Nedelja, 04.09.2022.

15:00

Ne laju i ne prave buku: Pet najtiših rasa pasa FOTO

Izvor: B92

Ne laju i ne prave buku: Pet najtiših rasa pasa FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Roders

pre 1 godinu

Ponosni vlasnik jednog Rodezijskog Ridzbeka,
Vigo je jako zivahan veseo pas koji voli da trci, jede i kunta na krevetu, imama 15 meseci i ne laje apsolutno nikad... Ne znam da li je ovo karakteristika pomenute rase, ili je upitanju samo moj ludi pas...Najbolji drug, jako vezan za porodicu i vlasnike, neustrasivo i prilicno tiho bice

Oblast 51

pre 1 godinu

Pozdrav svim ljubiteljima životinja,posebno pasa. Sve vrste pasa su ok, ko šta voli , za mene je šarplaninac broj 1, jednostavno kralj među psima! Laje i štiti teritoriju i vlasnika kada je to potreba. Decu svih uzrasta jednostavno obožava,maloj deci služi kao konj za jahanje, preporuka nabavite šarplaninca i videćete kako je život lep

SSS

pre 1 godinu

Sve je to relativno znam jednog haskija u blizini, cuo da laje pre jedno godinu dana jer je copor lutalica prolazio pored dvorista, totalni flegma niti laje niti zavija po cemu su inace poznati.

Bojan

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?
(dakle, 7. septembar 2022 09:37)

I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!
(Meroni, 6. septembar 2022 16:50)


Možda to ima veze s time što su neki od tih "problema" imbecilne primedbe dokonih likova koji gluvare pred radnjom kao ova gore?

dakle

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?

Meroni

pre 1 godinu

Ako bi se ijedan politicar usudio da stane na kraj izivljavanju i teroru pasa i njihovih bahatih vlasnika nad ostatkom stanovnistva, imao bi moj glas dozivotno!
Beogradske ulice izgledaju i mirisu kao stale, napadi i ujedi pasa se dogadjaju svako malo, laju, urlaju, ne moze se proci ulicom kada ga puste tri metra ispred sebe na povocu, pun grad lutalica.
I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!

Matori Kesa

pre 1 godinu

Moja Gara ( kao stene sam je pokupio sa ulice ) kada laje sve odskakuje od zemlje ! A gledam, nista se ne vidi, nikoga nema - prosto joj to nacin ponasanja ! Nadjem Pulija na ulici i dovedem ga da ima drustvo - em sto ga kinji do besvesti em sto uspeva da ga navede na ,,horsko pevanje,, ! Ne znam kako je komsijama al ja sam vec izludio - Laju i na zvezde !!

dakle

pre 1 godinu

Даће бог па ће једном и овој псетоманији доћи крај. Ти мали бели пацови криче као да неко дави папагаја.

ok

pre 1 godinu

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.
Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.
(Psoglav, 5. septembar 2022 13:35)

Samo na uzici i nikakav problem jer ako se na mene zatrci to je kraj velike ljubavi

Leeloo

pre 1 godinu

@samorec i @civava, u potpunosti se slazem sa vama. Pas nece lajati kada se o njemu brine i kad mu se posvecuje paznja. Psi prvenstveno laju iz straha. Ono sto me pored lutalica, u Srbiji, najvise rastuzuje je kad ljudi misle imam dvoriste i ne moram da setam psa. Skoro sam bila u posetu coveku dva samojeda, ponavljam dva samojeda, drzi u dvoristu koje nije ni pola ara i nikad ne izvodi. Mozete li da zamisliti koliko je to za te pse neprirodno. Tuga. Plus, psi su drustvena bica kao i ljudi i trebaju im drugi psi. Bilo bi dobro kad bi ljudi bili svesni, kao sto je samorec napisao: nemam vreme ni sredstva - necu psa. A kako nisu svesni u problemu su svi i oni, i pas i ceo komsiluk :(

Pudloljub

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati
(samorec)

Totalno tačno. Ali deca to ne razumeju. Godinama vrše pritisak na roditelje da im kupe psa,pa kad ovi popuste onda sva briga oko tog psa ostane na tati i mami, odnosno na tati 90%. Ipak, za one koji nemaju neki društveni život pas je spas. Neverovatne promene unosi u život, odjednom upoznajete na desetine ljudi pored kojih ste do skoro samo prolazili, da ne pričam o zgodnim ženicama:)

edvud

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59)

Psi u Nemackoj sami peru zube i pricaju pet jezika.

Dark

pre 1 godinu

Moj komšija drži psa u garaži, jer žena se ljuti ako je u dvorištu (🙄) i on ne laje, nego zavija, onako uporno u jednakim intervalima , znači da se čovjek naježi! Da neko toliko nema osjećaja za životinju, to je strašno...

nisam stereotip

pre 1 godinu

@Petar

Pa preselite se onda. Kako god, psi oplemenjuju živote ljudi i vi mrzitelji istih ne možete ništa povodom toga da uradite.

vladimir

pre 1 godinu

Samo vaspitavanje vlasnika, oni su uvek problem, ne psi. Neka aktivna sluzba i da pljušte kazne po pola miliona za uznemiravanje suseda. Ne znam uopste odakle ljudima pravo da uznemiravaju nekog, idioti jedni. Ja s mojim psom problem nemam, setamo, druzimo se, nije ostavljena bez nadzora, i pas nije šizik.

mrk

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54)

moja labradorka se upiski od srece kad neko udje u dvoriste, ali samo ako sam ja tu pored. ako udjes nepozvan, desice se isto sto i tebi. 45 kila mesa i misica ce da juri prema tebi, pa se spasavaj...

samo kazem

pre 1 godinu

sto kaze moj komsija kad ga pitaju, jel ujeda? (ima čivavu od pola kile,inače), on kaze...ma joook...ujede i pobegne :-):-):-)

ĐILAŠ

pre 1 godinu

Moj mešanac zlatnog retrivera ne laje ni kad je napolju. Zna da zalaje kad je na terasi i prolazi drugo kuče koje laje, inače kao da je "mutav". Ni na ulici ne laje iako na njega laju drugi kučići. Sve zavisi od psa

SrxBg

pre 1 godinu

Imam Americku akitu,zalaje samo ako neko nepoznat pokusa da udje u dvoriste,jako odana rasa,ima samo jednog vlasnika odlicna za obuku,puno se linja i prevelika za drzanje u stanu i putovanja

Milica

pre 1 godinu

Prvo da se ogradim, nisam nikakav mrzitelj životinja, baš suprotno, sve ih obožavam i imam 3 mačke. Međutim, buka od lajanja je nesnosna. U stanu preko puta mog ima pas koji stoji na vratima 24h i laje na svakog ko prođe hodnikom. Znači, laje neprekidno. Komšije tvrde da ga izvode u šetnju redovno i da ima jednostavno takvu narav da stalno laje, ali sigurno da pas ima neki problem kad non stop laje ko god da prođe. Moje mačke su istraumirane 24h, mi ne možemo da spavamo, agonija. I ne znam kako to riješiti, ako pokrenem to pitanje na skupštini stanara, bojim se da će psa samo izbaciti na ulicu i završiti.

tom&jerry

pre 1 godinu

"Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...
(MARKEĐANI"

Problem je sto vlasnici malih belih(i ostalih) misle da se mali psi ne dresiraju/vaspitavaju a istina je da im je vise potrebna socijalizacija nego nekim vecim rasama. Vlasnici ih dodatno frustriraju jer ih tretiraju kao igracke a ne ziva bica cime ova mala stvorenja gube ionako krhko samopouzdanje. Moj pas,mali beli, je dokaz da i takve rase mogu biti smirenei tihe.Takodje nema problem sa velikim psima dok god nisu agresivni.Sa treninzima socijalizacije smo krenuli s njena 4 meseca.

Komša

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59) 

Pa ni nasi domaci ne laju u parku. Bar ih ja nisam video (a cesto izvodim psa).
Sigurno da okolina utice na psa ,pa i vlasnici...
Ali vise drugi psi.
Moj prvi bokser nije lajao skoro nikako. Oni su inace ćutolozi.
Drugi jeste. Pokupio "zanat" od komšijskog psa koji se "nije gasio".
Zanimljiva stvar,taj komsijski pas je vec mator i od kako je sterilisan ne laje uopste.
Ovaj moj bokser sada ne laje.Bas ,bas retko - ni na prolaznike.Samo kad neko pridje kapiji.
Moj neki zaključak je da je onaj predhodni kao mlad pas kopirao komsiju kao "starijeg i iskusnijeg".
A tada smo imali i lutalicu koji je patrolirao ulicom i podbunjivao vlasničke pse.
Laju na njega kada je sam a kada laje na prolaznike oni mu kao pruzaju podrsku...
Lajte kere Jakobsfelda od prilike .
Da izludis.
Sad se i on negde izgubio ,ovaj sterilisan ucutao pa je mirno (iako ih ima desetsk u ulici).

Psoglav

pre 1 godinu

Zaboravili ste Velike crne šnaucere. Ako ih držite na himan način nevezane i u kući neće se oglašavati.
(todos, 05. septembar 2022 10:23)

Zašto bi neko uzimao ovčarskog psa od 50 kilograma i držao ga u stanu, ili čak kući. To je veliki, radni pas. Opasno je držati ih na takav način.

A za ove ostale, svet se menja. Psi su tu, i ostaće tu. Naviknite se. Podolazili frajeri iz kojekakvih selendri, a smeta im lavež pasa. Evo baš smo se potresli.

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.

Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.

zed

pre 1 godinu

@Minja

Nevrovatno duhovito. Daj te pse koji lupaju u serpe da zaradimo neke pare. Ako hoces ista prava moras da lajes i da te svi nazivaju kerom, psom, dzukelom ( ti biraj ime koje ti se svidja, i da se**s ( moze i metaforicno) i da lizes sopstvenu guzu i guzu drugih dzukela. San snova za tebe i ove plusice.

Urban

pre 1 godinu

Sve sve ali prodjite centrom bg i videćete gomilu ostataka po ulicama, kao štala...toliko o vlasnicima i njihovoj brizi, nije za svakog pas

dalibor

pre 1 godinu

Nas staford je gluv na jedno uvo i skoro pa je zaboravio da laje...kad legne da spava, udjes lepo i mozes ga izneti iz dvorista bez problema...:-)

Keke iz komsiluka

pre 1 godinu

Iznad zivi cau-cau, umiljato, pufnasto bice i laje vrlo retko. A kad laje to se tako "mekano" priguseno cuje, nije iritantno, prodorno, niti laje dugo. Divan pas.

Dok

pre 1 godinu

Zavisi od samog karaktera psa, koji ne mora uvek da bude u relaciji sa rasom. Ja imam patuljastog pinca, za koje su mi govorili da mnogo laju, prave haos po kuci, jako energicni itd. Ovaj moj je nasuprot svemu tome, pravi gospodin. Laje samo na zvono ulaznih vrata ili interfon, poslusan, miran, nikada nista po kuci nije unistio, jako poslusan. Mislim da sve to najvise zavisi od okruzenja u kome pas zivi, a ne toliko od same rase.

n6

pre 1 godinu

Usvoji lutalicu iz azlia, voleće te kao boga, veruj meni
(Zagor, 05. septembar 2022 09:30)

...ili spasi psa sa ulice. spasio sam izujedano štene od 4mes. sada svako jutro kad se probudim on dodje stavi mi šape na ramena tj zagrli me i tako moram da ga mazim 5min.

Komša

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54) 

Ti se ne računaš - postari su arhi-neprijatelji pasa.
Mada ni čitači struje nisu baš u zgodnoj poziciji - moj Misirac odma' oce "da pokaže gospodinu gde je strujomer".

civava

pre 1 godinu

Ne laju psi bez razloga pogotovo oni koji su vezani ili u kavezu. Opasnost dolazi a on se boji jer zna da ne moze pobjeci, sta ce nego lajati. Rijetko koji da laje a da nije vezan jos ako svaki dan proseta i navikne na ljude nema nista od lajanja.

Stefan

pre 1 godinu

Svaka rqsa moze vise ili manje da laje zavisno od prosto karaktera vaseg psa i kako ga odgajate.

Ali ova lista bije tacna dok na nju ne stavite i shiba inu koji je jos tisi od Akite

Vizantinac

pre 1 godinu

Imam škotskog ovčara 8 godina. Danju laje na traktore (živim u selu) i na rome. Za 8 godina, dva puta je zalajao noću, i samo posle povika "Boni tišina" zavladala bi tišina.

Ziege

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.
(Petar, 05. septembar 2022 09:34)

Ovo je uzasan problem u Srbiji. Kad dodjem kod roditelja u Bg nocima ne mogu da spavam od lajanja pasa, cujem bar 10 u svakom trenutku, a oni ujutru kazu da nista nisu culi i da su super spavali. Znaci toliko su navikli na ogromnu buku da je uopste ne cuju vise, ali mislim da se nervni sistem ne odmori ni jednog trenutka, nije ni cudno sto su svi stalno besni i nervozni.

bole

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi

Lesi

pre 1 godinu

Moj mali mops pokušava da laje i zvuči smešno. Veoma retko laje, imam ga 8god, ne čuje se, a i komšije me pitaju da li uopšte i laje, nikada ga nisu čuli.

Ibro Frtutma

pre 1 godinu

želim da imam ista prava kao mali beli psi. uzeću šerpu i lupaću je 0-24
(Minja

Nije ti dosta sto imas istu glavu ko i oni pa bi i serpu da lupas. Sutra ces traziti da ujedas ko Luis.

freality

pre 1 godinu

Napisite tekst o vlasnicima i njihovim psima u prigradskim naseljima koji svojim neprekidnim lavezom unistavaju kvalitet zivota suseda. Konkretno ispod prozora imam Kane korso od 50kg koji vec 6 godina ne prestaje da laje. Na strani kuce gde su spavace sobe. I dete od 4 godine koje se od rodjenja konstantno budi i place zbog prodornog laveza. Kome da se zalim?

Ludakris

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 05. septembar 2022 08:21)

Spavaj na klupi u parku, tu ih nema noću. Ha ha ha ha

Naravno, kada zahladni podvićeš i ti repić, pa ti neće smetati mala kuca, nečiji ljubimac i prijatelj, vesnik dobrog raspoloženja.

Black Pill

pre 1 godinu

Ne znam uopšte šta će kerovi -psi ljudima bez kuće i okućnice, mogu samo da zamislim kako je ljudima koji žive po stanovima, vodi ga da njake, da mokri, da se prošeta, linja se, laje i čije se kod komšija itd..

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zagor To ti je to pomodarstvo. Plate psa 1000e i objasnjavaju ti kako svi moramo da imamo psa jer je toliko neudomljenih pasa na ulici. I kao on ima psa i cini dobro delo. Kome? Odgajivacniji pasa? Koja to radi za pare? Voimja Oca glupih ljudi.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Nije samo problem da li laju ili ne, vec kako laju. Lavez ovcarskih pasa i gonica (cak i biglov) mogu da podnesem bez problema, ali zato kad oni mali pacov-psi krenu sa onim svojim kevtanjem - prosto izludim kad cujem te zvuke. Zao mi je svih onih koji dele zgradu sa njima.

Paščad puštena a kamenje svezano

pre 1 godinu

Akita,ali Japanska ne kao sa slike,lage kao luda i nakon reakcije vlasnika da joj kaze stop prestani ona i dalje laje.

Haha

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 5. septembar 2022 08:21)

Ti su teski ludaci, a lavez im je prodoran i cak bolan za usi. Nisam verovao dok ih nisam cuo.

Александар

pre 1 godinu

Слажем се да је ова класификација тачна.Волео бих да објавите и ону који највише лају.Ту вас чекам да видим дали може неко да заусме место испред моје бивше таште,та лаје дан и ноћ.

Građanin

pre 1 godinu

U kući pored moje u boksu 1,5 sa 1,5m penzioneri zatvorili i zaboravili terijera, laje 24/24 h. Neverovatno iritantno, ovo dvoje stoje ispred kaveza i gledaju u njega a on "grize" zemlju. Komunalci kažu da je sve ok, dok je u boksu ne ugrožava nikog.

Ali zato

pre 1 godinu

Teroristi su: biglovi, zatim mali beli grozomorni kucici koji vriste da vas mozak zaboli ( par puta mi pripalo muka od tog nepodnosljivo piskavog zvuka ), onda histericne pudlice, ali i svi ostali psi ako su zapostavljeni, nedovoljno izvodjeni u setnju, ako se dosadjuju, ako nisu vaspitani itd. U mom kraju se tako cuje desetak pasa razlicitih laveza, neki laju kao da vriste, drugi laju dubokim tonom, treci zavijaju i arlaucu. I sve to tako ume da traje satima, tacno znas kad su stanovi prazni jer tad psi polude. Desava se i da taman kad se jedan ucuti, drugi pocne, a nekad cim jedan krene svi ostali mu se pridruze. Uzas. Zakljucak je da su gazde idioti i da svesno maltretiraju i pse i komsiluk.

Jelena

pre 1 godinu

Definitivno nije za stan, ali rotvajler skoro uopste ne laje. Imamo 6-godisnju rotvajlerku, veoma je samouverena i stalozena. Zalaje jednom u mesec dana na postarku. Susedi mi kazu da kad ona zalaje, oni se uplase da se nesto desava jer to kod nje nije olako.

OsCar

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.
(Srbodin, 5. septembar 2022 09:05)

Imam portabl verziju japanske Akite, Shiba Inu. Potvrdjujem za lajanje i rezervisanost prema strancima. Zaista moze da prodje po nekoliko dana da ne zalaje ni jednom. Ne balavi, nema miris. Ali u sezoni linja ja (2x godisnje) usisivac radi non stop. Beskrajjo je simpatican ali i tezak za dresuru.

Petar

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.

Srbodin

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.

samorec

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati

Alexa

pre 1 godinu

"... samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava)"

Mislim da je taj voz prosao. Nema zgrade bez bar jedne sa lose napumpanim usnama i pomerancem.

Superhik

pre 1 godinu

Haski ne laje,ali "štekće" kao lija i ,uopšte,sušta je divljina,ne trpi kaiš,ne voli da je ograničen i (brate)juri kokoške !

Laik

pre 1 godinu

Ne laje ali ujeda. Kada pas završi na ulici postaje problem. Dok sam imao dvorište, imao sam psa. Pas u stanu je u zatvoru. Niti je pas srećan, Niti komšije.

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

R.I.P. Eurosong

pre 1 godinu

Da da sve male rase pogodne za stan
ahahaha
1. Avganistanski hrt?!?!
(inače predivni psi)
znači pas koji traži šetnje, trčanja, prostor...

Alexa

pre 1 godinu

"... samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava)"

Mislim da je taj voz prosao. Nema zgrade bez bar jedne sa lose napumpanim usnama i pomerancem.

Haha

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 5. septembar 2022 08:21)

Ti su teski ludaci, a lavez im je prodoran i cak bolan za usi. Nisam verovao dok ih nisam cuo.

R.I.P. Eurosong

pre 1 godinu

Da da sve male rase pogodne za stan
ahahaha
1. Avganistanski hrt?!?!
(inače predivni psi)
znači pas koji traži šetnje, trčanja, prostor...

Građanin

pre 1 godinu

U kući pored moje u boksu 1,5 sa 1,5m penzioneri zatvorili i zaboravili terijera, laje 24/24 h. Neverovatno iritantno, ovo dvoje stoje ispred kaveza i gledaju u njega a on "grize" zemlju. Komunalci kažu da je sve ok, dok je u boksu ne ugrožava nikog.

Ali zato

pre 1 godinu

Teroristi su: biglovi, zatim mali beli grozomorni kucici koji vriste da vas mozak zaboli ( par puta mi pripalo muka od tog nepodnosljivo piskavog zvuka ), onda histericne pudlice, ali i svi ostali psi ako su zapostavljeni, nedovoljno izvodjeni u setnju, ako se dosadjuju, ako nisu vaspitani itd. U mom kraju se tako cuje desetak pasa razlicitih laveza, neki laju kao da vriste, drugi laju dubokim tonom, treci zavijaju i arlaucu. I sve to tako ume da traje satima, tacno znas kad su stanovi prazni jer tad psi polude. Desava se i da taman kad se jedan ucuti, drugi pocne, a nekad cim jedan krene svi ostali mu se pridruze. Uzas. Zakljucak je da su gazde idioti i da svesno maltretiraju i pse i komsiluk.

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zagor To ti je to pomodarstvo. Plate psa 1000e i objasnjavaju ti kako svi moramo da imamo psa jer je toliko neudomljenih pasa na ulici. I kao on ima psa i cini dobro delo. Kome? Odgajivacniji pasa? Koja to radi za pare? Voimja Oca glupih ljudi.

Petar

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.

samorec

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati

Urban

pre 1 godinu

Sve sve ali prodjite centrom bg i videćete gomilu ostataka po ulicama, kao štala...toliko o vlasnicima i njihovoj brizi, nije za svakog pas

Александар

pre 1 godinu

Слажем се да је ова класификација тачна.Волео бих да објавите и ону који највише лају.Ту вас чекам да видим дали може неко да заусме место испред моје бивше таште,та лаје дан и ноћ.

Superhik

pre 1 godinu

Haski ne laje,ali "štekće" kao lija i ,uopšte,sušta je divljina,ne trpi kaiš,ne voli da je ograničen i (brate)juri kokoške !

Ziege

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.
(Petar, 05. septembar 2022 09:34)

Ovo je uzasan problem u Srbiji. Kad dodjem kod roditelja u Bg nocima ne mogu da spavam od lajanja pasa, cujem bar 10 u svakom trenutku, a oni ujutru kazu da nista nisu culi i da su super spavali. Znaci toliko su navikli na ogromnu buku da je uopste ne cuju vise, ali mislim da se nervni sistem ne odmori ni jednog trenutka, nije ni cudno sto su svi stalno besni i nervozni.

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

freality

pre 1 godinu

Napisite tekst o vlasnicima i njihovim psima u prigradskim naseljima koji svojim neprekidnim lavezom unistavaju kvalitet zivota suseda. Konkretno ispod prozora imam Kane korso od 50kg koji vec 6 godina ne prestaje da laje. Na strani kuce gde su spavace sobe. I dete od 4 godine koje se od rodjenja konstantno budi i place zbog prodornog laveza. Kome da se zalim?

Jelena

pre 1 godinu

Definitivno nije za stan, ali rotvajler skoro uopste ne laje. Imamo 6-godisnju rotvajlerku, veoma je samouverena i stalozena. Zalaje jednom u mesec dana na postarku. Susedi mi kazu da kad ona zalaje, oni se uplase da se nesto desava jer to kod nje nije olako.

edvud

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59)

Psi u Nemackoj sami peru zube i pricaju pet jezika.

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...

Srbodin

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.

Dark

pre 1 godinu

Moj komšija drži psa u garaži, jer žena se ljuti ako je u dvorištu (🙄) i on ne laje, nego zavija, onako uporno u jednakim intervalima , znači da se čovjek naježi! Da neko toliko nema osjećaja za životinju, to je strašno...

ok

pre 1 godinu

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.
Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.
(Psoglav, 5. septembar 2022 13:35)

Samo na uzici i nikakav problem jer ako se na mene zatrci to je kraj velike ljubavi

Laik

pre 1 godinu

Ne laje ali ujeda. Kada pas završi na ulici postaje problem. Dok sam imao dvorište, imao sam psa. Pas u stanu je u zatvoru. Niti je pas srećan, Niti komšije.

dakle

pre 1 godinu

Даће бог па ће једном и овој псетоманији доћи крај. Ти мали бели пацови криче као да неко дави папагаја.

Komša

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54) 

Ti se ne računaš - postari su arhi-neprijatelji pasa.
Mada ni čitači struje nisu baš u zgodnoj poziciji - moj Misirac odma' oce "da pokaže gospodinu gde je strujomer".

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Nije samo problem da li laju ili ne, vec kako laju. Lavez ovcarskih pasa i gonica (cak i biglov) mogu da podnesem bez problema, ali zato kad oni mali pacov-psi krenu sa onim svojim kevtanjem - prosto izludim kad cujem te zvuke. Zao mi je svih onih koji dele zgradu sa njima.

bole

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

Meroni

pre 1 godinu

Ako bi se ijedan politicar usudio da stane na kraj izivljavanju i teroru pasa i njihovih bahatih vlasnika nad ostatkom stanovnistva, imao bi moj glas dozivotno!
Beogradske ulice izgledaju i mirisu kao stale, napadi i ujedi pasa se dogadjaju svako malo, laju, urlaju, ne moze se proci ulicom kada ga puste tri metra ispred sebe na povocu, pun grad lutalica.
I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!

n6

pre 1 godinu

Usvoji lutalicu iz azlia, voleće te kao boga, veruj meni
(Zagor, 05. septembar 2022 09:30)

...ili spasi psa sa ulice. spasio sam izujedano štene od 4mes. sada svako jutro kad se probudim on dodje stavi mi šape na ramena tj zagrli me i tako moram da ga mazim 5min.

Black Pill

pre 1 godinu

Ne znam uopšte šta će kerovi -psi ljudima bez kuće i okućnice, mogu samo da zamislim kako je ljudima koji žive po stanovima, vodi ga da njake, da mokri, da se prošeta, linja se, laje i čije se kod komšija itd..

Keke iz komsiluka

pre 1 godinu

Iznad zivi cau-cau, umiljato, pufnasto bice i laje vrlo retko. A kad laje to se tako "mekano" priguseno cuje, nije iritantno, prodorno, niti laje dugo. Divan pas.

dalibor

pre 1 godinu

Nas staford je gluv na jedno uvo i skoro pa je zaboravio da laje...kad legne da spava, udjes lepo i mozes ga izneti iz dvorista bez problema...:-)

vladimir

pre 1 godinu

Samo vaspitavanje vlasnika, oni su uvek problem, ne psi. Neka aktivna sluzba i da pljušte kazne po pola miliona za uznemiravanje suseda. Ne znam uopste odakle ljudima pravo da uznemiravaju nekog, idioti jedni. Ja s mojim psom problem nemam, setamo, druzimo se, nije ostavljena bez nadzora, i pas nije šizik.

dakle

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?

Milica

pre 1 godinu

Prvo da se ogradim, nisam nikakav mrzitelj životinja, baš suprotno, sve ih obožavam i imam 3 mačke. Međutim, buka od lajanja je nesnosna. U stanu preko puta mog ima pas koji stoji na vratima 24h i laje na svakog ko prođe hodnikom. Znači, laje neprekidno. Komšije tvrde da ga izvode u šetnju redovno i da ima jednostavno takvu narav da stalno laje, ali sigurno da pas ima neki problem kad non stop laje ko god da prođe. Moje mačke su istraumirane 24h, mi ne možemo da spavamo, agonija. I ne znam kako to riješiti, ako pokrenem to pitanje na skupštini stanara, bojim se da će psa samo izbaciti na ulicu i završiti.

OsCar

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.
(Srbodin, 5. septembar 2022 09:05)

Imam portabl verziju japanske Akite, Shiba Inu. Potvrdjujem za lajanje i rezervisanost prema strancima. Zaista moze da prodje po nekoliko dana da ne zalaje ni jednom. Ne balavi, nema miris. Ali u sezoni linja ja (2x godisnje) usisivac radi non stop. Beskrajjo je simpatican ali i tezak za dresuru.

Leeloo

pre 1 godinu

@samorec i @civava, u potpunosti se slazem sa vama. Pas nece lajati kada se o njemu brine i kad mu se posvecuje paznja. Psi prvenstveno laju iz straha. Ono sto me pored lutalica, u Srbiji, najvise rastuzuje je kad ljudi misle imam dvoriste i ne moram da setam psa. Skoro sam bila u posetu coveku dva samojeda, ponavljam dva samojeda, drzi u dvoristu koje nije ni pola ara i nikad ne izvodi. Mozete li da zamisliti koliko je to za te pse neprirodno. Tuga. Plus, psi su drustvena bica kao i ljudi i trebaju im drugi psi. Bilo bi dobro kad bi ljudi bili svesni, kao sto je samorec napisao: nemam vreme ni sredstva - necu psa. A kako nisu svesni u problemu su svi i oni, i pas i ceo komsiluk :(

Paščad puštena a kamenje svezano

pre 1 godinu

Akita,ali Japanska ne kao sa slike,lage kao luda i nakon reakcije vlasnika da joj kaze stop prestani ona i dalje laje.

Pudloljub

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati
(samorec)

Totalno tačno. Ali deca to ne razumeju. Godinama vrše pritisak na roditelje da im kupe psa,pa kad ovi popuste onda sva briga oko tog psa ostane na tati i mami, odnosno na tati 90%. Ipak, za one koji nemaju neki društveni život pas je spas. Neverovatne promene unosi u život, odjednom upoznajete na desetine ljudi pored kojih ste do skoro samo prolazili, da ne pričam o zgodnim ženicama:)

tom&jerry

pre 1 godinu

"Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...
(MARKEĐANI"

Problem je sto vlasnici malih belih(i ostalih) misle da se mali psi ne dresiraju/vaspitavaju a istina je da im je vise potrebna socijalizacija nego nekim vecim rasama. Vlasnici ih dodatno frustriraju jer ih tretiraju kao igracke a ne ziva bica cime ova mala stvorenja gube ionako krhko samopouzdanje. Moj pas,mali beli, je dokaz da i takve rase mogu biti smirenei tihe.Takodje nema problem sa velikim psima dok god nisu agresivni.Sa treninzima socijalizacije smo krenuli s njena 4 meseca.

Vizantinac

pre 1 godinu

Imam škotskog ovčara 8 godina. Danju laje na traktore (živim u selu) i na rome. Za 8 godina, dva puta je zalajao noću, i samo posle povika "Boni tišina" zavladala bi tišina.

Bojan

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?
(dakle, 7. septembar 2022 09:37)

I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!
(Meroni, 6. septembar 2022 16:50)


Možda to ima veze s time što su neki od tih "problema" imbecilne primedbe dokonih likova koji gluvare pred radnjom kao ova gore?

nisam stereotip

pre 1 godinu

@Petar

Pa preselite se onda. Kako god, psi oplemenjuju živote ljudi i vi mrzitelji istih ne možete ništa povodom toga da uradite.

Ludakris

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 05. septembar 2022 08:21)

Spavaj na klupi u parku, tu ih nema noću. Ha ha ha ha

Naravno, kada zahladni podvićeš i ti repić, pa ti neće smetati mala kuca, nečiji ljubimac i prijatelj, vesnik dobrog raspoloženja.

civava

pre 1 godinu

Ne laju psi bez razloga pogotovo oni koji su vezani ili u kavezu. Opasnost dolazi a on se boji jer zna da ne moze pobjeci, sta ce nego lajati. Rijetko koji da laje a da nije vezan jos ako svaki dan proseta i navikne na ljude nema nista od lajanja.

Komša

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59) 

Pa ni nasi domaci ne laju u parku. Bar ih ja nisam video (a cesto izvodim psa).
Sigurno da okolina utice na psa ,pa i vlasnici...
Ali vise drugi psi.
Moj prvi bokser nije lajao skoro nikako. Oni su inace ćutolozi.
Drugi jeste. Pokupio "zanat" od komšijskog psa koji se "nije gasio".
Zanimljiva stvar,taj komsijski pas je vec mator i od kako je sterilisan ne laje uopste.
Ovaj moj bokser sada ne laje.Bas ,bas retko - ni na prolaznike.Samo kad neko pridje kapiji.
Moj neki zaključak je da je onaj predhodni kao mlad pas kopirao komsiju kao "starijeg i iskusnijeg".
A tada smo imali i lutalicu koji je patrolirao ulicom i podbunjivao vlasničke pse.
Laju na njega kada je sam a kada laje na prolaznike oni mu kao pruzaju podrsku...
Lajte kere Jakobsfelda od prilike .
Da izludis.
Sad se i on negde izgubio ,ovaj sterilisan ucutao pa je mirno (iako ih ima desetsk u ulici).

Ibro Frtutma

pre 1 godinu

želim da imam ista prava kao mali beli psi. uzeću šerpu i lupaću je 0-24
(Minja

Nije ti dosta sto imas istu glavu ko i oni pa bi i serpu da lupas. Sutra ces traziti da ujedas ko Luis.

Dok

pre 1 godinu

Zavisi od samog karaktera psa, koji ne mora uvek da bude u relaciji sa rasom. Ja imam patuljastog pinca, za koje su mi govorili da mnogo laju, prave haos po kuci, jako energicni itd. Ovaj moj je nasuprot svemu tome, pravi gospodin. Laje samo na zvono ulaznih vrata ili interfon, poslusan, miran, nikada nista po kuci nije unistio, jako poslusan. Mislim da sve to najvise zavisi od okruzenja u kome pas zivi, a ne toliko od same rase.

ĐILAŠ

pre 1 godinu

Moj mešanac zlatnog retrivera ne laje ni kad je napolju. Zna da zalaje kad je na terasi i prolazi drugo kuče koje laje, inače kao da je "mutav". Ni na ulici ne laje iako na njega laju drugi kučići. Sve zavisi od psa

Psoglav

pre 1 godinu

Zaboravili ste Velike crne šnaucere. Ako ih držite na himan način nevezane i u kući neće se oglašavati.
(todos, 05. septembar 2022 10:23)

Zašto bi neko uzimao ovčarskog psa od 50 kilograma i držao ga u stanu, ili čak kući. To je veliki, radni pas. Opasno je držati ih na takav način.

A za ove ostale, svet se menja. Psi su tu, i ostaće tu. Naviknite se. Podolazili frajeri iz kojekakvih selendri, a smeta im lavež pasa. Evo baš smo se potresli.

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.

Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.

SSS

pre 1 godinu

Sve je to relativno znam jednog haskija u blizini, cuo da laje pre jedno godinu dana jer je copor lutalica prolazio pored dvorista, totalni flegma niti laje niti zavija po cemu su inace poznati.

zed

pre 1 godinu

@Minja

Nevrovatno duhovito. Daj te pse koji lupaju u serpe da zaradimo neke pare. Ako hoces ista prava moras da lajes i da te svi nazivaju kerom, psom, dzukelom ( ti biraj ime koje ti se svidja, i da se**s ( moze i metaforicno) i da lizes sopstvenu guzu i guzu drugih dzukela. San snova za tebe i ove plusice.

SrxBg

pre 1 godinu

Imam Americku akitu,zalaje samo ako neko nepoznat pokusa da udje u dvoriste,jako odana rasa,ima samo jednog vlasnika odlicna za obuku,puno se linja i prevelika za drzanje u stanu i putovanja

samo kazem

pre 1 godinu

sto kaze moj komsija kad ga pitaju, jel ujeda? (ima čivavu od pola kile,inače), on kaze...ma joook...ujede i pobegne :-):-):-)

Matori Kesa

pre 1 godinu

Moja Gara ( kao stene sam je pokupio sa ulice ) kada laje sve odskakuje od zemlje ! A gledam, nista se ne vidi, nikoga nema - prosto joj to nacin ponasanja ! Nadjem Pulija na ulici i dovedem ga da ima drustvo - em sto ga kinji do besvesti em sto uspeva da ga navede na ,,horsko pevanje,, ! Ne znam kako je komsijama al ja sam vec izludio - Laju i na zvezde !!

mrk

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54)

moja labradorka se upiski od srece kad neko udje u dvoriste, ali samo ako sam ja tu pored. ako udjes nepozvan, desice se isto sto i tebi. 45 kila mesa i misica ce da juri prema tebi, pa se spasavaj...

Lesi

pre 1 godinu

Moj mali mops pokušava da laje i zvuči smešno. Veoma retko laje, imam ga 8god, ne čuje se, a i komšije me pitaju da li uopšte i laje, nikada ga nisu čuli.

Stefan

pre 1 godinu

Svaka rqsa moze vise ili manje da laje zavisno od prosto karaktera vaseg psa i kako ga odgajate.

Ali ova lista bije tacna dok na nju ne stavite i shiba inu koji je jos tisi od Akite

Oblast 51

pre 1 godinu

Pozdrav svim ljubiteljima životinja,posebno pasa. Sve vrste pasa su ok, ko šta voli , za mene je šarplaninac broj 1, jednostavno kralj među psima! Laje i štiti teritoriju i vlasnika kada je to potreba. Decu svih uzrasta jednostavno obožava,maloj deci služi kao konj za jahanje, preporuka nabavite šarplaninca i videćete kako je život lep

Roders

pre 1 godinu

Ponosni vlasnik jednog Rodezijskog Ridzbeka,
Vigo je jako zivahan veseo pas koji voli da trci, jede i kunta na krevetu, imama 15 meseci i ne laje apsolutno nikad... Ne znam da li je ovo karakteristika pomenute rase, ili je upitanju samo moj ludi pas...Najbolji drug, jako vezan za porodicu i vlasnike, neustrasivo i prilicno tiho bice

Ludakris

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 05. septembar 2022 08:21)

Spavaj na klupi u parku, tu ih nema noću. Ha ha ha ha

Naravno, kada zahladni podvićeš i ti repić, pa ti neće smetati mala kuca, nečiji ljubimac i prijatelj, vesnik dobrog raspoloženja.

Bojan

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?
(dakle, 7. septembar 2022 09:37)

I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!
(Meroni, 6. septembar 2022 16:50)


Možda to ima veze s time što su neki od tih "problema" imbecilne primedbe dokonih likova koji gluvare pred radnjom kao ova gore?

nisam stereotip

pre 1 godinu

@Petar

Pa preselite se onda. Kako god, psi oplemenjuju živote ljudi i vi mrzitelji istih ne možete ništa povodom toga da uradite.

dakle

pre 1 godinu

Даће бог па ће једном и овој псетоманији доћи крај. Ти мали бели пацови криче као да неко дави папагаја.

mrk

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54)

moja labradorka se upiski od srece kad neko udje u dvoriste, ali samo ako sam ja tu pored. ako udjes nepozvan, desice se isto sto i tebi. 45 kila mesa i misica ce da juri prema tebi, pa se spasavaj...

Ibro Frtutma

pre 1 godinu

želim da imam ista prava kao mali beli psi. uzeću šerpu i lupaću je 0-24
(Minja

Nije ti dosta sto imas istu glavu ko i oni pa bi i serpu da lupas. Sutra ces traziti da ujedas ko Luis.

Psoglav

pre 1 godinu

Zaboravili ste Velike crne šnaucere. Ako ih držite na himan način nevezane i u kući neće se oglašavati.
(todos, 05. septembar 2022 10:23)

Zašto bi neko uzimao ovčarskog psa od 50 kilograma i držao ga u stanu, ili čak kući. To je veliki, radni pas. Opasno je držati ih na takav način.

A za ove ostale, svet se menja. Psi su tu, i ostaće tu. Naviknite se. Podolazili frajeri iz kojekakvih selendri, a smeta im lavež pasa. Evo baš smo se potresli.

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.

Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.

Александар

pre 1 godinu

Слажем се да је ова класификација тачна.Волео бих да објавите и ону који највише лају.Ту вас чекам да видим дали може неко да заусме место испред моје бивше таште,та лаје дан и ноћ.

zed

pre 1 godinu

@Minja

Nevrovatno duhovito. Daj te pse koji lupaju u serpe da zaradimo neke pare. Ako hoces ista prava moras da lajes i da te svi nazivaju kerom, psom, dzukelom ( ti biraj ime koje ti se svidja, i da se**s ( moze i metaforicno) i da lizes sopstvenu guzu i guzu drugih dzukela. San snova za tebe i ove plusice.

Meroni

pre 1 godinu

Ako bi se ijedan politicar usudio da stane na kraj izivljavanju i teroru pasa i njihovih bahatih vlasnika nad ostatkom stanovnistva, imao bi moj glas dozivotno!
Beogradske ulice izgledaju i mirisu kao stale, napadi i ujedi pasa se dogadjaju svako malo, laju, urlaju, ne moze se proci ulicom kada ga puste tri metra ispred sebe na povocu, pun grad lutalica.
I sto je najgore, kada se vlasniku skrene paznja na neki od problema koje izaziva njegov pas, pa to je reakcija kao dete da si mu udario!

dakle

pre 1 godinu

Оставе пса испред, уђу у самопослугу и баш их брига што овај урла и скичи узнемиравајући цео крај. Шта није у реду са тим људима?

Petar

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.

edvud

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59)

Psi u Nemackoj sami peru zube i pricaju pet jezika.

civava

pre 1 godinu

Ne laju psi bez razloga pogotovo oni koji su vezani ili u kavezu. Opasnost dolazi a on se boji jer zna da ne moze pobjeci, sta ce nego lajati. Rijetko koji da laje a da nije vezan jos ako svaki dan proseta i navikne na ljude nema nista od lajanja.

Jelena

pre 1 godinu

Definitivno nije za stan, ali rotvajler skoro uopste ne laje. Imamo 6-godisnju rotvajlerku, veoma je samouverena i stalozena. Zalaje jednom u mesec dana na postarku. Susedi mi kazu da kad ona zalaje, oni se uplase da se nesto desava jer to kod nje nije olako.

Black Pill

pre 1 godinu

Ne znam uopšte šta će kerovi -psi ljudima bez kuće i okućnice, mogu samo da zamislim kako je ljudima koji žive po stanovima, vodi ga da njake, da mokri, da se prošeta, linja se, laje i čije se kod komšija itd..

Pudloljub

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati
(samorec)

Totalno tačno. Ali deca to ne razumeju. Godinama vrše pritisak na roditelje da im kupe psa,pa kad ovi popuste onda sva briga oko tog psa ostane na tati i mami, odnosno na tati 90%. Ipak, za one koji nemaju neki društveni život pas je spas. Neverovatne promene unosi u život, odjednom upoznajete na desetine ljudi pored kojih ste do skoro samo prolazili, da ne pričam o zgodnim ženicama:)

MARKEĐANI

pre 1 godinu

Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...

Oblast 51

pre 1 godinu

Pozdrav svim ljubiteljima životinja,posebno pasa. Sve vrste pasa su ok, ko šta voli , za mene je šarplaninac broj 1, jednostavno kralj među psima! Laje i štiti teritoriju i vlasnika kada je to potreba. Decu svih uzrasta jednostavno obožava,maloj deci služi kao konj za jahanje, preporuka nabavite šarplaninca i videćete kako je život lep

Laik

pre 1 godinu

Ne laje ali ujeda. Kada pas završi na ulici postaje problem. Dok sam imao dvorište, imao sam psa. Pas u stanu je u zatvoru. Niti je pas srećan, Niti komšije.

Ali zato

pre 1 godinu

Teroristi su: biglovi, zatim mali beli grozomorni kucici koji vriste da vas mozak zaboli ( par puta mi pripalo muka od tog nepodnosljivo piskavog zvuka ), onda histericne pudlice, ali i svi ostali psi ako su zapostavljeni, nedovoljno izvodjeni u setnju, ako se dosadjuju, ako nisu vaspitani itd. U mom kraju se tako cuje desetak pasa razlicitih laveza, neki laju kao da vriste, drugi laju dubokim tonom, treci zavijaju i arlaucu. I sve to tako ume da traje satima, tacno znas kad su stanovi prazni jer tad psi polude. Desava se i da taman kad se jedan ucuti, drugi pocne, a nekad cim jedan krene svi ostali mu se pridruze. Uzas. Zakljucak je da su gazde idioti i da svesno maltretiraju i pse i komsiluk.

bole

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi

ok

pre 1 godinu

Značajan broj ljudi u gradovima drži pse, bukvalno na stotine hiljada ih ima, pa se niko neće s nama kačiti. Veliko biračko telo.
Pozdrav i opustite se malo, zdraviji ćete biti.
(Psoglav, 5. septembar 2022 13:35)

Samo na uzici i nikakav problem jer ako se na mene zatrci to je kraj velike ljubavi

Haha

pre 1 godinu

Već nekoliko meseci bez uspeha tražim stan da iznajmim, cena i lokacija nisu važne, samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava, 5. septembar 2022 08:21)

Ti su teski ludaci, a lavez im je prodoran i cak bolan za usi. Nisam verovao dok ih nisam cuo.

Alexa

pre 1 godinu

"... samo da u zgradi nema malog belog psa!
(Sava)"

Mislim da je taj voz prosao. Nema zgrade bez bar jedne sa lose napumpanim usnama i pomerancem.

Ziege

pre 1 godinu

Neprestano lajanje pasa je ozbiljan problem koji narušava kvalitet života ljudima u urbanim sredinama. Skoro 35 godina živimo u ovom delu grada gde su kuće zbijene. Imamo sedam komšija čije su bašte i mala dvorišta u neposrednom okruženju. Neki imaju i po više pasa. Takođe i komšije van ovog kruga imaju pse koji laju i to se čuje. Broj pasa i lajanje se u poslednjim godinama toliko povećalo da se ne može obaviti telefonski razgovor, posebno oni poslovni - lavež je nepodnošljiv. Psi jedni druge nagone na lajanje. Pošto sam siguran da u ovom delu grada prema propisima ne sme da se drži živina, pčele pa ni golubovi, pokušavao sam da saznam da li je ova tematika u sklopu aktivnosti i zadataka Komunalne policije grada. Međutim, teško mi je i da zamislim da policija može da umiri toliki broj pasa. Jedino da se odredbe o držanju pasa promene i urede kao što je i sa živinom i ostalom stokom jer razlika gotovo da i nema. Ako ne može da se drži koza, zašto može da se drži pas koji je mnogo glasniji, a mirisi su isti? Ovo je nelogičnost kojim se podilazi vlasnicima pasa. O državnju pasa i zgradi tek ne mogu ni da zamislim. To mora da je noćna mora za sve koji tu žive zbog buke i mirisa.
(Petar, 05. septembar 2022 09:34)

Ovo je uzasan problem u Srbiji. Kad dodjem kod roditelja u Bg nocima ne mogu da spavam od lajanja pasa, cujem bar 10 u svakom trenutku, a oni ujutru kazu da nista nisu culi i da su super spavali. Znaci toliko su navikli na ogromnu buku da je uopste ne cuju vise, ali mislim da se nervni sistem ne odmori ni jednog trenutka, nije ni cudno sto su svi stalno besni i nervozni.

Komša

pre 1 godinu

postar sam... Cau Cau me ugrizo i Labrador mi misic na nozi pocepao...
(Igor M, 5. septembar 2022 09:54) 

Ti se ne računaš - postari su arhi-neprijatelji pasa.
Mada ni čitači struje nisu baš u zgodnoj poziciji - moj Misirac odma' oce "da pokaže gospodinu gde je strujomer".

Milunka Malina

pre 1 godinu

@zagor To ti je to pomodarstvo. Plate psa 1000e i objasnjavaju ti kako svi moramo da imamo psa jer je toliko neudomljenih pasa na ulici. I kao on ima psa i cini dobro delo. Kome? Odgajivacniji pasa? Koja to radi za pare? Voimja Oca glupih ljudi.

Paščad puštena a kamenje svezano

pre 1 godinu

Akita,ali Japanska ne kao sa slike,lage kao luda i nakon reakcije vlasnika da joj kaze stop prestani ona i dalje laje.

Vizantinac

pre 1 godinu

Imam škotskog ovčara 8 godina. Danju laje na traktore (živim u selu) i na rome. Za 8 godina, dva puta je zalajao noću, i samo posle povika "Boni tišina" zavladala bi tišina.

R.I.P. Eurosong

pre 1 godinu

Da da sve male rase pogodne za stan
ahahaha
1. Avganistanski hrt?!?!
(inače predivni psi)
znači pas koji traži šetnje, trčanja, prostor...

Superhik

pre 1 godinu

Haski ne laje,ali "štekće" kao lija i ,uopšte,sušta je divljina,ne trpi kaiš,ne voli da je ograničen i (brate)juri kokoške !

Ser Kokeza od FSS-a

pre 1 godinu

Nije samo problem da li laju ili ne, vec kako laju. Lavez ovcarskih pasa i gonica (cak i biglov) mogu da podnesem bez problema, ali zato kad oni mali pacov-psi krenu sa onim svojim kevtanjem - prosto izludim kad cujem te zvuke. Zao mi je svih onih koji dele zgradu sa njima.

Matori Kesa

pre 1 godinu

Moja Gara ( kao stene sam je pokupio sa ulice ) kada laje sve odskakuje od zemlje ! A gledam, nista se ne vidi, nikoga nema - prosto joj to nacin ponasanja ! Nadjem Pulija na ulici i dovedem ga da ima drustvo - em sto ga kinji do besvesti em sto uspeva da ga navede na ,,horsko pevanje,, ! Ne znam kako je komsijama al ja sam vec izludio - Laju i na zvezde !!

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

Srbodin

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.

freality

pre 1 godinu

Napisite tekst o vlasnicima i njihovim psima u prigradskim naseljima koji svojim neprekidnim lavezom unistavaju kvalitet zivota suseda. Konkretno ispod prozora imam Kane korso od 50kg koji vec 6 godina ne prestaje da laje. Na strani kuce gde su spavace sobe. I dete od 4 godine koje se od rodjenja konstantno budi i place zbog prodornog laveza. Kome da se zalim?

Keke iz komsiluka

pre 1 godinu

Iznad zivi cau-cau, umiljato, pufnasto bice i laje vrlo retko. A kad laje to se tako "mekano" priguseno cuje, nije iritantno, prodorno, niti laje dugo. Divan pas.

vladimir

pre 1 godinu

Samo vaspitavanje vlasnika, oni su uvek problem, ne psi. Neka aktivna sluzba i da pljušte kazne po pola miliona za uznemiravanje suseda. Ne znam uopste odakle ljudima pravo da uznemiravaju nekog, idioti jedni. Ja s mojim psom problem nemam, setamo, druzimo se, nije ostavljena bez nadzora, i pas nije šizik.

ĐILAŠ

pre 1 godinu

Moj mešanac zlatnog retrivera ne laje ni kad je napolju. Zna da zalaje kad je na terasi i prolazi drugo kuče koje laje, inače kao da je "mutav". Ni na ulici ne laje iako na njega laju drugi kučići. Sve zavisi od psa

SrxBg

pre 1 godinu

Imam Americku akitu,zalaje samo ako neko nepoznat pokusa da udje u dvoriste,jako odana rasa,ima samo jednog vlasnika odlicna za obuku,puno se linja i prevelika za drzanje u stanu i putovanja

Milica

pre 1 godinu

Prvo da se ogradim, nisam nikakav mrzitelj životinja, baš suprotno, sve ih obožavam i imam 3 mačke. Međutim, buka od lajanja je nesnosna. U stanu preko puta mog ima pas koji stoji na vratima 24h i laje na svakog ko prođe hodnikom. Znači, laje neprekidno. Komšije tvrde da ga izvode u šetnju redovno i da ima jednostavno takvu narav da stalno laje, ali sigurno da pas ima neki problem kad non stop laje ko god da prođe. Moje mačke su istraumirane 24h, mi ne možemo da spavamo, agonija. I ne znam kako to riješiti, ako pokrenem to pitanje na skupštini stanara, bojim se da će psa samo izbaciti na ulicu i završiti.

Građanin

pre 1 godinu

U kući pored moje u boksu 1,5 sa 1,5m penzioneri zatvorili i zaboravili terijera, laje 24/24 h. Neverovatno iritantno, ovo dvoje stoje ispred kaveza i gledaju u njega a on "grize" zemlju. Komunalci kažu da je sve ok, dok je u boksu ne ugrožava nikog.

Urban

pre 1 godinu

Sve sve ali prodjite centrom bg i videćete gomilu ostataka po ulicama, kao štala...toliko o vlasnicima i njihovoj brizi, nije za svakog pas

ihminen

pre 1 godinu

Whippet ne laje uopste. Za 2 godine i 9 meseci dva puta je lanuo i to po jednom tako da za druge ne znam ali mi nije jasno kako je ova rasa izostavljena.

dalibor

pre 1 godinu

Nas staford je gluv na jedno uvo i skoro pa je zaboravio da laje...kad legne da spava, udjes lepo i mozes ga izneti iz dvorista bez problema...:-)

samo kazem

pre 1 godinu

sto kaze moj komsija kad ga pitaju, jel ujeda? (ima čivavu od pola kile,inače), on kaze...ma joook...ujede i pobegne :-):-):-)

tom&jerry

pre 1 godinu

"Ovi mali beli psi što ih ima danas ko glista posle kiše su najdosadniji psi. Imam jednog, bišona, laje non stop, ne možeš ga dresiraš ama baš ništa, piša gde stigne... Znači užas...
(MARKEĐANI"

Problem je sto vlasnici malih belih(i ostalih) misle da se mali psi ne dresiraju/vaspitavaju a istina je da im je vise potrebna socijalizacija nego nekim vecim rasama. Vlasnici ih dodatno frustriraju jer ih tretiraju kao igracke a ne ziva bica cime ova mala stvorenja gube ionako krhko samopouzdanje. Moj pas,mali beli, je dokaz da i takve rase mogu biti smirenei tihe.Takodje nema problem sa velikim psima dok god nisu agresivni.Sa treninzima socijalizacije smo krenuli s njena 4 meseca.

Leeloo

pre 1 godinu

@samorec i @civava, u potpunosti se slazem sa vama. Pas nece lajati kada se o njemu brine i kad mu se posvecuje paznja. Psi prvenstveno laju iz straha. Ono sto me pored lutalica, u Srbiji, najvise rastuzuje je kad ljudi misle imam dvoriste i ne moram da setam psa. Skoro sam bila u posetu coveku dva samojeda, ponavljam dva samojeda, drzi u dvoristu koje nije ni pola ara i nikad ne izvodi. Mozete li da zamisliti koliko je to za te pse neprirodno. Tuga. Plus, psi su drustvena bica kao i ljudi i trebaju im drugi psi. Bilo bi dobro kad bi ljudi bili svesni, kao sto je samorec napisao: nemam vreme ni sredstva - necu psa. A kako nisu svesni u problemu su svi i oni, i pas i ceo komsiluk :(

Roders

pre 1 godinu

Ponosni vlasnik jednog Rodezijskog Ridzbeka,
Vigo je jako zivahan veseo pas koji voli da trci, jede i kunta na krevetu, imama 15 meseci i ne laje apsolutno nikad... Ne znam da li je ovo karakteristika pomenute rase, ili je upitanju samo moj ludi pas...Najbolji drug, jako vezan za porodicu i vlasnike, neustrasivo i prilicno tiho bice

samorec

pre 1 godinu

Svaki pas trazi vreme, ljubav i pare i ako nemate vremena da ga dresirate, setate, cistite za njim, kupujete granule, cistite ga od parazita, vodite kod veta, cetkate ga i STERILISETE nemoje ga uzimati

OsCar

pre 1 godinu

Kad tekst se objavi samo da nesto ima, a objavljuje ga neko ko nema pojma o psima. Koja akita?! Na slici je americka. To je vec malo drugacija vrsta od japanske. Japanska je simpa jer kad upozorava zauzme onaj stav kao vuk pa laje u vis. Mnogo lijepo.
(Srbodin, 5. septembar 2022 09:05)

Imam portabl verziju japanske Akite, Shiba Inu. Potvrdjujem za lajanje i rezervisanost prema strancima. Zaista moze da prodje po nekoliko dana da ne zalaje ni jednom. Ne balavi, nema miris. Ali u sezoni linja ja (2x godisnje) usisivac radi non stop. Beskrajjo je simpatican ali i tezak za dresuru.

Stefan

pre 1 godinu

Svaka rqsa moze vise ili manje da laje zavisno od prosto karaktera vaseg psa i kako ga odgajate.

Ali ova lista bije tacna dok na nju ne stavite i shiba inu koji je jos tisi od Akite

n6

pre 1 godinu

Usvoji lutalicu iz azlia, voleće te kao boga, veruj meni
(Zagor, 05. septembar 2022 09:30)

...ili spasi psa sa ulice. spasio sam izujedano štene od 4mes. sada svako jutro kad se probudim on dodje stavi mi šape na ramena tj zagrli me i tako moram da ga mazim 5min.

Lesi

pre 1 godinu

Moj mali mops pokušava da laje i zvuči smešno. Veoma retko laje, imam ga 8god, ne čuje se, a i komšije me pitaju da li uopšte i laje, nikada ga nisu čuli.

Dok

pre 1 godinu

Zavisi od samog karaktera psa, koji ne mora uvek da bude u relaciji sa rasom. Ja imam patuljastog pinca, za koje su mi govorili da mnogo laju, prave haos po kuci, jako energicni itd. Ovaj moj je nasuprot svemu tome, pravi gospodin. Laje samo na zvono ulaznih vrata ili interfon, poslusan, miran, nikada nista po kuci nije unistio, jako poslusan. Mislim da sve to najvise zavisi od okruzenja u kome pas zivi, a ne toliko od same rase.

Dark

pre 1 godinu

Moj komšija drži psa u garaži, jer žena se ljuti ako je u dvorištu (🙄) i on ne laje, nego zavija, onako uporno u jednakim intervalima , znači da se čovjek naježi! Da neko toliko nema osjećaja za životinju, to je strašno...

SSS

pre 1 godinu

Sve je to relativno znam jednog haskija u blizini, cuo da laje pre jedno godinu dana jer je copor lutalica prolazio pored dvorista, totalni flegma niti laje niti zavija po cemu su inace poznati.

Komša

pre 1 godinu

Psi ne laju ako njihovo okruzenje nije stalno agresivno zbog cega su i oni agresivni. Ja u Nemackoj nisam video dva psa da laju kad su uz svog gazdu a cak i u parku koji je za pse i kad se igraju nema lajanja u nedogled vec samo kao deo igre... Razmislite o tome sta radite pred njima i zasto su takvi
(bole, 5. septembar 2022 11:59) 

Pa ni nasi domaci ne laju u parku. Bar ih ja nisam video (a cesto izvodim psa).
Sigurno da okolina utice na psa ,pa i vlasnici...
Ali vise drugi psi.
Moj prvi bokser nije lajao skoro nikako. Oni su inace ćutolozi.
Drugi jeste. Pokupio "zanat" od komšijskog psa koji se "nije gasio".
Zanimljiva stvar,taj komsijski pas je vec mator i od kako je sterilisan ne laje uopste.
Ovaj moj bokser sada ne laje.Bas ,bas retko - ni na prolaznike.Samo kad neko pridje kapiji.
Moj neki zaključak je da je onaj predhodni kao mlad pas kopirao komsiju kao "starijeg i iskusnijeg".
A tada smo imali i lutalicu koji je patrolirao ulicom i podbunjivao vlasničke pse.
Laju na njega kada je sam a kada laje na prolaznike oni mu kao pruzaju podrsku...
Lajte kere Jakobsfelda od prilike .
Da izludis.
Sad se i on negde izgubio ,ovaj sterilisan ucutao pa je mirno (iako ih ima desetsk u ulici).