Četvrtak, 26.05.2022.

17:34

Istopolni parovi u Hrvatskoj od sada usvajaju decu, a u Srbiji? Miletić za B92.net: "Zakon je gotov"

Izvor: Milosavljeviæ Milica

Istopolni parovi u Hrvatskoj od sada usvajaju decu, a u Srbiji? Miletiæ za B92.net: "Zakon je gotov" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

...

pre 1 godinu

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.
(Nemanja, 28. maj 2022 11:40)

Nije tesko upotrebiti logiku i zakljuciti da deca usvajaju stvari iz svog okruzenja. Ako vide svoje roditelje/staratelje da su u braku sa istopolnim partnerom, sta mislis sta ce usvojiti kao ispravno za buducnost? Decija psiha je do sedme godine zivota ekstremno podlozna uticaju iz okoline, kao da imas praznu tablu i pises po njoj. I ovo sto je napisao prvi komentar vezano za Vladetu Jerotica je apsolutno tacno. Ta deca zavrsavaju kao homoseksualci jer su to iz svog okruzenja tokom odrastanja mogli da vide. Samo malo logike i psihologije i to je to.

Nemanja

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.
(blacky, 27. maj 2022 08:37)

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.

Ja

pre 1 godinu

Pruzice mu dom i ljubav? To mogu da pruze nekoj kuci ili maci, a sta je deci objektivno potrebno za zdravo odrastanje, to je nauka odavno objasnila. Optimalni uslovi su prirodna porodica, prirodno i podsticajno okruzenje, sposobno da shvati i prati objektivne potrebe deteta. Ovi ljudi to ne mogu da shvate, jer se objektivne potrebe deteta kose sa njihovim potrebama. Drigo, dete se identifikuje sa svojim roditeljima, uci po modelu, ima potrebu da oponasa roditelja, prve predstave o svetu i odnosima u porodici i medju ljudima uopste, uci u toj porodici. Na osnovu toga se formira celokupna njegova licnost.

LuKa

pre 1 godinu

Sad jos da se lagalizuju narkotici i da drzava pocne regulisanu i nadgledanu prodaju u strogo kontrolisanim objektima uz cist pribor i medicinski nadzor.Posle toga da se legaliyuje prostitucija i da budemo ko sav normalan svet.

blacky

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.Sa ovim bi imali samo povecani broj homoseksualaca u svetu.Cak i deca koja imaju deset godina i budu usvojena od strane homoseksulanih roditelja,menja svoju orijentaciju.Psihologija je to lepo izucila na primerima.Tako da ne.

Staka Zulu

pre 1 godinu

A kada će pravo da usvajaju decu imati samci?
A šta je sa d.o.o., A.D., zanatskim radnjama, agencijama? Kada će oni moći da usvajaju decu?

NE POSTOJI PRAVO USVOJITELJA, NEGO SAMO PRAVO USVOJENOG!!!

Mirka

pre 1 godinu

Toliko hetero parova čeka na usvajanje a oni dozvole homoseksualcima da odgajaju decu. Da li mislite da neko ko je homo može da odgoji dete koje će biti hetero? Možda, ali teško... Deca uglavnom odrastaju i razvijaju se u skladu sa okolinom. Ako svakodnevno gledaju tatu i tatu ili mamu i mamu, teško da će razumeti da to i nije baš normalno. Prirodno je i Bog je tako rekao da se spajaju muškarac i žena. Ovo što oni nameću da treba da prihvatimo homoseksualnost, to je produkt današnjice, a ako ćemo iskreno, mnogo toga je u današnje vreme van pameti. Ako je neko homoseksualac, u redu mi je, sve dok svoju opredeljenost iskazuje iza svoja četiri zida. Nešto što nije prirodno i normalno ne treba podržavati i podsticati. Suma sumarum, apsolutni sam protivnik toga da takvi parovi usvajaju decu. Ukoliko im se daju velika prava, kao što se ide ka tome, onda je to možda i zaista kraj civilizacije.

Dragče

pre 1 godinu

istopolnim zajednicama ne da treba zabraniti usvajanje dece nego im treba zabraniti da imaju decu uopšte.
Svi govore samo o pravima pripadnika gej populacije, a gde su prava dece? Pa valjda su ta prava preča majka mu stara....

Kupler majstor

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.
(bgd011, 26. maj 2022 23:05)

ne ne... on ostaje ti ideš.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Bolje imati dve mame ili dva tate nego biti siroče ili dete u sustavu državne neskrbi. To će da vam kaže svako dete.

Domsko dete
(Propitajte, 26. maj 2022 23:49)

Nije tačno i ne patetiši.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

Hvala Bogu daleko i tako će da ostane. Tebi ako je do njihovih vrednosti, široko ti polje.

Miha 2

pre 1 godinu

Ako su ovo vrednosti Eu onda neka hvala! Rasturate brakove krizama i raznoraznim zenskim pravima i sad nam prodajete pricu da je ovo normalno i da treba da nam deca imaju roditelj 1 i rositelj 2 ....

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...
(azra, 26. maj 2022 21:35)

- Da, mislite svakako je bolje za dete da odrasta u sirotištima, domovima za nezbrinutu decu, da ide od jedne hraniteljske porodice do druge. Brinete se kako će napušteno dete imati normalan život? Znate, postoji samo JEDAN pravi način kako da pomognete napuštenom detetu? Tako što ćete ga usvojiti, voleti ga, pomoći da odraste i pratiti ga kroz život. A pošto sam ubedjen da vi, kao i ostali komentatori koji imaju sličan stav niste niti ćete ikada u životu usvojiti dete, onda se ostavite brige i pametovanja šta je za napušteno dete dobro a šta nije. Napuštene dece je daleko više nego ljudi koji žele da ih usvoje. Svako ko prodje provere, ima mogućnosti i ispunjava uslove, dobro je došao. A kad bi svi kao vi koji ste skočili na ovu vest usvojili po jedno dete, problem ne bi postojao.

bvb

pre 1 godinu

Gde ide ovaj svet? Kakva ce biti ta deca koja odrastu u takvom okruzenju?
(Sasa, 26. maj 2022 20:44)

Sigurno normalnije od dece koja odrastaju u okruzenju gde se misli kao sto ti razmisljas.

qq

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se osudjenim lopovima i kriminalcima ne dozvoli da budu cuvari banke? Zasto su oni diskriminisani. Pa ima toliko cuvara banke za koje znam pouzdano da su nevaspitana djubrad, pa zasto se onda ne dozvoli finim kriminalcima i lopovima koji su pristojni i puni manira da budu cuvari????

Mar

pre 1 godinu

Djave ne miruje. Stalno buska i gleda kako ce da prevari. Dete da gleda kako se dve tate ljube u usta. Tom deteteu je buducnost zapecacenja.

qq

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!
(Mile strejt kao šina, 26. maj 2022 21:55)
Mile to sto si muz i otac ne znaci da nisi pozadinac, samo ne smes da priznas okolini....

bvb

pre 1 godinu

Koliko zatucanih ljudi, neverovatno. Moja majka je odrasla kao siroce, nesto u domu nesto u hraniteljskoj porodici. Mislite li da bi joj kao detetu smetalo da je odrasla u gej porodici? Bitno joj je bilo samo da ima porodicu koja je voli. Bilo to dva muskarca, dve zene ili musko zenski par je svejedno. Prestanite vise da se mrzite i izvucite tvrdoglave glave iz du...a.

qq

pre 1 godinu

"Zakon je potpuno gotov, nema više ništa da se radi na njemu, on sada stoji u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava. Stari parlament ne može da usvoji ovaj zakon, pa se čeka formiranje novog", rekao je on.

Miletic pise zakon ceka da ga parlament usvoji ..... sta to bese amandman???? Javna rasprava, debata, dijalog???? Ne namecem ti zakon, on je potpuno gotov, cekamo samo da se pravno-formalno to resi .....

Милан

pre 1 godinu

Већина тих хомосексуалаца су уствари педофили. На психијтријско лечењепа и доживотне робије само уз тежак физичко и друштвено користан рад.

Ndnd

pre 1 godinu

Ne znam kako da vam ovo saopštim a da ne povredim vaša tanana osećanja, ali baš mnogo homoseksulanih ljudi su u brakovima i imaju decu. Neki su iskreni sa ženama, neki ne. Isto važi i za žene. A o biseksualnim da vam ni ne pričam. Zamislite čuda neviđena, igrala se sa ženama pa rodila dete. Tako da, smanjite doživljaj, nisu homo i bi ljudi sterilni i svakako nema načina da im zabranite da imaju decu ako im se imaju.

I gde je problem da usvajaju ljudi decu, šta, vidim nešto svi pa trčite da udomite recimo neko siroto bolesno detence pa brinete da neće ostati dovoljno dece za vas?

To što se nagledali filmova pa vam je smešno kad komšinici dođe vodoinstalater veze sa životom nema, baš kao ni ta ideja o gej ljudima koju ste pokupili krišom gledajući te filmiće, opustite se.

Milan

pre 1 godinu

Komentari u fazonu kao da su sad gej osobe toliko mocne, silne i kivne pa ce ici po srbiji i uzimati danak u krvi, a nikako da shvate da kad su toliko zabrinuti za decu porodicu i stub drustva kukanjem na komentarima ne doprinose nicemu nego lepo neka izvole svi po jedno dete iz doma pa molim lepo. A ne ovamo ne mogu gejevi da ga usvoje, ja necu, neka ga u domu tu mu je dobro... Isto tako bilo i da se ne dozvoli strancima i sl pokupice nam decu pa evo dece jos uvek previse po domovima...

Filip

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

@(hrvat, 26. maj 2022 22:33)

Pošto se u Hrvatskoj bavim u praksi posvajanjem djece, situacija se sasvim drugačija od ovog što si napisao.Obrtanje love? Sramotno baljezganje i tlapnje.

Problem nije u propisima, već u većem broju djece koja ostaju neposvojena, jer su u kategoriji teško posvojive djece i njih malo tko želi (primherice, teže bolesna djeca i dr), no treba biti uporan.

S druge strane, dosta je istospolnih parova koji imaju pozitivne odluke sudova o partnerskoj skrbi nad djecom. Ne zato jer su "dugine obitelji", već jer su odreda sjajne osobe s pozitivnim uvjetima za skrb o djetetu. U Hrvatskoj ih je nemali broj.

bgd011

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.

Slovenac

pre 1 godinu

Srbija, srednji vek. I ostace tako. Prosto nemate potencijal da napredujete, jer iz osnove pogresno sve radite. E ste jos povrh svega masovno nemarni i neuredni.

Masa

pre 1 godinu

A za muskarca i zenu striktno vaze godine za usvajanje.
Bolesni u telu nikakva prava, pomoc od drzave, nema, a bolesni u umu (izopačeni) imaju sva. Da menjaju pol, da nas zamene u roditeljstvu, zdravoj porodici. Nikad pravde ovde!

nisam

pre 1 godinu

Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.

Tafak

pre 1 godinu

Jedva cekam da se i zakonski vencam za partnera. Jeeeej!!
A medju komentarima, koliko vidim, ljudi mrze homoseksualce jer su navodno promiskuitetni (a kao sto znamo, svi heteroseksualci se cuvaju za brak, muskarci narocito) ali im istovrermeno brane da stupe pred zakonom u iskljucivo monogamnu zajednicu?
Takodje, homoseksualnost iz nekog razloga mesaju sa pedofilijom? A definicija kaze da su to dve potpuno razlicite stvari i da je pedofilija vise zastupljena kod hetero ljudi.
Plase se da ce istopolci da ih tretiraju kao oni suprotni pol?
Argumetuju neku neprirodnost jer homoseksualci ne mogu da imaju zajednicku biolosku decu, a istovremeno se bore za prava hetero parova kojima majka priroda nije dala da imaju svoju prirodnu tj. biolosku decu, i ne pomisljaju da im oduzmu bracni status, a ni da ih istrebe sa planete zemlje koliko cujem.
Neki heteroseksualci nisu bas inteligentna bica (kao ni neki homo, ako cemo bas skroz da budemo iskreni).

Marija

pre 1 godinu

To usvajanje... Ja da sam živela sa dve mame ili dvojicom tata... Pa, bilo bi mi i previše i dosadno u isto vreme. Tačno bih skrenula

Јабучило

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

На сву срећу, довољно далеко. Разумем озакоњење заједнице. Људи треба да уреде животе. Али децу да усвајају нема ни разлога ни потребе.

Saša

pre 1 godinu

Bez mržnje i vređanja.Porodica je stub drušva i kao takva je definisana.Otac,majka i deca.Postoje porodice bez oca ili majke,bez dece takođe ali dva oca ili dve majke pod istim krovom ne bi trebalo da postoje.Niti će takva deca biti prihvaćena u društvu,niti će imati osećaj sreće u takvoj zajednici.Sa takvim zakonima država čini štetu deci.Moj lični stav i moje mišljenje na koje imam pravo.Homoseksualizam da ali daleko od javnosti,bez ugrožavanja onih koji to nisu.Ni mi heteroseksualni ne marširamo ulicama niti obaveštavamo druge da imamo sklonost prema suprotnom polu.Molim lepo,seksualna orijentacija je nešto lično i intimno.

Војвода

pre 1 godinu

Смејте ми се колико хоћете, размишљам о пресељењу на Крим, гади ми се живит од ових изопачењака и испирања мозга.

nekatamo

pre 1 godinu

Ja licno znam dva gej para koji su otisli iz Srbije (visokoobrazovani) jer znaju da ovde ne mogu da imaju normalnu porodicu i zivot zbog toga, a inace nisu hteli da napuste. Tako da pomoglo bi malo sa "odlivom mozgova" koji imamo kad bi mladi ljudi ocekivali bolju podrsku ovde. Ne znam cemu dodvoravanje konzervativnim ljudima koji su protiv, necete spreciti gej zajednice nikako.

Washington

pre 1 godinu

U Srbiji je tabu tema i kad strejt parovi usvajaju decu a kamoli jos homoseksualcima da se dozvoli da urade isto.

Na kraju krajeva sta mislite ko ispasta? Ta deca koja odrastaju u domovima. Ali ne vidite ih pa vam ne smeta, ali vazno je da se svi pravimo pametni o necemu o cemu pojma nemamo.

sara

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.
(zola, 26. maj 2022 21:31)


Ovo je Karleusa, garantovano! :-))

momak

pre 1 godinu

@Veliki brat
Srbija ne priznaje ni vanbracne ni istopolne brakove ni zajednice, niti ih je dozvoljeno sklopiti. Uputite se malo pre komentarisanja. Svako neka radi sta misli da je najbolje za njega bez da ugrozava druge. Ja ne vidim kako vas moj brak ugrozava sa osobom koja je istog pola, kao ni to da li cemo usvojiti dete ili ne… deca sede po domovima jer nema dovoljno porodica koje bi ih usvojile i pruzile ljubav.

momak

pre 1 godinu

@Nele
Pa mi smo svi nastali od betero roditelja. Kako mislis da nas se otarasis na jednom kontinentu kad ce se i dalje gej ljudi radjati na “vasem” ???

hrvat

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

Skorpion

pre 1 godinu

Mnoga deca zive u hetero zajednicama koje nisu dobre za razvoj deteta. Evo i ja npr dolazim iz vrlo disfunkcionalne porodice i uopste sredine. Na kraju je jedino bitno KAKAV ČOVEK odgaja dete, kakve mu vrednosti prenosi i da li dete dobija ljubav i pažnju, a seksualna orijentacija s tim nema nikakve veze. Balkan...

LalaTralala

pre 1 godinu

jos je rano to i za Hrvatsku, a pogotovu za Srbiju. Kod nas mozda za 20-tak godina. nema razloga da se to ne usvoji, pogotovu ako se formulise tako kako ovaj kaze da ce biti formulisano. Nije nista strasno ako se radi o 2 razumne i odgovorne osobe, koje lako mogu i da izgube to dete ako prekrse neka pravila.

Mile strejt kao šina

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!

Neo

pre 1 godinu

Ljudi, o cemu mi moramo da rapravljamo?!
Zar jedan mali zivot da (decak ili devojcica) sluzi nekom tzv paru za orgijenje...
NIKAD ZA, UVEK PROTIV!!!

Veliki brat

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?
(momak, 26. maj 2022 21:28)

Tema je usvajanje, a ti pričaš o zabrani venčavanja. Srbija zakonski priznaje vanbračne zajednice isto kao i bračne, ne vidim šta vam je prepreka?

Postoji jedan ozbiljan problem - neka "teta" sedi iza šaltera i procenjuje da li je neki par podoban ili nije podoban za usvajanje deteta, da li će to dete kod tog para biti srećno ili neće biti srećno, da li će ga oni možda maltretirati (fizički, psihički, mentalno, finansijski), da li će mu sutra omogućiti da se školuje ako to želi?

Sa druge strane, po ugledu na neka druga "prava", ako se usvajanje dece dozvoli istopolnim parovima, ko će smeti da im odbije zahtev za usvajanje deteta? Čim budu odbijeni, na sva zvona će da oglase kako su im ugrožena prava, kako neko namerno ne želi da im odobri usvajanje deteta, itd.


Nisam ni za kakva posebna prava, jer čim nekoj manjini (pa i seksualnoj) daješ neka posebna (ili čak navodno "garantuješ" ista) prava propisana posebnim zakonom, eto odmah zloupotrebe tog zakona.

Nena

pre 1 godinu

Smatram da treba da se uvede zakon o istopolnim zajednicama. Moja partnerka i ja takodje zelimo decu, nasu, biolosku, ili bi ona prva rodila ili ja ali uglavnom za sad zelimo obe da rodimo po jedno bar dete. Tuzno je kad pomislis da se nesto sutra meni desi i da nase dete ne moze da bude sa svojom majkom,nego se vodi kao da je ostalo bez roditelja. Uvek sam za to da trebamo decu uciti tradiciji i nasoj kulturi, ali ako dete zeli da bude sa nekim kad poraste to je na njemu/njoj. Jedino ne podrzavam da se detetu od lupam 7 godina koje je na primer zensko dozvoli da bude musko, tj da promeni ime, i sve ostalo.. Jer sta dete moze da zna u tim godinama? To nikad ne mogu da podrzim, jer dete jos nije svesno svega. Ali definitivno za istopolne zajednice, takodje bi pomoglo sto se tice boravisne vize za strance, jer je moja devojka iz strane drzave na primer, krecem od sebe. Nadam se da ce biti usvojeno bar u naredne dve godine, iskreno ne planiramo da idemo iz Srbije, ljudi su super ovde stvarno.

duhPanto

pre 1 godinu

Oduzimaju djecu roditeljima ali dodjeljuju gej parovima. Tako je svugdje u naprednom svjetu, bez brige. Upravljeni smo na tačan kurs ove planete.

Sogard

pre 1 godinu

Mislim da to nije nesto sto bi podrzala ogromna vecina gradjana, a ako je vlast u službi gradjana kao sto se konstantno navodi onda bi trebalo da slusa sta narod kaze, a narod kaze NE.

.

pre 1 godinu

Podržavam.
I PREKLINJEM za zakon koji bi dozvoljavao surogat majčinstvo, koji bi i sankcionisao eventualne zloupotrebe, kako bi se svele na minimum i oslabio pritisak protivnika. Prepišite neki dobar strani zakon, to je dozvoljeno.
I eto vam malo nataliteta, a mnogo sreće hetero ljudima koji ne mogu da imaju decu.

Marko iz Loznice

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18)
Poznajem tu osobu. Za 40 godina nikada nije bio u vezi. Tako da ti komentar ne pije vodu bez obzira sto se ti toliko napinjes u pokusaju da ga trolujes na taj nacin.

momak

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?

123

pre 1 godinu

u Srbiji treba da se radi na očuvanju porodice kako nebi imalo dece na usvajanje.
(Nisbe, 26. maj 2022 21:19)

Ima barem 3x više zahteva za usvajanje nego dece. U praksi, ovaj zakon se ne bi sprovodio.

azra

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...

Mika

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.
(Jevgenije, 26. maj 2022 21:14)

Kako je lako i lepo davati dijagnoze iz udobnosti fotelje. Neko ko je rođen sa drugačijom hemijom bi smeštali u bolnice. Koliki je nivo surovosti prisutan na Balkanu gde se ljudi identifikuju kao topli i dobri. Samo pazite, sutra se za čas za poremećaj proglasi nešto drugo, treće, peto. Možda upadnete u tu grupu.

mozaks

pre 1 godinu

to.je ta zapadno saksonska demokratija..
vladari kraljevi su se medjusobno,stvarali debiln potomke,pa sad imaju vise gey i lezbejki u svojim zemljama nego obicnih ljudi prirodno zdravih..

Jevgenije

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.

Protoss

pre 1 godinu

U takvoj Srbiji, bolje da ne zivim.. Vec i u ovakvoj, sa ogromnim socijalnim razlikama, sa izgradnjom laznog holivudizma, oblakodera kao u Dubai u, nenormalno skupim hotelima, cenama, unistavanjem porodice, demografskoj katastrofi, ovo bi samo doprinelo sistematski nestajanju nacije, zajedno sa unistavanjem kulture i drustva estradizacijom i kriminalizacijom. Jedno veliko NE, Srbiji treba nesto mnogo značajnije za uredjenje nacije, a ne neki placenicki lobi od strane zapadnih struktura.

Maja

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18) Osobu pod tim nikom ne interesuju kontakti. To je rekao davnih dana na ovom sajtu. Jako los pokusaj trolovanja.

Nele

pre 1 godinu

Ma ne treba ni psa, a ni mačku da usvajaju...oni da usvoje prirodne zakone i sve je kako treba.Doklećemo trpeti torturu jednog lobija, koji su svuda manjina. Ako je tako, ajde da se podelimo. Vama jedan kontinent, recimo Australija, pa se tamo usvajajte i ako znate kako razmnožavajte, a mi ćemo lagano negde na drugom kraju sveta navijati za vas i sve snage. I problem rešen...za 100 godina poslaćemo nekog da vidi šta radite i da vas prebroji. Ako ima šta da broji...

zola

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.

tRupa

pre 1 godinu

U Srbiji je isto kao i u Hrvatskoj primetan mortalitet. Zato treba dozvoliti ženskoj populaciji, da posle eventualne smrti jedne partnerke deca ostanu kod druge partnerke (u kući u kojoj su deca odrastala.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

I u Srbiji bi pod hitno trebalo to omogućiti. Deci je bitno da rastu u ljubavi, da li je istopolna ili ne, to je manje važno. Stop mržnji! LGBT

srbin

pre 1 godinu

samo nam to fali pa bog izlije svoj bes na naše društvo...i posle se pitamo a što...? Pa zato što to narod ne sprečava a onda bog sa pravom kažnjava za sve te nenormalne anomalije našeg društva. Pa hoćemo li onda i ubicama i silovateljima i lopovima i svim anomalijama našeg društva dati više prava i pustiti ih da rade šta hoće...ljudi dozovite se pameti...dok nas bog ne kazni

Jevgenije

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.

duhPanto

pre 1 godinu

Oduzimaju djecu roditeljima ali dodjeljuju gej parovima. Tako je svugdje u naprednom svjetu, bez brige. Upravljeni smo na tačan kurs ove planete.

Neo

pre 1 godinu

Ljudi, o cemu mi moramo da rapravljamo?!
Zar jedan mali zivot da (decak ili devojcica) sluzi nekom tzv paru za orgijenje...
NIKAD ZA, UVEK PROTIV!!!

Saša

pre 1 godinu

Bez mržnje i vređanja.Porodica je stub drušva i kao takva je definisana.Otac,majka i deca.Postoje porodice bez oca ili majke,bez dece takođe ali dva oca ili dve majke pod istim krovom ne bi trebalo da postoje.Niti će takva deca biti prihvaćena u društvu,niti će imati osećaj sreće u takvoj zajednici.Sa takvim zakonima država čini štetu deci.Moj lični stav i moje mišljenje na koje imam pravo.Homoseksualizam da ali daleko od javnosti,bez ugrožavanja onih koji to nisu.Ni mi heteroseksualni ne marširamo ulicama niti obaveštavamo druge da imamo sklonost prema suprotnom polu.Molim lepo,seksualna orijentacija je nešto lično i intimno.

mozaks

pre 1 godinu

to.je ta zapadno saksonska demokratija..
vladari kraljevi su se medjusobno,stvarali debiln potomke,pa sad imaju vise gey i lezbejki u svojim zemljama nego obicnih ljudi prirodno zdravih..

nisam

pre 1 godinu

Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.

Јабучило

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

На сву срећу, довољно далеко. Разумем озакоњење заједнице. Људи треба да уреде животе. Али децу да усвајају нема ни разлога ни потребе.

Sogard

pre 1 godinu

Mislim da to nije nesto sto bi podrzala ogromna vecina gradjana, a ako je vlast u službi gradjana kao sto se konstantno navodi onda bi trebalo da slusa sta narod kaze, a narod kaze NE.

Mile strejt kao šina

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!

Protoss

pre 1 godinu

U takvoj Srbiji, bolje da ne zivim.. Vec i u ovakvoj, sa ogromnim socijalnim razlikama, sa izgradnjom laznog holivudizma, oblakodera kao u Dubai u, nenormalno skupim hotelima, cenama, unistavanjem porodice, demografskoj katastrofi, ovo bi samo doprinelo sistematski nestajanju nacije, zajedno sa unistavanjem kulture i drustva estradizacijom i kriminalizacijom. Jedno veliko NE, Srbiji treba nesto mnogo značajnije za uredjenje nacije, a ne neki placenicki lobi od strane zapadnih struktura.

zola

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

I u Srbiji bi pod hitno trebalo to omogućiti. Deci je bitno da rastu u ljubavi, da li je istopolna ili ne, to je manje važno. Stop mržnji! LGBT

bgd011

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.

Војвода

pre 1 godinu

Смејте ми се колико хоћете, размишљам о пресељењу на Крим, гади ми се живит од ових изопачењака и испирања мозга.

Tafak

pre 1 godinu

Jedva cekam da se i zakonski vencam za partnera. Jeeeej!!
A medju komentarima, koliko vidim, ljudi mrze homoseksualce jer su navodno promiskuitetni (a kao sto znamo, svi heteroseksualci se cuvaju za brak, muskarci narocito) ali im istovrermeno brane da stupe pred zakonom u iskljucivo monogamnu zajednicu?
Takodje, homoseksualnost iz nekog razloga mesaju sa pedofilijom? A definicija kaze da su to dve potpuno razlicite stvari i da je pedofilija vise zastupljena kod hetero ljudi.
Plase se da ce istopolci da ih tretiraju kao oni suprotni pol?
Argumetuju neku neprirodnost jer homoseksualci ne mogu da imaju zajednicku biolosku decu, a istovremeno se bore za prava hetero parova kojima majka priroda nije dala da imaju svoju prirodnu tj. biolosku decu, i ne pomisljaju da im oduzmu bracni status, a ni da ih istrebe sa planete zemlje koliko cujem.
Neki heteroseksualci nisu bas inteligentna bica (kao ni neki homo, ako cemo bas skroz da budemo iskreni).

azra

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...

Slovenac

pre 1 godinu

Srbija, srednji vek. I ostace tako. Prosto nemate potencijal da napredujete, jer iz osnove pogresno sve radite. E ste jos povrh svega masovno nemarni i neuredni.

Masa

pre 1 godinu

A za muskarca i zenu striktno vaze godine za usvajanje.
Bolesni u telu nikakva prava, pomoc od drzave, nema, a bolesni u umu (izopačeni) imaju sva. Da menjaju pol, da nas zamene u roditeljstvu, zdravoj porodici. Nikad pravde ovde!

Nele

pre 1 godinu

Ma ne treba ni psa, a ni mačku da usvajaju...oni da usvoje prirodne zakone i sve je kako treba.Doklećemo trpeti torturu jednog lobija, koji su svuda manjina. Ako je tako, ajde da se podelimo. Vama jedan kontinent, recimo Australija, pa se tamo usvajajte i ako znate kako razmnožavajte, a mi ćemo lagano negde na drugom kraju sveta navijati za vas i sve snage. I problem rešen...za 100 godina poslaćemo nekog da vidi šta radite i da vas prebroji. Ako ima šta da broji...

Washington

pre 1 godinu

U Srbiji je tabu tema i kad strejt parovi usvajaju decu a kamoli jos homoseksualcima da se dozvoli da urade isto.

Na kraju krajeva sta mislite ko ispasta? Ta deca koja odrastaju u domovima. Ali ne vidite ih pa vam ne smeta, ali vazno je da se svi pravimo pametni o necemu o cemu pojma nemamo.

sara

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.
(zola, 26. maj 2022 21:31)


Ovo je Karleusa, garantovano! :-))

Marija

pre 1 godinu

To usvajanje... Ja da sam živela sa dve mame ili dvojicom tata... Pa, bilo bi mi i previše i dosadno u isto vreme. Tačno bih skrenula

Skorpion

pre 1 godinu

Mnoga deca zive u hetero zajednicama koje nisu dobre za razvoj deteta. Evo i ja npr dolazim iz vrlo disfunkcionalne porodice i uopste sredine. Na kraju je jedino bitno KAKAV ČOVEK odgaja dete, kakve mu vrednosti prenosi i da li dete dobija ljubav i pažnju, a seksualna orijentacija s tim nema nikakve veze. Balkan...

nekatamo

pre 1 godinu

Ja licno znam dva gej para koji su otisli iz Srbije (visokoobrazovani) jer znaju da ovde ne mogu da imaju normalnu porodicu i zivot zbog toga, a inace nisu hteli da napuste. Tako da pomoglo bi malo sa "odlivom mozgova" koji imamo kad bi mladi ljudi ocekivali bolju podrsku ovde. Ne znam cemu dodvoravanje konzervativnim ljudima koji su protiv, necete spreciti gej zajednice nikako.

Filip

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

@(hrvat, 26. maj 2022 22:33)

Pošto se u Hrvatskoj bavim u praksi posvajanjem djece, situacija se sasvim drugačija od ovog što si napisao.Obrtanje love? Sramotno baljezganje i tlapnje.

Problem nije u propisima, već u većem broju djece koja ostaju neposvojena, jer su u kategoriji teško posvojive djece i njih malo tko želi (primherice, teže bolesna djeca i dr), no treba biti uporan.

S druge strane, dosta je istospolnih parova koji imaju pozitivne odluke sudova o partnerskoj skrbi nad djecom. Ne zato jer su "dugine obitelji", već jer su odreda sjajne osobe s pozitivnim uvjetima za skrb o djetetu. U Hrvatskoj ih je nemali broj.

momak

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?

Marko iz Loznice

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18)
Poznajem tu osobu. Za 40 godina nikada nije bio u vezi. Tako da ti komentar ne pije vodu bez obzira sto se ti toliko napinjes u pokusaju da ga trolujes na taj nacin.

Veliki brat

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?
(momak, 26. maj 2022 21:28)

Tema je usvajanje, a ti pričaš o zabrani venčavanja. Srbija zakonski priznaje vanbračne zajednice isto kao i bračne, ne vidim šta vam je prepreka?

Postoji jedan ozbiljan problem - neka "teta" sedi iza šaltera i procenjuje da li je neki par podoban ili nije podoban za usvajanje deteta, da li će to dete kod tog para biti srećno ili neće biti srećno, da li će ga oni možda maltretirati (fizički, psihički, mentalno, finansijski), da li će mu sutra omogućiti da se školuje ako to želi?

Sa druge strane, po ugledu na neka druga "prava", ako se usvajanje dece dozvoli istopolnim parovima, ko će smeti da im odbije zahtev za usvajanje deteta? Čim budu odbijeni, na sva zvona će da oglase kako su im ugrožena prava, kako neko namerno ne želi da im odobri usvajanje deteta, itd.


Nisam ni za kakva posebna prava, jer čim nekoj manjini (pa i seksualnoj) daješ neka posebna (ili čak navodno "garantuješ" ista) prava propisana posebnim zakonom, eto odmah zloupotrebe tog zakona.

Maja

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18) Osobu pod tim nikom ne interesuju kontakti. To je rekao davnih dana na ovom sajtu. Jako los pokusaj trolovanja.

123

pre 1 godinu

u Srbiji treba da se radi na očuvanju porodice kako nebi imalo dece na usvajanje.
(Nisbe, 26. maj 2022 21:19)

Ima barem 3x više zahteva za usvajanje nego dece. U praksi, ovaj zakon se ne bi sprovodio.

srbin

pre 1 godinu

samo nam to fali pa bog izlije svoj bes na naše društvo...i posle se pitamo a što...? Pa zato što to narod ne sprečava a onda bog sa pravom kažnjava za sve te nenormalne anomalije našeg društva. Pa hoćemo li onda i ubicama i silovateljima i lopovima i svim anomalijama našeg društva dati više prava i pustiti ih da rade šta hoće...ljudi dozovite se pameti...dok nas bog ne kazni

momak

pre 1 godinu

@Veliki brat
Srbija ne priznaje ni vanbracne ni istopolne brakove ni zajednice, niti ih je dozvoljeno sklopiti. Uputite se malo pre komentarisanja. Svako neka radi sta misli da je najbolje za njega bez da ugrozava druge. Ja ne vidim kako vas moj brak ugrozava sa osobom koja je istog pola, kao ni to da li cemo usvojiti dete ili ne… deca sede po domovima jer nema dovoljno porodica koje bi ih usvojile i pruzile ljubav.

hrvat

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

Mika

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.
(Jevgenije, 26. maj 2022 21:14)

Kako je lako i lepo davati dijagnoze iz udobnosti fotelje. Neko ko je rođen sa drugačijom hemijom bi smeštali u bolnice. Koliki je nivo surovosti prisutan na Balkanu gde se ljudi identifikuju kao topli i dobri. Samo pazite, sutra se za čas za poremećaj proglasi nešto drugo, treće, peto. Možda upadnete u tu grupu.

.

pre 1 godinu

Podržavam.
I PREKLINJEM za zakon koji bi dozvoljavao surogat majčinstvo, koji bi i sankcionisao eventualne zloupotrebe, kako bi se svele na minimum i oslabio pritisak protivnika. Prepišite neki dobar strani zakon, to je dozvoljeno.
I eto vam malo nataliteta, a mnogo sreće hetero ljudima koji ne mogu da imaju decu.

momak

pre 1 godinu

@Nele
Pa mi smo svi nastali od betero roditelja. Kako mislis da nas se otarasis na jednom kontinentu kad ce se i dalje gej ljudi radjati na “vasem” ???

Nena

pre 1 godinu

Smatram da treba da se uvede zakon o istopolnim zajednicama. Moja partnerka i ja takodje zelimo decu, nasu, biolosku, ili bi ona prva rodila ili ja ali uglavnom za sad zelimo obe da rodimo po jedno bar dete. Tuzno je kad pomislis da se nesto sutra meni desi i da nase dete ne moze da bude sa svojom majkom,nego se vodi kao da je ostalo bez roditelja. Uvek sam za to da trebamo decu uciti tradiciji i nasoj kulturi, ali ako dete zeli da bude sa nekim kad poraste to je na njemu/njoj. Jedino ne podrzavam da se detetu od lupam 7 godina koje je na primer zensko dozvoli da bude musko, tj da promeni ime, i sve ostalo.. Jer sta dete moze da zna u tim godinama? To nikad ne mogu da podrzim, jer dete jos nije svesno svega. Ali definitivno za istopolne zajednice, takodje bi pomoglo sto se tice boravisne vize za strance, jer je moja devojka iz strane drzave na primer, krecem od sebe. Nadam se da ce biti usvojeno bar u naredne dve godine, iskreno ne planiramo da idemo iz Srbije, ljudi su super ovde stvarno.

LalaTralala

pre 1 godinu

jos je rano to i za Hrvatsku, a pogotovu za Srbiju. Kod nas mozda za 20-tak godina. nema razloga da se to ne usvoji, pogotovu ako se formulise tako kako ovaj kaze da ce biti formulisano. Nije nista strasno ako se radi o 2 razumne i odgovorne osobe, koje lako mogu i da izgube to dete ako prekrse neka pravila.

tRupa

pre 1 godinu

U Srbiji je isto kao i u Hrvatskoj primetan mortalitet. Zato treba dozvoliti ženskoj populaciji, da posle eventualne smrti jedne partnerke deca ostanu kod druge partnerke (u kući u kojoj su deca odrastala.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...
(azra, 26. maj 2022 21:35)

- Da, mislite svakako je bolje za dete da odrasta u sirotištima, domovima za nezbrinutu decu, da ide od jedne hraniteljske porodice do druge. Brinete se kako će napušteno dete imati normalan život? Znate, postoji samo JEDAN pravi način kako da pomognete napuštenom detetu? Tako što ćete ga usvojiti, voleti ga, pomoći da odraste i pratiti ga kroz život. A pošto sam ubedjen da vi, kao i ostali komentatori koji imaju sličan stav niste niti ćete ikada u životu usvojiti dete, onda se ostavite brige i pametovanja šta je za napušteno dete dobro a šta nije. Napuštene dece je daleko više nego ljudi koji žele da ih usvoje. Svako ko prodje provere, ima mogućnosti i ispunjava uslove, dobro je došao. A kad bi svi kao vi koji ste skočili na ovu vest usvojili po jedno dete, problem ne bi postojao.

bvb

pre 1 godinu

Koliko zatucanih ljudi, neverovatno. Moja majka je odrasla kao siroce, nesto u domu nesto u hraniteljskoj porodici. Mislite li da bi joj kao detetu smetalo da je odrasla u gej porodici? Bitno joj je bilo samo da ima porodicu koja je voli. Bilo to dva muskarca, dve zene ili musko zenski par je svejedno. Prestanite vise da se mrzite i izvucite tvrdoglave glave iz du...a.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Bolje imati dve mame ili dva tate nego biti siroče ili dete u sustavu državne neskrbi. To će da vam kaže svako dete.

Domsko dete
(Propitajte, 26. maj 2022 23:49)

Nije tačno i ne patetiši.

Nemanja

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.
(blacky, 27. maj 2022 08:37)

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.

Ndnd

pre 1 godinu

Ne znam kako da vam ovo saopštim a da ne povredim vaša tanana osećanja, ali baš mnogo homoseksulanih ljudi su u brakovima i imaju decu. Neki su iskreni sa ženama, neki ne. Isto važi i za žene. A o biseksualnim da vam ni ne pričam. Zamislite čuda neviđena, igrala se sa ženama pa rodila dete. Tako da, smanjite doživljaj, nisu homo i bi ljudi sterilni i svakako nema načina da im zabranite da imaju decu ako im se imaju.

I gde je problem da usvajaju ljudi decu, šta, vidim nešto svi pa trčite da udomite recimo neko siroto bolesno detence pa brinete da neće ostati dovoljno dece za vas?

To što se nagledali filmova pa vam je smešno kad komšinici dođe vodoinstalater veze sa životom nema, baš kao ni ta ideja o gej ljudima koju ste pokupili krišom gledajući te filmiće, opustite se.

bvb

pre 1 godinu

Gde ide ovaj svet? Kakva ce biti ta deca koja odrastu u takvom okruzenju?
(Sasa, 26. maj 2022 20:44)

Sigurno normalnije od dece koja odrastaju u okruzenju gde se misli kao sto ti razmisljas.

Kupler majstor

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.
(bgd011, 26. maj 2022 23:05)

ne ne... on ostaje ti ideš.

blacky

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.Sa ovim bi imali samo povecani broj homoseksualaca u svetu.Cak i deca koja imaju deset godina i budu usvojena od strane homoseksulanih roditelja,menja svoju orijentaciju.Psihologija je to lepo izucila na primerima.Tako da ne.

LuKa

pre 1 godinu

Sad jos da se lagalizuju narkotici i da drzava pocne regulisanu i nadgledanu prodaju u strogo kontrolisanim objektima uz cist pribor i medicinski nadzor.Posle toga da se legaliyuje prostitucija i da budemo ko sav normalan svet.

qq

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!
(Mile strejt kao šina, 26. maj 2022 21:55)
Mile to sto si muz i otac ne znaci da nisi pozadinac, samo ne smes da priznas okolini....

Milan

pre 1 godinu

Komentari u fazonu kao da su sad gej osobe toliko mocne, silne i kivne pa ce ici po srbiji i uzimati danak u krvi, a nikako da shvate da kad su toliko zabrinuti za decu porodicu i stub drustva kukanjem na komentarima ne doprinose nicemu nego lepo neka izvole svi po jedno dete iz doma pa molim lepo. A ne ovamo ne mogu gejevi da ga usvoje, ja necu, neka ga u domu tu mu je dobro... Isto tako bilo i da se ne dozvoli strancima i sl pokupice nam decu pa evo dece jos uvek previse po domovima...

Милан

pre 1 godinu

Већина тих хомосексуалаца су уствари педофили. На психијтријско лечењепа и доживотне робије само уз тежак физичко и друштвено користан рад.

Dragče

pre 1 godinu

istopolnim zajednicama ne da treba zabraniti usvajanje dece nego im treba zabraniti da imaju decu uopšte.
Svi govore samo o pravima pripadnika gej populacije, a gde su prava dece? Pa valjda su ta prava preča majka mu stara....

Staka Zulu

pre 1 godinu

A kada će pravo da usvajaju decu imati samci?
A šta je sa d.o.o., A.D., zanatskim radnjama, agencijama? Kada će oni moći da usvajaju decu?

NE POSTOJI PRAVO USVOJITELJA, NEGO SAMO PRAVO USVOJENOG!!!

Mirka

pre 1 godinu

Toliko hetero parova čeka na usvajanje a oni dozvole homoseksualcima da odgajaju decu. Da li mislite da neko ko je homo može da odgoji dete koje će biti hetero? Možda, ali teško... Deca uglavnom odrastaju i razvijaju se u skladu sa okolinom. Ako svakodnevno gledaju tatu i tatu ili mamu i mamu, teško da će razumeti da to i nije baš normalno. Prirodno je i Bog je tako rekao da se spajaju muškarac i žena. Ovo što oni nameću da treba da prihvatimo homoseksualnost, to je produkt današnjice, a ako ćemo iskreno, mnogo toga je u današnje vreme van pameti. Ako je neko homoseksualac, u redu mi je, sve dok svoju opredeljenost iskazuje iza svoja četiri zida. Nešto što nije prirodno i normalno ne treba podržavati i podsticati. Suma sumarum, apsolutni sam protivnik toga da takvi parovi usvajaju decu. Ukoliko im se daju velika prava, kao što se ide ka tome, onda je to možda i zaista kraj civilizacije.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

Hvala Bogu daleko i tako će da ostane. Tebi ako je do njihovih vrednosti, široko ti polje.

qq

pre 1 godinu

"Zakon je potpuno gotov, nema više ništa da se radi na njemu, on sada stoji u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava. Stari parlament ne može da usvoji ovaj zakon, pa se čeka formiranje novog", rekao je on.

Miletic pise zakon ceka da ga parlament usvoji ..... sta to bese amandman???? Javna rasprava, debata, dijalog???? Ne namecem ti zakon, on je potpuno gotov, cekamo samo da se pravno-formalno to resi .....

Miha 2

pre 1 godinu

Ako su ovo vrednosti Eu onda neka hvala! Rasturate brakove krizama i raznoraznim zenskim pravima i sad nam prodajete pricu da je ovo normalno i da treba da nam deca imaju roditelj 1 i rositelj 2 ....

Ja

pre 1 godinu

Pruzice mu dom i ljubav? To mogu da pruze nekoj kuci ili maci, a sta je deci objektivno potrebno za zdravo odrastanje, to je nauka odavno objasnila. Optimalni uslovi su prirodna porodica, prirodno i podsticajno okruzenje, sposobno da shvati i prati objektivne potrebe deteta. Ovi ljudi to ne mogu da shvate, jer se objektivne potrebe deteta kose sa njihovim potrebama. Drigo, dete se identifikuje sa svojim roditeljima, uci po modelu, ima potrebu da oponasa roditelja, prve predstave o svetu i odnosima u porodici i medju ljudima uopste, uci u toj porodici. Na osnovu toga se formira celokupna njegova licnost.

qq

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se osudjenim lopovima i kriminalcima ne dozvoli da budu cuvari banke? Zasto su oni diskriminisani. Pa ima toliko cuvara banke za koje znam pouzdano da su nevaspitana djubrad, pa zasto se onda ne dozvoli finim kriminalcima i lopovima koji su pristojni i puni manira da budu cuvari????

Mar

pre 1 godinu

Djave ne miruje. Stalno buska i gleda kako ce da prevari. Dete da gleda kako se dve tate ljube u usta. Tom deteteu je buducnost zapecacenja.

...

pre 1 godinu

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.
(Nemanja, 28. maj 2022 11:40)

Nije tesko upotrebiti logiku i zakljuciti da deca usvajaju stvari iz svog okruzenja. Ako vide svoje roditelje/staratelje da su u braku sa istopolnim partnerom, sta mislis sta ce usvojiti kao ispravno za buducnost? Decija psiha je do sedme godine zivota ekstremno podlozna uticaju iz okoline, kao da imas praznu tablu i pises po njoj. I ovo sto je napisao prvi komentar vezano za Vladetu Jerotica je apsolutno tacno. Ta deca zavrsavaju kao homoseksualci jer su to iz svog okruzenja tokom odrastanja mogli da vide. Samo malo logike i psihologije i to je to.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

I u Srbiji bi pod hitno trebalo to omogućiti. Deci je bitno da rastu u ljubavi, da li je istopolna ili ne, to je manje važno. Stop mržnji! LGBT

Slovenac

pre 1 godinu

Srbija, srednji vek. I ostace tako. Prosto nemate potencijal da napredujete, jer iz osnove pogresno sve radite. E ste jos povrh svega masovno nemarni i neuredni.

Tafak

pre 1 godinu

Jedva cekam da se i zakonski vencam za partnera. Jeeeej!!
A medju komentarima, koliko vidim, ljudi mrze homoseksualce jer su navodno promiskuitetni (a kao sto znamo, svi heteroseksualci se cuvaju za brak, muskarci narocito) ali im istovrermeno brane da stupe pred zakonom u iskljucivo monogamnu zajednicu?
Takodje, homoseksualnost iz nekog razloga mesaju sa pedofilijom? A definicija kaze da su to dve potpuno razlicite stvari i da je pedofilija vise zastupljena kod hetero ljudi.
Plase se da ce istopolci da ih tretiraju kao oni suprotni pol?
Argumetuju neku neprirodnost jer homoseksualci ne mogu da imaju zajednicku biolosku decu, a istovremeno se bore za prava hetero parova kojima majka priroda nije dala da imaju svoju prirodnu tj. biolosku decu, i ne pomisljaju da im oduzmu bracni status, a ni da ih istrebe sa planete zemlje koliko cujem.
Neki heteroseksualci nisu bas inteligentna bica (kao ni neki homo, ako cemo bas skroz da budemo iskreni).

nekatamo

pre 1 godinu

Ja licno znam dva gej para koji su otisli iz Srbije (visokoobrazovani) jer znaju da ovde ne mogu da imaju normalnu porodicu i zivot zbog toga, a inace nisu hteli da napuste. Tako da pomoglo bi malo sa "odlivom mozgova" koji imamo kad bi mladi ljudi ocekivali bolju podrsku ovde. Ne znam cemu dodvoravanje konzervativnim ljudima koji su protiv, necete spreciti gej zajednice nikako.

Mile strejt kao šina

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!

bgd011

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.

Neo

pre 1 godinu

Ljudi, o cemu mi moramo da rapravljamo?!
Zar jedan mali zivot da (decak ili devojcica) sluzi nekom tzv paru za orgijenje...
NIKAD ZA, UVEK PROTIV!!!

Jevgenije

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.

duhPanto

pre 1 godinu

Oduzimaju djecu roditeljima ali dodjeljuju gej parovima. Tako je svugdje u naprednom svjetu, bez brige. Upravljeni smo na tačan kurs ove planete.

mozaks

pre 1 godinu

to.je ta zapadno saksonska demokratija..
vladari kraljevi su se medjusobno,stvarali debiln potomke,pa sad imaju vise gey i lezbejki u svojim zemljama nego obicnih ljudi prirodno zdravih..

nisam

pre 1 godinu

Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.

zola

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.

Јабучило

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

На сву срећу, довољно далеко. Разумем озакоњење заједнице. Људи треба да уреде животе. Али децу да усвајају нема ни разлога ни потребе.

srbin

pre 1 godinu

samo nam to fali pa bog izlije svoj bes na naše društvo...i posle se pitamo a što...? Pa zato što to narod ne sprečava a onda bog sa pravom kažnjava za sve te nenormalne anomalije našeg društva. Pa hoćemo li onda i ubicama i silovateljima i lopovima i svim anomalijama našeg društva dati više prava i pustiti ih da rade šta hoće...ljudi dozovite se pameti...dok nas bog ne kazni

azra

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...

Војвода

pre 1 godinu

Смејте ми се колико хоћете, размишљам о пресељењу на Крим, гади ми се живит од ових изопачењака и испирања мозга.

Skorpion

pre 1 godinu

Mnoga deca zive u hetero zajednicama koje nisu dobre za razvoj deteta. Evo i ja npr dolazim iz vrlo disfunkcionalne porodice i uopste sredine. Na kraju je jedino bitno KAKAV ČOVEK odgaja dete, kakve mu vrednosti prenosi i da li dete dobija ljubav i pažnju, a seksualna orijentacija s tim nema nikakve veze. Balkan...

Nele

pre 1 godinu

Ma ne treba ni psa, a ni mačku da usvajaju...oni da usvoje prirodne zakone i sve je kako treba.Doklećemo trpeti torturu jednog lobija, koji su svuda manjina. Ako je tako, ajde da se podelimo. Vama jedan kontinent, recimo Australija, pa se tamo usvajajte i ako znate kako razmnožavajte, a mi ćemo lagano negde na drugom kraju sveta navijati za vas i sve snage. I problem rešen...za 100 godina poslaćemo nekog da vidi šta radite i da vas prebroji. Ako ima šta da broji...

Saša

pre 1 godinu

Bez mržnje i vređanja.Porodica je stub drušva i kao takva je definisana.Otac,majka i deca.Postoje porodice bez oca ili majke,bez dece takođe ali dva oca ili dve majke pod istim krovom ne bi trebalo da postoje.Niti će takva deca biti prihvaćena u društvu,niti će imati osećaj sreće u takvoj zajednici.Sa takvim zakonima država čini štetu deci.Moj lični stav i moje mišljenje na koje imam pravo.Homoseksualizam da ali daleko od javnosti,bez ugrožavanja onih koji to nisu.Ni mi heteroseksualni ne marširamo ulicama niti obaveštavamo druge da imamo sklonost prema suprotnom polu.Molim lepo,seksualna orijentacija je nešto lično i intimno.

momak

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?

Protoss

pre 1 godinu

U takvoj Srbiji, bolje da ne zivim.. Vec i u ovakvoj, sa ogromnim socijalnim razlikama, sa izgradnjom laznog holivudizma, oblakodera kao u Dubai u, nenormalno skupim hotelima, cenama, unistavanjem porodice, demografskoj katastrofi, ovo bi samo doprinelo sistematski nestajanju nacije, zajedno sa unistavanjem kulture i drustva estradizacijom i kriminalizacijom. Jedno veliko NE, Srbiji treba nesto mnogo značajnije za uredjenje nacije, a ne neki placenicki lobi od strane zapadnih struktura.

Sogard

pre 1 godinu

Mislim da to nije nesto sto bi podrzala ogromna vecina gradjana, a ako je vlast u službi gradjana kao sto se konstantno navodi onda bi trebalo da slusa sta narod kaze, a narod kaze NE.

LalaTralala

pre 1 godinu

jos je rano to i za Hrvatsku, a pogotovu za Srbiju. Kod nas mozda za 20-tak godina. nema razloga da se to ne usvoji, pogotovu ako se formulise tako kako ovaj kaze da ce biti formulisano. Nije nista strasno ako se radi o 2 razumne i odgovorne osobe, koje lako mogu i da izgube to dete ako prekrse neka pravila.

Marija

pre 1 godinu

To usvajanje... Ja da sam živela sa dve mame ili dvojicom tata... Pa, bilo bi mi i previše i dosadno u isto vreme. Tačno bih skrenula

momak

pre 1 godinu

@Veliki brat
Srbija ne priznaje ni vanbracne ni istopolne brakove ni zajednice, niti ih je dozvoljeno sklopiti. Uputite se malo pre komentarisanja. Svako neka radi sta misli da je najbolje za njega bez da ugrozava druge. Ja ne vidim kako vas moj brak ugrozava sa osobom koja je istog pola, kao ni to da li cemo usvojiti dete ili ne… deca sede po domovima jer nema dovoljno porodica koje bi ih usvojile i pruzile ljubav.

sara

pre 1 godinu

Opet se javljaju ovde moralne gromade i tzv stručnjaci za sve osim za sopstvenvene promašene živote. Heteroseksualni parovi su savršeni žive bajkovite živote pa skoro svake nedelje čujemo kako je neka žena pretučena ili ubijena. Natalitet vam neće uništiti homoseksualci koji su na nivou statičke greške već siromaštvo. A ovi za koje je to bolest bolje prvo da posete doktora da vide da li su i sami zdravi.
(zola, 26. maj 2022 21:31)


Ovo je Karleusa, garantovano! :-))

.

pre 1 godinu

Podržavam.
I PREKLINJEM za zakon koji bi dozvoljavao surogat majčinstvo, koji bi i sankcionisao eventualne zloupotrebe, kako bi se svele na minimum i oslabio pritisak protivnika. Prepišite neki dobar strani zakon, to je dozvoljeno.
I eto vam malo nataliteta, a mnogo sreće hetero ljudima koji ne mogu da imaju decu.

tRupa

pre 1 godinu

U Srbiji je isto kao i u Hrvatskoj primetan mortalitet. Zato treba dozvoliti ženskoj populaciji, da posle eventualne smrti jedne partnerke deca ostanu kod druge partnerke (u kući u kojoj su deca odrastala.

Masa

pre 1 godinu

A za muskarca i zenu striktno vaze godine za usvajanje.
Bolesni u telu nikakva prava, pomoc od drzave, nema, a bolesni u umu (izopačeni) imaju sva. Da menjaju pol, da nas zamene u roditeljstvu, zdravoj porodici. Nikad pravde ovde!

Veliki brat

pre 1 godinu

@Sogard
Tom logikom ni romi ne bi imali sansu da zive kao i svi ostali gradjani jer ih vecina ne voli. Poenta demokratije da zastitis manjine (po bilo kom pitanju) i das im ista prava. Zasto bi ti imao pravo da se vencas, a meni je to zabranjeno samo zato jer sam se rodio drugaciji. Da pojednostavim, recimo ti ne volis eurokrem ali volis nutelu, tvoje jedenje nutele mene ne ugrozava iako ja ne volim eurokrem. Kapiras?
(momak, 26. maj 2022 21:28)

Tema je usvajanje, a ti pričaš o zabrani venčavanja. Srbija zakonski priznaje vanbračne zajednice isto kao i bračne, ne vidim šta vam je prepreka?

Postoji jedan ozbiljan problem - neka "teta" sedi iza šaltera i procenjuje da li je neki par podoban ili nije podoban za usvajanje deteta, da li će to dete kod tog para biti srećno ili neće biti srećno, da li će ga oni možda maltretirati (fizički, psihički, mentalno, finansijski), da li će mu sutra omogućiti da se školuje ako to želi?

Sa druge strane, po ugledu na neka druga "prava", ako se usvajanje dece dozvoli istopolnim parovima, ko će smeti da im odbije zahtev za usvajanje deteta? Čim budu odbijeni, na sva zvona će da oglase kako su im ugrožena prava, kako neko namerno ne želi da im odobri usvajanje deteta, itd.


Nisam ni za kakva posebna prava, jer čim nekoj manjini (pa i seksualnoj) daješ neka posebna (ili čak navodno "garantuješ" ista) prava propisana posebnim zakonom, eto odmah zloupotrebe tog zakona.

Mika

pre 1 godinu

Dete je onog MUSKARCA i ZENE od kojih ima po 23 para hromozoma DNK. Tacka.

Dete ima prirodnu, urodjenu potrebu za MAMOM i TATOM, tj. za zenskom i muskom "figurom" u svom zivotu, narocito odrastanju.
Zato je neuporedivo bolje da dete bude usvojeno (ako je vec u takvoj situaciji) od strane nekog para (muskarca i zene) na koje ce preslikati figuru majke i oca.

Uskracivanje detetu takvo i samo takvo okruzenje jeste PSIHICKO NASILJE nad detetom sa POSLEDICAMA koje ne mozemo predvideti.

Homoseksualizam jeste poremecaj i u svakom posebnom slucaju treba da se dijagnostikuje na kom nivou? Postoje nekih 7 nivoa moguceg poremecaja: genski nivo (SRG gen), hromozomalni nivo, nivo genoda (zlezda)... i tek na kraju je nivo sopstvene odluke koji spada u psiholoski nivo i potreban je tretman strucnih medicinskih sluzbi.

Ni jedan zakon, ni jedno pravo NE MOGU da pretvore po 23 para hromozoma od oca i majke u nesto drugo.
(Jevgenije, 26. maj 2022 21:14)

Kako je lako i lepo davati dijagnoze iz udobnosti fotelje. Neko ko je rođen sa drugačijom hemijom bi smeštali u bolnice. Koliki je nivo surovosti prisutan na Balkanu gde se ljudi identifikuju kao topli i dobri. Samo pazite, sutra se za čas za poremećaj proglasi nešto drugo, treće, peto. Možda upadnete u tu grupu.

Washington

pre 1 godinu

U Srbiji je tabu tema i kad strejt parovi usvajaju decu a kamoli jos homoseksualcima da se dozvoli da urade isto.

Na kraju krajeva sta mislite ko ispasta? Ta deca koja odrastaju u domovima. Ali ne vidite ih pa vam ne smeta, ali vazno je da se svi pravimo pametni o necemu o cemu pojma nemamo.

Nena

pre 1 godinu

Smatram da treba da se uvede zakon o istopolnim zajednicama. Moja partnerka i ja takodje zelimo decu, nasu, biolosku, ili bi ona prva rodila ili ja ali uglavnom za sad zelimo obe da rodimo po jedno bar dete. Tuzno je kad pomislis da se nesto sutra meni desi i da nase dete ne moze da bude sa svojom majkom,nego se vodi kao da je ostalo bez roditelja. Uvek sam za to da trebamo decu uciti tradiciji i nasoj kulturi, ali ako dete zeli da bude sa nekim kad poraste to je na njemu/njoj. Jedino ne podrzavam da se detetu od lupam 7 godina koje je na primer zensko dozvoli da bude musko, tj da promeni ime, i sve ostalo.. Jer sta dete moze da zna u tim godinama? To nikad ne mogu da podrzim, jer dete jos nije svesno svega. Ali definitivno za istopolne zajednice, takodje bi pomoglo sto se tice boravisne vize za strance, jer je moja devojka iz strane drzave na primer, krecem od sebe. Nadam se da ce biti usvojeno bar u naredne dve godine, iskreno ne planiramo da idemo iz Srbije, ljudi su super ovde stvarno.

hrvat

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

momak

pre 1 godinu

@Nele
Pa mi smo svi nastali od betero roditelja. Kako mislis da nas se otarasis na jednom kontinentu kad ce se i dalje gej ljudi radjati na “vasem” ???

Filip

pre 1 godinu

Zakon je izglasan ali u stvarnosti mrtvo slovo na papiru. U Hrvatskoj su na snazi najrigorozniji zakoni za usvajanje djece. Da bi usvojio dijete recimo ne smijes imati ni prometni prekrsaj, kazna za vezanje pojasa znaci stop, nepodobnost. Bracni parovi iskrvare dok ne dobiju sve papire za usvajanje. Samci ni u snu ne mogu pomislit na to. Centar za socijalnu skrb koji odlucuje je doslovno gestapo. E sad, mozda bi to bilo i dobro da ne postoji nesto sto se zove udomljavanje. To je siva zona gdje se obrcu velike pare. Tu gej parovi mogu nesto izmuljat, ali dva muskarca da usvoje dijete, to se u hrvatskoj ne moze dogodit.

@(hrvat, 26. maj 2022 22:33)

Pošto se u Hrvatskoj bavim u praksi posvajanjem djece, situacija se sasvim drugačija od ovog što si napisao.Obrtanje love? Sramotno baljezganje i tlapnje.

Problem nije u propisima, već u većem broju djece koja ostaju neposvojena, jer su u kategoriji teško posvojive djece i njih malo tko želi (primherice, teže bolesna djeca i dr), no treba biti uporan.

S druge strane, dosta je istospolnih parova koji imaju pozitivne odluke sudova o partnerskoj skrbi nad djecom. Ne zato jer su "dugine obitelji", već jer su odreda sjajne osobe s pozitivnim uvjetima za skrb o djetetu. U Hrvatskoj ih je nemali broj.

Marko iz Loznice

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18)
Poznajem tu osobu. Za 40 godina nikada nije bio u vezi. Tako da ti komentar ne pije vodu bez obzira sto se ti toliko napinjes u pokusaju da ga trolujes na taj nacin.

Maja

pre 1 godinu

Moj decko i ja jedva cekamo!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 26. maj 2022 21:18) Osobu pod tim nikom ne interesuju kontakti. To je rekao davnih dana na ovom sajtu. Jako los pokusaj trolovanja.

123

pre 1 godinu

u Srbiji treba da se radi na očuvanju porodice kako nebi imalo dece na usvajanje.
(Nisbe, 26. maj 2022 21:19)

Ima barem 3x više zahteva za usvajanje nego dece. U praksi, ovaj zakon se ne bi sprovodio.

blacky

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.Sa ovim bi imali samo povecani broj homoseksualaca u svetu.Cak i deca koja imaju deset godina i budu usvojena od strane homoseksulanih roditelja,menja svoju orijentaciju.Psihologija je to lepo izucila na primerima.Tako da ne.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Bolje imati dve mame ili dva tate nego biti siroče ili dete u sustavu državne neskrbi. To će da vam kaže svako dete.

Domsko dete
(Propitajte, 26. maj 2022 23:49)

Nije tačno i ne patetiši.

Kupler majstor

pre 1 godinu

Gde smo mi id ovih?
Mi u Srbiji još vreme merimo po starom kalendaru.
(Ajoooj, 26. maj 2022 23:16)

Hvala Bogu daleko i tako će da ostane. Tebi ako je do njihovih vrednosti, široko ti polje.

Ja

pre 1 godinu

Pruzice mu dom i ljubav? To mogu da pruze nekoj kuci ili maci, a sta je deci objektivno potrebno za zdravo odrastanje, to je nauka odavno objasnila. Optimalni uslovi su prirodna porodica, prirodno i podsticajno okruzenje, sposobno da shvati i prati objektivne potrebe deteta. Ovi ljudi to ne mogu da shvate, jer se objektivne potrebe deteta kose sa njihovim potrebama. Drigo, dete se identifikuje sa svojim roditeljima, uci po modelu, ima potrebu da oponasa roditelja, prve predstave o svetu i odnosima u porodici i medju ljudima uopste, uci u toj porodici. Na osnovu toga se formira celokupna njegova licnost.

Dragče

pre 1 godinu

istopolnim zajednicama ne da treba zabraniti usvajanje dece nego im treba zabraniti da imaju decu uopšte.
Svi govore samo o pravima pripadnika gej populacije, a gde su prava dece? Pa valjda su ta prava preča majka mu stara....

Mirka

pre 1 godinu

Toliko hetero parova čeka na usvajanje a oni dozvole homoseksualcima da odgajaju decu. Da li mislite da neko ko je homo može da odgoji dete koje će biti hetero? Možda, ali teško... Deca uglavnom odrastaju i razvijaju se u skladu sa okolinom. Ako svakodnevno gledaju tatu i tatu ili mamu i mamu, teško da će razumeti da to i nije baš normalno. Prirodno je i Bog je tako rekao da se spajaju muškarac i žena. Ovo što oni nameću da treba da prihvatimo homoseksualnost, to je produkt današnjice, a ako ćemo iskreno, mnogo toga je u današnje vreme van pameti. Ako je neko homoseksualac, u redu mi je, sve dok svoju opredeljenost iskazuje iza svoja četiri zida. Nešto što nije prirodno i normalno ne treba podržavati i podsticati. Suma sumarum, apsolutni sam protivnik toga da takvi parovi usvajaju decu. Ukoliko im se daju velika prava, kao što se ide ka tome, onda je to možda i zaista kraj civilizacije.

qq

pre 1 godinu

Zbog ovakvih primitvaca kakve vidim u komentarima, od sveg srca podržavam isti ovakav zakon kod nas. O čemu bre vi pričate ruljo primitivna, 21 vek je, ti ljudi će toj deci pružiti dom i ljubav, a vi pričate o nekakvom poremecaju i bolesti. Nije ni čudo sto nas svet gleda kao ludake. Jedva čekam samo da čitam vaše ogorčene i ispaljene komentare na B92 kada takav zakon bude usvojen u Srbiji, a da se razumemo, muž sam i otac, ali znam puno gejeva i 100 puta su mi bolji od vas marve!!!
(Mile strejt kao šina, 26. maj 2022 21:55)
Mile to sto si muz i otac ne znaci da nisi pozadinac, samo ne smes da priznas okolini....

Miha 2

pre 1 godinu

Ako su ovo vrednosti Eu onda neka hvala! Rasturate brakove krizama i raznoraznim zenskim pravima i sad nam prodajete pricu da je ovo normalno i da treba da nam deca imaju roditelj 1 i rositelj 2 ....

Kupler majstor

pre 1 godinu

@Čekaj - dva dilbera p...... usvoje devojčicu. Pa to ni Hitler ne bi smislio. Neko dete koje ni pod razno ne bi bilo gej da podižu gejevi. Pa to je više od zločina. Ljudi normalni, daj da dignemo glas. Spašavajmo ljudsku rasu.
(nisam, 26. maj 2022 23:00)

Evo spasi nas od sebe i tebi slicnima, evo molim te javno.
(bgd011, 26. maj 2022 23:05)

ne ne... on ostaje ti ideš.

Милан

pre 1 godinu

Већина тих хомосексуалаца су уствари педофили. На психијтријско лечењепа и доживотне робије само уз тежак физичко и друштвено користан рад.

Mar

pre 1 godinu

Djave ne miruje. Stalno buska i gleda kako ce da prevari. Dete da gleda kako se dve tate ljube u usta. Tom deteteu je buducnost zapecacenja.

qq

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se osudjenim lopovima i kriminalcima ne dozvoli da budu cuvari banke? Zasto su oni diskriminisani. Pa ima toliko cuvara banke za koje znam pouzdano da su nevaspitana djubrad, pa zasto se onda ne dozvoli finim kriminalcima i lopovima koji su pristojni i puni manira da budu cuvari????

bvb

pre 1 godinu

Koliko zatucanih ljudi, neverovatno. Moja majka je odrasla kao siroce, nesto u domu nesto u hraniteljskoj porodici. Mislite li da bi joj kao detetu smetalo da je odrasla u gej porodici? Bitno joj je bilo samo da ima porodicu koja je voli. Bilo to dva muskarca, dve zene ili musko zenski par je svejedno. Prestanite vise da se mrzite i izvucite tvrdoglave glave iz du...a.

bvb

pre 1 godinu

Gde ide ovaj svet? Kakva ce biti ta deca koja odrastu u takvom okruzenju?
(Sasa, 26. maj 2022 20:44)

Sigurno normalnije od dece koja odrastaju u okruzenju gde se misli kao sto ti razmisljas.

Nemanja

pre 1 godinu

Nikako.Vladeta Jerotic je to kod nas kao akademik lepo objasnio.Deca usvojena od strane istopolnih roditelja u 90% slucajeva ce biti homoseksualni.To je nauka dokazala.
(blacky, 27. maj 2022 08:37)

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.

Milan

pre 1 godinu

Komentari u fazonu kao da su sad gej osobe toliko mocne, silne i kivne pa ce ici po srbiji i uzimati danak u krvi, a nikako da shvate da kad su toliko zabrinuti za decu porodicu i stub drustva kukanjem na komentarima ne doprinose nicemu nego lepo neka izvole svi po jedno dete iz doma pa molim lepo. A ne ovamo ne mogu gejevi da ga usvoje, ja necu, neka ga u domu tu mu je dobro... Isto tako bilo i da se ne dozvoli strancima i sl pokupice nam decu pa evo dece jos uvek previse po domovima...

Staka Zulu

pre 1 godinu

A kada će pravo da usvajaju decu imati samci?
A šta je sa d.o.o., A.D., zanatskim radnjama, agencijama? Kada će oni moći da usvajaju decu?

NE POSTOJI PRAVO USVOJITELJA, NEGO SAMO PRAVO USVOJENOG!!!

Ndnd

pre 1 godinu

Ne znam kako da vam ovo saopštim a da ne povredim vaša tanana osećanja, ali baš mnogo homoseksulanih ljudi su u brakovima i imaju decu. Neki su iskreni sa ženama, neki ne. Isto važi i za žene. A o biseksualnim da vam ni ne pričam. Zamislite čuda neviđena, igrala se sa ženama pa rodila dete. Tako da, smanjite doživljaj, nisu homo i bi ljudi sterilni i svakako nema načina da im zabranite da imaju decu ako im se imaju.

I gde je problem da usvajaju ljudi decu, šta, vidim nešto svi pa trčite da udomite recimo neko siroto bolesno detence pa brinete da neće ostati dovoljno dece za vas?

To što se nagledali filmova pa vam je smešno kad komšinici dođe vodoinstalater veze sa životom nema, baš kao ni ta ideja o gej ljudima koju ste pokupili krišom gledajući te filmiće, opustite se.

qq

pre 1 godinu

"Zakon je potpuno gotov, nema više ništa da se radi na njemu, on sada stoji u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava. Stari parlament ne može da usvoji ovaj zakon, pa se čeka formiranje novog", rekao je on.

Miletic pise zakon ceka da ga parlament usvoji ..... sta to bese amandman???? Javna rasprava, debata, dijalog???? Ne namecem ti zakon, on je potpuno gotov, cekamo samo da se pravno-formalno to resi .....

...

pre 1 godinu

To nauka apsolutno nikada nije dokazala, ali je sasvim prikladno da takvu budalaštinu pokušavaš da podržiš stavovima šarlatana kojise lažno predstavljao kao medicinski radnik.
(Nemanja, 28. maj 2022 11:40)

Nije tesko upotrebiti logiku i zakljuciti da deca usvajaju stvari iz svog okruzenja. Ako vide svoje roditelje/staratelje da su u braku sa istopolnim partnerom, sta mislis sta ce usvojiti kao ispravno za buducnost? Decija psiha je do sedme godine zivota ekstremno podlozna uticaju iz okoline, kao da imas praznu tablu i pises po njoj. I ovo sto je napisao prvi komentar vezano za Vladetu Jerotica je apsolutno tacno. Ta deca zavrsavaju kao homoseksualci jer su to iz svog okruzenja tokom odrastanja mogli da vide. Samo malo logike i psihologije i to je to.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Fuj. Ne treba im dopustiti nikako da usvajaju djecu. To je zlo kojem ne treba da se da prostora, interesuje me kad se uvjek priča o njihovim pravima pa imali jedno djete pravo na normalan život a ne da se tretira kao predmet...
(azra, 26. maj 2022 21:35)

- Da, mislite svakako je bolje za dete da odrasta u sirotištima, domovima za nezbrinutu decu, da ide od jedne hraniteljske porodice do druge. Brinete se kako će napušteno dete imati normalan život? Znate, postoji samo JEDAN pravi način kako da pomognete napuštenom detetu? Tako što ćete ga usvojiti, voleti ga, pomoći da odraste i pratiti ga kroz život. A pošto sam ubedjen da vi, kao i ostali komentatori koji imaju sličan stav niste niti ćete ikada u životu usvojiti dete, onda se ostavite brige i pametovanja šta je za napušteno dete dobro a šta nije. Napuštene dece je daleko više nego ljudi koji žele da ih usvoje. Svako ko prodje provere, ima mogućnosti i ispunjava uslove, dobro je došao. A kad bi svi kao vi koji ste skočili na ovu vest usvojili po jedno dete, problem ne bi postojao.

LuKa

pre 1 godinu

Sad jos da se lagalizuju narkotici i da drzava pocne regulisanu i nadgledanu prodaju u strogo kontrolisanim objektima uz cist pribor i medicinski nadzor.Posle toga da se legaliyuje prostitucija i da budemo ko sav normalan svet.