Sreda, 18.05.2022.

16:11

Napadnuta Tanja Bošković usred Beograda

Izvor: Helou

Napadnuta Tanja Boškoviæ usred Beograda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Opljačkana u dvo-milionskom gradu. Zamisli čuda. Za vas koji govorite da je tako bilo i 90ih, bilo je toga i 80ih. I pre toga isto. Sa druge strane, ja sam 90ih kao student noću išao peške kući posle žurke, koncerta ili iz kafića ili kluba. Mogli su 1000 puta da me opljačkaju. Ali nisu. Verovatno sam imao sreće. U velikom gradu se uvek nakupi svakojaki ološ, to nije ništa nova. Od starog Rima pa na ovamo, bande i pojedinci su noću (pa i danju) čekali kome će sta da ukradu ili da nanesu štetu. Tako je i u Beogradu uvek bilo. Mada ja i dalje tvrdim da će vas pre u Parizu ili Londonu opljačkati ili pak pretući nego u Beogradu.

baobab

pre 1 godinu

Dragi Beogradjani, Beograd vam je ukraden mnogo pre 90-ih. Pola vas ne bi bilo u Beogradu bez te kradje, a sad se tu prenemazete kao da ste sesta-sedma generacija rodjena u Beogradu. Dedovi vam po partijskoj duznosti dolazili u Beograd, a sad im unuci prodaju kulturu.

CATAPA

pre 1 godinu

"Zašto da pretresamo pošten svet, valjda se zna ko ovde voli da ukrade."

E, zato se ovakve stvari dešavaju, zato su postale normalne. Hteli ste hrišćanski moral? Pa TO je hrišćanski moral: otimanje, razbojništvo, nasilje... Nosanje raznoraznih relikvija sa "svecima zaštitnicima" je ustvari paganska tekovina. Što više postaje hrišćanski, (i) ovaj narod postaje sve više zao. Što ranije, toliko brže.

Čuj opravdanja "ma to je neki narkoman"! Odakle onda ti narkomani toliki? Ko ih je stvorio, ko ih snabdeva? Ko je potvarao kockarnice na svakom ćošku svakog centra svakog grada u Srbiji? Romi, a?

Nije zlo ovde došlo niotkud, nitkoga ni nedavno. To zlo je rezidentno, ovdašnje, samo je sada razulareno. Prezire se rad i učenje, slave se kriminalci, ratni i posleratni zločinci, kockari i svaki drugi najgori ološ.

Da ponovo citiram Dušana Kovačevića. Ne, neću oono "Ko je vas poznavao...". Nešto drugo, ređe pominjano, ali ništa manje istinito: "Za dvadeset godina niste napravili ni jedan nov sanduk. Sve je to moja roba". Još bre nosite i iste lančiće sa svecima, pravljene za vreme komunista. Bar, ako vam ih pravoverniji hrišćani nisu još ukrali ili otrgli.

Nema, zaista, potrebe da se pretresa "pošten svet". Garant je najveći lopov onaj koji se najjače busa svojim poštenjem.

karolina

pre 1 godinu

Mojoj rodjaci se devedesetih to dogodilo.Isto u sred bela Dana u centru Beograda. Imala je 18 godina. Samo je lancic bio podeblji,poklon za 18.rodjendan,pa je nosila dugo Taj oziljak od kidanja .

Boris

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
@Tomy Čubura
1990 godine prvi put dolazim u Beograd busom, znači vreme pre rata, profitera, izbeglica, dođoša, kamenjara… vozač autobusa na razglas nas upozorava više puta: kad autobus pristigne na dolazni peron čuvajte vaše novčanike i vaš prtljag. Gledam kroz prozor busa, slika kao u Kandaharu, sve štrokavo, prljavo, ofucano na stanici, odmah nas saleteli mufljuzi nudeći prevoz, taksi, kolica… To je za mene bio stres i u jednom trenutku poraz svega pozitivnog sto sam ocekivao. Grad prljav isto kao danas, kapije i ulazi strokavi, neofarbani, isarani…
Tako da moj Tomy Čubura sa brda iznad Marinkove Bare nemoj da iznosis neistine nego suoči se istinom i reci kako jeste a ne za sve što je bilo okriviti sirotinju koja je od rata pobegla ili za hlebom došla, ružno je optuživati i lagati.
Beograd je uvek bio jedna već “mahala” tj jedno od jačih sela na svetu. Žao mi je Tanje Bošković, nije lanac bitan u celoj priči koliko će ostati trauma.

bgd

pre 1 godinu

Svi veliki gradovi - isti ovaj problem. Barem se ne jurimo sekirama zbog međe, ne komadamo bivše partnere i ne pretimo komšijama, široj i užoj familiji za bilo šta što nam ide na živce, a i onako - iz navike.

pedja

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, pricate o propasti Beograda i analizirate sa svih strana ko da se ne znam sta desilo. Neki dripac je opljackao, moze da se desi u svakom gradu na svetu.

Vladimirr

pre 1 godinu

(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
Ne razumem zasto u ovo pletete Ruse i Ukrajince, ljudi beze od rata i diktature, jel to oni kradu na ulici? Devedesetih je tako opljackan stari profesor prirodnomatematickog, kolega mog oca, umro od povreda. To su valjda isto Rusi...

VUK

pre 1 godinu

Tanja, obidjite lockalne zlatare i naćićete vaš lančić
(Zlatko, 18. maj 2022 18:29) Neće. Zlatari koji otkupljuju zlato , isto prodaju na drugim lokacijama , pretapaju upravo zbog pokradenih vlasnika i da izbegnu komplikacije. Jedino zlatari u BG koji čuju ovu vest, mogu da se smiluju i da anononimno dostave lančić. Ne smeju javno, jer bi priznali da "rade" sa kradenim zlatom.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.
(Ložač kotlare, 18. maj 2022 18:53)

Videli smo "Australijski sistem" na delu u zadnje dve godine.
Logori i prebijanja građana. Opasan sistem.

Yugocinik

pre 1 godinu

Onomad, za vreme druga Tita, tog kad u'vate, a 'vatali su ih, ne bi nikad otisao na sud da se ne kvari sudsku statistika, al' dobio bi takav tretman da se do kraja zivota svaki put stresiraju kad se u'vate za metalnu kvaku, a kamo li za neki lancic od plemenitog metala.

Isto bi prosli, ako ne i gore, ovi sto kradu kablove, slivnike i poklopce sahtova, zbog izazivanja opste opasnosti i rusenja poretka.

Al' tada je svaki kvart imao svoje milicajce koji su patrolirali 24h dnevno po zimi i svakoj klimi, plus patrole u triolama.

Vagica

pre 1 godinu

Meni je jednom pripadnica manjine tražila pare, ja prolazila, ona počela da viče da će mi strgnuti taj lančić. Od tada ne nosim ništa od zlata na ulici. Čak je sigurnije nositi belo zlato ili bižuteriju (ali ne da liči na žuto zlato).

Iva

pre 1 godinu

Izgleda da srpski gradovi više nisu tako bezbedni jer se policija prevashodno bavi tim lažnim dojavama o bombama,pa su mnogi ludaci i manijaci to iskoristili. Ali ovo mi deluje kao napad na Sv.Petku, a Tanja zna šta je to- klasičan demonski napad nakon što izađeš iz crkve.

dr

pre 1 godinu

"Kada sam bila nezan cvet, saznala nisam kakav je svet. Zuti sam lancic dobila ja, ko Sunce da mi sja. Nemoj da brigas, brigas, zivot se stara, dok bude ljudi bice i para. Nemoj da brigas, zivot se stara dok bude ljudi bice i paraaaaaa. " - Peva Tanja Boskovic od 1:25:14

https://www.youtube.com/watch?v=mCOLYWrMbC8

Sanja

pre 1 godinu

Moju tetku je tako napao covek na sred ulice u sred bela dana i POCEO DA DAVI. Ne secam se sta mu je rekla, ali uzeo joj je lancic i mindjuse. Naravno, bizuterija, sreca da je i to imala, da moze nesto da joj otme i tako zadovoljen je ostavi na miru. Dosla je policija, isla u Urgentni. Zena od 70 i kusur godina.
To je Srbija.
Nekad nije bilo tako. Secam se iako sam rodjena tek krajem sedamdesetih. Dobro pamtim ta vremena.

Nikola München

pre 1 godinu

Eee kada bi bilo policije na ulicama...
(Prolaznik, 18. maj 2022 17:31)

Kad bi dosao u Nemacku video bi sta to zaista znaci da policije nema na ulicama, ali ako ti zatreba, za 5 min. je tu. Kad dodjem u Srbiju cini mi se da policajci stoje "na svakom cosku". Obisao sam Evropu uzduz i popreko i nigde osim u Srbiji nisam video da policija po gradovima u po bela dana zaustavlja automobile i vrsi rutinske kontrole vozaca tih automobila. Tacno covek ima utisak da to rade iz dosade, da im brze prodje vreme.

Mile

pre 1 godinu

Sta kaze policija, ko je vodja sektora na cijem je to terenu? Smeniti odmah staresinu, on je odgovoran za sve kriminalce u njegovoj parohiji. Tako svaki put postupiti i eto ciste policije ali i ciste ulice,

Milija

pre 1 godinu

Isto se desilo i mojoj majci pre neku godinu dok se vraćala s pijace. S ledja joj neki manijak uhvatio lancic i strgao ga i pobegao. Najverovatnije neki narkos.

Марко

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

Ја људе изван старог дела града и центра никад нисам доживљавао као Београђане до деведесетих година, а сад се све променило - у центар дошли чобани, а стари Београђани отерани на периферију.

Zlatko

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumeo komentare poštovanih čitalaca, ovo je mogao uraditi baš svako, jedino oni pravi Beograđani tako nešto ne bi nikada uradili.

Ambalaza Rotira

pre 1 godinu

"To je Beograd. Beograd u kom 69 godina idem u svako doba dana i noći sama, nemam nikakav problem i nemam ništa što može da mi se ukrade osim mene same."

Pa ja ne znam u kom Beogradu Tanja zivi, cega sam se ja nagledao u Bg-u 90-ih, ovo nije ni za zuti karton...

Toni

pre 1 godinu

Pretražite malo po netu kolika je stopa uličnog kriminala u zemljama koje praktikuju najveće moguće kazne za trgovinu drogom (ili čak i smrtnu).

Tetreb

pre 1 godinu

2022., a ona još šeta lančiće... Žensko koje javno istakne lanac na vratu naprosto mami narkomane da ga strgnu.
(Beli, 18. maj 2022 17:58)

Osoba koja je u stanju da strgne lanac zenskoj osobi na ulici naprosto mami da se olesi od batina.

svasta

pre 1 godinu

NAPRE DNO! Kopamo i dalje i sve dublje kao sto prilici ekonomskom tigru u zlatnom dobu. Ne sumnjam da nece biti pronadjen, sitna riba je Tanja da se oko nje potresaju...

Izbacis da svi vide

pre 1 godinu

Ne razumem ljude koji se nakite zlatom pa ga jos i izbace da se vidi, budite srecni sto ne zivite u nekom Pariskom ili Brazilskom predgradju,ne bi od vas ostalo nista,goli bi se kuci vratili, sledeci put opet kilo zlata na sunce kad nemate pamet.Steta sto necete objaviti.

SKARLET

pre 1 godinu

U mom kraju,Cvijiceva ul. pre 5 god.,dva roma u sred dana stanu tik uz mene,obe ruke su mi bile zauzete ...zlatni lanac sa krsticem (generacije zena iz moje porodice ga nosile)mi strgnu i pobegnu,trce brze od Useina Bolta...kad je stigla patrola milicije,kazu da ih ima malo da bi reagovali i da se to stalno desava...dakle,mi nismo nikad i nigde sigurni u Beogradu.

vesna

pre 1 godinu

Isto sam dozivela na Novom Beogradu, i isto lancic sa Svetom Petkom, prijavila sam policiji, par meseci kasnije su me zvali na identifikaciju pocinioca. Zato preporzcujem da se uradi isto. I ja sam se neckala, ali treba zbog drugih mogucih napada. Mozda se obeshrabre kada su svesni da mogu biti pronadjeni.

Камен

pre 1 godinu

Нека лепо поднесе кривичну пријаву полицији, или још боље када је већ полиција сада сазнала преко медија за овај случај нека испитају наводе и чињенице, утврде време и место где се догодило. Имају силне камере по граду у које су уложени милиони - па нека се исплате и ухвате лопове. Мада познавајући њихов систем рада рећи ће да је предмет мале вредности па неће ништа ни предузети. Знам то јер ништа нису урадили ни када су више подрума у нашој згради обили. Једноставно они пуштају лопове да вршљају по овом граду и раде шта хоће. Не знам само зашто их плаћамо. Ваљда само да решавају врхунске случајеве великих вредности пффффф.

pfc

pre 1 godinu

Nije napadnuta nego opljačkana. A to sa kidanjem lančića je kao dobar dan u ovom gradu! Preporučeno je da ne nosite neke jače lančiće, da vas narkoman ne bi udavio dok pokušava da ga strgne!

zoran stokic

pre 1 godinu

"Čovek je počeo da se humanizuje i civilizuje tek onda kada je stekao sposobnost da se stidi svojih postupaka, a to je moglo biti tek onda kada je mogao da procenjuje vrednosti tih postupaka i postao svestan zla koje svojim postupcima moze naneti drugima." Đ.Viko (1668 -1744). S.Jovanović:"nacija sama sobom ne predstavlja ono što se u filosofiji naziva 'vrednost'. Vrednost joj mogu dati samo opšti kulturni ideali, kojima se ona stavila u službu". Kulturni ideali, moral 1989-2022? Zaturio se. Nikakav pravno/sudski/policiski sistem ne može da NADOMESTI nepostojanje kritične mase morala u društvu!

keki

pre 1 godinu

Mene je tata još '85 učio da lančići mogu samo da mi donesu probleme. Ništa novo pod suncem
(Jelena, 18. maj 2022 17:14)

Ja bi uveo da kada neko prijavi ovakvo delo u policiji, da mu daju test inteligencije kao obavezan. Ne znam kakv mozak treba da budes da se kitis bilo cime kao u prepotopskoj zajednici i da se jos cudis kad ti neko narkoman ili propalitet napadne na to sto stavljas upravo da bi "prikazivao" drugima.

morava

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Zašto samo u zadnjih 30 godina? Zaboravio si one najgore. Prvoborce 1941/1945. Ovi današnji barem plaćaju. Oni su otimali.

gagarin

pre 1 godinu

@ Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

pored toliko starica u gradu on se na Tanjusku obrusio zlikovac

Ložač kotlare

pre 1 godinu

Beograd odavno više nije ono što je nekada bio. Pogotovu poslednjih desetak godina, čini mi se, da taj grad ubrzano propada na svim poljima. A to je nekad bio grad raznolikosti, pristojnih, kulturnih obrazovanih i kreativnih ljudi, dobre energije, koji je bio otvoren za sve i svakoga. Sada je to jedna balkanska kasaba, prepuna raznog ološa, fukare, kriminalaca, gulanfera, dundjera, šlosera, itd. koji su se dovukli tamo sa svih strana.
Otišao sam iz Srbije pre pet godina u Australiju i svaki put kad vidim ovakve vesti shvatim da nisam pogrešio. Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.

Djordje Stanojevic

pre 1 godinu

Nazalost Tanja Beogradjana odavno nema u Beogradu, zapatila se druga generacija retardiranih iz 90ih sa koca i konopca sirom Jugoslavije, uglavnom od roditelja sa teskim psihickim poremecajima uzrokovanim ratom i kriminalom tih 90-ih.
Pa kako deca da im budu zdrava i normalna a svi navalili u Beograd gde se trenutno koristi vise dijalekata nego u New Yorku.

Ana

pre 1 godinu

Pre neki dan ulazim u poslovnicu operatera mobilne telefonije da platim račun, tamo žena plače kao kiša-ukrali joj telefon dok je bila u prevozu. A telefon kupila nekoliko meseci ranije na rate. Pita služebenicu šta se može učiniti, odgovor je: ništa. Sada mora da plaća telefon dok ga ne isplati.
Hoću da kežem da se u Bg na dnevnom nivou sigurno dogodi na desetine krađa, džeparenja i sl.

Kaiser Roger

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.
(abvgdđe, 18. maj 2022 17:47)

Ratni profiteri prave klimu za ovakve stvari jer su i sami kriminalci.Nije bitna vrsta kriminala, kriminal je kriminal.Mene ovo uopste ne cudi, mi jednostavno od 90-te nemozemo da se vratimo u normalnost.Zbog ovoga ljudi i idu na zapad.Sad ce neko reci pa ima toga i tamo,ima, ali ne autohtono stanovnistvo nego 95% su stranci.I tamo ima daleko bolji zakon i sprovodjenje.

Vladimir

pre 1 godinu

Postoji lokalna banda koja operise u ulicama oko ateljea 212. Licno sam sprecio trojicu da odzepare starijeg gospodina u ulici do pozorista. Obicno se krecu dvoje napred i usporavaju a treci krade. Takodje Avganistanci i Alzirci su se od skora opet pojavili u kraju i idu u grupama od 3-4 i prate usamljene devojke i zene. Gledajte ko vam ide iza ledja i krecite se prometnijim delovima ulica radi vase bezbednosti.

ex

pre 1 godinu

"Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!"

Pogresio si strasno.
Od toga ce povuci dve linije na staklu ili skuvati jednu kasiku.

Zasto svi komentari uporno ucitavaju zlato, pretapanje, zlatare, kad je zena jasno rekla da lanac nema nikakvu materijalnu vrednost.
Ili je u njihovim glavama sve sto se nosi oko vrata uvek zlato i samo zlato?

Alex

pre 1 godinu

Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23

Kakva bagra treba biti bilo kome da ovo uradi?

nbgd

pre 1 godinu

Или Србин?
(Јабучило, 18. maj 2022 16:58)
Mislim da nijedan amerikanac ili englez nikad nije strgao lanac u Njujorku ili Londonu, sta ti mislis ? To su zivi sveci. A inace ko zivi u centru grada, poznato mu je ko ovo radi u zadnje vreme, nego niko ne sme da kaze javno.

Djordje sin obicne gradjanke

pre 1 godinu

Tako su i mojoj majci od 80 godina strgli s vrata lancic pre tri godine na Cvetkovoj pijaci. Majka pala i izvrnula skocni zglob, trebalo tri meseca da se sredi i imala plavo oko vrata skoro mesec dana koliko je manijak vukao.
Nije bilo u novinama.

blagonakloni

pre 1 godinu

Mnogo gore od toga što se radi o Tanji Bošković, je to što se radi o ženi, i to šezdesetdevetogodišnjoj ženi. Dakle, može da se desi svakoj devojčici , devojci , majci sa detetom....
zbog čega nemamo policajce na ulicama , koji zadužuju svoj rejon i praktično poznaju sve koji tu žive, redovno prolaze! Zato "saobraćajci" iskaču iz frižidera (kao neki)! Nadalje, ceo Beograd je pod kamerama- nisam čuo da su "pomogle" bilo kojoj žrtvi bilo koje vrste naselja! Čemu služe- "braći" Kinezima kojima smo ih preplatili??
I ima još nešto gore- nema muškaraca koji će na ulici pojuriti i savladati bitangu! Moji drugari i ja smo se sedamdesetih i osamdesetih non stop tukli sa bitangama koje su po autobusima uznemiravali žene!
Tako smo vaspitavani kod kuća! Kako mi danas vaspitavamo našu decu?

abvgdđe

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.

LLC

pre 1 godinu

Pre 2g moju majku opljackao lik u prevozu.Uhvatili ga posle nepunih mesec dana i zvali samo da obaveste majku da je uhvacen i poznat od ranije,sve priznao pate je naravno potrosio a dokumenta pobacao (isto za sve koje je opljackao).Rekli da je nema nikakva primanja i da nemogu nista a njega su naravno pustili da nastavi da se “snalazi”.Ja tvrdim da policija uzima pare od takvih kao sto reketiraju svercere.

///

pre 1 godinu

Mojoj mami je tako ukraden lančić kad se vraćala sa Kalenić pijace, u sred Kičevske. To su bili maloletnici koji rade za "gazdu". Posle je lopov uhvaćen i lančić vraćen.

GoranH

pre 1 godinu

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.
(Da se ne lažemo, 18. maj 2022 16:33)

Ako ti sebe vidiš kao te što ih spominješ to je tvoja stvar, al nemoj sve da nas guraš u taj koš. U Srbiji živi mnogo više dobrih i poštenih ljudi nego što je ovaj skot koji joj je oteo lanče.

Idi begaj

pre 1 godinu

Da li je u pitanju bio ilegalni migrant ili rom?
(Vest je nepotpuna, 18. maj 2022 16:35)

Velika je šansa da je jedan od nas srba, nepogrešivih....

dejan

pre 1 godinu

Ne smeš u ovoj nazovi državi da pevaš "Tango smrti" na utakmici Partizana. Lepo je jedan mudar čovek rekao veliku istinu: "Jedan vođa, jedan narod, jedan klub." Nema mesta za nevernike i neistomišljenike.

Gags

pre 1 godinu

Ni prva ni poslednja, moje dve drugarice su ostale bez lancica, strgnuti na ulici, jednoj u sred dana. Odad ne nosom nista osim bizutrije na ulici

radica

pre 1 godinu

Pre 2-3 godine u ulici Vojislava Ilića je jedna starija gospođa preminula nakon što ju je jedna takva bitanga gurnula i otrgla lančić sa vrata. Kakav moraš biti ološ da bi ovako gnusno pljačkao žene po ulicama Beograda...

u se, na se i poda se

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Nisi ti video ko se naseljavao od 1945, otimali kuce, imanja, firme...

Dorćolac

pre 1 godinu

To su vrv bugari ili rumuni, poznati su po tome a u zadnje vreme ih dosta dolazi u Srb upravo radi pljacke ovakvog tipa..
(C i n i k, 18. maj 2022 16:33)

Jaaaooo evo ga ovaj sa usiljenim ulepšavanjem srpske stvarnosti. Kao neko ko živi na Dorćolu već 48 godina, mogu da kažem da je ovoga uvek bilo i biće, i to rade naši ljudi. Kad kažem naši, tu mislim i na naše sugrađane tamnije puti. A Rumunima i Bugarima je otvorena cela EU, baš su željni pljačkanja istih beda kod nas kao što su i kod njih.

keki

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

I ne treba. Centar i nije za sve. Ima i Kaludjerica, Ritopek,Donji prcilovci,divna mesta gde se mozete osecati lepo , tj u prirodnom okruzenju

Јабучило

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

А шта је пљачка него напад на имовину?

Бм ти барабу која бабама отима ланчиће...

ihi

pre 1 godinu

Tanja ne moze tako....moras reci da ces ostaviti i ti negde 50 € ...da ga ne proda ...a onda razmena.A ovako..molim da mi vrati..pa da je mislio vracati nebi ga ni krao.

Milorad

pre 1 godinu

Najgori su oni što pišu da su Bugari Romi Sirijci Rumuni Albanci svi drugi samo naši nikako kod nas nema ništa loše sve je super idilično a svi ostali ološ.

more su koke

pre 1 godinu

(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23)

Јел има нека вест испод које ти ниси написао коментар?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Išla sam ulicom, vraćala sam se iz pozorišta. Prišao mi je neko mlad. Strgao mi je sa vrata lanac sa Svetom Petkom. Stala sam, zaprepastila se i rastužila", pričala je Tanja Bošković,




Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

VUK

pre 1 godinu

Mladi lopov neće ovo pročitati i vratiti. Zlatar koji otkupljuje kradeno zlato, hoće . Samo nek pošalje lančić poštom na adresu pozorišta. Novac nek isplati lopovu. Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!

Buzdovan

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

Jeste napadnuta. Ovo nije pljačka, nego razbojništvo. To nisu ista krivična dela. Razbojništvo je mnogo ozbiljnija stvar.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...

Beograd

pre 1 godinu

I mojoj mami su na Vracaru u sred belog dana strgli lancic. Lancic koji je generacijama bio u porodici. Prijavili policiji i naravno nikada nije pronadjen. A mama je ovo psihicki tesko podnela.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Molim tog koji mi je oteo lančić da ode u Atelje 212. Neka u nekoj koverti spusti to kao poštu za mene. Biću zahvalna na tome i svima pričati."

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Molim tog koji mi je oteo lančić da ode u Atelje 212. Neka u nekoj koverti spusti to kao poštu za mene. Biću zahvalna na tome i svima pričati."

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.

ihi

pre 1 godinu

Tanja ne moze tako....moras reci da ces ostaviti i ti negde 50 € ...da ga ne proda ...a onda razmena.A ovako..molim da mi vrati..pa da je mislio vracati nebi ga ni krao.

Alex

pre 1 godinu

Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23

Kakva bagra treba biti bilo kome da ovo uradi?

Idi begaj

pre 1 godinu

Da li je u pitanju bio ilegalni migrant ili rom?
(Vest je nepotpuna, 18. maj 2022 16:35)

Velika je šansa da je jedan od nas srba, nepogrešivih....

Djordje sin obicne gradjanke

pre 1 godinu

Tako su i mojoj majci od 80 godina strgli s vrata lancic pre tri godine na Cvetkovoj pijaci. Majka pala i izvrnula skocni zglob, trebalo tri meseca da se sredi i imala plavo oko vrata skoro mesec dana koliko je manijak vukao.
Nije bilo u novinama.

VUK

pre 1 godinu

Mladi lopov neće ovo pročitati i vratiti. Zlatar koji otkupljuje kradeno zlato, hoće . Samo nek pošalje lančić poštom na adresu pozorišta. Novac nek isplati lopovu. Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!

Beograd

pre 1 godinu

I mojoj mami su na Vracaru u sred belog dana strgli lancic. Lancic koji je generacijama bio u porodici. Prijavili policiji i naravno nikada nije pronadjen. A mama je ovo psihicki tesko podnela.

SKARLET

pre 1 godinu

U mom kraju,Cvijiceva ul. pre 5 god.,dva roma u sred dana stanu tik uz mene,obe ruke su mi bile zauzete ...zlatni lanac sa krsticem (generacije zena iz moje porodice ga nosile)mi strgnu i pobegnu,trce brze od Useina Bolta...kad je stigla patrola milicije,kazu da ih ima malo da bi reagovali i da se to stalno desava...dakle,mi nismo nikad i nigde sigurni u Beogradu.

abvgdđe

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.

vesna

pre 1 godinu

Isto sam dozivela na Novom Beogradu, i isto lancic sa Svetom Petkom, prijavila sam policiji, par meseci kasnije su me zvali na identifikaciju pocinioca. Zato preporzcujem da se uradi isto. I ja sam se neckala, ali treba zbog drugih mogucih napada. Mozda se obeshrabre kada su svesni da mogu biti pronadjeni.

Tetreb

pre 1 godinu

2022., a ona još šeta lančiće... Žensko koje javno istakne lanac na vratu naprosto mami narkomane da ga strgnu.
(Beli, 18. maj 2022 17:58)

Osoba koja je u stanju da strgne lanac zenskoj osobi na ulici naprosto mami da se olesi od batina.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Išla sam ulicom, vraćala sam se iz pozorišta. Prišao mi je neko mlad. Strgao mi je sa vrata lanac sa Svetom Petkom. Stala sam, zaprepastila se i rastužila", pričala je Tanja Bošković,




Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

Milorad

pre 1 godinu

Najgori su oni što pišu da su Bugari Romi Sirijci Rumuni Albanci svi drugi samo naši nikako kod nas nema ništa loše sve je super idilično a svi ostali ološ.

more su koke

pre 1 godinu

(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23)

Јел има нека вест испод које ти ниси написао коментар?

ex

pre 1 godinu

"Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!"

Pogresio si strasno.
Od toga ce povuci dve linije na staklu ili skuvati jednu kasiku.

Zasto svi komentari uporno ucitavaju zlato, pretapanje, zlatare, kad je zena jasno rekla da lanac nema nikakvu materijalnu vrednost.
Ili je u njihovim glavama sve sto se nosi oko vrata uvek zlato i samo zlato?

dejan

pre 1 godinu

Ne smeš u ovoj nazovi državi da pevaš "Tango smrti" na utakmici Partizana. Lepo je jedan mudar čovek rekao veliku istinu: "Jedan vođa, jedan narod, jedan klub." Nema mesta za nevernike i neistomišljenike.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Opljačkana u dvo-milionskom gradu. Zamisli čuda. Za vas koji govorite da je tako bilo i 90ih, bilo je toga i 80ih. I pre toga isto. Sa druge strane, ja sam 90ih kao student noću išao peške kući posle žurke, koncerta ili iz kafića ili kluba. Mogli su 1000 puta da me opljačkaju. Ali nisu. Verovatno sam imao sreće. U velikom gradu se uvek nakupi svakojaki ološ, to nije ništa nova. Od starog Rima pa na ovamo, bande i pojedinci su noću (pa i danju) čekali kome će sta da ukradu ili da nanesu štetu. Tako je i u Beogradu uvek bilo. Mada ja i dalje tvrdim da će vas pre u Parizu ili Londonu opljačkati ili pak pretući nego u Beogradu.

baobab

pre 1 godinu

Dragi Beogradjani, Beograd vam je ukraden mnogo pre 90-ih. Pola vas ne bi bilo u Beogradu bez te kradje, a sad se tu prenemazete kao da ste sesta-sedma generacija rodjena u Beogradu. Dedovi vam po partijskoj duznosti dolazili u Beograd, a sad im unuci prodaju kulturu.

Boris

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
@Tomy Čubura
1990 godine prvi put dolazim u Beograd busom, znači vreme pre rata, profitera, izbeglica, dođoša, kamenjara… vozač autobusa na razglas nas upozorava više puta: kad autobus pristigne na dolazni peron čuvajte vaše novčanike i vaš prtljag. Gledam kroz prozor busa, slika kao u Kandaharu, sve štrokavo, prljavo, ofucano na stanici, odmah nas saleteli mufljuzi nudeći prevoz, taksi, kolica… To je za mene bio stres i u jednom trenutku poraz svega pozitivnog sto sam ocekivao. Grad prljav isto kao danas, kapije i ulazi strokavi, neofarbani, isarani…
Tako da moj Tomy Čubura sa brda iznad Marinkove Bare nemoj da iznosis neistine nego suoči se istinom i reci kako jeste a ne za sve što je bilo okriviti sirotinju koja je od rata pobegla ili za hlebom došla, ružno je optuživati i lagati.
Beograd je uvek bio jedna već “mahala” tj jedno od jačih sela na svetu. Žao mi je Tanje Bošković, nije lanac bitan u celoj priči koliko će ostati trauma.

Ana

pre 1 godinu

Pre neki dan ulazim u poslovnicu operatera mobilne telefonije da platim račun, tamo žena plače kao kiša-ukrali joj telefon dok je bila u prevozu. A telefon kupila nekoliko meseci ranije na rate. Pita služebenicu šta se može učiniti, odgovor je: ništa. Sada mora da plaća telefon dok ga ne isplati.
Hoću da kežem da se u Bg na dnevnom nivou sigurno dogodi na desetine krađa, džeparenja i sl.

Јабучило

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

А шта је пљачка него напад на имовину?

Бм ти барабу која бабама отима ланчиће...

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.
(Ložač kotlare, 18. maj 2022 18:53)

Videli smo "Australijski sistem" na delu u zadnje dve godine.
Logori i prebijanja građana. Opasan sistem.

Ložač kotlare

pre 1 godinu

Beograd odavno više nije ono što je nekada bio. Pogotovu poslednjih desetak godina, čini mi se, da taj grad ubrzano propada na svim poljima. A to je nekad bio grad raznolikosti, pristojnih, kulturnih obrazovanih i kreativnih ljudi, dobre energije, koji je bio otvoren za sve i svakoga. Sada je to jedna balkanska kasaba, prepuna raznog ološa, fukare, kriminalaca, gulanfera, dundjera, šlosera, itd. koji su se dovukli tamo sa svih strana.
Otišao sam iz Srbije pre pet godina u Australiju i svaki put kad vidim ovakve vesti shvatim da nisam pogrešio. Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.

Gags

pre 1 godinu

Ni prva ni poslednja, moje dve drugarice su ostale bez lancica, strgnuti na ulici, jednoj u sred dana. Odad ne nosom nista osim bizutrije na ulici

Kaiser Roger

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.
(abvgdđe, 18. maj 2022 17:47)

Ratni profiteri prave klimu za ovakve stvari jer su i sami kriminalci.Nije bitna vrsta kriminala, kriminal je kriminal.Mene ovo uopste ne cudi, mi jednostavno od 90-te nemozemo da se vratimo u normalnost.Zbog ovoga ljudi i idu na zapad.Sad ce neko reci pa ima toga i tamo,ima, ali ne autohtono stanovnistvo nego 95% su stranci.I tamo ima daleko bolji zakon i sprovodjenje.

Mile

pre 1 godinu

Sta kaze policija, ko je vodja sektora na cijem je to terenu? Smeniti odmah staresinu, on je odgovoran za sve kriminalce u njegovoj parohiji. Tako svaki put postupiti i eto ciste policije ali i ciste ulice,

zoran stokic

pre 1 godinu

"Čovek je počeo da se humanizuje i civilizuje tek onda kada je stekao sposobnost da se stidi svojih postupaka, a to je moglo biti tek onda kada je mogao da procenjuje vrednosti tih postupaka i postao svestan zla koje svojim postupcima moze naneti drugima." Đ.Viko (1668 -1744). S.Jovanović:"nacija sama sobom ne predstavlja ono što se u filosofiji naziva 'vrednost'. Vrednost joj mogu dati samo opšti kulturni ideali, kojima se ona stavila u službu". Kulturni ideali, moral 1989-2022? Zaturio se. Nikakav pravno/sudski/policiski sistem ne može da NADOMESTI nepostojanje kritične mase morala u društvu!

Milija

pre 1 godinu

Isto se desilo i mojoj majci pre neku godinu dok se vraćala s pijace. S ledja joj neki manijak uhvatio lancic i strgao ga i pobegao. Najverovatnije neki narkos.

pedja

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, pricate o propasti Beograda i analizirate sa svih strana ko da se ne znam sta desilo. Neki dripac je opljackao, moze da se desi u svakom gradu na svetu.

radica

pre 1 godinu

Pre 2-3 godine u ulici Vojislava Ilića je jedna starija gospođa preminula nakon što ju je jedna takva bitanga gurnula i otrgla lančić sa vrata. Kakav moraš biti ološ da bi ovako gnusno pljačkao žene po ulicama Beograda...

Ambalaza Rotira

pre 1 godinu

"To je Beograd. Beograd u kom 69 godina idem u svako doba dana i noći sama, nemam nikakav problem i nemam ništa što može da mi se ukrade osim mene same."

Pa ja ne znam u kom Beogradu Tanja zivi, cega sam se ja nagledao u Bg-u 90-ih, ovo nije ni za zuti karton...

Vladimir

pre 1 godinu

Postoji lokalna banda koja operise u ulicama oko ateljea 212. Licno sam sprecio trojicu da odzepare starijeg gospodina u ulici do pozorista. Obicno se krecu dvoje napred i usporavaju a treci krade. Takodje Avganistanci i Alzirci su se od skora opet pojavili u kraju i idu u grupama od 3-4 i prate usamljene devojke i zene. Gledajte ko vam ide iza ledja i krecite se prometnijim delovima ulica radi vase bezbednosti.

Марко

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

Ја људе изван старог дела града и центра никад нисам доживљавао као Београђане до деведесетих година, а сад се све променило - у центар дошли чобани, а стари Београђани отерани на периферију.

pfc

pre 1 godinu

Nije napadnuta nego opljačkana. A to sa kidanjem lančića je kao dobar dan u ovom gradu! Preporučeno je da ne nosite neke jače lančiće, da vas narkoman ne bi udavio dok pokušava da ga strgne!

Nikola München

pre 1 godinu

Eee kada bi bilo policije na ulicama...
(Prolaznik, 18. maj 2022 17:31)

Kad bi dosao u Nemacku video bi sta to zaista znaci da policije nema na ulicama, ali ako ti zatreba, za 5 min. je tu. Kad dodjem u Srbiju cini mi se da policajci stoje "na svakom cosku". Obisao sam Evropu uzduz i popreko i nigde osim u Srbiji nisam video da policija po gradovima u po bela dana zaustavlja automobile i vrsi rutinske kontrole vozaca tih automobila. Tacno covek ima utisak da to rade iz dosade, da im brze prodje vreme.

Yugocinik

pre 1 godinu

Onomad, za vreme druga Tita, tog kad u'vate, a 'vatali su ih, ne bi nikad otisao na sud da se ne kvari sudsku statistika, al' dobio bi takav tretman da se do kraja zivota svaki put stresiraju kad se u'vate za metalnu kvaku, a kamo li za neki lancic od plemenitog metala.

Isto bi prosli, ako ne i gore, ovi sto kradu kablove, slivnike i poklopce sahtova, zbog izazivanja opste opasnosti i rusenja poretka.

Al' tada je svaki kvart imao svoje milicajce koji su patrolirali 24h dnevno po zimi i svakoj klimi, plus patrole u triolama.

morava

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Zašto samo u zadnjih 30 godina? Zaboravio si one najgore. Prvoborce 1941/1945. Ovi današnji barem plaćaju. Oni su otimali.

Vladimirr

pre 1 godinu

(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
Ne razumem zasto u ovo pletete Ruse i Ukrajince, ljudi beze od rata i diktature, jel to oni kradu na ulici? Devedesetih je tako opljackan stari profesor prirodnomatematickog, kolega mog oca, umro od povreda. To su valjda isto Rusi...

Zlatko

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumeo komentare poštovanih čitalaca, ovo je mogao uraditi baš svako, jedino oni pravi Beograđani tako nešto ne bi nikada uradili.

///

pre 1 godinu

Mojoj mami je tako ukraden lančić kad se vraćala sa Kalenić pijace, u sred Kičevske. To su bili maloletnici koji rade za "gazdu". Posle je lopov uhvaćen i lančić vraćen.

VUK

pre 1 godinu

Tanja, obidjite lockalne zlatare i naćićete vaš lančić
(Zlatko, 18. maj 2022 18:29) Neće. Zlatari koji otkupljuju zlato , isto prodaju na drugim lokacijama , pretapaju upravo zbog pokradenih vlasnika i da izbegnu komplikacije. Jedino zlatari u BG koji čuju ovu vest, mogu da se smiluju i da anononimno dostave lančić. Ne smeju javno, jer bi priznali da "rade" sa kradenim zlatom.

Камен

pre 1 godinu

Нека лепо поднесе кривичну пријаву полицији, или још боље када је већ полиција сада сазнала преко медија за овај случај нека испитају наводе и чињенице, утврде време и место где се догодило. Имају силне камере по граду у које су уложени милиони - па нека се исплате и ухвате лопове. Мада познавајући њихов систем рада рећи ће да је предмет мале вредности па неће ништа ни предузети. Знам то јер ништа нису урадили ни када су више подрума у нашој згради обили. Једноставно они пуштају лопове да вршљају по овом граду и раде шта хоће. Не знам само зашто их плаћамо. Ваљда само да решавају врхунске случајеве великих вредности пффффф.

Djordje Stanojevic

pre 1 godinu

Nazalost Tanja Beogradjana odavno nema u Beogradu, zapatila se druga generacija retardiranih iz 90ih sa koca i konopca sirom Jugoslavije, uglavnom od roditelja sa teskim psihickim poremecajima uzrokovanim ratom i kriminalom tih 90-ih.
Pa kako deca da im budu zdrava i normalna a svi navalili u Beograd gde se trenutno koristi vise dijalekata nego u New Yorku.

u se, na se i poda se

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Nisi ti video ko se naseljavao od 1945, otimali kuce, imanja, firme...

Vagica

pre 1 godinu

Meni je jednom pripadnica manjine tražila pare, ja prolazila, ona počela da viče da će mi strgnuti taj lančić. Od tada ne nosim ništa od zlata na ulici. Čak je sigurnije nositi belo zlato ili bižuteriju (ali ne da liči na žuto zlato).

svasta

pre 1 godinu

NAPRE DNO! Kopamo i dalje i sve dublje kao sto prilici ekonomskom tigru u zlatnom dobu. Ne sumnjam da nece biti pronadjen, sitna riba je Tanja da se oko nje potresaju...

bgd

pre 1 godinu

Svi veliki gradovi - isti ovaj problem. Barem se ne jurimo sekirama zbog međe, ne komadamo bivše partnere i ne pretimo komšijama, široj i užoj familiji za bilo šta što nam ide na živce, a i onako - iz navike.

Buzdovan

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

Jeste napadnuta. Ovo nije pljačka, nego razbojništvo. To nisu ista krivična dela. Razbojništvo je mnogo ozbiljnija stvar.

Dorćolac

pre 1 godinu

To su vrv bugari ili rumuni, poznati su po tome a u zadnje vreme ih dosta dolazi u Srb upravo radi pljacke ovakvog tipa..
(C i n i k, 18. maj 2022 16:33)

Jaaaooo evo ga ovaj sa usiljenim ulepšavanjem srpske stvarnosti. Kao neko ko živi na Dorćolu već 48 godina, mogu da kažem da je ovoga uvek bilo i biće, i to rade naši ljudi. Kad kažem naši, tu mislim i na naše sugrađane tamnije puti. A Rumunima i Bugarima je otvorena cela EU, baš su željni pljačkanja istih beda kod nas kao što su i kod njih.

Toni

pre 1 godinu

Pretražite malo po netu kolika je stopa uličnog kriminala u zemljama koje praktikuju najveće moguće kazne za trgovinu drogom (ili čak i smrtnu).

karolina

pre 1 godinu

Mojoj rodjaci se devedesetih to dogodilo.Isto u sred bela Dana u centru Beograda. Imala je 18 godina. Samo je lancic bio podeblji,poklon za 18.rodjendan,pa je nosila dugo Taj oziljak od kidanja .

CATAPA

pre 1 godinu

"Zašto da pretresamo pošten svet, valjda se zna ko ovde voli da ukrade."

E, zato se ovakve stvari dešavaju, zato su postale normalne. Hteli ste hrišćanski moral? Pa TO je hrišćanski moral: otimanje, razbojništvo, nasilje... Nosanje raznoraznih relikvija sa "svecima zaštitnicima" je ustvari paganska tekovina. Što više postaje hrišćanski, (i) ovaj narod postaje sve više zao. Što ranije, toliko brže.

Čuj opravdanja "ma to je neki narkoman"! Odakle onda ti narkomani toliki? Ko ih je stvorio, ko ih snabdeva? Ko je potvarao kockarnice na svakom ćošku svakog centra svakog grada u Srbiji? Romi, a?

Nije zlo ovde došlo niotkud, nitkoga ni nedavno. To zlo je rezidentno, ovdašnje, samo je sada razulareno. Prezire se rad i učenje, slave se kriminalci, ratni i posleratni zločinci, kockari i svaki drugi najgori ološ.

Da ponovo citiram Dušana Kovačevića. Ne, neću oono "Ko je vas poznavao...". Nešto drugo, ređe pominjano, ali ništa manje istinito: "Za dvadeset godina niste napravili ni jedan nov sanduk. Sve je to moja roba". Još bre nosite i iste lančiće sa svecima, pravljene za vreme komunista. Bar, ako vam ih pravoverniji hrišćani nisu još ukrali ili otrgli.

Nema, zaista, potrebe da se pretresa "pošten svet". Garant je najveći lopov onaj koji se najjače busa svojim poštenjem.

nbgd

pre 1 godinu

Или Србин?
(Јабучило, 18. maj 2022 16:58)
Mislim da nijedan amerikanac ili englez nikad nije strgao lanac u Njujorku ili Londonu, sta ti mislis ? To su zivi sveci. A inace ko zivi u centru grada, poznato mu je ko ovo radi u zadnje vreme, nego niko ne sme da kaze javno.

GoranH

pre 1 godinu

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.
(Da se ne lažemo, 18. maj 2022 16:33)

Ako ti sebe vidiš kao te što ih spominješ to je tvoja stvar, al nemoj sve da nas guraš u taj koš. U Srbiji živi mnogo više dobrih i poštenih ljudi nego što je ovaj skot koji joj je oteo lanče.

gagarin

pre 1 godinu

@ Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

pored toliko starica u gradu on se na Tanjusku obrusio zlikovac

keki

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

I ne treba. Centar i nije za sve. Ima i Kaludjerica, Ritopek,Donji prcilovci,divna mesta gde se mozete osecati lepo , tj u prirodnom okruzenju

LLC

pre 1 godinu

Pre 2g moju majku opljackao lik u prevozu.Uhvatili ga posle nepunih mesec dana i zvali samo da obaveste majku da je uhvacen i poznat od ranije,sve priznao pate je naravno potrosio a dokumenta pobacao (isto za sve koje je opljackao).Rekli da je nema nikakva primanja i da nemogu nista a njega su naravno pustili da nastavi da se “snalazi”.Ja tvrdim da policija uzima pare od takvih kao sto reketiraju svercere.

dr

pre 1 godinu

"Kada sam bila nezan cvet, saznala nisam kakav je svet. Zuti sam lancic dobila ja, ko Sunce da mi sja. Nemoj da brigas, brigas, zivot se stara, dok bude ljudi bice i para. Nemoj da brigas, zivot se stara dok bude ljudi bice i paraaaaaa. " - Peva Tanja Boskovic od 1:25:14

https://www.youtube.com/watch?v=mCOLYWrMbC8

Izbacis da svi vide

pre 1 godinu

Ne razumem ljude koji se nakite zlatom pa ga jos i izbace da se vidi, budite srecni sto ne zivite u nekom Pariskom ili Brazilskom predgradju,ne bi od vas ostalo nista,goli bi se kuci vratili, sledeci put opet kilo zlata na sunce kad nemate pamet.Steta sto necete objaviti.

blagonakloni

pre 1 godinu

Mnogo gore od toga što se radi o Tanji Bošković, je to što se radi o ženi, i to šezdesetdevetogodišnjoj ženi. Dakle, može da se desi svakoj devojčici , devojci , majci sa detetom....
zbog čega nemamo policajce na ulicama , koji zadužuju svoj rejon i praktično poznaju sve koji tu žive, redovno prolaze! Zato "saobraćajci" iskaču iz frižidera (kao neki)! Nadalje, ceo Beograd je pod kamerama- nisam čuo da su "pomogle" bilo kojoj žrtvi bilo koje vrste naselja! Čemu služe- "braći" Kinezima kojima smo ih preplatili??
I ima još nešto gore- nema muškaraca koji će na ulici pojuriti i savladati bitangu! Moji drugari i ja smo se sedamdesetih i osamdesetih non stop tukli sa bitangama koje su po autobusima uznemiravali žene!
Tako smo vaspitavani kod kuća! Kako mi danas vaspitavamo našu decu?

Sanja

pre 1 godinu

Moju tetku je tako napao covek na sred ulice u sred bela dana i POCEO DA DAVI. Ne secam se sta mu je rekla, ali uzeo joj je lancic i mindjuse. Naravno, bizuterija, sreca da je i to imala, da moze nesto da joj otme i tako zadovoljen je ostavi na miru. Dosla je policija, isla u Urgentni. Zena od 70 i kusur godina.
To je Srbija.
Nekad nije bilo tako. Secam se iako sam rodjena tek krajem sedamdesetih. Dobro pamtim ta vremena.

keki

pre 1 godinu

Mene je tata još '85 učio da lančići mogu samo da mi donesu probleme. Ništa novo pod suncem
(Jelena, 18. maj 2022 17:14)

Ja bi uveo da kada neko prijavi ovakvo delo u policiji, da mu daju test inteligencije kao obavezan. Ne znam kakv mozak treba da budes da se kitis bilo cime kao u prepotopskoj zajednici i da se jos cudis kad ti neko narkoman ili propalitet napadne na to sto stavljas upravo da bi "prikazivao" drugima.

Iva

pre 1 godinu

Izgleda da srpski gradovi više nisu tako bezbedni jer se policija prevashodno bavi tim lažnim dojavama o bombama,pa su mnogi ludaci i manijaci to iskoristili. Ali ovo mi deluje kao napad na Sv.Petku, a Tanja zna šta je to- klasičan demonski napad nakon što izađeš iz crkve.

dejan

pre 1 godinu

Ne smeš u ovoj nazovi državi da pevaš "Tango smrti" na utakmici Partizana. Lepo je jedan mudar čovek rekao veliku istinu: "Jedan vođa, jedan narod, jedan klub." Nema mesta za nevernike i neistomišljenike.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Išla sam ulicom, vraćala sam se iz pozorišta. Prišao mi je neko mlad. Strgao mi je sa vrata lanac sa Svetom Petkom. Stala sam, zaprepastila se i rastužila", pričala je Tanja Bošković,




Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

Izbacis da svi vide

pre 1 godinu

Ne razumem ljude koji se nakite zlatom pa ga jos i izbace da se vidi, budite srecni sto ne zivite u nekom Pariskom ili Brazilskom predgradju,ne bi od vas ostalo nista,goli bi se kuci vratili, sledeci put opet kilo zlata na sunce kad nemate pamet.Steta sto necete objaviti.

Idi begaj

pre 1 godinu

Da li je u pitanju bio ilegalni migrant ili rom?
(Vest je nepotpuna, 18. maj 2022 16:35)

Velika je šansa da je jedan od nas srba, nepogrešivih....

keki

pre 1 godinu

Mene je tata još '85 učio da lančići mogu samo da mi donesu probleme. Ništa novo pod suncem
(Jelena, 18. maj 2022 17:14)

Ja bi uveo da kada neko prijavi ovakvo delo u policiji, da mu daju test inteligencije kao obavezan. Ne znam kakv mozak treba da budes da se kitis bilo cime kao u prepotopskoj zajednici i da se jos cudis kad ti neko narkoman ili propalitet napadne na to sto stavljas upravo da bi "prikazivao" drugima.

Ložač kotlare

pre 1 godinu

Beograd odavno više nije ono što je nekada bio. Pogotovu poslednjih desetak godina, čini mi se, da taj grad ubrzano propada na svim poljima. A to je nekad bio grad raznolikosti, pristojnih, kulturnih obrazovanih i kreativnih ljudi, dobre energije, koji je bio otvoren za sve i svakoga. Sada je to jedna balkanska kasaba, prepuna raznog ološa, fukare, kriminalaca, gulanfera, dundjera, šlosera, itd. koji su se dovukli tamo sa svih strana.
Otišao sam iz Srbije pre pet godina u Australiju i svaki put kad vidim ovakve vesti shvatim da nisam pogrešio. Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.

Milorad

pre 1 godinu

Najgori su oni što pišu da su Bugari Romi Sirijci Rumuni Albanci svi drugi samo naši nikako kod nas nema ništa loše sve je super idilično a svi ostali ološ.

Da se ne lažemo

pre 1 godinu

"Molim tog koji mi je oteo lančić da ode u Atelje 212. Neka u nekoj koverti spusti to kao poštu za mene. Biću zahvalna na tome i svima pričati."

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.

VUK

pre 1 godinu

Mladi lopov neće ovo pročitati i vratiti. Zlatar koji otkupljuje kradeno zlato, hoće . Samo nek pošalje lančić poštom na adresu pozorišta. Novac nek isplati lopovu. Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!

ihi

pre 1 godinu

Tanja ne moze tako....moras reci da ces ostaviti i ti negde 50 € ...da ga ne proda ...a onda razmena.A ovako..molim da mi vrati..pa da je mislio vracati nebi ga ni krao.

morava

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Zašto samo u zadnjih 30 godina? Zaboravio si one najgore. Prvoborce 1941/1945. Ovi današnji barem plaćaju. Oni su otimali.

Iva

pre 1 godinu

Izgleda da srpski gradovi više nisu tako bezbedni jer se policija prevashodno bavi tim lažnim dojavama o bombama,pa su mnogi ludaci i manijaci to iskoristili. Ali ovo mi deluje kao napad na Sv.Petku, a Tanja zna šta je to- klasičan demonski napad nakon što izađeš iz crkve.

gagarin

pre 1 godinu

@ Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!

pored toliko starica u gradu on se na Tanjusku obrusio zlikovac

Kaiser Roger

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.
(abvgdđe, 18. maj 2022 17:47)

Ratni profiteri prave klimu za ovakve stvari jer su i sami kriminalci.Nije bitna vrsta kriminala, kriminal je kriminal.Mene ovo uopste ne cudi, mi jednostavno od 90-te nemozemo da se vratimo u normalnost.Zbog ovoga ljudi i idu na zapad.Sad ce neko reci pa ima toga i tamo,ima, ali ne autohtono stanovnistvo nego 95% su stranci.I tamo ima daleko bolji zakon i sprovodjenje.

Djordje Stanojevic

pre 1 godinu

Nazalost Tanja Beogradjana odavno nema u Beogradu, zapatila se druga generacija retardiranih iz 90ih sa koca i konopca sirom Jugoslavije, uglavnom od roditelja sa teskim psihickim poremecajima uzrokovanim ratom i kriminalom tih 90-ih.
Pa kako deca da im budu zdrava i normalna a svi navalili u Beograd gde se trenutno koristi vise dijalekata nego u New Yorku.

CATAPA

pre 1 godinu

"Zašto da pretresamo pošten svet, valjda se zna ko ovde voli da ukrade."

E, zato se ovakve stvari dešavaju, zato su postale normalne. Hteli ste hrišćanski moral? Pa TO je hrišćanski moral: otimanje, razbojništvo, nasilje... Nosanje raznoraznih relikvija sa "svecima zaštitnicima" je ustvari paganska tekovina. Što više postaje hrišćanski, (i) ovaj narod postaje sve više zao. Što ranije, toliko brže.

Čuj opravdanja "ma to je neki narkoman"! Odakle onda ti narkomani toliki? Ko ih je stvorio, ko ih snabdeva? Ko je potvarao kockarnice na svakom ćošku svakog centra svakog grada u Srbiji? Romi, a?

Nije zlo ovde došlo niotkud, nitkoga ni nedavno. To zlo je rezidentno, ovdašnje, samo je sada razulareno. Prezire se rad i učenje, slave se kriminalci, ratni i posleratni zločinci, kockari i svaki drugi najgori ološ.

Da ponovo citiram Dušana Kovačevića. Ne, neću oono "Ko je vas poznavao...". Nešto drugo, ređe pominjano, ali ništa manje istinito: "Za dvadeset godina niste napravili ni jedan nov sanduk. Sve je to moja roba". Još bre nosite i iste lančiće sa svecima, pravljene za vreme komunista. Bar, ako vam ih pravoverniji hrišćani nisu još ukrali ili otrgli.

Nema, zaista, potrebe da se pretresa "pošten svet". Garant je najveći lopov onaj koji se najjače busa svojim poštenjem.

keki

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

I ne treba. Centar i nije za sve. Ima i Kaludjerica, Ritopek,Donji prcilovci,divna mesta gde se mozete osecati lepo , tj u prirodnom okruzenju

bgd

pre 1 godinu

Svi veliki gradovi - isti ovaj problem. Barem se ne jurimo sekirama zbog međe, ne komadamo bivše partnere i ne pretimo komšijama, široj i užoj familiji za bilo šta što nam ide na živce, a i onako - iz navike.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

Australijski sistem i kvalitet života su za Srbiju kao neka druga galaksija.
Tužna priča zaista.
(Ložač kotlare, 18. maj 2022 18:53)

Videli smo "Australijski sistem" na delu u zadnje dve godine.
Logori i prebijanja građana. Opasan sistem.

baobab

pre 1 godinu

Dragi Beogradjani, Beograd vam je ukraden mnogo pre 90-ih. Pola vas ne bi bilo u Beogradu bez te kradje, a sad se tu prenemazete kao da ste sesta-sedma generacija rodjena u Beogradu. Dedovi vam po partijskoj duznosti dolazili u Beograd, a sad im unuci prodaju kulturu.

abvgdđe

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Da, ratni profiteri idu okolo i dzepare po ulici.

Јабучило

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

А шта је пљачка него напад на имовину?

Бм ти барабу која бабама отима ланчиће...

Марко

pre 1 godinu

Centar beograda i stari deo grada nikada nisam dozivljavao kao svoj. I dan danas idem tamo jedino kada moram, nikada sa zadovoljstvom.
(Ja, 18. maj 2022 16:47)

Ја људе изван старог дела града и центра никад нисам доживљавао као Београђане до деведесетих година, а сад се све променило - у центар дошли чобани, а стари Београђани отерани на периферију.

Boris

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
@Tomy Čubura
1990 godine prvi put dolazim u Beograd busom, znači vreme pre rata, profitera, izbeglica, dođoša, kamenjara… vozač autobusa na razglas nas upozorava više puta: kad autobus pristigne na dolazni peron čuvajte vaše novčanike i vaš prtljag. Gledam kroz prozor busa, slika kao u Kandaharu, sve štrokavo, prljavo, ofucano na stanici, odmah nas saleteli mufljuzi nudeći prevoz, taksi, kolica… To je za mene bio stres i u jednom trenutku poraz svega pozitivnog sto sam ocekivao. Grad prljav isto kao danas, kapije i ulazi strokavi, neofarbani, isarani…
Tako da moj Tomy Čubura sa brda iznad Marinkove Bare nemoj da iznosis neistine nego suoči se istinom i reci kako jeste a ne za sve što je bilo okriviti sirotinju koja je od rata pobegla ili za hlebom došla, ružno je optuživati i lagati.
Beograd je uvek bio jedna već “mahala” tj jedno od jačih sela na svetu. Žao mi je Tanje Bošković, nije lanac bitan u celoj priči koliko će ostati trauma.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Opljačkana u dvo-milionskom gradu. Zamisli čuda. Za vas koji govorite da je tako bilo i 90ih, bilo je toga i 80ih. I pre toga isto. Sa druge strane, ja sam 90ih kao student noću išao peške kući posle žurke, koncerta ili iz kafića ili kluba. Mogli su 1000 puta da me opljačkaju. Ali nisu. Verovatno sam imao sreće. U velikom gradu se uvek nakupi svakojaki ološ, to nije ništa nova. Od starog Rima pa na ovamo, bande i pojedinci su noću (pa i danju) čekali kome će sta da ukradu ili da nanesu štetu. Tako je i u Beogradu uvek bilo. Mada ja i dalje tvrdim da će vas pre u Parizu ili Londonu opljačkati ili pak pretući nego u Beogradu.

u se, na se i poda se

pre 1 godinu

e moja Tanja odavno više Beograd nije ono što je bio .Sav ološ u šljam su se ovde skupili u zadnje 3 decenije , svi ratni profiteri sa svih strana i njihovi potomci .Evo i sad Rusa i Ukrajinaca 90% sve ološ ratnoprofiterski ...
(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)

Nisi ti video ko se naseljavao od 1945, otimali kuce, imanja, firme...

Mile

pre 1 godinu

Sta kaze policija, ko je vodja sektora na cijem je to terenu? Smeniti odmah staresinu, on je odgovoran za sve kriminalce u njegovoj parohiji. Tako svaki put postupiti i eto ciste policije ali i ciste ulice,

Ambalaza Rotira

pre 1 godinu

"To je Beograd. Beograd u kom 69 godina idem u svako doba dana i noći sama, nemam nikakav problem i nemam ništa što može da mi se ukrade osim mene same."

Pa ja ne znam u kom Beogradu Tanja zivi, cega sam se ja nagledao u Bg-u 90-ih, ovo nije ni za zuti karton...

Nikola München

pre 1 godinu

Eee kada bi bilo policije na ulicama...
(Prolaznik, 18. maj 2022 17:31)

Kad bi dosao u Nemacku video bi sta to zaista znaci da policije nema na ulicama, ali ako ti zatreba, za 5 min. je tu. Kad dodjem u Srbiju cini mi se da policajci stoje "na svakom cosku". Obisao sam Evropu uzduz i popreko i nigde osim u Srbiji nisam video da policija po gradovima u po bela dana zaustavlja automobile i vrsi rutinske kontrole vozaca tih automobila. Tacno covek ima utisak da to rade iz dosade, da im brze prodje vreme.

svasta

pre 1 godinu

NAPRE DNO! Kopamo i dalje i sve dublje kao sto prilici ekonomskom tigru u zlatnom dobu. Ne sumnjam da nece biti pronadjen, sitna riba je Tanja da se oko nje potresaju...

more su koke

pre 1 godinu

(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23)

Јел има нека вест испод које ти ниси написао коментар?

Alex

pre 1 godinu

Ruke bi mu polomio zbog ovog gesta. Kakva bagra treba da budeš da Tanji Bošković nanosiš zlo?!
(Loznica, Gučevo, Cer…, 18. maj 2022 16:23

Kakva bagra treba biti bilo kome da ovo uradi?

SKARLET

pre 1 godinu

U mom kraju,Cvijiceva ul. pre 5 god.,dva roma u sred dana stanu tik uz mene,obe ruke su mi bile zauzete ...zlatni lanac sa krsticem (generacije zena iz moje porodice ga nosile)mi strgnu i pobegnu,trce brze od Useina Bolta...kad je stigla patrola milicije,kazu da ih ima malo da bi reagovali i da se to stalno desava...dakle,mi nismo nikad i nigde sigurni u Beogradu.

zoran stokic

pre 1 godinu

"Čovek je počeo da se humanizuje i civilizuje tek onda kada je stekao sposobnost da se stidi svojih postupaka, a to je moglo biti tek onda kada je mogao da procenjuje vrednosti tih postupaka i postao svestan zla koje svojim postupcima moze naneti drugima." Đ.Viko (1668 -1744). S.Jovanović:"nacija sama sobom ne predstavlja ono što se u filosofiji naziva 'vrednost'. Vrednost joj mogu dati samo opšti kulturni ideali, kojima se ona stavila u službu". Kulturni ideali, moral 1989-2022? Zaturio se. Nikakav pravno/sudski/policiski sistem ne može da NADOMESTI nepostojanje kritične mase morala u društvu!

pedja

pre 1 godinu

Sta vam je ljudi, pricate o propasti Beograda i analizirate sa svih strana ko da se ne znam sta desilo. Neki dripac je opljackao, moze da se desi u svakom gradu na svetu.

Gags

pre 1 godinu

Ni prva ni poslednja, moje dve drugarice su ostale bez lancica, strgnuti na ulici, jednoj u sred dana. Odad ne nosom nista osim bizutrije na ulici

Djordje sin obicne gradjanke

pre 1 godinu

Tako su i mojoj majci od 80 godina strgli s vrata lancic pre tri godine na Cvetkovoj pijaci. Majka pala i izvrnula skocni zglob, trebalo tri meseca da se sredi i imala plavo oko vrata skoro mesec dana koliko je manijak vukao.
Nije bilo u novinama.

nbgd

pre 1 godinu

Или Србин?
(Јабучило, 18. maj 2022 16:58)
Mislim da nijedan amerikanac ili englez nikad nije strgao lanac u Njujorku ili Londonu, sta ti mislis ? To su zivi sveci. A inace ko zivi u centru grada, poznato mu je ko ovo radi u zadnje vreme, nego niko ne sme da kaze javno.

Yugocinik

pre 1 godinu

Onomad, za vreme druga Tita, tog kad u'vate, a 'vatali su ih, ne bi nikad otisao na sud da se ne kvari sudsku statistika, al' dobio bi takav tretman da se do kraja zivota svaki put stresiraju kad se u'vate za metalnu kvaku, a kamo li za neki lancic od plemenitog metala.

Isto bi prosli, ako ne i gore, ovi sto kradu kablove, slivnike i poklopce sahtova, zbog izazivanja opste opasnosti i rusenja poretka.

Al' tada je svaki kvart imao svoje milicajce koji su patrolirali 24h dnevno po zimi i svakoj klimi, plus patrole u triolama.

Zlatko

pre 1 godinu

Ako sam dobro razumeo komentare poštovanih čitalaca, ovo je mogao uraditi baš svako, jedino oni pravi Beograđani tako nešto ne bi nikada uradili.

Toni

pre 1 godinu

Pretražite malo po netu kolika je stopa uličnog kriminala u zemljama koje praktikuju najveće moguće kazne za trgovinu drogom (ili čak i smrtnu).

Dorćolac

pre 1 godinu

To su vrv bugari ili rumuni, poznati su po tome a u zadnje vreme ih dosta dolazi u Srb upravo radi pljacke ovakvog tipa..
(C i n i k, 18. maj 2022 16:33)

Jaaaooo evo ga ovaj sa usiljenim ulepšavanjem srpske stvarnosti. Kao neko ko živi na Dorćolu već 48 godina, mogu da kažem da je ovoga uvek bilo i biće, i to rade naši ljudi. Kad kažem naši, tu mislim i na naše sugrađane tamnije puti. A Rumunima i Bugarima je otvorena cela EU, baš su željni pljačkanja istih beda kod nas kao što su i kod njih.

Sanja

pre 1 godinu

Moju tetku je tako napao covek na sred ulice u sred bela dana i POCEO DA DAVI. Ne secam se sta mu je rekla, ali uzeo joj je lancic i mindjuse. Naravno, bizuterija, sreca da je i to imala, da moze nesto da joj otme i tako zadovoljen je ostavi na miru. Dosla je policija, isla u Urgentni. Zena od 70 i kusur godina.
To je Srbija.
Nekad nije bilo tako. Secam se iako sam rodjena tek krajem sedamdesetih. Dobro pamtim ta vremena.

Beograd

pre 1 godinu

I mojoj mami su na Vracaru u sred belog dana strgli lancic. Lancic koji je generacijama bio u porodici. Prijavili policiji i naravno nikada nije pronadjen. A mama je ovo psihicki tesko podnela.

Buzdovan

pre 1 godinu

nije napadnuta nego opljackana, kao i mnogi drugi gradjani beograda...
(b92reader, 18. maj 2022 16:19)

Jeste napadnuta. Ovo nije pljačka, nego razbojništvo. To nisu ista krivična dela. Razbojništvo je mnogo ozbiljnija stvar.

GoranH

pre 1 godinu

Da, da sigurno. Biće da ima dobru dušu, kao i celokupan naš narod. Pogledajte ko nam dolazi na stadione pa će vam sve biti jasno. Tamo se naša dobra duša najbolje iskristalisala.
(Da se ne lažemo, 18. maj 2022 16:33)

Ako ti sebe vidiš kao te što ih spominješ to je tvoja stvar, al nemoj sve da nas guraš u taj koš. U Srbiji živi mnogo više dobrih i poštenih ljudi nego što je ovaj skot koji joj je oteo lanče.

LLC

pre 1 godinu

Pre 2g moju majku opljackao lik u prevozu.Uhvatili ga posle nepunih mesec dana i zvali samo da obaveste majku da je uhvacen i poznat od ranije,sve priznao pate je naravno potrosio a dokumenta pobacao (isto za sve koje je opljackao).Rekli da je nema nikakva primanja i da nemogu nista a njega su naravno pustili da nastavi da se “snalazi”.Ja tvrdim da policija uzima pare od takvih kao sto reketiraju svercere.

Tetreb

pre 1 godinu

2022., a ona još šeta lančiće... Žensko koje javno istakne lanac na vratu naprosto mami narkomane da ga strgnu.
(Beli, 18. maj 2022 17:58)

Osoba koja je u stanju da strgne lanac zenskoj osobi na ulici naprosto mami da se olesi od batina.

dr

pre 1 godinu

"Kada sam bila nezan cvet, saznala nisam kakav je svet. Zuti sam lancic dobila ja, ko Sunce da mi sja. Nemoj da brigas, brigas, zivot se stara, dok bude ljudi bice i para. Nemoj da brigas, zivot se stara dok bude ljudi bice i paraaaaaa. " - Peva Tanja Boskovic od 1:25:14

https://www.youtube.com/watch?v=mCOLYWrMbC8

Vagica

pre 1 godinu

Meni je jednom pripadnica manjine tražila pare, ja prolazila, ona počela da viče da će mi strgnuti taj lančić. Od tada ne nosim ništa od zlata na ulici. Čak je sigurnije nositi belo zlato ili bižuteriju (ali ne da liči na žuto zlato).

Vladimirr

pre 1 godinu

(Tomy Čubura, 18. maj 2022 16:26)
Ne razumem zasto u ovo pletete Ruse i Ukrajince, ljudi beze od rata i diktature, jel to oni kradu na ulici? Devedesetih je tako opljackan stari profesor prirodnomatematickog, kolega mog oca, umro od povreda. To su valjda isto Rusi...

ex

pre 1 godinu

"Možda će od toga neko jesti narednih par dana. Tigar na Balkanu !!"

Pogresio si strasno.
Od toga ce povuci dve linije na staklu ili skuvati jednu kasiku.

Zasto svi komentari uporno ucitavaju zlato, pretapanje, zlatare, kad je zena jasno rekla da lanac nema nikakvu materijalnu vrednost.
Ili je u njihovim glavama sve sto se nosi oko vrata uvek zlato i samo zlato?

blagonakloni

pre 1 godinu

Mnogo gore od toga što se radi o Tanji Bošković, je to što se radi o ženi, i to šezdesetdevetogodišnjoj ženi. Dakle, može da se desi svakoj devojčici , devojci , majci sa detetom....
zbog čega nemamo policajce na ulicama , koji zadužuju svoj rejon i praktično poznaju sve koji tu žive, redovno prolaze! Zato "saobraćajci" iskaču iz frižidera (kao neki)! Nadalje, ceo Beograd je pod kamerama- nisam čuo da su "pomogle" bilo kojoj žrtvi bilo koje vrste naselja! Čemu služe- "braći" Kinezima kojima smo ih preplatili??
I ima još nešto gore- nema muškaraca koji će na ulici pojuriti i savladati bitangu! Moji drugari i ja smo se sedamdesetih i osamdesetih non stop tukli sa bitangama koje su po autobusima uznemiravali žene!
Tako smo vaspitavani kod kuća! Kako mi danas vaspitavamo našu decu?

Ana

pre 1 godinu

Pre neki dan ulazim u poslovnicu operatera mobilne telefonije da platim račun, tamo žena plače kao kiša-ukrali joj telefon dok je bila u prevozu. A telefon kupila nekoliko meseci ranije na rate. Pita služebenicu šta se može učiniti, odgovor je: ništa. Sada mora da plaća telefon dok ga ne isplati.
Hoću da kežem da se u Bg na dnevnom nivou sigurno dogodi na desetine krađa, džeparenja i sl.

Milija

pre 1 godinu

Isto se desilo i mojoj majci pre neku godinu dok se vraćala s pijace. S ledja joj neki manijak uhvatio lancic i strgao ga i pobegao. Najverovatnije neki narkos.

vesna

pre 1 godinu

Isto sam dozivela na Novom Beogradu, i isto lancic sa Svetom Petkom, prijavila sam policiji, par meseci kasnije su me zvali na identifikaciju pocinioca. Zato preporzcujem da se uradi isto. I ja sam se neckala, ali treba zbog drugih mogucih napada. Mozda se obeshrabre kada su svesni da mogu biti pronadjeni.

karolina

pre 1 godinu

Mojoj rodjaci se devedesetih to dogodilo.Isto u sred bela Dana u centru Beograda. Imala je 18 godina. Samo je lancic bio podeblji,poklon za 18.rodjendan,pa je nosila dugo Taj oziljak od kidanja .

radica

pre 1 godinu

Pre 2-3 godine u ulici Vojislava Ilića je jedna starija gospođa preminula nakon što ju je jedna takva bitanga gurnula i otrgla lančić sa vrata. Kakav moraš biti ološ da bi ovako gnusno pljačkao žene po ulicama Beograda...

Камен

pre 1 godinu

Нека лепо поднесе кривичну пријаву полицији, или још боље када је већ полиција сада сазнала преко медија за овај случај нека испитају наводе и чињенице, утврде време и место где се догодило. Имају силне камере по граду у које су уложени милиони - па нека се исплате и ухвате лопове. Мада познавајући њихов систем рада рећи ће да је предмет мале вредности па неће ништа ни предузети. Знам то јер ништа нису урадили ни када су више подрума у нашој згради обили. Једноставно они пуштају лопове да вршљају по овом граду и раде шта хоће. Не знам само зашто их плаћамо. Ваљда само да решавају врхунске случајеве великих вредности пффффф.

pfc

pre 1 godinu

Nije napadnuta nego opljačkana. A to sa kidanjem lančića je kao dobar dan u ovom gradu! Preporučeno je da ne nosite neke jače lančiće, da vas narkoman ne bi udavio dok pokušava da ga strgne!

///

pre 1 godinu

Mojoj mami je tako ukraden lančić kad se vraćala sa Kalenić pijace, u sred Kičevske. To su bili maloletnici koji rade za "gazdu". Posle je lopov uhvaćen i lančić vraćen.

Vladimir

pre 1 godinu

Postoji lokalna banda koja operise u ulicama oko ateljea 212. Licno sam sprecio trojicu da odzepare starijeg gospodina u ulici do pozorista. Obicno se krecu dvoje napred i usporavaju a treci krade. Takodje Avganistanci i Alzirci su se od skora opet pojavili u kraju i idu u grupama od 3-4 i prate usamljene devojke i zene. Gledajte ko vam ide iza ledja i krecite se prometnijim delovima ulica radi vase bezbednosti.

VUK

pre 1 godinu

Tanja, obidjite lockalne zlatare i naćićete vaš lančić
(Zlatko, 18. maj 2022 18:29) Neće. Zlatari koji otkupljuju zlato , isto prodaju na drugim lokacijama , pretapaju upravo zbog pokradenih vlasnika i da izbegnu komplikacije. Jedino zlatari u BG koji čuju ovu vest, mogu da se smiluju i da anononimno dostave lančić. Ne smeju javno, jer bi priznali da "rade" sa kradenim zlatom.