- Komentari -

Kventin Tarantino opet "preti"

Režiser Kventin Tarantino još jednom nagoveštava penziju, rekavši da bi bio "zaista, zaista srećan" da završi svoju karijeru sa oskarovskim uspehom koji je postigao svojim poslednjim ostvarenjem "Bilo jednom u Holivudu" i izbegne "finalni film".

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Uf sto su dosadni ovi tzv obozavaoci besmislenih dijaloga i nasilnih akcija dragog im Kventina.

    Da li ste ikad pogledali bilo koji drugi film u zivotu osim ludih Tarantinovih filmova ?

    Nesto od Hickoka ili Kjubrika ?
    (teror Kventinovih ljubitelja, 10. jun 2021 19:06)

    # Link komentara

  2. Po komentarima se vidi koliko se Srbi razumiju u filmove. Možda i najbolji režiser. Svaki film je izuzetan a veći dio genijalan. To što ne razumijete njegove dijaloge ili poruke je stvar filmskog obrazovanja. Šta mislite zašto se svi najbolji glumci jagme za ulogu u njegovim filmovima? Leonardo ga je molio za ulogu u Đangu. Zato što je dosadan ili pravi slabe filmove? Slabo se vi razumijete u filmove.
    (nbc, 9. jun 2021 16:30)

    # Link komentara

  3. Dakle Tarantino je odličan reditelj=ispravno mišljenje, Tarantinovi filmovi ne valjaju=pogrešno mišljenje.
    (vi se razumete u filmove kao marica u..., 9. jun 2021 01:44)

    A ko si pa ti da delis lekcije o tome sta valja a sta ne valja ?

    Nekima Tarantino ne valja (zbog previse nasilja) nekima Tarantino valja (zbog previse nasilja).
    (parametar, 9. jun 2021 15:04)

    # Link komentara

  4. Tarantino je genije, svi njegovi filmovi se pamte po dobrim dijalozima, preokretima, upečatljivim likovima. Dakle, Tarantino je vrhunski reditelj=ispravno mišljenje, Tarantinovi filmovi su loši=pogrešno mišljenje.
    (vi se razumete u filmove kao marica u..., 9. jun 2021 14:28)

    # Link komentara

  5. Paa, Bilo jednom u Holivudu je njegov najgori film.
    (mentalaći, 9. jun 2021 07:55)

    # Link komentara

  6. Tarantino je genijalan reditelj, u svakom filmu ima dijaloge za pamćenje, scene koje se ne zaboravljaju. Dakle Tarantino je odličan reditelj=ispravno mišljenje, Tarantinovi filmovi ne valjaju=pogrešno mišljenje.
    (vi se razumete u filmove kao marica u..., 9. jun 2021 01:44)

    # Link komentara

  7. Otkačen ali dobar.
    (V5, 8. jun 2021 23:50)

    # Link komentara

  8. Znači, uskoro još jedan film 100%
    (Alexis, 8. jun 2021 21:15)

    # Link komentara

  9. Džeki Braun nepravedno zapostavljen, meni jedan od boljih njegovih ostvarenja. Petparačke br.1 ubedljivo.
    (Balkan boy, 8. jun 2021 20:47)

    # Link komentara

  10. Normalno da preti kad su SVI njegovi filmovi prepuni nasilja...precenjen reditelj koji pravi dosadne filmove a vole ih iskljucivo ljubitelji nasilja.
    (bez smisla, 8. jun 2021 18:55)

    # Link komentara

  11. A da snimiš ti još jedan sa još više genijalnih dijaloga? Da sve vrca od genijalnosti?
    (ub40, 8. jun 2021 18:21)

    # Link komentara

  12. Ovaj ko Kusturica, što dalje ide sve gore i gore
    (Milee, 8. jun 2021 17:50)

    # Link komentara

  13. (Aron, 8. jun 2021 16:34)

    Čiko, bolje nemoj da rizikuješ s pisanjem naziva na engleskom, još ćeš se ozbiljno povrediti.
    (Nemanja, 8. jun 2021 17:42)

    # Link komentara

  14. Inace te 1995.god kada je "Pulp Fiction" bio nominovan za oskara za najbolji film pored njega nominovani su bili i "Cetiri vencanja i sahrana", "Forest Gump", "Quiz show" i "Bekstvo iz Sosenka", kakva godina!!!
    (dr. Udo Brinkman, 8. jun 2021 17:39)

    # Link komentara

  15. Snimice Kventin jos makar jedan film, zna i on da "Bilo jednom u Holivudu" nije film kojim treba da okonca svoju karijeru. Iskreno se nadam i da ce taj film biti po sopstvenom scenariju.
    (dr. Udo Brinkman, 8. jun 2021 17:33)

    # Link komentara

  16. Ti si vec napravio taj poslednji, pa mozes jos jedan...
    (Mister Vo, 8. jun 2021 17:20)

    # Link komentara

  17. Slazem se!
    Veliki sam Tarantinov fan,zaista sam se potrudio da mi se svidi film ali nije bilo sanse.
    Moj dobar drug je napravio super poredjenje
    "kao da sam gledao san,razbacane nepovezane radnje,bez imalo logike"
    (lanny, 8. jun 2021 15:00)

    Tarantino je u par navrata govorio kako je hteo da prenese taj "momenat" u Holivudu. Kada su mu zamerili da Morgo Robi ima premalo dijaloga u filmu, on je odgovorio da je hteo da ljudi uživaju u samom gledanju kako je ljupka bila Tejtova, kao da je sanjaš. Tako da, uspeo je što se tvog prijatelja tiče. Inače , jako je bitno poznavanje "hemije" tih godina u Holivudu, uopšte u USA. Prosto je uživanje samo gledati Pita kako se vozi Holivudom. Inače preslikana scena sa Umom Turman iz KB2, kada vozi malog VW kabrioleta.
    Predivan film.
    (Salle, 8. jun 2021 17:15)

    # Link komentara

  18. Najprecenjeniji reziser u nama poznatom univerzumu.Polako ga stize Kristofer Nolan, kralj pseudointelektualizma!
    (A, umetnosti videli nisu, 8. jun 2021 16:46)

    # Link komentara

  19. Snimi još koji,poslednji je stvarno najgori!
    (qqruz, 8. jun 2021 16:45)

    # Link komentara

  20. Nikome neće faliti njegovi filmovi sa besmislenim blebetanjima i ideje sa nedostatkom ukusa...
    (Milorad, E., 8. jun 2021 16:34)

    # Link komentara

  21. (Nikola, 8. jun 2021 15:01)

    Kultni reditelj tu nema spora i verovatno najbolji koji se pojavio zadnjih trideset godina. Ali daleko od toga da mu je svaki film umetničko delo. Filmovi koji su nesporno stvarno na tom nivou su "Ulični Psi", "Petparacke Priče", "Dzeki Braun", "Inglorious Bustard" I "Hatfull Eight. Dok to sigurno nisu ovaj zadnji film, "Django", "Death Proof" i oba "Kill Bill"-a.
    (Aron, 8. jun 2021 16:34)

    # Link komentara

  22. Po mom mišljenju najbolji film na kom je učestvovao valjda sa scenarijom a režirao Toni Skot je True romance, prejak film sa više nego sjajnom glumačkom ekipom
    (Fire walk with me, 8. jun 2021 16:31)

    # Link komentara

  23. Legenda...
    (Delije Čikago, 8. jun 2021 16:17)

    # Link komentara

  24. I on sam vidi da mu je ovo dato na staru slavu, zato se i dvoumi da napravi još jedan... Baš je loš film, gledajući njegove ostale filmove, i uopšte nije Tarantinovski. Daj još jedan kršten, majstore... Ovaj je boza.
    (Kritičar, 8. jun 2021 16:08)

    # Link komentara

  25. Ja da sam snimio Petparacke price penzionisao bi se momentalno ali kad znas da ima jos u tebi mnogo je tesko ovo sto on hoce.
    (Penzioner bez pokrica, 8. jun 2021 16:00)

    # Link komentara

  26. ,,Bilo jednom u Holivudu" je ,,umetnički" film i nije za široke narodne mase. Pogotovo ne u Srbiji. Svakako sjajad reditelj i šteta bi bilo da ne nastavi da snima. Kill Bill je jedan od najboljih filmova ikada snimljnih. Ko ga ne razume, pa žao mi je... nije baš za svakog.
    (Luja, 8. jun 2021 16:00)

    # Link komentara

  27. Kill Bill je dobar, ostalo me nije privlacilo
    (Balls of Steel, 8. jun 2021 15:52)

    # Link komentara

  28. Za ljude rodjende krajem 70-ih i pocetkom 80-ih, definitivno najvazniji reziser, koji je stvarao tokom sazrevanja ljudi rodjenih u ovom periodu. Izuzetan talenat, neko ce reci ludak, ali definitivno najveci reziser poslednjih 30 godina. Kapa dole majstore, svaki film je umetnicko delo i domaci zadatak za sve wannabe rezisere ovog vremena. Hvala ti za svaki milimetar filmske trake koji si napravio.
    (Nikola, 8. jun 2021 15:01)

    Imenjace, mogu li ja rodjen krajem 50-ih i pocetkom 60-ih da vam se prodruzim, iako je genijalni producent i reziser poceo svoju karijeru malo kasnije? Pozdrav !!!
    (Nikola, 8. jun 2021 15:28)

    # Link komentara

  29. Ne znam sta ljudi ocekuju,20 genijalnih filmova?? A koji reziser u istoriji je to postigao? Ili u bilo kojoj drugoj umetnosti? Ni književnik,slikar ili muzičar ne moze imati deset vrhunskih dela jednakog kvaliteta. To ne postoji. Da je Tarantino napravio samo Petparacke Price,Ulicne Pse,Kill Bill,Prokletnike i Djanga,to bi bilo dovoljno za celu karijeru. Ili da je Kopola napravio samo Kuma,to bi bilo dovoljno. Ili onaj Majkl Cimino je dovoljno uradio sa Lovcem na jelene. Ajde malo oladite sa preostrim kriterijumima,pogotovo sto ih vi sigurno ne ispunjavate u svojim profesijama!!
    (Oliver, 8. jun 2021 15:17)

    # Link komentara

  30. na ovoj slici izgleda ko mo ja komsinica, tetka Smiljka sa prizemlja!
    (abc, 8. jun 2021 15:11)

    # Link komentara

  31. Za ljude rodjende krajem 70-ih i pocetkom 80-ih, definitivno najvazniji reziser, koji je stvarao tokom sazrevanja ljudi rodjenih u ovom periodu. Izuzetan talenat, neko ce reci ludak, ali definitivno najveci reziser poslednjih 30 godina. Kapa dole majstore, svaki film je umetnicko delo i domaci zadatak za sve wannabe rezisere ovog vremena. Hvala ti za svaki milimetar filmske trake koji si napravio.
    (Nikola, 8. jun 2021 15:01)

    # Link komentara

  32. Pa i nije ti nesto poslednji film, po mom skromnom misljenju najgori.
    (Lars, 08. jun 2021 14:06)

    Slazem se!
    Veliki sam Tarantinov fan,zaista sam se potrudio da mi se svidi film ali nije bilo sanse.
    Moj dobar drug je napravio super poredjenje
    "kao da sam gledao san,razbacane nepovezane radnje,bez imalo logike"
    (lanny, 8. jun 2021 15:00)

    # Link komentara

  33. Kill Bill 3
    (Ja, 8. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  34. Bajo moj pa ti nisi snimio kršten film još od Inglourious Basterds a to je bilo 2009 pa ti vidi #samokažem #kuku
    (Kingston, 8. jun 2021 14:48)

    # Link komentara

  35. Zadnji ubedljivo najgori a nekad bio dobar reziser.Da li j Klint Istvud otisao u penziju a ima 90.Kad covek prolupa bolje mu je u penziji.
    (mandy, 8. jun 2021 14:48)

    # Link komentara

  36. obožavam njegove filmove, sjećam se kad je izašao Pulp fiction kaže jedan pokojni prika, što je ono kako glup film, onaj pogine pa onda živ opet. kad mu je objašnjeno - najbolji film. ali stvarno ide prema dole sa svakim filmom, samo da deseti ne bude najgluplji.
    (Dubrovnik, 8. jun 2021 14:48)

    # Link komentara

  37. Искулирај, сине, после ''Уличних паса'' и ''Петпарачких прича'' све ти је смеће.
    (питам за друга, 8. jun 2021 13:41)

    Nisu bas smece, ali su svi daleko ispod ova dva remek dela svetske kinematografije. Da je napravio samo ta dva filma (uz scenario za True romance), pa je dovoljno da ga kvalifikuje kao jednog od 5 najvecih holivudskih rezisera i scenarista svih vremena.
    (Mare, 8. jun 2021 14:44)

    # Link komentara

  38. Bilo jednom u Holivudu je drugačiji od njegovih tipičnih filmova ali to ne znači da je loš. To je bajka o zlatnom dobu Holivuda; treba ga gledati iz tog ugla.
    (T, 8. jun 2021 14:41)

    # Link komentara

  39. Bilo bi šteta, konačno je prevazišao budalaštine poput Đanga i Inglorious Basterds i napravio dva dobra filma u nizu.
    (Nemanja, 8. jun 2021 14:40)

    # Link komentara

  40. Ovaj njegov zadnji film je dosta loš. Nagradu je dobio iz sažaljenja po principu carevog novog odela. Jedan od njegovih najdosadnijih i najgorih filmova u karijeri. Čak i "Kil Bil 2" i "Death Proof" koji su dosta loši ali bar imaju neku priču i tempo. Taj film je bukvalno samo omaž šezdesetim i ništa više, ništa se ne dešava, bez radnje i smisla. Jednostavne i banalne aluzije na likove i dešavanja u tom vremenu. Još na kraju filma se desava i alternativna istorija koja je kopija njegovog od njegovih prethodnih filmova "Inglorious Bustards". Razočarao me je dosta jer je njegov prošli film "Hatfull Eight" bio dosta bolji nego "Django".
    (Aron, 8. jun 2021 14:37)

    # Link komentara

  41. Moje misljenje, svi su mu filmovi budalastina.
    (Nenad, 8. jun 2021 14:31)

    # Link komentara

  42. Svaka cast ovom coveku. Njegovi filmovi su zaista jedinstveni u nekom stilu. Muzika , scenografija, dijalozi, likovi ... voleo bih jos njegovih filmova
    (Zucko, 8. jun 2021 14:28)

    # Link komentara

  43. U pravu je da su poslednji filmovi rezisera losiji, i "Once upon a time in Holywood" je prilicno los film bez ikakve price, vec cisto glupiranje Tarantina. Apsolutno nije bio vredan Oskara
    (pikard, 08. jun 2021 13:38)

    Bez priče?
    (Marinko, 8. jun 2021 14:22)

    # Link komentara

  44. Kontam da vec ima gotov scenario za sledeci film i zna da ce to biti film koji ce kao bomba odjeknuti, a sa ovakvim "nedoumicama" da li da da ili da ne dalje snima ispituje samo javno mnjenje... sta to tamo neki glupsoni (posebno u Srbiji, aaaaa, ha ha ha ha hah) misle i osecaju sto se njegove "penzije" tice.
    (Eugen, 8. jun 2021 14:15)

    # Link komentara

  45. Pa i nije ti nesto poslednji film, po mom skromnom misljenju najgori.
    (Lars, 8. jun 2021 14:06)

    # Link komentara

  46. Искулирај, сине, после ''Уличних паса'' и ''Петпарачких прича'' све ти је смеће.
    (питам за друга, 8. jun 2021 13:41)
    I Inglorious Bastards mu je odlican, bas odlican
    (xxxx, 8. jun 2021 14:06)

    # Link komentara

  47. Ne kontam. Mogao bi da stvara do "kraja". Čemu penzionisanje? To je za nas mediokre.
    (Dp, 8. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  48. Film odiseja 2001 isto nema nikakvu priču pa je za neke najbolji u svom žanru što ja lično ne razumem.
    (Nebojša, 8. jun 2021 13:47)

    2001. se sastoji od 4 kratke priče.
    (Fuel-injected suicide machine, 8. jun 2021 14:01)

    # Link komentara

  49. Bilo jednom u Holivudu je svakako najgori.
    (Sergej, 8. jun 2021 13:50)

    # Link komentara

  50. U pravu je da su poslednji filmovi rezisera losiji, i "Once upon a time in Holywood" je prilicno los film bez ikakve price, vec cisto glupiranje Tarantina. Apsolutno nije bio vredan Oskara
    (pikard, 08. jun 2021 13:38)

    Film odiseja 2001 isto nema nikakvu priču pa je za neke najbolji u svom žanru što ja lično ne razumem.
    (Nebojša, 8. jun 2021 13:47)

    # Link komentara

  51. Ja pomislio da preti da će da snimi najzad gledljiv film kad ono, avaj...
    (Klepsidra, 8. jun 2021 13:43)

    # Link komentara

  52. Pa čovek se i uklapa u tu priču jer mu je poslednji film definitivno najgori u karijeri. Prošla su njegova vremena odavno
    (Autotune, 8. jun 2021 13:42)

    # Link komentara

  53. Ako, zna čovek kad je kraj.
    (Hans Landa, 8. jun 2021 13:41)

    # Link komentara

  54. Искулирај, сине, после ''Уличних паса'' и ''Петпарачких прича'' све ти је смеће.
    (питам за друга, 8. jun 2021 13:41)

    # Link komentara

  55. U pravu je da su poslednji filmovi rezisera losiji, i "Once upon a time in Holywood" je prilicno los film bez ikakve price, vec cisto glupiranje Tarantina. Apsolutno nije bio vredan Oskara
    (pikard, 8. jun 2021 13:38)

    # Link komentara

  56. S obzirom na drastičan pad u kvalitetu svakog novog filma koji izbaci (pa makar eto i Oskara za njega dobio) ne bi ni bila neka šteta da sve batali i sačuva kultnost.
    (tamoneko, 8. jun 2021 13:36)

    # Link komentara

  57. Pa kako ćemo bez druga... Šta kažu deca na to?
    (Jr, 8. jun 2021 13:33)

    # Link komentara