Četvrtak, 22.04.2021.

16:30

Na koje načine muškarci postaju žrtve nasilja? VIDEO

Izvor: B92

Na koje naèine muškarci postaju žrtve nasilja? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Valdens

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?
(koronarius, 22. april 2021 19:54)

Naravno. Ima da leti ko kufer.

Из угла

pre 3 godine

Проблем је код неких жена и мушкараца што не знају да се носе са притиском па се празне на партнера. Тај притисак може бити изазван из финансијских разлога, сопственим незадовољством, нереалним очекивањима од себе и других итд.
То пражњење је у ствари психичко насиље. Проблемима треба приступити конструктивно, а управљањем људима мотивационо, а не критички јер се ништа не остварује. Не причај са партнером горе него што би волео да шеф прича са тобом на послу. Кад се заједно ради, треба се договорити прво око заједничког циља, па о поступцима како до то циља и тако да свако зна шта се од те особе очекује. Јер нервирање настаје када се квари у уму првобитно замишљена слика у глави. Да та слика не би била погрешна, него реална треба лепо разговарати и саслушати оба виђења.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

Izrice se mera privremene zabrane prilaska stanu,stan je i dalje njegov samo ne sme u tom vremenskom periodu da prilazi i ulazi u njega.Nakon toga moze da radi sta hoce.Zakon je mnogo lose postavljen,bukvalno ko prvi prijavi nasilje taj je zrtva a ovaj drugi ga nagrabusi.A nasilje mnogo siroko shvataju.Ne mora da bude fizicko,moze i verbalno.Ali bukvalno jedna psovka ili uvreda je verbalno nasilje i cao letis iz kuce na mesec dana.Ili ako on nju prvi prijavi,onda ona leti napolje.

Komša

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!
(klasicar, 22. april 2021 21:17) 
Ne samo da zavisi od primarnih porodica ,nego često tast,tasta,svekar,svekrva uzimaju aktivno učešce u "sukobu bračnih partnera".
Mislim da više teško mozemo računati na to da je primarna porodica obavila svoju ulogu i društvu predala stabilnu osobu koja može normalno da funkcioniše. Promene u načinu života ljudi su ogromne i mnogi ljudi nisu uspeli da se u potpunosti prilagode (čak i da shvate).

Možda bi trebalo uvesti
1.period od najmanje tri meseca od prijave za venčanje do samog venčanja.
2.za početak dobrovoljni bračni kurs na kojem bi "verenici" mogli da nauče malo o braku,toleranciji,roditeljstvu i partnerstvu i da dobiju neki sertifikat.
Tako bi društvo bilo sigurno da je bar deo mladih "proslo obuku".

Previse smo sebični postali a najgore je što se (čak i u komentarima) sve shvata kao "musko- zenski" rat.

Deteta nigde ,porodica kao njegovo prirodno okruzenje nebitna - bitni smo mi sa svojim "pravima" (mislim na odrasle)...

Valdens

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos
(Joca, 22. april 2021 18:42)

Moj slučaj copy-paste. Joco druže, saborče, ne daj se. Izdržimo zajedno u inat njima.

Tata

pre 3 godine

Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta
(Vesna, 22. april 2021 21:49)

Kapiram da ima i takvih muskaraca. Kada ovo kazem mislim na sebe - nikad ni pomislio da varam, deca i kuca su mi najvazniji na svetu, po kuci radim vise nego moja zena (kuvam vise i bolje, perem, cistim, nabavke, brinem o deci). Radim zahtevniji posao i zaradjujem duplo vise. Tako da se ne pronalazim u tvom komentaru a ni ne znam nikoga u okolini ko vara i vileni a u braku je. I dalje mislim da se radi o principu. Ne znam sa kakvim to muskarcima provodite vreme...

Valdens

pre 3 godine

Mene žena psihički maltretira skoro svakodvevno. Nekako izdržavam, trpim, pre svega zbog dece. Da nije dece ne bi je trpeo ni jedan dan više. Deca su mi mala i moram da trpim jer u supritno ko zna šta je u stanju da uradi da bi meni napakostila, ne razmišljajući da tako deci upropaštava život. Za sada guram nekako, izveštil sam se da ne slušam i ne čijem to neprestano gunđanje. Znam da većina muškaraca danas ima slična iskustva. Društvo jednostavno propada, propada porodica jer je sistem poremećen. Žena je uvek žrtva čak i kada se nasilno ponaša, a muškarac je uvek nasilnik bez obzira na istinu. Mislim da je došao trenutak kada bi svi muškarci trebalo da se nekako organizuju u zaštiti svojih prava.

dragaN

pre 3 godine

I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.
(mm, 22. april 2021 20:14)

Za to nisu krive feministkinje. One rade posao za sebe. Krivi su muskarci sto se ne.organizuju u.proteste pa da se bore za sebe. Ali ok, ogroman pomak je I.ovo sto je pocelo da se prica. Kako smo sve vise diskriminisani, doci ce I trenutak kada cemo morati da se organizujemo. Rat polova je.neizbezan, pitanje je samo trenutka.

dragaN

pre 3 godine

Pre dve tri godine razgovaram sa devojkom na dejtu. Prica mi.da ima rodjenog brata. Pitam je jel su se tukli kad su bili mali. Kaze jesu do osme - devete godine dok brat nije postao jaci I onda je ona shvatila da nema potrebe da ulazi u fizicki sukob posto ona izvuce uvek deblji kraj. Shvatila je da moze da ga tako iznervira da on od muke sam pocne da udara glavom I rukom o zidi I da sam sebe povredjuje. To je kljuc. Zbog fizicke inferiornosti zene su usavrsile sposobnost psihickoh nasilja. To je ono na cemu mi muskarci moramo da se organizujemo. Jer ako se nastavi ovako, nestacemo. Jedino jos zasto im trebamo je oplodnja. Kada nauka izmisli vestacke spermatozoide, muskarci ce postati visak.

Markonjero

pre 3 godine

Da me lazno prijavi za nasilje vrlo lako bih to pretvorio u pravo stanje stvari. Dobijem 3 godine, sudjenje traje 6 meseci, odlezim jos godinu i puste me zbog dobrog vladanja i zato sti nisam ranije osudjivan ni za sta. Ona ostane bogalj do kraja zivota. Ako se nekome to isplati, nema problema

Vesna

pre 3 godine

@ tata
Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta

klasicar

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!

adv

pre 3 godine

Cim sednem za racunar da nesto napisem, zena me prebije tastaturom u glavugdsfdsfksm;kdf
(Nikola, 22. april 2021 17:23)

HAHAHHAHAHAHAHAH CARE!

pejo

pre 3 godine

80% sudija su sudinice ,žene . 99% zapisničarki je žensko. 70%-80 advokata ,advokatica je u sporovima oko razvoda kao pravni predstavnik žena u brakorazvodnim parnicama . Šta treba žena u sudu da uradi ? Samo jednom da zaplače ! Nije ni bitno zašto ,kako ,da li je istina ,ili laž. Dobro ,uverljivo plakanje i muškarac na drugoj strani nema šanse ! Dva puta u životu sam prisustvovao takvim suđenjima .
Još ako je advokat muškarca - muško ,onda je 99% presuda u korist žena. Na primer - Ako muškarac radi ,a žena domaćica,ona će se žaliti da muž nije učestvovao u odgoju dece. To će joj biti +. Ako se muškarac pozove na to da je on radio za njih sve ,onda će ispasti šovinista koji ne poštuje domaćicu koja mu omogućava da bude slobodan da radi. Ako žena radi ,a muškarac ne ,onda taj argument ima drugu konotaciju . Žena je uspešna i radi ,a muškarac je lenj i nesposoban ,trut . Znam mnogo muškaraca koje žena udara. Kao ,polu zezanje ,ali muškarci ne mogu da se brane ,niti to da prijave ,jer se zna šta sledi. Totalno izokrenuti aršini .

Tata

pre 3 godine

@aria
Zasto muskarac ne zatrazi razvod braka - odlicno pitanje. Cudna smo sorta. Iz licnog i iskustva ljudi oko mene, muskarci bi radije crkli nego zatrazili razvod. Mislim da mi to smatramo izdajom porodice, dece, zaveta koji smo dali kad smo stupali u brak. Zene na sve to gledaju drugacije.
Imam veoma negativno iskustvo u braku, ukljucujuci verbalno i fizicko maltretiranje, cak i maltretiranje dece od strane supruge. Cini mi se da to postaje trend, vidim slicnu situaciju u vecini porodica oko sebe.
Niko ne treba da ga koristi za sebicne potrebe, materijalne, seksualne ili bilo koje druge. Nekada su ljudi ulazili u brak radi porodice, zajednice, dece, nove vrednosti.... danas ulaze da bi resili materijalne probleme, zadovoljili svoje potrebe, ostali isti kao dok su ziveli kod mame i tate. Sa podelom 50/50 u razvodu prakticno motivisete losije jedinke da budu jos gore - jer ako ucestvuju u porodicnom zivotu 10%, 50% (ili vise) je nagrada. Zato mislim da je brak izgubio smisao.

Komša

pre 3 godine

Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.
(Kanadjanka, 22. april 2021 18:36) 

Konktetan slučaj (u toku) - razvod ,sporazumeli su se da dete bude kod nje a otac da ga vidja normalno (u Centru).
Pred prvo ročiste prijava "zbog psihičkog maltretiranja i nasilnog ponašanja" - gospodin je umeo da viče na gospodju.
Rezultat - mera kontrolisanog vidjanja deteta u CSR.
Primetan uticaj majke na dete (pocinje sa ponavlja njene rečenice,kostatacije,kvalifikacije iako voli tatu).
Pred istek mere majka prestaje da dovodi dete na vidjanje...u medjuvremenu "počinje da se leči" zbog posledica "njegovog nasilja" i traži prodižetak mere...
Planira da "vreme odradi svoje" i otudji dete od oca...
Upućen sam u slučaj jer mi je prijatelj u pitanju.
Nemocan je čovek.

mm

pre 3 godine

Zene maltrerraju muskarce, van braka i u braku. Psihicko zlostavljanje na razne nacine. Vecina zena to radi. Da ne govorim o njihovim moralnim nacelima pre i nakon braka, ali i u braku. Menjaju partnere kao carape. Muskarac placa alimentaciju, pati sto ne vidja dete a ona u kucu dovodi ,,drugare,,
I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.

Dana

pre 3 godine

Treba zakon menjati, kao na zapadu. Odmah zajedničko staratrljstvo. Samo u ekstremnim slučajevima se tamo dodeljuje jednom roditelju (ako je drugi alkoholičar, narkoman, nasilnik, psihički oboleo, itd.) pritom sve to treba dokazati na sudu ako se pokrene tužba za samostalno staratrljstvo. Ovo pričam iz iskustva razvoda na zapadu. Onog trenutka kada sud proglasi da je brak razveden definiše u presudi zajedničko staratrljstvo. Kod koga dete živi je skroz druga kategorija.

realno

pre 3 godine

A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu
(aria, 22. april 2021 18:59)

Zato sto sto zena dobije decu, alimentaciju, ljubavnika.. a muskarac samo podsmeh okoline, nije ni cudo sto pojedini puknu.

Pogledaj samo koliko je tvojih drugarica izbrisalo muza sa liste fb prijatelja, pa ce sve da ti bude jasno. Ne znas da li je smesno ili tuzno kada vidis muza na listi follower-a na zeninom profilu.

mile

pre 3 godine

Za sada mi je brak super kad vidim i cujem sta svega ima i sta se sve desava i mnogi nam kazu da smo jedni od retkih imamo jedno dete 36 i 34 godine lepo izgledamo i trudimo se oko toga,stambeno sam obezbedio porodicu hvala bogu imao sam radim u dobroj firmi od svoje 18god imamo dva kredita,plate su nam kao jedna prvo za kredite za racune za dete i majku pa tek onda za mene sta ostane...detetu nikad nista ne sme da fali supruzi takodje ne branim nista niti mi ona brani sve je OTVORENO sto kazu od uvek drustvene mreze nemamo i ne treba nam imamo sirok krug prijatelja i kolega sa kojima se druzimo i vidjamo,ne varamo jedno drugo jer smatramo da to nijeljudski prema nikom...mnogi se cude i pitaju nas sta nam je i kako uspevamo a hednostavno je porodica na prvom mestu sloga i razgovor prilagodjavanje i sto je bitno jako TOLERANCIJA...mozete nas pljuvati i ne znam sta ali tako je,ali i jad bi doslo do razlaza izasao bi iz stana dao pola plate deci obezbedio bi ih(svi kazu nisi normalan)ali takav sam...jednostavno porodica mi je svetinja i ne dam je niti bi je nikakvim ruznim cinom ugrozio...pozdrav svima koji me razumeju

mile

pre 3 godine

Muškarci u srbiji su, velika većina, intelektualno, kulturološki, moralne nakaze.Muškarci u srbiji u odnosu na žene dominiraju, u svim sverama života i rada.Veliki broj je nekažnjenih, i kažnjenih siledžija, pedofila, lopova,Na hiljade ih je na ulicama slobodnih, a mesto im je na robiji.Stotine i stotine žena je ubijeno, a niko nije skoro odgovarao, I sada kad srbija počinje da prihvata demokratske vrednosti,i žene imaju kakvu-takvu šansu da pokažu svoje intelektualne vrednosti, odjednom muškarci ugroženi.To nije ni realno ni tačno.Muški šovinizam u srbiji nema granice.

koronarius

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

kraljicaelizabeta

pre 3 godine

Moguće da su i neka od najtežih krivičnih dela u poslednjih nekoliko godina rezultat upravo ovakvog, opisanog odnosa prema muškarcima.

protivsistema

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!
(unknown, 22. april 2021 16:42)

Steta sto to cinjenice i statistike demantuju. A ovi nazovi muski psiholozi znaju da pricaju da su zene zlonamerne, osvetoljubive, losi roditelji, nasilne, lazno prijavljuju (ne ulaze u to koliko je pravih prijava). A kad se pominje seksualno zlostavljanje dece, e onda je rodno nedefinisano. Ma ko vas ne zna, najgori manipulatori...

Joca

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos

dragana

pre 3 godine

Ja sam zena ali imam nesto da kazem. Danasnje zene posle razvoda su velike manipulatorke, ponasaju se ko razuzdane, menjaju partnere ko carape i ono sto je najgore vode svoju decu kod drugih muskaraca i deca jadna ne znaju ko im je pravi tata posto se ocevi menjaju na svakih par meseci. Dok pravi tata gleda sve to i mora jos da cuti jer je svo sudstvo i zakoni na zeninoj strani. Ovo kazem jer su ovo primeri iz mog okruzenja koje gledam svaki dan. Nisam jos videla dobar razvod. Samo svadja dok deca pate

Marijana

pre 3 godine

Ima svega, pa i zveknutih žena. Ako se više ne volite pusti decu, to im je jedini otac. Te žene su za lečenje, samo ko odmah ne vidi to, on je nastradao.

Kanadjanka

pre 3 godine

(Nex, 22. april 2021 17:28)
---
Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.

koronarius

pre 3 godine

Nacin na koji zene muce oceve preko dece je stvarno surov. Sreca, u zemlji Srbiji sve moze da se resi novcem. Dragi ocevi, ukoliko zelite starateljstvo nad svojom decom pravosnazno dodeljeno, to ce vas kostati oko 30.000e. Tacno se zna kojoj advokatskoj kancelariji da se obratite, ostalo je njihova briga. Vredi svaki euro.

Passe

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.
(Mile)
A verovatno se najvise osecas slobodnim jer si joj uvalio decu za bednu alimentaciju od 15000.

aria

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.
(Nex, 22. april 2021 17:28)
A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu

aldumas

pre 3 godine

Jedina osoba koja je uvek govorila protiv moje majke je moj otac. Ona o njemu nikada ruznu rec nije rekla. Sva sreca pa imam oci da vidim sta se desava, ma koliko ovi 'psiholozi' to hteli da prisiju majkama.

Bilja

pre 3 godine

Moj blizak rođak nakon razvoda već 3 god nije video dete. Privremenu meru bivša supruga ne poštuje. Plati poneku kaznu, a pošto ima ogromnu platu u inostranoj firmi, to joj ništa ne znači. Optužila ga je za sex. zlostavljanje deteta dok je još viđao devojčicu. Vodila je 4-godišnje dete kod ginekologa, ne bi li dokazala da je u pravu. I ginekolog i veštaci su dokazali da zlostavljanja nije bilo.
Zatim su mog rođaka ona i njen novi partner napali na ulici, pa otišli u miliciju i prijavili da je ona bila napadnuta. Mog rođaka je spasio snimak sigurnosne kamere sa zgrade.
On i dalje dete ne viđa, a ona ne trpi nikakve posledice.

Komša

pre 3 godine

"U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine."
@Ja

To je tačno.Ali i u braku su dva partnera ravnopravno opterećena...I onda disfunkcionalni brakovi puknu.I negde polovina od tog broja funkcioniše po "švedskom modelu" i bez nekih intervencija Suda,Centra - jednostavno ,razumni ljudi se dogovore i saradjuju...
E,polovina brakova završi brakorazvodnom parnicom koja je veoma traumatična za decu jer deca često postaju alat za razračunavanje izmedju bivših partnera.
Narusen partnerski odnos ,zbog kojeg je i sam brak postao disfunkcionalan polako počinje da narusava i roditeljski odnos.
Nema tu matematike za neki "švedski model" jer to prelazi u patologiju neku.

Dve stvari su bitne i svakako se moraju sankcionisati.
1.Zlonamerno roditeljstvo.
2.Otudjivanje deteta od roditelja sa kojim ne živi (tzv.emotivno kidnapovanje).

To je ozbiljno ugrožavanje dece i za to Sudovi ne bi smeli da imaju razumevanja.
Zlonamerno roditeljstvo se prvo javlja kao "bezazleno" šaljivo ktitikovsnje partnera pred detetom a svoje teze oblike dobija u toku razvoda ili posle.
Prirodno se na to nadovezuje emotivno kidnapovanje (najčesce praceno narusavanjem ili sprecavanjem kontakta deteta sa roditeljem).

Bxsb

pre 3 godine

Da vidimo: oblače se provokativno, slikaju se izazovno, stalno im je ona stvar na pameti, provociraju dugim jezikom, šetaju sami noću, prvo im lepo pa se predomisle i kažu nasilje...? Hm, šta kažete, je l ovo ok priča na temu nasilja nad bilo kim?

sto bi rekao d.radovic...

pre 3 godine

zensko sam. razvod traje 2 godine. on tvrdi da ja deci ne dozvoljavam da ga vidjaju, ja znam da to nije tacno- deca ne zele da ga vide jer njih krivi za razvod, prica lose o meni, tera ih da idu u crkvu, ne dozvoljava im da jedu, ne dozvoljava im da izadju napolje....a deca imaju 14 i 16 god. polomih se objasnjavajuci da im je otac u sustini dobar covek i da ih voli najvise na svetu. tesko ide i nikome nije lako.
ni jedna prijateljica koja se razvela nije branila vidjanje oca. ni jedan od njih nije davao alimentaciju( bar ne redovno i na vreme), vracao je decu kuci ako dobiju temp ( to mi je ok, ali kakav si ti roditelj kad za 10 i vise god ne znas koji lek i koliko mg pije tvoje dete), uzeo decu i odveo svojoj mami dok on landara, ne ucestvuju polovinom u dodatnim troskovima. moja bivsa legenda je pricao deci kako cu sad da se opet udam ???? e, kad bi znao do koje mere mi je muski rod ispod fokusa. svi veliki domacini, gole kukavice

Марко

pre 3 godine

Када видиш шта се све сматра "емотивним" злостављањем, најбоље је да немаш ни брак, ни децу. Шта год радио, бићеш крив.

Ja

pre 3 godine

U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine.

Misko

pre 3 godine

Rečenica koju žene, u 95%slucajeva izgovaraju sa tolikom samouverenoscu,"baš MI je dete lepo jelo " je početak nasilja u porodici. Reci ćete da sam paranoik, da preterujem......šta god, ali to je početak kada žena počinje da zamera sve i početak kada brak počinje da se raspada! Ova rečenica je vrhunac sebicnosti( valjda otac nema prava kada nahrani dete), a da ne pričam o tome ( pre neki dan sam video reklamu) da postoji "ženski probiotik" ili tako nešto????? Pa, da li je to normalno. Valjda je žensko g...o drugačije?

kiza

pre 3 godine

Kad sam se razvodio, advokat mi kaze posle par rocista, ove ce da nas rastrgnu. Nas dvojica a u sudnici: supruga i njena advokatica, sudinica, zene porotnici, zapisnicarka... Kaze on meni, uzmi zenu advokata inace sta god da kazemo ispadnemo sovinisticke svinje. I ja tako uradio... Losiji advokat ali zena, pomogla. Razumela mnogo bolje sta se desava i kako da pristupi celoj situaciji.
Na kraju sam dobio (mozes misliti) da vidjam sina vikendom i za svoj rodjendan... Inace je pretilo da ga vidjam subotom od 10 do 18h.
A koje su sve lazne optuzbe bile sa njene strane, bolje da ne pocinjem...
Pri tom, sve koje znam a da su se razvodili su imali slicne ili cak i gore price...
Od toga da je otac alkoholicar do optuzbi za seksualno zlostavljanje...
I nikom nista?! Ja bih takvim zenama, sto lazno optuzuju i otudjuju decu oduzeo pravo na roditeljstvo i naterao da placaju alimentaciju 50% plate!

Mladen

pre 3 godine

Svaki put kada se potegne neka teža tema, mene žena pljuje, grebe, šutira i preti da će da odvede dete jer 'ko sam ja da je nerviram'.

Od kako smo se venčali, sve svoje pare čuva, jer 'od čega će ona da živi ako ostane bez posla', a ako troši, troši na sebe, većinom na taxi 'jer muž neće da je vozi', a inače ima dozvolu. Jednom je u vožnji dok smo imali raspravu, zahtevala da stanem na sred ulice da ona izađe. Bio sam krajnjoj levoj traci, ona je cimala volan udesno i izvukla ključ da ugasi motor, nakon čega se volan zaključao. Ne znam kako nismo imali sudar. A mene naziva sebičnjakom i neurotičatom.
U naletima besa je razbila telefon, nakon čega mi je tražila nov, više prozora po stanu, porazbijala tanjire.

Pričao sam sa njenim roditeljima, ljudi su pokušali da mi pomognu, a ona me napada 'što nerviram njene roditelje'.

Moja porodica ne želi više da čuje za mene, jer svaki put kada dođemo, ona pravi cirkus.

zoran ns

pre 3 godine

U prirodi je muskarca da se ne zali i to otezava ono kad je stvarno ugrozen on napada sto svaka zena zna i to koristi.Treba okrenuti policiju i reci da ga zena zlostavlja psihicki to moze mozda 2 posto muskaraca da uradi.Ja znam par muskaraca koji su dobijali debele batine od zene i nikad nisu prijavili vec samo se razveli i nikom nista.

ANALiticar

pre 3 godine

Srecno razveden, zadnjih godinu dana braka pakao, svakodnevno verbalno maltretiranje, vredjanje, dranje. Ja trpim zbog dece, ona ocigledno resena da se razvede, tera me da se iselim, ja odbijam, kulminacija zla je kad je zvala policiju i prijavila nasilje, dolaze 3 policajca u uniformama, ispituju mene, nju, i na srecu shvataju da je prijava lazna i da samo zeli da me istera iz stana. Ona nije smela da laze do kraja posto su slusala i deca koja nisu mala i znaju da nista nije bilo, ne tog dana nego nikad, blag sam covek i gnusam se nasilja. Advokat mi kaze isto vece da ima najmanje 2 slucaja sa laznom prijavom nasilja gde su muskarci nadrljali, dobili zabrane prilaska isl. Sutradan izlazim iz stana vracam se kod roditelja posle 20 god. Pocinje da mi preti da ce sve da mi uzme, da decu nema da vidjam isl. Sreca pa joj je advokatica izgleda razumnija od nje pa je ubedila na sporazumni razvod gde sam finansijski jako lose prosao ali sam dobio zajednicko starateljstvo sto mi je bilo najvaznije. Decu vidjam redovno, obozavaju da smo zajedno, a sa njom gledam da imam komunikaciju samo porukama da bih imao dokaz. Kad god se cujemo dere se i nesto joj ne odgovara, sad bar ne moram da trpim pa redovno spustim slusalicu. Zao mi dece stariji sin kaze da se dere non stop po kuci i njima. Pricam im da imaju razumevanja i da je jedna majka i da je ne nerviraju. Dal su srednje godine il sta vec ne znam, zena je jednostavno postala hodajuce zlo. Spasio sam se na vreme.

Maja

pre 3 godine

Istina je: i zene znaju da budu zle. Posto su fizicki slabije od muskaraca, zene imaju druge - manipulatorske, mentalne i emotivne metode zlostavljanja. Na zalost - svuda ima budala :(

Nex

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i to sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.

pera

pre 3 godine

Imate toga koliko hocete, samo se u nasem primitivnom drustvu misli da su samo zene zrtve nasilja i priznaje se iskljucivo fizicka vrsta nasilja. A i muskarci bi mogli malo da se solidarisu jer politika svako za sebe ne pije vodu.

Samo Jako

pre 3 godine

Zene!?!?! Dok ih covek dobro ne upozna, na pijedestal. A kada ih upozna uvidi koliki je magarac bio. Mislite da 70 godine feminizma, kao neiskrene "borbe" za prava zena, nije ostavilo traga na drustvene i socijane tokove u celom svetu? Samo pogledajte Ameriku danas, drustvo bez kompasa, 70% dece se radja iz vanbracnih veza, nema porodice, nema roditeljskog vaspitanja. Sve to dovodi to potpunog kolapsa moralnih i etickih vrednosti. Zene se postavljaju na sve vaznije pozicije, ne zato sto su kvalifikovane, nego zato sto su "zanemarene". Ali eto zene su i dalje ugrozene.

Mile

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.

Haralampije

pre 3 godine

Dodjite u Sud, prisustvujte parnici u porodicnim odnosima, da vidite mentalno silovanje i izivljavanje nad ocevima.
Na dnevnoj bazi.
Sudija - zena. Tri sudije porotnika - zene. Zapisnicarka. Druga strana u sporu - zena i advokatica.
Sta mislite kako ce da izgleda presuda?

unknown

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!

Marko

pre 3 godine

Ispada da su svi ljudi zlostavljani na ovoj planeti.
Elem, zaista niko ne prica o tome, ali ne znam da li postoji jedan muškarac a da mi zena ne zvoca.

Haralampije

pre 3 godine

Dodjite u Sud, prisustvujte parnici u porodicnim odnosima, da vidite mentalno silovanje i izivljavanje nad ocevima.
Na dnevnoj bazi.
Sudija - zena. Tri sudije porotnika - zene. Zapisnicarka. Druga strana u sporu - zena i advokatica.
Sta mislite kako ce da izgleda presuda?

unknown

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!

Maja

pre 3 godine

Istina je: i zene znaju da budu zle. Posto su fizicki slabije od muskaraca, zene imaju druge - manipulatorske, mentalne i emotivne metode zlostavljanja. Na zalost - svuda ima budala :(

Nex

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i to sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.

Samo Jako

pre 3 godine

Zene!?!?! Dok ih covek dobro ne upozna, na pijedestal. A kada ih upozna uvidi koliki je magarac bio. Mislite da 70 godine feminizma, kao neiskrene "borbe" za prava zena, nije ostavilo traga na drustvene i socijane tokove u celom svetu? Samo pogledajte Ameriku danas, drustvo bez kompasa, 70% dece se radja iz vanbracnih veza, nema porodice, nema roditeljskog vaspitanja. Sve to dovodi to potpunog kolapsa moralnih i etickih vrednosti. Zene se postavljaju na sve vaznije pozicije, ne zato sto su kvalifikovane, nego zato sto su "zanemarene". Ali eto zene su i dalje ugrozene.

Mile

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.

ANALiticar

pre 3 godine

Srecno razveden, zadnjih godinu dana braka pakao, svakodnevno verbalno maltretiranje, vredjanje, dranje. Ja trpim zbog dece, ona ocigledno resena da se razvede, tera me da se iselim, ja odbijam, kulminacija zla je kad je zvala policiju i prijavila nasilje, dolaze 3 policajca u uniformama, ispituju mene, nju, i na srecu shvataju da je prijava lazna i da samo zeli da me istera iz stana. Ona nije smela da laze do kraja posto su slusala i deca koja nisu mala i znaju da nista nije bilo, ne tog dana nego nikad, blag sam covek i gnusam se nasilja. Advokat mi kaze isto vece da ima najmanje 2 slucaja sa laznom prijavom nasilja gde su muskarci nadrljali, dobili zabrane prilaska isl. Sutradan izlazim iz stana vracam se kod roditelja posle 20 god. Pocinje da mi preti da ce sve da mi uzme, da decu nema da vidjam isl. Sreca pa joj je advokatica izgleda razumnija od nje pa je ubedila na sporazumni razvod gde sam finansijski jako lose prosao ali sam dobio zajednicko starateljstvo sto mi je bilo najvaznije. Decu vidjam redovno, obozavaju da smo zajedno, a sa njom gledam da imam komunikaciju samo porukama da bih imao dokaz. Kad god se cujemo dere se i nesto joj ne odgovara, sad bar ne moram da trpim pa redovno spustim slusalicu. Zao mi dece stariji sin kaze da se dere non stop po kuci i njima. Pricam im da imaju razumevanja i da je jedna majka i da je ne nerviraju. Dal su srednje godine il sta vec ne znam, zena je jednostavno postala hodajuce zlo. Spasio sam se na vreme.

Ja

pre 3 godine

U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine.

Bilja

pre 3 godine

Moj blizak rođak nakon razvoda već 3 god nije video dete. Privremenu meru bivša supruga ne poštuje. Plati poneku kaznu, a pošto ima ogromnu platu u inostranoj firmi, to joj ništa ne znači. Optužila ga je za sex. zlostavljanje deteta dok je još viđao devojčicu. Vodila je 4-godišnje dete kod ginekologa, ne bi li dokazala da je u pravu. I ginekolog i veštaci su dokazali da zlostavljanja nije bilo.
Zatim su mog rođaka ona i njen novi partner napali na ulici, pa otišli u miliciju i prijavili da je ona bila napadnuta. Mog rođaka je spasio snimak sigurnosne kamere sa zgrade.
On i dalje dete ne viđa, a ona ne trpi nikakve posledice.

dragana

pre 3 godine

Ja sam zena ali imam nesto da kazem. Danasnje zene posle razvoda su velike manipulatorke, ponasaju se ko razuzdane, menjaju partnere ko carape i ono sto je najgore vode svoju decu kod drugih muskaraca i deca jadna ne znaju ko im je pravi tata posto se ocevi menjaju na svakih par meseci. Dok pravi tata gleda sve to i mora jos da cuti jer je svo sudstvo i zakoni na zeninoj strani. Ovo kazem jer su ovo primeri iz mog okruzenja koje gledam svaki dan. Nisam jos videla dobar razvod. Samo svadja dok deca pate

Марко

pre 3 godine

Када видиш шта се све сматра "емотивним" злостављањем, најбоље је да немаш ни брак, ни децу. Шта год радио, бићеш крив.

Marko

pre 3 godine

Ispada da su svi ljudi zlostavljani na ovoj planeti.
Elem, zaista niko ne prica o tome, ali ne znam da li postoji jedan muškarac a da mi zena ne zvoca.

Joca

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos

kiza

pre 3 godine

Kad sam se razvodio, advokat mi kaze posle par rocista, ove ce da nas rastrgnu. Nas dvojica a u sudnici: supruga i njena advokatica, sudinica, zene porotnici, zapisnicarka... Kaze on meni, uzmi zenu advokata inace sta god da kazemo ispadnemo sovinisticke svinje. I ja tako uradio... Losiji advokat ali zena, pomogla. Razumela mnogo bolje sta se desava i kako da pristupi celoj situaciji.
Na kraju sam dobio (mozes misliti) da vidjam sina vikendom i za svoj rodjendan... Inace je pretilo da ga vidjam subotom od 10 do 18h.
A koje su sve lazne optuzbe bile sa njene strane, bolje da ne pocinjem...
Pri tom, sve koje znam a da su se razvodili su imali slicne ili cak i gore price...
Od toga da je otac alkoholicar do optuzbi za seksualno zlostavljanje...
I nikom nista?! Ja bih takvim zenama, sto lazno optuzuju i otudjuju decu oduzeo pravo na roditeljstvo i naterao da placaju alimentaciju 50% plate!

Marijana

pre 3 godine

Ima svega, pa i zveknutih žena. Ako se više ne volite pusti decu, to im je jedini otac. Te žene su za lečenje, samo ko odmah ne vidi to, on je nastradao.

Mladen

pre 3 godine

Svaki put kada se potegne neka teža tema, mene žena pljuje, grebe, šutira i preti da će da odvede dete jer 'ko sam ja da je nerviram'.

Od kako smo se venčali, sve svoje pare čuva, jer 'od čega će ona da živi ako ostane bez posla', a ako troši, troši na sebe, većinom na taxi 'jer muž neće da je vozi', a inače ima dozvolu. Jednom je u vožnji dok smo imali raspravu, zahtevala da stanem na sred ulice da ona izađe. Bio sam krajnjoj levoj traci, ona je cimala volan udesno i izvukla ključ da ugasi motor, nakon čega se volan zaključao. Ne znam kako nismo imali sudar. A mene naziva sebičnjakom i neurotičatom.
U naletima besa je razbila telefon, nakon čega mi je tražila nov, više prozora po stanu, porazbijala tanjire.

Pričao sam sa njenim roditeljima, ljudi su pokušali da mi pomognu, a ona me napada 'što nerviram njene roditelje'.

Moja porodica ne želi više da čuje za mene, jer svaki put kada dođemo, ona pravi cirkus.

mm

pre 3 godine

Zene maltrerraju muskarce, van braka i u braku. Psihicko zlostavljanje na razne nacine. Vecina zena to radi. Da ne govorim o njihovim moralnim nacelima pre i nakon braka, ali i u braku. Menjaju partnere kao carape. Muskarac placa alimentaciju, pati sto ne vidja dete a ona u kucu dovodi ,,drugare,,
I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.

koronarius

pre 3 godine

Nacin na koji zene muce oceve preko dece je stvarno surov. Sreca, u zemlji Srbiji sve moze da se resi novcem. Dragi ocevi, ukoliko zelite starateljstvo nad svojom decom pravosnazno dodeljeno, to ce vas kostati oko 30.000e. Tacno se zna kojoj advokatskoj kancelariji da se obratite, ostalo je njihova briga. Vredi svaki euro.

Tata

pre 3 godine

@aria
Zasto muskarac ne zatrazi razvod braka - odlicno pitanje. Cudna smo sorta. Iz licnog i iskustva ljudi oko mene, muskarci bi radije crkli nego zatrazili razvod. Mislim da mi to smatramo izdajom porodice, dece, zaveta koji smo dali kad smo stupali u brak. Zene na sve to gledaju drugacije.
Imam veoma negativno iskustvo u braku, ukljucujuci verbalno i fizicko maltretiranje, cak i maltretiranje dece od strane supruge. Cini mi se da to postaje trend, vidim slicnu situaciju u vecini porodica oko sebe.
Niko ne treba da ga koristi za sebicne potrebe, materijalne, seksualne ili bilo koje druge. Nekada su ljudi ulazili u brak radi porodice, zajednice, dece, nove vrednosti.... danas ulaze da bi resili materijalne probleme, zadovoljili svoje potrebe, ostali isti kao dok su ziveli kod mame i tate. Sa podelom 50/50 u razvodu prakticno motivisete losije jedinke da budu jos gore - jer ako ucestvuju u porodicnom zivotu 10%, 50% (ili vise) je nagrada. Zato mislim da je brak izgubio smisao.

Tata

pre 3 godine

Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta
(Vesna, 22. april 2021 21:49)

Kapiram da ima i takvih muskaraca. Kada ovo kazem mislim na sebe - nikad ni pomislio da varam, deca i kuca su mi najvazniji na svetu, po kuci radim vise nego moja zena (kuvam vise i bolje, perem, cistim, nabavke, brinem o deci). Radim zahtevniji posao i zaradjujem duplo vise. Tako da se ne pronalazim u tvom komentaru a ni ne znam nikoga u okolini ko vara i vileni a u braku je. I dalje mislim da se radi o principu. Ne znam sa kakvim to muskarcima provodite vreme...

realno

pre 3 godine

A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu
(aria, 22. april 2021 18:59)

Zato sto sto zena dobije decu, alimentaciju, ljubavnika.. a muskarac samo podsmeh okoline, nije ni cudo sto pojedini puknu.

Pogledaj samo koliko je tvojih drugarica izbrisalo muza sa liste fb prijatelja, pa ce sve da ti bude jasno. Ne znas da li je smesno ili tuzno kada vidis muza na listi follower-a na zeninom profilu.

Kanadjanka

pre 3 godine

(Nex, 22. april 2021 17:28)
---
Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.

sto bi rekao d.radovic...

pre 3 godine

zensko sam. razvod traje 2 godine. on tvrdi da ja deci ne dozvoljavam da ga vidjaju, ja znam da to nije tacno- deca ne zele da ga vide jer njih krivi za razvod, prica lose o meni, tera ih da idu u crkvu, ne dozvoljava im da jedu, ne dozvoljava im da izadju napolje....a deca imaju 14 i 16 god. polomih se objasnjavajuci da im je otac u sustini dobar covek i da ih voli najvise na svetu. tesko ide i nikome nije lako.
ni jedna prijateljica koja se razvela nije branila vidjanje oca. ni jedan od njih nije davao alimentaciju( bar ne redovno i na vreme), vracao je decu kuci ako dobiju temp ( to mi je ok, ali kakav si ti roditelj kad za 10 i vise god ne znas koji lek i koliko mg pije tvoje dete), uzeo decu i odveo svojoj mami dok on landara, ne ucestvuju polovinom u dodatnim troskovima. moja bivsa legenda je pricao deci kako cu sad da se opet udam ???? e, kad bi znao do koje mere mi je muski rod ispod fokusa. svi veliki domacini, gole kukavice

Valdens

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos
(Joca, 22. april 2021 18:42)

Moj slučaj copy-paste. Joco druže, saborče, ne daj se. Izdržimo zajedno u inat njima.

Valdens

pre 3 godine

Mene žena psihički maltretira skoro svakodvevno. Nekako izdržavam, trpim, pre svega zbog dece. Da nije dece ne bi je trpeo ni jedan dan više. Deca su mi mala i moram da trpim jer u supritno ko zna šta je u stanju da uradi da bi meni napakostila, ne razmišljajući da tako deci upropaštava život. Za sada guram nekako, izveštil sam se da ne slušam i ne čijem to neprestano gunđanje. Znam da većina muškaraca danas ima slična iskustva. Društvo jednostavno propada, propada porodica jer je sistem poremećen. Žena je uvek žrtva čak i kada se nasilno ponaša, a muškarac je uvek nasilnik bez obzira na istinu. Mislim da je došao trenutak kada bi svi muškarci trebalo da se nekako organizuju u zaštiti svojih prava.

pera

pre 3 godine

Imate toga koliko hocete, samo se u nasem primitivnom drustvu misli da su samo zene zrtve nasilja i priznaje se iskljucivo fizicka vrsta nasilja. A i muskarci bi mogli malo da se solidarisu jer politika svako za sebe ne pije vodu.

Misko

pre 3 godine

Rečenica koju žene, u 95%slucajeva izgovaraju sa tolikom samouverenoscu,"baš MI je dete lepo jelo " je početak nasilja u porodici. Reci ćete da sam paranoik, da preterujem......šta god, ali to je početak kada žena počinje da zamera sve i početak kada brak počinje da se raspada! Ova rečenica je vrhunac sebicnosti( valjda otac nema prava kada nahrani dete), a da ne pričam o tome ( pre neki dan sam video reklamu) da postoji "ženski probiotik" ili tako nešto????? Pa, da li je to normalno. Valjda je žensko g...o drugačije?

aria

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.
(Nex, 22. april 2021 17:28)
A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu

zoran ns

pre 3 godine

U prirodi je muskarca da se ne zali i to otezava ono kad je stvarno ugrozen on napada sto svaka zena zna i to koristi.Treba okrenuti policiju i reci da ga zena zlostavlja psihicki to moze mozda 2 posto muskaraca da uradi.Ja znam par muskaraca koji su dobijali debele batine od zene i nikad nisu prijavili vec samo se razveli i nikom nista.

mile

pre 3 godine

Za sada mi je brak super kad vidim i cujem sta svega ima i sta se sve desava i mnogi nam kazu da smo jedni od retkih imamo jedno dete 36 i 34 godine lepo izgledamo i trudimo se oko toga,stambeno sam obezbedio porodicu hvala bogu imao sam radim u dobroj firmi od svoje 18god imamo dva kredita,plate su nam kao jedna prvo za kredite za racune za dete i majku pa tek onda za mene sta ostane...detetu nikad nista ne sme da fali supruzi takodje ne branim nista niti mi ona brani sve je OTVORENO sto kazu od uvek drustvene mreze nemamo i ne treba nam imamo sirok krug prijatelja i kolega sa kojima se druzimo i vidjamo,ne varamo jedno drugo jer smatramo da to nijeljudski prema nikom...mnogi se cude i pitaju nas sta nam je i kako uspevamo a hednostavno je porodica na prvom mestu sloga i razgovor prilagodjavanje i sto je bitno jako TOLERANCIJA...mozete nas pljuvati i ne znam sta ali tako je,ali i jad bi doslo do razlaza izasao bi iz stana dao pola plate deci obezbedio bi ih(svi kazu nisi normalan)ali takav sam...jednostavno porodica mi je svetinja i ne dam je niti bi je nikakvim ruznim cinom ugrozio...pozdrav svima koji me razumeju

dragaN

pre 3 godine

Pre dve tri godine razgovaram sa devojkom na dejtu. Prica mi.da ima rodjenog brata. Pitam je jel su se tukli kad su bili mali. Kaze jesu do osme - devete godine dok brat nije postao jaci I onda je ona shvatila da nema potrebe da ulazi u fizicki sukob posto ona izvuce uvek deblji kraj. Shvatila je da moze da ga tako iznervira da on od muke sam pocne da udara glavom I rukom o zidi I da sam sebe povredjuje. To je kljuc. Zbog fizicke inferiornosti zene su usavrsile sposobnost psihickoh nasilja. To je ono na cemu mi muskarci moramo da se organizujemo. Jer ako se nastavi ovako, nestacemo. Jedino jos zasto im trebamo je oplodnja. Kada nauka izmisli vestacke spermatozoide, muskarci ce postati visak.

dragaN

pre 3 godine

I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.
(mm, 22. april 2021 20:14)

Za to nisu krive feministkinje. One rade posao za sebe. Krivi su muskarci sto se ne.organizuju u.proteste pa da se bore za sebe. Ali ok, ogroman pomak je I.ovo sto je pocelo da se prica. Kako smo sve vise diskriminisani, doci ce I trenutak kada cemo morati da se organizujemo. Rat polova je.neizbezan, pitanje je samo trenutka.

koronarius

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

pejo

pre 3 godine

80% sudija su sudinice ,žene . 99% zapisničarki je žensko. 70%-80 advokata ,advokatica je u sporovima oko razvoda kao pravni predstavnik žena u brakorazvodnim parnicama . Šta treba žena u sudu da uradi ? Samo jednom da zaplače ! Nije ni bitno zašto ,kako ,da li je istina ,ili laž. Dobro ,uverljivo plakanje i muškarac na drugoj strani nema šanse ! Dva puta u životu sam prisustvovao takvim suđenjima .
Još ako je advokat muškarca - muško ,onda je 99% presuda u korist žena. Na primer - Ako muškarac radi ,a žena domaćica,ona će se žaliti da muž nije učestvovao u odgoju dece. To će joj biti +. Ako se muškarac pozove na to da je on radio za njih sve ,onda će ispasti šovinista koji ne poštuje domaćicu koja mu omogućava da bude slobodan da radi. Ako žena radi ,a muškarac ne ,onda taj argument ima drugu konotaciju . Žena je uspešna i radi ,a muškarac je lenj i nesposoban ,trut . Znam mnogo muškaraca koje žena udara. Kao ,polu zezanje ,ali muškarci ne mogu da se brane ,niti to da prijave ,jer se zna šta sledi. Totalno izokrenuti aršini .

Bxsb

pre 3 godine

Da vidimo: oblače se provokativno, slikaju se izazovno, stalno im je ona stvar na pameti, provociraju dugim jezikom, šetaju sami noću, prvo im lepo pa se predomisle i kažu nasilje...? Hm, šta kažete, je l ovo ok priča na temu nasilja nad bilo kim?

mile

pre 3 godine

Muškarci u srbiji su, velika većina, intelektualno, kulturološki, moralne nakaze.Muškarci u srbiji u odnosu na žene dominiraju, u svim sverama života i rada.Veliki broj je nekažnjenih, i kažnjenih siledžija, pedofila, lopova,Na hiljade ih je na ulicama slobodnih, a mesto im je na robiji.Stotine i stotine žena je ubijeno, a niko nije skoro odgovarao, I sada kad srbija počinje da prihvata demokratske vrednosti,i žene imaju kakvu-takvu šansu da pokažu svoje intelektualne vrednosti, odjednom muškarci ugroženi.To nije ni realno ni tačno.Muški šovinizam u srbiji nema granice.

kraljicaelizabeta

pre 3 godine

Moguće da su i neka od najtežih krivičnih dela u poslednjih nekoliko godina rezultat upravo ovakvog, opisanog odnosa prema muškarcima.

Komša

pre 3 godine

Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.
(Kanadjanka, 22. april 2021 18:36) 

Konktetan slučaj (u toku) - razvod ,sporazumeli su se da dete bude kod nje a otac da ga vidja normalno (u Centru).
Pred prvo ročiste prijava "zbog psihičkog maltretiranja i nasilnog ponašanja" - gospodin je umeo da viče na gospodju.
Rezultat - mera kontrolisanog vidjanja deteta u CSR.
Primetan uticaj majke na dete (pocinje sa ponavlja njene rečenice,kostatacije,kvalifikacije iako voli tatu).
Pred istek mere majka prestaje da dovodi dete na vidjanje...u medjuvremenu "počinje da se leči" zbog posledica "njegovog nasilja" i traži prodižetak mere...
Planira da "vreme odradi svoje" i otudji dete od oca...
Upućen sam u slučaj jer mi je prijatelj u pitanju.
Nemocan je čovek.

Komša

pre 3 godine

"U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine."
@Ja

To je tačno.Ali i u braku su dva partnera ravnopravno opterećena...I onda disfunkcionalni brakovi puknu.I negde polovina od tog broja funkcioniše po "švedskom modelu" i bez nekih intervencija Suda,Centra - jednostavno ,razumni ljudi se dogovore i saradjuju...
E,polovina brakova završi brakorazvodnom parnicom koja je veoma traumatična za decu jer deca često postaju alat za razračunavanje izmedju bivših partnera.
Narusen partnerski odnos ,zbog kojeg je i sam brak postao disfunkcionalan polako počinje da narusava i roditeljski odnos.
Nema tu matematike za neki "švedski model" jer to prelazi u patologiju neku.

Dve stvari su bitne i svakako se moraju sankcionisati.
1.Zlonamerno roditeljstvo.
2.Otudjivanje deteta od roditelja sa kojim ne živi (tzv.emotivno kidnapovanje).

To je ozbiljno ugrožavanje dece i za to Sudovi ne bi smeli da imaju razumevanja.
Zlonamerno roditeljstvo se prvo javlja kao "bezazleno" šaljivo ktitikovsnje partnera pred detetom a svoje teze oblike dobija u toku razvoda ili posle.
Prirodno se na to nadovezuje emotivno kidnapovanje (najčesce praceno narusavanjem ili sprecavanjem kontakta deteta sa roditeljem).

Vesna

pre 3 godine

@ tata
Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta

klasicar

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!

aldumas

pre 3 godine

Jedina osoba koja je uvek govorila protiv moje majke je moj otac. Ona o njemu nikada ruznu rec nije rekla. Sva sreca pa imam oci da vidim sta se desava, ma koliko ovi 'psiholozi' to hteli da prisiju majkama.

Passe

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.
(Mile)
A verovatno se najvise osecas slobodnim jer si joj uvalio decu za bednu alimentaciju od 15000.

protivsistema

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!
(unknown, 22. april 2021 16:42)

Steta sto to cinjenice i statistike demantuju. A ovi nazovi muski psiholozi znaju da pricaju da su zene zlonamerne, osvetoljubive, losi roditelji, nasilne, lazno prijavljuju (ne ulaze u to koliko je pravih prijava). A kad se pominje seksualno zlostavljanje dece, e onda je rodno nedefinisano. Ma ko vas ne zna, najgori manipulatori...

Dana

pre 3 godine

Treba zakon menjati, kao na zapadu. Odmah zajedničko staratrljstvo. Samo u ekstremnim slučajevima se tamo dodeljuje jednom roditelju (ako je drugi alkoholičar, narkoman, nasilnik, psihički oboleo, itd.) pritom sve to treba dokazati na sudu ako se pokrene tužba za samostalno staratrljstvo. Ovo pričam iz iskustva razvoda na zapadu. Onog trenutka kada sud proglasi da je brak razveden definiše u presudi zajedničko staratrljstvo. Kod koga dete živi je skroz druga kategorija.

Из угла

pre 3 godine

Проблем је код неких жена и мушкараца што не знају да се носе са притиском па се празне на партнера. Тај притисак може бити изазван из финансијских разлога, сопственим незадовољством, нереалним очекивањима од себе и других итд.
То пражњење је у ствари психичко насиље. Проблемима треба приступити конструктивно, а управљањем људима мотивационо, а не критички јер се ништа не остварује. Не причај са партнером горе него што би волео да шеф прича са тобом на послу. Кад се заједно ради, треба се договорити прво око заједничког циља, па о поступцима како до то циља и тако да свако зна шта се од те особе очекује. Јер нервирање настаје када се квари у уму првобитно замишљена слика у глави. Да та слика не би била погрешна, него реална треба лепо разговарати и саслушати оба виђења.

Markonjero

pre 3 godine

Da me lazno prijavi za nasilje vrlo lako bih to pretvorio u pravo stanje stvari. Dobijem 3 godine, sudjenje traje 6 meseci, odlezim jos godinu i puste me zbog dobrog vladanja i zato sti nisam ranije osudjivan ni za sta. Ona ostane bogalj do kraja zivota. Ako se nekome to isplati, nema problema

adv

pre 3 godine

Cim sednem za racunar da nesto napisem, zena me prebije tastaturom u glavugdsfdsfksm;kdf
(Nikola, 22. april 2021 17:23)

HAHAHHAHAHAHAHAH CARE!

Komša

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!
(klasicar, 22. april 2021 21:17) 
Ne samo da zavisi od primarnih porodica ,nego često tast,tasta,svekar,svekrva uzimaju aktivno učešce u "sukobu bračnih partnera".
Mislim da više teško mozemo računati na to da je primarna porodica obavila svoju ulogu i društvu predala stabilnu osobu koja može normalno da funkcioniše. Promene u načinu života ljudi su ogromne i mnogi ljudi nisu uspeli da se u potpunosti prilagode (čak i da shvate).

Možda bi trebalo uvesti
1.period od najmanje tri meseca od prijave za venčanje do samog venčanja.
2.za početak dobrovoljni bračni kurs na kojem bi "verenici" mogli da nauče malo o braku,toleranciji,roditeljstvu i partnerstvu i da dobiju neki sertifikat.
Tako bi društvo bilo sigurno da je bar deo mladih "proslo obuku".

Previse smo sebični postali a najgore je što se (čak i u komentarima) sve shvata kao "musko- zenski" rat.

Deteta nigde ,porodica kao njegovo prirodno okruzenje nebitna - bitni smo mi sa svojim "pravima" (mislim na odrasle)...

Valdens

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?
(koronarius, 22. april 2021 19:54)

Naravno. Ima da leti ko kufer.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

Izrice se mera privremene zabrane prilaska stanu,stan je i dalje njegov samo ne sme u tom vremenskom periodu da prilazi i ulazi u njega.Nakon toga moze da radi sta hoce.Zakon je mnogo lose postavljen,bukvalno ko prvi prijavi nasilje taj je zrtva a ovaj drugi ga nagrabusi.A nasilje mnogo siroko shvataju.Ne mora da bude fizicko,moze i verbalno.Ali bukvalno jedna psovka ili uvreda je verbalno nasilje i cao letis iz kuce na mesec dana.Ili ako on nju prvi prijavi,onda ona leti napolje.

Passe

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.
(Mile)
A verovatno se najvise osecas slobodnim jer si joj uvalio decu za bednu alimentaciju od 15000.

mile

pre 3 godine

Muškarci u srbiji su, velika većina, intelektualno, kulturološki, moralne nakaze.Muškarci u srbiji u odnosu na žene dominiraju, u svim sverama života i rada.Veliki broj je nekažnjenih, i kažnjenih siledžija, pedofila, lopova,Na hiljade ih je na ulicama slobodnih, a mesto im je na robiji.Stotine i stotine žena je ubijeno, a niko nije skoro odgovarao, I sada kad srbija počinje da prihvata demokratske vrednosti,i žene imaju kakvu-takvu šansu da pokažu svoje intelektualne vrednosti, odjednom muškarci ugroženi.To nije ni realno ni tačno.Muški šovinizam u srbiji nema granice.

sto bi rekao d.radovic...

pre 3 godine

zensko sam. razvod traje 2 godine. on tvrdi da ja deci ne dozvoljavam da ga vidjaju, ja znam da to nije tacno- deca ne zele da ga vide jer njih krivi za razvod, prica lose o meni, tera ih da idu u crkvu, ne dozvoljava im da jedu, ne dozvoljava im da izadju napolje....a deca imaju 14 i 16 god. polomih se objasnjavajuci da im je otac u sustini dobar covek i da ih voli najvise na svetu. tesko ide i nikome nije lako.
ni jedna prijateljica koja se razvela nije branila vidjanje oca. ni jedan od njih nije davao alimentaciju( bar ne redovno i na vreme), vracao je decu kuci ako dobiju temp ( to mi je ok, ali kakav si ti roditelj kad za 10 i vise god ne znas koji lek i koliko mg pije tvoje dete), uzeo decu i odveo svojoj mami dok on landara, ne ucestvuju polovinom u dodatnim troskovima. moja bivsa legenda je pricao deci kako cu sad da se opet udam ???? e, kad bi znao do koje mere mi je muski rod ispod fokusa. svi veliki domacini, gole kukavice

protivsistema

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!
(unknown, 22. april 2021 16:42)

Steta sto to cinjenice i statistike demantuju. A ovi nazovi muski psiholozi znaju da pricaju da su zene zlonamerne, osvetoljubive, losi roditelji, nasilne, lazno prijavljuju (ne ulaze u to koliko je pravih prijava). A kad se pominje seksualno zlostavljanje dece, e onda je rodno nedefinisano. Ma ko vas ne zna, najgori manipulatori...

aldumas

pre 3 godine

Jedina osoba koja je uvek govorila protiv moje majke je moj otac. Ona o njemu nikada ruznu rec nije rekla. Sva sreca pa imam oci da vidim sta se desava, ma koliko ovi 'psiholozi' to hteli da prisiju majkama.

Samo Jako

pre 3 godine

Zene!?!?! Dok ih covek dobro ne upozna, na pijedestal. A kada ih upozna uvidi koliki je magarac bio. Mislite da 70 godine feminizma, kao neiskrene "borbe" za prava zena, nije ostavilo traga na drustvene i socijane tokove u celom svetu? Samo pogledajte Ameriku danas, drustvo bez kompasa, 70% dece se radja iz vanbracnih veza, nema porodice, nema roditeljskog vaspitanja. Sve to dovodi to potpunog kolapsa moralnih i etickih vrednosti. Zene se postavljaju na sve vaznije pozicije, ne zato sto su kvalifikovane, nego zato sto su "zanemarene". Ali eto zene su i dalje ugrozene.

Marko

pre 3 godine

Ispada da su svi ljudi zlostavljani na ovoj planeti.
Elem, zaista niko ne prica o tome, ali ne znam da li postoji jedan muškarac a da mi zena ne zvoca.

realno

pre 3 godine

A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu
(aria, 22. april 2021 18:59)

Zato sto sto zena dobije decu, alimentaciju, ljubavnika.. a muskarac samo podsmeh okoline, nije ni cudo sto pojedini puknu.

Pogledaj samo koliko je tvojih drugarica izbrisalo muza sa liste fb prijatelja, pa ce sve da ti bude jasno. Ne znas da li je smesno ili tuzno kada vidis muza na listi follower-a na zeninom profilu.

Vesna

pre 3 godine

@ tata
Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta

Kanadjanka

pre 3 godine

(Nex, 22. april 2021 17:28)
---
Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.

Misko

pre 3 godine

Rečenica koju žene, u 95%slucajeva izgovaraju sa tolikom samouverenoscu,"baš MI je dete lepo jelo " je početak nasilja u porodici. Reci ćete da sam paranoik, da preterujem......šta god, ali to je početak kada žena počinje da zamera sve i početak kada brak počinje da se raspada! Ova rečenica je vrhunac sebicnosti( valjda otac nema prava kada nahrani dete), a da ne pričam o tome ( pre neki dan sam video reklamu) da postoji "ženski probiotik" ili tako nešto????? Pa, da li je to normalno. Valjda je žensko g...o drugačije?

kraljicaelizabeta

pre 3 godine

Moguće da su i neka od najtežih krivičnih dela u poslednjih nekoliko godina rezultat upravo ovakvog, opisanog odnosa prema muškarcima.

Markonjero

pre 3 godine

Da me lazno prijavi za nasilje vrlo lako bih to pretvorio u pravo stanje stvari. Dobijem 3 godine, sudjenje traje 6 meseci, odlezim jos godinu i puste me zbog dobrog vladanja i zato sti nisam ranije osudjivan ni za sta. Ona ostane bogalj do kraja zivota. Ako se nekome to isplati, nema problema

dragana

pre 3 godine

Ja sam zena ali imam nesto da kazem. Danasnje zene posle razvoda su velike manipulatorke, ponasaju se ko razuzdane, menjaju partnere ko carape i ono sto je najgore vode svoju decu kod drugih muskaraca i deca jadna ne znaju ko im je pravi tata posto se ocevi menjaju na svakih par meseci. Dok pravi tata gleda sve to i mora jos da cuti jer je svo sudstvo i zakoni na zeninoj strani. Ovo kazem jer su ovo primeri iz mog okruzenja koje gledam svaki dan. Nisam jos videla dobar razvod. Samo svadja dok deca pate

aria

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.
(Nex, 22. april 2021 17:28)
A kako bi bilo da otac traži razvod braka, bez da ulazi u svađe sa majkom. Pri tom može da se bori za starateljstvo nad decom ako to želi. Civilizovano se rastati bez psihičog i fizičkog nasilja. To je i za decu i za roditelje najbolje. A u slučaju da se majka buni, otac ima dobre karte u rukama s obzirom da je majka varala ili npr zapostavljala decu

Haralampije

pre 3 godine

Dodjite u Sud, prisustvujte parnici u porodicnim odnosima, da vidite mentalno silovanje i izivljavanje nad ocevima.
Na dnevnoj bazi.
Sudija - zena. Tri sudije porotnika - zene. Zapisnicarka. Druga strana u sporu - zena i advokatica.
Sta mislite kako ce da izgleda presuda?

Bxsb

pre 3 godine

Da vidimo: oblače se provokativno, slikaju se izazovno, stalno im je ona stvar na pameti, provociraju dugim jezikom, šetaju sami noću, prvo im lepo pa se predomisle i kažu nasilje...? Hm, šta kažete, je l ovo ok priča na temu nasilja nad bilo kim?

mm

pre 3 godine

Zene maltrerraju muskarce, van braka i u braku. Psihicko zlostavljanje na razne nacine. Vecina zena to radi. Da ne govorim o njihovim moralnim nacelima pre i nakon braka, ali i u braku. Menjaju partnere kao carape. Muskarac placa alimentaciju, pati sto ne vidja dete a ona u kucu dovodi ,,drugare,,
I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.

Tata

pre 3 godine

@aria
Zasto muskarac ne zatrazi razvod braka - odlicno pitanje. Cudna smo sorta. Iz licnog i iskustva ljudi oko mene, muskarci bi radije crkli nego zatrazili razvod. Mislim da mi to smatramo izdajom porodice, dece, zaveta koji smo dali kad smo stupali u brak. Zene na sve to gledaju drugacije.
Imam veoma negativno iskustvo u braku, ukljucujuci verbalno i fizicko maltretiranje, cak i maltretiranje dece od strane supruge. Cini mi se da to postaje trend, vidim slicnu situaciju u vecini porodica oko sebe.
Niko ne treba da ga koristi za sebicne potrebe, materijalne, seksualne ili bilo koje druge. Nekada su ljudi ulazili u brak radi porodice, zajednice, dece, nove vrednosti.... danas ulaze da bi resili materijalne probleme, zadovoljili svoje potrebe, ostali isti kao dok su ziveli kod mame i tate. Sa podelom 50/50 u razvodu prakticno motivisete losije jedinke da budu jos gore - jer ako ucestvuju u porodicnom zivotu 10%, 50% (ili vise) je nagrada. Zato mislim da je brak izgubio smisao.

mile

pre 3 godine

Za sada mi je brak super kad vidim i cujem sta svega ima i sta se sve desava i mnogi nam kazu da smo jedni od retkih imamo jedno dete 36 i 34 godine lepo izgledamo i trudimo se oko toga,stambeno sam obezbedio porodicu hvala bogu imao sam radim u dobroj firmi od svoje 18god imamo dva kredita,plate su nam kao jedna prvo za kredite za racune za dete i majku pa tek onda za mene sta ostane...detetu nikad nista ne sme da fali supruzi takodje ne branim nista niti mi ona brani sve je OTVORENO sto kazu od uvek drustvene mreze nemamo i ne treba nam imamo sirok krug prijatelja i kolega sa kojima se druzimo i vidjamo,ne varamo jedno drugo jer smatramo da to nijeljudski prema nikom...mnogi se cude i pitaju nas sta nam je i kako uspevamo a hednostavno je porodica na prvom mestu sloga i razgovor prilagodjavanje i sto je bitno jako TOLERANCIJA...mozete nas pljuvati i ne znam sta ali tako je,ali i jad bi doslo do razlaza izasao bi iz stana dao pola plate deci obezbedio bi ih(svi kazu nisi normalan)ali takav sam...jednostavno porodica mi je svetinja i ne dam je niti bi je nikakvim ruznim cinom ugrozio...pozdrav svima koji me razumeju

unknown

pre 3 godine

Oooo dobro napokon da i mi imamo neka prava,da se nešto makar ako ništa drugo progovori da smo živa bića sa osećanjima,a ne bukve i zveri!!

Nex

pre 3 godine

Na zalost ovo je istina o kojoj se malo zna, mediji bruje samo o nasilju nad zenama a vecinu muskaraca je prosto sramota da odu u policiju i da prijave, policija nije mesto gde se resavaju porodicni problemi ali izgleda da je doslo drugacije vreme.
Zena nadje ljubavnika, ne moze muza da gleda ocima, deca sve vide, muz nadje poruke i pocinju svadje.
Zena ga tuzi za PSIHOLOSKO MALTRETIRANJE jer joj je rekao da je ku.... Policija naravno pravi zapisnik i to je pocetak propasti tog oca.
Sledece je lazna prijava za pretnje i strah od supruga, a posto je vec prijavljen onda svaka sledeca prijava se podrazumeva da je kriv. Sve ide po automatizmu, tuzioc dodeli ocu odma udaljavanje iz njegovog stana.
Da ne ide prica do kraja, od dobrog oca i roditelja zena je uspela sa sistemom koji imamo da napravi nasilnika koji je i osudjen i to sve bez i jednog SVEDOKA SAMO NJENA REC I LAZI. Naravno razvod je neminovan a decom manipulise jer je to najbolnije za oceve.

koronarius

pre 3 godine

Nacin na koji zene muce oceve preko dece je stvarno surov. Sreca, u zemlji Srbiji sve moze da se resi novcem. Dragi ocevi, ukoliko zelite starateljstvo nad svojom decom pravosnazno dodeljeno, to ce vas kostati oko 30.000e. Tacno se zna kojoj advokatskoj kancelariji da se obratite, ostalo je njihova briga. Vredi svaki euro.

dragaN

pre 3 godine

Pre dve tri godine razgovaram sa devojkom na dejtu. Prica mi.da ima rodjenog brata. Pitam je jel su se tukli kad su bili mali. Kaze jesu do osme - devete godine dok brat nije postao jaci I onda je ona shvatila da nema potrebe da ulazi u fizicki sukob posto ona izvuce uvek deblji kraj. Shvatila je da moze da ga tako iznervira da on od muke sam pocne da udara glavom I rukom o zidi I da sam sebe povredjuje. To je kljuc. Zbog fizicke inferiornosti zene su usavrsile sposobnost psihickoh nasilja. To je ono na cemu mi muskarci moramo da se organizujemo. Jer ako se nastavi ovako, nestacemo. Jedino jos zasto im trebamo je oplodnja. Kada nauka izmisli vestacke spermatozoide, muskarci ce postati visak.

Maja

pre 3 godine

Istina je: i zene znaju da budu zle. Posto su fizicki slabije od muskaraca, zene imaju druge - manipulatorske, mentalne i emotivne metode zlostavljanja. Na zalost - svuda ima budala :(

Joca

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos

Марко

pre 3 godine

Када видиш шта се све сматра "емотивним" злостављањем, најбоље је да немаш ни брак, ни децу. Шта год радио, бићеш крив.

dragaN

pre 3 godine

I samo da pitam feministkinje, a gde je i koja je kaza za zenu kad rodi tudje dete? Odnosno kad muskarac posle nekoliko godina sazna da dete nije njegovo? To je ogroman bol i patnja, unisten zivot maltene a za to kazna ne postoji.
(mm, 22. april 2021 20:14)

Za to nisu krive feministkinje. One rade posao za sebe. Krivi su muskarci sto se ne.organizuju u.proteste pa da se bore za sebe. Ali ok, ogroman pomak je I.ovo sto je pocelo da se prica. Kako smo sve vise diskriminisani, doci ce I trenutak kada cemo morati da se organizujemo. Rat polova je.neizbezan, pitanje je samo trenutka.

Tata

pre 3 godine

Muskarci bi radije crkli nego trazili razvod ne zato sto su visokomoralni i misle na decu nego zato sto im vise odgovara da razlicite potrebe zadovoljavaju na razlicitim mestima. Ako su tako visokomoralni i porodicni zasto onda varaju, zanemaruju decu, zenu, nece po kuci nista da pipnu? Znaju da ljubavnica nece ko zena da kuva , pere , brine o deci pa zato nece da se razvedu i ozene ljubavnicu, ovako ziveci na vise strana dobijaju sve sto hoce. A vi jos pricate kako su visokomoralni???Svasta
(Vesna, 22. april 2021 21:49)

Kapiram da ima i takvih muskaraca. Kada ovo kazem mislim na sebe - nikad ni pomislio da varam, deca i kuca su mi najvazniji na svetu, po kuci radim vise nego moja zena (kuvam vise i bolje, perem, cistim, nabavke, brinem o deci). Radim zahtevniji posao i zaradjujem duplo vise. Tako da se ne pronalazim u tvom komentaru a ni ne znam nikoga u okolini ko vara i vileni a u braku je. I dalje mislim da se radi o principu. Ne znam sa kakvim to muskarcima provodite vreme...

Valdens

pre 3 godine

U mom slucaju po rodjenju deteta sam uvideo promene ponasanja supruge, a mozda je tek tad pokazala pravo lice. Uglavnom uvek sam vecito kriv, i nista ne uradim dobro, svi moji prijatelji ne valjaju, sva moja rodbina ne valja, svakodnevna vredjanja, omalovazavanja, kritikovanje, istresanje frustracija, konflikti, bar svaki drugi dan me podseca da mi moze oduzeti dete....trpim jos
(Joca, 22. april 2021 18:42)

Moj slučaj copy-paste. Joco druže, saborče, ne daj se. Izdržimo zajedno u inat njima.

Valdens

pre 3 godine

Mene žena psihički maltretira skoro svakodvevno. Nekako izdržavam, trpim, pre svega zbog dece. Da nije dece ne bi je trpeo ni jedan dan više. Deca su mi mala i moram da trpim jer u supritno ko zna šta je u stanju da uradi da bi meni napakostila, ne razmišljajući da tako deci upropaštava život. Za sada guram nekako, izveštil sam se da ne slušam i ne čijem to neprestano gunđanje. Znam da većina muškaraca danas ima slična iskustva. Društvo jednostavno propada, propada porodica jer je sistem poremećen. Žena je uvek žrtva čak i kada se nasilno ponaša, a muškarac je uvek nasilnik bez obzira na istinu. Mislim da je došao trenutak kada bi svi muškarci trebalo da se nekako organizuju u zaštiti svojih prava.

kiza

pre 3 godine

Kad sam se razvodio, advokat mi kaze posle par rocista, ove ce da nas rastrgnu. Nas dvojica a u sudnici: supruga i njena advokatica, sudinica, zene porotnici, zapisnicarka... Kaze on meni, uzmi zenu advokata inace sta god da kazemo ispadnemo sovinisticke svinje. I ja tako uradio... Losiji advokat ali zena, pomogla. Razumela mnogo bolje sta se desava i kako da pristupi celoj situaciji.
Na kraju sam dobio (mozes misliti) da vidjam sina vikendom i za svoj rodjendan... Inace je pretilo da ga vidjam subotom od 10 do 18h.
A koje su sve lazne optuzbe bile sa njene strane, bolje da ne pocinjem...
Pri tom, sve koje znam a da su se razvodili su imali slicne ili cak i gore price...
Od toga da je otac alkoholicar do optuzbi za seksualno zlostavljanje...
I nikom nista?! Ja bih takvim zenama, sto lazno optuzuju i otudjuju decu oduzeo pravo na roditeljstvo i naterao da placaju alimentaciju 50% plate!

pejo

pre 3 godine

80% sudija su sudinice ,žene . 99% zapisničarki je žensko. 70%-80 advokata ,advokatica je u sporovima oko razvoda kao pravni predstavnik žena u brakorazvodnim parnicama . Šta treba žena u sudu da uradi ? Samo jednom da zaplače ! Nije ni bitno zašto ,kako ,da li je istina ,ili laž. Dobro ,uverljivo plakanje i muškarac na drugoj strani nema šanse ! Dva puta u životu sam prisustvovao takvim suđenjima .
Još ako je advokat muškarca - muško ,onda je 99% presuda u korist žena. Na primer - Ako muškarac radi ,a žena domaćica,ona će se žaliti da muž nije učestvovao u odgoju dece. To će joj biti +. Ako se muškarac pozove na to da je on radio za njih sve ,onda će ispasti šovinista koji ne poštuje domaćicu koja mu omogućava da bude slobodan da radi. Ako žena radi ,a muškarac ne ,onda taj argument ima drugu konotaciju . Žena je uspešna i radi ,a muškarac je lenj i nesposoban ,trut . Znam mnogo muškaraca koje žena udara. Kao ,polu zezanje ,ali muškarci ne mogu da se brane ,niti to da prijave ,jer se zna šta sledi. Totalno izokrenuti aršini .

Bilja

pre 3 godine

Moj blizak rođak nakon razvoda već 3 god nije video dete. Privremenu meru bivša supruga ne poštuje. Plati poneku kaznu, a pošto ima ogromnu platu u inostranoj firmi, to joj ništa ne znači. Optužila ga je za sex. zlostavljanje deteta dok je još viđao devojčicu. Vodila je 4-godišnje dete kod ginekologa, ne bi li dokazala da je u pravu. I ginekolog i veštaci su dokazali da zlostavljanja nije bilo.
Zatim su mog rođaka ona i njen novi partner napali na ulici, pa otišli u miliciju i prijavili da je ona bila napadnuta. Mog rođaka je spasio snimak sigurnosne kamere sa zgrade.
On i dalje dete ne viđa, a ona ne trpi nikakve posledice.

pera

pre 3 godine

Imate toga koliko hocete, samo se u nasem primitivnom drustvu misli da su samo zene zrtve nasilja i priznaje se iskljucivo fizicka vrsta nasilja. A i muskarci bi mogli malo da se solidarisu jer politika svako za sebe ne pije vodu.

zoran ns

pre 3 godine

U prirodi je muskarca da se ne zali i to otezava ono kad je stvarno ugrozen on napada sto svaka zena zna i to koristi.Treba okrenuti policiju i reci da ga zena zlostavlja psihicki to moze mozda 2 posto muskaraca da uradi.Ja znam par muskaraca koji su dobijali debele batine od zene i nikad nisu prijavili vec samo se razveli i nikom nista.

ANALiticar

pre 3 godine

Srecno razveden, zadnjih godinu dana braka pakao, svakodnevno verbalno maltretiranje, vredjanje, dranje. Ja trpim zbog dece, ona ocigledno resena da se razvede, tera me da se iselim, ja odbijam, kulminacija zla je kad je zvala policiju i prijavila nasilje, dolaze 3 policajca u uniformama, ispituju mene, nju, i na srecu shvataju da je prijava lazna i da samo zeli da me istera iz stana. Ona nije smela da laze do kraja posto su slusala i deca koja nisu mala i znaju da nista nije bilo, ne tog dana nego nikad, blag sam covek i gnusam se nasilja. Advokat mi kaze isto vece da ima najmanje 2 slucaja sa laznom prijavom nasilja gde su muskarci nadrljali, dobili zabrane prilaska isl. Sutradan izlazim iz stana vracam se kod roditelja posle 20 god. Pocinje da mi preti da ce sve da mi uzme, da decu nema da vidjam isl. Sreca pa joj je advokatica izgleda razumnija od nje pa je ubedila na sporazumni razvod gde sam finansijski jako lose prosao ali sam dobio zajednicko starateljstvo sto mi je bilo najvaznije. Decu vidjam redovno, obozavaju da smo zajedno, a sa njom gledam da imam komunikaciju samo porukama da bih imao dokaz. Kad god se cujemo dere se i nesto joj ne odgovara, sad bar ne moram da trpim pa redovno spustim slusalicu. Zao mi dece stariji sin kaze da se dere non stop po kuci i njima. Pricam im da imaju razumevanja i da je jedna majka i da je ne nerviraju. Dal su srednje godine il sta vec ne znam, zena je jednostavno postala hodajuce zlo. Spasio sam se na vreme.

adv

pre 3 godine

Cim sednem za racunar da nesto napisem, zena me prebije tastaturom u glavugdsfdsfksm;kdf
(Nikola, 22. april 2021 17:23)

HAHAHHAHAHAHAHAH CARE!

Ja

pre 3 godine

U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine.

Mladen

pre 3 godine

Svaki put kada se potegne neka teža tema, mene žena pljuje, grebe, šutira i preti da će da odvede dete jer 'ko sam ja da je nerviram'.

Od kako smo se venčali, sve svoje pare čuva, jer 'od čega će ona da živi ako ostane bez posla', a ako troši, troši na sebe, većinom na taxi 'jer muž neće da je vozi', a inače ima dozvolu. Jednom je u vožnji dok smo imali raspravu, zahtevala da stanem na sred ulice da ona izađe. Bio sam krajnjoj levoj traci, ona je cimala volan udesno i izvukla ključ da ugasi motor, nakon čega se volan zaključao. Ne znam kako nismo imali sudar. A mene naziva sebičnjakom i neurotičatom.
U naletima besa je razbila telefon, nakon čega mi je tražila nov, više prozora po stanu, porazbijala tanjire.

Pričao sam sa njenim roditeljima, ljudi su pokušali da mi pomognu, a ona me napada 'što nerviram njene roditelje'.

Moja porodica ne želi više da čuje za mene, jer svaki put kada dođemo, ona pravi cirkus.

Komša

pre 3 godine

"U Skandinaviji je vrlo uobicajeno da se deca dele 50-50, pa su jednu nedelju kod mame, a jednu kod tate. Sa strane bi se reklo da to prilicno dobro funkcionise, a i zvuci pravedno. Oba bivsa partnera su jednako opterecena/rasterecena, i oba imaju jednake uslove da zapocnu novi zivot, sto uglavnom i cine."
@Ja

To je tačno.Ali i u braku su dva partnera ravnopravno opterećena...I onda disfunkcionalni brakovi puknu.I negde polovina od tog broja funkcioniše po "švedskom modelu" i bez nekih intervencija Suda,Centra - jednostavno ,razumni ljudi se dogovore i saradjuju...
E,polovina brakova završi brakorazvodnom parnicom koja je veoma traumatična za decu jer deca često postaju alat za razračunavanje izmedju bivših partnera.
Narusen partnerski odnos ,zbog kojeg je i sam brak postao disfunkcionalan polako počinje da narusava i roditeljski odnos.
Nema tu matematike za neki "švedski model" jer to prelazi u patologiju neku.

Dve stvari su bitne i svakako se moraju sankcionisati.
1.Zlonamerno roditeljstvo.
2.Otudjivanje deteta od roditelja sa kojim ne živi (tzv.emotivno kidnapovanje).

To je ozbiljno ugrožavanje dece i za to Sudovi ne bi smeli da imaju razumevanja.
Zlonamerno roditeljstvo se prvo javlja kao "bezazleno" šaljivo ktitikovsnje partnera pred detetom a svoje teze oblike dobija u toku razvoda ili posle.
Prirodno se na to nadovezuje emotivno kidnapovanje (najčesce praceno narusavanjem ili sprecavanjem kontakta deteta sa roditeljem).

Komša

pre 3 godine

Ne znam o kojoj drzavi pises, ali "psihicko maltretiranje" ovde nije krivicno delo. Da jeste, cela Kanada bi imala bar po jednu prijavu - muz bi tuzakao zenu, zena muza, deca roditelje, zaposleni poslodavca, itd.:-) Da neko ode u policiju da prijavi muza za psihicko maltretiranje, bio bi predmet bezgranicne sprdnje. Ta tvoja prica mi vise zvuci kao jos jedna srpska "urbana legenda" koja veze sa realnoscu nema, nego kao konkretna situacija.

Druga stvar - ako ti je zena nasla svalera i za to imas dokaze, ne treba da reagujes kao homo balcanicus - da je vredjas i nazivas ku*vom. Smiris se, makar popio lek za smirenje, pa lepo odes kod advokata na sat vremena konsultacija da vidis sta ces. Dranjem se nista ne postize, samo covek ispadne glup.
(Kanadjanka, 22. april 2021 18:36) 

Konktetan slučaj (u toku) - razvod ,sporazumeli su se da dete bude kod nje a otac da ga vidja normalno (u Centru).
Pred prvo ročiste prijava "zbog psihičkog maltretiranja i nasilnog ponašanja" - gospodin je umeo da viče na gospodju.
Rezultat - mera kontrolisanog vidjanja deteta u CSR.
Primetan uticaj majke na dete (pocinje sa ponavlja njene rečenice,kostatacije,kvalifikacije iako voli tatu).
Pred istek mere majka prestaje da dovodi dete na vidjanje...u medjuvremenu "počinje da se leči" zbog posledica "njegovog nasilja" i traži prodižetak mere...
Planira da "vreme odradi svoje" i otudji dete od oca...
Upućen sam u slučaj jer mi je prijatelj u pitanju.
Nemocan je čovek.

Marijana

pre 3 godine

Ima svega, pa i zveknutih žena. Ako se više ne volite pusti decu, to im je jedini otac. Te žene su za lečenje, samo ko odmah ne vidi to, on je nastradao.

koronarius

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

Mile

pre 3 godine

Dve godine nakon razvoda, osećam se kao slobodan čobek. U braku sam bio žrtva osobe sa kompleksom niže vrednosti. Nikada joj ništa nije odgovaralo, sve joj je bilo malo, svi moji su bili loši... Tokom razvoda, tu je i socijalno, jako bolno iskustvo za mene.

klasicar

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!

Komša

pre 3 godine

cini mi se da mnogo toga potice iz primarne porodice. ako se niste od roditelja naucili toleranciji, kompromisu, POSTOVANJU, tesko cete to umeti da primenite u svom braku. ako vas partner/ka ne pokazuje postovanje prema svojim roditeljima, zasluzivali ga oni ili ne, kao i prema ljudima od kojih ne zavisi i nema potrebu da bude prijatan/na, uglavnom nece postovati ni vas.
ima samo dobrih i losih ljudi, bili oni muskarci ili zene, i prestanite vise da generalizujete!
(klasicar, 22. april 2021 21:17) 
Ne samo da zavisi od primarnih porodica ,nego često tast,tasta,svekar,svekrva uzimaju aktivno učešce u "sukobu bračnih partnera".
Mislim da više teško mozemo računati na to da je primarna porodica obavila svoju ulogu i društvu predala stabilnu osobu koja može normalno da funkcioniše. Promene u načinu života ljudi su ogromne i mnogi ljudi nisu uspeli da se u potpunosti prilagode (čak i da shvate).

Možda bi trebalo uvesti
1.period od najmanje tri meseca od prijave za venčanje do samog venčanja.
2.za početak dobrovoljni bračni kurs na kojem bi "verenici" mogli da nauče malo o braku,toleranciji,roditeljstvu i partnerstvu i da dobiju neki sertifikat.
Tako bi društvo bilo sigurno da je bar deo mladih "proslo obuku".

Previse smo sebični postali a najgore je što se (čak i u komentarima) sve shvata kao "musko- zenski" rat.

Deteta nigde ,porodica kao njegovo prirodno okruzenje nebitna - bitni smo mi sa svojim "pravima" (mislim na odrasle)...

Valdens

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?
(koronarius, 22. april 2021 19:54)

Naravno. Ima da leti ko kufer.

Dana

pre 3 godine

Treba zakon menjati, kao na zapadu. Odmah zajedničko staratrljstvo. Samo u ekstremnim slučajevima se tamo dodeljuje jednom roditelju (ako je drugi alkoholičar, narkoman, nasilnik, psihički oboleo, itd.) pritom sve to treba dokazati na sudu ako se pokrene tužba za samostalno staratrljstvo. Ovo pričam iz iskustva razvoda na zapadu. Onog trenutka kada sud proglasi da je brak razveden definiše u presudi zajedničko staratrljstvo. Kod koga dete živi je skroz druga kategorija.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Pitanje za strucnjake. Ako muskarac usled lazne prijave za nasilje dobije meru da napusti stan, da li moze da proda taj stan ako je na njegovo ime i ako je stecen pre braka? Pitam za drugara?

Izrice se mera privremene zabrane prilaska stanu,stan je i dalje njegov samo ne sme u tom vremenskom periodu da prilazi i ulazi u njega.Nakon toga moze da radi sta hoce.Zakon je mnogo lose postavljen,bukvalno ko prvi prijavi nasilje taj je zrtva a ovaj drugi ga nagrabusi.A nasilje mnogo siroko shvataju.Ne mora da bude fizicko,moze i verbalno.Ali bukvalno jedna psovka ili uvreda je verbalno nasilje i cao letis iz kuce na mesec dana.Ili ako on nju prvi prijavi,onda ona leti napolje.

Из угла

pre 3 godine

Проблем је код неких жена и мушкараца што не знају да се носе са притиском па се празне на партнера. Тај притисак може бити изазван из финансијских разлога, сопственим незадовољством, нереалним очекивањима од себе и других итд.
То пражњење је у ствари психичко насиље. Проблемима треба приступити конструктивно, а управљањем људима мотивационо, а не критички јер се ништа не остварује. Не причај са партнером горе него што би волео да шеф прича са тобом на послу. Кад се заједно ради, треба се договорити прво око заједничког циља, па о поступцима како до то циља и тако да свако зна шта се од те особе очекује. Јер нервирање настаје када се квари у уму првобитно замишљена слика у глави. Да та слика не би била погрешна, него реална треба лепо разговарати и саслушати оба виђења.