- Komentari -

Hrvati: "Krivi smo za Holokaust, moramo to priznati i sebi i drugima, da se nikada više ne ponovi"

20. januara navršilo se tačno osamdeset godina od bizarnog sastanka nacističkih vođa na temu "Kako ubiti što više ljudi u kraćem vremenskom periodu". Ovaj najmračniji deo istorije prošlog veka, poslužio je kao okidač hrvatskim analitičarima da se osvrnu na ulogu glavešina NDH u Holokastu kao i da glasno osude zločine koji su se događali na području Hrvatske, ograđujući se od svih sunarodnika koji pokušavaju zločince da predstave herojima. Prenosimo u celosti kolumnu Hrvoja Klasića napisanu za portal Net.hr.

Izvor: Net.hr
Pošaljite komentar
  1. Neće tu nikada biti mira sve dok se neće prebrojati zrtve u Jasenovcu, sa Međunarodnom komisijom i savremenom forenzikom i DNK analizom utvrditi ko su i šta su i kako su umirali, da li od gladi ili bolesti ili od noža i metka i utvrdito konačan broj jednom za sva vremena. Na kraju i doneti Zakon o kažnjavanju negiranja i umanjivanja ili preuveličavanja brojki tog genocida i tako puniti državnu kasu od bolesnika.... KAKO NEKO MOŽE BITI PROTIV TOGA I ZAŠTO?
    (Brojke, 27. januar 2022 07:29)

    # Link komentara

  2. U dalmatinskoj zagori (koju dobro poznajem)nisam vidjeo niti jednog hrvata koji je bio u partizanima.Izmisljeno radi bratstva jedinstva.
    (komsija, 26. januar 2022 23:24)

    # Link komentara

  3. Koga briga? ova tema je prezvakana 20000000 puta...
    (Know, 26. januar 2022 19:42)

    # Link komentara

  4. Није злочин,него геноцид господо! Зна се за осамсто хиљада жртава!
    (Бјанконери Бачка Топола, 26. januar 2022 17:40)

    # Link komentara

  5. Neki su diskutanti za ozbiljnu bolnicu obradu
    (Hvarka od srpskog oca, 26. januar 2022 17:13)

    # Link komentara

  6. Na žalost Hrvatski zločini teško mogu da se izvine…al ajde makar ih je spomenuo
    (Vexx, 26. januar 2022 14:42)

    # Link komentara

  7. Nama pored Srpskog kokusa u Kongresu SAD-a treba i Srpski kokus medju pop zvezdama, influnserima itd.
    (LuKa, 26. januar 2022 12:22)

    # Link komentara

  8. Treba lobirati kod svetskih influensera koji imaju veliki broj pratioca poput Kardasijanovih itd da odsednu u Srbiji besplatno sa najvisim mogucim gostoprimstvom i da u sklopu odsedanja u Srbiji bude i obilazak startista, poput Jasenovca, Jadovna itd.Sve finasirano od strane Srbije.
    (LuKa, 26. januar 2022 12:19)

    # Link komentara

  9. Tokom XX veka su počinjena 3 organizovana genocida/HOLOKAUSTA nad Srbima, oni koji su ih počinili NIKADA nisu pokazali kajanje niti su promenili svoje mišljenje o Srbima; nisu promenili ni svoje namere što vrlo često pokazuju. I ne samo to, kod takvih je genocid/HOLOKAUST nad Srbima nešto pohvalno, nešto čime se ponose i u tom (zlo)duhu vaspitavaju i svoju decu i unuke. Ovo i ne kriju.

    Mržnja prema Srbima kao i srpska krivica u očima srpskih ubica iz 3 organizovana genocida/HOLOKAUSTA u XX veku leže samo u jednoj činjenici a to je postojanje Srba. Upravo je to osnova za sagledavanje mogućeg pomirenja na ovim prostorima.

    Proučite istoriju, nije teško, građa je obimna; to je VAŠA OBAVEZA.
    (sturmmann, 26. januar 2022 11:12)

    # Link komentara

  10. Činjenice govore. Vi tu hrvati ne možete ništa...
    (Rastko, 26. januar 2022 11:11)

    # Link komentara

  11. И без два светска рата би се десило нешто чиме би се Србима затро траг у Хрватској. Из простог разлога што су већ у деветнаестом веку Срби били већина на територији Хрватске.
    (Tor, 26. januar 2022 11:07)

    # Link komentara

  12. У хрвата се стално врше злочини над Србима.Још од 19 века.Листа је предугачка али
    Јасеновац је најстрашнији пример.Увек су заштићени од ватикана,немаца,...а сада и
    од уса(сад,северне америке).Проблем је и издаја наших владара,интелектуалаца,....,
    једном речи,они(католици) такве форсирају,обожавају.
    (a, 26. januar 2022 10:58)

    # Link komentara

  13. Kako oni pametno i planski vode svoju državu. Stvarno im se divim. Kada bismo mi mogli barem desetinu toga što oni rade za svoju zemlju da i mi uradimo za našu
    (fc, 26. januar 2022 10:57)

    # Link komentara

  14. "Sve ti pise kad i kako, ne valja ti istorija koju citas na netu."
    (Amos Dundee, 26. januar 2022 06:55)

    Po običaju, samo srpska povijest je ispravna :-)
    (pero_pliskavac, 26. januar 2022 10:55)

    # Link komentara

  15. @Desa
    Lako je napisati i mozda kajati se, sta se desilo i desavalo od strane ustasa
    u 2. svetskom ratu, ali ova „znacajna novina“ i „veliki zaokret“ nemogu to nikako
    biti, kad se zna, sta je taj narod i posle 2. svetskog rata ucinio nad Srbima
    koji su stoljecima ziveli u toj republici, a i to, sto prilikom raznih mitinga, proslava,
    koncerata i sportskih dogadjaja vicu i pisu parole „ubij Srbina“ itd. takodjer
    dokazuje, da se nisu i nece nikada izmeniti.
    (Jos ziv Krajisnik, 26. januar 2022 10:33)

    # Link komentara

  16. Pitam se hoće li ikada, a polako se krećemo ka 22.vijeku, ove teme biti prevazidjene a svijest ljudi biti više usmjerena ka obrazovanju, nauci, školovanju, sportu, visokim tehnologijama itd. ?
    (Arch Enemy, 25. januar 2022 22:36)

    na vašu žalost - Istorija je neizostavni deo obrazovanja tako da će ta vaša mantra o "gledanju u budućnost" zauvek imati odraz u vašem istorijskom ogledalu.
    (možda mi nekad i propustite komentar na info delu, 26. januar 2022 10:21)

    # Link komentara

  17. Stjepan, 25. januar 2022 21:05)

    Dao Bog jednom da takva mitologija bude vama data, eto samo to mogu da ti kažem.
    Ne od srpske ruke, to nikako, već od ruke nekih drugih naroda koje smatrate bratskim i bliskim, baš kako su vas Srbi smatrali.
    (Neo@, 26. januar 2022 10:18)

    # Link komentara

  18. Istina oslobadja
    Hvala
    (otto von, 26. januar 2022 09:59)

    # Link komentara

  19. Nije bilo genocida u NDH, a ni u Srebrenici, zato što su bili u pitanju Srbi tri vere.

    Sve je to bratoubilački sukob (zločin).

    Svaki drugi stav, pucanje je u vlastitu nogu.
    (Roy 74, 26. januar 2022 09:53)

    # Link komentara

  20. Ispravka, nije smo holokaust već i genocid, samo toliko.
    (GG, 26. januar 2022 09:52)

    # Link komentara

  21. Koga briga za to ,da se bolje tada radilo bilo bi manje problema u 90-tim. Jel stvarno netko misli da mi uopće mislimo o tom.
    (Westman, 26. januar 2022 09:37)

    # Link komentara

  22. Nisu svi hrvati bili ustase ali su sve ustase bili hrvati. Naravno ne osudjujem citav hr narod. Genocid o kome se cuti!!!!

    Znaš o čemu se još ćuti?
    13 ustaških generala su bili Srbi
    (Alexxx, 26. januar 2022 09:35)

    # Link komentara

  23. Ajd neka smo krivi za Jevreje, ali srbe i cigane to nikako. Njih uopće i ne računamo kokateralna šteta. Država se morala boriti sa bandom i borila se. Moglo je to biti i ouno učinkovitije al što je bilo bilo je. Jednostavno to ne doživljavamo kao neki minus,.
    (Totenkopf, 26. januar 2022 09:32)

    # Link komentara

  24. "U vašem parlamentu ne postoji stranka koja će za rat 1991-95 reci da je bio gradjanski. Sve misle isto - Srbocetnicka agresija."
    (Istina leci, 25. januar 2022 23:28)

    Točno. Isto kao što sve stranke u parlamentu smatraju da su 2+2=4, da sunce izlazi na istoku, da mačka ima 4 noge i da je more slano. Ljudi to još nazivaju činjenicama.
    A presude haškog suda, jedina presuda za genocid i po jedno bombardiranje slobodnog svijeta sa svake strane Drine dotičnu činjenicu dodatno potvrđuju.
    (mit_o_manija, 26. januar 2022 09:15)

    # Link komentara

  25. Učešće Dalmatinaca u partizanima je mahom splet okolnosti i kapitulacije Italije, a ne nekakvog iskrenog anti-ustaškog sentimenta.
    (istina, 25. januar 2022 22:50)

    Ovo je dobrim delom tacno za ostatak Hrvatske ali NE i za Dalmaciju. Cinjenica je da je u Dalmaciji bio masovan priliv Hrvata u partizanske jedinice. Bitke na Neretvi i Sutjesci bile su pre kapitulacije italije a Dalmatinci su se istakli u obe. Takodje, na osnovu mojih saznanja, ta orijentacija medju Hrvatima u Dalmaciji nije bila prvenstveno antiustaska nego pre ideoloska. Nasuprot tome, Srbi u NDH su partizanima pristupali da spasu zivu glavu.
    (Ima li pilota u avionu?, 26. januar 2022 09:12)

    # Link komentara

  26. Dajte Srbi odlučite se vec jednom, da li postoje Hrvati ili ne postoje? Mnogo pišete ne postoji hrvatski jezik, ne postoje Hrvati, sve su to katolički Srbi. Ako ste dosljedni morate pisati katolički Srbi napravili zločine nad pravoslavnim Srbima.
    (Ivan Gundulić, 25. januar 2022 21:51)

    Ко да си написао да ли је постојао нинтендо 1925, или УСА 1690. У праву си, покатоличени срби су правили злочине и зато се одређена институција стално доводи у кентекст злочина.
    (mr, 26. januar 2022 09:10)

    # Link komentara

  27. @sinisalazic

    j**o te Jovan Dučić ... šovinist kakvog nema! Meni kao unuku Hrvata partizana nećeš pričati takve priče! Nije ni čudo što takve Srbe poput tebe svi mrze! Vi Srbi ste puni zločinaca i zločina! Šutite samo i maštajte o tome kako sami vi postojite na ovim prostorima!
    (brica, 26. januar 2022 09:00)

    # Link komentara

  28. Tekst bi trebala obavezno pročitati prof. Dubravka Stojanović.
    (Nenad, 26. januar 2022 08:57)

    # Link komentara

  29. U Hrvatskoj će ovog coveka zvati izdajnikom. Kao što i ovde u Srbiji svakoga ko prica istinu
    (Novak, 26. januar 2022 08:52)

    # Link komentara

  30. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)

    Ovo je maliciozan, nepristojan i necivilizovan komentar nekog ko ne postuje nevine zrtve. Stjepane ti si nekulturan.
    (Ante Portas, 26. januar 2022 08:51)

    # Link komentara

  31. Kad papa,hrvatski predsednik i premijer kleknu u Jasenovcu i zatraze oprostaj to ce biti pomirenje i kraj price.
    (Pragmatik, 25. januar 2022 21:18)

    To nece biti kraj nego pocetak.
    (Ima li pilota u avionu?, 26. januar 2022 08:51)

    # Link komentara

  32. Hrvatska i Hrvati su se pokajali za zločine i prihvatili su odgovornost. Polagali su se vijenci i bile su komemoracije i u doba SFRJ i sad u doba RH. A to što je Hrvatska priznala zločin to ne znači da Hrvatska ne može izaći iz Jugoslavije i to ne znači da je svaka ideja o hrvatskoj nezavisnosti zločinačka. U Srbiji vlada to neko mišljenje da su svi oni koji su za nezavisnost ustsše i da hoće da ubiju Srbe, što je notorna glupost u koju su jadni krajišnjici povjerovali i prošli kako su prošli. Hrvatima su nezavisnost dali sve bivši komunisti, partizani prvoborci, Tuđman, Manolić, Boljkovac, Bobetko, Tripalo, Dapčević-Kučar itd.
    (Ivan, 26. januar 2022 08:46)

    # Link komentara

  33. E još da Srbi prestanu negirati četničke zločine koje su počinili u 2. svjetskom ratu i u ratu u Hrvatskoj i BiH 90-tih, da prestanu veličati zločince, od Draže do Mladića... Bilo bi nade za ove prostore.
    (WillyWonka, 26. januar 2022 08:44)

    # Link komentara

  34. Mnogo je strašno što su Hrvati zapravo Srbi. Mali poremćaj u podeli na zapadne katoličke i istočne pravoslavne je nastao kada su pravoslavni bežeći od Turaka došli u Krajinu pa se od tada katolička crkva žestoko upirala da ih se reši. Taman su ih koristili da ginu i da ih brane od Turaka i sve je bilo super dok natalitetom nisu počeli da preovladavaju, tvrdoglavo se držeći pravoslavlja.

    Katolički kler je u II svetskom ratu ugledao priliku da eliminiše Srbe pravoslavce i vođenjem decenijske politike famozna “Oluja” je to pitanje trenutno zatvorila.

    Često sam putovao u Hrvatsku. Ne možete da verujete koliko njih mi je u Zagrebu prišlo i reklo “znaš, ja znam koja mi ie slava” ili nešto slicno. Kao da im je to znak raspoznavanja. Međutim, već njihova deca će ići na stadion i vikati “Ubi Srbina” ne shvatajući da em što viču protiv samih sebe, em viču protiv sopstvenog (“hrvatskog”) naroda koji je zapravo srpski samo katoličke vere.

    Crkvena prevara je mogla da prođe vekovima, zapravo, skoro jedan milenijum, ali danas postoji DNK analiza i genijalan plan katoličke crkve je bio da izazove rat kako bi posejala seme mržnje i taj sukob iskoristila za osnovu buduće podele na dva naroda.

    Slično se dogodilo nakon oslobođenja od Turaka kada je Srbija proterala zadrte Srbe muslimane koji nisu hteli da se vrate u pravoslavlje, a prihvatila ih je Austrougarska u Bosnu.

    Sve u svemu, mi Srbi mislimo da smo mnogo pametni ali je nama jako lako manipulisati i dozvolili smo sebi da nama upravljaju Vatikan (i Nemačka), Turska i Iran, a za pravoslavne ne znam šta bi rekao, verovatno Rusija, ali tu kao da stvar nije sasvim očigledna..
    (Njofra, 26. januar 2022 08:36)

    # Link komentara

  35. Ne vjerujem da ce Hrvvati ikada se ozbiljno suociti sa zlocinima nad Srbima, ali i da ce Srbi nesto postici time sto neprekidno optuzuju Hrvate.

    Kljuc svega je razumjeti od kuda tolika mrznja prema Srbima a koja je na kraju i rezultirala zlocinima.

    Dakle dragi Srbi, pitanje za milion dolara: Zasto vas Hrvati toliko mrze?
    (Mujo, 26. januar 2022 08:36)

    # Link komentara

  36. Ono sto mene rastuzuje i plasi jeste sto su zlocinci po dnk srbi. Samo srbi koji su promenili veru u katolicku.
    (miki, 25. januar 2022 23:51

    Znaci da sumiramo, vi kazete da je Nikola Tesla Hrvat pravoslavne vere, a hrvatski zlocinci koji su ubijali u Jasenovcu su ustvari po dnk Srbi koji su promenili veru u katolicku.
    (Inzenjer sarkazma., 26. januar 2022 08:32)

    # Link komentara

  37. U situaciji bezvlašća bilo gde na Balkanu daj nekoj grupaciji južnih slovena oružje i uradiće zverstva. Drugi sv. rat ili devedesete, nebitno.
    (P.P., 26. januar 2022 08:31)

    # Link komentara

  38. (miki, 25. januar 2022 23:51)
    О томе је и писао један од наших највећих песника Петар II Петровић Његош (Владика Раде) - "Потурица гори од Турчина". То важи за све бивше Србе ма којој вери се приклонили. И да, од свих Срба, најгори су Хрвати.
    (Србин, 26. januar 2022 08:23)

    # Link komentara

  39. Kroz sto godina nestaće i Srbi i Hrvati pa će Balkan niti miran neće biti ratova i svadja. Izumret će i jedni i drugi. Smrt će sve izjednačiti. Jedino ona ne poznaje veru, naciju i boju kože.
    (Una, 26. januar 2022 08:18)

    # Link komentara

  40. Kada bi se većina hrvata suočila sa ovim činjenicama i prihvatila ih, etnički sukobi praktično više ne bi bili mogući. Isto bi trebalo da urade svi narodi, da se suoče sa sramnim poglavljima svoje istorije i ne dozvole da se bilo šta slično ponovi. Kada bi smo to uspeli, bili bi smo kao Švajcarska.
    (Slobodan Nenadović, 26. januar 2022 08:16)

    # Link komentara

  41. Tako i treba, jos samo da Vi Srbi priznate genocid u Srebrenici.i ostalim gradovima
    (bas smo skromni, 26. januar 2022 08:14)

    # Link komentara

  42. Pitam se hoće li ikada, a polako se krećemo ka 22.vijeku, ove teme biti prevazidjene a svijest ljudi biti više usmjerena ka obrazovanju, nauci, školovanju, sportu, visokim tehnologijama itd. ?
    (Arch Enemy, 25. januar 2022 22:36)

    Занимљиво је да је увек онај који је учинио неправду најгласнији да је било шта је било и да се треба окретати будућности.
    (Јабучило, 26. januar 2022 08:14)

    # Link komentara

  43. @Hrvat

    Hrvati su pobili par stotina hiljada Srba. Srbi u 3 rata nisu ukupno ubili 50'000 hiljada pripadnika drugih naroda.
    (nenad ch, 25. januar 2022 22:40)

    Хрвати су у три рата побили много више од "пар стотина хиљада" Срба. Пажљиво размисли пре него што напишеш. Иако разумем поенту.
    (Јабучило, 26. januar 2022 08:11)

    # Link komentara

  44. Pa zasto smo onda pravili dvaput drzavu sa takvim ljudima?! Sami smo birali, dvaput se zeznuli, glup smo narod i to je to. Nestacemo svakako.
    (Vladimir, 26. januar 2022 08:10)

    # Link komentara

  45. @ Samo pogledaj bitku na Sutjesci. Preko 3000 dalmatinaca je ostavilo kosti tamo u borbama protiv tog najveceg zla.

    Далматинци су и Срби и Хрвати.
    (Јабучило, 26. januar 2022 08:09)

    # Link komentara

  46. Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)

    Нашим злочинцима је суђено у Србији и изручивани су да им се суди. Србија се одавно суочила сама са собом и (помало и зачудо) најреалнија је у окружењу. Али не пристајем на тврдњу да су Срби и Србија започели рат. Прве војне акције су биле усмерене против Срба. А у Словенији се Србија мало шта питала.

    Албанци које спомињеш свако мало дижу буну. Имали су најбоље услове које нека мањина може да има, па су ипак спроводили тихо етничко чишћење Срба на Косову.

    А ја мало верујем хрватској осуди злочина и наводном покајању. Хрватско друштво никада није разусташено. Наравно да има бројних честитих људи код вас, али су ипак мањина. Уосталом, када јавно, јасно и гласно, а не повремено, из потиха и узгредно, хрватска власт и наука кажу да је геноцид над Србима започет у Другом светском рату завршен у Домовинском рату, тек онда можемо нешто да причамо.
    (Јабучило, 26. januar 2022 08:06)

    # Link komentara

  47. @Hrvat

    Hrvati su pobili par stotina hiljada Srba. Srbi u 3 rata nisu ukupno ubili 50'000 hiljada pripadnika drugih naroda.
    (nenad ch, 25. januar 2022 22:40)

    Sram da te bude, ako su oni ubili 100.000 hiljada ljudi, mi smo manje 50.0000 hiljada žena, dece, vojnika. Ubice su ulice, genocid je genocid. Ako su oni to radili zašto smo mi morali ubijati po Vukovaru, Srebrenici i dr.. Kakva je razlika među nama?
    (Šumadinac, 26. januar 2022 08:04)

    # Link komentara

  48. Nijedan narod se ne moze poistovecivati sa zlocinima pojedinaca. U svakom narodu postoje dobri i losi ljudi i tu se svaka dalja prica zaustavlja. Tesko je za nas Srbe kada cujemo Hrvat osetiti nesto lepo. Ali ako sednemo, stavimo prst na celo i razmislimo, u danasnjem belom svetu, kada je na nasem prostoru mir, ipak smo mi narod koji govori istim jezikom, razumemo se bolje nego sa nekim drugim narodima... Iskreno izmedju zlocina i genocida ja ne vidim razliku. Ne znam kako spava svako ko je ubio nekog bespomocnog, vezanog ili sa podignutim rukama. Znam da je rat cudna stvar, da okrece coveku svest. U ratu svi gube. Samo ako smo u stanju da oprostimo, priznamo da niti su Srbi bezgresni, niti su svi Hrvati losi mozemo da nastavimo da zivimo. Istorija nam je pokazala, ne trebamo ni u kom slucaju da nastavimo u istoj drzavi, ali kao dobre komsije naravno da mozemo, i trebamo, i moramo. Da idemo jedni kod drugih za bozic, na imendan i na slavu. Da ne pokrecemo neke mracne duhove proslosti kojih ima i kod nas Srba i kod Hrvata. Ne zabadati prst u oko jedni drugima. Mi smo nacije, uopsteno sve na Balkanu, koje nestajemo. Ako to ne shvatimo onda bolje da se ubijamo odmah svi zajedno. A realno i Srbija i Hrvatska imamju kapacitet da budu ekonomski najjace zemlje na svetu. O prirodnoj lepoti kojom nas je Bog nagradio izlisno je pricati. Lepo je more, lepe su planine, lepi su ljudi, najlepsi. Proslost da slavimo, junake da ne zaboravimo, ali da decu ne otrujemo.
    (Aleksandar, 26. januar 2022 08:04)

    # Link komentara

  49. Ne treba stavljati sve u isti koš, niti će nama pomoći mrziti, na protiv oprostiti a na drugu ruku današnja generacija Hrvata nemaju nikakve veze sa NDH istorijom.
    (Srbin prašta, 25. januar 2022 21:53)
    Ne treba, slažem se. Ali moram da pitam odakle tolika količuna mržnje u mladim generacijama Hrvata (rođenim posle 2000-te godine - dakle nemaju pojma šta i kako je bilo). Neko ih uči dakle, s ciljem i namerom. Ja moju decu ne učim da mrze Hrvate - samo ironično kažem “braća Hrvati”. E tu se razlikujemo.
    (skeva, 26. januar 2022 07:58)

    # Link komentara

  50. Jel neko stvarno očekuje da hrvati priznaju da su počinili genocid i da se pokaju? Ma daj stvarno!
    (Miloš, 26. januar 2022 07:57)

    # Link komentara

  51. Lepo je to rečeno u ovom tekstu "da se više nikad ne ponovi". Nažalost, bojim se da bi se isto desilo i da se političke prilike opet poklope kao 1941.
    (toota boogarin, 26. januar 2022 07:51)

    # Link komentara

  52. A hmesto zvanicno genocid mi potrcali sa bratsvom i jedinstvom i sve ponostili. Nije ni to bilo dovoljno nego opet 91. Hrvati okrenjli ledja Jugoslaviji koja ih je spasila!
    (Naivni Srbi, 26. januar 2022 07:45)

    # Link komentara

  53. Ono sto mene rastuzuje i plasi jeste sto su zlocinci po dnk srbi. Samo srbi koji su promenili veru u katolicku. To nam govori da je covekova priroda prevrtljiva i zverljiva i da uz zlog mentora svaki covek moze da se pretvori u zver. Ovde imamo primer srba katolika koji sebe nazivaju hrvatima a u bosni imamo srbe muslimane, u cg imamo milovce na sve spremne.. Zabrinjavajuca spoznaja o nama samima :(((
    (miki, 25. januar 2022 23:51)

    Ti si neverovatan. I za zločine u NDH si optuzio Srbe...Bravo genijalcu.
    (Dobrica Dimitrijevic, 26. januar 2022 07:44)

    # Link komentara

  54. Zbog grupe gadova, ubica i izroda hrvatskog naroda,ustasa, etikiraju se svi Hrvati ,koji su uvijek bili slobodarski narod .U II svj.ratu ,večina Hrvata su bili partizani .Stoljecima smo živeli u dobru sa Srbima ...
    (Suzana Zagar

    Jel se ti zajebaješ?
    (musliman, 26. januar 2022 07:35)

    # Link komentara

  55. Mi Hrvati ne poričemo užase koje smo počinili u II svj. ratu. Na stranu sad tlačenje srpske politike nad Hrvatskom u vrijeme Kraljevine SHS. Zločin nikako opravdati, nikako. Ali ću reći još jednu stvar vezano za zadnji rat, a do sada kada sam god to pokušavao nikako nije prošlo moderaciju. Pa evo još jedan pokušaj iako 100 puta manji nego prije - Oluja je nešto drugo. To je bila borba za hrvatsku slobodu i dostojanstvo. Rado bih to pojasnio da bolje shvatite jedan bitan aspekt zadnjeg rata, ali ne bi mi prošlo. Mnogi od vas ne shvaćaju što se je događalo u Hrvatskoj u vrijeme Jugoslavije. Srpska tlaka bila je nemala i trajna, ali o tome nekom drugom prilikom. Što se tiče Jasenovca, iako se manipulira brojevima žrtava, ostaje sramota.
    (Davor, 26. januar 2022 07:32)

    # Link komentara

  56. @Ivan Gundulić-Лингвистика је наука о језику. Какве везе има лингвистика са геноцидом, етничким чишћењем? Суштина је да ви немате материјалне доказе да сте други народ јер Римокатоличка црква држи латинско постојање.. Prevod:Lingvistika je nauka o jeziku. Kakve veze Lingvistika ima veze sa genocidom, etničkim čišćenjem? Suština je da vi nemate materijale dokaze da ste drugi narod jer Rimokatolička crkva drži latinskom postojanje..
    (Народ, 26. januar 2022 07:26)

    # Link komentara

  57. Ratovi moraju da ostanu deo proslosti. Sve nas je manje(svih naroda zajedno) na prostoru exYu.Zbog manjka stanovnistva na ovim prostorima, neki drugi narodi, pogotovu sa Bliskog Istoka smekaju nase prostore. Ono sto znam je bas direktni kontakt za naseljavanje trenutno BiH, a kasnije I Dalmacije...
    (Deyan X, 25. januar 2022 21:17)

    A da napravimo novu yu? Nema, mi srbi smo nepopravljivi. Jel shvatas covece da su 90te konacno ubile srpski rod, nema nam spasa u smislu da smo konacno presli starosnu granicu posle koje nema povratka. Nestajemo sigurno kao nacija, cista matematika i biologija. Jedino, iskljucivo i samo me tesi sto ce rvati nestati bukvalno 5 min pre nas.
    (jes da bude, 26. januar 2022 07:25)

    # Link komentara

  58. Pitam se, do kada i sa kojom tacno svrhom ce se pisati ovakvi naslovi tekstova koji sve hrvate poistovecuju sa ustasama? A onda u tekstu pise da se to ne odnosi na one koji su bili u partizanima…

    Dakle, niti su svi hrvati ustase, niti su svi srbi cetnici…ima i nas koji smo prvenstveno samo ljudi!
    (Jure Kaštelan, 26. januar 2022 07:21)

    # Link komentara

  59. Srbi su pod Milosevicem izgubili pravo da trze izvinjenje od bilo koga. Nakon njega nikad vise niste postali narod kakav ste nekad bili.
    Simbol hrvatske sramote su Ustase i nikakva dvojba o tome ne bi trebala postojati. Ljudi kao sto je bio pokojni Koca Popovic zasluzuju da Hrvati kleknu i ispricaju se za svako zlodjelo nastalo u NDH. Cak i oni koji nisu nista krivi. Na zalost takvi Srbi vise ne postoje. Makar u znacajnom broju. Najveci Ustasa 90ih je takodjer bio Hrvatskog roda ali je svirao u Srpsku trubu i zove se Vojislav Seselj. Popularnost njegovog projekta u Srbiji onemogucava Hrvatsku tihu vecinu da glasnije osudi ustaske zlotvore. Jer je on dokaz da ispriku danasnji Srbi i ne zasluzuju. Na moju veliku zalost moram priznati.
    (Tuga s juga, 26. januar 2022 07:15)

    # Link komentara

  60. Боже, како су Срби наиван народ.
    Након Другог свјетског рата, у старој ФНРЈ тј. СФРЈ се исто тако говорило: "Krivi smo za Holokaust, moramo to priznati i sebi i drugima, da se nikada više ne ponovi"...
    Након признања и “покајања” дошла је Олуја. Дакле поновило се. И понављаће се све дотле док се тако резонује, а неће се више никад поновити дак се Хрватима врате дугови за сва злодела, холокаусте и геноциде који су починили над Србима, Јеврејима, Циганима и другим народима… Могу Хрвати да се “кају” колико хоће, али они су то починили.
    (Вишеслав, 26. januar 2022 07:13)

    # Link komentara

  61. sad jos srbija isto da urdii po tom pitanju
    (buditeobjektivni, 26. januar 2022 07:09)

    # Link komentara

  62. Moji didovi su bili na sutjesci posli potaracali ustaše i popove u širokom brijegu, posli četnike i švabe u kninu pa došli do trsta. Ja ne znam o kojim hrvatima vi pričate
    (kapelica, 26. januar 2022 06:59)

    # Link komentara

  63. @pero, formirana kao psunjski cetnicki odred u maju '41 kada je prethodno "dignuto" kompletno srpsko civilno stanovnistvo Okucanskog kraja i poslano u logore Stara Gradiska i Jasenovac a djeca u logor Sisak gdje mi je djed odveden sa 4 godine. Formirana od Jugoslovenskih vojnika koji su izbjegli zarobljavanje u aprilskom ratu, sigurno ne od komsija hrvata koje su taj isti narod gonile u logore. Sve ti pise kad i kako, ne valja ti istorija koju citas na netu.
    (Amos Dundee, 26. januar 2022 06:55)

    # Link komentara

  64. Genetske bolesti se naprosto ne mogu izlečiti.
    (Nixon II Pečatorezac, 26. januar 2022 06:54)

    # Link komentara

  65. Današnji tkz. Srbi su većinom potomci Osmanskih vojnika i otud sve frustracije i mržnja prema Hrvatima.
    (Josip Grgat, 26. januar 2022 06:53)

    # Link komentara

  66. [link]
    (ahh, 26. januar 2022 06:49)

    # Link komentara

  67. Sve je to tačno tako kako stoji u tekstu, ali se zaboravlja da je Beograd bio prvi Judenfrei grad u Evropi.
    (sajmište, banjica, 26. januar 2022 06:47)

    # Link komentara

  68. Ne mogu da verujem,koliko gluposti ovde procitah,i da se neko jos zamlacuje ovim nebulozama.Srbi katolici,muslimani,milogorci.Bravo.
    (Milan, 26. januar 2022 06:41)

    # Link komentara

  69. Adase mi njima izvinemo za Jasenovac i Oluju pa da zavrsimo tu pricu. Bili ce ti oprostiti sto te tukao.
    (ja sam, 26. januar 2022 06:41)

    # Link komentara

  70. Jedini narod na svetu koji se ponosi nacizmom.
    (Bugi, 26. januar 2022 06:38)

    # Link komentara

  71. "хрвати су најхрабрији народ, не зато што се ничега не плаше, већ зато што се ничега не стиде"!
    (Agent Smith, 26. januar 2022 06:32)

    # Link komentara

  72. gde to piše zvanično da su oni krivi...
    (Batistuta, 26. januar 2022 06:29)

    # Link komentara

  73. Ovaj kolumnista Hrvoje Klasić neka priča u svoje ime kada kaže da su hrvati krivi, ne možeš izjednačavati ustaše sa hrvatima, jedno su ustaše a drugo su hrvati koji većinom nisu podržavali takve zločine. Srbi prekinite više se vraćati unazad jer od istorije se ne živi, zato i jeste tu gde jeste.
    (Junior, 26. januar 2022 06:26)

    # Link komentara

  74. Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)

    to nije tačno. baš u srbiji se često vodi rasprava o srpskoj ulozi u ratovima devedesetih. skoro niko neće reći da se zločin u srebrenici nije dogodio, ili na ostalim stratištima od hrvatske do kosova. i nije bitno ko kakvu stranu zauzima - bitno je da se o tome govori. jer onda svi polako postajemo svesni da se neki naši ljudi u naše ime počinili velika nečocveštva i da ni u jednom ratu nema nevine i poštene strane. tačno je da još uvek postoji naša univerzalna luzerska alibi mantra "a šta su oni nama radili" koja ima za cilj da svaki svoj zločin relativizuje i opravda kao reakciju na neki prethodni, ali to je prosto jedan od stadijuma u spoznaji. prvo ide poricanje, zatim opravdavanje čina, i konačno, tokom vremena, sledi spoznaja i kajanje ( jer ništa na svetu nije vredno smrti nevinih ljudi bilo čije nacije!) - u tom procesu, vremenska distanca je bitan faktor.
    naša 2 naroda treba konačno da uče iz svojih grešaka umesto da narcisoidno gledaju u tudji plot i komšiju krive za sve svoje greške. a bilo ih je hiljade - dovoljno da upropastimo naše domovine. zato smo danas prvaci sveta u iseljavanju i migraciji, ljudi beže iz naših država upravo zbog posledica okolnosti u kojima su nastale. zato živimo teško na prostorima koji su po resursima i ljudskim kapacitetima medju najboljim na svetu.
    (neutral fe, 26. januar 2022 06:19)

    # Link komentara

  75. Ko je onda bio u ustasama ako su većina Hrvata bili u partizanima? Marsovci izgleda
    (Janko, 26. januar 2022 06:02)

    # Link komentara

  76. Ono sto mene rastuzuje i plasi jeste sto su zlocinci po dnk srbi. Samo srbi koji su promenili veru u katolicku. To nam govori da je covekova priroda prevrtljiva i zverljiva i da uz zlog mentora svaki covek moze da se pretvori u zver. Ovde imamo primer srba katolika koji sebe nazivaju hrvatima a u bosni imamo srbe muslimane, u cg imamo milovce na sve spremne.. Zabrinjavajuca spoznaja o nama samima :(((
    (miki, 25. januar 2022 23:51)
    Mene vise plasi konstantno ponavljanje kako su u stvari svi Srbi uključujući i amebe, bas ovako kako si ti objasnio onako bez argumenata. Pa se onda čudite kad drugi poriču ……
    (pitam se pitam, 26. januar 2022 06:01)

    # Link komentara

  77. Ustaše su hrvatskom narodu nanele toliku sramotu koju niti jedna generacija neće moći da spere
    (Tesla, 25. januar 2022 22:35)

    još jedan dokaz da niko ne može da ukanali svoj narod kao nacionalisti - upravo oni koji uvek najlepše govore o njemu.
    (neutral fe, 26. januar 2022 06:00)

    # Link komentara

  78. Неее!!!
    Хрвати се никад неће покајати и извинити за 2 свјетски рат.
    Они су једноставно такви и то је то.
    Нај љепше и нај сликовитије их је описао наш велики пјесник
    Јован Дучић.
    Само прочитати његову пјесму
    СИНУ ТИСУЋУЉЕТНЕ КУЛТУРЕ.
    (sinisalazic, 25. januar 2022 23:59)

    poznaješ li nekog hrvata? jeste li ikad popili pivo zajedno? jesi li ikad bio u hrvatskoj?
    pusti generalizacije i predrasude, ovamo se borimo protiv njih kad nama ne odgovaraju a kad treba oplesti po drugome onda smo prvi u redu.
    (neutral fe, 26. januar 2022 05:57)

    # Link komentara

  79. Tko se od nas Hrvata kaje za nesto sto je bilo prije 80g?
    (Zeljko, 26. januar 2022 05:47)

    # Link komentara

  80. O čemu vi pričate? Jasenovac je bio radni logor, nikakav koncentracijski. Učite svoju djecu krivoj povijesti. Tako ste i u Domovinskom ratu namjerno pogrešno izvještavali ljude u beogradu i srbiji. Koliko ste vi Hrvatske djece pobili u Domovinskom ratu? Počistite najprije u svom dvorištu!
    (UVIJEK VJERNI, 26. januar 2022 05:39)

    # Link komentara

  81. A Srebrenica? Ili su samo vase zrtve bitne? Slavljenje Mladica? Snajperima po Sarajevu i 1500 ubijene tamo djece to nikom nista a?
    (Ajmo malo nepristrasno, 26. januar 2022 05:27)

    # Link komentara

  82. Kakva nekrofilija u komentarima. Osvestite se ljudi. Živitite sada, ovde i za bidućnist. Prošlost se ne može izmeniti.
    (Milan, 26. januar 2022 04:54)

    # Link komentara

  83. Srbi su gotovi, ostaju im još samo “regionalni” mediji kojima su takvi tekstovi potrebni kako bi opravdali svoje postojanje. Doviđenja Srbeki, dođite nam opet na roštilj.
    (kaloricnost briketa, 26. januar 2022 04:33)

    # Link komentara

  84. Mene brine sto se ovdje spominju samo srbi hrvati, srbi muslimani, crnogorci a nigdje nema srba njemaca, mongola,amerikanaca,i ostalih 8 milijardi a u redu sa Ducicem i pjesmom a mogli bi malo i o opisu srba od Dobrice Cosica.
    (Jna, 26. januar 2022 04:22)

    # Link komentara

  85. Bit ću kratak
    Odnos prema Jasenovcu i NDHa određuje kod nas Hrvata ljudskost i kulturu.
    Sa onim koji veliča ustaški nož ja nemam o čemu razgovarat.
    Isto tako danas sa Srbinom koji zaziva slijepu osvetu nemam o čemu razgovarat.
    I jedni i drugi traže razgovor preko nišana i novih preklani vratova.
    Dozovite se pameti da nam se povijest prestane ponavljati.
    (miro split, 26. januar 2022 04:16)

    # Link komentara

  86. Знају усташе да долазе нова времена, оваквим триковима ће се служити све више да би поново обманули српски народ.
    Наравно то неће проћи, јер долазе времена наплате дугова. А дужни су нам баш много.
    (Горан Д, 25. januar 2022 22:36) # Link komentara

    Novi Jasenovac ili Blajburg u najavi?
    Barem pola je takvih komentara. I u čemu se onda smatraš boljim od tih Ustaša? Ne, stvarno, baš me zanima. Kad netko ide ubijati kao ustaše, Nijemci, ili bilo ko drugi, očito ne gledaju pojedinca, nego narod kakav je. Dakle, imaju mišljenje da je taj narod pokvaren, zao, i da nije problem ni grijeh da ga se ubija. Naravno, 99% njih je mislilo, ima u tom narodu dobrih pojedinaca, al u manjini, generalno su loš narod.
    Dao bih ruku u vatru da ti to isto misliš o Hrvatima. Takvi uvijek to misle. I, u čemu si onda ti bolji od njih? Jesi spreman za naplatu dugova, kad krečeš? Ili čekaš Ruse da te vode i savjetuju? Da radiš po naređenju?
    (Ante, 26. januar 2022 03:35)

    # Link komentara

  87. Desetkovanje stanovništva na bazi karme se nadtavlja, vidi im popis. Nijedna država nije izgubila stanovnika kao ona.
    Mi se još nismo oporavili od 1. a kamoli 2. svetskog, Jasenovca, Gradiške...
    Na dobrom smo putu. Dečica se rađaju, ljudi se vraćaju, ne klonimo duhom.

    Samo napred, sami smo svoji i sebi najvažniji. Ostalima srećan put
    (Sasa, 26. januar 2022 03:13)

    # Link komentara

  88. Desetkovanje stanovništva na bazi karme se nadtavlja, vidi im popis. Nijedna država nije izgubila stanovnika kao ona.
    Mi se još nismo oporavili od 1. a kamoli 2. svetskog, Jasenovca, Gradiške...
    Na dobrom smo putu. Dečica se rađaju, ljudi se vraćaju, ne klonimo duhom.

    Samo napred, sami smo svoji i sebi najvažniji. Ostalima srećan put
    (Sasa, 26. januar 2022 03:13)

    # Link komentara

  89. @Stjepan srecom ostalo je mnogo dokaza tako da takvi ustaski bolesnici kao ti mogu samo da laju!
    (Duboka je Una river, 26. januar 2022 03:13)

    # Link komentara

  90. Ko hoće da sazna više o stvarnim stavovima, sa hrvatskih pozicija korektnog Klasića, neka progugla tekst Lazanskog "Ko prekraja istoriju" o Klasiću i sve će mu se razjasniti.
    (toliko, 26. januar 2022 03:09)

    # Link komentara

  91. "Kako ubiti što više ljudi u kraćem vremenskom periodu". Ko stoji iza vakcinacije svetskih razmera? Pinokio mozda.
    (alan ford, 26. januar 2022 02:24)

    # Link komentara

  92. Zašto ste stavili u naslov, da je ova konstatacija stav celog hrvatskog naroda? Ovo je stav autora članka, Hrvoja Krasića, a ne cele hrvatske nacije.
    (Clickbait, 26. januar 2022 01:38)

    # Link komentara

  93. U Srebrenici gde je pocinjen zlocin od strane Srba, najvise ljudi je streljao Hrvat Drazen Erdemovic
    (dovla, 26. januar 2022 01:27)

    # Link komentara

  94. Dosta sa tim lupetanjem da su ustaše pokatoličeni Srbi.
    Ustaše su Hrvati!
    Srbi! Pomirite se sa tom činjenicom!
    (Kladovo, 26. januar 2022 01:16)

    # Link komentara

  95. 1:0 za Hrvate a mi nema šanse da izjednacimo, mozemo jedino da damo nekoliko autogolova
    (NS, 26. januar 2022 01:05)

    # Link komentara

  96. Zbog čega se ne dozvoljava forenzička istraga Jasenovca , tog strašnog mjesta ? Zbog toga što na jasenovačkom mitu treba "podgrijavati " mržnju između Srba i Hrvata. Ne nasjedajmo.
    (Hrvat, 26. januar 2022 01:04)

    # Link komentara

  97. “””

    Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)
    “””

    Tebi svaka čast ali ne može se isto reći za većinu hrvata. Stadioni odjekuju ustaškim pozdravima a etničko čišćenje se slavi svake godine.
    (Dr. Realan, 26. januar 2022 01:03)

    # Link komentara

  98. Za one koji mi predbacuju sto sam rekao da se sramim kao Hrvat onog zla kojeg smo radili, pa spominju Oluju kao primjer da lazem i da slavimo.

    Naravmo da slavimo Oluju, pa okupirali ste nam 1/3 zemlje (nismo mi išli kod vas nego vi kod nas), potjerali ste ili pobili sve sto nije bilo srpsko, i 4 godine ubijali i granatirali sve u dosegu!

    Olujom smo se konacno oslobodili okupatora i terora. Naravmo sa slavimo zavrsetak rata i oslobođenje zemlje od krvave okupacije.

    Zanimljivo kako ste svugdje ratovali a nitko nogom nije krocio u Srbiju (ni Slovenci, ni Hrvati ni Bosanci) a vi svugdje samo palež, pljačka i ubijanje…

    U ratu je uvijek kriv tko napadne a ne tko se brani.
    (Hrvat, 26. januar 2022 00:55)

    # Link komentara

  99. lex, 25. januar 2022 23:21)
    Lex u HR ljudi pišu, čitaju i govore o Jasenovcu. A šta je kod nas? Niko ni reci da kaže o Nedića o Beogradu kao “juden fraju” ili o neviđenom zločinu u Srebrenici? Niko nesme ni da pisne. To je ogroma razlika sto oni čiste polako stvari a mi ih guramo pod tepih i onda još pravimo mitove i narativ o epskom stradanju. Pa jasno, nismo ni mi bez greške. Objavite.
    (Valens, 26. januar 2022 00:52)

    # Link komentara

  100. Eto casnih ljudi... Samo Srebrenica nije bila genocid, nego obicno zverstvo! Za koje cak i Seselj tvrdi da je odvratno.
    (Nedjo, 26. januar 2022 00:50)

    # Link komentara

  101. @Đole

    Tako je. Hrvatsko cveće tj muslimani tj Muslimani tj Bošnjaci su počinili makar trećinu ako ne i polovinu svih zločina u Bosni i Hercegovini u 2. svetskom ratu.
    (lex, 26. januar 2022 00:39)

    # Link komentara

  102. Питајте обичне људе по улицама Загреба шта мисле о Јасеновцу, и чућете нешто што је далеко од покајања, напротив. Далеко највећи број људи мисли да је највише Хрвата настрадало, Срба најмање! Да је број настрадалих и 10 пута мањи. Један, не тако малу део, незна, или га не занима прича о Јасеновцу! Све у свему, убијати Србе је отприлике као убијати било коју штеточину. Не само да је корисно, него је и пожељно. Част малом проценту Хрвата који мисли супротно од већине својих сународника.
    (Милош Радунковић, 26. januar 2022 00:37)

    # Link komentara

  103. Читају ли и сусједи овај чланак?
    (pravda za sve, 25. januar 2022 21:12)

    А зашто би читали и ми и они. Постоји списак дела пописаних који су убијени у усташким злочинима, дакле са све именом и презименом и у највећем броју чак и где су убијени. Припадника мога презимена је убијено негде преко 2000.
    Еј две хиљаде људи само једног презимена убијено,а то није најмасовније. Шта ту има да се прича и да се чита. Сваки нормалан човек занеми на тако нешто. Овај списак је почео да се ради мислим негде почетком 50-тих и после је дошла директива да се прекине. Ово сам чисто написао због ових који имају жељу да лицитарају са бројем мртвих. Овлаш бачен поглед на само првих 10-так презимена дође се до цифре од око 50 хиљада.
    (mr, 26. januar 2022 00:32)

    # Link komentara

  104. najlepše od svih povezanosti sa srbima i hrvatima je biti hiljadama kilometara udaljen od istih i bukvalno uživati u toj činjenici.
    gledati svo sra*je kao na ribice u akvariju.
    živeti svoj život, brinuti se o deci, familiji, prijateljima i poslu.
    dočekati penziju, biti finansijski i zdravstveno osiguran. biti cenjen kao čovek, a ne kao pripadnik neke nacije ili naroda.
    a vi braćo, živite i dalje u drugom svetskom ratu, oluji , jasenovcima i srebrenicama….vaša deca i unuci će vam biti “zahvalni”…ako neko uopšte bude tamo za 20tak godina da vam zahvali.
    (wind*ucker, 26. januar 2022 00:29)

    # Link komentara

  105. Uvijek krenemo iz svog dvorišta, jeli tako Srbi?
    (Jura ZG, 26. januar 2022 00:26)

    # Link komentara

  106. vaši zločini i u 1. i u 2. sv. ratu su neuporedivi bukvalno sa bilo kojim zločincima bilo gde u svetu. Taj sadizam svet nije video u 20. veku.
    Niti po sadizmu niti po broju žrtava Srbi i Hrvati ne mogu u istu rečenicu. HDZ vam vlada 30 godina i ti nekom trubiš? Oni prvi poriču te zločine i kao hijene i zadnje kukavice u sebi ih još i slave. To ti je ta tužna Hrvatska.
    (lex, 25. januar 2022 23:21)

    U pravu si, i ne mogu. Evo npr. u Balkanskim ratovima od hrabre srpske ruke je stradalo oko 120.000 Albanaca oba spola svih uzrasta. Znači u duplo kraćem vremenu stradalo je 3 puta više Albanaca nego Srba u Jasenovcu. Ali o tome se šuti, ništa vi ne bi znali o tome jel, o tome ne pišete iako su mnoge svjetske novine pisale o vašem krvavom tragu.
    (SC, 26. januar 2022 00:26)

    # Link komentara

  107. Moze Klasnic pisati sto hoce ali ja jos nisam upoznao Hrvata koji misli da su Hrvati pocinili bilo kakav zlocin nad Srbima i da se imaju za bilo sto kajati.
    (Glavati Mile, 26. januar 2022 00:20)

    # Link komentara

  108. Srbi največi koljači na ovim prostorima i točka !
    (Realnost, 26. januar 2022 00:18)

    # Link komentara

  109. Nešto ne vidim da oluju osuđujete, već je slavite. Dvoličnost i licemerje je nešto što prosto krasi vas hrvate.
    (davor, 25. januar 2022 23:20)

    Nakon 4 godine pljačkanja, ubijanja, rušenja i protjerivanja po Bosni i Hrvatskoj vi imate obraza uopće spominjat Oluju? 5.8. je dan kada se u Hrvatskoj sunča, kupa i roštilja a u Srbiji nose kabanice, itekako ćemo slavit oslobođenje. Uživaj
    (SC, 26. januar 2022 00:15)

    # Link komentara

  110. Opa batooooo......!!??
    (Mrko Mrkajlovic, 25. januar 2022 20:51)

    Šta je čudno?
    Klasić je uvek govorio popu pop, a bobu bob.
    Naravno, ovde će da ga dižu u nebesa samo kada kaže ovako nešto, a kada kaže nešto kao što je rekao pre samo 6 meseci ("Kad pogledam Srbiju, vidim koliko je Hrvatska napredovala") onda ima da ga opljunu najstrašnije...
    (Ja, 26. januar 2022 00:13)

    # Link komentara

  111. Dalmatinci su bili mahom partizani. Veliki naklon za poginulih 4400 dalmatinskih partizana na Sutjesci i vecna vam slava momci. Mesto Vrgorac kod Ploca u odnosu na broj stanovnika je dalo najvise narodnih heroja u SFRJ. Jos jednom slava svim herojima palim u borbi protiv nacizma! Amin
    (nasa jedra su gitare, 25. januar 2022 22:29)

    80% poginulih u Bici na Sutjesci cine Srbi, lako proverljiv podatak, a ti nemoj da nase sunarodnike kamufliras kao nekakve Dalmatince, to nije etnicka odrednica, sramni ste prikrivene ustase.
    (Boss, 26. januar 2022 00:12)

    # Link komentara

  112. Pradeda mi je bio u 12. slavonskoj proleterskoj brigadi 41'-45'. Imali su 1000 boraca. Od toga 998 srba i dva hrvata (komandant i komesar brigade).
    (Amos Dundee, 25. januar 2022 22:04)

    Ili ti pradeda nije rekao istinu, ili si zaboravio šta ti je rekao, ili pradeda uopšte ni ne postoji. Zašto?
    Evo zašto:
    "Na dan formiranja Brigada je po spisku imala 958 boraca, svrstanih u četiri bataljona, prateći vod, bolničku i omladinsku četu. Oko 200 boraca nije imalo više od 18 godina, 350 bilo je između 18 i 20, 300 od 20 do 24, a 100 boraca preko 25 godina života. Ni jedan borac nije bio stariji od 30 godina. Od 958 boraca 864 su bili Srbi, 79 Hrvata, 10 Čeha, 2 Jevreja, 2 muslimana i 1 Nijemac"
    (Arhivator, 26. januar 2022 00:10)

    # Link komentara

  113. "Krivi smo za Holokaust"

    Realmo, od svih odgovornih za Holokaust, samo je Nemačka ovo izgovorila.
    Ostali se ili prave blesavi, ili dodaju čuveno "ali", ili kažu "a je l' znate šta su nama...", ili i dalje na ovaj ili onaj način podržavaju one koji su to uradili.
    (John, 26. januar 2022 00:08)

    # Link komentara

  114. Nisu svi hrvati bili ustase ali su sve ustase bili hrvati. Naravno ne osudjujem citav hr narod. Genocid o kome se cuti!!!!
    (Dragan, 25. januar 2022 21:32)

    Samo sto su mnoge ustase bili i Muslimani da ti skrenem paznju.
    (Boss, 26. januar 2022 00:05)

    # Link komentara

  115. (Suzana Zagar, 25. januar 2022 20:58)

    95% Partizana iz 6 Licke, 7 Banijske, 8 Kordunaske, 9 Dalmatinske divizije, tj iz svih brigada na podrucju danasnje hrvatske, cinili su Srbi. Najveci heroji II svetskog rata. Imali su ustase, Krajske cetnike, Italijane i Nemce protiv sebe, a na kraju su izvojevali najvecu pobedu. Bilo je tu i Hrvata naravno, ali duso moja, samo u tragovima. Pusti ti tu tzv povjest koju su te ucili. Hitler nigde u Evropi nije docekan kao u Zagrebu!
    (Hoody, 26. januar 2022 00:02)

    # Link komentara

  116. Неее!!!
    Хрвати се никад неће покајати и извинити за 2 свјетски рат.
    Они су једноставно такви и то је то.
    Нај љепше и нај сликовитије их је описао наш велики пјесник
    Јован Дучић.
    Само прочитати његову пјесму
    СИНУ ТИСУЋУЉЕТНЕ КУЛТУРЕ.
    (sinisalazic, 25. januar 2022 23:59)

    # Link komentara

  117. Ono sto mene rastuzuje i plasi jeste sto su zlocinci po dnk srbi. Samo srbi koji su promenili veru u katolicku. To nam govori da je covekova priroda prevrtljiva i zverljiva i da uz zlog mentora svaki covek moze da se pretvori u zver. Ovde imamo primer srba katolika koji sebe nazivaju hrvatima a u bosni imamo srbe muslimane, u cg imamo milovce na sve spremne.. Zabrinjavajuca spoznaja o nama samima :(((
    (miki, 25. januar 2022 23:51)

    # Link komentara

  118. svaka cast za tekst
    (milan, 25. januar 2022 23:44)

    # Link komentara

  119. Šoa - Holokaust - UŽAS! Da se nikada ne zaboravi najveća sramota ljudskog roda.
    (bgd, 25. januar 2022 23:41)

    # Link komentara

  120. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)

    Moj dobri Stjepane, pa Lijepa tvoja umire, slijep li si!? Ocistili ste je od Srba, cestitke za to, samo nece uskoro biti ni Hrvata. Ocigledno tebe ne zanima nista ni poslije ni prije tebe. Ja kao hriscanin zelim da se ni tebi ni tvom narodu dogode "mitovi" kao sto su Srpskom narodu.
    (SteikanJovan, 25. januar 2022 23:37)

    # Link komentara

  121. Čovek koji nije posetio Jasenovac i pogledao dokumentarac u bioskopu koji je u sklopu bivšeg logora ne zna šta je pravi horor i jeza...
    Još kada odeš u novembru , po magli koja se može seći koliko je gusta, a na "Drvetu uzdaha" čuče crni gavranovi veličine kondora za koje ne znaš da li su neprijatniji kada grakću ili ćute...

    Da je Hičkok video tu scenu -pišnuo bi.

    Urbana legenda kaže da je kustos koji vodi posetioce u obilazak kompeksa ,zaustavio grupu unutar "Krvave ruže" ( videti sliku ) ,gde su mali bazenčići puni kovanica, i pitao da li neko ima neko pitanje ?

    Javio se omladinac sa pitanjem :" Koji majstor je ovo ( "Krvavu ružu") šolovao ?"
    (Čeki opinionista del cazzo, 25. januar 2022 23:37)

    # Link komentara

  122. Ukucajte u you tube:
    Anketa šta u Zagrebu misle o Jasenovcu - preuzeto iz emisije RTRS-a


    To je bolesno, većina misli Hrvati su najviše stradali, dosta njih se smeje… užas.
    (Milan 89, 25. januar 2022 23:36)

    # Link komentara

  123. U medjuvremenu, bastine rezultate svojih dela. Hrvatska je ociscena, 80%. Ovo sto je ostalo starih pomrece ili mladjih otici u inostranstvo. I oni za ukupno 100 godina napravise i etnicki potpuno ocistise drzavu, nastalu na temeljima nacisticke NDH. Pa se zlocin ne isplati.
    (sio, 25. januar 2022 20:57)

    tako je.Plus tuku jadne migrante da im ne udju slucajno u zemlju i da ih zaobilaze da slucajno ne naruse procenat hrvata u Hrvatskoj i posle neko kaze da i dalje ne zive sa mislima NDH
    (boki89, 25. januar 2022 23:33)

    # Link komentara

  124. @ Da ima onih koji to negiraju - pa ima…

    Kakvo licemerstvo. Pa ima, a?
    Vama su većina stranaka desničarske. U vašem parlamentu ne postoji stranka koja će za rat 1991-95 reci da je bio gradjanski. Sve misle isto - Srbocetnicka agresija. U Srbiji imaš stranke koje misle desničarski, imaš one koje misle da su svi krivi, a imaš i one koji misle da su Srbi većinom krivi za rat. Kod vas toga nema.

    Dalje, vama je isto nekoliko stotina hiljada ubijenih Srba u drugom svjetskom ratu( strani izvori a ne srpski) i 20000 poginulih u poslednjem ratu na obje strane od kojih su većina bili vojnici.

    Pogledaj reportažu televizije iz BL koji su pravili anketu u Hrvatskoj i na pitanje ko je najviše stradao u Jasenovcu 90 posto anketiranih je odgovorilo Hrvati. Bolesno i monstruozno.
    Toliko o tome šta se kod vas uci.
    (Istina leci, 25. januar 2022 23:28)

    # Link komentara

  125. Koliko ja znam ustaše su pometene 1945 god tako da....
    (Đoko, 25. januar 2022 23:27)

    # Link komentara

  126. Ustaše su hrvatskom narodu nanele toliku sramotu koju niti jedna generacija neće moći da spere
    (Tesla, 25. januar 2022 22:35)

    Ne mozes naneti sramotu nekom ko ne zna za sramotu.
    (Dule, 25. januar 2022 23:22)

    # Link komentara

  127. @Hrvat
    vaši zločini i u 1. i u 2. sv. ratu su neuporedivi bukvalno sa bilo kojim zločincima bilo gde u svetu. Taj sadizam svet nije video u 20. veku.
    Niti po sadizmu niti po broju žrtava Srbi i Hrvati ne mogu u istu rečenicu. HDZ vam vlada 30 godina i ti nekom trubiš? Oni prvi poriču te zločine i kao hijene i zadnje kukavice u sebi ih još i slave. To ti je ta tužna Hrvatska.
    (lex, 25. januar 2022 23:21)

    # Link komentara

  128. Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)

    Nešto ne vidim da oluju osuđujete, već je slavite. Dvoličnost i licemerje je nešto što prosto krasi vas hrvate.
    (davor, 25. januar 2022 23:20)

    # Link komentara

  129. @u lazi su kratke noge

    ti pričaš o dalmatincima. A od tih dalmatinaca većina su bili opet Srbi. O čemu ti to...
    Tek kad su pobegli kukavički ka partizanima a iz ustaša, Hrvati u hrvatskim partizanima su bili većina. Sve ima lepo dokumentovano po godimama, možeš da trubiš koliko hoćeš. Vrlo jednostavno, bez Srba Tito nikad ništa ne bi bio.
    (lex, 25. januar 2022 23:13)

    # Link komentara

  130. Усташе (припадници покрета за истребљење православних СРба на територији Хрватске, Босне и дијела Србије) нису били само припадници хрватског народа, већ и бошњачког. И бошњаци треба да се суоче са прошлошћу, за вријеме Првог свјетског рата, у НДХ и у посљедњем рату.
    (Ђоле, 25. januar 2022 22:55)

    # Link komentara

  131. Dajte Srbi odlučite se vec jednom, da li postoje Hrvati ili ne postoje? Mnogo pišete ne postoji hrvatski jezik, ne postoje Hrvati, sve su to katolički Srbi. Ako ste dosljedni morate pisati katolički Srbi napravili zločine nad pravoslavnim Srbima.
    (Ivan Gundulić, 25. januar 2022 21:51)


    Tvrtko Jakovina je objasnio, samo jos vi sebi da objasnite pred ogledalom.
    (Petar, 25. januar 2022 22:54)

    # Link komentara

  132. Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)

    poznati ste po tome sto osudjujete svoje zlocine i sramite ih se. posebno ih osudjujete i sramite ih se svakog avgusta, sirom zemlje. sve puca od osude
    (petar markovic, 25. januar 2022 22:52)

    # Link komentara

  133. Dalmatinci su bili mahom partizani. Veliki naklon za poginulih 4400 dalmatinskih partizana na Sutjesci i vecna vam slava momci. Mesto Vrgorac kod Ploca u odnosu na broj stanovnika je dalo najvise narodnih heroja u SFRJ. Jos jednom slava svim herojima palim u borbi protiv nacizma! Amin
    (nasa jedra su gitare, 25. januar 2022 22:29)

    Učešće Dalmatinaca u partizanima je mahom splet okolnosti i kapitulacije Italije, a ne nekakvog iskrenog anti-ustaškog sentimenta. Danas su to najveći desničarski primitivci u Hrvatskoj koji se stide partizanskog nasleđa. Pa čak i tobožnji levičari, feralovski nastrojeni recimo, koji su izrazito protiv ustaštva mantraju samo o tome da je Pavelić prodao Dalmaciju i Istru Italijanima. Dakle, najveći greh ustaša je po njima predaja nečega tobože hrvatskog Italijanima, a ne ustaški genocid nad Srbima, Jevrejima, Romima... Toliki nedostatak obraza i elementarnog pijeteta prema žrtvama ustaških koljača je teško shvatljiv, ali u Dalmaciji normalan.
    (istina, 25. januar 2022 22:50)

    # Link komentara

  134. AHAHAHAHAHAH
    (Milo, 25. januar 2022 22:48)

    # Link komentara

  135. E sada moram da napisem sledece;
    Nije vecina Hrvata bila u partizanaima, vecina je bila ili u ustašama ili uz ustaše.....
    (Sallas, 25. januar 2022 21:22)

    Ja kao Srbin ciji su dedovi ratovali rame uz rame s Hrvatima moram da kazem da je ovo sto si napisao notorna laž. Samo pogledaj bitku na Sutjesci. Preko 3000 dalmatinaca je ostavilo kosti tamo u borbama protiv tog najveceg zla. Ustase recimo u Splitu nisu mogle da skupe ni 50 dobrovoljaca. Partizana je ubedljivo bilo najvise medju Hrvatima. Pa cek je vise bilo cetnika u Dalmaciji nego ustasa.
    (U lazi su kratke noge, 25. januar 2022 22:45)

    # Link komentara

  136. nema mira za Srpske žrtve, neće biti ni sklada u vasioni dok se dug ne oduži...mislite hrvati o tome!
    (građanin opasnih namera, 25. januar 2022 22:42)

    # Link komentara

  137. @Hrvat

    Hrvati su pobili par stotina hiljada Srba. Srbi u 3 rata nisu ukupno ubili 50'000 hiljada pripadnika drugih naroda.
    (nenad ch, 25. januar 2022 22:40)

    # Link komentara

  138. ćutati na učinjeno zlo je takođe zlo...nema tu neke razlike...
    Jednom, možda, kada se bude prestalo sa ćutanjem biće znak da smo nemani stali na rep...
    Ja moram i oću da verujem da će se to ipak nekad desiti...da nismo baš skroz sj....i.
    (Baja, 25. januar 2022 22:40)

    # Link komentara

  139. Dajte Srbi odlučite se vec jednom, da li postoje Hrvati ili ne postoje? Mnogo pišete ne postoji hrvatski jezik, ne postoje Hrvati, sve su to katolički Srbi. Ako ste dosljedni morate pisati katolički Srbi napravili zločine nad pravoslavnim Srbima.
    (Ivan Gundulić, 25. januar 2022 21:51)


    Pa to je to, drugo ime za Srbe katolike je hrvati.
    (xd, 25. januar 2022 22:39)

    # Link komentara

  140. Pitam se hoće li ikada, a polako se krećemo ka 22.vijeku, ove teme biti prevazidjene a svijest ljudi biti više usmjerena ka obrazovanju, nauci, školovanju, sportu, visokim tehnologijama itd. ?
    (Arch Enemy, 25. januar 2022 22:36)

    # Link komentara

  141. Знају усташе да долазе нова времена, оваквим триковима ће се служити све више да би поново обманули српски народ.
    Наравно то неће проћи, јер долазе времена наплате дугова. А дужни су нам баш много.
    (Горан Д, 25. januar 2022 22:36)

    # Link komentara

  142. Ustaše su hrvatskom narodu nanele toliku sramotu koju niti jedna generacija neće moći da spere
    (Tesla, 25. januar 2022 22:35)

    # Link komentara

  143. Dalmatinci su bili mahom partizani. Veliki naklon za poginulih 4400 dalmatinskih partizana na Sutjesci i vecna vam slava momci. Mesto Vrgorac kod Ploca u odnosu na broj stanovnika je dalo najvise narodnih heroja u SFRJ. Jos jednom slava svim herojima palim u borbi protiv nacizma! Amin
    (nasa jedra su gitare, 25. januar 2022 22:29)

    # Link komentara

  144. Ne šuti se o tome niti se ikada šutjelo. Imam 45 godina i od valjda sedme znam za zločine koje su napravili Hrvati kroz NDH… i sramim se toga kao Hrvat. I to znaju moja djeca (što kroz školu što od mene).

    Da ima onih koji to negiraju - pa ima… naravno da ima, ali u nas takve ekstremne desne stranke ne mogu 5% na izborima i samo plaču po drustvenim mrezama.

    Za razliku od vas koji…. za jednog Srbina… i tako vec 40 god…

    Mi za svoja zla znamo i osudjujemo ih i sramimo se toga… Nisam siguran da vi isto razmisljate za sve sto ste vi radili od Slovenije preko Hrvatske do Bosne i Hercegovine… A i Albancima jos 80-tih pa 90-tih

    svi se moramo suociti sami sa sobom da bi nastavili naprijed u miru.
    (Hrvat, 25. januar 2022 22:28)

    # Link komentara

  145. Ne treba stavljati sve u isti koš, niti će nama pomoći mrziti, na protiv oprostiti a na drugu ruku današnja generacija Hrvata nemaju nikakve veze sa NDH istorijom.
    (Srbin prašta, 25. januar 2022 21:53)
    Ne možemo jedan genocid da im praštamo deset puta... oprostili smo im, a oni nam vratili “Olujom”...sad smo mi na potezu.
    (Beogradjanin, 25. januar 2022 22:23)

    # Link komentara

  146. Nece njima biti problem da priznaju ucesce u Holokaustu, buduci da su i drugi narodi ucestvovali u tome. Njima je najveci problem da priznaju da su odgovorni za jedan drugi genocid, a to je genocid nad Srbima.
    (lalalland, 25. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  147. "Pradeda mi je bio u 12. slavonskoj proleterskoj brigadi 41'-45'. Imali su 1000 boraca. Od toga 998 srba i dva hrvata (komandant i komesar brigade)."
    (Amos Dundee, 25. januar 2022 22:04)

    Formirana je u listopadu (oktobru) 1942.
    (pero_pliskavac, 25. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  148. A ko to pise?
    (D, 25. januar 2022 22:17)

    # Link komentara

  149. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)
    Jeste. Srbi su vlasnici Muzeja holokausta u Vašingtonu - [link]. Navedeno je da je ND Hrvatska odgovorna za istrebljenje 320-340.000 srpskih civila. To vam je preko 200 dnevno, za svaki dan postojanja ND Hrvatske. "Argument" koji neki Hrvati koriste je da toliko Srba nije falilo između dva popisa. Razlika je 200.000 (1.672.000 naspram 1.871.000), ali je, imajući u vidu tadašnji priraštaj, procena da je Srba u ND Hrvatskoj 1941. bilo blizu 2.100.000. Samo u BiH su organi ND Hrvatske umorili 126.000 ljudi (poređenja radi, stradalo je manje od 10.000 Hrvata, uklj. i žrtve od strane četnika). Hoćemo li još mitologije?
    (pajs, 25. januar 2022 22:16)

    # Link komentara

  150. Odavno nisam bolji tekst citao , zasnovan iskljucivo na cinjenicama ! Hvala ti
    (dana, 25. januar 2022 22:12)

    # Link komentara

  151. Niko kleknuo još,niko izvinio,broj žrtava se drastično umanjuje...
    (brainstorm, 25. januar 2022 21:35)
    Ne umanjuje se, već se realno govori, a ti si drasticno povećao.
    (Jdndndp, 25. januar 2022 22:10)

    # Link komentara

  152. Pradeda mi je bio u 12. slavonskoj proleterskoj brigadi 41'-45'. Imali su 1000 boraca. Od toga 998 srba i dva hrvata (komandant i komesar brigade).
    (Amos Dundee, 25. januar 2022 22:04)

    # Link komentara

  153. Pa osetili Hrvati neke druge vetrove. Neki novi svetski poredak...šampioni su to...
    (Neo, 25. januar 2022 21:38)

    neo brate, odavno se celokupna javnost saglasila da su to pokatoličeni srbi.
    pitanje je, zašto su oni šampioni, a mi moralni pobednici?
    (dude genetičar, 25. januar 2022 21:54)

    # Link komentara

  154. Ne treba stavljati sve u isti koš, niti će nama pomoći mrziti, na protiv oprostiti a na drugu ruku današnja generacija Hrvata nemaju nikakve veze sa NDH istorijom.
    (Srbin prašta, 25. januar 2022 21:53)

    # Link komentara

  155. Dajte Srbi odlučite se vec jednom, da li postoje Hrvati ili ne postoje? Mnogo pišete ne postoji hrvatski jezik, ne postoje Hrvati, sve su to katolički Srbi. Ako ste dosljedni morate pisati katolički Srbi napravili zločine nad pravoslavnim Srbima.
    (Ivan Gundulić, 25. januar 2022 21:51)

    # Link komentara

  156. Pa ko je ovo objavio? jel je ovo neko od hrvata negde izneo?
    (zoran, 25. januar 2022 21:51)

    # Link komentara

  157. Svi narodi ako zele mir moraju da osude sopstvene zlocince i njihova dela.
    (Umereno, 25. januar 2022 21:47)

    # Link komentara

  158. Iz autobiografske knjige "Sjećanja" Meše Selimovića:

    "Užasan genocid koji su ustaše počele da sprovode protiv Srba u Bosni i Hercegovini, nečuveni zločini na koje se uho teško moglo naviknuti jer takvo masovno varvarstvo nije bilo poznato u istoriji, stradanje čitavih srpskih krajeva, zatiranje svega živog, sve je to natjerivalo čovjeka da se odredi, ili da se suprostavi ili da se demorališe. Za mene je to bilo pitanje humaniteta: da nisam prišao revoluciji, da se nisam suprostavio zločinima, nikad više ne bih mogao sebe da poštujem. A živjeti bez samopoštovanja nije lako."
    (v., 25. januar 2022 21:44)

    # Link komentara

  159. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)




    Ti si čoveče bolestan. Ustaše su jedini zlotvori (ne spadaju u narod) koji su imali logore za mučenje i ubijanje dece.



    “Nedostaju mi reči da opišem ono što sam tamo zatekao. U velikoj školskoj učionici zatekao sam zaklanu učiteljicu i 120 njenih učenika! Nijedno dete nije bilo starije od 12 godina! Zločin je neumesna i naivna reč. To je prevazilazilo svako ludilo! Mnogima su odsekli glave i poređali ih po đačkim klupama. Iz rasporenih utroba ustaše su izvukle creva i, kao novogodišnje vrpce, rastegli ih ispod plafona i ekserima ukucali u zidove! Roj muva i nesnošljiv smrad nisu dozvoljavali da se tu duže zadržimo. Primetio sam načetu vreću soli u ćošku i zgranuto ustanovio da su ih klali polako, soleći im vratove! I taman kad smo odlazili, u zadnjoj klupi se začulo dečje krkljanje. Pošaljem dvojicu vojnika da vide šta je. Izneli su jednog đaka, još je bio u životu, disao je sa napola presečenim grkljanom!”


    Alessandro Luzano u pismu Musoliniju (Italijanski general)
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 25. januar 2022 21:42)

    # Link komentara

  160. Pa osetili Hrvati neke druge vetrove. Neki novi svetski poredak...šampioni su to...
    (Neo, 25. januar 2022 21:38)

    # Link komentara

  161. Nek se ne daj Bože, podese uslovi, ponoviće isto. Ljudska priroda se ne menaj.
    (zare, 25. januar 2022 21:36)

    # Link komentara

  162. Niko kleknuo još,niko izvinio,broj žrtava se drastično umanjuje...
    (brainstorm, 25. januar 2022 21:35)

    # Link komentara

  163. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)



    Ti ne znade mreti kraj slomljenog mača,
    Na poljima rodnim, braneći ih časno
    Kitio si cvećem svakog osvajača.
    Pevajuć’ mu himne, bestidno i glasno.

    Slobodu si večno, zakržljala raso,
    Ček’o da donesu tuđi bajoneti,
    Po gorama svojim tuđa stada pas’o,
    Jer dostojno ne znaš za Slobodu mreti.

    Pokaži mi redom Viteze tvog roda,
    Što balčakom s ruku slomiše ti lance,
    Gde je Karađorđe tvojega naroda,
    Pokaži mi tvoje termopilske klance.

    S tuđinskom si kamom puzio po blatu,
    S krvološtvom zveri, pogane hijene,
    Da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
    I ubio porod u utrobi žene.

    Još bezbrojna groblja zatravio nisi,
    A krvavu kamu u nedrima skrivaš,
    Sa vešala starih novi konop visi,
    U sumraku uma novog gazdu snivaš.

    BRANIO SI ZEMLJU OD NEJAČI NAŠE,
    IZ KOLEVKE PIO KRV NEVINE DECE,
    POD ZNAMENJEM SRAMA UZ IME USTAŠE,
    STAVIO SI HRISTA, SLOBODU I SVECE.

    U bezumlju gledaš ko će nove kame,
    Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
    Čiju li ćeš pušku obesit o rame,
    Ko najbolje ume da ti komanduje.


    Jovan Dučić
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 25. januar 2022 21:34)

    # Link komentara

  164. Nisu svi hrvati bili ustase ali su sve ustase bili hrvati. Naravno ne osudjujem citav hr narod. Genocid o kome se cuti!!!!
    (Dragan, 25. januar 2022 21:32)

    # Link komentara

  165. @Stjepan

    sigurno onda posjedujes neke istorijske cinjenice - osim hrvatske wikipedia stranice.
    molim te podeli to sa nama.
    (dex, 25. januar 2022 21:31)

    # Link komentara

  166. Европа и САД упорно ћуте о Јасеновцу, али доћи ће и то једног дана на дневни ред.
    (sitno, 25. januar 2022 21:30)

    # Link komentara

  167. Zbog tita nikad pravdu nismo dočekali, jos gore, uništio je nas
    (iskvarena verzija austrijskog, 25. januar 2022 21:29)

    # Link komentara

  168. "Iskrivljavanje istorijskih činjenica i odbijanje odgovornosti za holokaust je i proglašavanje Mile Budaka, Julija Makanca, Vladimira Krena, nadbiskupa Josipa Šarića, Filipa Lukasa i brojnih drugih članova i simpatizera ustaškog pokreta uglednim Hrvatima koji su zaslužili da se ulice po gradovima širom Hrvatske zovu po njima."

    Таквој држави и њеној верзији историје повлађивати, па још то представљати као толеранцију, супротстављање национализму, мржњи... као неке моралне, цивилизацијске вредности, то је прави апсурд и срамота српских аутошовиниста.
    (my way, 25. januar 2022 21:26)

    # Link komentara

  169. Ha,ha,ha, a koji so to Hrvati rekli?
    (Zgubidan, 25. januar 2022 21:25)

    # Link komentara

  170. Zbog grupe gadova, ubica i izroda hrvatskog naroda,ustasa, etikiraju se svi Hrvati ,koji su uvijek bili slobodarski narod .U II svj.ratu ,večina Hrvata su bili partizani .Stoljecima smo živeli u dobru sa Srbima ...
    (Suzana Zagar, 25. januar 2022 20:58

    Jesu vidi se po povicima "ljubi,ljubi Srbina"
    (sisak, 25. januar 2022 21:24)

    # Link komentara

  171. Ono što je tamo bilo niti može neko da snimi, niti da odglumi.
    (nastavnik, 25. januar 2022 21:24)

    # Link komentara

  172. Ovo je znacajna novina, veliki zaokret !!
    Ko je autor ?
    Kome se obraca ?
    Pozdravljam.
    (Desa, 25. januar 2022 21:22)

    # Link komentara

  173. E sada moram da napisem sledece;
    Nije vecina Hrvata bila u partizanaima, vecina je bila ili u ustašama ili uz ustaše, vecina je samo i mogla načiniti genocid.
    Manji deo je stao uz Srbe koji su na toj teritoriji bili u partizanima.
    Najveća podvala za nas Srbe ipak nije ustaštvo kao takvo, nego njegovo izjednačavanje sa četnicima.
    Dosta vremena će još trebati nama samima da shvatimo sopstvene greške.
    (Sallas, 25. januar 2022 21:22)

    # Link komentara

  174. (Suzana Zagar, 25. januar 2022 20:58)

    I brojem i procentom, vise se nemaca borilo protiv nacizma nego hrvata
    (duplo golo, 25. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  175. @Stjepan

    Hrvatska psihopatologija.
    (id i leci se, 25. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  176. Veličina Hrvata je u tome što se baš ničega ne stide.

    E sad, smete li da pišete istinu ?
    (alpinista, 25. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  177. Zbog grupe gadova, ubica i izroda hrvatskog naroda,ustasa, etikiraju se svi Hrvati ,koji su uvijek bili slobodarski narod .U II svj.ratu ,večina Hrvata su bili partizani .Stoljecima smo živeli u dobru sa Srbima ...
    (Suzana Zagar, 25. januar
    Procitaj par komentara iznad da li je to mala grupa izroda...evo toliko ih je malo da pokriju sve vesti na tu temu u svim medijima na svetu u trenutku iako je proslo 80 godina !! Ja bih rekao da je to ozbiljan deo hrvatskog naroda koji bi to ponovio opet da moze ! Zar Oluja nije presek ..??
    (nenad, 25. januar 2022 21:19)

    # Link komentara

  178. A jeste li krivi i za nekoliko stotina hiljada ubijenih Srba od strane vaših fašista?
    (Gillespie, 25. januar 2022 21:19)

    # Link komentara

  179. (Suzana Zagar, 25. januar 2022 20:58)

    Kad papa,hrvatski predsednik i premijer kleknu u Jasenovcu i zatraze oprostaj to ce biti pomirenje i kraj price.
    (Pragmatik, 25. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  180. U medjuvremenu, bastine rezultate svojih dela. Hrvatska je ociscena, 80%. Ovo sto je ostalo starih pomrece ili mladjih otici u inostranstvo. I oni za ukupno 100 godina napravise i etnicki potpuno ocistise drzavu, nastalu na temeljima nacisticke NDH. Pa se zlocin ne isplati.
    (sio, 25. januar 2022 20:57)

    Da, samo šta im to vredi kad su već odavno ispod 4 miliona, izumreće za 50 godina. Isto kao i mi.
    (E8, 25. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  181. Kad-tad...
    (...oko za oko..., 25. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  182. Ratovi moraju da ostanu deo proslosti. Sve nas je manje(svih naroda zajedno) na prostoru exYu.Zbog manjka stanovnistva na ovim prostorima, neki drugi narodi, pogotovu sa Bliskog Istoka smekaju nase prostore. Ono sto znam je bas direktni kontakt za naseljavanje trenutno BiH, a kasnije I Dalmacije...
    (Deyan X, 25. januar 2022 21:17)

    # Link komentara

  183. Сад када смо играли рукомет на Европском халом се орило "убиј Србина". Њима је то изгледа у генима.
    (ivan, 25. januar 2022 21:17)

    # Link komentara

  184. "Ja tu ne bi nista dodao!"

    Ja bi(h) dodao slovo "h" koje ti je negde ispalo.
    (ex, 25. januar 2022 21:17)

    # Link komentara

  185. U načelu, da.
    (E8, 25. januar 2022 21:16)

    # Link komentara

  186. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)
    Da Bog da i tvom narodu istu mitologiju , pa onda pricaj
    (nenad, 25. januar 2022 21:16)

    # Link komentara

  187. I za oluju bogami...
    (panter pudlica, 25. januar 2022 21:14)

    # Link komentara

  188. Pišem i govorim stalno u društvu u kafani na bilo kom skupu i dok dišem uvek ću isto pričati tj.pričati ISTINU -najveći zločinci i ubice su ustaše a to su svi hrvati -zavisi samo od trenutka ,odmah iza njih nemci pa englezi pa ostatak zapadne evrope,naravno postoje na žalost i portali koji neće i ne žele da objave ISTINU
    (1, 25. januar 2022 21:14)

    # Link komentara

  189. Читају ли и сусједи овај чланак?
    (pravda za sve, 25. januar 2022 21:12)

    # Link komentara

  190. И Тито, и Тито...
    (Бабинџем, 25. januar 2022 21:10)

    # Link komentara

  191. Srpska mitologija...
    (Stjepan, 25. januar 2022 21:05)

    # Link komentara

  192. krivi ste i za etnicko ciscenje koje svake godine proslavljate na najsvecanijem nivou
    (petar markovic, 25. januar 2022 21:01)

    # Link komentara

  193. Ja tu ne bi nista dodao!
    (Vladimir, 25. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  194. Jevreje su ubijali zbog Nemaca, sto su morali. A Srbe, u tome su uzivali. Ministar dr Mile Budak je još 2. maja 1941. u Gospiću izrekao po zlu čuvenu i često citiranu
    rečenicu: „Jedan deo Srba ćemo pobiti, drugi ćemo raseliti, ostale ćemo prevesti u katoličku vjeru i tako pretopiti u Hrvate. Tako će im se uskoro zatrti svaki trag, a ono što će ostati, biće zlo sjećanje na njih.“ Ministar dr Milovan Žanić je na zboru u Novoj Gradiški 2. juna 1941. upozoravao da „nema te metode koju nećemo upotrebiti kao ustaše da načinimo ovu zemlju zbilja hrvatskom i očistimo je od Srba“. Ministar dr Mladen Lorković je u junu 1941. izjavio: „Ustaški pokret je u svojim načelima istakao da hrvatska zemlja mora pripasti hrvatskom narodu i da mora biti očišćena od onih koji su za nas najveća nesreća.“ Ministar dr Mirko Puk na zboru u Križevcima 6. jula 1941. ističe: „Srbi su došli u naše krajeve sa turskim četama kao pljačkaši, kao talog i smeće Balkana. Ne možemo dopustiti da u našoj narodnoj državi vladaju dva naroda. Jedan je bog, jedan je i narod koji vlada, a to je hrvatski narod.“ Osim ministara, i ostali visoki dužnosnici NDH isticali su se u raspirivanju antisrpskog raspoloženja u najširim slojevima društva. Tako dr Viktor Gutić, ustaški poverenik za Banja Luku, u svom govoru u Sanskom Mostu 30. maja 1941. naglašava: „Uništavajte Srbe gdje god ih sretnete, a blagoslov poglavnikov i moj su vam sigurni.“
    (Iz knjige Pravni poredak NDH, 25. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  195. Zbog grupe gadova, ubica i izroda hrvatskog naroda,ustasa, etikiraju se svi Hrvati ,koji su uvijek bili slobodarski narod .U II svj.ratu ,večina Hrvata su bili partizani .Stoljecima smo živeli u dobru sa Srbima ...
    (Suzana Zagar, 25. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  196. U medjuvremenu, bastine rezultate svojih dela. Hrvatska je ociscena, 80%. Ovo sto je ostalo starih pomrece ili mladjih otici u inostranstvo. I oni za ukupno 100 godina napravise i etnicki potpuno ocistise drzavu, nastalu na temeljima nacisticke NDH. Pa se zlocin ne isplati.
    (sio, 25. januar 2022 20:57)

    # Link komentara

  197. Opa batooooo......!!??
    (Mrko Mrkajlovic, 25. januar 2022 20:51)

    # Link komentara