Klitschko
pre 2 godine
Koliko su ljudi zlo to je neverovatno gleda komentare i oni lece svoje zlo drzeci pse ...ovakvi iz komentara nisu za pse
Sreda, 12.05.2021.
08:18
Izvor: B92
pre 2 godine
Koliko su ljudi zlo to je neverovatno gleda komentare i oni lece svoje zlo drzeci pse ...ovakvi iz komentara nisu za pse
pre 2 godine
Strasno
pre 2 godine
nije pas kriv nego covek. komsija dosao iz bosne gde je verovatno imao kucu napravio kaveze ispod terase i gaji te opasne pse. trenira ih oispred zgrade da grizu nocu juri macke da ubijaju sea ih bez povoca, i ne daj Boze da nekog napadne. ali kak okaze ne mzoete mi nista imam ja coveka u opstini. i svi tak oimaju nekoga, drugi je sin policajca pa mu niko ne mse nista. jedino mi koji nemam osvoje po policiji . opstini u partiji moram oda cutimo i trpimo
pre 2 godine
Majko moja koliko patoloskih slucajeva u komentarima koji racionalizuju, brane agresivne pse i krive decu, ipak mi se cini da se u Srbiji komfortno zivi kada ovoliko ljudi imaju vremena da se bave sa nebitnim stvarima. Samo jedan od znakova drustvenog i moralnog kolapsa.
pre 2 godine
Setite se šta je Alen Delon izjavio na sudjenju: Šta radi gazda kad ga pas ujede - UBIJE PSA.
pre 2 godine
kakvi roditelji takvo i dete... njih treba uspavati a ne psa.
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
(esi mi dobar, 12. maj 2021 20:06)
To je koren ovog problema.
Da ne žive život za javnost nego za sebe možda i ne bi ovo uradili psu.
Ali trka za lajkovima,pratiocima od ljudi stvara idiote.
Ono - aj' bacimo psa u bunar pa snimamo kako ga izvlačimo ,svidece se ljudima...Ili - hajde da spasimo mačku koja se davi u moru (a mačke su budale pa ne znaju da ne vole vodu)...
Gube predstavu o dobru i zlu i prelaze granicu zarad malo pažnje.
To je za psihijatriju.
A što se tiče psa i deteta ,i teresantno je da svi što "brinu o deci" i "brane decu" u komentarima ne postavljaju pitanje - da li rositelj koji podstiče dete da muči životinje treba uopste da vaspitava dete ili to dete treba da bude izmesteno u drugu porodicu da ga "roditelj" ne ugrožava.
Šta ce sledece detetu da preporuči - da ujeda drugove u vrtiću da bi optužili vaspitačicu ili da izlece na ulicu da bi tata i mama na internetu kritikovsli vozače?
Ovo je za socijalnu službu slučaj 1/1.
pre 2 godine
Ali komentar doticnog, da voli zivotinje i da bi iste mogao posmatrati u ZOO vrtu ? Pa druze, valjda je lepota posmatrati zivotinje u njihovom prirodnom stanistu, a ne u zoo kazamatima . Je l vise volis da vidis i posmatras zirafu u dzungli, ili u zoo vrtu ?
pre 2 godine
Fora je sto su se pred njegovo uspavljivanje fotografisali sa psom i vidi se na jednoj od fotografija da dete i pas sede jedno do drugog. Da je bio agresivan prema detetu tesko da bi to izveli. Uz to vlasnik nije zeleo da da psa na udomljavanje jer ima stav ako ga on ne moze imati nece ga imati niko. Sve u svemu jako neodgovoran par
pre 2 godine
Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
(kaokakao, 12. maj 2021 19:57)
Ljudi koji pse drže na lancu su apaolutne psihopate i moraju se lečiti, ili barem izolovati od normalnog društva.
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
(kvasac, 13. maj 2021 08:03)
Ne od svih ljudi, ali definitivno više od pacijenata poput tebe.
pre 2 godine
@gandra
Sefe koji ti je vrag, radi se o psu starom 9 godina. Da nije ziveo s porodicom, nego na ulici, pitanje je da li bi doziveo i pola od toga. Drugo zivo me zanima koliko su zivotinja pojeli ovog meseca svi ovi SJW koji se zgrazavaju.
Dalje, o kakvoj resocializaciji psa pricamo, taj pas ce ziveti jos 2, najdalje 3 god... A dete tek treba da zivi. Zasto rizikovati, to je nepredvidiva rasa. Nije se samo jednom desilo da napadnu decu i bebe.
pre 2 godine
Moji psi, par rasnih i par mesanaca nikada nisu bili maltretirani vec mazeni i pazeni, medjutim kada je poslednji u nizu krenuo da ujede trudnu snaju bez ikakvog povoda zavrsio je. Jeste bio i star i poluslep i mnogo smo prosli zajedno ali napad na bilo koga iz porodice koja ga tretira kao svog clana nije nesto sto bi oprostio.Ona je imala srecu da je stavila torbu izmedju sebe i psa pa je stradala samo torba ali je moglo biti i dete a 10 godina starog , poluslepog psa ne znam ko bi udomio.
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
(US Driver, 13. maj 2021 07:31)
Kao da si prepisao siitaciju iz mog mesta gde zivim. Potpuno isto, samo sto ovde ima na svakoj raskrsnici po 6-7 zveri.
Mislim da ih je ukupno oko 100 komada na ovih 3000 stanovnika. Uzas, horor. Ne smem klinca u prodavnicu da posaljem. A ovi "sterilizatori" idu po okolnim mestima i vrte jedne te iste kucice u krug, i debelo naplacuju.
Nema reci...
pre 2 godine
retko ruzna vrsta psa...
kao neko ko obozava pse, ja kad vidim ovu rasu negde na ulici ja predjem na drugu stranu.
pre 2 godine
Iskreno ako pogledate smrtnost u svetu od strane životinja prema ljudima na prvom mestu je komarac a na drugom su psi. Posle idu sve druge divlje životinje. Za pametnog dosta.
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
pre 2 godine
Da li je on zdrav nije ni bitno, bitno je da je postao agresivan, a takvi treba da završe što pre u kafileriji.
pre 2 godine
Psihopate... Tako moze i da im se omakne da ih dete nesto iznervira, pa da bude svasta. Svako li ima zivotine i porodicu...
pre 2 godine
Pa nista zabraniti roditeljima sa malom decom posedovanje psa i resen problem, kad ne znate psa da odaberete i vaspitate kako cete dete vaspitati
pre 2 godine
@Ccc,
zato sto ste mu dozvoljavali sve i nikada ga niste sankcionisali, zato se i osetio kao glava porodice i na kraju ugrizao. Zato se o pravilnom odgoju pasa i njihovoj psihologiji, govoru tela, vrstama laveza i pinasanja mora uciti, a ne tek tako uzeti psa pa kad ne ide i to ljudskom krivicom, onda je najlakse ubiti ga ili pustiti na ulicu.
pre 2 godine
Volim sve zivotinje, od domaćih i kućnih ljubimaca do zveri iz savana i džungli. Potonjima se i iskreno divim. Kakva su to divna stvorenja. Ali ljude koje su opsednuti psima ne podnosim. To su ljudi bez trunke zdravog razuma koji su spremni na sve.
pre 2 godine
pas je alterego vlasnika, ono što kriješ pas ispoljava, asocijalnost, strah, psihoze... vidim psa i ne treba mi Frojd da skapiram gazdu.
pre 2 godine
Ma sram bilo vas koji se drznete da poredite mačku ili bilo koju drugu životinju i dete!
pre 2 godine
Bravo!!!
pre 2 godine
Ротвајлер почео да режи на деду, брата појурио пар метера у једној безазленој ситуацији, велик и јак као магарац, успаван.
pre 2 godine
Kako je 99% incidenata sa psima, uvek sa istih 2-3 rase? 99% vlasnika tih pasa nisu normalni. To nije diskriminacija, to je činjenica. Pišem kao neko ko je 20 godina u svetu pasa. Svake godine na sajmu isti ljudi, vlasnici iste 3 rase prave problem. Većina ih je bez mozga i bez škole, sa puno mišića i agresije. Pričajte sta hoćete ali to su činjenice. 9 od 10 će napraviti problem. To su procenti i naravno da ce imati i neko normalan koji je van toga. Nije generalizacija 10/10 ali jeste 9/10.
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
(Nxbx, 12. maj 2021 19:18)
Care ratovima i decom koja umiru od gladi se bave čitavi sistemi, države, globalno društvo kao celina. Gladnom i siromašnom decom, zlostavljanom decom, time se bavi država, sistem, institucije. To je isuviše ozbiljna stvar i problem da bi se time bavili pojedinci ili zainteresovane društvene grupe. Vidim da mnogima smeta što ljudi reaguju na vesti o ubijenim i mučenim životinjama, a ne toliko na vesti o ubijenoj deci u ratu u Izraelu. Stalno ima tih komentatora koji tako ocenjuju da ljudi koji brinu o životinjama ne vole ljude ni decu. To naravno nema veze s mozgom.
Ključ empatije prema životinjama, a posebno prema psima u Srbiji je u tome što o njima niko osim entuzijasta, pojedinaca, grupa na društvenim mrežama i slično - ne brine. Dakle, ljudi se sami organizuju, pomažu i zbrinjavaju životinje, komentarišu i preduzimaju akciju.
Mislite da bi tako trebalo i za decu? Evo vam podatak jedne od najvećih strana za usvajanje ljubimaca - svega 40% kuca na usvajanju i budu usvojene. Da li mislite da sudbina nezbrinute i ugrožene dece treba da se prepusti komentatorima i Fejsbuk grupama? Da se finansiranje svratišta, sirotišta i dečijih bolnica prepusti prilozima ljudi koji lajkuju slike na Instagramu?
Tako važnim stvarima se zato bave institucije i država, a psima se bave pojedinci i hobi grupe. Emotivne reakcije ljudi na unesrećene i mučene životinje su normalne, kao i preduzimanje akcije na osnovu toga. Za početak, to im je blisko, drugo, zaista mogu nešto da promene i urade. Za decu u Izraelu nažalost ne mogu ništa da urade da pomognu, ali to ne znači da im nije žao ili da ne žele.
pre 2 godine
@Reziel
Bravo za odlicno objasnjen i cinjenicama potkrepljen komentar.
O ostalima tipa "balkanoid", sta reci...slika i prilika naseg mracnog i tuznog stanja iz kojeg se, ako sa ovakvim stavovima budemo vaspitavali decu, necemo bas skoro izvuci.
pre 2 godine
Šteta što psi ne mogu da postupaju na isti način.
pre 2 godine
@goranh Slažem se, ali pitanje je u realnosti da li je to moguće na žalost neke čudi se teško menjaju kako kod ljudi tako i kod zivotinja
pre 2 godine
Pas i dete ne treba uopšte da se porede! To je postala bolest modernog doba. Odakle ljudima ideja da izjednačavaju decu i pse?
pre 2 godine
Vaš komentar je sasvim u redu, ali se u poslednje vreme baš preteruje sa svim što ste napisali! Kao da su psi najvažnija, najosećajnija, najugroženija itd. živa bića na svetu. Kad bi se sve što ste napisali primenilo na ljude, pre svega na decu, kako bi tek onda svet bio bolje mesto za život!
pre 2 godine
Cuj, neoprostivo... Kod nas na selu bi radilo sikirce, bam! Stari pas nije vazniji od deteta, kako god okrenes.
pre 2 godine
"Takođe su navodili da je bilo čudno što je Den u objavi naveo da je hteo da odvede Bauzera u dvorište njihovog doma i upuca ga, ali i da je par napravio niz fotografija pre nego što će ga uspavati."
Pa? Bilo bi jeftinije.
pre 2 godine
Neka podignu drugo dete a ne psa pa će dete da se socijalizuje uz brata ili sestru a ne uz psa i to koji jr krvoločne rase.Užas jedan.
pre 2 godine
Mukamieodvas,, e blago nama kad si ti procitao dalje od naslova, i ove sto su ti dali pluseve, pre bi se reklo da je dete maltretiralo psa, tegnulo ga za usi, uzimalo mu xranu, pas je reagirao u samoodbrani, evo jedan slucaj, roditelji sede u kafic, njihovo dete se igra malo dalje ispred kafica, maca sa malim macama prolazi malo dalje, dete ide prema jedno od macica i mac mac ono sa malo straha ide prema detetu, ono ga mazi nekoliko puta, odjednom dete ga udari i to bas jako, roditelji se smeju, mama maca odjednom se pusta prema detetu i izgreba ga, dete pocne da pisti, roditelji krenu uzbunu, i da te pitam ko je ovde kriv? maca ili ovo dete od oko 5 god.
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
(Mile Bravar, 12. maj 2021 18:31)
Pobogu ljudi pa niko ne kaže da treba rizikovati živote dece ili bilo koga, al nije ubistvo psa jedini način da se to spreči. Mogli su ga dati u neki azil, nekom treneru koji će ga smiriti il bilo šta slično.
pre 2 godine
Previse je ruzan, neprirodno ruzan
pre 2 godine
Kad vec ne moze za roditeljstvo, za vlasnike pasa bi trebalo uvesti test podobnosti i ugovor sa drzavom o drzanju zivotinja generalno.
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
(Trovach, 12. maj 2021 20:24)
Imali smo sličnu situaciju.
Išli do kraja i nadali se najboljem ishodu.
Na kraju smo dosli u situaciju da ne može ni da umre kuci jer mu za oporavsk od operacije (lezanje pod nadzorom veterinara) treba vise vremena nego što mu bolest dozvoljava - umro bi u bolnici u velikim mukama.
I kaže ti veterinar,razumeš sve,donekle si spreman na takav ishod ,sednes u auto i odeš tamo i opet pitaš - A ima li šanse bar jedan san da bude kod nas ...
Posle toga nisam umeo da se vratim kuci ...Tako da vas u potpunosti razumem.
I onda pročitaš da neki likovi zive s psom 9 godina i onda "otkriju" da je opasan po okolinu.
I to bas kada se sele i "ne znaju šta ce sa njim" ...još pokusavaju da ispadnu moralni i skupljaju lajkove na to.
Gadovi.
pre 2 godine
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
(Max, 12. maj 2021 19:13)
Mislis da stan nije prirodno okruzenje za zivotinje, ali ZOO jeste i rado posmatras zivotinje u "prirodnom" okruzenju ZOO vrta?!
Pa jbt... :D
pre 2 godine
Gadovi bolesni. Treba im pogasiti profile i kanale jer šire nasilje.
pre 2 godine
Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
(Radoslav, 12. maj 2021 20:02)
Nadam se samo u vasem ogradjenom dvoristu. Van njega rot mora imati povodac i brnjicu. Ali ovo je Srbija gde zakoni ne vaze
pre 2 godine
Kad sam video da moj pas, do tad izuzetno socijalizovan trogodišnji pulin, kidiše na komšijino dete - nije bilo dileme. Naravno, nismo ga uspavali ali je završio kao pravi ovčarski pas kod poznanika naših prijatelja u selu. Zavisi i od rase, nekoj se ranije a nekoj kasnije probude nagoni, a nekoj nikad. U svakom slučaju ni malo laka odluka.
pre 2 godine
"tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom."
Ne. Ali pod ovom vešću vas 50 oplakuje psa, a gore na vest o pogibiji deteta baš nikog da žali. Verujem ja da je vama žao, verujem da vam je žao i onog dečaka kog su rođeni psi rastrgli pre par meseci, ali ste ipak primetno glasniji u žaljenju sirotih kuca koje "nisu htele".
Verujem da ta zabluda da si bolja osoba jer poštuješ emocije svih živih bića lepo opija (bar kobajagi, dok komarac noću ne zazuji oko glave), ali mora malo da se povuče ručna kada je ljudski život u opasnosti.
I, je l ti i dalje stvarno nije jasno čiji osećaj za moral zaista naginje ka zatucanom i neobrazovanom?
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13
Po svemu sudeći ovde se ne govori o napadu psa na dete - postoje indicije ,čak i snimci koliko sam razumeo da su predhodno huškali manjeg psa na njega a dete pustili da ga povredjuje...
A onda su ga uspavali "zbog agresivnosti prema drugim psima i zato što je napao dete"...
Ovo je za krivičnu prijavu po više osnova a mislim da bi i Centar neki za socijalni rad imao šta da radi u ovom slučaju.
Srpski rečeno - izgleda da su bolesnici koristili jadnog psa za upotpunjavanje slike o "srecnoj porodici" i sabiranje lajkova a onda ,kada je trebalo sa se sele i kada im se pas nije uklapao u koncepciju odlučili ne samo da ha uspavaju nego da javno "zavrte" pricu o uspavljivanju agresivnih pasa i sabiraju lajkove na tu foru.
Mogli su sa ga daju na usvajanje (jer se najverovatnije uopste ne radi o agresivnom psu - ujeo bi nekoga za tih 9 godina,zar ne?) ili dreserima itd.
Ali to se ne uklapa u priču neku ,mozda bi im smanjilo "ugled" u "internet zajednici.Ovako su hteli da prikazu sebe kao "moralno ispravne u teškoj situaciji".
Pacijenti teški.
pre 2 godine
Cuj, mali ga vukao za usi i udarao dok je jeo? Zanimljivo... I to ne neku pudlicu, nego bulterijera? Hmmm. Mozda je malog trebalo dati na usvajanje, bulterijera nekome ko hoce da ga ima, a ovo dvoje uspavati?
pre 2 godine
Pas mora da se uci
Ja imam rota, a zna se koja je to rasa. Kada jede ja mugu bukvalno da mu uzmem hranu iz usta, jel sam ga tako naucio licno ja. Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
pre 2 godine
coveka treba ispitati pre udomljavanja psa isto kao pre usvajanja deteta. cisto da ne bismo vise citali o agresivnosti raznih vrsta pasa koji malo pa malo "iz cista mira" iskazuju agresivnost i napadaju da li coveka, dete ili nekog drugog psa. Imam psa ( cane corso) koji u dosta evropskih zemalja vazi za "opasnog psa" sa kojim spava macka imam malo dete od 3 godine koje je odraslo uz nju jahalo je i sta sve ne i apsolutno nikad nije pokaza agresivnost prema nama. naravno laje na kapiji brani svoju teritoriju ali apsolutno nikad nije pokusava bilo koga ga ujede niti je zarezala na nekog. kako nesto tretiras u to ce i izrasti.
pre 2 godine
Nije poenta u tome da li je zdrav, nego da li je opasan.
pre 2 godine
Sta bre filozofirate, kako da ubije psa alo.
Pa daj ga covece nekome, na usvajanje itd....
pre 2 godine
Nxbx..tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom.
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
pre 2 godine
Evo ovako ja sam na zalost morao da uspavam psa, bio je umiljat, super dok nije ugrizao clana porodice bez ikakvog razloga, niko nije hteo da ga udomoi, pokusali smo da promenimo nacin u vaspitanju ali jednostavno se od tog trenutka promenio, postao je jos agresivniji na sve I svakog, cak I na nas vlasnike koji smo non stop bili sa njim, dozvoljavali mu skoro sve, nikada nismo bili agresivni prema njemu, tukli ga I slicno. Pas je jednostavno promenio ponasanje koje nije moglo da se ispravi, posle dugo razmisljanja i preporuka veterinara morali smo da ga uspavamo, jedan od najtezih trenutaka u mom zivotu. Nema potrebe da se ljudi osudjuju a da se ne zna cela prica...
pre 2 godine
Samo da nisu Srbi pustali neke komentare, jer kod nas ne moze da se zivi od pasa lutalica. A imamo i "renomirane" uzgajivace gde im psi zive u blatu, malih kucica ili vezani na lancu.
Nego jel iko ikada cuvo vest da je labrador, zlatni retiriver ili neki slicni pas napao dete?!
pre 2 godine
To nije pas ljubimac nego zver. Oruzje koje se nekad otme kontroli pa nasrne na sve sto je od krvi i mesa.
pre 2 godine
Koja gomola d..... ovde pise pa da se zapita covek,nije pas agresivan sam od sebe,samo kako to objasniti pametnima...psi imaju osecanja takodje reaguju na bol na cupanje kinjenje...ako ga dete vuce za usi rep u nekom trenutku ce odreagovati,neko dozvoli neko ne kao covek..ako je agresivan radi sa njim,radi i sa detetom takodje objasni mu sta valja sta ne valja,ako ne onda jbg....
pre 2 godine
Prezalosno je koliko je komentara netrpeljivosti i bezosecajnosti prema psima u vestima o njima. Ali takva smo primitivna sredina, gde je lakse da mrzimo umesto da se potrudimo da razumemo i pruzimo ljubavi tim zivotinjama koje su tu gde jesu zbog nas, jer ih mi razmnozavamo, kupujemo i izbacujemo na ulice.
Ucite sebe i decu da volite i odgovorno se odnosite prema zivotinjama umesto sto ih zanemarujete. Budite bolji ljudi, to je ono sto covecanstvu treba!
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
pre 2 godine
@trovach
Licno mislim da ste doneli ispravan izbor.
Lord Bajron npr je negovao svog psa zarazenog besnilom do smrti. Posvetio mu pesmu "epitaf psu".
Izdati beskrajno poverenje i odanost psa i oduzeti mu zivot "za njegovo dobro" je meni nezamislivo.
pre 2 godine
egzibicionisti haraju netom.
pre 2 godine
Kso prvo, bulterijeri nisu psi, nego monstrumi. Svakako ih sve treba uspavati, nikakva šteta.
pre 2 godine
ови пси не би требало да постоје,то је селекцијом створено да коље
pre 2 godine
@ malakuca
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
pre 2 godine
Ja sam morao da uspavam psa jer je postao nekontrolisano agresivan ponekada. Bilo je izazvano tumorom na mozgu koji na zalost nije mogao da se operise. Desava se da iz raznih razloga dodje do neuroloskih smetnji koje izazovu da normalna pas (ili cak covek) pocne da izspoljava uzasnu agresiju i druge promene licnosti.
Ne znam da li je ovde mozda bilo nesto tako ili su ovi samo neki kreteni, a zaista ne zelim da proucavam originalni sadrzaj.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13)
Tu "prljavu dzukelu" su vjerovatno pustali da spava u krevet sa njima, da im lize obraze, ljubili ha, nazivali ga bebom, posto je to sar moderno drzanje kucnih ljubimaca, a onda kad pokaze zivotinjske instikte, aj da ga ubijemo. Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
pre 2 godine
Znam slučaj da su uspavali psa jer su išli na odmora a njega nisu mogli da povedu ili nekome ostave.
pre 2 godine
Preventiva je uvek bolja od lecenje posledica, poseldice su nekad i smrt deteta - potpuno podrzavam odluku vlasnika a svi kojima smeta preporucujem da se bave svojim zivotnim problemima vise a brinu tudju brigu manje
pre 2 godine
Koliko lud i glup treba da bude neko pa da ovakvo cudoviste drzi blizu deteta? Pogledajte samo tu glavu,tu vilicu..zastrasujuce.
pre 2 godine
Odvtatna rasa psa
pre 2 godine
Ja nesto mislim da PROBLEMI PROISTICU iz toga sto ljudi zapravo MALTRETIRAJU te pse drzeci ih van njihovog prirodnog okruzenja Terajuci ih da Zive u malim prostorima poput kuca i stanova ...ili su psi spremni po svom ' programz' da trpe sve dok jednog dana NE PUKNU ....
pre 2 godine
U redu je sto ne zele agresivnog psa pored deteta ali nisu morali bas da ga ubiju. Zar nema neki azil za pse koje gazde vise ne zele ili ne mogu da drze.
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
(Mukamiodvas, 12. maj 2021 19:01)
Izgleda da ti nisi procitao dalje od naslova i prvog pasusa. Priznaj da te mrzelo do kraja da citas pa si zakljucio sta si zakljucio.
pre 2 godine
ma jok, trebali su da sacekaju da zaskoci dete pa onda da reaguju...
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
pre 2 godine
Vidi ovog sto mnogo voli zivotinje, toliko ih voli da uziva da ih gleda u ZOO vrtu. Voli da gleda kako muce zivotinje u zatvoru!
Nema dalje brate.
pre 2 godine
Ko poznaje bul terijere zna da su to psi koji izeazito vole decu i vezani su za porodicu,ima stotine snimaka na yt koji to dokazuju.Ovde je ocigledno rec o vlasnicima koji su nemarni prema svom psu j ko zna kako je lose tretiran.Svakome treba priziti ljubav pa ce se ljubav i vratiti to vazi za svako zivo bice.Vlanik bul terijera
pre 2 godine
Pas i dete trebaju ljubav i vaspitanje...Ako imas psa, moras mu posvetiti paznju i vaspitati ga, isto kao i dete...Gledao sa i Mastifa kako se igra sa decom, Sarplaninaca, Dogo Argentino, Stafordi, Pit bul, Svi oni vole decu ako ih tako odgojis....Naravno da ima izuzetaka i to je beskonacna prica, neko voli pse a neko ne, uvek ce biti sukoba misljenja..
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
pre 2 godine
Zanimljivo je da coveka sa najgorom bolesti cuvamo i odrzavamo u zivotu kroz sve njegove (i nase) muke sve do smrti, a psa cim shvatimo da ce da "se muci" eutanaziramo.
pre 2 godine
Kakvi komentari, majko moja. Vrli Novi svet. Ubiti životinju je lakše nego je dati u azil gde bi je udomio neko ko voli životinje i ko bi mogao da je socijalizuje.
pre 2 godine
U kakvoj to zemlji dozvoljavaju ubijanje zdravog psa. Ovo je ubistvo ist kao i da si uze pištolj i upucao ga. Debili.
pre 2 godine
Psi su zakon,ljudi su g...a
pre 2 godine
monstrumi!
pre 2 godine
Ne...treba da ubije nekoga pa da ga uspavaju.
Ako je procena strucnjaka, opravdano.
pre 2 godine
Znači svinju koju gajim godinu ili dve je u redu ubiti a psa koji hoće da ujede dete nije u redu.
pre 2 godine
Paraziti, slika i prilika danasnjice.
pre 2 godine
Скандал је, пре свега, "ветеринар" који га је убио.
pre 2 godine
Pas mora ispravno da se socijalizuje kako ne bi bio agresivan. Vlasnik psa koji nije u stanju to da sprovede ni ne treba da ga čuva. Slično kao i sa roditeljima koji ne mogu da vaspitaju svoje dete pa ga onda isteraju iz kuće - takvi ljudi nisu ni bili spremni niti su sposobni da budu roditelji. To je ili zbog lenjosti da se problem reši ili čist kukavičluk (ili kombinacija ove dve stavke). Nikada ne treba bežati od problema, već ih treba rešavati.
Pozdrav.
I
pre 2 godine
a gdje su ti navodni snimci lošeg postupanja s psom koji se spominju u članku
pre 2 godine
Nije najsrećnije rešenje, ali je najbitnije je da tu niko nije patio: niti pas, niti oni niti bilo ko drugi. U stvari dok je pas bio živ jedino su oni patili.
pre 2 godine
Ništa strašno logično je uradila.
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
pre 2 godine
Problem je sto imaginarni princ ljubi imaginarnu Snezanu dok spava, u bajci a ubiti psa zato sto mislis da je to najbolje za sve to je ok.
pre 2 godine
Ne...treba da ubije nekoga pa da ga uspavaju.
Ako je procena strucnjaka, opravdano.
pre 2 godine
Znači svinju koju gajim godinu ili dve je u redu ubiti a psa koji hoće da ujede dete nije u redu.
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
pre 2 godine
Psi su zakon,ljudi su g...a
pre 2 godine
Paraziti, slika i prilika danasnjice.
pre 2 godine
Koliko lud i glup treba da bude neko pa da ovakvo cudoviste drzi blizu deteta? Pogledajte samo tu glavu,tu vilicu..zastrasujuce.
pre 2 godine
Ništa strašno logično je uradila.
pre 2 godine
@ malakuca
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
pre 2 godine
U kakvoj to zemlji dozvoljavaju ubijanje zdravog psa. Ovo je ubistvo ist kao i da si uze pištolj i upucao ga. Debili.
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
pre 2 godine
Problem je sto imaginarni princ ljubi imaginarnu Snezanu dok spava, u bajci a ubiti psa zato sto mislis da je to najbolje za sve to je ok.
pre 2 godine
Kako je 99% incidenata sa psima, uvek sa istih 2-3 rase? 99% vlasnika tih pasa nisu normalni. To nije diskriminacija, to je činjenica. Pišem kao neko ko je 20 godina u svetu pasa. Svake godine na sajmu isti ljudi, vlasnici iste 3 rase prave problem. Većina ih je bez mozga i bez škole, sa puno mišića i agresije. Pričajte sta hoćete ali to su činjenice. 9 od 10 će napraviti problem. To su procenti i naravno da ce imati i neko normalan koji je van toga. Nije generalizacija 10/10 ali jeste 9/10.
pre 2 godine
Pas mora ispravno da se socijalizuje kako ne bi bio agresivan. Vlasnik psa koji nije u stanju to da sprovede ni ne treba da ga čuva. Slično kao i sa roditeljima koji ne mogu da vaspitaju svoje dete pa ga onda isteraju iz kuće - takvi ljudi nisu ni bili spremni niti su sposobni da budu roditelji. To je ili zbog lenjosti da se problem reši ili čist kukavičluk (ili kombinacija ove dve stavke). Nikada ne treba bežati od problema, već ih treba rešavati.
Pozdrav.
I
pre 2 godine
Cuj, mali ga vukao za usi i udarao dok je jeo? Zanimljivo... I to ne neku pudlicu, nego bulterijera? Hmmm. Mozda je malog trebalo dati na usvajanje, bulterijera nekome ko hoce da ga ima, a ovo dvoje uspavati?
pre 2 godine
Pas i dete ne treba uopšte da se porede! To je postala bolest modernog doba. Odakle ljudima ideja da izjednačavaju decu i pse?
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
pre 2 godine
Evo ovako ja sam na zalost morao da uspavam psa, bio je umiljat, super dok nije ugrizao clana porodice bez ikakvog razloga, niko nije hteo da ga udomoi, pokusali smo da promenimo nacin u vaspitanju ali jednostavno se od tog trenutka promenio, postao je jos agresivniji na sve I svakog, cak I na nas vlasnike koji smo non stop bili sa njim, dozvoljavali mu skoro sve, nikada nismo bili agresivni prema njemu, tukli ga I slicno. Pas je jednostavno promenio ponasanje koje nije moglo da se ispravi, posle dugo razmisljanja i preporuka veterinara morali smo da ga uspavamo, jedan od najtezih trenutaka u mom zivotu. Nema potrebe da se ljudi osudjuju a da se ne zna cela prica...
pre 2 godine
monstrumi!
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
(Mukamiodvas, 12. maj 2021 19:01)
Izgleda da ti nisi procitao dalje od naslova i prvog pasusa. Priznaj da te mrzelo do kraja da citas pa si zakljucio sta si zakljucio.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
pre 2 godine
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
(Max, 12. maj 2021 19:13)
Mislis da stan nije prirodno okruzenje za zivotinje, ali ZOO jeste i rado posmatras zivotinje u "prirodnom" okruzenju ZOO vrta?!
Pa jbt... :D
pre 2 godine
Nije najsrećnije rešenje, ali je najbitnije je da tu niko nije patio: niti pas, niti oni niti bilo ko drugi. U stvari dok je pas bio živ jedino su oni patili.
pre 2 godine
Kso prvo, bulterijeri nisu psi, nego monstrumi. Svakako ih sve treba uspavati, nikakva šteta.
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
(Nxbx, 12. maj 2021 19:18)
Care ratovima i decom koja umiru od gladi se bave čitavi sistemi, države, globalno društvo kao celina. Gladnom i siromašnom decom, zlostavljanom decom, time se bavi država, sistem, institucije. To je isuviše ozbiljna stvar i problem da bi se time bavili pojedinci ili zainteresovane društvene grupe. Vidim da mnogima smeta što ljudi reaguju na vesti o ubijenim i mučenim životinjama, a ne toliko na vesti o ubijenoj deci u ratu u Izraelu. Stalno ima tih komentatora koji tako ocenjuju da ljudi koji brinu o životinjama ne vole ljude ni decu. To naravno nema veze s mozgom.
Ključ empatije prema životinjama, a posebno prema psima u Srbiji je u tome što o njima niko osim entuzijasta, pojedinaca, grupa na društvenim mrežama i slično - ne brine. Dakle, ljudi se sami organizuju, pomažu i zbrinjavaju životinje, komentarišu i preduzimaju akciju.
Mislite da bi tako trebalo i za decu? Evo vam podatak jedne od najvećih strana za usvajanje ljubimaca - svega 40% kuca na usvajanju i budu usvojene. Da li mislite da sudbina nezbrinute i ugrožene dece treba da se prepusti komentatorima i Fejsbuk grupama? Da se finansiranje svratišta, sirotišta i dečijih bolnica prepusti prilozima ljudi koji lajkuju slike na Instagramu?
Tako važnim stvarima se zato bave institucije i država, a psima se bave pojedinci i hobi grupe. Emotivne reakcije ljudi na unesrećene i mučene životinje su normalne, kao i preduzimanje akcije na osnovu toga. Za početak, to im je blisko, drugo, zaista mogu nešto da promene i urade. Za decu u Izraelu nažalost ne mogu ništa da urade da pomognu, ali to ne znači da im nije žao ili da ne žele.
pre 2 godine
Ротвајлер почео да режи на деду, брата појурио пар метера у једној безазленој ситуацији, велик и јак као магарац, успаван.
pre 2 godine
Volim sve zivotinje, od domaćih i kućnih ljubimaca do zveri iz savana i džungli. Potonjima se i iskreno divim. Kakva su to divna stvorenja. Ali ljude koje su opsednuti psima ne podnosim. To su ljudi bez trunke zdravog razuma koji su spremni na sve.
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
pre 2 godine
Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
(Radoslav, 12. maj 2021 20:02)
Nadam se samo u vasem ogradjenom dvoristu. Van njega rot mora imati povodac i brnjicu. Ali ovo je Srbija gde zakoni ne vaze
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
(Trovach, 12. maj 2021 20:24)
Imali smo sličnu situaciju.
Išli do kraja i nadali se najboljem ishodu.
Na kraju smo dosli u situaciju da ne može ni da umre kuci jer mu za oporavsk od operacije (lezanje pod nadzorom veterinara) treba vise vremena nego što mu bolest dozvoljava - umro bi u bolnici u velikim mukama.
I kaže ti veterinar,razumeš sve,donekle si spreman na takav ishod ,sednes u auto i odeš tamo i opet pitaš - A ima li šanse bar jedan san da bude kod nas ...
Posle toga nisam umeo da se vratim kuci ...Tako da vas u potpunosti razumem.
I onda pročitaš da neki likovi zive s psom 9 godina i onda "otkriju" da je opasan po okolinu.
I to bas kada se sele i "ne znaju šta ce sa njim" ...još pokusavaju da ispadnu moralni i skupljaju lajkove na to.
Gadovi.
pre 2 godine
Samo da nisu Srbi pustali neke komentare, jer kod nas ne moze da se zivi od pasa lutalica. A imamo i "renomirane" uzgajivace gde im psi zive u blatu, malih kucica ili vezani na lancu.
Nego jel iko ikada cuvo vest da je labrador, zlatni retiriver ili neki slicni pas napao dete?!
pre 2 godine
Ja nesto mislim da PROBLEMI PROISTICU iz toga sto ljudi zapravo MALTRETIRAJU te pse drzeci ih van njihovog prirodnog okruzenja Terajuci ih da Zive u malim prostorima poput kuca i stanova ...ili su psi spremni po svom ' programz' da trpe sve dok jednog dana NE PUKNU ....
pre 2 godine
Odvtatna rasa psa
pre 2 godine
To nije pas ljubimac nego zver. Oruzje koje se nekad otme kontroli pa nasrne na sve sto je od krvi i mesa.
pre 2 godine
Ja sam morao da uspavam psa jer je postao nekontrolisano agresivan ponekada. Bilo je izazvano tumorom na mozgu koji na zalost nije mogao da se operise. Desava se da iz raznih razloga dodje do neuroloskih smetnji koje izazovu da normalna pas (ili cak covek) pocne da izspoljava uzasnu agresiju i druge promene licnosti.
Ne znam da li je ovde mozda bilo nesto tako ili su ovi samo neki kreteni, a zaista ne zelim da proucavam originalni sadrzaj.
pre 2 godine
Mukamieodvas,, e blago nama kad si ti procitao dalje od naslova, i ove sto su ti dali pluseve, pre bi se reklo da je dete maltretiralo psa, tegnulo ga za usi, uzimalo mu xranu, pas je reagirao u samoodbrani, evo jedan slucaj, roditelji sede u kafic, njihovo dete se igra malo dalje ispred kafica, maca sa malim macama prolazi malo dalje, dete ide prema jedno od macica i mac mac ono sa malo straha ide prema detetu, ono ga mazi nekoliko puta, odjednom dete ga udari i to bas jako, roditelji se smeju, mama maca odjednom se pusta prema detetu i izgreba ga, dete pocne da pisti, roditelji krenu uzbunu, i da te pitam ko je ovde kriv? maca ili ovo dete od oko 5 god.
pre 2 godine
Ma sram bilo vas koji se drznete da poredite mačku ili bilo koju drugu životinju i dete!
pre 2 godine
Nije poenta u tome da li je zdrav, nego da li je opasan.
pre 2 godine
Cuj, neoprostivo... Kod nas na selu bi radilo sikirce, bam! Stari pas nije vazniji od deteta, kako god okrenes.
pre 2 godine
Kad sam video da moj pas, do tad izuzetno socijalizovan trogodišnji pulin, kidiše na komšijino dete - nije bilo dileme. Naravno, nismo ga uspavali ali je završio kao pravi ovčarski pas kod poznanika naših prijatelja u selu. Zavisi i od rase, nekoj se ranije a nekoj kasnije probude nagoni, a nekoj nikad. U svakom slučaju ni malo laka odluka.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13
Po svemu sudeći ovde se ne govori o napadu psa na dete - postoje indicije ,čak i snimci koliko sam razumeo da su predhodno huškali manjeg psa na njega a dete pustili da ga povredjuje...
A onda su ga uspavali "zbog agresivnosti prema drugim psima i zato što je napao dete"...
Ovo je za krivičnu prijavu po više osnova a mislim da bi i Centar neki za socijalni rad imao šta da radi u ovom slučaju.
Srpski rečeno - izgleda da su bolesnici koristili jadnog psa za upotpunjavanje slike o "srecnoj porodici" i sabiranje lajkova a onda ,kada je trebalo sa se sele i kada im se pas nije uklapao u koncepciju odlučili ne samo da ha uspavaju nego da javno "zavrte" pricu o uspavljivanju agresivnih pasa i sabiraju lajkove na tu foru.
Mogli su sa ga daju na usvajanje (jer se najverovatnije uopste ne radi o agresivnom psu - ujeo bi nekoga za tih 9 godina,zar ne?) ili dreserima itd.
Ali to se ne uklapa u priču neku ,mozda bi im smanjilo "ugled" u "internet zajednici.Ovako su hteli da prikazu sebe kao "moralno ispravne u teškoj situaciji".
Pacijenti teški.
pre 2 godine
"tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom."
Ne. Ali pod ovom vešću vas 50 oplakuje psa, a gore na vest o pogibiji deteta baš nikog da žali. Verujem ja da je vama žao, verujem da vam je žao i onog dečaka kog su rođeni psi rastrgli pre par meseci, ali ste ipak primetno glasniji u žaljenju sirotih kuca koje "nisu htele".
Verujem da ta zabluda da si bolja osoba jer poštuješ emocije svih živih bića lepo opija (bar kobajagi, dok komarac noću ne zazuji oko glave), ali mora malo da se povuče ručna kada je ljudski život u opasnosti.
I, je l ti i dalje stvarno nije jasno čiji osećaj za moral zaista naginje ka zatucanom i neobrazovanom?
pre 2 godine
ови пси не би требало да постоје,то је селекцијом створено да коље
pre 2 godine
Sta bre filozofirate, kako da ubije psa alo.
Pa daj ga covece nekome, na usvajanje itd....
pre 2 godine
Prezalosno je koliko je komentara netrpeljivosti i bezosecajnosti prema psima u vestima o njima. Ali takva smo primitivna sredina, gde je lakse da mrzimo umesto da se potrudimo da razumemo i pruzimo ljubavi tim zivotinjama koje su tu gde jesu zbog nas, jer ih mi razmnozavamo, kupujemo i izbacujemo na ulice.
Ucite sebe i decu da volite i odgovorno se odnosite prema zivotinjama umesto sto ih zanemarujete. Budite bolji ljudi, to je ono sto covecanstvu treba!
pre 2 godine
Kad vec ne moze za roditeljstvo, za vlasnike pasa bi trebalo uvesti test podobnosti i ugovor sa drzavom o drzanju zivotinja generalno.
pre 2 godine
pas je alterego vlasnika, ono što kriješ pas ispoljava, asocijalnost, strah, psihoze... vidim psa i ne treba mi Frojd da skapiram gazdu.
pre 2 godine
Znam slučaj da su uspavali psa jer su išli na odmora a njega nisu mogli da povedu ili nekome ostave.
pre 2 godine
Ko poznaje bul terijere zna da su to psi koji izeazito vole decu i vezani su za porodicu,ima stotine snimaka na yt koji to dokazuju.Ovde je ocigledno rec o vlasnicima koji su nemarni prema svom psu j ko zna kako je lose tretiran.Svakome treba priziti ljubav pa ce se ljubav i vratiti to vazi za svako zivo bice.Vlanik bul terijera
pre 2 godine
Gadovi bolesni. Treba im pogasiti profile i kanale jer šire nasilje.
pre 2 godine
ma jok, trebali su da sacekaju da zaskoci dete pa onda da reaguju...
pre 2 godine
egzibicionisti haraju netom.
pre 2 godine
Koja gomola d..... ovde pise pa da se zapita covek,nije pas agresivan sam od sebe,samo kako to objasniti pametnima...psi imaju osecanja takodje reaguju na bol na cupanje kinjenje...ako ga dete vuce za usi rep u nekom trenutku ce odreagovati,neko dozvoli neko ne kao covek..ako je agresivan radi sa njim,radi i sa detetom takodje objasni mu sta valja sta ne valja,ako ne onda jbg....
pre 2 godine
Kakvi komentari, majko moja. Vrli Novi svet. Ubiti životinju je lakše nego je dati u azil gde bi je udomio neko ko voli životinje i ko bi mogao da je socijalizuje.
pre 2 godine
Скандал је, пре свега, "ветеринар" који га је убио.
pre 2 godine
@trovach
Licno mislim da ste doneli ispravan izbor.
Lord Bajron npr je negovao svog psa zarazenog besnilom do smrti. Posvetio mu pesmu "epitaf psu".
Izdati beskrajno poverenje i odanost psa i oduzeti mu zivot "za njegovo dobro" je meni nezamislivo.
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
(Mile Bravar, 12. maj 2021 18:31)
Pobogu ljudi pa niko ne kaže da treba rizikovati živote dece ili bilo koga, al nije ubistvo psa jedini način da se to spreči. Mogli su ga dati u neki azil, nekom treneru koji će ga smiriti il bilo šta slično.
pre 2 godine
Vaš komentar je sasvim u redu, ali se u poslednje vreme baš preteruje sa svim što ste napisali! Kao da su psi najvažnija, najosećajnija, najugroženija itd. živa bića na svetu. Kad bi se sve što ste napisali primenilo na ljude, pre svega na decu, kako bi tek onda svet bio bolje mesto za život!
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
pre 2 godine
Neka podignu drugo dete a ne psa pa će dete da se socijalizuje uz brata ili sestru a ne uz psa i to koji jr krvoločne rase.Užas jedan.
pre 2 godine
@Ccc,
zato sto ste mu dozvoljavali sve i nikada ga niste sankcionisali, zato se i osetio kao glava porodice i na kraju ugrizao. Zato se o pravilnom odgoju pasa i njihovoj psihologiji, govoru tela, vrstama laveza i pinasanja mora uciti, a ne tek tako uzeti psa pa kad ne ide i to ljudskom krivicom, onda je najlakse ubiti ga ili pustiti na ulicu.
pre 2 godine
Preventiva je uvek bolja od lecenje posledica, poseldice su nekad i smrt deteta - potpuno podrzavam odluku vlasnika a svi kojima smeta preporucujem da se bave svojim zivotnim problemima vise a brinu tudju brigu manje
pre 2 godine
a gdje su ti navodni snimci lošeg postupanja s psom koji se spominju u članku
pre 2 godine
Vidi ovog sto mnogo voli zivotinje, toliko ih voli da uziva da ih gleda u ZOO vrtu. Voli da gleda kako muce zivotinje u zatvoru!
Nema dalje brate.
pre 2 godine
U redu je sto ne zele agresivnog psa pored deteta ali nisu morali bas da ga ubiju. Zar nema neki azil za pse koje gazde vise ne zele ili ne mogu da drze.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13)
Tu "prljavu dzukelu" su vjerovatno pustali da spava u krevet sa njima, da im lize obraze, ljubili ha, nazivali ga bebom, posto je to sar moderno drzanje kucnih ljubimaca, a onda kad pokaze zivotinjske instikte, aj da ga ubijemo. Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
pre 2 godine
Previse je ruzan, neprirodno ruzan
pre 2 godine
Pas i dete trebaju ljubav i vaspitanje...Ako imas psa, moras mu posvetiti paznju i vaspitati ga, isto kao i dete...Gledao sa i Mastifa kako se igra sa decom, Sarplaninaca, Dogo Argentino, Stafordi, Pit bul, Svi oni vole decu ako ih tako odgojis....Naravno da ima izuzetaka i to je beskonacna prica, neko voli pse a neko ne, uvek ce biti sukoba misljenja..
pre 2 godine
coveka treba ispitati pre udomljavanja psa isto kao pre usvajanja deteta. cisto da ne bismo vise citali o agresivnosti raznih vrsta pasa koji malo pa malo "iz cista mira" iskazuju agresivnost i napadaju da li coveka, dete ili nekog drugog psa. Imam psa ( cane corso) koji u dosta evropskih zemalja vazi za "opasnog psa" sa kojim spava macka imam malo dete od 3 godine koje je odraslo uz nju jahalo je i sta sve ne i apsolutno nikad nije pokaza agresivnost prema nama. naravno laje na kapiji brani svoju teritoriju ali apsolutno nikad nije pokusava bilo koga ga ujede niti je zarezala na nekog. kako nesto tretiras u to ce i izrasti.
pre 2 godine
Zanimljivo je da coveka sa najgorom bolesti cuvamo i odrzavamo u zivotu kroz sve njegove (i nase) muke sve do smrti, a psa cim shvatimo da ce da "se muci" eutanaziramo.
pre 2 godine
Šteta što psi ne mogu da postupaju na isti način.
pre 2 godine
retko ruzna vrsta psa...
kao neko ko obozava pse, ja kad vidim ovu rasu negde na ulici ja predjem na drugu stranu.
pre 2 godine
Moji psi, par rasnih i par mesanaca nikada nisu bili maltretirani vec mazeni i pazeni, medjutim kada je poslednji u nizu krenuo da ujede trudnu snaju bez ikakvog povoda zavrsio je. Jeste bio i star i poluslep i mnogo smo prosli zajedno ali napad na bilo koga iz porodice koja ga tretira kao svog clana nije nesto sto bi oprostio.Ona je imala srecu da je stavila torbu izmedju sebe i psa pa je stradala samo torba ali je moglo biti i dete a 10 godina starog , poluslepog psa ne znam ko bi udomio.
pre 2 godine
Iskreno ako pogledate smrtnost u svetu od strane životinja prema ljudima na prvom mestu je komarac a na drugom su psi. Posle idu sve druge divlje životinje. Za pametnog dosta.
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
(US Driver, 13. maj 2021 07:31)
Kao da si prepisao siitaciju iz mog mesta gde zivim. Potpuno isto, samo sto ovde ima na svakoj raskrsnici po 6-7 zveri.
Mislim da ih je ukupno oko 100 komada na ovih 3000 stanovnika. Uzas, horor. Ne smem klinca u prodavnicu da posaljem. A ovi "sterilizatori" idu po okolnim mestima i vrte jedne te iste kucice u krug, i debelo naplacuju.
Nema reci...
pre 2 godine
Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
(kaokakao, 12. maj 2021 19:57)
Ljudi koji pse drže na lancu su apaolutne psihopate i moraju se lečiti, ili barem izolovati od normalnog društva.
pre 2 godine
Pas mora da se uci
Ja imam rota, a zna se koja je to rasa. Kada jede ja mugu bukvalno da mu uzmem hranu iz usta, jel sam ga tako naucio licno ja. Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
pre 2 godine
Da li je on zdrav nije ni bitno, bitno je da je postao agresivan, a takvi treba da završe što pre u kafileriji.
pre 2 godine
Pa nista zabraniti roditeljima sa malom decom posedovanje psa i resen problem, kad ne znate psa da odaberete i vaspitate kako cete dete vaspitati
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
pre 2 godine
Nxbx..tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom.
pre 2 godine
"Takođe su navodili da je bilo čudno što je Den u objavi naveo da je hteo da odvede Bauzera u dvorište njihovog doma i upuca ga, ali i da je par napravio niz fotografija pre nego što će ga uspavati."
Pa? Bilo bi jeftinije.
pre 2 godine
@Reziel
Bravo za odlicno objasnjen i cinjenicama potkrepljen komentar.
O ostalima tipa "balkanoid", sta reci...slika i prilika naseg mracnog i tuznog stanja iz kojeg se, ako sa ovakvim stavovima budemo vaspitavali decu, necemo bas skoro izvuci.
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
(kvasac, 13. maj 2021 08:03)
Ne od svih ljudi, ali definitivno više od pacijenata poput tebe.
pre 2 godine
@gandra
Sefe koji ti je vrag, radi se o psu starom 9 godina. Da nije ziveo s porodicom, nego na ulici, pitanje je da li bi doziveo i pola od toga. Drugo zivo me zanima koliko su zivotinja pojeli ovog meseca svi ovi SJW koji se zgrazavaju.
Dalje, o kakvoj resocializaciji psa pricamo, taj pas ce ziveti jos 2, najdalje 3 god... A dete tek treba da zivi. Zasto rizikovati, to je nepredvidiva rasa. Nije se samo jednom desilo da napadnu decu i bebe.
pre 2 godine
Majko moja koliko patoloskih slucajeva u komentarima koji racionalizuju, brane agresivne pse i krive decu, ipak mi se cini da se u Srbiji komfortno zivi kada ovoliko ljudi imaju vremena da se bave sa nebitnim stvarima. Samo jedan od znakova drustvenog i moralnog kolapsa.
pre 2 godine
Psihopate... Tako moze i da im se omakne da ih dete nesto iznervira, pa da bude svasta. Svako li ima zivotine i porodicu...
pre 2 godine
Bravo!!!
pre 2 godine
@goranh Slažem se, ali pitanje je u realnosti da li je to moguće na žalost neke čudi se teško menjaju kako kod ljudi tako i kod zivotinja
pre 2 godine
Fora je sto su se pred njegovo uspavljivanje fotografisali sa psom i vidi se na jednoj od fotografija da dete i pas sede jedno do drugog. Da je bio agresivan prema detetu tesko da bi to izveli. Uz to vlasnik nije zeleo da da psa na udomljavanje jer ima stav ako ga on ne moze imati nece ga imati niko. Sve u svemu jako neodgovoran par
pre 2 godine
nije pas kriv nego covek. komsija dosao iz bosne gde je verovatno imao kucu napravio kaveze ispod terase i gaji te opasne pse. trenira ih oispred zgrade da grizu nocu juri macke da ubijaju sea ih bez povoca, i ne daj Boze da nekog napadne. ali kak okaze ne mzoete mi nista imam ja coveka u opstini. i svi tak oimaju nekoga, drugi je sin policajca pa mu niko ne mse nista. jedino mi koji nemam osvoje po policiji . opstini u partiji moram oda cutimo i trpimo
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
(esi mi dobar, 12. maj 2021 20:06)
To je koren ovog problema.
Da ne žive život za javnost nego za sebe možda i ne bi ovo uradili psu.
Ali trka za lajkovima,pratiocima od ljudi stvara idiote.
Ono - aj' bacimo psa u bunar pa snimamo kako ga izvlačimo ,svidece se ljudima...Ili - hajde da spasimo mačku koja se davi u moru (a mačke su budale pa ne znaju da ne vole vodu)...
Gube predstavu o dobru i zlu i prelaze granicu zarad malo pažnje.
To je za psihijatriju.
A što se tiče psa i deteta ,i teresantno je da svi što "brinu o deci" i "brane decu" u komentarima ne postavljaju pitanje - da li rositelj koji podstiče dete da muči životinje treba uopste da vaspitava dete ili to dete treba da bude izmesteno u drugu porodicu da ga "roditelj" ne ugrožava.
Šta ce sledece detetu da preporuči - da ujeda drugove u vrtiću da bi optužili vaspitačicu ili da izlece na ulicu da bi tata i mama na internetu kritikovsli vozače?
Ovo je za socijalnu službu slučaj 1/1.
pre 2 godine
kakvi roditelji takvo i dete... njih treba uspavati a ne psa.
pre 2 godine
Setite se šta je Alen Delon izjavio na sudjenju: Šta radi gazda kad ga pas ujede - UBIJE PSA.
pre 2 godine
Ali komentar doticnog, da voli zivotinje i da bi iste mogao posmatrati u ZOO vrtu ? Pa druze, valjda je lepota posmatrati zivotinje u njihovom prirodnom stanistu, a ne u zoo kazamatima . Je l vise volis da vidis i posmatras zirafu u dzungli, ili u zoo vrtu ?
pre 2 godine
Strasno
pre 2 godine
Koliko su ljudi zlo to je neverovatno gleda komentare i oni lece svoje zlo drzeci pse ...ovakvi iz komentara nisu za pse
pre 2 godine
Psi su zakon,ljudi su g...a
pre 2 godine
U kakvoj to zemlji dozvoljavaju ubijanje zdravog psa. Ovo je ubistvo ist kao i da si uze pištolj i upucao ga. Debili.
pre 2 godine
Ništa strašno logično je uradila.
pre 2 godine
Ne...treba da ubije nekoga pa da ga uspavaju.
Ako je procena strucnjaka, opravdano.
pre 2 godine
Nije najsrećnije rešenje, ali je najbitnije je da tu niko nije patio: niti pas, niti oni niti bilo ko drugi. U stvari dok je pas bio živ jedino su oni patili.
pre 2 godine
monstrumi!
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
pre 2 godine
Kso prvo, bulterijeri nisu psi, nego monstrumi. Svakako ih sve treba uspavati, nikakva šteta.
pre 2 godine
Znači svinju koju gajim godinu ili dve je u redu ubiti a psa koji hoće da ujede dete nije u redu.
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
pre 2 godine
Koliko lud i glup treba da bude neko pa da ovakvo cudoviste drzi blizu deteta? Pogledajte samo tu glavu,tu vilicu..zastrasujuce.
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
(Mukamiodvas, 12. maj 2021 19:01)
Izgleda da ti nisi procitao dalje od naslova i prvog pasusa. Priznaj da te mrzelo do kraja da citas pa si zakljucio sta si zakljucio.
pre 2 godine
Niko nije procitao dalje od naslova.
Pas jeste zdrav ali je bio agresivan prema njihovom malom detetu. I sad najbolje da ubije dete pa da onda dusebriznici imaju opravdan razlog za uspavljivanje psa.
pre 2 godine
Pas mora da se uci
Ja imam rota, a zna se koja je to rasa. Kada jede ja mugu bukvalno da mu uzmem hranu iz usta, jel sam ga tako naucio licno ja. Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
pre 2 godine
Скандал је, пре свега, "ветеринар" који га је убио.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
pre 2 godine
Problem je sto imaginarni princ ljubi imaginarnu Snezanu dok spava, u bajci a ubiti psa zato sto mislis da je to najbolje za sve to je ok.
pre 2 godine
@ malakuca
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
pre 2 godine
Paraziti, slika i prilika danasnjice.
pre 2 godine
Pas mora ispravno da se socijalizuje kako ne bi bio agresivan. Vlasnik psa koji nije u stanju to da sprovede ni ne treba da ga čuva. Slično kao i sa roditeljima koji ne mogu da vaspitaju svoje dete pa ga onda isteraju iz kuće - takvi ljudi nisu ni bili spremni niti su sposobni da budu roditelji. To je ili zbog lenjosti da se problem reši ili čist kukavičluk (ili kombinacija ove dve stavke). Nikada ne treba bežati od problema, već ih treba rešavati.
Pozdrav.
I
pre 2 godine
To nije pas ljubimac nego zver. Oruzje koje se nekad otme kontroli pa nasrne na sve sto je od krvi i mesa.
pre 2 godine
Ma sram bilo vas koji se drznete da poredite mačku ili bilo koju drugu životinju i dete!
pre 2 godine
Odvtatna rasa psa
pre 2 godine
Cuj, neoprostivo... Kod nas na selu bi radilo sikirce, bam! Stari pas nije vazniji od deteta, kako god okrenes.
pre 2 godine
Prezalosno je koliko je komentara netrpeljivosti i bezosecajnosti prema psima u vestima o njima. Ali takva smo primitivna sredina, gde je lakse da mrzimo umesto da se potrudimo da razumemo i pruzimo ljubavi tim zivotinjama koje su tu gde jesu zbog nas, jer ih mi razmnozavamo, kupujemo i izbacujemo na ulice.
Ucite sebe i decu da volite i odgovorno se odnosite prema zivotinjama umesto sto ih zanemarujete. Budite bolji ljudi, to je ono sto covecanstvu treba!
pre 2 godine
Vaš komentar je sasvim u redu, ali se u poslednje vreme baš preteruje sa svim što ste napisali! Kao da su psi najvažnija, najosećajnija, najugroženija itd. živa bića na svetu. Kad bi se sve što ste napisali primenilo na ljude, pre svega na decu, kako bi tek onda svet bio bolje mesto za život!
pre 2 godine
Šteta što psi ne mogu da postupaju na isti način.
pre 2 godine
ови пси не би требало да постоје,то је селекцијом створено да коље
pre 2 godine
ma jok, trebali su da sacekaju da zaskoci dete pa onda da reaguju...
pre 2 godine
"tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom."
Ne. Ali pod ovom vešću vas 50 oplakuje psa, a gore na vest o pogibiji deteta baš nikog da žali. Verujem ja da je vama žao, verujem da vam je žao i onog dečaka kog su rođeni psi rastrgli pre par meseci, ali ste ipak primetno glasniji u žaljenju sirotih kuca koje "nisu htele".
Verujem da ta zabluda da si bolja osoba jer poštuješ emocije svih živih bića lepo opija (bar kobajagi, dok komarac noću ne zazuji oko glave), ali mora malo da se povuče ručna kada je ljudski život u opasnosti.
I, je l ti i dalje stvarno nije jasno čiji osećaj za moral zaista naginje ka zatucanom i neobrazovanom?
pre 2 godine
Previse je ruzan, neprirodno ruzan
pre 2 godine
Koja gomola d..... ovde pise pa da se zapita covek,nije pas agresivan sam od sebe,samo kako to objasniti pametnima...psi imaju osecanja takodje reaguju na bol na cupanje kinjenje...ako ga dete vuce za usi rep u nekom trenutku ce odreagovati,neko dozvoli neko ne kao covek..ako je agresivan radi sa njim,radi i sa detetom takodje objasni mu sta valja sta ne valja,ako ne onda jbg....
pre 2 godine
Ja nesto mislim da PROBLEMI PROISTICU iz toga sto ljudi zapravo MALTRETIRAJU te pse drzeci ih van njihovog prirodnog okruzenja Terajuci ih da Zive u malim prostorima poput kuca i stanova ...ili su psi spremni po svom ' programz' da trpe sve dok jednog dana NE PUKNU ....
pre 2 godine
Ko poznaje bul terijere zna da su to psi koji izeazito vole decu i vezani su za porodicu,ima stotine snimaka na yt koji to dokazuju.Ovde je ocigledno rec o vlasnicima koji su nemarni prema svom psu j ko zna kako je lose tretiran.Svakome treba priziti ljubav pa ce se ljubav i vratiti to vazi za svako zivo bice.Vlanik bul terijera
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13)
Tu "prljavu dzukelu" su vjerovatno pustali da spava u krevet sa njima, da im lize obraze, ljubili ha, nazivali ga bebom, posto je to sar moderno drzanje kucnih ljubimaca, a onda kad pokaze zivotinjske instikte, aj da ga ubijemo. Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
pre 2 godine
Sta bre filozofirate, kako da ubije psa alo.
Pa daj ga covece nekome, na usvajanje itd....
pre 2 godine
pas je alterego vlasnika, ono što kriješ pas ispoljava, asocijalnost, strah, psihoze... vidim psa i ne treba mi Frojd da skapiram gazdu.
pre 2 godine
Znam slučaj da su uspavali psa jer su išli na odmora a njega nisu mogli da povedu ili nekome ostave.
pre 2 godine
Teško ali odgovorno, bolje to nego da se desi nešto mnogo gore, nažalost bili smo svi svedoci tome zadnjih par meseci
(Mile Bravar, 12. maj 2021 18:31)
Pobogu ljudi pa niko ne kaže da treba rizikovati živote dece ili bilo koga, al nije ubistvo psa jedini način da se to spreči. Mogli su ga dati u neki azil, nekom treneru koji će ga smiriti il bilo šta slično.
pre 2 godine
Pas i dete ne treba uopšte da se porede! To je postala bolest modernog doba. Odakle ljudima ideja da izjednačavaju decu i pse?
pre 2 godine
Gadovi bolesni. Treba im pogasiti profile i kanale jer šire nasilje.
pre 2 godine
Neka podignu drugo dete a ne psa pa će dete da se socijalizuje uz brata ili sestru a ne uz psa i to koji jr krvoločne rase.Užas jedan.
pre 2 godine
Volim sve zivotinje, od domaćih i kućnih ljubimaca do zveri iz savana i džungli. Potonjima se i iskreno divim. Kakva su to divna stvorenja. Ali ljude koje su opsednuti psima ne podnosim. To su ljudi bez trunke zdravog razuma koji su spremni na sve.
pre 2 godine
Zanimljivo je da coveka sa najgorom bolesti cuvamo i odrzavamo u zivotu kroz sve njegove (i nase) muke sve do smrti, a psa cim shvatimo da ce da "se muci" eutanaziramo.
pre 2 godine
Preventiva je uvek bolja od lecenje posledica, poseldice su nekad i smrt deteta - potpuno podrzavam odluku vlasnika a svi kojima smeta preporucujem da se bave svojim zivotnim problemima vise a brinu tudju brigu manje
pre 2 godine
Kakvi komentari, majko moja. Vrli Novi svet. Ubiti životinju je lakše nego je dati u azil gde bi je udomio neko ko voli životinje i ko bi mogao da je socijalizuje.
pre 2 godine
"Takođe su navodili da je bilo čudno što je Den u objavi naveo da je hteo da odvede Bauzera u dvorište njihovog doma i upuca ga, ali i da je par napravio niz fotografija pre nego što će ga uspavati."
Pa? Bilo bi jeftinije.
pre 2 godine
a gdje su ti navodni snimci lošeg postupanja s psom koji se spominju u članku
pre 2 godine
Cuj, mali ga vukao za usi i udarao dok je jeo? Zanimljivo... I to ne neku pudlicu, nego bulterijera? Hmmm. Mozda je malog trebalo dati na usvajanje, bulterijera nekome ko hoce da ga ima, a ovo dvoje uspavati?
pre 2 godine
Ljudi pobesne kada neko "uspava" psa, ali niko ne besni što deca umiru od gladi ili rata. Sirota kuca, je l da?
(Nxbx, 12. maj 2021 19:18)
Care ratovima i decom koja umiru od gladi se bave čitavi sistemi, države, globalno društvo kao celina. Gladnom i siromašnom decom, zlostavljanom decom, time se bavi država, sistem, institucije. To je isuviše ozbiljna stvar i problem da bi se time bavili pojedinci ili zainteresovane društvene grupe. Vidim da mnogima smeta što ljudi reaguju na vesti o ubijenim i mučenim životinjama, a ne toliko na vesti o ubijenoj deci u ratu u Izraelu. Stalno ima tih komentatora koji tako ocenjuju da ljudi koji brinu o životinjama ne vole ljude ni decu. To naravno nema veze s mozgom.
Ključ empatije prema životinjama, a posebno prema psima u Srbiji je u tome što o njima niko osim entuzijasta, pojedinaca, grupa na društvenim mrežama i slično - ne brine. Dakle, ljudi se sami organizuju, pomažu i zbrinjavaju životinje, komentarišu i preduzimaju akciju.
Mislite da bi tako trebalo i za decu? Evo vam podatak jedne od najvećih strana za usvajanje ljubimaca - svega 40% kuca na usvajanju i budu usvojene. Da li mislite da sudbina nezbrinute i ugrožene dece treba da se prepusti komentatorima i Fejsbuk grupama? Da se finansiranje svratišta, sirotišta i dečijih bolnica prepusti prilozima ljudi koji lajkuju slike na Instagramu?
Tako važnim stvarima se zato bave institucije i država, a psima se bave pojedinci i hobi grupe. Emotivne reakcije ljudi na unesrećene i mučene životinje su normalne, kao i preduzimanje akcije na osnovu toga. Za početak, to im je blisko, drugo, zaista mogu nešto da promene i urade. Za decu u Izraelu nažalost ne mogu ništa da urade da pomognu, ali to ne znači da im nije žao ili da ne žele.
pre 2 godine
Bravo!!!
pre 2 godine
Samo da nisu Srbi pustali neke komentare, jer kod nas ne moze da se zivi od pasa lutalica. A imamo i "renomirane" uzgajivace gde im psi zive u blatu, malih kucica ili vezani na lancu.
Nego jel iko ikada cuvo vest da je labrador, zlatni retiriver ili neki slicni pas napao dete?!
pre 2 godine
Volim skoro sve zivotinje. Mogao bih svaki dan biti u ZOOu i promatrati ih. Zivim u stanu i nemam ni psa ni macku jer mislim da stan nije prirodno okruzenje za bilo koju zivotinju. Vezano uz ovaj tekst zelim reci slijedece. Postoje psi i " psi". Za ove druge bi trebalo uvesti oruzni list kao i za posjedovanje oruzja. Te bestije to i jesu. Bez obzira na odgoj i socijalizaciju imate vrste pasa koji su u svom genetskom kodu UBICE. Tako da te monstrume zadrzis za sebe.
(Max, 12. maj 2021 19:13)
Mislis da stan nije prirodno okruzenje za zivotinje, ali ZOO jeste i rado posmatras zivotinje u "prirodnom" okruzenju ZOO vrta?!
Pa jbt... :D
pre 2 godine
Trebao je da ga puste da zakolje dete, zar ne?
Onda bi opet bili krivi vlasnici, nesrećni sklop okolnosti, Mars u konjunkciji sa Saturnom... Verovatno bi i dete bilo krivo. Podivljala džukela nikad!
(@realKomentator, 12. maj 2021 19:13
Po svemu sudeći ovde se ne govori o napadu psa na dete - postoje indicije ,čak i snimci koliko sam razumeo da su predhodno huškali manjeg psa na njega a dete pustili da ga povredjuje...
A onda su ga uspavali "zbog agresivnosti prema drugim psima i zato što je napao dete"...
Ovo je za krivičnu prijavu po više osnova a mislim da bi i Centar neki za socijalni rad imao šta da radi u ovom slučaju.
Srpski rečeno - izgleda da su bolesnici koristili jadnog psa za upotpunjavanje slike o "srecnoj porodici" i sabiranje lajkova a onda ,kada je trebalo sa se sele i kada im se pas nije uklapao u koncepciju odlučili ne samo da ha uspavaju nego da javno "zavrte" pricu o uspavljivanju agresivnih pasa i sabiraju lajkove na tu foru.
Mogli su sa ga daju na usvajanje (jer se najverovatnije uopste ne radi o agresivnom psu - ujeo bi nekoga za tih 9 godina,zar ne?) ili dreserima itd.
Ali to se ne uklapa u priču neku ,mozda bi im smanjilo "ugled" u "internet zajednici.Ovako su hteli da prikazu sebe kao "moralno ispravne u teškoj situaciji".
Pacijenti teški.
pre 2 godine
@gandra
Sefe koji ti je vrag, radi se o psu starom 9 godina. Da nije ziveo s porodicom, nego na ulici, pitanje je da li bi doziveo i pola od toga. Drugo zivo me zanima koliko su zivotinja pojeli ovog meseca svi ovi SJW koji se zgrazavaju.
Dalje, o kakvoj resocializaciji psa pricamo, taj pas ce ziveti jos 2, najdalje 3 god... A dete tek treba da zivi. Zasto rizikovati, to je nepredvidiva rasa. Nije se samo jednom desilo da napadnu decu i bebe.
pre 2 godine
Ротвајлер почео да режи на деду, брата појурио пар метера у једној безазленој ситуацији, велик и јак као магарац, успаван.
pre 2 godine
Psihopate... Tako moze i da im se omakne da ih dete nesto iznervira, pa da bude svasta. Svako li ima zivotine i porodicu...
pre 2 godine
Nxbx..tako je, jet to je jedini izbor, ako ti je zao sto neko ubije zivotinju, to znaci da volis kada deca pate, jer ne postoji nesto sto se zove biti covek sa emocijama pa da ti bude zao kada bilo koje bice pati. To sto si napisao je jedno od najglupljih poredjenja koje nema nikakve logike niti ista objasnjava, ali 70% ljudi u Srbiji i ostalim zatucanim i neobrazovanim zemljama ce se sloziti sa tobom.
pre 2 godine
@trovach
Licno mislim da ste doneli ispravan izbor.
Lord Bajron npr je negovao svog psa zarazenog besnilom do smrti. Posvetio mu pesmu "epitaf psu".
Izdati beskrajno poverenje i odanost psa i oduzeti mu zivot "za njegovo dobro" je meni nezamislivo.
pre 2 godine
Vidi ovog sto mnogo voli zivotinje, toliko ih voli da uziva da ih gleda u ZOO vrtu. Voli da gleda kako muce zivotinje u zatvoru!
Nema dalje brate.
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
(Trovach, 12. maj 2021 20:24)
Imali smo sličnu situaciju.
Išli do kraja i nadali se najboljem ishodu.
Na kraju smo dosli u situaciju da ne može ni da umre kuci jer mu za oporavsk od operacije (lezanje pod nadzorom veterinara) treba vise vremena nego što mu bolest dozvoljava - umro bi u bolnici u velikim mukama.
I kaže ti veterinar,razumeš sve,donekle si spreman na takav ishod ,sednes u auto i odeš tamo i opet pitaš - A ima li šanse bar jedan san da bude kod nas ...
Posle toga nisam umeo da se vratim kuci ...Tako da vas u potpunosti razumem.
I onda pročitaš da neki likovi zive s psom 9 godina i onda "otkriju" da je opasan po okolinu.
I to bas kada se sele i "ne znaju šta ce sa njim" ...još pokusavaju da ispadnu moralni i skupljaju lajkove na to.
Gadovi.
pre 2 godine
Dok ljudi koji drze pse na lancu, vezane, njih optuzuju za zlostavljanje zivotinja, jer ne pustaju psa u krevet i da se igra sa bebom.
(kaokakao, 12. maj 2021 19:57)
Ljudi koji pse drže na lancu su apaolutne psihopate i moraju se lečiti, ili barem izolovati od normalnog društva.
pre 2 godine
Nažalost, stvorila se jedna narcisoidna, konzumerska populacija koja više voli i štiti životinje od ljudi.
Eutanazija, vakcinacija zdravih ljudi zbog "Korone" je zločin protiv čovečnosti.
(kvasac, 13. maj 2021 08:03)
Ne od svih ljudi, ali definitivno više od pacijenata poput tebe.
pre 2 godine
coveka treba ispitati pre udomljavanja psa isto kao pre usvajanja deteta. cisto da ne bismo vise citali o agresivnosti raznih vrsta pasa koji malo pa malo "iz cista mira" iskazuju agresivnost i napadaju da li coveka, dete ili nekog drugog psa. Imam psa ( cane corso) koji u dosta evropskih zemalja vazi za "opasnog psa" sa kojim spava macka imam malo dete od 3 godine koje je odraslo uz nju jahalo je i sta sve ne i apsolutno nikad nije pokaza agresivnost prema nama. naravno laje na kapiji brani svoju teritoriju ali apsolutno nikad nije pokusava bilo koga ga ujede niti je zarezala na nekog. kako nesto tretiras u to ce i izrasti.
pre 2 godine
@Reziel
Bravo za odlicno objasnjen i cinjenicama potkrepljen komentar.
O ostalima tipa "balkanoid", sta reci...slika i prilika naseg mracnog i tuznog stanja iz kojeg se, ako sa ovakvim stavovima budemo vaspitavali decu, necemo bas skoro izvuci.
pre 2 godine
kakvi roditelji takvo i dete... njih treba uspavati a ne psa.
pre 2 godine
Pas i dete trebaju ljubav i vaspitanje...Ako imas psa, moras mu posvetiti paznju i vaspitati ga, isto kao i dete...Gledao sa i Mastifa kako se igra sa decom, Sarplaninaca, Dogo Argentino, Stafordi, Pit bul, Svi oni vole decu ako ih tako odgojis....Naravno da ima izuzetaka i to je beskonacna prica, neko voli pse a neko ne, uvek ce biti sukoba misljenja..
pre 2 godine
Mukamieodvas,, e blago nama kad si ti procitao dalje od naslova, i ove sto su ti dali pluseve, pre bi se reklo da je dete maltretiralo psa, tegnulo ga za usi, uzimalo mu xranu, pas je reagirao u samoodbrani, evo jedan slucaj, roditelji sede u kafic, njihovo dete se igra malo dalje ispred kafica, maca sa malim macama prolazi malo dalje, dete ide prema jedno od macica i mac mac ono sa malo straha ide prema detetu, ono ga mazi nekoliko puta, odjednom dete ga udari i to bas jako, roditelji se smeju, mama maca odjednom se pusta prema detetu i izgreba ga, dete pocne da pisti, roditelji krenu uzbunu, i da te pitam ko je ovde kriv? maca ili ovo dete od oko 5 god.
pre 2 godine
@Ccc,
zato sto ste mu dozvoljavali sve i nikada ga niste sankcionisali, zato se i osetio kao glava porodice i na kraju ugrizao. Zato se o pravilnom odgoju pasa i njihovoj psihologiji, govoru tela, vrstama laveza i pinasanja mora uciti, a ne tek tako uzeti psa pa kad ne ide i to ljudskom krivicom, onda je najlakse ubiti ga ili pustiti na ulicu.
pre 2 godine
Moji psi, par rasnih i par mesanaca nikada nisu bili maltretirani vec mazeni i pazeni, medjutim kada je poslednji u nizu krenuo da ujede trudnu snaju bez ikakvog povoda zavrsio je. Jeste bio i star i poluslep i mnogo smo prosli zajedno ali napad na bilo koga iz porodice koja ga tretira kao svog clana nije nesto sto bi oprostio.Ona je imala srecu da je stavila torbu izmedju sebe i psa pa je stradala samo torba ali je moglo biti i dete a 10 godina starog , poluslepog psa ne znam ko bi udomio.
pre 2 godine
U redu je sto ne zele agresivnog psa pored deteta ali nisu morali bas da ga ubiju. Zar nema neki azil za pse koje gazde vise ne zele ili ne mogu da drze.
pre 2 godine
Da li je on zdrav nije ni bitno, bitno je da je postao agresivan, a takvi treba da završe što pre u kafileriji.
pre 2 godine
Pa nista zabraniti roditeljima sa malom decom posedovanje psa i resen problem, kad ne znate psa da odaberete i vaspitate kako cete dete vaspitati
pre 2 godine
Evo ovako ja sam na zalost morao da uspavam psa, bio je umiljat, super dok nije ugrizao clana porodice bez ikakvog razloga, niko nije hteo da ga udomoi, pokusali smo da promenimo nacin u vaspitanju ali jednostavno se od tog trenutka promenio, postao je jos agresivniji na sve I svakog, cak I na nas vlasnike koji smo non stop bili sa njim, dozvoljavali mu skoro sve, nikada nismo bili agresivni prema njemu, tukli ga I slicno. Pas je jednostavno promenio ponasanje koje nije moglo da se ispravi, posle dugo razmisljanja i preporuka veterinara morali smo da ga uspavamo, jedan od najtezih trenutaka u mom zivotu. Nema potrebe da se ljudi osudjuju a da se ne zna cela prica...
pre 2 godine
Iskreno ako pogledate smrtnost u svetu od strane životinja prema ljudima na prvom mestu je komarac a na drugom su psi. Posle idu sve druge divlje životinje. Za pametnog dosta.
pre 2 godine
Majko moja koliko patoloskih slucajeva u komentarima koji racionalizuju, brane agresivne pse i krive decu, ipak mi se cini da se u Srbiji komfortno zivi kada ovoliko ljudi imaju vremena da se bave sa nebitnim stvarima. Samo jedan od znakova drustvenog i moralnog kolapsa.
pre 2 godine
Kako je 99% incidenata sa psima, uvek sa istih 2-3 rase? 99% vlasnika tih pasa nisu normalni. To nije diskriminacija, to je činjenica. Pišem kao neko ko je 20 godina u svetu pasa. Svake godine na sajmu isti ljudi, vlasnici iste 3 rase prave problem. Većina ih je bez mozga i bez škole, sa puno mišića i agresije. Pričajte sta hoćete ali to su činjenice. 9 od 10 će napraviti problem. To su procenti i naravno da ce imati i neko normalan koji je van toga. Nije generalizacija 10/10 ali jeste 9/10.
pre 2 godine
Pod mojom komandom , a privrzen je deci I stiti decu. Nedaj boze da ih neko napadne. Tastrgli bih ga.
(Radoslav, 12. maj 2021 20:02)
Nadam se samo u vasem ogradjenom dvoristu. Van njega rot mora imati povodac i brnjicu. Ali ovo je Srbija gde zakoni ne vaze
pre 2 godine
retko ruzna vrsta psa...
kao neko ko obozava pse, ja kad vidim ovu rasu negde na ulici ja predjem na drugu stranu.
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
pre 2 godine
Nije poenta u tome da li je zdrav, nego da li je opasan.
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
(US Driver, 13. maj 2021 07:31)
Kao da si prepisao siitaciju iz mog mesta gde zivim. Potpuno isto, samo sto ovde ima na svakoj raskrsnici po 6-7 zveri.
Mislim da ih je ukupno oko 100 komada na ovih 3000 stanovnika. Uzas, horor. Ne smem klinca u prodavnicu da posaljem. A ovi "sterilizatori" idu po okolnim mestima i vrte jedne te iste kucice u krug, i debelo naplacuju.
Nema reci...
pre 2 godine
Kad sam video da moj pas, do tad izuzetno socijalizovan trogodišnji pulin, kidiše na komšijino dete - nije bilo dileme. Naravno, nismo ga uspavali ali je završio kao pravi ovčarski pas kod poznanika naših prijatelja u selu. Zavisi i od rase, nekoj se ranije a nekoj kasnije probude nagoni, a nekoj nikad. U svakom slučaju ni malo laka odluka.
pre 2 godine
kod mene u malom mestu u Srbiji gde sam ziveo imali par lutalica, malo malo ujedu biciklistu obicno starije zene ili muskarce, ajd kad ujedu dete pa kazes provociralo ga, ali sta ga je provocirala baba od 70 godina na biciklu koja ide u prodavnicu. Nazoves sintere oni dodju sterilisu vakcinisu i vrate gde su ga pokupili i nastave kerovi po istom da ujedaju, dok nisu jednom napali dete od nekog lovca bas su ga dobro izujedali dete se igralo u parku, covek dosao kuci lovacku pusku i svih 5 komada ubije, bio haos u mestu hoce ljudi da ga lincuju sto je to uradio, narusio je prava zivotinja, a njemu dete u bolnici??? Pre 20 godina je bilo 2 puta godisnje su isli lovci ujutro u 6-10h i sve sto je na ulici a nema ogrlicu ubijali su, posle njih ide cistoca i skuplja leseve, a tim borcima preko fejsbuka da porucim ako ih zaista toliko volite udomite ih svaki dan hranu vodu, super vama super psu bicete najsrecniji a ne ovako preko interneta bijete bitku, i sam imam psa i volim pse bas volim, ali stavljati zivot psa lutalice ispred bezbednosti ljudi to nije normalno, kad vec drzava nije u stanju da resi problem lutalica
pre 2 godine
Kad vec ne moze za roditeljstvo, za vlasnike pasa bi trebalo uvesti test podobnosti i ugovor sa drzavom o drzanju zivotinja generalno.
pre 2 godine
Ponekad je opravdano "uspavati" ljubimca. Imali smo kerusu kojoj su se zbog starosti oduzele zadnje noge, pa ih je vukla za sobom. Dok sam smislio neka kolica za oduzete noge, ona je uginula. Mislili smo da cemo naci nacin da joj pomognemo, ili da ce se desiti cudo, pa ce ozdraviti (iako je veterinar rekao da nema sanse). Tesko nam je bilo da joj prekratimo muke jer nas je stalno tako sretno gledala i samo zelela da jos malo bude sa nama. Ne znam da li smo izabrali bolje resenje od dva losa.
pre 2 godine
Ali komentar doticnog, da voli zivotinje i da bi iste mogao posmatrati u ZOO vrtu ? Pa druze, valjda je lepota posmatrati zivotinje u njihovom prirodnom stanistu, a ne u zoo kazamatima . Je l vise volis da vidis i posmatras zirafu u dzungli, ili u zoo vrtu ?
pre 2 godine
Setite se šta je Alen Delon izjavio na sudjenju: Šta radi gazda kad ga pas ujede - UBIJE PSA.
pre 2 godine
egzibicionisti haraju netom.
pre 2 godine
Fora je sto su se pred njegovo uspavljivanje fotografisali sa psom i vidi se na jednoj od fotografija da dete i pas sede jedno do drugog. Da je bio agresivan prema detetu tesko da bi to izveli. Uz to vlasnik nije zeleo da da psa na udomljavanje jer ima stav ako ga on ne moze imati nece ga imati niko. Sve u svemu jako neodgovoran par
pre 2 godine
nije pas kriv nego covek. komsija dosao iz bosne gde je verovatno imao kucu napravio kaveze ispod terase i gaji te opasne pse. trenira ih oispred zgrade da grizu nocu juri macke da ubijaju sea ih bez povoca, i ne daj Boze da nekog napadne. ali kak okaze ne mzoete mi nista imam ja coveka u opstini. i svi tak oimaju nekoga, drugi je sin policajca pa mu niko ne mse nista. jedino mi koji nemam osvoje po policiji . opstini u partiji moram oda cutimo i trpimo
pre 2 godine
@goranh Slažem se, ali pitanje je u realnosti da li je to moguće na žalost neke čudi se teško menjaju kako kod ljudi tako i kod zivotinja
pre 2 godine
Strasno
pre 2 godine
nevezano za psa i dete
meni nisu jasni ljudi koji zaradjuju pare tako sto dele svoj privatni zivot na drustvenim mrezama.. ti sutra treba da vaspitas dete da radi i zaradi a mama i tata sede i snimaju klip pod nazivom “ gde idemo danas ili kako nas sin vuce psa za usi...” umesto da saviju malo kicmu i iscimaju se za psa koji je 9 godina bio o k. a sad ne valja, oni se prave klip o tome, koga bre to uopste zanima nadji neki pravi posao...
(esi mi dobar, 12. maj 2021 20:06)
To je koren ovog problema.
Da ne žive život za javnost nego za sebe možda i ne bi ovo uradili psu.
Ali trka za lajkovima,pratiocima od ljudi stvara idiote.
Ono - aj' bacimo psa u bunar pa snimamo kako ga izvlačimo ,svidece se ljudima...Ili - hajde da spasimo mačku koja se davi u moru (a mačke su budale pa ne znaju da ne vole vodu)...
Gube predstavu o dobru i zlu i prelaze granicu zarad malo pažnje.
To je za psihijatriju.
A što se tiče psa i deteta ,i teresantno je da svi što "brinu o deci" i "brane decu" u komentarima ne postavljaju pitanje - da li rositelj koji podstiče dete da muči životinje treba uopste da vaspitava dete ili to dete treba da bude izmesteno u drugu porodicu da ga "roditelj" ne ugrožava.
Šta ce sledece detetu da preporuči - da ujeda drugove u vrtiću da bi optužili vaspitačicu ili da izlece na ulicu da bi tata i mama na internetu kritikovsli vozače?
Ovo je za socijalnu službu slučaj 1/1.
pre 2 godine
Ja sam morao da uspavam psa jer je postao nekontrolisano agresivan ponekada. Bilo je izazvano tumorom na mozgu koji na zalost nije mogao da se operise. Desava se da iz raznih razloga dodje do neuroloskih smetnji koje izazovu da normalna pas (ili cak covek) pocne da izspoljava uzasnu agresiju i druge promene licnosti.
Ne znam da li je ovde mozda bilo nesto tako ili su ovi samo neki kreteni, a zaista ne zelim da proucavam originalni sadrzaj.
pre 2 godine
Koliko su ljudi zlo to je neverovatno gleda komentare i oni lece svoje zlo drzeci pse ...ovakvi iz komentara nisu za pse
97 Komentari
Sortiraj po: