- Komentari -
  1. Kaplan Burović, bas srpski zvuci...
    (e moj turcine..., 17. februar 2021 14:14)

    Možemo isto reći i za Dodika i Šešelja. Zar ne?

    Poz iz Ilirske Bistrice...
    (Vakcinisan srpskim jezikom, 18. februar 2021 23:13)

    # Link komentara

  2. Kako je moguce onda da ti albanci za koje ti kazes da nisu autoktoni nego islamizovani..recutemi zasto ivi albanci ne govore Turski ali govore onaj jezik albanski koi je govorio Pitagora i arhimed.ali o Karaďorďe i Neanjiqi..a da se uverite na to.idite na Hilendar kod groba Namanjica pa cete sz uveriti
    (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    Kakav Pitagora i Arhimed, ne brukaj se, govorili su starogrčkim. Ne bih baš rekao da su Albanci došli sa Baltika jer po fizionomiji ne odgovaraju baltičkim narodima ali na Kosovu i današnjim delovima Makedonije i Grčke nisu autohtoni sigurno. Pre bih rekao da su to bila divlja planinska plemena iz današnje severne i centralne Albanije koja su tek nakon seoba Srba dovedena od strane Turaka na Kosovo i u Makedoniju.
    (lavovi, 17. februar 2021 12:11) # Link komentara

    Boze, ako si nama dao Mozak zašto onda prazan?

    Pa nije severna i centralna Albanija na drugim kontinentima ili planeta hiljadu km daleko od tih tvojih delova Makedhonie, Grčke („Ngrihe“), Kosova.

    Onda taj starogrčkih jezik što pominješ, kako to da današnja linguistika tvrdi da albanski jezik sličan je starogrčkim jezikom ?
    (Kadceljudidasvahtedasuljudi, 18. februar 2021 21:42)

    # Link komentara

  3. Албанци не потичу са Кавказа јер имају старе дорске речи, у свом свакодневном речнику имају преимперијалне латинске речи ..... али као и сви народи света помешани смо са Грцима, Србима, Бугарима ... радознала је чињеница да се Албанци никада нису мешали са Турцима чак и након што су 60-70 процената постали муслимани, мешање са Србима и Бугарима је рано, од почетка средњег века до 1300-1400. Арбересхет, помешани су са Србима и Грцима .... Данас је немогуће разумети ко је чисти Албанац, а ко није. Сад знам да све патриоте на Балкану вичу да су чиста раса, али ово није тачно, довољно је погледати албанске Албанце .... тамо ћете наћи људе који изгледају као Нордијци, други као Словени, трећи као Медитеран, а врло мали део изгледа као Палестинци ..... Нажалост кад историја буде прави политика то се дешава увек овако, једног дана непристрасни људи ће историју наших земаља учинити без хистерије ово ће учинити људе смиреним, препустити историју књигама и историја ће тамо завршити, у књигама, а не догађајима уживо који су се догађали пре 2000 година 2021 ... је апсурдно. Говорим о свом народу јер сам из Албаније, али сам сигуран да је у Србији исто, неоспорна мешавина током векова.
    (Tirana, 18. februar 2021 18:43)

    # Link komentara

  4. Ko angažuje neke od ovih akademika "po potrebi", da svađaju narod i dižu tenzije.
    Pustite da diplomatija i tužilaštvo rade svoj posao, nemojte svađati narod. Ni Srbiji, nakon toliko godina sankcija, ne trebaju novi sukobi.
    (i, 17. februar 2021 17:48)

    Ovo nije svadja nego istorija. Znas nauka. Dovoljno je pogledati turske popise i shvatiti da njih na Kosovu i Metohiji nije bilo. Sa turcima su poceli da se spustaju sa albanskih planina i gudura i da zauzimaju srpske kuce i zemlju. Tada i primise islam
    (mile, 18. februar 2021 18:29)

    # Link komentara

  5. Da nije bilo Turaka, Srbi danas ne bi imali nista, ni istoriju, ni kulturu ni indentitet..
    (wex, 17. februar 2021 15:20)..tebra,ali stvarno,znam da papir trpi svasta,ali ovo sto ti napisao ,ni toalet papir ne bi istrpeo..
    (maketa mozga, 18. februar 2021 17:59)

    # Link komentara

  6. Impresivna biografija, sve i da nista od ovoga sto je covek rekao nije istina on je zbog toga pola zivota odlezao u zatvoru! Svaka cast akademiku na doslednosti i istrajnosti, onaj ko je castan ispravan i posten spreman je da za svoje stavove i svoja uverenja da zivot ili u ovom slucaju pola zivota provede na robiji... Divim se ovakvim ljudima to je vrhunski intelektualac da nam je vise takvih daleko bi dogurali. Nema kompromisa nema interesa nema slihtanja jednostavno naucne cinjenice pa ako treba neka padne glava neka se robija njemu nije bitno!
    (Student, 18. februar 2021 16:07)

    # Link komentara

  7. Istina je, svi narodi koji su tu ziveli pre nas (naravno da smo i mi dosli) su pravoslavizovani, slovenizovani i srbizovani (jer je to bilo najmocnije pleme sa podrskom Vizantije). Zato nas DNK je samo 30% slavenski, sve su ostalo bajke.
    (samo kazem, 18. februar 2021 14:37)

    # Link komentara

  8. Iliri su ziveli u Ilirskoj Bistrici. O svemu tome na YuTub prica povijesnicar Saric iz Rijeke.
    (Drax, 18. februar 2021 13:40)

    # Link komentara

  9. Onaj Albanac koji ima veći deo I1 ili I2 genoma potiče od Ilira. Obzirom da to u Albaniji ne postoji, nema svrhe raspravljati dalje.
    (Milutin, 18. februar 2021 13:27)

    # Link komentara

  10. Šta god da su, oraj im iz ruke ne bih uzeo kakvi su gadni.
    (Šćepan Šćekić, 18. februar 2021 12:21)

    # Link komentara

  11. Albanci i Srbi su se zajedno borili protiv Turaka. Skenderbegova majka je bila Srpkinja, i on je pomagao Hilandar.
    (Braća, zavadjena., 17. februar 2021 12:48) #

    I otac mu je Srbin.
    (Maraš, 17. februar 2021 23:54)


    i baba mu je srbin. svi su srbi.
    (neutralni felš, 18. februar 2021 12:03)

    # Link komentara

  12. Ako su Albance doveli Turci, zasto je onda car Dusan u svojoj tituli imao "car Srba, Grka, Bugara i Arbanasa"? Zato sto je znao da ce da ih Turci nasele 200 godina kasnije?
    (T2, 18. februar 2021 10:35)

    # Link komentara

  13. Aleluja!!! Pa naravno da nisu, došli u 11,12 veku. Doveo ih Djordje Manijak. Kakvi potomci Ilira, kada nemaju ni jednu svoju autohtonu reč za pomorstvo. O Pelazgima ili Peltastima da ne pričamo, grci su preuzeli njihovu kulturukao što su rimljani preuzeli kulturu Etruraca.
    (bulldog, 18. februar 2021 08:25)

    # Link komentara

  14. @“makedonac”,
    Google anticku kartu dardanije ili makedonije i vidi kako se “tvoj” glavni grad SKOPJE zvao u vreme antike; SCUPI albanski SKUPI,! Eh,sad objasni mi kakoje moguce da vi “starosedeoci” prekrstili SCUPI u SKOPJE a “dosljaci “ albanci jos upotrebljavaju anticko ime SCUPI/SKUPI!!
    (Marco Polo, 18. februar 2021 02:22)

    # Link komentara

  15. Albanci i Srbi su se zajedno borili protiv Turaka. Skenderbegova majka je bila Srpkinja, i on je pomagao Hilandar.
    (Braća, zavadjena., 17. februar 2021 12:48) #

    I otac mu je Srbin.
    (Maraš, 17. februar 2021 23:54)

    Da, svi su mu u familiji bili Srbi, samo on Albanac :)
    (djuro, 18. februar 2021 01:59)

    # Link komentara

  16. Bukvalno je postojala kraljevina na kavkazu koja se zvala albanija... Albanci su na balkan dosli kao placenici vizantije da se bore protiv srba tj. cara dusana koji ih je napadao. Posle te neke bitke zarobljeni su i dusan je shvatio da nemaju veze sa vizantijom i rekao im da mogu da ostanu. Posto su oni bukvalno dosli kao nekoliko plemena sa sve zenama i decom naselili su krs danasnjih prokletija. Na kavkazu su bili stocari pa su to i ovde nastavili. Bili su muslimani ali su prihvatili hriscanstvo. Medjitim najezda turaka 30g kasnije je neke od njih vratila korenima zbog povlastica. Odatle su se oni sirili i asimilirali lokalce poput srba i grka. Za ovo sve postoje dokumenta i nema poente izmisljati. Vazno je pak napomenuti da danasnji albanci genetski jako malo lice na azijske pretke kao i izmedju ostalog turci. Mesanjem sa evropljanima su totalno promenili izgled inace bi imali taman ten, poluiskosene oci i visinu od 1,5m kao srednjoazijski narodi.
    (Backo, 18. februar 2021 00:06)

    # Link komentara

  17. Albanci i Srbi su se zajedno borili protiv Turaka. Skenderbegova majka je bila Srpkinja, i on je pomagao Hilandar.
    (Braća, zavadjena., 17. februar 2021 12:48) #

    I otac mu je Srbin.
    (Maraš, 17. februar 2021 23:54)

    # Link komentara

  18. Ovako pise Adam Pribicevic, Srbin i brat Svetozara Pribicevica.

    "Pre osvojenja Bosne 1463 g. nije bilo nijednog Srbina zapadno od
    reke Vrbasa do Velebita i kranjske granice, a ni u severnoj Dalmaciji i u
    Slavoniji.
    Dogod je postojala nada da će se stara srpska država održati, a to je
    bilo do pada despotovine 1459 godine, Srbi se nisu kretali sa svojih ognjišta,
    osim onih, koje su srpski despoti Stevan Lazarević i ðurañ Branković
    prevodili na svoja velika imanja po Mañarskoj.
    Srbi su bili vezani za svoju državu i zemlju i nisu ih napuštali. Prvi su
    se stali kretati prema zapadu, iz Stare Srbije, neki cincarski i aromunski
    narodi, čim je zapretila opasnost od Turaka. Ne samo stoga što su bili
    pokretniji, kao stočari i nevezani za zemlju, već i s razloga što nisu svojim
    osećanjem bili vezani za državu."
    (Nikola, 17. februar 2021 22:46)

    # Link komentara

  19. Не знам одакле су Албанциу дошли, али знам да нису Илири. Потомке Илира тражите међу јужнословенским народима, посебно у Херцеговини, Црној Гори и Далмацији. То је тај динарски тип. Албанци су на Косово и Метохију дошли након Турака, у првим турским пописима са тих подручја их практично нема. Њихова експанзија је почела пре великих сеоба, јер су били веома подложни исламизацији. Пре доласка Турака, на Косову и Метохији је живело више Немаца и Италијана, него Албанаца.
    (Бајо Пивљанин, 17. februar 2021 22:20)

    # Link komentara

  20. Nema naziva planina, reka, toponima na albanskom na KiM. Da se ne ide dalje.
    (Zoran, 17. februar 2021 21:22)

    # Link komentara

  21. To je tačno. Da nisu prešli na Islam, Albanci bi danas bili benigna nacija.
    Nešto poput Vlaha u Istočnoj Srbiji.
    A današnja Albanija bi verovatno bila u sastavu Srpske države.
    (Janoš, 17. februar 2021 20:31)

    # Link komentara

  22. cvrko, 17. februar 2021 11:00

    Prirodno bi se utopili u sredinu posto ih je bilo 1%, a ovako su ih Turci kao i mnoge Srbe islamizovali i okrenuli protiv Srbije. Ali neka ih u ljbavi sa IZraelom, a mi ako smo pametni dalje od Jevreja koji ispljuvase Daru iz Jasenovca.
    (ultrasrbin, 17. februar 2021 19:53)

    # Link komentara

  23. da je istina ovaj sto prica, pobednici pisu istoriju. Srbi su gubitnici !
    (Fatmir, 17. februar 2021 13:21)


    To je istina, a da nije bio NATO sa vama sad bi bili svi skupa u Albaniji, posto ste na bojnom polju porazeni, gubitniče.
    (ja, 17. februar 2021 13:48)


    da nije ovog i da nije onog...
    (neutralni felš, 17. februar 2021 19:47)

    # Link komentara

  24. Dobrodošli u 1986.
    (Ehm..., 17. februar 2021 18:27)

    # Link komentara

  25. Ko angažuje neke od ovih akademika "po potrebi", da svađaju narod i dižu tenzije.
    Pustite da diplomatija i tužilaštvo rade svoj posao, nemojte svađati narod. Ni Srbiji, nakon toliko godina sankcija, ne trebaju novi sukobi.
    (i, 17. februar 2021 17:48)

    # Link komentara

  26. (Rynchinoi, 17. februar 2021 13:48)

    Kažeš da je pravi hrvatski čakavski, a onda u sledećoj rečenici da su u Dalmaciji i na ostrvima sve Srbi, pa šta misliš da se priča u Dalmaciji i pogotovo na ostrvima nego baš čakavski, ne pričaju sigurno štokavski osim kao službeni jezik.

    Idi bre složi bolje tu priču
    (Loznica, 17. februar 2021 16:00)

    # Link komentara

  27. Jel ste procitali tekst? Ti Albanoi su Kelti ne Iliri, inace pre romanizacije bila je Keltizacija Balkana, Delmate su u toku rimskih osvajanja pričale Keltski a ne ilirskim jezikom. Singidunum je keltski naziv za Beograd ne latinski, singi krug i dunum tvrdjava. Ti Albanoi su formirali Kalkavsku Albaniju jer je deo plemena migrirao na istok. Potomci tih Kelta su romanizovani Armani ili Cincari, jedino oni nemaju svoju državu a Albanci imaju navodno dve. Nisu im dale velike sile da naprave svoju državu tokom Prvog svetskog rata već njihovog revolucionara iz Korče predali Albancima. Inace su ih Albanci vecinom proterali u ime Otomanske imperije a imali su svoju državu Veliku Vlašku. Da je naša vlast pametna pa da lobira sa njihovim milijarderima za državu, bolje da pocepamp Šćipetariju nego da imamo Veliku Šćiptariju. Inace znate ko je još Cincar, Pešićka i Protić, umesto sto pricaju na opozicionim televizijama nek naprave svom narodu državu. Molim za objavu komentara.
    (Bubica, 17. februar 2021 15:53)

    # Link komentara

  28. Nema potrebe za bilo kakvim Burovićima i ostalima, albanska teza o njihovom "autohtonom" prisustvu na Balkanu poslednjih 5000 godina se raspada jednom prostom činjenicom - prvi dokument na albanskom jeziku ("Formula e pagëzimit") je nastao 1462. godine.
    (pleonazam, 17. februar 2021 12:57)
    Znaš li kada je napisan prvi pisani dokument južnih slovena? Ne znaš, mislim jer ne bi pisao ovo iznad. 1186. Znaš li kako se zove? Znaš li kada su pisani dokumenti na latinskom na Balkanu i teritorijama u kojem danas žive Srbi?
    (Obrazovanje Nula, 17. februar 2021 15:42)

    # Link komentara

  29. Meni je jedan Svedski Profesor istorije rekao pre 25 godina da albanci nemaju nikakve veze sa ilirima,rekao je isto da nemaju veze tim delom evrope a kamoli Kosmetom.Sve ovo znaju i zapadni istoricari ali interes politicara je nesto drugo.
    (swe, 17. februar 2021 15:34)

    # Link komentara

  30. Koja slucajnost vasa braca Rusi imaju isti jezik kao vi a zive u Uralu…!
    (niko, 17. februar 2021 15:33)

    # Link komentara

  31. Albanci ga zarobili 30 godina? Razumem njegov revolt.
    (Biće bolje, 17. februar 2021 15:32)

    # Link komentara

  32. Istorija je nauka pouzdana ko vrbov klin.
    Dokaz za to su nacionalne istorije. Svako ima svoju, a kad se uporede - nigde veze!
    Ne znam da li je tačno, ali sam više puta čitao da Rusi uče u školi da im je poreklo iz Podunavlja. A mi učimo da smo došli iza Karpata?
    Niko ne može da objasni kako su Sloveni lagano "osvojili" šumoviti Balkan i gde su nestali "autohtoni" narodi, a nema zabeleženih ratova.

    Drugo, istoriju uvek pišu pobednici.
    To se najbolje vidi po bivšim SFRJ narodima - svi uče drugačiju istoriju. Baš se pitam šta npr. uče Bošnjaci, narod ozvaničen pre 29 godina... Jel' i oni uče da su najstariji Balkanci koji nemaju nikakve veze sa Srbima i Hrvatima? A genetika pokazuje drugačije...

    Treće, lažne istorije malih naroda podržavaju interesi osvajača. Oni tako mogu da manipulišu osećanjima ljudi i teraju ih na međusobne sukobe. Balkan je odličan primer. Oni koji su na Balkanu bili verni saradnici Hitlera i danas su podržani od Nemaca, ali i drugih savremenih kolonizatora, jer onaj ko je služio Hitleru verno će služiće i njima.
    (Sempervivum, 17. februar 2021 15:26)

    # Link komentara

  33. Da nije bilo Turaka, Srbi danas ne bi imali nista, ni istoriju, ni kulturu ni indentitet..
    (wex, 17. februar 2021 15:20)

    # Link komentara

  34. Ljudi nemojmo se zavaravati, nama je nasa teritorija oteta ratom, i da smo ratovali samo sa teroristima sa kosova taj bi rat lako dobili i u onom jadnom stanju drzave '90ih, medjutim protiv NATO alijanse i USA nismo mogli i nasu smo teritoriju izgubili. Treba biti spreman, jacati vojsku i snagu drzave, i cekati sansu( bilo je i ovom godinama 2x o cemu prica M. Lazanski) i kada se politicka, vojna i ekonosmka situacija okrene - vojno ponovo zauzeti nasu teritoriju. Zasto bi drugima ustupili nase puteve, vode, rudna bogatstva, elektro mrezu i sve sto je napravljeno nasim novcem. Mnoge velike drzave imaju problem gubitka teritorije(Kina, Indija...) i nijedna se teritorije nije odrekla- ceka i sprema se, tako ozbiljne drzave rade...
    (jo, 17. februar 2021 15:17)

    # Link komentara

  35. A Srbi nisu došljaci kao i svi Sloveni..
    (istorija, 17. februar 2021 15:08)

    # Link komentara

  36. Samo u Jugoslaviji su mogli svi Srbi biti u jednoj državi.
    Ne znam kako vam nije jasno da se pitanje Kosova ne bi ni postavljalo da devedestih nije bilo rata i pogrešne politike sa naše strane.
    (Oj Srbijo pod sljivom, 17. februar 2021 15:05)

    # Link komentara

  37. @Miro ZG, pravi Xrvatijanci su Zagorci isti su Šumadinci, ljudine. Ovi južno su pokatoličeni Srbi iz vojne krajine. Doveo ih je Arsenije Čarnojević, sve lepo piše u Beču. Ko je lud da siđe iz Zagorja u onu depresivnu ravnicu da živi, sem onaj ko mora?.
    A, Albanci neka urade dnk, ako smeju, da se vidi od kude su:) Ne smeju popis stanovništva da urade, a kamoli dnk. Haha!
    Lep pozdrav, kak si kaj mujcek.
    (TO, 17. februar 2021 15:03)

    # Link komentara

  38. Daj’te ljudi, ne gušite više sa rekla-kazala! Danas je 21vi vek i Albanci postoje i Kosovo je priznata država. Naš (srpski) problem nisu Albanci već smo sami sebi najveći problem. Zato i imamo odliv mozgova i pad nataliteta.
    (z’brda, 17. februar 2021 14:56)

    # Link komentara

  39. Nisu Srbi autohtoni, okupirali su Iliriju, Daciju i Trakiju.
    (Primorac, 17. februar 2021 14:53)

    # Link komentara

  40. Nazalost, mnogo ljudi svoju egzistenciju obezbedjuje pricama o stanju svesti kao razlogu za podele medju ljudima na nacije, narode i slicne izmisljotine. Samo postoje ljudi, sve ostalo sa nacijama, narodima...je ljudska fikcija.
    (Andej, 17. februar 2021 14:48)

    # Link komentara

  41. Bilo bi najbolje da na zapadnom Balkanu svi bubemo Srbi. Slavimo svoje slave, veličamo srpske junake, pišemo ćirilicom, ljubimo se tri puta. Ali ......... Kako to izvesti?
    (Ja iz HR, 17. februar 2021 14:45)

    # Link komentara

  42. ja Vas pitam tko su najstarije narod na balkanu da niste vi koji ste dosli sa karpatske planine mislim na vase srbe ????
    (grba, 17. februar 2021 14:42)

    # Link komentara

  43. Koga bre briga ko je sta, odlazi 100 000 ljudi godisnje i kod nas i kod Albanaca sa namerom da se vrati nikad.
    (Stefan, 17. februar 2021 14:36)

    # Link komentara

  44. Alberto Fortis, talijan o putu u Dalmaciju piše, taj narod u Kotarima, Lici, imaju obred po grčkom običaju.
    Zovu se Vlasima, Morlacima i Morovlasima. Hrvati su u svim gradovima, Šibeniku, Splitu, Trogiru i imaju obrede jednake našima.
    (Did Bepo, 17. februar 2021 14:34)

    # Link komentara

  45. Dobro, i? Kakve to veze ima danas? I Srbi su većinom došli saml 4-5 vekova ranije.
    (denverac, 17. februar 2021 14:33)

    # Link komentara


  46. Био сам десет пута у Москви по месец дана. Руси кажу да су дошли са друге стране Карпата. Они нису подлегли германској историографији XIX века. Настави да се смејеш.
    (Лаерт, 17. februar 2021 14:25)

    # Link komentara

  47. A srbi odakle su došli jer svaki ozbiljan istoričar kaže da nisu autohtoni na Balkanu?
    (Oki, 17. februar 2021 14:21)

    # Link komentara

  48. I kako to konkretno menja današnju situaciju?
    (xl, 17. februar 2021 14:19)

    # Link komentara

  49. Moze biti da je sve ovo tacno, a tacno je da smo bili mnogo veci i znacajniji narod od njih ali su nas stigli i prestigli pametnom nacionalnom politikom i oteli ono sto je bilo nase a sad njihovo.
    (Asigard, 17. februar 2021 14:18)

    # Link komentara

  50. A ko je onda starosedelac? Nemoguce da nije niko. Jedan patriota mi kaže da su u stvari Srbi starosedeoci, i da Srbi nisu došli, iako svi znamo da smo došli. Pitam ja tog patriotu:”ako smo mi starosedeoci, a kako onda govorimo slovenskim jezikom kao i Rusi koji su mnogo udaljeni? Odakle nam sličan jezik? To znaci da su i Rusi sa Balkana, tj da su nastali od Srba!” A on ni pet, ni šest:”da, Rusi su nastali od Srba”. Ja se samo nasmejao.
    (O, 17. februar 2021 13:06)

    Naravno da si se samo nasmejao, jer lakse je da se nasmejes nego da uzmes nesto da procitas. Na primer knjigu ruskog geneticara Anatolija Kljosova koji tvrdi da Rusi poticu sa Balkana, ili naucni rad italijanskog lingviste, i jednog od najvecih lingvista Evrope koji u svom radu dokazuje da su Sloveni jos u anticko vreme naseljavali prostor od Krita pa do Baltika.
    (dragaN, 17. februar 2021 14:17)

    # Link komentara

  51. Kaplan Burović, bas srpski zvuci...
    (e moj turcine..., 17. februar 2021 14:14)

    # Link komentara

  52. Kakvi Turci?Ljudi moji imao sam 12 godina i ziveo sam pored biodkopa na Voždovcu pa sam gledao svaki novi film!Pre filma išao je žurnal!Nagledao sam se masovnih ulazaka na Kosovo od strane izbeglica iz Albanije!Ovi sadašnj šiptari du potomci tih izbrglica!Čudio sam se kao dete koja to država pušta toliki narod da ulazi u zemlju!Često put sam dobio ineku ćušku kući!Onda su počeli da nam u školu dolaze novi drugari i drugarice!!!!!!??Znaci ondašnja vlast je napravila ovu lepotu i sve lepo kako dolikuje!Izbeglice hoće državu a beć imaju jednu!!!!???
    (Milan, 17. februar 2021 14:09)

    # Link komentara

  53. @albanac iz republike kosovo- evo da ti postavim samo par pitanja, gde su nastali ti iliri? gde je nestao taj veliki narod koji je bio na prostoru od soluna do trsta? kako to da ste vi danas u evropi najzaostaliji narod(nemam nameru da vredjam) narod koji zivi u krvnoj osveti, narod koji u 21 veku zivi u plemenskim zajednicama, narod koji u poslednjih 100 godina osim terorista i ubica svetu nije dao ni jednog naucnika, slikara, pisca svetske klase...a iliri bili pametni, inteligentni, uceni ljudi...kako vi onda ispadoste sve kontra? a o tome da nemate nikakvih pisanih tragova, da nemate grob, spomenik stariji od par vekova, da nemate manastir, crkvu, zamak...gde su vasi kraljevi, carevi, plemici stolovali...je suvisno i pricati! vas od malena truju, lazima i iznisljotinama, 20 godina na zapadu se srecem sa vama, na poslu, komsije...svi ste isti, vi rastete u ubedjenju da ste vi podigli akropolj u atini, koloseum u rimu...a nema nepismenijeg naroda u evropi!! dolaskom rimljana i kasnije slovena na ove prostore, iliri su se asimilovali sa njima i prestali da postoje, tako da su pitomci ilira i srbi, hrvati, bugari, svi narodi balkana, svi narodi koju su ostavili nekakav trag u istoriji, osim vas, vi osim prolivene krvi neduznih civila, nikakav drugi trag ostavili niste i necete, zato sto ste jedno divlje pleme, a ne iliri!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 17. februar 2021 14:00)

    # Link komentara

  54. Da Mihajlo Obrenović nije ubijen, danas Šiptara ne bi bilo na Kosovu i Metohiji. On je, bio, zakupio oblast u Aziji i planirao iseljavanje Šiptara u Tursku. Turci su ih doveli na Kosovo.
    (Una, 17. februar 2021 13:57)

    # Link komentara

  55. Pa kako sad da racunamo to sto su Srbi u vise od desetak seoba dosli u Vojvodinu? Pa Krajina pa Slavonija?! ... Ili su svugde najpre dosli Srbi,a ostali su truba?! Ili sto su Rumuni dosli u Transilvaniju gde ih je pustio ore svih tadasnji ugarski kralj i sad su debela vecina,sta njima da uradimo?! ...nije ovo dobro da se evocira stalno neki nebeski narod...a Ugari zauzeli najpre Beograd od Bugara.
    (Robi, 17. februar 2021 13:09)


    Pogledaj prvo srpske manastire iz 14. veka, ima ih i kod vasu HR i u Vojvodini ( Fruska gora) , to je verodostojno i ima pisanih tragova, za razliku od vasih izmisljenih "kraljeva" tj. sluga.
    (...., 17. februar 2021 13:57)

    # Link komentara

  56. Recimo, Srbi u Hrvatskoj nisu autohtoni
    (Bijeloplavi, 17. februar 2021 12:24)

    Postoji bar 5 manastira iz 14 i 15 veka na terotoriji danasnje Hr, ajde tišina.
    (...., 17. februar 2021 13:52)

    # Link komentara

  57. Samo čitate malo za Arianiti family u googel i vidite da su albanci postojali pre turaka.
    (Miki, 17. februar 2021 13:15)


    hahahahahaaaaa...dobar vic. Italija vas je napravila.
    (ja, 17. februar 2021 13:50)

    # Link komentara

  58. @Sandzak
    Da, bili smo 500 godina pod Turcima i to svi zbamo ali smo se i oslobodili i sad zivimo u Srbiji pa kakva je takva je, pod nasom zastavom, s nasom himnom, s nasom vojskom. Vi prstom mrdnuli niste za svoju slobodu, da je bilo do vas Sandzak i Bosna bi i danas bile pod turskom vlascu.
    (biba, 17. februar 2021 13:50)

    # Link komentara

  59. da je istina ovaj sto prica, pobednici pisu istoriju. Srbi su gubitnici !
    (Fatmir, 17. februar 2021 13:21)


    To je istina, a da nije bio NATO sa vama sad bi bili svi skupa u Albaniji, posto ste na bojnom polju porazeni, gubitniče.
    (ja, 17. februar 2021 13:48)

    # Link komentara

  60. @Bijeloplavi: Srbi su došli u Vojnu Krajnu, u
    Dalmaciji su živeli samo Srbi.
    Uzmi ugarske popise. U Vojnoj Krajini je odnos bio skoro 1:1. Uz to Bunjevci i Sokci su se predstavljali onako kako i jesu, Srbi rimokatolici. U Dalmaciji nije bilo ni H od Hrvata.
    Hrvati su oko Zagreba, skupina kao i Slovenci. Pravi hrvatski je kajkavski i čakavski.
    1850 je Hrvatski prešao na Stokavsko narecje.
    Kompletno područje oko Stona je bilo pravoslavno i plaćali su poreze Stonskoj pravoslavnoj crkvi. Kompletan narod Brača i ostrva Dalmacije su slavili Slave.
    A ti nastavi da čitaš o vašim kraljevima
    (Rynchinoi, 17. februar 2021 13:48)

    # Link komentara

  61. Pa kako sad da racunamo to sto su Srbi u vise od desetak seoba dosli u Vojvodinu? Pa Krajina pa Slavonija?! ... Ili su svugde najpre dosli Srbi,a ostali su truba?! Ili sto su Rumuni dosli u Transilvaniju gde ih je pustio ore svih tadasnji ugarski kralj i sad su debela vecina,sta njima da uradimo?! ...nije ovo dobro da se evocira stalno neki nebeski narod...a Ugari zauzeli najpre Beograd od Bugara.
    (Robi, 17. februar 2021 13:09)

    Pa da, ali samo sto Srbi nikad nisu ni rekli da su autohtoni na tim podrucjima. Sta je tvoja poenta?
    (Onokao.., 17. februar 2021 13:46)

    # Link komentara

  62. @Bijeloplavi i vas je kruna naselila u Srem,Backu i Republiku Srpsku pa ste brze bolje pobegli jer znate da to nije vase.
    (I1, 17. februar 2021 13:43)

    # Link komentara

  63. Samo genetska istraživanja mitohondrijske DNA koja se prenosi nepromijenjena majčinom linijom može dati odgovor na ta pitanja. Jezik i kultura nisu pouzdani jer mogu biti preuzeti. Rumuni na primjer govore romanskim jezikom ali sa Italijanima nemaju neke veze ali zato sa Nijemcima imaju velike srodnosti. Ima puno takvih primjera i dobro je da se to radi zbog demistifikacije nekih nacionalnih legendi koji služe u političke svrhe.
    (obi van, 17. februar 2021 13:42)

    # Link komentara

  64. Albanci imaju drogu ,mutne poslove i kriminalce uz sebe.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 17. februar 2021 12:31)

    srbi nemaju drogu...
    (neutralni felš, 17. februar 2021 13:41)

    # Link komentara

  65. i ?
    (Tonik, 17. februar 2021 13:40)

    # Link komentara

  66. Objasni to i Bajdenu i Olbrajtovoj, reći će nešto drugo po svome.
    (NikolaBg, 17. februar 2021 13:40)

    # Link komentara

  67. Ovo ne kaze samo akademik Burovic, nego i mnogi drugi srbski (molim neobrazovane da mi ne govore da nije b negi p, jer ja nisam Srpin nego Srbin) istoricari np. Milos Milojevic, Slobodan Jarcevic, Jovan Deretic, Miidrag Milanovic, Goran Saric i mnigi drugi. Naravno izdajnicka SANU uci nas laznoj istoriji iz licnih interesa doticnih clanova akademije.
    (Pera, 17. februar 2021 13:40)

    # Link komentara

  68. @Bijeloplavi
    Ako onaj progon u oluji nazivas bezanjem Srba onda neka ti je na cast. Strica su mi ubile ustase u tom “bezanju” Srba.
    (Cega se pametan stidi, budala se ponosi, 17. februar 2021 13:00)

    dok se borio ili dok je bež'o? :)
    (neutralni felš, 17. februar 2021 13:36)

    # Link komentara

  69. @Bijeloplavi
    Ako onaj progon u oluji nazivas bezanjem Srba onda neka ti je na cast. Strica su mi ubile ustase u tom “bezanju” Srba.
    (Cega se pametan stidi, budala se ponosi,
    Pa u tome i jeste problem, zato što je bilo više poginulih u toj bježaniji, nego u borbi.
    (Južni susjed, 17. februar 2021 13:36)

    # Link komentara

  70. vi ste dosli kao cobani i nakotili se ko pacovi pa sad kad ste kao ojacali ocete drzavu. vraticemo vas na prokletije u sumu tamo je mesto zaostalim u civilizaciji
    (dok, 17. februar 2021 13:10

    Toliko sam se uplasio,da sam vec spakovao kofere , i samo cekam vasu naredbu da krenem!
    (Komsija, 17. februar 2021 13:36)

    # Link komentara

  71. šalu na stranu ali rečenica: "Počasni je član Akademije nauka i umetnosti intelektualaca" nije ama baš nikakav kredencijal. mogu i ja da organizujem miku i peru u neko takvo udruženje, i da se hvalimo kako smo akademici.
    (kiki, 17. februar 2021 13:30)

    # Link komentara

  72. Dzaba prica, dragi gledaoci. Kosovo je otislo, Srbi beze po svetu i ubi ih bela kuga i to bi bilo to. Jos malo, pa nestalo.
    (Eto!, 17. februar 2021 13:29)

    # Link komentara

  73. Zanimacija za Srbe. Istorija sa neta. Pa mogu Albanci da dodju i sa Marsa ako se dokaže, Kosovo je njihovo, pa je njihovo već 21 godinu.
    (Flash, 17. februar 2021 13:25)

    # Link komentara

  74. Jel ovaj cuo ikada za Ilire, ili se samon pravi.....
    (Leonard, 17. februar 2021 12:56) A kakve veze Albanci imaju sa Ilirima? Albanci su Iliri isto koliko su i Srbi Kelti... Istorijski, arheološki i etimološki podaci pokazuju da su oni pleme iz Azije (iz oblasti Kavkaza) koje se na ove prostore naselilo nakon dolaska Južnih Slovena. A ovaj što priča da su Srbi doseljenici u Hrvatskoj, može samo da pukne od muke što su Srbi imali države na prostoru Dalmacije još od 7. veka (Zahumlje, Paganiju i Travuniju), a to je istorijska činjenica. Bosna je takođe bila srpska srednjevekovna država kojom su vladale srpske dinastije (naravno do 15. veka tu nije bilo muslimana). To su činjenice, a sad neko može da se ljuti zbog toga...
    (Men of the West, 17. februar 2021 13:24)

    # Link komentara

  75. Adam Pribičević, Srbin, brat poznatijeg Svetozara Pribičevića piše da do dolaska Turaka, Srba nije bilo zapadno od Vrbasa. Svatko tko želi to može pročitati. Bez obzira na to, to ne sprječava Srbe da svojataju sve od Vardara pa do Triglava i pričaju kako su svi nastali od Srba. Tako da treba prvo počistiti u svom dvorištu, biti na čisto što i kako je bilo pa onda ustanoviti što i kako je bilo kod drugih naroda.
    (Miro ZG, 17. februar 2021 13:24)

    # Link komentara

  76. Adam Pribičević, Srbin, brat poznatijeg Svetozara Pribičevića piše da do dolaska Turaka, Srba nije bilo zapadno od Vrbasa. Svatko tko želi to može pročitati. Bez obzira na to, to ne sprječava Srbe da svojataju sve od Vardara pa do Triglava i pričaju kako su svi nastali od Srba. Tako da treba prvo počistiti u svom dvorištu, biti na čisto što i kako je bilo pa onda ustanoviti što i kako je bilo kod drugih naroda.
    (Miro ZG, 17. februar 2021 13:24)

    # Link komentara

  77. Cemu zapravo sluze ove i slicne nebuloze i kakve veze one imaju sa cinjenicom da su Albanci, ko god bili i odakle god da su dosli, SADA apsolutno vecinsko stanovnistvo na Kosovu? Da ne misli doticni da ce oni sad posramljeno da sa pokupe i vrate u, po njemu, prapostojbinu. A kuda onda treba da se vrate Srbi?
    (Opet krivi Turci, 17. februar 2021 13:22)

    # Link komentara

  78. Da je srece i pameti da Kaplana malo ciše čuju i razumeju. Sta je on prošao u životu i sa toliko godina bistar um to je retkost
    (Dale, 17. februar 2021 13:21)

    # Link komentara

  79. Pa da Srbi nisu prešli masovno u hrišćanstvo, danas bi bili svi Jugosloveni (Južni Sloveni). Srbe deli od ostalih Južnih Slovena samo Religija.
    (Jugosloven, 17. februar 2021 13:21)

    # Link komentara

  80. I da je istina ovaj sto prica, pobednici pisu istoriju. Srbi su gubitnici !
    (Fatmir, 17. februar 2021 13:21)

    # Link komentara

  81. @Bijeloplavi
    Kad ste toliko hrabri sto niste sami branili Krajinu od Turaka nego ste svi pobjegli? kad su Turci bili proterani onda ste iskocili iz zbunja i glumili velike Hrvate. Vi samo na sigurno protiv civila i uz pomoc stranaca, sa debelom zaledjinom. Bez toga nema vas nigde.
    (Sasa, 17. februar 2021 13:19)

    # Link komentara

  82. kad neko od istoricara pomene cara dusana i period koji je trajao 30 god kao neko merilo , onda je on dzaba zavrsio fakultet
    (ury, 17. februar 2021 13:17)

    # Link komentara

  83. Leonard, 17. februar 2021 12:56), naravno da je cuo, Iliri su Srbi i generalno svi potekli od Srba koji taj jezik i danas govore. Albanci veze nemaju sa Ilirima niti sa KiM. Cak i prosecan laik moze da ode na KiM i nece naci nijedan srednjevekovni albanski hram ili spomenik ili bilo kakvo arheolosko nalaziste. Obican uvid u Turske popise jasno dokazuje da Albanaca na KiM cak ni u 15 veku nema. Sve je srpsko. Tako da umesto sto spamujes jer ti se moze i jer je NATO iza vas, istinu da sakrijete ne mozete, a i ova okupacija ce proci kao i Otomanska. Nama se ne zuri, mi smo ovde od prapocetka i izboricemo slobodu kao i uvek sto jesmo a vi ste bili i ostali dosljaci i kerberi svih osvajaca i procete kao i oni...istorija je uciteljica zivota...
    (Bruder, 17. februar 2021 13:15)

    # Link komentara

  84. Samo čitate malo za Arianiti family u googel i vidite da su albanci postojali pre turaka.
    (Miki, 17. februar 2021 13:15)

    # Link komentara

  85. Nebitno ko je odakle došao i koga je ameba rodila ko pračoveka na kugli zemaljskoj, svi moramo da pronađemo način da živimo u miru. To prevashodno podrazumeva da prigrlimo slične civilizaciske vrednosti kako bi dijalog uopšte bio moguć. Bespredmetno je pregovarati sa beskičmenjakom koji danas potpiše jedno, a sutra postupa suprotno, pa ako prođe - prođe.
    (stefan, 17. februar 2021 13:14)

    # Link komentara

  86. Recimo, Srbi u Hrvatskoj nisu autohtoni
    (Bijeloplavi, 17. februar 2021 12:24)

    Nije sve to tako prosto. Ne znamo tacno koliko je bilo Srba u Bosni, Hercegovini i Dalmaciji pre Turaka. Veliki broj autohtonih Srba iz danasnje Hrvatske su postali Hrvati kad se Srbija odrekla Srba katolika. Situacija u Bosni je veoma slozena. Sta se desavalo sa Bosnjacima koji nisu prihvatili Islam? Da li su se kasnije deklarisali kao Srbi i Hrvati. Jeste veliki broj Srba presao Drinu ali nisu svi Srbi doseljenici.
    (milan, 17. februar 2021 13:14)

    # Link komentara

  87. A ko su Iliri?
    Da to nisu oni koji imaju “I2” haologrupu? To su autohtoni i na Balkanu su nekih 20.000 godina. A Slaveni došli tek prije 1.200 -1.300 godina. I ko je onda “okupator”? Na kraju kakve veze ima kad je neko došao kad to danas baš na ništa ne utiče. Po logici kad je ko došao i kad je i koliko dugo ko vladao, onda bi Rimljani imali pravo na pola Evrope i na čitav Mediteran, ili još ranije Grci, ili kasnije Švabe, ili Arapi, još kasnije Turci bi imali pravo na čitavi Balkan, ili kasnije Austrijanci i Mađari, pa Francuzi i na kraju dogurasmo do 2021. i današnjih naroda, njihovih prava i granica, sasvim nevažno kad su došli i kako su nastali. Naprosto sad su tu i imaju prava koja im pripadaju i ne mogu im se oduzeti.
    (EU vrednosti, 17. februar 2021 13:14)

    # Link komentara

  88. Ovaj Kaplan Resulji (Gurovic) je izrod i izmet Albanskog naroda. On je davno odbacen i odmeten od svoje nacije, pa sad nasao neke sponzore da objavljuje lazi i izmisljotine protiv svoje bivse nacije, jer sada ne pripada istoj, ni sam ni njegova deca. Takvi ne trebaju ni vama, ali ako, iskoristite ih ako vam je to nekakva pomoc!
    (Julius, 17. februar 2021 13:13)

    # Link komentara

  89. a odakle su dosli Srbi?
    (dzemal, 17. februar 2021 13:13)

    # Link komentara

  90. vi ste dosli kao cobani i nakotili se ko pacovi pa sad kad ste kao ojacali ocete drzavu. vraticemo vas na prokletije u sumu tamo je mesto zaostalim u civilizaciji
    (dok, 17. februar 2021 13:10)

    # Link komentara

  91. Odakle su dosli ako nisu sa Balkana? Albanci jesu autohton narod sa balkana e sad dali su iliri ili neko drugi je nebitno, jedno je sigurno da njihova kultura ravna nuli. Uporedite gi sa Grcima koji su takodje autohton narod.

    Potpuno je netacno da bi postali srbi da nije bilo turaka. Zasto nisu postali Srbi pre turaka ili zasto nisu postali Grci na jugu albanije gde je Grcka kultura na daleko vece razine od srpske u 18 i 19 veku?

    Albanci su jedan mali anticki autohton narod sa balkana koji su zivele u danasnjoj severnoj albaniji. Zbog visokog nataliteta su se sirili prvo na jugu Albanije (Nazivi sela slovenskog i grckog porekla do danas), dok za vreme Turaka na Kosovu i manje u Makedoniji. Zbog ogromnog nataliteta su postali faktor u 21 veku.

    Samo primera radi da su Srbi u Hrvatskoj imali natalitet Albanaca na Kosovu 1991 godine bi bilo 1.650.000 Srba u Hrvatskoj a ne 600 do 650.000.

    Albanci su izdominirali na polju rasta zato sto su se poklopili po dve pitanja, narod niske kulture dobio islam kao vjeru pun pogodak za rast stanovnistva. Na tome ne delje nista od Turaka, Arapa, Pakistanaca i slicne brace.
    (Makedonac, 17. februar 2021 13:09)

    # Link komentara

  92. Pa kako sad da racunamo to sto su Srbi u vise od desetak seoba dosli u Vojvodinu? Pa Krajina pa Slavonija?! ... Ili su svugde najpre dosli Srbi,a ostali su truba?! Ili sto su Rumuni dosli u Transilvaniju gde ih je pustio ore svih tadasnji ugarski kralj i sad su debela vecina,sta njima da uradimo?! ...nije ovo dobro da se evocira stalno neki nebeski narod...a Ugari zauzeli najpre Beograd od Bugara.
    (Robi, 17. februar 2021 13:09)

    # Link komentara

  93. A ko je onda starosedelac? Nemoguce da nije niko. Jedan patriota mi kaže da su u stvari Srbi starosedeoci, i da Srbi nisu došli, iako svi znamo da smo došli. Pitam ja tog patriotu:”ako smo mi starosedeoci, a kako onda govorimo slovenskim jezikom kao i Rusi koji su mnogo udaljeni? Odakle nam sličan jezik? To znaci da su i Rusi sa Balkana, tj da su nastali od Srba!” A on ni pet, ni šest:”da, Rusi su nastali od Srba”. Ja se samo nasmejao.
    (O, 17. februar 2021 13:06)

    # Link komentara

  94. (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    Ja znam da nam je obrazovni sistem katastrofa, ali kad procitam ovakve komentare, mene je sramota na vas racun. Ono sto pise u clanku je dobro poznato jos od pamtiveka svim ozbiljnim istoricarima sveta ulkjucujuci i albanske. Istorija koju ti propovedas je u rangu one starlete Dua Lipe.
    (Mandrak, 17. februar 2021 13:04)

    # Link komentara

  95. Albanci jesu autohtoni. Problem je u tome sto su se sa jedne strane Srbi masovno iseljavali a sa druge strane su Albanci imali jak natalitet. Jeste bilo nesto useljavanja iz Albanije ali ipak to nije bilo toliko koliko neko zeli da predstavi.
    (milan, 17. februar 2021 13:03)

    # Link komentara

  96. Mi ovo u CG znamo od vajkada. Nama ne trebaju Burovic, Mejer i kompanija ali svaka mu cast. Mi Crnogorci smo autohton narod Balkana.
    (Thor, 17. februar 2021 13:02)

    # Link komentara

  97. "albanci su u prvom veku bili stocari"
    da, a ostali narodi su se tada bavili IT biznisom.
    (Alan Ford sa Kosova, 17. februar 2021 13:02)

    # Link komentara

  98. @Bijeloplavi
    Ako onaj progon u oluji nazivas bezanjem Srba onda neka ti je na cast. Strica su mi ubile ustase u tom “bezanju” Srba.
    (Cega se pametan stidi, budala se ponosi, 17. februar 2021 13:00)

    # Link komentara

  99. Ispade da smi mi Srbi ustvari Albanci koji su pre toga bili Srbi ... a govorili smo albanskim jezikom pre nego sto smo poceli sa srpskim koji smo prvobitno govorili ... pre albanskog . E svasta .
    (Gabrijel, 17. februar 2021 12:58)

    # Link komentara

  100. Nema potrebe za bilo kakvim Burovićima i ostalima, albanska teza o njihovom "autohtonom" prisustvu na Balkanu poslednjih 5000 godina se raspada jednom prostom činjenicom - prvi dokument na albanskom jeziku ("Formula e pagëzimit") je nastao 1462. godine.
    (pleonazam, 17. februar 2021 12:57)

    # Link komentara

  101. Jel ovaj cuo ikada za Ilire, ili se samon pravi.....
    (Leonard, 17. februar 2021 12:56)

    # Link komentara

  102. Prvo da se Sri sami dogovore sa sobom ko su i odakle su Srbi pa onda da se dogovore ko su i odakle su Vlasi, a onda ko su i odakle su Albanci, pa zatim redom ko su i odakle su Hrvati, Bošnjaci, Makedonci, Crnogorci... Još malo i Turci i Grci će da “postanu” Srbi. Kad se to reši onda na red dolaze Bugari, Rumuni, Mađari, Austrijanci, Ukrajinci, Rusi a onda Kinezi i Indijci. Sve su to Srbi samo treba malo da se sačeka dok srpski SF pisci iskonstruišu fabulu i objasne svetu. Amerikanci su isto Srbi to se zna odavna. Zabole me glava od viška istorije.
    (okruglo pa na ćoše, 17. februar 2021 12:54)

    # Link komentara

  103. Za gospodina koji se pita kako 10000 ljudi moze nekog da asimiluje: ukoliko imas po 10oro dece i vec sa 15ak godina kreces da se razmnozavas, broj ljudi jako jako brzo raste, sam izracunaj za jedno 1000 godina koliko je to. Od tih 1000 godina virili su iz pozadine razlicitim okupatorima bar jedno 600 godina (Turci, Italijani, Bugari, Nemci, danas Amerikanci). Uz to ne zaboravite da je islam vrlo agresivna religija (kao i hriscanstvo da se razumemo, ali ovde imamo prvenstveno islamizaciju pod Turcima). Zivim u pretezno Islamskoj zemlji, cak i sada u 21. veku nailazim na pitanja onako na finjaka - kad si mislio da promenis ime, zasto rizikujes, znas li da ako primis islam brisu ti se svi grehovi i mozes odmah u raj itd. Kako je tek bilo pre nekoliko vekova ne mogu ni da zamislim pritisak, pa budi hrabar i ne asimiluj se... Budite pametni, oprastajte ali ne zaboravljajte, jer se istorija ponavlja, ko zna bice spreman, ko ne - nazalost... Svako dobro, pozdrav svim ljudima.
    (Sat Nam, 17. februar 2021 12:53)

    # Link komentara

  104. “Albanci dosli sa Kavkaza” a

    Srbi sa Karpata!
    (neko ko pamti, 17. februar 2021 12:52)

    # Link komentara

  105. Autochthonous
    (Illyrian Blood, 17. februar 2021 12:49)

    # Link komentara

  106. Albanci i Srbi su se zajedno borili protiv Turaka. Skenderbegova majka je bila Srpkinja, i on je pomagao Hilandar.
    (Braća, zavadjena., 17. februar 2021 12:48)

    # Link komentara

  107. Комшије на апаратима.
    (лОл, 17. februar 2021 12:43)

    # Link komentara

  108. a mi Srbi smo Nebeski Narod zar ne?..najstari i najbolji...svi ostali su nista.....ovako misljene nas dovelo ovde gde smo sada!
    (Benny Hill, 17. februar 2021 12:39)

    # Link komentara

  109. Proveo većinu života u zatvoru.
    Vidim već ima dobre reference...
    (Scipio, 17. februar 2021 12:38)

    # Link komentara

  110. Ovaj covek barem nema nikakvih sponzora sa strane niti interesa od toga sto govori jedino istina za koju je 33 godina lezao po zatvorima. (Nemanja, 17. februar 2021 10:57)

    Nisu mi stimali ti podaci, ovako kako su ovde predstavljeni (hronoloski nemoguci), pa sam se potrudio da pronadjem biografiju tog coveka. U Albaniji osudjen 1970., pusten 1990. Prethodno u Tetovu bio osudjen na 18 meseci. Kako to cini 33 godine (31 u Albaniji)?
    (X=iks, 17. februar 2021 12:38)

    # Link komentara

  111. Kako je moguce onda da ti albanci za koje ti kazes da nisu autoktoni nego islamizovani..recutemi zasto ivi albanci ne govore Turski ali govore onaj jezik albanski koi je govorio Pitagora i arhimed.ali o Karaďorďe i Neanjiqi..a da se uverite na to.idite na Hilendar kod groba Namanjica pa cete sz uveriti
    (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    Halide prijatelju, tebe je neko gadno slagao, nemoj više pisati ovakve gluposti jer smejaće ti se ljudi. Svaki narod je ostavio nešto iza sebe: tragovi rimske i helenske civilizacije su vidljivi, Srbi imaju manastire i crkve, Turci su gradili džamije, mostove, kupatila....a šta ste vi gradili? Koji je vaš doprinos svetskoj kulturnoj baštini? Pismo, muzika, književnost, arhitektura..? Pa vama je najveći junak Skenderbeg odnosno Đurađ Kastriot, Srbin po poreklu a najveće graditeljsko dostignuće bunkeri iz doba Enver Hodže. Okanite se gluposti i slušajte šta pametni ljudi govore, što pre to shvatite biće bolje. Prijatan dan želim.
    (Bgd, 17. februar 2021 12:37)

    # Link komentara

  112. Ništa nova kod vas...
    (EX YU, 17. februar 2021 12:34)

    # Link komentara

  113. Nemanja@
    Prvo treba edukovati nase predstavnike vlasti,populiste,borce za svoje dzepovetzv.pregovori su samopromocija belosvetskih interezdzija.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 17. februar 2021 12:33)

    # Link komentara

  114. Albanci imaju drogu ,mutne poslove i kriminalce uz sebe.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 17. februar 2021 12:31)

    # Link komentara

  115. Ovaj vise dobrog radi Albancima nego oni koji ih lazu da su iliri. Covek hoce da im nadje poreklo, da znaju ko su i odakle su, da zive u istini, a ne u lazima.
    (Vatra, 17. februar 2021 12:29)

    # Link komentara

  116. Ej zivote 33 g u zatvoru a nit ukrao nit ubio! O njemu snimiti film drzavnim parama
    (33 godine, 17. februar 2021 12:27)

    # Link komentara

  117. Ujedno, za te albance ne postoji bolji poznavalac od Burovica..
    On nista sem istine nije pisao, ako su, kako tvrde albanci, stari narod, gde su to bili do 11,12. veka?
    On za njih nigde nista nije mogao da nadje u pisanim tragovima, i nije jer nisu ni bili ovde u JI Evropi.
    (C i n i k, 17. februar 2021 11:38)

    Pa oni kazu da ih ima u pisanim tragovima svuda, na primer da su Nemanjici ustvari Albanci, ali da smo Nemanjice mi prisvojili. :)
    (dragaN, 17. februar 2021 12:25)

    # Link komentara

  118. Otkud su došli Albanci, ako nisu autohtoni? Recimo, Srbi u Hrvatskoj nisu autohtoni, potomci su im došli s Kosova i u novije vrijeme, iz Bosne. Primila ih kruna da uz povlastice brane granicu od Turaka i naselio ih Tito. Zato su tako brzo i pobjegli jer su znali da to nije njihova zemlja.
    (Bijeloplavi, 17. februar 2021 12:24)

    # Link komentara

  119. 500 godina....
    (Sandzak, 17. februar 2021 12:22)

    # Link komentara

  120. Dobro, i šta sad mi da radimo?
    (Gaćan, 17. februar 2021 11:37)

    Ništa. Nastavi da slušaš turbo folk, ideš u kladionicu i gledaš rijaliti programe. To je dobro za mentalno zdravlje.
    (Bgd, 17. februar 2021 12:21)

    # Link komentara

  121. Stvarno za vas nema spasa sa ovakvom mentalitetom i politikom beogradski PASALUK bice velik za vas izgubicete sve ...

    PA AJDE OVAKO A STO NA VASE ISTORISKOM UDZBENIKU OD SESTOG (VI) RAZREDA PISE DA KADA STE VI DOSLI NA OVAJ PROSTO (BALKANA) IZ KARPATIMA NASLI JEDAN AUTOKTONI NAROD ALBANCE NA OVIM PROSTORIMA (BALKANA) NISMO VALDA MI DOSLI DA PISEMO VASE UDZBENIKE ISTORE TO STE SAMI PISALI ...
    (Albanac iz Republike Kosova, 17. februar 2021 12:20)

    # Link komentara

  122. Cek, zar ne bese da su Albanci iz Kazakistana? Otkud sada iz Baltika i Litvanije? Nije da sam cuo o nekim seobama litvanaca na srpskim ognjistima tokom istorije... i kako su mogul 10,000 nepismenih litvanskih stocara da asimiluju autochtone i civilizovana carstva Srba, vizantinaca, Grka, itd. Kaplana mi je zao zbog godina u zatvoru al mi se cini da je malo emotivan...
    (Dimitrije, 17. februar 2021 12:20)

    # Link komentara

  123. Cek, zar ne bese da su Albanci iz Kazakistana? Otkud sada iz Baltika i Litvanije? Nije da sam cuo o nekim seobama litvanaca na srpskim ognjistima tokom istorije... i kako su mogul 10,000 nepismenih litvanskih stocara da asimiluju autochtone i civilizovana carstva Srba, vizantinaca, Grka, itd. Kaplana mi je zao zbog godina u zatvoru al mi se cini da je malo emotivan...
    (Dimitrijew, 17. februar 2021 12:19)

    # Link komentara

  124. Bolesno genocidna nacija
    (ero, 17. februar 2021 12:19)

    # Link komentara

  125. Tipičan primjer kako se pravi istorija kako nekima odgovara.
    (chat: nick:, 17. februar 2021 12:19)

    # Link komentara

  126. Da Turci nisu uradili ono, bilo bi ovo.... Da baba ima onu stvar, bila bi deda. Al nema. Pa je zato baba, bila i ostala. To šta bi bilo kad bi bilo, postoji u fizici, hemiji, matematici. U realnom životu ne. Šta je bilo, bilo je. To što je prošlo, ne menja se. Pametni nešto nauče, ostali uglavnom ponavljaju sopstvene greške.
    (Miha, 17. februar 2021 12:18)

    # Link komentara

  127. Kako je moguce onda da ti albanci za koje ti kazes da nisu autoktoni nego islamizovani..recutemi zasto ivi albanci ne govore Turski ali govore onaj jezik albanski koi je govorio Pitagora i arhimed.ali o Karaďorďe i Neanjiqi..a da se uverite na to.idite na Hilendar kod groba Namanjica pa cete sz uveriti
    (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    О чему ти Халиде? Јеси ти био на Хиландару, јер сам ја био? Чуо си од неког или шта?
    (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 17. februar 2021 12:16)

    # Link komentara

  128. Па ово је општепознато. Није ваљда да је неко стварно поверовао у те њихове баљезгарије.
    (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 17. februar 2021 12:15)

    # Link komentara

  129. A srbi autohtoni? Jel da? Malo morgen Kaplanu....
    Ako su albanci dosljaci, onda su to isto I srbi, koji su dosli na ovim prostorima iz Karpatskih planina.
    A sto je to sto srbima da vise prava na ovom prostoru nego albancima, ako su I oni dosljaci? Dosljaci vs dosljaci.
    Zasto nema nijedno ime kod srba koja potice iz ilirskih imena? Nijedan toponim. Nista.
    Zato Kaplanu, bolje uzmi neku knjigu I uci nesto pre nego sto pises nesto.
    (Istina je samo jedna, 17. februar 2021 12:14)

    # Link komentara

  130. Albanci su došli sa Kavkaza.
    (kvasac, 17. februar 2021 12:14)

    # Link komentara

  131. kakav kralj 30 godina u zatvoru zbog patriotizma - a Srbija i Srbi nikad nisu protestovali diplomatski, tražili puštanje. Ameri i Englezi su primer kako se vodi račun o svojim građanima
    a da si Šiptari sa Baltika, ne znam, znam da ih ima na Kavkazu, Nagorno Karabahu - a i fizionomija lica im je takva sa Kavkaza
    nemaju veze sa Baltikom
    (planmastera, 17. februar 2021 12:13)

    # Link komentara

  132. Kako je moguce onda da ti albanci za koje ti kazes da nisu autoktoni nego islamizovani..recutemi zasto ivi albanci ne govore Turski ali govore onaj jezik albanski koi je govorio Pitagora i arhimed.ali o Karaďorďe i Neanjiqi..a da se uverite na to.idite na Hilendar kod groba Namanjica pa cete sz uveriti
    (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    Kakav Pitagora i Arhimed, ne brukaj se, govorili su starogrčkim. Ne bih baš rekao da su Albanci došli sa Baltika jer po fizionomiji ne odgovaraju baltičkim narodima ali na Kosovu i današnjim delovima Makedonije i Grčke nisu autohtoni sigurno. Pre bih rekao da su to bila divlja planinska plemena iz današnje severne i centralne Albanije koja su tek nakon seoba Srba dovedena od strane Turaka na Kosovo i u Makedoniju.
    (lavovi, 17. februar 2021 12:11)

    # Link komentara

  133. @Halid
    I Pitagora, i Dzingis kan i Abraham Linkoln su pricali albanski, nemoj se uzdrzavati.
    (Stojko, 17. februar 2021 12:09)

    # Link komentara

  134. (Karakondžula, 17. februar 2021 11:03)
    Nemaju jaci lobi ni od koga sem od Srba. Makedonce su davno pobedili, i Makedonija je ta 20-30 godina cista albanska drzava. Vec danas ne mogu nista bez Albanaca do odluce. Od Srba imaju samo iz jednog razloga. Ne priznavanje Kosova i odbijanje da se uđe u NATO. Simple as that. I na tu foru guraju svoj interes, imaju americki interes koji je tu jos od momenta kada su razbijali Jugu, zajedno sa Britima i kada god treba Srbija da se priblizi Zapadu krece ta prica o odnosima sa Rusima i to je dovoljno da se vojni lobi pojavi i zakuca nas dole. Da smo iznad emocija, i da smo usli u NATO pola stvari koje su se desile bi bolje prosle. Kao sto nas sad guraju Francuzi, ne zato sto nas vole nego smo im dali interes, aerodrom, metro ...
    (Marko, 17. februar 2021 12:07)

    # Link komentara

  135. Opa idemo prvo da su od kavkaza, pa Turci sada Latvija jos malo bice da je Albancima poreklo od Marsa.
    (Adi, 17. februar 2021 12:05)

    # Link komentara

  136. Sve to džabe dok Albanka ima troje četvoro a Srpkinji teško i jedno.
    (Prazne priče, 17. februar 2021 11:58)

    # Link komentara

  137. pa naravno da nisu, došli su sa Kavkaza
    prvo to se vidi po fizionomiji lica, drugo eno ih tamo na Kavkazu njihovi sa ostalim rođacima na Nagornu Karabahu
    (planmastera, 17. februar 2021 11:58)

    # Link komentara

  138. Каква људина!
    33 године у бајбокани и није попустио.
    (Макарије, 17. februar 2021 11:57)

    # Link komentara

  139. Pa nisu ni Srbi autohtoni. I vi ste došlje !!! Odkud vama pravo da prisvajate sebi nešto a šljegli sa Karpata. Čak ste i staru srpsku vjeru prodali i postali pravoslavci. Šta i koga vi glumite ?!?!?
    (Bosanac, 17. februar 2021 11:53)

    # Link komentara

  140. U genetskom smislu imaju oko 10-15% gena autohtonog stanovništva dok mi imamo oko 40% ali to je sve. Albanci nisu autohtoni i to zna onaj ko želi da zna a ko neće on se ponaša onda kao SANU.
    (Alex, 17. februar 2021 11:01)

    Tih 10-15% gena autohtonog stanovništva potice od Srba koje su asimilovali.
    (dragaN, 17. februar 2021 11:52)

    # Link komentara

  141. Ako stalno poredimo Srbiju sa vremenom Dusana, onda smo sila...ali, na zalost sada je drugo vreme i mnogo toga se izmenilo. Izmedju ostalog i Albanci i Crnogorci su postali nacija. Ne možemo stalno da poredimo nešto što je bilo pre 1000 god, nego sta je sada i sta ce biti. Ako tako gledamo Albance, onda ce neko porediti vreme kada Srbi nisu ni postojali, pa reci da mi nismo ono sto tvrdimo da jesmo. Pa ce neko uzeti da poredi vreme pre Nemaca, Engleza itd, pa ce ispasti da ni oni nisu nacija. I na kraju Neandertalci su u stvari jedini pravi... Mislim da to ne ide tako... Istorija je istorija, ali sadasnjost i buducnost su drugo.
    (paja, 17. februar 2021 11:50)

    # Link komentara

  142. Citava srpska propaganda propala, izlaskom interneta, ako mislite da to sto burovic kaze je istina,uvedite ga u skolske programe, hahahaha
    (Pelazg, 17. februar 2021 11:49)

    # Link komentara

  143. Ma idi ...
    (charlie, 17. februar 2021 11:46)

    # Link komentara

  144. С каквог Балтичког мора сад? Зар нису дошли с Кавказа?
    (Kralj mača, 17. februar 2021 11:45)

    # Link komentara

  145. Nisu Albanci danas u ekspanziji zato što je neko prodao priču da su autohtoni na Balkanu, nego zbog drugih faktora (političkih, vojnih, demografskih...).
    Baš briga Ameriku i Evropu ko je autohton a ko nije.
    Kad su Evropljani stigli u Ameriku i šta pomaže indijanskim plemenima to što su neosporno authohtoni?
    (Srdjan, 17. februar 2021 11:44)

    # Link komentara

  146. А чекајте сада, питам домаће коментаторе. Како сада нису са Кавказа или Азије? Сада одговара да су са Балтика? И једни и други лупају глупости... Они су ту и то је то. Небитно дали су са Марса или Конга. Иначе је све овде испреплетено, сви и свако са сваким су се мешали вековима...
    (Шмрки, 17. februar 2021 11:43)

    # Link komentara

  147. Turci su oduzeli dvesta godina Srpske drzavnosti, da nisu osvojili ovaj prostor Srbi bi bili jedna ozbiljna velika nacija,i velika Evropska drzava!
    (Brajan, 17. februar 2021 11:42)

    # Link komentara

  148. Albanci i Litvanci braća kaže srbski istoricar!!!!! Da nije smesno bilo bi još smesnije. Ko god želi u Srbiji može da bude istoricar. Ali kako kaže Dobrica "laž" je srbski identitet.
    (Kosova, 17. februar 2021 11:42)

    # Link komentara

  149. Ujedno, za te albance ne postoji bolji poznavalac od Burovica..
    On nista sem istine nije pisao, ako su, kako tvrde albanci, stari narod, gde su to bili do 11,12. veka?
    On za njih nigde nista nije mogao da nadje u pisanim tragovima, i nije jer nisu ni bili ovde u JI Evropi.
    (C i n i k, 17. februar 2021 11:38)

    # Link komentara

  150. Dobro, i šta sad mi da radimo?
    (Gaćan, 17. februar 2021 11:37)

    # Link komentara

  151. Da nije bilo turaka Srbi ne bi postojali.
    (sigi, 17. februar 2021 11:34)

    # Link komentara

  152. 'Akademiku' Buroviću ko da više, njegovu istoriju piše. On je bio Resulbegović, pa Resulli, sad je Burović. Nudio se Albancima kao disident, nudio se albanskoj dijaspori, nudio se u Crnoj Gori... pa kad su ga svi odbacili, našao je sponzora u Beogradu.
    On nije istoričar, malo se bavio književnošću,a nabio je sam sebi silne naučne titule. Istina je da nije ni fakultet (u Prištini) završio, ali mu to ne smeta da se kiti titulama dr, mr, akademik...
    (crnac, 17. februar 2021 11:34)

    # Link komentara

  153. Kako je moguce onda da ti albanci za koje ti kazes da nisu autoktoni nego islamizovani..recutemi zasto ivi albanci ne govore Turski ali govore onaj jezik albanski koi je govorio Pitagora i arhimed.ali o Karaďorďe i Neanjiqi..a da se uverite na to.idite na Hilendar kod groba Namanjica pa cete sz uveriti
    (Halid, 17. februar 2021 11:28)

    # Link komentara

  154. da je baba žaba
    (ivanlackoviccroata, 17. februar 2021 11:28)

    # Link komentara

  155. Neki znaju na šta da zarade a drugi kupe to.
    (Sara, 17. februar 2021 11:28)

    # Link komentara

  156. Tacno je da nisu autohton narod i da su dosljaci.Koliko ja znam oni su pleme sa obale kaspijskog mora,na kavkazu.Kad pogledate prave Albance a ne one koje su asimilovali videcete veliku slicnost sa Cecenima i Dagestancima.Cak im je i nacin zivota i hijerarhija dosta slicna s obzirom da su pre vise od hiljadu godina napustili te predele.
    (logika, 17. februar 2021 11:26)

    # Link komentara

  157. Da nažalost tako je , njihov natalitet je enorman i tu se nema sto reci na takav način okupiraju teritorij i tu je teško bilo sto učiniti , ispada prirodan proces ti se odseliš on se doseli i idu dalje !!
    (milisav, 17. februar 2021 11:26)

    # Link komentara

  158. To je ono "Možete me hapsiti, tući i seći, ja se od istine ne razdvajam." Svaka mu čast.
    (dk, 17. februar 2021 11:25)

    # Link komentara

  159. Pustite sada inkriminisuce tekstove o Albaniji. Mi treba prvo da se pozabavimo nasom istorijom. Zasto se u skolama ne uci o istoriji Srba pre Neminjica, zasto se uci jos uvek pod uticajem becko-berlinskog uticaja o doseljavanju Srba u VII veku kada smo ovde i mnogo pre toga bili autohtono stanovnistvo. Zasto se Vinca kao pocetak ljudske pismenosti i kulture malo ne uporedi sa nasom cirilicom, kao istorijska geneza svega toga? Jel da bi oni koji od toga imaju plate i apanaze, mogli da nastave da lepo zive? Umesto proucavanja nasih korena mi smo jos u Jugi na mestu Vince dobili nuklerarku i deponiju? Kakav je to autosovinizam u pitanju?
    (more bre, 17. februar 2021 11:23)

    # Link komentara

  160. 30 god robijao ,i nikom ništa
    (SnowFtW, 17. februar 2021 11:23)

    # Link komentara

  161. Ja imam 29 godina, a on je 31 proveo u albanskom zatvoru. Strašno.
    (Nikola, 17. februar 2021 11:19)

    # Link komentara

  162. Zašto on nije predsednik SANU?
    (Boža, 17. februar 2021 11:17)

    # Link komentara

  163. Oni su pobedili, a nasi nacionalni mitovi su porazeni. To se nice promeniti.
    (besna glista, 17. februar 2021 11:15)

    # Link komentara

  164. Pamtim kada je 1990. izasao iz zatvora, Kaplan Burovic, koji se tada predstavljao ka Kapllan Resuli je sebe smatrao Albanskim piscem. U tom svojstvu je dao nekoliko intervjua za pristinske medije. Ali, to uopste nije vazno. Ako se Gospodin Burovic opredelio da bude Crnogorac i pravoslavac onda ja postujem njegovu opredeljenje. To ga ne cini manje piscem nego sto jeste, a pisana dela su ono sto ce ostati posle njega. Ali jedno ne mogu da shvatim. Kako jedan pisac kao Gospodin Burovic, koji je toliko propatio u zivotu od Enver Hodzinog rezima moze u 2021. godini da pokrece pitanje autohtonosti Albanaca na nacin koji ne dolikuje nacitanom coveku. Da su Albanci autohtoni to je dobro poznato, ali sta i ako nisu? Da li cemo sad sve neautohtone, pocev od Slovena pa do "litvanskih" Albanaca vratiti onamo odakle su dosli? Ili da ih sve zajedno posaljemo na Mars?
    (Fatos, 17. februar 2021 11:14)

    # Link komentara

  165. Haha pa i njihovi uvazeni akademici tvrde to isto o nama. I sta sad?
    (Apatrid, 17. februar 2021 11:13)

    # Link komentara

  166. Da si mi živ i zdrav još puno puno godina i ŠIRI PRAVU ISTINU koja se krije.
    (borko, 17. februar 2021 11:09)

    # Link komentara

  167. Одличан текст.
    (Дејан, 17. februar 2021 11:08)

    # Link komentara

  168. ... može da priča, utvđuje i dokazuje šta god i koliko god hoće... Albanci imaju jači lobi u svetu od svih nas... i od Grka, Makedonaca, Crnogoraca, Bugara i od Srba... a i od mnoguh drugih.... i to meni nije kasno, kako to da niko od svih navedenih nije poradio na tom pitanju, da se udruže snage i da se to pitanje Albanaca već jednom postavi na svoje mesto...
    (Karakondžula, 17. februar 2021 11:03)

    # Link komentara

  169. U genetskom smislu imaju oko 10-15% gena autohtonog stanovništva dok mi imamo oko 40% ali to je sve. Albanci nisu autohtoni i to zna onaj ko želi da zna a ko neće on se ponaša onda kao SANU.
    (Alex, 17. februar 2021 11:01)

    # Link komentara

  170. Kako druze mogu Albanci postati Srbi,da se asimiluju ?
    (cvrko, 17. februar 2021 11:00)

    # Link komentara

  171. Svaka cast, pogodio u metu!
    (moravac, 17. februar 2021 10:58)

    # Link komentara

  172. Mnogo vise verujem ovom coveku nego nasem akademiku Kosticu.
    Ovaj covek barem nema nikakvih sponzora sa strane niti interesa od toga sto govori jedino istina za koju je 33 godina lezao po zatvorima.
    Jos jedan dokaz da Kostic treba da se bavi medicinom a ne politikom i interesima naseg naroda.
    Ako ne verujete ovom coveku pogledajte Turske popise stanovnistva i koliko je srpska crkva imala imovine na Kosovu i Metohiji.
    I na kraju kako to da siptari nemaju ama bas ni jedan topomin za teritoriju Kosova i Metohije.
    (Nemanja, 17. februar 2021 10:57)

    # Link komentara

  173. Nije on Kaplan Borovič več je Kaplan Resuli i promenio kasno prezime posle 1995 god.kada pobegao u tadasnju SRJ i trazio azil,a to sto je bilo 30 god. u zatvor nemora da zbači i istoriju da promeni zna se koji su bili Albanci,Srbi u to vreme.
    (Roki1, 17. februar 2021 10:56)

    # Link komentara

  174. Da nije bilo Turaka, Srbi nikada ne bi bili pod Turcima.
    (Srbi, 17. februar 2021 10:51)

    # Link komentara