Četvrtak, 28.10.2021.

12:59

Rade Šerbedžija: "Otkazali su mi koncert zbog politike"; Gradonačelnik: "Osetljiva tema..."

Izvor: B92

Rade Šerbedžija: "Otkazali su mi koncert zbog politike"; Gradonaèelnik: "Osetljiva tema..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

sociolog

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?
(Zgubidan)

Jugoslovenstvo nije zabluda - mi joj nismo bili dorasli, niko od nas. Tacno je da su se desile sve te strasne stvari ali i najlepse i najvece u istoriji ovih naroda sa duhovnim kvalitetima zivota na najvecoj visini. Onda su OPET izasli ovi ispod kamena, preovladali, bili najglasniji, i "objasnili" nam da je sve osim nacionalizma (koji je uvek n granici sa sovinizmom i fasismom) ZABLUDA. Zivim u Kanadi i verujte gradjanski koncept nije zabluda..

Treba nešto znati

pre 2 godine

@Zgubidan
Ideja jugoslovenstva je starija od ideja srpstva i hrvatstva, a tek od bošnjaštva...
Nisu postojale Srbija, Hrvatska, a tek ne BIH.
Apsurdno je povezivati užasna nedela retrogradnih i primitivnih kleronacionalističkih ideologija, koje su zamahe dobijale, po pravilu, pod upravom okupatora, s jugoslovenstvom.
Jugoslovenstvu će nas, moguće, vratiti EU, ako svetski procesi budu imali vremena da nas sačekaju.

Bane

pre 2 godine

Bio sam pre 10 godina na koncertu u Domu sindikata. Teofilovici, Miroslav Tadic, ... Bio bi to OK koncert bez njega. Na njihovom mestu ja ga nikada ne bih zvao.

Igor Sulic

pre 2 godine

Rade je glumac, srbin ali nas hrvatski ciji su preci stoljecima ovdje. Covjek koji je razumio hrvatsko proljece, kao i drazenov otac i mnogi hrvatski srbi. Problem je sto ne shvatate da ne gledaju u beograd, da im srbija nihe majka niti ishodiste. Preci su im stoljecima zivjeli u carevini , od Trsta, Zagreba, Novog Sada, peste, beca, praga, bratislave, do lvova...Uz Frojda ,Klimta, Smetanu, Teslu, Lisinskog, Mozzarta,...Srednja evropa je prostor gdje bi i srbija trebala pripadati..Od baltika, dunava ,pa do jadrana....Prekrasan prostor, prekrasna kultura kojoj Rade pripada-srcem i dusom..Nikome se on nema sto pravdati u svojoj zemlji..

monden

pre 2 godine

Ja mislio otkazali ga jer niko ne želi da sluša Šerbedžijinu nazovi muziku. Ja ništa dosadnije i gluplje od njegovog koncerta nisam slušao.

Srbenda

pre 2 godine

Podrska Rade,ne znaju cetnici i ustase koliko su mali i mizerni.Ne znaju da saznanje da li si Hrvat ili Srbin ili liliputanac sasvim sve jedno i ne manja nista u nasim malim i kratkim zivotima.Zivot je suvise kratak da bi se opterecivao takvim glupostima da li si Srbin i Hrvat ili liliputanac.

Zgubidan

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?

Misa mouse

pre 2 godine

Zar u tvojoj domovini, gradu gde si odrastao, ti zabrane-otkažu koncert.
Rade, to je demokracija europska, kojoj težiš, najveći hedonisto Sveta. Pojedi deset mljevenika, popi vina i zaboravićeš ti sve.

Zvonimir

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

@
To što pišeš je perfidno odvraćanje Srbijanaca da dolaze u Hrvatsku, ali dzaba sve kad ljudi dolaze i imaju svoja iskustva a negativnih iskustava je u promilima i još manje. A naš Rade nije Srbijanac, on je naš hrvatski Srbin, rođen u Lici, naš Ličanin i glumaćka legenda, ponos. Nikad nije bio nacionalista, bio je Jugoslaven a to su bili i mnogi etnicki Hrvati. Biti Jugoslaven nije grijeh. Treba poštovati svačije uvjerenje a posebno ono koje ne širi mržnju nego prijateljstvo i toleranciju, a naš Rade je baš takav, etnićki Srbin i pravoslavac koji slavi i katolički Božić i okuplja ljude kod sebe za katolićki Božić. Ma ko ga ne bi volio? Velik čovjek i velik umjetnik.

Mr No

pre 2 godine

@TedThüringen

Da si pročitao text vodeo bi da Rade nije izabrao datum i vreme koncerta već su mu organizatori Filmdkog Festivala ponudili taj termin.
Ali je ugodnije ostrašćeno lupati na pamet, zar ne?

Konverit

pre 2 godine

Nikada se sa njim nisam slagao njegovo srpstvo je jako klimavo bilo i u Jugoslaviji uvek je odbijao da glume srpske uloge i uglavnom je glumio u svim filmovima serijama i sl koje imaju čistohrvatsku tematiku i zbog toga mislim da je izdajnik i za mene ce uvek biti izdajnik kada peva o hrvatskom moru i zagrebackoj gospodi iskreno pripaadne mi muka evo mu sada njegove gospode a kolika je to ljubav bila od pocetka karijere uvek na njihovoj strani i sad neka vidi ko su i sta su.

Ivan

pre 2 godine

ne znam sta da kazem, jako mi je neprijatno zbog ovoga...

nego, jel postoji jos uvek mogucnost da peva Andjelini Dzoli, ili je i to propalo?

glukozamin

pre 2 godine

Sve što bi Rade rekao loše (i pomislio) o hrvatima, slažem se, dobro ni nema šta da se kaže, ali mislim da mu je koncert otkazan jer ne zna da peva a ne zbog politike!

daleko im lepa kuća

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.
(Tako stoje stvari, 28. oktobar 2021 17:50)

Jugoslovenstvo je proglašeno za nasilje,
od strane Kominterne spolja,
a iznutra od strane Hrvata, Slovenaca i muslimana.

U tom smislu, nasilje zvano jugoslovenstvo je zaista superiorno, ali samo dokle ga je moguće sprovoditi.

Velikonj

pre 2 godine

Rade nisi bio u "koloni", po tebi nisu padale granate, nisi jednog pucnja cuo. Zato cuti o tim stvarima.
(Amos Dundee, 28. oktobar 2021 17:58)

Misliš na kolonu izbeglica koju su raketirali iz vazduha "hrabri bojovnici" ?!

Nemanja

pre 2 godine

Rade Šerbedzija nije samo glumac on je i dobar pevač ali vi njegovu pesmu ne razumete zato jer je to ustvari pripovedanje on je najoriginalniji hrvatski pripovedač, glumio je upravo u najviše filmova sa hrvatskom tematikom najveća dela hrvatske književnosti koja su nama u Srbiji strana normalno i nisu zanimljiva jer govore o Hrvatskoj, nekim starim vremenima pod Austrijom i tip je uvek bio povezan sa tom hrvatskom katolickom i zapadnom kulturom i zato ga ne vole u Srbiji ovde. A za Vinkovce neka ih je sramota Rade je praktično iako rodjen u Lici, dobar deo svog zivota , školovanje itd proveo u tom gradu Vinkovcima koji je opisao na čaroban način u svom autobiografskom delu sa velikim ponosom i velikim rečima opisao grad na Bosutu i detinjstvo i sada prihvataju ga u Holivudu odbacuju ga Srbija gde je nepoželjan jer nije glumio "srpske uloge" i Hrvati sada, brane mu u sopstvenoom gradu da peva, sramota.

Hrvoje

pre 2 godine

Ajde Rade nemoj plakati jer znaš da si dobrodošao bilo gdje u Lijepoj Našoj. Ti si naše ličko čedo, velik si umjetnik, Hrvati te obožavaju, igrao si najveće role hrvatske drame i kinematografije, svi te vole i obožavaju. Samo rijetke iznimke imaju poneku zamjerku (npr. odlazak u Beograd za vrijeme rata, ne razumiju ljudi dubinu problema pa lupetaju). Ni za vrijeme rata nisi imao nikakvih problema, zašto bi sad imao. Vrhunski si ćovjek i vrhunski umjetnik, živiš i radiš u predivnoj zemlji, možeš putivati bez vize kud hoćeš, pare si zaradio. Zar se može pozeljeti išta više u prolaznim ljudskom životu. Uživaj dok još možeš. Koncert u Vinkovcima odradi i ne plači po medijima koji če to da iskrive na ružnu stranu. Živ i zdrav bio brate Rade.

Pažljivo čitaj i vodi psa sa sobom

pre 2 godine

(petrica kerempuh, 28. oktobar 2021 16:39)

Svi žitelji Vinkovaca, koji su već kupila karte, jer je koncert unapred RASPRODAT!!!

djedmedjed

pre 2 godine

ne volimo Jugoslavene. A koliko vidim, pričamo vrlo sličnim jezicima ali nikad nećemo istim...naša i vaša verzija povijesti se međusobno isključuju

Dubioza

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

Bravo! Pričajte šta želite ali od Hrvata bi mi Srbi mogli mnogo toga da naučimo. Ne da razbijamo kola i te stvari ali da poštujemo svoje ljude. Najveći problem su Jugosloveni za obe strane koji nas uporno trpaju zajedno u jedan kulturni prostor koji očigledno nismo. Da nema njih, naše dve strane bi možda i našle zajednički jezik i poštovanje ali to je nemoguće jer kako bi onda na elitizmu i laži živeli i bogatili se ti isti Jugosloveni. Ovaj Rade je mislim decu učio da su Hrvati ili ne znam šta, Srbi nisu sigurno i mi nemamo nikakve veze sa ovom temom, pitanje je da li je on uopšte državljanin Srbije. Neka Hrvati odlučuju o tome i kada će i uopšte kod njih imati koncerte.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

.... brine o mentalnom i duhovnom stanju ljudi....
presmešno... pa to da izjavi čovek koji snima reklamu za kladionicu, koja služi za zaluđivanje mladih....
bedno bre...
dobar glumac, ali loš čovek... zar Vi nemate nekakav prag tolerancije čoveče, nije sve samo novac...
jadno...

Miloš

pre 2 godine

@zagorec am naj - činjenica i istina, no nitko i ne kaže da nije tako.
Ja govorim o poricanjima, o stvaranju nove nacije koja se temelji na prećutivanjima, sakrivanjima, obilaženjima istine, fabriciranjima i lažima.
Obično se na to pecaju pogođeni poput nekih danas, bez obzira na vjeru i naciju.
Pozdrav Bednji, oni mogu reći da ne govore istim jezikom kao i mi. Mada, oni govore svojim jezikom koji ne razumije niti susjedno selo.
I hvala ti na normalnom komentaru.

Tako stoje stvari

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.

mlekadžija

pre 2 godine

Само провокатор или ментално поремећена особа може да изједначи НДХ са САО Крајином...у сваком случају њима и Велом Јожи нема помоћи.

petar markovic

pre 2 godine

tolike godine im se mucenik slihta. cak radije kaze da su mu otac i majka srbi nego da je on sam srbin. i posle svega toga opet ga ne vole i ne zele. jer, koliko god da se trudi da ne bude to sto jeste, oni znaju da je on to sto jeste. ajme kakvi bi tek bili prema njemu da nisu tak civilizirani nebalkanci

Ja

pre 2 godine

Ma svaka njima čast na stavovima. Treba učiti od njih. Glume za medalju i ne posustaju nikada. Imaju ponos. Oni na kraju izguraju svoju pricu a Rade ce da peva kad mu oni dozvole i tacka! I sto je najgore on ce ipak da peva “zbog vinkovcana” ! Nama jos samo fali na Dan oluje da peva merlin na krcatom ušću!

Filip

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.

Solomon

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)

Pored mnogih logora od toga četiri za decu i jama ostala su i netaknuta neka mesta, misliš pusta?
Hvala vam na velikodušnosti što ste u jednom dvadesetom veku tri puta krenuli na Srbe.
Pročitaj malo o zločinima ustaša u Vojvodini pa ćeš shvatiti koga si branio.

Petar

pre 2 godine

Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)


Čak i na vašim portalima piše jasno da je kompozitor vaše himne Josif Runjanin, isti onaj sto je napisao pesmu "rado ide Srbin u vojnike" . Ne znam čemu mitovi kad se sve zna.

Davorin Jenko jeste komponovao muziku za "Bože pravde" , čovek je bio Slovenac . U testamentu koji je napisao na ćirilici naglasio je da se deo njegove ostavštine upotrebi za školovanje siromašnih srpskih studenata i bio je član Srpske kraljevske akademiji.

Moj Mantis, nalupao si za sve pare. Samo si pogodio za onog izroda. Bar nesto da ti bude tačno od toliko gluposti.

petar markovic

pre 2 godine

toliko im se mucenik slihtao i cak ce pre da kaze ,,otac i majka su mi srbi" nego da je on sam srbin i opet ga ne vole. sta bi tek bilo da nisu tak civilizirani

mika mungos

pre 2 godine

serbedzija jedino zna za svoju guzicu i njemu je jedino stalo do love a sve ostalo on ce progitati samo zbog licnog interesa.jadan beskicmenjak i obican dupeuvlakac ili na jednoj ili na drugoj ili sasvim trecoj strani

Mitar uvek ima za litar

pre 2 godine

Baš mi je drago jer stalno si glumio nekog izmedju zarad sake para, bolje da si se izjanio i hrabro rekao ko si, ali ti se stidiš reći da si Srbin, ja bi ti i u Srbiji zabranio ne volim dvoličnost.
Bora čorba bi sutra napunio svaku halu u HR da hoće da peva tamo.

joja

pre 2 godine

Ne razumem ovaj pristanak da se otkazani koncert pravi kasnijeg datuma. Rade - čemu to? Odavno već svi znamo da talenat imaš ali kičmu ne. Nema potrebe da to ponovo dokazuješ. I to se ne zove "politikanstvo", opet trčiš da ih aboliraš.

A pa da - ti to u stvari aboliraš sebe, jer si takav i ti bio devedesetih.

Edgar

pre 2 godine

Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)

A evo i nama veselog Mantisa, odakle da počnem?
Josip Runjanin je verovatno samo izmislio da je kompozitor himne pa su naivni Hrvati to prihvatili.
Drugo Davorin Jenko je Slovenac i nigde ne postoji ni jedan dokaz da je Hrvat osim u glavama nacionalista.
Treće Preradović je kao dete otišao u Austriju u vojnu školu gde je ponemčen, ali nije zaboravio srpstvo i svoju majku Pelagiju o kojoj je pisao pesme.
Četvrto Jovan Damnjanić je pomađaren ali mu je uz put usađena mržnja prema Srbima.
Iz gore pomenutog se može videti da je na Balkanu prelazak iz jedne nacije u drugu praćen mržnjom radi dokazivanja vernosti novoj naciji, iz čega izvlačimo zaključak da dosta Hrvata koji se klanjaju liku i delu Ante Starčevića oca domovine, treba da ispita svoje poreklo, jer su hiljade srpske dece sa Kozare i iz logora pretvorene u Hrvate, pa ne bi bilo čudo da dokazivanje hrvatstva još uvek traje, kroz busanje u junačke hrvatske grudi i gledanja na istok odakle su vam koreni, koje nikako da presečete.
Moj Bogomoljac.

VojkanD

pre 2 godine

@Mantis. Blago tebi! Covece ili …? ti ocigledno nisi bas svoj, tako da ti treba strucna pomoc. Doktor pa kavez. Idi leci se pod hitno.

Miloš

pre 2 godine

@Mantis

Petar Preradović je prešao na katolicizam jer je to bio uvjet da napreduje u austro-ugarskoj vojsci. Isto kao i kasnije Borojević. Ali i dalje su bili Srbi. Ili po tebi nisu?
A što se tiče autorstva muzike za himnu - svi izvori, pa tako i hrvatska enciklopedija ga priznaju, ti ne priznaješ:

https://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?ID=53730

A taj tvoj snishodljiv i uvredljiv ton samo potvrđuje sve ono što sam napisao.

Др. Уги

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože,

Лоше велиш Јоже....јесу ли Срби Хрватима икад приредили Јасеновац и јаме по Херцеговини?

Goran

pre 2 godine

Usta im puna price o Srpskim agresorima a zaboravili su da je nezavisna drzava Hrvatska zauzimala pola Beograda. E, moji Hrvati, pamtite samo ono sto vam odgovara.

Igor M

pre 2 godine

Stvarno je vreme da opet proslavljamo oslobodjenje Srpskog Vukovara i da objasnimo svima koliko je to oslobodjenje bilo bitno za nas spas u tzv Hrvatskoj !
Nikad ova drzava nije rekla hvala oslobodiocima !!!

Mantis

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.
(Miloš, 28. oktobar 2021 14:24)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)
Dalje, Petru Preradoviću se očito zgadilo srpstvo,
pa se pod hitno prebacio u katolike. Upitaj se ~ zašto?
Usput, i Srbinu Jovanu Damjaniću/Ivanu poručniku,
se srpstvo nešto zgadilo, kada je izjavio ~
~ "ubijati ću Srbe dok i poslednjeg ne budem ubio,
a onda će ubiti i sebe, jer nijedan Srbin ne treba
da živi na kugli zemaljskoj".
Miloše, Miloše :-))

Albanac

pre 2 godine

SRAMOTA! Ovaj covek, SRBIN, je dosta toga pretrpeo sto nije stao na stranu ludih 90', pa sad jos ovo. Izvanredan glumac, dobar pevac, ubija glasom a jos vise glumom. Legenda kojih polako ponestaje.

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 2 godine

Mene zanima šta kaže Šerbedžija na činjenicu da bez Džonijevog odobrenja već godinama unazad izvodi pesmu "Meni se dušo od tebe ne rastaje" na svojim koncertima? I još svaki put cinično najavljuje pesmu uz reči "pozdrav za Džonija"...

Sale

pre 2 godine

Šerbedžija Rade, pa tebi publika više nije bitna. Onog trenutka kada si snimio reklamu za Mozzart, pljunuo si na sve nas. Tada si pokazao svoje pravo lice. Jesi najbolji recitator, dobar glumac, ali čovek...
Gledam da u životu nikoga ne osuđujem i da imam razumevanja za svačije postupke... ali tvoje snimanje reklame za Mozzart je u najmanju ruku... bezobrazluk. Ejj... jedna takva legenda nagovara decu da se kockaju.

ex doktor

pre 2 godine

Sta nije jasno u stihovima “ Rade, ti i tvoje psine, bjezte preko Drine “?!? Ili si ti njiov? A oni opet misle da nisi, njiov! A sta ti mislis?

Miloš

pre 2 godine

e moj "Veli Jože"...
Nakon zadenjg rata Hrvati su se vraćali u mjesta iz kojih su izbjegli. Kako ako je nad njima počinjen genocid? Pa vi nikada ne govorite o broju žrtava u Vukovaru, skrivate te brojeve kao zmija noge.
A tamo gdje su tvoji prošli danas ne živi skoro nitko. Pogledaj popise stavnovništva, pa vi ste ih radili. Brojke ne lažu.
I da, uzeo si nadimak koji je nekoliko brojeva prevelik za tebe. Na kraju krajeva, napisao ga je Vladimir Nazor, partizan, tvoj smrtni neprijatelj.

ja

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)


Mislim da treba da te bude sramota ako uopste znas sta je to. U mojoj Mitrovici je recimo ubijeno 8000 ljudi od strane regularne hrvatske vojske. Ne postoji mesto u NDH gde nije počinjen pokolj nad Srbima a da nije bilo Srba u tom trenutku. Osim sto ste imali konc. logore za odrasle imali ste i za decu Jastrebarsko. Obraza nemaš, a ni ljudskosti. Jedno si veliko ništa, čast normalnim Hrvatima. Ti si samo bolestan od mrznje.

Smradovi na nedjelu

pre 2 godine

Stao je na put novoj hrvatskoj mitomaniji, nije dovoljno imati sve te izmisljene trpimire, mutimire itd, treba malo i novih mitova, mit o herojskom Vukovaru, velicanstvenoj pobjedi 5 miliona hrvata nad 250,000 Srba its itd. Nije lako biti hrvat...pljuc...
Serbedzija u vinkovcima, to je bas ono bisere pred svinje.

Nikola N.

pre 2 godine

Rade moraš jednom da shvatiš da si ti Srbin a da su oni USTAŠE.
(Bokelj, 28. oktobar 2021 14:47)

Zna Rade sta je on po etnickom principu, iako uvek oko svog porekla obilazi kao kisa oko Kragujevca pa ce vam pola sata pricati o tome, a da vanm posle toga nije mnogo jasnije sta je on ustvari po poreklu. On nikada izricito nece reci da je Srbin, nego ce oko toga toliko dugo muljati dok vi ustvari ne shvatite da bi on najradije bio hrvat*. Rade je "cudo". Sta bi on jadan dao da nije Rade, nego da je Hrvoje ili Domagoj.

*svesno malo slovo

srdjan

pre 2 godine

A Šerbedžija kao da živi na Marsu, kao da ne shvata u čemu je problem.... Ali najvažnije da je spomenuo opšte pojmove, ljubav, humanizam a diskriminaciju, i samog sebe, to nema veze.... Važno je da budeš poželjan tamo gde nisi.

nebitan srbin

pre 2 godine

Problem su u stvari dalmatinci iz vinkovaca koji su vecina u vukovarskoj vecnici od deset profesora na nekoj skoli sedam su vinkovcani(dalmatinci) dva vukovarca i jedan nebitan. U svim sferama vlasti vukovara to je tako. Vukovar se zali samo pred praznik stradanja i to bi bilo to. Ovo sa serbedzijom je proseravanje da se vukovarcani ne bi bunili.

Ayala

pre 2 godine

Treba i Srbija da oplakuje 15000 junačina koji su zaglavili na Vukovaru
(Max, 28. oktobar 2021 15:15)

Ma milion. Ima poimence ko, kad, gde je stradao. To što Hrvati porede Vukovar sa Termopilima je drugo pitanje. Za psihijatriju

vukica

pre 2 godine

Rade napravio svetsku karijeru, ne znam što se on vraća u ove nase palanke u kojima ce uvek dozivljavati neprijatnosti na nacionalnoj osnovi gde god da krene

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Zavisi ko dolazi na taj datum da peva u Vinkovcima, pa čak i u Vukovaru. Nije pristojno da Srbin, lojalni građanin Hrvatske, dođe i peva ili priča svoje pesme ili recitacije. Kad bi došao veliki Hrvat i nacional-šovinista Thompson verovatno bi bilo pristojnije. To govori mnogo o gradskoj vlasti. Publici u Vinkovcima (Hrvatima i Srbima) nije bio problem da se održi koncert. To pokazuju
rasprodane ulaznice. Što opet pokazuje da običan narod misli dalje od političara. Inače je malo nejasno zašto može da se održi filmski festival u to vreme. No, oni verovatno znaju zašto.

Miloš

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.

Neno

pre 2 godine

Vukovar svakako jeste tragedija, ne ponovilo se...
Medjutim, Hrvatima je izgleda potrebno nesto mnogo tragicnije da bi se dozvali pameti, nesto zaista strasno, na nivou koncentr... oh wait!

димитор градина

pre 2 godine

Ја мислио да је највећа трагедија хрватског народа у новијој историји - Јасеновац, а херојски град - Загреб, кад оно...

xyz

pre 2 godine

Kada se razbuktao rat u Hrvatskoj Rade je prešao u Sloveniju da živi. Tamo je čitajući hrvatske i slovenačke novine dovršio formiranje svog stava o jugoslovenskoj krizi i ratovima '90-tih. Ukratko, ćosićevsko - miloševićevska velikosrpska politika je krivac za balkanske sukobe, po Šerbedžiji.

Pilipenda

pre 2 godine

Kad ćete odati počast Srbima koje ste proganjali i ubijali iz čista mira, samo zato što su Srbi, u Osijeku, Vukovaru, Vinkovcima, Splitu, Zadru, Šibeniku...?

Veli Jože

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .

Miloš

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.

димитор градина

pre 2 godine

Ја мислио да је највећа трагедија хрватског народа у новијој историји - Јасеновац, а херојски град - Загреб, кад оно...

ja

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)


Mislim da treba da te bude sramota ako uopste znas sta je to. U mojoj Mitrovici je recimo ubijeno 8000 ljudi od strane regularne hrvatske vojske. Ne postoji mesto u NDH gde nije počinjen pokolj nad Srbima a da nije bilo Srba u tom trenutku. Osim sto ste imali konc. logore za odrasle imali ste i za decu Jastrebarsko. Obraza nemaš, a ni ljudskosti. Jedno si veliko ništa, čast normalnim Hrvatima. Ti si samo bolestan od mrznje.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Zavisi ko dolazi na taj datum da peva u Vinkovcima, pa čak i u Vukovaru. Nije pristojno da Srbin, lojalni građanin Hrvatske, dođe i peva ili priča svoje pesme ili recitacije. Kad bi došao veliki Hrvat i nacional-šovinista Thompson verovatno bi bilo pristojnije. To govori mnogo o gradskoj vlasti. Publici u Vinkovcima (Hrvatima i Srbima) nije bio problem da se održi koncert. To pokazuju
rasprodane ulaznice. Što opet pokazuje da običan narod misli dalje od političara. Inače je malo nejasno zašto može da se održi filmski festival u to vreme. No, oni verovatno znaju zašto.

Др. Уги

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože,

Лоше велиш Јоже....јесу ли Срби Хрватима икад приредили Јасеновац и јаме по Херцеговини?

Pilipenda

pre 2 godine

Kad ćete odati počast Srbima koje ste proganjali i ubijali iz čista mira, samo zato što su Srbi, u Osijeku, Vukovaru, Vinkovcima, Splitu, Zadru, Šibeniku...?

Nikola N.

pre 2 godine

Rade moraš jednom da shvatiš da si ti Srbin a da su oni USTAŠE.
(Bokelj, 28. oktobar 2021 14:47)

Zna Rade sta je on po etnickom principu, iako uvek oko svog porekla obilazi kao kisa oko Kragujevca pa ce vam pola sata pricati o tome, a da vanm posle toga nije mnogo jasnije sta je on ustvari po poreklu. On nikada izricito nece reci da je Srbin, nego ce oko toga toliko dugo muljati dok vi ustvari ne shvatite da bi on najradije bio hrvat*. Rade je "cudo". Sta bi on jadan dao da nije Rade, nego da je Hrvoje ili Domagoj.

*svesno malo slovo

Ayala

pre 2 godine

Treba i Srbija da oplakuje 15000 junačina koji su zaglavili na Vukovaru
(Max, 28. oktobar 2021 15:15)

Ma milion. Ima poimence ko, kad, gde je stradao. To što Hrvati porede Vukovar sa Termopilima je drugo pitanje. Za psihijatriju

mlekadžija

pre 2 godine

Само провокатор или ментално поремећена особа може да изједначи НДХ са САО Крајином...у сваком случају њима и Велом Јожи нема помоћи.

Goran

pre 2 godine

Usta im puna price o Srpskim agresorima a zaboravili su da je nezavisna drzava Hrvatska zauzimala pola Beograda. E, moji Hrvati, pamtite samo ono sto vam odgovara.

xyz

pre 2 godine

Kada se razbuktao rat u Hrvatskoj Rade je prešao u Sloveniju da živi. Tamo je čitajući hrvatske i slovenačke novine dovršio formiranje svog stava o jugoslovenskoj krizi i ratovima '90-tih. Ukratko, ćosićevsko - miloševićevska velikosrpska politika je krivac za balkanske sukobe, po Šerbedžiji.

petar markovic

pre 2 godine

tolike godine im se mucenik slihta. cak radije kaze da su mu otac i majka srbi nego da je on sam srbin. i posle svega toga opet ga ne vole i ne zele. jer, koliko god da se trudi da ne bude to sto jeste, oni znaju da je on to sto jeste. ajme kakvi bi tek bili prema njemu da nisu tak civilizirani nebalkanci

Solomon

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)

Pored mnogih logora od toga četiri za decu i jama ostala su i netaknuta neka mesta, misliš pusta?
Hvala vam na velikodušnosti što ste u jednom dvadesetom veku tri puta krenuli na Srbe.
Pročitaj malo o zločinima ustaša u Vojvodini pa ćeš shvatiti koga si branio.

Edgar

pre 2 godine

Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)

A evo i nama veselog Mantisa, odakle da počnem?
Josip Runjanin je verovatno samo izmislio da je kompozitor himne pa su naivni Hrvati to prihvatili.
Drugo Davorin Jenko je Slovenac i nigde ne postoji ni jedan dokaz da je Hrvat osim u glavama nacionalista.
Treće Preradović je kao dete otišao u Austriju u vojnu školu gde je ponemčen, ali nije zaboravio srpstvo i svoju majku Pelagiju o kojoj je pisao pesme.
Četvrto Jovan Damnjanić je pomađaren ali mu je uz put usađena mržnja prema Srbima.
Iz gore pomenutog se može videti da je na Balkanu prelazak iz jedne nacije u drugu praćen mržnjom radi dokazivanja vernosti novoj naciji, iz čega izvlačimo zaključak da dosta Hrvata koji se klanjaju liku i delu Ante Starčevića oca domovine, treba da ispita svoje poreklo, jer su hiljade srpske dece sa Kozare i iz logora pretvorene u Hrvate, pa ne bi bilo čudo da dokazivanje hrvatstva još uvek traje, kroz busanje u junačke hrvatske grudi i gledanja na istok odakle su vam koreni, koje nikako da presečete.
Moj Bogomoljac.

Smradovi na nedjelu

pre 2 godine

Stao je na put novoj hrvatskoj mitomaniji, nije dovoljno imati sve te izmisljene trpimire, mutimire itd, treba malo i novih mitova, mit o herojskom Vukovaru, velicanstvenoj pobjedi 5 miliona hrvata nad 250,000 Srba its itd. Nije lako biti hrvat...pljuc...
Serbedzija u vinkovcima, to je bas ono bisere pred svinje.

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 2 godine

Mene zanima šta kaže Šerbedžija na činjenicu da bez Džonijevog odobrenja već godinama unazad izvodi pesmu "Meni se dušo od tebe ne rastaje" na svojim koncertima? I još svaki put cinično najavljuje pesmu uz reči "pozdrav za Džonija"...

srdjan

pre 2 godine

A Šerbedžija kao da živi na Marsu, kao da ne shvata u čemu je problem.... Ali najvažnije da je spomenuo opšte pojmove, ljubav, humanizam a diskriminaciju, i samog sebe, to nema veze.... Važno je da budeš poželjan tamo gde nisi.

Ja

pre 2 godine

Ma svaka njima čast na stavovima. Treba učiti od njih. Glume za medalju i ne posustaju nikada. Imaju ponos. Oni na kraju izguraju svoju pricu a Rade ce da peva kad mu oni dozvole i tacka! I sto je najgore on ce ipak da peva “zbog vinkovcana” ! Nama jos samo fali na Dan oluje da peva merlin na krcatom ušću!

mika mungos

pre 2 godine

serbedzija jedino zna za svoju guzicu i njemu je jedino stalo do love a sve ostalo on ce progitati samo zbog licnog interesa.jadan beskicmenjak i obican dupeuvlakac ili na jednoj ili na drugoj ili sasvim trecoj strani

Neno

pre 2 godine

Vukovar svakako jeste tragedija, ne ponovilo se...
Medjutim, Hrvatima je izgleda potrebno nesto mnogo tragicnije da bi se dozvali pameti, nesto zaista strasno, na nivou koncentr... oh wait!

vukica

pre 2 godine

Rade napravio svetsku karijeru, ne znam što se on vraća u ove nase palanke u kojima ce uvek dozivljavati neprijatnosti na nacionalnoj osnovi gde god da krene

Filip

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.

petar markovic

pre 2 godine

toliko im se mucenik slihtao i cak ce pre da kaze ,,otac i majka su mi srbi" nego da je on sam srbin i opet ga ne vole. sta bi tek bilo da nisu tak civilizirani

Miloš

pre 2 godine

e moj "Veli Jože"...
Nakon zadenjg rata Hrvati su se vraćali u mjesta iz kojih su izbjegli. Kako ako je nad njima počinjen genocid? Pa vi nikada ne govorite o broju žrtava u Vukovaru, skrivate te brojeve kao zmija noge.
A tamo gdje su tvoji prošli danas ne živi skoro nitko. Pogledaj popise stavnovništva, pa vi ste ih radili. Brojke ne lažu.
I da, uzeo si nadimak koji je nekoliko brojeva prevelik za tebe. Na kraju krajeva, napisao ga je Vladimir Nazor, partizan, tvoj smrtni neprijatelj.

Miloš

pre 2 godine

@Mantis

Petar Preradović je prešao na katolicizam jer je to bio uvjet da napreduje u austro-ugarskoj vojsci. Isto kao i kasnije Borojević. Ali i dalje su bili Srbi. Ili po tebi nisu?
A što se tiče autorstva muzike za himnu - svi izvori, pa tako i hrvatska enciklopedija ga priznaju, ti ne priznaješ:

https://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?ID=53730

A taj tvoj snishodljiv i uvredljiv ton samo potvrđuje sve ono što sam napisao.

Mitar uvek ima za litar

pre 2 godine

Baš mi je drago jer stalno si glumio nekog izmedju zarad sake para, bolje da si se izjanio i hrabro rekao ko si, ali ti se stidiš reći da si Srbin, ja bi ti i u Srbiji zabranio ne volim dvoličnost.
Bora čorba bi sutra napunio svaku halu u HR da hoće da peva tamo.

Petar

pre 2 godine

Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)


Čak i na vašim portalima piše jasno da je kompozitor vaše himne Josif Runjanin, isti onaj sto je napisao pesmu "rado ide Srbin u vojnike" . Ne znam čemu mitovi kad se sve zna.

Davorin Jenko jeste komponovao muziku za "Bože pravde" , čovek je bio Slovenac . U testamentu koji je napisao na ćirilici naglasio je da se deo njegove ostavštine upotrebi za školovanje siromašnih srpskih studenata i bio je član Srpske kraljevske akademiji.

Moj Mantis, nalupao si za sve pare. Samo si pogodio za onog izroda. Bar nesto da ti bude tačno od toliko gluposti.

joja

pre 2 godine

Ne razumem ovaj pristanak da se otkazani koncert pravi kasnijeg datuma. Rade - čemu to? Odavno već svi znamo da talenat imaš ali kičmu ne. Nema potrebe da to ponovo dokazuješ. I to se ne zove "politikanstvo", opet trčiš da ih aboliraš.

A pa da - ti to u stvari aboliraš sebe, jer si takav i ti bio devedesetih.

Albanac

pre 2 godine

SRAMOTA! Ovaj covek, SRBIN, je dosta toga pretrpeo sto nije stao na stranu ludih 90', pa sad jos ovo. Izvanredan glumac, dobar pevac, ubija glasom a jos vise glumom. Legenda kojih polako ponestaje.

Velikonj

pre 2 godine

Rade nisi bio u "koloni", po tebi nisu padale granate, nisi jednog pucnja cuo. Zato cuti o tim stvarima.
(Amos Dundee, 28. oktobar 2021 17:58)

Misliš na kolonu izbeglica koju su raketirali iz vazduha "hrabri bojovnici" ?!

Sale

pre 2 godine

Šerbedžija Rade, pa tebi publika više nije bitna. Onog trenutka kada si snimio reklamu za Mozzart, pljunuo si na sve nas. Tada si pokazao svoje pravo lice. Jesi najbolji recitator, dobar glumac, ali čovek...
Gledam da u životu nikoga ne osuđujem i da imam razumevanja za svačije postupke... ali tvoje snimanje reklame za Mozzart je u najmanju ruku... bezobrazluk. Ejj... jedna takva legenda nagovara decu da se kockaju.

Mantis

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.
(Miloš, 28. oktobar 2021 14:24)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)
Dalje, Petru Preradoviću se očito zgadilo srpstvo,
pa se pod hitno prebacio u katolike. Upitaj se ~ zašto?
Usput, i Srbinu Jovanu Damjaniću/Ivanu poručniku,
se srpstvo nešto zgadilo, kada je izjavio ~
~ "ubijati ću Srbe dok i poslednjeg ne budem ubio,
a onda će ubiti i sebe, jer nijedan Srbin ne treba
da živi na kugli zemaljskoj".
Miloše, Miloše :-))

Veli Jože

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .

nebitan srbin

pre 2 godine

Problem su u stvari dalmatinci iz vinkovaca koji su vecina u vukovarskoj vecnici od deset profesora na nekoj skoli sedam su vinkovcani(dalmatinci) dva vukovarca i jedan nebitan. U svim sferama vlasti vukovara to je tako. Vukovar se zali samo pred praznik stradanja i to bi bilo to. Ovo sa serbedzijom je proseravanje da se vukovarcani ne bi bunili.

VojkanD

pre 2 godine

@Mantis. Blago tebi! Covece ili …? ti ocigledno nisi bas svoj, tako da ti treba strucna pomoc. Doktor pa kavez. Idi leci se pod hitno.

Ivan

pre 2 godine

ne znam sta da kazem, jako mi je neprijatno zbog ovoga...

nego, jel postoji jos uvek mogucnost da peva Andjelini Dzoli, ili je i to propalo?

Misa mouse

pre 2 godine

Zar u tvojoj domovini, gradu gde si odrastao, ti zabrane-otkažu koncert.
Rade, to je demokracija europska, kojoj težiš, najveći hedonisto Sveta. Pojedi deset mljevenika, popi vina i zaboravićeš ti sve.

ex doktor

pre 2 godine

Sta nije jasno u stihovima “ Rade, ti i tvoje psine, bjezte preko Drine “?!? Ili si ti njiov? A oni opet misle da nisi, njiov! A sta ti mislis?

Zvonimir

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

@
To što pišeš je perfidno odvraćanje Srbijanaca da dolaze u Hrvatsku, ali dzaba sve kad ljudi dolaze i imaju svoja iskustva a negativnih iskustava je u promilima i još manje. A naš Rade nije Srbijanac, on je naš hrvatski Srbin, rođen u Lici, naš Ličanin i glumaćka legenda, ponos. Nikad nije bio nacionalista, bio je Jugoslaven a to su bili i mnogi etnicki Hrvati. Biti Jugoslaven nije grijeh. Treba poštovati svačije uvjerenje a posebno ono koje ne širi mržnju nego prijateljstvo i toleranciju, a naš Rade je baš takav, etnićki Srbin i pravoslavac koji slavi i katolički Božić i okuplja ljude kod sebe za katolićki Božić. Ma ko ga ne bi volio? Velik čovjek i velik umjetnik.

drug sa fakulteta

pre 2 godine

.... brine o mentalnom i duhovnom stanju ljudi....
presmešno... pa to da izjavi čovek koji snima reklamu za kladionicu, koja služi za zaluđivanje mladih....
bedno bre...
dobar glumac, ali loš čovek... zar Vi nemate nekakav prag tolerancije čoveče, nije sve samo novac...
jadno...

Zgubidan

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?

Hrvoje

pre 2 godine

Ajde Rade nemoj plakati jer znaš da si dobrodošao bilo gdje u Lijepoj Našoj. Ti si naše ličko čedo, velik si umjetnik, Hrvati te obožavaju, igrao si najveće role hrvatske drame i kinematografije, svi te vole i obožavaju. Samo rijetke iznimke imaju poneku zamjerku (npr. odlazak u Beograd za vrijeme rata, ne razumiju ljudi dubinu problema pa lupetaju). Ni za vrijeme rata nisi imao nikakvih problema, zašto bi sad imao. Vrhunski si ćovjek i vrhunski umjetnik, živiš i radiš u predivnoj zemlji, možeš putivati bez vize kud hoćeš, pare si zaradio. Zar se može pozeljeti išta više u prolaznim ljudskom životu. Uživaj dok još možeš. Koncert u Vinkovcima odradi i ne plači po medijima koji če to da iskrive na ružnu stranu. Živ i zdrav bio brate Rade.

Dubioza

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

Bravo! Pričajte šta želite ali od Hrvata bi mi Srbi mogli mnogo toga da naučimo. Ne da razbijamo kola i te stvari ali da poštujemo svoje ljude. Najveći problem su Jugosloveni za obe strane koji nas uporno trpaju zajedno u jedan kulturni prostor koji očigledno nismo. Da nema njih, naše dve strane bi možda i našle zajednički jezik i poštovanje ali to je nemoguće jer kako bi onda na elitizmu i laži živeli i bogatili se ti isti Jugosloveni. Ovaj Rade je mislim decu učio da su Hrvati ili ne znam šta, Srbi nisu sigurno i mi nemamo nikakve veze sa ovom temom, pitanje je da li je on uopšte državljanin Srbije. Neka Hrvati odlučuju o tome i kada će i uopšte kod njih imati koncerte.

Konverit

pre 2 godine

Nikada se sa njim nisam slagao njegovo srpstvo je jako klimavo bilo i u Jugoslaviji uvek je odbijao da glume srpske uloge i uglavnom je glumio u svim filmovima serijama i sl koje imaju čistohrvatsku tematiku i zbog toga mislim da je izdajnik i za mene ce uvek biti izdajnik kada peva o hrvatskom moru i zagrebackoj gospodi iskreno pripaadne mi muka evo mu sada njegove gospode a kolika je to ljubav bila od pocetka karijere uvek na njihovoj strani i sad neka vidi ko su i sta su.

Tako stoje stvari

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.

monden

pre 2 godine

Ja mislio otkazali ga jer niko ne želi da sluša Šerbedžijinu nazovi muziku. Ja ništa dosadnije i gluplje od njegovog koncerta nisam slušao.

daleko im lepa kuća

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.
(Tako stoje stvari, 28. oktobar 2021 17:50)

Jugoslovenstvo je proglašeno za nasilje,
od strane Kominterne spolja,
a iznutra od strane Hrvata, Slovenaca i muslimana.

U tom smislu, nasilje zvano jugoslovenstvo je zaista superiorno, ali samo dokle ga je moguće sprovoditi.

Srbenda

pre 2 godine

Podrska Rade,ne znaju cetnici i ustase koliko su mali i mizerni.Ne znaju da saznanje da li si Hrvat ili Srbin ili liliputanac sasvim sve jedno i ne manja nista u nasim malim i kratkim zivotima.Zivot je suvise kratak da bi se opterecivao takvim glupostima da li si Srbin i Hrvat ili liliputanac.

Mr No

pre 2 godine

@TedThüringen

Da si pročitao text vodeo bi da Rade nije izabrao datum i vreme koncerta već su mu organizatori Filmdkog Festivala ponudili taj termin.
Ali je ugodnije ostrašćeno lupati na pamet, zar ne?

Igor M

pre 2 godine

Stvarno je vreme da opet proslavljamo oslobodjenje Srpskog Vukovara i da objasnimo svima koliko je to oslobodjenje bilo bitno za nas spas u tzv Hrvatskoj !
Nikad ova drzava nije rekla hvala oslobodiocima !!!

Nemanja

pre 2 godine

Rade Šerbedzija nije samo glumac on je i dobar pevač ali vi njegovu pesmu ne razumete zato jer je to ustvari pripovedanje on je najoriginalniji hrvatski pripovedač, glumio je upravo u najviše filmova sa hrvatskom tematikom najveća dela hrvatske književnosti koja su nama u Srbiji strana normalno i nisu zanimljiva jer govore o Hrvatskoj, nekim starim vremenima pod Austrijom i tip je uvek bio povezan sa tom hrvatskom katolickom i zapadnom kulturom i zato ga ne vole u Srbiji ovde. A za Vinkovce neka ih je sramota Rade je praktično iako rodjen u Lici, dobar deo svog zivota , školovanje itd proveo u tom gradu Vinkovcima koji je opisao na čaroban način u svom autobiografskom delu sa velikim ponosom i velikim rečima opisao grad na Bosutu i detinjstvo i sada prihvataju ga u Holivudu odbacuju ga Srbija gde je nepoželjan jer nije glumio "srpske uloge" i Hrvati sada, brane mu u sopstvenoom gradu da peva, sramota.

djedmedjed

pre 2 godine

ne volimo Jugoslavene. A koliko vidim, pričamo vrlo sličnim jezicima ali nikad nećemo istim...naša i vaša verzija povijesti se međusobno isključuju

Pažljivo čitaj i vodi psa sa sobom

pre 2 godine

(petrica kerempuh, 28. oktobar 2021 16:39)

Svi žitelji Vinkovaca, koji su već kupila karte, jer je koncert unapred RASPRODAT!!!

glukozamin

pre 2 godine

Sve što bi Rade rekao loše (i pomislio) o hrvatima, slažem se, dobro ni nema šta da se kaže, ali mislim da mu je koncert otkazan jer ne zna da peva a ne zbog politike!

Miloš

pre 2 godine

@zagorec am naj - činjenica i istina, no nitko i ne kaže da nije tako.
Ja govorim o poricanjima, o stvaranju nove nacije koja se temelji na prećutivanjima, sakrivanjima, obilaženjima istine, fabriciranjima i lažima.
Obično se na to pecaju pogođeni poput nekih danas, bez obzira na vjeru i naciju.
Pozdrav Bednji, oni mogu reći da ne govore istim jezikom kao i mi. Mada, oni govore svojim jezikom koji ne razumije niti susjedno selo.
I hvala ti na normalnom komentaru.

Igor Sulic

pre 2 godine

Rade je glumac, srbin ali nas hrvatski ciji su preci stoljecima ovdje. Covjek koji je razumio hrvatsko proljece, kao i drazenov otac i mnogi hrvatski srbi. Problem je sto ne shvatate da ne gledaju u beograd, da im srbija nihe majka niti ishodiste. Preci su im stoljecima zivjeli u carevini , od Trsta, Zagreba, Novog Sada, peste, beca, praga, bratislave, do lvova...Uz Frojda ,Klimta, Smetanu, Teslu, Lisinskog, Mozzarta,...Srednja evropa je prostor gdje bi i srbija trebala pripadati..Od baltika, dunava ,pa do jadrana....Prekrasan prostor, prekrasna kultura kojoj Rade pripada-srcem i dusom..Nikome se on nema sto pravdati u svojoj zemlji..

sociolog

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?
(Zgubidan)

Jugoslovenstvo nije zabluda - mi joj nismo bili dorasli, niko od nas. Tacno je da su se desile sve te strasne stvari ali i najlepse i najvece u istoriji ovih naroda sa duhovnim kvalitetima zivota na najvecoj visini. Onda su OPET izasli ovi ispod kamena, preovladali, bili najglasniji, i "objasnili" nam da je sve osim nacionalizma (koji je uvek n granici sa sovinizmom i fasismom) ZABLUDA. Zivim u Kanadi i verujte gradjanski koncept nije zabluda..

Bane

pre 2 godine

Bio sam pre 10 godina na koncertu u Domu sindikata. Teofilovici, Miroslav Tadic, ... Bio bi to OK koncert bez njega. Na njihovom mestu ja ga nikada ne bih zvao.

Treba nešto znati

pre 2 godine

@Zgubidan
Ideja jugoslovenstva je starija od ideja srpstva i hrvatstva, a tek od bošnjaštva...
Nisu postojale Srbija, Hrvatska, a tek ne BIH.
Apsurdno je povezivati užasna nedela retrogradnih i primitivnih kleronacionalističkih ideologija, koje su zamahe dobijale, po pravilu, pod upravom okupatora, s jugoslovenstvom.
Jugoslovenstvu će nas, moguće, vratiti EU, ako svetski procesi budu imali vremena da nas sačekaju.

Veli Jože

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .

Mantis

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.
(Miloš, 28. oktobar 2021 14:24)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)
Dalje, Petru Preradoviću se očito zgadilo srpstvo,
pa se pod hitno prebacio u katolike. Upitaj se ~ zašto?
Usput, i Srbinu Jovanu Damjaniću/Ivanu poručniku,
se srpstvo nešto zgadilo, kada je izjavio ~
~ "ubijati ću Srbe dok i poslednjeg ne budem ubio,
a onda će ubiti i sebe, jer nijedan Srbin ne treba
da živi na kugli zemaljskoj".
Miloše, Miloše :-))

Miloš

pre 2 godine

Koncert je otkazan jer te treba zaboraviti i izbrisati iz kolektivne hvratske svijesti.
Isto kao što se skriva da je kompozitor hrvatske himne bio Srbin.
Isto kao što se skriva da je Petar Preradović bio Srbin.
Isto kao što se Miladina naziva Dado.
Isto kao što se skriva da je "hrvatsko kultuno blago" u stvari imovina SPC, dobrim dijelom iz crkava koje su "oslobodioci" uništili.
Isto kao što se skriva da su među nestalim osobama iz prošlog rata, koje se još uvijek traže, većinom Srbi.
Itd, itd, itd.

Albanac

pre 2 godine

SRAMOTA! Ovaj covek, SRBIN, je dosta toga pretrpeo sto nije stao na stranu ludih 90', pa sad jos ovo. Izvanredan glumac, dobar pevac, ubija glasom a jos vise glumom. Legenda kojih polako ponestaje.

Smradovi na nedjelu

pre 2 godine

Stao je na put novoj hrvatskoj mitomaniji, nije dovoljno imati sve te izmisljene trpimire, mutimire itd, treba malo i novih mitova, mit o herojskom Vukovaru, velicanstvenoj pobjedi 5 miliona hrvata nad 250,000 Srba its itd. Nije lako biti hrvat...pljuc...
Serbedzija u vinkovcima, to je bas ono bisere pred svinje.

Tako stoje stvari

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.

Pilipenda

pre 2 godine

Kad ćete odati počast Srbima koje ste proganjali i ubijali iz čista mira, samo zato što su Srbi, u Osijeku, Vukovaru, Vinkovcima, Splitu, Zadru, Šibeniku...?

ja

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)


Mislim da treba da te bude sramota ako uopste znas sta je to. U mojoj Mitrovici je recimo ubijeno 8000 ljudi od strane regularne hrvatske vojske. Ne postoji mesto u NDH gde nije počinjen pokolj nad Srbima a da nije bilo Srba u tom trenutku. Osim sto ste imali konc. logore za odrasle imali ste i za decu Jastrebarsko. Obraza nemaš, a ni ljudskosti. Jedno si veliko ništa, čast normalnim Hrvatima. Ti si samo bolestan od mrznje.

Ayala

pre 2 godine

Treba i Srbija da oplakuje 15000 junačina koji su zaglavili na Vukovaru
(Max, 28. oktobar 2021 15:15)

Ma milion. Ima poimence ko, kad, gde je stradao. To što Hrvati porede Vukovar sa Termopilima je drugo pitanje. Za psihijatriju

Igor M

pre 2 godine

Stvarno je vreme da opet proslavljamo oslobodjenje Srpskog Vukovara i da objasnimo svima koliko je to oslobodjenje bilo bitno za nas spas u tzv Hrvatskoj !
Nikad ova drzava nije rekla hvala oslobodiocima !!!

Nemanja

pre 2 godine

Rade Šerbedzija nije samo glumac on je i dobar pevač ali vi njegovu pesmu ne razumete zato jer je to ustvari pripovedanje on je najoriginalniji hrvatski pripovedač, glumio je upravo u najviše filmova sa hrvatskom tematikom najveća dela hrvatske književnosti koja su nama u Srbiji strana normalno i nisu zanimljiva jer govore o Hrvatskoj, nekim starim vremenima pod Austrijom i tip je uvek bio povezan sa tom hrvatskom katolickom i zapadnom kulturom i zato ga ne vole u Srbiji ovde. A za Vinkovce neka ih je sramota Rade je praktično iako rodjen u Lici, dobar deo svog zivota , školovanje itd proveo u tom gradu Vinkovcima koji je opisao na čaroban način u svom autobiografskom delu sa velikim ponosom i velikim rečima opisao grad na Bosutu i detinjstvo i sada prihvataju ga u Holivudu odbacuju ga Srbija gde je nepoželjan jer nije glumio "srpske uloge" i Hrvati sada, brane mu u sopstvenoom gradu da peva, sramota.

Nikola N.

pre 2 godine

Rade moraš jednom da shvatiš da si ti Srbin a da su oni USTAŠE.
(Bokelj, 28. oktobar 2021 14:47)

Zna Rade sta je on po etnickom principu, iako uvek oko svog porekla obilazi kao kisa oko Kragujevca pa ce vam pola sata pricati o tome, a da vanm posle toga nije mnogo jasnije sta je on ustvari po poreklu. On nikada izricito nece reci da je Srbin, nego ce oko toga toliko dugo muljati dok vi ustvari ne shvatite da bi on najradije bio hrvat*. Rade je "cudo". Sta bi on jadan dao da nije Rade, nego da je Hrvoje ili Domagoj.

*svesno malo slovo

Solomon

pre 2 godine

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože, 28. oktobar 2021 14:44)

Pored mnogih logora od toga četiri za decu i jama ostala su i netaknuta neka mesta, misliš pusta?
Hvala vam na velikodušnosti što ste u jednom dvadesetom veku tri puta krenuli na Srbe.
Pročitaj malo o zločinima ustaša u Vojvodini pa ćeš shvatiti koga si branio.

димитор градина

pre 2 godine

Ја мислио да је највећа трагедија хрватског народа у новијој историји - Јасеновац, а херојски град - Загреб, кад оно...

Goran

pre 2 godine

Usta im puna price o Srpskim agresorima a zaboravili su da je nezavisna drzava Hrvatska zauzimala pola Beograda. E, moji Hrvati, pamtite samo ono sto vam odgovara.

Zagor, zvezdarski

pre 2 godine

Zavisi ko dolazi na taj datum da peva u Vinkovcima, pa čak i u Vukovaru. Nije pristojno da Srbin, lojalni građanin Hrvatske, dođe i peva ili priča svoje pesme ili recitacije. Kad bi došao veliki Hrvat i nacional-šovinista Thompson verovatno bi bilo pristojnije. To govori mnogo o gradskoj vlasti. Publici u Vinkovcima (Hrvatima i Srbima) nije bio problem da se održi koncert. To pokazuju
rasprodane ulaznice. Što opet pokazuje da običan narod misli dalje od političara. Inače je malo nejasno zašto može da se održi filmski festival u to vreme. No, oni verovatno znaju zašto.

Edgar

pre 2 godine

Evo i njega veselog Miloša, on će nama
prosvijetliti pojmove o glazbi i himnama.
Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)

A evo i nama veselog Mantisa, odakle da počnem?
Josip Runjanin je verovatno samo izmislio da je kompozitor himne pa su naivni Hrvati to prihvatili.
Drugo Davorin Jenko je Slovenac i nigde ne postoji ni jedan dokaz da je Hrvat osim u glavama nacionalista.
Treće Preradović je kao dete otišao u Austriju u vojnu školu gde je ponemčen, ali nije zaboravio srpstvo i svoju majku Pelagiju o kojoj je pisao pesme.
Četvrto Jovan Damnjanić je pomađaren ali mu je uz put usađena mržnja prema Srbima.
Iz gore pomenutog se može videti da je na Balkanu prelazak iz jedne nacije u drugu praćen mržnjom radi dokazivanja vernosti novoj naciji, iz čega izvlačimo zaključak da dosta Hrvata koji se klanjaju liku i delu Ante Starčevića oca domovine, treba da ispita svoje poreklo, jer su hiljade srpske dece sa Kozare i iz logora pretvorene u Hrvate, pa ne bi bilo čudo da dokazivanje hrvatstva još uvek traje, kroz busanje u junačke hrvatske grudi i gledanja na istok odakle su vam koreni, koje nikako da presečete.
Moj Bogomoljac.

Др. Уги

pre 2 godine

Vukovar najveca tragedija Hrvatskog naroda. A sta je NDH i sve sto je ona donela?
(sin lovca na medvede, 28. oktobar 2021 14:28

NDH je kao RS ili SAO Krajina samo ne tako genocidna kao ine, ipak je na tlu NDH do zemuna ostala netaknuta mnoga mjesta .
(Veli Jože,

Лоше велиш Јоже....јесу ли Срби Хрватима икад приредили Јасеновац и јаме по Херцеговини?

petar markovic

pre 2 godine

tolike godine im se mucenik slihta. cak radije kaze da su mu otac i majka srbi nego da je on sam srbin. i posle svega toga opet ga ne vole i ne zele. jer, koliko god da se trudi da ne bude to sto jeste, oni znaju da je on to sto jeste. ajme kakvi bi tek bili prema njemu da nisu tak civilizirani nebalkanci

Neno

pre 2 godine

Vukovar svakako jeste tragedija, ne ponovilo se...
Medjutim, Hrvatima je izgleda potrebno nesto mnogo tragicnije da bi se dozvali pameti, nesto zaista strasno, na nivou koncentr... oh wait!

mika mungos

pre 2 godine

serbedzija jedino zna za svoju guzicu i njemu je jedino stalo do love a sve ostalo on ce progitati samo zbog licnog interesa.jadan beskicmenjak i obican dupeuvlakac ili na jednoj ili na drugoj ili sasvim trecoj strani

Hrvoje

pre 2 godine

Ajde Rade nemoj plakati jer znaš da si dobrodošao bilo gdje u Lijepoj Našoj. Ti si naše ličko čedo, velik si umjetnik, Hrvati te obožavaju, igrao si najveće role hrvatske drame i kinematografije, svi te vole i obožavaju. Samo rijetke iznimke imaju poneku zamjerku (npr. odlazak u Beograd za vrijeme rata, ne razumiju ljudi dubinu problema pa lupetaju). Ni za vrijeme rata nisi imao nikakvih problema, zašto bi sad imao. Vrhunski si ćovjek i vrhunski umjetnik, živiš i radiš u predivnoj zemlji, možeš putivati bez vize kud hoćeš, pare si zaradio. Zar se može pozeljeti išta više u prolaznim ljudskom životu. Uživaj dok još možeš. Koncert u Vinkovcima odradi i ne plači po medijima koji če to da iskrive na ružnu stranu. Živ i zdrav bio brate Rade.

vukica

pre 2 godine

Rade napravio svetsku karijeru, ne znam što se on vraća u ove nase palanke u kojima ce uvek dozivljavati neprijatnosti na nacionalnoj osnovi gde god da krene

Miloš

pre 2 godine

e moj "Veli Jože"...
Nakon zadenjg rata Hrvati su se vraćali u mjesta iz kojih su izbjegli. Kako ako je nad njima počinjen genocid? Pa vi nikada ne govorite o broju žrtava u Vukovaru, skrivate te brojeve kao zmija noge.
A tamo gdje su tvoji prošli danas ne živi skoro nitko. Pogledaj popise stavnovništva, pa vi ste ih radili. Brojke ne lažu.
I da, uzeo si nadimak koji je nekoliko brojeva prevelik za tebe. Na kraju krajeva, napisao ga je Vladimir Nazor, partizan, tvoj smrtni neprijatelj.

Konverit

pre 2 godine

Nikada se sa njim nisam slagao njegovo srpstvo je jako klimavo bilo i u Jugoslaviji uvek je odbijao da glume srpske uloge i uglavnom je glumio u svim filmovima serijama i sl koje imaju čistohrvatsku tematiku i zbog toga mislim da je izdajnik i za mene ce uvek biti izdajnik kada peva o hrvatskom moru i zagrebackoj gospodi iskreno pripaadne mi muka evo mu sada njegove gospode a kolika je to ljubav bila od pocetka karijere uvek na njihovoj strani i sad neka vidi ko su i sta su.

mlekadžija

pre 2 godine

Само провокатор или ментално поремећена особа може да изједначи НДХ са САО Крајином...у сваком случају њима и Велом Јожи нема помоћи.

djedmedjed

pre 2 godine

ne volimo Jugoslavene. A koliko vidim, pričamo vrlo sličnim jezicima ali nikad nećemo istim...naša i vaša verzija povijesti se međusobno isključuju

Zgubidan

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?

kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare

pre 2 godine

Mene zanima šta kaže Šerbedžija na činjenicu da bez Džonijevog odobrenja već godinama unazad izvodi pesmu "Meni se dušo od tebe ne rastaje" na svojim koncertima? I još svaki put cinično najavljuje pesmu uz reči "pozdrav za Džonija"...

Velikonj

pre 2 godine

Rade nisi bio u "koloni", po tebi nisu padale granate, nisi jednog pucnja cuo. Zato cuti o tim stvarima.
(Amos Dundee, 28. oktobar 2021 17:58)

Misliš na kolonu izbeglica koju su raketirali iz vazduha "hrabri bojovnici" ?!

Srbenda

pre 2 godine

Podrska Rade,ne znaju cetnici i ustase koliko su mali i mizerni.Ne znaju da saznanje da li si Hrvat ili Srbin ili liliputanac sasvim sve jedno i ne manja nista u nasim malim i kratkim zivotima.Zivot je suvise kratak da bi se opterecivao takvim glupostima da li si Srbin i Hrvat ili liliputanac.

Mitar uvek ima za litar

pre 2 godine

Baš mi je drago jer stalno si glumio nekog izmedju zarad sake para, bolje da si se izjanio i hrabro rekao ko si, ali ti se stidiš reći da si Srbin, ja bi ti i u Srbiji zabranio ne volim dvoličnost.
Bora čorba bi sutra napunio svaku halu u HR da hoće da peva tamo.

Zvonimir

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

@
To što pišeš je perfidno odvraćanje Srbijanaca da dolaze u Hrvatsku, ali dzaba sve kad ljudi dolaze i imaju svoja iskustva a negativnih iskustava je u promilima i još manje. A naš Rade nije Srbijanac, on je naš hrvatski Srbin, rođen u Lici, naš Ličanin i glumaćka legenda, ponos. Nikad nije bio nacionalista, bio je Jugoslaven a to su bili i mnogi etnicki Hrvati. Biti Jugoslaven nije grijeh. Treba poštovati svačije uvjerenje a posebno ono koje ne širi mržnju nego prijateljstvo i toleranciju, a naš Rade je baš takav, etnićki Srbin i pravoslavac koji slavi i katolički Božić i okuplja ljude kod sebe za katolićki Božić. Ma ko ga ne bi volio? Velik čovjek i velik umjetnik.

VojkanD

pre 2 godine

@Mantis. Blago tebi! Covece ili …? ti ocigledno nisi bas svoj, tako da ti treba strucna pomoc. Doktor pa kavez. Idi leci se pod hitno.

monden

pre 2 godine

Ja mislio otkazali ga jer niko ne želi da sluša Šerbedžijinu nazovi muziku. Ja ništa dosadnije i gluplje od njegovog koncerta nisam slušao.

xyz

pre 2 godine

Kada se razbuktao rat u Hrvatskoj Rade je prešao u Sloveniju da živi. Tamo je čitajući hrvatske i slovenačke novine dovršio formiranje svog stava o jugoslovenskoj krizi i ratovima '90-tih. Ukratko, ćosićevsko - miloševićevska velikosrpska politika je krivac za balkanske sukobe, po Šerbedžiji.

nebitan srbin

pre 2 godine

Problem su u stvari dalmatinci iz vinkovaca koji su vecina u vukovarskoj vecnici od deset profesora na nekoj skoli sedam su vinkovcani(dalmatinci) dva vukovarca i jedan nebitan. U svim sferama vlasti vukovara to je tako. Vukovar se zali samo pred praznik stradanja i to bi bilo to. Ovo sa serbedzijom je proseravanje da se vukovarcani ne bi bunili.

Filip

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.

Miloš

pre 2 godine

@Mantis

Petar Preradović je prešao na katolicizam jer je to bio uvjet da napreduje u austro-ugarskoj vojsci. Isto kao i kasnije Borojević. Ali i dalje su bili Srbi. Ili po tebi nisu?
A što se tiče autorstva muzike za himnu - svi izvori, pa tako i hrvatska enciklopedija ga priznaju, ti ne priznaješ:

https://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?ID=53730

A taj tvoj snishodljiv i uvredljiv ton samo potvrđuje sve ono što sam napisao.

petar markovic

pre 2 godine

toliko im se mucenik slihtao i cak ce pre da kaze ,,otac i majka su mi srbi" nego da je on sam srbin i opet ga ne vole. sta bi tek bilo da nisu tak civilizirani

Dubioza

pre 2 godine

Pa tako mu i treba, uporno gura i decenijama se pravi slijep i ne vidi da ga mi Hrvati nećemo i ne želimo. I nije mi jasna ta tolika njegova agresivnost oko upornog pokušaja da glumi kod nas. Razbijaju vam auta na moru, ne ja, ali drugi koji vas tamo ne žele, a vi uporno idete. Ja nemogu to da razumijem.
(Filip, 28. oktobar 2021 16:01)

Bravo! Pričajte šta želite ali od Hrvata bi mi Srbi mogli mnogo toga da naučimo. Ne da razbijamo kola i te stvari ali da poštujemo svoje ljude. Najveći problem su Jugosloveni za obe strane koji nas uporno trpaju zajedno u jedan kulturni prostor koji očigledno nismo. Da nema njih, naše dve strane bi možda i našle zajednički jezik i poštovanje ali to je nemoguće jer kako bi onda na elitizmu i laži živeli i bogatili se ti isti Jugosloveni. Ovaj Rade je mislim decu učio da su Hrvati ili ne znam šta, Srbi nisu sigurno i mi nemamo nikakve veze sa ovom temom, pitanje je da li je on uopšte državljanin Srbije. Neka Hrvati odlučuju o tome i kada će i uopšte kod njih imati koncerte.

srdjan

pre 2 godine

A Šerbedžija kao da živi na Marsu, kao da ne shvata u čemu je problem.... Ali najvažnije da je spomenuo opšte pojmove, ljubav, humanizam a diskriminaciju, i samog sebe, to nema veze.... Važno je da budeš poželjan tamo gde nisi.

Petar

pre 2 godine

Dakle, dvojbena je uloga Runjanina u melodiji
hrvatske himne, a svakako veću zaslugu
za to ima Vatroslav Lichtenegger.
Naime, izvorna Runjaninova skladba nije
sačuvana (nema je, pa je pitanje je li uopće
on sudjelovao u ikakvom obliku, u stvaranju
"LIJEPE NAŠE"), a prvi ju je harmonizirao,
gore spomenuti Lichtenegger.
Konačno, ono što nije dvojbeno, skladatelj je
srpske himne ~ Davorin Jenko, Hrvat s Alpa :-)

(Mantis, 28. oktobar 2021 15:24)


Čak i na vašim portalima piše jasno da je kompozitor vaše himne Josif Runjanin, isti onaj sto je napisao pesmu "rado ide Srbin u vojnike" . Ne znam čemu mitovi kad se sve zna.

Davorin Jenko jeste komponovao muziku za "Bože pravde" , čovek je bio Slovenac . U testamentu koji je napisao na ćirilici naglasio je da se deo njegove ostavštine upotrebi za školovanje siromašnih srpskih studenata i bio je član Srpske kraljevske akademiji.

Moj Mantis, nalupao si za sve pare. Samo si pogodio za onog izroda. Bar nesto da ti bude tačno od toliko gluposti.

Ivan

pre 2 godine

ne znam sta da kazem, jako mi je neprijatno zbog ovoga...

nego, jel postoji jos uvek mogucnost da peva Andjelini Dzoli, ili je i to propalo?

Misa mouse

pre 2 godine

Zar u tvojoj domovini, gradu gde si odrastao, ti zabrane-otkažu koncert.
Rade, to je demokracija europska, kojoj težiš, najveći hedonisto Sveta. Pojedi deset mljevenika, popi vina i zaboravićeš ti sve.

glukozamin

pre 2 godine

Sve što bi Rade rekao loše (i pomislio) o hrvatima, slažem se, dobro ni nema šta da se kaže, ali mislim da mu je koncert otkazan jer ne zna da peva a ne zbog politike!

joja

pre 2 godine

Ne razumem ovaj pristanak da se otkazani koncert pravi kasnijeg datuma. Rade - čemu to? Odavno već svi znamo da talenat imaš ali kičmu ne. Nema potrebe da to ponovo dokazuješ. I to se ne zove "politikanstvo", opet trčiš da ih aboliraš.

A pa da - ti to u stvari aboliraš sebe, jer si takav i ti bio devedesetih.

Pažljivo čitaj i vodi psa sa sobom

pre 2 godine

(petrica kerempuh, 28. oktobar 2021 16:39)

Svi žitelji Vinkovaca, koji su već kupila karte, jer je koncert unapred RASPRODAT!!!

ex doktor

pre 2 godine

Sta nije jasno u stihovima “ Rade, ti i tvoje psine, bjezte preko Drine “?!? Ili si ti njiov? A oni opet misle da nisi, njiov! A sta ti mislis?

daleko im lepa kuća

pre 2 godine

Jugoslovenstvo jeste superiornije od svakog provincijalnog nacionalizma.
15 miliona ljudi, u istom jeziku, jedva je nedrilo destak vrhunskih glumaca, pisaca, inženjera, lekara, ali su sitne duše ignorantske sve razbucale.
(Tako stoje stvari, 28. oktobar 2021 17:50)

Jugoslovenstvo je proglašeno za nasilje,
od strane Kominterne spolja,
a iznutra od strane Hrvata, Slovenaca i muslimana.

U tom smislu, nasilje zvano jugoslovenstvo je zaista superiorno, ali samo dokle ga je moguće sprovoditi.

Ja

pre 2 godine

Ma svaka njima čast na stavovima. Treba učiti od njih. Glume za medalju i ne posustaju nikada. Imaju ponos. Oni na kraju izguraju svoju pricu a Rade ce da peva kad mu oni dozvole i tacka! I sto je najgore on ce ipak da peva “zbog vinkovcana” ! Nama jos samo fali na Dan oluje da peva merlin na krcatom ušću!

drug sa fakulteta

pre 2 godine

.... brine o mentalnom i duhovnom stanju ljudi....
presmešno... pa to da izjavi čovek koji snima reklamu za kladionicu, koja služi za zaluđivanje mladih....
bedno bre...
dobar glumac, ali loš čovek... zar Vi nemate nekakav prag tolerancije čoveče, nije sve samo novac...
jadno...

Sale

pre 2 godine

Šerbedžija Rade, pa tebi publika više nije bitna. Onog trenutka kada si snimio reklamu za Mozzart, pljunuo si na sve nas. Tada si pokazao svoje pravo lice. Jesi najbolji recitator, dobar glumac, ali čovek...
Gledam da u životu nikoga ne osuđujem i da imam razumevanja za svačije postupke... ali tvoje snimanje reklame za Mozzart je u najmanju ruku... bezobrazluk. Ejj... jedna takva legenda nagovara decu da se kockaju.

Miloš

pre 2 godine

@zagorec am naj - činjenica i istina, no nitko i ne kaže da nije tako.
Ja govorim o poricanjima, o stvaranju nove nacije koja se temelji na prećutivanjima, sakrivanjima, obilaženjima istine, fabriciranjima i lažima.
Obično se na to pecaju pogođeni poput nekih danas, bez obzira na vjeru i naciju.
Pozdrav Bednji, oni mogu reći da ne govore istim jezikom kao i mi. Mada, oni govore svojim jezikom koji ne razumije niti susjedno selo.
I hvala ti na normalnom komentaru.

Mr No

pre 2 godine

@TedThüringen

Da si pročitao text vodeo bi da Rade nije izabrao datum i vreme koncerta već su mu organizatori Filmdkog Festivala ponudili taj termin.
Ali je ugodnije ostrašćeno lupati na pamet, zar ne?

Treba nešto znati

pre 2 godine

@Zgubidan
Ideja jugoslovenstva je starija od ideja srpstva i hrvatstva, a tek od bošnjaštva...
Nisu postojale Srbija, Hrvatska, a tek ne BIH.
Apsurdno je povezivati užasna nedela retrogradnih i primitivnih kleronacionalističkih ideologija, koje su zamahe dobijale, po pravilu, pod upravom okupatora, s jugoslovenstvom.
Jugoslovenstvu će nas, moguće, vratiti EU, ako svetski procesi budu imali vremena da nas sačekaju.

sociolog

pre 2 godine

Jugoslavenstvo je najveća zabluda dvadesetog stoljeća, pod tim takozvanih bratstvo i jedinstvom smo doživjeli Jasenovac, Bleiburg,Vukovar, Srebrenicu, stotine tisuća nevinih žrtava I miloni prognanika.Kojem to čovjeku sa zdravim umom fali i treba?
(Zgubidan)

Jugoslovenstvo nije zabluda - mi joj nismo bili dorasli, niko od nas. Tacno je da su se desile sve te strasne stvari ali i najlepse i najvece u istoriji ovih naroda sa duhovnim kvalitetima zivota na najvecoj visini. Onda su OPET izasli ovi ispod kamena, preovladali, bili najglasniji, i "objasnili" nam da je sve osim nacionalizma (koji je uvek n granici sa sovinizmom i fasismom) ZABLUDA. Zivim u Kanadi i verujte gradjanski koncept nije zabluda..

Igor Sulic

pre 2 godine

Rade je glumac, srbin ali nas hrvatski ciji su preci stoljecima ovdje. Covjek koji je razumio hrvatsko proljece, kao i drazenov otac i mnogi hrvatski srbi. Problem je sto ne shvatate da ne gledaju u beograd, da im srbija nihe majka niti ishodiste. Preci su im stoljecima zivjeli u carevini , od Trsta, Zagreba, Novog Sada, peste, beca, praga, bratislave, do lvova...Uz Frojda ,Klimta, Smetanu, Teslu, Lisinskog, Mozzarta,...Srednja evropa je prostor gdje bi i srbija trebala pripadati..Od baltika, dunava ,pa do jadrana....Prekrasan prostor, prekrasna kultura kojoj Rade pripada-srcem i dusom..Nikome se on nema sto pravdati u svojoj zemlji..

Bane

pre 2 godine

Bio sam pre 10 godina na koncertu u Domu sindikata. Teofilovici, Miroslav Tadic, ... Bio bi to OK koncert bez njega. Na njihovom mestu ja ga nikada ne bih zvao.