Link komentara

Pa ne, po mojoj logici: Za sad nema dokaza da je Homo Sapiens potekao u Evropi ili Aziji. Sto opet ne znaci da nije, samo nema dokaza.

Ovaj u Kini, opisan u clanku, nije Homo Sapiens nego Homo Erectus.
(Dobar je onaj fazon da su za nasu evoluciju najzasluzniji erektusi :D :D)

Africko poreklo Homo Sapiensa mozes da smatras kao cinjenicu sa najvecom verovatnocom tacnosti od svih ponudjenih alternativa. E sad sto se to nekome ne svidja.... ni meni se ne svidja gomila stvari, pa sta.

Bg

pre 1 godinu

Kako mogu da utvrde toliku duboku starost lobanje,na koji nacin?Po nauci covek se pojavio pre 100 000 godina.Po bibliji jos i manje.

Tisucljetna kultura na delu

pre 1 godinu

Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?
(Biblija)


Verovatno je i Jasenovac bilo vas mali doprinos tom katolicom mokrom snu.

Domaćin

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)

Ne znam za teologe, ali hrišćanske crkve tvrde da je bog stvorio Zemlju pre 6000 godina, pa je valjda svima sa tri grama mozga jasno da su sve te hrišćanske priče najobičnije bajke, kao uostalom i sve religije na svetu.

markonjero

pre 1 godinu

@dragaN
Postoji jedna stvar koju si prevideo. Nauka prihvata da gresi i otvorena je za nova otkrica i saznanja. Ako cinjenice potvrde da dosadasnje naucno misljenje nije bilo ispravno, naucnici ce to prihvatiti. To sto nauka trenutno tvrdi da je homo sapiens nastao pre xy hiljada godina je zato sto nije bilo dokaza da je on postojao i ranije. Ako ce ova lobanja da dokaze da je covek stariji od onoga sto se do sada mislilo, naucnici nece imati problem da to prihvatr.
Ovo nije slucaj sa teolozima. Oni tvrde da je zemlja stara, a samim tim i covek, 6000 godina bez obzira na sve dokaze koji govore da to nije tako. Oni ne menjaju svoje misljenje ma koliko dokaza da nisu u pravu im se iznese. Seti se samo price da dinosurusi nikada nisu postojali i da su svi fosili zapravo prevara. Teolozi nisu otvoreni za nova otkrica i saznanja vec se drze jednog misljenja, odnosno verovanja.

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?

maneken

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.
Recimo Neandrentalac nikad nije ziveo u Africi, nikad tamo nisu nadjeni njegovi fosili, pa mozemo da tvrdimo da je u tom obliku se pojavio ili u Evropi ili u Aziji posto ga je svuda bilo.

Pored ova dva postoje vise vrsta "Ljudi" Denisovan, Homo Heidelbergis, Homo habilis, Homo Erectus.... ciji fosili datiraju jos od ranije, cak do skoro 3 mil godina unazad i koji su nadjeni sirom starog sveta (Azija, Evropa, Afrika)

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25

A šta da kažu? Njima je slika iz Dečana isusova suza , a svako normalan vidi svemirski brod oslikan na zidu.Pre 300 godina ta priča im je prolazila, ali danas bolje da ćute.
Porasli su ljudi, a oni i dalje forsiraju neke bajke.

Јабучило

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?
(Sale, 03. oktobar 2022 09:11)

Можда само није имао потребе?

Xman

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.
(jel?, 03. oktobar 2022 09:37)

U Bibliji nista istinito ni o proslosti nema, a kamoli prorocanstava o buducnosti. Uzgred Biblija je skup bajki i legendi, a buducnost nije napisana nigde pa ne moze niko ni da da prorocanstvo.Sam biras da li ces da izadjes napolje ili ne.

Luka

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

@
U Hrvatskoj se uči da su najstarije civilizacije nastale u dolinama rijeka, a najstarija je Sumerska u Mezopotamiji između Eufrata i Tigrisa i stara je od 6.000 do 12.000 godina.

copy paste

pre 1 godinu

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...
(dragan, 03. oktobar 2022 10:02)

Promisli su Božije često nerazumljive običnom čoveku.

Zamisli, na primer, da si vajar i da praviš razne skulpture od gline. Ti imaš apsolutno pravo da sa tom glinom raspolažeš kako želiš, da od nje praviš šta želiš, ili da uništavaš ono što si ranije napravio, ako ti se ne sviđa. Znači vajar je u ovom slučaju kreator i od njegove volje zavisi šta će od gline napraviti. Sa njegove tačke gledišta to što je uništio nešto što je prethodno napravio nema nikakvu štetu, budući da uvek, kad god to poželi može od iste te gline da napravi to ispočetka, bezbroj puta.

To što je Bog uništio neki narod, da bi neki drugi narod prosperirao, deo je promisli Božje i sa ljudskog stanovišta to možda ne izgleda pravedno. Međutim, sa Božjeg stanovišta, tj stanovišta tvorca i kreatora, to nema nikakav značaj jer Bog, budući svemoćan, može kad god poželi opet stvoriti sve te narode i oživeti sve te ljude.

rafael

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.
(Bizi, 3. oktobar 2022 09:26) # Link komentara

Svaka im cast sto kriju pravu istoriju svoje civilizacije, tj.da su izbeglice iz Egipta. Svaka im cast sto kriju piramide i zapise.

Slobo

pre 1 godinu

a sam ubedjen da su ranije postojale napredne civilizacije koje su nestale ili nekim nuklearnim ratom ili nekim potopom i slicno. Kako objasniti piramide i njihovu izgradnju. Ni dan danas sa svim tehnoloskim napretkom nismo u stanju da toliko veliki kamen podignemo na tu visinu, a piramida matematicki postavljena do perfekcije.I ja treba da verujem da su je gradili stari Egipcani i da su sve vukli na konop!

dragaN

pre 1 godinu

Anatoli Kljosov, ruski geneticar, zivi i radi u Americi na Harvardu, ima oko 70 godina, pratim ga na jutub, vec godinama prica da ne postoji apsolutno ni jedan dokaz da je covek nastao u Africi. Kaze da su pricu sa Afrikom izmislili liberali, da se kod belog coveka stvori zaljenje sta smo radili crncima, a nasi preci su isto bilo crnci, samo sto nam je koza vremenom pobelela jer na severu nema Sunca. Kaze kada se pojavi naucni rad o izlasku coveka iz Afrike, taj rad odmah dobije paznju, nagrade, novac iako ne pruza nikakav dokaz za te tvrdnje, ali ako se pojavi rad koji pokazuje da takve pretpostavke nemaju dokaza, takvi radovi se margninalizuju. Po njegovim recima, to sto su najstariji skeleti pronadjeni u Africi, ne moze da znaci da je covek tamo nastao vec je stvar vrlo prosta, africka klima omogucava da se skeleti sacuvaju mnogo duze nego u Aziji. Covek vec godinama govori da je po njegovom misljenju covek nastao negde u centralnoj Aziji (Kazahstan ili Kina). Ovo otkrice ide u prilog tome, ali ce naravno i to biti marginalizovano. Umesto da se postavi pitanje da li ovo otkrice mozda znaci da covek nije nastao u Africi vec Aziji, vec se pocelo sa objasnjenjem - pomera se vreme izlaska coveka iz Afrike, umesto pre 100.000 godina na milion godina.

singrrr!

pre 1 godinu

da su pronasli americki naucnici, bilo bi jasno da je prevara, ali ovako... izgleda da je biblija ipak samo skup jevrejskih pricica za neobrazovani puk ("stado").

dragan

pre 1 godinu

razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Razni eksperimenti naprednih zemaljaca ili vanzemaljaca ni prvi ni poslednji.Ujedno to su naši bogovi iako ni sami nisi nisu perfektni.Ta biblijska bajka je mogla da se kotrlja neko vreme, ali kada otvoriš oči ovo je jedino logično rešenje.Dokazi su svuda oko nas ko hoće da vidi.

Istoričar

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

Veliko je pitanje da li su to tada uopšte bile pustinje. Naime pojavom točka započelo je uništavanje prirode pravljenjem drumova. Rekao bi da nisu bile pustinje već je bilo zelenilo.

kiki

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

pitaj naše svetosavce, oni su izračunali da je svet mator tek 7-8 hiljada godina.

Bizi

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.

dragan

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)
Teolozi kažu da nisi ni svestan u kolikom si problemu.
(Slobodan, 03. oktobar 2022 09:21)

Da, da, I već tako 1500 godina...

Antikroasan

pre 1 godinu

Mora da je upitanju drevni srbin, nebeski narod.
(Masinac, 03. oktobar 2022 08:47)

Mučeniče. Zar od ranog jutra. Idi napolje...radi nešto.
Lep je dan.

Sale

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?

Biblija

pre 1 godinu

Jel?........Reče Isus, Petru: Ti si Petar stena na kojoj ću izgraditi Crkvu svoju, da je ni vrata paklena neće nadvladati… Zato su Osmanlije tu Vizantiju, koja je podelila Isusovu Crkvu u 11veku, ne samo nadvladale nego i izbrisale sa lica zemlje, koju pretvoriše u muslimansku Tursku i tako dokazaše da nije Njegova. Samo su muslimani spas od tog vizantijskog i harlotskog i krivoslavnog zla, jer mira je ionako na Balaknu bilo samo tih 500g dok su oni to zlo držali u ropstvu da miruje, a posle njih je pokrenulo sve Balkanske i Svetske ratove i genocide da se širi. Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?

jel?

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.

strava jedna

pre 1 godinu

ajd' recimo da tako, milion godina evolucije da bi danas bili tu gde jesmo? ne znam rodjaci,
ne znam, ni dan danas ne vidim smisao postojanja zivotinje koja je sama sebe nazvala covekom.

Antikroasan

pre 1 godinu

Mora da je upitanju drevni srbin, nebeski narod.
(Masinac, 03. oktobar 2022 08:47)

Mučeniče. Zar od ranog jutra. Idi napolje...radi nešto.
Lep je dan.

strava jedna

pre 1 godinu

ajd' recimo da tako, milion godina evolucije da bi danas bili tu gde jesmo? ne znam rodjaci,
ne znam, ni dan danas ne vidim smisao postojanja zivotinje koja je sama sebe nazvala covekom.

Bizi

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.

maneken

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.
Recimo Neandrentalac nikad nije ziveo u Africi, nikad tamo nisu nadjeni njegovi fosili, pa mozemo da tvrdimo da je u tom obliku se pojavio ili u Evropi ili u Aziji posto ga je svuda bilo.

Pored ova dva postoje vise vrsta "Ljudi" Denisovan, Homo Heidelbergis, Homo habilis, Homo Erectus.... ciji fosili datiraju jos od ranije, cak do skoro 3 mil godina unazad i koji su nadjeni sirom starog sveta (Azija, Evropa, Afrika)

dragan

pre 1 godinu

razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...

dragan

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)
Teolozi kažu da nisi ni svestan u kolikom si problemu.
(Slobodan, 03. oktobar 2022 09:21)

Da, da, I već tako 1500 godina...

Luka

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

@
U Hrvatskoj se uči da su najstarije civilizacije nastale u dolinama rijeka, a najstarija je Sumerska u Mezopotamiji između Eufrata i Tigrisa i stara je od 6.000 do 12.000 godina.

Sale

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?

Istoričar

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

Veliko je pitanje da li su to tada uopšte bile pustinje. Naime pojavom točka započelo je uništavanje prirode pravljenjem drumova. Rekao bi da nisu bile pustinje već je bilo zelenilo.

dragaN

pre 1 godinu

Anatoli Kljosov, ruski geneticar, zivi i radi u Americi na Harvardu, ima oko 70 godina, pratim ga na jutub, vec godinama prica da ne postoji apsolutno ni jedan dokaz da je covek nastao u Africi. Kaze da su pricu sa Afrikom izmislili liberali, da se kod belog coveka stvori zaljenje sta smo radili crncima, a nasi preci su isto bilo crnci, samo sto nam je koza vremenom pobelela jer na severu nema Sunca. Kaze kada se pojavi naucni rad o izlasku coveka iz Afrike, taj rad odmah dobije paznju, nagrade, novac iako ne pruza nikakav dokaz za te tvrdnje, ali ako se pojavi rad koji pokazuje da takve pretpostavke nemaju dokaza, takvi radovi se margninalizuju. Po njegovim recima, to sto su najstariji skeleti pronadjeni u Africi, ne moze da znaci da je covek tamo nastao vec je stvar vrlo prosta, africka klima omogucava da se skeleti sacuvaju mnogo duze nego u Aziji. Covek vec godinama govori da je po njegovom misljenju covek nastao negde u centralnoj Aziji (Kazahstan ili Kina). Ovo otkrice ide u prilog tome, ali ce naravno i to biti marginalizovano. Umesto da se postavi pitanje da li ovo otkrice mozda znaci da covek nije nastao u Africi vec Aziji, vec se pocelo sa objasnjenjem - pomera se vreme izlaska coveka iz Afrike, umesto pre 100.000 godina na milion godina.

Tisucljetna kultura na delu

pre 1 godinu

Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?
(Biblija)


Verovatno je i Jasenovac bilo vas mali doprinos tom katolicom mokrom snu.

kiki

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

pitaj naše svetosavce, oni su izračunali da je svet mator tek 7-8 hiljada godina.

singrrr!

pre 1 godinu

da su pronasli americki naucnici, bilo bi jasno da je prevara, ali ovako... izgleda da je biblija ipak samo skup jevrejskih pricica za neobrazovani puk ("stado").

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25

A šta da kažu? Njima je slika iz Dečana isusova suza , a svako normalan vidi svemirski brod oslikan na zidu.Pre 300 godina ta priča im je prolazila, ali danas bolje da ćute.
Porasli su ljudi, a oni i dalje forsiraju neke bajke.

Domaćin

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)

Ne znam za teologe, ali hrišćanske crkve tvrde da je bog stvorio Zemlju pre 6000 godina, pa je valjda svima sa tri grama mozga jasno da su sve te hrišćanske priče najobičnije bajke, kao uostalom i sve religije na svetu.

Slobo

pre 1 godinu

a sam ubedjen da su ranije postojale napredne civilizacije koje su nestale ili nekim nuklearnim ratom ili nekim potopom i slicno. Kako objasniti piramide i njihovu izgradnju. Ni dan danas sa svim tehnoloskim napretkom nismo u stanju da toliko veliki kamen podignemo na tu visinu, a piramida matematicki postavljena do perfekcije.I ja treba da verujem da su je gradili stari Egipcani i da su sve vukli na konop!

jel?

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.

markonjero

pre 1 godinu

@dragaN
Postoji jedna stvar koju si prevideo. Nauka prihvata da gresi i otvorena je za nova otkrica i saznanja. Ako cinjenice potvrde da dosadasnje naucno misljenje nije bilo ispravno, naucnici ce to prihvatiti. To sto nauka trenutno tvrdi da je homo sapiens nastao pre xy hiljada godina je zato sto nije bilo dokaza da je on postojao i ranije. Ako ce ova lobanja da dokaze da je covek stariji od onoga sto se do sada mislilo, naucnici nece imati problem da to prihvatr.
Ovo nije slucaj sa teolozima. Oni tvrde da je zemlja stara, a samim tim i covek, 6000 godina bez obzira na sve dokaze koji govore da to nije tako. Oni ne menjaju svoje misljenje ma koliko dokaza da nisu u pravu im se iznese. Seti se samo price da dinosurusi nikada nisu postojali i da su svi fosili zapravo prevara. Teolozi nisu otvoreni za nova otkrica i saznanja vec se drze jednog misljenja, odnosno verovanja.

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Razni eksperimenti naprednih zemaljaca ili vanzemaljaca ni prvi ni poslednji.Ujedno to su naši bogovi iako ni sami nisi nisu perfektni.Ta biblijska bajka je mogla da se kotrlja neko vreme, ali kada otvoriš oči ovo je jedino logično rešenje.Dokazi su svuda oko nas ko hoće da vidi.

copy paste

pre 1 godinu

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...
(dragan, 03. oktobar 2022 10:02)

Promisli su Božije često nerazumljive običnom čoveku.

Zamisli, na primer, da si vajar i da praviš razne skulpture od gline. Ti imaš apsolutno pravo da sa tom glinom raspolažeš kako želiš, da od nje praviš šta želiš, ili da uništavaš ono što si ranije napravio, ako ti se ne sviđa. Znači vajar je u ovom slučaju kreator i od njegove volje zavisi šta će od gline napraviti. Sa njegove tačke gledišta to što je uništio nešto što je prethodno napravio nema nikakvu štetu, budući da uvek, kad god to poželi može od iste te gline da napravi to ispočetka, bezbroj puta.

To što je Bog uništio neki narod, da bi neki drugi narod prosperirao, deo je promisli Božje i sa ljudskog stanovišta to možda ne izgleda pravedno. Međutim, sa Božjeg stanovišta, tj stanovišta tvorca i kreatora, to nema nikakav značaj jer Bog, budući svemoćan, može kad god poželi opet stvoriti sve te narode i oživeti sve te ljude.

Xman

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.
(jel?, 03. oktobar 2022 09:37)

U Bibliji nista istinito ni o proslosti nema, a kamoli prorocanstava o buducnosti. Uzgred Biblija je skup bajki i legendi, a buducnost nije napisana nigde pa ne moze niko ni da da prorocanstvo.Sam biras da li ces da izadjes napolje ili ne.

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?

Biblija

pre 1 godinu

Jel?........Reče Isus, Petru: Ti si Petar stena na kojoj ću izgraditi Crkvu svoju, da je ni vrata paklena neće nadvladati… Zato su Osmanlije tu Vizantiju, koja je podelila Isusovu Crkvu u 11veku, ne samo nadvladale nego i izbrisale sa lica zemlje, koju pretvoriše u muslimansku Tursku i tako dokazaše da nije Njegova. Samo su muslimani spas od tog vizantijskog i harlotskog i krivoslavnog zla, jer mira je ionako na Balaknu bilo samo tih 500g dok su oni to zlo držali u ropstvu da miruje, a posle njih je pokrenulo sve Balkanske i Svetske ratove i genocide da se širi. Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?

Јабучило

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?
(Sale, 03. oktobar 2022 09:11)

Можда само није имао потребе?

wiener

pre 1 godinu

ljudi ovo je lobanja homo erectusa koji je napustio afriku pre 2 miliona godina. nema tu nekog velikog otkrica, osim da je ova lobanja ocigledno dobro ocuvana. homo sapiens je napustio afriku pre 70 hiljada godina preko somalije i arabije. bila je jedna grup stigla i do izraela, ali genetska istrazivanju su potvrdila da je ta grupa izumrla.

posmatrac

pre 1 godinu

Za Duboku državu sa korenom iz Egipta, Afrike, ljudi su došli iz Afrike. Za Kineze, Kinezi su oduvek živeli u Kini. Korektan odgovor Kineza na afrorasističke bajke. Nažalost, Evropa i dalje okupirana, pa mora gura afričku priču.

Sale

pre 1 godinu

Можда само није имао потребе?
(Јабучило, 3. oktobar 2022 11:14)

Nista onda, svojim primerom odes lepo u pecinu i pokazes svima nama kako covek kao jedinka nema potrebe da ima krov nad glavom i kako nema potrebe da tezi ka boljem. Da vidimo hoces li izdrzati samo 1 godinu a ne milion godina.

maneken

pre 1 godinu

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?
(dragaN, 3. oktobar 2022 12:00) # Link komentara

Pa ne, po mojoj logici: Za sad nema dokaza da je Homo Sapiens potekao u Evropi ili Aziji. Sto opet ne znaci da nije, samo nema dokaza.

Ovaj u Kini, opisan u clanku, nije Homo Sapiens nego Homo Erectus.
(Dobar je onaj fazon da su za nasu evoluciju najzasluzniji erektusi :D :D)

Africko poreklo Homo Sapiensa mozes da smatras kao cinjenicu sa najvecom verovatnocom tacnosti od svih ponudjenih alternativa. E sad sto se to nekome ne svidja.... ni meni se ne svidja gomila stvari, pa sta.

rafael

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.
(Bizi, 3. oktobar 2022 09:26) # Link komentara

Svaka im cast sto kriju pravu istoriju svoje civilizacije, tj.da su izbeglice iz Egipta. Svaka im cast sto kriju piramide i zapise.

Bg

pre 1 godinu

Kako mogu da utvrde toliku duboku starost lobanje,na koji nacin?Po nauci covek se pojavio pre 100 000 godina.Po bibliji jos i manje.

bVb

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Bave se svetom posle potopa, koji je naučno dokazano i bio. Ne zna se uzrok, pretpostavke samo, ali je bio. Predpotomskim samo simbolično.

Biblija

pre 1 godinu

Jel?........Reče Isus, Petru: Ti si Petar stena na kojoj ću izgraditi Crkvu svoju, da je ni vrata paklena neće nadvladati… Zato su Osmanlije tu Vizantiju, koja je podelila Isusovu Crkvu u 11veku, ne samo nadvladale nego i izbrisale sa lica zemlje, koju pretvoriše u muslimansku Tursku i tako dokazaše da nije Njegova. Samo su muslimani spas od tog vizantijskog i harlotskog i krivoslavnog zla, jer mira je ionako na Balaknu bilo samo tih 500g dok su oni to zlo držali u ropstvu da miruje, a posle njih je pokrenulo sve Balkanske i Svetske ratove i genocide da se širi. Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?

jel?

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

Sale

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.

strava jedna

pre 1 godinu

ajd' recimo da tako, milion godina evolucije da bi danas bili tu gde jesmo? ne znam rodjaci,
ne znam, ni dan danas ne vidim smisao postojanja zivotinje koja je sama sebe nazvala covekom.

dragaN

pre 1 godinu

Anatoli Kljosov, ruski geneticar, zivi i radi u Americi na Harvardu, ima oko 70 godina, pratim ga na jutub, vec godinama prica da ne postoji apsolutno ni jedan dokaz da je covek nastao u Africi. Kaze da su pricu sa Afrikom izmislili liberali, da se kod belog coveka stvori zaljenje sta smo radili crncima, a nasi preci su isto bilo crnci, samo sto nam je koza vremenom pobelela jer na severu nema Sunca. Kaze kada se pojavi naucni rad o izlasku coveka iz Afrike, taj rad odmah dobije paznju, nagrade, novac iako ne pruza nikakav dokaz za te tvrdnje, ali ako se pojavi rad koji pokazuje da takve pretpostavke nemaju dokaza, takvi radovi se margninalizuju. Po njegovim recima, to sto su najstariji skeleti pronadjeni u Africi, ne moze da znaci da je covek tamo nastao vec je stvar vrlo prosta, africka klima omogucava da se skeleti sacuvaju mnogo duze nego u Aziji. Covek vec godinama govori da je po njegovom misljenju covek nastao negde u centralnoj Aziji (Kazahstan ili Kina). Ovo otkrice ide u prilog tome, ali ce naravno i to biti marginalizovano. Umesto da se postavi pitanje da li ovo otkrice mozda znaci da covek nije nastao u Africi vec Aziji, vec se pocelo sa objasnjenjem - pomera se vreme izlaska coveka iz Afrike, umesto pre 100.000 godina na milion godina.

copy paste

pre 1 godinu

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...
(dragan, 03. oktobar 2022 10:02)

Promisli su Božije često nerazumljive običnom čoveku.

Zamisli, na primer, da si vajar i da praviš razne skulpture od gline. Ti imaš apsolutno pravo da sa tom glinom raspolažeš kako želiš, da od nje praviš šta želiš, ili da uništavaš ono što si ranije napravio, ako ti se ne sviđa. Znači vajar je u ovom slučaju kreator i od njegove volje zavisi šta će od gline napraviti. Sa njegove tačke gledišta to što je uništio nešto što je prethodno napravio nema nikakvu štetu, budući da uvek, kad god to poželi može od iste te gline da napravi to ispočetka, bezbroj puta.

To što je Bog uništio neki narod, da bi neki drugi narod prosperirao, deo je promisli Božje i sa ljudskog stanovišta to možda ne izgleda pravedno. Međutim, sa Božjeg stanovišta, tj stanovišta tvorca i kreatora, to nema nikakav značaj jer Bog, budući svemoćan, može kad god poželi opet stvoriti sve te narode i oživeti sve te ljude.

rafael

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.
(Bizi, 3. oktobar 2022 09:26) # Link komentara

Svaka im cast sto kriju pravu istoriju svoje civilizacije, tj.da su izbeglice iz Egipta. Svaka im cast sto kriju piramide i zapise.

Slobo

pre 1 godinu

a sam ubedjen da su ranije postojale napredne civilizacije koje su nestale ili nekim nuklearnim ratom ili nekim potopom i slicno. Kako objasniti piramide i njihovu izgradnju. Ni dan danas sa svim tehnoloskim napretkom nismo u stanju da toliko veliki kamen podignemo na tu visinu, a piramida matematicki postavljena do perfekcije.I ja treba da verujem da su je gradili stari Egipcani i da su sve vukli na konop!

Antikroasan

pre 1 godinu

Mora da je upitanju drevni srbin, nebeski narod.
(Masinac, 03. oktobar 2022 08:47)

Mučeniče. Zar od ranog jutra. Idi napolje...radi nešto.
Lep je dan.

kiki

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

pitaj naše svetosavce, oni su izračunali da je svet mator tek 7-8 hiljada godina.

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Razni eksperimenti naprednih zemaljaca ili vanzemaljaca ni prvi ni poslednji.Ujedno to su naši bogovi iako ni sami nisi nisu perfektni.Ta biblijska bajka je mogla da se kotrlja neko vreme, ali kada otvoriš oči ovo je jedino logično rešenje.Dokazi su svuda oko nas ko hoće da vidi.

u svakoj mitologiji ima i istine

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25

A šta da kažu? Njima je slika iz Dečana isusova suza , a svako normalan vidi svemirski brod oslikan na zidu.Pre 300 godina ta priča im je prolazila, ali danas bolje da ćute.
Porasli su ljudi, a oni i dalje forsiraju neke bajke.

singrrr!

pre 1 godinu

da su pronasli americki naucnici, bilo bi jasno da je prevara, ali ovako... izgleda da je biblija ipak samo skup jevrejskih pricica za neobrazovani puk ("stado").

dragan

pre 1 godinu

razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.

Neverujem da si je čitao. Neko ti je samo tumačio čitate. Pogotovu stari zavet, toliko brutalnosti u režiji boga ili uz njegov pristanak. Da ne citiram, ubistva svoje dece, pristanak na silovanje do smrti svoje nevine ćerke, incest...

Istoričar

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

Veliko je pitanje da li su to tada uopšte bile pustinje. Naime pojavom točka započelo je uništavanje prirode pravljenjem drumova. Rekao bi da nisu bile pustinje već je bilo zelenilo.

Bizi

pre 1 godinu

Svaka čast vrednim kineskim naučnicima na ovom važnom otkriću. Čestitamo i sa nestrpljenjem očekujemo nove vesti. Pozdrav svim ljudima dobre volje.

Luka

pre 1 godinu

A mi učimo istoriju koja počinje 4-5 hiljada godina pre nove ere...i to najrazvijenije civilizacije su bile one u pustinjama!!!!
(vvll, 3. oktobar 2022 09:33)

@
U Hrvatskoj se uči da su najstarije civilizacije nastale u dolinama rijeka, a najstarija je Sumerska u Mezopotamiji između Eufrata i Tigrisa i stara je od 6.000 do 12.000 godina.

dragan

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)
Teolozi kažu da nisi ni svestan u kolikom si problemu.
(Slobodan, 03. oktobar 2022 09:21)

Da, da, I već tako 1500 godina...

Domaćin

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 03. oktobar 2022 08:25)

Ne znam za teologe, ali hrišćanske crkve tvrde da je bog stvorio Zemlju pre 6000 godina, pa je valjda svima sa tri grama mozga jasno da su sve te hrišćanske priče najobičnije bajke, kao uostalom i sve religije na svetu.

Tisucljetna kultura na delu

pre 1 godinu

Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu?
(Biblija)


Verovatno je i Jasenovac bilo vas mali doprinos tom katolicom mokrom snu.

Bg

pre 1 godinu

Kako mogu da utvrde toliku duboku starost lobanje,na koji nacin?Po nauci covek se pojavio pre 100 000 godina.Po bibliji jos i manje.

posmatrac

pre 1 godinu

Za Duboku državu sa korenom iz Egipta, Afrike, ljudi su došli iz Afrike. Za Kineze, Kinezi su oduvek živeli u Kini. Korektan odgovor Kineza na afrorasističke bajke. Nažalost, Evropa i dalje okupirana, pa mora gura afričku priču.

maneken

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.
Recimo Neandrentalac nikad nije ziveo u Africi, nikad tamo nisu nadjeni njegovi fosili, pa mozemo da tvrdimo da je u tom obliku se pojavio ili u Evropi ili u Aziji posto ga je svuda bilo.

Pored ova dva postoje vise vrsta "Ljudi" Denisovan, Homo Heidelbergis, Homo habilis, Homo Erectus.... ciji fosili datiraju jos od ranije, cak do skoro 3 mil godina unazad i koji su nadjeni sirom starog sveta (Azija, Evropa, Afrika)

Xman

pre 1 godinu

Covek koji cita Bibliju i jasno razume sto u njoj pise, nikada ne bi imao dileme da li smo nastali praskom ili nas je Bog stvorio. U Bibliji ima toliko jasnih prorocanstava koja su se sa neverovatnom tacnoscu ispunila i danas se ispunjavaju da je to zapanjujuce. Ali, covek cesto ne voli da je cita, cesto ne zeli da je razume i da joj posveti vreme pa onda covek sam sebe osudjuje na neznanje o poreklu covecanstva.
(jel?, 03. oktobar 2022 09:37)

U Bibliji nista istinito ni o proslosti nema, a kamoli prorocanstava o buducnosti. Uzgred Biblija je skup bajki i legendi, a buducnost nije napisana nigde pa ne moze niko ni da da prorocanstvo.Sam biras da li ces da izadjes napolje ili ne.

Јабучило

pre 1 godinu

Da li po vama ima logike da covek milion godina nije znao da stavi kamen na kamen i napravi kucicu, a za samo 6000 godina napravi gradjevine od piramida do zgrada od po 800 metara? Da li je neko cuo da metode merenja starosti nisu tacne i da na daleko mladjim poznatim uzorcima takodje prebacuju milion godina?
(Sale, 03. oktobar 2022 09:11)

Можда само није имао потребе?

dragaN

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Lepo je sto si se zapitao sta na to kazu teolozi, ali zanimljivo da se nisi zapitao kako to lobanja stara milion godina u Kini, ako tvoji naucnici kojima verujes sve kao svom Bogu kazu da je covek izasao iz Afrike pre 100.000 godina i rasirio se po celom svetu. Zanimljivo kako ti ne padne na pamaet da te naucnici (i svetski oligarhat) lazu i da zivot uopste nije nastao u Africi nego mozda negde u Aziji, a da je prica sa Afrikom izmisljena kako bi se Evropljani ubedili da su nasi preci nekada imali crnu kozu i da smo svi mi isti.
(dragaN, 3. oktobar 2022 09:58) # Link komentara

Pazi, radi se na tome samo sto izgleda ne pratis. Najstariji fosil Homo Sapiensa nadjen je u Maroku 315K godina. Posto je Maroko za sad i dalje u Africi, na osnovu onoga sto je poznato moze da se zakljuci da je Homo Sapiens iz Afrike. Najstariji fosil Homo Sapinesa je nadjen u Grckoj 210K godina (premda nije kompletan pa se sad oko toga malo natezu), ali recimo sledeci stariji je iz Izraela 175K godina.

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?

markonjero

pre 1 godinu

@dragaN
Postoji jedna stvar koju si prevideo. Nauka prihvata da gresi i otvorena je za nova otkrica i saznanja. Ako cinjenice potvrde da dosadasnje naucno misljenje nije bilo ispravno, naucnici ce to prihvatiti. To sto nauka trenutno tvrdi da je homo sapiens nastao pre xy hiljada godina je zato sto nije bilo dokaza da je on postojao i ranije. Ako ce ova lobanja da dokaze da je covek stariji od onoga sto se do sada mislilo, naucnici nece imati problem da to prihvatr.
Ovo nije slucaj sa teolozima. Oni tvrde da je zemlja stara, a samim tim i covek, 6000 godina bez obzira na sve dokaze koji govore da to nije tako. Oni ne menjaju svoje misljenje ma koliko dokaza da nisu u pravu im se iznese. Seti se samo price da dinosurusi nikada nisu postojali i da su svi fosili zapravo prevara. Teolozi nisu otvoreni za nova otkrica i saznanja vec se drze jednog misljenja, odnosno verovanja.

maneken

pre 1 godinu

Prema tvojoj logici, ako je najstarija sacuvana knjiga Romeo i Julija pronadjena u Rusiji, to znaci da je Sekspir napisao Romea u Rusiji? Ne moze postojati mogucnost da starija izdanja nisu sacuvana ili jednostavno nisu jos uvek pronadjena?
(dragaN, 3. oktobar 2022 12:00) # Link komentara

Pa ne, po mojoj logici: Za sad nema dokaza da je Homo Sapiens potekao u Evropi ili Aziji. Sto opet ne znaci da nije, samo nema dokaza.

Ovaj u Kini, opisan u clanku, nije Homo Sapiens nego Homo Erectus.
(Dobar je onaj fazon da su za nasu evoluciju najzasluzniji erektusi :D :D)

Africko poreklo Homo Sapiensa mozes da smatras kao cinjenicu sa najvecom verovatnocom tacnosti od svih ponudjenih alternativa. E sad sto se to nekome ne svidja.... ni meni se ne svidja gomila stvari, pa sta.

bVb

pre 1 godinu

Šta na to kažu teolozi??
(BelaKafa, 3. oktobar 2022 08:25)

Bave se svetom posle potopa, koji je naučno dokazano i bio. Ne zna se uzrok, pretpostavke samo, ali je bio. Predpotomskim samo simbolično.

wiener

pre 1 godinu

ljudi ovo je lobanja homo erectusa koji je napustio afriku pre 2 miliona godina. nema tu nekog velikog otkrica, osim da je ova lobanja ocigledno dobro ocuvana. homo sapiens je napustio afriku pre 70 hiljada godina preko somalije i arabije. bila je jedna grup stigla i do izraela, ali genetska istrazivanju su potvrdila da je ta grupa izumrla.

Sale

pre 1 godinu

Можда само није имао потребе?
(Јабучило, 3. oktobar 2022 11:14)

Nista onda, svojim primerom odes lepo u pecinu i pokazes svima nama kako covek kao jedinka nema potrebe da ima krov nad glavom i kako nema potrebe da tezi ka boljem. Da vidimo hoces li izdrzati samo 1 godinu a ne milion godina.