Nedelja, 13.06.2021.

08:25

Atila Bič Božji sahranjen u Krupcu: Meštani nalazili novce kojima je plaćao podanike

Izvor: Tanjug

Atila Biè Božji sahranjen u Krupcu: Meštani nalazili novce kojima je plaæao podanike IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

neutral fe

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)


dete, idi nekad na neki buvljak pa potrazi strane kasete i ploče objavljivane kod nas... bila je mnogo bolja situacija nego danas - sada ti "zapad" zabranjuju i blate dziberi u mantijama i politikanti, koji decu skoluju upravo tamo.

Мики

pre 2 godine

Постојали су Ромеји а не Римљани који су касније измишљени баш као и Византија што је измишљена.

Hehe

pre 2 godine

Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...
(Sabahudin, 20. jun 2021 20:21)
A ti si te prave spise video pa znas..
Ljudi svaki narod misli da je poseban i ima razne teorije o svojoj bitnosti i starosti. Sta tek treba da tripuju Grci, Bugari, Madjari, Italijani kada smo mi nebitni ovako utripovani

e

pre 2 godine

Živimo u sadašnjem vremenu. Kolektivno pamtimo šta se dešavalo u 20. i 21. veku. Ja lično sam 2/3 svog života proveo u 20. i u Jugoslaviji mi je poznat kao zlu paru. U tom vremenu živeo sam dosta i na zapadu. Baš zato i pišem ovako. Korupcija, jagnjeće brigade, diplomatski magazini samo za odabrane drugove. Sa Šiptarima se pažljivo postupalo. Ako je neki bio kriv za nešto, drugovi bi pretukli nekoliko Srba i stvari bi se dalje odvijali onako kako su ih oni isplanirali. Kad su drugovi otišli u istoriju svako zna šta se tada dogodilo. Ja kažem: Bez kralja, ne valja.

nikola58

pre 2 godine

Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ne branim komuniste, ali to sto u vezi muzike pises notorna je laz. Prvu LP sam kupio 1969-70-e, "Jimi Hendrix In the West", a u to vreme sam bio 11-12 godina star, dete. Celu mladost proveo sam slusajuci rok muziku, nakupio oko 300 LP, i tvrdim da od strane vlasti nikakve cenzure nije bilo sto se muzike tice. Jugoslavija je u odnosu na druge evropske komunisticke zemlje bila oaza slobode. E sad prokljuvi ti iz kog razloga pises gluposti i neistine.

Lošmi

pre 2 godine

voj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ovoliku gomilu besmislica i gluposti skoro nisam pročitao! Imao sam 22 godine kada je Tito umro...dakle, odlično pšamtim to vreme...i bio sam profi muzičar u tim ''strašnim'' vremenima...i zamisli- odlično zaradjivao i niko me nije dirao niti šta branio...pa znaš li ti nesrećniče da su Rolng Stonsi svirali 1976. u Zagrebu a na primer Dip Parpl 1975. godine u Beogradu u '' Pioniru''? Znaš li da su se najnormalnije mogle kupiti ploče stranih izvodjača u prodavnicama Jugotona i PGP RTS-a? Mogao bih do sutra da nabrajam...ovošto si napisao je toliko glupo i besmisleno da je čak previše i ako je samo trolovanje.

prepotopko

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.
(Edgar, 20. jun 2021 18:33)

To su ostaci starog srpskog kosmodroma. U vreme dinosaurusa nije bilo lako pa su neki Srbi odlučili da se otisnu u svemir i potraže neku bolju planetu. Oni Srbi što su ostali besni zbog toga što neće svi Srbi živeti na istoj planeti pobili su sve dinosauruse u velikom pohodu u narodu poznatom kao "Usekovanje T-reksova i ostale žgadije"
Kasnije su u okviru projekta Beograd na Nilu, koji su majstori crnotravci pre roka završili pokušali svoju odbeglu braću modernim nekretninama privući nazad na Zemlju ali tu je nešto pošlo po zlu, šta tačno ne znam, pa je jedan vojvoda rekao "gde su srpski grobovi tu je srpska zemlja", onda du te piramide izbetonirali i napravili grobnice. Uglavnom, tužna priča, godine prolaze braća iz kosmosa ne dolaze...

Alhambra

pre 2 godine

Pojedini nisu ni pročitali članak do kraja a daju sebi za pravo da komentarišu. To što se sprdate je u redu ali nema potrebe da vredjate bilo koga jer se i dan danas ne zna gde je Atila sahranjen,postoji više teorija a veliki deo njih ga sahranjuje upravo na teritoriji današnje Srbije. Razmislite o tome. I pročitajte članak do kraja.

Alhambra

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.
(lala, 20. jun 2021 16:15)

To je jedna od teorija. Ništa nije isključeno. Da li ćemo ikada saznati? Verovatno nećemo. Nažalost,gde god bio bila bi to neverovatna prilika za turizam na tom podneblju.

Kibo

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)

Potaj oca, dedu, komsiji...kako su slavili slavu...niko nije pricao o tome i sve u krugu najuze porodice..kakvo paljenje badnjaka.. u daleko manjem broju nego danas..

VladaR

pre 2 godine

Sumnjam da je Atila otišao toliko na jug - njegove horde su harale Panonskom nizijom pa do Galije. U mom kraju, po legendi, Atila je sahranjen u koritu reke Tise iznad Bačkog Petrovog Sela.

Zedd

pre 2 godine

Mislim da je cela istorija Srbije jedan obican falcifikat. Ja sam uradio genetsku analizu i dobio rezultat da sam 100% Evropljanin. Delim gene sa ljudima u Sumadiji, Peloponezu, Bosni i Zadru u Hrvatskoj. Ne znam kako su moji preci dosli sa Karpata ako ne delim gene sa Rusima i Ukrajincima. Imam 89% gena koji su kararakteristicni za balkanske narode i 11% gena koji su zajednicki za istocnoevrpske zemlje. Medjutim, moji dalji preci poticu sa Kavkaza (pre 10000 godina) i mozda od Jamne kulture. Pre nego sto pisete o istoriji objasnite prvo naucne rezultate i precizno moj i bilo koji drugi slucaj.

Dobrodošli u Gvantanamo

pre 2 godine

Kolarac je takođe umro u zatvoru, ali u kraljevskom ne komunističkom. Kapetan Miša Anastasijević je pobegao u Rumuniju, ali ne od komunista. Nušić je isto bežao od monarhije. Nisu komunisti ništa novo izmislili, s'tim što se iz njihovih zatvora moglo izaći, ako po¿elite. Kakve veze sa Atilom to ima?

slušao muziku, od početka pa do kraja

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Na koliko si osuđen u toj tvojoj tamnici?
Valjda nije doživotno.

Spike

pre 2 godine

Huni kod Pirota ? Zanimljivo
(Srbijanac, 20. jun 2021 18:31)

Da, bas kod Pirota. Na pohodu od Nisa ka Sofiji. Procitaj istoriju Huna. Bas Atila je sravnio Nis (Naissus) sa zemljom. Jedan od bolje dokumentovanih "pokolja" u rimskoj istoriji.

Stalker

pre 2 godine

Kakve veze ima komunizam sa hunima?
(Nebuloza, 20. jun 2021 16:25)

Kako nema? Huni su proleteli kroz jedan portal koji se zvao "Vrata naroda" tu su bili neki narodi i veliki vođa Avara i šaman Kom Un. Još kao mladić upoznao je Vanju Bulić sa kojom pravi Zam. Atila u znak zahvalnosti ovom šamanu daje pet groša, da groša, i obećava mu da će svuda pričati kakav je Vanjin Zam i kako je Kom Un dobar lik i veliki šaman. Pričao je svuda, naleteo i na Vinčance, izbičovao ih nekoliko, bilo je to sado-mazo bičevanje, uživali su, pili, jeli grožđda i povrćali u zlatne pehare. To naravno nema nikakve veze, samo na prvi pogled, bili su to neki čobani budale ali oni pominjaše kom un i zam jer im se jako doapde kako to zvuči i to je čuo jedan pametan Vinčanac, veliki pesnik i reformator vinčanice. Vinčanci su poželeli svom sistemu da nadenu i neko ime pa ga nazvaše komunizam po predlogu onog čoeka, ali onda su došli Turci i ode mast u propast. Bukvalno pobacaše sve, klizali se, padali, narod je sisao živa jaja i jeo leba bez masti. Ali to je već neka druga priča.

Aleksandar

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)
ne za.gfe se to palila vatra ali moj deda je bio islwdjivan 50-ih zbog slave a otac hapšen 70-ih zbog proslave srpske u kafani. Mozda je moglo negde u Čikagu

Redster

pre 2 godine

Ako je igde sahranjen onda je u Pirot. Oni nikad ne bi odali da su iskopali zlato niti počeli da raskalasno troše, ostaju dosledni sebi i štedljivi. Bahaahaha

Danac

pre 2 godine

Po nekoj legendi se prica da je Atila bio sahranjen u koritu starog toka reke Tise. Pa ce sada jos na kraju ispasti da je Atila bio Pirocanac.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)





svako ko tvrdi da je na albumima objavljenim u tom periodu osim pesme a1 postojala i još neka - radi za udbu!!!

hyper

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.
(Gaga, 20. jun 2021 17:47)

2046


Gago, veze ti nemaš. Karpati su samo deo teritorije koju su naseljavli Srbi. Inače, na ovim prostorima smo od uvek. Toliko se ponosim svojim srpskim poreklom da me nikakav autošovinizam ne može pomeriti ni centimetar u nazad čak na protiv kada ga osetim kod drugih uvek se potrudim da objasnim sve kako jeste. U glavnom se povuku, ne zato što su pametniji već slabiji. ?

kartmen

pre 2 godine

... Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno...
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Lepenski Vir je otkriven 1960. a Dragoslav Srejović je već 1961. slao radove na objavljivanje. Ne vidim tvoju poentu.

Базд мег!

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.
(артиљерац, 20. jun 2021 15:52)

Kakav si ti lik? 😂
Izvini prebacujem se na ćirilicu da me razumeš.
Је си ли ти свестан шта си написао у вези корита Тисе? 😂😆🤣
Па ваљда су ископали један мали рукавац и на дну корита сахранили и пустили Тису и здраво а не терали Тису назад у старо корито.!??? 😂😆🤣
Какав си ти пуцач Бреее???! 😂😆🤣

T

pre 2 godine

Zašto bi komunisti bili protiv arheoloških iskopavanja? Pa pod njima je otvoreno gomila naših najpoznatijih arheoloških nalazišta. Inače, pod kraljem je uništen Žrnov, srednjovekovni grad na Avali da bi se napravilo mesto za spomenik neznanom junaku. To ne znači da su komunisti bili dobri po Srbiju i Jugoslaviju ali hajde da ipak budemo realni i da ne pravimo da je svako zlo na svetu bilo njihovo i da nijednu sitnicu nisu uradili dobro.

baš volite da potpalite ove divlje arheologe, jel da?

pre 2 godine

Ispade da je imao ugovor sa Rimljanima da ga oni sahrane. Malo neobično za ratnika koji se razlikovao i od onih sa kojima je i protiv kojih je ratovao baš po tome što nije mario za bilo šta što pokazuje status. Niti oružje, niti odeća. Atila je bio Hun, nije bio ni kralj Huna, ni Hunski plemić, već najači od svih Huna, toliko je bila prosta hijerarhija u Huna. Pre će biti ako je neko takav ikada iskazao neku želju oko sahrane da bi tražio da ga raskomadaju i puste orlove da obave svoj deo posla. Ali možda je sahranjen neko drugi, neko od onih koji su mu služili ili bili protivnici, a koji bi mario kako će da ga zakopaju, a od cele priče je ostalo samo ono Atila. A možda je i on nekoga zakopao bilo u vreme kada je Rimu bio gost, bilo kada je brisao sve sa lica zemlje gde bi se pojavio.

Sabahudin

pre 2 godine

Možda Atila nije bio Srbin, ali sigurno nije bio Mongol.
On je samo predvodio mongolske horde zajedno sa svojim narodom koji je bio tu iz Panonije.
Jedan Mongol da pokori Rim, ajte molim Vas.
Pogledajte koji su narodi živeli u to vreme na prostoru Atiline države, ali prave istorijske spise, ne ovu izmišljenu vatikansku istoriju.
Lepenski Vir, Vinča, Starčevo i sl.
Tu živi narod koji sebe zovu Srbi i ovi drugi narodi koji su Srbi, ali se stide toga iz samo njima znanih razloga, već hiljadama godina.
Kako to da ih nema u vatikanskim spisima?
Zato što su svi ti spisi falsifikat nastao u 13. veku i kasnije.
Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...

Lange

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan, 20. jun 2021 17:39)

Jedino za vreme komunista je Srbija koliko-toliko bila u korak sa normalnim delom Evrope.
Kroz ostatk nase istorije smo bili apsolurno slepo crevo kontinenta u ekonomskom, kulturnim i svak drugom amislu. Ne samo mo, nego i ostali narodi u SFRJ.

Aleks

pre 2 godine

Ajte molim vas. Kakav Krupac, kakvi bakrači. Milion puta je bolje živeti u memljivom podrumu u Rakovici ili nekom drugom predgrađu Beograda nego tamo.

prelivoda pase za svako du*e

pre 2 godine

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan,

Komunisti dosli na vlast 45/46. a vec Goli Otok pun Srba, kako se taj komunizam brzo sirio, brze nego korona danas. Cija djeca i dalje vladaju?
Komunisticka ili turska?

Kozar

pre 2 godine

Atila se zamerio komunistima pa narod nije smeo da prebira po njegovom grobu. Danas, kad te pošasti nema, Atila deli narodu srebrne novčiće presvučene zlatom, blago Piroćancima.

Cvele

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.
(Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni, 20. jun 2021 15:59)
Lupaš kao otvoren prozor,pobiće nas promaja.

Hammer

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.

@(Gaga, 20. jun 2021 17:47)





Pa cela istočna Srbija su Karpati: planine Miroč, Veliki Greben i Severni Kučaj, dalje prema jugu su tu još i: Jovan planina, Homoljske planine, Veliki krš, Beljanica, Kučaj, planina Rtanj i Tresibaba, ali to ne menja činjenicu da su Albanci sa Kavkaza.

Јабучило

pre 2 godine

Sta cekate "sorabi" kopajte i nadjite Atilu, nadam se da cete biti uspesni kao i sa drazom. Dereticizam radi punom parom...
(nike, 20. jun 2021 17:17)

Како си ово успео да повежеш са Деретићем? И шта ти значи уплитање Драже, стрељаног, коме се не зна гроб? Која мржња тебе изједа?

Edgar

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.

tamnica svesti

pre 2 godine

@predrag

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..

Aleksa78

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...

statuskan

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...

@tamnica svesti

pre 2 godine

Kakva gomila neistina i trabunjanja na jednom mestu. Cuj kao bilo dozvoljeno slusati rock, ali samo A1... Znaci, ne verujem sta ljudi sve pisu i izmisljaju. A da nije A1 pustan najvise zato sto se obicno glavni hit stavljao na plocu kao A1? A ko pusti B stranu sekli mu usi???

lala

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.

komi

pre 2 godine

U to doba je bio komunizam, a poznato je da su komunisti bili protiv huna...
(predrag, 20. jun 2021 15:50)
Poznato je da su komunisti uterivali strah u kosti narodu za sve što nije komunističko a zamisli ovo

Гидео

pre 2 godine

Атила је био Србин и сахрањен је Авали и баш због тога је тамо Мештровић поставио маузолеј. Атила је прадеда Стефану Немањи који припада династији Србојевића која је најстарија династија на свету и галаксији Г-8њж коју је створио Србин-творац седам дана пре амебе. Ово су општепознате чињенице које неки не знају због Бечко-берлинаке школе коју нам деца уче у СрБским школама.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

svako dobronameran zna da je atila bič božji bio titov arhineprijatelj, kao i to da su svi koji su imali njegovu fotografiju - slati na goli otok!


ako je i od piroćanca, mLogo je...

Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.

артиљерац

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.

артиљерац

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.

Јабучило

pre 2 godine

Sta cekate "sorabi" kopajte i nadjite Atilu, nadam se da cete biti uspesni kao i sa drazom. Dereticizam radi punom parom...
(nike, 20. jun 2021 17:17)

Како си ово успео да повежеш са Деретићем? И шта ти значи уплитање Драже, стрељаног, коме се не зна гроб? Која мржња тебе изједа?

lala

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.

Aleksa78

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...

Гидео

pre 2 godine

Атила је био Србин и сахрањен је Авали и баш због тога је тамо Мештровић поставио маузолеј. Атила је прадеда Стефану Немањи који припада династији Србојевића која је најстарија династија на свету и галаксији Г-8њж коју је створио Србин-творац седам дана пре амебе. Ово су општепознате чињенице које неки не знају због Бечко-берлинаке школе коју нам деца уче у СрБским школама.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

svako dobronameran zna da je atila bič božji bio titov arhineprijatelj, kao i to da su svi koji su imali njegovu fotografiju - slati na goli otok!


ako je i od piroćanca, mLogo je...

Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.

Edgar

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.

Hammer

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.

@(Gaga, 20. jun 2021 17:47)





Pa cela istočna Srbija su Karpati: planine Miroč, Veliki Greben i Severni Kučaj, dalje prema jugu su tu još i: Jovan planina, Homoljske planine, Veliki krš, Beljanica, Kučaj, planina Rtanj i Tresibaba, ali to ne menja činjenicu da su Albanci sa Kavkaza.

Kozar

pre 2 godine

Atila se zamerio komunistima pa narod nije smeo da prebira po njegovom grobu. Danas, kad te pošasti nema, Atila deli narodu srebrne novčiće presvučene zlatom, blago Piroćancima.

@tamnica svesti

pre 2 godine

Kakva gomila neistina i trabunjanja na jednom mestu. Cuj kao bilo dozvoljeno slusati rock, ali samo A1... Znaci, ne verujem sta ljudi sve pisu i izmisljaju. A da nije A1 pustan najvise zato sto se obicno glavni hit stavljao na plocu kao A1? A ko pusti B stranu sekli mu usi???

statuskan

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...

komi

pre 2 godine

U to doba je bio komunizam, a poznato je da su komunisti bili protiv huna...
(predrag, 20. jun 2021 15:50)
Poznato je da su komunisti uterivali strah u kosti narodu za sve što nije komunističko a zamisli ovo

Dobrodošli u Gvantanamo

pre 2 godine

Kolarac je takođe umro u zatvoru, ali u kraljevskom ne komunističkom. Kapetan Miša Anastasijević je pobegao u Rumuniju, ali ne od komunista. Nušić je isto bežao od monarhije. Nisu komunisti ništa novo izmislili, s'tim što se iz njihovih zatvora moglo izaći, ako po¿elite. Kakve veze sa Atilom to ima?

slušao muziku, od početka pa do kraja

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Na koliko si osuđen u toj tvojoj tamnici?
Valjda nije doživotno.

Cvele

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.
(Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni, 20. jun 2021 15:59)
Lupaš kao otvoren prozor,pobiće nas promaja.

tamnica svesti

pre 2 godine

@predrag

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..

Lange

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan, 20. jun 2021 17:39)

Jedino za vreme komunista je Srbija koliko-toliko bila u korak sa normalnim delom Evrope.
Kroz ostatk nase istorije smo bili apsolurno slepo crevo kontinenta u ekonomskom, kulturnim i svak drugom amislu. Ne samo mo, nego i ostali narodi u SFRJ.

prelivoda pase za svako du*e

pre 2 godine

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan,

Komunisti dosli na vlast 45/46. a vec Goli Otok pun Srba, kako se taj komunizam brzo sirio, brze nego korona danas. Cija djeca i dalje vladaju?
Komunisticka ili turska?

Stalker

pre 2 godine

Kakve veze ima komunizam sa hunima?
(Nebuloza, 20. jun 2021 16:25)

Kako nema? Huni su proleteli kroz jedan portal koji se zvao "Vrata naroda" tu su bili neki narodi i veliki vođa Avara i šaman Kom Un. Još kao mladić upoznao je Vanju Bulić sa kojom pravi Zam. Atila u znak zahvalnosti ovom šamanu daje pet groša, da groša, i obećava mu da će svuda pričati kakav je Vanjin Zam i kako je Kom Un dobar lik i veliki šaman. Pričao je svuda, naleteo i na Vinčance, izbičovao ih nekoliko, bilo je to sado-mazo bičevanje, uživali su, pili, jeli grožđda i povrćali u zlatne pehare. To naravno nema nikakve veze, samo na prvi pogled, bili su to neki čobani budale ali oni pominjaše kom un i zam jer im se jako doapde kako to zvuči i to je čuo jedan pametan Vinčanac, veliki pesnik i reformator vinčanice. Vinčanci su poželeli svom sistemu da nadenu i neko ime pa ga nazvaše komunizam po predlogu onog čoeka, ali onda su došli Turci i ode mast u propast. Bukvalno pobacaše sve, klizali se, padali, narod je sisao živa jaja i jeo leba bez masti. Ali to je već neka druga priča.

kartmen

pre 2 godine

... Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno...
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Lepenski Vir je otkriven 1960. a Dragoslav Srejović je već 1961. slao radove na objavljivanje. Ne vidim tvoju poentu.

T

pre 2 godine

Zašto bi komunisti bili protiv arheoloških iskopavanja? Pa pod njima je otvoreno gomila naših najpoznatijih arheoloških nalazišta. Inače, pod kraljem je uništen Žrnov, srednjovekovni grad na Avali da bi se napravilo mesto za spomenik neznanom junaku. To ne znači da su komunisti bili dobri po Srbiju i Jugoslaviju ali hajde da ipak budemo realni i da ne pravimo da je svako zlo na svetu bilo njihovo i da nijednu sitnicu nisu uradili dobro.

Aleks

pre 2 godine

Ajte molim vas. Kakav Krupac, kakvi bakrači. Milion puta je bolje živeti u memljivom podrumu u Rakovici ili nekom drugom predgrađu Beograda nego tamo.

VladaR

pre 2 godine

Sumnjam da je Atila otišao toliko na jug - njegove horde su harale Panonskom nizijom pa do Galije. U mom kraju, po legendi, Atila je sahranjen u koritu reke Tise iznad Bačkog Petrovog Sela.

Redster

pre 2 godine

Ako je igde sahranjen onda je u Pirot. Oni nikad ne bi odali da su iskopali zlato niti počeli da raskalasno troše, ostaju dosledni sebi i štedljivi. Bahaahaha

Spike

pre 2 godine

Huni kod Pirota ? Zanimljivo
(Srbijanac, 20. jun 2021 18:31)

Da, bas kod Pirota. Na pohodu od Nisa ka Sofiji. Procitaj istoriju Huna. Bas Atila je sravnio Nis (Naissus) sa zemljom. Jedan od bolje dokumentovanih "pokolja" u rimskoj istoriji.

hyper

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.
(Gaga, 20. jun 2021 17:47)

2046


Gago, veze ti nemaš. Karpati su samo deo teritorije koju su naseljavli Srbi. Inače, na ovim prostorima smo od uvek. Toliko se ponosim svojim srpskim poreklom da me nikakav autošovinizam ne može pomeriti ni centimetar u nazad čak na protiv kada ga osetim kod drugih uvek se potrudim da objasnim sve kako jeste. U glavnom se povuku, ne zato što su pametniji već slabiji. ?

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)





svako ko tvrdi da je na albumima objavljenim u tom periodu osim pesme a1 postojala i još neka - radi za udbu!!!

Zedd

pre 2 godine

Mislim da je cela istorija Srbije jedan obican falcifikat. Ja sam uradio genetsku analizu i dobio rezultat da sam 100% Evropljanin. Delim gene sa ljudima u Sumadiji, Peloponezu, Bosni i Zadru u Hrvatskoj. Ne znam kako su moji preci dosli sa Karpata ako ne delim gene sa Rusima i Ukrajincima. Imam 89% gena koji su kararakteristicni za balkanske narode i 11% gena koji su zajednicki za istocnoevrpske zemlje. Medjutim, moji dalji preci poticu sa Kavkaza (pre 10000 godina) i mozda od Jamne kulture. Pre nego sto pisete o istoriji objasnite prvo naucne rezultate i precizno moj i bilo koji drugi slucaj.

Danac

pre 2 godine

Po nekoj legendi se prica da je Atila bio sahranjen u koritu starog toka reke Tise. Pa ce sada jos na kraju ispasti da je Atila bio Pirocanac.

baš volite da potpalite ove divlje arheologe, jel da?

pre 2 godine

Ispade da je imao ugovor sa Rimljanima da ga oni sahrane. Malo neobično za ratnika koji se razlikovao i od onih sa kojima je i protiv kojih je ratovao baš po tome što nije mario za bilo šta što pokazuje status. Niti oružje, niti odeća. Atila je bio Hun, nije bio ni kralj Huna, ni Hunski plemić, već najači od svih Huna, toliko je bila prosta hijerarhija u Huna. Pre će biti ako je neko takav ikada iskazao neku želju oko sahrane da bi tražio da ga raskomadaju i puste orlove da obave svoj deo posla. Ali možda je sahranjen neko drugi, neko od onih koji su mu služili ili bili protivnici, a koji bi mario kako će da ga zakopaju, a od cele priče je ostalo samo ono Atila. A možda je i on nekoga zakopao bilo u vreme kada je Rimu bio gost, bilo kada je brisao sve sa lica zemlje gde bi se pojavio.

Aleksandar

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)
ne za.gfe se to palila vatra ali moj deda je bio islwdjivan 50-ih zbog slave a otac hapšen 70-ih zbog proslave srpske u kafani. Mozda je moglo negde u Čikagu

Sabahudin

pre 2 godine

Možda Atila nije bio Srbin, ali sigurno nije bio Mongol.
On je samo predvodio mongolske horde zajedno sa svojim narodom koji je bio tu iz Panonije.
Jedan Mongol da pokori Rim, ajte molim Vas.
Pogledajte koji su narodi živeli u to vreme na prostoru Atiline države, ali prave istorijske spise, ne ovu izmišljenu vatikansku istoriju.
Lepenski Vir, Vinča, Starčevo i sl.
Tu živi narod koji sebe zovu Srbi i ovi drugi narodi koji su Srbi, ali se stide toga iz samo njima znanih razloga, već hiljadama godina.
Kako to da ih nema u vatikanskim spisima?
Zato što su svi ti spisi falsifikat nastao u 13. veku i kasnije.
Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...

Lošmi

pre 2 godine

voj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ovoliku gomilu besmislica i gluposti skoro nisam pročitao! Imao sam 22 godine kada je Tito umro...dakle, odlično pšamtim to vreme...i bio sam profi muzičar u tim ''strašnim'' vremenima...i zamisli- odlično zaradjivao i niko me nije dirao niti šta branio...pa znaš li ti nesrećniče da su Rolng Stonsi svirali 1976. u Zagrebu a na primer Dip Parpl 1975. godine u Beogradu u '' Pioniru''? Znaš li da su se najnormalnije mogle kupiti ploče stranih izvodjača u prodavnicama Jugotona i PGP RTS-a? Mogao bih do sutra da nabrajam...ovošto si napisao je toliko glupo i besmisleno da je čak previše i ako je samo trolovanje.

Базд мег!

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.
(артиљерац, 20. jun 2021 15:52)

Kakav si ti lik? 😂
Izvini prebacujem se na ćirilicu da me razumeš.
Је си ли ти свестан шта си написао у вези корита Тисе? 😂😆🤣
Па ваљда су ископали један мали рукавац и на дну корита сахранили и пустили Тису и здраво а не терали Тису назад у старо корито.!??? 😂😆🤣
Какав си ти пуцач Бреее???! 😂😆🤣

nikola58

pre 2 godine

Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ne branim komuniste, ali to sto u vezi muzike pises notorna je laz. Prvu LP sam kupio 1969-70-e, "Jimi Hendrix In the West", a u to vreme sam bio 11-12 godina star, dete. Celu mladost proveo sam slusajuci rok muziku, nakupio oko 300 LP, i tvrdim da od strane vlasti nikakve cenzure nije bilo sto se muzike tice. Jugoslavija je u odnosu na druge evropske komunisticke zemlje bila oaza slobode. E sad prokljuvi ti iz kog razloga pises gluposti i neistine.

neutral fe

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)


dete, idi nekad na neki buvljak pa potrazi strane kasete i ploče objavljivane kod nas... bila je mnogo bolja situacija nego danas - sada ti "zapad" zabranjuju i blate dziberi u mantijama i politikanti, koji decu skoluju upravo tamo.

Мики

pre 2 godine

Постојали су Ромеји а не Римљани који су касније измишљени баш као и Византија што је измишљена.

prepotopko

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.
(Edgar, 20. jun 2021 18:33)

To su ostaci starog srpskog kosmodroma. U vreme dinosaurusa nije bilo lako pa su neki Srbi odlučili da se otisnu u svemir i potraže neku bolju planetu. Oni Srbi što su ostali besni zbog toga što neće svi Srbi živeti na istoj planeti pobili su sve dinosauruse u velikom pohodu u narodu poznatom kao "Usekovanje T-reksova i ostale žgadije"
Kasnije su u okviru projekta Beograd na Nilu, koji su majstori crnotravci pre roka završili pokušali svoju odbeglu braću modernim nekretninama privući nazad na Zemlju ali tu je nešto pošlo po zlu, šta tačno ne znam, pa je jedan vojvoda rekao "gde su srpski grobovi tu je srpska zemlja", onda du te piramide izbetonirali i napravili grobnice. Uglavnom, tužna priča, godine prolaze braća iz kosmosa ne dolaze...

Alhambra

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.
(lala, 20. jun 2021 16:15)

To je jedna od teorija. Ništa nije isključeno. Da li ćemo ikada saznati? Verovatno nećemo. Nažalost,gde god bio bila bi to neverovatna prilika za turizam na tom podneblju.

Hehe

pre 2 godine

Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...
(Sabahudin, 20. jun 2021 20:21)
A ti si te prave spise video pa znas..
Ljudi svaki narod misli da je poseban i ima razne teorije o svojoj bitnosti i starosti. Sta tek treba da tripuju Grci, Bugari, Madjari, Italijani kada smo mi nebitni ovako utripovani

Alhambra

pre 2 godine

Pojedini nisu ni pročitali članak do kraja a daju sebi za pravo da komentarišu. To što se sprdate je u redu ali nema potrebe da vredjate bilo koga jer se i dan danas ne zna gde je Atila sahranjen,postoji više teorija a veliki deo njih ga sahranjuje upravo na teritoriji današnje Srbije. Razmislite o tome. I pročitajte članak do kraja.

e

pre 2 godine

Živimo u sadašnjem vremenu. Kolektivno pamtimo šta se dešavalo u 20. i 21. veku. Ja lično sam 2/3 svog života proveo u 20. i u Jugoslaviji mi je poznat kao zlu paru. U tom vremenu živeo sam dosta i na zapadu. Baš zato i pišem ovako. Korupcija, jagnjeće brigade, diplomatski magazini samo za odabrane drugove. Sa Šiptarima se pažljivo postupalo. Ako je neki bio kriv za nešto, drugovi bi pretukli nekoliko Srba i stvari bi se dalje odvijali onako kako su ih oni isplanirali. Kad su drugovi otišli u istoriju svako zna šta se tada dogodilo. Ja kažem: Bez kralja, ne valja.

Kibo

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)

Potaj oca, dedu, komsiji...kako su slavili slavu...niko nije pricao o tome i sve u krugu najuze porodice..kakvo paljenje badnjaka.. u daleko manjem broju nego danas..

Гидео

pre 2 godine

Атила је био Србин и сахрањен је Авали и баш због тога је тамо Мештровић поставио маузолеј. Атила је прадеда Стефану Немањи који припада династији Србојевића која је најстарија династија на свету и галаксији Г-8њж коју је створио Србин-творац седам дана пре амебе. Ово су општепознате чињенице које неки не знају због Бечко-берлинаке школе коју нам деца уче у СрБским школама.

tamnica svesti

pre 2 godine

@predrag

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..

Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.

statuskan

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...

Cvele

pre 2 godine

Bilo kako bilo antičke kulture Lepenskog vira, Starčeva, Blagotina i Vinče su arheološki ostaci drevnih Srba, starosedeoca Balkana, pritom ne negiramo pretpostavku i da su se neki Srbi doselili sa Karpata, jer realno ni Karpati nisu daleko, tačnije počinju u Srbiji, cela istočna Srbija je Karpatluk.
(Albanci su potomci Kavkazaca, čečenska braća rod rođeni, 20. jun 2021 15:59)
Lupaš kao otvoren prozor,pobiće nas promaja.

Aleks

pre 2 godine

Ajte molim vas. Kakav Krupac, kakvi bakrači. Milion puta je bolje živeti u memljivom podrumu u Rakovici ili nekom drugom predgrađu Beograda nego tamo.

komi

pre 2 godine

U to doba je bio komunizam, a poznato je da su komunisti bili protiv huna...
(predrag, 20. jun 2021 15:50)
Poznato je da su komunisti uterivali strah u kosti narodu za sve što nije komunističko a zamisli ovo

Јабучило

pre 2 godine

Sta cekate "sorabi" kopajte i nadjite Atilu, nadam se da cete biti uspesni kao i sa drazom. Dereticizam radi punom parom...
(nike, 20. jun 2021 17:17)

Како си ово успео да повежеш са Деретићем? И шта ти значи уплитање Драже, стрељаног, коме се не зна гроб? Која мржња тебе изједа?

prelivoda pase za svako du*e

pre 2 godine

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan,

Komunisti dosli na vlast 45/46. a vec Goli Otok pun Srba, kako se taj komunizam brzo sirio, brze nego korona danas. Cija djeca i dalje vladaju?
Komunisticka ili turska?

Aleksandar

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)
ne za.gfe se to palila vatra ali moj deda je bio islwdjivan 50-ih zbog slave a otac hapšen 70-ih zbog proslave srpske u kafani. Mozda je moglo negde u Čikagu

Базд мег!

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.
(артиљерац, 20. jun 2021 15:52)

Kakav si ti lik? 😂
Izvini prebacujem se na ćirilicu da me razumeš.
Је си ли ти свестан шта си написао у вези корита Тисе? 😂😆🤣
Па ваљда су ископали један мали рукавац и на дну корита сахранили и пустили Тису и здраво а не терали Тису назад у старо корито.!??? 😂😆🤣
Какав си ти пуцач Бреее???! 😂😆🤣

Sabahudin

pre 2 godine

Možda Atila nije bio Srbin, ali sigurno nije bio Mongol.
On je samo predvodio mongolske horde zajedno sa svojim narodom koji je bio tu iz Panonije.
Jedan Mongol da pokori Rim, ajte molim Vas.
Pogledajte koji su narodi živeli u to vreme na prostoru Atiline države, ali prave istorijske spise, ne ovu izmišljenu vatikansku istoriju.
Lepenski Vir, Vinča, Starčevo i sl.
Tu živi narod koji sebe zovu Srbi i ovi drugi narodi koji su Srbi, ali se stide toga iz samo njima znanih razloga, već hiljadama godina.
Kako to da ih nema u vatikanskim spisima?
Zato što su svi ti spisi falsifikat nastao u 13. veku i kasnije.
Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...

Aleksa78

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...

Zedd

pre 2 godine

Mislim da je cela istorija Srbije jedan obican falcifikat. Ja sam uradio genetsku analizu i dobio rezultat da sam 100% Evropljanin. Delim gene sa ljudima u Sumadiji, Peloponezu, Bosni i Zadru u Hrvatskoj. Ne znam kako su moji preci dosli sa Karpata ako ne delim gene sa Rusima i Ukrajincima. Imam 89% gena koji su kararakteristicni za balkanske narode i 11% gena koji su zajednicki za istocnoevrpske zemlje. Medjutim, moji dalji preci poticu sa Kavkaza (pre 10000 godina) i mozda od Jamne kulture. Pre nego sto pisete o istoriji objasnite prvo naucne rezultate i precizno moj i bilo koji drugi slucaj.

артиљерац

pre 2 godine

Према легенди,али и неким римским историчарима,Атила је сахрањен на дну Тисе.
Хуни су(хунски робови) направили привремено корито Тисе,реку скренули у њега
а на дну старог корита сахранили Атилу.Затим су Тису поново вратили у старо корито.Тиса је подалеко од Пирота.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

svako dobronameran zna da je atila bič božji bio titov arhineprijatelj, kao i to da su svi koji su imali njegovu fotografiju - slati na goli otok!


ako je i od piroćanca, mLogo je...

Lange

pre 2 godine

Samo kada su komunisti krivi za sve...
(Ja, 20. jun 2021 16:48)

Više su nam komunisti zla naneli za 50 godina nego Turci za 500.Mada njihova deca i dalje vladaju tako da...
(statuskan, 20. jun 2021 17:39)

Jedino za vreme komunista je Srbija koliko-toliko bila u korak sa normalnim delom Evrope.
Kroz ostatk nase istorije smo bili apsolurno slepo crevo kontinenta u ekonomskom, kulturnim i svak drugom amislu. Ne samo mo, nego i ostali narodi u SFRJ.

hyper

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.
(Gaga, 20. jun 2021 17:47)

2046


Gago, veze ti nemaš. Karpati su samo deo teritorije koju su naseljavli Srbi. Inače, na ovim prostorima smo od uvek. Toliko se ponosim svojim srpskim poreklom da me nikakav autošovinizam ne može pomeriti ni centimetar u nazad čak na protiv kada ga osetim kod drugih uvek se potrudim da objasnim sve kako jeste. U glavnom se povuku, ne zato što su pametniji već slabiji. ?

slušao muziku, od početka pa do kraja

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Na koliko si osuđen u toj tvojoj tamnici?
Valjda nije doživotno.

Stalker

pre 2 godine

Kakve veze ima komunizam sa hunima?
(Nebuloza, 20. jun 2021 16:25)

Kako nema? Huni su proleteli kroz jedan portal koji se zvao "Vrata naroda" tu su bili neki narodi i veliki vođa Avara i šaman Kom Un. Još kao mladić upoznao je Vanju Bulić sa kojom pravi Zam. Atila u znak zahvalnosti ovom šamanu daje pet groša, da groša, i obećava mu da će svuda pričati kakav je Vanjin Zam i kako je Kom Un dobar lik i veliki šaman. Pričao je svuda, naleteo i na Vinčance, izbičovao ih nekoliko, bilo je to sado-mazo bičevanje, uživali su, pili, jeli grožđda i povrćali u zlatne pehare. To naravno nema nikakve veze, samo na prvi pogled, bili su to neki čobani budale ali oni pominjaše kom un i zam jer im se jako doapde kako to zvuči i to je čuo jedan pametan Vinčanac, veliki pesnik i reformator vinčanice. Vinčanci su poželeli svom sistemu da nadenu i neko ime pa ga nazvaše komunizam po predlogu onog čoeka, ali onda su došli Turci i ode mast u propast. Bukvalno pobacaše sve, klizali se, padali, narod je sisao živa jaja i jeo leba bez masti. Ali to je već neka druga priča.

Kozar

pre 2 godine

Atila se zamerio komunistima pa narod nije smeo da prebira po njegovom grobu. Danas, kad te pošasti nema, Atila deli narodu srebrne novčiće presvučene zlatom, blago Piroćancima.

@tamnica svesti

pre 2 godine

Kakva gomila neistina i trabunjanja na jednom mestu. Cuj kao bilo dozvoljeno slusati rock, ali samo A1... Znaci, ne verujem sta ljudi sve pisu i izmisljaju. A da nije A1 pustan najvise zato sto se obicno glavni hit stavljao na plocu kao A1? A ko pusti B stranu sekli mu usi???

lala

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.

VladaR

pre 2 godine

Sumnjam da je Atila otišao toliko na jug - njegove horde su harale Panonskom nizijom pa do Galije. U mom kraju, po legendi, Atila je sahranjen u koritu reke Tise iznad Bačkog Petrovog Sela.

Dobrodošli u Gvantanamo

pre 2 godine

Kolarac je takođe umro u zatvoru, ali u kraljevskom ne komunističkom. Kapetan Miša Anastasijević je pobegao u Rumuniju, ali ne od komunista. Nušić je isto bežao od monarhije. Nisu komunisti ništa novo izmislili, s'tim što se iz njihovih zatvora moglo izaći, ako po¿elite. Kakve veze sa Atilom to ima?

Hammer

pre 2 godine

Srbi su sa Karpata.

@(Gaga, 20. jun 2021 17:47)





Pa cela istočna Srbija su Karpati: planine Miroč, Veliki Greben i Severni Kučaj, dalje prema jugu su tu još i: Jovan planina, Homoljske planine, Veliki krš, Beljanica, Kučaj, planina Rtanj i Tresibaba, ali to ne menja činjenicu da su Albanci sa Kavkaza.

mladići borovi, devojke jele

pre 2 godine

Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)





svako ko tvrdi da je na albumima objavljenim u tom periodu osim pesme a1 postojala i još neka - radi za udbu!!!

Edgar

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.

e

pre 2 godine

Živimo u sadašnjem vremenu. Kolektivno pamtimo šta se dešavalo u 20. i 21. veku. Ja lično sam 2/3 svog života proveo u 20. i u Jugoslaviji mi je poznat kao zlu paru. U tom vremenu živeo sam dosta i na zapadu. Baš zato i pišem ovako. Korupcija, jagnjeće brigade, diplomatski magazini samo za odabrane drugove. Sa Šiptarima se pažljivo postupalo. Ako je neki bio kriv za nešto, drugovi bi pretukli nekoliko Srba i stvari bi se dalje odvijali onako kako su ih oni isplanirali. Kad su drugovi otišli u istoriju svako zna šta se tada dogodilo. Ja kažem: Bez kralja, ne valja.

T

pre 2 godine

Zašto bi komunisti bili protiv arheoloških iskopavanja? Pa pod njima je otvoreno gomila naših najpoznatijih arheoloških nalazišta. Inače, pod kraljem je uništen Žrnov, srednjovekovni grad na Avali da bi se napravilo mesto za spomenik neznanom junaku. To ne znači da su komunisti bili dobri po Srbiju i Jugoslaviju ali hajde da ipak budemo realni i da ne pravimo da je svako zlo na svetu bilo njihovo i da nijednu sitnicu nisu uradili dobro.

kartmen

pre 2 godine

... Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno...
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Lepenski Vir je otkriven 1960. a Dragoslav Srejović je već 1961. slao radove na objavljivanje. Ne vidim tvoju poentu.

Redster

pre 2 godine

Ako je igde sahranjen onda je u Pirot. Oni nikad ne bi odali da su iskopali zlato niti počeli da raskalasno troše, ostaju dosledni sebi i štedljivi. Bahaahaha

Danac

pre 2 godine

Po nekoj legendi se prica da je Atila bio sahranjen u koritu starog toka reke Tise. Pa ce sada jos na kraju ispasti da je Atila bio Pirocanac.

Spike

pre 2 godine

Huni kod Pirota ? Zanimljivo
(Srbijanac, 20. jun 2021 18:31)

Da, bas kod Pirota. Na pohodu od Nisa ka Sofiji. Procitaj istoriju Huna. Bas Atila je sravnio Nis (Naissus) sa zemljom. Jedan od bolje dokumentovanih "pokolja" u rimskoj istoriji.

Kibo

pre 2 godine

komi, kako smo onda palili vatru za badnjak veče u vreme komunizma? kako se slavila slava? ajde ne preterujte, moglo se mnogo toga, za rusiju smo bili zapad što se tiče slobode...
(Aleksa78, 20. jun 2021 17:03)

Potaj oca, dedu, komsiji...kako su slavili slavu...niko nije pricao o tome i sve u krugu najuze porodice..kakvo paljenje badnjaka.. u daleko manjem broju nego danas..

prepotopko

pre 2 godine

Mesto Krupac su 1950. istraživali arheolozi iz Niša, ploča o kojoj se govori više liči na stub i moguće je da je deo nekadašnjeg mosta ili neke građevine iz naselja pored reke koju meštani nisu uspeli da devastiraju.
(Edgar, 20. jun 2021 18:33)

To su ostaci starog srpskog kosmodroma. U vreme dinosaurusa nije bilo lako pa su neki Srbi odlučili da se otisnu u svemir i potraže neku bolju planetu. Oni Srbi što su ostali besni zbog toga što neće svi Srbi živeti na istoj planeti pobili su sve dinosauruse u velikom pohodu u narodu poznatom kao "Usekovanje T-reksova i ostale žgadije"
Kasnije su u okviru projekta Beograd na Nilu, koji su majstori crnotravci pre roka završili pokušali svoju odbeglu braću modernim nekretninama privući nazad na Zemlju ali tu je nešto pošlo po zlu, šta tačno ne znam, pa je jedan vojvoda rekao "gde su srpski grobovi tu je srpska zemlja", onda du te piramide izbetonirali i napravili grobnice. Uglavnom, tužna priča, godine prolaze braća iz kosmosa ne dolaze...

neutral fe

pre 2 godine

tvoj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)


dete, idi nekad na neki buvljak pa potrazi strane kasete i ploče objavljivane kod nas... bila je mnogo bolja situacija nego danas - sada ti "zapad" zabranjuju i blate dziberi u mantijama i politikanti, koji decu skoluju upravo tamo.

Hehe

pre 2 godine

Pravi spisi, računajući i one iz Aleksandrijske biblioteke su sakriveni od pogleda istoričara i dostupni samo "odabranima".
Itd. itd...
(Sabahudin, 20. jun 2021 20:21)
A ti si te prave spise video pa znas..
Ljudi svaki narod misli da je poseban i ima razne teorije o svojoj bitnosti i starosti. Sta tek treba da tripuju Grci, Bugari, Madjari, Italijani kada smo mi nebitni ovako utripovani

baš volite da potpalite ove divlje arheologe, jel da?

pre 2 godine

Ispade da je imao ugovor sa Rimljanima da ga oni sahrane. Malo neobično za ratnika koji se razlikovao i od onih sa kojima je i protiv kojih je ratovao baš po tome što nije mario za bilo šta što pokazuje status. Niti oružje, niti odeća. Atila je bio Hun, nije bio ni kralj Huna, ni Hunski plemić, već najači od svih Huna, toliko je bila prosta hijerarhija u Huna. Pre će biti ako je neko takav ikada iskazao neku želju oko sahrane da bi tražio da ga raskomadaju i puste orlove da obave svoj deo posla. Ali možda je sahranjen neko drugi, neko od onih koji su mu služili ili bili protivnici, a koji bi mario kako će da ga zakopaju, a od cele priče je ostalo samo ono Atila. A možda je i on nekoga zakopao bilo u vreme kada je Rimu bio gost, bilo kada je brisao sve sa lica zemlje gde bi se pojavio.

Мики

pre 2 godine

Постојали су Ромеји а не Римљани који су касније измишљени баш као и Византија што је измишљена.

Alhambra

pre 2 godine

Pojedini nisu ni pročitali članak do kraja a daju sebi za pravo da komentarišu. To što se sprdate je u redu ali nema potrebe da vredjate bilo koga jer se i dan danas ne zna gde je Atila sahranjen,postoji više teorija a veliki deo njih ga sahranjuje upravo na teritoriji današnje Srbije. Razmislite o tome. I pročitajte članak do kraja.

Lošmi

pre 2 godine

voj je problem ne samo što ne poznaješ istoriju komunističke Srbije i Ju nego i ne shvataš suštinu konunističkog sektaštva. Naravno da je to u komunizmu bilo zabranjeno kao i svako čačkanje po istinitoj istoriji. Sve što skreće pažnju sa titoizma strogo je bilo zabranjeno.Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ovoliku gomilu besmislica i gluposti skoro nisam pročitao! Imao sam 22 godine kada je Tito umro...dakle, odlično pšamtim to vreme...i bio sam profi muzičar u tim ''strašnim'' vremenima...i zamisli- odlično zaradjivao i niko me nije dirao niti šta branio...pa znaš li ti nesrećniče da su Rolng Stonsi svirali 1976. u Zagrebu a na primer Dip Parpl 1975. godine u Beogradu u '' Pioniru''? Znaš li da su se najnormalnije mogle kupiti ploče stranih izvodjača u prodavnicama Jugotona i PGP RTS-a? Mogao bih do sutra da nabrajam...ovošto si napisao je toliko glupo i besmisleno da je čak previše i ako je samo trolovanje.

nikola58

pre 2 godine

Evo ti jedan primer šta je bio komunizam, npr. mi smo kao uživali u stranoj rok muzici ali pazi vraga, sve je to bilo kontrolisano. Išlo se dotle da se dozvoljavalo na kašičicu. Samo a1 pesma sve drugo je bilo 'bespotrebno uznemiravanje javnosti' U stvari branili su narodu da uživa u celom albumu, da saznaje kako je lepa sloboda,zapad .. kontrolisalo se to. A zašto su to radili, probaj da prokljuviš ..
(tamnica svesti, 20. jun 2021 17:01)

Ne branim komuniste, ali to sto u vezi muzike pises notorna je laz. Prvu LP sam kupio 1969-70-e, "Jimi Hendrix In the West", a u to vreme sam bio 11-12 godina star, dete. Celu mladost proveo sam slusajuci rok muziku, nakupio oko 300 LP, i tvrdim da od strane vlasti nikakve cenzure nije bilo sto se muzike tice. Jugoslavija je u odnosu na druge evropske komunisticke zemlje bila oaza slobode. E sad prokljuvi ti iz kog razloga pises gluposti i neistine.

Alhambra

pre 2 godine

Kod nas u Banatu vec decenijama kruzi legenda da je tok Tise pomeran da bi se sakrio grob i ogromno blago koje je zakopano sa Atilom. Prica se da su cele kocije od zlata pune zlatnika zakopane u grobnici.
(lala, 20. jun 2021 16:15)

To je jedna od teorija. Ništa nije isključeno. Da li ćemo ikada saznati? Verovatno nećemo. Nažalost,gde god bio bila bi to neverovatna prilika za turizam na tom podneblju.