Petak, 08.01.2021.

11:03

Iguman manastira Tumane: "Gledao sam kako su nepokretni ustajali i slepi progledali" VIDEO

Izvor: B92

Iguman manastira Tumane: "Gledao sam kako su nepokretni ustajali i slepi progledali" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

Bogoljub

pre 3 godine

Pitam ove što su bili u manastiru:
Da li vam je neko od sveštenika tražio novac? Da li ste mogli da jednostavno dođete i uđete u hram i pomolite se Bogu i svetiteljima za neko svoje izlečenje, a ništa nikome ne platite.

neutralni felš

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.
(leba i igara, 09. januar 2021 14:16)


klanjanje, tradicija najstarija.

Ђердапски Острог

pre 3 godine

Не разумем ове људе уопште. Попови су једно. А Монаси су друго. Попови се жене и имају децу. А Монаси се одричу свега! И породице и свега! Како вам то није јасно?! И служе Господу Богу до своје смрти!
Ви што Не Верујете у Бога и Божија чуда, то је ваша ствар. Пре свега прочитајте мало о Свецима ко су били и шта су били. Па онда коментаришите. Погледајте филм о Исусу Христу, колико је народа излечио и слепе и свакакве! Јер неверници не верују у излечења.
Слава Богу и Слава Светом Зосиму и Јакову Туманском! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💒💒💒

Кристина

pre 3 godine

Да једне године сам била у Манастир Тумане. Било је доста људи и била је Војска. И Војни Поп је био исто да служи у Манастир Тумане. Било је тада баш лепо. Никада то нећу заборавити!
Долазе на стотине верници са аутобусима у Манастир Тумане! Моле се и Верују у Бога и Светог Зосиму и Јакову Туманском! Многи су се излечили. И све више верника долази ту. Слава им! Нека свим болеснима помогну да оздраве! Амин 🙏🏻💒
Верујем у Бога! И верујем Светом Зосиму и Јакову! 🙏🏻

Milos

pre 3 godine

Vecita galama , napad na crkvu i svestenike u svakoj prilici na svakom mestu a redovno u ovim komentarima vise su nego dobar su pokazatelj koliko je vera kao i crkva bitna!

Kristina Milenković

pre 3 godine

Ja Obožavam ovaj Manastir. Još od malih nogu su me vodili tamo. Svaki put kada odem tamo, nađem svoj mir i volim što duže da provedem vreme. Manastir je prelep! Monasi su mnogo fini, ljubazni i razumeju sve što im kažemo. Pomognu i daju savet. Ima prelepih životinja, ima restoran gde možeš da popiješ i pojedeš i ostaviš pare koliko možeš! Tako i kada vam čitaju Molitvu za zdravlje isto ostaviš pare koliko možeš. Samo Jaka Vera u Boga i Sveci Zosim i Jakov pomažu! Treba svi da posete ovaj Manastir, ma koja god muka da ih snađe, naći će svoj mir u njemu!

leba i igara

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.

Dawkins

pre 3 godine

Ovakvim prilozima su mediji doprineli da manastir Tumane postane djerdapski Ostrog.
Pre par meseci, za vreme nekog verskog praznika, bilo je nešto preko 40 autobusa. Pregršt automobila, nemoguće pobrojati.
Neka je bilo 2000 ljudi. Svako od njih je ostavio bar po 500 dinara. Dolazimo do cifre od milion dinara za jedan dan, a to je minimum.
Znam da su ljudi očajni u teškim trenucima, ali ne vidim da je patrijarh išao na lečenji u manastir.
Svaki od sveštenika iz Tumana će otići kod doktora, tj. u bolnicu kada zagusti, a ta ista bolnica u Požarevcu čeka na deo za skener više od 2 meseca. Jedini skener koji imaju ne radi toliko.
Srbija u 21 veku. Dobrodošli.

Bogoljub

pre 3 godine

...Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?
(Amerikanac, 08. januar 2021 18:22)

Evo od Sv. Jovana Vladimira iz 10. veka, pa do danas, mi pojma nemamo. Čekamo tebe da nam iz svoga 18. veka objasniš.

DEDA CVETKO

pre 3 godine

POzdrav Ocu Petru Bogdanovicu iz Tumana. Ako on ne uspe nekoga da izleci svojom dobrotom i plemenitoscu, tu jos samo hodocasce na Hristov Grob moze da pomogne.

трт-мрт

pre 3 godine

Као атеисти фантастично ми је како су правословни срби плитак народ а после им други криви за лош животни стандард а по титрању свом конфору би и рођену мајку продали за неки комодитет.Не верујем у Бога као у биће које је супериорно у односу на свет око себе АЛИ верујем у духовност човека као мисаоног бића.Мисли су нам саставни део живот чак и кад спавамо ми мислимо тј.мозак нам ради а мисли утичу на осећања која нам утичу на живот.Да ли је медитација тј.смиривање мисли и усмеравање њих у молитви или у медитацији није битно,битан је резултат а то је смиреност тј.баланс осећања и мисли.Људи ако сте атеисти онда немате права да тражите да се Хришћанство тј.СПЦ мења како би вама који не верујете одговарала.Оно што ви не капирате је да су религије филозофије постојања и да оне ПРЕ СВЕГА ЧУВАЈУ КУЛТУРУ НЕКОГ НАРОДА.Е сад што ми не видимо вредност своје културе то је наша тупавост на делу.СПЦ не сме и не треба да се мења али требамо МИ ради сопственог квалитетнијег живота да се мењамо.То што је моја другарица психијатар не значи да своје знање примењује на себи и да је свесна тога.Попови су посредница а вера или духовност је у сваком од вас..и ТО је до вас.Иначе сва хајка на СПЦ је због материјалног доказа писмености Ј.Словена.То се зове ЕТНОЦИД. У коме ми добровољно учествујемо а после кукамо на живот..Не може немање свести и квалиттан,смислен живот..Ко пушачи што пљују по држави а добровљно се трују и троше паре на самоуништење..

Ja tebi serdare, ti meni vojvodo

pre 3 godine

svako ko poveruje ovakvim prevarantima sam je kriv. Licno, ne osecam ni najmanje samilosti prema prevarenima. sami su birali, odrasli su ljudi.
Preuzmite odgovornot za svoje odluke, svoj sistem vrednosti, svoje postupke.
Ako su vam ovakvi izvor duhovnog usmerenja, to je vasa odluka i vas izbor. Ima i puno lepsih stvari u zivotu, ali vi ste odlucili da vam prevaranti budu duhovnici. To je zajednicka igra

Južni susjed

pre 3 godine

Treba nadležni da provere šta se seje na manastirskom imanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)


Ako si kojim slučajem pročitao pripovjetku Glavica šećera od Milovana Glišića, ne bi postavio pitanje u vezi nedležnih, jer ti isti nadležni u vrijeme Glišića su i dan danas nadležni u Srbiji, i ne samo u Srbiji.

rebro

pre 3 godine

@Željko, ja 9 godina imam hroničnu mijeloidnu leukemiju, a lečim se tako što pijem jednu tabletu dnevno. Tu tabletu nije izmislio bog ili neku pop već su je razvijali lekari. Ta tableta se smatra zlatnim standardom u lečenju CML. Kod mene u Pragu niko ne traži nikakve pare da te pregleda i prepiše terapiju. To im je posao za koji su se školovali i za koji su plaćeni.
Tim popovima zdravstveno osiguranje plaćaš TI, tvoja porodica i sbi građani Srbije, a ne plaća im bog. Pitaj sveštenika zašto se ne leči u manastiru već trči kod lekara. Ako ti se leči kod šamana čisto da znaš da od toga nema ništa.

Лечите се, људи!

pre 3 godine

Читам коментаре и просто ми је непријатно колико се срамоте атеЈисти и други који не верују у Бога и чуда. Простаклук, примитивизам, мржња, предрасуде, осуђивање - све најгоре особине сте исказали у коментарима а нападајући религиозне људе. А то сте донели из куће, тако сте васпитани. Колико је то лоше - тек ће се видети. Забрињавајуће. Читам и коментаре о плаћању пореза. Елементарно непознавање закона како у Србији, тако и у Европи. Коментари о самој религији - толико шупљина и незнања, мржње и пројекције да не оставља простора ни за дијалог. Једноставно, превише ружно и зло да би могло да се стави у контекст грађанске државе и грађанског друштва. Жалосно. Јадно. Тужно.

Simonida Pualo

pre 3 godine

(Nergal, 8. januar 2021 13:24)

Razumna osoba ne može da poveruje niušta što se tiče crkve,
prihodi od prodaje magle drastično padaju

Željko

pre 3 godine

Ko je bio, video je koliko ljudi tu dolazi, strašno koliko nam ljudi oboljevaju od malignih bolesti. Ja razumem ljude koji tu dođu, teško je to objasniti nekome ko nema rak ili nema nekog obolelog u porodici, kad ti lekar kaže da nema leka i ne može da operiše. Nije lepo suditi olako tim ljudima, oni nemaju gde, nemaju kome. A meni su isti i popovi i lekari, i jedni i drugi uzimaju velike pare na nesreći. Jedan u komentarima pominje srednji vek, onkologiju, da vas pitam, jeste li bili možda na onkologiji? Evo ja jesam, jel znate koliko košta da se časte sestre i lekari, koliko košta da budete sami u sobi, da ne pominjem privatne klinike, jel to drugačije od popova koji po velikoj sveći uziumaju po 500 dinara? Ne dao vam Bog da završite na onkologiji, i vi biste trčali u Tumane.

nn

pre 3 godine

Očigledno niste razumeli moj komentar pa da pojasnim, na kraju je otišao kod doktora gde je rečeno šta i kako i gde se i leči i izlečiće se. A bili u fazonu kakvi doktori, samo seku bezveze... Kad ono na kraju kod doktora gde se i ranije moglo otići i bolje proći. Priznajem, nisam dobro napisao isprva, i sebe bih zbunio.

Amerikanac

pre 3 godine

Zar Biblija ne kaže da ne treba tražiti čudo, već čekati na spasenje? Zar ne kaže da ti koji traže čudo iritiraju Boga, jer pokazuju nedostatak vere i strpljenja? Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?

Esi mi dobar !

pre 3 godine

Ma idi, poceli i po vodi da hodaju. Porez crkvi, posebno na imovinu, pa da se milijarde evra slivaju u budzet za pametne stvari, nauku, kulturu...

Goran Nikolic

pre 3 godine

(Danilo)

Mosti nisu obicne kosti, niti lesevi vec u prevodu znace Moci. A imaju Moci, jer se za zivota tog svetitelja u njihova tela uselio Duh Sveti. I te Moci ispustaju miro, i zato su i netrulezne. A Sveti Oci su nam tumacili Bibliju, jer su bili obdareni darom Duha da tumace Sveto Pismo. A kad svako tumaci Bibliju po svojoj paloj pameti, punoj strasti i necistoca, dobije se bukvalno svasta. A mi se molimo tim svetiteljima, jer imaju milost pred Bogom, jer su svojim Bogougodnim zivotom stekli smelost i postali prijatelji Bozlji, da mogu da se mole Bogu za nase nepokajane grehe. Da bi Bog bio milostiv nama neznavenim i tvrdovratim. Slepim pored ociju.

komćilari

pre 3 godine

od pola miliona do milion prodje godisnje kroz manastir Tumane? pa mozete misliti koliko prodje godisnje kroz Ostrog, slava mu i milost i popovi neće dolje da uplacuju porez.

Aлександар М.

pre 3 godine

Игуман је АПСОЛУТНО У ПРАВУ...Богу Хвала, постио сам цели Божићни пост, а овог пута, одлучио да се одрекнем, готово свих, "телесних задовољстава" /осим цигарета/, и да, колико знам, и "мислима будем у посту"...за то време, имао сам и "доста пословних и личних искушења", али је овакав пост, заиста, али, заиста, ПУНО ПОМОГАО...а, сада, када ми је то "телесно задовољство" ДОСТУПНО, и "тешко" у стомаку и "неред" у мислима...и сада мислим, да та "духовна храна", о којима прича, и Игуман, је "једини пут" ка "испуњеном животу"...наравно, потребно је и материјално/телесно, али никако не сме "бити преовлађујуће"...има ли шта лепше, него када ти се "неко искрено насмеје, обрадује"...наравно, о свему овоме, треба разговарати и посеветовати се са својим духовником...п.с. јер МОЛИТВА ПРАВА, И НЕБЕСА ОТВАРА /из песме оцу Амфилифију Радовићу, "Ђедо", коју свима препоручујем.../

Mr.Black

pre 3 godine

Gledao sam i ja popove u Maseratijima i Mercedesima dok neke porodice sa malom decom nemaju struju u kuci. Ko stvarno veruje u Boga njemu crkva nije potrebna, posebno ne ovakva.

Buduci bog

pre 3 godine

Mante coveka tripuje u mozgu kakav buduci bog ... pa jel to neki red pa da zna jos neko gde da stane da ceka i on ... red za buduceg boga™

Jov

pre 3 godine

Da nije Igumanu neko nešto sipao u kafu ?
(Goran, 8. januar 2021 13:58)

Nije njemu niko nista sipao u kafu. On ponavlja samo istu pricu koja se duze od 2000 godina ponavlja, a od koje oni, popovi, jako lepo zive. Pogledaj samo u kakvom prostoru on obitava, a taj prostor jos manastirom nazivaju. Zive u luksuzu, bez briga, prstom ne mrdnu u zivotu, a sve imaju, zive k'o bogovi.

Dragon

pre 3 godine

Nevernici ne veruju. Bitno je da veruju u nauku koja za ovu poslednju pošast preporučuje krpu na glavu, karantin i SOCIJALNU distancu. I radno vreme virusa od 19-09. Naravno da postoji veliki broj prevaranata ali vrsta uniforme ne odredjuje ko je u pravu. Crno, belo, roze, plavo, zeleno...

BOSS

pre 3 godine

Dejane a mozes li mi objasnit kako to da se neko izlijeci a neko ne? Jel to Bog dijeli vjernike ili je nesto drugonu pitanju?
Ako se neko izlijecio ja sam srecan,al sam tuzan svako ako ima onih sto se nisu izlijecili.
Onaj ko radi posteno nema se cega bojat.

nn

pre 3 godine

Išao moj rođak zbog izrasline na vratu, to tamo nestaje, kakvi doktori. Posle više od godine, ako ne i dve, malignitet, štitna žlezda, izlečiće verovatno, ali da se otišlo ranije bilo bi to sve mnogo bolje i lakše...

Veliki brat

pre 3 godine

Pre nekoliko godina kolega mi se žalio da je njegovom ocu otkriven kancer u blizini srca, ali su morali da urade dodatna snimanja i analize, jer se na skeneru ne vidi dobro.

I tako, čovek je prošao 6 meseci agonije, ne znam koliko puta vozio oca u Beograd na preglede, da bi se ispostavilo da je neko masno tkivo koje je na skeneru lekarima bilo sumnjivo, jer liči na određene vrste limfoma.

Iako čovek maltene svaki vikend ide u jedan manastir u mestu u kome živi, nije mu nijednom palo na pamet da lamentira kako se njegov otac "izlečio" od kancera zahvaljujući tome što on redovno ide u manastir. A nije baš onaj tvrdokorni vernik, nego do manastira ima 6-7 kilometara peške, pa mu ta šetnja do manastira i nazad dođe i kao rekreacija, a sa monasima se maltene srodio i često uz kafu ili čaj ćaskaju o običnim stvarima, jer i ti monasi su ljudi kao i mi.


I za ovaj manastir u vesti se da pretpostaviti da tu i tamo poneko bolestan odjednom ozdravi nakon posete manastiru, a mi ne možemo biti sigurni da li je u pitanju Božja volja ili je pacijent imao pogrešnu dijagnozu. A možda je placebo efekat, za koji je i naučno utvrđeno da ima efekta kod određenih ljudi, a možda kod nekih i jeste rezultat jake vere potpomognut atmosferom i energijom koja je prisutna u manastiru.


Uglavnom, nije u redu da se sveštenici pozivaju na Crkvu, pravoslavlje i Božju volju kad se neko "izleči", a za onu većinu koja se ne izleči takođe da tvrde da je to "božja volja" ili da nisu jaki u veri!

stranac

pre 3 godine

Svima preporučujem knjige dr Valerija Sinjeljnikova. Nema potrebe ići bilo đe, ili čekati bilo kakav izum, sami smo svoji doktori i dželati.

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.
(Дејан, 8. januar 2021 13:36)

Теби је овај у мантији верник? Због чега, какве везе он има са Христовим учењем? Очигледно да му је само новац на памети, а не добробит људи.

Ruzicasti jednorog

pre 3 godine

Duševni mir tražite u manastiru, telesno zdravlje ne.
(Nikola, 8. januar 2021 11:25)

Ako ti ovakav jedan uliva duševni mir, zapitaj se sta ti je sa dušom. Možda školovani lekari mogu da pomognu.

boskonet@hotmail.com

pre 3 godine

@kleopatra polu zena polu vatraa

zasto se onda ti isti svestenici ne lece na tim izvorima, vrelima, stenama i ostalim glupostima, nego zahtevaju najbolju negu u najboljim bolnicama (uglavnom VMA), usput praveci cirkus u tim istim bolnicama raznim opelima, litijama, molebanima?

razočaran

pre 3 godine

Слава Богу,што још нисмо као народ нестали са лица земље...Вероватно не постоји народ који више пљује своју веру и Цркву и у исто време кука како нам је лоше.Не видим да је игуман било кога позвао да иде у манастир,него свеодочи исцељења које је видео...слободан избор је на свима нама,а да ли ћете отићи у кафану,биоскоп или манастир,избор је ваш,зар не?

Дејан

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.

Анархиста

pre 3 godine

Увек помислим "људи, ипак је то српска црква, не треба да је пљујемо", али ове изјаве ме вуку за језик...

Fo

pre 3 godine

Neko veruje da su čuda moguća, neko ne veruje. Neko veruje da Bog postoji (Tesla, Dostojevski, Mikelandjelo...), a neko misli da je pametniji od pametnijih od njega. Ego prostodušnih je velik, bas zato sto su prostodušni i maloverni.

Danilo

pre 3 godine

Toliko su se ljudi udaljili od iskonskog, biblijskog hrišćanstva, da se danas sve crkve koje sebe gordo nazivaju "jedine prave" hrišćanske zapravo nisu ništa drugo do sekte. Udaljeni od Isusa i njegovog učenja, obožavaju manastire, mrtve mumificirane ljude koje nazivaju svecima, kosture, leševe, delove kostura i leševa, slike, komade drveta, srebra, zlata, kipove, više čitaju dela tzv. "svetih otaca" nego Bibliju, više poštuju i mole se tzv. svecima (umrlim ljudima) nego samom Bogu, sujeverni do krajnjih granica... Hrišćanstvo odavno ne postoji, samo se svi lažno služe tim nazivom.

Nergal

pre 3 godine

Bio sam jednom u Tumanu, čisto da vidim u čemu je kvaka sa tim mestom o kome se toliko priča. Kada ljudi očekuju čudo i mole se za nešto, to su uglavnom tri stvari - izlečenje, rođenje deteta i zaposlenje. E, upravo te tri stvari su navedene na razglasu posle liturgije. "Protekle nedelje je ta i ta ostala u drugom stanju, taj i taj je izlečio rak, a onaj je posle duge potrage mašao posao." Sledeće nedelje su verovatno promenili imena i redosled, a umesto raka ubacili neku multiplu sklerozu ili tako nešto. Neverovatno kako razumna osoba može da poveruje u tako nešto.

bandit

pre 3 godine

ateista i kad vidi ne zeli da veruje pravdajuci to mind tricks i madjionicarstvom. na zalost iako izgleda kao tip oksimorona oni koji veruju ali mrze su satanisti koji znaju i veruju ali se protive. ja, licno sam imao prakticno naucno neobjasnjivo iskustvo u manastiru Lepavina, ali kako sam doziveo ateistima je nemoguce da ista/o prihvate, pa od tada vidim i cinim u skladu sa recenim u novom zavetu...Margaritas ante porcos.

Hristos se rodi!

Slobodan

pre 3 godine

Zesce smo gresni i propali. Koja gordost u svakom komentaru. Pa sve i da ste u pravu, a niste, prema odredjenim stvarima se treba odnositi sa pijetetom ako ne iz strahopostovanja onda iz postovanja. Bog vas i takve voli, vi njega ne morate ali ste toksicni za okruzenje. Niste pametni, toksicni ste.

Dogovor pare mlati

pre 3 godine

Bilo bi pošteno da se ovi vračevi iz Medjugorja, Ostroga, Tumana dogovore i podjele posao. Jedni nek npr. preuzmu srčana oboljenja, drugi zarazna oboljenja, treći nek se specijaliziraju za (dodaj po želji) stvari. Ipak 'region' je mali prostor, a previše ovih što nude tzv. pomoć. I tako bi i vukovi bili zadovoljni, a ni ovaca vjerovatno ne bi nedostajalo.

kleopatra polu zena polu vatraa

pre 3 godine

slava gospodu bogu , i svim svetcima , kako vas nije sramota da komentarisete, bilo koji manastir ili crkvu, i posle se cude sto im bog nije pomogao, dzaba idete u manastir ako bog zna kakvi ste u dusi , bog trazi veruuu, bog je ljubav, a svestenici nisu doktori nego propovedaju veru, i savetuju da budemo sto blizi gospodu bogu, gospodu Isusu Hristu slava mu

macak lucifer

pre 3 godine

Elon Musk uskoro povezuje mozak i kompjuter. Moci ce da izleci svasta..i kad se to bude desilo onda ce stvarno ljudi progledavati i paralizovani prohodavati.
I onda ce ljudi polako prestajati da veruju u ovakve budalastine-cak i ovde.
A do tada, samo strpljivo.

neutralni felš

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi
(isturenoodeljenje, 08. januar 2021 12:24)

ima ih ovakvih i onakvih...

Данијел

pre 3 godine

На већину коментара игуман је дао одговор:"Не можеш ономе који не верује да говориш о вери". Свако износи из срца оно што има, ко има веру слави још више Бога видећи чуда Божија, ко нема износи из срца оно што има, завист, мржњу, подсмех... Силан се свети силом а слаб лицемерјем. На њих не треба обраћати пажњу али треба говорити због оних који од скора беже. Слава Богу!
Христос се роди!

Милош

pre 3 godine

Људи који се лече у манастирима су углавном они које је медицина отписала. Свако има право да верује у шта жели. За неке је чудо, за неке аутосугестија, али је чињеница да се неки људи излече. Примера је доста, код мене у комшилуку брачни пар након 12 година лечења и неколико покушаних вантелесних оплодњи нису могли да имају децу, након два одласка у женски манастир у Овчарско Кабларској клисури и читања молитава жена је остала у другом стању, после две године је добила и друго дете. Овај портал читају људи различитих националности и вера, због тога и има оволико негативних коментара.

Mislilac!

pre 3 godine

Vi popovi na taj način se srozavate na niži nivo.Prvo da znate da ovaj narod nešto i čita,hvala bogu prati i svetska dešavanja.Mi kao da smo maloumnici,želite da manipulišete sa nama.Dosta je više,vreme je da nešti radite te da na taj način prihodujete,a da uzgred smanjite višak popova.Želimo više profesora ,dokora i naučni radnika a manje demagoga.SPC treba da se demokratizuje i izvrši obnovu i selekciju knjiga crkveni.Pazite njih kao da smo mi ovčice?

Dača

pre 3 godine

Ovo nije samo u ovom manastiru, nego svuda u svetu.Na odredjenim mestima na planeti Zemlji postoje posebne energije,koje pozitivno utiču na telo, duh i ozdravljenje. I sve jedno u koju religiju verujete,bitno je da se molite,budete u stanju opuštenosti, dobrote, da imate pokajanje.. Postoje ovakvi slučajevi koje čujete od naroda da su bili u ovakvim mestima svuda u svetu,u različitim periodima prošlosti i nije ovo ništa novo. Zato su se gradila iznova objekti za molitvu ili dodir sa bogom,na istim mestima. Nije tajna da su se većina manastira gradila na ostacima paganskih objekata za molitvu.Takodje imate izvore vode, koji rade po sličnom principu, leče telo,vid itd. Treba biti otvorenog uma.Pročitajte malo strane literature,na nekom drugom jeziku, pričajte sa strancima, informišite se. Ne sudite na nešto ako zvuči neverovatno.Kada budemo češće bili povezani sa prirodom a ne sa telefonima i televizorom, shvatili bi da ovo nisu čuda.

isturenoodeljenje

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi

my way

pre 3 godine

Никада нисам формирао чврст став ни о вери ни о чудима. За разлику од многих, сматрам да немам ни близу толико информација, самим тим ни знања... ма једноставно да то далеко превазилази мој, али и ниво сваког човека, да могу да тврдим било шта. Међутим, за неке ствари попут манастира Тумане просто постоји толико прича и доказа, да треба бити веома затуцан па то игнорисати. Први пут сам чуо за то везано за случај једне Словенке чији се муж, након што јој је речено да му је смрт извесна, пробудио јутро после њене замолбе свесштеницима манастира да се помоле за њега и понављао речи "Тумане". Шта год да је у питању, благословено било то свето свето место и људи који брину о њему! Драго ми је што се налази у нашој Србији!

Akakije

pre 3 godine

Na čemu si ti, tebra? Šta te vozi, podeli sa nama? Razvijaš biznis tipa "pod mač bato" pošto nije dosta od onog što kaplje sa sahrana? Ili mu ga daš po posoljenom tamjanu?

bojan

pre 3 godine

"Kad govorimo o čudima Božjim, čuda nisu ni tumanska, ni ostraoška, ni jerusalimska, nego su zaista čuda božija, jednostavno odnos boga sa čovekom."

Slazem se igumane, ali Bog je sveprisutan, zasto bih morao da idem u odredjeni manastir po isceljenje? Zar ce me u kuci pustiti da umrem ako sam dobar covek?

Darko Janković

pre 3 godine

U manastiru su popovi preterali sa cenama, tipa sveca jos malo 500 dinara, dodju ljudi da se pomosle treba im hiljadu dinara, jel se crkva na to svela?

Ludovan

pre 3 godine

Kakvi sramotni komentari od Srba čija je država formirana na istinskom pravoslavlju, vi svi ste sramota za vaše pretke... Nemojte ni Božić da slavite ni bilo šta što ima veze sa verom, ugledajte se na vaš zapad, gazite jedni preko drugih, kupujte svake godine nove ajfone, što brža kola, što jeftinije žene. Pustite ove časne ljude na miru koji dolaze ovde da se leče jer imaju ono što vi nikada nećete, imaju obraz i poštenje. Vredniji je jedan takav čovek za društvo nego vas 1000. Da nije bilo hrišćanstva koje je širilo učenje i prenosilo znanje vekovima, još biste vi udarali kamen o kamen, a očigledno ni ništa drugo ne znate, jer niste ni pokušavali da saznate bilo šta.

jovan

pre 3 godine

Srednji vek... tu smo, na tom nivou razvoja..
(Dr., 08. januar 2021 12:30)
bas jos se veruje u neke zemljotrese odavno je covek to svojim intelektom naucio da kontolise.

Dragan Nenadić

pre 3 godine

Do pre pet - šest godina bio je to ženski manastir. Vrlo malo posećen, a o čudima i izlečenjima ni reči. Nakon toga postaje muški manastir, i zaista bratstvo manastira je mnogo učinilo na sređivanju manastira i okoline. Uporedo sa sređivanjem, rađena je i izuzetno dobra reklama i ljudi su sve masovnije počeli da dolaze, verujući u čuda i izlečenje. Može se reći da je stvoren pravi verski biznis. Ako je to nekom pomoglo super, a ostali nek se nadaju, bolje i to nego ništa.....

vecavestica

pre 3 godine

Ajde pope da sve bolnice pretvorimo u crkve, da svi ozdrave... božje luperanje za sve pare! U pohlepe su velike oči, pope, sve vam je malo!!

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

Ovo su opasne izjave, za koje niko ne odgovara, ljudi nece ici da se lece jer ce verovati da ce ih poseta manastiru izleciti, nece nastavljati terapije, nece pazitinna svoje zdravlje.... opet, mozda je to prirodna selekcija.

Darko

pre 3 godine

Za verne ljude takvi slucajevi se smatraju cudima.U redu, vidim ovde jedan paket podsmesljivih komentara ,ali ne misle svi ljudi isto.
U Ostrogu se uvek desavaju icelenja koje zvanicna nauka ne moze da objasni.

Rale

pre 3 godine

Mislim da je toliko ljudi zapravo oduzelo manastiru sve ono sto mpnastvo jeste i sto predstavlja. Neko iz SPC bi trebalo da se zapita da li su Tumane manastir ili turisticka destinacija ili pak banjsko leciliste ?? Verovatno je prihod iz Tumana intetesantan Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi ali to je ipak nedopustivo uznemiravajuce za manastir i monahe. Mozda bi neki drugi iguman umeo bolje da atrikulise zelje monaha ali i laika posetilaca. Makar da se prekine sa oglasavanjem na bilbordima u Beogradu.
Sve to samo unizava crkvu i monastvo.

Slovenac

pre 3 godine

Pope, pope ne znam sto bi ti reka'
bolje je da ijes samo vode i dvopeka
vidjoh kak'i si ka' odvaljen od krsa
da ijes samo dvopek bar bi malo smrsa'

Sad si bas ka' prase od sto kila
da sam ja taki mene bi sramota bila
moras da smrsas da izgubis malo kila
za tebe bi ova d'jeta idealana bila

I zato, pope, znas sta te ceka
moraces da ijes samo vode i dvopeka
jes...
pope, pope...

E, vidji, pope, stvarno si debeo
to je zato sto si mnogo jeo
ali to ti nece tako lako proc'
nastavis li ovako, nece ti ni Bog pomoc'

Stvarno, pope, lose ti se pise
koliki ti je stomak ne mozes ni da dises
smrsaj, pope, prije no sto bude kasno
ipak ti ne gine, to neka ti je jasno

Pope, tebi nije ni stalo
nemas misica, samo si salo
moras da smrsas bar malo
pogledaj se u ogledalo

Pod tvojim nogama sve se mrvi
po debljini, ti si prvi
lakse te preskocit' nego zaobic'
'ej, pope, bas si pravi prasic

Pope, odvratno si debeo
slomio si sto kad si na njega sjeo
bas si ka' pravi prasac
svakoga dana rastes ka' kvasac

'Leba, sira, pecenja i luka
ti bi jeo sve dok ne bi puka'
pojedes vise no tri covjeka
zato te nova d'jeta ceka

Vladimir

pre 3 godine

Za svesteno lice,mnogo ste prisutni u medijima u kojima potencirate cuda...ukoliko ih ima,narod ce posvedociti sam. Ne pravite turisticko mesto od Bozije kuce.

Bili boj

pre 3 godine

Pola miliona ljudi dođe godišnje, pa nek svi ostave po 100 dinara (a ostave mnogo više).
I dobijemo odgovor zašto ovaj čovek priča ove neistine i zašto mediji to prenose.

Хектор

pre 3 godine

Јасно да је религијски туризам јако профитабилан, али ове изјаве, којима он обећава излечење људима са јако озбиљним дијагнозама, представљају кривично дело надрилекарства.

N-E-O

pre 3 godine

Manastir Tumane a?? SRAMOTA za SPC što taj manastir uopšte postoji jer da imaju srama ali samo malo ne bih bilo sve samo čist profit i PARE umesto religije i Boga.. Sto nije iguman rekao da je odlazak u vc u manastiru Tumane 200 dinara što nije rekao da se zgrcu milioni na sirotinji i patnji naroda??? Sve se placa i to debelo placa još jednom SRAMOTA celer jad i tuga toliko od mene...

Dejan

pre 3 godine

Mala flašica vode česmovače (ali svete) 150din, sveća 100din, med i rakija preko 1000din kako vam se zalomi. I nemojte da ih vredjate sa sitnim novcem, to ne primaju. To nije manastir, to je biznis i to jako uspešan. Kao vernika, pravoslavna strašno me pogodi kada vidim kako se odnose prema ljudima koje muka natera da dođu tamo u nadi da će im se desiti čudo. Umesto Tumana, posetite manastir Nimnik, možda vam se neće desiti čudo, ali ćete dobiti toplu reč, čuti iskrenu molitvu i osetiti ljubav. A možda vam to donese i čudo.

bule

pre 3 godine

Da li postoji neki dokaz u vidu video zapisa?
Da li postoje svedoci?
Da li postoji medicinska dokumentacija koja bi to potkrepila?

ili ostaje da vam verujemo na reč?

Korto

pre 3 godine

Igumane, nijedan nepokretan nije pred tobom prohodao, niti slep progledao. Malo si se uživeo u ulogu mesije, da ne kažem turističkog menadžera.

Pantelija

pre 3 godine

I ja gledao, u klinickom centru. Slepi vide, gluvi cuju. Ko vas ne zna skupo bi vas platio. Svaki organizam poseduje moc samoisceljenja. Ponekad je potrebna samo mala pomoc vere pa makar ona bila i obican placebo. Naravno da doticni to zloupotrebljavaju. Ipak treba vladati milenijumima.

Darko Janković

pre 3 godine

U manastiru su popovi preterali sa cenama, tipa sveca jos malo 500 dinara, dodju ljudi da se pomosle treba im hiljadu dinara, jel se crkva na to svela?

bojan

pre 3 godine

"Kad govorimo o čudima Božjim, čuda nisu ni tumanska, ni ostraoška, ni jerusalimska, nego su zaista čuda božija, jednostavno odnos boga sa čovekom."

Slazem se igumane, ali Bog je sveprisutan, zasto bih morao da idem u odredjeni manastir po isceljenje? Zar ce me u kuci pustiti da umrem ako sam dobar covek?

vecavestica

pre 3 godine

Ajde pope da sve bolnice pretvorimo u crkve, da svi ozdrave... božje luperanje za sve pare! U pohlepe su velike oči, pope, sve vam je malo!!

Korto

pre 3 godine

Igumane, nijedan nepokretan nije pred tobom prohodao, niti slep progledao. Malo si se uživeo u ulogu mesije, da ne kažem turističkog menadžera.

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

Ovo su opasne izjave, za koje niko ne odgovara, ljudi nece ici da se lece jer ce verovati da ce ih poseta manastiru izleciti, nece nastavljati terapije, nece pazitinna svoje zdravlje.... opet, mozda je to prirodna selekcija.

isturenoodeljenje

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi

Jov

pre 3 godine

Da nije Igumanu neko nešto sipao u kafu ?
(Goran, 8. januar 2021 13:58)

Nije njemu niko nista sipao u kafu. On ponavlja samo istu pricu koja se duze od 2000 godina ponavlja, a od koje oni, popovi, jako lepo zive. Pogledaj samo u kakvom prostoru on obitava, a taj prostor jos manastirom nazivaju. Zive u luksuzu, bez briga, prstom ne mrdnu u zivotu, a sve imaju, zive k'o bogovi.

Vladimir

pre 3 godine

Za svesteno lice,mnogo ste prisutni u medijima u kojima potencirate cuda...ukoliko ih ima,narod ce posvedociti sam. Ne pravite turisticko mesto od Bozije kuce.

Akakije

pre 3 godine

Na čemu si ti, tebra? Šta te vozi, podeli sa nama? Razvijaš biznis tipa "pod mač bato" pošto nije dosta od onog što kaplje sa sahrana? Ili mu ga daš po posoljenom tamjanu?

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.
(Дејан, 8. januar 2021 13:36)

Теби је овај у мантији верник? Због чега, какве везе он има са Христовим учењем? Очигледно да му је само новац на памети, а не добробит људи.

Nergal

pre 3 godine

Bio sam jednom u Tumanu, čisto da vidim u čemu je kvaka sa tim mestom o kome se toliko priča. Kada ljudi očekuju čudo i mole se za nešto, to su uglavnom tri stvari - izlečenje, rođenje deteta i zaposlenje. E, upravo te tri stvari su navedene na razglasu posle liturgije. "Protekle nedelje je ta i ta ostala u drugom stanju, taj i taj je izlečio rak, a onaj je posle duge potrage mašao posao." Sledeće nedelje su verovatno promenili imena i redosled, a umesto raka ubacili neku multiplu sklerozu ili tako nešto. Neverovatno kako razumna osoba može da poveruje u tako nešto.

Mislilac!

pre 3 godine

Vi popovi na taj način se srozavate na niži nivo.Prvo da znate da ovaj narod nešto i čita,hvala bogu prati i svetska dešavanja.Mi kao da smo maloumnici,želite da manipulišete sa nama.Dosta je više,vreme je da nešti radite te da na taj način prihodujete,a da uzgred smanjite višak popova.Želimo više profesora ,dokora i naučni radnika a manje demagoga.SPC treba da se demokratizuje i izvrši obnovu i selekciju knjiga crkveni.Pazite njih kao da smo mi ovčice?

Danilo

pre 3 godine

Toliko su se ljudi udaljili od iskonskog, biblijskog hrišćanstva, da se danas sve crkve koje sebe gordo nazivaju "jedine prave" hrišćanske zapravo nisu ništa drugo do sekte. Udaljeni od Isusa i njegovog učenja, obožavaju manastire, mrtve mumificirane ljude koje nazivaju svecima, kosture, leševe, delove kostura i leševa, slike, komade drveta, srebra, zlata, kipove, više čitaju dela tzv. "svetih otaca" nego Bibliju, više poštuju i mole se tzv. svecima (umrlim ljudima) nego samom Bogu, sujeverni do krajnjih granica... Hrišćanstvo odavno ne postoji, samo se svi lažno služe tim nazivom.

Анархиста

pre 3 godine

Увек помислим "људи, ипак је то српска црква, не треба да је пљујемо", али ове изјаве ме вуку за језик...

Ruzicasti jednorog

pre 3 godine

Duševni mir tražite u manastiru, telesno zdravlje ne.
(Nikola, 8. januar 2021 11:25)

Ako ti ovakav jedan uliva duševni mir, zapitaj se sta ti je sa dušom. Možda školovani lekari mogu da pomognu.

Željko

pre 3 godine

Ko je bio, video je koliko ljudi tu dolazi, strašno koliko nam ljudi oboljevaju od malignih bolesti. Ja razumem ljude koji tu dođu, teško je to objasniti nekome ko nema rak ili nema nekog obolelog u porodici, kad ti lekar kaže da nema leka i ne može da operiše. Nije lepo suditi olako tim ljudima, oni nemaju gde, nemaju kome. A meni su isti i popovi i lekari, i jedni i drugi uzimaju velike pare na nesreći. Jedan u komentarima pominje srednji vek, onkologiju, da vas pitam, jeste li bili možda na onkologiji? Evo ja jesam, jel znate koliko košta da se časte sestre i lekari, koliko košta da budete sami u sobi, da ne pominjem privatne klinike, jel to drugačije od popova koji po velikoj sveći uziumaju po 500 dinara? Ne dao vam Bog da završite na onkologiji, i vi biste trčali u Tumane.

Милош

pre 3 godine

Људи који се лече у манастирима су углавном они које је медицина отписала. Свако има право да верује у шта жели. За неке је чудо, за неке аутосугестија, али је чињеница да се неки људи излече. Примера је доста, код мене у комшилуку брачни пар након 12 година лечења и неколико покушаних вантелесних оплодњи нису могли да имају децу, након два одласка у женски манастир у Овчарско Кабларској клисури и читања молитава жена је остала у другом стању, после две године је добила и друго дете. Овај портал читају људи различитих националности и вера, због тога и има оволико негативних коментара.

Mr.Black

pre 3 godine

Gledao sam i ja popove u Maseratijima i Mercedesima dok neke porodice sa malom decom nemaju struju u kuci. Ko stvarno veruje u Boga njemu crkva nije potrebna, posebno ne ovakva.

rebro

pre 3 godine

@Željko, ja 9 godina imam hroničnu mijeloidnu leukemiju, a lečim se tako što pijem jednu tabletu dnevno. Tu tabletu nije izmislio bog ili neku pop već su je razvijali lekari. Ta tableta se smatra zlatnim standardom u lečenju CML. Kod mene u Pragu niko ne traži nikakve pare da te pregleda i prepiše terapiju. To im je posao za koji su se školovali i za koji su plaćeni.
Tim popovima zdravstveno osiguranje plaćaš TI, tvoja porodica i sbi građani Srbije, a ne plaća im bog. Pitaj sveštenika zašto se ne leči u manastiru već trči kod lekara. Ako ti se leči kod šamana čisto da znaš da od toga nema ništa.

Dogovor pare mlati

pre 3 godine

Bilo bi pošteno da se ovi vračevi iz Medjugorja, Ostroga, Tumana dogovore i podjele posao. Jedni nek npr. preuzmu srčana oboljenja, drugi zarazna oboljenja, treći nek se specijaliziraju za (dodaj po želji) stvari. Ipak 'region' je mali prostor, a previše ovih što nude tzv. pomoć. I tako bi i vukovi bili zadovoljni, a ni ovaca vjerovatno ne bi nedostajalo.

Esi mi dobar !

pre 3 godine

Ma idi, poceli i po vodi da hodaju. Porez crkvi, posebno na imovinu, pa da se milijarde evra slivaju u budzet za pametne stvari, nauku, kulturu...

kleopatra polu zena polu vatraa

pre 3 godine

slava gospodu bogu , i svim svetcima , kako vas nije sramota da komentarisete, bilo koji manastir ili crkvu, i posle se cude sto im bog nije pomogao, dzaba idete u manastir ako bog zna kakvi ste u dusi , bog trazi veruuu, bog je ljubav, a svestenici nisu doktori nego propovedaju veru, i savetuju da budemo sto blizi gospodu bogu, gospodu Isusu Hristu slava mu

bule

pre 3 godine

Da li postoji neki dokaz u vidu video zapisa?
Da li postoje svedoci?
Da li postoji medicinska dokumentacija koja bi to potkrepila?

ili ostaje da vam verujemo na reč?

Хектор

pre 3 godine

Јасно да је религијски туризам јако профитабилан, али ове изјаве, којима он обећава излечење људима са јако озбиљним дијагнозама, представљају кривично дело надрилекарства.

nn

pre 3 godine

Išao moj rođak zbog izrasline na vratu, to tamo nestaje, kakvi doktori. Posle više od godine, ako ne i dve, malignitet, štitna žlezda, izlečiće verovatno, ali da se otišlo ranije bilo bi to sve mnogo bolje i lakše...

Ja tebi serdare, ti meni vojvodo

pre 3 godine

svako ko poveruje ovakvim prevarantima sam je kriv. Licno, ne osecam ni najmanje samilosti prema prevarenima. sami su birali, odrasli su ljudi.
Preuzmite odgovornot za svoje odluke, svoj sistem vrednosti, svoje postupke.
Ako su vam ovakvi izvor duhovnog usmerenja, to je vasa odluka i vas izbor. Ima i puno lepsih stvari u zivotu, ali vi ste odlucili da vam prevaranti budu duhovnici. To je zajednicka igra

Slobodan

pre 3 godine

Zesce smo gresni i propali. Koja gordost u svakom komentaru. Pa sve i da ste u pravu, a niste, prema odredjenim stvarima se treba odnositi sa pijetetom ako ne iz strahopostovanja onda iz postovanja. Bog vas i takve voli, vi njega ne morate ali ste toksicni za okruzenje. Niste pametni, toksicni ste.

macak lucifer

pre 3 godine

Elon Musk uskoro povezuje mozak i kompjuter. Moci ce da izleci svasta..i kad se to bude desilo onda ce stvarno ljudi progledavati i paralizovani prohodavati.
I onda ce ljudi polako prestajati da veruju u ovakve budalastine-cak i ovde.
A do tada, samo strpljivo.

Дејан

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.

Лечите се, људи!

pre 3 godine

Читам коментаре и просто ми је непријатно колико се срамоте атеЈисти и други који не верују у Бога и чуда. Простаклук, примитивизам, мржња, предрасуде, осуђивање - све најгоре особине сте исказали у коментарима а нападајући религиозне људе. А то сте донели из куће, тако сте васпитани. Колико је то лоше - тек ће се видети. Забрињавајуће. Читам и коментаре о плаћању пореза. Елементарно непознавање закона како у Србији, тако и у Европи. Коментари о самој религији - толико шупљина и незнања, мржње и пројекције да не оставља простора ни за дијалог. Једноставно, превише ружно и зло да би могло да се стави у контекст грађанске државе и грађанског друштва. Жалосно. Јадно. Тужно.

Goran Nikolic

pre 3 godine

(Danilo)

Mosti nisu obicne kosti, niti lesevi vec u prevodu znace Moci. A imaju Moci, jer se za zivota tog svetitelja u njihova tela uselio Duh Sveti. I te Moci ispustaju miro, i zato su i netrulezne. A Sveti Oci su nam tumacili Bibliju, jer su bili obdareni darom Duha da tumace Sveto Pismo. A kad svako tumaci Bibliju po svojoj paloj pameti, punoj strasti i necistoca, dobije se bukvalno svasta. A mi se molimo tim svetiteljima, jer imaju milost pred Bogom, jer su svojim Bogougodnim zivotom stekli smelost i postali prijatelji Bozlji, da mogu da se mole Bogu za nase nepokajane grehe. Da bi Bog bio milostiv nama neznavenim i tvrdovratim. Slepim pored ociju.

трт-мрт

pre 3 godine

Као атеисти фантастично ми је како су правословни срби плитак народ а после им други криви за лош животни стандард а по титрању свом конфору би и рођену мајку продали за неки комодитет.Не верујем у Бога као у биће које је супериорно у односу на свет око себе АЛИ верујем у духовност човека као мисаоног бића.Мисли су нам саставни део живот чак и кад спавамо ми мислимо тј.мозак нам ради а мисли утичу на осећања која нам утичу на живот.Да ли је медитација тј.смиривање мисли и усмеравање њих у молитви или у медитацији није битно,битан је резултат а то је смиреност тј.баланс осећања и мисли.Људи ако сте атеисти онда немате права да тражите да се Хришћанство тј.СПЦ мења како би вама који не верујете одговарала.Оно што ви не капирате је да су религије филозофије постојања и да оне ПРЕ СВЕГА ЧУВАЈУ КУЛТУРУ НЕКОГ НАРОДА.Е сад што ми не видимо вредност своје културе то је наша тупавост на делу.СПЦ не сме и не треба да се мења али требамо МИ ради сопственог квалитетнијег живота да се мењамо.То што је моја другарица психијатар не значи да своје знање примењује на себи и да је свесна тога.Попови су посредница а вера или духовност је у сваком од вас..и ТО је до вас.Иначе сва хајка на СПЦ је због материјалног доказа писмености Ј.Словена.То се зове ЕТНОЦИД. У коме ми добровољно учествујемо а после кукамо на живот..Не може немање свести и квалиттан,смислен живот..Ко пушачи што пљују по држави а добровљно се трују и троше паре на самоуништење..

neutralni felš

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi
(isturenoodeljenje, 08. januar 2021 12:24)

ima ih ovakvih i onakvih...

Ludovan

pre 3 godine

Kakvi sramotni komentari od Srba čija je država formirana na istinskom pravoslavlju, vi svi ste sramota za vaše pretke... Nemojte ni Božić da slavite ni bilo šta što ima veze sa verom, ugledajte se na vaš zapad, gazite jedni preko drugih, kupujte svake godine nove ajfone, što brža kola, što jeftinije žene. Pustite ove časne ljude na miru koji dolaze ovde da se leče jer imaju ono što vi nikada nećete, imaju obraz i poštenje. Vredniji je jedan takav čovek za društvo nego vas 1000. Da nije bilo hrišćanstva koje je širilo učenje i prenosilo znanje vekovima, još biste vi udarali kamen o kamen, a očigledno ni ništa drugo ne znate, jer niste ni pokušavali da saznate bilo šta.

Bogoljub

pre 3 godine

...Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?
(Amerikanac, 08. januar 2021 18:22)

Evo od Sv. Jovana Vladimira iz 10. veka, pa do danas, mi pojma nemamo. Čekamo tebe da nam iz svoga 18. veka objasniš.

Simonida Pualo

pre 3 godine

(Nergal, 8. januar 2021 13:24)

Razumna osoba ne može da poveruje niušta što se tiče crkve,
prihodi od prodaje magle drastično padaju

Amerikanac

pre 3 godine

Zar Biblija ne kaže da ne treba tražiti čudo, već čekati na spasenje? Zar ne kaže da ti koji traže čudo iritiraju Boga, jer pokazuju nedostatak vere i strpljenja? Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?

razočaran

pre 3 godine

Слава Богу,што још нисмо као народ нестали са лица земље...Вероватно не постоји народ који више пљује своју веру и Цркву и у исто време кука како нам је лоше.Не видим да је игуман било кога позвао да иде у манастир,него свеодочи исцељења које је видео...слободан избор је на свима нама,а да ли ћете отићи у кафану,биоскоп или манастир,избор је ваш,зар не?

BOSS

pre 3 godine

Dejane a mozes li mi objasnit kako to da se neko izlijeci a neko ne? Jel to Bog dijeli vjernike ili je nesto drugonu pitanju?
Ako se neko izlijecio ja sam srecan,al sam tuzan svako ako ima onih sto se nisu izlijecili.
Onaj ko radi posteno nema se cega bojat.

komćilari

pre 3 godine

od pola miliona do milion prodje godisnje kroz manastir Tumane? pa mozete misliti koliko prodje godisnje kroz Ostrog, slava mu i milost i popovi neće dolje da uplacuju porez.

bandit

pre 3 godine

ateista i kad vidi ne zeli da veruje pravdajuci to mind tricks i madjionicarstvom. na zalost iako izgleda kao tip oksimorona oni koji veruju ali mrze su satanisti koji znaju i veruju ali se protive. ja, licno sam imao prakticno naucno neobjasnjivo iskustvo u manastiru Lepavina, ali kako sam doziveo ateistima je nemoguce da ista/o prihvate, pa od tada vidim i cinim u skladu sa recenim u novom zavetu...Margaritas ante porcos.

Hristos se rodi!

Aлександар М.

pre 3 godine

Игуман је АПСОЛУТНО У ПРАВУ...Богу Хвала, постио сам цели Божићни пост, а овог пута, одлучио да се одрекнем, готово свих, "телесних задовољстава" /осим цигарета/, и да, колико знам, и "мислима будем у посту"...за то време, имао сам и "доста пословних и личних искушења", али је овакав пост, заиста, али, заиста, ПУНО ПОМОГАО...а, сада, када ми је то "телесно задовољство" ДОСТУПНО, и "тешко" у стомаку и "неред" у мислима...и сада мислим, да та "духовна храна", о којима прича, и Игуман, је "једини пут" ка "испуњеном животу"...наравно, потребно је и материјално/телесно, али никако не сме "бити преовлађујуће"...има ли шта лепше, него када ти се "неко искрено насмеје, обрадује"...наравно, о свему овоме, треба разговарати и посеветовати се са својим духовником...п.с. јер МОЛИТВА ПРАВА, И НЕБЕСА ОТВАРА /из песме оцу Амфилифију Радовићу, "Ђедо", коју свима препоручујем.../

Darko

pre 3 godine

Za verne ljude takvi slucajevi se smatraju cudima.U redu, vidim ovde jedan paket podsmesljivih komentara ,ali ne misle svi ljudi isto.
U Ostrogu se uvek desavaju icelenja koje zvanicna nauka ne moze da objasni.

Južni susjed

pre 3 godine

Treba nadležni da provere šta se seje na manastirskom imanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)


Ako si kojim slučajem pročitao pripovjetku Glavica šećera od Milovana Glišića, ne bi postavio pitanje u vezi nedležnih, jer ti isti nadležni u vrijeme Glišića su i dan danas nadležni u Srbiji, i ne samo u Srbiji.

boskonet@hotmail.com

pre 3 godine

@kleopatra polu zena polu vatraa

zasto se onda ti isti svestenici ne lece na tim izvorima, vrelima, stenama i ostalim glupostima, nego zahtevaju najbolju negu u najboljim bolnicama (uglavnom VMA), usput praveci cirkus u tim istim bolnicama raznim opelima, litijama, molebanima?

Veliki brat

pre 3 godine

Pre nekoliko godina kolega mi se žalio da je njegovom ocu otkriven kancer u blizini srca, ali su morali da urade dodatna snimanja i analize, jer se na skeneru ne vidi dobro.

I tako, čovek je prošao 6 meseci agonije, ne znam koliko puta vozio oca u Beograd na preglede, da bi se ispostavilo da je neko masno tkivo koje je na skeneru lekarima bilo sumnjivo, jer liči na određene vrste limfoma.

Iako čovek maltene svaki vikend ide u jedan manastir u mestu u kome živi, nije mu nijednom palo na pamet da lamentira kako se njegov otac "izlečio" od kancera zahvaljujući tome što on redovno ide u manastir. A nije baš onaj tvrdokorni vernik, nego do manastira ima 6-7 kilometara peške, pa mu ta šetnja do manastira i nazad dođe i kao rekreacija, a sa monasima se maltene srodio i često uz kafu ili čaj ćaskaju o običnim stvarima, jer i ti monasi su ljudi kao i mi.


I za ovaj manastir u vesti se da pretpostaviti da tu i tamo poneko bolestan odjednom ozdravi nakon posete manastiru, a mi ne možemo biti sigurni da li je u pitanju Božja volja ili je pacijent imao pogrešnu dijagnozu. A možda je placebo efekat, za koji je i naučno utvrđeno da ima efekta kod određenih ljudi, a možda kod nekih i jeste rezultat jake vere potpomognut atmosferom i energijom koja je prisutna u manastiru.


Uglavnom, nije u redu da se sveštenici pozivaju na Crkvu, pravoslavlje i Božju volju kad se neko "izleči", a za onu većinu koja se ne izleči takođe da tvrde da je to "božja volja" ili da nisu jaki u veri!

Fo

pre 3 godine

Neko veruje da su čuda moguća, neko ne veruje. Neko veruje da Bog postoji (Tesla, Dostojevski, Mikelandjelo...), a neko misli da je pametniji od pametnijih od njega. Ego prostodušnih je velik, bas zato sto su prostodušni i maloverni.

Dawkins

pre 3 godine

Ovakvim prilozima su mediji doprineli da manastir Tumane postane djerdapski Ostrog.
Pre par meseci, za vreme nekog verskog praznika, bilo je nešto preko 40 autobusa. Pregršt automobila, nemoguće pobrojati.
Neka je bilo 2000 ljudi. Svako od njih je ostavio bar po 500 dinara. Dolazimo do cifre od milion dinara za jedan dan, a to je minimum.
Znam da su ljudi očajni u teškim trenucima, ali ne vidim da je patrijarh išao na lečenji u manastir.
Svaki od sveštenika iz Tumana će otići kod doktora, tj. u bolnicu kada zagusti, a ta ista bolnica u Požarevcu čeka na deo za skener više od 2 meseca. Jedini skener koji imaju ne radi toliko.
Srbija u 21 veku. Dobrodošli.

Dejan

pre 3 godine

Mala flašica vode česmovače (ali svete) 150din, sveća 100din, med i rakija preko 1000din kako vam se zalomi. I nemojte da ih vredjate sa sitnim novcem, to ne primaju. To nije manastir, to je biznis i to jako uspešan. Kao vernika, pravoslavna strašno me pogodi kada vidim kako se odnose prema ljudima koje muka natera da dođu tamo u nadi da će im se desiti čudo. Umesto Tumana, posetite manastir Nimnik, možda vam se neće desiti čudo, ali ćete dobiti toplu reč, čuti iskrenu molitvu i osetiti ljubav. A možda vam to donese i čudo.

Ђердапски Острог

pre 3 godine

Не разумем ове људе уопште. Попови су једно. А Монаси су друго. Попови се жене и имају децу. А Монаси се одричу свега! И породице и свега! Како вам то није јасно?! И служе Господу Богу до своје смрти!
Ви што Не Верујете у Бога и Божија чуда, то је ваша ствар. Пре свега прочитајте мало о Свецима ко су били и шта су били. Па онда коментаришите. Погледајте филм о Исусу Христу, колико је народа излечио и слепе и свакакве! Јер неверници не верују у излечења.
Слава Богу и Слава Светом Зосиму и Јакову Туманском! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💒💒💒

nn

pre 3 godine

Očigledno niste razumeli moj komentar pa da pojasnim, na kraju je otišao kod doktora gde je rečeno šta i kako i gde se i leči i izlečiće se. A bili u fazonu kakvi doktori, samo seku bezveze... Kad ono na kraju kod doktora gde se i ranije moglo otići i bolje proći. Priznajem, nisam dobro napisao isprva, i sebe bih zbunio.

Кристина

pre 3 godine

Да једне године сам била у Манастир Тумане. Било је доста људи и била је Војска. И Војни Поп је био исто да служи у Манастир Тумане. Било је тада баш лепо. Никада то нећу заборавити!
Долазе на стотине верници са аутобусима у Манастир Тумане! Моле се и Верују у Бога и Светог Зосиму и Јакову Туманском! Многи су се излечили. И све више верника долази ту. Слава им! Нека свим болеснима помогну да оздраве! Амин 🙏🏻💒
Верујем у Бога! И верујем Светом Зосиму и Јакову! 🙏🏻

Dragon

pre 3 godine

Nevernici ne veruju. Bitno je da veruju u nauku koja za ovu poslednju pošast preporučuje krpu na glavu, karantin i SOCIJALNU distancu. I radno vreme virusa od 19-09. Naravno da postoji veliki broj prevaranata ali vrsta uniforme ne odredjuje ko je u pravu. Crno, belo, roze, plavo, zeleno...

DEDA CVETKO

pre 3 godine

POzdrav Ocu Petru Bogdanovicu iz Tumana. Ako on ne uspe nekoga da izleci svojom dobrotom i plemenitoscu, tu jos samo hodocasce na Hristov Grob moze da pomogne.

N-E-O

pre 3 godine

Manastir Tumane a?? SRAMOTA za SPC što taj manastir uopšte postoji jer da imaju srama ali samo malo ne bih bilo sve samo čist profit i PARE umesto religije i Boga.. Sto nije iguman rekao da je odlazak u vc u manastiru Tumane 200 dinara što nije rekao da se zgrcu milioni na sirotinji i patnji naroda??? Sve se placa i to debelo placa još jednom SRAMOTA celer jad i tuga toliko od mene...

Kristina Milenković

pre 3 godine

Ja Obožavam ovaj Manastir. Još od malih nogu su me vodili tamo. Svaki put kada odem tamo, nađem svoj mir i volim što duže da provedem vreme. Manastir je prelep! Monasi su mnogo fini, ljubazni i razumeju sve što im kažemo. Pomognu i daju savet. Ima prelepih životinja, ima restoran gde možeš da popiješ i pojedeš i ostaviš pare koliko možeš! Tako i kada vam čitaju Molitvu za zdravlje isto ostaviš pare koliko možeš. Samo Jaka Vera u Boga i Sveci Zosim i Jakov pomažu! Treba svi da posete ovaj Manastir, ma koja god muka da ih snađe, naći će svoj mir u njemu!

Dragan Nenadić

pre 3 godine

Do pre pet - šest godina bio je to ženski manastir. Vrlo malo posećen, a o čudima i izlečenjima ni reči. Nakon toga postaje muški manastir, i zaista bratstvo manastira je mnogo učinilo na sređivanju manastira i okoline. Uporedo sa sređivanjem, rađena je i izuzetno dobra reklama i ljudi su sve masovnije počeli da dolaze, verujući u čuda i izlečenje. Može se reći da je stvoren pravi verski biznis. Ako je to nekom pomoglo super, a ostali nek se nadaju, bolje i to nego ništa.....

leba i igara

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.

Bili boj

pre 3 godine

Pola miliona ljudi dođe godišnje, pa nek svi ostave po 100 dinara (a ostave mnogo više).
I dobijemo odgovor zašto ovaj čovek priča ove neistine i zašto mediji to prenose.

Данијел

pre 3 godine

На већину коментара игуман је дао одговор:"Не можеш ономе који не верује да говориш о вери". Свако износи из срца оно што има, ко има веру слави још више Бога видећи чуда Божија, ко нема износи из срца оно што има, завист, мржњу, подсмех... Силан се свети силом а слаб лицемерјем. На њих не треба обраћати пажњу али треба говорити због оних који од скора беже. Слава Богу!
Христос се роди!

Milos

pre 3 godine

Vecita galama , napad na crkvu i svestenike u svakoj prilici na svakom mestu a redovno u ovim komentarima vise su nego dobar su pokazatelj koliko je vera kao i crkva bitna!

Pantelija

pre 3 godine

I ja gledao, u klinickom centru. Slepi vide, gluvi cuju. Ko vas ne zna skupo bi vas platio. Svaki organizam poseduje moc samoisceljenja. Ponekad je potrebna samo mala pomoc vere pa makar ona bila i obican placebo. Naravno da doticni to zloupotrebljavaju. Ipak treba vladati milenijumima.

my way

pre 3 godine

Никада нисам формирао чврст став ни о вери ни о чудима. За разлику од многих, сматрам да немам ни близу толико информација, самим тим ни знања... ма једноставно да то далеко превазилази мој, али и ниво сваког човека, да могу да тврдим било шта. Међутим, за неке ствари попут манастира Тумане просто постоји толико прича и доказа, да треба бити веома затуцан па то игнорисати. Први пут сам чуо за то везано за случај једне Словенке чији се муж, након што јој је речено да му је смрт извесна, пробудио јутро после њене замолбе свесштеницима манастира да се помоле за њега и понављао речи "Тумане". Шта год да је у питању, благословено било то свето свето место и људи који брину о њему! Драго ми је што се налази у нашој Србији!

Rale

pre 3 godine

Mislim da je toliko ljudi zapravo oduzelo manastiru sve ono sto mpnastvo jeste i sto predstavlja. Neko iz SPC bi trebalo da se zapita da li su Tumane manastir ili turisticka destinacija ili pak banjsko leciliste ?? Verovatno je prihod iz Tumana intetesantan Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi ali to je ipak nedopustivo uznemiravajuce za manastir i monahe. Mozda bi neki drugi iguman umeo bolje da atrikulise zelje monaha ali i laika posetilaca. Makar da se prekine sa oglasavanjem na bilbordima u Beogradu.
Sve to samo unizava crkvu i monastvo.

Buduci bog

pre 3 godine

Mante coveka tripuje u mozgu kakav buduci bog ... pa jel to neki red pa da zna jos neko gde da stane da ceka i on ... red za buduceg boga™

jovan

pre 3 godine

Srednji vek... tu smo, na tom nivou razvoja..
(Dr., 08. januar 2021 12:30)
bas jos se veruje u neke zemljotrese odavno je covek to svojim intelektom naucio da kontolise.

Dača

pre 3 godine

Ovo nije samo u ovom manastiru, nego svuda u svetu.Na odredjenim mestima na planeti Zemlji postoje posebne energije,koje pozitivno utiču na telo, duh i ozdravljenje. I sve jedno u koju religiju verujete,bitno je da se molite,budete u stanju opuštenosti, dobrote, da imate pokajanje.. Postoje ovakvi slučajevi koje čujete od naroda da su bili u ovakvim mestima svuda u svetu,u različitim periodima prošlosti i nije ovo ništa novo. Zato su se gradila iznova objekti za molitvu ili dodir sa bogom,na istim mestima. Nije tajna da su se većina manastira gradila na ostacima paganskih objekata za molitvu.Takodje imate izvore vode, koji rade po sličnom principu, leče telo,vid itd. Treba biti otvorenog uma.Pročitajte malo strane literature,na nekom drugom jeziku, pričajte sa strancima, informišite se. Ne sudite na nešto ako zvuči neverovatno.Kada budemo češće bili povezani sa prirodom a ne sa telefonima i televizorom, shvatili bi da ovo nisu čuda.

stranac

pre 3 godine

Svima preporučujem knjige dr Valerija Sinjeljnikova. Nema potrebe ići bilo đe, ili čekati bilo kakav izum, sami smo svoji doktori i dželati.

neutralni felš

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.
(leba i igara, 09. januar 2021 14:16)


klanjanje, tradicija najstarija.

Bogoljub

pre 3 godine

Pitam ove što su bili u manastiru:
Da li vam je neko od sveštenika tražio novac? Da li ste mogli da jednostavno dođete i uđete u hram i pomolite se Bogu i svetiteljima za neko svoje izlečenje, a ništa nikome ne platite.

Slovenac

pre 3 godine

Pope, pope ne znam sto bi ti reka'
bolje je da ijes samo vode i dvopeka
vidjoh kak'i si ka' odvaljen od krsa
da ijes samo dvopek bar bi malo smrsa'

Sad si bas ka' prase od sto kila
da sam ja taki mene bi sramota bila
moras da smrsas da izgubis malo kila
za tebe bi ova d'jeta idealana bila

I zato, pope, znas sta te ceka
moraces da ijes samo vode i dvopeka
jes...
pope, pope...

E, vidji, pope, stvarno si debeo
to je zato sto si mnogo jeo
ali to ti nece tako lako proc'
nastavis li ovako, nece ti ni Bog pomoc'

Stvarno, pope, lose ti se pise
koliki ti je stomak ne mozes ni da dises
smrsaj, pope, prije no sto bude kasno
ipak ti ne gine, to neka ti je jasno

Pope, tebi nije ni stalo
nemas misica, samo si salo
moras da smrsas bar malo
pogledaj se u ogledalo

Pod tvojim nogama sve se mrvi
po debljini, ti si prvi
lakse te preskocit' nego zaobic'
'ej, pope, bas si pravi prasic

Pope, odvratno si debeo
slomio si sto kad si na njega sjeo
bas si ka' pravi prasac
svakoga dana rastes ka' kvasac

'Leba, sira, pecenja i luka
ti bi jeo sve dok ne bi puka'
pojedes vise no tri covjeka
zato te nova d'jeta ceka

kleopatra polu zena polu vatraa

pre 3 godine

slava gospodu bogu , i svim svetcima , kako vas nije sramota da komentarisete, bilo koji manastir ili crkvu, i posle se cude sto im bog nije pomogao, dzaba idete u manastir ako bog zna kakvi ste u dusi , bog trazi veruuu, bog je ljubav, a svestenici nisu doktori nego propovedaju veru, i savetuju da budemo sto blizi gospodu bogu, gospodu Isusu Hristu slava mu

Дејан

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.

isturenoodeljenje

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi

Slobodan

pre 3 godine

Zesce smo gresni i propali. Koja gordost u svakom komentaru. Pa sve i da ste u pravu, a niste, prema odredjenim stvarima se treba odnositi sa pijetetom ako ne iz strahopostovanja onda iz postovanja. Bog vas i takve voli, vi njega ne morate ali ste toksicni za okruzenje. Niste pametni, toksicni ste.

Ludovan

pre 3 godine

Kakvi sramotni komentari od Srba čija je država formirana na istinskom pravoslavlju, vi svi ste sramota za vaše pretke... Nemojte ni Božić da slavite ni bilo šta što ima veze sa verom, ugledajte se na vaš zapad, gazite jedni preko drugih, kupujte svake godine nove ajfone, što brža kola, što jeftinije žene. Pustite ove časne ljude na miru koji dolaze ovde da se leče jer imaju ono što vi nikada nećete, imaju obraz i poštenje. Vredniji je jedan takav čovek za društvo nego vas 1000. Da nije bilo hrišćanstva koje je širilo učenje i prenosilo znanje vekovima, još biste vi udarali kamen o kamen, a očigledno ni ništa drugo ne znate, jer niste ni pokušavali da saznate bilo šta.

Милош

pre 3 godine

Људи који се лече у манастирима су углавном они које је медицина отписала. Свако има право да верује у шта жели. За неке је чудо, за неке аутосугестија, али је чињеница да се неки људи излече. Примера је доста, код мене у комшилуку брачни пар након 12 година лечења и неколико покушаних вантелесних оплодњи нису могли да имају децу, након два одласка у женски манастир у Овчарско Кабларској клисури и читања молитава жена је остала у другом стању, после две године је добила и друго дете. Овај портал читају људи различитих националности и вера, због тога и има оволико негативних коментара.

bandit

pre 3 godine

ateista i kad vidi ne zeli da veruje pravdajuci to mind tricks i madjionicarstvom. na zalost iako izgleda kao tip oksimorona oni koji veruju ali mrze su satanisti koji znaju i veruju ali se protive. ja, licno sam imao prakticno naucno neobjasnjivo iskustvo u manastiru Lepavina, ali kako sam doziveo ateistima je nemoguce da ista/o prihvate, pa od tada vidim i cinim u skladu sa recenim u novom zavetu...Margaritas ante porcos.

Hristos se rodi!

Aлександар М.

pre 3 godine

Игуман је АПСОЛУТНО У ПРАВУ...Богу Хвала, постио сам цели Божићни пост, а овог пута, одлучио да се одрекнем, готово свих, "телесних задовољстава" /осим цигарета/, и да, колико знам, и "мислима будем у посту"...за то време, имао сам и "доста пословних и личних искушења", али је овакав пост, заиста, али, заиста, ПУНО ПОМОГАО...а, сада, када ми је то "телесно задовољство" ДОСТУПНО, и "тешко" у стомаку и "неред" у мислима...и сада мислим, да та "духовна храна", о којима прича, и Игуман, је "једини пут" ка "испуњеном животу"...наравно, потребно је и материјално/телесно, али никако не сме "бити преовлађујуће"...има ли шта лепше, него када ти се "неко искрено насмеје, обрадује"...наравно, о свему овоме, треба разговарати и посеветовати се са својим духовником...п.с. јер МОЛИТВА ПРАВА, И НЕБЕСА ОТВАРА /из песме оцу Амфилифију Радовићу, "Ђедо", коју свима препоручујем.../

Лечите се, људи!

pre 3 godine

Читам коментаре и просто ми је непријатно колико се срамоте атеЈисти и други који не верују у Бога и чуда. Простаклук, примитивизам, мржња, предрасуде, осуђивање - све најгоре особине сте исказали у коментарима а нападајући религиозне људе. А то сте донели из куће, тако сте васпитани. Колико је то лоше - тек ће се видети. Забрињавајуће. Читам и коментаре о плаћању пореза. Елементарно непознавање закона како у Србији, тако и у Европи. Коментари о самој религији - толико шупљина и незнања, мржње и пројекције да не оставља простора ни за дијалог. Једноставно, превише ружно и зло да би могло да се стави у контекст грађанске државе и грађанског друштва. Жалосно. Јадно. Тужно.

Fo

pre 3 godine

Neko veruje da su čuda moguća, neko ne veruje. Neko veruje da Bog postoji (Tesla, Dostojevski, Mikelandjelo...), a neko misli da je pametniji od pametnijih od njega. Ego prostodušnih je velik, bas zato sto su prostodušni i maloverni.

vecavestica

pre 3 godine

Ajde pope da sve bolnice pretvorimo u crkve, da svi ozdrave... božje luperanje za sve pare! U pohlepe su velike oči, pope, sve vam je malo!!

Darko

pre 3 godine

Za verne ljude takvi slucajevi se smatraju cudima.U redu, vidim ovde jedan paket podsmesljivih komentara ,ali ne misle svi ljudi isto.
U Ostrogu se uvek desavaju icelenja koje zvanicna nauka ne moze da objasni.

Goran Nikolic

pre 3 godine

(Danilo)

Mosti nisu obicne kosti, niti lesevi vec u prevodu znace Moci. A imaju Moci, jer se za zivota tog svetitelja u njihova tela uselio Duh Sveti. I te Moci ispustaju miro, i zato su i netrulezne. A Sveti Oci su nam tumacili Bibliju, jer su bili obdareni darom Duha da tumace Sveto Pismo. A kad svako tumaci Bibliju po svojoj paloj pameti, punoj strasti i necistoca, dobije se bukvalno svasta. A mi se molimo tim svetiteljima, jer imaju milost pred Bogom, jer su svojim Bogougodnim zivotom stekli smelost i postali prijatelji Bozlji, da mogu da se mole Bogu za nase nepokajane grehe. Da bi Bog bio milostiv nama neznavenim i tvrdovratim. Slepim pored ociju.

nn

pre 3 godine

Išao moj rođak zbog izrasline na vratu, to tamo nestaje, kakvi doktori. Posle više od godine, ako ne i dve, malignitet, štitna žlezda, izlečiće verovatno, ali da se otišlo ranije bilo bi to sve mnogo bolje i lakše...

bojan

pre 3 godine

"Kad govorimo o čudima Božjim, čuda nisu ni tumanska, ni ostraoška, ni jerusalimska, nego su zaista čuda božija, jednostavno odnos boga sa čovekom."

Slazem se igumane, ali Bog je sveprisutan, zasto bih morao da idem u odredjeni manastir po isceljenje? Zar ce me u kuci pustiti da umrem ako sam dobar covek?

razočaran

pre 3 godine

Слава Богу,што још нисмо као народ нестали са лица земље...Вероватно не постоји народ који више пљује своју веру и Цркву и у исто време кука како нам је лоше.Не видим да је игуман било кога позвао да иде у манастир,него свеодочи исцељења које је видео...слободан избор је на свима нама,а да ли ћете отићи у кафану,биоскоп или манастир,избор је ваш,зар не?

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

Ovo su opasne izjave, za koje niko ne odgovara, ljudi nece ici da se lece jer ce verovati da ce ih poseta manastiru izleciti, nece nastavljati terapije, nece pazitinna svoje zdravlje.... opet, mozda je to prirodna selekcija.

Ja tebi serdare, ti meni vojvodo

pre 3 godine

svako ko poveruje ovakvim prevarantima sam je kriv. Licno, ne osecam ni najmanje samilosti prema prevarenima. sami su birali, odrasli su ljudi.
Preuzmite odgovornot za svoje odluke, svoj sistem vrednosti, svoje postupke.
Ako su vam ovakvi izvor duhovnog usmerenja, to je vasa odluka i vas izbor. Ima i puno lepsih stvari u zivotu, ali vi ste odlucili da vam prevaranti budu duhovnici. To je zajednicka igra

Darko Janković

pre 3 godine

U manastiru su popovi preterali sa cenama, tipa sveca jos malo 500 dinara, dodju ljudi da se pomosle treba im hiljadu dinara, jel se crkva na to svela?

трт-мрт

pre 3 godine

Као атеисти фантастично ми је како су правословни срби плитак народ а после им други криви за лош животни стандард а по титрању свом конфору би и рођену мајку продали за неки комодитет.Не верујем у Бога као у биће које је супериорно у односу на свет око себе АЛИ верујем у духовност човека као мисаоног бића.Мисли су нам саставни део живот чак и кад спавамо ми мислимо тј.мозак нам ради а мисли утичу на осећања која нам утичу на живот.Да ли је медитација тј.смиривање мисли и усмеравање њих у молитви или у медитацији није битно,битан је резултат а то је смиреност тј.баланс осећања и мисли.Људи ако сте атеисти онда немате права да тражите да се Хришћанство тј.СПЦ мења како би вама који не верујете одговарала.Оно што ви не капирате је да су религије филозофије постојања и да оне ПРЕ СВЕГА ЧУВАЈУ КУЛТУРУ НЕКОГ НАРОДА.Е сад што ми не видимо вредност своје културе то је наша тупавост на делу.СПЦ не сме и не треба да се мења али требамо МИ ради сопственог квалитетнијег живота да се мењамо.То што је моја другарица психијатар не значи да своје знање примењује на себи и да је свесна тога.Попови су посредница а вера или духовност је у сваком од вас..и ТО је до вас.Иначе сва хајка на СПЦ је због материјалног доказа писмености Ј.Словена.То се зове ЕТНОЦИД. У коме ми добровољно учествујемо а после кукамо на живот..Не може немање свести и квалиттан,смислен живот..Ко пушачи што пљују по држави а добровљно се трују и троше паре на самоуништење..

macak lucifer

pre 3 godine

Elon Musk uskoro povezuje mozak i kompjuter. Moci ce da izleci svasta..i kad se to bude desilo onda ce stvarno ljudi progledavati i paralizovani prohodavati.
I onda ce ljudi polako prestajati da veruju u ovakve budalastine-cak i ovde.
A do tada, samo strpljivo.

Mislilac!

pre 3 godine

Vi popovi na taj način se srozavate na niži nivo.Prvo da znate da ovaj narod nešto i čita,hvala bogu prati i svetska dešavanja.Mi kao da smo maloumnici,želite da manipulišete sa nama.Dosta je više,vreme je da nešti radite te da na taj način prihodujete,a da uzgred smanjite višak popova.Želimo više profesora ,dokora i naučni radnika a manje demagoga.SPC treba da se demokratizuje i izvrši obnovu i selekciju knjiga crkveni.Pazite njih kao da smo mi ovčice?

Jov

pre 3 godine

Da nije Igumanu neko nešto sipao u kafu ?
(Goran, 8. januar 2021 13:58)

Nije njemu niko nista sipao u kafu. On ponavlja samo istu pricu koja se duze od 2000 godina ponavlja, a od koje oni, popovi, jako lepo zive. Pogledaj samo u kakvom prostoru on obitava, a taj prostor jos manastirom nazivaju. Zive u luksuzu, bez briga, prstom ne mrdnu u zivotu, a sve imaju, zive k'o bogovi.

rebro

pre 3 godine

@Željko, ja 9 godina imam hroničnu mijeloidnu leukemiju, a lečim se tako što pijem jednu tabletu dnevno. Tu tabletu nije izmislio bog ili neku pop već su je razvijali lekari. Ta tableta se smatra zlatnim standardom u lečenju CML. Kod mene u Pragu niko ne traži nikakve pare da te pregleda i prepiše terapiju. To im je posao za koji su se školovali i za koji su plaćeni.
Tim popovima zdravstveno osiguranje plaćaš TI, tvoja porodica i sbi građani Srbije, a ne plaća im bog. Pitaj sveštenika zašto se ne leči u manastiru već trči kod lekara. Ako ti se leči kod šamana čisto da znaš da od toga nema ništa.

Ruzicasti jednorog

pre 3 godine

Duševni mir tražite u manastiru, telesno zdravlje ne.
(Nikola, 8. januar 2021 11:25)

Ako ti ovakav jedan uliva duševni mir, zapitaj se sta ti je sa dušom. Možda školovani lekari mogu da pomognu.

Akakije

pre 3 godine

Na čemu si ti, tebra? Šta te vozi, podeli sa nama? Razvijaš biznis tipa "pod mač bato" pošto nije dosta od onog što kaplje sa sahrana? Ili mu ga daš po posoljenom tamjanu?

Рејџ Агенст

pre 3 godine

Неверници на апаратима.
Толико се исфрустирају кад спознају Божија чуда да сву своју мржњу и бес сруче кроз коментаре.
Али не брините, Бог има самилости и за вас.
(Дејан, 8. januar 2021 13:36)

Теби је овај у мантији верник? Због чега, какве везе он има са Христовим учењем? Очигледно да му је само новац на памети, а не добробит људи.

Željko

pre 3 godine

Ko je bio, video je koliko ljudi tu dolazi, strašno koliko nam ljudi oboljevaju od malignih bolesti. Ja razumem ljude koji tu dođu, teško je to objasniti nekome ko nema rak ili nema nekog obolelog u porodici, kad ti lekar kaže da nema leka i ne može da operiše. Nije lepo suditi olako tim ljudima, oni nemaju gde, nemaju kome. A meni su isti i popovi i lekari, i jedni i drugi uzimaju velike pare na nesreći. Jedan u komentarima pominje srednji vek, onkologiju, da vas pitam, jeste li bili možda na onkologiji? Evo ja jesam, jel znate koliko košta da se časte sestre i lekari, koliko košta da budete sami u sobi, da ne pominjem privatne klinike, jel to drugačije od popova koji po velikoj sveći uziumaju po 500 dinara? Ne dao vam Bog da završite na onkologiji, i vi biste trčali u Tumane.

Danilo

pre 3 godine

Toliko su se ljudi udaljili od iskonskog, biblijskog hrišćanstva, da se danas sve crkve koje sebe gordo nazivaju "jedine prave" hrišćanske zapravo nisu ništa drugo do sekte. Udaljeni od Isusa i njegovog učenja, obožavaju manastire, mrtve mumificirane ljude koje nazivaju svecima, kosture, leševe, delove kostura i leševa, slike, komade drveta, srebra, zlata, kipove, više čitaju dela tzv. "svetih otaca" nego Bibliju, više poštuju i mole se tzv. svecima (umrlim ljudima) nego samom Bogu, sujeverni do krajnjih granica... Hrišćanstvo odavno ne postoji, samo se svi lažno služe tim nazivom.

DEDA CVETKO

pre 3 godine

POzdrav Ocu Petru Bogdanovicu iz Tumana. Ako on ne uspe nekoga da izleci svojom dobrotom i plemenitoscu, tu jos samo hodocasce na Hristov Grob moze da pomogne.

Анархиста

pre 3 godine

Увек помислим "људи, ипак је то српска црква, не треба да је пљујемо", али ове изјаве ме вуку за језик...

Dragon

pre 3 godine

Nevernici ne veruju. Bitno je da veruju u nauku koja za ovu poslednju pošast preporučuje krpu na glavu, karantin i SOCIJALNU distancu. I radno vreme virusa od 19-09. Naravno da postoji veliki broj prevaranata ali vrsta uniforme ne odredjuje ko je u pravu. Crno, belo, roze, plavo, zeleno...

Esi mi dobar !

pre 3 godine

Ma idi, poceli i po vodi da hodaju. Porez crkvi, posebno na imovinu, pa da se milijarde evra slivaju u budzet za pametne stvari, nauku, kulturu...

Simonida Pualo

pre 3 godine

(Nergal, 8. januar 2021 13:24)

Razumna osoba ne može da poveruje niušta što se tiče crkve,
prihodi od prodaje magle drastično padaju

Bogoljub

pre 3 godine

...Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?
(Amerikanac, 08. januar 2021 18:22)

Evo od Sv. Jovana Vladimira iz 10. veka, pa do danas, mi pojma nemamo. Čekamo tebe da nam iz svoga 18. veka objasniš.

Nergal

pre 3 godine

Bio sam jednom u Tumanu, čisto da vidim u čemu je kvaka sa tim mestom o kome se toliko priča. Kada ljudi očekuju čudo i mole se za nešto, to su uglavnom tri stvari - izlečenje, rođenje deteta i zaposlenje. E, upravo te tri stvari su navedene na razglasu posle liturgije. "Protekle nedelje je ta i ta ostala u drugom stanju, taj i taj je izlečio rak, a onaj je posle duge potrage mašao posao." Sledeće nedelje su verovatno promenili imena i redosled, a umesto raka ubacili neku multiplu sklerozu ili tako nešto. Neverovatno kako razumna osoba može da poveruje u tako nešto.

Korto

pre 3 godine

Igumane, nijedan nepokretan nije pred tobom prohodao, niti slep progledao. Malo si se uživeo u ulogu mesije, da ne kažem turističkog menadžera.

Dogovor pare mlati

pre 3 godine

Bilo bi pošteno da se ovi vračevi iz Medjugorja, Ostroga, Tumana dogovore i podjele posao. Jedni nek npr. preuzmu srčana oboljenja, drugi zarazna oboljenja, treći nek se specijaliziraju za (dodaj po želji) stvari. Ipak 'region' je mali prostor, a previše ovih što nude tzv. pomoć. I tako bi i vukovi bili zadovoljni, a ni ovaca vjerovatno ne bi nedostajalo.

jovan

pre 3 godine

Srednji vek... tu smo, na tom nivou razvoja..
(Dr., 08. januar 2021 12:30)
bas jos se veruje u neke zemljotrese odavno je covek to svojim intelektom naucio da kontolise.

Mr.Black

pre 3 godine

Gledao sam i ja popove u Maseratijima i Mercedesima dok neke porodice sa malom decom nemaju struju u kuci. Ko stvarno veruje u Boga njemu crkva nije potrebna, posebno ne ovakva.

Кристина

pre 3 godine

Да једне године сам била у Манастир Тумане. Било је доста људи и била је Војска. И Војни Поп је био исто да служи у Манастир Тумане. Било је тада баш лепо. Никада то нећу заборавити!
Долазе на стотине верници са аутобусима у Манастир Тумане! Моле се и Верују у Бога и Светог Зосиму и Јакову Туманском! Многи су се излечили. И све више верника долази ту. Слава им! Нека свим болеснима помогну да оздраве! Амин 🙏🏻💒
Верујем у Бога! И верујем Светом Зосиму и Јакову! 🙏🏻

Amerikanac

pre 3 godine

Zar Biblija ne kaže da ne treba tražiti čudo, već čekati na spasenje? Zar ne kaže da ti koji traže čudo iritiraju Boga, jer pokazuju nedostatak vere i strpljenja? Da li neko od Srba zna bilo šta iz Biblije?

Ђердапски Острог

pre 3 godine

Не разумем ове људе уопште. Попови су једно. А Монаси су друго. Попови се жене и имају децу. А Монаси се одричу свега! И породице и свега! Како вам то није јасно?! И служе Господу Богу до своје смрти!
Ви што Не Верујете у Бога и Божија чуда, то је ваша ствар. Пре свега прочитајте мало о Свецима ко су били и шта су били. Па онда коментаришите. Погледајте филм о Исусу Христу, колико је народа излечио и слепе и свакакве! Јер неверници не верују у излечења.
Слава Богу и Слава Светом Зосиму и Јакову Туманском! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💒💒💒

Dača

pre 3 godine

Ovo nije samo u ovom manastiru, nego svuda u svetu.Na odredjenim mestima na planeti Zemlji postoje posebne energije,koje pozitivno utiču na telo, duh i ozdravljenje. I sve jedno u koju religiju verujete,bitno je da se molite,budete u stanju opuštenosti, dobrote, da imate pokajanje.. Postoje ovakvi slučajevi koje čujete od naroda da su bili u ovakvim mestima svuda u svetu,u različitim periodima prošlosti i nije ovo ništa novo. Zato su se gradila iznova objekti za molitvu ili dodir sa bogom,na istim mestima. Nije tajna da su se većina manastira gradila na ostacima paganskih objekata za molitvu.Takodje imate izvore vode, koji rade po sličnom principu, leče telo,vid itd. Treba biti otvorenog uma.Pročitajte malo strane literature,na nekom drugom jeziku, pričajte sa strancima, informišite se. Ne sudite na nešto ako zvuči neverovatno.Kada budemo češće bili povezani sa prirodom a ne sa telefonima i televizorom, shvatili bi da ovo nisu čuda.

komćilari

pre 3 godine

od pola miliona do milion prodje godisnje kroz manastir Tumane? pa mozete misliti koliko prodje godisnje kroz Ostrog, slava mu i milost i popovi neće dolje da uplacuju porez.

Milos

pre 3 godine

Vecita galama , napad na crkvu i svestenike u svakoj prilici na svakom mestu a redovno u ovim komentarima vise su nego dobar su pokazatelj koliko je vera kao i crkva bitna!

Vladimir

pre 3 godine

Za svesteno lice,mnogo ste prisutni u medijima u kojima potencirate cuda...ukoliko ih ima,narod ce posvedociti sam. Ne pravite turisticko mesto od Bozije kuce.

Buduci bog

pre 3 godine

Mante coveka tripuje u mozgu kakav buduci bog ... pa jel to neki red pa da zna jos neko gde da stane da ceka i on ... red za buduceg boga™

my way

pre 3 godine

Никада нисам формирао чврст став ни о вери ни о чудима. За разлику од многих, сматрам да немам ни близу толико информација, самим тим ни знања... ма једноставно да то далеко превазилази мој, али и ниво сваког човека, да могу да тврдим било шта. Међутим, за неке ствари попут манастира Тумане просто постоји толико прича и доказа, да треба бити веома затуцан па то игнорисати. Први пут сам чуо за то везано за случај једне Словенке чији се муж, након што јој је речено да му је смрт извесна, пробудио јутро после њене замолбе свесштеницима манастира да се помоле за њега и понављао речи "Тумане". Шта год да је у питању, благословено било то свето свето место и људи који брину о њему! Драго ми је што се налази у нашој Србији!

Slovenac

pre 3 godine

Pope, pope ne znam sto bi ti reka'
bolje je da ijes samo vode i dvopeka
vidjoh kak'i si ka' odvaljen od krsa
da ijes samo dvopek bar bi malo smrsa'

Sad si bas ka' prase od sto kila
da sam ja taki mene bi sramota bila
moras da smrsas da izgubis malo kila
za tebe bi ova d'jeta idealana bila

I zato, pope, znas sta te ceka
moraces da ijes samo vode i dvopeka
jes...
pope, pope...

E, vidji, pope, stvarno si debeo
to je zato sto si mnogo jeo
ali to ti nece tako lako proc'
nastavis li ovako, nece ti ni Bog pomoc'

Stvarno, pope, lose ti se pise
koliki ti je stomak ne mozes ni da dises
smrsaj, pope, prije no sto bude kasno
ipak ti ne gine, to neka ti je jasno

Pope, tebi nije ni stalo
nemas misica, samo si salo
moras da smrsas bar malo
pogledaj se u ogledalo

Pod tvojim nogama sve se mrvi
po debljini, ti si prvi
lakse te preskocit' nego zaobic'
'ej, pope, bas si pravi prasic

Pope, odvratno si debeo
slomio si sto kad si na njega sjeo
bas si ka' pravi prasac
svakoga dana rastes ka' kvasac

'Leba, sira, pecenja i luka
ti bi jeo sve dok ne bi puka'
pojedes vise no tri covjeka
zato te nova d'jeta ceka

Данијел

pre 3 godine

На већину коментара игуман је дао одговор:"Не можеш ономе који не верује да говориш о вери". Свако износи из срца оно што има, ко има веру слави још више Бога видећи чуда Божија, ко нема износи из срца оно што има, завист, мржњу, подсмех... Силан се свети силом а слаб лицемерјем. На њих не треба обраћати пажњу али треба говорити због оних који од скора беже. Слава Богу!
Христос се роди!

Veliki brat

pre 3 godine

Pre nekoliko godina kolega mi se žalio da je njegovom ocu otkriven kancer u blizini srca, ali su morali da urade dodatna snimanja i analize, jer se na skeneru ne vidi dobro.

I tako, čovek je prošao 6 meseci agonije, ne znam koliko puta vozio oca u Beograd na preglede, da bi se ispostavilo da je neko masno tkivo koje je na skeneru lekarima bilo sumnjivo, jer liči na određene vrste limfoma.

Iako čovek maltene svaki vikend ide u jedan manastir u mestu u kome živi, nije mu nijednom palo na pamet da lamentira kako se njegov otac "izlečio" od kancera zahvaljujući tome što on redovno ide u manastir. A nije baš onaj tvrdokorni vernik, nego do manastira ima 6-7 kilometara peške, pa mu ta šetnja do manastira i nazad dođe i kao rekreacija, a sa monasima se maltene srodio i često uz kafu ili čaj ćaskaju o običnim stvarima, jer i ti monasi su ljudi kao i mi.


I za ovaj manastir u vesti se da pretpostaviti da tu i tamo poneko bolestan odjednom ozdravi nakon posete manastiru, a mi ne možemo biti sigurni da li je u pitanju Božja volja ili je pacijent imao pogrešnu dijagnozu. A možda je placebo efekat, za koji je i naučno utvrđeno da ima efekta kod određenih ljudi, a možda kod nekih i jeste rezultat jake vere potpomognut atmosferom i energijom koja je prisutna u manastiru.


Uglavnom, nije u redu da se sveštenici pozivaju na Crkvu, pravoslavlje i Božju volju kad se neko "izleči", a za onu većinu koja se ne izleči takođe da tvrde da je to "božja volja" ili da nisu jaki u veri!

BOSS

pre 3 godine

Dejane a mozes li mi objasnit kako to da se neko izlijeci a neko ne? Jel to Bog dijeli vjernike ili je nesto drugonu pitanju?
Ako se neko izlijecio ja sam srecan,al sam tuzan svako ako ima onih sto se nisu izlijecili.
Onaj ko radi posteno nema se cega bojat.

Kristina Milenković

pre 3 godine

Ja Obožavam ovaj Manastir. Još od malih nogu su me vodili tamo. Svaki put kada odem tamo, nađem svoj mir i volim što duže da provedem vreme. Manastir je prelep! Monasi su mnogo fini, ljubazni i razumeju sve što im kažemo. Pomognu i daju savet. Ima prelepih životinja, ima restoran gde možeš da popiješ i pojedeš i ostaviš pare koliko možeš! Tako i kada vam čitaju Molitvu za zdravlje isto ostaviš pare koliko možeš. Samo Jaka Vera u Boga i Sveci Zosim i Jakov pomažu! Treba svi da posete ovaj Manastir, ma koja god muka da ih snađe, naći će svoj mir u njemu!

Južni susjed

pre 3 godine

Treba nadležni da provere šta se seje na manastirskom imanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)


Ako si kojim slučajem pročitao pripovjetku Glavica šećera od Milovana Glišića, ne bi postavio pitanje u vezi nedležnih, jer ti isti nadležni u vrijeme Glišića su i dan danas nadležni u Srbiji, i ne samo u Srbiji.

leba i igara

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.

bule

pre 3 godine

Da li postoji neki dokaz u vidu video zapisa?
Da li postoje svedoci?
Da li postoji medicinska dokumentacija koja bi to potkrepila?

ili ostaje da vam verujemo na reč?

neutralni felš

pre 3 godine

Pre nego sto ikome padne na pamet da sledeći put pljuje po crkvi srpskoj pravoslavnoj, da zna da se verujući ljudi u crkvi nikada ne ističu, pa tako ne biste ni za Pavla znali da je postojao da nije obavljao funkciju patrijarha,koju je dobio izvlačenjem. Crkvu ne čine samo pohlepni popovi
(isturenoodeljenje, 08. januar 2021 12:24)

ima ih ovakvih i onakvih...

Хектор

pre 3 godine

Јасно да је религијски туризам јако профитабилан, али ове изјаве, којима он обећава излечење људима са јако озбиљним дијагнозама, представљају кривично дело надрилекарства.

stranac

pre 3 godine

Svima preporučujem knjige dr Valerija Sinjeljnikova. Nema potrebe ići bilo đe, ili čekati bilo kakav izum, sami smo svoji doktori i dželati.

Dragan Nenadić

pre 3 godine

Do pre pet - šest godina bio je to ženski manastir. Vrlo malo posećen, a o čudima i izlečenjima ni reči. Nakon toga postaje muški manastir, i zaista bratstvo manastira je mnogo učinilo na sređivanju manastira i okoline. Uporedo sa sređivanjem, rađena je i izuzetno dobra reklama i ljudi su sve masovnije počeli da dolaze, verujući u čuda i izlečenje. Može se reći da je stvoren pravi verski biznis. Ako je to nekom pomoglo super, a ostali nek se nadaju, bolje i to nego ništa.....

boskonet@hotmail.com

pre 3 godine

@kleopatra polu zena polu vatraa

zasto se onda ti isti svestenici ne lece na tim izvorima, vrelima, stenama i ostalim glupostima, nego zahtevaju najbolju negu u najboljim bolnicama (uglavnom VMA), usput praveci cirkus u tim istim bolnicama raznim opelima, litijama, molebanima?

Pantelija

pre 3 godine

I ja gledao, u klinickom centru. Slepi vide, gluvi cuju. Ko vas ne zna skupo bi vas platio. Svaki organizam poseduje moc samoisceljenja. Ponekad je potrebna samo mala pomoc vere pa makar ona bila i obican placebo. Naravno da doticni to zloupotrebljavaju. Ipak treba vladati milenijumima.

nn

pre 3 godine

Očigledno niste razumeli moj komentar pa da pojasnim, na kraju je otišao kod doktora gde je rečeno šta i kako i gde se i leči i izlečiće se. A bili u fazonu kakvi doktori, samo seku bezveze... Kad ono na kraju kod doktora gde se i ranije moglo otići i bolje proći. Priznajem, nisam dobro napisao isprva, i sebe bih zbunio.

Dawkins

pre 3 godine

Ovakvim prilozima su mediji doprineli da manastir Tumane postane djerdapski Ostrog.
Pre par meseci, za vreme nekog verskog praznika, bilo je nešto preko 40 autobusa. Pregršt automobila, nemoguće pobrojati.
Neka je bilo 2000 ljudi. Svako od njih je ostavio bar po 500 dinara. Dolazimo do cifre od milion dinara za jedan dan, a to je minimum.
Znam da su ljudi očajni u teškim trenucima, ali ne vidim da je patrijarh išao na lečenji u manastir.
Svaki od sveštenika iz Tumana će otići kod doktora, tj. u bolnicu kada zagusti, a ta ista bolnica u Požarevcu čeka na deo za skener više od 2 meseca. Jedini skener koji imaju ne radi toliko.
Srbija u 21 veku. Dobrodošli.

neutralni felš

pre 3 godine

do pre 20 godina klanjali se titu i partiji, a danas se srbi klanjaju popovima i bratiji...
intelektualna i duhovna revolucija.
(leba i igara, 09. januar 2021 14:16)


klanjanje, tradicija najstarija.

N-E-O

pre 3 godine

Manastir Tumane a?? SRAMOTA za SPC što taj manastir uopšte postoji jer da imaju srama ali samo malo ne bih bilo sve samo čist profit i PARE umesto religije i Boga.. Sto nije iguman rekao da je odlazak u vc u manastiru Tumane 200 dinara što nije rekao da se zgrcu milioni na sirotinji i patnji naroda??? Sve se placa i to debelo placa još jednom SRAMOTA celer jad i tuga toliko od mene...

Bili boj

pre 3 godine

Pola miliona ljudi dođe godišnje, pa nek svi ostave po 100 dinara (a ostave mnogo više).
I dobijemo odgovor zašto ovaj čovek priča ove neistine i zašto mediji to prenose.

Dejan

pre 3 godine

Mala flašica vode česmovače (ali svete) 150din, sveća 100din, med i rakija preko 1000din kako vam se zalomi. I nemojte da ih vredjate sa sitnim novcem, to ne primaju. To nije manastir, to je biznis i to jako uspešan. Kao vernika, pravoslavna strašno me pogodi kada vidim kako se odnose prema ljudima koje muka natera da dođu tamo u nadi da će im se desiti čudo. Umesto Tumana, posetite manastir Nimnik, možda vam se neće desiti čudo, ali ćete dobiti toplu reč, čuti iskrenu molitvu i osetiti ljubav. A možda vam to donese i čudo.

Rale

pre 3 godine

Mislim da je toliko ljudi zapravo oduzelo manastiru sve ono sto mpnastvo jeste i sto predstavlja. Neko iz SPC bi trebalo da se zapita da li su Tumane manastir ili turisticka destinacija ili pak banjsko leciliste ?? Verovatno je prihod iz Tumana intetesantan Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi ali to je ipak nedopustivo uznemiravajuce za manastir i monahe. Mozda bi neki drugi iguman umeo bolje da atrikulise zelje monaha ali i laika posetilaca. Makar da se prekine sa oglasavanjem na bilbordima u Beogradu.
Sve to samo unizava crkvu i monastvo.

Bogoljub

pre 3 godine

Pitam ove što su bili u manastiru:
Da li vam je neko od sveštenika tražio novac? Da li ste mogli da jednostavno dođete i uđete u hram i pomolite se Bogu i svetiteljima za neko svoje izlečenje, a ništa nikome ne platite.