- Komentari -
  1. [link]
    (Tacka, 25. jul 2021 09:45)

    # Link komentara

  2. "Puštena srpska nacionalna himna na pogrebu "tamo daleko " .....daleko kraj mora. Pa kad ste vi imali more ...koja himna,koji mit.
    (ijaanalitičar, 24. jul 2021 10:11)"

    А који си ти тантуз! "Тамо далеко ОД мора"
    (Ema, 25. jul 2021 01:32)

    # Link komentara

  3. Samo jedno pitanje za svu braću Hrvate čija je logika "Rodio se u Hrvatskoj, znači da je naš", zašto su svi ostali Srbi rodjeni u Hrvatskoj morali da beže iz iste 90ih, zašto te ljude niste voleli kao što sad volite Teslu?
    (Degutantno, 23. jul 2021 22:59)

    Brate, moze i za tebe jedno pitanje; A kada je to Nikola Tesla iz Smiljana etnicki ocistio susjede Hrvate, napao i pucao na svoju domovinu Hrvatsku, raketirao okolne gradove i masakrirao civile, pokusao stvoriti SAO Smiljan i pripojiti ga Srbiji...pardon: " Jugoslaviji"?
    (Relevantno, 25. jul 2021 00:47)

    # Link komentara

  4. Kako ide ona formula 1/3 Srba pobiti 1/3 proterati i 1/3 pokatoliciti.
    (Djura, 24. jul 2021 23:59)

    # Link komentara

  5. Samo kad vi niste sovinisti!
    (Djura, 24. jul 2021 23:52)

    # Link komentara

  6. Mile Budak! njega da stavite na kovanicu on se uklapa.
    (Djura, 24. jul 2021 23:34)

    # Link komentara

  7. Samo kad vi niste sovinisti!
    (Djura, 24. jul 2021 23:32)

    # Link komentara

  8. Kako zamišljaš Nijemca Georga Weiferta koji je rođen u Austrougarskoj, a nalazi se na srpskoj novčanici?
    Hvala kaj ste mi objavili komentar, lijep pozdrav iz ZG
    (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    Djordje Vajfert je za tvoju informaciju rodjen u Pancevu. Skolovanu Nemackoj i ceo zivot proveo u Srbiji. Da ti napomenem da je bio guverner Narodne Banke Srbije i to dva puta pa je zbog toga i na novcanicama? Neces ti razumeti to, isto kao sto ne razumes zasto Tesla nema blage veze sa Hrvatima i Hrvatskom.
    (Bre!, 24. jul 2021 11:28)

    Ne možeš to njima objasniti. Oni baštine nacionalni koncept jednonacionalne, etnički čiste države u kojoj ima mesta samo za Hrvate. Koncept multietničke države su okončali odavno u Jasenovcu. Tesla im služi kao ikebana samo zato što je priznat u svetu, pa su nekako morali svariti njegovu etničku pripadnost.
    (Rasni zakoni, temelj današnje Hrvatske, 24. jul 2021 23:26)

    # Link komentara

  9. Kako zamišljaš Nijemca Georga Weiferta koji je rođen u Austrougarskoj, a nalazi se na srpskoj novčanici?
    Hvala kaj ste mi objavili komentar, lijep pozdrav iz ZG
    (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    Pročitaj Vajfertovu biografiju i ne lupaj gluposti. Barem su podaci na internetu dostupni. Ne radi se o njegovom poreklu, već o zaslugama za srpski narod koji je doživljavao kao svoj. Na kraju je i promenio ime u Đorđe. Zašto slavite Poljaka Lisinskog, Grka Demetra, Nemca Gaja, Čeha Šenou...?
    (Informiši se, 24. jul 2021 23:20)

    # Link komentara

  10. Nije to ni bezazleno ni nevažno kako neki misle. Srbija je matična država srpskog naroda (što nije u konfliktu sa tim da je i građanska država) i ima čak i obvezu da štiti kulturni identitet i integritet srpskog naroda. Pravo nacionalnih manjina proističe iz tih garancija koje matične države imaju i kao pravo i kao obavezu.
    Hrvatsko svojatanje Tesle je vid i praksa etničkog čišćenja, ništa manje od nasilnog (jednostranog) pokatoličenja Srba, ili trečine po programu Mila Budaka. Celokupna ta ujdurma o "hrvatskom Tesli" je nastavak ustaške doktrine koje Hrvati očigledno nisu u stanju da se oslobode. Nije to nikakav "inat" ili "nerviranje Srba" ili "benigna glupost". Isprva je to možda tako izgledalo, pa je reakcija Srbije bila nikakva, pa su i prešli na višu fazu ovog specijalnog rata u brisanju i svojatanju najznačajnijeg elementa srpskog kulturnog identiteta. Tesla je institucija od najvišeg značaja za sve Srbe; i za one koji nisu pravoslavni, pa čak i one koji ne znaju ni srpski jezik. Nikola Tesla, bila njegova veličina mit ili istina, svejedno, jedna je od retkih stvari zajedničkih za sve Srbe. Zato su ustaše i udarile na taj mit. Ništa tu nije ni slučajno ni bezazleno.
    (CATAPA, 24. jul 2021 22:54)

    # Link komentara

  11. Mi cemo da stavimo Beckovića na evro....
    (vu, 24. jul 2021 08:39)

    ...ako vam dozvolimo...
    (zg232, 24. jul 2021 22:52)

    # Link komentara

  12. A znate li koji je najpoznatiji hrvatski znanstvenik bez ijedne kapi Srpske krvi - profesor Baltazar!
    (JJ Zmaj, 24. jul 2021 22:19)

    # Link komentara

  13. Danas pitam kolegu Nemca da li je cuo za Teslu, kaze da jeste, to je auto.
    Eto koliko je vazna nasa rasprava o Tesli.
    (Nebitni smo im, i jedni i drugi, 24. jul 2021 19:53)

    И Палми је пре неког времена свирао Бетовен. Ето колико је битно мишљење два тупсона, једног Немца и једног Србина. А то што се ти клањаш једном је већ нешто друго.
    (mr, 24. jul 2021 22:15)

    # Link komentara

  14. Danas pitam kolegu Nemca da li je cuo za Teslu, kaze da jeste, to je auto.
    Eto koliko je vazna nasa rasprava o Tesli.
    (Nebitni smo im, i jedni i drugi, 24. jul 2021 19:53)

    # Link komentara

  15. Veću glupost skoro nisam pročitao.
    (svašta, 24. jul 2021 19:09)

    # Link komentara

  16. Našeg? Po hiljaditi puta Tesla s nama ima manje veze nego šta ima sa Mađarskom, Austrijom, Amerikom i pogotovo sa Hrvatskom. Koliko god nam to teško bilo da priznamo tako je i nikako drugačije
    (Mitke, 24. jul 2021 15:31)

    # Link komentara

  17. Zamisljam malog Teslu u skoli, pita ga uciteljica, kako se zove drzava gde zivimo, on kaze ponosno Hrvatska!
    Uciteljica ga gleda i pita sta je to? Mali Nikola odgovara, pa za 100 godina, ovde gde mi zivimo sad ce biti drzava koja se zove Hrvatska.
    Kao i uvek, Tesla je bio ispred svog vremena i predvidjao buducnost.
    (123, 24. jul 2021 09:24)

    Zamisli onda Teslu kako ga učiteljica ispituje hrvatski jezik na času hrvatskog koji je Tesla učio. Preslik ocjena sa nazivom predmeta imaš na internetu. I to hrvatski je naveden kao maternji!
    (denis, 24. jul 2021 15:14)

    # Link komentara

  18. Hrvati, sramota je da lik Nikole Tesle stavite na kovanicu. On zaslužuje da bude na onoj novčanici od 100, 200 i 500 €. Na kraju, nije bitno na kojoj je Tesla svetskoj novčanici, jer bio je kosmopolita, onaj koji je prerastao sopstvenim radom i otkrićima balkanski brlog mržnje u predrasuda. A znaju i Hrvati da je Srbin, ali mu na neki način odaju počast. I treba. Mi medjunarodnim aerodromom, oni kovanicom. Šta fali?!
    (Sel Peredajz, 24. jul 2021 14:16)

    # Link komentara

  19. Tako što se Vajfert sam izjašnjavao kao Srbin. Isto kao i Tesla. Isto kao i Andrić.
    (ja, 24. jul 2021 11:30)
    ---…--
    Weifert se izjašnjavao kao Srbin? haha
    Pa čovjek je Nijemac rodom rođen u Austrougarskoj niti prezime mu ne znaš napisati
    Dražen Petrović je Srbin, jel tako? haha
    (Purger, 24. jul 2021 13:45)

    # Link komentara

  20. Tesla ima veze sa Srbijom koliko sa Hrvatskom. Srpsko djete, Austrijski djak, Americki inovator i gradjanin. Amerika najvise ima prava da se njim dici, pa Austrija koja ga je obrazovala i nadahnula i u kojoj je rodjen (Austrijska vojna krajina). Srbija ga moze koristiti na osnovu poveznice “roda” ali to je najslabija poceznica sa njegovim naucnim dostignucima. Republika Srpska ima vise smisla da ga stavi na Konvertibilnu Marku jer je Tesla govorio ijekavicu. A predstavnik Srpske manjine u parlamentu Hrvatske takodje moze traziti da Tesla kao rodjeni Srbin na teritoriji koja danas pripada Hrvatskoj bude na Euru. Sve je to smijesno i apsurdno.
    (Denis, 24. jul 2021 11:04)



    Teslu su obrazovali, školovali i vaspitavali njegovi roditelji Srbi Milutin i Georgina koji su plaćali danak Austriji i bili njihovi robovi kao i sam Tesla, a u Americi su mu spalili laboratoriju i više od polovine patenata, najveće moralno pravo na Teslu imaju Srbi PLUS što je i etnički bio Srbin.
    (Miloš Bgd, 24. jul 2021 13:39)

    # Link komentara

  21. Teško je živeti u kompleksima i to treba razumeti. Ko nema svoju državu, naciju i istoriju kroz celokupnu ljudsku istoriju, izuzev poslednjih nekoliko decenija mora se kititi tuđom. Mi Srbi ne moramo.
    (Slobodan, 24. jul 2021 12:37)

    # Link komentara

  22. Pa pitajte Elona Muska! Zašto ga je stavio na onakav auto? To ne smeta jel???
    (Vinko Filić, 24. jul 2021 11:44)

    Mask je kupio firmu "Tesla Motors".
    (asd, 24. jul 2021 12:34)

    # Link komentara

  23. Smirite se, sve je u redu. Kad udete u Eu i ako budete dobri dozvolit cemo vam da stavite Nikolu na kovanicu. Dotad pametno:))
    (Smiljane nas dragi, 23. jul 2021 22:04) Sve pet, nego vidim vi u EU prosperirate iz godine u godinu, dok se ona polako raspada. A kada vam stranci pokupuju i to malo kamena sto je ostalo, pa ostanete sa kornišonom u ruci, javite nam se. Mozda vas i pustimo da otkupite koji pedalj močvarnog zemljišta ako budete bili dobri. Do tada, glavu dole i tišina.
    (Sava, 24. jul 2021 12:26)

    # Link komentara

  24. Tom logikom, car Konstantin Veliki je Srbin.....
    (av, 23. jul 2021 20:14)
    Srbija u vrijeme cara Konstantina nije ni postojala.
    Vama je u Srbiji izgleda svima istoriju predavao Jovan Deretić.
    (Dunav, 23. jul 2021 21:07) Ti si se izgubio u sopstvenom zapletu kompleksa. Rečenica počinje sa “tom logikom”, a ti odgovaraš sa “Srbija u to vrijeme…”?! Menjaj ljecnika ili kreni da se snabdjevas lekovima van Hrvatske. Jeftiniji su a i djelotvorniji.
    (Sava, 24. jul 2021 12:09)

    # Link komentara

  25. Kako zamišljaš Nijemca Georga Weiferta koji je rođen u Austrougarskoj, a nalazi se na srpskoj novčanici?
    Hvala kaj ste mi objavili komentar, lijep pozdrav iz ZG
    (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    Vajfert je obavljao visoku duznost u nezavisnoj Srbiji a Tesla u HR nije.
    (Guns N Roses, 24. jul 2021 11:55)

    # Link komentara

  26. @ 123
    Ja na osnovu onog komentara zamišljan malog Teslu kako nagovara učiteljicu da upali klimu u učionici jer je puno vruće.
    (miro split, 24. jul 2021 11:51)

    # Link komentara

  27. Da pojasnim sta je Matija hteo da kaze..

    Jednom prilikom dođe inspekcija u USTANOVU zatvorenog tipa, u našem narodu poznatiju kao ludnica, da proveri kako ide lečenje pacijenata i da li im se stanje popravlja. Inspektor pita prvog pacijenta: ,,Kako se zoveš?'' – on kaže: ,,Ja sam Aleksandar Makedonski.'' Pita drugog, ovaj kaže: ,,Ja sam Cezar.'' Pita trećeg: ,,Ja sam Napoleon.'' Pita četvrtoga, ovaj kaže: ,,Ja sam Nikola Tesla.''

    Tu se inspektor začudio, pa kaže – kako to da i ti nisi vojskovođa kao ovi ostali, nego baš naučnik? A ludak kaže – nisam ja naučnik nego aerodrom!
    (nikola tesla, 24. jul 2021 11:50)

    # Link komentara

  28. Pa pitajte Elona Muska! Zašto ga je stavio na onakav auto? To ne smeta jel???
    (Vinko Filić, 24. jul 2021 11:44)

    # Link komentara

  29. @ (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    Tako što se Vajfert sam izjašnjavao kao Srbin. Isto kao i Tesla. Isto kao i Andrić.
    (ja, 24. jul 2021 11:30)

    # Link komentara

  30. Zamisljam malog Teslu u skoli, pita ga uciteljica, kako se zove drzava gde zivimo, on kaze ponosno Hrvatska!
    Uciteljica ga gleda i pita sta je to? Mali Nikola odgovara, pa za 100 godina, ovde gde mi zivimo sad ce biti drzava koja se zove Hrvatska.
    Kao i uvek, Tesla je bio ispred svog vremena i predvidjao buducnost.
    ---…--
    Kako zamišljaš Nijemca Georga Weiferta koji je rođen u Austrougarskoj, a nalazi se na srpskoj novčanici?
    Hvala kaj ste mi objavili komentar, lijep pozdrav iz ZG
    (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    Djordje Vajfert je za tvoju informaciju rodjen u Pancevu. Skolovanu Nemackoj i ceo zivot proveo u Srbiji. Da ti napomenem da je bio guverner Narodne Banke Srbije i to dva puta pa je zbog toga i na novcanicama? Neces ti razumeti to, isto kao sto ne razumes zasto Tesla nema blage veze sa Hrvatima i Hrvatskom.
    (Bre!, 24. jul 2021 11:28)

    # Link komentara

  31. Teslin spomenik je srusen samo zato da bi se izgradio stariji i lepsi.Sta tu nije jasno?
    (Cedo mir, 24. jul 2021 11:20)

    # Link komentara

  32. Tesla ima veze sa Srbijom koliko sa Hrvatskom. Srpsko djete, Austrijski djak, Americki inovator i gradjanin. Amerika najvise ima prava da se njim dici, pa Austrija koja ga je obrazovala i nadahnula i u kojoj je rodjen (Austrijska vojna krajina). Srbija ga moze koristiti na osnovu poveznice “roda” ali to je najslabija poceznica sa njegovim naucnim dostignucima. Republika Srpska ima vise smisla da ga stavi na Konvertibilnu Marku jer je Tesla govorio ijekavicu. A predstavnik Srpske manjine u parlamentu Hrvatske takodje moze traziti da Tesla kao rodjeni Srbin na teritoriji koja danas pripada Hrvatskoj bude na Euru. Sve je to smijesno i apsurdno.
    (Denis, 24. jul 2021 11:04)

    # Link komentara

  33. Zamisljam malog Teslu u skoli, pita ga uciteljica, kako se zove drzava gde zivimo, on kaze ponosno Hrvatska!
    Uciteljica ga gleda i pita sta je to? Mali Nikola odgovara, pa za 100 godina, ovde gde mi zivimo sad ce biti drzava koja se zove Hrvatska.
    Kao i uvek, Tesla je bio ispred svog vremena i predvidjao buducnost.
    ---…--
    Kako zamišljaš Nijemca Georga Weiferta koji je rođen u Austrougarskoj, a nalazi se na srpskoj novčanici?
    Hvala kaj ste mi objavili komentar, lijep pozdrav iz ZG
    (Purger, 24. jul 2021 11:00)

    # Link komentara

  34. Haha, kako ste se digli na zadnje noge. Imate pravo, vi ćete određivati koga ćemo stavljati na novčanice. Pogotovo je to sporno sa osobom koja je jedan dan provela kod vas. Ali imam recept: uzmete soli i stavite nam ju na rep.
    (Kao i svaki put, 24. jul 2021 09:28)

    Takvi koji su smatrali Srbe za četvoronožne životinje, kao što i ti insuiniraš su bili koljači srpske dece i Teslinih rodjaka u Drugom svetskom ratu.
    (Zlo seme, 24. jul 2021 10:59)

    # Link komentara

  35. Tom logikom, car Konstantin Veliki je Srbin.....
    (av, 23. jul 2021 20:14)
    Srbija u vrijeme cara Konstantina nije ni postojala.
    Vama je u Srbiji izgleda svima istoriju predavao Jovan Deretić.
    (Dunav, 23. jul 2021 21:07)

    Логика ти није јача страна, па да преведем за оне са споријим паљењем, ни Хрватска није постојала у Теслино време.
    (Ау, 24. jul 2021 10:52)

    # Link komentara

  36. stotinjak pripadnika porodice tesla zavrsilo je logoru jasenovac. imali su nesrecu da nista nisu izmislili. nisu ni stigli da se eto "podice svojom hrvatskom domovinom". prosto bili su samo srbi. mjesta za njih na kovanici nema. kao sto nema ni u krajini. svi su listom protjerani. sramota i stid, sta to bjese..
    (degol, 24. jul 2021 10:39)

    # Link komentara

  37. Psi laju, karavane prolaze. Hrvati, ako zele, staviti ce Teslu i to je gotova stvar. Sta to Srbija ima s evrozonom i eu ? Jedno veliko nista i nista ju se niti ne pita. Ono sto je interesantno je to da drzavni vrh nije imao u planu Teslu na kovanicama vec su ga gradjani "izglasali". Mozda cak i sami Srbi u hr. A sada manje mrznje i gledati prema buducnosti. Od proslosti i u proslosti se ne zivi.
    (zzz, 24. jul 2021 10:34)

    # Link komentara

  38. Ako cemo da gledamo u kojoj je zemlji rodjen onda bi Nikola Tesla bio austro-ugar a ne hrvat, takodje bi Konstatin veliki trebao biti Srbin a ne rimljanin jer je rodjen u danasnjem Nisu a hrvati bi trebalo da stave nekog antu na novcanicu mozda pavelica ili artukovica
    (yes how no, 24. jul 2021 10:31)

    # Link komentara

  39. Ustaše mu pobili celu porodicu, sada žele da ga stave na kovanicu. Fakat da su hrvati dno.
    (bobo mk, 24. jul 2021 10:29)

    # Link komentara

  40. Stavljaju onog Teslu kome su ustase poklale celu familiju
    (Slobec, 24. jul 2021 10:25)

    # Link komentara

  41. Djura, bio je rat i vi iz Srbije ste došli u Hrvatsku paliti ubijati i raseljavati nije dobro niti jedno niti drugo ali nemojte tendenciozno pisati.Bio je rat čovječe a budala ima svud.Ti Hrvati koji hoće Teslu nisu ga sigurno klali i dosta više, nema šanse da išta učinite,njegov lik biti će na hrvatskom euru pjenili se vi ili ne.Ne postoje nikakve šanse da to spriječite zato je bolje da prihvatite činjenicu.
    (omniameamecumporto, 24. jul 2021 10:22)

    # Link komentara

  42. (Kao i svaki put, 24. jul 2021 09:28

    pa nam rece gradjanin zemlje ciji su familiju isti ti poubijali...tad nije bio hrvat a sad jeste...dogovorite se s mozgom
    (neko iz mase, 24. jul 2021 10:22)

    # Link komentara

  43. Izlisna je svaka diskusija sa njima po ovom pitanju. Neko ko nema obraza tesko da moze prihvatiti nesto sto mu ne ide u prilog: ta toliko spominjana drzava je preko 90 clanova Tesline porodice nasilno poslala na onaj svet, rodnu kucu su mu spalili, minirali spomenik, preimenovali mnoge skole koje su nosile njegovo ime. To sto nabrojano nisu uradili mnogo ranije (za vreme Teslinog zivota) govori samo da nisu imali vlast (citaj: nisu postojali kao drzava). Cim su se dokopali vlasti pokazali su kakvi su im bili ciljevi. I sada bi njegov lik da stave kao svoj simbol. Neka im je na cast ... mozda podloga bude crvena.
    (vidoje, 24. jul 2021 10:20)

    # Link komentara

  44. Na 60 centi neka stave Kecmana.
    (Dr.Haus, 24. jul 2021 10:20)

    # Link komentara

  45. Puštena srpska nacionalna himna na pogrebu "tamo daleko " .....daleko kraj mora. Pa kad ste vi imali more ...koja himna,koji mit.
    (ijaanalitičar, 24. jul 2021 10:11)

    # Link komentara

  46. Jel se narodnost odredjuje po tome koliko si sati ili dana proveo u kojoj zemlji?
    Tesla je bio Srbin od oca i majke Srba, govorio srpski jezik, isao u srpsku crkvu. Hrvatskoj pripada geografski mada je i to diskutabilno buduci da je sticajem okolnosti 150 godina nakon rodjenja Tesle nastala Hrvatska na toj teritoriji i do danas se odrzala. Za 100 godina mozda bude neka deseta drzava tu pa ce reci da je Tesla bio njihov. Srbima pripada kao narodu. Da ne pricamo da je malo suludo odabrati za novac bas lik koji pripada nac manjini koja je najvise propatila pod hrvatskim vlastima i kojoj se i dan danas razbijaju dvojezicne table i grebu auta. Kao da Srbija stavi nekog Albanca na novac jer je rodjen ovde i ziveo ovde, a iza srpski grb.
    (biba, 24. jul 2021 10:02)

    # Link komentara

  47. Ovo je dostojno jednog srpskog akademika.
    (gargleblaster, 24. jul 2021 09:58)

    # Link komentara

  48. Haha, kako ste se digli na zadnje noge. Imate pravo, vi ćete određivati koga ćemo stavljati na novčanice. Pogotovo je to sporno sa osobom koja je jedan dan provela kod vas. Ali imam recept: uzmete soli i stavite nam ju na rep.
    (Kao i svaki put, 24. jul 2021 09:28)

    # Link komentara

  49. Pa Tesla je rođen u Hrvatskoj, školovao se u Hrvatskoj, djetinjstvo i prve ideje je dobio u Hrvatskoj. Kakve on ima veze sa zemljom Srbijom? U Srbiji ga je bilo tek koji dan. U redu, izjavio je da se ponosi srpskim rodom ali to je sve. Uzeo je američko državljanstvo. On je fino rekao da se ponosi svojom Hrvatskom domovinom. Neka pati koga smeta.
    (Tarabac, 23. jul 2021 19:48)

    Zamisljam malog Teslu u skoli, pita ga uciteljica, kako se zove drzava gde zivimo, on kaze ponosno Hrvatska!
    Uciteljica ga gleda i pita sta je to? Mali Nikola odgovara, pa za 100 godina, ovde gde mi zivimo sad ce biti drzava koja se zove Hrvatska.
    Kao i uvek, Tesla je bio ispred svog vremena i predvidjao buducnost.
    (123, 24. jul 2021 09:24)

    # Link komentara

  50. Jako bitno ko je stavio Teslu na kovanicu ili novčanicu... Tesla je zadužio ceo svet i može da ga stavlja na svoj novac i Burkina Faso ako hoće...
    (Dexx, 24. jul 2021 09:11)

    # Link komentara

  51. hteli su pobiti sve Srbe i sada kazu da nema veze za Srbijom????
    (Miki, 24. jul 2021 09:05)

    # Link komentara

  52. Dovoljan je samo argument da je napravio drugu hirdoelektranu u svijetu u Hrvatskoj,nakon Niagare na Krki. Dakle, ne u Srbiji ili Beču. Rođen u Hrv, školovan u Hrv, i uvijek se rado vraćao u svoj dom u Hrvatsku. U Srbiji je proveo sve skupa 20h svog života. Ajde poz.
    (Ante Tesla Horvat, 24. jul 2021 08:57)

    # Link komentara

  53. Predlažem da stave bana Jelačića, a mogu i Josipa Broza.E, sad oko Broza bi problem mogli napraviti i Slovenci, Austrijanci, pa čak i Rusi, a mozda i ostali
    narodi i narodnosti bivše nam države, jer je bio i njihov sin.
    (Alex, 24. jul 2021 08:54)

    # Link komentara

  54. Za to vreme Mask trlja ruke jer najviše od spominjanje Tesle ima on.
    (Srki, 24. jul 2021 08:49)

    # Link komentara

  55. Tesla je svetski naucnik jer je promenio ceo svet na neki nacin i kao takav pripada svima, osim hrvatima. Hrvati su mu ubijali rodbinu i potomke. samo oni nemaju pravo na Teslu na celom ovom svetu i gle cuda ko se prvi setio da ga stavi na euro.
    (Sumadin, 24. jul 2021 08:44)

    # Link komentara

  56. @Goran
    "Da li to znaci da je Ban Jelacic Srbin jer je rodjen u Novom Sadu."

    Nije tačno da je rođen u NS.
    Rođen je u Petrovaradinu, a to je (u ono vreme) bila bitna razlika. U Petrovaradinu koji su tada činili današnji Gradić (podgrađe Tvrđave) i nekoliko kasarni, rimokatoličko je stanovništvo bilo u većini.
    (Lala, 24. jul 2021 08:40)

    # Link komentara

  57. Mi cemo da stavimo Beckovića na evro....
    (vu, 24. jul 2021 08:39)

    # Link komentara

  58. Tesla nije bio ni Srbin, ni Hrvat, ni Amerikanac, on je bio Naucnik. Meni se bas svidja da ga svi cene i vole, toliko ga vole da ga svi svojataju. Pa neka ga svi onda stavljaju novcanice, daju imena po njemu,.itd... I ne vidim u cemu je tu problem, zasto se neki bune?
    (robi, 24. jul 2021 08:25)

    # Link komentara

  59. Nikola Tesla je bio građanin sveta. Verovatno bi mu bilo mrsko ovo prebrojavanje krvnih zrnaca.
    (Ivan Lazić, 24. jul 2021 08:22)

    # Link komentara

  60. a zasto je onda tesla sahranjen sa americkom zastavom, izgleda da mu nije odgovaral ni srbija ni hrvatska covek otisao svojim putem i uzeo njihovo drzavljanstvo. odreka ose i jednih i drugih ili se varam. nisam sigurna da li ameri stavljaj uzastavu na kovceg ako nisi njihov
    (a, 24. jul 2021 08:19)

    # Link komentara

  61. hrvati su najhrabriji narod, ne zato što se ničega ne boje nego zato što se ničega ne stide!
    (Agent Smith, 24. jul 2021 08:19)

    # Link komentara

  62. Da se ne zaboravi, na Svetog Iliju 1941. godine neljudi u liku hrvatskih ustaša su poklali sve živo u Teslinom selu Smiljanu. U njihovim kućama uz slavsku trpezu i sveću poklali su sve živo: đeda, babu, majku, oca, dečicu.
    Može li neko da zamisli koliko su se zveri odmetnule iz ljudskog roda i hrišćanstva da dođu ničim izazvani i pokolju nedužan narod na dan njihove Slave.
    I sada neki naslednik te ideologije i praznoglavac hoće da stavi najvećeg Srbina iz tog mučeničkog sela na ustašku kovanicu. Jadno, sramno i licemerno, pa i samog Teslu bi ti isti neljudi zaklali da se kojim slučajem tad zatekao u Smiljanu.
    (Goran, 24. jul 2021 08:15)

    # Link komentara

  63. Čine nam čast stavljaju stpskog naučnika na kovanicu. Je lnssd moramo i mi nekog njihovog na naše?
    (4k4.Dex, 24. jul 2021 07:40)

    # Link komentara

  64. Ovo je samo ruganje dve fasisticke tvorevine NDH 2.0 i Cetrvrtog rajha zvanog EU. Prvo istrebe citav narod, posle prisvajaju njegove najvece mrtve sinove. Ali to i nije za cudjenje.
    Cudno je to sto Srbi vec 20 godina urlaju "Cetvrti rajh nema altermativu".
    (Milan, 24. jul 2021 07:38)

    # Link komentara

  65. Wert

    Ajde dokaži ti ja Tesla tražio da mu na sahrani sviraju "Tamo daleko". A ako je i tražio mislio je na Hrvatsku jer objasni mi pokraj kojeg je to mora država Srbija.
    (Gogs, 24. jul 2021 07:31)

    # Link komentara

  66. Neka stave ovog koljaca Luburica posto imaju i ulice sa njegovim imenom Vjekoslav Luburica.
    (Djura,

    Djuro pa ti bas nemas srece sa svojom glavom. Luburic je srbin, ne zezam se,rodeni srbin,provjeri!
    (Drasko, 24. jul 2021 07:15)

    # Link komentara

  67. On je bio Austrougarski drzavljanin Srpskog porekla, oni tvrde da je i Marko Polo Hrvat, mogli su i njega na kovanicu.
    (Sasa, 24. jul 2021 07:13)

    # Link komentara

  68. Mislim da mnogi Srbi imaju emotivnu reakciju jer misle da ovim potezom Hrvati hoće da kažu da Tesla nije Srbin nego Hrvat. Međutim, osim par suludih teorija i besmislenih komentara, niko ne tvrdi da je Tesla Hrvat, tj. Hrvati prihvataju da je on Srbin. Ali, Hrvatska država smatra da je delom zaslužna (više nego Srpska država) zbog toga što je on postao veliki naučnik/pronalazač.

    Problem na Balkanu nastaje zbog toga što nemamo odvojene predstave nacije i naroda/etničke grupe. Tesla čak i nije dobar primer, ali zamislite nekog jako uspešnog Mađara koji je rođen u Srbiji, njegovi preci su rođeni u Srbiji, ceo život je proveo u Srbiju i postigao svetsku slavu kao građanin Srbije. Da li država Srbija treba da se ponosi svojim doprinosom u uspehu tog čoveka? Pitanje koje se nastavlja na ovo: ako je odgovor ne, da li su onda svi građani isti ili je Srbija za Srbe a ostali su tu da rade, plaćaju porez i ćute?
    (Aca, 24. jul 2021 06:53)

    # Link komentara

  69. Srbija moze da stavi na kovanicu Mate Rimac , onog sto proizvodi elektricne automobile . Pozvati ga da provede 36 sati u Beogradu kao N. Tesla kako bi postao nas. Tako cemo im se revansirati.
    (Zika., 24. jul 2021 06:38)

    # Link komentara

  70. Matija Bećković, čovek koji spaja nespojivo, vanvremensko poimanje stvari i mera dobrog i pravog. Reč ovog sarlatana u Srbiji ima posebnu težinu a naročito kad skrguce zubima. Kažu da je u mladjim danima odgonetnuo i čuveno pitanje je li starije kokoška ili jaje.
    (Dream_BD, 24. jul 2021 05:34)

    # Link komentara

  71. Matija Beckovic kao i uvek sam sebe definise a niko mu to nije trazio. Ajmo se lepo urazimite jednom za svagda. Tesla je bre Amerikanac. 95% svega sto je stvorio stvorio je tamo a bogami i isto toliko je tamo i ziveo i umro. Ali jos preciznije bi bilo da je bio Zemljanin. I ova planeta mu je bila tesna. Od oca Srbina i majke Srpkinje. A ako cemo iskreno niti ga je Srbija necem zasuzila a pogotovu ne Hrvatska kako je Miro Splico lepo pojasnijo. A mala Balkanska plemena sta ce nego se ubise ne bi li bili malo veci i znacajniji. I za kraj ako cemo pravo Pupin je vise zasluzio da ga Srbi svojataju od Tesle za sve sto je ucinio za zivota za Srbiju.
    (EZeljko, 24. jul 2021 05:16)

    # Link komentara

  72. Tesla je pre ođlaska.u Ameriku ziveo na teritoriji danasnje Hrvatske i to se ne moze osporiti. U Ameriku je otisao sa pasosem ?ustrougarske, a u njemu je staj?lo da dolaži iz Hrvatske. Dovoljno da ga Evropa stavi na svoju paru. A to sto je bio Srbin je takodje çinjenica, ali to ne znači da on pripada samo Srbima.
    (milan, 24. jul 2021 04:45)

    # Link komentara

  73. Ja bih da još jednom ponovimo lekciju, da se ne zaboravi a i napomena za ova što "svašta" pišu...


    SINU TISUĆLJETNE KULTURE

    Ti ne znade mreti kraj slomljenog mača,
    Na poljima rodnim, braneći ih časno
    Kitio si cvećem svakog osvajača,
    Pevajuć’ mu himne, bestidno i glasno.
    Slobodu si večno, zakržljala raco,
    Ček’o da donesu tuđi bajoneti,
    Po gorama svojim tuđa stada pas’o,
    Jer dostojno ne znaš za Slobodu mreti.
    Pokaži mi redom Viteze tvog roda,
    Što balčakom s ruku slomiše ti lance,
    Gde je Karađorđe tvojega naroda,
    Pokaži mi tvoje termopilske klance.
    S tuđinskom si kamom puzio po .blatu,
    S krvološtvom zvera, pogane hijene,
    Da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
    I ubio porod u utrobi žene.
    Još bezbrojna groblja zatravio nisi,
    A krvavu kamu u njedrima skrivaš,
    Sa vešala starih novi konop visi,
    U sumraku uma novog gazdu snivaš.
    Branio si zemlju od nejači naše,
    Iz kolevke pio krv nevine dece,
    Pod znamenje srama uz ime ustaše,
    Stavio si Hrista, Slobodu i Svece.
    U bezumlju gledaš ko će nove kame,
    Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
    Čiju li ćeš pušku obesit’ o rame,
    Ko najbolje ume da ti komanduje

    Jovan Dučić

    HVALA DUČIĆU!!!
    (gordon, 24. jul 2021 03:46)

    # Link komentara

  74. Ivan, 23. jul 2021 22:13) Postojala je drzavnost Crne Gore kad se nije znalo ni za Srbiju ni za Hrvatsku . Pa neko danas hoce da sve crnogorsko prepise na sebe . Vidite li kako to izgleda?? A poslije se cudite . Uz svo postovanje svih okolo , nama je dovoljno ono sto je nase . Ne zelimo ni milimetar tudje kulture ni zemlje . A sve kulture okolo su nam bliske , drage . Uzivamo u njima ali nam ne pada na um da bilo ciju prisvajamo .
    (čepurin, 24. jul 2021 03:32)

    # Link komentara

  75. @mi Prvo ne brkaj Nobelovca, književnika (Andrića) par excellance, sa vanserijskim naucnikom (Teslom) koji je, uz dužno poštovanje drugim naučnicima (stranim i domaćim) ljudsko oličenje samog Boga, za ceo svet a ponajviše za nas Srbe. Drži se teme. Za Teslu niko ne navija, jer on nije sportista. Nikola Tesla se doživljava, kroz knjige, njegove naučne radove i dela koja je ostvario da bi čovječanstvo zivelo u blagodetima istih . Drugo, u celom tvom izlaganju, kako to da nisi spomenuo da istom tom Nikoli Tesli kome je Amerika pružila mogućnost rada, usavršavanja i stvaranja, mu je sve to na kraju i naplatila ubistvom i kradjom patenata kojih je bilo na stotine? Pripadati jednom narodu je ponos ne samo za isti taj narod nego i za coveka koji se tom činjenicom otvoreno i ponosio i to u vise zvaničnih navrata. Njemu je to, normalno mnogo značilo koliko i nama, Srbina, koji mu se i dan danas divimo. A to sto je Nikola Tesla ušao u istoriji radom u Americi je sticajem nepredviđenih okolnosti koje su mu se nametnule, jer svojim radom, da je hteo, mogao je da se bavi i u Rusiji, ili u bilo kojoj drugoj zemlji, i isti rezultat bi postigao jer je bio genije! Treće, mi se ponašamo kao i svi drugi narodi, sto je u skladu sa emocijama koje i gajimo prema Nikoli. Prema tome, sve ima logike, samo sto ti, ne razmišljaš istom tom logikom, već umanjujes značaj coveka jer tobože pripada svima nama kroz uspehe. Njegovi uspesi pripadaju svim nacijama ovoga sveta ali SIGURNO i SASVIM uvereno najpre pripada nama Srbima ali ne kao naučnik već kao čovek.
    (Dux, 24. jul 2021 03:32)

    # Link komentara

  76. Svaka ti čast Matija
    (Dux, 24. jul 2021 02:44)

    # Link komentara

  77. Pa neka ga stave ako im je toliko stalo. Eto,priznaju ga kao naucnika.. nista previse strasno.Mozda jeste malo licemjerno za neke(i za mene) ali nije nikakav zlocin. Sto bi sada generisali mrznju preko jednog takvog velikana covjecanstva. A,mi, kao srbi svakako znamo da je covjek naseg roda i poroda i to ce zanavjek ostati.
    (xxx257, 24. jul 2021 02:23)

    # Link komentara

  78. Tesla je naš,
    (Igor, 24. jul 2021 01:58)

    # Link komentara

  79. A vi kad ste stavili Vajferta, nikom ništa, a?
    (Ozren, 24. jul 2021 01:52)

    # Link komentara

  80. Sramota sta sve citam,treba malo vise da znamo o istoriji i o tome sta se stvarno desavalo da bi iznosili zakljucke, da ne kazem gluposti.Tesli su ti isti Hrvati pobili celu familiju a isto bi uradili i sa njim da je bio ziv u to vreme....Ma uzas ovo je sve tako mucno...strasno
    (kiki, 24. jul 2021 01:46)

    # Link komentara

  81. Hravtskoj bi najpametniji i najlogicniji potez bio da metne Rimca na evro. Bar ima neke veze sa njima. Ovako sa Teslom, ko neki patoloski kleptomani, sociopate. Sačuvaju me bože.
    (DrDre, 24. jul 2021 01:44)

    # Link komentara

  82. Uzmes i iscitas dela doticnog prodavca magle
    (mile, 23. jul 2021 21:48)
    Koja dela? Hajde iskreno, da li znaš jedan jedini naslov neke njegove knjige? Ne mora da si čitao, samo čuo. Ne znaš. Ne brini, niko ne zna.
    A onda napravi jedan drugačiji eksperiment: uz ime svakog drugog književnika vezuješ naslov makar jednog njegovog (najvećeg) dela. Matija Bećković je "naš veliki književnik" koji ništa nije napisao. Udba čini čuda.
    (CATAPA, 24. jul 2021 01:42)

    # Link komentara

  83. Srbija da tuži Hrvatsku, a da joj se uputi protestna nota i da se dokazi o uklanjanju spomenika Nikole Tesle u Smiljanu i rušenju i paljenju tokom Oluje predoče svetskoj javnosti.
    (NikolaBg, 24. jul 2021 01:24)

    # Link komentara

  84. Na prošlim izborima za zadarsku skupštinu, kandidat se zvao Nikola Tesla i nije izabran. Čovek koji je bio posle njega na listi jeste. Proverite podatak i objavite. Molim administratora da objavi komentar i prosledi informaciju redakciji.
    (10ka, 24. jul 2021 01:04)

    # Link komentara

  85. koliko je ovo neduhovito.Level 10.
    (Zagabria HR, 24. jul 2021 00:53)

    # Link komentara

  86. Teslin otac je bio srbin, marjka takodje.Sta je Tesla?
    Pa naravno hrvat!!!
    (Logika hrvata, 24. jul 2021 00:46)

    # Link komentara

  87. Teslin otac je bio srbin, marjka takodje.Sta je Tesla?
    Pa naravno hrvat!!!
    (Logika hrvata, 24. jul 2021 00:45)

    # Link komentara

  88. beckovic je obican plagijator i prodavac magle
    (Blagoje, 24. jul 2021 00:43)

    # Link komentara

  89. Pa dobro iako Srbin on je rodjen na teritoriji danasnje Hrvatske pa u cemu je problem? Pa i mi u Srbiji slavimo neke junake pisce i naucnike druge vere i nacionalnosti ali rodjene na teritoriji danasnje Srbije.
    (Boris, 24. jul 2021 00:35)

    # Link komentara

  90. Ne, rodjen je u Austrougarskoj. I Ban Jelacic je Srbin jer ke sa Petrovaradina?
    (Bananamen, 23. jul 2021 21:25)
    A zar nije Austrougarska stvorena 11 godina nakon Teslina rođenja?
    (Stručnjak, 24. jul 2021 00:29)

    # Link komentara

  91. Neka stave ovog koljaca Luburica posto imaju i ulice sa njegovim imenom Vjekoslav Luburica.
    (Djura, 23. jul 2021 21:34)
    Tako je, nek si im rekao! A u kojem gradu je ta ulica, ako znaš?
    (KuK, 24. jul 2021 00:28)

    # Link komentara

  92. U redu je da stave jednog Teslu. U spomen na sve Tesle koji su pobijeni u drugom svetskom.
    [link]
    (Jole, 24. jul 2021 00:27)

    # Link komentara

  93. Pa pobili su sve sto je Srpsko! I sad hoce Srbina na kovanici.koji nije cak ni rodjen u Hrvackoj.
    (Djura, 23. jul 2021 21:40)
    I još im je potpredsjednik vlade Milošević iz SDSS-a! A pobijeno sve srpsko! Uh, wait....
    (EU građanin, 24. jul 2021 00:26)

    # Link komentara

  94. Da li to znaci da je Ban Jelacic Srbin jer je rodjen u Novom Sadu.
    (Goran, 23. jul 2021 21:51)
    Ne znači. Jelačići su iz Petrinje. Otac mu je dobio vojni premještaj u Petrovaradin. To je tad bio dio Hrvatsko-slavonske vojne krajine. Jelačić je Hrvat iz Petrinje i bio je hrvatski ban. Tesla je Srbin iz Hrvatske i nikada nikakve veze sa Srbijom nije imao.
    (Lele..., 24. jul 2021 00:24)

    # Link komentara

  95. A šta ćeš kad nemaš svojih. Mogli su da stave patrijarha Pavla i on je rođen na teritoriji današnje Hrvatske.
    (Dr. Wes., 24. jul 2021 00:12)

    # Link komentara

  96. Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    Prodavač jeftine magle
    (fičfirić, 23. jul 2021 21:35)

    Za neuke mozda, za normalan svet kaze se pesnik. I postoji jedno cudo modernog sveta koje se zove knjiga. Uzmes i iscitas dela doticnog prodavca magle
    (mile, 23. jul 2021 21:48)

    za citanje njegovih sabranih dela ti je dosta sat i po vremena.
    (neutral fe, 24. jul 2021 00:12)

    # Link komentara

  97. Srbi katolici su nestali zahvaljujući Srpskoj pravoslavnoj crkvi, kao što Hrvat ne može biti pravoslavac, tako ni Srbin ne može biti katolik, ni jedni ni drugi nisu nacije, zato se i svađamo ovde kao babe. Albanci mogu biti bilo koje veroispovesti, imaju veći opseg i dublje delovanje, mi smo ostali na nivou plemena, Tesla bi se popišao po svima nama da je živ.
    (cune iz gruže, 24. jul 2021 00:11)

    # Link komentara

  98. @Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    Prodavač jeftine magle
    (fičfirić, 23. jul 2021 21:35)

    Udbaš.
    (neutralno zapažanje, 24. jul 2021 00:07)

    # Link komentara

  99. Malo poznato za manje edukovane i drugosrbijance: Tesla je tražio da mu ispune poslednju želju: da mu na sahrani puste "Ave Maria" i "Tamo Daleko". Sahranu je prenosio radio Njujork i postoje autentični snimci.
    (Đolex, Gračanica KiM, 23. jul 2021 20:43)

    neverovatno! pa ovo je istorijsko otkriće! znaš li još neku tajnu?
    (neutral fe, 24. jul 2021 00:06)

    # Link komentara

  100. Ja mislim da je glavna uloga u životu morona izlapelog koji se odaziva imenom Matija B.,jeste da provocira i zakuvava,nešto poput Šešelj dr.Vojislava!Slično što je rekao da Fk Partizan nije Srpski klub,ali zaboravlja da ovo zlo što je na vlasti neće trajati 100g!
    (Borat, 24. jul 2021 00:04)

    # Link komentara

  101. udbaški "humor" izaziva tumor. U penziju HITNO druže bećkoviću, na vrh ste se glave svima popeli s vašom mržnjom i sa svojim smrdovanjem, pardon - Schreibfehler, SRBOVANJEM.
    (neutralno zapažanje, 24. jul 2021 00:03)

    # Link komentara

  102. Da su ameri stavili na dolar, pricali bi kako je to cast za nas... Kako smo ponosi i ostalo.
    Neka stavi ko zeli, stavicemo i mi na euro i dobro
    (shen, 23. jul 2021 19:23)

    mi nećemo jer ne možemo.
    (neutral fe, 24. jul 2021 00:02)

    # Link komentara

  103. Mali korak za čovečanstvo a veliki za Hrvatsku. Da odaju počast čoveku čiju su kuću zapalili, spomenike rušili zato što je po narodnosti bio Srbin, sada ga stavljaju na Evro. Šteta što nije na novčiću od €1, jer ti evrocenti mogu da izađu iz opticaja, ali ipak veliki iskorak za njih.
    Mi bi trebalo da smo takođe ponosni što će Tesla biti na novčićima evrocenti. Zapitajmo se da su ga npr. kojim slučajem Belgijanci stavili na novčiće da li bi nam smetalo? A saopštenja NBS, znamo ko joj je na čelu, polupismena Jorgovanka, kako se krade nešto od Srbije, pa Milanović je u pravu. Tesla ima veze sa Srbijom kolko i Brus Li. To što je po narodnosti Srbin, nema apsolutno nikakve veze sa Srbijom, niti Srbija ima neku tapiju ja njegov lik i delo. Svako može da stavi lik Nikole Tesle na poštansku marku, novčanicu ili da mu podigne spomenik. Činjenica da su to uradili baš Hrvati trebalo bi da nam imponuje, da su se izdigli iznad prebrojavanja krvnih zrnaca što je nama ovde još uvek misaona imenica.
    (Mića, 24. jul 2021 00:02)

    # Link komentara

  104. M(l)atija (Ble)beckovic
    (Lomi, 24. jul 2021 00:01)

    # Link komentara

  105. akademik bećković... kakva zemlja takav i akademik.
    (neutral fe, 24. jul 2021 00:01)

    # Link komentara

  106. Ej ljudi pa šta sad, bolje Teslu nego stepinca
    (cune iz gruže, 24. jul 2021 00:00)

    # Link komentara

  107. Nisu Tesli rušili spomenik u Gospiću 1993 zato što je izmislio struju već zato što je SRBIN.
    (Pravdoljub, 23. jul 2021 23:58)

    # Link komentara

  108. Tesla je otputovao u SAD s putovnicom na kojoj je pisalo:
    Kraljevina Hrvatska Slavonija Dalmacija
    zemaljska vlada
    U ime nj. ces. i kralj. apoštolslog Veličanstva Franje Josipa I.
    cesara austrijanskoga, dalmatinskoga, hrvatskoga i slavonskoga
    PUTOVNICA br. 1079
    Nikola Tesla
    (samo kažem, 23. jul 2021 23:56)

    # Link komentara

  109. Slavni srpski humor je mrtav, živio srpsku humor.
    (Antonije, 23. jul 2021 23:55)

    # Link komentara

  110. @Није важно колико је Тесла провео времена у Србији, ни Пупин, други научник који стоји одмах уз Теслу, није много више провео у Србији, већ чијег је рода био, етоса и хабутуса. Постојање српског народа свуда на Балкану, дакле и на територији данашње Хрватске на којој је рођен Тесла, нема ништа са актуелним политичким контекстом Хрватске, тако да идентитетско коришћење места Теслиног рођења предствља хрватску гротеску. Тесла се никад није одрекао српства, нити се српство икада одрекло Тесле.
    (JELENA, 23. jul 2021 21:26)
    bio roda hrvatskog a onda turci od hrvsa
    (Zola, 23. jul 2021 23:45)

    # Link komentara

  111. @Није важно колико је Тесла провео времена у Србији, ни Пупин, други научник који стоји одмах уз Теслу, није много више провео у Србији, већ чијег је рода био, етоса и хабутуса. Постојање српског народа свуда на Балкану, дакле и на територији данашње Хрватске на којој је рођен Тесла, нема ништа са актуелним политичким контекстом Хрватске, тако да идентитетско коришћење места Теслиног рођења предствља хрватску гротеску. Тесла се никад није одрекао српства, нити се српство икада одрекло Тесле.
    (JELENA, 23. jul 2021 21:26)
    bio roda hrvatskog a onda turci od hrvatske, bugara i slbanaca proburazili veliku srbiju.
    (Zola, 23. jul 2021 23:45)

    # Link komentara

  112. Pa mogli smo i mi da ga stavimo na sve novcanice, sta su nam hrvati sad krivi. Uvek bilo, ko pre devojci, njegova devojka!
    (surovo realan, 23. jul 2021 23:44)

    # Link komentara

  113. Da je Nikola Tesla rođen u Francuskoj bio bi Francuz bez obzira na vjeru, boju ili etničko porijeklo.
    Nikola Tesla je Hrvat, pravoslavne vjere, a neki tvrde i hrvatskog etničkog porijekla (Tesla pise o svom porijeklu u dnevniku kojeg skrivaju u Begradu). Kako god N.T. treba da bude onaj koji spaja a ne razdvaja.
    (Zg, 23. jul 2021 23:40)

    # Link komentara

  114. Pitaj prosjecnog Srbijanca gdje je Derventa i Brod. Pojma nece imati. Tako i za Krajisnike. Bosanci i izbjeglice to su obicno nadimci za nas Srbe preko Drine. Tako i Hrvati, pobij popali pokrsti al ako je neko poznata licnost e onda je „hrvatski drzavljanin“. Jadni smo mi kraj nasih matica. Za jedne smo bosanci i izbjeglice za druge cetnici i okupatori. Ne znam samo kako bi Teslu zvali!? Da je kojim slucajem ziv.
    (mrcloppity, 23. jul 2021 23:34)

    # Link komentara

  115. Tom logikom, car Konstantin Veliki je Srbin.....
    (av, 23. jul 2021 20:14)
    Srbija u vrijeme cara Konstantina nije ni postojala.
    Vama je u Srbiji izgleda svima istoriju predavao Jovan Deretić.
    (Dunav, 23. jul 2021 21:07)
    Биће да је Хрватска постојала када се Тесла родио. Лако је вама, ослобођени свега.
    (Драган М. П., 23. jul 2021 23:34)

    # Link komentara

  116. Pa pobili su sve sto je Srpsko! I sad hoce Srbina na kovanici.koji nije cak ni rodjen u Hrvackoj.
    (Djura, 23. jul 2021 21:40)
    Ja, gdje je rodjen na mjesecu.Da je rodjen u Sumadiji onda stoji prica ali na tvoju zalost nije. Kani se gluposti i sovinizma jer ima puno pametniji ljudi od tebe soviniste
    (Bivsi zema, 23. jul 2021 23:27)

    # Link komentara

  117. Не би се бунио нико јер му је Америка помогла. Он нема никакве везе са Хрватима и Хрватском.
    (Шта чекаш?, 23. jul 2021 21:35) # Link komentara
    E pa vala nema ni sa Srbijom ama bas nikakve veze.hajde me demantuj ako imas ikakvi argument.
    (Bivsi zema, 23. jul 2021 23:23)

    # Link komentara

  118. A kakve veze Tesla ima sa Srbijom?! Vi samo još Jordana i Bolta niste prisvojili..ili griješim?! Kladim se da u okolici Kragujevca ima neko selo Jordana.
    (Ante, 23. jul 2021 23:21)

    # Link komentara

  119. Neka stave ovog koljaca Luburica posto imaju i ulice sa njegovim imenom Vjekoslav Luburica.
    (Djura, 23. jul 2021 21:34)



    I on je bio Srbin, Srbin Drobnjak iz istog plemena ko Radovan i Vuk Karadžić ili vojvoda Živojin Mišić, to je ta jedna malo veća familija, crnogorska.
    (Daničić, 23. jul 2021 23:20)

    # Link komentara

  120. Ne budite sebični, Hrvati se samo stidljivo vraćaju korenima!
    (Lala, 23. jul 2021 19:23)
    Zato ćete vi lijepo staviti Ataturka kad uđete u EU za jedno 50 godina.
    (Ante, 23. jul 2021 23:19)

    # Link komentara

  121. Tesla je bio u beogradu tek toliko da mu se skuha kafa.. On je medjunarodni naucnik o kome su srbi posprdno pisali dan posle posete, covek se nikad vise nije vratio medju primitivce
    (kurtone, 23. jul 2021 23:16)

    # Link komentara

  122. Samo da nam ajvar ne diraju!
    (Madhva (Hare Krišna), 23. jul 2021 23:13)

    # Link komentara

  123. A on čovek bio Amerikanac srpskog porekla iz Hrvatske. Da nije ovde došao, niko za njega ne bi čuo, ma koliko ga sada svi svojatali.
    (Miloš, 23. jul 2021 23:10)

    # Link komentara

  124. A sta cemo kada nestane Beckovica, Velikih Hrvata i ostalih? Nije Tesla kriv sto je vanvremenski lik. Nacionalizam je ruglo, a vjera, iza koje se svi lopovi skrivaju, obicna propaganda
    (Sanytz, 23. jul 2021 23:06)

    # Link komentara

  125. Pa fino što ste aerodrmu da li ime po našem naučniku, konačno denacifikacija Srbije...
    (Doprvak, 23. jul 2021 23:04)

    # Link komentara

  126. Gledajući pravno i logički Hrvatska ima daleko veće pravo od Srbije da koristi lik i djelo Tesle za svoje namkjene kao lik na euro kovanici. Tesla je odrastao i školovao se u na području koje je i tada kao i danas pripadalo Hrvatskoj stoga se Tesla veže uz Hrvatsku. Tesla s Srbijom nema nikakve poveznice i tu je kraj svake priče. Zanimljivo da se Srbi nisu bunili protiv Muska što je nazvao svoje automobile po Tesli niti se Hrvatska nije bunila što je Srbija nazvala aerodrom po Tesli samo se Srbi nešto vječito bune.
    (Đoko, 23. jul 2021 23:03)

    # Link komentara

  127. Samo jedno pitanje za svu braću Hrvate čija je logika "Rodio se u Hrvatskoj, znači da je naš", zašto su svi ostali Srbi rodjeni u Hrvatskoj morali da beže iz iste 90ih, zašto te ljude niste voleli kao što sad volite Teslu?
    (Degutantno, 23. jul 2021 22:59)

    # Link komentara

  128. @ Smiljane nas dragi

    A jel obecavate da necete da unistavate metalne novcice sa Teslinim likom? 1991 ste srušili spomenik Tesli pa rek’o da vam sad nece nešto slično pasti na pamet. I da, ako je Tesla vas, zašto ste mu srušili spomenik i menjali imena sa njegovim ulicama?
    (Wert, 23. jul 2021 22:56)

    # Link komentara

  129. Pa šta, što nismo mi prvi ušli u EU i prvi uveli evro, ko nam je kriv. Uostalom Tesla nije ničiji
    (jasamaja, 23. jul 2021 22:39)

    # Link komentara

  130. Srbija u vrijeme cara Konstantina nije ni postojala.
    Vama je u Srbiji izgleda svima istoriju predavao Jovan Deretić.
    (Dunav, 23. jul 2021 21:07)

    Niti je postojala Hrvatska kada se Tesla rodio i dok je na teritoriji danasnje Hrvatske ziveo.
    (Ivan, 23. jul 2021 22:13)

    # Link komentara

  131. Samo vi komšije stavljajte na vaše novce što vam srcu drago.
    I ja sam stavio u pivnicu jedan dobar poster jedne lepe Hrvatice u kupaćem, gde pozira prilikom izlaska iz mora. Inače je do skora obavljala funkciju predsednika vaše države.
    Mogu vam reći da mi niko nije niti jednu ružnu ili preku reč zbog toga uputio.
    (Vladan, 23. jul 2021 21:27)

    Pa naravno da ti niko nije uputio ruznu rijec kad svi znaju da je alternativa Brnabicka kako u kostimu izlazi iz mora. Inace neko ti je trebao reci da to na fotografiji nije bivsa predsjednica vec Coco Austin koju su vasi tabloidi podvalili naivnim budalama.
    (Mario, 23. jul 2021 22:04)

    # Link komentara

  132. Smirite se, sve je u redu. Kad udete u Eu i ako budete dobri dozvolit cemo vam da stavite Nikolu na kovanicu. Dotad pametno:))
    (Smiljane nas dragi, 23. jul 2021 22:04)

    # Link komentara

  133. Kada dođe trenutak mi na našu kovanicu stavljamo Kecmana... Još ako lobiramo pa izboksujemo kovanicu od 3 eura, kraj... prešli smo igricu..
    (ajgor, 23. jul 2021 22:00)

    # Link komentara

  134. Tarabac

    Ne izmišljaj. Pokaži izvor da je to izjavio.
    Na sahrani Nikole Tesle je pustena srpska nacionalna pesma “Tamo daleko” zato sto je on tako tražio. Postoji snimak na internetu.
    A ti pokaži gde je i kada to izjavio ?
    (Wert, 23. jul 2021 21:58)

    # Link komentara

  135. Ovo po ko zna koji put govori mnogo o nama kada treba nesto ili nekoga da vrednujemo. Ovo navijanje za Teslu je na nivou nadmetanja navijaca treceligaskih klubova. Madjarska ima posredno 9 Nobelovaca i sve ih cuva dostojanstveno tako da im to niko ne osporava, ali ni oni ne osporavaju drzavama gde su ziveli, radili i dobili Nobela da je to i njihov Nobel. Mi imamo samo jednog, Ivu Andrica, i jos, pola veka posle njegove smrti, vodimo "istragu" da li je bio Srbin ili Hrvat. Kao da se Nobel dobija iz srpstva, hrvatstva ili madjarstva. Tesla je usao u svetsku istoriju iskljucivo radom u Americi. Mi se ponasamo kao da je to sve ostvario kao pripadnik jednog od balkanskih naroda. Nema logike, rekao bi Tesla.
    (mi, 23. jul 2021 21:31)

    Drago mi je sto si nasao vremena, pametni covece da napises krajnje tacan i obrazovan komentar ljudima koji ovde napadaju sve zbog Tesline nacionalnosti a onda se sele na vest o Djokovicu gde nastavljaju samoproglaseno da "brane" Djokovicevu licnost, karijeru i srpstvo. Onomad kad se islo na Kosovo ovakvih nije bilo a nece ih ni biti jer su to sve tastatura ratnici. Tesla je jedan od retkih stanovnika sveta koji je usao u svaku zemlju i u svaki dom. Nije nas, niciji je a svih stanovnika zemlje je.
    (Goran, 23. jul 2021 21:55)

    # Link komentara

  136. Ja se skroz slažem da Tesla nema nikakve veze sa državom Srbijom. Nit je tamo rođen, nit je živija, nit je dobija kakvu stipendiju. Kad je bija tamo na dan ipo ismijali su ga i izrugali mu se ka zadnjem redikulu.
    Nema Srbija ništa sa Teslom jer nisu bili pošteni prema njemu.
    Tesla je sto postotni Hrvat i pripada Hrvatima. Mi smo mu samo pobili obitelj u drugom svjetskom ratu, poklali i raselili sve šta je njegove krvi. Zapaliti mu kuću, crkvu, srušili spomenik i razbijali čirilićne natpise, pismo sa kojim su napisana imena i prezimena njegovi predaka na nadgrobnim pločama.
    Ma, mi smo bili uvik dobri prema našem Tesli.
    Još samo da mrtav prizna da je Hrvat i onda ćemo i mi obećat da ga nećemo više klat i rušit mu njegov dio ove domovine Hrvatske.
    (miro split, 23. jul 2021 21:55)

    # Link komentara

  137. Лош знак за евро!

    Тамо гдје Хрвати уђу, пропаст је на видику. Аустроугарска, Трећи Рајх и обје Југославије на крају нису знали шта их је снашло. То ни Тесла не спашава.
    (Боске, 23. jul 2021 21:54)

    # Link komentara

  138. Da li to znaci da je Ban Jelacic Srbin jer je rodjen u Novom Sadu.
    (Goran, 23. jul 2021 21:51)

    # Link komentara

  139. Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    Prodavač jeftine magle
    (fičfirić, 23. jul 2021 21:35)

    Za neuke mozda, za normalan svet kaze se pesnik. I postoji jedno cudo modernog sveta koje se zove knjiga. Uzmes i iscitas dela doticnog prodavca magle
    (mile, 23. jul 2021 21:48)

    # Link komentara

  140. Pa pobili su sve sto je Srpsko! I sad hoce Srbina na kovanici.koji nije cak ni rodjen u Hrvackoj.
    (Djura, 23. jul 2021 21:40)

    # Link komentara

  141. Da su ameri stavili na dolar, pricali bi kako je to cast za nas... Kako smo ponosi i ostalo.
    Neka stavi ko zeli, stavicemo i mi na euro i dobro
    (shen, 23. jul 2021 19:23)

    Не би се бунио нико јер му је Америка помогла. Он нема никакве везе са Хрватима и Хрватском.
    (Шта чекаш?, 23. jul 2021 21:35)

    # Link komentara

  142. Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    Prodavač jeftine magle
    (fičfirić, 23. jul 2021 21:35)

    # Link komentara

  143. Neka stave ovog koljaca Luburica posto imaju i ulice sa njegovim imenom Vjekoslav Luburica.
    (Djura, 23. jul 2021 21:34)

    # Link komentara

  144. Ovo po ko zna koji put govori mnogo o nama kada treba nesto ili nekoga da vrednujemo. Ovo navijanje za Teslu je na nivou nadmetanja navijaca treceligaskih klubova. Madjarska ima posredno 9 Nobelovaca i sve ih cuva dostojanstveno tako da im to niko ne osporava, ali ni oni ne osporavaju drzavama gde su ziveli, radili i dobili Nobela da je to i njihov Nobel. Mi imamo samo jednog, Ivu Andrica, i jos, pola veka posle njegove smrti, vodimo "istragu" da li je bio Srbin ili Hrvat. Kao da se Nobel dobija iz srpstva, hrvatstva ili madjarstva. Tesla je usao u svetsku istoriju iskljucivo radom u Americi. Mi se ponasamo kao da je to sve ostvario kao pripadnik jednog od balkanskih naroda. Nema logike, rekao bi Tesla.
    (mi, 23. jul 2021 21:31)

    # Link komentara

  145. Samo vi komšije stavljajte na vaše novce što vam srcu drago.
    I ja sam stavio u pivnicu jedan dobar poster jedne lepe Hrvatice u kupaćem, gde pozira prilikom izlaska iz mora. Inače je do skora obavljala funkciju predsednika vaše države.
    Mogu vam reći da mi niko nije niti jednu ružnu ili preku reč zbog toga uputio.
    (Vladan, 23. jul 2021 21:27)

    # Link komentara

  146. Није важно колико је Тесла провео времена у Србији, ни Пупин, други научник који стоји одмах уз Теслу, није много више провео у Србији, већ чијег је рода био, етоса и хабутуса. Постојање српског народа свуда на Балкану, дакле и на територији данашње Хрватске на којој је рођен Тесла, нема ништа са актуелним политичким контекстом Хрватске, тако да идентитетско коришћење места Теслиног рођења предствља хрватску гротеску. Тесла се никад није одрекао српства, нити се српство икада одрекло Тесле.
    (JELENA, 23. jul 2021 21:26)

    # Link komentara

  147. Kakvo spinovanja komentara tipa baš je super što Srbina Teslu stavljaju na kovanicu eura, a ljudi ne znaju da kad svako uzme tu kovanicu na zapadu neće Teslu gledati kao Srbina već hrvata sa šahovnicom simbolom srpskog stradanja.Ovo su ozbiljni falcifikati u režiji hrvata uz podršku zapada.
    (Milanko, 23. jul 2021 21:25)

    # Link komentara

  148. Pa Tesla je rođen u Hrvatskoj, školovao se u Hrvatskoj, djetinjstvo i prve ideje je dobio u Hrvatskoj. Kakve on ima veze sa zemljom Srbijom? U Srbiji ga je bilo tek koji dan. U redu, izjavio je da se ponosi srpskim rodom ali to je sve. Uzeo je američko državljanstvo. On je fino rekao da se ponosi svojom Hrvatskom domovinom. Neka pati koga smeta.
    (Tarabac, 23. jul 2021 19:48)
    Ne, rodjen je u Austrougarskoj. I Ban Jelacic je Srbin jer ke sa Petrovaradina?
    (Bananamen, 23. jul 2021 21:25)

    # Link komentara

  149. Тесла је сам изјавио, да је поносан што је Србин. То је та веза и разлика између г. Милановића и Тесле. На његовој сахрани није свирана Лијепа наша, него тамо далеко, по његовој изричитој жељи. То све јасно говори. Када неком побијеш готово читаву породицу, спалиш село, какав образ имаш да својаташ потомка те фамилије?
    (branko, 23. jul 2021 21:24)

    # Link komentara

  150. Bećkoviću i ti skroz prolupao..
    (Mitar, 23. jul 2021 21:16)

    # Link komentara

  151. Ja sam ponosan sto Hrvati stavljaju Teslu na novac, tako i priznaju da su oni delimicno Srbi.Jedan od najvecih Srba je deo njihovog identiteta.
    (M, 23. jul 2021 21:15)

    # Link komentara

  152. Nikola Tesla nije bio naučnik, već PRONALAZAČ. I to veliki. Razlika između naučnika i pronalazača je velika.
    (Deki PO, 23. jul 2021 21:14)

    # Link komentara

  153. Откуда не ставише Анту!?
    (Фактор мира и стабилности, 23. jul 2021 21:10)

    # Link komentara

  154. Mnogo duhovit taj Bečko.
    (Starina jovan, 23. jul 2021 21:08)

    # Link komentara

  155. Tom logikom, car Konstantin Veliki je Srbin.....
    (av, 23. jul 2021 20:14)
    Srbija u vrijeme cara Konstantina nije ni postojala.
    Vama je u Srbiji izgleda svima istoriju predavao Jovan Deretić.
    (Dunav, 23. jul 2021 21:07)

    # Link komentara

  156. Matija bolje cuti.Nemas pojma.
    (dr Srbenda, 23. jul 2021 20:59)

    # Link komentara

  157. Najjači su ovi što znaju šta piše u Teslinom skrivenom dnevniku i ovi što znaju ko je šta poreklom, pa mu Draganići i Kalinići zvuče izvorno hrvatski. Možda jednom saznamo pravu istinu o nestanku Srba katolika iz Dalmacije i drugih delova današnje Hrvatske. Da se, na primer, vidi koje su se porodice u Dubrovniku krajem 19. veka izjašnjavale kao Srbi katoličke vere i kako su se izjašnjavale u 20. Odnosno, da li je mit da je 2/3 današnjih Hrvata srpskog porekla. Ali da se time bave ozbiljni istoričari i genetičari. Kad jednom saznamo pravu istinu, prestaće svađe i prepucavanja. Samo, da li to nekome odgovara?
    (tbc, 23. jul 2021 20:58)

    # Link komentara

  158. Pa Tesla je rođen u Hrvatskoj, školovao se u Hrvatskoj, djetinjstvo i prve ideje je dobio u Hrvatskoj. Kakve on ima veze sa zemljom Srbijom? U Srbiji ga je bilo tek koji dan. U redu, izjavio je da se ponosi srpskim rodom ali to je sve. Uzeo je američko državljanstvo. On je fino rekao da se ponosi svojom Hrvatskom domovinom. Neka pati koga smeta.
    (Tarabac, 23. jul 2021 19:48)

    E moj ti.
    (maxy, 23. jul 2021 20:53)

    # Link komentara

  159. Где су кованице ту је и Матија..
    (Бранко, 23. jul 2021 20:51)

    # Link komentara

  160. Malo poznato za manje edukovane i drugosrbijance: Tesla je tražio da mu ispune poslednju želju: da mu na sahrani puste "Ave Maria" i "Tamo Daleko". Sahranu je prenosio radio Njujork i postoje autentični snimci.
    (Đolex, Gračanica KiM, 23. jul 2021 20:43)

    # Link komentara

  161. Prema ovoj nakaradnoj logici amerikanci bi bili jedino indijanci. Ali, ajde. Bilo je i glupljih stvari na brdovitom Balkanu.
    (hm, 23. jul 2021 19:23)
    Знаш Американци су нација, а народност је нешто друго. Код њих ће свако да ти каже да ли је Итало Американац, Афро Американац итд. И нико се тога не стиди већ су поносни на своју припадност неком од старих народа који су настали пре рађања нација у 19. веку. Моја баба је Личанка, деда исто Личанин, рођени у некадашњој Југославији која је имала бановине. Срби су обоје. Да нису Срби не би бежали од усташа 1941 године. И замишљам да је неко рекао мом деди: ти си Хрват. А они му кућу спалили, исто као и Тесли, побили много чланова породице. Не би се тај лепо провео.
    (Мирковић, 23. jul 2021 20:42)

    # Link komentara

  162. Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    Pokušava čiča da bude duhovit a ispade veća...
    (prokopijus, 23. jul 2021 20:40)

    # Link komentara

  163. Kad nemas svoje onda moras tudje da stavljas.
    (Paja, 23. jul 2021 20:40)

    # Link komentara

  164. "Pa bas tako. Samo indijanci i jesu Amerikanci. Nakaradna logika je da okupatori i doseljenici imaju pravo da ih istrebe i da im otmu zemlju.
    (Milko, 23. jul 2021 19:35)

    A odakle tebi da ti indijanci nisu dosli isto iz evrope i istrebili one pre njih koji su bili tamo ?
    (nesa, 23. jul 2021 19:56)"
    Da, Evropa je puna arheoloških nalazišta predaka Indijanaca. Štaviše, sigurno su oni oteli Ameriku dinosaurima. Hajde, čoveče, ne budali!
    (Legionar, 23. jul 2021 20:39)

    # Link komentara

  165. A gde su njegovih sto Tesli? Pobijeni, proterani. Ne kititi se krvavim perjem!
    (Prijatelj, 23. jul 2021 20:31)

    # Link komentara

  166. ... Austrougar Nokola Tesla od oca i majke srpskog roda...
    (Karakondžula, 23. jul 2021 20:30)

    # Link komentara

  167. da vas sve zajedno čuje i vidi Tesla prešao bi u eskime..ili bi se samoubio svojim naizmeničnom strujom
    (more, 23. jul 2021 20:30)

    # Link komentara

  168. Leba i igara. Dok dokoni raspravljaju šta je Tesla, rastu cene stanarina, cene struje, cene potrošačke korpe, goriva, itd. A plate najniže u Evropi. Samo se vi i dalje raspravljajte.
    (Prodavac magle, 23. jul 2021 20:29)

    # Link komentara

  169. pa stavi te Pavelića Tuđmana Stepinca zar se vi Hrvati toliko stidi te svojih da morate Srbe da veličati....
    (za sva vremena, 23. jul 2021 20:01)

    Brate mili kako si nepismen, i Tesla bi se postidio. Stavite, stidite...
    (miki, 23. jul 2021 20:25)

    # Link komentara

  170. Lepo pokazite sta su hrvati sve uradili Teslima. A i celom srpskom narodu. I posle svega se ne stide Oluje, vec je slave
    (Miki, 23. jul 2021 20:25)

    # Link komentara

  171. Hahah vrlo smešno. Isto kao kad bi ja rekao da je neko bio ljubavnik po nalogu UDBE kad je bio mlad. Gde god treba da se svadja Ili ratuje sa komšijama tu je i Matija. A on siguran u “svom “ Beogradu. Baš me briga Ko Teslu svojata, neka ih.
    (Blek - Chicago, 23. jul 2021 20:24)

    # Link komentara

  172. Pa i vojvoda DJujic je Hrvat sto i njega nestave na neku novcanicu ? SRAMOTA .
    (cicibannn, 23. jul 2021 20:22)

    # Link komentara

  173. Хрвати глорификују једног Србина, а и председник им је Србин. Успут, навијају за Ђоковића. Чуда се дешавају.
    (aco, 23. jul 2021 20:22)

    # Link komentara

  174. Pametan i saljiv čovek ovaj matija
    (predo, 23. jul 2021 20:21)

    # Link komentara

  175. Zasto ne bi mogao biti Srbin Tesla na Hr, sada EU, kovanici Eura? Pa nece mu ispod portreta biti 'el croato'. Nitko u Hr negira da je on Srbin.

    Vasu politiku, i ove vase 'osjecajne' srbe koji dizu galamu oko ovog boli zapravo to da ce drzava Hrvatska (a ne Srbija) biti prva koja ce na kontinentalnu razinu i kao jedan od simbola Europske Unije staviti Srbina.

    Zasto je to tako pitajte vasu politicku elitu. Tu vam Hrvatska nije nista kriva, dapace, bez nje u EU jos uvijek nista srpskog ne bi niti bilo a pise se vec 2021.

    To je sto boli ove sta galamu dizu, nista drugo. Pa nece kovanica izmjeniti krvnu sliku Tesle. No to su vise vasi problemi,...

    Pozdrav
    (Pozdrav, 23. jul 2021 19:30)

    E, ovako se vodi politika braćo Srbi i zato su oni namazani latini. Pogledajte kako je samo lepo izvrnuo sve naopačke i prebacio loptu u naše dvorište i pri tom dobio gomilu pluseva. A pravo pitanje glasi koji motiv zapravo ima Hrvatska da stavi lik Tesle? Jel nečim doprineo Hrvatskoj? Evo ja ću da izokrenem priču. Dakle, u Hrvatskoj će vas poštovati kao Srbina jedino ako ste naučnik koji se rađa jednom u hiljadu godina. Ako ne, niste dobrodošli čak iako ste rođeni tamo
    (flccc, 23. jul 2021 20:20)

    # Link komentara

  176. Koje veze ima Tesla sa Srbijom?
    1. Nije tamo rođen
    2. Nije rano živio
    3. Nije se tamo skolovao
    4. Njegovi svi su iz Karlovca
    5. Nije hteo da ide u Srbiju, Nika mu želja nije vila
    6. Prezime Tesla ne postoji u Srbiji
    7. Matica Srbije mu bila odbila atipendije
    8. Iz glasio se da je ponosan na hrvatsku domovinu
    9. Cjeli svet kaže da je Hrvatski i Američki genija

    Itd.....
    (Nedeljko, 23. jul 2021 20:20)

    # Link komentara

  177. Tomson na veliku novcanicu. Gotovina za siću.
    (stevo, 23. jul 2021 20:15)

    # Link komentara

  178. Tom logikom, car Konstantin Veliki je Srbin.....
    (av, 23. jul 2021 20:14)

    # Link komentara

  179. Koliko je samo duhovit ovaj naš akademik.Evo kome god sam preneo njegovu dosetku ne može da se suzdrži od smeha.
    (Tramp, 23. jul 2021 20:10)

    # Link komentara

  180. Mi bi možda trebali da promenimo našu novčanicu od 20 dinara sa likom Njegoša.
    (špaki, 23. jul 2021 19:29)

    1) Nauci da pišeš na srpskom jeziku. Nepismen si.
    2) Ne bi trebalo da menjamo Njegoša jer je Srbin.
    (x, 23. jul 2021 20:10)

    # Link komentara

  181. Крштено име Николе Тесле је "Николај"
    Мислим да треба сва расправа овде да престане. Све се зна!
    (Косингас, 23. jul 2021 20:08)

    # Link komentara

  182. Na glavno pitanje niko nema komentar a to je zašto Hrvatska uopšte uvodi evro i pristaje da njeni građani budu perfidno opljačkani!!!
    (Dejan, 23. jul 2021 20:04)

    # Link komentara

  183. Da je Nikola Tesla bio hrvat zvao bi se Niko Tesla.Prema tome dabome.
    (patak, 23. jul 2021 20:02)

    # Link komentara

  184. pa stavi te Pavelića Tuđmana Stepinca zar se vi Hrvati toliko stidi te svojih da morate Srbe da veličati....
    (za sva vremena, 23. jul 2021 20:01)

    # Link komentara

  185. Pa bas tako. Samo indijanci i jesu Amerikanci. Nakaradna logika je da okupatori i doseljenici imaju pravo da ih istrebe i da im otmu zemlju.
    (Milko, 23. jul 2021 19:35)

    A odakle tebi da ti indijanci nisu dosli isto iz evrope i istrebili one pre njih koji su bili tamo ?
    (nesa, 23. jul 2021 19:56)

    # Link komentara

  186. Pa ako je aerodrom Tesla medjunarodni, onda je i naucnik Tesla medjunarodni.
    (Ndndndn, 23. jul 2021 19:53)

    # Link komentara

  187. Теслини рођаци су побијени у НДХ. А они што нису побијени су 1995 одувани из Крајине због хрватске олује. Предлог: зашто Теслини рођаци који су данас у Србији не туже Хрватску због присвајања њиховог рођака? Србија би у случају тужбе против Хрватске могла и морала новчано и правно да помогне Теслине рођаке.
    (Брат.Бачванин, 23. jul 2021 19:50)

    # Link komentara

  188. Pa Tesla je rođen u Hrvatskoj, školovao se u Hrvatskoj, djetinjstvo i prve ideje je dobio u Hrvatskoj. Kakve on ima veze sa zemljom Srbijom? U Srbiji ga je bilo tek koji dan. U redu, izjavio je da se ponosi srpskim rodom ali to je sve. Uzeo je američko državljanstvo. On je fino rekao da se ponosi svojom Hrvatskom domovinom. Neka pati koga smeta.
    (Tarabac, 23. jul 2021 19:48)

    # Link komentara

  189. Građanin ondašnje Hrvatske koja je s Dalmacijom i Slavonijom bila dio austrijskog carstva. Dakle, Hrvatski građanin i onda i sada. A u Srbiji je bija na ručku i pobiga.
    (Fanat špadi, 23. jul 2021 19:43)

    # Link komentara

  190. Matija Bećković nikako da nam razreši jednu drugu zabunu, a to koja mu je omiljena Cecina pesma .
    (Perun, 23. jul 2021 19:43)

    # Link komentara

  191. Srbija je 1990-ih stavila lik Josifa Pančića na dinarsku novčanicu. Pančić je po rođenju i obrazovanju bio Hrvat, pa šta. Rođeni brat bio mu je fratar. Ali tako se u to vreme pa i kasnije nije tako gledalo na naciju i veru, a veliki ljudi kao ovaj naš pesnik nisu se tome podsmevali.
    (Kozar, 23. jul 2021 19:41)

    # Link komentara

  192. Srbi iz Srbije misle da Srbe iz Hrvatske,Hrvati ne trebaju cijeniti
    (mario, 23. jul 2021 19:41)

    # Link komentara

  193. Nije valjda drug Dve i po prosečne plate tako rekao!? Kako mu ide sa "akademijskom nagradom"? Da li mu je mnogo teško od otetog novca slobodnih ljudi? Je l' se igra oko vatre od radosti u plemenima?
    (Jr, 23. jul 2021 19:38)

    # Link komentara

  194. Ajmo i mi stavit Tita i on je hrvat a zivio u stbiji.Uh sto zvuci ruzno
    (Novica, 23. jul 2021 19:37)

    # Link komentara

  195. Pa bas tako. Samo indijanci i jesu Amerikanci. Nakaradna logika je da okupatori i doseljenici imaju pravo da ih istrebe i da im otmu zemlju.
    (Milko, 23. jul 2021 19:35)

    # Link komentara

  196. @shen vidik ti je malo suzen reklo bi se
    (boki, 23. jul 2021 19:32)

    # Link komentara

  197. ovi ljudi sto kazu da nije problem sto hoce da stave lik Tesle na kovanice.. JESTE
    zato sto se tako , izmedju ostalog , gubi nacionalni identitet... nije Tesla Srbin , ne pravimo sljivovicu , ajvar.. da li postojimo sledece pitanje... uprosteno ali znate sta mislim...
    (sremac, 23. jul 2021 19:30)

    # Link komentara

  198. smarate sa komentarima tipa "da su ameri to uradili..."...da, ameri nisu sistemski unistavali srbe i tesle
    (djurokvocka, 23. jul 2021 19:30)

    # Link komentara

  199. Zasto ne bi mogao biti Srbin Tesla na Hr, sada EU, kovanici Eura? Pa nece mu ispod portreta biti 'el croato'. Nitko u Hr negira da je on Srbin.

    Vasu politiku, i ove vase 'osjecajne' srbe koji dizu galamu oko ovog boli zapravo to da ce drzava Hrvatska (a ne Srbija) biti prva koja ce na kontinentalnu razinu i kao jedan od simbola Europske Unije staviti Srbina.

    Zasto je to tako pitajte vasu politicku elitu. Tu vam Hrvatska nije nista kriva, dapace, bez nje u EU jos uvijek nista srpskog ne bi niti bilo a pise se vec 2021.

    To je sto boli ove sta galamu dizu, nista drugo. Pa nece kovanica izmjeniti krvnu sliku Tesle. No to su vise vasi problemi,...

    Pozdrav
    (Pozdrav, 23. jul 2021 19:30)

    # Link komentara

  200. Mi bi možda trebali da promenimo našu novčanicu od 20 dinara sa likom Njegoša.
    (špaki, 23. jul 2021 19:29)

    # Link komentara

  201. Tog Teslu iz Beograda mogli ste nazvati Brus Lee , kao što kaže Predjednik Milanović.
    (:D, 23. jul 2021 19:29)

    # Link komentara

  202. Sta je problem, mocicemo sad da ih zezamo da su konacno priznali svoje korene (vecina njih) kao i za to sto stavljaju jednog Srbina i na svoj novac. Sta ce kad nemaju nikog svog ...
    (Pipi, 23. jul 2021 19:26)

    # Link komentara

  203. "Drago mi je što me i Hrvati smatraju svojim, jer su moji preci hrvatski koljenovići Draganići iz Zadra. Došli su u Liku i tu ostali. U Liku su moji prepreci došli preko Novog Vinodola. Preci moje majke, Kalinići, također su hrvatski plemići iz Novog Vinodola. Moj pradjed se oženio pravoslavnom djevojkom i prešao na pravoslavlje. Moj djed je bio časnik u ličkoj regimenti, a moj otac pravoslavni prota!“
    Ovo su rečenice iz neobjavljenog dnevnika Nikole Tesle. Citirani dio je jedan od razloga zašto taj dnevnik slavnog znanstvenika nikad nije objavljen, već se u Beogradu u strogoj tajnosti skriva od javnosti zajedno s mnogim tajnama u njemu zapisanim.
    Ove Tesline  riječi, iz njegova nikad objavljenog dnevnika, prvi put u javnosti isplivale su 1977. u središnjoj informativnoj emisiji . Te tvrdnje tada nisu izazvale nikakve reakcije. Nedavno je podsjetio dr. Petar Vučić ,  u svojoj posljednjoj knjizi uz mnoge zanimljivosti posdjetio nas je i na priču o dnevniku Nikole Tesle koji spletom okolnosti nikad nije ugledao svijetlo dana.
    (:D, 23. jul 2021 19:24)

    # Link komentara

  204. Koja je tvoja uloga,Matija?Idi čoveče,odmaraj,uživaj u životu!
    (Borat, 23. jul 2021 19:23)

    # Link komentara

  205. Ne budite sebični, Hrvati se samo stidljivo vraćaju korenima!
    (Lala, 23. jul 2021 19:23)

    # Link komentara

  206. Da su ameri stavili na dolar, pricali bi kako je to cast za nas... Kako smo ponosi i ostalo.
    Neka stavi ko zeli, stavicemo i mi na euro i dobro
    (shen, 23. jul 2021 19:23)

    # Link komentara

  207. Prema ovoj nakaradnoj logici amerikanci bi bili jedino indijanci. Ali, ajde. Bilo je i glupljih stvari na brdovitom Balkanu.
    (hm, 23. jul 2021 19:23)

    # Link komentara