- Komentari -
  1. Sto volim ove nase junacine, buntovnike, sto se bune preko interneta i kad nema kazni.
    Kad je bio policijski cas proletos - nisu smeli ni kroz prozor da provire.
    Kad je neka kontrola saobracaja - drze volan na 10 i 2h, propisno odstojanje, pojas, voze debelo ispod ogranicenja.
    Kad je neki protest ili skup - ne idu napolje, ej, ima policije, mozda ih slucajno vide, legitimisu, mozda i uhapse.
    Kad je zabranjeno pusenje u poslovnom prostoru - cute i trpe, ni na pauzu ne idu.
    Itd.

    Ali zato masku nece da nose, nikad, po cenu zivota, povratka na brdo s kog su sisli. Dok ne postane kaznjivo
    (neravnozemljas, 17. oktobar 2020 13:30)
    Jeste,poznato je da je virus napadao samo od 17 h,pa celu noc do 05:00 h,a vikendom celi vikend.I kada se dodirne pesnica o pesnicu ne napada,a rukovanjem da.To je poboljsanje,pre je bilo dodirivanje laktovima..
    Vozim uvek kako vozim,nemam razlog da se plasim policije,a i za vreme policijskog casa kada je virus napadao,pa je vojska morala da seta sa puskama i prstom na okidacu i tada smo isli kod komsija,jer nismo imali razlog kao i pre da stojimo na ulici.Idemo ulicom do komsija i nazad.
    Nekada je cela zemlja bila seljacka,pa je bila ona uredba,ko ima dva sina,jedan mora da ide u grad da radi i zivi..Snimljena je serija o tome..
    (Nebuloze, 18. oktobar 2020 10:17)

    # Link komentara

  2. I zato piše ne kutijama da ne štite od virisa. Štite donekle, ali su efikasnije u zaustavljanju virusa kod onog ko ga već ima da ne raznosi.
    (Bane, 16. oktobar 2020 18:04)
    Pise na kutiji da ne stiti od virusa,ne tebe od drugih ili druge od tebe,nego da ne stiti od virusa.
    (Propaganda za prodaju vakcina!, 18. oktobar 2020 10:09)

    # Link komentara

  3. To je slika i prilika teoretičara zavera, antivaksera, antimaskera, ravnozemljaša, samo agresija...ti ljudi su psihički labilni i njihovi ispadi će postati svakodnevnica.
    (muka je, 17. oktobar 2020 21:06)

    # Link komentara

  4. "Pametan uči iz svega i od svakoga,
    prosečan uči iz iskustva i na primerima,
    budala već sve zna".
    (Predo 2, 17. oktobar 2020 18:36)

    # Link komentara

  5. U Londonu se upravo održava veliki protest protiv korona terora, a vi nosite maskice sami u kolima dok Kon sedi u kafiću bez nje.
    (remax, 17. oktobar 2020 16:37)

    # Link komentara

  6. Eh, moja Jugoslavijo, gde si... Ko se seća onih serija kad je Kike Bibić učila da čita? Ili kad je Jare polagao istoriju i terao Paju da i on završi školu? Nekad je država popularisala obrazovanje, danas je neobrazovanje vrlina.
    (Pit, 17. oktobar 2020 16:08)

    # Link komentara

  7. To je slika i prilika teoretičara zavera, antivaksera, antimaskera, ravnozemljaša i ostalih, samo agresija čim im ukažeš da nisu u pravu. Uskoro će oni tući ljude koji nose maske, koji imaju 5G telefon, to nisu psihički stabilni ljudi.
    (muka je, 17. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  8. Jeste li se zapitali vi koji hocete da nosite maske koliko dnevno u proseku umre ljudi od svakojakih bolestina, nesrecnih slucajeva, saobracajnih nesreca? Da li bi ste prestali da izlazite na ulicu ukoliko bi vam od sutra SZO dala takve preporuke jer je prosek dnevno poginuli u Srbiji na putevima recimo pet? Verovatno bi.
     (projekat, 17. oktobar 2020 14:08)

    # Link komentara

  9. @Retromoron

    Ljudi ne shataju da se maska ne nosi zbog vazdusnog prenosa nego kapljicnog. Kad se neko zakaslje ili kine rasprasuje sitne kapi koje putuju stotinama kilometara na sat i vise metara. Pored toga maske smanjuju ucestalost dodirivanja nosa i usta samim smanjen kontakt virusa sa sluzokozom. Dzaba pricamo ovde. Neki su protiv maski a ne znaju ni zasto trebaju da se nose.
     (Vlada, 17. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  10. U pravu si, ali da i ti potpises ako na fudbalu polomis nogu ne koristis medicinske usluge, jer nisi profesionalni fudbaler , pa nisi morao da izazivas sudbinu. Bilo koju povredu koju naneses svojom gluposcu da sam lecis.
    Takodje da drzava vrati sve pare koje je pojedinac ulagao za zrastvo preko poreza koji mu je uziman , bez njegove volje.
    Posteno, zare ne..?
    (Marko, 17. oktobar 2020 12:37)

    Znaci ipak prpa. Pa ako ne postoji i/ili je nebitan virus i neces da nosis masku sta ce ti zastita zdravstvenog sistema?
     (advokat, 17. oktobar 2020 13:57)

    # Link komentara

  11. @Marko

    Kakva je to glupost, gde je logika? Poredis fizicku aktivnost koja godi telu i doprinosi zdravlju i virus koji nema nikakve pozitivne strane? Cekaj odakle ti na pamet pade tako glupo poredjenje. Sta mislis sta ce biti skuplje zdravstvenom da ti namesti kost i stavi gips ako se povredis prilikom fizicke aktivnosti. Ili da ti leci decenijama kardiovaskularne bolesti, dijabetes i sve ostalo sto donosi mozda i najveca bolest a to je lenjost?
     (Vlada, 17. oktobar 2020 13:54)

    # Link komentara

  12. Sto volim ove nase junacine, buntovnike, sto se bune preko interneta i kad nema kazni.
    Kad je bio policijski cas proletos - nisu smeli ni kroz prozor da provire.
    Kad je neka kontrola saobracaja - drze volan na 10 i 2h, propisno odstojanje, pojas, voze debelo ispod ogranicenja.
    Kad je neki protest ili skup - ne idu napolje, ej, ima policije, mozda ih slucajno vide, legitimisu, mozda i uhapse.
    Kad je zabranjeno pusenje u poslovnom prostoru - cute i trpe, ni na pauzu ne idu.
    Itd.

    Ali zato masku nece da nose, nikad, po cenu zivota, povratka na brdo s kog su sisli. Dok ne postane kaznjivo
    (neravnozemljas, 17. oktobar 2020 13:30)

    # Link komentara

  13. Ovi sto im maska smeta kao da se utrkuju ko ce da ispadne gluplji. Nisko obrazovan sloj/talog.
     (kejt winslet, 17. oktobar 2020 13:05)

    # Link komentara

  14. Meni malo glupo da priznam, ali već godinama imam fetiš da pre ulaska prevoz pljunem u dlanove, istrljam ih, i onda ispipam što veću površinu šipki za držanje. Inače, raio sam taj neki test, i rekli mi da sam covid pozitivan, ali sam, normalno, nastavio sa svojom aktivnošću. To sam radio i tokom leta. Nešto ne vidim da se povećao broj zaraženih u tom periodu. Ove paničare i zagovarače slepog pridržavanja mera treba izolovati, preko njih se virus širi, ako me razumete.
    (poluinteligentna opasnost, 17. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  15. Jadni ljudi. ne mozes im dokazati da maska nema efekta za bilo koji virus. Dzabe im pricati, a i na kutiji im isto pise. Pa, sad, ko je tu budala..???
    (Marko, 16. oktobar 2020 17:34)

    Da si se obrazovao shvatio bi da kapljicne infekcije virus sire putem kapljica (uglavnom pljuvacke, koju izbacujemo kad god govorimo, zakasnjemo se itd.). Ne, "obicne" maske ne mogu da zaustave tanki virus. Ali ovaj virus ne putuje sam vazduhom, nego u kapljici koju itekako mogu da zaustave. Zato je efikasnost daleko preko 90% zastite, kad svako nosi masku. Jasnije sad? A ti se izgovaraj i dalje. Ako ne, nosi zbog nas "glupih"; jer druge ugrozavas nenosenjem daleko vise nego sebe.
    (Dex, 16. oktobar 2020 18:19

    E, sada da ja tebe poducim tako "pametnog".
    Vidis taj virus kada izleti sa tom kapljicom veoma se brzo oslobadja iste , jer se taj fluid oko virusa brzo osusi na vazduhu i virus je slobodan da prodje kroz tvoju masku. Zbog toga na svakoj kutiji pise da MASKA NE STITI OD VIRUSA.
    Dr.Zujovic je ,sam kaze, pri radu na klinici, u skafenderu zasticen, jer je posecivao kolegu lakse oboleleog od ovog gripa, zaradio isti virus. Pod skafanderom, a ti, tako "pametan" zboris.
    Dalje, sami doktori kazu, da pod maskom, onom najboljom, br.95, sto znaci stiti te 95%, ne mozes je dugo nositi jer umanjuje protok kiseonika i moras je skinuti. ovo doktori kazu, a ne ja.
    Toliko o tvojoj "pameti".
    (Marko, 17. oktobar 2020 12:53)

    # Link komentara

  16. Igor
    Kažeš u Švedskoj nema korone,normalno se živi a umrlo već 7-8000 ljudi.
    Da je to u Srbiji bilo bi katastrofa zar ne?
     (ccvvrrcc, 17. oktobar 2020 12:43)

    # Link komentara

  17. Boze sta necu sve da procitam. Jel ozbiljno pitate da li da slusamo doktore? Jok vas cu da slusam sa tri razreda srednje, koji citate Trece Oko i informisete preko FB-a. Slazem se ko nece i ne treba da nosi masku, potpise papir da radi to na svoju odgovornost i da se odrice prava lecenja od posledica Korone ako zakaci virus. Ko hoce da bude glup nek bude glup u svoja 4 zida, sta pojedini pisu nije ni za smejanje nego za instituciono lecenje odavno.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vlada, 17. oktobar 2020 09:16

    U pravu si, ali da i ti potpises ako na fudbalu polomis nogu ne koristis medicinske usluge, jer nisi profesionalni fudbaler , pa nisi morao da izazivas sudbinu. Bilo koju povredu koju naneses svojom gluposcu da sam lecis.
    Takodje da drzava vrati sve pare koje je pojedinac ulagao za zrastvo preko poreza koji mu je uziman , bez njegove volje.
    Posteno, zare ne..?
    (Marko, 17. oktobar 2020 12:37)

    # Link komentara

  18. @NPC

    Generalizovanje je pak odlika praznoglavih ljudi. Ja mislim da je Kosovo Srbija, za porodicu i tradiciju sam pa opet, smatram i da maske treba nositi. Ne zbog kazne vec zbog toga sto stite bar donekle i to od svega i svacega. Nije ceo svet lud a mi jedini pametni.
     (Ljubisa livac, 17. oktobar 2020 12:32)

    # Link komentara

  19. Tuce starog dedu, sramota. Ne bi mogao na starca da dignem ruku nikada.
     (Ljubisa livac, 17. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  20. Znači maske ne treba da se nose jer virusi MOGU da uđu da nas zaraze, a kiseonik NE MOŽE da uđe pa se gušimo? Razmislite malo pre nego što krenete da lupate...

    Ali evo ga pokušaj objašnjenja za prosečnog srpskog anti-maskerskog trola:

    Maska naravno nije čarobni štit koji nas apsolutno čuva od infekcije. Ali maska UMANJUJE VEROVATNOĆU zaraze ljudi oko nas. Ako samo ja nosim masku, a ti ne - verovatnoća je jedna. Ako obojica nosimo maske - verovatnoća je dosta manja. Ne znači da neće doći do zaraze, ali globalno može da znači razliku da sutra broj zaraženih neće biti 200, nego 100. Meni se više dopada ova druga brojka.
    (Retromoron, 17. oktobar 2020 12:12)

    # Link komentara

  21. Procitao sam gomilu naucnih casopisa i ni u jednom nisam nasao nikakav dokaz za to sto pricas, ni jendu naucnu studiju. Pa te molim da mi laicki objasnis, ako maska ne sprecava virus da prodje kad udises, kako to onda sprecava cirus da izadje kad udises?
    (Nele, 16. oktobar 2020 18:37)

    Nele, Nele, "Ruski doktor" nije naučni časopis!
    (Retromoron, 17. oktobar 2020 11:59)

    # Link komentara

  22. E neka te je tresnuo smogovac. Valjda te je to naučilo da ubuduće gledaš svoja posla.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (panter pudlica, 17. oktobar 2020 09:28)

    Znači, neko ti prigovori nešto (sve i nek je neosnovano) i ti ga tresneš jer šta- povredio ti je sujetu.
    (Ivana, 17. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  23. Vi koji nosite jeste, zao mi je ali jeste. Probudite se vreme je!!!
    (Walter, 17. oktobar 2020 11:32)

    # Link komentara

  24. Sta smo mi docekali, da Hrvati imaju vise bunta u sebi nego Srbi. Ovde sutra kad bi Dr Kon izasao i rekao da napolje mogu da idu samo ako skakucu na desnoj nozi, bilo bi bar pola ljudi koji bi slepo to radili i pozivali na linc ove druge polovine koja bi se protivila tome.
    (Uzasna lobotomija, 17. oktobar 2020 10:21

    Tipično srpsko shvatanje bunta. Bunt je kada si bahat i ugrožavaš druge, al zato si pognute glave i savijene kičme kad ti dileri valjaju drogu po školama i siledžije maltretiraju devojke po gradskom prevozu. Ovde je hrabrost kad deset huligana prebije dva penzionera a bunt je kada baciš djubre u Dunav. Odvratan, ropski mentalitet, koji se davi u sopstvenim fekalijama.
    (Mali Hijavata, 17. oktobar 2020 10:48)

    # Link komentara

  25. jadni ljudi... ne kapiraju da u Australiji faktički više ljudi i nemaju kontakte jedni sa drugima da su maske svuda obavezne, da imaju policiski čas 23h. Da je tako slično i u Saudijskoj Arabiji. I da i jedni i drugi imaju manje više sličan boj obolelih kao i Belorusija ili švedska... jadni, misle da ovaj virus postoji od juče a da jadni naučnici već godinu dana ne znaju ništa o njemu i da nikada nije izolovan kod čoveka... jadni nose maske i misle da štite nekoga sa maskom punom bakterija i prljavštine!
     (hoću da budem pilot, 17. oktobar 2020 10:46)

    # Link komentara

  26. Извин'те, мудријаши и пуноглавци (супротност нама празноглавцима) не верујете лекарима, не верујете СЗО, али зато је натпис на кутији "не штити од вируса" за вас врховни ауторитет! Наравно, да вам нико не може гарантовати стопостотну заштиту, али се могућност драстично смањује, драги пуноглавци! И дете зна да се дисањем у некога, да не кажем причањем у његовом правцу преносе респираторни вируси. Маска је механичка препрека која то преношење смањује и то доста. И то је сва филозофија! Мало мање теорија завере,мало више употребе мозга! Свако добро свима!
    (Дејан, 17. oktobar 2020 10:36)

    # Link komentara

  27. Na stranu maska i to. Ali u ovom snimku se može videti dosta o bečkoj kulturi sa kojom se hrvatski narod ponosi.
     (Dr. Wes., 17. oktobar 2020 10:33)

    # Link komentara

  28. Postujem tudje misljenje, i to da svako ima pravo na svoj izbor. Ako si na javnom mestu gde su i druge osobe moras se pridrzavati istog sto i oni, a ako si pobornik ne nosenja maski, onda slobodno kada dodjes kuci u svoju porodicu vi mozete zajedno da lizete i pod i da kasljete i kisete jedni u druge to vam niko ne brani, ali kada ste napolju imate istu odgovornost kao i svi mi.
    (Milos, 17. oktobar 2020 10:27)

    # Link komentara

  29. U Kini skoro svi nose maske pa skoro i nema zarazenih. Pa vi sa tri razreda srednje sto se informisete preko fejsa vidite...
     (Doki, 17. oktobar 2020 10:26)

    # Link komentara

  30. Postujem tudje misljenje, i to da svako ima pravo na svoj izbor. Ako si na javnom mestu gde su i druge osobe moras se pridrzavati istog sto i oni, a ako si pobornik ne nosenja maski, onda slobodno kada dodjes kuci u svoju porodicu vi mozete zajedno da lizete i pod i da kasljete i kisete jedni u druge to vam niko ne brani, ali kada ste napolju imate istu odgovornost kao i svi mi.
    (Milos, 17. oktobar 2020 10:25)

    # Link komentara

  31. Sta smo mi docekali, da Hrvati imaju vise bunta u sebi nego Srbi. Ovde sutra kad bi Dr Kon izasao i rekao da napolje mogu da idu samo ako skakucu na desnoj nozi, bilo bi bar pola ljudi koji bi slepo to radili i pozivali na linc ove druge polovine koja bi se protivila tome.
    (Uzasna lobotomija, 17. oktobar 2020 10:21)

    # Link komentara

  32. nosim je zato su rekli da moramo,ne verujem da će me zaštititi,poštujem zakone i smejem se samom sebi .Ruke perem oduvek pravilno,ne treba mi uputstvo ,naučio sam u vrtiću.Sva je prilika da ovo vodi u stvaranje novog sveta ,a kakvog videćemo.Ništa mi se ne sviđa priča,najradije bih otišao u šumu na 5 godina i sačekao a ,opet,možda nije ništa bitno,proći će sledeće godine,dobićemo vakcine i nastaviti da se razmnožavamo ...Verujem da nikada u životu nisam bio neodređeniji po nekom pitanju.
     (prezimenaić aparedajemgrcima, 17. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara

  33. Zna li neko od ovih "naučnika" talibana koji bi ovde sve tukli, hapsili isl. odgovor na 2 pitanja:

    1.Zašto se posle protesta u Berlinu u julu i avgustu gde je bilo oko milion ljudi bez maski zvanične cifre "zaraženih" nisu nimalo uvećale u narednim nedeljama?

    2.Kako je moguće da već više od 5 meseci Kina u kojoj živi 1/5 svetske populacije ima između 100 i 200 "zaraženih", da su u Vuhanu deca krenula u školu bez maski i da "virus" nije ni stigao do Pekinga i Šangaja ali zato jeste do najmanjih ostrva širom sveta gde bi kontrola epidemije po logici stvari trebalo da bude više nego jednostavna ali tamo "virus" još nije iskorenjen?
    (remax, 16. oktobar 2020 21:57)

    1) Zato sto u Berlinu nije bilo milion ljudi, vec manje od 20hiljada talibanskih demonstranata.
    2)Zato sto je Kina drzava u kojoj vlada strahovita cenzura i represija nad stanovnistvom.
    Znas ti ovo dobro, ali pises suprotno iz nekog tebi poznatog razloga.
     (poslovođa šestorice patuljaka :, 17. oktobar 2020 10:08)

    # Link komentara

  34. Boze sta necu sve da procitam. Jel ozbiljno pitate da li da slusamo doktore? Jok vas cu da slusam sa tri razreda srednje, koji citate Trece Oko i informisete preko FB-a. Slazem se ko nece i ne treba da nosi masku, potpise papir da radi to na svoju odgovornost i da se odrice prava lecenja od posledica Korone ako zakaci virus. Ko hoce da bude glup nek bude glup u svoja 4 zida, sta pojedini pisu nije ni za smejanje nego za instituciono lecenje odavno.
    (Vlada, 17. oktobar 2020 09:16)


    Imenjace, a sta cemo sa cinjenicom da imas razlicita misljenja doktora? Naravno, na tv-u ces cuti one kojima dopustaju da pricaju, a sta cemo sa ostalima? Hvala Bogu pa postoji internet gde ces cuti i mnoge druge doktore iz istih oblasti, ali koji ne pricaju kako im se kaze.
    A ovaj deo sa odricanja prava mi je omiljena glupost. Hajde onda da se svim pusacima nametne da ako ne ostave cigarete nemaju pravo na lecenje bilo kakve bolesti pluca! Slozices se da je rak pluca daleko veci problem, koji se ne moze resiti ni vakcinom. Ili ko pije previse cesto da nema pravo da leci jetru, jer ipak je to stvar izbora.

    Ja bih tvoj predlog prihvatio, samo da mi se onda bar u novcanik vratio deo koji placam za zdravstveno. Radije cu onda taj novac da iskoristim za nesto drugo
     (vlada, 17. oktobar 2020 10:05)

    # Link komentara

  35. Ko je ovaj poznati glumac?
     (Kladovo, 17. oktobar 2020 10:04)

    # Link komentara

  36. ti mislis da nisi budala... to je samo subjektivan osecaj...
    (demagog, 17. oktobar 2020 09:49)

    # Link komentara

  37. Jos jedna podela Srba na Srbe i Srbe...
    (Vf, 17. oktobar 2020 09:38)

    # Link komentara

  38. Maska ne štiti. Svašta
     (Gazda Paja, 17. oktobar 2020 09:30)

    # Link komentara

  39. E neka te je tresnuo smogovac. Valjda te je to naučilo da ubuduće gledaš svoja posla.
     (panter pudlica, 17. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  40. Opet se vracam na ono - pa sta ako ima zarazenih? Ima zarazenih i od gripa svake godine,pa nas ne primoravaju ni na sta. Narod nece da nosi maske jer znaju da je besmisleno. A cak i da se zarazimo,ozdravimo vrlo lako. E zato je tesko mnogima da prihvate ovo stanje,jer kako sad nekog da ubedis da ne sme na odmor,ne sme u izlazak, ne sme ovo,ne sme ono i mora masku da nosi, kad taj neko zna da je ovo slicno gripu i da je stopa smrtnosti izuzetno niska,da i u slucaju da se razbolimo ozdravimo vrlo brzo. E zato ljudi ne mogu ovo da svare,jer ima gomila nelogicnosti vezanih za virus. To sto oni prijave da ima toliko zarazenih,ne znaci da je to tacan broj,niti znaci da ce ti ljudi umreti. 99% njih ce da ozdravi,a sigurno 90% ljudi nece ni osetiti taj virus.
    (Pljuvac Svih Stilova, 17. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  41. Jeste!
    (majstor, 17. oktobar 2020 09:19)

    # Link komentara

  42. Boze sta necu sve da procitam. Jel ozbiljno pitate da li da slusamo doktore? Jok vas cu da slusam sa tri razreda srednje, koji citate Trece Oko i informisete preko FB-a. Slazem se ko nece i ne treba da nosi masku, potpise papir da radi to na svoju odgovornost i da se odrice prava lecenja od posledica Korone ako zakaci virus. Ko hoce da bude glup nek bude glup u svoja 4 zida, sta pojedini pisu nije ni za smejanje nego za instituciono lecenje odavno.
     (Vlada, 17. oktobar 2020 09:16)

    # Link komentara

  43. @srki

    Ustav, Član 25

    Fizički i psihički integritet je nepovrediv.

    Niko ne može biti izložen mučenju, nečovečnom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju, niti podvrgnut medicinskim ili naučnim ogledima bez svog slobodno datog pristanka.

    Ti u tvom robovlasnickom drustvu radi kako ti volja. Krizni stab nije zakonom uredjeno telo i ne vidim razlog zasto bismo im davali toliku paznju. A to sto ti navodis kao bunt je iznela i SZO, maske vise stete donose nego koristi. Nije tesko informisati ae
     (vlada, 17. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  44. Ovo je navikavanje ljudi na slepu poslusnost za uzimanje lekova. Kada dostignemo tu tacku poslusnosti uzimacemo sredstva kojima se kontrolise broj ljudi na planeti. Bez provere sta pijemo. Rasterecivanje planete je vec pocelo. Dobrodosli u kineski model planiranja porodice sa americkim naucnim dostignucima i ruskom efikasnoscu.
    (Goran, 17. oktobar 2020 09:12)

    # Link komentara

  45. свако ко се вози у трамвају а не у блиндираном мерцедесу је будала.
    Власници наших живота у блиндираним премијум маркама се не туку међусобно због маски, то је резервисано за крезубу сиротињу из трамваја.
     (диско нинџа, 17. oktobar 2020 09:02)

    # Link komentara

  46. Kakva je to maska koja je propusna u jednom smeru, a u drugom nije! (sir oliver, 16. oktobar 2020 21:26)
    Hahahaha, cuj ovog, pa imam cipele koje su propusne u jednom smeru a u drugom ne, a ne masku.

    Izgleda je nekima 21. a nekima tek 1. vek...
    (dje ste kromanjonci, 16. oktobar 2020 21:54)
    Genije, jel nosis Geox masku ili onu obicnu hirursku ili platnenu!? Ne verujem ni da si cuo za N95 ili N100, a kamo li da nosis takve maske! A onaj drugi sto prica o nemackom standardu, kupi pakovanje u Nemackoj i procitaj sta pise na kutiji! Hirurzi nose potpuno drugacije maske, sad za vreme kovida!
     (sir oliver, 17. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  47. А 2013те било 75000 заражених (у 4 месеца) и умрло 2000 ( за годину) људи од грипа
     (arigosakic, 17. oktobar 2020 09:00)

    # Link komentara

  48. Nenošenje maske je sebično, jer maska pruža malu zaštitu, npr. virus je kapljični, što znači da on može u organizam uđi i preko očiju i otvorenih rana. Maska pre svega služi da se pri disanju, kijanju i kašljanju te kapljice u kojima je virus ne bi širile oko te osobe i zarazile druge ljude. Zbog toga zdravstveni radnici nose vizire i odela (kako bi sprečili kapljice u kojima je virus da im padnu bilo gde na lice i odeću) i maske (kako ne bi sami ugrožavali nezaražene pacijente). Svi smo potencijalno zaraženi i tako treba da se ponašamo, svi znamo nekog ko je preminuo, ja čak i nekoliko mladih ljudi, broj umrlih je veći nego što je zvanično u statistici i to po priznanju kriznog štaba. Imunitet će doći s vremenom, ali to će doći s cenom, novčanom ako država nabavi vakcine ili cenom u ljudskim životima, ako se sve više ljudi bude ponašalo sebično.
    Tako da ako nekog životno ugrožavate nenošenjem maske, u najmanju ruku zaslužujete batine, a po krivičnom zakonu i više od toga.
     (sk, 17. oktobar 2020 08:58)

    # Link komentara

  49. Maska koja u veleprodaji kosta 3 dinara, zastitice nas od najgoreg virusa u istoriji?
     (Lazar, 17. oktobar 2020 08:42)

    # Link komentara

  50. Komsija dosao iz Kine, bio poslovno. Da moguce je putovati tamo bez problema. Kaze da je video kako su tipa bez maske polivali od batina na ulici i posle ga odveli. Sada vam je to nepojmljivo a za mesec dana videcemo...
    (Pop, 17. oktobar 2020 08:31)

    # Link komentara

  51. Po cemu je ovaj virus gori od ostalih grip virusa? Po zaraznosti? Po smrtnosti?
     (okiNL, 17. oktobar 2020 08:23)

    # Link komentara

  52. @Realan
    Nesto sto placam ima da koristim ili neka se potpuno privatizuje zdravstvo i da nedobija ni dinar od poreskih obveznika.Zasto nema besplatnih tumor markera naprimer sto napisa neko skoro ako vlast misli na zdravlje naroda jer najmanje ljudi umire od korone.Cak i da je stvarno opasan virus apsolutno me neinteresuje ko ce da umre,pdirodna selekcija ako je prirodan virus amo je vestacki stvoren kriv je taj ko ga je stvorio.Ranije su bolesna deca umirala i to je bilo normalno danas se spasavaju i zbog bolsenih sad treba svi da trpe to je neodrzivo.Neka se izoluju bolesni.
    (Dusan, 17. oktobar 2020 08:18)

    # Link komentara

  53. @Srki
    Brate, analiza level 9.98, možeš u analizu bilo kog javnog preduzeća.
    Na kutijama u kojima su maske lepo piše da ne sprečavaju širenje virusa.
    SZO kaže da su štetne.
    Proletos nisu bile neophodne
    Ne nose je svi studenti
    I?
     (vojvodjanin, 17. oktobar 2020 08:16)

    # Link komentara

  54. Ko zeli neka nosi, ja necu, pogotovo ne na otvorenom. Nosenje maske na otvorenom je test inteligencije.
    (011, 17. oktobar 2020 08:00)

    # Link komentara

  55. Ako pise da u zatvorenom, morate da nosite masku, onda morate da je nosite, svidelo se vama ili ne ! Ja je na poslu nosim 8 sati, pa mi nije tesko ! Samo zamislite ono medicinsko osoblje koje mora da nosi skafandere, pitajte kako je njima ! Sram vas bilo ! Ako ne verujete u sve ovo, vasa stvar, ali morate da nosite masku u zatvorenom prostoru.. Uostalom, sve bih ja vas na ona odeljenja gde leze najtezi bolesnici, pa pomazite onim lekarima koji se silno bore da sacuvaju zivot nekoj majci, ocu, bratu, sestri ! Toliko..
     (Crven Cvet, 17. oktobar 2020 07:51)

    # Link komentara

  56. Ne nosim masku, jer je nemoguce nositi je skroz pravilno ceo dan. Da ne pricam sto ljudi skinu i stave jednu te istu masku 50 puta dnevno, a istu tu masku nose po vise dana. E sad pitajte bilo kog doktora koliko ta maska ima smisla. GLUPOST.
    (markić, 16. oktobar 2020 23:01), taj, što ne zna da nosi masku, pipa je i namešta ceo dan... taj time ugrožava sebe ali maskom štiti tebe. Kako bre ne možete da uklavirite tu matematiku. Nije poenta zaštititi sebe, pošto zaštitnom kvazihirurškom maskom (i bez zaštite za oči) to ne možete, poenta je da svoju pljuvačku zaustavite i zato je ideja da svi nose. Jedan da ne nosi, taj jedan ugrožava druge... ma kome pričam. 5G, ravna Zemlja, Gejts, vakcine...
     (Petar, 17. oktobar 2020 07:48)

    # Link komentara

  57. Ja bih ovog “pametnog”, što deli ljude koji ne nose maske u proizvoljne grupe - stavio prvog u red za probnu vakcinaciju.
    (Milan Loznica, 17. oktobar 2020 07:47)

    # Link komentara

  58. u 72. gidine se pravi pametan i izazvao sirenje virusa po celom tramvaju... Toliko
    (Ljuba, 17. oktobar 2020 07:46)

    # Link komentara

  59. Nosi, cuti i slusaj sta ti drugi kazu...
    (EUFORIJA, 16. oktobar 2020 23:53), znači ti si u prvoj kategoriji (5G, antivakcine, ravna Zemlja, Gejts satana...)
     (Petar, 17. oktobar 2020 07:43)

    # Link komentara

  60. Ja ne nosim zato sto Nole ne nosi
    (I sta cemo sad, 17. oktobar 2020 07:23)

    # Link komentara

  61. Ovo je ovde Balkan zemlja iz sna...
     (crnobradi, 17. oktobar 2020 07:13)

    # Link komentara

  62. kuj hoćeš
     (genijalac, 17. oktobar 2020 06:55)

    # Link komentara

  63. Moli ti boga da mene ne sretnes u tramvaju, a da ne nosis masku. Obrao bi bostan.
    (Harry, 16. oktobar 2020 19:05)

    Auuu, kakva hrabrost, svaka čast junačino !
     (Omuamua, 17. oktobar 2020 04:57)

    # Link komentara

  64. Ne nosim masku ne iz bunta niti sto verujem u teorije zavere, nego sto sam lepo procitao nekoliko studija a narocito one koje su krenule od pocekta korone i koje kazu da maska apsolutno ne stiti ni 0.001%. Tamo da je besmisleno nositi. Cak sto vise daje laznu sigurnost da si kao zasticen.

    Virus se prenosi kapljicno preko sluzokoze i ociju navodno. Znaci neko mora da kine i kaslje u vas da bi vas maska zastitila.
    (lcoo, 17. oktobar 2020 02:52)

    # Link komentara

  65. Jesi budala ako nosis masku.
     (Mister No, 17. oktobar 2020 02:27)

    # Link komentara

  66. @geda, a ti meni objasni zašto na kutiji za hirurške maske piše doslovce da proizvod ne štiti od kovida.

    (rebro, 16. oktobar 2020 21:42)

    aman covece niko nije rekao da ako nosis masku ona ce te zastititi od kovida, ali ako ih svi nosimo u zatvorenom prostoru njegova cirkulacija u vazduhu ce biti manja pa ko god se zarazi imace lakse simptome. Veliki deo onih koji su zaglavili bolnicu su se zarazili na svadbama... jer tamo provedu ceo dan gde pevaju i vicu pa se toliko kontaminiraju virusnim cesticama da organizam ne moze da se izbori. Zato maske - da bi prosli sa laksim simptomima ako se zarazimo, a ne da bi stopostotno izbegli da se zarazimo.
     (Ko to tamo peva, 17. oktobar 2020 02:00)

    # Link komentara

  67. U Francusku obavezne maske i na otvorenom pa 30000 zarazenih u jednom danu,to je sve sto imam da kazem danas.
    (Galo, 16. oktobar 2020 23:33)

    A koliko je hospitalizovano i umrlo? Poenta maski nije da izbegnes virus po svaku cenu, nego da smanjis broj njihovih cestica koje bi uneo u organizam a od cega zavisi tezina simptoma. Zato kod nas ima preminulih sa 400 novoobolelih kao u Britaniji sa 4 hiljade.
     (Ko to tamo peva, 17. oktobar 2020 01:51)

    # Link komentara

  68. Za praznoglavce u prevodu " ne možeš da se zaštitiš ali možeš da zaštititiš druge "
    (kud ko ja treći deo, 16. oktobar 2020 17:53)
    Kakva je to maska koja je propusna u jednom smeru, a u drugom nije! Hirurska maska sme da se nosi jednom i to najvise pola sata, jer se ovlazi i skuplja i razmnozava bakterije! A razmer virusa i tkanine na masci je kao komarac i fudbalska mreza! Pise ma kutiji da ne stiti od virusa! Dovoljno!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sir oliver, 16. oktobar 2020 21:26)

    Ako vec prosipas "mudrosti" onda da te ispravim da po nemackom standardu na klinikama, hirurska maska se menja na svakih sat i po do dva, ali na klinikama u jeku epidemije u aprilu, maju...
    (aj sada lazite... nije ni pola sata, nego 5 minuta..., 16. oktobar 2020 21:53)

    Братац, па и није да си га демантовао.
     (Јабучило, 17. oktobar 2020 01:47)

    # Link komentara

  69. @Marko
    Je l si ti ozbiljan? Ajde objasni kako nema veze maska?
    Ako onaj koji ima virus nisi masku onda je šansa jako mala da može da zarazi nekoga. I pošto se ne zna da li neko nosi virus svi treba da nose maske i kraj priče. Ne znam šta ti tu nije jasno?
    (4k4.Dex, 16. oktobar 2020 22:05)

    Маска је крпа. Удахни дим цигарете, стави маску и издахни га. Види куда све излази. Једина сврха је успоравање "млаза" када кашљеш или кијаш без прекривања уста и носа.
     (Јабучило, 17. oktobar 2020 01:44)

    # Link komentara

  70. Kod nas u Srbiji ljudi koji ne nose maske se dele u dve kategorije:

    1. Misle da je nenošenje maske neka vrsta bunta. Uvrteli su sebi u glavu da su nekakvi buntovnici protiv sistema, političara, "vakcinaškog lobija" i "zlog zapada". Takvi su obični skloni teorijama zavere: 5G, ne daju mu da osvoji RG, Bil Gejts prodaje vakcine protiv izmišljenog virusa itd

    2. Misle da je nošenje maske izuzetno teško, da se sa njom teško diše ili da će se ne daj Bože ugušiti. U ovu kategoriju obično spadaju penzioneri.

    I jedne i druge bih novčano kažnjavao za nenošenje maski i to bez milosti.
    (Srki, 16. oktobar 2020 18:12)

    ajde objasni ti meni, kako ja koji nikad nisam stavio masku a svakodnevno koristim autobuse I nocu izlazim gde je guzva se nisam zarazio?
     (djura, 17. oktobar 2020 01:44)

    # Link komentara

  71. Botovi su za masku, naravno.
    (alpacino, 17. oktobar 2020 01:35)

    # Link komentara

  72. @npc
    Sve to samo sto me briga za Kosovo. Prodje mi mladost zbog toga.
    (alpacino, 17. oktobar 2020 01:33)

    # Link komentara

  73. Inteligencija na Balkanu i dalje u strmoglavom padu. Probila dno odavno.
    (miki, 17. oktobar 2020 01:32)

    # Link komentara

  74. Ovo su vremena sa previše informacija.
    Mediji, novine, tv, internet, knjige, komšija, drugar, kolega.. svi sve znaju, svako ima svoju ''istinu'', i čovek više ne zna u šta da veruje.
    Jedno stručno lice iz medicine mi je reklo da je korona izmišljotina
    kako bi se zaradilo brdo para. A opet, na TV-u slušam doktore kako govore da nije. Naći ću vam lako pet virusologa koji će reći da su maske glupost, i naći ću njih pet koji će reći da su maske efikasne. I šta čovek da radi sad?
    Možda je bilo bolje pre sa tri kanala na tv-u bez interenta, a možda je bolje sada kada imamo neograničen pristup raznim mišljenjima.
    Nisam pametan, ali valjda, najlakše je kopirati većinu, ne iskakati iz gomile, pokriti se ušima i ne palamuditi mnogo. Jer onda i ako ispadneš ovca, makar nisi sam. Ovako, ako kopaš i tražiš istinu i pravdu, možeš lako da nastradaš...
    (5ar, 17. oktobar 2020 01:16)

    # Link komentara

  75. To je ta tisucljetna kultura!!
    (air, 17. oktobar 2020 01:15)

    # Link komentara

  76. "2. Misle da je nošenje maske izuzetno teško, da se sa njom teško diše ili da će se ne daj Bože ugušiti. U ovu kategoriju obično spadaju penzioneri."

    Da nosenje maske otezava disanje nije nikakvo umisljanje, vec obicna fizika. Ustvari SZO ne preporucuje nosenje maski tokom bavljenja sportom upravo iz tog razloga.
    (Dragon Fly, 17. oktobar 2020 01:08)

    # Link komentara

  77. Nekad fini i kulturni Zagreb se poput Novog Sada poseljačio i napunio krkanima koji su sišli sa okolnih brda i vole se potuć. To su do nekle i zasluzili, jer su oterali zagrebačke Srbe koji su bili pravi purgeri, a ako ih imate u zgradi, možete biti sigurni da ćete imati mirne i pristojne komšije.
    (Kole, 17. oktobar 2020 01:07)

    # Link komentara

  78. @euforija Zvucis kao da si jedan od ovih pod 1. Samo kazem. Ne srdi se. Evo ja cu uraditi sta mi ti kazes,da nosim ili ne?
     (Milunka Malina, 17. oktobar 2020 01:05)

    # Link komentara

  79. Auu kakve nebuloze, nije poenta sa koje je strane maska otporna. Važnije je da onaj ko je zaražen nosi masku jer ne može da izbaci kapljice prema drugima. 90% ste zaštićeni ako zaraženi nosi masku a 30% ako samo vi nosite. Ako oboje imate masku zaštićeni ste 99%. Zato moramo svi da nosimo jer ne znamo ko je od nas zaražen. Vrlo jednostavno...
     (Novak, 17. oktobar 2020 01:02)

    # Link komentara

  80. Čitam i ne mogu da verujem koliko ima ludaka na svakom koraku,pa ne dobija se Korana samo tako,eto ljudi nose maske i opet dobijaju koronu,debilizam!!!ovi što dobijaju koronu su se zarazili pre nošenja maski a kad si zaražen onda čuvaš drugog od samog sebe da ga nebi zarazio
    Samo da bude jasno!!!
    Nosite maske .....
    (Yugosloven, 17. oktobar 2020 01:01)

    # Link komentara

  81. I ja sam se pravio pametan i bez maske pa zakacio virus. Nije sala, samo to mogu da kazem, mesec dana nakon virusa penjem se uz stepenice i ne mogu vazduh da
    udahnem do kraja...
    A cujem na sve strane gomila ljudi, kao sve je izmisljeno i teorije zavere.
    Mozda ni ta maska ne pomaže 100% ali ako smanjuje sanse za zarazu treba je nositi...
     (pera, 17. oktobar 2020 00:49)

    # Link komentara

  82. Kako je deka samo meeedeen, uhh!
     (Srki, 17. oktobar 2020 00:43)

    # Link komentara

  83. Kod nas u Srbiji ljudi koji ne nose maske se dele u dve kategorije:

    1. Misle da je nenošenje maske neka vrsta bunta. Uvrteli su sebi u glavu da su nekakvi buntovnici protiv sistema, političara, "vakcinaškog lobija" i "zlog zapada". Takvi su obični skloni teorijama zavere: 5G, ne daju mu da osvoji RG, Bil Gejts prodaje vakcine protiv izmišljenog virusa itd

    2. Misle da je nošenje maske izuzetno teško, da se sa njom teško diše ili da će se ne daj Bože ugušiti. U ovu kategoriju obično spadaju penzioneri.

    I jedne i druge bih novčano kažnjavao za nenošenje maski i to bez milosti.
    (Srki, 16. oktobar 2020 18:12)

    Jel ti, pametnjakovicu, stvarno mislis da ce ti maska pomoci?
    Kolko artikala dotaknes rukom po prodsvnicama i trznim centrima, koliko kvaka i rukohvata dotaknes, koliko puta novac uzmes u ruke, kovrte, sanducice, tastature, bankonate, gelendere, drzace u autobusu, brava na autu i taksiju, koliko predmeta i ostalog na poslu, prekidace za svetlo, daljince... Hoces jos da nabrajam!?
    Sto recd jedan, cuti i nosi.
    Ne brini za nas.
     (Hrundi Bakshi, 17. oktobar 2020 00:19)

    # Link komentara

  84. (remax, 16. oktobar 2020 21:57)
    (ne)vernicima dzaba objasnjavati, njima razum, logika i cinjenice nisu jaca strana, ali aj da probam

    1) nigde na planeti nije bilo protesta sa milion ljudi, a to sto je bilo je bilo na otvorenom, u sred leta

    2) Kina je zatvorena komunisticka drzava, objavljuje se sta odobri partija. Takodje, u Kini se za par dana testira 10-20 miliona ljudi, zarazeni izoluju a svi njihovi kontakti pomno prate.
    (dje ste kromanjonci, 17. oktobar 2020 00:15)

    # Link komentara

  85. (kErOnA, 16. oktobar 2020 23:03)
    Vas koji volite da se „rizično“ ponasate je mnogo manje tako da cete ipak vi da se selite
    (polupani, 17. oktobar 2020 00:08)

    # Link komentara

  86. U Francusku obavezne maske i na otvorenom pa 30000 zarazenih u jednom danu,to je sve sto imam da kazem danas.
    (Galo, 16. oktobar 2020 23:33)

    Tuzno je to kad mozak nema kapaciteta da shvati koliko bi tek bilo bez maski. To je mnogo gora bolest od korone, cesto i nasledna
    (polupani, 17. oktobar 2020 00:05)

    # Link komentara

  87. Kod nas u Srbiji ljudi koji ne nose maske se dele u dve kategorije:

    1. Misle da je nenošenje maske neka vrsta bunta. Uvrteli su sebi u glavu da su nekakvi buntovnici protiv sistema, političara, "vakcinaškog lobija" i "zlog zapada". Takvi su obični skloni teorijama zavere: 5G, ne daju mu da osvoji RG, Bil Gejts prodaje vakcine protiv izmišljenog virusa itd

    2. Misle da je nošenje maske izuzetno teško, da se sa njom teško diše ili da će se ne daj Bože ugušiti. U ovu kategoriju obično spadaju penzioneri.

    I jedne i druge bih novčano kažnjavao za nenošenje maski i to bez milosti.
    (Srki, 16. oktobar 2020 18:12)
    Nosi, cuti i slusaj sta ti drugi kazu...
     (EUFORIJA, 16. oktobar 2020 23:53)

    # Link komentara

  88. Ove koji antimaskere treba strogo kažnjavati jer svesno ugrožavaju živote drugih.
    (56, 16. oktobar 2020 23:40)

    # Link komentara

  89. U Francusku obavezne maske i na otvorenom pa 30000 zarazenih u jednom danu,to je sve sto imam da kazem danas.
    (Galo, 16. oktobar 2020 23:33)

    # Link komentara

  90. “””Svi koji su za nošenje maski i koji morališu okolo kako je to na opštu korist, nek se lepo isele u neku zabit i tamo organizuju permanentni maskenbal, a nas koji volimo da se „rizično“ ponašamo, neka ostave ovde, na milost i nemilost opakom neprijatelju što radi do 17, 20, ili 23 časa, već zavisno od godišnjeg doba.

    Pozdrav i hvala na razumevanju.
    (kErOnA, 16. oktobar 2020 23:03)”””

    Ne kErOnA, nego se vi lepo iselite u zabit i zbijte onako lepo i izljubite se, i posle ni slučajno u neku bolnicu da vas prime kada vam se sloši od korone.
    (Realan, 16. oktobar 2020 23:27)

    # Link komentara

  91. Ljudi koji zagovaraju nošenje maske su isti oni koji smatraju da treba da prepustimo Kosovo, da je ok biti u „otvorenoj” vezi i koji smatraju da država treba da ti uzme pola teško zarađenog novca, a zauzvrat ti napiše kaznu što ne nosiš pelenu preko lica.

    Ako ne objavite ovaj (istinit) komentar, dobićete koronu hahahahahaha
    (NPC, 16. oktobar 2020 23:24)

    # Link komentara

  92. Bravo
    (Milos, 16. oktobar 2020 23:17)

    # Link komentara

  93. Svi koji su za nošenje maski i koji morališu okolo kako je to na opštu korist, nek se lepo isele u neku zabit i tamo organizuju permanentni maskenbal, a nas koji volimo da se „rizično“ ponašamo, neka ostave ovde, na milost i nemilost opakom neprijatelju što radi do 17, 20, ili 23 časa, već zavisno od godišnjeg doba.

    Pozdrav i hvala na razumevanju.
    (kErOnA, 16. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  94. Ne nosim masku, jer je nemoguce nositi je skroz pravilno ceo dan. Da ne pricam sto ljudi skinu i stave jednu te istu masku 50 puta dnevno, a istu tu masku nose po vise dana. E sad pitajte bilo kog doktora koliko ta maska ima smisla. GLUPOST.
     (markić, 16. oktobar 2020 23:01)

    # Link komentara

  95. Veljko,, zamisli sad svi se ne bunimo nosimo ove maske, i glumimo pokusne kunice, onda na redu dolaze vakcine, jel tako? i zamisli ne jedna vec tri za zastitu od korone, mi opet pokusni kunici slusamo nase voljene doktore, i sta je sledece? mislis da ce ovi stati samo na maskama i vakcinama?
     (salerno, 16. oktobar 2020 22:58)

    # Link komentara

  96. Srki,, aj u 100 eura da i dok kucas ove gluposti na lice imas masku, ili gresim?
     (salerno, 16. oktobar 2020 22:49)

    # Link komentara

  97. Nije mi jasno da posle 9 meseci korone, a ovoliko pametnih komentatora, vakcina nije pronadjena jos uvek

    :)
    (velja, 16. oktobar 2020 22:48)

    # Link komentara

  98. Ako nosi masku sebe je zaštitio. U čemu je problem ili ne veruje da maska štiti.
    Pogledajmo kakve sve zaštitne maske postoje (HTZ) i od čega sve štite.
    Koriste se u privredi.
    Nas ubeđuju da će nas obična krpa zaštiti od najopasnijeg virusa ikada, od kojeg ljudi padaju po ulici, otvaraju sa nova groblja i još koječega smo mogli čuti od sredstva informisanja. Zna se ko drži sredstva informisanja. Nema objektivnog informisanja, svi su na nečijem platnom spisku.
    Kuda ovo vodi neznam, ali ne vodi dobrome, polako gubimo slobodu.
    Intelektualna elita ćuti.
    Neka nam je Bog u pomoći.
    (Vreme čuda, 16. oktobar 2020 22:44)

    # Link komentara

  99. Ovde u Svedskoj nema korone , normalno se zivi kakve maske kakvi bakraci
    (Igor, 16. oktobar 2020 22:41)

    # Link komentara

  100. @(medicinski radnik, 16. oktobar 2020 20:57)

    kad kijaš/kašlješ stavi ruku na usta i gotova stvar i ne treba ti maska. i da imam ebolu pa ukoliko prodjem pored teba i namerno ti se ne iskijam i ne iskašljem u lice neće ti ništa biti.a ako samo prodjem pored tebe uz odstojanje i ne pogledavši te onda ćeš ziveti 100 godina!
    (d, 16. oktobar 2020 22:40)

    # Link komentara

  101. Takve stvari, idnosno situacije, ne treba da rešavaju ljudi,jedino i sključivo službena lica.
     (Milos Radunkovic, 16. oktobar 2020 22:20)

    # Link komentara

  102. @Marko
    Je l si ti ozbiljan? Ajde objasni kako nema veze maska?
    Ako onaj koji ima virus nisi masku onda je šansa jako mala da može da zarazi nekoga. I pošto se ne zna da li neko nosi virus svi treba da nose maske i kraj priče. Ne znam šta ti tu nije jasno?
     (4k4.Dex, 16. oktobar 2020 22:05)

    # Link komentara

  103. Zna li neko od ovih "naučnika" talibana koji bi ovde sve tukli, hapsili isl. odgovor na 2 pitanja:

    1.Zašto se posle protesta u Berlinu u julu i avgustu gde je bilo oko milion ljudi bez maski zvanične cifre "zaraženih" nisu nimalo uvećale u narednim nedeljama?

    2.Kako je moguće da već više od 5 meseci Kina u kojoj živi 1/5 svetske populacije ima između 100 i 200 "zaraženih", da su u Vuhanu deca krenula u školu bez maski i da "virus" nije ni stigao do Pekinga i Šangaja ali zato jeste do najmanjih ostrva širom sveta gde bi kontrola epidemije po logici stvari trebalo da bude više nego jednostavna ali tamo "virus" još nije iskorenjen?
    (remax, 16. oktobar 2020 21:57)

    # Link komentara

  104. Ja isto ne zelim da nosim masku, ali ako vec to ne zelim, onda i ne ulazim na mesta gde je ona obavezna i gde je drugi nose. A ako bas neizostavno zelim/moram uci na takvo mesto, onda je i moram koristiti. Ko je bas striktno principijelan da nece nikako da koristi masku, ima i dalje opciju da se iseli u neku zabit bez ljudi i svima dobro, on bez maske, oni bez njega.
    Znaci treba imati pravo na izbor ali ne moze se terati inat i/ili ugrozavati druge.
    (moždana distanca, 16. oktobar 2020 21:55)

    # Link komentara

  105. Kakva je to maska koja je propusna u jednom smeru, a u drugom nije! (sir oliver, 16. oktobar 2020 21:26)
    Hahahaha, cuj ovog, pa imam cipele koje su propusne u jednom smeru a u drugom ne, a ne masku.

    Izgleda je nekima 21. a nekima tek 1. vek...
    (dje ste kromanjonci, 16. oktobar 2020 21:54)

    # Link komentara

  106. Za praznoglavce u prevodu " ne možeš da se zaštitiš ali možeš da zaštititiš druge "
    (kud ko ja treći deo, 16. oktobar 2020 17:53)
    Kakva je to maska koja je propusna u jednom smeru, a u drugom nije! Hirurska maska sme da se nosi jednom i to najvise pola sata, jer se ovlazi i skuplja i razmnozava bakterije! A razmer virusa i tkanine na masci je kao komarac i fudbalska mreza! Pise ma kutiji da ne stiti od virusa! Dovoljno!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sir oliver, 16. oktobar 2020 21:26)

    Ako vec prosipas "mudrosti" onda da te ispravim da po nemackom standardu na klinikama, hirurska maska se menja na svakih sat i po do dva, ali na klinikama u jeku epidemije u aprilu, maju...
    (aj sada lazite... nije ni pola sata, nego 5 minuta..., 16. oktobar 2020 21:53)

    # Link komentara

  107. Nosimo maske,a broj zaraženih non- stop
    raste! Ali neka,nosićemo ih i dalje,jer očigledno je da pomažu???
    Molim redakciju da mi konačno objavi komentar!
     (zeitgeist antibalkanac, 16. oktobar 2020 21:52)

    # Link komentara

  108. @geda, a ti meni objasni zašto na kutiji za hirurške maske piše doslovce da proizvod ne štiti od kovida.
    Što se tiče Japana oni se distanciraju sami od sebe te je prenos virusa otežan jer koliko god ti mislio ovaj virus nije u rangu Sergeja Bubke i ne može da skoči.
    A obasji i zašto premijer Holandije uporno odbija da naredi obavezne maske pa ipak nije preminulo 2 miliona Holandjana.
    A u Češkoj nosimo maske u zatvorenom prostoru već dva meseca i gle čuda 95% preminulih su senioiri, odnosno ljudi stariji od 75 godina koji su pored kovida imali i sijaset drugih bolesti. To doktori bolnica javno saopštavaju iako vlada to ignoriše.
    Hajde sada nam objasni kako te to maska koja ne zatvara lice hermetički štiti od virusa.
    (rebro, 16. oktobar 2020 21:42)

    # Link komentara

  109. Koliko umišljenih pametnjakovića među komentatorima, a ustvari nevaspitanih bandoglavaca koji su nažalost uvek najglasniji. Istina je da je maska slaba zaštita od virusa ali je i dobra zaštita za druge od vas samih ako imate virus. I zato je potrebno da ih svi nosimo da bismo štitili jedni druge.
    Druga stvar koja vam je očigledno teška za razumeti jeste da vi niste samo potencijalni zaraženi već i potencijalni prenosilac virusa tj. da ćete taj virus preneti drugim ljudima, vama bliskim, koji možda nisu odličnog fizičkog zdravlja i po koje će virus biti koban. Zato treba gledati da stvari što manje idu naruku virusu tj. da se što teže prenosi i da se što manje ljudi zarazi.
    Ali teško je ludima i slepima objasniti.
    (Bojan, 16. oktobar 2020 21:39)

    # Link komentara

  110. Nazirete li sada malčice koliko ste besmisleni? I zašto ćete na prvi pokret agresije dobiti našu samoodbranu u lice? Pardon, lice nemate - u masku!
    (joja, 16. oktobar 2020 20:40)

    Ok, posto si vrlo nezavisnog duha i samostalno razmisljas, onda mi objasni kako to da je virus jedva okrznuo Japan i Vijetnam? Isto tako, Svedska ima ogroman broj umrlih. Da li bi pristao da ti ili tvoja porodica budete medju njima da se ne bi nosile maske? I koliko okrutan moras biti da pomislis kako je vredno tvog nenosenja maske da umre jos ko zna koliko ljudi?
    Ali vazno da si pametniji od Japanaca i Vijetnamaca i da bi se jos tukao na tu temu...tipicno balkanski. Glava u pesak i ostrenje pesnica.
    (geda, 16. oktobar 2020 21:27)

    # Link komentara

  111. Za praznoglavce u prevodu " ne možeš da se zaštitiš ali možeš da zaštititiš druge "
    (kud ko ja treći deo, 16. oktobar 2020 17:53)
    Kakva je to maska koja je propusna u jednom smeru, a u drugom nije! Hirurska maska sme da se nosi jednom i to najvise pola sata, jer se ovlazi i skuplja i razmnozava bakterije! A razmer virusa i tkanine na masci je kao komarac i fudbalska mreza! Pise ma kutiji da ne stiti od virusa! Dovoljno!
     (sir oliver, 16. oktobar 2020 21:26)

    # Link komentara

  112. @Broj 1...Pokusaj logicki razmisljati. Imas koronu, kasljes, ali maska zadrzava vecinu tvojih virusa. Bez nje bi iskasljavanje virusa bilo 100%. Maska je mnogo neefikasnija ako zelis sebe zastititi od nekog kliconose, ali i tada ima neke koristi. Nije svejedno koliko si virusa uneo u organizam. Ako ih je manje, organizam moze da se na vreme stavi u stanje pripravnosti dok se virusi jos nisu prenamnozili. Jednostavno, data mu je sansa da stvori na vreme dovoljno antitela.
    (Trovach, 16. oktobar 2020 21:21)

    # Link komentara

  113. evo, odgovori mi još molim te zašto hirurzi nose maske čak i kada je najmanja intervencija u pitanju
    (kantica blata, 16. oktobar 2020 20:50)

    Kako ne znas? Pa da ih ne poznaju ako operacija ne uspe!
    (Milena, 16. oktobar 2020 21:20)

    # Link komentara

  114. @jest "Ako maske nosimo i ja i drugi to su dve maske. Rizik smo značajno smanjili! Za razumevanje ovog ne treba IQ iznad proseka." - Naucno objasnjenje za prosecan IQ: to sto kazete mogli ste reci i kao "Ako fudbalske mreze nosimo i ja i drugi..." Korona virus je velicine 1-1.4 mikrona. Rupe na najefikasnijoj N95 maski su 4-7 mikrona, rupe na tekstilnim maskama su redova velicine vece. Ne verujete meni - pre par dana lider Amrickog CDCa je javno izjavio, ima i video, da MASKE NE STITE NOSIOCE OD tog virusa (sto je osobi prosecbnog IQ jasno iz gore pomenutog poredjenja rupa i virusa). Maske su korisne jedino da a) smanje (a ne UKLONE) zaraznost bolesne osobe jer hvataju kapljice sa virusom direktno iz nosioca b) preventuju zdravstvene i slicne radnike od kros-kontaminacije. Ako znate da ste bolesni, nosite masku. Ako ne, beskorisna je.
    (dusanmal, 16. oktobar 2020 21:16)

    # Link komentara

  115. Ko će preuzeti odgovornost za mogući napad, opstrukcije kod astmatičara izazvan nedovoljnom količinom kiseonika zbog nošenja maske? Svako ko diše sa tridesetak posto kapaciteta pluća ima ozbiljan problem kad mu nametnu masku, a ide na posao, fakultet i sl. Opstrukcije su mnogo gore od bilo kakve korone. Koronu sam preležao, a astmu vučem već deset godina...Ko hoće neka nosi, meni ne pada na pamet.
     (idean, 16. oktobar 2020 21:14)

    # Link komentara

  116. Najveci problem u svemu je manjak edukacije. Kad bi se ljudima na nacionalnoj televiziji objasnila funkcija maske, ljudi bi vise postovali nosenje iste. Ali jednostavno, nije im u interesu obrazovanje populacije jer ih je ovako lakse drzati u strahu i kontroli. Nosenjem maske vi stitite ljude oko sebe, i ako svi to postuju svi bi trebali da budu mnogo sigurniji i bezbedniji.
    Ljudi opustite se malo, jedina informacija koja vam je potrebna je: Prosle godine je vise ljudi umrlo od gripa nego ove od korone. Pametnom dosta!
    (realan, 16. oktobar 2020 21:10)

    # Link komentara

  117. Ajmo mi Srbi lepo da pevamo molitve i pricescujemo se srebrnim kasikicama. To je pravi lek a nekakve maske, distanca i glupa nauka.
     (Sloba, 16. oktobar 2020 21:03)

    # Link komentara

  118. @Nele Evo ja ću da objasnim „praznoglavcima“. Virusi se ne rasipaju iz usta i nosa kao pojedinačni virusi već u sklopu kapljica.Kada osoba diše, a i još više kada govori, viče, kija/kašlje, iz usta/nosa izleću sitne kapljice različitih veličina.Kapljice su možda sitne ali su i dalje mnoooogo veće od virusa i svaka može da sadrži na hiljade virusa. Ako čovek nosi hiruršku masku velika većina kapljica će da se zadrži na maski jer su kapljice daleko krupnije od virusa i ne mogu da prođu kroz masku. Ako čovek ne nosi masku sve kapljice će da odlete u vazduh i onda se dešavaju dve stvari. Prvo, najkrupnije kapljice će da padnu na okolne površine gde neko neoprezan može da ih pokupi na ruke onda čačne nos i dobije gomilu virusa, a mogu i da padnu osobi pored na oči i direktno je zaraze iako ima masku. Drugo, sitnije kapljice će da ostanu da lebde i cirkulišu u vazduhu neko vreme gde im jako brzo isparava voda pa kapljice postaju sve manje i manje, a mogu i da se raspadnu na više minijaturnih i tako postanu dovoljno male da ih više obična maska ne može da zadrži. Jel sada jasno zašto je bitno da svi nose maske kako bi se sprečilo širenje. Maska jedino može da malo iritira kožu i da se oseća toplota, ali ni na koji način ne remeti disanje. Kiseonik je milijardama puta manji od virusa i naravno nesmetano prolazi kroz masku. Ne postoji medicinsko stanje (osim ako niste alergični na njen sastav) kada maske ne sme da se nosi. Ja, a i gomila starijih lekara ih nosimo 10 sati dnevno.
    (medicinski radnik, 16. oktobar 2020 20:57)

    # Link komentara

  119. Nosite maske!A broj zaraženih sve veći i veći.Pametnom dosta!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zeitgeist antibalkanac, 16. oktobar 2020 20:02)

    Nisi do sada skontao, da to "pametnom dosta" i jos sa uzvicnikom i jos pogotovo nepismeni, govore glupi ljudi, koji nemaju vokabular i druge argumente?
    (fali ti jos samo na kraju ono "Tacka", 16. oktobar 2020 20:56)

    # Link komentara

  120. Zastrasujuce koliko ima primitivizma u komentarima. Udarati starijeg coveka zbog opomene za masku je animalni cin primitivnog primerka majmuna.
     (Sloba, 16. oktobar 2020 20:56)

    # Link komentara

  121. Uostalom, evo ti najjednostavniji dokaz - polupismeni Balkanci su pametni i ne nose maske, Kinezi, Koreanci, Japanci su glupi i nose vec decenijama. Pa pogledaj koga ima sve vise, kome zivotni vek i standard rastu a ko ce nestati za nekoliko decenija?

    Na ulici se tuku u vecini zemalja zbog maski i on prica o Balkancima. Lako je sedeti u nekom "uredu" neke strane organizacije ili kuci, a lova stize. Svi ostali moraju da rade i da ZARADE novac da bi izdrzavali sebe i svoje porodice.
    (Danas, 16. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  122. Kazu maska stiti druge od tebe, jer sprecava kapljice. Zar onda ta maska ne stiti i tebe od tudjih kapljica? Ako virus prolazi i kroz vazduh, onda je maska potpuno bespotrebna, ali moje pitanje je potpuno u skladu s ovima sto zele da nametnu maske svima. A da su bespotrebne, pokazala je Svedska. Velik broj ljudi je imao koronu, istina, ali ne znaci da su svi umrli od nje. Vecinom su bili stari i bolesni, a koronu su dobili zato sto zivot u Svedskoj nije stao. Smrtnost se nije naglo povecala kod njih ove godine, sto znaci da korona nije imala neki uticaj. Jeste, vecina je imala kovid, ali je i vecina stanovnistva prebolovala koronu, normalno je da ce stupanj verovatnosti za dobijanje biti veci i kod starih ljudi. I bez obzira na to, nesto ne cujem proteste u Svedskoj, dok ih ima maltene u svakoj zapadnoj zemlji. Molim objavite
    (Broj 1, 16. oktobar 2020 20:55)

    # Link komentara

  123. Zato sto tako razmišljaš ti ništa I ne možeš da uradiš od toga što si naveo da treba uraditi. Zamisli, sve ih treba novčano kazniti hahahaha
    Pa dje ti živiš hahah
    (Skateboarder, 16. oktobar 2020 20:03)

    Dje???
    (U CG ne!!!, 16. oktobar 2020 20:52)

    # Link komentara

  124. Za sve je kriva policija koja ne sprovodi mere i dopusta ovakve stvari.Procesuirati sve koji ne nose maske a ne da okracu glavu,i vrlo brzo dovelo bi se sve u red.Za svaki oblik nasilnickog ponasanja pozvati interventnu koja pegla ledja i svi problemi reseni.
     (dajte mi samo 24 casa vlasti, 16. oktobar 2020 20:51)

    # Link komentara

  125. Procitao sam gomilu naucnih casopisa i ni u jednom nisam nasao nikakav dokaz za to sto pricas, ni jendu naucnu studiju. Pa te molim da mi laicki objasnis, ako maska ne sprecava virus da prodje kad udises, kako to onda sprecava cirus da izadje kad udises?
    (Nele, 16. oktobar 2020 18:37)

    evo, odgovori mi još molim te zašto hirurzi nose maske čak i kada je najmanja intervencija u pitanju
     (kantica blata, 16. oktobar 2020 20:50)

    # Link komentara

  126. Nikad čuo ni za njega , a kamoli za seriju. Uostalom šta nas zanima uopšte šta rade hrvati.
     (Mare, 16. oktobar 2020 20:47)

    # Link komentara

  127. hr posla
    (C i n i k, 16. oktobar 2020 20:43)

    # Link komentara

  128. Da mi sa mozgom idemo u šume? Zašto? Očito je da što više nosite maske ovo će duže da traje. Evo Švedske - nema maski nema novih talasa. A Česi i drugi ubiše se od maski i naravno sve je gore.
    Ali OK - vi ih nosite ako hoćete. Samo bez agresije - neće da valja. Vaša ideja da smo mi glupi, neobrazovani i zatucani je smehotres. Ne, obratno je. To je najgluplja debilana: neodgovoran si ako ne šeniš na zapovest. Ajde ovako - ako vam kažu da su obavezni čepići u guzi da se zaustavi "ulazak i izlazak virusa" vi bi i to svakako. I tražili da ko nema čepić ne može u autobus. Nego da ide u šumu. Zašto? Zato što ako ispusti gasove može da zarazi druge!
    Nazirete li sada malčice koliko ste besmisleni? I zašto ćete na prvi pokret agresije dobiti našu samoodbranu u lice? Pardon, lice nemate - u masku!
    (joja, 16. oktobar 2020 20:40)

    # Link komentara

  129. ovo je diskriminacija ljudi zdravog razuma koji hoce normalno da dišu!!!
     (Rašo, 16. oktobar 2020 20:37)

    # Link komentara

  130. Ako maske nosimo i ja i drugi to su dve maske. Rizik smo značajno smanjili! Za razumevanje ovog ne treba IQ iznad proseka.
     (jest, 16. oktobar 2020 20:36)

    # Link komentara

  131. Procitao sam gomilu naucnih casopisa i ni u jednom nisam nasao nikakav dokaz za to sto pricas, ni jendu naucnu studiju. Pa te molim da mi laicki objasnis, ako maska ne sprecava virus da prodje kad udises, kako to onda sprecava cirus da izadje kad udises?
    (Nele, 16. oktobar 2020 18:37)

    Ili lazes ili u naucne casopise ubrajas Kurir, Alo i sl. otpad. Posto postoje javno dostupne studije, nastale davno pre korone, gde je ispitivan uticaj virusa (slicne velicine kao korona) na gomilu medicinskih radnika (pa grupe i bez maski i sa platnenom i sa hirurskom i sa N95, sa i bez ventila) itd. gde je dokazano (po broju i procentu zarazenih) da hirurske drasticno smanjuju i "ulazak" i "izlazak" virusa.

    Naravno da nema 100% garancija, ali to nema ni ni na sta u zivotu - da ces ujutru zateci auto tamo gde si ga parkirao, da te prekosutra devojka/zena nece ostaviti, da ces se uopste probuditi ujutru, itd.


    Uostalom, evo ti najjednostavniji dokaz - polupismeni Balkanci su pametni i ne nose maske, Kinezi, Koreanci, Japanci su glupi i nose vec decenijama. Pa pogledaj koga ima sve vise, kome zivotni vek i standard rastu a ko ce nestati za nekoliko decenija?
    (polupani, 16. oktobar 2020 20:32)

    # Link komentara

  132. Matori je dobio šta je tražio. Ako se plašiš bolesti, sedi kući.
    (Alex, 16. oktobar 2020 18:17)

    Moli ti boga da mene ne sretnes u tramvaju, a da ne nosis masku. Obrao bi bostan.
    (Harry, 16. oktobar 2020 19:05) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Моли ти бога мене да не сретнеш и помислиш да можеш да паметује тако о маскама.
    (Delija, 16. oktobar 2020 20:09)

    # Link komentara

  133. Korona virus - najveća LAŽ u istoriji čovečanstva posle religije.
    A što se tiče maski, znači maska koju nose po mesec dana, puna bakterija i virusa i štroke, LEGLO zaraze; to želite da nosimo? Može, ali svaki dan da se menjaju maske, a ko će da plati to? Mislite malo sa tom praznom kantom na ramenima, umesto što verujete u RTS i Pink! Čitajte neke naučne knjige umesto što čitate informer i blic. Malo logike koristite umesto što blejite u toru sa ostalim ovcama i gurate se nestrpljivo da vas što pre očičaju.
    (psom, 16. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  134. Ako se u tramvaju nosi maska - a to ti se ne svidje - idi peske ili kupi auto!
    Ali, isto tako mene niko nece materati da nosim masku na otvorenom! To ne dolazi u ovzir!
    (Ivan Stefanovic, 16. oktobar 2020 20:06)

    # Link komentara

  135. @ Srki

    Zato sto tako razmišljaš ti ništa I ne možeš da uradiš od toga što si naveo da treba uraditi. Zamisli, sve ih treba novčano kazniti hahahaha
    Pa dje ti živiš hahah
    (Skateboarder, 16. oktobar 2020 20:03)

    # Link komentara

  136. @Bane
    Sta na to kaze mrmot?
    (Milutin, 16. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  137. Nosite maske!A broj zaraženih sve veći i veći.Pametnom dosta!
     (zeitgeist antibalkanac, 16. oktobar 2020 20:02)

    # Link komentara

  138. O da.... jeste
    (made in Serbia, 16. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  139. Alex, ters, Stalone, ja, Dusan

    jel imate vi roditelje, babu, dedu, starije komsije ili ste toliko sebicni da ne vidite dalje od svog nosa?
     (pera zdera, 16. oktobar 2020 19:52)

    # Link komentara

  140. Je l' tebi, sefe, neko prisao i pitao te, zasto nosis tu maksu, plasis mi dete? Nije.
    Ako mislite da ce gace preko usta da vas spasu od, kako kazu, smrtonosnog kovid 19 virusa, pa vi ih nosite. Nosite dva para, ako zelite. Ali nemojte, nas koji ne zelimo zatvorena usta i nos, koji zelimo da disemo, koji zelimo da nasa deca udisu kiseonik, kakav takav, jer kiseonik omogucava pravilno razvijanje mozga, da optuzujete za nesto za sta mi vas ne optuzujemo. Ja, ako budem dobio smrtonosni kovid 19 virus, ti ces imati masku i nista ti nece biti, jer kako kazu svi pametni i nauceni doktori sa tv-a, uceni politicari, maska spasava zivot.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Matrix, 16. oktobar 2020 17:50)

    Bravo Matrixe, odlicno si to objasnio! Evo ja sam rizicna grupa, radim sa ljudima, prodefiluje mi njih 200 dnevno pred nosem, ali sad i ja hocu kiseonik da mi se razvija mozak pa u busu necu da nosim vise masku, nego cu tvom detetu da kasljem u facu. Bitno da ga ne uplasim sa maskom.
    (Tixomir, 16. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  141. Ko se plasi, nek ne pomalja nos i namece klepetušu vecini. Zbog bogalja i ćopavaca svi treba da secemo nogu...
    (svasta, 16. oktobar 2020 19:42)

    # Link komentara

  142. Idem danas kroz Zürich sa svojim sinom koji ima jedan od oblika autizma i to ne blagog. Kao i uvek on je pun nekih ideja i na jedan od njegovih izjava ja se nasmejem grohotom. Od jednom primecujem kako se svi okrecu i gledaju nas . Rekoh, sta bi da nije i smeh kao ples i pevanje zabranjeno vec. Prilazi mi starija gospodja i kaze mi kako je zapanjena kada je cula da se neko jos smeje jer ne zna ni sama kada je to bilo i da joj je zaigralo srce. Onda sam ja bila zapanjena jer me zivot nije ni malo mazio a ono ja im dodjem kao osvezenje. Do sada i nisam imala neko misljenje o ovome sto se desava ali sada pocinjem da uvidjam koliko je ovo sve ludo!!!
    (Mila, 16. oktobar 2020 19:41)

    # Link komentara

  143. Ne nosim masku nikad.
    (ime, 16. oktobar 2020 19:39)

    # Link komentara

  144. @Srki Koliko mali imaš godina. Ajde idi počinju ti parovi i zadruga. Ostavi se toga previše je to za tvoju glavicu,. Neka ti i dalje hepi i pink nameću modele kako ćeš živeti, a da razmišljaju i polemišu pusti one koji imaju čime i poznaju materiju koliko toliko. Uzmi počni malo da čitaš neka dobra štiva pa se javi za 20-25 godina...
     (lemy, 16. oktobar 2020 19:37)

    # Link komentara

  145. Ja masku nosim zbog bolesnih roditelja, ne zbog sebe. Mada kad mi je prijatelj umro od korone (napalo mu bubrege i zavrsio na dijalizi) vise ni meni nije svejedno.
    (222, 16. oktobar 2020 19:34)

    # Link komentara

  146. A meni nije jasno kako neko posle 9 meseci korone i dalje ne razume da maska više štiti druge od tebe nego tebe od drugih. Zato je potrebno da ih svi nose. Možda imaš pred-simptome i već prenosiš virus a da još uvek nisi bolestan, zato je nosiš. Da ne zaraziš druge.

    I zato piše ne kutijama da ne štite od virisa. Štite donekle, ali su efikasnije u zaustavljanju virusa kod onog ko ga već ima da ne raznosi.
    (Bane, 16. oktobar 2020 18:04)


    Bravo papagaj! To što ponavljaš tudje nebuloze ne znači da si mudar ili pametan već da nemaš grama mozga da njime razmisliš. Pretpostavljam da ti "stručnjak" kaže da ono što piše na tarabi jeste pravi polni organ ti bi se zaleteo i slomio svoj i to je u redu ali nemoj druge koji misle svojom glavom da ubedjuješ u to.

    @srki Etiketiranje (da su antivakseri, ravnozemljaši itd.) onih koji koriste svoj mozak i ne slažu se sa lobotomiranom masom samo pokazuje koliko Vam isti nedostaje,
    (Budala i krivih drva nikada nestati neće, 16. oktobar 2020 19:33)

    # Link komentara

  147. Neverovatno koliko smo zadrt narod... ovde vecina smatra da su budale oni koji nose maske... posle kad vam roditelji ili starija familija strada...
    (Milica, 16. oktobar 2020 19:32)

    # Link komentara

  148. kovidioti se odvezali
     (dovla, 16. oktobar 2020 19:27)

    # Link komentara

  149. Ne podržavam nasilje ali mogu da razumem mlađeg čoveka da je pobesneo jer je svestan da se nenošenjem maske bori i za pravo tog starijeg čoveka na život i slobodu zato što današnji penzioneri nisu svesni ko nam je zajednički neprijatelj.
    (remax, 16. oktobar 2020 19:26)

    # Link komentara

  150. A meni nije jasno kako neko posle 9 meseci korone i dalje ne razume da maska više štiti druge od tebe nego tebe od drugih. Zato je potrebno da ih svi nose. Možda imaš pred-simptome i već prenosiš virus a da još uvek nisi bolestan, zato je nosiš. Da ne zaraziš druge.

    I zato piše ne kutijama da ne štite od virisa. Štite donekle, ali su efikasnije u zaustavljanju virusa kod onog ko ga već ima da ne raznosi.
    (Bane, 16. oktobar 2020 18:04)


    Aha, znači maske zvanično ne štite od virusa, ali ti veliš da ono, štite malkice da ih ne raznosi onaj koji ima.
    A za devet meseci svi naučnici i doktori samo su uspeli da pokažu i dokažu da je ovaj "smrtonosni nevidljivi neprijatelj" samo jedna šarena laža. Isto pričaju kao i ti i tebi slični. More bit, al ne mora da znači. Što bi rekao Radovan III: "Ajde!?"
     (Gile šampion!, 16. oktobar 2020 19:21)

    # Link komentara

  151. na žalost .. šta da vam kažem
    (jeste, 16. oktobar 2020 19:18)

    # Link komentara

  152. @Srki Srle, zaboravio si kategoriju prepametnih kojoj ti pripadaš...
     (Nikola, 16. oktobar 2020 19:15)

    # Link komentara

  153. @Alex Za takve i tebi slične ima leka, nego je matori kulturan i nije se adaptirao na vreme...
     (Nikola, 16. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  154. Za balkan je Indijska metoda, motka pa po ledjima i kazne. Ne razume to drugacije, prave se pametni a zive kao beda vekovima.
    (esi mi dobar !, 16. oktobar 2020 19:11)

    # Link komentara

  155. Matori je dobio šta je tražio. Ako se plašiš bolesti, sedi kući.
    (Alex, 16. oktobar 2020 18:17)

    Moli ti boga da mene ne sretnes u tramvaju, a da ne nosis masku. Obrao bi bostan.
    (Harry, 16. oktobar 2020 19:05)

    # Link komentara

  156. (Stalone i S. Bulok su na nasoj strani, 16. oktobar 2020 18:14)

    Ima ta priča smisla. U slučaju da to takvog scenarija dođe, oni koji nose maske u doba epidemije i hoće da se vakcinišu da im "prehlada" ne bi skratila život će imati pristup civilizaciji i njenim dostignućima (transportu i tehnologijama), a vi antivakseri i antmaskeri ćete u šume. To i priželjkujete, je li tako?
    (Toni, 16. oktobar 2020 19:04)

    # Link komentara

  157. Uh je**te, ja ocekivao dobru sorku navijajuci vec unapred za glumca kad ono, guraju se dva starca. Steta.
    (Ljude bez maske treba tuci, 16. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  158. Pa ako ti imaš masku kako te onda čovek bez maske može ugroziti?
    Ne razumem ove koroničare
    (ters, 16. oktobar 2020 17:37)

    Ahahahaha, covece. Jel ti kontas cemu maska sluzi, i zasto je na primer kod operacije nose hirurzi a ne pacienti? Ne znas, inace ne bi napisao takvu glupost.
    (neopterecen, 16. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  159. ters@
    Овако, да се разумемо. Моје мишљење је да је та маска глупост која не штити,али ако је прописано, онда треба да се држимо прописа. Твој коментар није баш на месту, јер ако ја возим у месту где је 50 км/h, а онда наиђе неко ко вози 150, наравно да се треба бојати њега.
     (veljko, 16. oktobar 2020 18:59)

    # Link komentara

  160. Pa ako ti imaš masku kako te onda čovek bez maske može ugroziti?
    Ne razumem ove koroničare
    (ters, 16. oktobar 2020 17:37)

    Malo se raspitaj o nošenju maske, ali ne na YouTube. U svim zemljama sveta se preporučuje ili je obaveza nošenje maski, a ti sada pametuješ ovde jer ti je teško da nosiš masku.
     (Pravi stari Čačanin, 16. oktobar 2020 18:57)

    # Link komentara

  161. Ja sam isto tako, doduse napusio radnici u radnji. Ulazim i na vratima izlaze dve bake bez maski i ulazim ja, uzeo sta sam mislio i dolazim na kasu, i ova mi kaze gde ti je maska ne moze bez nje, a ja prosao pored nje kad sam ulazio i ona cuti. Tu sam joj celo pokolenje, i nekom sefu smene, umalo ih nisam nasaketao.
     (Tajni detektiv Djido Mova, 16. oktobar 2020 18:57)

    # Link komentara

  162. Voleo bih da svi vi koji i dalje sumnjate da virus postoji i da je opasan, prodjete kao ja i da vam 10 dana ne pada temperatura a pluca budu upaljena.
     (Xman, 16. oktobar 2020 18:57)

    # Link komentara

  163. Pa vi, ljudi, apsolutno niste normalni.
    Ako svi nose maske, mogucnost prenosenja zaraze pada ispod 10%.
    Znaci, maska ne stiti onoga koji je nosi, nego onoga koji je u kontaktu sa onim koji je nosi. Jos jednom, ako ih svi nosimo, mogucnost sirenja pada ispod 10%.
    Ne znam kako nekom objasniti sustinu price.
    Imam poznanika koji je mojih godina, 35 i trenutno je na intenzivnoj. Teska upala oba plucna krila.
    Nadam se da Vama "pametnima" nece biti prilike da se licno uvjerite u neke stvari.
    Živi i zdravi bili.
     (niko i nista, 16. oktobar 2020 18:55)

    # Link komentara

  164. Само затуцани и необразовани не носе маске.
     (Doki, 16. oktobar 2020 18:54)

    # Link komentara

  165. O da, jesi budala ispao i to ogromna zbog ovoga...
     (TopTop, 16. oktobar 2020 18:52)

    # Link komentara

  166. meni je maska lepo legla , kad se vozim GSP-om ne osecam smrad ;)
     (kladzom do bola, 16. oktobar 2020 18:51)

    # Link komentara

  167. Pa ako ti imaš masku kako te onda čovek bez maske može ugroziti?
    Ne razumem ove koroničare
    (ters, 16. oktobar 2020 17:37)

    Zato što maska služi da štitiš druge od sebe, a ne obrnuto.
    (brm, 16. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  168. Uh, koliko buntovnika medju komentatorima. Pitam se kako to da sa ovakvim buntovnickim potencijalom menjamo vlast 2-3 puta po veku. Srbi se protiv svega bune, samo se sopstvenih vlastodrzaca i tlacitelja boje.
    (Dusan, 16. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  169. Kada čitam ove komentare shvatam zašto smo u problemu sa ovim virusom. Sve neki doktori, pozavršavali fakultete i sve znaju. Ja bre znam bre šte ti meni bre... A da vas ovo zakači, prvi bi trčali, kod istih onih lekara koji Vas mole da stavite masku, da Vas spašavaju.
    (goran, 16. oktobar 2020 18:37)

    # Link komentara

  170. "Za praznoglavce u prevodu " ne možeš da se zaštitiš ali možeš da zaštititiš druge "
    @kud ko ja treći deo"
    Ja spadam u te praznoglavce. Procitao sam gomilu naucnih casopisa i ni u jednom nisam nasao nikakav dokaz za to sto pricas, ni jendu naucnu studiju. Pa te molim da mi laicki objasnis, ako maska ne sprecava virus da prodje kad udises, kako to onda sprecava cirus da izadje kad udises? Maske rade u jednom smeru? (Pricam o platnenim i hirurskim maskama, ne N-95)
    (Nele, 16. oktobar 2020 18:37)

    # Link komentara

  171. Udri bagru, sto po novcaniku sto po nosu.

    Ili cete biti civilizovani ili cete da se tornjate iz civilizacije.
    Znaci ako je propisano nosenje maski u prevozu - nosis masku ili ne ulazis.
    Ako je propisano da ne mozes u patikama u klub - obujes cipele ili ne ulazis.
    Ako je propisano da ne mozes u sorcu u neku instituciju - obuces pantalone ili ne ulazis.
    Ako je propisano da ne mozes bez izuvanja kod komsije na kafu - izujes se ili ne ulazis.
    Ako je propisano da ne mozes pijan u saobracaj - ne pijes ili ne vozis.

    Kraj price. Nema mislim, imam pravo, (ne)verujem, ili postujes ili mrs u sumu pa tamo pravi svoju drzavu/drustvo/pravila.
    (ama nema neces, 16. oktobar 2020 18:33)

    # Link komentara

  172. "Ja, ako budem dobio smrtonosni kovid 19 virus, ti ces imati masku i nista ti nece biti, jer kako kazu svi pametni i nauceni doktori sa tv-a, uceni politicari, maska spasava zivot."
    (Matrix, 16. oktobar 2020 17:50)

    Tako je. Ali spašava na način da ako si ti zaražen, značajno smanjuje širenje virusa od tebe prema zdravoj osobi. Ako je zaražena osoba odmah pored tebe bez maske (a ti je imaš), zarazit će te. Ako je zaražena osoba odmah pored tebe a ima masku (kao i ti), vjerojatnost zaraze je smanjena. Ako je zaražena osoba pored tebe, poštuje razmak i oboje imate masku, nećeš se zaraziti.
    Stvar je vrlo jednostavna ali meni je jasno da se tebi i tebi sličnima to ne može objasniti. To bih ja vrlo jednostavno riješio; tko ne želi nositi masku neka potpiše da u slučaju potrebe bilo kakve liječničke intervencije/operacije, doktori i medicinsko osoblje također ne trebaju nositi masku dok ga liječe. Zašto bi doktori i sestre bili, kako vi to lijepo kažete, budale.
    (peronospora, 16. oktobar 2020 18:31)

    # Link komentara

  173. Jadni ljudi. ne mozes im dokazati da maska nema efekta za bilo koji virus. Dzabe im pricati, a i na kutiji im isto pise. Pa, sad, ko je tu budala..???
    (Marko, 16. oktobar 2020 17:34)

    Da si se obrazovao shvatio bi da kapljicne infekcije virus sire putem kapljica (uglavnom pljuvacke, koju izbacujemo kad god govorimo, zakasnjemo se itd.). Ne, "obicne" maske ne mogu da zaustave tanki virus. Ali ovaj virus ne putuje sam vazduhom, nego u kapljici koju itekako mogu da zaustave. Zato je efikasnost daleko preko 90% zastite, kad svako nosi masku. Jasnije sad? A ti se izgovaraj i dalje. Ako ne, nosi zbog nas "glupih"; jer druge ugrozavas nenosenjem daleko vise nego sebe.
    (Dex, 16. oktobar 2020 18:19)

    # Link komentara

  174. Matori je dobio šta je tražio. Ako se plašiš bolesti, sedi kući.
    (Alex, 16. oktobar 2020 18:17)

    # Link komentara

  175. Uskoro krecu svetski ratovi izmedju onih koji hoce da nose maske a u buduce i sve ostalo i nas koji ne zelimo. Samo sto su ovi prvi u prednosti jer su svetska elita i vladari uz njih.
     (Stalone i S. Bulok su na nasoj strani, 16. oktobar 2020 18:14)

    # Link komentara

  176. Kod nas u Srbiji ljudi koji ne nose maske se dele u dve kategorije:

    1. Misle da je nenošenje maske neka vrsta bunta. Uvrteli su sebi u glavu da su nekakvi buntovnici protiv sistema, političara, "vakcinaškog lobija" i "zlog zapada". Takvi su obični skloni teorijama zavere: 5G, ne daju mu da osvoji RG, Bil Gejts prodaje vakcine protiv izmišljenog virusa itd

    2. Misle da je nošenje maske izuzetno teško, da se sa njom teško diše ili da će se ne daj Bože ugušiti. U ovu kategoriju obično spadaju penzioneri.

    I jedne i druge bih novčano kažnjavao za nenošenje maski i to bez milosti.
    (Srki, 16. oktobar 2020 18:12)

    # Link komentara

  177. Cekaj, jesam li ja lud ili ovde ni gospodin, ni ovaj sto ga bije, a ni ovo dvoje sto razdvajaju, nema niko masku?
    O cemu se radi? Da nije gospodin glumac malo ulepsao pricu da bi ispao heroj a ne primitivac koji se tuce u tramvaju?
    Da, i jos jedna stvar, ovaj i mnoge druge snimke iz Hrvatske treba pokazati svakome ko bez dlake na jeziku tvrdi kako su Hrvati za nas "gospoda" i "kultura".
    (Irg, 16. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  178. Pa ako ti imaš masku kako te onda čovek bez maske može ugroziti?
    Ne razumem ove koroničare
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ters, 16. oktobar 2020 17:37)

    A meni nije jasno kako neko posle 9 meseci korone i dalje ne razume da maska više štiti druge od tebe nego tebe od drugih. Zato je potrebno da ih svi nose. Možda imaš pred-simptome i već prenosiš virus a da još uvek nisi bolestan, zato je nosiš. Da ne zaraziš druge.

    I zato piše ne kutijama da ne štite od virisa. Štite donekle, ali su efikasnije u zaustavljanju virusa kod onog ko ga već ima da ne raznosi.
    (Bane, 16. oktobar 2020 18:04)

    # Link komentara

  179. Naravno da ste budale svi koji nosite maske.
     (ja, 16. oktobar 2020 18:01)

    # Link komentara

  180. Jeste budale sto nosite maske.
    (Dusan, 16. oktobar 2020 18:00)

    # Link komentara

  181. Udara starijeg coveka. On mozda i zbog zdrastvenih razloga ne sme da nosi masku.
    (s, 16. oktobar 2020 17:56)

    # Link komentara

  182. samo dokaz da ljudi vise ne znaju da razmisljaju, tj da svet ide u pravcu bas kome zele oni koji nas ubedjuju da ih nema - ako maska sprecava da zarazeni siri zarazu znaci da takodje sprecava i da se zaraze prenese, tako da ne vidim cemu ovo ludilo ... izuzev ako gospodin nije besan na one koji su nametnuli nosenje maski ali se plasi da ne postuje tu odluku, pa je to odlucio da bes iskali na slucajnom prolazniku koji ima dovoljno hrabrosti da je ne postuje
    (marica, kriv, razumevanje..., 16. oktobar 2020 17:54)

    # Link komentara

  183. Bongo, Dunja, Vragec i Mazalo.
     (Jare u mleku, 16. oktobar 2020 17:54)

    # Link komentara

  184. Jadni ljudi. ne mozes im dokazati da maska nema efekta za bilo koji virus. Dzabe im pricati, a i na kutiji im isto pise. Pa, sad, ko je tu budala..???
    (Marko, 16. oktobar 2020 17:34)

    Za praznoglavce u prevodu " ne možeš da se zaštitiš ali možeš da zaštititiš druge "
     (kud ko ja treći deo, 16. oktobar 2020 17:53)

    # Link komentara

  185. Ako je ovo tuca ja sam Tarzan...
    (sandu, 16. oktobar 2020 17:52)

    # Link komentara

  186. Ima korpu i opet nasrće.
    Povodac bi možda bio rešenje.
    (Komša, 16. oktobar 2020 17:51)

    # Link komentara

  187. Ako se tukao zbog maske on jeste budala i to neopevana
    (Maja88, 16. oktobar 2020 17:51)

    # Link komentara

  188. pa lepo mu rekao, nismo mi dubale da idemo kao ovce za ovnom!
     (misli malo, 16. oktobar 2020 17:50)

    # Link komentara

  189. Je l' tebi, sefe, neko prisao i pitao te, zasto nosis tu maksu, plasis mi dete? Nije.
    Ako mislite da ce gace preko usta da vas spasu od, kako kazu, smrtonosnog kovid 19 virusa, pa vi ih nosite. Nosite dva para, ako zelite. Ali nemojte, nas koji ne zelimo zatvorena usta i nos, koji zelimo da disemo, koji zelimo da nasa deca udisu kiseonik, kakav takav, jer kiseonik omogucava pravilno razvijanje mozga, da optuzujete za nesto za sta mi vas ne optuzujemo. Ja, ako budem dobio smrtonosni kovid 19 virus, ti ces imati masku i nista ti nece biti, jer kako kazu svi pametni i nauceni doktori sa tv-a, uceni politicari, maska spasava zivot.
     (Matrix, 16. oktobar 2020 17:50)

    # Link komentara

  190. Covek je apsolutno u pravu, budale poslusne nose i slusaju, racionalni koji vide sta se desava i koliko je sve ovo laz ne nose i NIKADA nece nositi.
    (Walter, 16. oktobar 2020 17:48)

    # Link komentara

  191. To je generacija zagrepcana sa kojom sam odrastao, neverovatno casna, hrabra, prgava, niko im be moze parirati.
    Nosili smo baklju koliko smo mogli, sa milenijalcima se vec pocela gasiti.
    Bravo Bozo, ne daj se.
     (gargleblaster, 16. oktobar 2020 17:46)

    # Link komentara

  192. Predpostavljam da je ovaj glumac završio neke škole?Deluje mi jako primitivno sa stavom da nemam reči...
    (Goran Loznica, 16. oktobar 2020 17:45)

    # Link komentara

  193. "nismo mi budale" je malo jača izjava. Pogotovu jer jesu.
    (Raviola, 16. oktobar 2020 17:43)

    # Link komentara

  194. Oprostite gospodine ali jesmo.
    (teorija zavere, 16. oktobar 2020 17:41)

    # Link komentara

  195. U Hrvatskoj se već nekoliko dana dešava nasilje, prije neko veče je napadnut njihov glavni epidemiolog u parku tokom intevjua. Ljudi se brinu za svoju ekonomsku budućnost i finansije, ovo me uopšte ne čudi. Treba da se suzdržavamo od napada jedni na druge ukoliko imamo različita mišljenja o zaštiti i to je posao policije, ne ljudi. Neko ne želi da nosi masku i volim što su ljudi tolerantni u Srbiji. Treba da se suzdržimo od izazivanja osjećaja krivice kod drugih ljudi i pametovanja i da se odmaknemo od onog ko nema masku, a ne da ga napadamo. Hvala ukoliko komentar bude objavljen!
    (Srećko, 16. oktobar 2020 17:41)

    # Link komentara

  196. Kakav primitivac ovaj sa maskom
     (žito, 16. oktobar 2020 17:40)

    # Link komentara

  197. Jeste
    (Neko, 16. oktobar 2020 17:39)

    # Link komentara

  198. Pa ako ti imaš masku kako te onda čovek bez maske može ugroziti?
    Ne razumem ove koroničare
     (ters, 16. oktobar 2020 17:37)

    # Link komentara

  199. Ajd što je kobajagi hrvat a zove se Božidar nego i tuče ljude koji nemaju maske. Sramota treba da ga bude
     (milo, 16. oktobar 2020 17:35)

    # Link komentara

  200. Jadni ljudi. ne mozes im dokazati da maska nema efekta za bilo koji virus. Dzabe im pricati, a i na kutiji im isto pise. Pa, sad, ko je tu budala..???
    (Marko, 16. oktobar 2020 17:34)

    # Link komentara

  201. Nazalost, jeste.
    (suzi, 16. oktobar 2020 17:27)

    # Link komentara