- Komentari -
  1. Nije bio zvezda, ali je nezaboravan.
    (Zzx, 14. jun 2021 23:57)

    # Link komentara

  2. All The Presidents Men, sporedna uloga ali vredna, jer pokazuje kako se administracija u Americi "ponasala" protiv novinara.

    Senator u filmu Shooter (opet administrativac), koji (otvoreno) izgovara recenicu o tome da je u Americi moguce da Drzavni sekretar javno kaze da Amerika nije napala Irak zbog nafte.

    Veoma dobar glumac.
    (Oprem Dobro, 14. jun 2021 17:48)

    # Link komentara

  3. Bez njega i takvih likova, nijedan film ne bi bio autentičan. Glumac kome se verovalo!
    (Čiča Miloje, 14. jun 2021 17:43)

    # Link komentara

  4. Bez obzira na svoj debeljuškasti izgled stigao je da se čak 4 puta oženi. Imao je osmoro dece. Bez obzira što je uvek igrao epizode uloge uspeo je čak jednom i da bude nominovan za oskara za ulogu u filmu Mreža.
    Ode još jedan vrhunski glumac iz stare garde. Pamtićemo ga po nizu vrhunskih uloga u vrhunskim filmovima, filmovima koji se danas retko snimaju.
    (Dragan, 14. jun 2021 16:27)

    # Link komentara

  5. Sjajan, legenda...
    (Delije Čikago, 14. jun 2021 15:42)

    # Link komentara

  6. Stan " The man " Bolander.
    (danny, 14. jun 2021 15:16)

    # Link komentara

  7. Odlican glumac, briljirao je u "Oslobadjanju" u ulozi koju bi tada verovatno vecina glumaca odbila. Cak je i cuvenu scenu sa "prasetom" odradio profesionalno i u jednom pokusaju. Bio je odlican u svakom filmu u kome sam ga gledao, iako je uvek glumio sporedne likove.

    Pocivajte u miru i hvala Vam na svemu.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 14. jun 2021 15:06)

    # Link komentara

  8. Homicide: Life on the Street!!!
    (napadaj, 14. jun 2021 14:49)

    # Link komentara

  9. Sjajan i zahvalan glumac,velikim epizodnim ulogama obogatio je mnoge filmove i serije.Podjednako dobro i upecatljivo je glumio i dobrice i negativce,a znao je majstorski i da stopi te dve suprotnosti u jedno.Leks Lutor(Dzin Hekman) iz "Supermena"ne bi bio to sto jeste bez nezaboravnog priglupog smetenjaka Otisa,tj. Neda Bitija.Poslednji pozdrav simpaticnom bucku.Neka ti je vecna slava i pocivao u miru,umetnice.
    (Aco, 14. jun 2021 14:40)

    # Link komentara

  10. Odeljenje za ubistva polako ostaje bez kadrova
    (....., 14. jun 2021 14:15)

    # Link komentara

  11. Глумио је и у споту New Order,60 miles an hour,као лугар.
    Озбиљан глумац.
    (Bane J., 14. jun 2021 13:28)

    # Link komentara

  12. delyverens
    (kalcokera I Croasano jaguar, 14. jun 2021 13:07)

    # Link komentara

  13. @mare

    Film nije bolestan,nego je sjajan,valjda je samo kum bio bolji film te 1972.godine. Imao je puno nominacija za Oskara i zlatne globuse,izuzetne glumce kao Bert Rejnolds,Dzon Vojt,Ned biti.. To je sukob civilizacije i primalnih animalnih instinkta i nagona u okruzenju prelepe prirode!
    (Oliver, 14. jun 2021 13:06)

    # Link komentara

  14. Slava mu i neka počiva u miru.
    (Gde ja živim, 14. jun 2021 12:56)

    # Link komentara

  15. Posle Al Giardela ode i Stan Bolander... pocivaj u miru
    (medjed, 14. jun 2021 12:20)

    # Link komentara

  16. Simpatičan mladić!
    (Znak, 14. jun 2021 12:18)

    # Link komentara

  17. You have meddled with the primal forces of nature, Mr. Beale, and I won't have it!!
    Is that clear?!
    You think you've merely stopped a business deal. That is not the case. The Arabs have taken billions of dollars out of this country, and now they must put it back! It is ebb and flow, tidal gravity! It is ecological balance!

    You are an old man who thinks in terms of nations and peoples. There are no nations. There are no peoples. There are no Russians. There are no Arabs. There are no third worlds. There is no West. There is only one holistic system of systems, one vast and immane, interwoven, interacting, multivariate, multinational dominion of dollars. Petro-dollars, electro-dollars, multi-dollars, reichmarks, rins, rubles, pounds, and shekels.

    It is the international system of currency which determines the totality of life on this planet. That is the natural order of things today. That is the atomic and subatomic and galactic structure of things today! And YOU have meddled with the primal forces of nature, and YOU WILL ATONE!
    (otobo, 14. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  18. Pozdrav velikom Bolanderu! Stan the Man zauvek. Manc, Pemblton, Bejlis, pokojni Dzi i ekipa. Kakva serija…
    (Negativni, 14. jun 2021 12:10)

    # Link komentara

  19. Ko je ovaj
    (Milos, 14. jun 2021 12:07)

    # Link komentara

  20. Bio je sjajan.Tuga! Neja pociva u miru.
    beba
    (beba, 14. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  21. Oslobadjanje, kako je to bolestan film...
    (Mare, 14. jun 2021 11:42)

    # Link komentara

  22. @korn

    Haha,kralju,isto sam pomislio,sjajan film i ludacka scena!
    (Oliver, 14. jun 2021 11:42)

    # Link komentara

  23. Legenda.. Ode:(
    (Smuleco, 14. jun 2021 11:37)

    # Link komentara

  24. Homicide! Tu je bio bas kako treba!
    (NBG21, 14. jun 2021 11:33)

    # Link komentara

  25. Homicide: Life on the Street

    Jedna od najboljih detektivskih serija ikad!
    (Zorz, 14. jun 2021 11:25)

    # Link komentara

  26. Najpoznatiji po skvicenju kao prase.
    (KoRn, 14. jun 2021 11:23)

    # Link komentara

  27. Onaj njegov monolog u "Mreži" je za sva vremena. Sjajna uloga.
    (Štap i šargarepa, 14. jun 2021 11:09)