Utorak, 28.09.2021.

10:26

Svi samo o njima pričaju – Srbija pred uvođenjem: Za i protiv

Izvor: RSE

Svi samo o njima prièaju – Srbija pred uvoðenjem: Za i protiv IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

markus1975

pre 2 godine

Vakcinisan sam, ali nisam za te propusnice, zapravo nisam ni za kakve mere. Tačno je da imamo više bolesnih, ali procenat onih koji idu u bolnice je daleko manji nego prošle godine, pa neka ide ovako dok virus ne protutnju kroz sve nas - eto i mene je skoro "napao" ali bezuspešno.
Žao mi je lekara, sestara posebno, ali ipak znali su i oni dobro pre upisa u te škole i fakultete kakav smo mi "antiprotivan" narod i šta će sve da ih čeka u praksi.

analiticar

pre 2 godine

(veljadin hood, 28. septembar 2021 14:03)

Uporedi broj novozaraženih u Sloveniji i kod nas... biće da propusnice rade posao

Муја

pre 2 godine

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?
(Jovan, 28. septembar 2021 15:48)

За првих 7 дана у септембру, сахранисмо двоје вакцинисаних колега. Пошто вакцинисани не умиру, да их можда нисмо сахранили живе?

KK

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Sve si ti lepo napisao i ljudi su ti dali potvrdu kroz ocene. Na žalost kao ekonomista vidim da se svet svesno gura u ogromnu krizu. Počelo je nestašicom čipova i drastičnim poskupljenjem kontejnerskog transporta (gde je uzgred budi rečeno monopol daleko veći nego u auto industriji). Što je izazvalo poskupljenje 90% robe u svetu, nešto primetno kao građevinski materijal a nešto manje sve zavisi od zapremine. Cena nafte po barelu je na 5 godišnjem maksimumu, gas je prvi put u istoriji preko 1000 dolara. Žurka počinje. Samo se čeka još poskupljenje struje u svetu. Šta će uraditi narod u svetu? Trošiće isto ali će dobiti manje. Ili će i trošiti manje. Onda će poslodavci otpustiti višak radnika jer će imati manje posla. Manji će propasti. To se zove silazns spirala. Tu su još i trvenje na relaciji USA-Kina ko je broj 1. Rezultat? Svetska ekonomska kriza. E sad da li će doći do Majke svih kriza videćemo? Džabe si ti u pravu propusnice će u bogatom svetu sprečiti 20-30% ljudi da idu u restorane, bioskope, pozorišta, svaka sportska okupljanja, letenje avionom, boravak u hotelu sve same duboko pogođene delatnosti. Rezultat? Kriza. I mnogi poznati su digli glas pa čak i neki medicinski priznati stručnjaci. Šta vredi oni imaju medije i političare da izvrše njihove naloge. Ko su oni i zašto to rade ne znam. Mi smo samo publika i to ne u pozorištu nego u bioskopu. Džabe zviždiš ne čuju te.

Nenad

pre 2 godine

Lepo u GSP po jedan redar na vratima, pregleda karte i propusnice i korist će biti višestruka:
1) Svi će se voziti s kartom
2) Prepoloviće se gužve
3) Smanjiće se zaražavanje.
Ali to je utopija, izbori će sledeće godine.

ko ce da leti, ko ce da zimi

pre 2 godine

@ ma uvodi bre. naravno. sta se ceka. naterajte neobrazovane da se vakcinisu.
(basketas, 28. septembar 2021 20:42)

Da li smatras i mnogobrojne lekare koji nece da se vakcinisu vakcinom koja ocigledno ne stiti onako kako je najavljeno (ljudi prime i po 3 doze pa se zaraze)-tj. zasto da primim vakcinu koja me ne stiti a uz to rizikujem da budem zrtva neke od nezeljenih posledica. A sto se tice uvodjenja propusnica, to tek nema smisla. Na kraju-neka stisnu petlju i neka uvedu, to ce u dobroj meri da utice na orijentaciju glasaca na izborima.

Sone

pre 2 godine

I sta ce se desiti sledece godine ?
Antitela nestala vakcina nema vise dejstvo i dodjes na nivo kao da se nisi vakcinisao. Da su farmaceutske kuce mogle ili ti htele da naprave nesto efikasno protiv gripa njega ne bi ni bilo vise.Virus gripa postoji od davnina i stalno mutira. Neki put je tezi oblik a vecinom blazi. Za nepunih 10 meseci vakcinisani su primili 3 doze i opet za par meseci nece imati antitela. U cemu je onda poenta propusnica .Licno sam prelezao covid u decembru bez ikakvih komplikacija. Po meni je bolja zastita vakcina PNEUMO 23 jer stiti pluca od upale na 10 god.

Jovan

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.
(Laki, 28. septembar 2021 17:14)

Istrazivanja u Izraelu tvrde suprotno. Da vakcinisani u nosu imaku 270 puta vecu kolicinu virusa i da su opasniji po okolinu. (Vakcinisani sa 2 Fajzera).

vakserka

pre 2 godine

@Lemi
Kad su svi vakcinisani niko ne moze da dobije tezi oblik, bolnice su prazne, ljudi su na kucnom lecenju, maske idu u proslost, zivot se vraca u normalu. Da li ti je sada jasno?

Saša

pre 2 godine

U mom odeljenju na poslu je 7 ljudi, njih 6 imaju propusnice. Pogodite ko je juče dobio suv kašalj i počeo da se znoji? Jedan od ovih 6. Drugi od njih 6 kašlje takođe. Pametnom dosta

zoomer

pre 2 godine

Prati radnju fabule: VISE NIJE PITANJE 'DA LI' CE BITI UVEDENE,VEC 'KAKO IH KORISTITI' !!! Jos jednom su mediji uspeli da kreiraju 'javno mnjenje' u Srbiji ! Meni ovo lici na manipulaciju i prisilu sa dozom fasizma.

Aule

pre 2 godine

Uvedite propusnice, a ako posle 2 meseca veliki borci za slobodu i dalje nece ni da se vakcinisu, nisu prelezali i nece da se testiraju makar jednom nedeljno neka izgube posao, dosta bre vise maltretiranja.

U medjuvremenu, dozvolite im da mogu u prodavnice, apoteke i benzinske pumpe jednom ili dva puta nedeljno, od 5 do 7 ujutru, kao sto su mogli penzioneri tokom policijskog casa. Ulaze jedan po jedan, pracenje popunjenosti objekata po najstrozijem epidemioloskom modelu.

Zabraniti im ulaz u bioskope, pozorista (iako tamo nikada ionako ne idu), kafice, restorane, trzne centre, sportske hale, teretane, kladionice, kozmeticke salone itd. potpuno.

Mogu da se prevoze samo licnim prevoznim sredstvom, zabraniti im ulazak u sredstva javnog prevoza potpuno.

Neka se za sve drugo snalaze vec nekako, ionako misle svojom glavom.

J

pre 2 godine

Ne kontam, u toliko zemalja Evrope, sveta ovo 'ladno funkcionise, a kod nas sve mora da bude kao porodjaj i to tezak porodjaj. Kakvi smo mi ovo ljudi?! Jel mi to znamo bolje, nasa li je sloboda svetlija od njihove, jel bolje zivimo od drugih zbog toga? Ne! Sve se nesto dzilitamo na sopstvenu stetu! Znaci, ne cudi me sto nestajemo.

Smilja

pre 2 godine

Od samog pocetka vakcinacije receno je doslovce ovako "svi koji su vakcinisani moraju da se i dalje pridrzavaju
mera a to je drzanje distance ,nosenje maski,i higijena. Postavljam pitanje kome je to tako tesko da ove tri stvari uvazava sve dok traje pandemija te mere su i dalje na snazi ,ali sta mi radimo ,ne drzimo distancu,bacili smo maske uopste ihvise niko ne nosi i pojedinci koji nose imaju neprijatnost od nevaspitanih koji se rugaju o higijeni da ne govorim samo jedna cinjenica koliko ima kucica u gradu mi nemamo kulturu da pokupimo izmet ,sve smrdi a kamoli da se prdzavamo mera koje su lepo uvedene i dale su velike rezultate u prosloj godini.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "22332

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!
(irelandcalling, 28. septembar 2021 13:58)"

Ne izmišljaj!

Da bi se nešto ukinulo prvo mora da postoji. Covid propusnice se u Švedskoj ne ukidaju jer ih nije ni bilo. Sada se ozbiljno razmatra uvođenje i najverovatnije će u dogledno vreme biti i uvedene.

U Danskoj su ukinute restrikcije jer je visok procenat stanovništva vakcinisan. Taj procenat je visoko skočio upravo kad su propusnice uvedene.
I ne, u Danskoj ne planiraju da ukidaju Covid propusnice.

U čemu je poenta izmišljanja kad se danas sve lako proveri?

mile

pre 2 godine

@(kokainčeheroinče oo kako gi volim parite, 28. septembar 2021 14:23)

Mislim da tvoj nick dovoljno govori o tebi i nacinu razmisljanja, brigu o drugim ljudima i kolektivnoj odgovornosti.

Miki Pirson

pre 2 godine

jao sto ste dosadni sa trakama oko ruke i logorima, toliko se svega bojite od pocetka a pravite se kao da se borite protiv celog sveta, ukljucite mozak malo, strah se leci pricom sa strucnom osobom.. sto bi vi rekli - "pametnom dosta"

zoki

pre 2 godine

@Hvala!, 28. septembar 2021 14:34

Svrha vakcinisanja:
1. ajo se i zarazis, mnogo manja je verovatnoca da ces trebati bolnicko lecenje ili da ces umreti. Sa tim drzava izbegava Italijanski scenario, gde su ljudi umirali i od korone i od svega drugog jer nije bilo mesta u bolnicama.
2. ako virus ne moze da se siri i mutira, zato sto je 60-70-80 posto ljudi zasticeno, onda ce polako ali sigurno nestati. I to je jedini nacin da nestane.
3. kad vec nesto ne razumes uzmi i procitaj nesto, mnogo puta je sve ovo objasnjeno. Umosto da vi nevakcinisani trubite na sva zvona da je kovid samo prehlada, vakcine su prevara, kovid je izmisljen itd itd

Роко Сифреди

pre 2 godine

@Ludilo a ne samo cirkus
Порно глумци заслужују више поштовања од антиваксерских кукавица.

Dali Bocek

pre 2 godine

Ljudska prava po ovom pitanju su nistavna.
Ovde je djavo odneo salu. Ko ima zdravstveni problem, zao nam je, ali taj ne moze bit problem ostalih.
Ne vakcinisem se iz bilo kog razloga, nema ni lecenja od kovida. Nevakcinisanjem sam se odrekao tog prava nastalog iz placanja.
Primeniti, i za dva meseca 85% vakcinisanih ce biti. O odlasku u prodavnice, restorane, fakultete i na radno mesto, to se podrazumeva.
I spasicemo glave ove nase nacije koja je sve malobrojnija. U pitanju nije strah, ubedjenje ili sta vec. Samo inat, nama svojstven..

Laki

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.

LaleGator

pre 2 godine

uvođenje kovid propusnica ima smisla samo u jednom slučaju

a to je kada vakcina sprečava širenje virusa!!

Nažalost vakcina ne sprečava širenje virusa i onda dolazimo u paradoksalnu situaciju da čovok koji je vskcinisan a zaražen onda sme slobodno da se kreće po TC i kaficima i da širi tako zarazu.

Rešenje je da se naprave jeftini testovi koji precizno i brzo pokazuju da li je neko zaraže ilo ne
i na osnovu toga da se daju dozvole

Tesa

pre 2 godine

Neshvatljiva je polemika oko covid propusnica. Vasa sloboda prestaje tu gde moja pocinje i smatram da niko nema prava da ugrozava moj zivot i zivot moje porodice. Ne moraju se vakcinisati ali u tom slucaju neka zive online!!!

Jovan

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.
(Дестро, 28. septembar 2021 14:01)

U podrum i ne pustaj nikoga.

Luka

pre 2 godine

Jedino ako kontrolu vrsi vojska i policija i to po 10.15 njih inače sve ostalo nema autoritet. Gde ce bre komunalna policija da kontrolise ili neki sanitarac,uzmite se u pamet ljudi..Ima svasta da bude.

Ivan

pre 2 godine

@hvala
ja sam revakcinisan. BRAVO I JA I MOJA ZENA SMO. A SIN NIJE I PRE 10 DANA JE TESTIRAN POSITIVAN. HVALA BOGU ON JE SAD DOBRO A ZNA I JA SE NISMO ZARAZILI IAKO SMO SVE VREME BILI KOK NJEGA JER IMA SAMO 13 GODINA.
evo sta kazu naucnici (ako se ne veruje naucnicma zasto se ne operise slepo crevo kod vulkanizera?):

1. Mogu li da se zarazim? DA! ALI..ako sam vakcinisan mogu i dalje da se zarazim al je mnogo manja sansa (ispod 10% do 15%) a i tada navervovatnije necu da zavrsim u bolnici ili umrem;
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA! ALI…ako sam vakcinisan mogul i dale da prenosim bolest ali moogo manje (oko 10% u odnosu na nevakcinisane) jer virus zivi mnogo krace ako domacin nije zarazen (ubiju ga antitela, od vakcine);
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA! POTPUNO TACNO I DOVOLJAN RAZLOG PAMETNOME DA SE VAKCINISE
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA! ALI NAJVECE SU SANSE DA SE NECES RAZBOLETI UOPSTE. VIDI GORE….
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA! ALI SANSE SU MNOGO MANJE OPET VIDI GORE

5. oni koji ne mogu da se vakcinisu zbog zdravstevnih razloga (a ne zbog gluposti) urade sveze testove;
6. to je vec uvedeno u francuskoj na primer

Jr

pre 2 godine

Komunistički teror. Ako to slobodni ljudi dozvole - završava se glađu i genocidom...
Odličan predlog. "Ako počnu da vam traže potvrde o vakcinaciji da uđete u restoran:
1. Napravite rezervaciju za udarno vreme (6,7,8 sati)
2. Baš pre rezervisanog vremena pozovite da otkažete navodeći "izvinite jedan od nas nije vakcinisan ili ne može da nađe ausvajs" :)

Arsenije

pre 2 godine

Kako kovid propusnica utiče na one koji imaju koronu? Supruga, sin i ja vakcinisani, dakle zaslužili smo propusnicu. Ja sam od juče zvanično pozitivan (sa slabim simptomima, što sam dokazao čekajući 5 sati u domu zdravlja). Supruzi i sinu rekli da ostanu u karantinu. Da li bi morali u karantin da imaju propusnicu? Valjda bi sa propusnicom i ja mogao u kafanu. Kad sam odstojao 5h u redu, mogu i da odsedim 3-4 sata u kafani.

Neo@

pre 2 godine

Teorija zavere zar ne vakseri, a...????
More ima da vas bockaju 2 puta godišnje, a ko pretekne od vas neka peva!
Samo nisam siguran da li će vam biti do pesme, jer će vas naterati da se klanjate njihovom mesiji!
Ili je i to teorija zavere po vama naravno?!
Sve je teorija, ma nema šanse da bude to žig, ma kakvi bre, samo je vakcina!
Namucicemo se mi malo više, mi antivakseri, kako nas nazivate, a daleko smo od toga, jer smo svi kao deca primili vakcine, naša deca takodje, ali pošto znamo da nanjusimo prevaru, onda smo antivakseri kako velite... Pa ok, neka bude tako!

Ludilo a ne samo cirkus

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.
(Рон Џереми, 28. septembar 2021 14:38)

Ono kada je vrhunac obrazovanja gledanje porno filmova, pa bi da celu naciju svede na pornicare. Vakcinisite se da biste snimali porno filmove!

Profa

pre 2 godine

Medicinski fakultet preuzima na sebe odgovornost za propusnice. Kad budu počele da pljušte tužbe za diskriminaciju svim potpisnicima te odluke,pašće sve u vodu.

budimo oprezni

pre 2 godine

@Lemi @Hvala!

Sve je ovo priprema za nesto ozbiljnije, u pravu ste, sada nema nikakvog smisla.

Jedina (kako-tako) ispravna propusnica je negativan test neovisno o statusu vakcinacije.

Mislim da je cilj navici narod na propusnice i stvoriti takvu atmosferu u drustvu da moras da radis sta ti se kaze. Ako ne uradis, ne upise ti se u propusnicu, pa ti vidi sta ces.

Bleja

pre 2 godine

Mnogo je komplikovano to sa kovid sertifikatima. Zašto ne bismo jednostavno žutu traku oko ruke. Ipak je to efikasnija kontrola...pa ko preživi...

Bambuls

pre 2 godine

znači onaj koji se vakcinisao a koji može biti prenosnik zaraze njemu je sve dopušteno a nevakcinisani koji nemaju simptome i nisu prenosioci zaraze njima će biti sve uskraćeno.
Da li ima iti jedna odluka kriznog štaba koja nije u suprotnosti sa logikom.

Oliver

pre 2 godine

@lemi

Vakcinisani manje prenose virus nego nevakcinisani,zato sto vakcinisani organizmi imaju manje virusnih partikula u sebi nego nevakcinisani. A to je zato sto vakcinisan organizam ima unapred spremne milijarde antitela koja odmah unistavaju virus pri ulasku u organizam dok nevakcinisani to nemaju. Vakcinisan organizam je neprijateljsko okruzenje za virus,dok je nevakcinisan organizam plodno tle,prijateljsko okruzenje za virus. Vise virusnih partikula u organizmu znaci i vise razmnozavanja virusa i nastajanje jos vise partikula,te ih ima mnogo vise u Pfligeovim kapljicama koje se izbacuju kijanjem,kasljanjem i govorom kod nevakcinisanih nego kod vakcinisanih. To se u epidemiologiji zove infektivna doza ili broj virusnih partikula tj. cestica kojima je neko zarazen. Eto zasto je vakcina bitna. Ne samo da smanjuje mogucnost teske klinicke slike,ne samo da smanjuje mogucnost smrtnog ishoda,nego i smanjuje infektivnu dozu i kontagioznost,tj. zaraznost organizma.

MARKEĐANI

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Upali mozak... Nećeš ni ti ni onaj koga si zarazio završiti u batajnjci, nećeš koštati državu lečenja, bolovanja, oporavka... Samo neke sitnice sam nabrojao...

Riki

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

6. Da li je u zemljama sa visokom stopom vakcinisanosti sve manji broj zarazenih? DA

Danci i Holandjani su ukinuli sve mere. U Srbiji korona i dalje divlja. Tema za razmisljanje.

logika i nedostatak iste

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost.
(Rain man, 28. septembar 2021 14:31)

Vakcinisan sam, moja supruga nije. Apsolutno postujem njen stav jer i sam imam mnogo dilema i vidim mnogo nelogicnosti.
U Amsterdamu u subotu stupile nove mere - covid propusnice potrebne da udjete u kafic, restoran, muzej, koncert. Ali nisu potrebne za prodavnice. Sada cu da vam da sliku apsurda i ludila koje se desava i u tako naprednoj (i uglavnom razumnoj) zemlji kao sto je HOlandija:
1) dakle supruga i ja sedimo u jednoj basti (inace, sedenje u bastama je dozvoljeno i nevakcinisanim) pored zgrade u kojoj se desava neka izlozba . DESETAK ljudi pokusava da udje na tu izlozbu i oni svakom od njih kontrolisu kovid sertifikat
2) sat kasnije setajuci stizemo u njihovu trznu ulicu i ulazimo u UNIQLO prodavnicu. Unutra kao da se deli besplatno. Obzirom da su tog dana ukinute i maske, i ogranicenja broja posetilaca, unutra, na tri sprata, bar 300 ljudi. Mi se popeli na musko odeljenje, treci sprat, pri cemu smo odmah u prizemlju stavili N95 maske kada smo videli koja je guzva. Jedini smo imali maske. Posle 5 minuta na trecem spratu, ostavim rolku koju sam bio izabrao i kazem supruzi da idemo napolje.
Koja je to logika, na jednom mestu provera deset ljudi, na drugom stotine bez provere? Znaci, sustina je da se UVEDU MERE, a ne da se resi problem!

Jovan

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.
(Lemi, 28. septembar 2021 14:38)

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?

Mladen

pre 2 godine

Preminula u selu naša komšinica baka od 88. godina, kažu od vakcine, vakcinisala se u junu Kineskom vakcinom a početkom februara je prebolila koronu. Ona je dokaz za 500. ljudi da se ne treba vakcinisati, među kojima su i njena deca koja su je i zarazila tim virusom jer su svi bili bolesni. Ja ću početkom sledeće godine verovatno tražiti treću dozu, zavisi od preporuka lekara, ali ću gledati opet Kinesku ili Rusku ako ih do tada prizna EU, ako ne onda Moderna, jer kažu stručnjaci da ima odlične dugoročne rezultate. Ljudi čitajte šta kažu lekari iz bolnica dok nas, u Americi, Nemačkoj, pravi stručnjaci, a ne domaći kvazi stručnjaci sa Pinka i Hepija koji pričaju kako vetar duva.

Neo@

pre 2 godine

I da, da ne zaboravim ovo da dodam, pa ako žele da puste komentar moderatori, još bolje... Svaka zemlja koja uvodi te propusnice će mnogo, ali mnogooooo stradati od strane Boga.
Svako ko misli da će Gospod ostaviti na milost i nemilost ljude, barabama koje uvode zigosanje ljudi je blesav ili nema pojma sa kakvim stvarima se igra.
Jeste nečastivi želi da satre čovečanstvo, da pobije ljude, da pripremi isto za njegovog izaslanika kog nazivamo antihristom, ali blesavi ste svi koji mislite da će to biti dozvoljeno bez velikih posledica.
Samo gledajte šta se dešava sa tim društvima, sa tim zemljama, a mi koji smo prosti i protiv zigosanja, mi koje nas zovete antivakserima, mi možemo samo da se zavalimo i gledamo kako Gospod rešava takve stvari.
Svako dobro svim dobrim ljudima!

Komša

pre 2 godine

Svako uvodjenje propusnica,pored svih izrečenih zamerki komentatora je besmisleno ukoliko se one ne odnose na mesto gde je zapravo najveca frekvencija ljudi - gradski i medjugradski prevoz.

Potpuno je nebitno koji deo svakodnevnice i kretanja/ okupljanja ljudi pokrijete propusnicama ako se od tačke A za koju propusnice ne vaze do tačke B za koju važe vakcinisan ,nevakcinisan i onaj koji je prelezao voze gadakim prevozom zajedno (pri čemu svako od njih moze da bude 6aražen/prenosnik).

Vise mi to deluje kao neko umirivanje savesti - eto,pokusavamo.

Mozda bi oni brzi testovi vise pomogli,mozda bi ih ljudi i prihvatili (to prihvatanje propusnica je tek prica za sebe) pa bi imalo nekog rezultata.

Дестро

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.

Рон Џереми

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.

kokainčeheroinče oo kako gi volim parite

pre 2 godine

Zamisli , devojka sedi mladiću u krilu i ljubi ga--ne drži odstojanje!!
Kako vas nije sramota,vas "novinare" da "prenesete" to što je taj lik izgovorio!!??
ako je uopšte izgovorio!
Koje bre kovid propusnice,za šta? Onaj ko ke vakcinisan isto zako može da zarazi nekoga iii? Njemu ne treba propusnica da zarazi? Ja sam vakcinisan. I revakcinisan! I šta sad--moj sin nije pa nećemo moći nas dvojjica da uđemo u isti restoran ? Niste normalni...ko god!!!
ne znam više ni kome da kažem

NikolaKG80

pre 2 godine

@Glup, pa ne razume!, prvo hvala na objektivnom komentaru. Mislim da je ovde na delu taktika "Zavadi pa vladaj". Ko zna šta se valja iza brda dok se ljudi ovde raspravljaju? Mislim da je korona samo probni balon za ono što sledi, neko totalitarno društvo. Sad država vidi ko je neposlušan građanin, može lepo da se fokusira na takve, možda će imati problema prilikom podizanja kredita, prijema deteta u obdanište, traženja novog posla, možda će imati češće inspekcijske kontrole... Ove poslušne će već lako obraditi i koristiti ih za gušenje neposlušnih. Biće zanimljivo

delija

pre 2 godine

Restorani, kafici to neće ni traziti iako se uvede bas će neka inspekcija posle 10-15 dana od uvodjenja propusnica da ulazi u kafiće, isto će biti kao i za maske i distancu, to ovde će biti samo na papiru.

saletoxic

pre 2 godine

cemu kada ne sprecava nista niti icemu sluzi, sasvim je jasno da svi prenose i svi mogu biti bolesni, samo nervirate ljude. ah da, usput nije garancija nicega, kao i sve ostalo.

nevazno

pre 2 godine

“Ne vidim zašto bismo mi koji smo vakcinisani bili sputani, kada smo sve odradili šta treba – primili dve doze, tri doze, pridržavali se mera… Znači, onaj koji neće da primi vakcinu neka sedi kod kuće.”

- Vakcinisani takodje mogu siriti zarazu, vazna cinjenica koju svi skrecu sa uma. Ljudi su generalno neinformisani i misle da su “imuni” na virus ukoliko su primili vakcinu. Vakcinisanjem imate laksu klinicku sliku, ali podjednako ugrozavate ostale kao i nevakcinisani.
Postoje i ljudi koji NE SMEJU da prime vakcinu zbog zdravstvenog stanja u kom se nalaze..

Rain man

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost. Ja nisam anti vakser ja samo gledam na stvari razumno. Ove vakcine su samo experimentalne i nemaju učinak na zdravlje populacije!

Lea

pre 2 godine

Kovid propusnice su privremena mera za umanjenje šanse za zaražavanje i imale bi smisla da se procenat vakcinisanih povećava. Bez vakcinacije, to je vrtenje ukrug.
Uvedite obaveznu vakcinaciju i da završavamo s ovim.

veljadin hood

pre 2 godine

Cekajte, sve sve, ali pobeda su Slovenci…kakve lobanje, kovid propusnica za ljude koji rade od kuce hahahahahahahahahaha jaaaaooo majko mila sta je ovo…sta ce biti za par godina ljudi moji??? Ovo je pocetak kraja civilizacije kakvu znamo sto posto…nesto mi sve vise lici na film Hunger Games.

Milica Šarčević

pre 2 godine

Ne razumem zašto država ne uvede obaveznu vakcinaciju i preuzme odgovornost za nus pojave,ako je to rešenje,a ne da svaki pojedinac na svoju odgovornost prima vakcinu. Takođe ne razumem kako vakcinisani,bez obzira što može da se zarazi i dalje prenosi bolest,može da boravi bilo gde dok nevakcinisani ne može. Epidemiološki vakcinisani i nevakcinisani imaju isti značaj.Kovid propusnice imaju smisla samo ako će se izdavati PCR testiranim, a ne vakcinisanim koji mogu biti zaraženi.

Lemi

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.

Hvala!

pre 2 godine

Ja sam revakcinisan.

1. Mogu li da se zarazim? DA!
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA!
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA!
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA!
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA!

Koja je svrha propusnica kada i vakcinisani i nevakcinisani mogu da sire zarazu i da se zaraze?

Molim neko da mi objasni, ako moze?!

Ne razumem svrhu segregacije drustva i uvodjenje skupe infrastrukture za propusnice ukoliko istu 'stetu' moze da prouzrokuje i vakcinisana i nevakcinisana osoba.

zeleni

pre 2 godine

"Neće se stvarati gužve po restoranima. Kao držite rastojanje, a u restoranu, devojka sedi muškarcu u krilu i ljube se. Da li je to držanje rastojanja?”, rekao je jedan građanin Beograda.
Sram ih bilo. Ljube se u restoranu, sta tek rade kod kuce?

GPPP

pre 2 godine

Samo pogledajte ovu sliku s telefonom i jasno vam je kud ovaj svijet ide. Trenutno mi se drug zestoko bori s koronom vec deseti dan a uredno i vakcinisan i revakcinisan

irelandcalling

pre 2 godine

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!

Glup, pa ne razume!

pre 2 godine

Ne razumem propusnice. Sve mi mirise na teoriju zavere i interese koji su nas masovno zeleli vakcinisati i protiv SARS-a i protiv gripa...

Ja sam revakcinisan, imam i potvrdu drzave i sve. Da li ja mogu da se zarazim? DA! Da li ja mogu da zarazim druge ljude dok sam zarazen? DA! Cemu onda uvodjenje propusnica kada istu 'stetu' po drustvo mogu da naprave i vakcinisani i nevakcnisani ljudi?

Uopste mi nije jasno zasto bi neka propusnica delila drustvo na neke pod-skupove, ako vakcinisani ljudi prestavljaju istu pretnju po svoje okruzenje i druge ljude u okolini?!

Ako neko moze lepo da mi objasni, bilo bi dobro...

Hvala!

pre 2 godine

Ja sam revakcinisan.

1. Mogu li da se zarazim? DA!
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA!
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA!
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA!
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA!

Koja je svrha propusnica kada i vakcinisani i nevakcinisani mogu da sire zarazu i da se zaraze?

Molim neko da mi objasni, ako moze?!

Ne razumem svrhu segregacije drustva i uvodjenje skupe infrastrukture za propusnice ukoliko istu 'stetu' moze da prouzrokuje i vakcinisana i nevakcinisana osoba.

Lemi

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.

Rain man

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost. Ja nisam anti vakser ja samo gledam na stvari razumno. Ove vakcine su samo experimentalne i nemaju učinak na zdravlje populacije!

Glup, pa ne razume!

pre 2 godine

Ne razumem propusnice. Sve mi mirise na teoriju zavere i interese koji su nas masovno zeleli vakcinisati i protiv SARS-a i protiv gripa...

Ja sam revakcinisan, imam i potvrdu drzave i sve. Da li ja mogu da se zarazim? DA! Da li ja mogu da zarazim druge ljude dok sam zarazen? DA! Cemu onda uvodjenje propusnica kada istu 'stetu' po drustvo mogu da naprave i vakcinisani i nevakcnisani ljudi?

Uopste mi nije jasno zasto bi neka propusnica delila drustvo na neke pod-skupove, ako vakcinisani ljudi prestavljaju istu pretnju po svoje okruzenje i druge ljude u okolini?!

Ako neko moze lepo da mi objasni, bilo bi dobro...

veljadin hood

pre 2 godine

Cekajte, sve sve, ali pobeda su Slovenci…kakve lobanje, kovid propusnica za ljude koji rade od kuce hahahahahahahahahaha jaaaaooo majko mila sta je ovo…sta ce biti za par godina ljudi moji??? Ovo je pocetak kraja civilizacije kakvu znamo sto posto…nesto mi sve vise lici na film Hunger Games.

zeleni

pre 2 godine

"Neće se stvarati gužve po restoranima. Kao držite rastojanje, a u restoranu, devojka sedi muškarcu u krilu i ljube se. Da li je to držanje rastojanja?”, rekao je jedan građanin Beograda.
Sram ih bilo. Ljube se u restoranu, sta tek rade kod kuce?

irelandcalling

pre 2 godine

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!

kokainčeheroinče oo kako gi volim parite

pre 2 godine

Zamisli , devojka sedi mladiću u krilu i ljubi ga--ne drži odstojanje!!
Kako vas nije sramota,vas "novinare" da "prenesete" to što je taj lik izgovorio!!??
ako je uopšte izgovorio!
Koje bre kovid propusnice,za šta? Onaj ko ke vakcinisan isto zako može da zarazi nekoga iii? Njemu ne treba propusnica da zarazi? Ja sam vakcinisan. I revakcinisan! I šta sad--moj sin nije pa nećemo moći nas dvojjica da uđemo u isti restoran ? Niste normalni...ko god!!!
ne znam više ni kome da kažem

delija

pre 2 godine

Restorani, kafici to neće ni traziti iako se uvede bas će neka inspekcija posle 10-15 dana od uvodjenja propusnica da ulazi u kafiće, isto će biti kao i za maske i distancu, to ovde će biti samo na papiru.

nevazno

pre 2 godine

“Ne vidim zašto bismo mi koji smo vakcinisani bili sputani, kada smo sve odradili šta treba – primili dve doze, tri doze, pridržavali se mera… Znači, onaj koji neće da primi vakcinu neka sedi kod kuće.”

- Vakcinisani takodje mogu siriti zarazu, vazna cinjenica koju svi skrecu sa uma. Ljudi su generalno neinformisani i misle da su “imuni” na virus ukoliko su primili vakcinu. Vakcinisanjem imate laksu klinicku sliku, ali podjednako ugrozavate ostale kao i nevakcinisani.
Postoje i ljudi koji NE SMEJU da prime vakcinu zbog zdravstvenog stanja u kom se nalaze..

GPPP

pre 2 godine

Samo pogledajte ovu sliku s telefonom i jasno vam je kud ovaj svijet ide. Trenutno mi se drug zestoko bori s koronom vec deseti dan a uredno i vakcinisan i revakcinisan

Milica Šarčević

pre 2 godine

Ne razumem zašto država ne uvede obaveznu vakcinaciju i preuzme odgovornost za nus pojave,ako je to rešenje,a ne da svaki pojedinac na svoju odgovornost prima vakcinu. Takođe ne razumem kako vakcinisani,bez obzira što može da se zarazi i dalje prenosi bolest,može da boravi bilo gde dok nevakcinisani ne može. Epidemiološki vakcinisani i nevakcinisani imaju isti značaj.Kovid propusnice imaju smisla samo ako će se izdavati PCR testiranim, a ne vakcinisanim koji mogu biti zaraženi.

Ludilo a ne samo cirkus

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.
(Рон Џереми, 28. septembar 2021 14:38)

Ono kada je vrhunac obrazovanja gledanje porno filmova, pa bi da celu naciju svede na pornicare. Vakcinisite se da biste snimali porno filmove!

logika i nedostatak iste

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost.
(Rain man, 28. septembar 2021 14:31)

Vakcinisan sam, moja supruga nije. Apsolutno postujem njen stav jer i sam imam mnogo dilema i vidim mnogo nelogicnosti.
U Amsterdamu u subotu stupile nove mere - covid propusnice potrebne da udjete u kafic, restoran, muzej, koncert. Ali nisu potrebne za prodavnice. Sada cu da vam da sliku apsurda i ludila koje se desava i u tako naprednoj (i uglavnom razumnoj) zemlji kao sto je HOlandija:
1) dakle supruga i ja sedimo u jednoj basti (inace, sedenje u bastama je dozvoljeno i nevakcinisanim) pored zgrade u kojoj se desava neka izlozba . DESETAK ljudi pokusava da udje na tu izlozbu i oni svakom od njih kontrolisu kovid sertifikat
2) sat kasnije setajuci stizemo u njihovu trznu ulicu i ulazimo u UNIQLO prodavnicu. Unutra kao da se deli besplatno. Obzirom da su tog dana ukinute i maske, i ogranicenja broja posetilaca, unutra, na tri sprata, bar 300 ljudi. Mi se popeli na musko odeljenje, treci sprat, pri cemu smo odmah u prizemlju stavili N95 maske kada smo videli koja je guzva. Jedini smo imali maske. Posle 5 minuta na trecem spratu, ostavim rolku koju sam bio izabrao i kazem supruzi da idemo napolje.
Koja je to logika, na jednom mestu provera deset ljudi, na drugom stotine bez provere? Znaci, sustina je da se UVEDU MERE, a ne da se resi problem!

Neo@

pre 2 godine

Teorija zavere zar ne vakseri, a...????
More ima da vas bockaju 2 puta godišnje, a ko pretekne od vas neka peva!
Samo nisam siguran da li će vam biti do pesme, jer će vas naterati da se klanjate njihovom mesiji!
Ili je i to teorija zavere po vama naravno?!
Sve je teorija, ma nema šanse da bude to žig, ma kakvi bre, samo je vakcina!
Namucicemo se mi malo više, mi antivakseri, kako nas nazivate, a daleko smo od toga, jer smo svi kao deca primili vakcine, naša deca takodje, ali pošto znamo da nanjusimo prevaru, onda smo antivakseri kako velite... Pa ok, neka bude tako!

Jovan

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.
(Дестро, 28. septembar 2021 14:01)

U podrum i ne pustaj nikoga.

Luka

pre 2 godine

Jedino ako kontrolu vrsi vojska i policija i to po 10.15 njih inače sve ostalo nema autoritet. Gde ce bre komunalna policija da kontrolise ili neki sanitarac,uzmite se u pamet ljudi..Ima svasta da bude.

Bambuls

pre 2 godine

znači onaj koji se vakcinisao a koji može biti prenosnik zaraze njemu je sve dopušteno a nevakcinisani koji nemaju simptome i nisu prenosioci zaraze njima će biti sve uskraćeno.
Da li ima iti jedna odluka kriznog štaba koja nije u suprotnosti sa logikom.

LaleGator

pre 2 godine

uvođenje kovid propusnica ima smisla samo u jednom slučaju

a to je kada vakcina sprečava širenje virusa!!

Nažalost vakcina ne sprečava širenje virusa i onda dolazimo u paradoksalnu situaciju da čovok koji je vskcinisan a zaražen onda sme slobodno da se kreće po TC i kaficima i da širi tako zarazu.

Rešenje je da se naprave jeftini testovi koji precizno i brzo pokazuju da li je neko zaraže ilo ne
i na osnovu toga da se daju dozvole

Neo@

pre 2 godine

I da, da ne zaboravim ovo da dodam, pa ako žele da puste komentar moderatori, još bolje... Svaka zemlja koja uvodi te propusnice će mnogo, ali mnogooooo stradati od strane Boga.
Svako ko misli da će Gospod ostaviti na milost i nemilost ljude, barabama koje uvode zigosanje ljudi je blesav ili nema pojma sa kakvim stvarima se igra.
Jeste nečastivi želi da satre čovečanstvo, da pobije ljude, da pripremi isto za njegovog izaslanika kog nazivamo antihristom, ali blesavi ste svi koji mislite da će to biti dozvoljeno bez velikih posledica.
Samo gledajte šta se dešava sa tim društvima, sa tim zemljama, a mi koji smo prosti i protiv zigosanja, mi koje nas zovete antivakserima, mi možemo samo da se zavalimo i gledamo kako Gospod rešava takve stvari.
Svako dobro svim dobrim ljudima!

Ivan

pre 2 godine

@hvala
ja sam revakcinisan. BRAVO I JA I MOJA ZENA SMO. A SIN NIJE I PRE 10 DANA JE TESTIRAN POSITIVAN. HVALA BOGU ON JE SAD DOBRO A ZNA I JA SE NISMO ZARAZILI IAKO SMO SVE VREME BILI KOK NJEGA JER IMA SAMO 13 GODINA.
evo sta kazu naucnici (ako se ne veruje naucnicma zasto se ne operise slepo crevo kod vulkanizera?):

1. Mogu li da se zarazim? DA! ALI..ako sam vakcinisan mogu i dalje da se zarazim al je mnogo manja sansa (ispod 10% do 15%) a i tada navervovatnije necu da zavrsim u bolnici ili umrem;
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA! ALI…ako sam vakcinisan mogul i dale da prenosim bolest ali moogo manje (oko 10% u odnosu na nevakcinisane) jer virus zivi mnogo krace ako domacin nije zarazen (ubiju ga antitela, od vakcine);
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA! POTPUNO TACNO I DOVOLJAN RAZLOG PAMETNOME DA SE VAKCINISE
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA! ALI NAJVECE SU SANSE DA SE NECES RAZBOLETI UOPSTE. VIDI GORE….
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA! ALI SANSE SU MNOGO MANJE OPET VIDI GORE

5. oni koji ne mogu da se vakcinisu zbog zdravstevnih razloga (a ne zbog gluposti) urade sveze testove;
6. to je vec uvedeno u francuskoj na primer

Laki

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.

zoomer

pre 2 godine

Prati radnju fabule: VISE NIJE PITANJE 'DA LI' CE BITI UVEDENE,VEC 'KAKO IH KORISTITI' !!! Jos jednom su mediji uspeli da kreiraju 'javno mnjenje' u Srbiji ! Meni ovo lici na manipulaciju i prisilu sa dozom fasizma.

Bleja

pre 2 godine

Mnogo je komplikovano to sa kovid sertifikatima. Zašto ne bismo jednostavno žutu traku oko ruke. Ipak je to efikasnija kontrola...pa ko preživi...

Profa

pre 2 godine

Medicinski fakultet preuzima na sebe odgovornost za propusnice. Kad budu počele da pljušte tužbe za diskriminaciju svim potpisnicima te odluke,pašće sve u vodu.

Tesa

pre 2 godine

Neshvatljiva je polemika oko covid propusnica. Vasa sloboda prestaje tu gde moja pocinje i smatram da niko nema prava da ugrozava moj zivot i zivot moje porodice. Ne moraju se vakcinisati ali u tom slucaju neka zive online!!!

Jr

pre 2 godine

Komunistički teror. Ako to slobodni ljudi dozvole - završava se glađu i genocidom...
Odličan predlog. "Ako počnu da vam traže potvrde o vakcinaciji da uđete u restoran:
1. Napravite rezervaciju za udarno vreme (6,7,8 sati)
2. Baš pre rezervisanog vremena pozovite da otkažete navodeći "izvinite jedan od nas nije vakcinisan ili ne može da nađe ausvajs" :)

budimo oprezni

pre 2 godine

@Lemi @Hvala!

Sve je ovo priprema za nesto ozbiljnije, u pravu ste, sada nema nikakvog smisla.

Jedina (kako-tako) ispravna propusnica je negativan test neovisno o statusu vakcinacije.

Mislim da je cilj navici narod na propusnice i stvoriti takvu atmosferu u drustvu da moras da radis sta ti se kaze. Ako ne uradis, ne upise ti se u propusnicu, pa ti vidi sta ces.

Дестро

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.

Jovan

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.
(Laki, 28. septembar 2021 17:14)

Istrazivanja u Izraelu tvrde suprotno. Da vakcinisani u nosu imaku 270 puta vecu kolicinu virusa i da su opasniji po okolinu. (Vakcinisani sa 2 Fajzera).

Рон Џереми

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.

Saša

pre 2 godine

U mom odeljenju na poslu je 7 ljudi, njih 6 imaju propusnice. Pogodite ko je juče dobio suv kašalj i počeo da se znoji? Jedan od ovih 6. Drugi od njih 6 kašlje takođe. Pametnom dosta

saletoxic

pre 2 godine

cemu kada ne sprecava nista niti icemu sluzi, sasvim je jasno da svi prenose i svi mogu biti bolesni, samo nervirate ljude. ah da, usput nije garancija nicega, kao i sve ostalo.

Jovan

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.
(Lemi, 28. septembar 2021 14:38)

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?

Sone

pre 2 godine

I sta ce se desiti sledece godine ?
Antitela nestala vakcina nema vise dejstvo i dodjes na nivo kao da se nisi vakcinisao. Da su farmaceutske kuce mogle ili ti htele da naprave nesto efikasno protiv gripa njega ne bi ni bilo vise.Virus gripa postoji od davnina i stalno mutira. Neki put je tezi oblik a vecinom blazi. Za nepunih 10 meseci vakcinisani su primili 3 doze i opet za par meseci nece imati antitela. U cemu je onda poenta propusnica .Licno sam prelezao covid u decembru bez ikakvih komplikacija. Po meni je bolja zastita vakcina PNEUMO 23 jer stiti pluca od upale na 10 god.

Komša

pre 2 godine

Svako uvodjenje propusnica,pored svih izrečenih zamerki komentatora je besmisleno ukoliko se one ne odnose na mesto gde je zapravo najveca frekvencija ljudi - gradski i medjugradski prevoz.

Potpuno je nebitno koji deo svakodnevnice i kretanja/ okupljanja ljudi pokrijete propusnicama ako se od tačke A za koju propusnice ne vaze do tačke B za koju važe vakcinisan ,nevakcinisan i onaj koji je prelezao voze gadakim prevozom zajedno (pri čemu svako od njih moze da bude 6aražen/prenosnik).

Vise mi to deluje kao neko umirivanje savesti - eto,pokusavamo.

Mozda bi oni brzi testovi vise pomogli,mozda bi ih ljudi i prihvatili (to prihvatanje propusnica je tek prica za sebe) pa bi imalo nekog rezultata.

J

pre 2 godine

Ne kontam, u toliko zemalja Evrope, sveta ovo 'ladno funkcionise, a kod nas sve mora da bude kao porodjaj i to tezak porodjaj. Kakvi smo mi ovo ljudi?! Jel mi to znamo bolje, nasa li je sloboda svetlija od njihove, jel bolje zivimo od drugih zbog toga? Ne! Sve se nesto dzilitamo na sopstvenu stetu! Znaci, ne cudi me sto nestajemo.

Oliver

pre 2 godine

@lemi

Vakcinisani manje prenose virus nego nevakcinisani,zato sto vakcinisani organizmi imaju manje virusnih partikula u sebi nego nevakcinisani. A to je zato sto vakcinisan organizam ima unapred spremne milijarde antitela koja odmah unistavaju virus pri ulasku u organizam dok nevakcinisani to nemaju. Vakcinisan organizam je neprijateljsko okruzenje za virus,dok je nevakcinisan organizam plodno tle,prijateljsko okruzenje za virus. Vise virusnih partikula u organizmu znaci i vise razmnozavanja virusa i nastajanje jos vise partikula,te ih ima mnogo vise u Pfligeovim kapljicama koje se izbacuju kijanjem,kasljanjem i govorom kod nevakcinisanih nego kod vakcinisanih. To se u epidemiologiji zove infektivna doza ili broj virusnih partikula tj. cestica kojima je neko zarazen. Eto zasto je vakcina bitna. Ne samo da smanjuje mogucnost teske klinicke slike,ne samo da smanjuje mogucnost smrtnog ishoda,nego i smanjuje infektivnu dozu i kontagioznost,tj. zaraznost organizma.

vakserka

pre 2 godine

@Lemi
Kad su svi vakcinisani niko ne moze da dobije tezi oblik, bolnice su prazne, ljudi su na kucnom lecenju, maske idu u proslost, zivot se vraca u normalu. Da li ti je sada jasno?

NikolaKG80

pre 2 godine

@Glup, pa ne razume!, prvo hvala na objektivnom komentaru. Mislim da je ovde na delu taktika "Zavadi pa vladaj". Ko zna šta se valja iza brda dok se ljudi ovde raspravljaju? Mislim da je korona samo probni balon za ono što sledi, neko totalitarno društvo. Sad država vidi ko je neposlušan građanin, može lepo da se fokusira na takve, možda će imati problema prilikom podizanja kredita, prijema deteta u obdanište, traženja novog posla, možda će imati češće inspekcijske kontrole... Ove poslušne će već lako obraditi i koristiti ih za gušenje neposlušnih. Biće zanimljivo

Arsenije

pre 2 godine

Kako kovid propusnica utiče na one koji imaju koronu? Supruga, sin i ja vakcinisani, dakle zaslužili smo propusnicu. Ja sam od juče zvanično pozitivan (sa slabim simptomima, što sam dokazao čekajući 5 sati u domu zdravlja). Supruzi i sinu rekli da ostanu u karantinu. Da li bi morali u karantin da imaju propusnicu? Valjda bi sa propusnicom i ja mogao u kafanu. Kad sam odstojao 5h u redu, mogu i da odsedim 3-4 sata u kafani.

Aule

pre 2 godine

Uvedite propusnice, a ako posle 2 meseca veliki borci za slobodu i dalje nece ni da se vakcinisu, nisu prelezali i nece da se testiraju makar jednom nedeljno neka izgube posao, dosta bre vise maltretiranja.

U medjuvremenu, dozvolite im da mogu u prodavnice, apoteke i benzinske pumpe jednom ili dva puta nedeljno, od 5 do 7 ujutru, kao sto su mogli penzioneri tokom policijskog casa. Ulaze jedan po jedan, pracenje popunjenosti objekata po najstrozijem epidemioloskom modelu.

Zabraniti im ulaz u bioskope, pozorista (iako tamo nikada ionako ne idu), kafice, restorane, trzne centre, sportske hale, teretane, kladionice, kozmeticke salone itd. potpuno.

Mogu da se prevoze samo licnim prevoznim sredstvom, zabraniti im ulazak u sredstva javnog prevoza potpuno.

Neka se za sve drugo snalaze vec nekako, ionako misle svojom glavom.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "22332

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!
(irelandcalling, 28. septembar 2021 13:58)"

Ne izmišljaj!

Da bi se nešto ukinulo prvo mora da postoji. Covid propusnice se u Švedskoj ne ukidaju jer ih nije ni bilo. Sada se ozbiljno razmatra uvođenje i najverovatnije će u dogledno vreme biti i uvedene.

U Danskoj su ukinute restrikcije jer je visok procenat stanovništva vakcinisan. Taj procenat je visoko skočio upravo kad su propusnice uvedene.
I ne, u Danskoj ne planiraju da ukidaju Covid propusnice.

U čemu je poenta izmišljanja kad se danas sve lako proveri?

zoki

pre 2 godine

@Hvala!, 28. septembar 2021 14:34

Svrha vakcinisanja:
1. ajo se i zarazis, mnogo manja je verovatnoca da ces trebati bolnicko lecenje ili da ces umreti. Sa tim drzava izbegava Italijanski scenario, gde su ljudi umirali i od korone i od svega drugog jer nije bilo mesta u bolnicama.
2. ako virus ne moze da se siri i mutira, zato sto je 60-70-80 posto ljudi zasticeno, onda ce polako ali sigurno nestati. I to je jedini nacin da nestane.
3. kad vec nesto ne razumes uzmi i procitaj nesto, mnogo puta je sve ovo objasnjeno. Umosto da vi nevakcinisani trubite na sva zvona da je kovid samo prehlada, vakcine su prevara, kovid je izmisljen itd itd

Smilja

pre 2 godine

Od samog pocetka vakcinacije receno je doslovce ovako "svi koji su vakcinisani moraju da se i dalje pridrzavaju
mera a to je drzanje distance ,nosenje maski,i higijena. Postavljam pitanje kome je to tako tesko da ove tri stvari uvazava sve dok traje pandemija te mere su i dalje na snazi ,ali sta mi radimo ,ne drzimo distancu,bacili smo maske uopste ihvise niko ne nosi i pojedinci koji nose imaju neprijatnost od nevaspitanih koji se rugaju o higijeni da ne govorim samo jedna cinjenica koliko ima kucica u gradu mi nemamo kulturu da pokupimo izmet ,sve smrdi a kamoli da se prdzavamo mera koje su lepo uvedene i dale su velike rezultate u prosloj godini.

Lea

pre 2 godine

Kovid propusnice su privremena mera za umanjenje šanse za zaražavanje i imale bi smisla da se procenat vakcinisanih povećava. Bez vakcinacije, to je vrtenje ukrug.
Uvedite obaveznu vakcinaciju i da završavamo s ovim.

Miki Pirson

pre 2 godine

jao sto ste dosadni sa trakama oko ruke i logorima, toliko se svega bojite od pocetka a pravite se kao da se borite protiv celog sveta, ukljucite mozak malo, strah se leci pricom sa strucnom osobom.. sto bi vi rekli - "pametnom dosta"

Dali Bocek

pre 2 godine

Ljudska prava po ovom pitanju su nistavna.
Ovde je djavo odneo salu. Ko ima zdravstveni problem, zao nam je, ali taj ne moze bit problem ostalih.
Ne vakcinisem se iz bilo kog razloga, nema ni lecenja od kovida. Nevakcinisanjem sam se odrekao tog prava nastalog iz placanja.
Primeniti, i za dva meseca 85% vakcinisanih ce biti. O odlasku u prodavnice, restorane, fakultete i na radno mesto, to se podrazumeva.
I spasicemo glave ove nase nacije koja je sve malobrojnija. U pitanju nije strah, ubedjenje ili sta vec. Samo inat, nama svojstven..

MARKEĐANI

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Upali mozak... Nećeš ni ti ni onaj koga si zarazio završiti u batajnjci, nećeš koštati državu lečenja, bolovanja, oporavka... Samo neke sitnice sam nabrojao...

Роко Сифреди

pre 2 godine

@Ludilo a ne samo cirkus
Порно глумци заслужују више поштовања од антиваксерских кукавица.

Mladen

pre 2 godine

Preminula u selu naša komšinica baka od 88. godina, kažu od vakcine, vakcinisala se u junu Kineskom vakcinom a početkom februara je prebolila koronu. Ona je dokaz za 500. ljudi da se ne treba vakcinisati, među kojima su i njena deca koja su je i zarazila tim virusom jer su svi bili bolesni. Ja ću početkom sledeće godine verovatno tražiti treću dozu, zavisi od preporuka lekara, ali ću gledati opet Kinesku ili Rusku ako ih do tada prizna EU, ako ne onda Moderna, jer kažu stručnjaci da ima odlične dugoročne rezultate. Ljudi čitajte šta kažu lekari iz bolnica dok nas, u Americi, Nemačkoj, pravi stručnjaci, a ne domaći kvazi stručnjaci sa Pinka i Hepija koji pričaju kako vetar duva.

Riki

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

6. Da li je u zemljama sa visokom stopom vakcinisanosti sve manji broj zarazenih? DA

Danci i Holandjani su ukinuli sve mere. U Srbiji korona i dalje divlja. Tema za razmisljanje.

mile

pre 2 godine

@(kokainčeheroinče oo kako gi volim parite, 28. septembar 2021 14:23)

Mislim da tvoj nick dovoljno govori o tebi i nacinu razmisljanja, brigu o drugim ljudima i kolektivnoj odgovornosti.

KK

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Sve si ti lepo napisao i ljudi su ti dali potvrdu kroz ocene. Na žalost kao ekonomista vidim da se svet svesno gura u ogromnu krizu. Počelo je nestašicom čipova i drastičnim poskupljenjem kontejnerskog transporta (gde je uzgred budi rečeno monopol daleko veći nego u auto industriji). Što je izazvalo poskupljenje 90% robe u svetu, nešto primetno kao građevinski materijal a nešto manje sve zavisi od zapremine. Cena nafte po barelu je na 5 godišnjem maksimumu, gas je prvi put u istoriji preko 1000 dolara. Žurka počinje. Samo se čeka još poskupljenje struje u svetu. Šta će uraditi narod u svetu? Trošiće isto ali će dobiti manje. Ili će i trošiti manje. Onda će poslodavci otpustiti višak radnika jer će imati manje posla. Manji će propasti. To se zove silazns spirala. Tu su još i trvenje na relaciji USA-Kina ko je broj 1. Rezultat? Svetska ekonomska kriza. E sad da li će doći do Majke svih kriza videćemo? Džabe si ti u pravu propusnice će u bogatom svetu sprečiti 20-30% ljudi da idu u restorane, bioskope, pozorišta, svaka sportska okupljanja, letenje avionom, boravak u hotelu sve same duboko pogođene delatnosti. Rezultat? Kriza. I mnogi poznati su digli glas pa čak i neki medicinski priznati stručnjaci. Šta vredi oni imaju medije i političare da izvrše njihove naloge. Ko su oni i zašto to rade ne znam. Mi smo samo publika i to ne u pozorištu nego u bioskopu. Džabe zviždiš ne čuju te.

Муја

pre 2 godine

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?
(Jovan, 28. septembar 2021 15:48)

За првих 7 дана у септембру, сахранисмо двоје вакцинисаних колега. Пошто вакцинисани не умиру, да их можда нисмо сахранили живе?

markus1975

pre 2 godine

Vakcinisan sam, ali nisam za te propusnice, zapravo nisam ni za kakve mere. Tačno je da imamo više bolesnih, ali procenat onih koji idu u bolnice je daleko manji nego prošle godine, pa neka ide ovako dok virus ne protutnju kroz sve nas - eto i mene je skoro "napao" ali bezuspešno.
Žao mi je lekara, sestara posebno, ali ipak znali su i oni dobro pre upisa u te škole i fakultete kakav smo mi "antiprotivan" narod i šta će sve da ih čeka u praksi.

ko ce da leti, ko ce da zimi

pre 2 godine

@ ma uvodi bre. naravno. sta se ceka. naterajte neobrazovane da se vakcinisu.
(basketas, 28. septembar 2021 20:42)

Da li smatras i mnogobrojne lekare koji nece da se vakcinisu vakcinom koja ocigledno ne stiti onako kako je najavljeno (ljudi prime i po 3 doze pa se zaraze)-tj. zasto da primim vakcinu koja me ne stiti a uz to rizikujem da budem zrtva neke od nezeljenih posledica. A sto se tice uvodjenja propusnica, to tek nema smisla. Na kraju-neka stisnu petlju i neka uvedu, to ce u dobroj meri da utice na orijentaciju glasaca na izborima.

Nenad

pre 2 godine

Lepo u GSP po jedan redar na vratima, pregleda karte i propusnice i korist će biti višestruka:
1) Svi će se voziti s kartom
2) Prepoloviće se gužve
3) Smanjiće se zaražavanje.
Ali to je utopija, izbori će sledeće godine.

analiticar

pre 2 godine

(veljadin hood, 28. septembar 2021 14:03)

Uporedi broj novozaraženih u Sloveniji i kod nas... biće da propusnice rade posao

Рон Џереми

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.

Дестро

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.

Laki

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.

Tesa

pre 2 godine

Neshvatljiva je polemika oko covid propusnica. Vasa sloboda prestaje tu gde moja pocinje i smatram da niko nema prava da ugrozava moj zivot i zivot moje porodice. Ne moraju se vakcinisati ali u tom slucaju neka zive online!!!

Ivan

pre 2 godine

@hvala
ja sam revakcinisan. BRAVO I JA I MOJA ZENA SMO. A SIN NIJE I PRE 10 DANA JE TESTIRAN POSITIVAN. HVALA BOGU ON JE SAD DOBRO A ZNA I JA SE NISMO ZARAZILI IAKO SMO SVE VREME BILI KOK NJEGA JER IMA SAMO 13 GODINA.
evo sta kazu naucnici (ako se ne veruje naucnicma zasto se ne operise slepo crevo kod vulkanizera?):

1. Mogu li da se zarazim? DA! ALI..ako sam vakcinisan mogu i dalje da se zarazim al je mnogo manja sansa (ispod 10% do 15%) a i tada navervovatnije necu da zavrsim u bolnici ili umrem;
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA! ALI…ako sam vakcinisan mogul i dale da prenosim bolest ali moogo manje (oko 10% u odnosu na nevakcinisane) jer virus zivi mnogo krace ako domacin nije zarazen (ubiju ga antitela, od vakcine);
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA! POTPUNO TACNO I DOVOLJAN RAZLOG PAMETNOME DA SE VAKCINISE
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA! ALI NAJVECE SU SANSE DA SE NECES RAZBOLETI UOPSTE. VIDI GORE….
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA! ALI SANSE SU MNOGO MANJE OPET VIDI GORE

5. oni koji ne mogu da se vakcinisu zbog zdravstevnih razloga (a ne zbog gluposti) urade sveze testove;
6. to je vec uvedeno u francuskoj na primer

Aule

pre 2 godine

Uvedite propusnice, a ako posle 2 meseca veliki borci za slobodu i dalje nece ni da se vakcinisu, nisu prelezali i nece da se testiraju makar jednom nedeljno neka izgube posao, dosta bre vise maltretiranja.

U medjuvremenu, dozvolite im da mogu u prodavnice, apoteke i benzinske pumpe jednom ili dva puta nedeljno, od 5 do 7 ujutru, kao sto su mogli penzioneri tokom policijskog casa. Ulaze jedan po jedan, pracenje popunjenosti objekata po najstrozijem epidemioloskom modelu.

Zabraniti im ulaz u bioskope, pozorista (iako tamo nikada ionako ne idu), kafice, restorane, trzne centre, sportske hale, teretane, kladionice, kozmeticke salone itd. potpuno.

Mogu da se prevoze samo licnim prevoznim sredstvom, zabraniti im ulazak u sredstva javnog prevoza potpuno.

Neka se za sve drugo snalaze vec nekako, ionako misle svojom glavom.

Jovan

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.
(Lemi, 28. septembar 2021 14:38)

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?

Hvala!

pre 2 godine

Ja sam revakcinisan.

1. Mogu li da se zarazim? DA!
2. Mogu li da zarazim druge dok sam bolestan? DA!
3. Imam li vecu sansu da imam blage simptome ili da asimptomatski 'prelezim' kovid? DA!
4. Ako imam blagi oblik bolesti, mogu li i dalje da zarazim druge, a da mislim da sam se samo prehladio? DA!
5. Da li mogu da se ponovo zaraze i oni koji su prelezali i vakcinisani i oni sa potvrdjenim anti-telima? DA!

Koja je svrha propusnica kada i vakcinisani i nevakcinisani mogu da sire zarazu i da se zaraze?

Molim neko da mi objasni, ako moze?!

Ne razumem svrhu segregacije drustva i uvodjenje skupe infrastrukture za propusnice ukoliko istu 'stetu' moze da prouzrokuje i vakcinisana i nevakcinisana osoba.

Rain man

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost. Ja nisam anti vakser ja samo gledam na stvari razumno. Ove vakcine su samo experimentalne i nemaju učinak na zdravlje populacije!

Lemi

pre 2 godine

Bez obzira da li ste vakcinisani sa tri doze i imate kovid propusnicu - vi i dalje mozete da se zarazite i da prenosite virus drugima. Jedino MOZDA necete doziveti tezak oblik bolesti. E sada, kada to znamo i kada to nauka i struka jasno kazu - koji je smisao kovid propusnica? Imate kovid propusnicu a i dalje sirite virus i mozete da se zarazite!
Ako moze neko pametan da mi objasni pa da razumem.

vakserka

pre 2 godine

@Lemi
Kad su svi vakcinisani niko ne moze da dobije tezi oblik, bolnice su prazne, ljudi su na kucnom lecenju, maske idu u proslost, zivot se vraca u normalu. Da li ti je sada jasno?

J

pre 2 godine

Ne kontam, u toliko zemalja Evrope, sveta ovo 'ladno funkcionise, a kod nas sve mora da bude kao porodjaj i to tezak porodjaj. Kakvi smo mi ovo ljudi?! Jel mi to znamo bolje, nasa li je sloboda svetlija od njihove, jel bolje zivimo od drugih zbog toga? Ne! Sve se nesto dzilitamo na sopstvenu stetu! Znaci, ne cudi me sto nestajemo.

Lea

pre 2 godine

Kovid propusnice su privremena mera za umanjenje šanse za zaražavanje i imale bi smisla da se procenat vakcinisanih povećava. Bez vakcinacije, to je vrtenje ukrug.
Uvedite obaveznu vakcinaciju i da završavamo s ovim.

Dali Bocek

pre 2 godine

Ljudska prava po ovom pitanju su nistavna.
Ovde je djavo odneo salu. Ko ima zdravstveni problem, zao nam je, ali taj ne moze bit problem ostalih.
Ne vakcinisem se iz bilo kog razloga, nema ni lecenja od kovida. Nevakcinisanjem sam se odrekao tog prava nastalog iz placanja.
Primeniti, i za dva meseca 85% vakcinisanih ce biti. O odlasku u prodavnice, restorane, fakultete i na radno mesto, to se podrazumeva.
I spasicemo glave ove nase nacije koja je sve malobrojnija. U pitanju nije strah, ubedjenje ili sta vec. Samo inat, nama svojstven..

Neo@

pre 2 godine

I da, da ne zaboravim ovo da dodam, pa ako žele da puste komentar moderatori, još bolje... Svaka zemlja koja uvodi te propusnice će mnogo, ali mnogooooo stradati od strane Boga.
Svako ko misli da će Gospod ostaviti na milost i nemilost ljude, barabama koje uvode zigosanje ljudi je blesav ili nema pojma sa kakvim stvarima se igra.
Jeste nečastivi želi da satre čovečanstvo, da pobije ljude, da pripremi isto za njegovog izaslanika kog nazivamo antihristom, ali blesavi ste svi koji mislite da će to biti dozvoljeno bez velikih posledica.
Samo gledajte šta se dešava sa tim društvima, sa tim zemljama, a mi koji smo prosti i protiv zigosanja, mi koje nas zovete antivakserima, mi možemo samo da se zavalimo i gledamo kako Gospod rešava takve stvari.
Svako dobro svim dobrim ljudima!

Glup, pa ne razume!

pre 2 godine

Ne razumem propusnice. Sve mi mirise na teoriju zavere i interese koji su nas masovno zeleli vakcinisati i protiv SARS-a i protiv gripa...

Ja sam revakcinisan, imam i potvrdu drzave i sve. Da li ja mogu da se zarazim? DA! Da li ja mogu da zarazim druge ljude dok sam zarazen? DA! Cemu onda uvodjenje propusnica kada istu 'stetu' po drustvo mogu da naprave i vakcinisani i nevakcnisani ljudi?

Uopste mi nije jasno zasto bi neka propusnica delila drustvo na neke pod-skupove, ako vakcinisani ljudi prestavljaju istu pretnju po svoje okruzenje i druge ljude u okolini?!

Ako neko moze lepo da mi objasni, bilo bi dobro...

irelandcalling

pre 2 godine

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!

Роко Сифреди

pre 2 godine

@Ludilo a ne samo cirkus
Порно глумци заслужују више поштовања од антиваксерских кукавица.

Miki Pirson

pre 2 godine

jao sto ste dosadni sa trakama oko ruke i logorima, toliko se svega bojite od pocetka a pravite se kao da se borite protiv celog sveta, ukljucite mozak malo, strah se leci pricom sa strucnom osobom.. sto bi vi rekli - "pametnom dosta"

Oliver

pre 2 godine

@lemi

Vakcinisani manje prenose virus nego nevakcinisani,zato sto vakcinisani organizmi imaju manje virusnih partikula u sebi nego nevakcinisani. A to je zato sto vakcinisan organizam ima unapred spremne milijarde antitela koja odmah unistavaju virus pri ulasku u organizam dok nevakcinisani to nemaju. Vakcinisan organizam je neprijateljsko okruzenje za virus,dok je nevakcinisan organizam plodno tle,prijateljsko okruzenje za virus. Vise virusnih partikula u organizmu znaci i vise razmnozavanja virusa i nastajanje jos vise partikula,te ih ima mnogo vise u Pfligeovim kapljicama koje se izbacuju kijanjem,kasljanjem i govorom kod nevakcinisanih nego kod vakcinisanih. To se u epidemiologiji zove infektivna doza ili broj virusnih partikula tj. cestica kojima je neko zarazen. Eto zasto je vakcina bitna. Ne samo da smanjuje mogucnost teske klinicke slike,ne samo da smanjuje mogucnost smrtnog ishoda,nego i smanjuje infektivnu dozu i kontagioznost,tj. zaraznost organizma.

LaleGator

pre 2 godine

uvođenje kovid propusnica ima smisla samo u jednom slučaju

a to je kada vakcina sprečava širenje virusa!!

Nažalost vakcina ne sprečava širenje virusa i onda dolazimo u paradoksalnu situaciju da čovok koji je vskcinisan a zaražen onda sme slobodno da se kreće po TC i kaficima i da širi tako zarazu.

Rešenje je da se naprave jeftini testovi koji precizno i brzo pokazuju da li je neko zaraže ilo ne
i na osnovu toga da se daju dozvole

veljadin hood

pre 2 godine

Cekajte, sve sve, ali pobeda su Slovenci…kakve lobanje, kovid propusnica za ljude koji rade od kuce hahahahahahahahahaha jaaaaooo majko mila sta je ovo…sta ce biti za par godina ljudi moji??? Ovo je pocetak kraja civilizacije kakvu znamo sto posto…nesto mi sve vise lici na film Hunger Games.

Neo@

pre 2 godine

Teorija zavere zar ne vakseri, a...????
More ima da vas bockaju 2 puta godišnje, a ko pretekne od vas neka peva!
Samo nisam siguran da li će vam biti do pesme, jer će vas naterati da se klanjate njihovom mesiji!
Ili je i to teorija zavere po vama naravno?!
Sve je teorija, ma nema šanse da bude to žig, ma kakvi bre, samo je vakcina!
Namucicemo se mi malo više, mi antivakseri, kako nas nazivate, a daleko smo od toga, jer smo svi kao deca primili vakcine, naša deca takodje, ali pošto znamo da nanjusimo prevaru, onda smo antivakseri kako velite... Pa ok, neka bude tako!

MARKEĐANI

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Upali mozak... Nećeš ni ti ni onaj koga si zarazio završiti u batajnjci, nećeš koštati državu lečenja, bolovanja, oporavka... Samo neke sitnice sam nabrojao...

Jovan

pre 2 godine

Ваљало би ставити под контролу недоказане који иду около заразни и без маске вам се искашљавају за врат, мука ми је више од тога.
(Дестро, 28. septembar 2021 14:01)

U podrum i ne pustaj nikoga.

zoki

pre 2 godine

@Hvala!, 28. septembar 2021 14:34

Svrha vakcinisanja:
1. ajo se i zarazis, mnogo manja je verovatnoca da ces trebati bolnicko lecenje ili da ces umreti. Sa tim drzava izbegava Italijanski scenario, gde su ljudi umirali i od korone i od svega drugog jer nije bilo mesta u bolnicama.
2. ako virus ne moze da se siri i mutira, zato sto je 60-70-80 posto ljudi zasticeno, onda ce polako ali sigurno nestati. I to je jedini nacin da nestane.
3. kad vec nesto ne razumes uzmi i procitaj nesto, mnogo puta je sve ovo objasnjeno. Umosto da vi nevakcinisani trubite na sva zvona da je kovid samo prehlada, vakcine su prevara, kovid je izmisljen itd itd

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "22332

Baš se vidi da smo napredni ... Danska, ŠveSka, Norveška, Nizozemska....ih ukidaju, a naš krizni štab (valjda se tako zove jer samo izaziva krize u društvu) razmišlja da ih tek uvede....
napreDNO!!!
(irelandcalling, 28. septembar 2021 13:58)"

Ne izmišljaj!

Da bi se nešto ukinulo prvo mora da postoji. Covid propusnice se u Švedskoj ne ukidaju jer ih nije ni bilo. Sada se ozbiljno razmatra uvođenje i najverovatnije će u dogledno vreme biti i uvedene.

U Danskoj su ukinute restrikcije jer je visok procenat stanovništva vakcinisan. Taj procenat je visoko skočio upravo kad su propusnice uvedene.
I ne, u Danskoj ne planiraju da ukidaju Covid propusnice.

U čemu je poenta izmišljanja kad se danas sve lako proveri?

kokainčeheroinče oo kako gi volim parite

pre 2 godine

Zamisli , devojka sedi mladiću u krilu i ljubi ga--ne drži odstojanje!!
Kako vas nije sramota,vas "novinare" da "prenesete" to što je taj lik izgovorio!!??
ako je uopšte izgovorio!
Koje bre kovid propusnice,za šta? Onaj ko ke vakcinisan isto zako može da zarazi nekoga iii? Njemu ne treba propusnica da zarazi? Ja sam vakcinisan. I revakcinisan! I šta sad--moj sin nije pa nećemo moći nas dvojjica da uđemo u isti restoran ? Niste normalni...ko god!!!
ne znam više ni kome da kažem

Jovan

pre 2 godine

Za sve koji stalno postavljaju pitanje koja je svrha kovid propusnica ako i vakcinisani mogu da se razbole i prenesu bolest - u jednoj rečenici - vakcinisani koji se zaraze u proseku imaju oko 10 puta manji virus load (ako ga uopšte imaju) od nevakcinisanih. To prevedeno na srpski znači da su i desetak puta manje zarazni.

Sada možete da nastavite da se čudite.
(Laki, 28. septembar 2021 17:14)

Istrazivanja u Izraelu tvrde suprotno. Da vakcinisani u nosu imaku 270 puta vecu kolicinu virusa i da su opasniji po okolinu. (Vakcinisani sa 2 Fajzera).

GPPP

pre 2 godine

Samo pogledajte ovu sliku s telefonom i jasno vam je kud ovaj svijet ide. Trenutno mi se drug zestoko bori s koronom vec deseti dan a uredno i vakcinisan i revakcinisan

Ludilo a ne samo cirkus

pre 2 godine

Порно глумци се већ годинама редовно тестирају на полно преносиве болести пре снимања. Нисам чуо да се било ко од њих бунио што мора да разоткрије своје здравствено стање или на дискриминацију што ако је позитиван на тесту, више не може да се бавим тим послом.
(Рон Џереми, 28. septembar 2021 14:38)

Ono kada je vrhunac obrazovanja gledanje porno filmova, pa bi da celu naciju svede na pornicare. Vakcinisite se da biste snimali porno filmove!

Saša

pre 2 godine

U mom odeljenju na poslu je 7 ljudi, njih 6 imaju propusnice. Pogodite ko je juče dobio suv kašalj i počeo da se znoji? Jedan od ovih 6. Drugi od njih 6 kašlje takođe. Pametnom dosta

Milica Šarčević

pre 2 godine

Ne razumem zašto država ne uvede obaveznu vakcinaciju i preuzme odgovornost za nus pojave,ako je to rešenje,a ne da svaki pojedinac na svoju odgovornost prima vakcinu. Takođe ne razumem kako vakcinisani,bez obzira što može da se zarazi i dalje prenosi bolest,može da boravi bilo gde dok nevakcinisani ne može. Epidemiološki vakcinisani i nevakcinisani imaju isti značaj.Kovid propusnice imaju smisla samo ako će se izdavati PCR testiranim, a ne vakcinisanim koji mogu biti zaraženi.

zeleni

pre 2 godine

"Neće se stvarati gužve po restoranima. Kao držite rastojanje, a u restoranu, devojka sedi muškarcu u krilu i ljube se. Da li je to držanje rastojanja?”, rekao je jedan građanin Beograda.
Sram ih bilo. Ljube se u restoranu, sta tek rade kod kuce?

Profa

pre 2 godine

Medicinski fakultet preuzima na sebe odgovornost za propusnice. Kad budu počele da pljušte tužbe za diskriminaciju svim potpisnicima te odluke,pašće sve u vodu.

Bambuls

pre 2 godine

znači onaj koji se vakcinisao a koji može biti prenosnik zaraze njemu je sve dopušteno a nevakcinisani koji nemaju simptome i nisu prenosioci zaraze njima će biti sve uskraćeno.
Da li ima iti jedna odluka kriznog štaba koja nije u suprotnosti sa logikom.

Luka

pre 2 godine

Jedino ako kontrolu vrsi vojska i policija i to po 10.15 njih inače sve ostalo nema autoritet. Gde ce bre komunalna policija da kontrolise ili neki sanitarac,uzmite se u pamet ljudi..Ima svasta da bude.

nevazno

pre 2 godine

“Ne vidim zašto bismo mi koji smo vakcinisani bili sputani, kada smo sve odradili šta treba – primili dve doze, tri doze, pridržavali se mera… Znači, onaj koji neće da primi vakcinu neka sedi kod kuće.”

- Vakcinisani takodje mogu siriti zarazu, vazna cinjenica koju svi skrecu sa uma. Ljudi su generalno neinformisani i misle da su “imuni” na virus ukoliko su primili vakcinu. Vakcinisanjem imate laksu klinicku sliku, ali podjednako ugrozavate ostale kao i nevakcinisani.
Postoje i ljudi koji NE SMEJU da prime vakcinu zbog zdravstvenog stanja u kom se nalaze..

Riki

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

6. Da li je u zemljama sa visokom stopom vakcinisanosti sve manji broj zarazenih? DA

Danci i Holandjani su ukinuli sve mere. U Srbiji korona i dalje divlja. Tema za razmisljanje.

Jr

pre 2 godine

Komunistički teror. Ako to slobodni ljudi dozvole - završava se glađu i genocidom...
Odličan predlog. "Ako počnu da vam traže potvrde o vakcinaciji da uđete u restoran:
1. Napravite rezervaciju za udarno vreme (6,7,8 sati)
2. Baš pre rezervisanog vremena pozovite da otkažete navodeći "izvinite jedan od nas nije vakcinisan ili ne može da nađe ausvajs" :)

Bleja

pre 2 godine

Mnogo je komplikovano to sa kovid sertifikatima. Zašto ne bismo jednostavno žutu traku oko ruke. Ipak je to efikasnija kontrola...pa ko preživi...

Mladen

pre 2 godine

Preminula u selu naša komšinica baka od 88. godina, kažu od vakcine, vakcinisala se u junu Kineskom vakcinom a početkom februara je prebolila koronu. Ona je dokaz za 500. ljudi da se ne treba vakcinisati, među kojima su i njena deca koja su je i zarazila tim virusom jer su svi bili bolesni. Ja ću početkom sledeće godine verovatno tražiti treću dozu, zavisi od preporuka lekara, ali ću gledati opet Kinesku ili Rusku ako ih do tada prizna EU, ako ne onda Moderna, jer kažu stručnjaci da ima odlične dugoročne rezultate. Ljudi čitajte šta kažu lekari iz bolnica dok nas, u Americi, Nemačkoj, pravi stručnjaci, a ne domaći kvazi stručnjaci sa Pinka i Hepija koji pričaju kako vetar duva.

mile

pre 2 godine

@(kokainčeheroinče oo kako gi volim parite, 28. septembar 2021 14:23)

Mislim da tvoj nick dovoljno govori o tebi i nacinu razmisljanja, brigu o drugim ljudima i kolektivnoj odgovornosti.

Smilja

pre 2 godine

Od samog pocetka vakcinacije receno je doslovce ovako "svi koji su vakcinisani moraju da se i dalje pridrzavaju
mera a to je drzanje distance ,nosenje maski,i higijena. Postavljam pitanje kome je to tako tesko da ove tri stvari uvazava sve dok traje pandemija te mere su i dalje na snazi ,ali sta mi radimo ,ne drzimo distancu,bacili smo maske uopste ihvise niko ne nosi i pojedinci koji nose imaju neprijatnost od nevaspitanih koji se rugaju o higijeni da ne govorim samo jedna cinjenica koliko ima kucica u gradu mi nemamo kulturu da pokupimo izmet ,sve smrdi a kamoli da se prdzavamo mera koje su lepo uvedene i dale su velike rezultate u prosloj godini.

Sone

pre 2 godine

I sta ce se desiti sledece godine ?
Antitela nestala vakcina nema vise dejstvo i dodjes na nivo kao da se nisi vakcinisao. Da su farmaceutske kuce mogle ili ti htele da naprave nesto efikasno protiv gripa njega ne bi ni bilo vise.Virus gripa postoji od davnina i stalno mutira. Neki put je tezi oblik a vecinom blazi. Za nepunih 10 meseci vakcinisani su primili 3 doze i opet za par meseci nece imati antitela. U cemu je onda poenta propusnica .Licno sam prelezao covid u decembru bez ikakvih komplikacija. Po meni je bolja zastita vakcina PNEUMO 23 jer stiti pluca od upale na 10 god.

zoomer

pre 2 godine

Prati radnju fabule: VISE NIJE PITANJE 'DA LI' CE BITI UVEDENE,VEC 'KAKO IH KORISTITI' !!! Jos jednom su mediji uspeli da kreiraju 'javno mnjenje' u Srbiji ! Meni ovo lici na manipulaciju i prisilu sa dozom fasizma.

logika i nedostatak iste

pre 2 godine

Ne dozvolimo podele na vakcinisane ili nevakcinisane ako dozvolimo neće nas više biti! Ubiće nas podele. Ovo nema veze sa pandemijom nažalost.
(Rain man, 28. septembar 2021 14:31)

Vakcinisan sam, moja supruga nije. Apsolutno postujem njen stav jer i sam imam mnogo dilema i vidim mnogo nelogicnosti.
U Amsterdamu u subotu stupile nove mere - covid propusnice potrebne da udjete u kafic, restoran, muzej, koncert. Ali nisu potrebne za prodavnice. Sada cu da vam da sliku apsurda i ludila koje se desava i u tako naprednoj (i uglavnom razumnoj) zemlji kao sto je HOlandija:
1) dakle supruga i ja sedimo u jednoj basti (inace, sedenje u bastama je dozvoljeno i nevakcinisanim) pored zgrade u kojoj se desava neka izlozba . DESETAK ljudi pokusava da udje na tu izlozbu i oni svakom od njih kontrolisu kovid sertifikat
2) sat kasnije setajuci stizemo u njihovu trznu ulicu i ulazimo u UNIQLO prodavnicu. Unutra kao da se deli besplatno. Obzirom da su tog dana ukinute i maske, i ogranicenja broja posetilaca, unutra, na tri sprata, bar 300 ljudi. Mi se popeli na musko odeljenje, treci sprat, pri cemu smo odmah u prizemlju stavili N95 maske kada smo videli koja je guzva. Jedini smo imali maske. Posle 5 minuta na trecem spratu, ostavim rolku koju sam bio izabrao i kazem supruzi da idemo napolje.
Koja je to logika, na jednom mestu provera deset ljudi, na drugom stotine bez provere? Znaci, sustina je da se UVEDU MERE, a ne da se resi problem!

delija

pre 2 godine

Restorani, kafici to neće ni traziti iako se uvede bas će neka inspekcija posle 10-15 dana od uvodjenja propusnica da ulazi u kafiće, isto će biti kao i za maske i distancu, to ovde će biti samo na papiru.

saletoxic

pre 2 godine

cemu kada ne sprecava nista niti icemu sluzi, sasvim je jasno da svi prenose i svi mogu biti bolesni, samo nervirate ljude. ah da, usput nije garancija nicega, kao i sve ostalo.

budimo oprezni

pre 2 godine

@Lemi @Hvala!

Sve je ovo priprema za nesto ozbiljnije, u pravu ste, sada nema nikakvog smisla.

Jedina (kako-tako) ispravna propusnica je negativan test neovisno o statusu vakcinacije.

Mislim da je cilj navici narod na propusnice i stvoriti takvu atmosferu u drustvu da moras da radis sta ti se kaze. Ako ne uradis, ne upise ti se u propusnicu, pa ti vidi sta ces.

Komša

pre 2 godine

Svako uvodjenje propusnica,pored svih izrečenih zamerki komentatora je besmisleno ukoliko se one ne odnose na mesto gde je zapravo najveca frekvencija ljudi - gradski i medjugradski prevoz.

Potpuno je nebitno koji deo svakodnevnice i kretanja/ okupljanja ljudi pokrijete propusnicama ako se od tačke A za koju propusnice ne vaze do tačke B za koju važe vakcinisan ,nevakcinisan i onaj koji je prelezao voze gadakim prevozom zajedno (pri čemu svako od njih moze da bude 6aražen/prenosnik).

Vise mi to deluje kao neko umirivanje savesti - eto,pokusavamo.

Mozda bi oni brzi testovi vise pomogli,mozda bi ih ljudi i prihvatili (to prihvatanje propusnica je tek prica za sebe) pa bi imalo nekog rezultata.

analiticar

pre 2 godine

(veljadin hood, 28. septembar 2021 14:03)

Uporedi broj novozaraženih u Sloveniji i kod nas... biće da propusnice rade posao

NikolaKG80

pre 2 godine

@Glup, pa ne razume!, prvo hvala na objektivnom komentaru. Mislim da je ovde na delu taktika "Zavadi pa vladaj". Ko zna šta se valja iza brda dok se ljudi ovde raspravljaju? Mislim da je korona samo probni balon za ono što sledi, neko totalitarno društvo. Sad država vidi ko je neposlušan građanin, može lepo da se fokusira na takve, možda će imati problema prilikom podizanja kredita, prijema deteta u obdanište, traženja novog posla, možda će imati češće inspekcijske kontrole... Ove poslušne će već lako obraditi i koristiti ih za gušenje neposlušnih. Biće zanimljivo

Nenad

pre 2 godine

Lepo u GSP po jedan redar na vratima, pregleda karte i propusnice i korist će biti višestruka:
1) Svi će se voziti s kartom
2) Prepoloviće se gužve
3) Smanjiće se zaražavanje.
Ali to je utopija, izbori će sledeće godine.

Arsenije

pre 2 godine

Kako kovid propusnica utiče na one koji imaju koronu? Supruga, sin i ja vakcinisani, dakle zaslužili smo propusnicu. Ja sam od juče zvanično pozitivan (sa slabim simptomima, što sam dokazao čekajući 5 sati u domu zdravlja). Supruzi i sinu rekli da ostanu u karantinu. Da li bi morali u karantin da imaju propusnicu? Valjda bi sa propusnicom i ja mogao u kafanu. Kad sam odstojao 5h u redu, mogu i da odsedim 3-4 sata u kafani.

KK

pre 2 godine

(Hvala!, 28. septembar 2021 14:34)

Sve si ti lepo napisao i ljudi su ti dali potvrdu kroz ocene. Na žalost kao ekonomista vidim da se svet svesno gura u ogromnu krizu. Počelo je nestašicom čipova i drastičnim poskupljenjem kontejnerskog transporta (gde je uzgred budi rečeno monopol daleko veći nego u auto industriji). Što je izazvalo poskupljenje 90% robe u svetu, nešto primetno kao građevinski materijal a nešto manje sve zavisi od zapremine. Cena nafte po barelu je na 5 godišnjem maksimumu, gas je prvi put u istoriji preko 1000 dolara. Žurka počinje. Samo se čeka još poskupljenje struje u svetu. Šta će uraditi narod u svetu? Trošiće isto ali će dobiti manje. Ili će i trošiti manje. Onda će poslodavci otpustiti višak radnika jer će imati manje posla. Manji će propasti. To se zove silazns spirala. Tu su još i trvenje na relaciji USA-Kina ko je broj 1. Rezultat? Svetska ekonomska kriza. E sad da li će doći do Majke svih kriza videćemo? Džabe si ti u pravu propusnice će u bogatom svetu sprečiti 20-30% ljudi da idu u restorane, bioskope, pozorišta, svaka sportska okupljanja, letenje avionom, boravak u hotelu sve same duboko pogođene delatnosti. Rezultat? Kriza. I mnogi poznati su digli glas pa čak i neki medicinski priznati stručnjaci. Šta vredi oni imaju medije i političare da izvrše njihove naloge. Ko su oni i zašto to rade ne znam. Mi smo samo publika i to ne u pozorištu nego u bioskopu. Džabe zviždiš ne čuju te.

Муја

pre 2 godine

Evo da ti objasnim, državu baš zabole što vakcinisani prenosi jer prenosi vakcinisanima koji ne idu u bolnicu, ne umiru i nisu im na grbači za plaćanje lečenja.. Jel ti sad jasnije ili treba da ti se crta?
(Jovan, 28. septembar 2021 15:48)

За првих 7 дана у септембру, сахранисмо двоје вакцинисаних колега. Пошто вакцинисани не умиру, да их можда нисмо сахранили живе?

markus1975

pre 2 godine

Vakcinisan sam, ali nisam za te propusnice, zapravo nisam ni za kakve mere. Tačno je da imamo više bolesnih, ali procenat onih koji idu u bolnice je daleko manji nego prošle godine, pa neka ide ovako dok virus ne protutnju kroz sve nas - eto i mene je skoro "napao" ali bezuspešno.
Žao mi je lekara, sestara posebno, ali ipak znali su i oni dobro pre upisa u te škole i fakultete kakav smo mi "antiprotivan" narod i šta će sve da ih čeka u praksi.

ko ce da leti, ko ce da zimi

pre 2 godine

@ ma uvodi bre. naravno. sta se ceka. naterajte neobrazovane da se vakcinisu.
(basketas, 28. septembar 2021 20:42)

Da li smatras i mnogobrojne lekare koji nece da se vakcinisu vakcinom koja ocigledno ne stiti onako kako je najavljeno (ljudi prime i po 3 doze pa se zaraze)-tj. zasto da primim vakcinu koja me ne stiti a uz to rizikujem da budem zrtva neke od nezeljenih posledica. A sto se tice uvodjenja propusnica, to tek nema smisla. Na kraju-neka stisnu petlju i neka uvedu, to ce u dobroj meri da utice na orijentaciju glasaca na izborima.