Četvrtak, 05.05.2022.

21:05

Prva zemlja u svetu koja priznaje životinje kao emotivna bića - šta mislite o tome? ANKETA

Izvor: index.hr

Prva zemlja u svetu koja priznaje životinje kao emotivna biæa - šta mislite o tome? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Пси не само да су емотивна, они су хипер емотивна бића! Не могу да схватим и да прихватим да постоје људи који их не сматрају хиперемотивним или бар само емотивним!

Nije lako sa ljudima, ali...

pre 1 godinu

Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.
Možda je problem u tebi, pa ne možeš sa ljudima, svako treba prvo da pođe od sebe.

Maca

pre 1 godinu

Poznajući Zapad, zvuči kao priprema terena za legalne ljudsko-pseće brakove.
(Dog-human pride, 5. maj 2022 22:42)

Ovo "poznajuci" bez izuzetka ukazuje da se radi o nekome ko je od Zapada video uvr' glave buvljak u Segedinu ili rad na crno (plocice ili kopanje temelja za supu) u Austriji.
Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu\, i za to vam uzimaju debele pare.
(haha, 27. maj 2022 13:42)

Još jedan ravnozemljaš i teoretičar zavere, rekli bi neki.

haha

pre 1 godinu

Sodomija je izgleda biti zvanično legalizovana. Verovatno će neko da se seti da otvori i sexy šop sa sodomičare. Eto nove ideje za zaradu. Ionako je sve ovo oko kučića samo dobar biznis, kakve crne emocije, kao bajagi kuče te voli, to je samo nametnuto,umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu i za to vam uzimaju debele pare.

Gojko

pre 1 godinu

Srećna porodica nekada: mama, tata, bata seka.Sledi mama tata jedno dete i kuca.Pa dolazi mama tata i samo kuca i na kraju mama i kuca.Nebi me čudilo da uvedu zakon o venčavanju sa kucama ili macama.Nema kraja bolesti. GOSPODE SMILUJ NAM SE.

466453

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 07. maj 2022 13:22)

Pazi, pas voli bezuslovno a ti postavljaš uslov. Zato se i ostaje na ulici.

A ovo sa Britancima:
"zabranu držanja primata kao kućnih ljubimaca"

Znači Mujo, ode Fata, ili beše ode Mujo? :D

Vlada

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 7. maj 2022 13:22)

Hoće to kad ti roditelji ne pruže ljubav pa skičiš okolo na kućne ljubimce.

Trovach

pre 1 godinu

@haha...Evo jednog primera. Ujutro svom psu dam keksic kao poslasticu, a granule su mu stalno na raspolaganju (sam dozira koliko ce pojesti i malo se ugoji tokom zime, a posle smanji tezinu). Kada idem na posao stoji na stepenicama i netremice gleda tuznim pogledom. Kada se vratim sa posla skace kao blesav od radosti i nema sanse da otkljucam kapiju, a da mi ne izlize ruku. Nasa kapija se otkljucava tako da moras proturiti ruku i otkljucati je iznutra. Meni sleduje izlizana ruka, a uljezu...

haha

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...

Prco

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?
(Londoner

Problem je u tvojoj glavi.

Prco

pre 1 godinu

Za razliku od ljudi zivotinje ne lazu ali na njihovu nesrecu ljudi ih vezu iako nikada nece otici od nas ako nisu gladne sto se nama rijetko desava.
Da je pravde nas bi vezali.

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Psima je hiljadama godina mesto uz ljude, što uključuje i gradove od kako postoje. Sa druge strane, stvorenjima poput tebe definitivno nije mesto u gradovima, a ipak ste ovde. Šta ćemo s tim?

Reziel

pre 1 godinu

(Pas nema prirodno stanište, 05. maj 2022 22:50)

Ima, uz čoveka. Stan, kuća, ulica, pećina, šuma, koliba, šator ... gde je čovek tu je pas. Pas nije vuk, nego "čovekov najbolji prijatelj". To mu je smisao života, a mi to često ne razumemo.

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Slažem se, vi sirovine kojima smetaju psi u gradu konačno treba da se oslobodite stega urbanih sredina i vratite na svoje.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Jel treba dzukela da spava u krevetu u posebnoj spavaćoj sobi Ili može u dnevnoj na podu? Pitam za druga?
(Kulov, 5. maj 2022 22:21)


Мој мултимешанац Ђорђе (пета година, 35-40кг, нашла сам га баченог у траву а ни очни капци му нису били отворени) са мном у кревету спава виш моји ногу и никад, али баш никад, нисам ни на трен помислила да то није у реду. Чипован, увек чист, увек нахрањен, редовно вакцинисан, пет редовних шетњи од по пола сата и једна сат и по, редовно пије таблете против унутрашњих и редовно му на врат изливам капсулу против спољних паразита, он и ја смо наше мало двочлано равноправно домаћинство - али је он много равноправнији и њему је све подређено. Непоколебљиво сам беђена да је интелигентнији и осећајнији од аутора коментара на који сад завршавам реплику.

Mare

pre 1 godinu

"Dok ljudi umiru od gladi po africi i aziji ovi ce krenu da zene pse i macke na zapadu...
(Marko, 05. maj 2022 21:34)"

- I sta si ti licno uradio za dobrobit te gladne dece u Africi i Aziji?

Tetreb

pre 1 godinu

Životinje imaju emocije, ali šta znači priznavanje životinja kao emotivnih bića? Pojašnjenje molim.
(ikar, 5. maj 2022 21:25)

Znaci da su generalno ljudi dali sebi previse za pravo.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Marko:

Usvojim gladnog Žuću, on dovede Mazu. Prišljamče se kum Lule i drugarica Gara. Eto, kerće svadbe i šest malih kučića, pa ti gledaj, bato moj! To je bio samo početak...

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ujedinjeno kraljevstvo prva je zemlja koja će zakonski priznati životinje kao emotivna bića.


Наравно да су емотивни! Осећају бол, тугу, усамљеност, радост, досаду, неспокојство, опасност, патњу, жељу за дружењем, жељу за осамом... Између њих и људи постоји само једна разлика: животиње су боље од нас.

Trol

pre 1 godinu

Ovako nešto se čeka i kod nas...svi su oni emotivna bića..Sima, Loki, Lepi, Kira, Bagira, Žućko (jako povređen),Žvakica, Ćuftica, Panta, Antenica, Ćufta, mama Siva, Debela i svi ostali znani i neznani....

Pas nema prirodno stanište

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Nema problema, Rajko, samo još da obznaniš svetu koje je prirodno stanište psa.

mirjana

pre 1 godinu

Mi ne znamo na kom one energetskom nivou funkcionisu.. mi ne znamo koliko su virusi" pametniji" od nas..da se " mimikriraju" I cekaju Dan,za njihovo bolje sutra..mi,ljudski rod mislimo da sve znamo..a, ne znamo nista! Ovladali smo tehnologijom..a,sta je to u odnosu na nepoznato,svuda oko nas?!

B9

pre 1 godinu

Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?
(@8018, 05. maj 2022 21:49) To je ono kraljevstvo za koje Srbi i ostali Sloveni nisu emotivna bića.

XXL

pre 1 godinu

To je trebalo da uradi Srbija prva. Setimo se onog malog terijera koji je dao svoj život da zaštiti devojčicu. Naravno lepo je što mu je podignut spomenik ali njegova žrtva od nas traži više - da se i mi žrtvujemo i priznamo da i životinje imaju osećanja da vole i da pate.

Londoner

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?

Komša

pre 1 godinu

Sankcije za ruske mačke ?
Kako se to uklapa?

Inace smatram da psi i mačke moraju bizi tretirani kao bica a ne kao stvorovi.
Da "vlasnik" psa ili mačke pravno ne bi trebalo da bude vlasnik nego staratelj.
Da se ubistvo ljubimca ili kradja ne mogu tretirati kao "unistavanje tudjih stvari" ili "kradja tudje stvari" vec počinilac mora odgovarati za teze krivično delo .
Psi i macke nisu stvari nego prijatelji.

qq - qq

pre 1 godinu

Pa zar uopšte ima sumnje da su životinje emotivna bića?
(brainstorm, 5. maj 2022 21:17)

naravno da nema, ne bih tamanili tek tako bez uzitka;)

duki

pre 1 godinu

Pobogu, oduvek su prvi u svemu, u mnogo cemu. I ja se pitam kako, kad ih pogledam celokupno, ali to je cinjenica. Ostavi nasu "ljubav" prema njima sa strane, dominantna nacija oduvek bila.

Silvester

pre 1 godinu

Krijumčari štenaca? Upropastiše posao domaćim štancerima. Lep biznis su od toga razvili. Što se tiče električnih ogrlica, ako nisi dovoljno inteligentan da psa koji ima intelekt dvogodišnjeg deteta nadmudriš i na finjaka nateraš da uradi ono što želiš, onda pas definitivno nije za tebe. Trenutno najbolji dreser u Srbiji, lepo je rekao ko Teletakt ogrlicu stavi psu, stavio bi je i detetu da zakon to dozvoljava.

Rajko

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Da zivotinje, ili bar psi, osecaju, imaju emocije - IMAJU !. E sad da li to treba staviti u zakon ?... nisam bas siguran u takva preterivanja. U svakom slucaju eticki nije jednostavno pitanje !

Misa

pre 1 godinu

Dobro je da su se bar sad setili. Svi ti zakoni postoje vec odavno u nordijskim zemljama. Oni su bez problema mogli te iste zakone da donesu dok su bili u EU.

Djoksa

pre 1 godinu

Ovde se ustvari i ne radi stvarno o tome da li su životinje emotivna bića ili nisu (mnogi ljudi su su sociopate i psihopate pa im niko zbog toga ne uskraćuje ljudska prava). Ovde se radi o tome da mi kao dominantna vrsta na ovoj planeti dajemo pravo slabijima od nas da žive dostojanstven i ispunjen život a ne da im jedina svrha u životu bude da budu naši ljubimci ili naša hrana.

Djoksa

pre 1 godinu

Ovde se ustvari i ne radi stvarno o tome da li su životinje emotivna bića ili nisu (mnogi ljudi su su sociopate i psihopate pa im niko zbog toga ne uskraćuje ljudska prava). Ovde se radi o tome da mi kao dominantna vrsta na ovoj planeti dajemo pravo slabijima od nas da žive dostojanstven i ispunjen život a ne da im jedina svrha u životu bude da budu naši ljubimci ili naša hrana.

Komša

pre 1 godinu

Sankcije za ruske mačke ?
Kako se to uklapa?

Inace smatram da psi i mačke moraju bizi tretirani kao bica a ne kao stvorovi.
Da "vlasnik" psa ili mačke pravno ne bi trebalo da bude vlasnik nego staratelj.
Da se ubistvo ljubimca ili kradja ne mogu tretirati kao "unistavanje tudjih stvari" ili "kradja tudje stvari" vec počinilac mora odgovarati za teze krivično delo .
Psi i macke nisu stvari nego prijatelji.

Pas nema prirodno stanište

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Nema problema, Rajko, samo još da obznaniš svetu koje je prirodno stanište psa.

Tetreb

pre 1 godinu

Životinje imaju emocije, ali šta znači priznavanje životinja kao emotivnih bića? Pojašnjenje molim.
(ikar, 5. maj 2022 21:25)

Znaci da su generalno ljudi dali sebi previse za pravo.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ujedinjeno kraljevstvo prva je zemlja koja će zakonski priznati životinje kao emotivna bića.


Наравно да су емотивни! Осећају бол, тугу, усамљеност, радост, досаду, неспокојство, опасност, патњу, жељу за дружењем, жељу за осамом... Између њих и људи постоји само једна разлика: животиње су боље од нас.

Misa

pre 1 godinu

Dobro je da su se bar sad setili. Svi ti zakoni postoje vec odavno u nordijskim zemljama. Oni su bez problema mogli te iste zakone da donesu dok su bili u EU.

XXL

pre 1 godinu

To je trebalo da uradi Srbija prva. Setimo se onog malog terijera koji je dao svoj život da zaštiti devojčicu. Naravno lepo je što mu je podignut spomenik ali njegova žrtva od nas traži više - da se i mi žrtvujemo i priznamo da i životinje imaju osećanja da vole i da pate.

Londoner

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?

B9

pre 1 godinu

Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?
(@8018, 05. maj 2022 21:49) To je ono kraljevstvo za koje Srbi i ostali Sloveni nisu emotivna bića.

Silvester

pre 1 godinu

Krijumčari štenaca? Upropastiše posao domaćim štancerima. Lep biznis su od toga razvili. Što se tiče električnih ogrlica, ako nisi dovoljno inteligentan da psa koji ima intelekt dvogodišnjeg deteta nadmudriš i na finjaka nateraš da uradi ono što želiš, onda pas definitivno nije za tebe. Trenutno najbolji dreser u Srbiji, lepo je rekao ko Teletakt ogrlicu stavi psu, stavio bi je i detetu da zakon to dozvoljava.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Jel treba dzukela da spava u krevetu u posebnoj spavaćoj sobi Ili može u dnevnoj na podu? Pitam za druga?
(Kulov, 5. maj 2022 22:21)


Мој мултимешанац Ђорђе (пета година, 35-40кг, нашла сам га баченог у траву а ни очни капци му нису били отворени) са мном у кревету спава виш моји ногу и никад, али баш никад, нисам ни на трен помислила да то није у реду. Чипован, увек чист, увек нахрањен, редовно вакцинисан, пет редовних шетњи од по пола сата и једна сат и по, редовно пије таблете против унутрашњих и редовно му на врат изливам капсулу против спољних паразита, он и ја смо наше мало двочлано равноправно домаћинство - али је он много равноправнији и њему је све подређено. Непоколебљиво сам беђена да је интелигентнији и осећајнији од аутора коментара на који сад завршавам реплику.

duki

pre 1 godinu

Pobogu, oduvek su prvi u svemu, u mnogo cemu. I ja se pitam kako, kad ih pogledam celokupno, ali to je cinjenica. Ostavi nasu "ljubav" prema njima sa strane, dominantna nacija oduvek bila.

Mare

pre 1 godinu

"Dok ljudi umiru od gladi po africi i aziji ovi ce krenu da zene pse i macke na zapadu...
(Marko, 05. maj 2022 21:34)"

- I sta si ti licno uradio za dobrobit te gladne dece u Africi i Aziji?

Reziel

pre 1 godinu

(Pas nema prirodno stanište, 05. maj 2022 22:50)

Ima, uz čoveka. Stan, kuća, ulica, pećina, šuma, koliba, šator ... gde je čovek tu je pas. Pas nije vuk, nego "čovekov najbolji prijatelj". To mu je smisao života, a mi to često ne razumemo.

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Psima je hiljadama godina mesto uz ljude, što uključuje i gradove od kako postoje. Sa druge strane, stvorenjima poput tebe definitivno nije mesto u gradovima, a ipak ste ovde. Šta ćemo s tim?

Rajko

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.

Trol

pre 1 godinu

Ovako nešto se čeka i kod nas...svi su oni emotivna bića..Sima, Loki, Lepi, Kira, Bagira, Žućko (jako povređen),Žvakica, Ćuftica, Panta, Antenica, Ćufta, mama Siva, Debela i svi ostali znani i neznani....

Vlada

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 7. maj 2022 13:22)

Hoće to kad ti roditelji ne pruže ljubav pa skičiš okolo na kućne ljubimce.

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Slažem se, vi sirovine kojima smetaju psi u gradu konačno treba da se oslobodite stega urbanih sredina i vratite na svoje.

Prco

pre 1 godinu

Za razliku od ljudi zivotinje ne lazu ali na njihovu nesrecu ljudi ih vezu iako nikada nece otici od nas ako nisu gladne sto se nama rijetko desava.
Da je pravde nas bi vezali.

mirjana

pre 1 godinu

Mi ne znamo na kom one energetskom nivou funkcionisu.. mi ne znamo koliko su virusi" pametniji" od nas..da se " mimikriraju" I cekaju Dan,za njihovo bolje sutra..mi,ljudski rod mislimo da sve znamo..a, ne znamo nista! Ovladali smo tehnologijom..a,sta je to u odnosu na nepoznato,svuda oko nas?!

haha

pre 1 godinu

Sodomija je izgleda biti zvanično legalizovana. Verovatno će neko da se seti da otvori i sexy šop sa sodomičare. Eto nove ideje za zaradu. Ionako je sve ovo oko kučića samo dobar biznis, kakve crne emocije, kao bajagi kuče te voli, to je samo nametnuto,umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu i za to vam uzimaju debele pare.

Gojko

pre 1 godinu

Srećna porodica nekada: mama, tata, bata seka.Sledi mama tata jedno dete i kuca.Pa dolazi mama tata i samo kuca i na kraju mama i kuca.Nebi me čudilo da uvedu zakon o venčavanju sa kucama ili macama.Nema kraja bolesti. GOSPODE SMILUJ NAM SE.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Marko:

Usvojim gladnog Žuću, on dovede Mazu. Prišljamče se kum Lule i drugarica Gara. Eto, kerće svadbe i šest malih kučića, pa ti gledaj, bato moj! To je bio samo početak...

Nije lako sa ljudima, ali...

pre 1 godinu

Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.
Možda je problem u tebi, pa ne možeš sa ljudima, svako treba prvo da pođe od sebe.

Trovach

pre 1 godinu

@haha...Evo jednog primera. Ujutro svom psu dam keksic kao poslasticu, a granule su mu stalno na raspolaganju (sam dozira koliko ce pojesti i malo se ugoji tokom zime, a posle smanji tezinu). Kada idem na posao stoji na stepenicama i netremice gleda tuznim pogledom. Kada se vratim sa posla skace kao blesav od radosti i nema sanse da otkljucam kapiju, a da mi ne izlize ruku. Nasa kapija se otkljucava tako da moras proturiti ruku i otkljucati je iznutra. Meni sleduje izlizana ruka, a uljezu...

Prco

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?
(Londoner

Problem je u tvojoj glavi.

haha

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu\, i za to vam uzimaju debele pare.
(haha, 27. maj 2022 13:42)

Još jedan ravnozemljaš i teoretičar zavere, rekli bi neki.

qq - qq

pre 1 godinu

Pa zar uopšte ima sumnje da su životinje emotivna bića?
(brainstorm, 5. maj 2022 21:17)

naravno da nema, ne bih tamanili tek tako bez uzitka;)

466453

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 07. maj 2022 13:22)

Pazi, pas voli bezuslovno a ti postavljaš uslov. Zato se i ostaje na ulici.

A ovo sa Britancima:
"zabranu držanja primata kao kućnih ljubimaca"

Znači Mujo, ode Fata, ili beše ode Mujo? :D

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Da zivotinje, ili bar psi, osecaju, imaju emocije - IMAJU !. E sad da li to treba staviti u zakon ?... nisam bas siguran u takva preterivanja. U svakom slucaju eticki nije jednostavno pitanje !

Maca

pre 1 godinu

Poznajući Zapad, zvuči kao priprema terena za legalne ljudsko-pseće brakove.
(Dog-human pride, 5. maj 2022 22:42)

Ovo "poznajuci" bez izuzetka ukazuje da se radi o nekome ko je od Zapada video uvr' glave buvljak u Segedinu ili rad na crno (plocice ili kopanje temelja za supu) u Austriji.
Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Пси не само да су емотивна, они су хипер емотивна бића! Не могу да схватим и да прихватим да постоје људи који их не сматрају хиперемотивним или бар само емотивним!

Rajko

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.

Londoner

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?

Gojko

pre 1 godinu

Srećna porodica nekada: mama, tata, bata seka.Sledi mama tata jedno dete i kuca.Pa dolazi mama tata i samo kuca i na kraju mama i kuca.Nebi me čudilo da uvedu zakon o venčavanju sa kucama ili macama.Nema kraja bolesti. GOSPODE SMILUJ NAM SE.

haha

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Da zivotinje, ili bar psi, osecaju, imaju emocije - IMAJU !. E sad da li to treba staviti u zakon ?... nisam bas siguran u takva preterivanja. U svakom slucaju eticki nije jednostavno pitanje !

haha

pre 1 godinu

Sodomija je izgleda biti zvanično legalizovana. Verovatno će neko da se seti da otvori i sexy šop sa sodomičare. Eto nove ideje za zaradu. Ionako je sve ovo oko kučića samo dobar biznis, kakve crne emocije, kao bajagi kuče te voli, to je samo nametnuto,umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu i za to vam uzimaju debele pare.

Franko Gavrić Mlađi

pre 1 godinu

umesto da se rešava problem međuljudskog otuđenja, uvalili su vam kučiće kao zamenu\, i za to vam uzimaju debele pare.
(haha, 27. maj 2022 13:42)

Još jedan ravnozemljaš i teoretičar zavere, rekli bi neki.

B9

pre 1 godinu

Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?
(@8018, 05. maj 2022 21:49) To je ono kraljevstvo za koje Srbi i ostali Sloveni nisu emotivna bića.

Prco

pre 1 godinu

@"Jel to ono isto Ujedinjeno kraljevstvo sto je oplackalo pola planete?"

Jeste. Uvek će neko držati pljačkati veći deo planete. Preuzelo je primat on Španije i Portugalije, a dosta pre njih primat je držalo Rimsko Carstvo. Osvajanjem Sibira Rusija je opljačkala i još uvek pljačka trećinu planete. U čemu je problem?
(Londoner

Problem je u tvojoj glavi.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Ujedinjeno kraljevstvo prva je zemlja koja će zakonski priznati životinje kao emotivna bića.


Наравно да су емотивни! Осећају бол, тугу, усамљеност, радост, досаду, неспокојство, опасност, патњу, жељу за дружењем, жељу за осамом... Између њих и људи постоји само једна разлика: животиње су боље од нас.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Jel treba dzukela da spava u krevetu u posebnoj spavaćoj sobi Ili može u dnevnoj na podu? Pitam za druga?
(Kulov, 5. maj 2022 22:21)


Мој мултимешанац Ђорђе (пета година, 35-40кг, нашла сам га баченог у траву а ни очни капци му нису били отворени) са мном у кревету спава виш моји ногу и никад, али баш никад, нисам ни на трен помислила да то није у реду. Чипован, увек чист, увек нахрањен, редовно вакцинисан, пет редовних шетњи од по пола сата и једна сат и по, редовно пије таблете против унутрашњих и редовно му на врат изливам капсулу против спољних паразита, он и ја смо наше мало двочлано равноправно домаћинство - али је он много равноправнији и њему је све подређено. Непоколебљиво сам беђена да је интелигентнији и осећајнији од аутора коментара на који сад завршавам реплику.

Komša

pre 1 godinu

Sankcije za ruske mačke ?
Kako se to uklapa?

Inace smatram da psi i mačke moraju bizi tretirani kao bica a ne kao stvorovi.
Da "vlasnik" psa ili mačke pravno ne bi trebalo da bude vlasnik nego staratelj.
Da se ubistvo ljubimca ili kradja ne mogu tretirati kao "unistavanje tudjih stvari" ili "kradja tudje stvari" vec počinilac mora odgovarati za teze krivično delo .
Psi i macke nisu stvari nego prijatelji.

duki

pre 1 godinu

Pobogu, oduvek su prvi u svemu, u mnogo cemu. I ja se pitam kako, kad ih pogledam celokupno, ali to je cinjenica. Ostavi nasu "ljubav" prema njima sa strane, dominantna nacija oduvek bila.

Trovach

pre 1 godinu

@haha...Evo jednog primera. Ujutro svom psu dam keksic kao poslasticu, a granule su mu stalno na raspolaganju (sam dozira koliko ce pojesti i malo se ugoji tokom zime, a posle smanji tezinu). Kada idem na posao stoji na stepenicama i netremice gleda tuznim pogledom. Kada se vratim sa posla skace kao blesav od radosti i nema sanse da otkljucam kapiju, a da mi ne izlize ruku. Nasa kapija se otkljucava tako da moras proturiti ruku i otkljucati je iznutra. Meni sleduje izlizana ruka, a uljezu...

Vlada

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 7. maj 2022 13:22)

Hoće to kad ti roditelji ne pruže ljubav pa skičiš okolo na kućne ljubimce.

qq - qq

pre 1 godinu

Pa zar uopšte ima sumnje da su životinje emotivna bića?
(brainstorm, 5. maj 2022 21:17)

naravno da nema, ne bih tamanili tek tako bez uzitka;)

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Slažem se, vi sirovine kojima smetaju psi u gradu konačno treba da se oslobodite stega urbanih sredina i vratite na svoje.

Maca

pre 1 godinu

Poznajući Zapad, zvuči kao priprema terena za legalne ljudsko-pseće brakove.
(Dog-human pride, 5. maj 2022 22:42)

Ovo "poznajuci" bez izuzetka ukazuje da se radi o nekome ko je od Zapada video uvr' glave buvljak u Segedinu ili rad na crno (plocice ili kopanje temelja za supu) u Austriji.
Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.

mirjana

pre 1 godinu

Mi ne znamo na kom one energetskom nivou funkcionisu.. mi ne znamo koliko su virusi" pametniji" od nas..da se " mimikriraju" I cekaju Dan,za njihovo bolje sutra..mi,ljudski rod mislimo da sve znamo..a, ne znamo nista! Ovladali smo tehnologijom..a,sta je to u odnosu na nepoznato,svuda oko nas?!

Tetreb

pre 1 godinu

Životinje imaju emocije, ali šta znači priznavanje životinja kao emotivnih bića? Pojašnjenje molim.
(ikar, 5. maj 2022 21:25)

Znaci da su generalno ljudi dali sebi previse za pravo.

Mare

pre 1 godinu

"Dok ljudi umiru od gladi po africi i aziji ovi ce krenu da zene pse i macke na zapadu...
(Marko, 05. maj 2022 21:34)"

- I sta si ti licno uradio za dobrobit te gladne dece u Africi i Aziji?

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Marko:

Usvojim gladnog Žuću, on dovede Mazu. Prišljamče se kum Lule i drugarica Gara. Eto, kerće svadbe i šest malih kučića, pa ti gledaj, bato moj! To je bio samo početak...

Bojan

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Psima je hiljadama godina mesto uz ljude, što uključuje i gradove od kako postoje. Sa druge strane, stvorenjima poput tebe definitivno nije mesto u gradovima, a ipak ste ovde. Šta ćemo s tim?

Misa

pre 1 godinu

Dobro je da su se bar sad setili. Svi ti zakoni postoje vec odavno u nordijskim zemljama. Oni su bez problema mogli te iste zakone da donesu dok su bili u EU.

Djoksa

pre 1 godinu

Ovde se ustvari i ne radi stvarno o tome da li su životinje emotivna bića ili nisu (mnogi ljudi su su sociopate i psihopate pa im niko zbog toga ne uskraćuje ljudska prava). Ovde se radi o tome da mi kao dominantna vrsta na ovoj planeti dajemo pravo slabijima od nas da žive dostojanstven i ispunjen život a ne da im jedina svrha u životu bude da budu naši ljubimci ili naša hrana.

XXL

pre 1 godinu

To je trebalo da uradi Srbija prva. Setimo se onog malog terijera koji je dao svoj život da zaštiti devojčicu. Naravno lepo je što mu je podignut spomenik ali njegova žrtva od nas traži više - da se i mi žrtvujemo i priznamo da i životinje imaju osećanja da vole i da pate.

Reziel

pre 1 godinu

(Pas nema prirodno stanište, 05. maj 2022 22:50)

Ima, uz čoveka. Stan, kuća, ulica, pećina, šuma, koliba, šator ... gde je čovek tu je pas. Pas nije vuk, nego "čovekov najbolji prijatelj". To mu je smisao života, a mi to često ne razumemo.

Silvester

pre 1 godinu

Krijumčari štenaca? Upropastiše posao domaćim štancerima. Lep biznis su od toga razvili. Što se tiče električnih ogrlica, ako nisi dovoljno inteligentan da psa koji ima intelekt dvogodišnjeg deteta nadmudriš i na finjaka nateraš da uradi ono što želiš, onda pas definitivno nije za tebe. Trenutno najbolji dreser u Srbiji, lepo je rekao ko Teletakt ogrlicu stavi psu, stavio bi je i detetu da zakon to dozvoljava.

Trol

pre 1 godinu

Ovako nešto se čeka i kod nas...svi su oni emotivna bića..Sima, Loki, Lepi, Kira, Bagira, Žućko (jako povređen),Žvakica, Ćuftica, Panta, Antenica, Ćufta, mama Siva, Debela i svi ostali znani i neznani....

Pas nema prirodno stanište

pre 1 godinu

Neophodno je što pre zabraniti držanje životinja van njihovog prirodnog staništa, ograničavanje njihove slobode kretanja povodcem i oslobađanje svih zatočenih životinja po gradovima.
(Rajko, 5. maj 2022 21:46)

Nema problema, Rajko, samo još da obznaniš svetu koje je prirodno stanište psa.

466453

pre 1 godinu

Kažu pas te voli, a živi na tvoj račun, pa i ja bi nekog voleo da me poji i hrani doživotno... kakvo stravično kučkarsko samozavaravanje...
(haha, 07. maj 2022 13:22)

Pazi, pas voli bezuslovno a ti postavljaš uslov. Zato se i ostaje na ulici.

A ovo sa Britancima:
"zabranu držanja primata kao kućnih ljubimaca"

Znači Mujo, ode Fata, ili beše ode Mujo? :D

Nije lako sa ljudima, ali...

pre 1 godinu

Mrzitelji, mozete samo da zavidite zivotinjama koje ljudi vole jer imaju nesto da ponude, za razliku od vas.
Možda je problem u tebi, pa ne možeš sa ljudima, svako treba prvo da pođe od sebe.

Prco

pre 1 godinu

Za razliku od ljudi zivotinje ne lazu ali na njihovu nesrecu ljudi ih vezu iako nikada nece otici od nas ako nisu gladne sto se nama rijetko desava.
Da je pravde nas bi vezali.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Пси не само да су емотивна, они су хипер емотивна бића! Не могу да схватим и да прихватим да постоје људи који их не сматрају хиперемотивним или бар само емотивним!