Petak, 03.12.2021.

10:50

Da li u stanu treba zabraniti držanje više od jednog ljubimca? VIDEO/ANKETA

Izvor: B92

Da li u stanu treba zabraniti držanje više od jednog ljubimca? VIDEO/ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Potrebna je akcija

pre 2 godine

Treba potpuno zabraniti držanje pasa u stanu, a dokone ljude terati da nešto rade. U Srbiji ima najmanje 200 hiljada dokonih kučkara. Nama treba jaka socijalna služba koja bi išla od stana do stana, od čoveka do čoveka i podsticala ih da nešto rade, da uče nove veštine, usavršavaju se, a ne da se zamlaćuju i gube vreme baveći se psima. Oni su se ugledali na pse, što je suludo. Pas u stanu je beskoristan, pa su i njihovi vlasnici postali beskorisni.

Bojan

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Kmee, kmee, ultrapatetika. Svaka buka je ista: izvodio ti radove u nedoba, imao bučnog ljubimca ili ne bio sposoban da vaspitaš decu da ne divljaju po stanu, komšiji se isto 'vata. Zapravo, to nije tačno - mnogo si gori ako ne umeš da vaspitaš decu, jer ćeš onda takve da ih pustiš u svet.

Nikad mi neće biti jasno...

pre 2 godine

Zašto ljudi sami sebi nameću beskorisnu obavezu držanja kučeta u stanu.Velika obaveza je to.Ljudi izgube čitav život na to. Mogli bi da nauče nešto novo da rade, neku novu veštinu, strani jezik, bilo šta. Ali, ne, oni se bave kučetom, po ceo dan, i tako im prođu godine...

refleksni luk ti ne fonkcionise

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то,

Ona rece upravo obrnuto. Zar je toliko komplikovano?

Nemanja

pre 2 godine

Prvi korak: sve likove koji mantraju kako životinjama nikako nije mesto u gradu momentalno izbaciti iz gradske sredine, ili im nabiti dodatne takse dok to sami ne urade. Ja u zgradi ne želim ludake sa pet pasa i mačaka, ali još manje želim ulice pune primitivnih urođenika kojima je ovo prvi grad u koji su aterirali pa su našli da isteruju svoje budalaštine.

Bgdt

pre 2 godine

Samo nemojte da ih nedužne ubijate. I to su Božija stvorenja, kako neko uopšte može tek tako da odnese životinju kod veterinara i da je svesno ubije?!

Zigi

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)
Bravo za komentar, ja bih skroz zabranio drzanje pasa u stanu jer to nije humano i tacka. Ja imam psa ali zivim u kuci i pas je u dvoristu po ceo dan. Ako hoces da si u gradu i to u stanu (kolektivni zivot) onda treba da se odreknes drugih stvari koje stete drugima (normalno da i mi koji zivimo u kuci se odricemo drugih stvari).

Vlada

pre 2 godine

Po "humoru" u komentarima i tolikoj kolicini mrznje vidis da smo zaista u skladu sa onim istrazivanjima zemlja sa najnizim iq prosekom u evropi.

Markes

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Ljudi, je l vama smeta BUKA, ili vam smeta sama ŽIVOTINJA? Svejedno je ko buku pravi, ajo je to problem. Sa druge strane, samo potpuno psihički bolesna osoba može da mrzi životinje.

Stojko

pre 2 godine

U zgradi u kojoj ja zivim ima 12 staniva, od toga u 3 se drze psi, u jednom macka. Iz dva stana se izasno oseca smrad, i to na prljave noge, nehigijenu i los duvan, u tim stanovima nema pasa i macaka. Najvecu galamu pravi mladi bracni par koji od namestaja u stanu imaju plasticnu stolicu, ali ih to ne sprecava da prave karaoke zurke jednom nedeljno. Nemaju ljubimca. Ispred zgrade se cesto ostavljaju kese sa djubretom. Da li je potrebno da naglasim da djubre u kesama ne ostavljaju ljibimci?

Komša

pre 2 godine

Btoj kucnih ljubimaca nije toliko bitan koliko odnos prema njima.Neko može držati j3dnog ljubimca u kuci a zapostaviti ga do te mere da predstavlja problem i domacinstvu i komšiluku.
Oporezivanje,koje neki predlažu (iz pakosti uglavnom) ne bi rešilo probjem.
Ali osnovna obuka i sertifikat o socijalizaciji bi vec bilo nesto drugo - značilo bi i psu i vlasniku i komšiluku.
Recimo,decenijama u Beogradu postoju obuka na Bežaniji.Ranije se zvalo Milicionar a sada Policajac.
Vodio sam prvog rasnog psa tamo još 1985.godine i prezadovoljan sam.
Prisustvujes dresuri,instruktor pokazuje sa svojim psom a ti ponavljas.
Dresira tebe a ti svog psa.Usput dobijes mnogo informacija o potrebama psa i o tome kako voditi računa o njemu.
Veoma korisno jer sve to mozes da primenis sa nekim buducim psom.
Osim toga uvodi te u neki zdrav odnos sa psom i stvara navike - onaj ko je u stanju tri meseca da vodi psa dva puta nedeljno na obuku sigurno sutra nece zapostavljati psa.
Takav pas i takav vlasnik sigurno nece smetati komšiluku.

Mislim da u tom smeru treba ici.

only fools and horses

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)

Da li vi stvarno mislite da su psi u dvorištima u štenarama 2x2m, ili još gore na lancu, srećniji od ovih u stanovima? Da ih više šetaju, da ih bolje hrane?
Slažem se da psu treba šetnja, igra, i ne treba da uzima psa onaj koji nije spreman to da pruži, ali manite me tih priča kako su psi u dvorištu srećniji. Pas je najsrećniji kad je sa čoporom, odnosno vlasnikom i nijedan od njih se ne bi menjao sa psom koji je sam u dvorištu.

boris

pre 2 godine

U stanu neka drze sto god hoce samo da se smrad ne siri i ne ugrozava ostale stanare. Ali prevazisli smo mi taj problem, nama gradovi smrde na izmet i urin životinja, parkovi puni izmeta, pre neki dan setam po toboze fensi Vračaru, memla, smrad, vlaga, raspadnuto i istarano sve sto vidis sem novih zgrada. Kucni ljubimci zapisali svaku gumu, svaki cm2 fasada u nivou ulice. Posle sa decom sednemo u park ispred Hrama Svetog Save a tamo na travnjak ne smes ni da pomislis da stanes od izmeta kucnih ljubimaca, tuzno tuzno, najprljaviji i najstorkaviji glavni grad neke evropske drzave, ranga smo Indije ili Pakistana.
Ja volim životinje i po meni je nehumano da se veliki psi npr drze u stanu, ajde ok mali ali veliki to je za zivotinju robija, zatvor, alkatraz…

Jovana

pre 2 godine

Od prepucavanja da li pas ili deca i zasto ne mogu zajedno, opasnije je ono sto nam promice - lokalna samouprava je donela propis za koji i sami tvrde da nema potrebe sprovoditi i da ga nece kontrolisati. Zasto ste ga usvojili? Za koga? Prema kome cete ga, selektivno, primenjivati? Tako postujete i ostale propise?

gile bg

pre 2 godine

Više pasa nego dece ima,treba uvesti porez na pse,1000 eura godišnji porez pa izvolte.Zato sve nam i propada jer necete decu,lakši i jeftiniji pas za sve.Porez porez na pse podržavam pa izvolte.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Не треба људима ограничавати држање животиња у стану, на одређен број. Једниставно треба да плате додатно за То, мислим на трошкове око одржавање зграде, као и да њихови љубимци ни на један начин не ремете мир у згради. Рецимо имате 2 кера, платите трошкове као да имате два члана породице више. Наравно, сваку евентуалну штету који би љубимац направио,влацник мора да надокнади.

zzz

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?
(Šušmuš, 03. decembar 2021 22:26)

Jesi li ti to lavez dzukele uporedio sa smehom i placom necije dece? Tebi je to izjednaceno? Ako ti smeta svaki vid buke, onda kupis izolovano imanje na nekoj planini pa tamo zivi sam.

Dragan

pre 2 godine

Osecam da su antivakseri sa komentarima tipa stavite porez na zivotinje itd, ali nema veze sto upravo oni ugrozavaju zivote svojom najblizim itd.

Kler Frejzer

pre 2 godine

Pre neki dan u parku zena sva ozarena gleda u kucu koja je upravo kakila na zelenoj povrsini i veselo trckara do svoje obozavanje "majke" a ona njoj jos veselije govori: "Pa je l' meni moja dusa kakila?"...!!! Naravno da je dusa to uradila, ali dusinoj majki nije palo na pamet da pridje i ocisti sta je ostalo iza njenog ceda. Zanima me sta bi svi ovi vlasnici, koji se bune zbog ovakve odluke, rekli kada bih ja ili neka druga mama pustila svoje dete da se isto tako pokaki u parku i nakon toga samo produzila dalje u setnju. I treba uvesti porez na drzanje kucnih ljubimaca, jer nas narod dok ne udaris po dzepu nece promeniti svoje navike.

Treba ih sažaljevati, ali i razumeti

pre 2 godine

Koja patologija je prisutna kod ovih ljudi koji izjednačavaju životinje i decu, odnosno, još gore, naglašavaju da im deca smetaju! U najboljem slučaju još uvek nisu roditelji pa će tek kasnije shvatiti besmislenost svoje izjave, u drugom slučaju leče komplekse zbog nemanja dece i u trećem teško su emotivno okrnjeni zbog šupljeg detinjstva koje su sami imali i nikad doživeli tu najsavršeniju ljubav izmedju roditelja i deteta.

Markček

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Nisam ja dužan da trpim ničije derište i njegovo urlanje i divljanje. Stan je stan, braćala. Ko pravi buku, dete ili ker, kazna 500 evra. Može tako? Buka je buka. Kako ti nisi dužan da trpiš ničijeg psa, tako niko nije dužan da trpi buku tebe i tvog deteta. Vaspitaj ga, obuzdaj ga.
Ja sam svog psa vaspitao lepo, vaspitaj i ti svoje dete.

Милош

pre 2 godine

Живео сам у згради на другом спрату, у стану до мене је живела породица, родитељи са два детета и четири пса. Пар пута сам видео кроз отворена врата да им је цео стан прекривен картоном. Када би пси хтели да изврше нужду носили су их трчећи у кломпама (цела зграда је одзвањала) иза зграде, нужду наравно нису чистили. Ако би пси остали сами, били су у стању да лају све док се неко не врати у стан. То није била једина несрећа у тој згради. У сутерену је живела старија госпођа, која је хранила мачке, комшијске и њене, по 15, 20 мачака је знало да се окупи. Мирис мачијег урина се осећао до последњег спрата у згради, није било нимало пријатно. Срећа у несрећи је што сам ту био као подстанар и проблем сам решио тако што сам променио стан, како остали станари трпе ту ситуацију није ми јасно. По мом скромном мишљењу, пси и мачке у становима пате и њима није место у затвореном простору из којих их газде изведу два пута, једном, а понекад ниједном у шетњу у току дана.

Tafak

pre 2 godine

Ne.
Mada mislim da bi vecini ljudi trebalo zabraniti da imaju decu. Mozda im dozvoliti da imaju samo jedno, maksimalno. Vecina nije u stanju ni o tom jednom da se brine, a kamoli da to jedno vaspita do zdrave i zrele odrasle osobe.
Slazem se sa ovom idejom da treba reagovati kada se vidi da se zivotinje drze u nehumanim uslovima ali je velika razlika izmdju osobe sa 3 psa kojima se posvecuje paznja i samo jednog zapostavljenog. Hmmm, cudno, bas kao i kod dece... Ajmo malo o oduzimanju dece i prinudnoj sterilizaciji nepodobnih (recimo silovatelja i pedofila).

@kerovi

pre 2 godine

sa aspekta države dete kad poraste plaća porez a ker ni oosle 20 godina ne plaća ništa. dakle vi sa kerovima lepo mesečno da platite porez na smrad koji vaši kerovi ostave kad useru i zaoišaju svaku zgradu na koju nalete. fuj. odvratno. deca su radost.

Peter

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

Ja to vidim kao nesto pozitivno kada pogledma horde navijaca, udaraca, besnih,razdrazenih, kockara, huligana i slicnih. Sve su to ta divna deca koju stancujete bez ikakve svesti ili plana

preostali

pre 2 godine

Možda u nekoj uređenoj državi, dok se u našoj ovakvoj sprema da se donese zakon da kada te ujede pas lutalica niko nije odgovoran…i skidaju odgovornost sa sebe i nema više tužbi protiv nadležnih. Verovatno će svako moci onda da ubija pse po ulici…

Jasna

pre 2 godine

Moj sin je nedavno nabavio psa i od tada sledi potpuna promena svih kriterijuma cistoce u stanu. Pas sedi na krevetu u dnevnoj sobi, jede na krevetu, penje se na krevet u spavacoj sobi-cela kuca je postala jedna velika stenara. Svuda je njegova hrana,igracke, cebad itd. Pas sve oko sebe lize, unosi blato sa ulice svuda po stanu, sve je u kuci inficirano ko zna cime. U autu je isprljao sva sedista, a sto je najgore sin vozi drzeci ga u krilu. Ja sam ukazivala na sve to, ali on mi kaze - svi imaju psa u stanu. To je izgleda postalo pitanje statusa. Citav zivot mu se vrti oko tog psa, jer nema dete, pa mu je pas zamena, na zalost.

Mile0407

pre 2 godine

Prvo porez na kucne ljubimce u zajednickim stambenim objektima, pa onda uredjivanje svega ostalog. Ova situacija je stvarno postala nesnosna i krajnje bolesna. Ljudi drze jadne zivotinje u nehumanim uslovima, remeteci mir i red komsijama sa kojima dele zivotni prostor. Jos veci problem je apsolutno ignorisanje osnovnih higijenskih mera od strane vlasnika tih zivotinja. Cak i odlazak do sopstvenog vozila na parking je postao nocna mora zbog mogucnosti da ugazite u nesto. Svako parce travnjaka ili pescane povrsine na kojoj se igraju deca su postali wc za kucne ljubimce. Ovom mora da se stane u kraj, po komentarima koji izjednacavaju decu i zivotinje vidim da ima i dosta poremecenih osoba kojima i samim treba pomoc a ne kucni ljubimac o kome ce da se staraju.

Zzzzz

pre 2 godine

@оће to
Zašto je "izjava bolesna" svakome nešto smeta a nešto ne takođe svakoga nešto drugo čini srećnim.Recimo moja supruga I ja svojom odlukom nemamo dece a imamo privatnu firmu i plaćamo godišnje preko 40.000 evra poreza tim novcem se plaćaju porodilišta,vrtići,škole,novčane naknade za decu... dakle sve ono što mi uopšte ne koristimo ali se nikada nismo bunili zbog toga,dakle ako neko živi u zgradi mora imati toleranciju i za tudju dece podjednako kao i za tudje kućne ljubimce.

Сељак

pre 2 godine

Иронично је то што забрањују држање кокошака у кавезу, а дозвољавају држање паса у у стану. Кокшкама није место 24 сата у кавезу, као што ни псу није место у стану 23 сата дневно.

Segoslava

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.

Nenad

pre 2 godine

U Holandiji je to rešeno progresivnim porezom, 150e za prvog kera, 200 za drugog itd. Lepo je pozivati se na ustav ali mi nismo neka bogata zapadna zemlja. ;inspekcije nisu obučene da rešavaju probleme nesavesnih vlasnika ljubimaca niti bi to bilo dobra investicija u siromašnoj zemlji kao što je Srbija što pomenuti znaju i obilato koriste. Porez je najelegantnije rešenje.

doktor

pre 2 godine

Treba zabraniti sve zivotinje u centru grada. Izvolte na periferije,Mladenovac,Borca,Batajnica pa drzite i pse i macke i prasice,isti djavo od svih,tj prase makar moze da se pojede.

Неутрални посматрач

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

А није ти пало на памет да се и деца играју са тим “керовима”?
Имам пса, два велика папагаја и два акваријума и веруј ми, све их заједно са децом (2 комада) одржавам и заједно се играмо.

оће то

pre 2 godine

@Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Jabucilo

pre 2 godine

Zabraniti sve zivotinje,to nije humano drzati ih u stanu,tako se muce,bez dovoljno slobode i kretanja.I nije,bre,higjenski,imam jednog kuckara,prijatelja,smrdi mu ceo stan ko stenara.On kaze da voli taj miris,ja se krstim i rukama i nogama.Sve to zabraniti i strogo kaznjavati.

autošovinista

pre 2 godine

Evo meni smjeta kad se tuđa derišta deru u susjedovu stanu na katu iznad pa moji kerovi ne mogu da spavaju i počnu da jadni arlauču!!!

Šušmuš

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?

aha

pre 2 godine

Ne znam sto se pravite blesavi kad odlicno znate zasto i zbog kakvih ljudi se ovakve stvari i uvode. Nikoga nije briga sto ce neko da drzi 3 psa ako ta 3 psa ne smetaju nikome ali ako ima 33 psa (ili macke) koja neprestano laju i sire smrad (a toga ima koliko hocete) - to je ozbiljan problem. Svuda u normalnom svetu postoje institucije koje se time bave, ponegde u gradovima se tacno zna da li su u nekoj zgradi dozvoljeni ljubimci (ako stanari to dozvole) - ako nisu, nista, trazis dalje. Drustva za zastitu zivotinja se bave slucajevima gde zivi po 50 macaka i oduzima ih, jer tim zivotinjama sigurno tako nije dobro. Ljudi koji tako zive su bolesni, nisu nikakvi ljubitelji zivotinja nego psihijatrijski slucajevi jer su njihove zivotinje zapustene. Ako je zivotinja mirna, negovana, zdrava i ne smeta nikome - zasto bi se bilo koga tocalo sto neko ima jednu, tri ili pet zivotinja

Mr & Mrs

pre 2 godine

Postavlja se pitanje - da li su vazniji ljudi ili zivotinje ?
U nasoj zgradi ima nekoliko stanara
koji imaju pse ljubimce Pre svega to je opasno za sve stanare zbog necistoce i prenosenja zaraznih bolesti, posebno za malu decu koja doticu sve predmete u nivou i visini pasa. Stanovi nisu predvidjeni za zivotinje vec za ljude Vlsnik imovine moze da drzi pse ovce koze i sta god hoce kad je ta imovina odvojena od imovine drugih ljudi nne moze njegova ljubav prema psu da bude preca od necije ljubavi prema deci .

Bili d Kid

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Upoređuješ decu ljudska bića, sa životinjama??! Neverovatno. Inače, imam i ja kućnog ljubimca imoj pas je životinja i ne upoređujem ga sa svojom decom, niti bilo čijom decom.

genijalac

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge
(zone, 03. decembar 2021 21:59)

fino fantomku na glavu pa šmrkom po stanu cim otvori vrata da se zera opere

Silvester

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.

genijalac

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?
(Komsija, 03. decembar 2021

imala je ona mala plava sa televizije 3komada sad ne znam dalje sta je šnjima bilo

Apatrid

pre 2 godine

Zavisi od velicine stana, ne moze u garsonjeri neko da drzi 3 psa, mucenje je za zivotinje. Mada opet, bolje i to nego na ulici ili u azilu.

Lemi

pre 2 godine

Podrzavam predlog. Imao sam licno iskustvo da je u stanu iznad naseg ziveo polu-poremecen covek sa dva psa lutalice. Sirio se nesnosan smrad zgradom, psi su ostajali zatvoreni po ceo dan, urinirali po stanu, lajali. Bilo je strasno. E takvima treba oduzeti zivotinje ali nazalost nijedna sluzba to nije mogla niti htela da se bavi time. Na kraju smo zbog njega i prodali stan i odselili se u drugi kraj.
I sami znate koliko hiljada takvih ljudi po Beogradu ima. Da ne govorim o tome sto mnogi ne kupe izmet za svojim ljubimcima pa mi se setnja kroz kraj pretvorila u gledanje da ne zgazim u nesto.
Nisu zivotinje krive za to, njih ne treba kaznjavati, ali ovakve vlasnike treba ozbiljno po dzepu pa da vidite kako ce biti reda. Takodje, mozda najbolji predlog jeste uvodjenje poreza na kucne ljubimce u stambenim zgradama. Pa da vidimo kolika bi ljubav prema zivotinjama bila kada bi moralo malo da se plati za takvu privilegiju.
Molim da objavite komentar.

Vodolija

pre 2 godine

Ne znam što bi nekom smetalo što u svom stanu držim kornjaču, morsko prase i kanarinca. Koga to od stanara, kako i čime ugrožava stvarno mi nije jasno.

pljuc

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!

Moo

pre 2 godine

Nije bitno koliko ih je, bitno je da se ljubimci oduzimaju stanarima koji nemaju kontrolu nad njim. Neprestano lajanje, izmet i uriniranje po zgradi, nasilne zivotinje...sve treba da se sankcionise najstrozije. U suprotnom ostavite stanare i ljubimce na miru!

Komsija

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?

Ja

pre 2 godine

Ja imam akvarijum sa ribicama, da li sada trebam druge baciti i ostaviti samo jednu? Ne OK je i podržavam da se uvede red, da samo odgovorne osobe mogu imati kera ili bilo koju životinju u kući, ali ne treba odgovornim ljudima praviti birokratski problem.

zone

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge

kole

pre 2 godine

Treba zabraniti drzanje pasa u stanovima uopste. Kupuju kerove i nece da se zene i udaju niti imaju decu. Tretiraju kera kao dete sto i jeste plan novog svetskog poretka. Pustaju ih u krevet i ljube ih u usta. Ja u stanu gde ima pas niti jedem niti pijem niti se dugo zadrzavam. Dlake lete kao pahuljice i to ukucani gutaju po ceo dan. To im se sakuplja u stomaku, pa svaki stanar tog stana ima klupko u stomaku dzemper da istrika.

Randy Marsh

pre 2 godine

Opet pravilo koje nema veze sa zdravim razumom.
Pa jel važnije kako se neko ophodi prema ljubimcima i da li se trudi da oni ne ugrožavaju komšije ili njihov broj?!!
Ne može kod nas ništa normalno.

marko

pre 2 godine

Ljudi da stvarno vole pse preselili bi se iz stanova na periferiju i imali veliko dvorište da te životinje makar imaju neki prostor.
Mislim da i ne vole pse.
Koja je poenta da mučiš psa koji ti jede nameštaj, povraća po stanu punom dlaka koji cvili, jauče, laje?

Zema

pre 2 godine

"Ovakva odluka je nezakonita. Nemate pravo da odlučujete šta će ko da radi u svojoj privatnoj svojini, kaže on.

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...

kole

pre 2 godine

Treba zabraniti drzanje pasa u stanovima uopste. Kupuju kerove i nece da se zene i udaju niti imaju decu. Tretiraju kera kao dete sto i jeste plan novog svetskog poretka. Pustaju ih u krevet i ljube ih u usta. Ja u stanu gde ima pas niti jedem niti pijem niti se dugo zadrzavam. Dlake lete kao pahuljice i to ukucani gutaju po ceo dan. To im se sakuplja u stomaku, pa svaki stanar tog stana ima klupko u stomaku dzemper da istrika.

Zema

pre 2 godine

"Ovakva odluka je nezakonita. Nemate pravo da odlučujete šta će ko da radi u svojoj privatnoj svojini, kaže on.

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...

Silvester

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.

Lemi

pre 2 godine

Podrzavam predlog. Imao sam licno iskustvo da je u stanu iznad naseg ziveo polu-poremecen covek sa dva psa lutalice. Sirio se nesnosan smrad zgradom, psi su ostajali zatvoreni po ceo dan, urinirali po stanu, lajali. Bilo je strasno. E takvima treba oduzeti zivotinje ali nazalost nijedna sluzba to nije mogla niti htela da se bavi time. Na kraju smo zbog njega i prodali stan i odselili se u drugi kraj.
I sami znate koliko hiljada takvih ljudi po Beogradu ima. Da ne govorim o tome sto mnogi ne kupe izmet za svojim ljubimcima pa mi se setnja kroz kraj pretvorila u gledanje da ne zgazim u nesto.
Nisu zivotinje krive za to, njih ne treba kaznjavati, ali ovakve vlasnike treba ozbiljno po dzepu pa da vidite kako ce biti reda. Takodje, mozda najbolji predlog jeste uvodjenje poreza na kucne ljubimce u stambenim zgradama. Pa da vidimo kolika bi ljubav prema zivotinjama bila kada bi moralo malo da se plati za takvu privilegiju.
Molim da objavite komentar.

оће то

pre 2 godine

@Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Moo

pre 2 godine

Nije bitno koliko ih je, bitno je da se ljubimci oduzimaju stanarima koji nemaju kontrolu nad njim. Neprestano lajanje, izmet i uriniranje po zgradi, nasilne zivotinje...sve treba da se sankcionise najstrozije. U suprotnom ostavite stanare i ljubimce na miru!

Segoslava

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.

pljuc

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!

aha

pre 2 godine

Ne znam sto se pravite blesavi kad odlicno znate zasto i zbog kakvih ljudi se ovakve stvari i uvode. Nikoga nije briga sto ce neko da drzi 3 psa ako ta 3 psa ne smetaju nikome ali ako ima 33 psa (ili macke) koja neprestano laju i sire smrad (a toga ima koliko hocete) - to je ozbiljan problem. Svuda u normalnom svetu postoje institucije koje se time bave, ponegde u gradovima se tacno zna da li su u nekoj zgradi dozvoljeni ljubimci (ako stanari to dozvole) - ako nisu, nista, trazis dalje. Drustva za zastitu zivotinja se bave slucajevima gde zivi po 50 macaka i oduzima ih, jer tim zivotinjama sigurno tako nije dobro. Ljudi koji tako zive su bolesni, nisu nikakvi ljubitelji zivotinja nego psihijatrijski slucajevi jer su njihove zivotinje zapustene. Ako je zivotinja mirna, negovana, zdrava i ne smeta nikome - zasto bi se bilo koga tocalo sto neko ima jednu, tri ili pet zivotinja

Jabucilo

pre 2 godine

Zabraniti sve zivotinje,to nije humano drzati ih u stanu,tako se muce,bez dovoljno slobode i kretanja.I nije,bre,higjenski,imam jednog kuckara,prijatelja,smrdi mu ceo stan ko stenara.On kaze da voli taj miris,ja se krstim i rukama i nogama.Sve to zabraniti i strogo kaznjavati.

marko

pre 2 godine

Ljudi da stvarno vole pse preselili bi se iz stanova na periferiju i imali veliko dvorište da te životinje makar imaju neki prostor.
Mislim da i ne vole pse.
Koja je poenta da mučiš psa koji ti jede nameštaj, povraća po stanu punom dlaka koji cvili, jauče, laje?

Randy Marsh

pre 2 godine

Opet pravilo koje nema veze sa zdravim razumom.
Pa jel važnije kako se neko ophodi prema ljubimcima i da li se trudi da oni ne ugrožavaju komšije ili njihov broj?!!
Ne može kod nas ništa normalno.

Bili d Kid

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Upoređuješ decu ljudska bića, sa životinjama??! Neverovatno. Inače, imam i ja kućnog ljubimca imoj pas je životinja i ne upoređujem ga sa svojom decom, niti bilo čijom decom.

zone

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge

Nenad

pre 2 godine

U Holandiji je to rešeno progresivnim porezom, 150e za prvog kera, 200 za drugog itd. Lepo je pozivati se na ustav ali mi nismo neka bogata zapadna zemlja. ;inspekcije nisu obučene da rešavaju probleme nesavesnih vlasnika ljubimaca niti bi to bilo dobra investicija u siromašnoj zemlji kao što je Srbija što pomenuti znaju i obilato koriste. Porez je najelegantnije rešenje.

Ja

pre 2 godine

Ja imam akvarijum sa ribicama, da li sada trebam druge baciti i ostaviti samo jednu? Ne OK je i podržavam da se uvede red, da samo odgovorne osobe mogu imati kera ili bilo koju životinju u kući, ali ne treba odgovornim ljudima praviti birokratski problem.

doktor

pre 2 godine

Treba zabraniti sve zivotinje u centru grada. Izvolte na periferije,Mladenovac,Borca,Batajnica pa drzite i pse i macke i prasice,isti djavo od svih,tj prase makar moze da se pojede.

Неутрални посматрач

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

А није ти пало на памет да се и деца играју са тим “керовима”?
Имам пса, два велика папагаја и два акваријума и веруј ми, све их заједно са децом (2 комада) одржавам и заједно се играмо.

Vodolija

pre 2 godine

Ne znam što bi nekom smetalo što u svom stanu držim kornjaču, morsko prase i kanarinca. Koga to od stanara, kako i čime ugrožava stvarno mi nije jasno.

Šušmuš

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?

Mr & Mrs

pre 2 godine

Postavlja se pitanje - da li su vazniji ljudi ili zivotinje ?
U nasoj zgradi ima nekoliko stanara
koji imaju pse ljubimce Pre svega to je opasno za sve stanare zbog necistoce i prenosenja zaraznih bolesti, posebno za malu decu koja doticu sve predmete u nivou i visini pasa. Stanovi nisu predvidjeni za zivotinje vec za ljude Vlsnik imovine moze da drzi pse ovce koze i sta god hoce kad je ta imovina odvojena od imovine drugih ljudi nne moze njegova ljubav prema psu da bude preca od necije ljubavi prema deci .

autošovinista

pre 2 godine

Evo meni smjeta kad se tuđa derišta deru u susjedovu stanu na katu iznad pa moji kerovi ne mogu da spavaju i počnu da jadni arlauču!!!

Komsija

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?

genijalac

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?
(Komsija, 03. decembar 2021

imala je ona mala plava sa televizije 3komada sad ne znam dalje sta je šnjima bilo

genijalac

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge
(zone, 03. decembar 2021 21:59)

fino fantomku na glavu pa šmrkom po stanu cim otvori vrata da se zera opere

Apatrid

pre 2 godine

Zavisi od velicine stana, ne moze u garsonjeri neko da drzi 3 psa, mucenje je za zivotinje. Mada opet, bolje i to nego na ulici ili u azilu.

Nikad mi neće biti jasno...

pre 2 godine

Zašto ljudi sami sebi nameću beskorisnu obavezu držanja kučeta u stanu.Velika obaveza je to.Ljudi izgube čitav život na to. Mogli bi da nauče nešto novo da rade, neku novu veštinu, strani jezik, bilo šta. Ali, ne, oni se bave kučetom, po ceo dan, i tako im prođu godine...

Stojko

pre 2 godine

U zgradi u kojoj ja zivim ima 12 staniva, od toga u 3 se drze psi, u jednom macka. Iz dva stana se izasno oseca smrad, i to na prljave noge, nehigijenu i los duvan, u tim stanovima nema pasa i macaka. Najvecu galamu pravi mladi bracni par koji od namestaja u stanu imaju plasticnu stolicu, ali ih to ne sprecava da prave karaoke zurke jednom nedeljno. Nemaju ljubimca. Ispred zgrade se cesto ostavljaju kese sa djubretom. Da li je potrebno da naglasim da djubre u kesama ne ostavljaju ljibimci?

Markes

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Ljudi, je l vama smeta BUKA, ili vam smeta sama ŽIVOTINJA? Svejedno je ko buku pravi, ajo je to problem. Sa druge strane, samo potpuno psihički bolesna osoba može da mrzi životinje.

Markček

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Nisam ja dužan da trpim ničije derište i njegovo urlanje i divljanje. Stan je stan, braćala. Ko pravi buku, dete ili ker, kazna 500 evra. Može tako? Buka je buka. Kako ti nisi dužan da trpiš ničijeg psa, tako niko nije dužan da trpi buku tebe i tvog deteta. Vaspitaj ga, obuzdaj ga.
Ja sam svog psa vaspitao lepo, vaspitaj i ti svoje dete.

Zigi

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)
Bravo za komentar, ja bih skroz zabranio drzanje pasa u stanu jer to nije humano i tacka. Ja imam psa ali zivim u kuci i pas je u dvoristu po ceo dan. Ako hoces da si u gradu i to u stanu (kolektivni zivot) onda treba da se odreknes drugih stvari koje stete drugima (normalno da i mi koji zivimo u kuci se odricemo drugih stvari).

only fools and horses

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)

Da li vi stvarno mislite da su psi u dvorištima u štenarama 2x2m, ili još gore na lancu, srećniji od ovih u stanovima? Da ih više šetaju, da ih bolje hrane?
Slažem se da psu treba šetnja, igra, i ne treba da uzima psa onaj koji nije spreman to da pruži, ali manite me tih priča kako su psi u dvorištu srećniji. Pas je najsrećniji kad je sa čoporom, odnosno vlasnikom i nijedan od njih se ne bi menjao sa psom koji je sam u dvorištu.

Zzzzz

pre 2 godine

@оће to
Zašto je "izjava bolesna" svakome nešto smeta a nešto ne takođe svakoga nešto drugo čini srećnim.Recimo moja supruga I ja svojom odlukom nemamo dece a imamo privatnu firmu i plaćamo godišnje preko 40.000 evra poreza tim novcem se plaćaju porodilišta,vrtići,škole,novčane naknade za decu... dakle sve ono što mi uopšte ne koristimo ali se nikada nismo bunili zbog toga,dakle ako neko živi u zgradi mora imati toleranciju i za tudju dece podjednako kao i za tudje kućne ljubimce.

Kler Frejzer

pre 2 godine

Pre neki dan u parku zena sva ozarena gleda u kucu koja je upravo kakila na zelenoj povrsini i veselo trckara do svoje obozavanje "majke" a ona njoj jos veselije govori: "Pa je l' meni moja dusa kakila?"...!!! Naravno da je dusa to uradila, ali dusinoj majki nije palo na pamet da pridje i ocisti sta je ostalo iza njenog ceda. Zanima me sta bi svi ovi vlasnici, koji se bune zbog ovakve odluke, rekli kada bih ja ili neka druga mama pustila svoje dete da se isto tako pokaki u parku i nakon toga samo produzila dalje u setnju. I treba uvesti porez na drzanje kucnih ljubimaca, jer nas narod dok ne udaris po dzepu nece promeniti svoje navike.

boris

pre 2 godine

U stanu neka drze sto god hoce samo da se smrad ne siri i ne ugrozava ostale stanare. Ali prevazisli smo mi taj problem, nama gradovi smrde na izmet i urin životinja, parkovi puni izmeta, pre neki dan setam po toboze fensi Vračaru, memla, smrad, vlaga, raspadnuto i istarano sve sto vidis sem novih zgrada. Kucni ljubimci zapisali svaku gumu, svaki cm2 fasada u nivou ulice. Posle sa decom sednemo u park ispred Hrama Svetog Save a tamo na travnjak ne smes ni da pomislis da stanes od izmeta kucnih ljubimaca, tuzno tuzno, najprljaviji i najstorkaviji glavni grad neke evropske drzave, ranga smo Indije ili Pakistana.
Ja volim životinje i po meni je nehumano da se veliki psi npr drze u stanu, ajde ok mali ali veliki to je za zivotinju robija, zatvor, alkatraz…

Potrebna je akcija

pre 2 godine

Treba potpuno zabraniti držanje pasa u stanu, a dokone ljude terati da nešto rade. U Srbiji ima najmanje 200 hiljada dokonih kučkara. Nama treba jaka socijalna služba koja bi išla od stana do stana, od čoveka do čoveka i podsticala ih da nešto rade, da uče nove veštine, usavršavaju se, a ne da se zamlaćuju i gube vreme baveći se psima. Oni su se ugledali na pse, što je suludo. Pas u stanu je beskoristan, pa su i njihovi vlasnici postali beskorisni.

Tafak

pre 2 godine

Ne.
Mada mislim da bi vecini ljudi trebalo zabraniti da imaju decu. Mozda im dozvoliti da imaju samo jedno, maksimalno. Vecina nije u stanju ni o tom jednom da se brine, a kamoli da to jedno vaspita do zdrave i zrele odrasle osobe.
Slazem se sa ovom idejom da treba reagovati kada se vidi da se zivotinje drze u nehumanim uslovima ali je velika razlika izmdju osobe sa 3 psa kojima se posvecuje paznja i samo jednog zapostavljenog. Hmmm, cudno, bas kao i kod dece... Ajmo malo o oduzimanju dece i prinudnoj sterilizaciji nepodobnih (recimo silovatelja i pedofila).

Милош

pre 2 godine

Живео сам у згради на другом спрату, у стану до мене је живела породица, родитељи са два детета и четири пса. Пар пута сам видео кроз отворена врата да им је цео стан прекривен картоном. Када би пси хтели да изврше нужду носили су их трчећи у кломпама (цела зграда је одзвањала) иза зграде, нужду наравно нису чистили. Ако би пси остали сами, били су у стању да лају све док се неко не врати у стан. То није била једина несрећа у тој згради. У сутерену је живела старија госпођа, која је хранила мачке, комшијске и њене, по 15, 20 мачака је знало да се окупи. Мирис мачијег урина се осећао до последњег спрата у згради, није било нимало пријатно. Срећа у несрећи је што сам ту био као подстанар и проблем сам решио тако што сам променио стан, како остали станари трпе ту ситуацију није ми јасно. По мом скромном мишљењу, пси и мачке у становима пате и њима није место у затвореном простору из којих их газде изведу два пута, једном, а понекад ниједном у шетњу у току дана.

Jasna

pre 2 godine

Moj sin je nedavno nabavio psa i od tada sledi potpuna promena svih kriterijuma cistoce u stanu. Pas sedi na krevetu u dnevnoj sobi, jede na krevetu, penje se na krevet u spavacoj sobi-cela kuca je postala jedna velika stenara. Svuda je njegova hrana,igracke, cebad itd. Pas sve oko sebe lize, unosi blato sa ulice svuda po stanu, sve je u kuci inficirano ko zna cime. U autu je isprljao sva sedista, a sto je najgore sin vozi drzeci ga u krilu. Ja sam ukazivala na sve to, ali on mi kaze - svi imaju psa u stanu. To je izgleda postalo pitanje statusa. Citav zivot mu se vrti oko tog psa, jer nema dete, pa mu je pas zamena, na zalost.

Komša

pre 2 godine

Btoj kucnih ljubimaca nije toliko bitan koliko odnos prema njima.Neko može držati j3dnog ljubimca u kuci a zapostaviti ga do te mere da predstavlja problem i domacinstvu i komšiluku.
Oporezivanje,koje neki predlažu (iz pakosti uglavnom) ne bi rešilo probjem.
Ali osnovna obuka i sertifikat o socijalizaciji bi vec bilo nesto drugo - značilo bi i psu i vlasniku i komšiluku.
Recimo,decenijama u Beogradu postoju obuka na Bežaniji.Ranije se zvalo Milicionar a sada Policajac.
Vodio sam prvog rasnog psa tamo još 1985.godine i prezadovoljan sam.
Prisustvujes dresuri,instruktor pokazuje sa svojim psom a ti ponavljas.
Dresira tebe a ti svog psa.Usput dobijes mnogo informacija o potrebama psa i o tome kako voditi računa o njemu.
Veoma korisno jer sve to mozes da primenis sa nekim buducim psom.
Osim toga uvodi te u neki zdrav odnos sa psom i stvara navike - onaj ko je u stanju tri meseca da vodi psa dva puta nedeljno na obuku sigurno sutra nece zapostavljati psa.
Takav pas i takav vlasnik sigurno nece smetati komšiluku.

Mislim da u tom smeru treba ici.

Nemanja

pre 2 godine

Prvi korak: sve likove koji mantraju kako životinjama nikako nije mesto u gradu momentalno izbaciti iz gradske sredine, ili im nabiti dodatne takse dok to sami ne urade. Ja u zgradi ne želim ludake sa pet pasa i mačaka, ali još manje želim ulice pune primitivnih urođenika kojima je ovo prvi grad u koji su aterirali pa su našli da isteruju svoje budalaštine.

Bojan

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Kmee, kmee, ultrapatetika. Svaka buka je ista: izvodio ti radove u nedoba, imao bučnog ljubimca ili ne bio sposoban da vaspitaš decu da ne divljaju po stanu, komšiji se isto 'vata. Zapravo, to nije tačno - mnogo si gori ako ne umeš da vaspitaš decu, jer ćeš onda takve da ih pustiš u svet.

Bgdt

pre 2 godine

Samo nemojte da ih nedužne ubijate. I to su Božija stvorenja, kako neko uopšte može tek tako da odnese životinju kod veterinara i da je svesno ubije?!

Peter

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

Ja to vidim kao nesto pozitivno kada pogledma horde navijaca, udaraca, besnih,razdrazenih, kockara, huligana i slicnih. Sve su to ta divna deca koju stancujete bez ikakve svesti ili plana

gile bg

pre 2 godine

Više pasa nego dece ima,treba uvesti porez na pse,1000 eura godišnji porez pa izvolte.Zato sve nam i propada jer necete decu,lakši i jeftiniji pas za sve.Porez porez na pse podržavam pa izvolte.

Mile0407

pre 2 godine

Prvo porez na kucne ljubimce u zajednickim stambenim objektima, pa onda uredjivanje svega ostalog. Ova situacija je stvarno postala nesnosna i krajnje bolesna. Ljudi drze jadne zivotinje u nehumanim uslovima, remeteci mir i red komsijama sa kojima dele zivotni prostor. Jos veci problem je apsolutno ignorisanje osnovnih higijenskih mera od strane vlasnika tih zivotinja. Cak i odlazak do sopstvenog vozila na parking je postao nocna mora zbog mogucnosti da ugazite u nesto. Svako parce travnjaka ili pescane povrsine na kojoj se igraju deca su postali wc za kucne ljubimce. Ovom mora da se stane u kraj, po komentarima koji izjednacavaju decu i zivotinje vidim da ima i dosta poremecenih osoba kojima i samim treba pomoc a ne kucni ljubimac o kome ce da se staraju.

Vlada

pre 2 godine

Po "humoru" u komentarima i tolikoj kolicini mrznje vidis da smo zaista u skladu sa onim istrazivanjima zemlja sa najnizim iq prosekom u evropi.

@kerovi

pre 2 godine

sa aspekta države dete kad poraste plaća porez a ker ni oosle 20 godina ne plaća ništa. dakle vi sa kerovima lepo mesečno da platite porez na smrad koji vaši kerovi ostave kad useru i zaoišaju svaku zgradu na koju nalete. fuj. odvratno. deca su radost.

Treba ih sažaljevati, ali i razumeti

pre 2 godine

Koja patologija je prisutna kod ovih ljudi koji izjednačavaju životinje i decu, odnosno, još gore, naglašavaju da im deca smetaju! U najboljem slučaju još uvek nisu roditelji pa će tek kasnije shvatiti besmislenost svoje izjave, u drugom slučaju leče komplekse zbog nemanja dece i u trećem teško su emotivno okrnjeni zbog šupljeg detinjstva koje su sami imali i nikad doživeli tu najsavršeniju ljubav izmedju roditelja i deteta.

zzz

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?
(Šušmuš, 03. decembar 2021 22:26)

Jesi li ti to lavez dzukele uporedio sa smehom i placom necije dece? Tebi je to izjednaceno? Ako ti smeta svaki vid buke, onda kupis izolovano imanje na nekoj planini pa tamo zivi sam.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Не треба људима ограничавати држање животиња у стану, на одређен број. Једниставно треба да плате додатно за То, мислим на трошкове око одржавање зграде, као и да њихови љубимци ни на један начин не ремете мир у згради. Рецимо имате 2 кера, платите трошкове као да имате два члана породице више. Наравно, сваку евентуалну штету који би љубимац направио,влацник мора да надокнади.

Jovana

pre 2 godine

Od prepucavanja da li pas ili deca i zasto ne mogu zajedno, opasnije je ono sto nam promice - lokalna samouprava je donela propis za koji i sami tvrde da nema potrebe sprovoditi i da ga nece kontrolisati. Zasto ste ga usvojili? Za koga? Prema kome cete ga, selektivno, primenjivati? Tako postujete i ostale propise?

refleksni luk ti ne fonkcionise

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то,

Ona rece upravo obrnuto. Zar je toliko komplikovano?

Dragan

pre 2 godine

Osecam da su antivakseri sa komentarima tipa stavite porez na zivotinje itd, ali nema veze sto upravo oni ugrozavaju zivote svojom najblizim itd.

preostali

pre 2 godine

Možda u nekoj uređenoj državi, dok se u našoj ovakvoj sprema da se donese zakon da kada te ujede pas lutalica niko nije odgovoran…i skidaju odgovornost sa sebe i nema više tužbi protiv nadležnih. Verovatno će svako moci onda da ubija pse po ulici…

Сељак

pre 2 godine

Иронично је то што забрањују држање кокошака у кавезу, а дозвољавају држање паса у у стану. Кокшкама није место 24 сата у кавезу, као што ни псу није место у стану 23 сата дневно.

kole

pre 2 godine

Treba zabraniti drzanje pasa u stanovima uopste. Kupuju kerove i nece da se zene i udaju niti imaju decu. Tretiraju kera kao dete sto i jeste plan novog svetskog poretka. Pustaju ih u krevet i ljube ih u usta. Ja u stanu gde ima pas niti jedem niti pijem niti se dugo zadrzavam. Dlake lete kao pahuljice i to ukucani gutaju po ceo dan. To im se sakuplja u stomaku, pa svaki stanar tog stana ima klupko u stomaku dzemper da istrika.

autošovinista

pre 2 godine

Evo meni smjeta kad se tuđa derišta deru u susjedovu stanu na katu iznad pa moji kerovi ne mogu da spavaju i počnu da jadni arlauču!!!

doktor

pre 2 godine

Treba zabraniti sve zivotinje u centru grada. Izvolte na periferije,Mladenovac,Borca,Batajnica pa drzite i pse i macke i prasice,isti djavo od svih,tj prase makar moze da se pojede.

оће то

pre 2 godine

@Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Jabucilo

pre 2 godine

Zabraniti sve zivotinje,to nije humano drzati ih u stanu,tako se muce,bez dovoljno slobode i kretanja.I nije,bre,higjenski,imam jednog kuckara,prijatelja,smrdi mu ceo stan ko stenara.On kaze da voli taj miris,ja se krstim i rukama i nogama.Sve to zabraniti i strogo kaznjavati.

Mr & Mrs

pre 2 godine

Postavlja se pitanje - da li su vazniji ljudi ili zivotinje ?
U nasoj zgradi ima nekoliko stanara
koji imaju pse ljubimce Pre svega to je opasno za sve stanare zbog necistoce i prenosenja zaraznih bolesti, posebno za malu decu koja doticu sve predmete u nivou i visini pasa. Stanovi nisu predvidjeni za zivotinje vec za ljude Vlsnik imovine moze da drzi pse ovce koze i sta god hoce kad je ta imovina odvojena od imovine drugih ljudi nne moze njegova ljubav prema psu da bude preca od necije ljubavi prema deci .

Segoslava

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.

marko

pre 2 godine

Ljudi da stvarno vole pse preselili bi se iz stanova na periferiju i imali veliko dvorište da te životinje makar imaju neki prostor.
Mislim da i ne vole pse.
Koja je poenta da mučiš psa koji ti jede nameštaj, povraća po stanu punom dlaka koji cvili, jauče, laje?

Bili d Kid

pre 2 godine

Eto meni smeta kad tuđa deca vrište pa možda možemo da zabranimo držanje više od jednog deteta u stanu.
(Aleksandra, 03. decembar 2021 22:08)

Upoređuješ decu ljudska bića, sa životinjama??! Neverovatno. Inače, imam i ja kućnog ljubimca imoj pas je životinja i ne upoređujem ga sa svojom decom, niti bilo čijom decom.

Неутрални посматрач

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

А није ти пало на памет да се и деца играју са тим “керовима”?
Имам пса, два велика папагаја и два акваријума и веруј ми, све их заједно са децом (2 комада) одржавам и заједно се играмо.

Lemi

pre 2 godine

Podrzavam predlog. Imao sam licno iskustvo da je u stanu iznad naseg ziveo polu-poremecen covek sa dva psa lutalice. Sirio se nesnosan smrad zgradom, psi su ostajali zatvoreni po ceo dan, urinirali po stanu, lajali. Bilo je strasno. E takvima treba oduzeti zivotinje ali nazalost nijedna sluzba to nije mogla niti htela da se bavi time. Na kraju smo zbog njega i prodali stan i odselili se u drugi kraj.
I sami znate koliko hiljada takvih ljudi po Beogradu ima. Da ne govorim o tome sto mnogi ne kupe izmet za svojim ljubimcima pa mi se setnja kroz kraj pretvorila u gledanje da ne zgazim u nesto.
Nisu zivotinje krive za to, njih ne treba kaznjavati, ali ovakve vlasnike treba ozbiljno po dzepu pa da vidite kako ce biti reda. Takodje, mozda najbolji predlog jeste uvodjenje poreza na kucne ljubimce u stambenim zgradama. Pa da vidimo kolika bi ljubav prema zivotinjama bila kada bi moralo malo da se plati za takvu privilegiju.
Molim da objavite komentar.

Randy Marsh

pre 2 godine

Opet pravilo koje nema veze sa zdravim razumom.
Pa jel važnije kako se neko ophodi prema ljubimcima i da li se trudi da oni ne ugrožavaju komšije ili njihov broj?!!
Ne može kod nas ništa normalno.

Šušmuš

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?

Zema

pre 2 godine

"Ovakva odluka je nezakonita. Nemate pravo da odlučujete šta će ko da radi u svojoj privatnoj svojini, kaže on.

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...

Silvester

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.

Nenad

pre 2 godine

U Holandiji je to rešeno progresivnim porezom, 150e za prvog kera, 200 za drugog itd. Lepo je pozivati se na ustav ali mi nismo neka bogata zapadna zemlja. ;inspekcije nisu obučene da rešavaju probleme nesavesnih vlasnika ljubimaca niti bi to bilo dobra investicija u siromašnoj zemlji kao što je Srbija što pomenuti znaju i obilato koriste. Porez je najelegantnije rešenje.

Apatrid

pre 2 godine

Zavisi od velicine stana, ne moze u garsonjeri neko da drzi 3 psa, mucenje je za zivotinje. Mada opet, bolje i to nego na ulici ili u azilu.

zone

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge

Nemanja

pre 2 godine

Prvi korak: sve likove koji mantraju kako životinjama nikako nije mesto u gradu momentalno izbaciti iz gradske sredine, ili im nabiti dodatne takse dok to sami ne urade. Ja u zgradi ne želim ludake sa pet pasa i mačaka, ali još manje želim ulice pune primitivnih urođenika kojima je ovo prvi grad u koji su aterirali pa su našli da isteruju svoje budalaštine.

Bojan

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?

Kmee, kmee, ultrapatetika. Svaka buka je ista: izvodio ti radove u nedoba, imao bučnog ljubimca ili ne bio sposoban da vaspitaš decu da ne divljaju po stanu, komšiji se isto 'vata. Zapravo, to nije tačno - mnogo si gori ako ne umeš da vaspitaš decu, jer ćeš onda takve da ih pustiš u svet.

genijalac

pre 2 godine

komsinica drzi u stanu 10ak pasa i macaka, nesnosan smrad ali ne mozemo nista, doslo je zlo doba kad svako ima pravo da radi sta hoce cime ugrozava druge
(zone, 03. decembar 2021 21:59)

fino fantomku na glavu pa šmrkom po stanu cim otvori vrata da se zera opere

Ja

pre 2 godine

Ja imam akvarijum sa ribicama, da li sada trebam druge baciti i ostaviti samo jednu? Ne OK je i podržavam da se uvede red, da samo odgovorne osobe mogu imati kera ili bilo koju životinju u kući, ali ne treba odgovornim ljudima praviti birokratski problem.

Jasna

pre 2 godine

Moj sin je nedavno nabavio psa i od tada sledi potpuna promena svih kriterijuma cistoce u stanu. Pas sedi na krevetu u dnevnoj sobi, jede na krevetu, penje se na krevet u spavacoj sobi-cela kuca je postala jedna velika stenara. Svuda je njegova hrana,igracke, cebad itd. Pas sve oko sebe lize, unosi blato sa ulice svuda po stanu, sve je u kuci inficirano ko zna cime. U autu je isprljao sva sedista, a sto je najgore sin vozi drzeci ga u krilu. Ja sam ukazivala na sve to, ali on mi kaze - svi imaju psa u stanu. To je izgleda postalo pitanje statusa. Citav zivot mu se vrti oko tog psa, jer nema dete, pa mu je pas zamena, na zalost.

zzz

pre 2 godine

A šta ako iz tvoje privatne svojine krene smrad i neprestani lavež? Samo pitam, ima sjajnih ljudi koji savršeno kontrolišu situaciju. Oni mogu imati i više životinja, ali nekom je i jedna previše...
(Zema, 03. decembar 2021 21:19)

To važi i za decu, ali i za odrasle ljude u stanovima. Ko god napravi buku, napolje iz stana. Može?
(Šušmuš, 03. decembar 2021 22:26)

Jesi li ti to lavez dzukele uporedio sa smehom i placom necije dece? Tebi je to izjednaceno? Ako ti smeta svaki vid buke, onda kupis izolovano imanje na nekoj planini pa tamo zivi sam.

Nikad mi neće biti jasno...

pre 2 godine

Zašto ljudi sami sebi nameću beskorisnu obavezu držanja kučeta u stanu.Velika obaveza je to.Ljudi izgube čitav život na to. Mogli bi da nauče nešto novo da rade, neku novu veštinu, strani jezik, bilo šta. Ali, ne, oni se bave kučetom, po ceo dan, i tako im prođu godine...

Treba ih sažaljevati, ali i razumeti

pre 2 godine

Koja patologija je prisutna kod ovih ljudi koji izjednačavaju životinje i decu, odnosno, još gore, naglašavaju da im deca smetaju! U najboljem slučaju još uvek nisu roditelji pa će tek kasnije shvatiti besmislenost svoje izjave, u drugom slučaju leče komplekse zbog nemanja dece i u trećem teško su emotivno okrnjeni zbog šupljeg detinjstva koje su sami imali i nikad doživeli tu najsavršeniju ljubav izmedju roditelja i deteta.

gile bg

pre 2 godine

Više pasa nego dece ima,treba uvesti porez na pse,1000 eura godišnji porez pa izvolte.Zato sve nam i propada jer necete decu,lakši i jeftiniji pas za sve.Porez porez na pse podržavam pa izvolte.

Vodolija

pre 2 godine

Ne znam što bi nekom smetalo što u svom stanu držim kornjaču, morsko prase i kanarinca. Koga to od stanara, kako i čime ugrožava stvarno mi nije jasno.

@kerovi

pre 2 godine

sa aspekta države dete kad poraste plaća porez a ker ni oosle 20 godina ne plaća ništa. dakle vi sa kerovima lepo mesečno da platite porez na smrad koji vaši kerovi ostave kad useru i zaoišaju svaku zgradu na koju nalete. fuj. odvratno. deca su radost.

Peter

pre 2 godine

Све више керова у становима а све мање деце.
(пера, 03. decembar 2021 22:10)

Ja to vidim kao nesto pozitivno kada pogledma horde navijaca, udaraca, besnih,razdrazenih, kockara, huligana i slicnih. Sve su to ta divna deca koju stancujete bez ikakve svesti ili plana

Zigi

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)
Bravo za komentar, ja bih skroz zabranio drzanje pasa u stanu jer to nije humano i tacka. Ja imam psa ali zivim u kuci i pas je u dvoristu po ceo dan. Ako hoces da si u gradu i to u stanu (kolektivni zivot) onda treba da se odreknes drugih stvari koje stete drugima (normalno da i mi koji zivimo u kuci se odricemo drugih stvari).

Komsija

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?

Vlada

pre 2 godine

Po "humoru" u komentarima i tolikoj kolicini mrznje vidis da smo zaista u skladu sa onim istrazivanjima zemlja sa najnizim iq prosekom u evropi.

Markes

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Ljudi, je l vama smeta BUKA, ili vam smeta sama ŽIVOTINJA? Svejedno je ko buku pravi, ajo je to problem. Sa druge strane, samo potpuno psihički bolesna osoba može da mrzi životinje.

Mile0407

pre 2 godine

Prvo porez na kucne ljubimce u zajednickim stambenim objektima, pa onda uredjivanje svega ostalog. Ova situacija je stvarno postala nesnosna i krajnje bolesna. Ljudi drze jadne zivotinje u nehumanim uslovima, remeteci mir i red komsijama sa kojima dele zivotni prostor. Jos veci problem je apsolutno ignorisanje osnovnih higijenskih mera od strane vlasnika tih zivotinja. Cak i odlazak do sopstvenog vozila na parking je postao nocna mora zbog mogucnosti da ugazite u nesto. Svako parce travnjaka ili pescane povrsine na kojoj se igraju deca su postali wc za kucne ljubimce. Ovom mora da se stane u kraj, po komentarima koji izjednacavaju decu i zivotinje vidim da ima i dosta poremecenih osoba kojima i samim treba pomoc a ne kucni ljubimac o kome ce da se staraju.

Markček

pre 2 godine

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то, 03. decembar 2021 23:39)

Nisam ja dužan da trpim ničije derište i njegovo urlanje i divljanje. Stan je stan, braćala. Ko pravi buku, dete ili ker, kazna 500 evra. Može tako? Buka je buka. Kako ti nisi dužan da trpiš ničijeg psa, tako niko nije dužan da trpi buku tebe i tvog deteta. Vaspitaj ga, obuzdaj ga.
Ja sam svog psa vaspitao lepo, vaspitaj i ti svoje dete.

Dragan

pre 2 godine

Osecam da su antivakseri sa komentarima tipa stavite porez na zivotinje itd, ali nema veze sto upravo oni ugrozavaju zivote svojom najblizim itd.

Kler Frejzer

pre 2 godine

Pre neki dan u parku zena sva ozarena gleda u kucu koja je upravo kakila na zelenoj povrsini i veselo trckara do svoje obozavanje "majke" a ona njoj jos veselije govori: "Pa je l' meni moja dusa kakila?"...!!! Naravno da je dusa to uradila, ali dusinoj majki nije palo na pamet da pridje i ocisti sta je ostalo iza njenog ceda. Zanima me sta bi svi ovi vlasnici, koji se bune zbog ovakve odluke, rekli kada bih ja ili neka druga mama pustila svoje dete da se isto tako pokaki u parku i nakon toga samo produzila dalje u setnju. I treba uvesti porez na drzanje kucnih ljubimaca, jer nas narod dok ne udaris po dzepu nece promeniti svoje navike.

only fools and horses

pre 2 godine

Psu nije mesto u stanu i krevetu, sem rasa koje su za to namenjene, kao što su pekinezer, čivava, maltazer itd. Gledam skoro haskija na terasi jednog solitera, to je mučenje i psa i vlasnika i svih stanara u zgradi. Čuvaju staforde po stanovima, izuzetno aktivne pse, od njih prave izmučene i bezvoljne životinje. Da li iko normalan može da pomisli da je jednom stafordu dovoljno pola sata šetnje u toku dana? Ili haskiju, koji je stvoren da trči ceo dan. Vi ste gospodo najveći neprijatelji tim životinjama. Na stranu to što više od pola vas ne može ni da priušti pravilnu ishranu psima nego ih hranite najjeftinijim granulama i klaničnim otpadom od 20din/kg.
(Silvester, 03. decembar 2021 22:50)

Da li vi stvarno mislite da su psi u dvorištima u štenarama 2x2m, ili još gore na lancu, srećniji od ovih u stanovima? Da ih više šetaju, da ih bolje hrane?
Slažem se da psu treba šetnja, igra, i ne treba da uzima psa onaj koji nije spreman to da pruži, ali manite me tih priča kako su psi u dvorištu srećniji. Pas je najsrećniji kad je sa čoporom, odnosno vlasnikom i nijedan od njih se ne bi menjao sa psom koji je sam u dvorištu.

Potrebna je akcija

pre 2 godine

Treba potpuno zabraniti držanje pasa u stanu, a dokone ljude terati da nešto rade. U Srbiji ima najmanje 200 hiljada dokonih kučkara. Nama treba jaka socijalna služba koja bi išla od stana do stana, od čoveka do čoveka i podsticala ih da nešto rade, da uče nove veštine, usavršavaju se, a ne da se zamlaćuju i gube vreme baveći se psima. Oni su se ugledali na pse, što je suludo. Pas u stanu je beskoristan, pa su i njihovi vlasnici postali beskorisni.

pljuc

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!

Moo

pre 2 godine

Nije bitno koliko ih je, bitno je da se ljubimci oduzimaju stanarima koji nemaju kontrolu nad njim. Neprestano lajanje, izmet i uriniranje po zgradi, nasilne zivotinje...sve treba da se sankcionise najstrozije. U suprotnom ostavite stanare i ljubimce na miru!

Милош

pre 2 godine

Живео сам у згради на другом спрату, у стану до мене је живела породица, родитељи са два детета и четири пса. Пар пута сам видео кроз отворена врата да им је цео стан прекривен картоном. Када би пси хтели да изврше нужду носили су их трчећи у кломпама (цела зграда је одзвањала) иза зграде, нужду наравно нису чистили. Ако би пси остали сами, били су у стању да лају све док се неко не врати у стан. То није била једина несрећа у тој згради. У сутерену је живела старија госпођа, која је хранила мачке, комшијске и њене, по 15, 20 мачака је знало да се окупи. Мирис мачијег урина се осећао до последњег спрата у згради, није било нимало пријатно. Срећа у несрећи је што сам ту био као подстанар и проблем сам решио тако што сам променио стан, како остали станари трпе ту ситуацију није ми јасно. По мом скромном мишљењу, пси и мачке у становима пате и њима није место у затвореном простору из којих их газде изведу два пута, једном, а понекад ниједном у шетњу у току дана.

Сељак

pre 2 godine

Иронично је то што забрањују држање кокошака у кавезу, а дозвољавају држање паса у у стану. Кокшкама није место 24 сата у кавезу, као што ни псу није место у стану 23 сата дневно.

Bgdt

pre 2 godine

Samo nemojte da ih nedužne ubijate. I to su Božija stvorenja, kako neko uopšte može tek tako da odnese životinju kod veterinara i da je svesno ubije?!

aha

pre 2 godine

Ne znam sto se pravite blesavi kad odlicno znate zasto i zbog kakvih ljudi se ovakve stvari i uvode. Nikoga nije briga sto ce neko da drzi 3 psa ako ta 3 psa ne smetaju nikome ali ako ima 33 psa (ili macke) koja neprestano laju i sire smrad (a toga ima koliko hocete) - to je ozbiljan problem. Svuda u normalnom svetu postoje institucije koje se time bave, ponegde u gradovima se tacno zna da li su u nekoj zgradi dozvoljeni ljubimci (ako stanari to dozvole) - ako nisu, nista, trazis dalje. Drustva za zastitu zivotinja se bave slucajevima gde zivi po 50 macaka i oduzima ih, jer tim zivotinjama sigurno tako nije dobro. Ljudi koji tako zive su bolesni, nisu nikakvi ljubitelji zivotinja nego psihijatrijski slucajevi jer su njihove zivotinje zapustene. Ako je zivotinja mirna, negovana, zdrava i ne smeta nikome - zasto bi se bilo koga tocalo sto neko ima jednu, tri ili pet zivotinja

boris

pre 2 godine

U stanu neka drze sto god hoce samo da se smrad ne siri i ne ugrozava ostale stanare. Ali prevazisli smo mi taj problem, nama gradovi smrde na izmet i urin životinja, parkovi puni izmeta, pre neki dan setam po toboze fensi Vračaru, memla, smrad, vlaga, raspadnuto i istarano sve sto vidis sem novih zgrada. Kucni ljubimci zapisali svaku gumu, svaki cm2 fasada u nivou ulice. Posle sa decom sednemo u park ispred Hrama Svetog Save a tamo na travnjak ne smes ni da pomislis da stanes od izmeta kucnih ljubimaca, tuzno tuzno, najprljaviji i najstorkaviji glavni grad neke evropske drzave, ranga smo Indije ili Pakistana.
Ja volim životinje i po meni je nehumano da se veliki psi npr drze u stanu, ajde ok mali ali veliki to je za zivotinju robija, zatvor, alkatraz…

Stojko

pre 2 godine

U zgradi u kojoj ja zivim ima 12 staniva, od toga u 3 se drze psi, u jednom macka. Iz dva stana se izasno oseca smrad, i to na prljave noge, nehigijenu i los duvan, u tim stanovima nema pasa i macaka. Najvecu galamu pravi mladi bracni par koji od namestaja u stanu imaju plasticnu stolicu, ali ih to ne sprecava da prave karaoke zurke jednom nedeljno. Nemaju ljubimca. Ispred zgrade se cesto ostavljaju kese sa djubretom. Da li je potrebno da naglasim da djubre u kesama ne ostavljaju ljibimci?

genijalac

pre 2 godine

Obicno gledam svoja posla, ne zanimaju me tudji zivoti, tudj dzep i sl… tako i ovo, nek komsija drzi i 3 zmaja ako zeli sve dok oni ne bljuju vatru tj ne cujem ih da su tu!!!
(pljuc, 03. decembar 2021 21:32)

A gde da nadjem tri zmajova!?
(Komsija, 03. decembar 2021

imala je ona mala plava sa televizije 3komada sad ne znam dalje sta je šnjima bilo

Tafak

pre 2 godine

Ne.
Mada mislim da bi vecini ljudi trebalo zabraniti da imaju decu. Mozda im dozvoliti da imaju samo jedno, maksimalno. Vecina nije u stanju ni o tom jednom da se brine, a kamoli da to jedno vaspita do zdrave i zrele odrasle osobe.
Slazem se sa ovom idejom da treba reagovati kada se vidi da se zivotinje drze u nehumanim uslovima ali je velika razlika izmdju osobe sa 3 psa kojima se posvecuje paznja i samo jednog zapostavljenog. Hmmm, cudno, bas kao i kod dece... Ajmo malo o oduzimanju dece i prinudnoj sterilizaciji nepodobnih (recimo silovatelja i pedofila).

Zzzzz

pre 2 godine

@оће to
Zašto je "izjava bolesna" svakome nešto smeta a nešto ne takođe svakoga nešto drugo čini srećnim.Recimo moja supruga I ja svojom odlukom nemamo dece a imamo privatnu firmu i plaćamo godišnje preko 40.000 evra poreza tim novcem se plaćaju porodilišta,vrtići,škole,novčane naknade za decu... dakle sve ono što mi uopšte ne koristimo ali se nikada nismo bunili zbog toga,dakle ako neko živi u zgradi mora imati toleranciju i za tudju dece podjednako kao i za tudje kućne ljubimce.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Не треба људима ограничавати држање животиња у стану, на одређен број. Једниставно треба да плате додатно за То, мислим на трошкове око одржавање зграде, као и да њихови љубимци ни на један начин не ремете мир у згради. Рецимо имате 2 кера, платите трошкове као да имате два члана породице више. Наравно, сваку евентуалну штету који би љубимац направио,влацник мора да надокнади.

refleksni luk ti ne fonkcionise

pre 2 godine

Iako jos uvek nemam ni dete (mlada sam) ni psa, mislim da to dvoje moze porediti samo bolesna osoba.
(Segoslava, 03. decembar 2021 23:23)

На колико нивоа може бити болесна оваква изјава и особа која изједначава децу и кућне љубимце?
(оће то,

Ona rece upravo obrnuto. Zar je toliko komplikovano?

Jovana

pre 2 godine

Od prepucavanja da li pas ili deca i zasto ne mogu zajedno, opasnije je ono sto nam promice - lokalna samouprava je donela propis za koji i sami tvrde da nema potrebe sprovoditi i da ga nece kontrolisati. Zasto ste ga usvojili? Za koga? Prema kome cete ga, selektivno, primenjivati? Tako postujete i ostale propise?

preostali

pre 2 godine

Možda u nekoj uređenoj državi, dok se u našoj ovakvoj sprema da se donese zakon da kada te ujede pas lutalica niko nije odgovoran…i skidaju odgovornost sa sebe i nema više tužbi protiv nadležnih. Verovatno će svako moci onda da ubija pse po ulici…

Komša

pre 2 godine

Btoj kucnih ljubimaca nije toliko bitan koliko odnos prema njima.Neko može držati j3dnog ljubimca u kuci a zapostaviti ga do te mere da predstavlja problem i domacinstvu i komšiluku.
Oporezivanje,koje neki predlažu (iz pakosti uglavnom) ne bi rešilo probjem.
Ali osnovna obuka i sertifikat o socijalizaciji bi vec bilo nesto drugo - značilo bi i psu i vlasniku i komšiluku.
Recimo,decenijama u Beogradu postoju obuka na Bežaniji.Ranije se zvalo Milicionar a sada Policajac.
Vodio sam prvog rasnog psa tamo još 1985.godine i prezadovoljan sam.
Prisustvujes dresuri,instruktor pokazuje sa svojim psom a ti ponavljas.
Dresira tebe a ti svog psa.Usput dobijes mnogo informacija o potrebama psa i o tome kako voditi računa o njemu.
Veoma korisno jer sve to mozes da primenis sa nekim buducim psom.
Osim toga uvodi te u neki zdrav odnos sa psom i stvara navike - onaj ko je u stanju tri meseca da vodi psa dva puta nedeljno na obuku sigurno sutra nece zapostavljati psa.
Takav pas i takav vlasnik sigurno nece smetati komšiluku.

Mislim da u tom smeru treba ici.