Subota, 02.01.2021.

09:00

Deset dinastija koje su krojile svet - drugi deo

Izvor: B92

Deset dinastija koje su krojile svet - drugi deo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

b92 najbolji

pre 3 godine

(@, 3. januar 2021 22:38)

Da, Turcima niko nista nije mogao i svi su se plasili njih, samo su ih Rusi od 16. do 19. veka redovno lemali.

ps imke

pre 3 godine

Sasvim sigurno postoji dinastija koja upravlja svim ovim dinastijama,
i koja je vladar sveta, ali njih nema po vikipedijama i td, oni su IKS
dinastija, svako ko pokuša da ih otkrije nestane sa lica zemlje u roku od odmah..
Jer svaka velika vladavina, nama znana, imala je kraj, zato što su ljudi znali koje glave da skidaju kad im prekipi. Ali prava moć je kad ne znaš ko ti je neprijatelj.
Da kad i smogneš snage i hrabrosti da se suprostaviš, ti kreneš na njihove sluge koje oni mogu da zamene uvek.
To je prava vlada iz senke. Ta senka je njihova moć. Kakva je to moć ako svaka
šuša na svetu zna sve o svakome, i šta rade i šta su radili i šta bi mogli da rade..

Gavra

pre 3 godine

"U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
(@, 3. januar 2021 22:38)"

Osmansko carstvo imalo koloniju u Americi?A koloniju u Indiji i Filipinima,to nista?Izgleda da si istoriju na YouTube ucio.

toba

pre 3 godine

Samo britanski ivnesticioni fond, koji je u vlasnistvu Rotsild familije, tezi 2,5 biliona funti. A to je samo trunka njihovog imetka. Ne lozite se sa forbsovim listama.

Djura

pre 3 godine

ahahha a sve te porodice rostisldi rokfeleri su marionete pravih vladara iz senke...papskih
porodica..tipa orsini i adolbrandini..a o njima se
malo
zna upravo zbog toga sto su pravi vladari iz senke

Pseudoharms

pre 3 godine

@Djoksa Jos 1917.godine je kraljevskim ukazom propisano da se svi muski i zenski potomci dinastije prezivaju Windsor, Charles, kao i sva njegova deca se prezivaju Windsor, kao i sama kraljica Elizabeta.

Milica

pre 3 godine

Rotsildi su srbska familija. Glava familije je bio stanovit Joca Rotsildovic iz Sabca. On je bio veliki trgovac sa gvozde i bakar. Sve se može da provjeri na kompjuter.

malo manje mitova pls

pre 3 godine

@Goran Loznica,

Da li vi imate konkretne dokaze za to ili samo onako prepričavate kafanske priče?
Po tržinoj kapitalitaciji/vrednosti Amazon trenutno vredi 1600 milijardi dolara, nigde nisam mogao da nađem podatak za sve Rotšidle na jednom mestu ali za Rotschild & Co. koji je nastao spajanjem banaka iz Pariske i Londonske grane, tržišna vrednost je trenutno 2.1 milijardi dolara, a to je nekih 760 puta manje od Amazoba. Dajte mi konkretne podatke gde oni drže 3000 milijardi dolara. Ovo nije više 19. vek. Da to su bogate porodice ali ni približno bogate kao vlasnici iz Silicijmske doline...
Mislim se verujte u šta hoćete, ali ja sam prilično siguran da verujete u bajke ako mislite da danas Rokfeleri, Rotšildi, Karnegi, Vanderbilti i ostali imaju uticaj kakav su imali pre 120 godina.

lol

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Totalno je sumanuto porediti Bezos i Rotsilde, on ima samo kapital (nema ni novac, da bi ga imao morao bi da proda sve a t o onda ne bi ni bilo toliko para a vrlo verovatno bi kompanija dozivela krah na berzi kad bi se toliko akcija ponudilo).

Moc > kapital/novac/bilo sta materijalno. Istina je da sa novcem i kapitalom dolazite lakse do neke pozicije moci, ali odnos Bezosa naspram Rotsilda je isti kao Miskovica naspram Bezosa, po apsolutno svim aspektima, ukljucujuci i kapitalni.

Takodje, kapital Rotsildovih je bukvalno nesaglediv i nemerljiv, dok je Bezosov vezan za jednu firmu koja sutra (moguce je, malo moguce ali moguce) moze da propadne.

Rotsildovi imaju uticaj u svakoj drzavi na svetu, Bezos ga nema maltene ni u Americi.

Za kraj cu samo citirati Frenka Andervuda: "Kakvo tracenje talenta. Izabrao je novac umesto moci."

Kada ukapirate da je novac nista bez moci (kada su te kolicine u pitanju) onda ce vam dosta stvari biti daleko jasnije.

suvisli

pre 3 godine

Pipi,
u 15. i 16. veku nije bilo svetskih sila.
Čak ni Mongoli, čija je država bila najveća u istoriji, nisu bili svetska sila, iako su pobili oko 10% svetske populacije.

Goran Loznica

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 03. januar 2021 19:57)

Amsčel Rotšild je jednom rekao:

“Dajte mi kontrolu nad ekonomijom zemlje i baš me briga ko joj piše zakone”

Svaki ogranak familije Rotšild(London, Pariz, Beč, Napulj i glavno predstavništvo naravno Frankfurt) je težak preko par trilion dolara “živog” novca. Zar ti i malo nije sumnjivo zašto ih nema ni na jednoj listi najbogatijih ljudi sveta?! Ovo su zvanični podaci i nikakve teorije zavere nisu u pitanju. Evo da te pitam prosto pitanje za naše prostore. Šta je Slobodan Milošević tražio u društvu Nathaniel Charles Jacob Rothschild 1979 godine i šta im je bila tema?! Raspad exYu, bogaćenje političara, investiranje i krediti familije Rotšild i jake kamate? Da pogađamo?! Šta ti misliš, jarane?!

@

pre 3 godine

@Pipi i neutralni felš
Evo jedne besplatne lekcije za vas. Ne uci se istorija iz serija i filmova.

Mediteran je pre otkrica Amerike bio GLAVNA svetska trgovacka ruta. Preko Mediterana se trgovalo izmedju Evrope, Azije i Afrike. Dakle, najvazanija trgovacka ruta.
Samo dve drzave u istoriji su imale kontrolu nad Mediteranom.
Rimsko i Osmansko carstvo. I nazivali ga svojom barom.
Procitajte nesto o osmanskoj mornarici, njenim gusarima, Barbarosi, Alziru.

Kolumbo je krenuo da trazi alternativni put za Indiju, jer preko Osmanskog carstva nisu mogli vise da imaju siguran prelaz, posto su ih Turci lemali, a ovi nisu mogli nista.
Zato su evropske drzave bile prinudjene da traze drugi put.
Ne Pipi Pipice, nisu prevozili naftu, ali jesu hranu, zlato, zacine, rude, robove itd.
Nisu radili aerodromi zbog magle, pa je moralo morem.
Sta si mislio, da su zacini iz Indije do Londona ili Pariza dolazili sami, kao u igrici, iz koje ucis istoriju? Kliknes i stvori se? Ne.
Osmansko carstvo bilo je najmocnija Evropska, a samim tim i svetska sila VEKOVIMA.
Na vrhuncu moci zauzimali Malu Aziju, dobar deo Juzne i centralne Evrope, Kavkaz i celu severnu Afriku, ukljucujuci Egipat. I to je tebi regionalna sila malisa?!
Zanimljivo.
Pogledaj mapu Evrope u 15, 16 ili 17 veku, mozes i 18 i 19, pa ces MOZDA nesto i nauciti, pod uslovom da nadjes nekog da ti to protumaci.
Osmanlije su npr. jednog kralja Francuske izbavili iz zarobljenistva tako sto su NAREDILI da bude oslobodjen. Osmanlije su opsedale Bec, osvojile Carigrad, pljackale italijanske, spanske i francuske gradove u blizini obala.
Cak i kada su bili daleko od vrhunca moci, u 19 veku su imale 3 po velicini mornaricu u Evropi i drugu po velicini stajacu vojsku.
Jedan Napoleon se nije usudio da udari na njih.

Carigrad u 15, 16 i 17 veku bio najveci grad sveta, imao vise javnih kupatila nego SVE evropske drzave ZAJEDNO.
U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
Neutralni, lepo je sto si se ovako javno pozdravio s istorijom i geografijom.

Djoksa

pre 3 godine

Puno ime familije Romanov je Holstein-Gottorp-Romanov. Potiču iz kraljevske kuće (ili porodice) Oldenburg koja vlada Danskom. Iz iste kuće je i princ Filip, muž kraljice Elizabete II. Kad ona završi svoju vladavinu, porodica Vindzor neće više vladati Engleskom jer se vladavina nasleđuje isključivo po muškoj liniji. Tako da njen sin Čarls, a posle njega i Vilijam, a posle njega njegov sin će vladati Engleskom (ako i tada Engleska bude kraljevina) iz porodice Oldenburg. Smešno je nastojanje nekih u komentarima da istaknu Romanove zato što su po njima oni Sloveni (Rusi). Porodica Romanov je poreklom nemačka, odnosno Danska.

miro split

pre 3 godine

Za bivšu Jugoslaviju nisu ni Hasburgovci, ni osmanske dinastije, a ni Karađorđevići značajni ka dinastije.
Za bivšu Jugoslaviju je najznačajnija dinastijama Karinkton.
Mi smo kroz Blejka, Lindu, Aleksis, Adama, Stivena(bože me prosti bija je gej) vidili kako se živi lipo na zapadu. Otkrili smo rabatinke, žvake, pive u limenci i lipa auta.
Tu je komunizmu bija kraj i svi smo počeli tražit svoje Blejkove i Stivene(bože me prosti bija je gej)
Dobili smo šta smo tražili. Sa brda su nam se spustili novi vladari i dinastije.

Pipi

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
(@, 3. januar 2021 19:40)

Jel imas ti mozda geografsku kartu ili globus (pored istorije, s Wikepidije)? Kad su i zasto oni bili svetska sila, u najboljem slucaju regionalna, a preko toga, samo "u pokusaju". Cuj, Mediteran i Amerika, koga je bre tad interesovala bara zvana Mediteran, sem Osmanlija, i sta mislis da je nekome tad trebalo da se vozi preko njega (verovatno nafta?)

артиљерац

pre 3 godine

@ 9000 Ма не.Одакле ти та информација?Канада и Аустралија су потпуно независне
државе,доминиони.Признају као врхунског владара енглеску краљицу,али она није
власница.Чак у Аустралији хоће да гласају за Председника(сад имају Премијера
а Елизабета 2 је као суверен)и тиме се потпуно одвоје од Уједињеног Краљевства

7. gotovan

pre 3 godine

A Romanovi?
Nepomenuti njih i njihovih 150 godina vladavine je neozbiljno.
(Spaček, 3. januar 2021 20:04)

Zato sto se ni u zenitu moći nisu brojali za ozbiljno! Ekonomski beznačajni uspeli su da ‘postignu’ da budu prva evropska sila da izgubi rat od jedne azijske

Anonimni Bednik

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Dzef Bezos ne vredi tih navodnih 100 milijardi. To nije zivi novac. To je vrednost akcija njegove firme. Neka proba da ih proda pa će videti koliko to realno vredi. Berzanska vrednost akcija nije merilo. U američkim biznis klubovima samo se nalaze Old Money likovi tj oni koji su bar 3. generacija. E oni upravljaju investicionim fondovima koji realnim novcem kupuju biznis. Nema tamo ni Bezosa, ni Brina, Cukerberga, Gejtsa i sličnih.

alex

pre 3 godine

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Kakvi crni mitovi? Rotsild familija zvanicno poseduje sve narodne iliti centralalne banke svih drzava. Naravno i nasu. Za njih mi ne postojimo, nismo cak ni brojevi, dok su Bejzos, Gejts, Bafet itd samo misevi.

артиљерац

pre 3 godine

@ Spacek Нису Романови владали 150,него 300 година 1613-1917.Иначе Цар
Николај 2 Романов је почетком 20.века,1908сматран далеко најбогатијим човеком
на свету,с имовином процењеном на 37 милијарди$(тадашњих,данас је то око 700
милијарди)Ротшилди су према тој ранг листи били ТРЕЋИ с имовином од нешто
преко 3 милијарде$.Други је био опет Рус,Рјабушински(оснивач Shell-a)тежак
12 милијарди$.Извор ове ранг листе:амерички економиста,нобеловац,Пол Кругман.
P.S.Једна занимљивост везана тза куповину суецког канала.Енглески премијер
Дизраели је преговарао с Лесепсом о куповини.И дошли су до те цифре,4 милиона
фунти.Дираели иде код краице Викторије да јој саопшти,а знају да Енглеска нема
те паре.Можемо да се позајмимо од Ротшилда или од руског цара.Викторија каже:
Од Ротшилда,с њима је то посао а Руси ће да траже политичке уступке.Тако и би.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Kad pocnu ovi koji veruju u sve sto vide na TV-u i misle da svet postoji od kad su se oni rodili da se podsmevaju nekome i nazivaju ih teoreticarima zavere, mnogo je jadno.
Onaj spominje Bezosa kao nekog utcajnog, bogatijeg od Rotsilda, ej Rotsildovi su se povukli i ne eksponiraju se, Rokfeleri isto, a nisu ni spomenuti. Ako se ne varam FED drze Rokfelerovci, a to koliko su oni "proslost" videlo se ubistvom Kenedija koji je probao da razbije to osinje gnezdo, a njegov ubica toliko bedno cuvan i ubijen da je samo teska naivcina mogla da poveruje u to da Voren Bafet i Bil Gejts, Gejts je bio kao Bafetov segrt, bilo je jasno ko je tu tata iako Bafet izgleda kao naj posteniji bogatas, ali Gejts je slab kalibar. On je je mala maca i za Bafeta, a za one sto su se "povukli" je obican mis.
I ne pricaju o njima samo srbi, svako ko ima mozga bilo gde u svetu zna da su te njuske aktivnije i jace nego ikad, a za vas "uzvisene" moze po plisana igracka da se igrate malo lutkarskog pozorista.

neutralni felš

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?
(@, 03. januar 2021 19:40)


poslednji pozdrav geografiji i istoriji.

dzoni

pre 3 godine

Ah rotsildi...omiljena tema gladne raje.
(lepo je u srbistanu ali se poprilicno gladuje, 3. januar 2021 18:26)

A ti bogat i sit ces bogami da sedis kuci nadalje, pricao ili ne o Rotsildima. Pare ce ti se krckati negde u banci, ali neces imati ni gde da ih trosis.

sasa

pre 3 godine

medici su poreklom srpska porodica,danasnji vlasnici berzanskih najvrednijih firmi su samo izvrsioci vatikana i jezuita,najmocniji na svetu je vatikan na celu sa prvim papom jezuitom,sva zla dolaze odande,radi se na novom rimskom carstvu.

Dragoslav

pre 3 godine

Balkanci veruju u porodice koje se ne vide :-)
Postoje posebni gradovi u kojima takvi zasedaju i broje Srbe :-D
Ko je to gradio, ima li čistačica tamo, niko ne zna za te zle sile ;-)

9000 din

pre 3 godine

@Malo manje mitova, malo više realnosti
tesko, Britanska kraljica u licnom posedu ima Kanadu i Australiju. moze sutra da ih proda ako to pozeli. Naravno da nece ali kad se pisu poluistine da dodamo i ovu cinjenicu.

draganche

pre 3 godine

To su one porodice sto se vide da se tako izrazim! Sta je sa onim poridicama koje nisu u javnosti a neuporedivo su mocnije od ovih? Tkz crno plemstvo!

@

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?

Trovach

pre 3 godine

Cini mi se da ste zaboravili Romanove. Ipak su oni vladali najvecom jedinstvenom teritorijom na svetu. Kolonije je mnogo teze zadrzati. Ako ste igrali "Riziko" znate o cemu govorim.

Krki

pre 3 godine

@Porodica je finansijski pomagala britansku i Napoleonovu vojsku u Napoleonovim ratovima. Godine 1815. pomagali su britanske kolonijalne ratove, a 1818. su odobrili kredit pruskoj vladi. Do 1820. Rotšildi su bili toliko moćni da su bili u mogućnosti da pomognu Banci Engleske kako bi izbegla finansijsku krizu.

Treba li sta dodati na ovo? A mi se zamlacujemo kao nek pobedi Trump, Biden, Djukanovic, Vucic ili sta znam ko i gde, sve to je smehotres. Vidi se ko je glavni medju velikima i ko je poslodavac, nema dalje.

Malo manje mitova, malo više realnosti

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...

Goran Loznica

pre 3 godine

Svi su smešni za Rotšilde. Familija nastala u Frankfurtu i podeljena London, Pariz, Beč, Pariz. Bogastvo familije ne može da se izračuna u ciframa. Familija koja drži ceo svet i igra se sa istim. Drže sve banke sveta, sve političare sveta. Gadafi je platio glavom zbog toga što je hteo jedinstvenu afričku valutu a njih da isključi iz priče. Mnogo zla su naneli malom i običnom čoveku...

Goran Loznica

pre 3 godine

Svi su smešni za Rotšilde. Familija nastala u Frankfurtu i podeljena London, Pariz, Beč, Pariz. Bogastvo familije ne može da se izračuna u ciframa. Familija koja drži ceo svet i igra se sa istim. Drže sve banke sveta, sve političare sveta. Gadafi je platio glavom zbog toga što je hteo jedinstvenu afričku valutu a njih da isključi iz priče. Mnogo zla su naneli malom i običnom čoveku...

Krki

pre 3 godine

@Porodica je finansijski pomagala britansku i Napoleonovu vojsku u Napoleonovim ratovima. Godine 1815. pomagali su britanske kolonijalne ratove, a 1818. su odobrili kredit pruskoj vladi. Do 1820. Rotšildi su bili toliko moćni da su bili u mogućnosti da pomognu Banci Engleske kako bi izbegla finansijsku krizu.

Treba li sta dodati na ovo? A mi se zamlacujemo kao nek pobedi Trump, Biden, Djukanovic, Vucic ili sta znam ko i gde, sve to je smehotres. Vidi se ko je glavni medju velikima i ko je poslodavac, nema dalje.

miro split

pre 3 godine

Za bivšu Jugoslaviju nisu ni Hasburgovci, ni osmanske dinastije, a ni Karađorđevići značajni ka dinastije.
Za bivšu Jugoslaviju je najznačajnija dinastijama Karinkton.
Mi smo kroz Blejka, Lindu, Aleksis, Adama, Stivena(bože me prosti bija je gej) vidili kako se živi lipo na zapadu. Otkrili smo rabatinke, žvake, pive u limenci i lipa auta.
Tu je komunizmu bija kraj i svi smo počeli tražit svoje Blejkove i Stivene(bože me prosti bija je gej)
Dobili smo šta smo tražili. Sa brda su nam se spustili novi vladari i dinastije.

lol

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Totalno je sumanuto porediti Bezos i Rotsilde, on ima samo kapital (nema ni novac, da bi ga imao morao bi da proda sve a t o onda ne bi ni bilo toliko para a vrlo verovatno bi kompanija dozivela krah na berzi kad bi se toliko akcija ponudilo).

Moc > kapital/novac/bilo sta materijalno. Istina je da sa novcem i kapitalom dolazite lakse do neke pozicije moci, ali odnos Bezosa naspram Rotsilda je isti kao Miskovica naspram Bezosa, po apsolutno svim aspektima, ukljucujuci i kapitalni.

Takodje, kapital Rotsildovih je bukvalno nesaglediv i nemerljiv, dok je Bezosov vezan za jednu firmu koja sutra (moguce je, malo moguce ali moguce) moze da propadne.

Rotsildovi imaju uticaj u svakoj drzavi na svetu, Bezos ga nema maltene ni u Americi.

Za kraj cu samo citirati Frenka Andervuda: "Kakvo tracenje talenta. Izabrao je novac umesto moci."

Kada ukapirate da je novac nista bez moci (kada su te kolicine u pitanju) onda ce vam dosta stvari biti daleko jasnije.

Anonimni Bednik

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Dzef Bezos ne vredi tih navodnih 100 milijardi. To nije zivi novac. To je vrednost akcija njegove firme. Neka proba da ih proda pa će videti koliko to realno vredi. Berzanska vrednost akcija nije merilo. U američkim biznis klubovima samo se nalaze Old Money likovi tj oni koji su bar 3. generacija. E oni upravljaju investicionim fondovima koji realnim novcem kupuju biznis. Nema tamo ni Bezosa, ni Brina, Cukerberga, Gejtsa i sličnih.

артиљерац

pre 3 godine

@ Spacek Нису Романови владали 150,него 300 година 1613-1917.Иначе Цар
Николај 2 Романов је почетком 20.века,1908сматран далеко најбогатијим човеком
на свету,с имовином процењеном на 37 милијарди$(тадашњих,данас је то око 700
милијарди)Ротшилди су према тој ранг листи били ТРЕЋИ с имовином од нешто
преко 3 милијарде$.Други је био опет Рус,Рјабушински(оснивач Shell-a)тежак
12 милијарди$.Извор ове ранг листе:амерички економиста,нобеловац,Пол Кругман.
P.S.Једна занимљивост везана тза куповину суецког канала.Енглески премијер
Дизраели је преговарао с Лесепсом о куповини.И дошли су до те цифре,4 милиона
фунти.Дираели иде код краице Викторије да јој саопшти,а знају да Енглеска нема
те паре.Можемо да се позајмимо од Ротшилда или од руског цара.Викторија каже:
Од Ротшилда,с њима је то посао а Руси ће да траже политичке уступке.Тако и би.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Kad pocnu ovi koji veruju u sve sto vide na TV-u i misle da svet postoji od kad su se oni rodili da se podsmevaju nekome i nazivaju ih teoreticarima zavere, mnogo je jadno.
Onaj spominje Bezosa kao nekog utcajnog, bogatijeg od Rotsilda, ej Rotsildovi su se povukli i ne eksponiraju se, Rokfeleri isto, a nisu ni spomenuti. Ako se ne varam FED drze Rokfelerovci, a to koliko su oni "proslost" videlo se ubistvom Kenedija koji je probao da razbije to osinje gnezdo, a njegov ubica toliko bedno cuvan i ubijen da je samo teska naivcina mogla da poveruje u to da Voren Bafet i Bil Gejts, Gejts je bio kao Bafetov segrt, bilo je jasno ko je tu tata iako Bafet izgleda kao naj posteniji bogatas, ali Gejts je slab kalibar. On je je mala maca i za Bafeta, a za one sto su se "povukli" je obican mis.
I ne pricaju o njima samo srbi, svako ko ima mozga bilo gde u svetu zna da su te njuske aktivnije i jace nego ikad, a za vas "uzvisene" moze po plisana igracka da se igrate malo lutkarskog pozorista.

dzoni

pre 3 godine

Ah rotsildi...omiljena tema gladne raje.
(lepo je u srbistanu ali se poprilicno gladuje, 3. januar 2021 18:26)

A ti bogat i sit ces bogami da sedis kuci nadalje, pricao ili ne o Rotsildima. Pare ce ti se krckati negde u banci, ali neces imati ni gde da ih trosis.

@

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?

Goran Loznica

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 03. januar 2021 19:57)

Amsčel Rotšild je jednom rekao:

“Dajte mi kontrolu nad ekonomijom zemlje i baš me briga ko joj piše zakone”

Svaki ogranak familije Rotšild(London, Pariz, Beč, Napulj i glavno predstavništvo naravno Frankfurt) je težak preko par trilion dolara “živog” novca. Zar ti i malo nije sumnjivo zašto ih nema ni na jednoj listi najbogatijih ljudi sveta?! Ovo su zvanični podaci i nikakve teorije zavere nisu u pitanju. Evo da te pitam prosto pitanje za naše prostore. Šta je Slobodan Milošević tražio u društvu Nathaniel Charles Jacob Rothschild 1979 godine i šta im je bila tema?! Raspad exYu, bogaćenje političara, investiranje i krediti familije Rotšild i jake kamate? Da pogađamo?! Šta ti misliš, jarane?!

@

pre 3 godine

@Pipi i neutralni felš
Evo jedne besplatne lekcije za vas. Ne uci se istorija iz serija i filmova.

Mediteran je pre otkrica Amerike bio GLAVNA svetska trgovacka ruta. Preko Mediterana se trgovalo izmedju Evrope, Azije i Afrike. Dakle, najvazanija trgovacka ruta.
Samo dve drzave u istoriji su imale kontrolu nad Mediteranom.
Rimsko i Osmansko carstvo. I nazivali ga svojom barom.
Procitajte nesto o osmanskoj mornarici, njenim gusarima, Barbarosi, Alziru.

Kolumbo je krenuo da trazi alternativni put za Indiju, jer preko Osmanskog carstva nisu mogli vise da imaju siguran prelaz, posto su ih Turci lemali, a ovi nisu mogli nista.
Zato su evropske drzave bile prinudjene da traze drugi put.
Ne Pipi Pipice, nisu prevozili naftu, ali jesu hranu, zlato, zacine, rude, robove itd.
Nisu radili aerodromi zbog magle, pa je moralo morem.
Sta si mislio, da su zacini iz Indije do Londona ili Pariza dolazili sami, kao u igrici, iz koje ucis istoriju? Kliknes i stvori se? Ne.
Osmansko carstvo bilo je najmocnija Evropska, a samim tim i svetska sila VEKOVIMA.
Na vrhuncu moci zauzimali Malu Aziju, dobar deo Juzne i centralne Evrope, Kavkaz i celu severnu Afriku, ukljucujuci Egipat. I to je tebi regionalna sila malisa?!
Zanimljivo.
Pogledaj mapu Evrope u 15, 16 ili 17 veku, mozes i 18 i 19, pa ces MOZDA nesto i nauciti, pod uslovom da nadjes nekog da ti to protumaci.
Osmanlije su npr. jednog kralja Francuske izbavili iz zarobljenistva tako sto su NAREDILI da bude oslobodjen. Osmanlije su opsedale Bec, osvojile Carigrad, pljackale italijanske, spanske i francuske gradove u blizini obala.
Cak i kada su bili daleko od vrhunca moci, u 19 veku su imale 3 po velicini mornaricu u Evropi i drugu po velicini stajacu vojsku.
Jedan Napoleon se nije usudio da udari na njih.

Carigrad u 15, 16 i 17 veku bio najveci grad sveta, imao vise javnih kupatila nego SVE evropske drzave ZAJEDNO.
U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
Neutralni, lepo je sto si se ovako javno pozdravio s istorijom i geografijom.

Djoksa

pre 3 godine

Puno ime familije Romanov je Holstein-Gottorp-Romanov. Potiču iz kraljevske kuće (ili porodice) Oldenburg koja vlada Danskom. Iz iste kuće je i princ Filip, muž kraljice Elizabete II. Kad ona završi svoju vladavinu, porodica Vindzor neće više vladati Engleskom jer se vladavina nasleđuje isključivo po muškoj liniji. Tako da njen sin Čarls, a posle njega i Vilijam, a posle njega njegov sin će vladati Engleskom (ako i tada Engleska bude kraljevina) iz porodice Oldenburg. Smešno je nastojanje nekih u komentarima da istaknu Romanove zato što su po njima oni Sloveni (Rusi). Porodica Romanov je poreklom nemačka, odnosno Danska.

alex

pre 3 godine

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Kakvi crni mitovi? Rotsild familija zvanicno poseduje sve narodne iliti centralalne banke svih drzava. Naravno i nasu. Za njih mi ne postojimo, nismo cak ni brojevi, dok su Bejzos, Gejts, Bafet itd samo misevi.

Trovach

pre 3 godine

Cini mi se da ste zaboravili Romanove. Ipak su oni vladali najvecom jedinstvenom teritorijom na svetu. Kolonije je mnogo teze zadrzati. Ako ste igrali "Riziko" znate o cemu govorim.

Milica

pre 3 godine

Rotsildi su srbska familija. Glava familije je bio stanovit Joca Rotsildovic iz Sabca. On je bio veliki trgovac sa gvozde i bakar. Sve se može da provjeri na kompjuter.

Malo manje mitova, malo više realnosti

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...

neutralni felš

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?
(@, 03. januar 2021 19:40)


poslednji pozdrav geografiji i istoriji.

Pseudoharms

pre 3 godine

@Djoksa Jos 1917.godine je kraljevskim ukazom propisano da se svi muski i zenski potomci dinastije prezivaju Windsor, Charles, kao i sva njegova deca se prezivaju Windsor, kao i sama kraljica Elizabeta.

malo manje mitova pls

pre 3 godine

@Goran Loznica,

Da li vi imate konkretne dokaze za to ili samo onako prepričavate kafanske priče?
Po tržinoj kapitalitaciji/vrednosti Amazon trenutno vredi 1600 milijardi dolara, nigde nisam mogao da nađem podatak za sve Rotšidle na jednom mestu ali za Rotschild & Co. koji je nastao spajanjem banaka iz Pariske i Londonske grane, tržišna vrednost je trenutno 2.1 milijardi dolara, a to je nekih 760 puta manje od Amazoba. Dajte mi konkretne podatke gde oni drže 3000 milijardi dolara. Ovo nije više 19. vek. Da to su bogate porodice ali ni približno bogate kao vlasnici iz Silicijmske doline...
Mislim se verujte u šta hoćete, ali ja sam prilično siguran da verujete u bajke ako mislite da danas Rokfeleri, Rotšildi, Karnegi, Vanderbilti i ostali imaju uticaj kakav su imali pre 120 godina.

артиљерац

pre 3 godine

@ 9000 Ма не.Одакле ти та информација?Канада и Аустралија су потпуно независне
државе,доминиони.Признају као врхунског владара енглеску краљицу,али она није
власница.Чак у Аустралији хоће да гласају за Председника(сад имају Премијера
а Елизабета 2 је као суверен)и тиме се потпуно одвоје од Уједињеног Краљевства

draganche

pre 3 godine

To su one porodice sto se vide da se tako izrazim! Sta je sa onim poridicama koje nisu u javnosti a neuporedivo su mocnije od ovih? Tkz crno plemstvo!

Dragoslav

pre 3 godine

Balkanci veruju u porodice koje se ne vide :-)
Postoje posebni gradovi u kojima takvi zasedaju i broje Srbe :-D
Ko je to gradio, ima li čistačica tamo, niko ne zna za te zle sile ;-)

suvisli

pre 3 godine

Pipi,
u 15. i 16. veku nije bilo svetskih sila.
Čak ni Mongoli, čija je država bila najveća u istoriji, nisu bili svetska sila, iako su pobili oko 10% svetske populacije.

7. gotovan

pre 3 godine

A Romanovi?
Nepomenuti njih i njihovih 150 godina vladavine je neozbiljno.
(Spaček, 3. januar 2021 20:04)

Zato sto se ni u zenitu moći nisu brojali za ozbiljno! Ekonomski beznačajni uspeli su da ‘postignu’ da budu prva evropska sila da izgubi rat od jedne azijske

9000 din

pre 3 godine

@Malo manje mitova, malo više realnosti
tesko, Britanska kraljica u licnom posedu ima Kanadu i Australiju. moze sutra da ih proda ako to pozeli. Naravno da nece ali kad se pisu poluistine da dodamo i ovu cinjenicu.

sasa

pre 3 godine

medici su poreklom srpska porodica,danasnji vlasnici berzanskih najvrednijih firmi su samo izvrsioci vatikana i jezuita,najmocniji na svetu je vatikan na celu sa prvim papom jezuitom,sva zla dolaze odande,radi se na novom rimskom carstvu.

Pipi

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
(@, 3. januar 2021 19:40)

Jel imas ti mozda geografsku kartu ili globus (pored istorije, s Wikepidije)? Kad su i zasto oni bili svetska sila, u najboljem slucaju regionalna, a preko toga, samo "u pokusaju". Cuj, Mediteran i Amerika, koga je bre tad interesovala bara zvana Mediteran, sem Osmanlija, i sta mislis da je nekome tad trebalo da se vozi preko njega (verovatno nafta?)

toba

pre 3 godine

Samo britanski ivnesticioni fond, koji je u vlasnistvu Rotsild familije, tezi 2,5 biliona funti. A to je samo trunka njihovog imetka. Ne lozite se sa forbsovim listama.

Gavra

pre 3 godine

"U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
(@, 3. januar 2021 22:38)"

Osmansko carstvo imalo koloniju u Americi?A koloniju u Indiji i Filipinima,to nista?Izgleda da si istoriju na YouTube ucio.

ps imke

pre 3 godine

Sasvim sigurno postoji dinastija koja upravlja svim ovim dinastijama,
i koja je vladar sveta, ali njih nema po vikipedijama i td, oni su IKS
dinastija, svako ko pokuša da ih otkrije nestane sa lica zemlje u roku od odmah..
Jer svaka velika vladavina, nama znana, imala je kraj, zato što su ljudi znali koje glave da skidaju kad im prekipi. Ali prava moć je kad ne znaš ko ti je neprijatelj.
Da kad i smogneš snage i hrabrosti da se suprostaviš, ti kreneš na njihove sluge koje oni mogu da zamene uvek.
To je prava vlada iz senke. Ta senka je njihova moć. Kakva je to moć ako svaka
šuša na svetu zna sve o svakome, i šta rade i šta su radili i šta bi mogli da rade..

Djura

pre 3 godine

ahahha a sve te porodice rostisldi rokfeleri su marionete pravih vladara iz senke...papskih
porodica..tipa orsini i adolbrandini..a o njima se
malo
zna upravo zbog toga sto su pravi vladari iz senke

b92 najbolji

pre 3 godine

(@, 3. januar 2021 22:38)

Da, Turcima niko nista nije mogao i svi su se plasili njih, samo su ih Rusi od 16. do 19. veka redovno lemali.

Malo manje mitova, malo više realnosti

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...

Goran Loznica

pre 3 godine

Svi su smešni za Rotšilde. Familija nastala u Frankfurtu i podeljena London, Pariz, Beč, Pariz. Bogastvo familije ne može da se izračuna u ciframa. Familija koja drži ceo svet i igra se sa istim. Drže sve banke sveta, sve političare sveta. Gadafi je platio glavom zbog toga što je hteo jedinstvenu afričku valutu a njih da isključi iz priče. Mnogo zla su naneli malom i običnom čoveku...

sasa

pre 3 godine

medici su poreklom srpska porodica,danasnji vlasnici berzanskih najvrednijih firmi su samo izvrsioci vatikana i jezuita,najmocniji na svetu je vatikan na celu sa prvim papom jezuitom,sva zla dolaze odande,radi se na novom rimskom carstvu.

malo manje mitova pls

pre 3 godine

@Goran Loznica,

Da li vi imate konkretne dokaze za to ili samo onako prepričavate kafanske priče?
Po tržinoj kapitalitaciji/vrednosti Amazon trenutno vredi 1600 milijardi dolara, nigde nisam mogao da nađem podatak za sve Rotšidle na jednom mestu ali za Rotschild & Co. koji je nastao spajanjem banaka iz Pariske i Londonske grane, tržišna vrednost je trenutno 2.1 milijardi dolara, a to je nekih 760 puta manje od Amazoba. Dajte mi konkretne podatke gde oni drže 3000 milijardi dolara. Ovo nije više 19. vek. Da to su bogate porodice ali ni približno bogate kao vlasnici iz Silicijmske doline...
Mislim se verujte u šta hoćete, ali ja sam prilično siguran da verujete u bajke ako mislite da danas Rokfeleri, Rotšildi, Karnegi, Vanderbilti i ostali imaju uticaj kakav su imali pre 120 godina.

Pipi

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
(@, 3. januar 2021 19:40)

Jel imas ti mozda geografsku kartu ili globus (pored istorije, s Wikepidije)? Kad su i zasto oni bili svetska sila, u najboljem slucaju regionalna, a preko toga, samo "u pokusaju". Cuj, Mediteran i Amerika, koga je bre tad interesovala bara zvana Mediteran, sem Osmanlija, i sta mislis da je nekome tad trebalo da se vozi preko njega (verovatno nafta?)

9000 din

pre 3 godine

@Malo manje mitova, malo više realnosti
tesko, Britanska kraljica u licnom posedu ima Kanadu i Australiju. moze sutra da ih proda ako to pozeli. Naravno da nece ali kad se pisu poluistine da dodamo i ovu cinjenicu.

Dragoslav

pre 3 godine

Balkanci veruju u porodice koje se ne vide :-)
Postoje posebni gradovi u kojima takvi zasedaju i broje Srbe :-D
Ko je to gradio, ima li čistačica tamo, niko ne zna za te zle sile ;-)

Milica

pre 3 godine

Rotsildi su srbska familija. Glava familije je bio stanovit Joca Rotsildovic iz Sabca. On je bio veliki trgovac sa gvozde i bakar. Sve se može da provjeri na kompjuter.

@

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?

draganche

pre 3 godine

To su one porodice sto se vide da se tako izrazim! Sta je sa onim poridicama koje nisu u javnosti a neuporedivo su mocnije od ovih? Tkz crno plemstvo!

@

pre 3 godine

@Pipi i neutralni felš
Evo jedne besplatne lekcije za vas. Ne uci se istorija iz serija i filmova.

Mediteran je pre otkrica Amerike bio GLAVNA svetska trgovacka ruta. Preko Mediterana se trgovalo izmedju Evrope, Azije i Afrike. Dakle, najvazanija trgovacka ruta.
Samo dve drzave u istoriji su imale kontrolu nad Mediteranom.
Rimsko i Osmansko carstvo. I nazivali ga svojom barom.
Procitajte nesto o osmanskoj mornarici, njenim gusarima, Barbarosi, Alziru.

Kolumbo je krenuo da trazi alternativni put za Indiju, jer preko Osmanskog carstva nisu mogli vise da imaju siguran prelaz, posto su ih Turci lemali, a ovi nisu mogli nista.
Zato su evropske drzave bile prinudjene da traze drugi put.
Ne Pipi Pipice, nisu prevozili naftu, ali jesu hranu, zlato, zacine, rude, robove itd.
Nisu radili aerodromi zbog magle, pa je moralo morem.
Sta si mislio, da su zacini iz Indije do Londona ili Pariza dolazili sami, kao u igrici, iz koje ucis istoriju? Kliknes i stvori se? Ne.
Osmansko carstvo bilo je najmocnija Evropska, a samim tim i svetska sila VEKOVIMA.
Na vrhuncu moci zauzimali Malu Aziju, dobar deo Juzne i centralne Evrope, Kavkaz i celu severnu Afriku, ukljucujuci Egipat. I to je tebi regionalna sila malisa?!
Zanimljivo.
Pogledaj mapu Evrope u 15, 16 ili 17 veku, mozes i 18 i 19, pa ces MOZDA nesto i nauciti, pod uslovom da nadjes nekog da ti to protumaci.
Osmanlije su npr. jednog kralja Francuske izbavili iz zarobljenistva tako sto su NAREDILI da bude oslobodjen. Osmanlije su opsedale Bec, osvojile Carigrad, pljackale italijanske, spanske i francuske gradove u blizini obala.
Cak i kada su bili daleko od vrhunca moci, u 19 veku su imale 3 po velicini mornaricu u Evropi i drugu po velicini stajacu vojsku.
Jedan Napoleon se nije usudio da udari na njih.

Carigrad u 15, 16 i 17 veku bio najveci grad sveta, imao vise javnih kupatila nego SVE evropske drzave ZAJEDNO.
U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
Neutralni, lepo je sto si se ovako javno pozdravio s istorijom i geografijom.

Anonimni Bednik

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Dzef Bezos ne vredi tih navodnih 100 milijardi. To nije zivi novac. To je vrednost akcija njegove firme. Neka proba da ih proda pa će videti koliko to realno vredi. Berzanska vrednost akcija nije merilo. U američkim biznis klubovima samo se nalaze Old Money likovi tj oni koji su bar 3. generacija. E oni upravljaju investicionim fondovima koji realnim novcem kupuju biznis. Nema tamo ni Bezosa, ni Brina, Cukerberga, Gejtsa i sličnih.

Dr. Pablo Eskobar

pre 3 godine

Kad pocnu ovi koji veruju u sve sto vide na TV-u i misle da svet postoji od kad su se oni rodili da se podsmevaju nekome i nazivaju ih teoreticarima zavere, mnogo je jadno.
Onaj spominje Bezosa kao nekog utcajnog, bogatijeg od Rotsilda, ej Rotsildovi su se povukli i ne eksponiraju se, Rokfeleri isto, a nisu ni spomenuti. Ako se ne varam FED drze Rokfelerovci, a to koliko su oni "proslost" videlo se ubistvom Kenedija koji je probao da razbije to osinje gnezdo, a njegov ubica toliko bedno cuvan i ubijen da je samo teska naivcina mogla da poveruje u to da Voren Bafet i Bil Gejts, Gejts je bio kao Bafetov segrt, bilo je jasno ko je tu tata iako Bafet izgleda kao naj posteniji bogatas, ali Gejts je slab kalibar. On je je mala maca i za Bafeta, a za one sto su se "povukli" je obican mis.
I ne pricaju o njima samo srbi, svako ko ima mozga bilo gde u svetu zna da su te njuske aktivnije i jace nego ikad, a za vas "uzvisene" moze po plisana igracka da se igrate malo lutkarskog pozorista.

dzoni

pre 3 godine

Ah rotsildi...omiljena tema gladne raje.
(lepo je u srbistanu ali se poprilicno gladuje, 3. januar 2021 18:26)

A ti bogat i sit ces bogami da sedis kuci nadalje, pricao ili ne o Rotsildima. Pare ce ti se krckati negde u banci, ali neces imati ni gde da ih trosis.

7. gotovan

pre 3 godine

A Romanovi?
Nepomenuti njih i njihovih 150 godina vladavine je neozbiljno.
(Spaček, 3. januar 2021 20:04)

Zato sto se ni u zenitu moći nisu brojali za ozbiljno! Ekonomski beznačajni uspeli su da ‘postignu’ da budu prva evropska sila da izgubi rat od jedne azijske

Goran Loznica

pre 3 godine

@Goran Loznica,

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 03. januar 2021 19:57)

Amsčel Rotšild je jednom rekao:

“Dajte mi kontrolu nad ekonomijom zemlje i baš me briga ko joj piše zakone”

Svaki ogranak familije Rotšild(London, Pariz, Beč, Napulj i glavno predstavništvo naravno Frankfurt) je težak preko par trilion dolara “živog” novca. Zar ti i malo nije sumnjivo zašto ih nema ni na jednoj listi najbogatijih ljudi sveta?! Ovo su zvanični podaci i nikakve teorije zavere nisu u pitanju. Evo da te pitam prosto pitanje za naše prostore. Šta je Slobodan Milošević tražio u društvu Nathaniel Charles Jacob Rothschild 1979 godine i šta im je bila tema?! Raspad exYu, bogaćenje političara, investiranje i krediti familije Rotšild i jake kamate? Da pogađamo?! Šta ti misliš, jarane?!

neutralni felš

pre 3 godine

Medju 10 dinastija nema Osmanlija?!
Svidelo se nama ili ne, oni su vladali ogromnom teritorijom vekovima, dugo bili najmocnija svetska sila, Mediteran je vekovima bio pod njihovom kontrolom, cak je i Amerika otkrivena usled pokusaja da se zaobidje Mediteran koji su kontrolisale Osmanlije.
I vi ih ne stavite medju 10?
(@, 03. januar 2021 19:40)


poslednji pozdrav geografiji i istoriji.

suvisli

pre 3 godine

Pipi,
u 15. i 16. veku nije bilo svetskih sila.
Čak ni Mongoli, čija je država bila najveća u istoriji, nisu bili svetska sila, iako su pobili oko 10% svetske populacije.

Trovach

pre 3 godine

Cini mi se da ste zaboravili Romanove. Ipak su oni vladali najvecom jedinstvenom teritorijom na svetu. Kolonije je mnogo teze zadrzati. Ako ste igrali "Riziko" znate o cemu govorim.

alex

pre 3 godine

previše verujete u mitove, Džef Bejzos danas više vredi od celog bogatstva Rotšild familije, Rokfelera, Vanderbilta, Porše-Pieh, britanske, holandske i belgijske kraljevske porodice... Jer vremena se menjaju, banke nisu toliko bitne kao neke druge stvari.

Inače možda najznačajnija i najbogatija bankarska porodica ikada nisu Rotšildi ni Mediči već nemačka Fuger porodica koja je čak i učestvovala da ne kažem nameštala izbor za Svetog Rimskog cara, dakle kontrolisali i zajmili su novce i Habsburzima i Valoama itd...
(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Kakvi crni mitovi? Rotsild familija zvanicno poseduje sve narodne iliti centralalne banke svih drzava. Naravno i nasu. Za njih mi ne postojimo, nismo cak ni brojevi, dok su Bejzos, Gejts, Bafet itd samo misevi.

Djoksa

pre 3 godine

Puno ime familije Romanov je Holstein-Gottorp-Romanov. Potiču iz kraljevske kuće (ili porodice) Oldenburg koja vlada Danskom. Iz iste kuće je i princ Filip, muž kraljice Elizabete II. Kad ona završi svoju vladavinu, porodica Vindzor neće više vladati Engleskom jer se vladavina nasleđuje isključivo po muškoj liniji. Tako da njen sin Čarls, a posle njega i Vilijam, a posle njega njegov sin će vladati Engleskom (ako i tada Engleska bude kraljevina) iz porodice Oldenburg. Smešno je nastojanje nekih u komentarima da istaknu Romanove zato što su po njima oni Sloveni (Rusi). Porodica Romanov je poreklom nemačka, odnosno Danska.

lol

pre 3 godine

(Malo manje mitova, malo više realnosti, 3. januar 2021 19:57)

Totalno je sumanuto porediti Bezos i Rotsilde, on ima samo kapital (nema ni novac, da bi ga imao morao bi da proda sve a t o onda ne bi ni bilo toliko para a vrlo verovatno bi kompanija dozivela krah na berzi kad bi se toliko akcija ponudilo).

Moc > kapital/novac/bilo sta materijalno. Istina je da sa novcem i kapitalom dolazite lakse do neke pozicije moci, ali odnos Bezosa naspram Rotsilda je isti kao Miskovica naspram Bezosa, po apsolutno svim aspektima, ukljucujuci i kapitalni.

Takodje, kapital Rotsildovih je bukvalno nesaglediv i nemerljiv, dok je Bezosov vezan za jednu firmu koja sutra (moguce je, malo moguce ali moguce) moze da propadne.

Rotsildovi imaju uticaj u svakoj drzavi na svetu, Bezos ga nema maltene ni u Americi.

Za kraj cu samo citirati Frenka Andervuda: "Kakvo tracenje talenta. Izabrao je novac umesto moci."

Kada ukapirate da je novac nista bez moci (kada su te kolicine u pitanju) onda ce vam dosta stvari biti daleko jasnije.

Krki

pre 3 godine

@Porodica je finansijski pomagala britansku i Napoleonovu vojsku u Napoleonovim ratovima. Godine 1815. pomagali su britanske kolonijalne ratove, a 1818. su odobrili kredit pruskoj vladi. Do 1820. Rotšildi su bili toliko moćni da su bili u mogućnosti da pomognu Banci Engleske kako bi izbegla finansijsku krizu.

Treba li sta dodati na ovo? A mi se zamlacujemo kao nek pobedi Trump, Biden, Djukanovic, Vucic ili sta znam ko i gde, sve to je smehotres. Vidi se ko je glavni medju velikima i ko je poslodavac, nema dalje.

miro split

pre 3 godine

Za bivšu Jugoslaviju nisu ni Hasburgovci, ni osmanske dinastije, a ni Karađorđevići značajni ka dinastije.
Za bivšu Jugoslaviju je najznačajnija dinastijama Karinkton.
Mi smo kroz Blejka, Lindu, Aleksis, Adama, Stivena(bože me prosti bija je gej) vidili kako se živi lipo na zapadu. Otkrili smo rabatinke, žvake, pive u limenci i lipa auta.
Tu je komunizmu bija kraj i svi smo počeli tražit svoje Blejkove i Stivene(bože me prosti bija je gej)
Dobili smo šta smo tražili. Sa brda su nam se spustili novi vladari i dinastije.

артиљерац

pre 3 godine

@ 9000 Ма не.Одакле ти та информација?Канада и Аустралија су потпуно независне
државе,доминиони.Признају као врхунског владара енглеску краљицу,али она није
власница.Чак у Аустралији хоће да гласају за Председника(сад имају Премијера
а Елизабета 2 је као суверен)и тиме се потпуно одвоје од Уједињеног Краљевства

Djura

pre 3 godine

ahahha a sve te porodice rostisldi rokfeleri su marionete pravih vladara iz senke...papskih
porodica..tipa orsini i adolbrandini..a o njima se
malo
zna upravo zbog toga sto su pravi vladari iz senke

ps imke

pre 3 godine

Sasvim sigurno postoji dinastija koja upravlja svim ovim dinastijama,
i koja je vladar sveta, ali njih nema po vikipedijama i td, oni su IKS
dinastija, svako ko pokuša da ih otkrije nestane sa lica zemlje u roku od odmah..
Jer svaka velika vladavina, nama znana, imala je kraj, zato što su ljudi znali koje glave da skidaju kad im prekipi. Ali prava moć je kad ne znaš ko ti je neprijatelj.
Da kad i smogneš snage i hrabrosti da se suprostaviš, ti kreneš na njihove sluge koje oni mogu da zamene uvek.
To je prava vlada iz senke. Ta senka je njihova moć. Kakva je to moć ako svaka
šuša na svetu zna sve o svakome, i šta rade i šta su radili i šta bi mogli da rade..

артиљерац

pre 3 godine

@ Spacek Нису Романови владали 150,него 300 година 1613-1917.Иначе Цар
Николај 2 Романов је почетком 20.века,1908сматран далеко најбогатијим човеком
на свету,с имовином процењеном на 37 милијарди$(тадашњих,данас је то око 700
милијарди)Ротшилди су према тој ранг листи били ТРЕЋИ с имовином од нешто
преко 3 милијарде$.Други је био опет Рус,Рјабушински(оснивач Shell-a)тежак
12 милијарди$.Извор ове ранг листе:амерички економиста,нобеловац,Пол Кругман.
P.S.Једна занимљивост везана тза куповину суецког канала.Енглески премијер
Дизраели је преговарао с Лесепсом о куповини.И дошли су до те цифре,4 милиона
фунти.Дираели иде код краице Викторије да јој саопшти,а знају да Енглеска нема
те паре.Можемо да се позајмимо од Ротшилда или од руског цара.Викторија каже:
Од Ротшилда,с њима је то посао а Руси ће да траже политичке уступке.Тако и би.

toba

pre 3 godine

Samo britanski ivnesticioni fond, koji je u vlasnistvu Rotsild familije, tezi 2,5 biliona funti. A to je samo trunka njihovog imetka. Ne lozite se sa forbsovim listama.

Gavra

pre 3 godine

"U doba Sulejmana imali koloniju u Americi, ali ne vredi nista kada Pipi kaze da nisu bili sila.
(@, 3. januar 2021 22:38)"

Osmansko carstvo imalo koloniju u Americi?A koloniju u Indiji i Filipinima,to nista?Izgleda da si istoriju na YouTube ucio.

b92 najbolji

pre 3 godine

(@, 3. januar 2021 22:38)

Da, Turcima niko nista nije mogao i svi su se plasili njih, samo su ih Rusi od 16. do 19. veka redovno lemali.

Pseudoharms

pre 3 godine

@Djoksa Jos 1917.godine je kraljevskim ukazom propisano da se svi muski i zenski potomci dinastije prezivaju Windsor, Charles, kao i sva njegova deca se prezivaju Windsor, kao i sama kraljica Elizabeta.