Četvrtak, 02.07.2020.

16:19

Crna Gora je izglasala zakon o istopolnim brakovima: Da li je Srbija sledeća?

Izvor: Sanja Dojkiæ

Crna Gora je izglasala zakon o istopolnim brakovima: Da li je Srbija sledeæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

162 Komentari

Sortiraj po:

SonOfSam

pre 1 godinu

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.
(Dušan, 3. jul 2020 12:49) # Link komentara

Netačno. Ozbiljno si naivan i neobavešten - prvo, prouči malo šta se jako često dagađa usvojenoj deci (jezivo), a drugo pogledaj koliki novac je u igri. Upravo i jeste stvar u tome šta je najbolje za dete.
I treće - nisi razmišljao o uticaju takvih roditelja na dete? S kim si - takav si ne važi, jel'? Pa moja dva psa imitiraju jedan drugog!

Danijela

pre 3 godine

Izopačenost. Šta je sledeće? Incestiodini brakovi? Pitate ste šta je problem? Kako to ugrožava heteroseksualce? E pa, tako što sve kreće od dece. Deca su veoma dobra u oponašanju stariji. Uništi decu jednog naroda, uništio si naciju. Ako se njima servira to kao normalno, šta da očekujemo? Mozda ne postoji lek u medicini, ali postoji molitva, post. Međutim ,"MI" smo toliko zakoreli u grehu i ovozemaljskim "uživanjima " da smo zaboravili na Boga, zato nam se sve ovo i dešava.

Ana-Marija

pre 3 godine

Ccc. Kako je Srbija samo mogla da dozvoli da u junačkom nadmetanju sa Crnom Gorom da Crna Gora bude ispred nje u priznavanju gej-brakova!?

Predlog je da to čim pite nadoknadimo i čak šta više, napravim iskorak dalje, tako što ćemo da uvedemo homoseksualni brak izmedju dve sestre ili dva brata. Tako ne bi smo bili moderniji samo od Crnogoraca nego i najmoderniji na svetu.

Naime ovakav brak ( izmedju dve sestre ili dva brata) nije dozvoljen ni u jednoj zemlji u kojoj su dozvoljeni homoseksualni brakovi. Iz kojih razloga, nije poznato.

Gradjanin

pre 3 godine

Ja sam za jednaka prava.
Ali prvo da se ta prava obezbede za istopolne brakove.

Koliko dece ima sa samohranim roditeljima koji dobijaju ili ne dobijaju bednu alimentaciju.

Narod se buni jer nije zbrinuta ni većina, a krećemo od manjine. Brak se raspada, o kom braku vi pričate?

U bogatim društvima to je došlo na red, a ovde gde vlada otimačina , normalno je da to narod iritita.

Sve smo rešili pa stigli i do toga...

Bojan

pre 3 godine

(YxZ, 3. jul 2020 19:07)

Zapravo, 'homoseksualizam' ne postoji, postoji homoseksualnost. Jedina svrha termina 'homoseksualizam' je da se lako identifikuju oni koji ne znaju ništa o homoseksualnosti.

Rd

pre 3 godine

- Moj otac je bio veliki ženskaroš i učio me je da je to bolest, od malih nogu

- Danas, kad ga nazovem, kaže mojoj partnerki, budućoj ženi, "ćao 'ćero!"

- Radim na zapadu sa djecom u vrtiću i odgovorno tvrdim da djeca iz homoseksualnih brakova se ne razlikuju od onih iz hetero, ako isključivo gledam iz tog ugla.
Možete li vi da ISKUSTVENO potvrdite kako je homo brak isključivo štetan za dijete?

- Djeci je potrebna ljubav, pažnja i podrška za pravilan razvoj; zbog toga dijete može da bude odgajano i od strane tetke ili bake i dede, pa da ne pravimo hajku. Da je baš nužno imati mamu i tatu, kosi se sa iskustvom svih nas

- Pokušala sam, spavala sam sa muškarcima. Njima sam bila mrtva kobila u krevetu, sebi sam bila prostitutka radi privi normalnosti


-SVI vi poznajete neku homoseksualnu osobu, a da to i ne znate

Saint Petersburg

pre 3 godine

Citajuci komentare i na osnovu odnosa broja pluseva i minusa mozemo jasno da vidimo da i gejevi u Srbiji imaju svoje botove. A posle se neki cude kada se ustvrdi da je gej lobi u svetu veoma mocan.

YxZ

pre 3 godine

Homoseksualizam postoji, ali ne znači da o njemu mora stalno da se piše i diskutuje. Svet ima mnogo ozbiljnijih tema za razmatranje. Inače ne smatram da treba izjednačiti homoseksualne brakove sa heteroseksualnim.

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Pa naravno da treba isto zakon da se usvoji i u Srbiji.
Ako hocete u Evropu ovo ce biti neophodno.
Samo neka se ljudi vole, sta ima veze kuj koga kerebeci.
Pozdrav iz Montenegra

mile

pre 3 godine

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.
(Nemanja Jovano, 3. jul 2020 14:38)

Nije normalno ni pedofilima ni onom berberinu ali to je ipak prica obolele manjine koju ne treba uzimati u obzir

Ja

pre 3 godine

Homosekualnost je bila poznata u antickom svetu, ali zanimljovo, nikada to nije uzimalo takav oblik da dva muskarca zasnivaju zajednicu zivota i da te zajednice postoje kao drustvena pojva. S druge strane, kod heteroseksualnih se zajednica muskarca i zene prirodno desila i odrzala zbog podizanja potomstva. Pre nego sto je covek napisao zakone, drustvo je imalo svoje obicaje, nepisane zakone. Prvi zakonici bili su upravo ti obicaji, pretoceni u pisane norme. Nigde se i nikad se u tim zakonicima nisu spominjali brakovi istoplnih partnera, prosto jer nikad nisu bili ni prirodni, ni uobicajeni, sve do dana danasnjeg. Institut braka treba zastiti takodje, a ne samo necija pojedinacna prava.

mile

pre 3 godine

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.
(Tako je, kako je..., 3. jul 2020 11:11)

To sto nije pronadjen dokaz jos ne znaci da nece. Koliko je ljudi umrlo od side pre nego sto je pronadjen virus. Zar nedostatak x hromozoma nije takodje bolest?

Trt

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.
(Perica, 3. jul 2020 15:38)

Imaš neki argument zasnovan na činjenicama, ili ćemo i Crvenkapicu da ubacujemo u debatu?

Perica

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

Nemanja Jovano

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....
(Aki, 3. jul 2020 13:21)

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.

Aki

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....

Dušan

pre 3 godine

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.

Tako je, kako je...

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.

Paranoja

pre 3 godine

Ne lupajte gluposti, niko to neće tražiti od Srbije. To su zakoni koje prihvataju samo neke, mahom liberalne države, iz ubeđenja ili pojedine države sa udvoričkim mentalitetom kao što je to Crna Gora. Ovde to neće proći jer se nijedan političar neće usuditi da pokrene to pitanje, ne zbog nekakvih ljudskih prava, već zbog rejtinga koji bi im naglo pao.

Žvajz

pre 3 godine

(Bojan, 2. jul 2020 18:05)
Da boga ima bilo bi i pravde. Ali pošto pravde nema, nema ni boga.
Zato su i Adam i Eva kao i Adam i Steva u redu.

Corvus

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...
(Zurkolomac, 2. jul 2020 21:28)

C, c, c, al' vas dvojica imate pokvarenu maštu!

Ali obojica pričate o stvarima koje ZAMIŠLJATE, ali kojima niste lično prisustvovali i (verovatno) nećete ni prisustvovati. Zato je rešenje vrlo jednostavno: nemojte ništa ZAMIŠLJATI, nego se držite samo činjenica i onoga što ste stvarno videli, u redu?

Ja NE zamišljam šta gejevi međusobno rade i možda zato gejevi mi uopšte ne smetaju. A pošto su i oni ljudi kao i svi ostali, smatram da treba da imaju i ista prava kao i svi ostali. Između ostalog, i pravo na brak.

A šta oni rade u svoja četiri zida, to je njihova lična i privatna stvar koja se tiče samo njih, ISTO kao što je lična i privatna stvar šta rade hetero parovi u svojim spavaćim sobama, zar ne?

Uzgred, da li ste baš sigurni da je baš sve što rade hetero parovi besprekorno i da tu nikad nema baš ništa fuj? Ja ne bih bio baš tako kategoričan...

Keke

pre 3 godine

Mnogim komentatorima očigledno nije jasno da postojanje ovakvog zakona ne znači da oni treba da budu u braku sa osobom istog pola, ne bojte se. Zakon samo snači da oni koji bi to hteli, mogu to da urade.

Kao što ne odlučujete na referendumu da li osoba A sme da se uda za osobu B, tako ni ovo pitanje nije pitanje za referendum. Gledajte svoja posla ljudi.

RW#0

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

A jel znas da je homeseksualnost bila normalna ucestala pojava u starom rimu, helenskoj civilizaciji pa cak i u staroj kini spisi iz III veka. Da si citao znao bi. Hajka je krenula tek od crkve u srednjem veku. A znas li sta je ista ta crkva mislila tada i o levacima ili onima koji misle da se zemlja okrece? I za kraj da li znas da je prvi racunar napravio gej? Ne smeta ti da poses komentare preko njega?

Referendum

pre 3 godine

Ne moze na referendumu da vecina odlucuje o pravima manjine. To je kao da dva vuka i ovca glasaju sta je za veceru. Sa te strane vlada i treba da zastiti ovcu od vukova i ... demokratije. Nije demokratski da ono sto vi imate branite drugome ko vas ne ugrozava.
Zalosno je da ta odluka nije proizvod racionalnog razmisljanja i ljudskosti nego rezultat EU direktive.

Perica

pre 3 godine

Apsolutno protiv.
Nakon toga će tražiti i legalizaciju brakova između bliskih srodnika (incesta), pa spuštanje granica za stupanje u brak tj. seksualne odnose odraslih i maloletnika na 16 ili 14 godina itd.
Njima ništa ne fali ni ovako. To što rade neka rade kod svoje kuće a druge nema potrebe da obaceštavaju o tome. Svako će da požnje ono što poseje.

Алекса

pre 3 godine

Циљ брака и наслеђивања је преношење имовине на потомство.
Све остало су глупости.

Мада ме искрено баш брига....док ме не угрожава, могу да донесу и закон да је дозвољено носити црвену капу док возиш. Ја је у сваком случају нећу носити....

Dr. Shone

pre 3 godine

Max - Puno se stvari promenilo od 80-tih godina druze moj. Isto tako su nekada ljudi verovali da je zemlja ravna ploca, pa u cemu je poenta? Nije nikakav lobi u pitanju, jednostavno u medicini vise znamo sad nego ikad pre a nove generacije ce znati vise od nas. Nauka je napredovala i svet se menja konstantno. Ne mozes da gledas unazad dok ides unapred. I ovaj internet nije postojao 80tih, razumes. U medjunarodnoj klasifikaciji bolesti i povreda homosexualizam vise ne postoji vec preko 40 god.

belgrado

pre 3 godine

Зар не може ово на референдум? Демократски.
(Слотер Ник, 02. jul 2020 18:48)

ne moze,
jer je danasnja demokratija vladavina manjine.

..i onda kad opet izraste neki novi hitler,svet ce kao biti u soku.

nikad,nista iz istorije nismo naucili,ali se se "znalacki" govori,istorija se ponavlja?!

123

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Ima razlike. Dve odrasle punoletna jedinke mogu da rade šta god požele, dok to ne ugrožava tuđa prava. Deca nemaju kapacitet da donose određene odluke, pa su zaštićeni do svoje 18-te godine. Za životinje je prosto, to nisu ljudi.

MiM

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.
(Aristotel, 2. jul 2020 18:57)

Apsolutno nijedno jedino pravo vam nije oduzeto ovim. Brak je kategorija defibosana pre mnogo vremena i ta definicija, kao milion drugih, je podložna izmenama. Ne vidim nijedan objektivni problem da gej osobe stupaju u brak.

Qwer

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (play.., 2. jul 2020 18:46)

Pokušajte da se stavite u položaj gej osobe i diakriminacije koje trpe. Sad pomislite kako vas oni ugrožavaju. Nikako. Ali vi i dalje "ne date". Zasto? Jednostavno, postoji jedan manjinski deo populacije sa drugačijim potrebama od vaših. Samo da znate, sutra se lako diakriminacije proširi na druge stvari. Pa vrlo lako budete kategorisani kao nepodobni za posao, brak i sl. Može svakom da se desi.

Brave Heart

pre 3 godine

Aristotel - a kako se to tacno narusava brak izmedju zene i muskarca ako gay parovi dobiju ista prava! Sta se to tacno menja i sta se to “oduzima” od str8 parova time? Ne mozes da kazes da si za jednakost ako nisi za jednakost. Jel isti zakoni vaze za sve ljude? Jel gay ljudi placaju takse kao str8 ljudi, jel placaju stanarinu, skolarinu, jel rade, jel glasaju, jel idu u zatvor ako prekrse zakon? - DA! E pa onda i oni zasluzuju ISTA (ne manja ili veca) nego ISTA prava kao i svi gradjani koji postuju zakon i zive u ovoj zemlji. Svi smo mi isti pred zakonom, razumes. I dati gay ljudima pravo da se vencaju nece oduzeti nista str8 provima, a dace gay ljudima pravo da zive dostojan zivot kao i svi mi

Indus

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Razlikuje se po tome što je to odnos između dve odrasle osobe (ljudi dakle, ne životinja) koja svesno stupaju u taj odnos (dakle ne sa malom decom koja su nesvesna, nego sa drugom odraslom osobom). Ne znam da li sam pojasnio u čemu je razlika?

Što se tiče lečenja, psihijatrija u svetu i u Srbiji ne prepoznaje homoseksualnost kao bolest još od šezdesetih godina prošlog veka. Tako da nema tu da se šta leči. Pitajte psihijatre slobodno, to će vam reći.

A ovi što predlažu da pišemo ugovore za zajedničku imovinu - pa zamislite moj dečko i ja da, posle 13 godina, na sve što smo kupili zajedno imamo po jedan ugovor? Kupimo TV, pišemo ugovor, kupimo fotelju, pišemo ugovor. Sumanuto, zar ne? Ko će da mi plati notare?

Uostalom, niko i ne traži da se zove brak, dajte mi pravo na zajednicu koja je zakonom priznata stvar i gledajte svoja posla. Hetero brakovi se sve više razvode, nemojte se mnogo brinuti oko gej zajednica, ne uništavamo mi, gej ljudi brak, uništavate ga vi, koji ste u brakovima.

Sto puta mi niste objavili komentar. OBJAVITE mi komentar, ne gušte više gej ljude na portalu b92

...Milo Djukanovic !

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima....

Max

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.

Zurkolomac

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...

Раде

pre 3 godine

Народ ништа не разуме. У русији је изгласан закон да свако дете има право на мамуи тату а не на родитеља бр1 и бр2 . Нека се мондијалисти само играју али Содома и Гомора се може поновити над целом планетом. Србија несме прихватити накарадна правила полуде дубоке државе. Не бројим бадава 728 година нашег постојања. Нека се сексуално поремећени лече а не да угрожавају права здраве људске популације.

Bezi bre

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи.
(m, 2. jul 2020 18:20)
Ma ubismo se svi od morala.... dete neka umre od slepog creva, trudnica na porodjaju ako se doktor ne potplati itd, itd... lopovluk i korupcija na sve strane samo da nema gejeva e to nam je slamka spasa da smo moralni
Nema nemoralnijeg naroda

trpkovic

pre 3 godine

neko opasno gura ovu posast u svetu.Crnogorci su otvorili poslednje poglavlje o pristupanju EU.Nije bas cudno to sto su bas po srbima udarili ovako i to bas pred otvaranje.

vlada

pre 3 godine

Ako bih mogao da predložim nešto modernije, ok ovi što se zalažu za istopolne brakove neka se bore za to, nego možemo li mi u dugogodišnjim brakovima na neki referendum, da se brak reatestira kao boce plina na tri godine.Ove naše kad potpišeš i kad dođu deca promene se totalno, ako će da pametuju da lepo ne produžavamo ugovor.Pa ko može da tvrdi da se čovek neće promeniti za 5,10 ili 30 godina, nije li to zastarelo. Po sadašnjem idi ti prika pa kad ti zalepim alimentaciju i kad budeš viđao decu na kašičicu ima da se pušiš.I nemoj sad da neko pametuje potrudi se i sl.

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

I ovo se možda mora progutati, ali usvajanje dece moramo sprečiti po svaku cenu. Što je najstrašnije, u zemljama gde je usvajanje dozvoljeno, tu jadnu decu usvajaju iz nasilničkih, ili alkoholičarskih porodica, pa iz jedne nenormalne porodice prelaze u drugu nenormalnou.

contract

pre 3 godine

(Iva, 2. jul 2020 18:18)
Brak je oduvek bio ugovor, tako je zamisljen/izmisljen. Prvo zbog roditelja supruznika a onda i zbog/izmedju njih samih.
To sto ste vi mnogo citali bajke pa u iste poverovali (i jos uvek verujete) je neki drugi problem

dragaN

pre 3 godine

Ja nemam nista protiv da se njihova prava koja im nedostaju usvoje zakonom, ali da se to ne zove brak. I sve dok im se ne dozvoli usvajanje dece. Jer, ako ste kazete jednaki sa nama, onda jednako.kao I mi rodite decu prirodnim putem.

leto 2320

pre 3 godine

Kako ce ovo smesno izgledati za par vekova u buducnosti kad procitaju da su ljudima da bi ostvarili prava da naslede nekoga ili uzmu zajednicki kredit gledali pod suknju odnosno pantalone. Smesno i morbidno sa ovaj nas zaostali vek.

P-76ers

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.
(nije_urođeno, 02. jul 2020 18:23)

Baš me briga šta će ko raditi sa svojom zadnjicom...

Nemoj mene da zlostavljaju svojom slobodom...

555

pre 3 godine

Aristotel@
Na koji nacin se narusavaju tvoja prava? Kakve veze ima brak neke druge osobe sa tvojim? To je pravni akt i nista vise od toga. Gej osobe sa brakom dobijaju pravo na podelu imovine. To o cemu ti pricas je tradicija i vama poboznim i tradicionalnim osobama ostaje crkva kao nesto sto ce ralikovati gej od hetero braka. Ti i tvoja zena necete imati nikakva narusena prava zbog cinjenice da su dve osobe istog pola zakljucile pravi akt koji im omogucava da dele imovinu i nasledjuju tu imovinu jedan od drugog.

Jr

pre 3 godine

Zašto ljudi žele da rak države dobije/zadrži ovlašćenja da uređuje privatne odnose ljudi, uključujući i bračne i nasledne? :)

Baja St. Patak

pre 3 godine

Čekam da se konačno ozakoni brak sa mojom voljenom patkom. Pravda za zveroljube! Gejevi svih opredeljenja, vi ste ostvarili svoja prava - podrzite braću zoofile!

Vlada

pre 3 godine

U Evropi jos cetrnaest drzava nema ni istopolne brakove, ni istopolna registrovana partnerstva, i svih cetrnaest su postkomunisticke talibanije (Rusija, Belorusija, Ukrajina, Moldavija, Letonija, Litvanija, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, Bosna, Albanija, Makedonija i nasa Srbijica). A o ovima sto ne znaju razliku izmedju dobrovoljnog odnosa dve odrasle osobe sa jedne strane i zlostavljanja dece ili zivotinja sa druge strane, pa ja stvarno ne znam sta da kazem o tom intelektu.

kiki

pre 3 godine

Evo B92 ankete:

Ako ste za prirodne bracne zajednice (muskarca i zene) dajte plus.

Ako ste za neprirodne zajednice (sada gej, sutra pedofilija i ostali seksualni izbori) dajte minus na komentar.

P-76ers

pre 3 godine

Srbija je sledeća.
Ali i svi ostali koji žele u EU će isto da urade.
Mora da se usklade sa evropskim vrednostima.
(Vidoje, 02. jul 2020 18:13)

Vrednostima???????

Pa naravno

pre 3 godine

Pa ni mi U CG nismo imali referendum o ovome. Nas na referendumu o bilo kom pitanju ne pitaju ništa mimo onog 2006. Ni NATO članstvo, ni EU članstvo, ni nezavisnost KiM ni ništa. Pa tako i ovo.

DrZoki

pre 3 godine

Mene samo zanima da li su gejevi ikada probali seks sa ženom?
Siguran sam da kad bi probali sa vrhunskom ženskom...odustali bi od muških.

P-76ers

pre 3 godine

Moj decko i ja ne mozemo vise da docekamo, pa da se konacno vencamo u Srbiji. Ali i ako ne bude, vencacemo se u bratskoj Crnoj Gori.
(Jumko, 02. jul 2020 18:36)

Sa srećom ti bilo, ali daleko od Srbije...

S(T)ipsa

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 02. jul 2020 19:01)


i to će doći na red.
Neće dugo proći a starica će se udati za mačora ili devojka za papagaja!

meklaud

pre 3 godine

nisam protiv istopolnih zajednica, sve dok im se ne daje pravo da odgajaju decu. to jednostavno nije prirodno (sustinski, ne statisticki) okruzenje za formiranje licnosti deteta

Kabadahija dvojke

pre 3 godine

Ako hoćeš u EU Klub onda se podrazumeva da prihvatis sva pravila i zakone EU. Odgovor na naslov je DA !!! Ako hoćeš u klub Rusije, Irana, S. Koreje... odgovor je NE !!!

milos

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)
Ako je ovo merilo nadam se da cemo uvek biti na dnu

Stevo

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)

Nemaš pojma to ti kaže neko ko ima dole rodbine od Pljevalja do Herceg Novog.

Iva

pre 3 godine

Brak je danas toliko obezvređen. Ljudi su zaboravili šta znači porodica i sveli brak na običan ugovor. Tako da ugovor između dve osobe istog ili različitog pola svejedno je. Parče papira koje reguliše budući razvod. Nažalost i crkva je kao i u svemu ostalom udaljila se od pravih vrednosti pa ni crkveni brak više ništa ne znači. Jedino neće venčavati osobe istog pola pa bar simbolično ovi brakovi biće samo ugovori.

дорћол

pre 3 godine

Не. Немам ништа против геј људи, нека се воле, али брак је по мом мишљењу заједница између мушкарца и жене, а тако пише и у Уставу.

play..

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.

Markoni

pre 3 godine

Pa to je samo pitanje vremena, kako mislite da zatvorimo ova poglavlja koja otvaramo sa EU. To se odavno provuklo u priču oko ljudskih prava i sad nema nazad.

m

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи. Донекле муслиманске Албанија и Федерација БиХ.
Молимо Бога да се ово код нас не деси.

my way

pre 3 godine

Јбг, данас када маме праве децу татама ово му дође као нешто већ превазиђено...

Пре свега Србин

pre 3 godine

Нећете секод нас женити и удавати Зна се шта је пеиродно и нормално,са девијацијама заобиђите Србију,довољно их већ имамо !

Данијел

pre 3 godine

Нико народ више ништа и не пита али је важно бити свестан шта је добро а шта није."Све ми је дозвољено али ми није све на корист".

Robot

pre 3 godine

Нема проблема, само нека се зове другачије. То није брак, али може да буде заједница коју закон исто третира.
Ако се ово назове брак, онда ће после разне "комбинације" такође полагати право на исто.

nije_urođeno

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.

Aristotel

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.

Ljubav za sve

pre 3 godine

Eeee,pretekose nas cak i "zatucani Crnogorci"...mislim...sto je neminovno bolje uraditi sto pre,pozdrav za sve ljude koji se vole a ove druge sto do podne mrze sebe a popodne ceo svet=necu ni da komentarisem,javice se sami svojim otrovnim komentarima.

Majkl Džondar

pre 3 godine

Bravo!!! Braco Crnogorci, vi ste nam primer da moze srpski narod ziveti kao civilizovan narod. Hvala! Dajete nam nadu u buducnosti.
(Njegos, 02. jul 2020 18:12)

Tebi ono dole civilizovano? Kuku nama.

Nina

pre 3 godine

Ustav Republike Srbije definiše brak "kao zajednicu muškarca i žene". Bez promene ustava, ovaj zakon i ne može da se usvoji kod nas.
(Sirotinja, 2. jul 2020 18:06)

Da, to je definicija braka, ovo sto se sad izglasalo je "gradjansko partnerstvo", koje ima vecinu odlika braka, osim da je sklopljen izmedju muskarca i zene kao i to da nemaju pravo usvjanja dece. Najvise znaci upravo zbog resavanja imovinsko pravnih odnosa. Za izglasavanje takvog zakona ne mora da se menja Ustav.

ys

pre 3 godine

Mene je sramota da CG treba nas da predvodi, a ne mi njih, kao i ceo Balkan, bez uvrede. Kroz istoriju smo imali moderne zakone, bili pioniri u nekim stvarima, a sada kada pričamo o osnovnim ljudskim pravima čekamo da padne kometa da bi to uradili. Ali, bolje ikada nego nikada. ljubav i ravnopravnost za sve građane!

Majkl Džondar

pre 3 godine

Bravo!!! Braco Crnogorci, vi ste nam primer da moze srpski narod ziveti kao civilizovan narod. Hvala! Dajete nam nadu u buducnosti.
(Njegos, 02. jul 2020 18:12)

Tebi ono dole civilizovano? Kuku nama.

Nina

pre 3 godine

Ustav Republike Srbije definiše brak "kao zajednicu muškarca i žene". Bez promene ustava, ovaj zakon i ne može da se usvoji kod nas.
(Sirotinja, 2. jul 2020 18:06)

Da, to je definicija braka, ovo sto se sad izglasalo je "gradjansko partnerstvo", koje ima vecinu odlika braka, osim da je sklopljen izmedju muskarca i zene kao i to da nemaju pravo usvjanja dece. Najvise znaci upravo zbog resavanja imovinsko pravnih odnosa. Za izglasavanje takvog zakona ne mora da se menja Ustav.

ys

pre 3 godine

Mene je sramota da CG treba nas da predvodi, a ne mi njih, kao i ceo Balkan, bez uvrede. Kroz istoriju smo imali moderne zakone, bili pioniri u nekim stvarima, a sada kada pričamo o osnovnim ljudskim pravima čekamo da padne kometa da bi to uradili. Ali, bolje ikada nego nikada. ljubav i ravnopravnost za sve građane!

Aristotel

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.

nije_urođeno

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.

milos

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)
Ako je ovo merilo nadam se da cemo uvek biti na dnu

m

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи. Донекле муслиманске Албанија и Федерација БиХ.
Молимо Бога да се ово код нас не деси.

play..

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.

Kabadahija dvojke

pre 3 godine

Ako hoćeš u EU Klub onda se podrazumeva da prihvatis sva pravila i zakone EU. Odgovor na naslov je DA !!! Ako hoćeš u klub Rusije, Irana, S. Koreje... odgovor je NE !!!

Ljubav za sve

pre 3 godine

Eeee,pretekose nas cak i "zatucani Crnogorci"...mislim...sto je neminovno bolje uraditi sto pre,pozdrav za sve ljude koji se vole a ove druge sto do podne mrze sebe a popodne ceo svet=necu ni da komentarisem,javice se sami svojim otrovnim komentarima.

дорћол

pre 3 godine

Не. Немам ништа против геј људи, нека се воле, али брак је по мом мишљењу заједница између мушкарца и жене, а тако пише и у Уставу.

Stevo

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)

Nemaš pojma to ti kaže neko ko ima dole rodbine od Pljevalja do Herceg Novog.

Bezi bre

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи.
(m, 2. jul 2020 18:20)
Ma ubismo se svi od morala.... dete neka umre od slepog creva, trudnica na porodjaju ako se doktor ne potplati itd, itd... lopovluk i korupcija na sve strane samo da nema gejeva e to nam je slamka spasa da smo moralni
Nema nemoralnijeg naroda

Qwer

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (play.., 2. jul 2020 18:46)

Pokušajte da se stavite u položaj gej osobe i diakriminacije koje trpe. Sad pomislite kako vas oni ugrožavaju. Nikako. Ali vi i dalje "ne date". Zasto? Jednostavno, postoji jedan manjinski deo populacije sa drugačijim potrebama od vaših. Samo da znate, sutra se lako diakriminacije proširi na druge stvari. Pa vrlo lako budete kategorisani kao nepodobni za posao, brak i sl. Može svakom da se desi.

Robot

pre 3 godine

Нема проблема, само нека се зове другачије. То није брак, али може да буде заједница коју закон исто третира.
Ако се ово назове брак, онда ће после разне "комбинације" такође полагати право на исто.

Indus

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Razlikuje se po tome što je to odnos između dve odrasle osobe (ljudi dakle, ne životinja) koja svesno stupaju u taj odnos (dakle ne sa malom decom koja su nesvesna, nego sa drugom odraslom osobom). Ne znam da li sam pojasnio u čemu je razlika?

Što se tiče lečenja, psihijatrija u svetu i u Srbiji ne prepoznaje homoseksualnost kao bolest još od šezdesetih godina prošlog veka. Tako da nema tu da se šta leči. Pitajte psihijatre slobodno, to će vam reći.

A ovi što predlažu da pišemo ugovore za zajedničku imovinu - pa zamislite moj dečko i ja da, posle 13 godina, na sve što smo kupili zajedno imamo po jedan ugovor? Kupimo TV, pišemo ugovor, kupimo fotelju, pišemo ugovor. Sumanuto, zar ne? Ko će da mi plati notare?

Uostalom, niko i ne traži da se zove brak, dajte mi pravo na zajednicu koja je zakonom priznata stvar i gledajte svoja posla. Hetero brakovi se sve više razvode, nemojte se mnogo brinuti oko gej zajednica, ne uništavamo mi, gej ljudi brak, uništavate ga vi, koji ste u brakovima.

Sto puta mi niste objavili komentar. OBJAVITE mi komentar, ne gušte više gej ljude na portalu b92

123

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Ima razlike. Dve odrasle punoletna jedinke mogu da rade šta god požele, dok to ne ugrožava tuđa prava. Deca nemaju kapacitet da donose određene odluke, pa su zaštićeni do svoje 18-te godine. Za životinje je prosto, to nisu ljudi.

belgrado

pre 3 godine

Зар не може ово на референдум? Демократски.
(Слотер Ник, 02. jul 2020 18:48)

ne moze,
jer je danasnja demokratija vladavina manjine.

..i onda kad opet izraste neki novi hitler,svet ce kao biti u soku.

nikad,nista iz istorije nismo naucili,ali se se "znalacki" govori,istorija se ponavlja?!

...Milo Djukanovic !

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima....

MiM

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.
(Aristotel, 2. jul 2020 18:57)

Apsolutno nijedno jedino pravo vam nije oduzeto ovim. Brak je kategorija defibosana pre mnogo vremena i ta definicija, kao milion drugih, je podložna izmenama. Ne vidim nijedan objektivni problem da gej osobe stupaju u brak.

Brave Heart

pre 3 godine

Aristotel - a kako se to tacno narusava brak izmedju zene i muskarca ako gay parovi dobiju ista prava! Sta se to tacno menja i sta se to “oduzima” od str8 parova time? Ne mozes da kazes da si za jednakost ako nisi za jednakost. Jel isti zakoni vaze za sve ljude? Jel gay ljudi placaju takse kao str8 ljudi, jel placaju stanarinu, skolarinu, jel rade, jel glasaju, jel idu u zatvor ako prekrse zakon? - DA! E pa onda i oni zasluzuju ISTA (ne manja ili veca) nego ISTA prava kao i svi gradjani koji postuju zakon i zive u ovoj zemlji. Svi smo mi isti pred zakonom, razumes. I dati gay ljudima pravo da se vencaju nece oduzeti nista str8 provima, a dace gay ljudima pravo da zive dostojan zivot kao i svi mi

Пре свега Србин

pre 3 godine

Нећете секод нас женити и удавати Зна се шта је пеиродно и нормално,са девијацијама заобиђите Србију,довољно их већ имамо !

Iva

pre 3 godine

Brak je danas toliko obezvređen. Ljudi su zaboravili šta znači porodica i sveli brak na običan ugovor. Tako da ugovor između dve osobe istog ili različitog pola svejedno je. Parče papira koje reguliše budući razvod. Nažalost i crkva je kao i u svemu ostalom udaljila se od pravih vrednosti pa ni crkveni brak više ništa ne znači. Jedino neće venčavati osobe istog pola pa bar simbolično ovi brakovi biće samo ugovori.

my way

pre 3 godine

Јбг, данас када маме праве децу татама ово му дође као нешто већ превазиђено...

Max

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.

Markoni

pre 3 godine

Pa to je samo pitanje vremena, kako mislite da zatvorimo ova poglavlja koja otvaramo sa EU. To se odavno provuklo u priču oko ljudskih prava i sad nema nazad.

Zurkolomac

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...

Vlada

pre 3 godine

U Evropi jos cetrnaest drzava nema ni istopolne brakove, ni istopolna registrovana partnerstva, i svih cetrnaest su postkomunisticke talibanije (Rusija, Belorusija, Ukrajina, Moldavija, Letonija, Litvanija, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, Bosna, Albanija, Makedonija i nasa Srbijica). A o ovima sto ne znaju razliku izmedju dobrovoljnog odnosa dve odrasle osobe sa jedne strane i zlostavljanja dece ili zivotinja sa druge strane, pa ja stvarno ne znam sta da kazem o tom intelektu.

Данијел

pre 3 godine

Нико народ више ништа и не пита али је важно бити свестан шта је добро а шта није."Све ми је дозвољено али ми није све на корист".

leto 2320

pre 3 godine

Kako ce ovo smesno izgledati za par vekova u buducnosti kad procitaju da su ljudima da bi ostvarili prava da naslede nekoga ili uzmu zajednicki kredit gledali pod suknju odnosno pantalone. Smesno i morbidno sa ovaj nas zaostali vek.

555

pre 3 godine

Aristotel@
Na koji nacin se narusavaju tvoja prava? Kakve veze ima brak neke druge osobe sa tvojim? To je pravni akt i nista vise od toga. Gej osobe sa brakom dobijaju pravo na podelu imovine. To o cemu ti pricas je tradicija i vama poboznim i tradicionalnim osobama ostaje crkva kao nesto sto ce ralikovati gej od hetero braka. Ti i tvoja zena necete imati nikakva narusena prava zbog cinjenice da su dve osobe istog pola zakljucile pravi akt koji im omogucava da dele imovinu i nasledjuju tu imovinu jedan od drugog.

Pa naravno

pre 3 godine

Pa ni mi U CG nismo imali referendum o ovome. Nas na referendumu o bilo kom pitanju ne pitaju ništa mimo onog 2006. Ni NATO članstvo, ni EU članstvo, ni nezavisnost KiM ni ništa. Pa tako i ovo.

Раде

pre 3 godine

Народ ништа не разуме. У русији је изгласан закон да свако дете има право на мамуи тату а не на родитеља бр1 и бр2 . Нека се мондијалисти само играју али Содома и Гомора се може поновити над целом планетом. Србија несме прихватити накарадна правила полуде дубоке државе. Не бројим бадава 728 година нашег постојања. Нека се сексуално поремећени лече а не да угрожавају права здраве људске популације.

Perica

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.

kiki

pre 3 godine

Evo B92 ankete:

Ako ste za prirodne bracne zajednice (muskarca i zene) dajte plus.

Ako ste za neprirodne zajednice (sada gej, sutra pedofilija i ostali seksualni izbori) dajte minus na komentar.

P-76ers

pre 3 godine

Moj decko i ja ne mozemo vise da docekamo, pa da se konacno vencamo u Srbiji. Ali i ako ne bude, vencacemo se u bratskoj Crnoj Gori.
(Jumko, 02. jul 2020 18:36)

Sa srećom ti bilo, ali daleko od Srbije...

vlada

pre 3 godine

Ako bih mogao da predložim nešto modernije, ok ovi što se zalažu za istopolne brakove neka se bore za to, nego možemo li mi u dugogodišnjim brakovima na neki referendum, da se brak reatestira kao boce plina na tri godine.Ove naše kad potpišeš i kad dođu deca promene se totalno, ako će da pametuju da lepo ne produžavamo ugovor.Pa ko može da tvrdi da se čovek neće promeniti za 5,10 ili 30 godina, nije li to zastarelo. Po sadašnjem idi ti prika pa kad ti zalepim alimentaciju i kad budeš viđao decu na kašičicu ima da se pušiš.I nemoj sad da neko pametuje potrudi se i sl.

Perica

pre 3 godine

Apsolutno protiv.
Nakon toga će tražiti i legalizaciju brakova između bliskih srodnika (incesta), pa spuštanje granica za stupanje u brak tj. seksualne odnose odraslih i maloletnika na 16 ili 14 godina itd.
Njima ništa ne fali ni ovako. To što rade neka rade kod svoje kuće a druge nema potrebe da obaceštavaju o tome. Svako će da požnje ono što poseje.

Aki

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....

S(T)ipsa

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 02. jul 2020 19:01)


i to će doći na red.
Neće dugo proći a starica će se udati za mačora ili devojka za papagaja!

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

Trt

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.
(Perica, 3. jul 2020 15:38)

Imaš neki argument zasnovan na činjenicama, ili ćemo i Crvenkapicu da ubacujemo u debatu?

Keke

pre 3 godine

Mnogim komentatorima očigledno nije jasno da postojanje ovakvog zakona ne znači da oni treba da budu u braku sa osobom istog pola, ne bojte se. Zakon samo snači da oni koji bi to hteli, mogu to da urade.

Kao što ne odlučujete na referendumu da li osoba A sme da se uda za osobu B, tako ni ovo pitanje nije pitanje za referendum. Gledajte svoja posla ljudi.

P-76ers

pre 3 godine

Srbija je sledeća.
Ali i svi ostali koji žele u EU će isto da urade.
Mora da se usklade sa evropskim vrednostima.
(Vidoje, 02. jul 2020 18:13)

Vrednostima???????

trpkovic

pre 3 godine

neko opasno gura ovu posast u svetu.Crnogorci su otvorili poslednje poglavlje o pristupanju EU.Nije bas cudno to sto su bas po srbima udarili ovako i to bas pred otvaranje.

contract

pre 3 godine

(Iva, 2. jul 2020 18:18)
Brak je oduvek bio ugovor, tako je zamisljen/izmisljen. Prvo zbog roditelja supruznika a onda i zbog/izmedju njih samih.
To sto ste vi mnogo citali bajke pa u iste poverovali (i jos uvek verujete) je neki drugi problem

Corvus

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...
(Zurkolomac, 2. jul 2020 21:28)

C, c, c, al' vas dvojica imate pokvarenu maštu!

Ali obojica pričate o stvarima koje ZAMIŠLJATE, ali kojima niste lično prisustvovali i (verovatno) nećete ni prisustvovati. Zato je rešenje vrlo jednostavno: nemojte ništa ZAMIŠLJATI, nego se držite samo činjenica i onoga što ste stvarno videli, u redu?

Ja NE zamišljam šta gejevi međusobno rade i možda zato gejevi mi uopšte ne smetaju. A pošto su i oni ljudi kao i svi ostali, smatram da treba da imaju i ista prava kao i svi ostali. Između ostalog, i pravo na brak.

A šta oni rade u svoja četiri zida, to je njihova lična i privatna stvar koja se tiče samo njih, ISTO kao što je lična i privatna stvar šta rade hetero parovi u svojim spavaćim sobama, zar ne?

Uzgred, da li ste baš sigurni da je baš sve što rade hetero parovi besprekorno i da tu nikad nema baš ništa fuj? Ja ne bih bio baš tako kategoričan...

DrZoki

pre 3 godine

Mene samo zanima da li su gejevi ikada probali seks sa ženom?
Siguran sam da kad bi probali sa vrhunskom ženskom...odustali bi od muških.

P-76ers

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.
(nije_urođeno, 02. jul 2020 18:23)

Baš me briga šta će ko raditi sa svojom zadnjicom...

Nemoj mene da zlostavljaju svojom slobodom...

Referendum

pre 3 godine

Ne moze na referendumu da vecina odlucuje o pravima manjine. To je kao da dva vuka i ovca glasaju sta je za veceru. Sa te strane vlada i treba da zastiti ovcu od vukova i ... demokratije. Nije demokratski da ono sto vi imate branite drugome ko vas ne ugrozava.
Zalosno je da ta odluka nije proizvod racionalnog razmisljanja i ljudskosti nego rezultat EU direktive.

mile

pre 3 godine

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.
(Nemanja Jovano, 3. jul 2020 14:38)

Nije normalno ni pedofilima ni onom berberinu ali to je ipak prica obolele manjine koju ne treba uzimati u obzir

Ja

pre 3 godine

Homosekualnost je bila poznata u antickom svetu, ali zanimljovo, nikada to nije uzimalo takav oblik da dva muskarca zasnivaju zajednicu zivota i da te zajednice postoje kao drustvena pojva. S druge strane, kod heteroseksualnih se zajednica muskarca i zene prirodno desila i odrzala zbog podizanja potomstva. Pre nego sto je covek napisao zakone, drustvo je imalo svoje obicaje, nepisane zakone. Prvi zakonici bili su upravo ti obicaji, pretoceni u pisane norme. Nigde se i nikad se u tim zakonicima nisu spominjali brakovi istoplnih partnera, prosto jer nikad nisu bili ni prirodni, ni uobicajeni, sve do dana danasnjeg. Institut braka treba zastiti takodje, a ne samo necija pojedinacna prava.

Baja St. Patak

pre 3 godine

Čekam da se konačno ozakoni brak sa mojom voljenom patkom. Pravda za zveroljube! Gejevi svih opredeljenja, vi ste ostvarili svoja prava - podrzite braću zoofile!

dragaN

pre 3 godine

Ja nemam nista protiv da se njihova prava koja im nedostaju usvoje zakonom, ali da se to ne zove brak. I sve dok im se ne dozvoli usvajanje dece. Jer, ako ste kazete jednaki sa nama, onda jednako.kao I mi rodite decu prirodnim putem.

RW#0

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

A jel znas da je homeseksualnost bila normalna ucestala pojava u starom rimu, helenskoj civilizaciji pa cak i u staroj kini spisi iz III veka. Da si citao znao bi. Hajka je krenula tek od crkve u srednjem veku. A znas li sta je ista ta crkva mislila tada i o levacima ili onima koji misle da se zemlja okrece? I za kraj da li znas da je prvi racunar napravio gej? Ne smeta ti da poses komentare preko njega?

Rd

pre 3 godine

- Moj otac je bio veliki ženskaroš i učio me je da je to bolest, od malih nogu

- Danas, kad ga nazovem, kaže mojoj partnerki, budućoj ženi, "ćao 'ćero!"

- Radim na zapadu sa djecom u vrtiću i odgovorno tvrdim da djeca iz homoseksualnih brakova se ne razlikuju od onih iz hetero, ako isključivo gledam iz tog ugla.
Možete li vi da ISKUSTVENO potvrdite kako je homo brak isključivo štetan za dijete?

- Djeci je potrebna ljubav, pažnja i podrška za pravilan razvoj; zbog toga dijete može da bude odgajano i od strane tetke ili bake i dede, pa da ne pravimo hajku. Da je baš nužno imati mamu i tatu, kosi se sa iskustvom svih nas

- Pokušala sam, spavala sam sa muškarcima. Njima sam bila mrtva kobila u krevetu, sebi sam bila prostitutka radi privi normalnosti


-SVI vi poznajete neku homoseksualnu osobu, a da to i ne znate

meklaud

pre 3 godine

nisam protiv istopolnih zajednica, sve dok im se ne daje pravo da odgajaju decu. to jednostavno nije prirodno (sustinski, ne statisticki) okruzenje za formiranje licnosti deteta

Saint Petersburg

pre 3 godine

Citajuci komentare i na osnovu odnosa broja pluseva i minusa mozemo jasno da vidimo da i gejevi u Srbiji imaju svoje botove. A posle se neki cude kada se ustvrdi da je gej lobi u svetu veoma mocan.

Nemanja Jovano

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....
(Aki, 3. jul 2020 13:21)

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

I ovo se možda mora progutati, ali usvajanje dece moramo sprečiti po svaku cenu. Što je najstrašnije, u zemljama gde je usvajanje dozvoljeno, tu jadnu decu usvajaju iz nasilničkih, ili alkoholičarskih porodica, pa iz jedne nenormalne porodice prelaze u drugu nenormalnou.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

mile

pre 3 godine

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.
(Tako je, kako je..., 3. jul 2020 11:11)

To sto nije pronadjen dokaz jos ne znaci da nece. Koliko je ljudi umrlo od side pre nego sto je pronadjen virus. Zar nedostatak x hromozoma nije takodje bolest?

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Pa naravno da treba isto zakon da se usvoji i u Srbiji.
Ako hocete u Evropu ovo ce biti neophodno.
Samo neka se ljudi vole, sta ima veze kuj koga kerebeci.
Pozdrav iz Montenegra

YxZ

pre 3 godine

Homoseksualizam postoji, ali ne znači da o njemu mora stalno da se piše i diskutuje. Svet ima mnogo ozbiljnijih tema za razmatranje. Inače ne smatram da treba izjednačiti homoseksualne brakove sa heteroseksualnim.

Dušan

pre 3 godine

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.

Dr. Shone

pre 3 godine

Max - Puno se stvari promenilo od 80-tih godina druze moj. Isto tako su nekada ljudi verovali da je zemlja ravna ploca, pa u cemu je poenta? Nije nikakav lobi u pitanju, jednostavno u medicini vise znamo sad nego ikad pre a nove generacije ce znati vise od nas. Nauka je napredovala i svet se menja konstantno. Ne mozes da gledas unazad dok ides unapred. I ovaj internet nije postojao 80tih, razumes. U medjunarodnoj klasifikaciji bolesti i povreda homosexualizam vise ne postoji vec preko 40 god.

Tako je, kako je...

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.

Danijela

pre 3 godine

Izopačenost. Šta je sledeće? Incestiodini brakovi? Pitate ste šta je problem? Kako to ugrožava heteroseksualce? E pa, tako što sve kreće od dece. Deca su veoma dobra u oponašanju stariji. Uništi decu jednog naroda, uništio si naciju. Ako se njima servira to kao normalno, šta da očekujemo? Mozda ne postoji lek u medicini, ali postoji molitva, post. Međutim ,"MI" smo toliko zakoreli u grehu i ovozemaljskim "uživanjima " da smo zaboravili na Boga, zato nam se sve ovo i dešava.

Paranoja

pre 3 godine

Ne lupajte gluposti, niko to neće tražiti od Srbije. To su zakoni koje prihvataju samo neke, mahom liberalne države, iz ubeđenja ili pojedine države sa udvoričkim mentalitetom kao što je to Crna Gora. Ovde to neće proći jer se nijedan političar neće usuditi da pokrene to pitanje, ne zbog nekakvih ljudskih prava, već zbog rejtinga koji bi im naglo pao.

Žvajz

pre 3 godine

(Bojan, 2. jul 2020 18:05)
Da boga ima bilo bi i pravde. Ali pošto pravde nema, nema ni boga.
Zato su i Adam i Eva kao i Adam i Steva u redu.

Bojan

pre 3 godine

(YxZ, 3. jul 2020 19:07)

Zapravo, 'homoseksualizam' ne postoji, postoji homoseksualnost. Jedina svrha termina 'homoseksualizam' je da se lako identifikuju oni koji ne znaju ništa o homoseksualnosti.

Алекса

pre 3 godine

Циљ брака и наслеђивања је преношење имовине на потомство.
Све остало су глупости.

Мада ме искрено баш брига....док ме не угрожава, могу да донесу и закон да је дозвољено носити црвену капу док возиш. Ја је у сваком случају нећу носити....

Jr

pre 3 godine

Zašto ljudi žele da rak države dobije/zadrži ovlašćenja da uređuje privatne odnose ljudi, uključujući i bračne i nasledne? :)

Gradjanin

pre 3 godine

Ja sam za jednaka prava.
Ali prvo da se ta prava obezbede za istopolne brakove.

Koliko dece ima sa samohranim roditeljima koji dobijaju ili ne dobijaju bednu alimentaciju.

Narod se buni jer nije zbrinuta ni većina, a krećemo od manjine. Brak se raspada, o kom braku vi pričate?

U bogatim društvima to je došlo na red, a ovde gde vlada otimačina , normalno je da to narod iritita.

Sve smo rešili pa stigli i do toga...

Ana-Marija

pre 3 godine

Ccc. Kako je Srbija samo mogla da dozvoli da u junačkom nadmetanju sa Crnom Gorom da Crna Gora bude ispred nje u priznavanju gej-brakova!?

Predlog je da to čim pite nadoknadimo i čak šta više, napravim iskorak dalje, tako što ćemo da uvedemo homoseksualni brak izmedju dve sestre ili dva brata. Tako ne bi smo bili moderniji samo od Crnogoraca nego i najmoderniji na svetu.

Naime ovakav brak ( izmedju dve sestre ili dva brata) nije dozvoljen ni u jednoj zemlji u kojoj su dozvoljeni homoseksualni brakovi. Iz kojih razloga, nije poznato.

SonOfSam

pre 1 godinu

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.
(Dušan, 3. jul 2020 12:49) # Link komentara

Netačno. Ozbiljno si naivan i neobavešten - prvo, prouči malo šta se jako često dagađa usvojenoj deci (jezivo), a drugo pogledaj koliki novac je u igri. Upravo i jeste stvar u tome šta je najbolje za dete.
I treće - nisi razmišljao o uticaju takvih roditelja na dete? S kim si - takav si ne važi, jel'? Pa moja dva psa imitiraju jedan drugog!

nije_urođeno

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.

m

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи. Донекле муслиманске Албанија и Федерација БиХ.
Молимо Бога да се ово код нас не деси.

Aristotel

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.

ys

pre 3 godine

Mene je sramota da CG treba nas da predvodi, a ne mi njih, kao i ceo Balkan, bez uvrede. Kroz istoriju smo imali moderne zakone, bili pioniri u nekim stvarima, a sada kada pričamo o osnovnim ljudskim pravima čekamo da padne kometa da bi to uradili. Ali, bolje ikada nego nikada. ljubav i ravnopravnost za sve građane!

Пре свега Србин

pre 3 godine

Нећете секод нас женити и удавати Зна се шта је пеиродно и нормално,са девијацијама заобиђите Србију,довољно их већ имамо !

play..

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.

milos

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)
Ako je ovo merilo nadam se da cemo uvek biti na dnu

дорћол

pre 3 godine

Не. Немам ништа против геј људи, нека се воле, али брак је по мом мишљењу заједница између мушкарца и жене, а тако пише и у Уставу.

Majkl Džondar

pre 3 godine

Bravo!!! Braco Crnogorci, vi ste nam primer da moze srpski narod ziveti kao civilizovan narod. Hvala! Dajete nam nadu u buducnosti.
(Njegos, 02. jul 2020 18:12)

Tebi ono dole civilizovano? Kuku nama.

Ljubav za sve

pre 3 godine

Eeee,pretekose nas cak i "zatucani Crnogorci"...mislim...sto je neminovno bolje uraditi sto pre,pozdrav za sve ljude koji se vole a ove druge sto do podne mrze sebe a popodne ceo svet=necu ni da komentarisem,javice se sami svojim otrovnim komentarima.

Kabadahija dvojke

pre 3 godine

Ako hoćeš u EU Klub onda se podrazumeva da prihvatis sva pravila i zakone EU. Odgovor na naslov je DA !!! Ako hoćeš u klub Rusije, Irana, S. Koreje... odgovor je NE !!!

Robot

pre 3 godine

Нема проблема, само нека се зове другачије. То није брак, али може да буде заједница коју закон исто третира.
Ако се ово назове брак, онда ће после разне "комбинације" такође полагати право на исто.

Max

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.

Stevo

pre 3 godine

I CG je ispred nas u svakom pogledu. Eh, Srbijo, gde si se srozala. Na dnu smo Evrope.
(brm, 02. jul 2020 17:49)

Nemaš pojma to ti kaže neko ko ima dole rodbine od Pljevalja do Herceg Novog.

kiki

pre 3 godine

Evo B92 ankete:

Ako ste za prirodne bracne zajednice (muskarca i zene) dajte plus.

Ako ste za neprirodne zajednice (sada gej, sutra pedofilija i ostali seksualni izbori) dajte minus na komentar.

Раде

pre 3 godine

Народ ништа не разуме. У русији је изгласан закон да свако дете има право на мамуи тату а не на родитеља бр1 и бр2 . Нека се мондијалисти само играју али Содома и Гомора се може поновити над целом планетом. Србија несме прихватити накарадна правила полуде дубоке државе. Не бројим бадава 728 година нашег постојања. Нека се сексуално поремећени лече а не да угрожавају права здраве људске популације.

Qwer

pre 3 godine

Vrlo je jednostavno, da Vlada raspiše i neka se svi žitelji Srbije izjasne na referendumu dali podržavaju istopolne brakove ili ne..Licitiranje u štampi i medijima za i protiv, nije merodavno već jedino da se izadje i odgovori na pitanje.
Dali podržavate istopolne brakove.
1) DA.
2) NE.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (play.., 2. jul 2020 18:46)

Pokušajte da se stavite u položaj gej osobe i diakriminacije koje trpe. Sad pomislite kako vas oni ugrožavaju. Nikako. Ali vi i dalje "ne date". Zasto? Jednostavno, postoji jedan manjinski deo populacije sa drugačijim potrebama od vaših. Samo da znate, sutra se lako diakriminacije proširi na druge stvari. Pa vrlo lako budete kategorisani kao nepodobni za posao, brak i sl. Može svakom da se desi.

MiM

pre 3 godine

Niko nema nista protiv da gej muskarca i zene imaju ista prava kao i svi drugi. Sve navedeno ovde se moze regulisati pravno obavezujucim dokumentima kao I svaki drugi ugovor/dogovor izmedju dve ili vise strana. Ali se to ne moze I ne treba izjednacavati sa brakom jer se tada narusavaju prava ljudi tj. muskozenskog para koji je stupio u brak. Jer je brak jasno odredjena kategorija odnosa i veze izmedju muskarca i zene, tako da veza istopolnih parova nije isto sto i klasicna veza. Ne moze se zarad prava jednih narusavati pravo drugih. Ako treba da se resi, to uraditi na drugaciji pravno zakonodavni nacin.
(Aristotel, 2. jul 2020 18:57)

Apsolutno nijedno jedino pravo vam nije oduzeto ovim. Brak je kategorija defibosana pre mnogo vremena i ta definicija, kao milion drugih, je podložna izmenama. Ne vidim nijedan objektivni problem da gej osobe stupaju u brak.

DrZoki

pre 3 godine

Mene samo zanima da li su gejevi ikada probali seks sa ženom?
Siguran sam da kad bi probali sa vrhunskom ženskom...odustali bi od muških.

Baja St. Patak

pre 3 godine

Čekam da se konačno ozakoni brak sa mojom voljenom patkom. Pravda za zveroljube! Gejevi svih opredeljenja, vi ste ostvarili svoja prava - podrzite braću zoofile!

S(T)ipsa

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 02. jul 2020 19:01)


i to će doći na red.
Neće dugo proći a starica će se udati za mačora ili devojka za papagaja!

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

I ovo se možda mora progutati, ali usvajanje dece moramo sprečiti po svaku cenu. Što je najstrašnije, u zemljama gde je usvajanje dozvoljeno, tu jadnu decu usvajaju iz nasilničkih, ili alkoholičarskih porodica, pa iz jedne nenormalne porodice prelaze u drugu nenormalnou.

Indus

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Razlikuje se po tome što je to odnos između dve odrasle osobe (ljudi dakle, ne životinja) koja svesno stupaju u taj odnos (dakle ne sa malom decom koja su nesvesna, nego sa drugom odraslom osobom). Ne znam da li sam pojasnio u čemu je razlika?

Što se tiče lečenja, psihijatrija u svetu i u Srbiji ne prepoznaje homoseksualnost kao bolest još od šezdesetih godina prošlog veka. Tako da nema tu da se šta leči. Pitajte psihijatre slobodno, to će vam reći.

A ovi što predlažu da pišemo ugovore za zajedničku imovinu - pa zamislite moj dečko i ja da, posle 13 godina, na sve što smo kupili zajedno imamo po jedan ugovor? Kupimo TV, pišemo ugovor, kupimo fotelju, pišemo ugovor. Sumanuto, zar ne? Ko će da mi plati notare?

Uostalom, niko i ne traži da se zove brak, dajte mi pravo na zajednicu koja je zakonom priznata stvar i gledajte svoja posla. Hetero brakovi se sve više razvode, nemojte se mnogo brinuti oko gej zajednica, ne uništavamo mi, gej ljudi brak, uništavate ga vi, koji ste u brakovima.

Sto puta mi niste objavili komentar. OBJAVITE mi komentar, ne gušte više gej ljude na portalu b92

dragaN

pre 3 godine

Ja nemam nista protiv da se njihova prava koja im nedostaju usvoje zakonom, ali da se to ne zove brak. I sve dok im se ne dozvoli usvajanje dece. Jer, ako ste kazete jednaki sa nama, onda jednako.kao I mi rodite decu prirodnim putem.

belgrado

pre 3 godine

Зар не може ово на референдум? Демократски.
(Слотер Ник, 02. jul 2020 18:48)

ne moze,
jer je danasnja demokratija vladavina manjine.

..i onda kad opet izraste neki novi hitler,svet ce kao biti u soku.

nikad,nista iz istorije nismo naucili,ali se se "znalacki" govori,istorija se ponavlja?!

RW#0

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

A jel znas da je homeseksualnost bila normalna ucestala pojava u starom rimu, helenskoj civilizaciji pa cak i u staroj kini spisi iz III veka. Da si citao znao bi. Hajka je krenula tek od crkve u srednjem veku. A znas li sta je ista ta crkva mislila tada i o levacima ili onima koji misle da se zemlja okrece? I za kraj da li znas da je prvi racunar napravio gej? Ne smeta ti da poses komentare preko njega?

Iva

pre 3 godine

Brak je danas toliko obezvređen. Ljudi su zaboravili šta znači porodica i sveli brak na običan ugovor. Tako da ugovor između dve osobe istog ili različitog pola svejedno je. Parče papira koje reguliše budući razvod. Nažalost i crkva je kao i u svemu ostalom udaljila se od pravih vrednosti pa ni crkveni brak više ništa ne znači. Jedino neće venčavati osobe istog pola pa bar simbolično ovi brakovi biće samo ugovori.

Trt

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.
(Perica, 3. jul 2020 15:38)

Imaš neki argument zasnovan na činjenicama, ili ćemo i Crvenkapicu da ubacujemo u debatu?

meklaud

pre 3 godine

nisam protiv istopolnih zajednica, sve dok im se ne daje pravo da odgajaju decu. to jednostavno nije prirodno (sustinski, ne statisticki) okruzenje za formiranje licnosti deteta

trpkovic

pre 3 godine

neko opasno gura ovu posast u svetu.Crnogorci su otvorili poslednje poglavlje o pristupanju EU.Nije bas cudno to sto su bas po srbima udarili ovako i to bas pred otvaranje.

Žvajz

pre 3 godine

(Bojan, 2. jul 2020 18:05)
Da boga ima bilo bi i pravde. Ali pošto pravde nema, nema ni boga.
Zato su i Adam i Eva kao i Adam i Steva u redu.

Perica

pre 3 godine

Za one koji govore kako su još u starom Rimu gejevi bili nešto normalno neka pročitaju kako je prošao Sodom i Gomor mnogo, mnogo vekova pre rimskog carstva.

P-76ers

pre 3 godine

Moj decko i ja ne mozemo vise da docekamo, pa da se konacno vencamo u Srbiji. Ali i ako ne bude, vencacemo se u bratskoj Crnoj Gori.
(Jumko, 02. jul 2020 18:36)

Sa srećom ti bilo, ali daleko od Srbije...

Nina

pre 3 godine

Ustav Republike Srbije definiše brak "kao zajednicu muškarca i žene". Bez promene ustava, ovaj zakon i ne može da se usvoji kod nas.
(Sirotinja, 2. jul 2020 18:06)

Da, to je definicija braka, ovo sto se sad izglasalo je "gradjansko partnerstvo", koje ima vecinu odlika braka, osim da je sklopljen izmedju muskarca i zene kao i to da nemaju pravo usvjanja dece. Najvise znaci upravo zbog resavanja imovinsko pravnih odnosa. Za izglasavanje takvog zakona ne mora da se menja Ustav.

Brave Heart

pre 3 godine

Aristotel - a kako se to tacno narusava brak izmedju zene i muskarca ako gay parovi dobiju ista prava! Sta se to tacno menja i sta se to “oduzima” od str8 parova time? Ne mozes da kazes da si za jednakost ako nisi za jednakost. Jel isti zakoni vaze za sve ljude? Jel gay ljudi placaju takse kao str8 ljudi, jel placaju stanarinu, skolarinu, jel rade, jel glasaju, jel idu u zatvor ako prekrse zakon? - DA! E pa onda i oni zasluzuju ISTA (ne manja ili veca) nego ISTA prava kao i svi gradjani koji postuju zakon i zive u ovoj zemlji. Svi smo mi isti pred zakonom, razumes. I dati gay ljudima pravo da se vencaju nece oduzeti nista str8 provima, a dace gay ljudima pravo da zive dostojan zivot kao i svi mi

Zurkolomac

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...

Aki

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....

my way

pre 3 godine

Јбг, данас када маме праве децу татама ово му дође као нешто већ превазиђено...

Данијел

pre 3 godine

Нико народ више ништа и не пита али је важно бити свестан шта је добро а шта није."Све ми је дозвољено али ми није све на корист".

Markoni

pre 3 godine

Pa to je samo pitanje vremena, kako mislite da zatvorimo ova poglavlja koja otvaramo sa EU. To se odavno provuklo u priču oko ljudskih prava i sad nema nazad.

Vlada

pre 3 godine

U Evropi jos cetrnaest drzava nema ni istopolne brakove, ni istopolna registrovana partnerstva, i svih cetrnaest su postkomunisticke talibanije (Rusija, Belorusija, Ukrajina, Moldavija, Letonija, Litvanija, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, Bosna, Albanija, Makedonija i nasa Srbijica). A o ovima sto ne znaju razliku izmedju dobrovoljnog odnosa dve odrasle osobe sa jedne strane i zlostavljanja dece ili zivotinja sa druge strane, pa ja stvarno ne znam sta da kazem o tom intelektu.

Nemanja Jovano

pre 3 godine

Nije stvar u tome gey parova da li placaju porez i odgovaraju pred zakonom vec sto se ozakonjenjem njihovih brakova i ljbljenjem,grljenjem i drzanjem za ruke u javnosti deci i buducim generacijama nesto sto nije prirodno i nenormalno je predstavlja kao normalno i koji "model" porodice se predstavlja...U Rusiji je bio referendum i tacka zasto ne bi i ovde ???Ako EU usvoji kao normalno sex sa zivotinjama zar i to zbog njih moramo da usvojimo bez da se ista pitamo mi koji zìvimo u svojoj zemlji....
(Aki, 3. jul 2020 13:21)

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.

mile

pre 3 godine

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.
(Tako je, kako je..., 3. jul 2020 11:11)

To sto nije pronadjen dokaz jos ne znaci da nece. Koliko je ljudi umrlo od side pre nego sto je pronadjen virus. Zar nedostatak x hromozoma nije takodje bolest?

Perica

pre 3 godine

Apsolutno protiv.
Nakon toga će tražiti i legalizaciju brakova između bliskih srodnika (incesta), pa spuštanje granica za stupanje u brak tj. seksualne odnose odraslih i maloletnika na 16 ili 14 godina itd.
Njima ništa ne fali ni ovako. To što rade neka rade kod svoje kuće a druge nema potrebe da obaceštavaju o tome. Svako će da požnje ono što poseje.

Ja

pre 3 godine

Homosekualnost je bila poznata u antickom svetu, ali zanimljovo, nikada to nije uzimalo takav oblik da dva muskarca zasnivaju zajednicu zivota i da te zajednice postoje kao drustvena pojva. S druge strane, kod heteroseksualnih se zajednica muskarca i zene prirodno desila i odrzala zbog podizanja potomstva. Pre nego sto je covek napisao zakone, drustvo je imalo svoje obicaje, nepisane zakone. Prvi zakonici bili su upravo ti obicaji, pretoceni u pisane norme. Nigde se i nikad se u tim zakonicima nisu spominjali brakovi istoplnih partnera, prosto jer nikad nisu bili ni prirodni, ni uobicajeni, sve do dana danasnjeg. Institut braka treba zastiti takodje, a ne samo necija pojedinacna prava.

Šupak Meraklija

pre 3 godine

Pa naravno da treba isto zakon da se usvoji i u Srbiji.
Ako hocete u Evropu ovo ce biti neophodno.
Samo neka se ljudi vole, sta ima veze kuj koga kerebeci.
Pozdrav iz Montenegra

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

123

pre 3 godine

Bolesni ljudi, treba da se lece. Ne znam po cemu se razlikuju od brakova sa zivotinjama, pedofilijom itd...
(Nikola, 2. jul 2020 19:01)

Ima razlike. Dve odrasle punoletna jedinke mogu da rade šta god požele, dok to ne ugrožava tuđa prava. Deca nemaju kapacitet da donose određene odluke, pa su zaštićeni do svoje 18-te godine. Za životinje je prosto, to nisu ljudi.

Corvus

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima. Trojica i vise golih peskircica u krevetu, svako od njih drzi tubu vazelina u ruci i gledate u oci...
(Zurkolomac, 2. jul 2020 21:28)

C, c, c, al' vas dvojica imate pokvarenu maštu!

Ali obojica pričate o stvarima koje ZAMIŠLJATE, ali kojima niste lično prisustvovali i (verovatno) nećete ni prisustvovati. Zato je rešenje vrlo jednostavno: nemojte ništa ZAMIŠLJATI, nego se držite samo činjenica i onoga što ste stvarno videli, u redu?

Ja NE zamišljam šta gejevi međusobno rade i možda zato gejevi mi uopšte ne smetaju. A pošto su i oni ljudi kao i svi ostali, smatram da treba da imaju i ista prava kao i svi ostali. Između ostalog, i pravo na brak.

A šta oni rade u svoja četiri zida, to je njihova lična i privatna stvar koja se tiče samo njih, ISTO kao što je lična i privatna stvar šta rade hetero parovi u svojim spavaćim sobama, zar ne?

Uzgred, da li ste baš sigurni da je baš sve što rade hetero parovi besprekorno i da tu nikad nema baš ništa fuj? Ja ne bih bio baš tako kategoričan...

YxZ

pre 3 godine

Homoseksualizam postoji, ali ne znači da o njemu mora stalno da se piše i diskutuje. Svet ima mnogo ozbiljnijih tema za razmatranje. Inače ne smatram da treba izjednačiti homoseksualne brakove sa heteroseksualnim.

555

pre 3 godine

Aristotel@
Na koji nacin se narusavaju tvoja prava? Kakve veze ima brak neke druge osobe sa tvojim? To je pravni akt i nista vise od toga. Gej osobe sa brakom dobijaju pravo na podelu imovine. To o cemu ti pricas je tradicija i vama poboznim i tradicionalnim osobama ostaje crkva kao nesto sto ce ralikovati gej od hetero braka. Ti i tvoja zena necete imati nikakva narusena prava zbog cinjenice da su dve osobe istog pola zakljucile pravi akt koji im omogucava da dele imovinu i nasledjuju tu imovinu jedan od drugog.

Keke

pre 3 godine

Mnogim komentatorima očigledno nije jasno da postojanje ovakvog zakona ne znači da oni treba da budu u braku sa osobom istog pola, ne bojte se. Zakon samo snači da oni koji bi to hteli, mogu to da urade.

Kao što ne odlučujete na referendumu da li osoba A sme da se uda za osobu B, tako ni ovo pitanje nije pitanje za referendum. Gledajte svoja posla ljudi.

Rd

pre 3 godine

- Moj otac je bio veliki ženskaroš i učio me je da je to bolest, od malih nogu

- Danas, kad ga nazovem, kaže mojoj partnerki, budućoj ženi, "ćao 'ćero!"

- Radim na zapadu sa djecom u vrtiću i odgovorno tvrdim da djeca iz homoseksualnih brakova se ne razlikuju od onih iz hetero, ako isključivo gledam iz tog ugla.
Možete li vi da ISKUSTVENO potvrdite kako je homo brak isključivo štetan za dijete?

- Djeci je potrebna ljubav, pažnja i podrška za pravilan razvoj; zbog toga dijete može da bude odgajano i od strane tetke ili bake i dede, pa da ne pravimo hajku. Da je baš nužno imati mamu i tatu, kosi se sa iskustvom svih nas

- Pokušala sam, spavala sam sa muškarcima. Njima sam bila mrtva kobila u krevetu, sebi sam bila prostitutka radi privi normalnosti


-SVI vi poznajete neku homoseksualnu osobu, a da to i ne znate

leto 2320

pre 3 godine

Kako ce ovo smesno izgledati za par vekova u buducnosti kad procitaju da su ljudima da bi ostvarili prava da naslede nekoga ili uzmu zajednicki kredit gledali pod suknju odnosno pantalone. Smesno i morbidno sa ovaj nas zaostali vek.

Tako je, kako je...

pre 3 godine

Homoseksualbost se do osamdesetih godina godina prošlog veka se smatralo bolešću. Jak lobi je uspeo da je skine sa liste bolesti. Nadamo se da u Srbiji nikada neće proći homoseksualbo brakovi.
(Max, 2. jul 2020 21:02)

Pa pazi, nije pronađen nijedan dokaz o nekakvom organskom ili psihološkom poremećaju kod gej osoba koji bi ukazivali da se radi o urođenoj ili na bilo koji način prenosivoj bolesti. Dakle, medicinski nalazi gej osoba se ne razlikuju od onih kod heteroseksualnih osoba. Ovo je ono što kaže medicina a sve ostalo su socijalna i politička pitanja za široku društvenu raspravu.

P-76ers

pre 3 godine

Gej osobe ne treba zlostavljati, kako mnogi žele. Njima treba pružiti maksimalnu pomoć da prevaziđu ovaj poremećaj koji im se desio.
(nije_urođeno, 02. jul 2020 18:23)

Baš me briga šta će ko raditi sa svojom zadnjicom...

Nemoj mene da zlostavljaju svojom slobodom...

P-76ers

pre 3 godine

Srbija je sledeća.
Ali i svi ostali koji žele u EU će isto da urade.
Mora da se usklade sa evropskim vrednostima.
(Vidoje, 02. jul 2020 18:13)

Vrednostima???????

Bezi bre

pre 3 godine

Ми Срби (Србија и РС) смо, иако прилично пропали, посљедњи преостали џеп морала у Европи.
(m, 2. jul 2020 18:20)
Ma ubismo se svi od morala.... dete neka umre od slepog creva, trudnica na porodjaju ako se doktor ne potplati itd, itd... lopovluk i korupcija na sve strane samo da nema gejeva e to nam je slamka spasa da smo moralni
Nema nemoralnijeg naroda

Saint Petersburg

pre 3 godine

Citajuci komentare i na osnovu odnosa broja pluseva i minusa mozemo jasno da vidimo da i gejevi u Srbiji imaju svoje botove. A posle se neki cude kada se ustvrdi da je gej lobi u svetu veoma mocan.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Nije CG izglasala,vec politicari . Zasto nije raspisan referendum ,pa onda da vidimo da li bi bio izglasan ovaj zakon. Rade sve mimo volje naroda,a sve pod parolom sloboda i demokratija..

Paranoja

pre 3 godine

Ne lupajte gluposti, niko to neće tražiti od Srbije. To su zakoni koje prihvataju samo neke, mahom liberalne države, iz ubeđenja ili pojedine države sa udvoričkim mentalitetom kao što je to Crna Gora. Ovde to neće proći jer se nijedan političar neće usuditi da pokrene to pitanje, ne zbog nekakvih ljudskih prava, već zbog rejtinga koji bi im naglo pao.

mile

pre 3 godine

Eto vidiš i meni nije normalno da vi kojima je ljudska seksualnost 'nenormalna' hodate slobodno ulicama i podižete decu, pa je opet to vaše ljudsko pravo. A o ljudskim pravima nema izjašnjavanja na referendumu.
(Nemanja Jovano, 3. jul 2020 14:38)

Nije normalno ni pedofilima ni onom berberinu ali to je ipak prica obolele manjine koju ne treba uzimati u obzir

Danijela

pre 3 godine

Izopačenost. Šta je sledeće? Incestiodini brakovi? Pitate ste šta je problem? Kako to ugrožava heteroseksualce? E pa, tako što sve kreće od dece. Deca su veoma dobra u oponašanju stariji. Uništi decu jednog naroda, uništio si naciju. Ako se njima servira to kao normalno, šta da očekujemo? Mozda ne postoji lek u medicini, ali postoji molitva, post. Međutim ,"MI" smo toliko zakoreli u grehu i ovozemaljskim "uživanjima " da smo zaboravili na Boga, zato nam se sve ovo i dešava.

Алекса

pre 3 godine

Циљ брака и наслеђивања је преношење имовине на потомство.
Све остало су глупости.

Мада ме искрено баш брига....док ме не угрожава, могу да донесу и закон да је дозвољено носити црвену капу док возиш. Ја је у сваком случају нећу носити....

Referendum

pre 3 godine

Ne moze na referendumu da vecina odlucuje o pravima manjine. To je kao da dva vuka i ovca glasaju sta je za veceru. Sa te strane vlada i treba da zastiti ovcu od vukova i ... demokratije. Nije demokratski da ono sto vi imate branite drugome ko vas ne ugrozava.
Zalosno je da ta odluka nije proizvod racionalnog razmisljanja i ljudskosti nego rezultat EU direktive.

...Milo Djukanovic !

pre 3 godine

Daleko vas bilo. Bolest, nista drugo. Dva muskarca u krevetu, goli.... Fuj,ima li sta odvratnije?
(Dr. Beli, 02. jul 2020 18:41)

Ima....

Ana-Marija

pre 3 godine

Ccc. Kako je Srbija samo mogla da dozvoli da u junačkom nadmetanju sa Crnom Gorom da Crna Gora bude ispred nje u priznavanju gej-brakova!?

Predlog je da to čim pite nadoknadimo i čak šta više, napravim iskorak dalje, tako što ćemo da uvedemo homoseksualni brak izmedju dve sestre ili dva brata. Tako ne bi smo bili moderniji samo od Crnogoraca nego i najmoderniji na svetu.

Naime ovakav brak ( izmedju dve sestre ili dva brata) nije dozvoljen ni u jednoj zemlji u kojoj su dozvoljeni homoseksualni brakovi. Iz kojih razloga, nije poznato.

Pa naravno

pre 3 godine

Pa ni mi U CG nismo imali referendum o ovome. Nas na referendumu o bilo kom pitanju ne pitaju ništa mimo onog 2006. Ni NATO članstvo, ni EU članstvo, ni nezavisnost KiM ni ništa. Pa tako i ovo.

Dušan

pre 3 godine

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.

contract

pre 3 godine

(Iva, 2. jul 2020 18:18)
Brak je oduvek bio ugovor, tako je zamisljen/izmisljen. Prvo zbog roditelja supruznika a onda i zbog/izmedju njih samih.
To sto ste vi mnogo citali bajke pa u iste poverovali (i jos uvek verujete) je neki drugi problem

Dr. Shone

pre 3 godine

Max - Puno se stvari promenilo od 80-tih godina druze moj. Isto tako su nekada ljudi verovali da je zemlja ravna ploca, pa u cemu je poenta? Nije nikakav lobi u pitanju, jednostavno u medicini vise znamo sad nego ikad pre a nove generacije ce znati vise od nas. Nauka je napredovala i svet se menja konstantno. Ne mozes da gledas unazad dok ides unapred. I ovaj internet nije postojao 80tih, razumes. U medjunarodnoj klasifikaciji bolesti i povreda homosexualizam vise ne postoji vec preko 40 god.

Jr

pre 3 godine

Zašto ljudi žele da rak države dobije/zadrži ovlašćenja da uređuje privatne odnose ljudi, uključujući i bračne i nasledne? :)

vlada

pre 3 godine

Ako bih mogao da predložim nešto modernije, ok ovi što se zalažu za istopolne brakove neka se bore za to, nego možemo li mi u dugogodišnjim brakovima na neki referendum, da se brak reatestira kao boce plina na tri godine.Ove naše kad potpišeš i kad dođu deca promene se totalno, ako će da pametuju da lepo ne produžavamo ugovor.Pa ko može da tvrdi da se čovek neće promeniti za 5,10 ili 30 godina, nije li to zastarelo. Po sadašnjem idi ti prika pa kad ti zalepim alimentaciju i kad budeš viđao decu na kašičicu ima da se pušiš.I nemoj sad da neko pametuje potrudi se i sl.

Gradjanin

pre 3 godine

Ja sam za jednaka prava.
Ali prvo da se ta prava obezbede za istopolne brakove.

Koliko dece ima sa samohranim roditeljima koji dobijaju ili ne dobijaju bednu alimentaciju.

Narod se buni jer nije zbrinuta ni većina, a krećemo od manjine. Brak se raspada, o kom braku vi pričate?

U bogatim društvima to je došlo na red, a ovde gde vlada otimačina , normalno je da to narod iritita.

Sve smo rešili pa stigli i do toga...

Bojan

pre 3 godine

(YxZ, 3. jul 2020 19:07)

Zapravo, 'homoseksualizam' ne postoji, postoji homoseksualnost. Jedina svrha termina 'homoseksualizam' je da se lako identifikuju oni koji ne znaju ništa o homoseksualnosti.

SonOfSam

pre 1 godinu

@ Pogled sa Rtnja
Druže, delio sam u potpunosti tvoje mišljenje. Jednostavno, neka svako u svoja četiri zida radi šta hoće, ali bez petljanja dece u to. Donekle sam promenio način razmišljanja, kad sam shvatio da je to MOJ LIČNI stav, a da odluka po tom pitanju treba biti doneta na osnovu toga šta je zatu decu najbolje. Dakle, deca su u fokusu, a ne tvoj ili moj lični stav. Prema svemu što sam čuo ili pročitao. ispravi me ako misliš da grešim, šansa da će dete bez roditelja biti izloženo nasilju u "Sivim domovima" mnogo je veća nego da će se to desiti ako bude usvojeno, bilo od strane hetero, bilo od strane gay para. Da će u porodiciusvojitelja generalno imati bolji život je takođe jasno. Čini mi se stoga da je ovde očigledno na koje rešenje nas navode ovi jasni kriterijumi. Može sve ostati i kako sad jeste, ali gde će nam duša? Sklonimo sopstveni ego u stranu, i pogledajmo kako stvari zbilja stoje.
(Dušan, 3. jul 2020 12:49) # Link komentara

Netačno. Ozbiljno si naivan i neobavešten - prvo, prouči malo šta se jako često dagađa usvojenoj deci (jezivo), a drugo pogledaj koliki novac je u igri. Upravo i jeste stvar u tome šta je najbolje za dete.
I treće - nisi razmišljao o uticaju takvih roditelja na dete? S kim si - takav si ne važi, jel'? Pa moja dva psa imitiraju jedan drugog!