Subota, 09.10.2021.

10:30

"To je grupa degenerika": Brižit Bardo sledi "paprena" kazna zbog rasističkih komentara

Izvor: Jutarnji list

"To je grupa degenerika": Brižit Bardo sledi "paprena" kazna zbog rasistièkih komentara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@CATAPA, 13. oktobar 2021 20:01
"Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove..."
Hm... Čini mi se da je prilično sličan argument svojedobno koristio izvesni propali slikar, rodom iz Austrije, i sledbenici mu. A i stanovita Religija Mira - self-proclaimed, natch - ima neko učenje na temu nevernika (Surah Al Kafirun) koje je na tragu ovoga što ste napisali. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.

CATAPA

pre 2 godine

nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.
(Low Key Lyesmith, 12. oktobar 2021 08:40)
Formula suživota (opstanka) je zapravo vrlo jednostavna. U svom staništu je svako neprikosnoven i suveren (sa oba naglaska). U ljudskom staništu nema i ne može da bude divljih životinja. Niti čovek može da uzurpira njihovu slobodu i drži ih zatvorene, niti divlje životinje imaju pravo da ulaze i love po ljudskim (veštačkim) jazbinama. Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove... Svejedno koje, to "Zlatno Pravilo Suživota" (u daljem tekstu ZPS) je univerzalno. Iako ga nisu životinje definisale (nisam ni pacov ni medved), te divlje (bolje reći: prirodne) životinje ga poštuju više od nas. Čak i kad uračunamo tradicionalne parazite i uljeze kao što su pacovi ili ponegde zmije. Nisu životinje, ni veštačke (tzv. "domaće") ni prirodne (tj. "divlje") problem, mi smo. Ne može se ničim pravdati lov i ubijanje divljih životinja u njihovim staništima i ambijentu. To pravo smo izgubili kada smo počeli da uzgajamo životinje za ishranu i druge (naše) potrebe u svom.

Btw, "mislio sam o tome" još pre tvog upozorenja, nego mi nije objavljen komentar. Možda sad hoće?

brm

pre 2 godine

Isto pomislim i za nas, posebno običaje kao paljenje badnjaka u sred grada. Što bi Brižit rekla "to je grupa degenerika koji i dalje praktikuju običaje svojih predaka". Da ne pominjem oni koji pucaju u jabuku na grani i slično. Imamo mi toga na izvoz. Prosto me sramota kada god vidim.

Peter Vujin

pre 2 godine

@Miami: opet ti?! ja Sam iz Miami Beach, pitaj ko Sam, a onda samo probaj nekom crncu ovo da kazes u lice, pa vidi sta ce da se Desi...Ps. zao mi je, Ali ja znam da su Srpski immigranti u Miamiu najgori...

Peter Vujin

pre 2 godine

Zbog Slobode Govora ne treba da Bude kaznjena, ALI: primitivni, prljavi, otimaci I lopovi iz Francuske su porobili Reunion, macem. Ko je onda divljak, Madame Bardot?

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Daniel, 11. oktobar 2021 18:33
"Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka."
Da je samo to u pitanju, bilo bi u redu. Avaj, nije. Koliko god to možda i čudno zvučalo, mačke su ekstremni predatori, i životinje koje na sve to ubijaju i iz čistog zadovoljstva. Ne biraju, a često su im plen i ptice. Od kojih su neke iz kategorije ugroženih vrsta. Što će reći da mačke zaista jesu štetočine. Novi Zeland, primera radi, ima ozbiljan problem sa mačkama. Upravo zbog toga što najviše ugrožavaju lokalne vrste. Just saying.
Btw, nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.

Daniel

pre 2 godine

@Low Key Lyesmith

Opet ti "po" mačkama.
Niti su beskorisne, niti su štetočine.
Pod štetočinama spadaju miševi/pacovi, krpelji, razne bube i ostali insekti koji štete ljudima i biljkama.
Korisne su itekako, pogotovo ljudima na periferiji gradova ili selima. Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka.

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Čiča Miloje, 9. oktobar 2021 18:13
Pa, Čiča, ako već mislite da je Čovečanstvo loše, monstruozno, jedino muči i ubija - što apsolutno nije istina; Homo Sapiens Sapiens nipošto nije jedina životinjska vrsta koja ubija iz zadovoljstva i slično; dapače, postoje životinjske vrste koje su znatno, znatno gore od nas - te da bi trebalo nestati sa ovog planeta, zašto ne biste krenuli od sebe? Zašto ne biste uklonili sebe, za početak? Lead by example, practice what you preach and all that. Ali, naravno, nećete, jer ste Vi i svi koji misle poput Vas zapravo sebična kopilad - stvari treba nazivati pravim imenom - koja na sve to ispoljava ekstremnu mizantropiju, ali ste istodobno toliki foliranti da se plašite zaista reći kako ste sebični, ekstremni, radikalni mizantropi, pa to maskirate tobožnjom brigom za životinje, okoliš i Majku Prirodu, šta god to zaista značilo. Ah, siktir.
Gđa Bardot ima pravo na mišljenje - to niko ne spori - štaviše, ima pravo uvrediti bilo koga, jer je i uvredljiv govor, i govor mržnje, deo slobode govora - što ne znači da si oslobođen odgovornosti za izgovoreno - ali svako ko dobrobit drugih životinjskih vrsta - naročito, let's face it, beskorisnih kućnih ljubimaca, od kojih su neki, poput mačaka, ekstremne štetočine - stavlja ispred dobrobiti životinjske vrste Homo Sapiens Sapiens, je idiot. Slučaj za posmatranje, zapravo.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.

Bojan

pre 2 godine

Ah ta divna politicka korektnost poturena od strane mocnika kako bi nam zapusili usta svaki put kad nesto preti njihovom dragocenom kapitalu.

neutral fe

pre 2 godine

Nismo zaboravili njeno pismo Srbiji u vreme bombardovanja!!! Nasikirala se za životinje, a ne za ljude, mamu joj!!!
(Nata, 09. oktobar 2021 20:42)

dosta vise sa prenemaganjima. kao da niste znali kako ce da se zavrsi nase desetogodisnje bahaćenje? gurali smo prst u oko silama koje su na kraju radikalno reagovale čisto zbog svoje reputacije. žali se onima našima koji su podmetnuli i tebe i mene i ceo narod kao štit samo da bi sto duze savuvali svoje fotelje odakle su pre žarili i palili po nasim ledjima, zajedno sa onima koji bi zapalili ceo komsiluk samo da bi ispravili neke svoje krive drine i zarasle medje... sve to mnogo duze i mnogo jace nego sto je to uradilo bombardovanje. naravno, ako ti vam je pre njega sve bilo lepo i bajno, onda ništa. onda nastavite da krivite brizit bardo za nase geopoliticke promasaje koji su doveli do bombardovanja, koje je na koncu samo vrh ledenog brega u koji smo sami sebe uzidali pogresnom politikom.

CATAPA

pre 2 godine

A gde im je sad "Je Suis BB"? Gde je milion Francuza da brani pravo na vređanje?

Ako sam ja to dobro razumeo, košer je nazvati dve milijarde ljude degenericima, a nije milion ostrvljenih ostrvljana koji pecaju morske džukele na kučiće i mačiće?

Nikako da ukapiram kako taj hrišćanski moralni kompas funkcioniše?

lazar

pre 2 godine

Doživela je veliku slavu zahvaljujući svim tim ljudima a sada se bori protiv ljudskih prava, sada su joj važnija životinjska prava.

meda

pre 2 godine

Moram priznati da me kučići i mačke ni malo ne zanimaju, a ni to kako love ajkule, njihova stvar, ali kako može neko da bude novčano kažnjen zbog izjave gde nema nikog konkretno da te tuži jer si ga uvredio ?
Jel imaju ti francuzi zakon o slobodi govora ?

Ljubisa Livac

pre 2 godine

Francuzi kao ne koriste mamce za pecanje i nisu kolonizovali desetime zemalja... Inace zastrasujuca mi je masovna pojava ljudi koji vise cene zivotinje nego svoju vrstu. Pa evo i ovde koliko hoces opravdanja za sraman postupak i uvrede bivse glumice. Neshvatljivo da stavljas zivotinje ispred zivota i casti ljudi. Potpuno suluda pojava.

my way

pre 2 godine

Ало, жена је целу популацију назвала дивљацима, увредила њих, њихове претке, културу, све због наводног коришћења животиња као мамаца. Можда су то неки и радили, али свакако није становништво као такво.

neutral fe

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole)

juče kupio šniclu u mesari... danas predator na vrhu lanca ishrane.

homosapijens je i danas broj jedan

pre 2 godine

koliko vidim gospođa se zalaže da ljuski rod da se smanjuje a da se psi macke I ostalo zverinje sire to što ona ne voli decu I ljudski rod a voli zoo seke to je njena nastrana stvar a ne covecanstrva jeste zoo seks potvrđen u seksualnoj revoluciji izopacenosti ali to ne spade u normalnu pojavu

neutral fe

pre 2 godine

Sloboda govora i pravo na svoja uverenja, ma kakva bila, je ono što na "razvijenom zapadu" najviše nedostaje.
(Milan, 09. oktobar 2021 16:27)

prekor iz srbije, zemlje političke iskljucivosti, tabloida i prepucavanja preko saopštenja.

nada22

pre 2 godine

Nekad lepa žena, sada joj je faca izobličena od mržnje prema svemu što nije mačka ili pas. TIPIČNI pokazatelj tolerancije i "LJUBAVI" takozvanih zaštitnika životinja, a druge nazivaju mrziteljima.
Odajem VELIKO poštovanje svim NORMALNIM vlasnicima i zaštitnicima pasa i mačaka, a ovi POMODARCI neka i dalje sikću mržnjom koja će ih same pojesti.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака

Sinko, mi smo, kao i svaki kamen, svako drvo.... i sve što postoji potpuno nebitni za prirodu i svemir.... Obična nevidljiva tačkica osudjena da nestane u kataklizmi iz koje je nastala, pre ili kasnije. Naše vreme i vreme ove planete je konačno ... I tu spasa ili bega sa nje nema... Ni za jednu vrstu, jer je sve živo na njoj autohtono. Da bismo pibegli odavde potrebno je da žvimo hiljadama godina da bismo eventualno stigli na neku planetu sa identičnim uslovima života... Jer izlaz iz galaksije je nemoguć. Treba hiljade svetlosnih godina da se izadje iz Sunčevog sistema i približi nekom drugom suncu u galaksiji Mlečni put. ...
Inače toliko smo važni samo sebi samima i nikom više... Jer niko i ne zna da postojimo...

crnjak

pre 2 godine

Srbi optuzuju bivsu divu za rasizam a na svakoj drugoj utakmici poneki rasisticki ispad. Ali dobro kod nas kamere ne rade kad se desavaju takvi ispadi sto znaci da ispada nema.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole, 09. oktobar

Koliko sam te razumeo, ti spadaš u kanibale...
Ta tvoja vrsta jedina vrsta koja ubija iz zadovoljstva, koja izaziva ratove, unistava i istrebljuje druge pripadnike te vrste, i ne samo njih, već i deluje protiv prirode , sopstvene okoline, ugržava litavu planetu iz pohlepe.,muči iz zadovljstva, sa predumišljajem, svesno i bez savesti...
Po svemu trebalo bi da nestane sa ove planete!

Ambalaza Rotira

pre 2 godine

U pravu je, naravno, s tim sto je uvreda "netacna". Ako pod "divlljacima" ima na umu predcivilizacijske ljude (plemena kojih i danas ima), oni su svi daleko obazriviji prema zivotinjama nego mi. Ali "degenerici" je veoma tacno...

Locutus

pre 2 godine

Jedan besplatan savet svima.

Umesto da kažete "ovi su degenerici" (što je potrebno dokazati), uvek treba reći "ja mislim da su ovi degenerici".

Niko ne može nikome da ospori pravo da "misli" i to svoje "mišljenje" ne mora da dokazuje.

Nikola

pre 2 godine

E znao sam da smo mi Srbi protiv zastite zivotinja, tacno sam znao.
(poxi, 9. oktobar 2021 17:46)

Nemoj u mnozini, nemoj u mnozini da pricas, ima nas koji smo protiv zastite ovih divljaka na ostrvu.

krle

pre 2 godine

ja kao ljubitelj pasa,macaka i ostalih kucnih ljubimaca isto bi rekao sto i ona.ne da su degenerici nego mentalno bolesni ljudi.kako mozes da koristis psa ili macku kao mamac da lovis ajkule????jer vi citate tekst???

ja sam udomio psa i macku ne daj boze da ih neko pipne ili ubije,muci,zlostavlja,iskoricava.jer osecam koliko su mi te zivotinje zahvalne!!!

zena je u pravu sve sto je rekla...samo sto zivimo u izopacenom svetu gde mnogi opravdavaju ovo.to su divljaci i bolesni ljudi...izopacenog uma,koje treba izolovati od spoljasnjeg sveta jer to nisu ljudi.nego zveri!!!

e sad neka neko proba da mi uzme psa li macku i da nesto slicno pokusa kao sto rade ti neandertalci.to bi mu bilo zadnje u zivotu,kunem se!!!onaj ko ima psa ili macku zna o cemu pisem!!ajde dodjite i pobajte,za ove sto opravdavaju ovo zlo!!!

Otkad ja to govorim

pre 2 godine

Većina tzv. ljubitelja životinja u stvari mrzi ljude.Ne mogu da ostvare normalne međuljudske odnose pa se okreću životinjama. Ti ljudi traže da ih neko sluša,ne žele nikakav kompromis.Zato i "vole" životinje, lako je dominirati nad životinjama.

Spyderco

pre 2 godine

Verovatno i ja spadam u ubice koje bi baka Brižit strpala u zatvor, pošto sam prošlog vikenda koristio živog kedera kao mamac za štuku (nije htela na blinker). Što se ovoga tiče, priča je bazirana na ne baš proverenim podacima iz 2005 kojih su se dohvatila društva za zaštitu životinja. Moguće da je bilo izolovanih slučajeva, ali se ne radi o nekakvoj tradiciji. Ako se izlovljavaju udicom, ajkule će da se zalete na bilo kakav mamac pošto su isključivi predatori; u digestivnom traktu su im pronalažene limene konzerve, flaše, gumene čizme, a na Youtube imate snimak gde je tigar ajkula progutala kameru roniocu koji je snimao. Što se tiče ostrva Reunion, tamošnje stanovništvo, oko 800.000 ljudi, živi uglavnom od ribarstva i turizma (nemaju sreće kao mi sa litijumom pa da im dođe Rio Tinto). Problem je u tome što se to ostrvo nalazi na migratornom pravcu velikih ajkula između Australije i južne Afrike (tzv „shark highway“), pa se zbog toga 16% smrtonosnih napada (za ceo svet) u periodu od 2011 do 2016 desilo baš u njihovim vodama. Verovatnoća da vas ajkula tamo pojede je daleko naveća globalno posmatrano, što, jelte, nije dobro za turizam, pa se ljudi brane kako znaju. Što se tiče degenerika, ja bih pre taj epitet dodelio ljudima koji ne mogu da sažvaću ništa tvrđe od hamburgera iz Meka ili pohovanog vazduha iz KFC-a, koji ne umeju da naseku drva i upale vatru, a od životinja su uživo videli jedino mačke i kučiće oko svoje zgrade i očišćene piliće u Lidlu.

Danas

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa
(Oki, 09. oktobar 2021 16:20)

Pa kod nas su životinje na svakom koraku, svi ih hrane i čuvaju. Ne može da se živi od pasa i mačaka iako ih ja volim. Ulaze u restorane, kafiće, stanove kod prijatelja, nema nigde da je životinjama dato toliko prava kao kod nas. Meni ova izjava je odvratna i jeste rasistička, data je sa neke visine kao da ona njima treba da kaže kako da žive. Iako nije ok takvo postupanje sa životinjama, može biti rečeno na lepši način.

Denis

pre 2 godine

Baba je odavno rasista i šovinista. Ovakve izjave prema ljudima drugacije boje kože, kulture i religije njoj nisu strane. Reci za indogeni Africki narod koji zivi svoju tradiciju da su degenerici je rasisticki. Zastita zivotinja je alibi. Sta bi rekla za nas ražanj? Sto nije spomenula da je narod tog ostvrva bio vjekovima u robovlasnickom posjedu Francuza. Ovakvi ljudi kao ona sire mrznju

Предраг

pre 2 godine

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...
(choda gaucho, 9. oktobar 2021 14:59)

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака. Али не ипак је битније градити путеве и зграде на Земљи и тако је уништавати до бесвести.

Ђенерал

pre 2 godine

Шта би тек за нас изјавила да види како мљацкамо кад правимо свињокољ? :)

Радивоје

pre 2 godine

Пре неког времена господин Макрон дао је интервју, где су се сви "залепили" за реченицу у којој је изнео став, да је НАТО клинички мртав. Мало ко је читао даље, а то даље је један прави расистички памфлет изнет са позиције "од бога дате изузетности". Тако да, ништа ново од Француза.

Milan

pre 2 godine

Podržao bih je kad ne bi i mene osudila što volim jagnjetinu. Ovako je samo prolupala baba koja bespotrebno troši resurse planete na uštrb gladne dece afrike.

zg232

pre 2 godine

Francuska beše u EU? Stadardi EU?
Jesu li prošli sva poglavlja?
(E u …., 9. oktobar 2021 13:27)

Nisu prošli poglavlja. Nisu ih imali. Oni su osnivači i postavljaju standarde.

Oki

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa

Mirkosoft

pre 2 godine

Dotična gospođa je provela život u bludu i razvratu. Sada kad je savest optužuje mora nešto da radi da umiri savest. Što se nije posvetila ljudima nego životinjama? Zar nije logičnije obučavati one koji loše postupaju kako bi bolje postupali? I naravno da je nemoguće nametati svoje stavove svima oko sebe. Nek ide van svoje civilizacije u startu bi bila sablažnjena a posle bi i sama tako postupila.

Милоје

pre 2 godine

Просто невероватно да ти острвљани не проводе паметније своје време, седећи цео дан по кафеима и ресторанима, а увече у биоскопима и позориштима. Не, они запели цео да лове рибу и морске псе, па то ти је. Под хитно их треба преваспитати. Најбоље би било довести их у Париз на обуку, да им баба ББ објасни неке ствари.

Uroš

pre 2 godine

Ovim zoofilima, kao što je gospođa Bardo, nije mesto u civilizaciji. Ako tol'ko vole životinje, nek se vrate u šumu da ih iste izjedu.

Maxa

pre 2 godine

Ne mislom da je izjava rasistička ali mi je malo sporna činjenica da se francusko ostvo nalazi pored madagaskara... Pa je l to kolonijalizam ili se meni čini?

Nexus

pre 2 godine

Kako to da životinje nisu dio civilizacije? Kada neko želi da ti napakuje, onda se svaka izgovorena riječ izokreće onako kako odgovara progonitelju.

Blaster

pre 2 godine

Vredi svake pare. Nego šta nego su degenetici i divljaci. Došlo je vreme kada glupom ne smeš reći da je glup i debelom da je debeo.

choda gaucho

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.
(ludilo, 9. oktobar 2021 14:32

Nick ti je totalno na mestu... Da lči ti shvatas koja lud..a pricas??? Pomesao si istoriju i zastitu zivotinja... Nikoga ovde, na ovom tekstu ne interesuje, ama bas ni malo, istorija ljudskog roda, ovde se prica iskljucivo o zivotinjama i njihovim pravima i kako se odnose prema zastinici zivotinja... A za ta osvajanja, pricaj sam sa sobom... Povezi se i ne mesaj teme...

Hm

pre 2 godine

Žena je u pravu da oni zlostavljaju životinje, kao i cela planeta sa farmama goveda, živine, ribe...i ima pravo da na to skrene pažnju. Ali nema pravo da ih zove degenericima i priča o njihovim genima, to je rasizam. Nisu gori od njenih komšija samo zato što ajkule love na njene oči, tradicionalnim načinima, umesto da ih "civilizovano" love ribom kao mamcima (to može, jer nam ribe nisu ljubimci?) ili gaje u surovim uslovima ali van naših pogleda.

Milos

pre 2 godine

Inace, vec neko vreme se smatra da je rasizam samo ako je "zrtva" osoba crne puti, eventualno zute. Belci ne mogu da budu zrtve rasizma, bar tako kazu rasisti crne puti. Svet je okrenut naopako, to je sigurno...

U svim EU zemljama postoji porez na držanje pasa ,zabranjene su neke rasa pasa ,i kazne su OGROMNE za one * koji pustaju pse na ulicu kada im dosade...a kod nas ništa

pre 2 godine

U pravu je ..

Vidim pojedini to pišu i sve najbolje o ženi.
Ali da je rekla ili ako sutra kaže da treba da se svi vakcinisete,ili ne dao Bog da kaže da su životinje pardon psi ipak životinje i da svako ko ih stavlja ispred ljudskih bića nije baš čist ,tada bi je nazvalo pojedini *** kojim je sad tako kool prolupalom babetinom nikakvom glumicoom itd itd gomila raznih bednih i ogavnih psovki i etikete bi žena dobila .

I to govori o vama pojedinim kakvi ste (koji se tako av av ponašaju u skladu sa tim da vama odgovara sta neko govori a ne da li je to tako Ili ne)

hmmmm

pre 2 godine

(Zoki, 9. oktobar 2021 13:34)

Po toj logici de je tacno kotirana Balkansa "Kultura" nasprem bilo koje evropske. Uopste nismo primitivci i degenericni domoroci u njihovim ocima ne?

Gjost

pre 2 godine

Rasistički to što je izjavila da i dalje imaju divlje gene? Šta je tu rasizam? Uvreda da, ako taj narod to uopšte i vidi kao uvredu, ali rasizam pff
Ništa novo, politički nepodobni se etiketiraju, samo što je ovo stara garda i ne zanimaju je previše ove korektne budalaštine
I da, u pravu je, čak mislim da se i to pleme ne bi ič uvredilo na ovakvu izjavu

Ali

pre 2 godine

Ona je lepo rekla da su degenerici,a ne camuge ili nesto rasisticko.Degenerika ima i belaca i u svim rasama,to nije rasisticka izjava.A da su normalni,kao sto nisu nego su ocigledno degenerici, valjda bi do sad malo evoluirali vise pa bi lovili sebi hranu drugacije a ne psima i mackama kao mamcima! Sto rece neko,nek uskoce u vodu oni pa nek mame na sebe ulov. Brizit bardo je potpuno u pravu!

choda gaucho

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.
(ikus, 9. oktobar 2021 12:59

Ono sto najvise nedostaje ovom svetu, kako nasim ljudima, tako i strancima je EMPATIJA, nesto sto ocigledno nedostaje i tebi... Postavi se u njenu poziciju, zivot je posvetila tome da spreci bilo kakvo zlostavljanje zivotinja... EJ, ceo svoj zivot!!! Ko zna cega se sve nagledala i mozda je bas gledala snimak nekog umiljatog psa, koga su na silu ubacili u more gledajuci kako je uplasen i kako ih moli da ga izbave i i dalje ih voli, a oni su to sve videli i gledali kako ga ajkula zivog komada!!! I tada je mozda proradio bes u njoj i ovo je sve napisala... A inace, reagovala je i na ove kitoubice i nazvala ih najpogrdnijim recima, tako da nisi u pravu...

ludilo

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.

Snorke

pre 2 godine

Ona ni jednog trenutka nije spomenula ničiju boju kože, ili štagod sličnog, već samo nehumano ponašanje prema životinjama, nedostojno 21-og veka i današnje civilizacije.

choda gaucho

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.
(UnrealEngine, 9. oktobar 2021 12:33)

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...

Nemanja

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/
(dragaN, 09. oktobar 2021 13:15)

Brate Dragane, jedi ti morskog psa ako hoces, ali ne moras da ga lovis macicima i kucicima.
To ostrvo je deo Francuske, u kojoj god vukoj***ni se nalazilo.

Daniel

pre 2 godine

U pravu je.
Treba neko da tuzi stanovnike tog ostrva sto se tamo odnose prema životinjama.

Ima mali milion organizacija za zaštitu prava životinja.

Срба

pre 2 godine

Па, погрешила је, заиста. Ти људи нису животиње- ГОРИ су од животиња! ББ би требало да добије награду због истицања чињеница и упознавања јавности, а не да буде кажњавана.

Dragan Djurich

pre 2 godine

Legenda. I ništa pogrešno nije rekla.
Samo se pitam dali ovi razumeju šta je rasizam, a šta su karakteristike pojedinih grupa ljudi.

dragaN

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/

Eugen

pre 2 godine

Ovi sto je napadaju nisu nista bolji od kanibalistickih divljaka na tom ostrvu. Jesu divljaci, nego sta su! Nula tolerancije za po prirodi stvari UNTERMENSCHEN koje je evolucija mimoisla. Nije ni mogla da ih ne mimoidje jer su na takvim ostrvima svi redom plod incesta pa su kroz incest sta drugo nego, kako ih uvazena gospodja Brizit nazva, degenerici.

golijat

pre 2 godine

Svaka cast na hrabrosti da iznese istinu ,to je danas od politcke korektnosti izgleda postalo skoro nemoguce ! Svi su uvredjeni, cak i domorodci! Mada mislim da njih cisto zabole …Tu su borci za ljudska prava koji treba da se omaste i napune dzepove!

UnrealEngine

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.

Dex

pre 2 godine

Ne vidim nista sporno u izjavi gdje.Bardo.
Ona se samo ne plasi politicki korektnih brigada jel joj ne mogu nista za razliku kad to izjavi neki obican covek...

ikus

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.

Dex

pre 2 godine

Ne vidim nista sporno u izjavi gdje.Bardo.
Ona se samo ne plasi politicki korektnih brigada jel joj ne mogu nista za razliku kad to izjavi neki obican covek...

Dragan Djurich

pre 2 godine

Legenda. I ništa pogrešno nije rekla.
Samo se pitam dali ovi razumeju šta je rasizam, a šta su karakteristike pojedinih grupa ljudi.

Ali

pre 2 godine

Ona je lepo rekla da su degenerici,a ne camuge ili nesto rasisticko.Degenerika ima i belaca i u svim rasama,to nije rasisticka izjava.A da su normalni,kao sto nisu nego su ocigledno degenerici, valjda bi do sad malo evoluirali vise pa bi lovili sebi hranu drugacije a ne psima i mackama kao mamcima! Sto rece neko,nek uskoce u vodu oni pa nek mame na sebe ulov. Brizit bardo je potpuno u pravu!

choda gaucho

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.
(UnrealEngine, 9. oktobar 2021 12:33)

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...

UnrealEngine

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.

choda gaucho

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.
(ikus, 9. oktobar 2021 12:59

Ono sto najvise nedostaje ovom svetu, kako nasim ljudima, tako i strancima je EMPATIJA, nesto sto ocigledno nedostaje i tebi... Postavi se u njenu poziciju, zivot je posvetila tome da spreci bilo kakvo zlostavljanje zivotinja... EJ, ceo svoj zivot!!! Ko zna cega se sve nagledala i mozda je bas gledala snimak nekog umiljatog psa, koga su na silu ubacili u more gledajuci kako je uplasen i kako ih moli da ga izbave i i dalje ih voli, a oni su to sve videli i gledali kako ga ajkula zivog komada!!! I tada je mozda proradio bes u njoj i ovo je sve napisala... A inace, reagovala je i na ove kitoubice i nazvala ih najpogrdnijim recima, tako da nisi u pravu...

Срба

pre 2 godine

Па, погрешила је, заиста. Ти људи нису животиње- ГОРИ су од животиња! ББ би требало да добије награду због истицања чињеница и упознавања јавности, а не да буде кажњавана.

Snorke

pre 2 godine

Ona ni jednog trenutka nije spomenula ničiju boju kože, ili štagod sličnog, već samo nehumano ponašanje prema životinjama, nedostojno 21-og veka i današnje civilizacije.

golijat

pre 2 godine

Svaka cast na hrabrosti da iznese istinu ,to je danas od politcke korektnosti izgleda postalo skoro nemoguce ! Svi su uvredjeni, cak i domorodci! Mada mislim da njih cisto zabole …Tu su borci za ljudska prava koji treba da se omaste i napune dzepove!

Eugen

pre 2 godine

Ovi sto je napadaju nisu nista bolji od kanibalistickih divljaka na tom ostrvu. Jesu divljaci, nego sta su! Nula tolerancije za po prirodi stvari UNTERMENSCHEN koje je evolucija mimoisla. Nije ni mogla da ih ne mimoidje jer su na takvim ostrvima svi redom plod incesta pa su kroz incest sta drugo nego, kako ih uvazena gospodja Brizit nazva, degenerici.

Nemanja

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/
(dragaN, 09. oktobar 2021 13:15)

Brate Dragane, jedi ti morskog psa ako hoces, ali ne moras da ga lovis macicima i kucicima.
To ostrvo je deo Francuske, u kojoj god vukoj***ni se nalazilo.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole, 09. oktobar

Koliko sam te razumeo, ti spadaš u kanibale...
Ta tvoja vrsta jedina vrsta koja ubija iz zadovoljstva, koja izaziva ratove, unistava i istrebljuje druge pripadnike te vrste, i ne samo njih, već i deluje protiv prirode , sopstvene okoline, ugržava litavu planetu iz pohlepe.,muči iz zadovljstva, sa predumišljajem, svesno i bez savesti...
Po svemu trebalo bi da nestane sa ove planete!

dragaN

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/

Locutus

pre 2 godine

Jedan besplatan savet svima.

Umesto da kažete "ovi su degenerici" (što je potrebno dokazati), uvek treba reći "ja mislim da su ovi degenerici".

Niko ne može nikome da ospori pravo da "misli" i to svoje "mišljenje" ne mora da dokazuje.

Gjost

pre 2 godine

Rasistički to što je izjavila da i dalje imaju divlje gene? Šta je tu rasizam? Uvreda da, ako taj narod to uopšte i vidi kao uvredu, ali rasizam pff
Ništa novo, politički nepodobni se etiketiraju, samo što je ovo stara garda i ne zanimaju je previše ove korektne budalaštine
I da, u pravu je, čak mislim da se i to pleme ne bi ič uvredilo na ovakvu izjavu

krle

pre 2 godine

ja kao ljubitelj pasa,macaka i ostalih kucnih ljubimaca isto bi rekao sto i ona.ne da su degenerici nego mentalno bolesni ljudi.kako mozes da koristis psa ili macku kao mamac da lovis ajkule????jer vi citate tekst???

ja sam udomio psa i macku ne daj boze da ih neko pipne ili ubije,muci,zlostavlja,iskoricava.jer osecam koliko su mi te zivotinje zahvalne!!!

zena je u pravu sve sto je rekla...samo sto zivimo u izopacenom svetu gde mnogi opravdavaju ovo.to su divljaci i bolesni ljudi...izopacenog uma,koje treba izolovati od spoljasnjeg sveta jer to nisu ljudi.nego zveri!!!

e sad neka neko proba da mi uzme psa li macku i da nesto slicno pokusa kao sto rade ti neandertalci.to bi mu bilo zadnje u zivotu,kunem se!!!onaj ko ima psa ili macku zna o cemu pisem!!ajde dodjite i pobajte,za ove sto opravdavaju ovo zlo!!!

neutral fe

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole)

juče kupio šniclu u mesari... danas predator na vrhu lanca ishrane.

zg232

pre 2 godine

Francuska beše u EU? Stadardi EU?
Jesu li prošli sva poglavlja?
(E u …., 9. oktobar 2021 13:27)

Nisu prošli poglavlja. Nisu ih imali. Oni su osnivači i postavljaju standarde.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака

Sinko, mi smo, kao i svaki kamen, svako drvo.... i sve što postoji potpuno nebitni za prirodu i svemir.... Obična nevidljiva tačkica osudjena da nestane u kataklizmi iz koje je nastala, pre ili kasnije. Naše vreme i vreme ove planete je konačno ... I tu spasa ili bega sa nje nema... Ni za jednu vrstu, jer je sve živo na njoj autohtono. Da bismo pibegli odavde potrebno je da žvimo hiljadama godina da bismo eventualno stigli na neku planetu sa identičnim uslovima života... Jer izlaz iz galaksije je nemoguć. Treba hiljade svetlosnih godina da se izadje iz Sunčevog sistema i približi nekom drugom suncu u galaksiji Mlečni put. ...
Inače toliko smo važni samo sebi samima i nikom više... Jer niko i ne zna da postojimo...

Nikola

pre 2 godine

E znao sam da smo mi Srbi protiv zastite zivotinja, tacno sam znao.
(poxi, 9. oktobar 2021 17:46)

Nemoj u mnozini, nemoj u mnozini da pricas, ima nas koji smo protiv zastite ovih divljaka na ostrvu.

crnjak

pre 2 godine

Srbi optuzuju bivsu divu za rasizam a na svakoj drugoj utakmici poneki rasisticki ispad. Ali dobro kod nas kamere ne rade kad se desavaju takvi ispadi sto znaci da ispada nema.

ikus

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.

neutral fe

pre 2 godine

Sloboda govora i pravo na svoja uverenja, ma kakva bila, je ono što na "razvijenom zapadu" najviše nedostaje.
(Milan, 09. oktobar 2021 16:27)

prekor iz srbije, zemlje političke iskljucivosti, tabloida i prepucavanja preko saopštenja.

nada22

pre 2 godine

Nekad lepa žena, sada joj je faca izobličena od mržnje prema svemu što nije mačka ili pas. TIPIČNI pokazatelj tolerancije i "LJUBAVI" takozvanih zaštitnika životinja, a druge nazivaju mrziteljima.
Odajem VELIKO poštovanje svim NORMALNIM vlasnicima i zaštitnicima pasa i mačaka, a ovi POMODARCI neka i dalje sikću mržnjom koja će ih same pojesti.

Otkad ja to govorim

pre 2 godine

Većina tzv. ljubitelja životinja u stvari mrzi ljude.Ne mogu da ostvare normalne međuljudske odnose pa se okreću životinjama. Ti ljudi traže da ih neko sluša,ne žele nikakav kompromis.Zato i "vole" životinje, lako je dominirati nad životinjama.

Spyderco

pre 2 godine

Verovatno i ja spadam u ubice koje bi baka Brižit strpala u zatvor, pošto sam prošlog vikenda koristio živog kedera kao mamac za štuku (nije htela na blinker). Što se ovoga tiče, priča je bazirana na ne baš proverenim podacima iz 2005 kojih su se dohvatila društva za zaštitu životinja. Moguće da je bilo izolovanih slučajeva, ali se ne radi o nekakvoj tradiciji. Ako se izlovljavaju udicom, ajkule će da se zalete na bilo kakav mamac pošto su isključivi predatori; u digestivnom traktu su im pronalažene limene konzerve, flaše, gumene čizme, a na Youtube imate snimak gde je tigar ajkula progutala kameru roniocu koji je snimao. Što se tiče ostrva Reunion, tamošnje stanovništvo, oko 800.000 ljudi, živi uglavnom od ribarstva i turizma (nemaju sreće kao mi sa litijumom pa da im dođe Rio Tinto). Problem je u tome što se to ostrvo nalazi na migratornom pravcu velikih ajkula između Australije i južne Afrike (tzv „shark highway“), pa se zbog toga 16% smrtonosnih napada (za ceo svet) u periodu od 2011 do 2016 desilo baš u njihovim vodama. Verovatnoća da vas ajkula tamo pojede je daleko naveća globalno posmatrano, što, jelte, nije dobro za turizam, pa se ljudi brane kako znaju. Što se tiče degenerika, ja bih pre taj epitet dodelio ljudima koji ne mogu da sažvaću ništa tvrđe od hamburgera iz Meka ili pohovanog vazduha iz KFC-a, koji ne umeju da naseku drva i upale vatru, a od životinja su uživo videli jedino mačke i kučiće oko svoje zgrade i očišćene piliće u Lidlu.

Daniel

pre 2 godine

U pravu je.
Treba neko da tuzi stanovnike tog ostrva sto se tamo odnose prema životinjama.

Ima mali milion organizacija za zaštitu prava životinja.

ludilo

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.

Milos

pre 2 godine

Inace, vec neko vreme se smatra da je rasizam samo ako je "zrtva" osoba crne puti, eventualno zute. Belci ne mogu da budu zrtve rasizma, bar tako kazu rasisti crne puti. Svet je okrenut naopako, to je sigurno...

Denis

pre 2 godine

Baba je odavno rasista i šovinista. Ovakve izjave prema ljudima drugacije boje kože, kulture i religije njoj nisu strane. Reci za indogeni Africki narod koji zivi svoju tradiciju da su degenerici je rasisticki. Zastita zivotinja je alibi. Sta bi rekla za nas ražanj? Sto nije spomenula da je narod tog ostvrva bio vjekovima u robovlasnickom posjedu Francuza. Ovakvi ljudi kao ona sire mrznju

my way

pre 2 godine

Ало, жена је целу популацију назвала дивљацима, увредила њих, њихове претке, културу, све због наводног коришћења животиња као мамаца. Можда су то неки и радили, али свакако није становништво као такво.

Ljubisa Livac

pre 2 godine

Francuzi kao ne koriste mamce za pecanje i nisu kolonizovali desetime zemalja... Inace zastrasujuca mi je masovna pojava ljudi koji vise cene zivotinje nego svoju vrstu. Pa evo i ovde koliko hoces opravdanja za sraman postupak i uvrede bivse glumice. Neshvatljivo da stavljas zivotinje ispred zivota i casti ljudi. Potpuno suluda pojava.

Blaster

pre 2 godine

Vredi svake pare. Nego šta nego su degenetici i divljaci. Došlo je vreme kada glupom ne smeš reći da je glup i debelom da je debeo.

Maxa

pre 2 godine

Ne mislom da je izjava rasistička ali mi je malo sporna činjenica da se francusko ostvo nalazi pored madagaskara... Pa je l to kolonijalizam ili se meni čini?

homosapijens je i danas broj jedan

pre 2 godine

koliko vidim gospođa se zalaže da ljuski rod da se smanjuje a da se psi macke I ostalo zverinje sire to što ona ne voli decu I ljudski rod a voli zoo seke to je njena nastrana stvar a ne covecanstrva jeste zoo seks potvrđen u seksualnoj revoluciji izopacenosti ali to ne spade u normalnu pojavu

Ambalaza Rotira

pre 2 godine

U pravu je, naravno, s tim sto je uvreda "netacna". Ako pod "divlljacima" ima na umu predcivilizacijske ljude (plemena kojih i danas ima), oni su svi daleko obazriviji prema zivotinjama nego mi. Ali "degenerici" je veoma tacno...

choda gaucho

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.
(ludilo, 9. oktobar 2021 14:32

Nick ti je totalno na mestu... Da lči ti shvatas koja lud..a pricas??? Pomesao si istoriju i zastitu zivotinja... Nikoga ovde, na ovom tekstu ne interesuje, ama bas ni malo, istorija ljudskog roda, ovde se prica iskljucivo o zivotinjama i njihovim pravima i kako se odnose prema zastinici zivotinja... A za ta osvajanja, pricaj sam sa sobom... Povezi se i ne mesaj teme...

Ђенерал

pre 2 godine

Шта би тек за нас изјавила да види како мљацкамо кад правимо свињокољ? :)

U svim EU zemljama postoji porez na držanje pasa ,zabranjene su neke rasa pasa ,i kazne su OGROMNE za one * koji pustaju pse na ulicu kada im dosade...a kod nas ništa

pre 2 godine

U pravu je ..

Vidim pojedini to pišu i sve najbolje o ženi.
Ali da je rekla ili ako sutra kaže da treba da se svi vakcinisete,ili ne dao Bog da kaže da su životinje pardon psi ipak životinje i da svako ko ih stavlja ispred ljudskih bića nije baš čist ,tada bi je nazvalo pojedini *** kojim je sad tako kool prolupalom babetinom nikakvom glumicoom itd itd gomila raznih bednih i ogavnih psovki i etikete bi žena dobila .

I to govori o vama pojedinim kakvi ste (koji se tako av av ponašaju u skladu sa tim da vama odgovara sta neko govori a ne da li je to tako Ili ne)

Nexus

pre 2 godine

Kako to da životinje nisu dio civilizacije? Kada neko želi da ti napakuje, onda se svaka izgovorena riječ izokreće onako kako odgovara progonitelju.

Милоје

pre 2 godine

Просто невероватно да ти острвљани не проводе паметније своје време, седећи цео дан по кафеима и ресторанима, а увече у биоскопима и позориштима. Не, они запели цео да лове рибу и морске псе, па то ти је. Под хитно их треба преваспитати. Најбоље би било довести их у Париз на обуку, да им баба ББ објасни неке ствари.

neutral fe

pre 2 godine

Nismo zaboravili njeno pismo Srbiji u vreme bombardovanja!!! Nasikirala se za životinje, a ne za ljude, mamu joj!!!
(Nata, 09. oktobar 2021 20:42)

dosta vise sa prenemaganjima. kao da niste znali kako ce da se zavrsi nase desetogodisnje bahaćenje? gurali smo prst u oko silama koje su na kraju radikalno reagovale čisto zbog svoje reputacije. žali se onima našima koji su podmetnuli i tebe i mene i ceo narod kao štit samo da bi sto duze savuvali svoje fotelje odakle su pre žarili i palili po nasim ledjima, zajedno sa onima koji bi zapalili ceo komsiluk samo da bi ispravili neke svoje krive drine i zarasle medje... sve to mnogo duze i mnogo jace nego sto je to uradilo bombardovanje. naravno, ako ti vam je pre njega sve bilo lepo i bajno, onda ništa. onda nastavite da krivite brizit bardo za nase geopoliticke promasaje koji su doveli do bombardovanja, koje je na koncu samo vrh ledenog brega u koji smo sami sebe uzidali pogresnom politikom.

Danas

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa
(Oki, 09. oktobar 2021 16:20)

Pa kod nas su životinje na svakom koraku, svi ih hrane i čuvaju. Ne može da se živi od pasa i mačaka iako ih ja volim. Ulaze u restorane, kafiće, stanove kod prijatelja, nema nigde da je životinjama dato toliko prava kao kod nas. Meni ova izjava je odvratna i jeste rasistička, data je sa neke visine kao da ona njima treba da kaže kako da žive. Iako nije ok takvo postupanje sa životinjama, može biti rečeno na lepši način.

meda

pre 2 godine

Moram priznati da me kučići i mačke ni malo ne zanimaju, a ni to kako love ajkule, njihova stvar, ali kako može neko da bude novčano kažnjen zbog izjave gde nema nikog konkretno da te tuži jer si ga uvredio ?
Jel imaju ti francuzi zakon o slobodi govora ?

Oki

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa

Mirkosoft

pre 2 godine

Dotična gospođa je provela život u bludu i razvratu. Sada kad je savest optužuje mora nešto da radi da umiri savest. Što se nije posvetila ljudima nego životinjama? Zar nije logičnije obučavati one koji loše postupaju kako bi bolje postupali? I naravno da je nemoguće nametati svoje stavove svima oko sebe. Nek ide van svoje civilizacije u startu bi bila sablažnjena a posle bi i sama tako postupila.

Радивоје

pre 2 godine

Пре неког времена господин Макрон дао је интервју, где су се сви "залепили" за реченицу у којој је изнео став, да је НАТО клинички мртав. Мало ко је читао даље, а то даље је један прави расистички памфлет изнет са позиције "од бога дате изузетности". Тако да, ништа ново од Француза.

Uroš

pre 2 godine

Ovim zoofilima, kao što je gospođa Bardo, nije mesto u civilizaciji. Ako tol'ko vole životinje, nek se vrate u šumu da ih iste izjedu.

Hm

pre 2 godine

Žena je u pravu da oni zlostavljaju životinje, kao i cela planeta sa farmama goveda, živine, ribe...i ima pravo da na to skrene pažnju. Ali nema pravo da ih zove degenericima i priča o njihovim genima, to je rasizam. Nisu gori od njenih komšija samo zato što ajkule love na njene oči, tradicionalnim načinima, umesto da ih "civilizovano" love ribom kao mamcima (to može, jer nam ribe nisu ljubimci?) ili gaje u surovim uslovima ali van naših pogleda.

hmmmm

pre 2 godine

(Zoki, 9. oktobar 2021 13:34)

Po toj logici de je tacno kotirana Balkansa "Kultura" nasprem bilo koje evropske. Uopste nismo primitivci i degenericni domoroci u njihovim ocima ne?

Milan

pre 2 godine

Podržao bih je kad ne bi i mene osudila što volim jagnjetinu. Ovako je samo prolupala baba koja bespotrebno troši resurse planete na uštrb gladne dece afrike.

CATAPA

pre 2 godine

A gde im je sad "Je Suis BB"? Gde je milion Francuza da brani pravo na vređanje?

Ako sam ja to dobro razumeo, košer je nazvati dve milijarde ljude degenericima, a nije milion ostrvljenih ostrvljana koji pecaju morske džukele na kučiće i mačiće?

Nikako da ukapiram kako taj hrišćanski moralni kompas funkcioniše?

Daniel

pre 2 godine

@Low Key Lyesmith

Opet ti "po" mačkama.
Niti su beskorisne, niti su štetočine.
Pod štetočinama spadaju miševi/pacovi, krpelji, razne bube i ostali insekti koji štete ljudima i biljkama.
Korisne su itekako, pogotovo ljudima na periferiji gradova ili selima. Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka.

Предраг

pre 2 godine

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...
(choda gaucho, 9. oktobar 2021 14:59)

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака. Али не ипак је битније градити путеве и зграде на Земљи и тако је уништавати до бесвести.

Bojan

pre 2 godine

Ah ta divna politicka korektnost poturena od strane mocnika kako bi nam zapusili usta svaki put kad nesto preti njihovom dragocenom kapitalu.

Peter Vujin

pre 2 godine

Zbog Slobode Govora ne treba da Bude kaznjena, ALI: primitivni, prljavi, otimaci I lopovi iz Francuske su porobili Reunion, macem. Ko je onda divljak, Madame Bardot?

lazar

pre 2 godine

Doživela je veliku slavu zahvaljujući svim tim ljudima a sada se bori protiv ljudskih prava, sada su joj važnija životinjska prava.

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Čiča Miloje, 9. oktobar 2021 18:13
Pa, Čiča, ako već mislite da je Čovečanstvo loše, monstruozno, jedino muči i ubija - što apsolutno nije istina; Homo Sapiens Sapiens nipošto nije jedina životinjska vrsta koja ubija iz zadovoljstva i slično; dapače, postoje životinjske vrste koje su znatno, znatno gore od nas - te da bi trebalo nestati sa ovog planeta, zašto ne biste krenuli od sebe? Zašto ne biste uklonili sebe, za početak? Lead by example, practice what you preach and all that. Ali, naravno, nećete, jer ste Vi i svi koji misle poput Vas zapravo sebična kopilad - stvari treba nazivati pravim imenom - koja na sve to ispoljava ekstremnu mizantropiju, ali ste istodobno toliki foliranti da se plašite zaista reći kako ste sebični, ekstremni, radikalni mizantropi, pa to maskirate tobožnjom brigom za životinje, okoliš i Majku Prirodu, šta god to zaista značilo. Ah, siktir.
Gđa Bardot ima pravo na mišljenje - to niko ne spori - štaviše, ima pravo uvrediti bilo koga, jer je i uvredljiv govor, i govor mržnje, deo slobode govora - što ne znači da si oslobođen odgovornosti za izgovoreno - ali svako ko dobrobit drugih životinjskih vrsta - naročito, let's face it, beskorisnih kućnih ljubimaca, od kojih su neki, poput mačaka, ekstremne štetočine - stavlja ispred dobrobiti životinjske vrste Homo Sapiens Sapiens, je idiot. Slučaj za posmatranje, zapravo.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Daniel, 11. oktobar 2021 18:33
"Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka."
Da je samo to u pitanju, bilo bi u redu. Avaj, nije. Koliko god to možda i čudno zvučalo, mačke su ekstremni predatori, i životinje koje na sve to ubijaju i iz čistog zadovoljstva. Ne biraju, a često su im plen i ptice. Od kojih su neke iz kategorije ugroženih vrsta. Što će reći da mačke zaista jesu štetočine. Novi Zeland, primera radi, ima ozbiljan problem sa mačkama. Upravo zbog toga što najviše ugrožavaju lokalne vrste. Just saying.
Btw, nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.

Peter Vujin

pre 2 godine

@Miami: opet ti?! ja Sam iz Miami Beach, pitaj ko Sam, a onda samo probaj nekom crncu ovo da kazes u lice, pa vidi sta ce da se Desi...Ps. zao mi je, Ali ja znam da su Srpski immigranti u Miamiu najgori...

brm

pre 2 godine

Isto pomislim i za nas, posebno običaje kao paljenje badnjaka u sred grada. Što bi Brižit rekla "to je grupa degenerika koji i dalje praktikuju običaje svojih predaka". Da ne pominjem oni koji pucaju u jabuku na grani i slično. Imamo mi toga na izvoz. Prosto me sramota kada god vidim.

CATAPA

pre 2 godine

nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.
(Low Key Lyesmith, 12. oktobar 2021 08:40)
Formula suživota (opstanka) je zapravo vrlo jednostavna. U svom staništu je svako neprikosnoven i suveren (sa oba naglaska). U ljudskom staništu nema i ne može da bude divljih životinja. Niti čovek može da uzurpira njihovu slobodu i drži ih zatvorene, niti divlje životinje imaju pravo da ulaze i love po ljudskim (veštačkim) jazbinama. Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove... Svejedno koje, to "Zlatno Pravilo Suživota" (u daljem tekstu ZPS) je univerzalno. Iako ga nisu životinje definisale (nisam ni pacov ni medved), te divlje (bolje reći: prirodne) životinje ga poštuju više od nas. Čak i kad uračunamo tradicionalne parazite i uljeze kao što su pacovi ili ponegde zmije. Nisu životinje, ni veštačke (tzv. "domaće") ni prirodne (tj. "divlje") problem, mi smo. Ne može se ničim pravdati lov i ubijanje divljih životinja u njihovim staništima i ambijentu. To pravo smo izgubili kada smo počeli da uzgajamo životinje za ishranu i druge (naše) potrebe u svom.

Btw, "mislio sam o tome" još pre tvog upozorenja, nego mi nije objavljen komentar. Možda sad hoće?

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@CATAPA, 13. oktobar 2021 20:01
"Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove..."
Hm... Čini mi se da je prilično sličan argument svojedobno koristio izvesni propali slikar, rodom iz Austrije, i sledbenici mu. A i stanovita Religija Mira - self-proclaimed, natch - ima neko učenje na temu nevernika (Surah Al Kafirun) koje je na tragu ovoga što ste napisali. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.

dragaN

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/

ikus

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.

UnrealEngine

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.

Ljubisa Livac

pre 2 godine

Francuzi kao ne koriste mamce za pecanje i nisu kolonizovali desetime zemalja... Inace zastrasujuca mi je masovna pojava ljudi koji vise cene zivotinje nego svoju vrstu. Pa evo i ovde koliko hoces opravdanja za sraman postupak i uvrede bivse glumice. Neshvatljivo da stavljas zivotinje ispred zivota i casti ljudi. Potpuno suluda pojava.

homosapijens je i danas broj jedan

pre 2 godine

koliko vidim gospođa se zalaže da ljuski rod da se smanjuje a da se psi macke I ostalo zverinje sire to što ona ne voli decu I ljudski rod a voli zoo seke to je njena nastrana stvar a ne covecanstrva jeste zoo seks potvrđen u seksualnoj revoluciji izopacenosti ali to ne spade u normalnu pojavu

Denis

pre 2 godine

Baba je odavno rasista i šovinista. Ovakve izjave prema ljudima drugacije boje kože, kulture i religije njoj nisu strane. Reci za indogeni Africki narod koji zivi svoju tradiciju da su degenerici je rasisticki. Zastita zivotinja je alibi. Sta bi rekla za nas ražanj? Sto nije spomenula da je narod tog ostvrva bio vjekovima u robovlasnickom posjedu Francuza. Ovakvi ljudi kao ona sire mrznju

Otkad ja to govorim

pre 2 godine

Većina tzv. ljubitelja životinja u stvari mrzi ljude.Ne mogu da ostvare normalne međuljudske odnose pa se okreću životinjama. Ti ljudi traže da ih neko sluša,ne žele nikakav kompromis.Zato i "vole" životinje, lako je dominirati nad životinjama.

my way

pre 2 godine

Ало, жена је целу популацију назвала дивљацима, увредила њих, њихове претке, културу, све због наводног коришћења животиња као мамаца. Можда су то неки и радили, али свакако није становништво као такво.

nada22

pre 2 godine

Nekad lepa žena, sada joj je faca izobličena od mržnje prema svemu što nije mačka ili pas. TIPIČNI pokazatelj tolerancije i "LJUBAVI" takozvanih zaštitnika životinja, a druge nazivaju mrziteljima.
Odajem VELIKO poštovanje svim NORMALNIM vlasnicima i zaštitnicima pasa i mačaka, a ovi POMODARCI neka i dalje sikću mržnjom koja će ih same pojesti.

Danas

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa
(Oki, 09. oktobar 2021 16:20)

Pa kod nas su životinje na svakom koraku, svi ih hrane i čuvaju. Ne može da se živi od pasa i mačaka iako ih ja volim. Ulaze u restorane, kafiće, stanove kod prijatelja, nema nigde da je životinjama dato toliko prava kao kod nas. Meni ova izjava je odvratna i jeste rasistička, data je sa neke visine kao da ona njima treba da kaže kako da žive. Iako nije ok takvo postupanje sa životinjama, može biti rečeno na lepši način.

ludilo

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.

Dex

pre 2 godine

Ne vidim nista sporno u izjavi gdje.Bardo.
Ona se samo ne plasi politicki korektnih brigada jel joj ne mogu nista za razliku kad to izjavi neki obican covek...

Mirkosoft

pre 2 godine

Dotična gospođa je provela život u bludu i razvratu. Sada kad je savest optužuje mora nešto da radi da umiri savest. Što se nije posvetila ljudima nego životinjama? Zar nije logičnije obučavati one koji loše postupaju kako bi bolje postupali? I naravno da je nemoguće nametati svoje stavove svima oko sebe. Nek ide van svoje civilizacije u startu bi bila sablažnjena a posle bi i sama tako postupila.

Uroš

pre 2 godine

Ovim zoofilima, kao što je gospođa Bardo, nije mesto u civilizaciji. Ako tol'ko vole životinje, nek se vrate u šumu da ih iste izjedu.

Spyderco

pre 2 godine

Verovatno i ja spadam u ubice koje bi baka Brižit strpala u zatvor, pošto sam prošlog vikenda koristio živog kedera kao mamac za štuku (nije htela na blinker). Što se ovoga tiče, priča je bazirana na ne baš proverenim podacima iz 2005 kojih su se dohvatila društva za zaštitu životinja. Moguće da je bilo izolovanih slučajeva, ali se ne radi o nekakvoj tradiciji. Ako se izlovljavaju udicom, ajkule će da se zalete na bilo kakav mamac pošto su isključivi predatori; u digestivnom traktu su im pronalažene limene konzerve, flaše, gumene čizme, a na Youtube imate snimak gde je tigar ajkula progutala kameru roniocu koji je snimao. Što se tiče ostrva Reunion, tamošnje stanovništvo, oko 800.000 ljudi, živi uglavnom od ribarstva i turizma (nemaju sreće kao mi sa litijumom pa da im dođe Rio Tinto). Problem je u tome što se to ostrvo nalazi na migratornom pravcu velikih ajkula između Australije i južne Afrike (tzv „shark highway“), pa se zbog toga 16% smrtonosnih napada (za ceo svet) u periodu od 2011 do 2016 desilo baš u njihovim vodama. Verovatnoća da vas ajkula tamo pojede je daleko naveća globalno posmatrano, što, jelte, nije dobro za turizam, pa se ljudi brane kako znaju. Što se tiče degenerika, ja bih pre taj epitet dodelio ljudima koji ne mogu da sažvaću ništa tvrđe od hamburgera iz Meka ili pohovanog vazduha iz KFC-a, koji ne umeju da naseku drva i upale vatru, a od životinja su uživo videli jedino mačke i kučiće oko svoje zgrade i očišćene piliće u Lidlu.

Милоје

pre 2 godine

Просто невероватно да ти острвљани не проводе паметније своје време, седећи цео дан по кафеима и ресторанима, а увече у биоскопима и позориштима. Не, они запели цео да лове рибу и морске псе, па то ти је. Под хитно их треба преваспитати. Најбоље би било довести их у Париз на обуку, да им баба ББ објасни неке ствари.

Milan

pre 2 godine

Podržao bih je kad ne bi i mene osudila što volim jagnjetinu. Ovako je samo prolupala baba koja bespotrebno troši resurse planete na uštrb gladne dece afrike.

Eugen

pre 2 godine

Ovi sto je napadaju nisu nista bolji od kanibalistickih divljaka na tom ostrvu. Jesu divljaci, nego sta su! Nula tolerancije za po prirodi stvari UNTERMENSCHEN koje je evolucija mimoisla. Nije ni mogla da ih ne mimoidje jer su na takvim ostrvima svi redom plod incesta pa su kroz incest sta drugo nego, kako ih uvazena gospodja Brizit nazva, degenerici.

choda gaucho

pre 2 godine

Zlostavljanje ljudi na planeti Zemlji vašim normiranjima je stvarnost, moramo prestati da se pravimo da te stvari ne postoje. Za početak. Onda možemo i o životinjama. Eventualno.
(UnrealEngine, 9. oktobar 2021 12:33)

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...

Dragan Djurich

pre 2 godine

Legenda. I ništa pogrešno nije rekla.
Samo se pitam dali ovi razumeju šta je rasizam, a šta su karakteristike pojedinih grupa ljudi.

krle

pre 2 godine

ja kao ljubitelj pasa,macaka i ostalih kucnih ljubimaca isto bi rekao sto i ona.ne da su degenerici nego mentalno bolesni ljudi.kako mozes da koristis psa ili macku kao mamac da lovis ajkule????jer vi citate tekst???

ja sam udomio psa i macku ne daj boze da ih neko pipne ili ubije,muci,zlostavlja,iskoricava.jer osecam koliko su mi te zivotinje zahvalne!!!

zena je u pravu sve sto je rekla...samo sto zivimo u izopacenom svetu gde mnogi opravdavaju ovo.to su divljaci i bolesni ljudi...izopacenog uma,koje treba izolovati od spoljasnjeg sveta jer to nisu ljudi.nego zveri!!!

e sad neka neko proba da mi uzme psa li macku i da nesto slicno pokusa kao sto rade ti neandertalci.to bi mu bilo zadnje u zivotu,kunem se!!!onaj ko ima psa ili macku zna o cemu pisem!!ajde dodjite i pobajte,za ove sto opravdavaju ovo zlo!!!

Čiča Miloje

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole, 09. oktobar

Koliko sam te razumeo, ti spadaš u kanibale...
Ta tvoja vrsta jedina vrsta koja ubija iz zadovoljstva, koja izaziva ratove, unistava i istrebljuje druge pripadnike te vrste, i ne samo njih, već i deluje protiv prirode , sopstvene okoline, ugržava litavu planetu iz pohlepe.,muči iz zadovljstva, sa predumišljajem, svesno i bez savesti...
Po svemu trebalo bi da nestane sa ove planete!

choda gaucho

pre 2 godine

Gospodja Bardo je prozvala La Reunion zbog njihovog "varvarskog" odnosa prema životinjama, a istovremeno nije prozvala svoje francuze zbog okupacije La Reuniona i ostalih tzv. francuskih prekomorskih teritorija!? Zanimljivo.
(ludilo, 9. oktobar 2021 14:32

Nick ti je totalno na mestu... Da lči ti shvatas koja lud..a pricas??? Pomesao si istoriju i zastitu zivotinja... Nikoga ovde, na ovom tekstu ne interesuje, ama bas ni malo, istorija ljudskog roda, ovde se prica iskljucivo o zivotinjama i njihovim pravima i kako se odnose prema zastinici zivotinja... A za ta osvajanja, pricaj sam sa sobom... Povezi se i ne mesaj teme...

Ali

pre 2 godine

Ona je lepo rekla da su degenerici,a ne camuge ili nesto rasisticko.Degenerika ima i belaca i u svim rasama,to nije rasisticka izjava.A da su normalni,kao sto nisu nego su ocigledno degenerici, valjda bi do sad malo evoluirali vise pa bi lovili sebi hranu drugacije a ne psima i mackama kao mamcima! Sto rece neko,nek uskoce u vodu oni pa nek mame na sebe ulov. Brizit bardo je potpuno u pravu!

crnjak

pre 2 godine

Srbi optuzuju bivsu divu za rasizam a na svakoj drugoj utakmici poneki rasisticki ispad. Ali dobro kod nas kamere ne rade kad se desavaju takvi ispadi sto znaci da ispada nema.

U svim EU zemljama postoji porez na držanje pasa ,zabranjene su neke rasa pasa ,i kazne su OGROMNE za one * koji pustaju pse na ulicu kada im dosade...a kod nas ništa

pre 2 godine

U pravu je ..

Vidim pojedini to pišu i sve najbolje o ženi.
Ali da je rekla ili ako sutra kaže da treba da se svi vakcinisete,ili ne dao Bog da kaže da su životinje pardon psi ipak životinje i da svako ko ih stavlja ispred ljudskih bića nije baš čist ,tada bi je nazvalo pojedini *** kojim je sad tako kool prolupalom babetinom nikakvom glumicoom itd itd gomila raznih bednih i ogavnih psovki i etikete bi žena dobila .

I to govori o vama pojedinim kakvi ste (koji se tako av av ponašaju u skladu sa tim da vama odgovara sta neko govori a ne da li je to tako Ili ne)

Предраг

pre 2 godine

A zasto o zivotinjama "eventualno", jer smo mi toliko bitni, a zivotinje toliko nebitne, pa o njihovim patnjama mozemo da pricamo nekad, "eventualno"... Pa sve te zlocine cini iskljucivo covek i bas zato treba prvo pomoci zvotinjama ili bar istovremeno pomoci i zivotinjama i ljudima... nismo mi najvazniji na planeti...
(choda gaucho, 9. oktobar 2021 14:59)

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака. Али не ипак је битније градити путеве и зграде на Земљи и тако је уништавати до бесвести.

Nemanja

pre 2 godine

Psi i macke kao mamci za morske pse... Zena potpuno ima poentu.
(Maja, 9. oktobar 2021 12:27

A sta ako Indijci hoce tebi da nametnu da ne smes da jedes teletinu? I arapi da ti nametnu da ne smes da jedes svinjetinu? Zasto mislis da ti imas prava da svoj sitem vrednosti nameces nekom narodu na tamo nekom ostrvu?/
(dragaN, 09. oktobar 2021 13:15)

Brate Dragane, jedi ti morskog psa ako hoces, ali ne moras da ga lovis macicima i kucicima.
To ostrvo je deo Francuske, u kojoj god vukoj***ni se nalazilo.

neutral fe

pre 2 godine

Sloboda govora i pravo na svoja uverenja, ma kakva bila, je ono što na "razvijenom zapadu" najviše nedostaje.
(Milan, 09. oktobar 2021 16:27)

prekor iz srbije, zemlje političke iskljucivosti, tabloida i prepucavanja preko saopštenja.

hmmmm

pre 2 godine

(Zoki, 9. oktobar 2021 13:34)

Po toj logici de je tacno kotirana Balkansa "Kultura" nasprem bilo koje evropske. Uopste nismo primitivci i degenericni domoroci u njihovim ocima ne?

golijat

pre 2 godine

Svaka cast na hrabrosti da iznese istinu ,to je danas od politcke korektnosti izgleda postalo skoro nemoguce ! Svi su uvredjeni, cak i domorodci! Mada mislim da njih cisto zabole …Tu su borci za ljudska prava koji treba da se omaste i napune dzepove!

Срба

pre 2 godine

Па, погрешила је, заиста. Ти људи нису животиње- ГОРИ су од животиња! ББ би требало да добије награду због истицања чињеница и упознавања јавности, а не да буде кажњавана.

Oki

pre 2 godine

Šta li će sad Srbi da misle. U jednu ruku se slažu jer je dala rasističku izjavu, u drugu ruku se jedu iznutra jer se bori za prava životinja. Dilema živa

Snorke

pre 2 godine

Ona ni jednog trenutka nije spomenula ničiju boju kože, ili štagod sličnog, već samo nehumano ponašanje prema životinjama, nedostojno 21-og veka i današnje civilizacije.

Hm

pre 2 godine

Žena je u pravu da oni zlostavljaju životinje, kao i cela planeta sa farmama goveda, živine, ribe...i ima pravo da na to skrene pažnju. Ali nema pravo da ih zove degenericima i priča o njihovim genima, to je rasizam. Nisu gori od njenih komšija samo zato što ajkule love na njene oči, tradicionalnim načinima, umesto da ih "civilizovano" love ribom kao mamcima (to može, jer nam ribe nisu ljubimci?) ili gaje u surovim uslovima ali van naših pogleda.

choda gaucho

pre 2 godine

Aman ljudi tacno je da oni postupaju nemilosrdno prema zivotinjama, ali ova njena izjava je u potpunosti rasisticka."Ti divlji geni".A gde su njene takve izjave o onim delfinima sto ih Skandinavci ubijaju.
(ikus, 9. oktobar 2021 12:59

Ono sto najvise nedostaje ovom svetu, kako nasim ljudima, tako i strancima je EMPATIJA, nesto sto ocigledno nedostaje i tebi... Postavi se u njenu poziciju, zivot je posvetila tome da spreci bilo kakvo zlostavljanje zivotinja... EJ, ceo svoj zivot!!! Ko zna cega se sve nagledala i mozda je bas gledala snimak nekog umiljatog psa, koga su na silu ubacili u more gledajuci kako je uplasen i kako ih moli da ga izbave i i dalje ih voli, a oni su to sve videli i gledali kako ga ajkula zivog komada!!! I tada je mozda proradio bes u njoj i ovo je sve napisala... A inace, reagovala je i na ove kitoubice i nazvala ih najpogrdnijim recima, tako da nisi u pravu...

neutral fe

pre 2 godine

Moja vrsta se stotinama hiljada godina borila da dodje na vrh lanca ishrane.
I sad bi neko da to ospori u zadnjih 20?
S kojim pravom?
(bole)

juče kupio šniclu u mesari... danas predator na vrhu lanca ishrane.

Ђенерал

pre 2 godine

Шта би тек за нас изјавила да види како мљацкамо кад правимо свињокољ? :)

lazar

pre 2 godine

Doživela je veliku slavu zahvaljujući svim tim ljudima a sada se bori protiv ljudskih prava, sada su joj važnija životinjska prava.

Радивоје

pre 2 godine

Пре неког времена господин Макрон дао је интервју, где су се сви "залепили" за реченицу у којој је изнео став, да је НАТО клинички мртав. Мало ко је читао даље, а то даље је један прави расистички памфлет изнет са позиције "од бога дате изузетности". Тако да, ништа ново од Француза.

neutral fe

pre 2 godine

Nismo zaboravili njeno pismo Srbiji u vreme bombardovanja!!! Nasikirala se za životinje, a ne za ljude, mamu joj!!!
(Nata, 09. oktobar 2021 20:42)

dosta vise sa prenemaganjima. kao da niste znali kako ce da se zavrsi nase desetogodisnje bahaćenje? gurali smo prst u oko silama koje su na kraju radikalno reagovale čisto zbog svoje reputacije. žali se onima našima koji su podmetnuli i tebe i mene i ceo narod kao štit samo da bi sto duze savuvali svoje fotelje odakle su pre žarili i palili po nasim ledjima, zajedno sa onima koji bi zapalili ceo komsiluk samo da bi ispravili neke svoje krive drine i zarasle medje... sve to mnogo duze i mnogo jace nego sto je to uradilo bombardovanje. naravno, ako ti vam je pre njega sve bilo lepo i bajno, onda ništa. onda nastavite da krivite brizit bardo za nase geopoliticke promasaje koji su doveli do bombardovanja, koje je na koncu samo vrh ledenog brega u koji smo sami sebe uzidali pogresnom politikom.

Daniel

pre 2 godine

U pravu je.
Treba neko da tuzi stanovnike tog ostrva sto se tamo odnose prema životinjama.

Ima mali milion organizacija za zaštitu prava životinja.

Nikola

pre 2 godine

E znao sam da smo mi Srbi protiv zastite zivotinja, tacno sam znao.
(poxi, 9. oktobar 2021 17:46)

Nemoj u mnozini, nemoj u mnozini da pricas, ima nas koji smo protiv zastite ovih divljaka na ostrvu.

Locutus

pre 2 godine

Jedan besplatan savet svima.

Umesto da kažete "ovi su degenerici" (što je potrebno dokazati), uvek treba reći "ja mislim da su ovi degenerici".

Niko ne može nikome da ospori pravo da "misli" i to svoje "mišljenje" ne mora da dokazuje.

Gjost

pre 2 godine

Rasistički to što je izjavila da i dalje imaju divlje gene? Šta je tu rasizam? Uvreda da, ako taj narod to uopšte i vidi kao uvredu, ali rasizam pff
Ništa novo, politički nepodobni se etiketiraju, samo što je ovo stara garda i ne zanimaju je previše ove korektne budalaštine
I da, u pravu je, čak mislim da se i to pleme ne bi ič uvredilo na ovakvu izjavu

meda

pre 2 godine

Moram priznati da me kučići i mačke ni malo ne zanimaju, a ni to kako love ajkule, njihova stvar, ali kako može neko da bude novčano kažnjen zbog izjave gde nema nikog konkretno da te tuži jer si ga uvredio ?
Jel imaju ti francuzi zakon o slobodi govora ?

Blaster

pre 2 godine

Vredi svake pare. Nego šta nego su degenetici i divljaci. Došlo je vreme kada glupom ne smeš reći da je glup i debelom da je debeo.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Чињеница је да смо најважнији у свемиру. Од нашег пресељења широм свемира зависи опстанак и размножавање животиња и биљака

Sinko, mi smo, kao i svaki kamen, svako drvo.... i sve što postoji potpuno nebitni za prirodu i svemir.... Obična nevidljiva tačkica osudjena da nestane u kataklizmi iz koje je nastala, pre ili kasnije. Naše vreme i vreme ove planete je konačno ... I tu spasa ili bega sa nje nema... Ni za jednu vrstu, jer je sve živo na njoj autohtono. Da bismo pibegli odavde potrebno je da žvimo hiljadama godina da bismo eventualno stigli na neku planetu sa identičnim uslovima života... Jer izlaz iz galaksije je nemoguć. Treba hiljade svetlosnih godina da se izadje iz Sunčevog sistema i približi nekom drugom suncu u galaksiji Mlečni put. ...
Inače toliko smo važni samo sebi samima i nikom više... Jer niko i ne zna da postojimo...

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Čiča Miloje, 9. oktobar 2021 18:13
Pa, Čiča, ako već mislite da je Čovečanstvo loše, monstruozno, jedino muči i ubija - što apsolutno nije istina; Homo Sapiens Sapiens nipošto nije jedina životinjska vrsta koja ubija iz zadovoljstva i slično; dapače, postoje životinjske vrste koje su znatno, znatno gore od nas - te da bi trebalo nestati sa ovog planeta, zašto ne biste krenuli od sebe? Zašto ne biste uklonili sebe, za početak? Lead by example, practice what you preach and all that. Ali, naravno, nećete, jer ste Vi i svi koji misle poput Vas zapravo sebična kopilad - stvari treba nazivati pravim imenom - koja na sve to ispoljava ekstremnu mizantropiju, ali ste istodobno toliki foliranti da se plašite zaista reći kako ste sebični, ekstremni, radikalni mizantropi, pa to maskirate tobožnjom brigom za životinje, okoliš i Majku Prirodu, šta god to zaista značilo. Ah, siktir.
Gđa Bardot ima pravo na mišljenje - to niko ne spori - štaviše, ima pravo uvrediti bilo koga, jer je i uvredljiv govor, i govor mržnje, deo slobode govora - što ne znači da si oslobođen odgovornosti za izgovoreno - ali svako ko dobrobit drugih životinjskih vrsta - naročito, let's face it, beskorisnih kućnih ljubimaca, od kojih su neki, poput mačaka, ekstremne štetočine - stavlja ispred dobrobiti životinjske vrste Homo Sapiens Sapiens, je idiot. Slučaj za posmatranje, zapravo.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.

Maxa

pre 2 godine

Ne mislom da je izjava rasistička ali mi je malo sporna činjenica da se francusko ostvo nalazi pored madagaskara... Pa je l to kolonijalizam ili se meni čini?

zg232

pre 2 godine

Francuska beše u EU? Stadardi EU?
Jesu li prošli sva poglavlja?
(E u …., 9. oktobar 2021 13:27)

Nisu prošli poglavlja. Nisu ih imali. Oni su osnivači i postavljaju standarde.

Ambalaza Rotira

pre 2 godine

U pravu je, naravno, s tim sto je uvreda "netacna". Ako pod "divlljacima" ima na umu predcivilizacijske ljude (plemena kojih i danas ima), oni su svi daleko obazriviji prema zivotinjama nego mi. Ali "degenerici" je veoma tacno...

Milos

pre 2 godine

Inace, vec neko vreme se smatra da je rasizam samo ako je "zrtva" osoba crne puti, eventualno zute. Belci ne mogu da budu zrtve rasizma, bar tako kazu rasisti crne puti. Svet je okrenut naopako, to je sigurno...

CATAPA

pre 2 godine

A gde im je sad "Je Suis BB"? Gde je milion Francuza da brani pravo na vređanje?

Ako sam ja to dobro razumeo, košer je nazvati dve milijarde ljude degenericima, a nije milion ostrvljenih ostrvljana koji pecaju morske džukele na kučiće i mačiće?

Nikako da ukapiram kako taj hrišćanski moralni kompas funkcioniše?

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@Daniel, 11. oktobar 2021 18:33
"Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka."
Da je samo to u pitanju, bilo bi u redu. Avaj, nije. Koliko god to možda i čudno zvučalo, mačke su ekstremni predatori, i životinje koje na sve to ubijaju i iz čistog zadovoljstva. Ne biraju, a često su im plen i ptice. Od kojih su neke iz kategorije ugroženih vrsta. Što će reći da mačke zaista jesu štetočine. Novi Zeland, primera radi, ima ozbiljan problem sa mačkama. Upravo zbog toga što najviše ugrožavaju lokalne vrste. Just saying.
Btw, nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.

brm

pre 2 godine

Isto pomislim i za nas, posebno običaje kao paljenje badnjaka u sred grada. Što bi Brižit rekla "to je grupa degenerika koji i dalje praktikuju običaje svojih predaka". Da ne pominjem oni koji pucaju u jabuku na grani i slično. Imamo mi toga na izvoz. Prosto me sramota kada god vidim.

Nexus

pre 2 godine

Kako to da životinje nisu dio civilizacije? Kada neko želi da ti napakuje, onda se svaka izgovorena riječ izokreće onako kako odgovara progonitelju.

Bojan

pre 2 godine

Ah ta divna politicka korektnost poturena od strane mocnika kako bi nam zapusili usta svaki put kad nesto preti njihovom dragocenom kapitalu.

Peter Vujin

pre 2 godine

Zbog Slobode Govora ne treba da Bude kaznjena, ALI: primitivni, prljavi, otimaci I lopovi iz Francuske su porobili Reunion, macem. Ko je onda divljak, Madame Bardot?

Daniel

pre 2 godine

@Low Key Lyesmith

Opet ti "po" mačkama.
Niti su beskorisne, niti su štetočine.
Pod štetočinama spadaju miševi/pacovi, krpelji, razne bube i ostali insekti koji štete ljudima i biljkama.
Korisne su itekako, pogotovo ljudima na periferiji gradova ili selima. Love pacove, zmije, slepiće - neke okućnice bi bili zmijarnici da nije mačaka.

Peter Vujin

pre 2 godine

@Miami: opet ti?! ja Sam iz Miami Beach, pitaj ko Sam, a onda samo probaj nekom crncu ovo da kazes u lice, pa vidi sta ce da se Desi...Ps. zao mi je, Ali ja znam da su Srpski immigranti u Miamiu najgori...

CATAPA

pre 2 godine

nemaju li i ti pacovi, slepići i te zmije koje ste pomenuli pravo na život i opstanak? Možda - budući da su zaista divlje životinje - i više od kućnih ljubimaca, koji su zbilja anomalija. I nije li kreacija kućnih ljubimaca možda i najveći zločin protiv Prirode koji je Čovek ikada počinio? Mislite o tome.
(Low Key Lyesmith, 12. oktobar 2021 08:40)
Formula suživota (opstanka) je zapravo vrlo jednostavna. U svom staništu je svako neprikosnoven i suveren (sa oba naglaska). U ljudskom staništu nema i ne može da bude divljih životinja. Niti čovek može da uzurpira njihovu slobodu i drži ih zatvorene, niti divlje životinje imaju pravo da ulaze i love po ljudskim (veštačkim) jazbinama. Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove... Svejedno koje, to "Zlatno Pravilo Suživota" (u daljem tekstu ZPS) je univerzalno. Iako ga nisu životinje definisale (nisam ni pacov ni medved), te divlje (bolje reći: prirodne) životinje ga poštuju više od nas. Čak i kad uračunamo tradicionalne parazite i uljeze kao što su pacovi ili ponegde zmije. Nisu životinje, ni veštačke (tzv. "domaće") ni prirodne (tj. "divlje") problem, mi smo. Ne može se ničim pravdati lov i ubijanje divljih životinja u njihovim staništima i ambijentu. To pravo smo izgubili kada smo počeli da uzgajamo životinje za ishranu i druge (naše) potrebe u svom.

Btw, "mislio sam o tome" još pre tvog upozorenja, nego mi nije objavljen komentar. Možda sad hoće?

Low Key Lyesmith

pre 2 godine

@CATAPA, 13. oktobar 2021 20:01
"Ako im smetaju, ljudi smeju da isteraju ili ubiju i golubove ili vrane, kamoli zmije, pacove... ili medvede, tigrove..."
Hm... Čini mi se da je prilično sličan argument svojedobno koristio izvesni propali slikar, rodom iz Austrije, i sledbenici mu. A i stanovita Religija Mira - self-proclaimed, natch - ima neko učenje na temu nevernika (Surah Al Kafirun) koje je na tragu ovoga što ste napisali. Just saying.

*Nadam se da će komentar biti objavljen, u celosti.