Ponedeljak, 09.05.2022.

12:30

Biljana Srbljanović objavila prvi snimak spomenika Zoranu Đinđiću VIDEO

Izvor: B92

Biljana Srbljanoviæ objavila prvi snimak spomenika Zoranu Ðinðiæu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

DEDA CVETKO

pre 1 godinu

Paradoksalno, ali istinito: istorija ce biti blaza prema Slobi Milosevicu nego prema Zoranu Djindjicu.

Prezentirano bez editorijalnog komentara.

ok

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.
(pseudo_slucajno, 9. maj 2022 16:19)

A ko je uradio nesto ako smem da pitam

Djokica

pre 1 godinu

@Sallas

Lose pamtis. Djindjic je bio taj koji je vratio vojsku u Kopnenu zonu bezbednosti. Vise puta je trazio da pocnu pregovori o Kosovu i trazio da se odredba o povratku srpske vojske i policije na Kosovo (iz aneksa Rezolucije 1244) sprovede u delo. Imam poznanike koji su u to vreme radili u Generalstabu, pa znam. Kada je najavio da ce konacno ozbiljnije poceti da se bavi pitanjem Kosova ubijen je par dana nakon te izjave. Za razliku od tzv patriota koji su jos 90-ih saradjivali s albanskim kriminalcima i formirali mrezu krijumcarenja na severu Kosova, Djindjic je hteo da na tom delu srpske teritorije uspostavi srpsku vlast i razjuri kojekakve lopove i kriminalce koji su se nakupili u lokalnoj vlasti dole. Djindjic je stradao od iste ruke kao i kasnije Oliver Ivanovic. A vi i dalje verujte kriminalcima i njihovim tabloidima.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 9. maj 2022 12:51)

Vi takozvani "gradjani", a u stvari poluobrazovani malogradjani, niste zaslužili nikakvo poštovanje svojim budalastim i bezkarakternim ponašanjem poslednjih tridesetak godina, podržavajući licemerno sve ono što tobož osudjujute.
Ali, slažem se sa vama, ne treba da vam postave na Studentski trg spomenik Djindjiću, već spomenik Miri Marković. Tačno to zaslužujete i tačno to ste vi.

Јабучило

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 09. maj 2022 15:51)

Иста ствар као за Милошевића. Али, занимљиво, све више људи поново сматра да је Милошевић у многоме био у праву. Док се за Ђинђића дешава обрнут процес. А ја не праштам Милошевићу исход рата у Хрватској, нити праштам Ђинђићу понашање током бомбардовања. Мада његова погибија донекле остаје мистерија: зар је могуће да западне службе, које су знале све у вези са Србијом (а ни данас није боље) не упозоре Ђинђића на предстојећи атентат? Или им је такав след догађаја био у интересу? Ако ћемо поштено, Ђинђић на власти није ни стигао да уради ишта на основу чега би се његов рад проценио. Успео је да превратом уз помоћ страних служби обори Милошевића. То је чин чије последице, у најмању руку, тражи историјско преиспитивање.

Anda

pre 1 godinu

@ Kolega, 9. maj 2022 15:58

Odlican komentar, hvala. Ja sam bila jedna od tih koja je u mladosti pohodila buvljak, i terana od roditelja da obilazi pola grada u potrazi za jeftinijim sapunom. I kosa se prala jednom nedeljno, jer je sampon skup. Tako je bilo, ali sam to potpuno potisnula. Sad zivim na drugom kontinentu, ali mi i dalje ne daju mira ti nekadasnji Milosevicevi glasaci. Od mene bi da ih dotiram, posto su posle punog radnog veka penzije smesno male, a u glavi i dalje ista ogranicenost. Ne vide oni u cemu je problem, i da bi cekali na neophodan pregled po pola godine i duze, da ih ne posaljem kod privatnog lekara.

Da se vratim na temu. Djindjic je suvise kratko bio premijer, i imao je gomilu (prikrivenih) neprijatelja protiv sebe. Dok je on uporno radio na modernizaciji Srbije, Milosevic je uspeo da nas izoluje i da proizvede (bukvalno on) bombardovanje. I Makedonija je imala oruzanu albansku pobunu, pa dva naroda mirno koegzistiraju u nepodeljenoj drzavi. A o Milosevicu je dovoljno reci samo to da mu je sin pravio zabavni park dok su vasi sinovi ginuli na Kosarama. A i onda je Djindjic izdajnik???

Objavite komentar, hvala!

Hary

pre 1 godinu

Đinđić je pre svega bio čovek! Imao je lice, imao je telo. Kakvi su ovo putokazi, kakvo je ovo ismevanje!? Ako to nameravate, nemojte se iživljavati i praviti od komada bezličnog materijala Zorana Đinđića.

neutral felš

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:25)

čim se iznervira, ode tastatura...

stvarno moram da pitam, kako te bre nije sramota da porediš jednog djindjića, vanserijskog doktora filozofije i jednog od glavnih menadžera pada jednog takvog štetnog uzurpatora poput miloševića, sa kojekakvim politickim šalabajzerima? donekle izuzetak obami, odradio je dobar posao, ali ova dva prosto i sigurno su par levela ispod.
čitam komentare, i čudim se kako vas je lako naterati da volite svoje rodjene dušmane koji su vam upropastili i tadašnjost i sadašnjost i opelješili budućnost i kompromitovali prošlost. zato sto vam se udvaraju, zato što nonstop izjavljuju ljubav vama i državi? a smetaju vam oni koji su bili protiv protiv takvih i bili prebijani i ubijani.
tvoj komentar prosto najviše viri iz te tužne kaljuge.

Nikola München

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.
(Zagor, zvezdarski, 9. maj 2022 16:52)

Ona je bila udata za nekog francuskog kulturnjaka koji se je Keller prezivao. Keller je ustvari nemacko prezime, a znaci podrum.

kvasac

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Na greškama se uči, ali treba vremena.
Baci peglu, pa operi zube.

Srbi, glupi gedzovani

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.
(Djordje, 9. maj 2022 18:39)

Ne gresi dusu, nije Djindjic kidnapovap Milosevica i izrucio ga u nepovrat, to je uradio Ceda Jovanovic licno kome ni danas zbog toga dlaka s glave ne fali i koji i danas rovari protiv Srbije kao da sutra ne postoji. Egzistencija takvog kvislinga moguca je samo medju anacionalnim, autosovinistickim debilnim Srbima. Da hrvati imaju jednog takvog u hrvatskoj odavno bi ga mrak progutao.

Milos

pre 1 godinu

@muka mi je kad vidim ove matore titove komunjare
(ma,

Prividja ti se ocigledno i mucnina dolazi od halucinacija. Smanji malo narkotike bice ti bolje. Kakav Tito. To je bilo u proslom veku odavno. Ovde se radi o tome da buduce pa vec i sadasnje generacije nemaju veze sa Djindjicem i sa njegovom ostavstinom. Prema tome nije mu ni mesto ni momenat na Studentskom trgu.

mariner 10

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:05)


mirko pazi mozak.

Djordje

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.

Maja

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex,

Pa nije tacno. Da li si svestan sta je milion ljudi?? Nemoguce, Titu nije bilo toliko?? Pod dva gadi se sam sebi, jer verujes u lazi, ima nas koji ne verujemo u to sve i zato nam nije stalo do tog iskrivljenog spomenika doticne nazovi umetnice...

Milos

pre 1 godinu

Pa ocigledno je da se mnogima ne svidja delo Zorana Djindjica, drugima se ne svidja nazovi skulptura nazovi umetnice (Srbljanovic)... Mnogima se ne svidja ni jedno ni drugo. Od tih "milion" ostalo je nista isto kao i od Pet miliona. Osipa se podrska vremenom, ljudi postaju svesniji svega i ne podrzavaju vise svasta...Sve u svemu nije mu mesto tu, a pogotovu sto je nakaradno i ne trebaju nam jos dodatne podele i rasprave.

a

pre 1 godinu

Фалусни симбол !?Многи виде што желе да виде.Стрела је нешто друго.Иначе Биљана
воли да се залепи уз повезане,наместиће јој коју кинту.Може и наручени текст.А и
тај "круг двојке".Вређа Стефана Немању а ово хвали.Важно је увек бити уз моћне,па
макар и "гаће скидали".Срећом по Србе још нису преовладали.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.

55

pre 1 godinu

Срби су једини народ који диже споменик својим издајницима.
(Nikola, 9. maj 2022 14:35

Pa koliko ja znam, jedini koji ima spomenik od svih srpskih izdajnika je Draža Mihajlović. Nema ga ni Milošević, ni Ratko Mladić, ni Karadžić, ni Legija, ni Arkan, ni Šešelj, a ispunili su sve želje svim neprijateljima Srbije i Srba.

Kolega

pre 1 godinu

Ogromna vecina naroda u Srbiji koja glasa uvek za iste i zivi odvratno i pogresno u vecitoj igri shtokholmskog sindroma a za svoj odvratan zivot krivi one za koje nikad nije glasala jednostavno NIJE dostojna ni spomenik da podigne Zoranu Djindjicu, div junaku filozofije i moderne politike. Iako bi jos sapune kupovala na haubama u Bulevaru i oblacila se na buvljaku da nije bilo njega, njegove hrabrosti, pameti i preduzimljivosti. Ovima sto pricaju o prizivanju NATO bombardovanja i slicne DB baljezgarije koje se valjaju 25 godina, mogu samo da kazem da mi je komsija rekao a on je cuo od tetke da oni drze zatvorene devojcice kod sebe u podrumu i seksualno ih iskoriscavaju. I sta cemo sad? Koliko ste glupi, podli, nedostojni bilo cega! Zavestajte organe i skacite sa mosta. Koja je poenta vasih zivota?!

Sallas

pre 1 godinu

Predaja predsednika države haškom sudu.
Ustavna povelja SCG ili uvod u rasparčavanje SRJ ili otvaranje kosovskog problema, koji je najverovatnije trebao rešiti efikasno i brzo, tako što bi uvažio proglašenu nezavisnost tkzv. Republike Kosovo.
To je ono što je realno učinio i to je smer njegove politike.
Matiranje ideje da Srbi treba da žive u jednoj državi i vetar u leđa ideji malih država na teritori Balkana, a na uštrb srpskog pitanja svugde gde mu ima mesta.
Ne zaslužuje ni ime da mu se pamti.

Bebi

pre 1 godinu

Da ste ga slusali tada da nebi izgubili ovoliko godina i sami sebi pa i nas suseda ... https://www.facebook.com/biljanarastovac.oluic/videos/367369384910536/

M.

pre 1 godinu

@Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija,

Haha. Jednocelijski organizam pokusava da se izrazi i bude pametan. Sedi dole, jedan. Ne ide ti. Treba malo vise mozga takvima poput tebe, da bi shvatili da ne zelimo da tu bude takva ruzna postavka Djindjica ili ti bilo kog politicara iz bilo koje stranke. Tu je mesto lepoj fontani ili nekom umetnickom delu za divljnje ne samo svih nas, vec svih onih koji posete Beograd i zele da vide nesto lepo. A o ovoj Srbljanovic, nemam nista dobro da kazem, samo se nadovezuje da na to da taj spomenik (postavka) ne treba da bude tu!!!

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani

mnogo loših odluka je imao Zoran

pre 1 godinu

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super...
(saucesnici po profesiji, 9. maj 2022 14:55)

Pa, nije baš tako.

Lično sam bio u toj stranci od osnivanja, na istoj strani sa Đinđićem,
ali pominjanje Đinđića me asocira na
Aleksandra Vlahovića i pljačkaški model privatizacije,
na ideju "mi ne prodajemo samo fabrike, nego i tržište", na gašenje Beobanke( kojoj svi živi duguju), ... itd.

Na žalost,
ni jedna jedina privatizacija nije donela boljitak društvu,
već samo pojedincima koji su se jeftino obogatili.

Niti jedna stranka nije bila protiv takve privatizacije,
niti je dan danas.

Najgore od svega je što neuki narod veruje da je pitanje upravljanja neraskidivo vezano za pitanje vlasništva, što ni na "trulom zapadu" nije većinski stav.

Tačno i jasno se vidi da nam je svet kao narodu, smo još uvek u 19. veku, gde su "gazde" nosioci privrednog razvoja.

Jeremija

pre 1 godinu

Taština praznine i kvazi umetničarenje. Ovakva skalamerija može eventualno da opstane kao "umetnička instalacija" u nekoj galeriji ili izložbenom pristoru, ali nikad ne može da bude normalan spomenik bilo kome. Kada će dotična i njoj slični to da shvate? Još su gori oni sa sindromom "carevog novog odela' koji se ovoj "umetnosti" dive. Po čemu je ova skalamerija koja "govori" bolja od fontane koja "peva"? Ako je nekohteo da napravi sprdnju sa Đinđićem nije to mogao bolje da uradi.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.

kvasac

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija, 9. maj 2022 14:25)

Još neko kopa, muftija!!

Kiki

pre 1 godinu

@Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? ....
(Srdjan,

Nije stvar u tome da li neko voli ili mrzi Djndjica. Niko njega ne mrzi, vec smo protiv ovih i slicnih nakaradnih spomenika (postavki) pogotovu u centru grada na sred Studentskog trga. I to od strane jedne upitne osobe poput ove Srbljanovic. Nista tu nije kako treba. O tome se radi..

Milos

pre 1 godinu

@Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.
(saucesnici po profesiji

Samo ti prijatelju ostani tamo gde si odavno utekao od nas, a mi cemo ovde da odlucujemo sta i kako, ali sigurno neces ti da nam krojis kapu, jer mislis da si pametan ili bolji. A mi ovde ne zelimo jednostavno ovu mizernu postavku na ovom mestu u ovom datom trenutku. Kakav bre Sloba i Djindjic ili ti bilo ko iz tog doba, fuj. To je vec odavno proslo vreme i nije im mesto u obliku mizernih skulptura u centru Beograda. Sto dalje.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Питам се, питам: да л' је споменик риболовачкој удици, да л' је сидру, да л' је дршци разбуцаног кишобрана, знам да нечем јесте - али не знам чему.

Srdjan

pre 1 godinu

Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? Čovek koji je doprineo 5.oktobru! Danu kada je Srbija dobila svetlo. Da nije bilo tog dana, mi bi još uvek bili srednjem veku i bilo bi nas više napolju nego u Srbiji. Sada smo na istom putu.
Stefan Nemanja? Nisam umetnik ali nemam neko pozitivno misljenje ali to je samo moje. Smeta mi da je cena spomenika i dalje tajna. Smeta mi da se, u ime patriotizma, prave trgovi loji su prilagodjeni pojedinim idejama. Beograd na vodi čine prelepe zgrade, i voleo bih da živim u takvim zgradama, ali su na potpuno, potpuno pogrešnom mestu. Beograd se nine spustio ma reku mego je dobio Blok 64 na najlepsem mestu u gradu. Da ne ulauimo u to koliko smo izgubili poklanjanjem zemljišta nekome, ali i uredjivanjem o naeem trošlu u tudju korist.
Spomenik Djindjiću je u ovo vreme izliean čin. Nismo ga dostojni. Njegove misli ne dopiru do ove Srbije. Samo rijaliti junaci.

saucesnici po profesiji

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.
(M., 9. maj 2022 13:50)

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.

Zoran Z.

pre 1 godinu

Djindjic je bio intrligentan, racionalan, zapadno orjentisan(mogu da razumem sto to neki ne vole), ali je voleo svoju zemlju i zaslužuje poštovanje.

Biljana ne voli i ne poštuje i ne zaslužuje da se trpa u isti kos sa njim.

A što se "spomenika" tiče, to može da se dopadne samo onima koji misle da umetnost treba da se "razume" a ne da ima objektivne estetske vrednosti.

Hentreal

pre 1 godinu

A zasto njemu dizemo spomenik? Ima toliko bitnijih ljudi od njega koji spomenike nemaju! Ne vidim sta je to uradio da bi mu se podigao slomenik?

Geo neo seo jeo teo liberalizam

pre 1 godinu

Biljana, može li jedan spomenik za Marinu, Milana Mladenovića i Čedi za života, samo da ne bude reket? Mačko, iznenadi nas kreativno i beogradsko-prozapadno. Vole te tvoji ruralci nepismeni, neuki i neprosvetljeni.

mariner 10

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...

Maja

pre 1 godinu

@Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva,

Pa Sveti Sava ima svoj Hram tamo gde mu je i mesto. I da se razumemo, Stefan Nemanja izgleda kolosalno i bas mu prilici mac, ne krst, a sam Trg je dobio sa njime izuzetnu vrednost i monumentalnost i bas je za divljenje. A ko je Djindjic, pa da mu se dize spomenik usred Beograda? Uz duzno postovanje, ali ne tu i ne takva nakaradna postavka. I kao sto neko rece, dosta vise spomenika politicarima i tragicarima iz proslosti. Pa valjda tu treba neka velelepna skulptura i fontana, pa svi da uzivamo, a ne da zaobilazimo, jer iskreno mene Djindjic ne asocira na nista lepo i dobro!!

Maja

pre 1 godinu

@Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...
(mariner

E bas necu, moze mi se. A po tvom pravopisu, vidi se da nisi zavrsio ni osnovnu. Ali, ponavljam, za sve nas koji zivimo tu i prolazimo svaki dan, ne za ovu nakaradnu postavku bilo gde u centru Beograda. Toliko nisko sa neukusom nismo pali. A ova Srbljanovicka moze svoje "umetnicke" sposobnosti kod sebe kuci, ne na Studentskom trgu i ne u ime svih nas.

Marko

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!
(Desa, 9. maj 2022 13:38)

Niko ne "dize" spomenike politicarima, ali ovaj covek je ubijen kada je obavljao funkciju predsednika Vlade RS, siguran sam da cete se sloziti da bez obzira na politiku i slaganje ili neslaganje sa necijom politikom sve to pada u vodu kada se radi o necijem zivotu, u svakom slucaju spomenik Djindjicu nema nikakve veze sa politikom.

markos

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30

pa onda neka ta grupica postovaoca lika i dijela Zorana Djindjica postave taj spomenik u svom podrumu ili nekom svom privatnom mijestu. I ja bi da postavim spomenik cica Dazi u Tasmajdanskom parku pa ne mogu, a ima u Srbiji vise postovaoca njegovog dijela nego Djindjicevog

Inception

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30)


Objasnite sta doticnu kvalifikuje za izradu pomenute instalacije. Koliko znam, ona je spisateljica, kako se to sada moderno kaze.

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva, 09. maj 2022 13:38

Hvala Bogu nisu pitali ni tebe ni mene. Valjda u ovoj zemlji ima nekih talentovanih, obrazovanih umetnika. Ne slažem se sa tobom - trebalo je Nemanji podići spomenik, ako ništa, samo zbog histerije ovih liberalčuga. Poenta mog komentara je da se, gorespomenuta liberalština serbska mesecima, godinu - dve ne znam ni sam, zgražavala nad spomenikom, te kič, te kugla, te veliki, te ružan, te ne uklapa se. Slažem se, možda je trebao krst, možda Sava, svakako je bio preskup, ali to njima nije bio problem. Oni su pokušavali da vlast prikažu kao nepismenjake i umetničke analfabete koji nisu sposobni da uređuju Beograd, tj. centar Beograda, a tamo Borča i Marinkova Bara može. Nedugo potom, perjanica drugosrbijanske misli, Bica antiSrbljanović, napravi spomenik čoveku reformatoru, simbolu modernosti i evropskog puta Srbije i napravi ovo! Strelicu koja pokazuje ka nebu?! Jedan ogromni, polegnuti, iskopirani, pravljen u Kini... znak Najke... koji će kroz ona tri megafončića na sebi po ceo dan da trtlja inspriacione govore. Ono skoro kao reklama za isti brend, just do it! A to koliko se ovo ne uklapa ovde između 19.vekovnog Kapetan Mišinog zdanja i studentskog parka i socijalističkog Filozofskog... to je tek za rubriku verovali ili ne.

Radojko iz Leskovac

pre 1 godinu

Pravda za Biljanu Srbljanovic alijas Leyu Keller. Za srpskog Dzona Kenedija, Zorana Djindjica, ovaj plekani spomenik je vise nego "dobro osmisljen", jer ni bog ne zna sta on predstavlja.

kadija

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.

Limar neće doći

pre 1 godinu

Trebalo nam je dvadeset punih godina da dodjemo do spomenika ubijenom premijeru.
Kad bolje razmislim, čudan smo mi neki narod, posebno kada su u pitanju spomenici i obeležavanja nekih tragičnih dogadjaja u našoj istoriji.
Posle gotovo osamedeset godina realizuje se ideja spomen parka na Sajmištu gde je bio logor, Nikola Tesla je dobio svoje mesto na aerodromu posle toliko decenija i decenija a mnogi velikani svetskog renomea ponikli iz našeg naroda i naše kulture još čekaju.
Čudan smo mi neki narod, divimo se tudjoj kulturi, tudjim spomenicima i tradiciji a za naše ima vremena.

Trifun

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?

Lokomotiva

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.

Sto juznije to tuznije

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.
(Neba, 9. maj 2022 12:53)

A Djindjic je bio vladar? Ne verujem da je to i sam mislio, a da je nesto hteo da promeni isto ne znamo, jer ne znamo ni kakav bi "vladar" bio.

Milos

pre 1 godinu

Sta je vise sa ovim nasim politicarima i nekakvim aktivistima i slicnim spodobama? Tu uopste ne treba spomenik i to ubijenom politicarui ili nekakvim mucnim desavanjima iz ratne proslosti? Sta, da nas podseca stalno? Pa valjda treba nesto veselije, neki Trg sa prelepom fontanom, neka lepa, umetnicka skulptura ili delo da dolazi ceo svet da se divi i uziva.. Dosta vise ovih i slicnih nakaradnih ideja i spomenika!!!Ne zelimo spomenik te vrste na tom mestu.

Bosko

pre 1 godinu

Spomenik jednom događaju može da bude apstraktan,takav da mora da se tumači , su ne mora.Spomenik jednom čoveku mora da ima lice , onakvo kakvog ga se sećamo.Ovo je čista sprdacina , nije čak ni umetnost ,makar od umetnika stvorena.

Stojadin iz Kursumliju

pre 1 godinu

Odvratno. Zar je to zaslužio? Falusni spomenik strelicu. Debilizam liberalni.
(Elezar, 9. maj 2022 12:52)

A sta je zasluzio? Nije on nista zasluzio, jer mu nije ni data prilika da nesto zasluzi. U tom smislu svako postavljanje nekakvih obelezja posvecenih njemu, nazivanje ulica i trgova njegovim imenom suvisno je i glupo... neukusno.

lennox

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?
(Trifun, 9. maj 2022 13:15)

Da, tajna poruka je poslata samom Djindjicu.

Tor

pre 1 godinu

Ako je ovo vrhunsko delo koje razumeju samo nadprosecno iteligentni, a spomenik stefanu nemanji (za koji smatram da je prevelik) je ruglo koje treba srusiti ili odneti negede bogu iza nogu i koji je ok samo zatucanim i krezubim, onda se lako priklanjam zatucanima i krezubima jer to su moja braca i sestre, "intelignecija" neka vodi svoje zivote u svom paralelnom univerzumu. Vole ljudi da izmisljaju simbolike i da od sebe prave neke velike intelekte iako skoro niko drugi o njima to ne misli

Desa

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!

M.

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.

Dragivoje iz Surdulicu

pre 1 godinu

Da li se umetnik zenskog roda i dalje u Srbiji naziva umetnicom ili je i to promenjeno pa umetnica nije vise umetnica, nego umetniskinja. Pitam za dedu, koji se vise ne snalazi u novo-drugosrbijanskom srpskom jeziku.

Mare

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.

Kiki

pre 1 godinu

Mozda ova doticna osoba mili da je simpaticna, ali nije. Suprotno, da ne kazem iritantna, pa cak i neku grublju rec da upotrebim, nece biti ni objavljeno. Ali stoji. Ovakve stvari ili ti uredjenje trgova treba dati pravim umetnicima i ljudima koji vole Srbiju u celini. Ne parcijalno kao Srbljanovicka. Njeno misljenje je diskutabilno i ne predstavlja vecinu nas, prema tome i njenom delu tu nije mesto. Kod sebe u dvoristu, ona moze da podigne spomenik kome hoce, ali ne u moje ime i na Studendskom trgu.

Maja

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...

Neba

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.

Maja

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...

Kiki

pre 1 godinu

Mozda ova doticna osoba mili da je simpaticna, ali nije. Suprotno, da ne kazem iritantna, pa cak i neku grublju rec da upotrebim, nece biti ni objavljeno. Ali stoji. Ovakve stvari ili ti uredjenje trgova treba dati pravim umetnicima i ljudima koji vole Srbiju u celini. Ne parcijalno kao Srbljanovicka. Njeno misljenje je diskutabilno i ne predstavlja vecinu nas, prema tome i njenom delu tu nije mesto. Kod sebe u dvoristu, ona moze da podigne spomenik kome hoce, ali ne u moje ime i na Studendskom trgu.

Trifun

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?

Jeremija

pre 1 godinu

Taština praznine i kvazi umetničarenje. Ovakva skalamerija može eventualno da opstane kao "umetnička instalacija" u nekoj galeriji ili izložbenom pristoru, ali nikad ne može da bude normalan spomenik bilo kome. Kada će dotična i njoj slični to da shvate? Još su gori oni sa sindromom "carevog novog odela' koji se ovoj "umetnosti" dive. Po čemu je ova skalamerija koja "govori" bolja od fontane koja "peva"? Ako je nekohteo da napravi sprdnju sa Đinđićem nije to mogao bolje da uradi.

Hentreal

pre 1 godinu

A zasto njemu dizemo spomenik? Ima toliko bitnijih ljudi od njega koji spomenike nemaju! Ne vidim sta je to uradio da bi mu se podigao slomenik?

Dragivoje iz Surdulicu

pre 1 godinu

Da li se umetnik zenskog roda i dalje u Srbiji naziva umetnicom ili je i to promenjeno pa umetnica nije vise umetnica, nego umetniskinja. Pitam za dedu, koji se vise ne snalazi u novo-drugosrbijanskom srpskom jeziku.

Bosko

pre 1 godinu

Spomenik jednom događaju može da bude apstraktan,takav da mora da se tumači , su ne mora.Spomenik jednom čoveku mora da ima lice , onakvo kakvog ga se sećamo.Ovo je čista sprdacina , nije čak ni umetnost ,makar od umetnika stvorena.

markos

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30

pa onda neka ta grupica postovaoca lika i dijela Zorana Djindjica postave taj spomenik u svom podrumu ili nekom svom privatnom mijestu. I ja bi da postavim spomenik cica Dazi u Tasmajdanskom parku pa ne mogu, a ima u Srbiji vise postovaoca njegovog dijela nego Djindjicevog

Sallas

pre 1 godinu

Predaja predsednika države haškom sudu.
Ustavna povelja SCG ili uvod u rasparčavanje SRJ ili otvaranje kosovskog problema, koji je najverovatnije trebao rešiti efikasno i brzo, tako što bi uvažio proglašenu nezavisnost tkzv. Republike Kosovo.
To je ono što je realno učinio i to je smer njegove politike.
Matiranje ideje da Srbi treba da žive u jednoj državi i vetar u leđa ideji malih država na teritori Balkana, a na uštrb srpskog pitanja svugde gde mu ima mesta.
Ne zaslužuje ni ime da mu se pamti.

Desa

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!

Sto juznije to tuznije

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.
(Neba, 9. maj 2022 12:53)

A Djindjic je bio vladar? Ne verujem da je to i sam mislio, a da je nesto hteo da promeni isto ne znamo, jer ne znamo ni kakav bi "vladar" bio.

Limar neće doći

pre 1 godinu

Trebalo nam je dvadeset punih godina da dodjemo do spomenika ubijenom premijeru.
Kad bolje razmislim, čudan smo mi neki narod, posebno kada su u pitanju spomenici i obeležavanja nekih tragičnih dogadjaja u našoj istoriji.
Posle gotovo osamedeset godina realizuje se ideja spomen parka na Sajmištu gde je bio logor, Nikola Tesla je dobio svoje mesto na aerodromu posle toliko decenija i decenija a mnogi velikani svetskog renomea ponikli iz našeg naroda i naše kulture još čekaju.
Čudan smo mi neki narod, divimo se tudjoj kulturi, tudjim spomenicima i tradiciji a za naše ima vremena.

M.

pre 1 godinu

@Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija,

Haha. Jednocelijski organizam pokusava da se izrazi i bude pametan. Sedi dole, jedan. Ne ide ti. Treba malo vise mozga takvima poput tebe, da bi shvatili da ne zelimo da tu bude takva ruzna postavka Djindjica ili ti bilo kog politicara iz bilo koje stranke. Tu je mesto lepoj fontani ili nekom umetnickom delu za divljnje ne samo svih nas, vec svih onih koji posete Beograd i zele da vide nesto lepo. A o ovoj Srbljanovic, nemam nista dobro da kazem, samo se nadovezuje da na to da taj spomenik (postavka) ne treba da bude tu!!!

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.

lennox

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?
(Trifun, 9. maj 2022 13:15)

Da, tajna poruka je poslata samom Djindjicu.

Tor

pre 1 godinu

Ako je ovo vrhunsko delo koje razumeju samo nadprosecno iteligentni, a spomenik stefanu nemanji (za koji smatram da je prevelik) je ruglo koje treba srusiti ili odneti negede bogu iza nogu i koji je ok samo zatucanim i krezubim, onda se lako priklanjam zatucanima i krezubima jer to su moja braca i sestre, "intelignecija" neka vodi svoje zivote u svom paralelnom univerzumu. Vole ljudi da izmisljaju simbolike i da od sebe prave neke velike intelekte iako skoro niko drugi o njima to ne misli

mariner 10

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...

saucesnici po profesiji

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.
(M., 9. maj 2022 13:50)

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.

Marko

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!
(Desa, 9. maj 2022 13:38)

Niko ne "dize" spomenike politicarima, ali ovaj covek je ubijen kada je obavljao funkciju predsednika Vlade RS, siguran sam da cete se sloziti da bez obzira na politiku i slaganje ili neslaganje sa necijom politikom sve to pada u vodu kada se radi o necijem zivotu, u svakom slucaju spomenik Djindjicu nema nikakve veze sa politikom.

Geo neo seo jeo teo liberalizam

pre 1 godinu

Biljana, može li jedan spomenik za Marinu, Milana Mladenovića i Čedi za života, samo da ne bude reket? Mačko, iznenadi nas kreativno i beogradsko-prozapadno. Vole te tvoji ruralci nepismeni, neuki i neprosvetljeni.

Inception

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30)


Objasnite sta doticnu kvalifikuje za izradu pomenute instalacije. Koliko znam, ona je spisateljica, kako se to sada moderno kaze.

M.

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.

Radojko iz Leskovac

pre 1 godinu

Pravda za Biljanu Srbljanovic alijas Leyu Keller. Za srpskog Dzona Kenedija, Zorana Djindjica, ovaj plekani spomenik je vise nego "dobro osmisljen", jer ni bog ne zna sta on predstavlja.

Stojadin iz Kursumliju

pre 1 godinu

Odvratno. Zar je to zaslužio? Falusni spomenik strelicu. Debilizam liberalni.
(Elezar, 9. maj 2022 12:52)

A sta je zasluzio? Nije on nista zasluzio, jer mu nije ni data prilika da nesto zasluzi. U tom smislu svako postavljanje nekakvih obelezja posvecenih njemu, nazivanje ulica i trgova njegovim imenom suvisno je i glupo... neukusno.

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.

mnogo loših odluka je imao Zoran

pre 1 godinu

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super...
(saucesnici po profesiji, 9. maj 2022 14:55)

Pa, nije baš tako.

Lično sam bio u toj stranci od osnivanja, na istoj strani sa Đinđićem,
ali pominjanje Đinđića me asocira na
Aleksandra Vlahovića i pljačkaški model privatizacije,
na ideju "mi ne prodajemo samo fabrike, nego i tržište", na gašenje Beobanke( kojoj svi živi duguju), ... itd.

Na žalost,
ni jedna jedina privatizacija nije donela boljitak društvu,
već samo pojedincima koji su se jeftino obogatili.

Niti jedna stranka nije bila protiv takve privatizacije,
niti je dan danas.

Najgore od svega je što neuki narod veruje da je pitanje upravljanja neraskidivo vezano za pitanje vlasništva, što ni na "trulom zapadu" nije većinski stav.

Tačno i jasno se vidi da nam je svet kao narodu, smo još uvek u 19. veku, gde su "gazde" nosioci privrednog razvoja.

Neba

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.

Maja

pre 1 godinu

@Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva,

Pa Sveti Sava ima svoj Hram tamo gde mu je i mesto. I da se razumemo, Stefan Nemanja izgleda kolosalno i bas mu prilici mac, ne krst, a sam Trg je dobio sa njime izuzetnu vrednost i monumentalnost i bas je za divljenje. A ko je Djindjic, pa da mu se dize spomenik usred Beograda? Uz duzno postovanje, ali ne tu i ne takva nakaradna postavka. I kao sto neko rece, dosta vise spomenika politicarima i tragicarima iz proslosti. Pa valjda tu treba neka velelepna skulptura i fontana, pa svi da uzivamo, a ne da zaobilazimo, jer iskreno mene Djindjic ne asocira na nista lepo i dobro!!

Srdjan

pre 1 godinu

Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? Čovek koji je doprineo 5.oktobru! Danu kada je Srbija dobila svetlo. Da nije bilo tog dana, mi bi još uvek bili srednjem veku i bilo bi nas više napolju nego u Srbiji. Sada smo na istom putu.
Stefan Nemanja? Nisam umetnik ali nemam neko pozitivno misljenje ali to je samo moje. Smeta mi da je cena spomenika i dalje tajna. Smeta mi da se, u ime patriotizma, prave trgovi loji su prilagodjeni pojedinim idejama. Beograd na vodi čine prelepe zgrade, i voleo bih da živim u takvim zgradama, ali su na potpuno, potpuno pogrešnom mestu. Beograd se nine spustio ma reku mego je dobio Blok 64 na najlepsem mestu u gradu. Da ne ulauimo u to koliko smo izgubili poklanjanjem zemljišta nekome, ali i uredjivanjem o naeem trošlu u tudju korist.
Spomenik Djindjiću je u ovo vreme izliean čin. Nismo ga dostojni. Njegove misli ne dopiru do ove Srbije. Samo rijaliti junaci.

Srbi, glupi gedzovani

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.
(Djordje, 9. maj 2022 18:39)

Ne gresi dusu, nije Djindjic kidnapovap Milosevica i izrucio ga u nepovrat, to je uradio Ceda Jovanovic licno kome ni danas zbog toga dlaka s glave ne fali i koji i danas rovari protiv Srbije kao da sutra ne postoji. Egzistencija takvog kvislinga moguca je samo medju anacionalnim, autosovinistickim debilnim Srbima. Da hrvati imaju jednog takvog u hrvatskoj odavno bi ga mrak progutao.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani

Djordje

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.

kadija

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.

kvasac

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija, 9. maj 2022 14:25)

Još neko kopa, muftija!!

55

pre 1 godinu

Срби су једини народ који диже споменик својим издајницима.
(Nikola, 9. maj 2022 14:35

Pa koliko ja znam, jedini koji ima spomenik od svih srpskih izdajnika je Draža Mihajlović. Nema ga ni Milošević, ni Ratko Mladić, ni Karadžić, ni Legija, ni Arkan, ni Šešelj, a ispunili su sve želje svim neprijateljima Srbije i Srba.

neutral felš

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:25)

čim se iznervira, ode tastatura...

stvarno moram da pitam, kako te bre nije sramota da porediš jednog djindjića, vanserijskog doktora filozofije i jednog od glavnih menadžera pada jednog takvog štetnog uzurpatora poput miloševića, sa kojekakvim politickim šalabajzerima? donekle izuzetak obami, odradio je dobar posao, ali ova dva prosto i sigurno su par levela ispod.
čitam komentare, i čudim se kako vas je lako naterati da volite svoje rodjene dušmane koji su vam upropastili i tadašnjost i sadašnjost i opelješili budućnost i kompromitovali prošlost. zato sto vam se udvaraju, zato što nonstop izjavljuju ljubav vama i državi? a smetaju vam oni koji su bili protiv protiv takvih i bili prebijani i ubijani.
tvoj komentar prosto najviše viri iz te tužne kaljuge.

Maja

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex,

Pa nije tacno. Da li si svestan sta je milion ljudi?? Nemoguce, Titu nije bilo toliko?? Pod dva gadi se sam sebi, jer verujes u lazi, ima nas koji ne verujemo u to sve i zato nam nije stalo do tog iskrivljenog spomenika doticne nazovi umetnice...

Nikola München

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.
(Zagor, zvezdarski, 9. maj 2022 16:52)

Ona je bila udata za nekog francuskog kulturnjaka koji se je Keller prezivao. Keller je ustvari nemacko prezime, a znaci podrum.

a

pre 1 godinu

Фалусни симбол !?Многи виде што желе да виде.Стрела је нешто друго.Иначе Биљана
воли да се залепи уз повезане,наместиће јој коју кинту.Може и наручени текст.А и
тај "круг двојке".Вређа Стефана Немању а ово хвали.Важно је увек бити уз моћне,па
макар и "гаће скидали".Срећом по Србе још нису преовладали.

Kiki

pre 1 godinu

@Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? ....
(Srdjan,

Nije stvar u tome da li neko voli ili mrzi Djndjica. Niko njega ne mrzi, vec smo protiv ovih i slicnih nakaradnih spomenika (postavki) pogotovu u centru grada na sred Studentskog trga. I to od strane jedne upitne osobe poput ove Srbljanovic. Nista tu nije kako treba. O tome se radi..

Milos

pre 1 godinu

Sta je vise sa ovim nasim politicarima i nekakvim aktivistima i slicnim spodobama? Tu uopste ne treba spomenik i to ubijenom politicarui ili nekakvim mucnim desavanjima iz ratne proslosti? Sta, da nas podseca stalno? Pa valjda treba nesto veselije, neki Trg sa prelepom fontanom, neka lepa, umetnicka skulptura ili delo da dolazi ceo svet da se divi i uziva.. Dosta vise ovih i slicnih nakaradnih ideja i spomenika!!!Ne zelimo spomenik te vrste na tom mestu.

Lokomotiva

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.

mariner 10

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:05)


mirko pazi mozak.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.

Milos

pre 1 godinu

Pa ocigledno je da se mnogima ne svidja delo Zorana Djindjica, drugima se ne svidja nazovi skulptura nazovi umetnice (Srbljanovic)... Mnogima se ne svidja ni jedno ni drugo. Od tih "milion" ostalo je nista isto kao i od Pet miliona. Osipa se podrska vremenom, ljudi postaju svesniji svega i ne podrzavaju vise svasta...Sve u svemu nije mu mesto tu, a pogotovu sto je nakaradno i ne trebaju nam jos dodatne podele i rasprave.

Mare

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.

Milos

pre 1 godinu

@Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.
(saucesnici po profesiji

Samo ti prijatelju ostani tamo gde si odavno utekao od nas, a mi cemo ovde da odlucujemo sta i kako, ali sigurno neces ti da nam krojis kapu, jer mislis da si pametan ili bolji. A mi ovde ne zelimo jednostavno ovu mizernu postavku na ovom mestu u ovom datom trenutku. Kakav bre Sloba i Djindjic ili ti bilo ko iz tog doba, fuj. To je vec odavno proslo vreme i nije im mesto u obliku mizernih skulptura u centru Beograda. Sto dalje.

Kolega

pre 1 godinu

Ogromna vecina naroda u Srbiji koja glasa uvek za iste i zivi odvratno i pogresno u vecitoj igri shtokholmskog sindroma a za svoj odvratan zivot krivi one za koje nikad nije glasala jednostavno NIJE dostojna ni spomenik da podigne Zoranu Djindjicu, div junaku filozofije i moderne politike. Iako bi jos sapune kupovala na haubama u Bulevaru i oblacila se na buvljaku da nije bilo njega, njegove hrabrosti, pameti i preduzimljivosti. Ovima sto pricaju o prizivanju NATO bombardovanja i slicne DB baljezgarije koje se valjaju 25 godina, mogu samo da kazem da mi je komsija rekao a on je cuo od tetke da oni drze zatvorene devojcice kod sebe u podrumu i seksualno ih iskoriscavaju. I sta cemo sad? Koliko ste glupi, podli, nedostojni bilo cega! Zavestajte organe i skacite sa mosta. Koja je poenta vasih zivota?!

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva, 09. maj 2022 13:38

Hvala Bogu nisu pitali ni tebe ni mene. Valjda u ovoj zemlji ima nekih talentovanih, obrazovanih umetnika. Ne slažem se sa tobom - trebalo je Nemanji podići spomenik, ako ništa, samo zbog histerije ovih liberalčuga. Poenta mog komentara je da se, gorespomenuta liberalština serbska mesecima, godinu - dve ne znam ni sam, zgražavala nad spomenikom, te kič, te kugla, te veliki, te ružan, te ne uklapa se. Slažem se, možda je trebao krst, možda Sava, svakako je bio preskup, ali to njima nije bio problem. Oni su pokušavali da vlast prikažu kao nepismenjake i umetničke analfabete koji nisu sposobni da uređuju Beograd, tj. centar Beograda, a tamo Borča i Marinkova Bara može. Nedugo potom, perjanica drugosrbijanske misli, Bica antiSrbljanović, napravi spomenik čoveku reformatoru, simbolu modernosti i evropskog puta Srbije i napravi ovo! Strelicu koja pokazuje ka nebu?! Jedan ogromni, polegnuti, iskopirani, pravljen u Kini... znak Najke... koji će kroz ona tri megafončića na sebi po ceo dan da trtlja inspriacione govore. Ono skoro kao reklama za isti brend, just do it! A to koliko se ovo ne uklapa ovde između 19.vekovnog Kapetan Mišinog zdanja i studentskog parka i socijalističkog Filozofskog... to je tek za rubriku verovali ili ne.

Zoran Z.

pre 1 godinu

Djindjic je bio intrligentan, racionalan, zapadno orjentisan(mogu da razumem sto to neki ne vole), ali je voleo svoju zemlju i zaslužuje poštovanje.

Biljana ne voli i ne poštuje i ne zaslužuje da se trpa u isti kos sa njim.

A što se "spomenika" tiče, to može da se dopadne samo onima koji misle da umetnost treba da se "razume" a ne da ima objektivne estetske vrednosti.

Bebi

pre 1 godinu

Da ste ga slusali tada da nebi izgubili ovoliko godina i sami sebi pa i nas suseda ... https://www.facebook.com/biljanarastovac.oluic/videos/367369384910536/

kvasac

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Na greškama se uči, ali treba vremena.
Baci peglu, pa operi zube.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Питам се, питам: да л' је споменик риболовачкој удици, да л' је сидру, да л' је дршци разбуцаног кишобрана, знам да нечем јесте - али не знам чему.

Maja

pre 1 godinu

@Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...
(mariner

E bas necu, moze mi se. A po tvom pravopisu, vidi se da nisi zavrsio ni osnovnu. Ali, ponavljam, za sve nas koji zivimo tu i prolazimo svaki dan, ne za ovu nakaradnu postavku bilo gde u centru Beograda. Toliko nisko sa neukusom nismo pali. A ova Srbljanovicka moze svoje "umetnicke" sposobnosti kod sebe kuci, ne na Studentskom trgu i ne u ime svih nas.

Milos

pre 1 godinu

@muka mi je kad vidim ove matore titove komunjare
(ma,

Prividja ti se ocigledno i mucnina dolazi od halucinacija. Smanji malo narkotike bice ti bolje. Kakav Tito. To je bilo u proslom veku odavno. Ovde se radi o tome da buduce pa vec i sadasnje generacije nemaju veze sa Djindjicem i sa njegovom ostavstinom. Prema tome nije mu ni mesto ni momenat na Studentskom trgu.

Djokica

pre 1 godinu

@Sallas

Lose pamtis. Djindjic je bio taj koji je vratio vojsku u Kopnenu zonu bezbednosti. Vise puta je trazio da pocnu pregovori o Kosovu i trazio da se odredba o povratku srpske vojske i policije na Kosovo (iz aneksa Rezolucije 1244) sprovede u delo. Imam poznanike koji su u to vreme radili u Generalstabu, pa znam. Kada je najavio da ce konacno ozbiljnije poceti da se bavi pitanjem Kosova ubijen je par dana nakon te izjave. Za razliku od tzv patriota koji su jos 90-ih saradjivali s albanskim kriminalcima i formirali mrezu krijumcarenja na severu Kosova, Djindjic je hteo da na tom delu srpske teritorije uspostavi srpsku vlast i razjuri kojekakve lopove i kriminalce koji su se nakupili u lokalnoj vlasti dole. Djindjic je stradao od iste ruke kao i kasnije Oliver Ivanovic. A vi i dalje verujte kriminalcima i njihovim tabloidima.

DEDA CVETKO

pre 1 godinu

Paradoksalno, ali istinito: istorija ce biti blaza prema Slobi Milosevicu nego prema Zoranu Djindjicu.

Prezentirano bez editorijalnog komentara.

Јабучило

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 09. maj 2022 15:51)

Иста ствар као за Милошевића. Али, занимљиво, све више људи поново сматра да је Милошевић у многоме био у праву. Док се за Ђинђића дешава обрнут процес. А ја не праштам Милошевићу исход рата у Хрватској, нити праштам Ђинђићу понашање током бомбардовања. Мада његова погибија донекле остаје мистерија: зар је могуће да западне службе, које су знале све у вези са Србијом (а ни данас није боље) не упозоре Ђинђића на предстојећи атентат? Или им је такав след догађаја био у интересу? Ако ћемо поштено, Ђинђић на власти није ни стигао да уради ишта на основу чега би се његов рад проценио. Успео је да превратом уз помоћ страних служби обори Милошевића. То је чин чије последице, у најмању руку, тражи историјско преиспитивање.

ok

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.
(pseudo_slucajno, 9. maj 2022 16:19)

A ko je uradio nesto ako smem da pitam

Hary

pre 1 godinu

Đinđić je pre svega bio čovek! Imao je lice, imao je telo. Kakvi su ovo putokazi, kakvo je ovo ismevanje!? Ako to nameravate, nemojte se iživljavati i praviti od komada bezličnog materijala Zorana Đinđića.

Anda

pre 1 godinu

@ Kolega, 9. maj 2022 15:58

Odlican komentar, hvala. Ja sam bila jedna od tih koja je u mladosti pohodila buvljak, i terana od roditelja da obilazi pola grada u potrazi za jeftinijim sapunom. I kosa se prala jednom nedeljno, jer je sampon skup. Tako je bilo, ali sam to potpuno potisnula. Sad zivim na drugom kontinentu, ali mi i dalje ne daju mira ti nekadasnji Milosevicevi glasaci. Od mene bi da ih dotiram, posto su posle punog radnog veka penzije smesno male, a u glavi i dalje ista ogranicenost. Ne vide oni u cemu je problem, i da bi cekali na neophodan pregled po pola godine i duze, da ih ne posaljem kod privatnog lekara.

Da se vratim na temu. Djindjic je suvise kratko bio premijer, i imao je gomilu (prikrivenih) neprijatelja protiv sebe. Dok je on uporno radio na modernizaciji Srbije, Milosevic je uspeo da nas izoluje i da proizvede (bukvalno on) bombardovanje. I Makedonija je imala oruzanu albansku pobunu, pa dva naroda mirno koegzistiraju u nepodeljenoj drzavi. A o Milosevicu je dovoljno reci samo to da mu je sin pravio zabavni park dok su vasi sinovi ginuli na Kosarama. A i onda je Djindjic izdajnik???

Objavite komentar, hvala!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 9. maj 2022 12:51)

Vi takozvani "gradjani", a u stvari poluobrazovani malogradjani, niste zaslužili nikakvo poštovanje svojim budalastim i bezkarakternim ponašanjem poslednjih tridesetak godina, podržavajući licemerno sve ono što tobož osudjujute.
Ali, slažem se sa vama, ne treba da vam postave na Studentski trg spomenik Djindjiću, već spomenik Miri Marković. Tačno to zaslužujete i tačno to ste vi.

Maja

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...

Hentreal

pre 1 godinu

A zasto njemu dizemo spomenik? Ima toliko bitnijih ljudi od njega koji spomenike nemaju! Ne vidim sta je to uradio da bi mu se podigao slomenik?

Srdjan

pre 1 godinu

Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? Čovek koji je doprineo 5.oktobru! Danu kada je Srbija dobila svetlo. Da nije bilo tog dana, mi bi još uvek bili srednjem veku i bilo bi nas više napolju nego u Srbiji. Sada smo na istom putu.
Stefan Nemanja? Nisam umetnik ali nemam neko pozitivno misljenje ali to je samo moje. Smeta mi da je cena spomenika i dalje tajna. Smeta mi da se, u ime patriotizma, prave trgovi loji su prilagodjeni pojedinim idejama. Beograd na vodi čine prelepe zgrade, i voleo bih da živim u takvim zgradama, ali su na potpuno, potpuno pogrešnom mestu. Beograd se nine spustio ma reku mego je dobio Blok 64 na najlepsem mestu u gradu. Da ne ulauimo u to koliko smo izgubili poklanjanjem zemljišta nekome, ali i uredjivanjem o naeem trošlu u tudju korist.
Spomenik Djindjiću je u ovo vreme izliean čin. Nismo ga dostojni. Njegove misli ne dopiru do ove Srbije. Samo rijaliti junaci.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.

kadija

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.

Mare

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.

M.

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.

Neba

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.

saucesnici po profesiji

pre 1 godinu

Mene Djindjic i njemu slicni podsecaju na nesto lose sto zelim da zaboravim, jer mi nije donelo nista dobro. Nije me zaduzio ni sa cim, nista lepo ili ti veselo, pa da me podseca svaki dan kada tu prolazim (jer zivim tu) na njegovu ili ti nasu neuspesnu epizodu iz devedesetih. NE za tu postavku tu, nikako!!! Uredjenje Trga da, ali ne spomenici politicarima ove ili one stranke.
(M., 9. maj 2022 13:50)

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.

Sallas

pre 1 godinu

Predaja predsednika države haškom sudu.
Ustavna povelja SCG ili uvod u rasparčavanje SRJ ili otvaranje kosovskog problema, koji je najverovatnije trebao rešiti efikasno i brzo, tako što bi uvažio proglašenu nezavisnost tkzv. Republike Kosovo.
To je ono što je realno učinio i to je smer njegove politike.
Matiranje ideje da Srbi treba da žive u jednoj državi i vetar u leđa ideji malih država na teritori Balkana, a na uštrb srpskog pitanja svugde gde mu ima mesta.
Ne zaslužuje ni ime da mu se pamti.

Stojadin iz Kursumliju

pre 1 godinu

Odvratno. Zar je to zaslužio? Falusni spomenik strelicu. Debilizam liberalni.
(Elezar, 9. maj 2022 12:52)

A sta je zasluzio? Nije on nista zasluzio, jer mu nije ni data prilika da nesto zasluzi. U tom smislu svako postavljanje nekakvih obelezja posvecenih njemu, nazivanje ulica i trgova njegovim imenom suvisno je i glupo... neukusno.

Maja

pre 1 godinu

@Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva,

Pa Sveti Sava ima svoj Hram tamo gde mu je i mesto. I da se razumemo, Stefan Nemanja izgleda kolosalno i bas mu prilici mac, ne krst, a sam Trg je dobio sa njime izuzetnu vrednost i monumentalnost i bas je za divljenje. A ko je Djindjic, pa da mu se dize spomenik usred Beograda? Uz duzno postovanje, ali ne tu i ne takva nakaradna postavka. I kao sto neko rece, dosta vise spomenika politicarima i tragicarima iz proslosti. Pa valjda tu treba neka velelepna skulptura i fontana, pa svi da uzivamo, a ne da zaobilazimo, jer iskreno mene Djindjic ne asocira na nista lepo i dobro!!

mariner 10

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...

markos

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30

pa onda neka ta grupica postovaoca lika i dijela Zorana Djindjica postave taj spomenik u svom podrumu ili nekom svom privatnom mijestu. I ja bi da postavim spomenik cica Dazi u Tasmajdanskom parku pa ne mogu, a ima u Srbiji vise postovaoca njegovog dijela nego Djindjicevog

Lokomotiva

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani

Djordje

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.

neutral felš

pre 1 godinu

Pored njega stavite slobodno i Klintona Obamu ovog izlapelog Bajdena.E šta dsusvaŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠočćekaše građani
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:25)

čim se iznervira, ode tastatura...

stvarno moram da pitam, kako te bre nije sramota da porediš jednog djindjića, vanserijskog doktora filozofije i jednog od glavnih menadžera pada jednog takvog štetnog uzurpatora poput miloševića, sa kojekakvim politickim šalabajzerima? donekle izuzetak obami, odradio je dobar posao, ali ova dva prosto i sigurno su par levela ispod.
čitam komentare, i čudim se kako vas je lako naterati da volite svoje rodjene dušmane koji su vam upropastili i tadašnjost i sadašnjost i opelješili budućnost i kompromitovali prošlost. zato sto vam se udvaraju, zato što nonstop izjavljuju ljubav vama i državi? a smetaju vam oni koji su bili protiv protiv takvih i bili prebijani i ubijani.
tvoj komentar prosto najviše viri iz te tužne kaljuge.

Marko

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!
(Desa, 9. maj 2022 13:38)

Niko ne "dize" spomenike politicarima, ali ovaj covek je ubijen kada je obavljao funkciju predsednika Vlade RS, siguran sam da cete se sloziti da bez obzira na politiku i slaganje ili neslaganje sa necijom politikom sve to pada u vodu kada se radi o necijem zivotu, u svakom slucaju spomenik Djindjicu nema nikakve veze sa politikom.

pseudo_slucajno

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.

Kolega

pre 1 godinu

Ogromna vecina naroda u Srbiji koja glasa uvek za iste i zivi odvratno i pogresno u vecitoj igri shtokholmskog sindroma a za svoj odvratan zivot krivi one za koje nikad nije glasala jednostavno NIJE dostojna ni spomenik da podigne Zoranu Djindjicu, div junaku filozofije i moderne politike. Iako bi jos sapune kupovala na haubama u Bulevaru i oblacila se na buvljaku da nije bilo njega, njegove hrabrosti, pameti i preduzimljivosti. Ovima sto pricaju o prizivanju NATO bombardovanja i slicne DB baljezgarije koje se valjaju 25 godina, mogu samo da kazem da mi je komsija rekao a on je cuo od tetke da oni drze zatvorene devojcice kod sebe u podrumu i seksualno ih iskoriscavaju. I sta cemo sad? Koliko ste glupi, podli, nedostojni bilo cega! Zavestajte organe i skacite sa mosta. Koja je poenta vasih zivota?!

Sto juznije to tuznije

pre 1 godinu

Zašto da ima ulicu i spomenik? Zato što je jedan od naših vladara koji su hteli da promene nešto kao Knjaz Mihailo koji ima centralnu ulicu i spomenik.
(Neba, 9. maj 2022 12:53)

A Djindjic je bio vladar? Ne verujem da je to i sam mislio, a da je nesto hteo da promeni isto ne znamo, jer ne znamo ni kakav bi "vladar" bio.

lennox

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?
(Trifun, 9. maj 2022 13:15)

Da, tajna poruka je poslata samom Djindjicu.

M.

pre 1 godinu

@Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija,

Haha. Jednocelijski organizam pokusava da se izrazi i bude pametan. Sedi dole, jedan. Ne ide ti. Treba malo vise mozga takvima poput tebe, da bi shvatili da ne zelimo da tu bude takva ruzna postavka Djindjica ili ti bilo kog politicara iz bilo koje stranke. Tu je mesto lepoj fontani ili nekom umetnickom delu za divljnje ne samo svih nas, vec svih onih koji posete Beograd i zele da vide nesto lepo. A o ovoj Srbljanovic, nemam nista dobro da kazem, samo se nadovezuje da na to da taj spomenik (postavka) ne treba da bude tu!!!

55

pre 1 godinu

Срби су једини народ који диже споменик својим издајницима.
(Nikola, 9. maj 2022 14:35

Pa koliko ja znam, jedini koji ima spomenik od svih srpskih izdajnika je Draža Mihajlović. Nema ga ni Milošević, ni Ratko Mladić, ni Karadžić, ni Legija, ni Arkan, ni Šešelj, a ispunili su sve želje svim neprijateljima Srbije i Srba.

Dragivoje iz Surdulicu

pre 1 godinu

Da li se umetnik zenskog roda i dalje u Srbiji naziva umetnicom ili je i to promenjeno pa umetnica nije vise umetnica, nego umetniskinja. Pitam za dedu, koji se vise ne snalazi u novo-drugosrbijanskom srpskom jeziku.

Limar neće doći

pre 1 godinu

Trebalo nam je dvadeset punih godina da dodjemo do spomenika ubijenom premijeru.
Kad bolje razmislim, čudan smo mi neki narod, posebno kada su u pitanju spomenici i obeležavanja nekih tragičnih dogadjaja u našoj istoriji.
Posle gotovo osamedeset godina realizuje se ideja spomen parka na Sajmištu gde je bio logor, Nikola Tesla je dobio svoje mesto na aerodromu posle toliko decenija i decenija a mnogi velikani svetskog renomea ponikli iz našeg naroda i naše kulture još čekaju.
Čudan smo mi neki narod, divimo se tudjoj kulturi, tudjim spomenicima i tradiciji a za naše ima vremena.

Milos

pre 1 godinu

Sta je vise sa ovim nasim politicarima i nekakvim aktivistima i slicnim spodobama? Tu uopste ne treba spomenik i to ubijenom politicarui ili nekakvim mucnim desavanjima iz ratne proslosti? Sta, da nas podseca stalno? Pa valjda treba nesto veselije, neki Trg sa prelepom fontanom, neka lepa, umetnicka skulptura ili delo da dolazi ceo svet da se divi i uziva.. Dosta vise ovih i slicnih nakaradnih ideja i spomenika!!!Ne zelimo spomenik te vrste na tom mestu.

Desa

pre 1 godinu

Politicarima ne bi trebalo praviti spomenike.
Nekima ljudima su bili mili, ali drugima bas i nisu!
Vremenom, menja se stav naroda, politike, sveta...
Rusiti ih nije civilizovano,
a desavalo se, sirom sveta!

Tor

pre 1 godinu

Ako je ovo vrhunsko delo koje razumeju samo nadprosecno iteligentni, a spomenik stefanu nemanji (za koji smatram da je prevelik) je ruglo koje treba srusiti ili odneti negede bogu iza nogu i koji je ok samo zatucanim i krezubim, onda se lako priklanjam zatucanima i krezubima jer to su moja braca i sestre, "intelignecija" neka vodi svoje zivote u svom paralelnom univerzumu. Vole ljudi da izmisljaju simbolike i da od sebe prave neke velike intelekte iako skoro niko drugi o njima to ne misli

kvasac

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Na greškama se uči, ali treba vremena.
Baci peglu, pa operi zube.

kvasac

pre 1 godinu

Visecelijski organizmi ovoh prostora koji nisu odmakli dalje od mrtve prirode na bombonjeri tri zivota da zive nece razumeti modernu umetnost. Oni i dalje kapiraju da umetnik mora da bude fotoaparat. Tuga. Za sta ovaj covek dade glavu. Za kakvo stado i blejace. tuga velika.
(kadija, 9. maj 2022 14:25)

Još neko kopa, muftija!!

Bebi

pre 1 godinu

Da ste ga slusali tada da nebi izgubili ovoliko godina i sami sebi pa i nas suseda ... https://www.facebook.com/biljanarastovac.oluic/videos/367369384910536/

mariner 10

pre 1 godinu

Bruka i sramota da se pravi spomenik čoveku koji je tražio od Natoa da se izvrši kopnena ofanziva na Srbiju i njene građane i sve to izađe na videlo u Nemačkom Špiglu kakva je vlast možete u najavi praviti spomenik i Draškoviču čoveku koji je ljubio ruke lbrajtovi onom zlu od Žene koja je zagovarala ubijanje dece a još slađe da se ubija Srbski narod.Naravno da joj ljubio ruku kad su mu pravili kampanju da dođe na položaj umesto Slobe u Srbji da se pokloni kosovo i rasparča još ostatak na vojvodinu i Sanđak uvak je nalazio prijatelje među likovimas kakav je onaj debeli Čanak.Moogli bi komotno da sebe nazovu stranka za parčenje Srbije i sve radi zbog novca.
(slaviša šmigič, 09. maj 2022 15:05)


mirko pazi mozak.

Kiki

pre 1 godinu

Mozda ova doticna osoba mili da je simpaticna, ali nije. Suprotno, da ne kazem iritantna, pa cak i neku grublju rec da upotrebim, nece biti ni objavljeno. Ali stoji. Ovakve stvari ili ti uredjenje trgova treba dati pravim umetnicima i ljudima koji vole Srbiju u celini. Ne parcijalno kao Srbljanovicka. Njeno misljenje je diskutabilno i ne predstavlja vecinu nas, prema tome i njenom delu tu nije mesto. Kod sebe u dvoristu, ona moze da podigne spomenik kome hoce, ali ne u moje ime i na Studendskom trgu.

Milos

pre 1 godinu

@Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super. Vama je ova i ovakva drzava bas super: na prelazu iz feudalne despotije u kapitalizam robovlasnickog tipa.
Sva sreca pa sam od vas odavno utekao.
(saucesnici po profesiji

Samo ti prijatelju ostani tamo gde si odavno utekao od nas, a mi cemo ovde da odlucujemo sta i kako, ali sigurno neces ti da nam krojis kapu, jer mislis da si pametan ili bolji. A mi ovde ne zelimo jednostavno ovu mizernu postavku na ovom mestu u ovom datom trenutku. Kakav bre Sloba i Djindjic ili ti bilo ko iz tog doba, fuj. To je vec odavno proslo vreme i nije im mesto u obliku mizernih skulptura u centru Beograda. Sto dalje.

Milos

pre 1 godinu

Pa ocigledno je da se mnogima ne svidja delo Zorana Djindjica, drugima se ne svidja nazovi skulptura nazovi umetnice (Srbljanovic)... Mnogima se ne svidja ni jedno ni drugo. Od tih "milion" ostalo je nista isto kao i od Pet miliona. Osipa se podrska vremenom, ljudi postaju svesniji svega i ne podrzavaju vise svasta...Sve u svemu nije mu mesto tu, a pogotovu sto je nakaradno i ne trebaju nam jos dodatne podele i rasprave.

Milos

pre 1 godinu

@muka mi je kad vidim ove matore titove komunjare
(ma,

Prividja ti se ocigledno i mucnina dolazi od halucinacija. Smanji malo narkotike bice ti bolje. Kakav Tito. To je bilo u proslom veku odavno. Ovde se radi o tome da buduce pa vec i sadasnje generacije nemaju veze sa Djindjicem i sa njegovom ostavstinom. Prema tome nije mu ni mesto ni momenat na Studentskom trgu.

Bosko

pre 1 godinu

Spomenik jednom događaju može da bude apstraktan,takav da mora da se tumači , su ne mora.Spomenik jednom čoveku mora da ima lice , onakvo kakvog ga se sećamo.Ovo je čista sprdacina , nije čak ni umetnost ,makar od umetnika stvorena.

Geo neo seo jeo teo liberalizam

pre 1 godinu

Biljana, može li jedan spomenik za Marinu, Milana Mladenovića i Čedi za života, samo da ne bude reket? Mačko, iznenadi nas kreativno i beogradsko-prozapadno. Vole te tvoji ruralci nepismeni, neuki i neprosvetljeni.

mnogo loših odluka je imao Zoran

pre 1 godinu

Svi ovi koje Djindjic "ne asocira ni na sta dobro" su oni isti koji su vikali Slobo-slobodo i kojima je ova bahata vlast bas super...
(saucesnici po profesiji, 9. maj 2022 14:55)

Pa, nije baš tako.

Lično sam bio u toj stranci od osnivanja, na istoj strani sa Đinđićem,
ali pominjanje Đinđića me asocira na
Aleksandra Vlahovića i pljačkaški model privatizacije,
na ideju "mi ne prodajemo samo fabrike, nego i tržište", na gašenje Beobanke( kojoj svi živi duguju), ... itd.

Na žalost,
ni jedna jedina privatizacija nije donela boljitak društvu,
već samo pojedincima koji su se jeftino obogatili.

Niti jedna stranka nije bila protiv takve privatizacije,
niti je dan danas.

Najgore od svega je što neuki narod veruje da je pitanje upravljanja neraskidivo vezano za pitanje vlasništva, što ni na "trulom zapadu" nije većinski stav.

Tačno i jasno se vidi da nam je svet kao narodu, smo još uvek u 19. veku, gde su "gazde" nosioci privrednog razvoja.

a

pre 1 godinu

Фалусни симбол !?Многи виде што желе да виде.Стрела је нешто друго.Иначе Биљана
воли да се залепи уз повезане,наместиће јој коју кинту.Може и наручени текст.А и
тај "круг двојке".Вређа Стефана Немању а ово хвали.Важно је увек бити уз моћне,па
макар и "гаће скидали".Срећом по Србе још нису преовладали.

Maja

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex,

Pa nije tacno. Da li si svestan sta je milion ljudi?? Nemoguce, Titu nije bilo toliko?? Pod dva gadi se sam sebi, jer verujes u lazi, ima nas koji ne verujemo u to sve i zato nam nije stalo do tog iskrivljenog spomenika doticne nazovi umetnice...

Trifun

pre 1 godinu

Boze mi oprosti! Spomenik posvecen Zoranu Djindjicu,tragicno ubijenom premijeru Srbije,asocira na "srednji prst". Da li je autor time poslao neku tajnu poruka ili sta li je?

Srbi, glupi gedzovani

pre 1 godinu

@Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 9. maj 2022 15:51)

Tad je to bilo iz pijeteta prema pokojniku koji je na zalost ubijen, i kako se kaze "O pokojniku sve najlepse". A sad je proslo dovoljno vremena, skoro 20 godina, da se moze njegov uticaj i znacaj za Srbiju oceniti. Ono po cemu ce ostati zapamcen je da je kidnapovao bivseg predsednika i da ga je poslao da mu drugi sude na VIDOVDAN 28 juna 2001. Ne 26, ne 27 vec bas 28. juna i to bas na Vidovdan.
(Djordje, 9. maj 2022 18:39)

Ne gresi dusu, nije Djindjic kidnapovap Milosevica i izrucio ga u nepovrat, to je uradio Ceda Jovanovic licno kome ni danas zbog toga dlaka s glave ne fali i koji i danas rovari protiv Srbije kao da sutra ne postoji. Egzistencija takvog kvislinga moguca je samo medju anacionalnim, autosovinistickim debilnim Srbima. Da hrvati imaju jednog takvog u hrvatskoj odavno bi ga mrak progutao.

Maja

pre 1 godinu

@Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 09. maj 2022 12:51)

valjda ćeš jednom završiti taj fakultet a ne samo svaki dan da visiš na studentskom trgu...
(mariner

E bas necu, moze mi se. A po tvom pravopisu, vidi se da nisi zavrsio ni osnovnu. Ali, ponavljam, za sve nas koji zivimo tu i prolazimo svaki dan, ne za ovu nakaradnu postavku bilo gde u centru Beograda. Toliko nisko sa neukusom nismo pali. A ova Srbljanovicka moze svoje "umetnicke" sposobnosti kod sebe kuci, ne na Studentskom trgu i ne u ime svih nas.

Radojko iz Leskovac

pre 1 godinu

Pravda za Biljanu Srbljanovic alijas Leyu Keller. Za srpskog Dzona Kenedija, Zorana Djindjica, ovaj plekani spomenik je vise nego "dobro osmisljen", jer ni bog ne zna sta on predstavlja.

Hamurabi

pre 1 godinu

Haha, a ružan im je Stefan Nemanja - kičast, sa kuglom, sa mačem. Dame i gospodo, apostolškinja umetnosti Srbljanović Bica pokazuje umetnost Srbadiji neukoj.
(Hamurabi, 9. maj 2022 12:57)

Kod Stefana Nemanje su pogrešili jer je prvobitno bilo zamišljeno da nosi krst, a onda su mu umesto krsta stavili mač te sad izgleda neprirodno jer se mač ne drži onako. Ali i bolje da je mač jer je Stefan Nemanja bio ratoboran ćovek, a ne miroljubivi hrišćanin.

Da sam se ja pitao napravio bih spomenik Svetom Savi, a ne Stefanu Nemanji. Što se tiče vladara, njihove skulpture bi pravio na jednom mestu, u nekoj aleji, a ne na trgu. Na trgu treba graditi spomenike humanistima, a ne osvajačkim vladarima kojima su ruke krvave. Stefan Nemanja je bio osvajač, a ne borac za oslobođenje. Istorija ga treba ispoštovati kao nekoga ko je bio deo srpske istorije, ali ne i čoveka kome se treba diviti.
(Lokomotiva, 09. maj 2022 13:38

Hvala Bogu nisu pitali ni tebe ni mene. Valjda u ovoj zemlji ima nekih talentovanih, obrazovanih umetnika. Ne slažem se sa tobom - trebalo je Nemanji podići spomenik, ako ništa, samo zbog histerije ovih liberalčuga. Poenta mog komentara je da se, gorespomenuta liberalština serbska mesecima, godinu - dve ne znam ni sam, zgražavala nad spomenikom, te kič, te kugla, te veliki, te ružan, te ne uklapa se. Slažem se, možda je trebao krst, možda Sava, svakako je bio preskup, ali to njima nije bio problem. Oni su pokušavali da vlast prikažu kao nepismenjake i umetničke analfabete koji nisu sposobni da uređuju Beograd, tj. centar Beograda, a tamo Borča i Marinkova Bara može. Nedugo potom, perjanica drugosrbijanske misli, Bica antiSrbljanović, napravi spomenik čoveku reformatoru, simbolu modernosti i evropskog puta Srbije i napravi ovo! Strelicu koja pokazuje ka nebu?! Jedan ogromni, polegnuti, iskopirani, pravljen u Kini... znak Najke... koji će kroz ona tri megafončića na sebi po ceo dan da trtlja inspriacione govore. Ono skoro kao reklama za isti brend, just do it! A to koliko se ovo ne uklapa ovde između 19.vekovnog Kapetan Mišinog zdanja i studentskog parka i socijalističkog Filozofskog... to je tek za rubriku verovali ili ne.

Jeremija

pre 1 godinu

Taština praznine i kvazi umetničarenje. Ovakva skalamerija može eventualno da opstane kao "umetnička instalacija" u nekoj galeriji ili izložbenom pristoru, ali nikad ne može da bude normalan spomenik bilo kome. Kada će dotična i njoj slični to da shvate? Još su gori oni sa sindromom "carevog novog odela' koji se ovoj "umetnosti" dive. Po čemu je ova skalamerija koja "govori" bolja od fontane koja "peva"? Ako je nekohteo da napravi sprdnju sa Đinđićem nije to mogao bolje da uradi.

Inception

pre 1 godinu

Ovo je apstraktan spomenik,nije klasican. Ljudi koji negoduju zbog izgleda spomenika se ne razumeju u umetnost. Ovo je 21. vek ne moraju svi spomenici da budu klasicni. Ovaj spomenik su odabrali ljudi koji su postovaoci lika dela Zorana Djindjica.
(Mare, 09. maj 2022 13:30)


Objasnite sta doticnu kvalifikuje za izradu pomenute instalacije. Koliko znam, ona je spisateljica, kako se to sada moderno kaze.

Kiki

pre 1 godinu

@Da li je moguće da ima toliko mrzitelja Djindjića? ....
(Srdjan,

Nije stvar u tome da li neko voli ili mrzi Djndjica. Niko njega ne mrzi, vec smo protiv ovih i slicnih nakaradnih spomenika (postavki) pogotovu u centru grada na sred Studentskog trga. I to od strane jedne upitne osobe poput ove Srbljanovic. Nista tu nije kako treba. O tome se radi..

ok

pre 1 godinu

Споменик баш говори о ономе што је Ђинђић урадио. Једно велико и просто НИШТА.
(pseudo_slucajno, 9. maj 2022 16:19)

A ko je uradio nesto ako smem da pitam

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Питам се, питам: да л' је споменик риболовачкој удици, да л' је сидру, да л' је дршци разбуцаног кишобрана, знам да нечем јесте - али не знам чему.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.

Nikola München

pre 1 godinu

Mislim da su pre trebali da pitaju familiju pokojnog Đinđića. Pošto za mene B. Srbljanović više od 20 godina ne predstavlja ništa bitno, ne pratim ni njen privatni život. Ali jel' može neko da mi objasni zašto koristi ime Leya Keller ili kako beše? Dobro, ne zovem se ni ja Zagor, zvezdarski, ali ja i nisam javna osoba i ne pišem na Twitteru svoje vesti.
(Zagor, zvezdarski, 9. maj 2022 16:52)

Ona je bila udata za nekog francuskog kulturnjaka koji se je Keller prezivao. Keller je ustvari nemacko prezime, a znaci podrum.

Anda

pre 1 godinu

@ Kolega, 9. maj 2022 15:58

Odlican komentar, hvala. Ja sam bila jedna od tih koja je u mladosti pohodila buvljak, i terana od roditelja da obilazi pola grada u potrazi za jeftinijim sapunom. I kosa se prala jednom nedeljno, jer je sampon skup. Tako je bilo, ali sam to potpuno potisnula. Sad zivim na drugom kontinentu, ali mi i dalje ne daju mira ti nekadasnji Milosevicevi glasaci. Od mene bi da ih dotiram, posto su posle punog radnog veka penzije smesno male, a u glavi i dalje ista ogranicenost. Ne vide oni u cemu je problem, i da bi cekali na neophodan pregled po pola godine i duze, da ih ne posaljem kod privatnog lekara.

Da se vratim na temu. Djindjic je suvise kratko bio premijer, i imao je gomilu (prikrivenih) neprijatelja protiv sebe. Dok je on uporno radio na modernizaciji Srbije, Milosevic je uspeo da nas izoluje i da proizvede (bukvalno on) bombardovanje. I Makedonija je imala oruzanu albansku pobunu, pa dva naroda mirno koegzistiraju u nepodeljenoj drzavi. A o Milosevicu je dovoljno reci samo to da mu je sin pravio zabavni park dok su vasi sinovi ginuli na Kosarama. A i onda je Djindjic izdajnik???

Objavite komentar, hvala!

Јабучило

pre 1 godinu

Kazu da je milion ljudi bilo u povorci na dan sahrane.
Pogledajte sta ti isti ljudi misle samo 20 godina kasnije.
Gadi mi se da citam.
(ex, 09. maj 2022 15:51)

Иста ствар као за Милошевића. Али, занимљиво, све више људи поново сматра да је Милошевић у многоме био у праву. Док се за Ђинђића дешава обрнут процес. А ја не праштам Милошевићу исход рата у Хрватској, нити праштам Ђинђићу понашање током бомбардовања. Мада његова погибија донекле остаје мистерија: зар је могуће да западне службе, које су знале све у вези са Србијом (а ни данас није боље) не упозоре Ђинђића на предстојећи атентат? Или им је такав след догађаја био у интересу? Ако ћемо поштено, Ђинђић на власти није ни стигао да уради ишта на основу чега би се његов рад проценио. Успео је да превратом уз помоћ страних служби обори Милошевића. То је чин чије последице, у најмању руку, тражи историјско преиспитивање.

Zoran Z.

pre 1 godinu

Djindjic je bio intrligentan, racionalan, zapadno orjentisan(mogu da razumem sto to neki ne vole), ali je voleo svoju zemlju i zaslužuje poštovanje.

Biljana ne voli i ne poštuje i ne zaslužuje da se trpa u isti kos sa njim.

A što se "spomenika" tiče, to može da se dopadne samo onima koji misle da umetnost treba da se "razume" a ne da ima objektivne estetske vrednosti.

Djokica

pre 1 godinu

@Sallas

Lose pamtis. Djindjic je bio taj koji je vratio vojsku u Kopnenu zonu bezbednosti. Vise puta je trazio da pocnu pregovori o Kosovu i trazio da se odredba o povratku srpske vojske i policije na Kosovo (iz aneksa Rezolucije 1244) sprovede u delo. Imam poznanike koji su u to vreme radili u Generalstabu, pa znam. Kada je najavio da ce konacno ozbiljnije poceti da se bavi pitanjem Kosova ubijen je par dana nakon te izjave. Za razliku od tzv patriota koji su jos 90-ih saradjivali s albanskim kriminalcima i formirali mrezu krijumcarenja na severu Kosova, Djindjic je hteo da na tom delu srpske teritorije uspostavi srpsku vlast i razjuri kojekakve lopove i kriminalce koji su se nakupili u lokalnoj vlasti dole. Djindjic je stradao od iste ruke kao i kasnije Oliver Ivanovic. A vi i dalje verujte kriminalcima i njihovim tabloidima.

Hary

pre 1 godinu

Đinđić je pre svega bio čovek! Imao je lice, imao je telo. Kakvi su ovo putokazi, kakvo je ovo ismevanje!? Ako to nameravate, nemojte se iživljavati i praviti od komada bezličnog materijala Zorana Đinđića.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Pa da li nas neko nesto pita uopste? Prvo nije mu tu mesto na Studentskom trgu. Drugo, mozda ne zelimo da nam ovakve kvazi osobe rade i uredjuju trgove i nabacuju svoje nakaradne ideje. Malo vise postovanja za nas gradjane i ostale, koji mislimo drugacije. NE za ovu postavku! Ne zelim da gledam Djindjica tu svaki dan. Uz duzno postovanje njemu, ali ne tu...
(Maja, 9. maj 2022 12:51)

Vi takozvani "gradjani", a u stvari poluobrazovani malogradjani, niste zaslužili nikakvo poštovanje svojim budalastim i bezkarakternim ponašanjem poslednjih tridesetak godina, podržavajući licemerno sve ono što tobož osudjujute.
Ali, slažem se sa vama, ne treba da vam postave na Studentski trg spomenik Djindjiću, već spomenik Miri Marković. Tačno to zaslužujete i tačno to ste vi.

DEDA CVETKO

pre 1 godinu

Paradoksalno, ali istinito: istorija ce biti blaza prema Slobi Milosevicu nego prema Zoranu Djindjicu.

Prezentirano bez editorijalnog komentara.