Utorak, 23.11.2021.

08:36

Osuđen Kevin Spejsi

Izvor: Beta

Osuðen Kevin Spejsi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

dusan

pre 2 godine

Ne kazem da nije uradio to sto je uradio, ali na sudu je cela prica pala tako da je on po zakonu Amerike slobodan covek oslobodjen svih tuzbi. A sad da mi je znati kako su oni interno sproveli svoju istragu i jos ludje odlucili da je kriv e to mi je najveca bajka. Jos ludje mi je sto je sudija prihvatio to a ne cinjenicu da su ga na sudjenju za pomenuto delo oslobodili svih tuzbi....

Vidim ja da ce ovo pasti kada budu ulozili zalbu, cirkus totalni, na kraju krajeva kao sto je i njegovo sudjenje bilo cirkus pa je oslobodjen.....

Milan

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.
(Radoznao, 23. novembar 2021 15:29)

Ok je objasnjenje za otoustanje, ali bi ovu tuzbu za nadoknadu stete svaki objektivan sudija trebalo da odbaci. Imali su da odluce da li ce da ga otpuste, ili da nastave snimanje po ugovoru. Sad ga tuze zbog odluke koju su sami doneli. To je kao ono - Djura ce ti oprostiti sto te je tukao. Jesu oni izgubili mnogo para jer on vise nije u seriji, ali u prethodnim sezonama su mnogo zaradili zahvaljujuci njemu. Da nije bilo njega, ne bi ni bili u situaciji da mogu da zarade taj novac.

Verka

pre 2 godine

Da tako inteligentan covek ne moze da shvati i prihvati da seks ne treba da bude nametanje svoje volje i da takve igre mogu samo da se igraju sa odraslima koji prihvataju takav odnos, to mi je nepojmljivo. Nikakvo profesionalno ostvarenje, uspesi, slava i novac ne mogu da izlece te komplekse u nekim ljudima.

Grobarko

pre 2 godine

Ček, ček.. oni ga otpustili zbog nečega za sta je kasnije oslobodjen i sada ga tuže za izgubljenu dobit… meni ovo nije nas najjasnije… mislim da bi trebalo da tuže sami sebe

N

pre 2 godine

@djoksa
Potpuno nebitno da li je materijalna šteta ili recimo povreda ugleda festivala...svakakva glupost može da se sroči. Valjda ste u stanju da sagledate apsurd situacije?

Radoznao

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.

Freak on a Leash

pre 2 godine

freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.
(Oliver, 23. novembar 2021 12:35)
Prijatelju procita li ti moj komentar ili?

Vojke

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019? @marko
U zakonodavstvu SAD:
U krivičnom postupku dovoljno dovoljno je da postoji osnovana ili ti dovoljna sumnja da nije počinio delo da ne bi bio kriv.
U parničnom postupku dovoljno je da je 50%+0,001% verovatnoće da je izvršio delo da bi bio odgovoran.

do koske

pre 2 godine

Suluda država blesavih ljudi.
(PoslednjiSrbijanac, 23. novembar 2021 10:13)

Zato je Srbija raj na zemlji pun normalnih ljudi! Čudo jedno koliko su normalni! Podržavaju svakog diktatora na planeti i nikako da ukapiraju čemu služe migavac i kontejner, ali su skroz normalni.

DrKadzija

pre 2 godine

ako su oni njemu dali otkaz u trenutku dok nije pravosnažno osudjen, po zakonu je nevin,onda bi on mogao da dobije nadoknadu za izgubljenu dobit.

Oliver

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019?
@marko


Moze,jer nije isto delo. U krivicnom postupku je oslobodjen za seksualno zlostavljanje. U parnicnom ga tuze za izgubljenu dobit,a ne za seksualno zlostavljanje. Cak i kad bi bilo isto delo,moguc je različit ishod krivicne i gradjanske parnice. Najbolji primer je slucaj O.Dz.Simpsona koji je u krivicnom postupku oslobodjen za ubistvo svoje zene i njenog ljubavnika i nije otisao u zatvor. Ali je kasnije u gradjanskom postupku proglašen krivim i morao je da plati debelu odstetu porodicama ubijenih.

Djoksa

pre 2 godine

(N, 23. novembar 2021 11:03)

Koliko mi je poznato sva pozorišta pre nego su napustila takmičarski deo festivala su odigrala svoje predstave pred publikom. O kakvoj ti materijalnoj šteti govoriš tačno..? Jedinu štetu trpe organizatori zato što su narušili ugled svog festivala ne obavestivši takmičare da će kompromitovana osoba biti deo žirija.

Deki

pre 2 godine

...
Ko zna koje ...

(iim robot, 23. novembar 2021 11:02)

Ne, čekaj batice - pljesneš tvrdnju i onda kada svi očekujemo neki argument, ti mi ga daš po 'Ko zna...'!?

Ahahahahaha... ozbiljan si igrač, nema šta :)))

Zoran33

pre 2 godine

Valjda oni treba njemu da plate izbacivanje iz serije, ne on njima. Koja smejurija.
(pobor, 23. novembar 2021 10:56) # Link komentara

Naravno da je njegova krivica, zasto bi oni njemu placali bilo sta? Kevin je pod ugovorom i nacinio je tesko krivicno delo zbog cega je sam sebe odstranio sa snimanja. Kakve su to bolesne simpatije prema sesdesetogodosnjem coveku koji seksualno zlostavlja maloletnika?! Razlikuj coveka od njegovih uloga koje ti se svidjaju.

N77

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....
(Pera kojot, 23. novembar 2021 10:38)

Odlicno, neka onda sada tuzi te bezlicne, licemerne, odvratne ljigavce u odelima za "nultu toleranciju" i natera ih da vise ne mogu da nose ni odela ni satove od 100k dolara, da ih dovede do prosjackog stapa, korporativna djubrad, najodvratniji nakot ovog sveta.

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je ipak još relativno rani stadijum idiokratije, još postoje relikti razumnog rasuđivanja, kauzaliteta, logike u mozgovima velikog broja ljudi. Otud i sablazan na ovakvo kafkijansko shvatanje zakona i pravde. Ali neće dugo opstati ni to. Shvatate li kojim principom su se vodili arbitri u ovom slučaju: on je od MRC sakrio podatak, stanje zbog kog neće biti u stanju da ispoštuje ugovor. Analogijom sa skrivenim (lošim) zdravstvenim stanjem, zbog kog bi glavni producenti jednako "morali" da prekinu snimanje ili menjaju koncepciju serije. To da li bi on bolestan ili optužen hteo da nastavi snimanje ili ne, za arbitre je irelevantno.
Uzgred, tužba protiv Spejsija je odbačena jer se tužilac ubio, ne zato što je dokazano da je Spejsi nedužan, ali mislim da arbitrima ta razlika nije ni bila od presudnog značaja.

Slično kao "suđenje" u filmu "Idiokratija": Spejsi (kao i Bauers/Luk Vilson u filmu) se obavezao da će da isporuči određenu uslugu. On to nije učinio. Case closed. Guilty! Mora da nadoknadi PROCENJENU (!?) štetu načinjenu tužiocima. Tu je Spejsijev advokat omanuo, mogao je u beskraj da razvlači da li je šteta za tužioca nastala i zbog drugih faktora, na primer pandemije, idiotskog scenarija i slično. Valjda su očekivali da bude presudno to što Spejsi nije proglašen krivim, a to na OVOM suđenju, OVIM sudijama uopšte nije bilo bitno.

Polako, navići ćete se i vi koji još niste. "Idiocracy" je satira, komedija, ali idiokratija je sistem, nimalo komičan. Samo apsurdan.

Imfrombrooklyn

pre 2 godine

Brinu me ljudi sto brane pedofila sa komentarima "ma on je glumcina samo pokusavaju da mu uniste karijeru". Pisite tako za Jeftica...

N77

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.
(Vojvoda Stepa, 23. novembar 2021 09:40)

Tacno tako, pa ti podrzavaj bezrezervno i naslepo razne Danijele, takve donose upravo ovakvu bolest i na nas prag.

Oliver

pre 2 godine

@freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.

Oliver

pre 2 godine

Ovo je neverovatno,kao Kafkin Proces. Tuze coveka na sve strane,oslobode ga,ali je i dalje kriv,jer su, pazite,oni sproveli internu istragu po kojoj je kriv. Dakle,producentska kuca MRC ne priznaje odluke americkog suda. U stvari,oni su imali pogresnu anticipaciju. Oni su bili ubedjeni da ce sud Spejsija proglasiti krivim pa su ga odmah preventivno izbacili iz serije. Logicno bi bilo da Spejsi sada tuzi njih za odstetu,a ne obrnuto. Srecom,americki pravosudni sistem je jako dobar sto je pokazao oslobadjanjem i Spejsija i Kajla Ritenhausa ovih dana,tako da sam ubedjen da nema sanse da producentska kuca ovo dobije.Sreca je da 12 obicnih ljudi sedi u poroti.

Sarkazam

pre 2 godine

To je da on ne bi njih tuzio zbog prekida ugovora bez razloga jer nije osudjen. Paranoja oko mnogih stvari koja hara amerikom ostavlja mnoge neduzne zrtve za sobom

N

pre 2 godine

Zanimljivi komentari. Na drugoj vesti se obilato pljuje domaci glumac protiv koga je optuzba, isto kao i protiv Spejsija odbačena, dakle nije ni došlo do suđenja. I tom našem glumcu se onemogućava rad, pišu se pateticna pisma puna moralnih osuda i licnih sudskih presuda...da li ce i on jednog dana morati da plati nadoknadu štete festivalu koji zbog njega trpi otkazivanja?!
Ali Spejsi je car, ovaj drugi je govno od čoveka, kako saznajem iz vaših komentara.

Nemoral

pre 2 godine

Potpisao je ugovor sa producentima serije, i ovim skandalom je naravno i povukao i seriju na dno i apsolutno imaju pravo na odstetu, jer je svojim delom direktno ugrozio projekat koji je kostao milione, i sve zaposlene na tom projektu. Ali je to vama sve cudno jer ste navikli da se sve sredi sa strane, zataska i brane ljudi koji su seksualni prestupnici itd.

Jova

pre 2 godine

@Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?
(Igor, 23. novembar 2021 10:06)

Prijatelju to ti je ono, izvini se Djuri sto je tukao. Samo to nisam očekivao od Američkog pravosuđa. Izgleda da ne cveta cvetje ni u njihovo predjuzetje.

iim robot

pre 2 godine

Koliko malo ljudi poznaje ko upravlja holivudom
i glumcima. Spejsi je jedan odvratan lik koji je isao na Apstajnovo ostrvo sa klintonovima
i ostalima. Ko zna koje decake i devojcice su tamp imali ( pizze kao sto u mailu narucuje obama ) . Svi su oni deo te jedne pedersko-gustersko-satanisticke "elite"

pogledajte njegovu bozicnu reklamu ispred kamina.

Igor

pre 2 godine

Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?

joja

pre 2 godine

"MRC je navela da je posle optužbe Spejsija suspendovala iz serije i pokrenula internu istragu prema kojoj je glumac odgovoran za pripisano delo."
Kao i ovde u slučajevima bez slučaja, Aleksić i Lečić, masovnom psihozom i idološkom nakaradnošću se stiže u stanje bezakonja i sistemskog kriminala. Iz istupa MRC se samo vidi da Spejsi ima dva osnova da ih tuži, i sudski pravolinijski dobije. Prvi - čemu suspenzija nakon nečije optužbe? Svako bilo kada može da tuži bilo koga. A drugo ko su oni da sprovode bilo kakvu istragu? A kamoli takvu da rezultira nekakvom "presudom"? Ovo je sve matrica razaranja sveta i uređenog društva.

p.s. nemam pojma o Spejsiju, ni ko ga je tužio i zašto, ni da li je to bilo štagod da jeste ili nije bilo; nebitno je za suštinu stvari ovde

robin hud

pre 2 godine

eee...a i taj grešnik što ga pipkao...verovatno mu je u tom trenutku bio highlight života..."Kevin me uhvatio za dupe"...da je bio frajer rekao bi mu nešto...a ne ovako...
a i ovi ...odmah ga šikanirali iz serije i kao izgubili smo pare, a on je uz RWP i napravio seriju...
Čovek je glumčina!!!!!

Рејџ Агенст

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze..
(realno, 23. novembar 2021 10:04)

Спејси је признао, што се доказа тиче. Негирао је само тзв. завођење малолетника. Чудим се колико вас брани једног геј-напасника, стварно сте за посматрање

PoslednjiSrbijanac

pre 2 godine

"MRC je sudsku proceduru pokrenula 2019. Iste godine je sud odbacio tužbu protiv američkog glumca za nepristojno ponašanje i seksualno zlostavljanje u američkoj državi Masačusets."
Sud je odbacio tužbu za seksualno uznemiravanje dok je drugi sud doneo presudu da je kriv što je uopšte i tužen? Suluda država blesavih ljudi.

realno

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze.. tuzno vreme, a najzalije mi ovih botova koji izlecu i pljuju po ljudima, jedva docekali da se nasladjuju tudjom mukom, prazni ljudski talog isplivava na povrsinu, i to je ipak pokazatelj kako treba sortirati i birati sa kim provodis vreme..

kmnccn

pre 2 godine

Meni ova presuda nema nikakve logike. Spejsi je fenomenalan glumac a nažalost deluje i kriv za one optužbe protiv njega. Ali i pored toga, ne razumem kako mogu da ga optuže za gubitke koje su pretrpeli jer su izbacili njega, glavnu zvezdu serije.

b.

pre 2 godine

Meni jedan od omiljenih glumaca. Bukvalno nema lošu ulogu. Kakav je privatno ne znam i ne interesuje me preterano. Presuda mi je skroz čudna, ali očigledno se studio dobro zaštitio prilikom pravljenja ugovora.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)
A odakle ti znaš da je on car,piješ kafu sa njim svaki dan?
To što je neko vrhunski glumac i deluje harizmaticno to ne znaci da je on neka ljudska duša.
Pa najvece serijske ubice su neverovatno harizmaticne osobe i prijatne,kulturne ,fine,pametne.
Mi njega znamo po ulogama i on je nama car jer ga poistovecujemo sa tim likovima koje je glumio.
Ali odakle mi znamo ko je on i kakav.
Bil Kosbi je za sve na svetu duša od čoveka ali da li je u stvarnosti?

Pera kojot

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....

Štap i šargarepa

pre 2 godine

Dakle,dali su mu otkaz kad je bio optužen, a ne osuđen. Pretpostavka nevinosti se ne uzima u obzir? Onda, kada im je poslednja sezona doživela debakl bez njega, oni ga tuže za odštetu od 31 milion, jer su mu dali otkaz? Zbogom pameti.

Logičar

pre 2 godine

Za ovako netačne i neprecizne naslove neko treba da odgovara. Uopšte ne podržavam Spejsija, ali ovaj naslov nema veze sa istinom. Nije "osuđen", nego mu je naloženo da plati kaznu zbog gubitka profita firme u kojoj je radio. Ovako će 99% ljudi pomisliti da ide u zatvor zbog sexualnog zlostavljanja o kome se toliko dugo piše. Svesno to radite, zbog čega ću uskoro da deinstaliram vašu app. Ima i drugih portala kolko hoćeš.

NikolaC

pre 2 godine

@dex
To su ti ova kvazi demokratsko moderna udruženja, koja navodno brane prava ljudi i mrava do Slona i ostalih.

A glavni cilj im je da stave pare u džep na bilo koji način bio čovek kriv ili ne.

Oni gledaju krajnji cilj, zaradu za njih.
Ostalo može sve da se ruši oko njih.

A pridaju maglu ljudima koji veruju da rade zarad viših i duhovnih ciljeva.

Slaninar

pre 2 godine

al ne kontam kako moze biti osudjen za stetu ako pravosnazno nije osudjen za to sto su ga teretili. svako svakog moze da tuzi, on je nevin dok se ne dokaze. ako se dokaze, onda je ok da i ovi traze odstetu, ali on je oslobodjen a ovi bez obzira dobili odstetu, nema smisla

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa sami ste ga izbacili iz serije. Nije on namerno otisao, niti je sam sebe tuzio. Tuzili su ga drugi, pa su se ispalili i sad vam je on kriv sto ste hteli da pratite mejnstrim ludilo. Koliko se secam u SAD je vazilo pravilo da nisi kriv dok se ne dokaze suprotno, a vi ste ga kaznili kao da je kriv. Krivo mi je samo zbog serije House of Cards, ali mi vas nije uopste zao. Serija je bila vrh dok se niste njega resili..

vanja

pre 2 godine

Americka demokratija- prvo te otpuste, a onda naplate od tebe izgubljenu dobit, kao da si ih svojevoljno napustio. Katastrofalno, a istinito!!!

Dragan

pre 2 godine

Nije mi jasno zbog cega mora bilo sta da plati ako su njemu dali otkaz a nije on otkazao njima. Tokom istrage bio je na slobodi i ni na jedan nacin nisu bili spreceni da snimaju sa njim tu seriju. I trece, sud ga je proglasio nevinim. Ako neko treba da plati, onda su to oni koji su ga optuzili.

rodjaksasela

pre 2 godine

Otpustis lika kojj ti se drzao seriju...i sad oni tuze njega, jer su morali da ga otpuste jer ga je neko tuzio za nesto, za sta je sud odlucio da nije kriv. Sad ti majstore tuzi njih sto su te otpustili.

djuro

pre 2 godine

mda, njuška i sve to, nego ne razumem jednu stvar: oni su ga suspendovali, ili otpustili zato što je optužen, pa onda tužili zato što su zbog te svoje odluke izgubili pare? I dobili na sudu i on sad njima mora da plati nešto? Voimjaocaisina...

Ma car

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)

Kazu i da je Epstajn prestao da ga zove na ostrvo jer je skoro usmrtio neke decake

Vojvoda Stepa

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.

qq

pre 2 godine

Dakle, logika je da ga je neki saban optuzio za silovanje, firma koja je unajmila Kevina ga zbog tih optuzbi otpusti (nije sam dao otkaz), u medjuvremenu se pokaze da je nevin i sad ga ovi tuze za izgubljenu zaradu? Pa to je pokusaj iznude. Je l' covek radio svoj posao posteno? jeste. je l' zarada od serije pala iskljucivo zbog njega TOKOM njegovog angazmana? nije. Je l' zarada od serije pala NAKON sto ste ga otpustili? jeste. Pa sta hocete? Da se Djura izvini zato sto je tukao?

Vidak

pre 2 godine

Čekaj, polako. Ili ja nisam dobro pročitao ili u tekstu, posebno u naslovu, nešto ne štima... Čovek je oslobođen optužbi, dakle, pred zakonom nije kriv. Kako, bre, onda on da plati odštetu bilo kome?!?!?!

dzoni cackalica

pre 2 godine

Da li je ovo sprdnja.. Oni su njega otpustili sa serije za nesto sto je dokazano na sudu da nije istina i sad ga tuze i traze lovu.. Sad on kontra tuzbu i da trazi 10 x vise love

Nenad

pre 2 godine

Seriju je ukanalilo srozavanje lika Frenka Andervuda i pumpanje lika Kler Andrevud, sto je pocelo mnogo pre izlaska Spejsija. Licno sam seriju prestao da gledam 3. sezone, kao i mnogi koje znam. Ne mozes "mracnog mastermajnda" da pretvoris u debilka, a da to ljudi progutaju.
Steta, prve 2 sezone su bile vrhunske, prva narocito.

Nebojša

pre 2 godine

Ček malo oni njega otpuste i sad je on njima dužan da plati štetu nastalu zbog njihove odluke da ga oteraju pa kakav sud bi doneo takvu odluku po kom osnovu.

qw777

pre 2 godine

Gde je stigao ovaj svet da ljudi zbog toga sto je neko talentovan opravdavaju njegove sramotne radnje. I minusi koje dobijem će to pokazati. Da je to uradio nekom vašem da li bi tako razmišljali.

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

Dr Batkovski

pre 2 godine

Oni ga otpustili po sopstvenom nahodjenju i onda traze ostetu zato sto su ga otpustili. Ovo je verujem jedinstven slucaj u pravosudju posle koga vise pravda kao koncept ne treba da postoji.

Dokholiday

pre 2 godine

Sud odbacio tuzbu za seksualno zlostavljanje , izbacili ga iz serije jos pre sudske odluke i sad on mora njima da plati odstetu. Pa ko je ovde lud. Meni je logicno da bude obrnuto .

Darko

pre 2 godine

Ne razumem uopšte. On je optužen, zbog optužbe ga produkcijska kuća otpušta, a potom ga sud proglašava nevinim, i umesto da onda on njih tuži što su ga otpustili nevinog i ne čekajući presudu, oni njega tuže zbog svoje pogrešne odluke i sud ih podržava. Izgleda da se ja stvarno ne razumem u pravo (a i ne razumem se)

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Izbacili ga samo na osnovu otpuzbi, ne i presude i sad jos hoce da mu to naplate. Bez da ga branim, ko zna sta je radio, ali gde je tu njihova demokratija i pravosudje sad?

Cile

pre 2 godine

On je najbolji primer da istina nije bitna kada te targeriraju preko društvenih mreža i zalepe ti razne "haštagove". Dobar primer drugim javnim ličnostima da ćute i ne bune se i sve izjave daju "po agendu"
Jer...
1. Oslobođen optužbi (ne za silovanje, već za "možda" pipkanje maloletnog muškarca koji je sam došao na žurku i nije se bunio. To je optužba, ništa više - pipkao, i to ne po genitalijama)
2. Producenti ga momentalno posle optužbi otpustili, uplašeni za popularnost serije. Oni njega otpustili, nije on sam otišao.
3. Gledanost, bez njega, neizmerno pala, jer je on nosio celu seriju.
4. Njega tuže za pad gledanosti jer je dobio otkaz zbog tužbe za koju je oslobođen.

Gde je tu logika???? Gde istina?

Lars

pre 2 godine

Sjajan glumac, jedan od boljih.. gledao bih i gledacu sve sto snimi bez obzira na optuzbe. Za optuzbe postoji sud a ja sam tu da procenim da li mi se dopada film i njegova uloga u njemu. S druge strane, ne mogu da podnesem Lecica i nista mu ne verujem.. grozan mi je kao pojava i glumac te pretpostavljam da sam malo licemeran, zar ne?

Боки

pre 2 godine

Не улазим у то да ли су оптужбе за сексуално узнемиравање истините или не, али ми једна ствар смета. Продуценти су га отпустили након оптужбе (значи пре било какве пресуде), а сада су добили на суду где су због његовог отпуштања изгубили паре на серији?! По принципу, кадија те тужи, кадија ти суди...

Igor

pre 2 godine

Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?

PoslednjiSrbijanac

pre 2 godine

"MRC je sudsku proceduru pokrenula 2019. Iste godine je sud odbacio tužbu protiv američkog glumca za nepristojno ponašanje i seksualno zlostavljanje u američkoj državi Masačusets."
Sud je odbacio tužbu za seksualno uznemiravanje dok je drugi sud doneo presudu da je kriv što je uopšte i tužen? Suluda država blesavih ljudi.

N

pre 2 godine

Zanimljivi komentari. Na drugoj vesti se obilato pljuje domaci glumac protiv koga je optuzba, isto kao i protiv Spejsija odbačena, dakle nije ni došlo do suđenja. I tom našem glumcu se onemogućava rad, pišu se pateticna pisma puna moralnih osuda i licnih sudskih presuda...da li ce i on jednog dana morati da plati nadoknadu štete festivalu koji zbog njega trpi otkazivanja?!
Ali Spejsi je car, ovaj drugi je govno od čoveka, kako saznajem iz vaših komentara.

Štap i šargarepa

pre 2 godine

Dakle,dali su mu otkaz kad je bio optužen, a ne osuđen. Pretpostavka nevinosti se ne uzima u obzir? Onda, kada im je poslednja sezona doživela debakl bez njega, oni ga tuže za odštetu od 31 milion, jer su mu dali otkaz? Zbogom pameti.

Logičar

pre 2 godine

Za ovako netačne i neprecizne naslove neko treba da odgovara. Uopšte ne podržavam Spejsija, ali ovaj naslov nema veze sa istinom. Nije "osuđen", nego mu je naloženo da plati kaznu zbog gubitka profita firme u kojoj je radio. Ovako će 99% ljudi pomisliti da ide u zatvor zbog sexualnog zlostavljanja o kome se toliko dugo piše. Svesno to radite, zbog čega ću uskoro da deinstaliram vašu app. Ima i drugih portala kolko hoćeš.

b.

pre 2 godine

Meni jedan od omiljenih glumaca. Bukvalno nema lošu ulogu. Kakav je privatno ne znam i ne interesuje me preterano. Presuda mi je skroz čudna, ali očigledno se studio dobro zaštitio prilikom pravljenja ugovora.

joja

pre 2 godine

"MRC je navela da je posle optužbe Spejsija suspendovala iz serije i pokrenula internu istragu prema kojoj je glumac odgovoran za pripisano delo."
Kao i ovde u slučajevima bez slučaja, Aleksić i Lečić, masovnom psihozom i idološkom nakaradnošću se stiže u stanje bezakonja i sistemskog kriminala. Iz istupa MRC se samo vidi da Spejsi ima dva osnova da ih tuži, i sudski pravolinijski dobije. Prvi - čemu suspenzija nakon nečije optužbe? Svako bilo kada može da tuži bilo koga. A drugo ko su oni da sprovode bilo kakvu istragu? A kamoli takvu da rezultira nekakvom "presudom"? Ovo je sve matrica razaranja sveta i uređenog društva.

p.s. nemam pojma o Spejsiju, ni ko ga je tužio i zašto, ni da li je to bilo štagod da jeste ili nije bilo; nebitno je za suštinu stvari ovde

do koske

pre 2 godine

Suluda država blesavih ljudi.
(PoslednjiSrbijanac, 23. novembar 2021 10:13)

Zato je Srbija raj na zemlji pun normalnih ljudi! Čudo jedno koliko su normalni! Podržavaju svakog diktatora na planeti i nikako da ukapiraju čemu služe migavac i kontejner, ali su skroz normalni.

N77

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....
(Pera kojot, 23. novembar 2021 10:38)

Odlicno, neka onda sada tuzi te bezlicne, licemerne, odvratne ljigavce u odelima za "nultu toleranciju" i natera ih da vise ne mogu da nose ni odela ni satove od 100k dolara, da ih dovede do prosjackog stapa, korporativna djubrad, najodvratniji nakot ovog sveta.

Боки

pre 2 godine

Не улазим у то да ли су оптужбе за сексуално узнемиравање истините или не, али ми једна ствар смета. Продуценти су га отпустили након оптужбе (значи пре било какве пресуде), а сада су добили на суду где су због његовог отпуштања изгубили паре на серији?! По принципу, кадија те тужи, кадија ти суди...

realno

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze.. tuzno vreme, a najzalije mi ovih botova koji izlecu i pljuju po ljudima, jedva docekali da se nasladjuju tudjom mukom, prazni ljudski talog isplivava na povrsinu, i to je ipak pokazatelj kako treba sortirati i birati sa kim provodis vreme..

Darko

pre 2 godine

Ne razumem uopšte. On je optužen, zbog optužbe ga produkcijska kuća otpušta, a potom ga sud proglašava nevinim, i umesto da onda on njih tuži što su ga otpustili nevinog i ne čekajući presudu, oni njega tuže zbog svoje pogrešne odluke i sud ih podržava. Izgleda da se ja stvarno ne razumem u pravo (a i ne razumem se)

kmnccn

pre 2 godine

Meni ova presuda nema nikakve logike. Spejsi je fenomenalan glumac a nažalost deluje i kriv za one optužbe protiv njega. Ali i pored toga, ne razumem kako mogu da ga optuže za gubitke koje su pretrpeli jer su izbacili njega, glavnu zvezdu serije.

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Izbacili ga samo na osnovu otpuzbi, ne i presude i sad jos hoce da mu to naplate. Bez da ga branim, ko zna sta je radio, ali gde je tu njihova demokratija i pravosudje sad?

Freak on a Leash

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)
A odakle ti znaš da je on car,piješ kafu sa njim svaki dan?
To što je neko vrhunski glumac i deluje harizmaticno to ne znaci da je on neka ljudska duša.
Pa najvece serijske ubice su neverovatno harizmaticne osobe i prijatne,kulturne ,fine,pametne.
Mi njega znamo po ulogama i on je nama car jer ga poistovecujemo sa tim likovima koje je glumio.
Ali odakle mi znamo ko je on i kakav.
Bil Kosbi je za sve na svetu duša od čoveka ali da li je u stvarnosti?

DrKadzija

pre 2 godine

ako su oni njemu dali otkaz u trenutku dok nije pravosnažno osudjen, po zakonu je nevin,onda bi on mogao da dobije nadoknadu za izgubljenu dobit.

Cile

pre 2 godine

On je najbolji primer da istina nije bitna kada te targeriraju preko društvenih mreža i zalepe ti razne "haštagove". Dobar primer drugim javnim ličnostima da ćute i ne bune se i sve izjave daju "po agendu"
Jer...
1. Oslobođen optužbi (ne za silovanje, već za "možda" pipkanje maloletnog muškarca koji je sam došao na žurku i nije se bunio. To je optužba, ništa više - pipkao, i to ne po genitalijama)
2. Producenti ga momentalno posle optužbi otpustili, uplašeni za popularnost serije. Oni njega otpustili, nije on sam otišao.
3. Gledanost, bez njega, neizmerno pala, jer je on nosio celu seriju.
4. Njega tuže za pad gledanosti jer je dobio otkaz zbog tužbe za koju je oslobođen.

Gde je tu logika???? Gde istina?

Nebojša

pre 2 godine

Ček malo oni njega otpuste i sad je on njima dužan da plati štetu nastalu zbog njihove odluke da ga oteraju pa kakav sud bi doneo takvu odluku po kom osnovu.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa sami ste ga izbacili iz serije. Nije on namerno otisao, niti je sam sebe tuzio. Tuzili su ga drugi, pa su se ispalili i sad vam je on kriv sto ste hteli da pratite mejnstrim ludilo. Koliko se secam u SAD je vazilo pravilo da nisi kriv dok se ne dokaze suprotno, a vi ste ga kaznili kao da je kriv. Krivo mi je samo zbog serije House of Cards, ali mi vas nije uopste zao. Serija je bila vrh dok se niste njega resili..

qq

pre 2 godine

Dakle, logika je da ga je neki saban optuzio za silovanje, firma koja je unajmila Kevina ga zbog tih optuzbi otpusti (nije sam dao otkaz), u medjuvremenu se pokaze da je nevin i sad ga ovi tuze za izgubljenu zaradu? Pa to je pokusaj iznude. Je l' covek radio svoj posao posteno? jeste. je l' zarada od serije pala iskljucivo zbog njega TOKOM njegovog angazmana? nije. Je l' zarada od serije pala NAKON sto ste ga otpustili? jeste. Pa sta hocete? Da se Djura izvini zato sto je tukao?

dzoni cackalica

pre 2 godine

Da li je ovo sprdnja.. Oni su njega otpustili sa serije za nesto sto je dokazano na sudu da nije istina i sad ga tuze i traze lovu.. Sad on kontra tuzbu i da trazi 10 x vise love

Dr Batkovski

pre 2 godine

Oni ga otpustili po sopstvenom nahodjenju i onda traze ostetu zato sto su ga otpustili. Ovo je verujem jedinstven slucaj u pravosudju posle koga vise pravda kao koncept ne treba da postoji.

iim robot

pre 2 godine

Koliko malo ljudi poznaje ko upravlja holivudom
i glumcima. Spejsi je jedan odvratan lik koji je isao na Apstajnovo ostrvo sa klintonovima
i ostalima. Ko zna koje decake i devojcice su tamp imali ( pizze kao sto u mailu narucuje obama ) . Svi su oni deo te jedne pedersko-gustersko-satanisticke "elite"

pogledajte njegovu bozicnu reklamu ispred kamina.

NikolaC

pre 2 godine

@dex
To su ti ova kvazi demokratsko moderna udruženja, koja navodno brane prava ljudi i mrava do Slona i ostalih.

A glavni cilj im je da stave pare u džep na bilo koji način bio čovek kriv ili ne.

Oni gledaju krajnji cilj, zaradu za njih.
Ostalo može sve da se ruši oko njih.

A pridaju maglu ljudima koji veruju da rade zarad viših i duhovnih ciljeva.

Nenad

pre 2 godine

Seriju je ukanalilo srozavanje lika Frenka Andervuda i pumpanje lika Kler Andrevud, sto je pocelo mnogo pre izlaska Spejsija. Licno sam seriju prestao da gledam 3. sezone, kao i mnogi koje znam. Ne mozes "mracnog mastermajnda" da pretvoris u debilka, a da to ljudi progutaju.
Steta, prve 2 sezone su bile vrhunske, prva narocito.

Sarkazam

pre 2 godine

To je da on ne bi njih tuzio zbog prekida ugovora bez razloga jer nije osudjen. Paranoja oko mnogih stvari koja hara amerikom ostavlja mnoge neduzne zrtve za sobom

Рејџ Агенст

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze..
(realno, 23. novembar 2021 10:04)

Спејси је признао, што се доказа тиче. Негирао је само тзв. завођење малолетника. Чудим се колико вас брани једног геј-напасника, стварно сте за посматрање

rodjaksasela

pre 2 godine

Otpustis lika kojj ti se drzao seriju...i sad oni tuze njega, jer su morali da ga otpuste jer ga je neko tuzio za nesto, za sta je sud odlucio da nije kriv. Sad ti majstore tuzi njih sto su te otpustili.

Dragan

pre 2 godine

Nije mi jasno zbog cega mora bilo sta da plati ako su njemu dali otkaz a nije on otkazao njima. Tokom istrage bio je na slobodi i ni na jedan nacin nisu bili spreceni da snimaju sa njim tu seriju. I trece, sud ga je proglasio nevinim. Ako neko treba da plati, onda su to oni koji su ga optuzili.

Dokholiday

pre 2 godine

Sud odbacio tuzbu za seksualno zlostavljanje , izbacili ga iz serije jos pre sudske odluke i sad on mora njima da plati odstetu. Pa ko je ovde lud. Meni je logicno da bude obrnuto .

Vidak

pre 2 godine

Čekaj, polako. Ili ja nisam dobro pročitao ili u tekstu, posebno u naslovu, nešto ne štima... Čovek je oslobođen optužbi, dakle, pred zakonom nije kriv. Kako, bre, onda on da plati odštetu bilo kome?!?!?!

Oliver

pre 2 godine

@freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.

djuro

pre 2 godine

mda, njuška i sve to, nego ne razumem jednu stvar: oni su ga suspendovali, ili otpustili zato što je optužen, pa onda tužili zato što su zbog te svoje odluke izgubili pare? I dobili na sudu i on sad njima mora da plati nešto? Voimjaocaisina...

Oliver

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019?
@marko


Moze,jer nije isto delo. U krivicnom postupku je oslobodjen za seksualno zlostavljanje. U parnicnom ga tuze za izgubljenu dobit,a ne za seksualno zlostavljanje. Cak i kad bi bilo isto delo,moguc je različit ishod krivicne i gradjanske parnice. Najbolji primer je slucaj O.Dz.Simpsona koji je u krivicnom postupku oslobodjen za ubistvo svoje zene i njenog ljubavnika i nije otisao u zatvor. Ali je kasnije u gradjanskom postupku proglašen krivim i morao je da plati debelu odstetu porodicama ubijenih.

Vojvoda Stepa

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.

Grobarko

pre 2 godine

Ček, ček.. oni ga otpustili zbog nečega za sta je kasnije oslobodjen i sada ga tuže za izgubljenu dobit… meni ovo nije nas najjasnije… mislim da bi trebalo da tuže sami sebe

Slaninar

pre 2 godine

al ne kontam kako moze biti osudjen za stetu ako pravosnazno nije osudjen za to sto su ga teretili. svako svakog moze da tuzi, on je nevin dok se ne dokaze. ako se dokaze, onda je ok da i ovi traze odstetu, ali on je oslobodjen a ovi bez obzira dobili odstetu, nema smisla

Pera kojot

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....

Lars

pre 2 godine

Sjajan glumac, jedan od boljih.. gledao bih i gledacu sve sto snimi bez obzira na optuzbe. Za optuzbe postoji sud a ja sam tu da procenim da li mi se dopada film i njegova uloga u njemu. S druge strane, ne mogu da podnesem Lecica i nista mu ne verujem.. grozan mi je kao pojava i glumac te pretpostavljam da sam malo licemeran, zar ne?

robin hud

pre 2 godine

eee...a i taj grešnik što ga pipkao...verovatno mu je u tom trenutku bio highlight života..."Kevin me uhvatio za dupe"...da je bio frajer rekao bi mu nešto...a ne ovako...
a i ovi ...odmah ga šikanirali iz serije i kao izgubili smo pare, a on je uz RWP i napravio seriju...
Čovek je glumčina!!!!!

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

N77

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.
(Vojvoda Stepa, 23. novembar 2021 09:40)

Tacno tako, pa ti podrzavaj bezrezervno i naslepo razne Danijele, takve donose upravo ovakvu bolest i na nas prag.

qw777

pre 2 godine

Gde je stigao ovaj svet da ljudi zbog toga sto je neko talentovan opravdavaju njegove sramotne radnje. I minusi koje dobijem će to pokazati. Da je to uradio nekom vašem da li bi tako razmišljali.

vanja

pre 2 godine

Americka demokratija- prvo te otpuste, a onda naplate od tebe izgubljenu dobit, kao da si ih svojevoljno napustio. Katastrofalno, a istinito!!!

Radoznao

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

Ma car

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)

Kazu i da je Epstajn prestao da ga zove na ostrvo jer je skoro usmrtio neke decake

Djoksa

pre 2 godine

(N, 23. novembar 2021 11:03)

Koliko mi je poznato sva pozorišta pre nego su napustila takmičarski deo festivala su odigrala svoje predstave pred publikom. O kakvoj ti materijalnoj šteti govoriš tačno..? Jedinu štetu trpe organizatori zato što su narušili ugled svog festivala ne obavestivši takmičare da će kompromitovana osoba biti deo žirija.

Verka

pre 2 godine

Da tako inteligentan covek ne moze da shvati i prihvati da seks ne treba da bude nametanje svoje volje i da takve igre mogu samo da se igraju sa odraslima koji prihvataju takav odnos, to mi je nepojmljivo. Nikakvo profesionalno ostvarenje, uspesi, slava i novac ne mogu da izlece te komplekse u nekim ljudima.

Deki

pre 2 godine

...
Ko zna koje ...

(iim robot, 23. novembar 2021 11:02)

Ne, čekaj batice - pljesneš tvrdnju i onda kada svi očekujemo neki argument, ti mi ga daš po 'Ko zna...'!?

Ahahahahaha... ozbiljan si igrač, nema šta :)))

Vojke

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019? @marko
U zakonodavstvu SAD:
U krivičnom postupku dovoljno dovoljno je da postoji osnovana ili ti dovoljna sumnja da nije počinio delo da ne bi bio kriv.
U parničnom postupku dovoljno je da je 50%+0,001% verovatnoće da je izvršio delo da bi bio odgovoran.

Nemoral

pre 2 godine

Potpisao je ugovor sa producentima serije, i ovim skandalom je naravno i povukao i seriju na dno i apsolutno imaju pravo na odstetu, jer je svojim delom direktno ugrozio projekat koji je kostao milione, i sve zaposlene na tom projektu. Ali je to vama sve cudno jer ste navikli da se sve sredi sa strane, zataska i brane ljudi koji su seksualni prestupnici itd.

Freak on a Leash

pre 2 godine

freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.
(Oliver, 23. novembar 2021 12:35)
Prijatelju procita li ti moj komentar ili?

Imfrombrooklyn

pre 2 godine

Brinu me ljudi sto brane pedofila sa komentarima "ma on je glumcina samo pokusavaju da mu uniste karijeru". Pisite tako za Jeftica...

N

pre 2 godine

@djoksa
Potpuno nebitno da li je materijalna šteta ili recimo povreda ugleda festivala...svakakva glupost može da se sroči. Valjda ste u stanju da sagledate apsurd situacije?

Milan

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.
(Radoznao, 23. novembar 2021 15:29)

Ok je objasnjenje za otoustanje, ali bi ovu tuzbu za nadoknadu stete svaki objektivan sudija trebalo da odbaci. Imali su da odluce da li ce da ga otpuste, ili da nastave snimanje po ugovoru. Sad ga tuze zbog odluke koju su sami doneli. To je kao ono - Djura ce ti oprostiti sto te je tukao. Jesu oni izgubili mnogo para jer on vise nije u seriji, ali u prethodnim sezonama su mnogo zaradili zahvaljujuci njemu. Da nije bilo njega, ne bi ni bili u situaciji da mogu da zarade taj novac.

Jova

pre 2 godine

@Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?
(Igor, 23. novembar 2021 10:06)

Prijatelju to ti je ono, izvini se Djuri sto je tukao. Samo to nisam očekivao od Američkog pravosuđa. Izgleda da ne cveta cvetje ni u njihovo predjuzetje.

Oliver

pre 2 godine

Ovo je neverovatno,kao Kafkin Proces. Tuze coveka na sve strane,oslobode ga,ali je i dalje kriv,jer su, pazite,oni sproveli internu istragu po kojoj je kriv. Dakle,producentska kuca MRC ne priznaje odluke americkog suda. U stvari,oni su imali pogresnu anticipaciju. Oni su bili ubedjeni da ce sud Spejsija proglasiti krivim pa su ga odmah preventivno izbacili iz serije. Logicno bi bilo da Spejsi sada tuzi njih za odstetu,a ne obrnuto. Srecom,americki pravosudni sistem je jako dobar sto je pokazao oslobadjanjem i Spejsija i Kajla Ritenhausa ovih dana,tako da sam ubedjen da nema sanse da producentska kuca ovo dobije.Sreca je da 12 obicnih ljudi sedi u poroti.

dusan

pre 2 godine

Ne kazem da nije uradio to sto je uradio, ali na sudu je cela prica pala tako da je on po zakonu Amerike slobodan covek oslobodjen svih tuzbi. A sad da mi je znati kako su oni interno sproveli svoju istragu i jos ludje odlucili da je kriv e to mi je najveca bajka. Jos ludje mi je sto je sudija prihvatio to a ne cinjenicu da su ga na sudjenju za pomenuto delo oslobodili svih tuzbi....

Vidim ja da ce ovo pasti kada budu ulozili zalbu, cirkus totalni, na kraju krajeva kao sto je i njegovo sudjenje bilo cirkus pa je oslobodjen.....

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je ipak još relativno rani stadijum idiokratije, još postoje relikti razumnog rasuđivanja, kauzaliteta, logike u mozgovima velikog broja ljudi. Otud i sablazan na ovakvo kafkijansko shvatanje zakona i pravde. Ali neće dugo opstati ni to. Shvatate li kojim principom su se vodili arbitri u ovom slučaju: on je od MRC sakrio podatak, stanje zbog kog neće biti u stanju da ispoštuje ugovor. Analogijom sa skrivenim (lošim) zdravstvenim stanjem, zbog kog bi glavni producenti jednako "morali" da prekinu snimanje ili menjaju koncepciju serije. To da li bi on bolestan ili optužen hteo da nastavi snimanje ili ne, za arbitre je irelevantno.
Uzgred, tužba protiv Spejsija je odbačena jer se tužilac ubio, ne zato što je dokazano da je Spejsi nedužan, ali mislim da arbitrima ta razlika nije ni bila od presudnog značaja.

Slično kao "suđenje" u filmu "Idiokratija": Spejsi (kao i Bauers/Luk Vilson u filmu) se obavezao da će da isporuči određenu uslugu. On to nije učinio. Case closed. Guilty! Mora da nadoknadi PROCENJENU (!?) štetu načinjenu tužiocima. Tu je Spejsijev advokat omanuo, mogao je u beskraj da razvlači da li je šteta za tužioca nastala i zbog drugih faktora, na primer pandemije, idiotskog scenarija i slično. Valjda su očekivali da bude presudno to što Spejsi nije proglašen krivim, a to na OVOM suđenju, OVIM sudijama uopšte nije bilo bitno.

Polako, navići ćete se i vi koji još niste. "Idiocracy" je satira, komedija, ali idiokratija je sistem, nimalo komičan. Samo apsurdan.

Zoran33

pre 2 godine

Valjda oni treba njemu da plate izbacivanje iz serije, ne on njima. Koja smejurija.
(pobor, 23. novembar 2021 10:56) # Link komentara

Naravno da je njegova krivica, zasto bi oni njemu placali bilo sta? Kevin je pod ugovorom i nacinio je tesko krivicno delo zbog cega je sam sebe odstranio sa snimanja. Kakve su to bolesne simpatije prema sesdesetogodosnjem coveku koji seksualno zlostavlja maloletnika?! Razlikuj coveka od njegovih uloga koje ti se svidjaju.

iim robot

pre 2 godine

Koliko malo ljudi poznaje ko upravlja holivudom
i glumcima. Spejsi je jedan odvratan lik koji je isao na Apstajnovo ostrvo sa klintonovima
i ostalima. Ko zna koje decake i devojcice su tamp imali ( pizze kao sto u mailu narucuje obama ) . Svi su oni deo te jedne pedersko-gustersko-satanisticke "elite"

pogledajte njegovu bozicnu reklamu ispred kamina.

Рејџ Агенст

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze..
(realno, 23. novembar 2021 10:04)

Спејси је признао, што се доказа тиче. Негирао је само тзв. завођење малолетника. Чудим се колико вас брани једног геј-напасника, стварно сте за посматрање

N

pre 2 godine

Zanimljivi komentari. Na drugoj vesti se obilato pljuje domaci glumac protiv koga je optuzba, isto kao i protiv Spejsija odbačena, dakle nije ni došlo do suđenja. I tom našem glumcu se onemogućava rad, pišu se pateticna pisma puna moralnih osuda i licnih sudskih presuda...da li ce i on jednog dana morati da plati nadoknadu štete festivalu koji zbog njega trpi otkazivanja?!
Ali Spejsi je car, ovaj drugi je govno od čoveka, kako saznajem iz vaših komentara.

Ma car

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)

Kazu i da je Epstajn prestao da ga zove na ostrvo jer je skoro usmrtio neke decake

PoslednjiSrbijanac

pre 2 godine

"MRC je sudsku proceduru pokrenula 2019. Iste godine je sud odbacio tužbu protiv američkog glumca za nepristojno ponašanje i seksualno zlostavljanje u američkoj državi Masačusets."
Sud je odbacio tužbu za seksualno uznemiravanje dok je drugi sud doneo presudu da je kriv što je uopšte i tužen? Suluda država blesavih ljudi.

Nemoral

pre 2 godine

Potpisao je ugovor sa producentima serije, i ovim skandalom je naravno i povukao i seriju na dno i apsolutno imaju pravo na odstetu, jer je svojim delom direktno ugrozio projekat koji je kostao milione, i sve zaposlene na tom projektu. Ali je to vama sve cudno jer ste navikli da se sve sredi sa strane, zataska i brane ljudi koji su seksualni prestupnici itd.

do koske

pre 2 godine

Suluda država blesavih ljudi.
(PoslednjiSrbijanac, 23. novembar 2021 10:13)

Zato je Srbija raj na zemlji pun normalnih ljudi! Čudo jedno koliko su normalni! Podržavaju svakog diktatora na planeti i nikako da ukapiraju čemu služe migavac i kontejner, ali su skroz normalni.

qw777

pre 2 godine

Gde je stigao ovaj svet da ljudi zbog toga sto je neko talentovan opravdavaju njegove sramotne radnje. I minusi koje dobijem će to pokazati. Da je to uradio nekom vašem da li bi tako razmišljali.

robin hud

pre 2 godine

eee...a i taj grešnik što ga pipkao...verovatno mu je u tom trenutku bio highlight života..."Kevin me uhvatio za dupe"...da je bio frajer rekao bi mu nešto...a ne ovako...
a i ovi ...odmah ga šikanirali iz serije i kao izgubili smo pare, a on je uz RWP i napravio seriju...
Čovek je glumčina!!!!!

b.

pre 2 godine

Meni jedan od omiljenih glumaca. Bukvalno nema lošu ulogu. Kakav je privatno ne znam i ne interesuje me preterano. Presuda mi je skroz čudna, ali očigledno se studio dobro zaštitio prilikom pravljenja ugovora.

joja

pre 2 godine

"MRC je navela da je posle optužbe Spejsija suspendovala iz serije i pokrenula internu istragu prema kojoj je glumac odgovoran za pripisano delo."
Kao i ovde u slučajevima bez slučaja, Aleksić i Lečić, masovnom psihozom i idološkom nakaradnošću se stiže u stanje bezakonja i sistemskog kriminala. Iz istupa MRC se samo vidi da Spejsi ima dva osnova da ih tuži, i sudski pravolinijski dobije. Prvi - čemu suspenzija nakon nečije optužbe? Svako bilo kada može da tuži bilo koga. A drugo ko su oni da sprovode bilo kakvu istragu? A kamoli takvu da rezultira nekakvom "presudom"? Ovo je sve matrica razaranja sveta i uređenog društva.

p.s. nemam pojma o Spejsiju, ni ko ga je tužio i zašto, ni da li je to bilo štagod da jeste ili nije bilo; nebitno je za suštinu stvari ovde

realno

pre 2 godine

Vreme Inkvizicije i upiranja prstom u svakog i pre nego sto se bilo sta dokaze.. tuzno vreme, a najzalije mi ovih botova koji izlecu i pljuju po ljudima, jedva docekali da se nasladjuju tudjom mukom, prazni ljudski talog isplivava na povrsinu, i to je ipak pokazatelj kako treba sortirati i birati sa kim provodis vreme..

Igor

pre 2 godine

Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?

NikolaC

pre 2 godine

@dex
To su ti ova kvazi demokratsko moderna udruženja, koja navodno brane prava ljudi i mrava do Slona i ostalih.

A glavni cilj im je da stave pare u džep na bilo koji način bio čovek kriv ili ne.

Oni gledaju krajnji cilj, zaradu za njih.
Ostalo može sve da se ruši oko njih.

A pridaju maglu ljudima koji veruju da rade zarad viših i duhovnih ciljeva.

Freak on a Leash

pre 2 godine

Kevin Spacey je car. Tačka.
(Uskok, 23. novembar 2021 08:45)
A odakle ti znaš da je on car,piješ kafu sa njim svaki dan?
To što je neko vrhunski glumac i deluje harizmaticno to ne znaci da je on neka ljudska duša.
Pa najvece serijske ubice su neverovatno harizmaticne osobe i prijatne,kulturne ,fine,pametne.
Mi njega znamo po ulogama i on je nama car jer ga poistovecujemo sa tim likovima koje je glumio.
Ali odakle mi znamo ko je on i kakav.
Bil Kosbi je za sve na svetu duša od čoveka ali da li je u stvarnosti?

N77

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.
(Vojvoda Stepa, 23. novembar 2021 09:40)

Tacno tako, pa ti podrzavaj bezrezervno i naslepo razne Danijele, takve donose upravo ovakvu bolest i na nas prag.

Oliver

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019?
@marko


Moze,jer nije isto delo. U krivicnom postupku je oslobodjen za seksualno zlostavljanje. U parnicnom ga tuze za izgubljenu dobit,a ne za seksualno zlostavljanje. Cak i kad bi bilo isto delo,moguc je različit ishod krivicne i gradjanske parnice. Najbolji primer je slucaj O.Dz.Simpsona koji je u krivicnom postupku oslobodjen za ubistvo svoje zene i njenog ljubavnika i nije otisao u zatvor. Ali je kasnije u gradjanskom postupku proglašen krivim i morao je da plati debelu odstetu porodicama ubijenih.

kmnccn

pre 2 godine

Meni ova presuda nema nikakve logike. Spejsi je fenomenalan glumac a nažalost deluje i kriv za one optužbe protiv njega. Ali i pored toga, ne razumem kako mogu da ga optuže za gubitke koje su pretrpeli jer su izbacili njega, glavnu zvezdu serije.

Štap i šargarepa

pre 2 godine

Dakle,dali su mu otkaz kad je bio optužen, a ne osuđen. Pretpostavka nevinosti se ne uzima u obzir? Onda, kada im je poslednja sezona doživela debakl bez njega, oni ga tuže za odštetu od 31 milion, jer su mu dali otkaz? Zbogom pameti.

Lars

pre 2 godine

Sjajan glumac, jedan od boljih.. gledao bih i gledacu sve sto snimi bez obzira na optuzbe. Za optuzbe postoji sud a ja sam tu da procenim da li mi se dopada film i njegova uloga u njemu. S druge strane, ne mogu da podnesem Lecica i nista mu ne verujem.. grozan mi je kao pojava i glumac te pretpostavljam da sam malo licemeran, zar ne?

N77

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....
(Pera kojot, 23. novembar 2021 10:38)

Odlicno, neka onda sada tuzi te bezlicne, licemerne, odvratne ljigavce u odelima za "nultu toleranciju" i natera ih da vise ne mogu da nose ni odela ni satove od 100k dolara, da ih dovede do prosjackog stapa, korporativna djubrad, najodvratniji nakot ovog sveta.

Cile

pre 2 godine

On je najbolji primer da istina nije bitna kada te targeriraju preko društvenih mreža i zalepe ti razne "haštagove". Dobar primer drugim javnim ličnostima da ćute i ne bune se i sve izjave daju "po agendu"
Jer...
1. Oslobođen optužbi (ne za silovanje, već za "možda" pipkanje maloletnog muškarca koji je sam došao na žurku i nije se bunio. To je optužba, ništa više - pipkao, i to ne po genitalijama)
2. Producenti ga momentalno posle optužbi otpustili, uplašeni za popularnost serije. Oni njega otpustili, nije on sam otišao.
3. Gledanost, bez njega, neizmerno pala, jer je on nosio celu seriju.
4. Njega tuže za pad gledanosti jer je dobio otkaz zbog tužbe za koju je oslobođen.

Gde je tu logika???? Gde istina?

Logičar

pre 2 godine

Za ovako netačne i neprecizne naslove neko treba da odgovara. Uopšte ne podržavam Spejsija, ali ovaj naslov nema veze sa istinom. Nije "osuđen", nego mu je naloženo da plati kaznu zbog gubitka profita firme u kojoj je radio. Ovako će 99% ljudi pomisliti da ide u zatvor zbog sexualnog zlostavljanja o kome se toliko dugo piše. Svesno to radite, zbog čega ću uskoro da deinstaliram vašu app. Ima i drugih portala kolko hoćeš.

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Izbacili ga samo na osnovu otpuzbi, ne i presude i sad jos hoce da mu to naplate. Bez da ga branim, ko zna sta je radio, ali gde je tu njihova demokratija i pravosudje sad?

Dokholiday

pre 2 godine

Sud odbacio tuzbu za seksualno zlostavljanje , izbacili ga iz serije jos pre sudske odluke i sad on mora njima da plati odstetu. Pa ko je ovde lud. Meni je logicno da bude obrnuto .

vanja

pre 2 godine

Americka demokratija- prvo te otpuste, a onda naplate od tebe izgubljenu dobit, kao da si ih svojevoljno napustio. Katastrofalno, a istinito!!!

Dragan

pre 2 godine

Nije mi jasno zbog cega mora bilo sta da plati ako su njemu dali otkaz a nije on otkazao njima. Tokom istrage bio je na slobodi i ni na jedan nacin nisu bili spreceni da snimaju sa njim tu seriju. I trece, sud ga je proglasio nevinim. Ako neko treba da plati, onda su to oni koji su ga optuzili.

dzoni cackalica

pre 2 godine

Da li je ovo sprdnja.. Oni su njega otpustili sa serije za nesto sto je dokazano na sudu da nije istina i sad ga tuze i traze lovu.. Sad on kontra tuzbu i da trazi 10 x vise love

Nebojša

pre 2 godine

Ček malo oni njega otpuste i sad je on njima dužan da plati štetu nastalu zbog njihove odluke da ga oteraju pa kakav sud bi doneo takvu odluku po kom osnovu.

Darko

pre 2 godine

Ne razumem uopšte. On je optužen, zbog optužbe ga produkcijska kuća otpušta, a potom ga sud proglašava nevinim, i umesto da onda on njih tuži što su ga otpustili nevinog i ne čekajući presudu, oni njega tuže zbog svoje pogrešne odluke i sud ih podržava. Izgleda da se ja stvarno ne razumem u pravo (a i ne razumem se)

Боки

pre 2 godine

Не улазим у то да ли су оптужбе за сексуално узнемиравање истините или не, али ми једна ствар смета. Продуценти су га отпустили након оптужбе (значи пре било какве пресуде), а сада су добили на суду где су због његовог отпуштања изгубили паре на серији?! По принципу, кадија те тужи, кадија ти суди...

qq

pre 2 godine

Dakle, logika je da ga je neki saban optuzio za silovanje, firma koja je unajmila Kevina ga zbog tih optuzbi otpusti (nije sam dao otkaz), u medjuvremenu se pokaze da je nevin i sad ga ovi tuze za izgubljenu zaradu? Pa to je pokusaj iznude. Je l' covek radio svoj posao posteno? jeste. je l' zarada od serije pala iskljucivo zbog njega TOKOM njegovog angazmana? nije. Je l' zarada od serije pala NAKON sto ste ga otpustili? jeste. Pa sta hocete? Da se Djura izvini zato sto je tukao?

Slaninar

pre 2 godine

al ne kontam kako moze biti osudjen za stetu ako pravosnazno nije osudjen za to sto su ga teretili. svako svakog moze da tuzi, on je nevin dok se ne dokaze. ako se dokaze, onda je ok da i ovi traze odstetu, ali on je oslobodjen a ovi bez obzira dobili odstetu, nema smisla

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

Vojvoda Stepa

pre 2 godine

Vrlo zanimljivo je ovo: sud je odbacio optužbe (dakle nevin), a producentska kompanija onda pokrenula internu istragu? Sud je iznad interne istrage koju oni mogu da vode kako hoće i zaključe šta hoće. I zašto su ga otpustili bez dokazane krivice? Pa ovako svako može svakome da upropasti život lažnim optužbama.

Dr Batkovski

pre 2 godine

Oni ga otpustili po sopstvenom nahodjenju i onda traze ostetu zato sto su ga otpustili. Ovo je verujem jedinstven slucaj u pravosudju posle koga vise pravda kao koncept ne treba da postoji.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa sami ste ga izbacili iz serije. Nije on namerno otisao, niti je sam sebe tuzio. Tuzili su ga drugi, pa su se ispalili i sad vam je on kriv sto ste hteli da pratite mejnstrim ludilo. Koliko se secam u SAD je vazilo pravilo da nisi kriv dok se ne dokaze suprotno, a vi ste ga kaznili kao da je kriv. Krivo mi je samo zbog serije House of Cards, ali mi vas nije uopste zao. Serija je bila vrh dok se niste njega resili..

Pera kojot

pre 2 godine

ako vec ne znate, u mnogim firmama inostranim ima nulta stopa tolerancije za bilo kakav skandal i negativan publicitet, nije bitno da li je neko kriv ili ne prosto donosi negativan publicitet, tako barem oni razmisljaju...na stranu sta javnost misli o glumcu, sportisti, pevacu.....

Oliver

pre 2 godine

@freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.

djuro

pre 2 godine

mda, njuška i sve to, nego ne razumem jednu stvar: oni su ga suspendovali, ili otpustili zato što je optužen, pa onda tužili zato što su zbog te svoje odluke izgubili pare? I dobili na sudu i on sad njima mora da plati nešto? Voimjaocaisina...

XXX

pre 2 godine

Otpustili ga na račun optužbi, a on na sudjenju proglašen nevinim; sada traže odštetu od njega? Pre će biti da on podnese kontra-tužbu za uskraćene honorare i “duševnu bol” nanetu bez ikakvih dokaza (optužili ga i osudili bez suda).

DrKadzija

pre 2 godine

ako su oni njemu dali otkaz u trenutku dok nije pravosnažno osudjen, po zakonu je nevin,onda bi on mogao da dobije nadoknadu za izgubljenu dobit.

Vidak

pre 2 godine

Čekaj, polako. Ili ja nisam dobro pročitao ili u tekstu, posebno u naslovu, nešto ne štima... Čovek je oslobođen optužbi, dakle, pred zakonom nije kriv. Kako, bre, onda on da plati odštetu bilo kome?!?!?!

rodjaksasela

pre 2 godine

Otpustis lika kojj ti se drzao seriju...i sad oni tuze njega, jer su morali da ga otpuste jer ga je neko tuzio za nesto, za sta je sud odlucio da nije kriv. Sad ti majstore tuzi njih sto su te otpustili.

Sarkazam

pre 2 godine

To je da on ne bi njih tuzio zbog prekida ugovora bez razloga jer nije osudjen. Paranoja oko mnogih stvari koja hara amerikom ostavlja mnoge neduzne zrtve za sobom

Djoksa

pre 2 godine

(N, 23. novembar 2021 11:03)

Koliko mi je poznato sva pozorišta pre nego su napustila takmičarski deo festivala su odigrala svoje predstave pred publikom. O kakvoj ti materijalnoj šteti govoriš tačno..? Jedinu štetu trpe organizatori zato što su narušili ugled svog festivala ne obavestivši takmičare da će kompromitovana osoba biti deo žirija.

Verka

pre 2 godine

Da tako inteligentan covek ne moze da shvati i prihvati da seks ne treba da bude nametanje svoje volje i da takve igre mogu samo da se igraju sa odraslima koji prihvataju takav odnos, to mi je nepojmljivo. Nikakvo profesionalno ostvarenje, uspesi, slava i novac ne mogu da izlece te komplekse u nekim ljudima.

Imfrombrooklyn

pre 2 godine

Brinu me ljudi sto brane pedofila sa komentarima "ma on je glumcina samo pokusavaju da mu uniste karijeru". Pisite tako za Jeftica...

Zoran33

pre 2 godine

Valjda oni treba njemu da plate izbacivanje iz serije, ne on njima. Koja smejurija.
(pobor, 23. novembar 2021 10:56) # Link komentara

Naravno da je njegova krivica, zasto bi oni njemu placali bilo sta? Kevin je pod ugovorom i nacinio je tesko krivicno delo zbog cega je sam sebe odstranio sa snimanja. Kakve su to bolesne simpatije prema sesdesetogodosnjem coveku koji seksualno zlostavlja maloletnika?! Razlikuj coveka od njegovih uloga koje ti se svidjaju.

Vojke

pre 2 godine

A kako moze biti optuzen za nesto za sta je oslobodjen 2019? @marko
U zakonodavstvu SAD:
U krivičnom postupku dovoljno dovoljno je da postoji osnovana ili ti dovoljna sumnja da nije počinio delo da ne bi bio kriv.
U parničnom postupku dovoljno je da je 50%+0,001% verovatnoće da je izvršio delo da bi bio odgovoran.

Nenad

pre 2 godine

Seriju je ukanalilo srozavanje lika Frenka Andervuda i pumpanje lika Kler Andrevud, sto je pocelo mnogo pre izlaska Spejsija. Licno sam seriju prestao da gledam 3. sezone, kao i mnogi koje znam. Ne mozes "mracnog mastermajnda" da pretvoris u debilka, a da to ljudi progutaju.
Steta, prve 2 sezone su bile vrhunske, prva narocito.

Deki

pre 2 godine

...
Ko zna koje ...

(iim robot, 23. novembar 2021 11:02)

Ne, čekaj batice - pljesneš tvrdnju i onda kada svi očekujemo neki argument, ti mi ga daš po 'Ko zna...'!?

Ahahahahaha... ozbiljan si igrač, nema šta :)))

Freak on a Leash

pre 2 godine

freak on a leash


Promasio si poentu,a ona glasi: potpuno je nebitno kakav je umetnik kao covek,jer to nema nikakve veze s njegovim umetničkim delom. Potpuno sam siguran da je Spejsi los covek,ali je fenomenalan glumac,sto je jedino sto mene zanima,jer ja nisam njegov prijatelj. Takvih slučajeva u umetnosti ima koliko hoces,ne samo medju glumcima. I Pikaso i Hemingvej i Knut Hamsun,nisu bas bili dobri ljudi,ali su stvarali remek dela. Slicno je i u drugim profesijama. Moze neki advokat ili hirurg da budu uzasni ljudi,ali da su najbolji u svom poslu. Da li ces angažovati tog advokata da te brani ili tog hirurga da te operise,jer si "moralno gadljiv"? Svi znamo odgovor. Zato prestanite da mesate licnost coveka sa njegovim profesionalnim radom i delom. To nema veze jedno s drugim.
(Oliver, 23. novembar 2021 12:35)
Prijatelju procita li ti moj komentar ili?

Jova

pre 2 godine

@Ne podržavam seksualno zlostavljanje. I ko god da je počinitelj treba da završi u zatvoru. Koliko se sećam Spejsi je opslobođen jer se ispostavilo da je momak koji je navodna žrtva u stvari hteo da izvuče pare od njega.
Ono što mi je potpuno apsurdno u ovom slučaju jer da kompanija izbaci Spejsija, jer je bio osumnjičen i optužen, ali uradili su to doslovno odmah, ne čekajući presudu. Naravno, pošto je bio suština "House of Cards" serija je posle njega propala. Mislim da to više ne gleda ni rodbina od preostalih glumaca. A sad on njima treba da plati, jer su oni njega izbacili iz serije, iako je kasnije oslobođen optužbi. Pa ko je tu lud?
(Igor, 23. novembar 2021 10:06)

Prijatelju to ti je ono, izvini se Djuri sto je tukao. Samo to nisam očekivao od Američkog pravosuđa. Izgleda da ne cveta cvetje ni u njihovo predjuzetje.

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je ipak još relativno rani stadijum idiokratije, još postoje relikti razumnog rasuđivanja, kauzaliteta, logike u mozgovima velikog broja ljudi. Otud i sablazan na ovakvo kafkijansko shvatanje zakona i pravde. Ali neće dugo opstati ni to. Shvatate li kojim principom su se vodili arbitri u ovom slučaju: on je od MRC sakrio podatak, stanje zbog kog neće biti u stanju da ispoštuje ugovor. Analogijom sa skrivenim (lošim) zdravstvenim stanjem, zbog kog bi glavni producenti jednako "morali" da prekinu snimanje ili menjaju koncepciju serije. To da li bi on bolestan ili optužen hteo da nastavi snimanje ili ne, za arbitre je irelevantno.
Uzgred, tužba protiv Spejsija je odbačena jer se tužilac ubio, ne zato što je dokazano da je Spejsi nedužan, ali mislim da arbitrima ta razlika nije ni bila od presudnog značaja.

Slično kao "suđenje" u filmu "Idiokratija": Spejsi (kao i Bauers/Luk Vilson u filmu) se obavezao da će da isporuči određenu uslugu. On to nije učinio. Case closed. Guilty! Mora da nadoknadi PROCENJENU (!?) štetu načinjenu tužiocima. Tu je Spejsijev advokat omanuo, mogao je u beskraj da razvlači da li je šteta za tužioca nastala i zbog drugih faktora, na primer pandemije, idiotskog scenarija i slično. Valjda su očekivali da bude presudno to što Spejsi nije proglašen krivim, a to na OVOM suđenju, OVIM sudijama uopšte nije bilo bitno.

Polako, navići ćete se i vi koji još niste. "Idiocracy" je satira, komedija, ali idiokratija je sistem, nimalo komičan. Samo apsurdan.

Oliver

pre 2 godine

Ovo je neverovatno,kao Kafkin Proces. Tuze coveka na sve strane,oslobode ga,ali je i dalje kriv,jer su, pazite,oni sproveli internu istragu po kojoj je kriv. Dakle,producentska kuca MRC ne priznaje odluke americkog suda. U stvari,oni su imali pogresnu anticipaciju. Oni su bili ubedjeni da ce sud Spejsija proglasiti krivim pa su ga odmah preventivno izbacili iz serije. Logicno bi bilo da Spejsi sada tuzi njih za odstetu,a ne obrnuto. Srecom,americki pravosudni sistem je jako dobar sto je pokazao oslobadjanjem i Spejsija i Kajla Ritenhausa ovih dana,tako da sam ubedjen da nema sanse da producentska kuca ovo dobije.Sreca je da 12 obicnih ljudi sedi u poroti.

Grobarko

pre 2 godine

Ček, ček.. oni ga otpustili zbog nečega za sta je kasnije oslobodjen i sada ga tuže za izgubljenu dobit… meni ovo nije nas najjasnije… mislim da bi trebalo da tuže sami sebe

N

pre 2 godine

@djoksa
Potpuno nebitno da li je materijalna šteta ili recimo povreda ugleda festivala...svakakva glupost može da se sroči. Valjda ste u stanju da sagledate apsurd situacije?

Radoznao

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.

Milan

pre 2 godine

Samo par pojašnjenja: 1. Spejsi nikada nije ni gonjen krivično, nego je protiv njega bila vođena parnica za naknadu štete, gde je tužba odbačena jer tužilac nije dopustio da mu se objavi ime u javnosti ( želeo je ostati anoniman). 2. Poslodavac može otpustiti nekog/da ga suspenduje i pre pravosnažne krivične presude ( zamislite situaciju da imate radnju i uhvatite prodavca da krade, pa da morate da ga zadržite na radu sve do pravosnažnog okončanja krivičnog postupka, što će se desiti za par godine). 3. U Kaliforniji se inače otkaz i ne mora obrazložiti. 4. Ova parnica je pokrenuta upravo da bi se kasnije moglo cenjkati sa Spejsijem kada on bude podneo tužbu radi naknade štete protiv studija, koju će najverovatnije dobiti. 5. Čak i kod nas se može podnati parnična tužba nezavisno od ishoda krivičnog postupka. Presuda u krivičnom postupku ne znači da je neko nevin. Znači samo da nije dokazano da je kriv. Samo pravosnažno osuđujuća presuda obavezuje parnični sud.
(Radoznao, 23. novembar 2021 15:29)

Ok je objasnjenje za otoustanje, ali bi ovu tuzbu za nadoknadu stete svaki objektivan sudija trebalo da odbaci. Imali su da odluce da li ce da ga otpuste, ili da nastave snimanje po ugovoru. Sad ga tuze zbog odluke koju su sami doneli. To je kao ono - Djura ce ti oprostiti sto te je tukao. Jesu oni izgubili mnogo para jer on vise nije u seriji, ali u prethodnim sezonama su mnogo zaradili zahvaljujuci njemu. Da nije bilo njega, ne bi ni bili u situaciji da mogu da zarade taj novac.

dusan

pre 2 godine

Ne kazem da nije uradio to sto je uradio, ali na sudu je cela prica pala tako da je on po zakonu Amerike slobodan covek oslobodjen svih tuzbi. A sad da mi je znati kako su oni interno sproveli svoju istragu i jos ludje odlucili da je kriv e to mi je najveca bajka. Jos ludje mi je sto je sudija prihvatio to a ne cinjenicu da su ga na sudjenju za pomenuto delo oslobodili svih tuzbi....

Vidim ja da ce ovo pasti kada budu ulozili zalbu, cirkus totalni, na kraju krajeva kao sto je i njegovo sudjenje bilo cirkus pa je oslobodjen.....