Utorak, 26.05.2020.

10:23

Krvavi turizam: Uzgaja lavove za lov i pozira sa njihovim leševima

Izvor: B92

Krvavi turizam: Uzgaja lavove za lov i pozira sa njihovim leševima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

EU Citizen

pre 3 godine

I u čemu je tačno problem? Uložio svoj novac, uzgaja životinje, isto kao što bi uzgajao prasiće ili krave, i zarađuje od toga, a našli se toksični dušebrižnici ispranih Dizni mozgova koji još veruju u bajke da pokušavaju da mu pokvare normalan i pošten posao svojom psihopatijom. Tipično ljudi koji ni svoj trećrazredni život ne umeju da vode, a hteli bi da drugom drsko popuku i određuju slobodnim ljudima kako da žive i šta treba da rade.

I shot the sheriff

pre 3 godine

Premnogo je teško psihički ozbiljno bolesnih neljudi koji ubijaju iz "zabave", ali na žalost i mnogo onih ne baš inteligentnih koji to pravdaju ili relativizuju.
Gledao sam video na YouTube pre neki dan gde lavica lovi neku gazelu za male laviće. U trenutku kada je uhvati gazela počne da dosta glasno "plače", i lavica ne može da je ubije, i tako tek iz n-tog pokušaja. Ta lavica je na mnogo višem empatijskom nivou od većine ljudi izgleda, tuga.

neutralni felsh

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.
(peta mesna, 26. maj 2020 17:04)


izvini, najsuperiorniji, nismo te prepoznali. mozes li da savladas jednu domacu kokosku? zatim prase. kad to savladas, onda idi u divljinu pa lovi divljac - zbog hrane, jer zivotinje ubijaju zbog hrane a ne zbog selfija pored zivotinjskog leša. poenta je: kad bi jeo samo ono sto ulovis, ti bi takav superioran bio gladan. to sto si ulovio salamu u mesari ne daje ti za pravo da mislis da si superioran samo zato sto si covek. lav ima razlog kad ubija slabije od sebe - on to radi da bi jeo. ovi salabajzeri ubijaju zivotinje da bi se hvalili slicnima sebi. i ko je u pravu?

peta mesna

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.

мики

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.
(gargleblaster, 26. maj 2020 14:33)

крени од себе, за пример

Oliver

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem u lovu na zivotinje,to je aktivnost stara koliko i covek,to je nesto sto je deo ljudske iskonske prirode. Jedini problem je lov na ugrozene vrste kao sto su crni nosorog ili sibirski tigar te njih treba zastititi. Ali lavovi uopste nisu ugrozena vrsta,plus ovaj Vat sam uzgaja lavove za odstrel,dakle ne ubija one zivotinje iz prirodnog ekosistema te tako ne narusava prirodnu ravnotezu. Podseticu da su slonovi nekad bili ugrozena vrsta,pa su se danas toliko namnozili da ugrozavaju africke seljake i dozvoljen je njihov kontrolisan odstrel. O moralnosti lova je izlisno pricati,jer to uopste nije tema. Ljudi imaju pravo da love iz bilo kog razloga,ko to ne voli,nece loviti,ali nema pravo da zabranjuje drugima,a pogotovo onima koji sami uzgajaju lovinu.

Amerikanac

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.
(božana, 26. maj 2020 14:47)

Nemoj lupati.

mada, madagaskar

pre 3 godine

Ne vidim razliku ako ubijaju recimo svinje ili piliće...
(djole, 26. maj 2020 14:43)

da, nema nikakve razlike, osim sto je ono iz ludila a ovo bas i ne?

Skakač Sa Beogradskih Mostova

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.


Druže totalno si promašio,,,Da , mi gajimo i ubijamo svinje i krave , ali ne iz zadovoljstva ubijanja ili lova nego zbog hrane,,a ovo ubijanje radi ubijanja je odvratno

tačno sam znao da će se javite neko sa ovakvim "opravdanjem"

gargleblaster

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.

marko

pre 3 godine

Čovek baci pogled na fotografiju i vidi nekoliko isfrustriranih manijaka opremljenih snajperima i nekakvom topovskom municijom i jednu divnu, moćnu i nažalost mrtvu lavicu, ne moćnu pred svom tom gvožđurijom. Pa uhvatite je i ubijte bez svega toga, zlikovci. Ne biste imali nikakve šanse još toliko da vas ima.

božana

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.

neinformisan

pre 3 godine

Neki ljudi uzivaju u ubijanju, a neki od njih su obavljali vazne politicke i drzavne funkcije kroz istoriju to svi znamo. Danas je ipak jednostavnije ubijati zivotinje, sve je legalno i sto je vazno dobro se zaradi. Nije problem jedan psihopata, vec sistem koji od toga zaradjuje novac. Verovatno cemo i mi i srbiji uskoro od toga ziveti, medvedi, vukovi, orlovi, daj sta das. Nasi rudnici takodje odose pljackaskim koncernima koncernima koji to rade po africi vekovima vec.

CATAPA

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36)
Apsolutno nema veze. To što ubija lavove odgajene u zatočeništvu ne menja činjenicu da je prve parove lavova zloupotrebio u tu svrhu bez ikakve ili bilo čije legalne dozvole.
Jeste da su i prve domaće životinje nastale na isti način, ali je to bilo kada ponašanje ljudi nije bilo uređeno zakonom. Vraćanje na takvo pravilo bi svakome dalo pravo da nekažnjeno odstreli i dotičnog Dejvida Vata.

Poređenje sa mesnom industrijom i uzgojem svinja i krava je bespredmetno. Zapravo jedini model i presedan kojim ovakva "industrija" može da se brani je veštački uzgoj ribe namenjene za ishranu ljudi. I to samo nekih vrsta ribe, pa je i uzgoj divljih provučeno kroz "rupu u zakonu" i u ime očuvanja prirodnog ribljeg fonda. Uzgoj lavova ni kroz tu rupu ne može da se provuče kao legalan.

Moreplovac

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36) # Link komentara

Rođače nije isto, mada najpre da ipak spomenem da ne jedem meso, jedem sir, jaja, ali meso ne. Šta ovde nije u redu? Pa ljudi jedu meso kao hranu i lav jede ono što ulovi i vuk itd. Ali, ubijati radi ubijanja, ubijati radi zabave (presela im) je bolest i tačka.

adriano_galliani

pre 3 godine

Sad ce pola komentara da budu kako su englezi najgori.Hahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kein system ist sicher., 26. maj 2020 12:35)

Nisu, ima mnogo gorih. Kinezi npr. U njihovoj tradicionalnoj "medicini" posebno su važne tigrove šape - zbog čega je broj tigrova u Indiji i okolini pao na nivo istrebljenja. Ubijali su ih samo zbog šapa i gluposti.

BaneBl

pre 3 godine

Brits= Englezi kad urade nesto lose, Naci=Njemci, Evropljani protiv urodjenika u Americi = Englezi, Francuzi, Spanci, Portugalci. Svi se kriju iza nekih grupa samo su svi Srbi odgovorni za sve zlocine bilo kojeg pojedinca..

dd

pre 3 godine

ima i gore,to isto rade i sa ljudima isto iz zabave...mnogi nisu svesni sta se radi i desava u svetu,love odrasle ljude i decu,da,da dobro ste procitali!!!trgovina robljem,prodaja dece,zena..sve to zavrsi na privatnim zabavama milijardera,rade sa njima sta hoce!!!najbolje prodju oni koji su dobili zadatak da se prostituisu i bave kriminalom...drugi zavrse kao plen u nekoj sumi!zavisi od selektiranja i procene.onaj ko ubija zivotinje iz zabave ubija i ljude!!!!!

to ne sme niko da kaze,objavi,ni da pomisli na to,tako da vas potpuno razumem ako ne objavite komentar,pozz

Veliki brat

pre 3 godine

Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.
(4k4.Dex, 26. maj 2020 12:38)


Ne podržavam nikakav lov, osim onog u kome se umesto prave puške na municiju koristi ona koja u sebi sadrži fotoaparat.


Ali, kad pričamo već o lovu u Africi, imamo i kod nas lovišta gde se uzgajaju srne i druga divljač za lov.

Evo po Srbiji se godišnje pusti na hiljade pilića fazana pa ih posle love, ali su se i oni opametili pa žive relativno blizu kuća, gde ne sme da se lovi :)


Lavovi jesu krvoločni predatori, ali oni ne love zabave radi, već da prežive, što je imalo smisla i za čoveka dok je preživljavao zahvaljujući lovu.

Pogledajmo indijance na teritoriji današnjih SAD: oni su lovili bizona koliko im treba za meso i kožu. Onda su došli evropljani i krenuli sa istrebljivanjem bizona. Ne samo zbog mesa i kože, nego bi mnogi ubili bizona samo da naprave sebi biftek, a ostalo bi ostavili da istruli.

Hanibal

pre 3 godine

billy@ Upravo sam to pre neki dan komentarisao, da je lov na coveka sledeci korak, ako ga neko medju uvrnutom elitom vec ne upraznjava. Setio sam se filma, zaboravih naziv, Ice Cube je glumio, gde je beskucnik i odvedu ga kao vodica/veterana u prirodu, pa se ispostavi da je on plen i daju mu fore da pobegne pa ga onda love. Slican film ima sa Van Damom i Lens Henriksenom.

relativizator

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.

nowave7

pre 3 godine

Nesto ne vidim da se ljudi zgrazavaju kad se isto dogodi jelenima, ili fazanima, lisicama, patkama, ...
Da ne pricamo o industriji hrane.
Licemerno.

4k4.Dex

pre 3 godine

Kako je moguce da ne postoje zakoni protiv ovoga? Po meni jedina mogucnost da se ubijaju divlje zivotinjenje ako ceo park i ostale zivotinjenimaju mnogo vise koristinod toga. Znaci, napraviti paprenu cenu za dijabolenkoje hoce to da rade i odrediti stare ili ranjene ili bolesne zivotinje zanodstrel i onda nek ih upucaju a od tih para svim ostalim pomoci i parku uopste. Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.

ojha

pre 3 godine

Ja kada vidim ovo uhvati me neopisivs tuga. Covjek je g***o, globalno gledano. Ne znam kako moze neko iz zabave da ubije drugo zivo bice. Zaista tuzno.

casni ljudi

pre 3 godine

"Kakva je to osoba koja ubija sa osmehom na licu", zapitao se Edvardo Gonsalves"

E moj Gonsalves, Gonsalves, il' se pravis blesav il' nista ne kontas?

adriano_galliani

pre 3 godine

Razumeo bih da čovek ima potrebe da se obračuna sa lavovima boreći se golim rukama ili nožem.. Ali upucati ga snajperom sa 500 metara? Ali to su Englezi i njihova "safari" tradicija.

ojha

pre 3 godine

Ja kada vidim ovo uhvati me neopisivs tuga. Covjek je g***o, globalno gledano. Ne znam kako moze neko iz zabave da ubije drugo zivo bice. Zaista tuzno.

adriano_galliani

pre 3 godine

Razumeo bih da čovek ima potrebe da se obračuna sa lavovima boreći se golim rukama ili nožem.. Ali upucati ga snajperom sa 500 metara? Ali to su Englezi i njihova "safari" tradicija.

Moreplovac

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36) # Link komentara

Rođače nije isto, mada najpre da ipak spomenem da ne jedem meso, jedem sir, jaja, ali meso ne. Šta ovde nije u redu? Pa ljudi jedu meso kao hranu i lav jede ono što ulovi i vuk itd. Ali, ubijati radi ubijanja, ubijati radi zabave (presela im) je bolest i tačka.

casni ljudi

pre 3 godine

"Kakva je to osoba koja ubija sa osmehom na licu", zapitao se Edvardo Gonsalves"

E moj Gonsalves, Gonsalves, il' se pravis blesav il' nista ne kontas?

marko

pre 3 godine

Čovek baci pogled na fotografiju i vidi nekoliko isfrustriranih manijaka opremljenih snajperima i nekakvom topovskom municijom i jednu divnu, moćnu i nažalost mrtvu lavicu, ne moćnu pred svom tom gvožđurijom. Pa uhvatite je i ubijte bez svega toga, zlikovci. Ne biste imali nikakve šanse još toliko da vas ima.

nowave7

pre 3 godine

Nesto ne vidim da se ljudi zgrazavaju kad se isto dogodi jelenima, ili fazanima, lisicama, patkama, ...
Da ne pricamo o industriji hrane.
Licemerno.

relativizator

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.

adriano_galliani

pre 3 godine

Sad ce pola komentara da budu kako su englezi najgori.Hahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kein system ist sicher., 26. maj 2020 12:35)

Nisu, ima mnogo gorih. Kinezi npr. U njihovoj tradicionalnoj "medicini" posebno su važne tigrove šape - zbog čega je broj tigrova u Indiji i okolini pao na nivo istrebljenja. Ubijali su ih samo zbog šapa i gluposti.

4k4.Dex

pre 3 godine

Kako je moguce da ne postoje zakoni protiv ovoga? Po meni jedina mogucnost da se ubijaju divlje zivotinjenje ako ceo park i ostale zivotinjenimaju mnogo vise koristinod toga. Znaci, napraviti paprenu cenu za dijabolenkoje hoce to da rade i odrediti stare ili ranjene ili bolesne zivotinje zanodstrel i onda nek ih upucaju a od tih para svim ostalim pomoci i parku uopste. Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.

CATAPA

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36)
Apsolutno nema veze. To što ubija lavove odgajene u zatočeništvu ne menja činjenicu da je prve parove lavova zloupotrebio u tu svrhu bez ikakve ili bilo čije legalne dozvole.
Jeste da su i prve domaće životinje nastale na isti način, ali je to bilo kada ponašanje ljudi nije bilo uređeno zakonom. Vraćanje na takvo pravilo bi svakome dalo pravo da nekažnjeno odstreli i dotičnog Dejvida Vata.

Poređenje sa mesnom industrijom i uzgojem svinja i krava je bespredmetno. Zapravo jedini model i presedan kojim ovakva "industrija" može da se brani je veštački uzgoj ribe namenjene za ishranu ljudi. I to samo nekih vrsta ribe, pa je i uzgoj divljih provučeno kroz "rupu u zakonu" i u ime očuvanja prirodnog ribljeg fonda. Uzgoj lavova ni kroz tu rupu ne može da se provuče kao legalan.

BaneBl

pre 3 godine

Brits= Englezi kad urade nesto lose, Naci=Njemci, Evropljani protiv urodjenika u Americi = Englezi, Francuzi, Spanci, Portugalci. Svi se kriju iza nekih grupa samo su svi Srbi odgovorni za sve zlocine bilo kojeg pojedinca..

mada, madagaskar

pre 3 godine

Ne vidim razliku ako ubijaju recimo svinje ili piliće...
(djole, 26. maj 2020 14:43)

da, nema nikakve razlike, osim sto je ono iz ludila a ovo bas i ne?

Skakač Sa Beogradskih Mostova

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.


Druže totalno si promašio,,,Da , mi gajimo i ubijamo svinje i krave , ali ne iz zadovoljstva ubijanja ili lova nego zbog hrane,,a ovo ubijanje radi ubijanja je odvratno

tačno sam znao da će se javite neko sa ovakvim "opravdanjem"

neinformisan

pre 3 godine

Neki ljudi uzivaju u ubijanju, a neki od njih su obavljali vazne politicke i drzavne funkcije kroz istoriju to svi znamo. Danas je ipak jednostavnije ubijati zivotinje, sve je legalno i sto je vazno dobro se zaradi. Nije problem jedan psihopata, vec sistem koji od toga zaradjuje novac. Verovatno cemo i mi i srbiji uskoro od toga ziveti, medvedi, vukovi, orlovi, daj sta das. Nasi rudnici takodje odose pljackaskim koncernima koncernima koji to rade po africi vekovima vec.

Amerikanac

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.
(božana, 26. maj 2020 14:47)

Nemoj lupati.

gargleblaster

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.

Veliki brat

pre 3 godine

Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.
(4k4.Dex, 26. maj 2020 12:38)


Ne podržavam nikakav lov, osim onog u kome se umesto prave puške na municiju koristi ona koja u sebi sadrži fotoaparat.


Ali, kad pričamo već o lovu u Africi, imamo i kod nas lovišta gde se uzgajaju srne i druga divljač za lov.

Evo po Srbiji se godišnje pusti na hiljade pilića fazana pa ih posle love, ali su se i oni opametili pa žive relativno blizu kuća, gde ne sme da se lovi :)


Lavovi jesu krvoločni predatori, ali oni ne love zabave radi, već da prežive, što je imalo smisla i za čoveka dok je preživljavao zahvaljujući lovu.

Pogledajmo indijance na teritoriji današnjih SAD: oni su lovili bizona koliko im treba za meso i kožu. Onda su došli evropljani i krenuli sa istrebljivanjem bizona. Ne samo zbog mesa i kože, nego bi mnogi ubili bizona samo da naprave sebi biftek, a ostalo bi ostavili da istruli.

мики

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.
(gargleblaster, 26. maj 2020 14:33)

крени од себе, за пример

Hanibal

pre 3 godine

billy@ Upravo sam to pre neki dan komentarisao, da je lov na coveka sledeci korak, ako ga neko medju uvrnutom elitom vec ne upraznjava. Setio sam se filma, zaboravih naziv, Ice Cube je glumio, gde je beskucnik i odvedu ga kao vodica/veterana u prirodu, pa se ispostavi da je on plen i daju mu fore da pobegne pa ga onda love. Slican film ima sa Van Damom i Lens Henriksenom.

božana

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.

neutralni felsh

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.
(peta mesna, 26. maj 2020 17:04)


izvini, najsuperiorniji, nismo te prepoznali. mozes li da savladas jednu domacu kokosku? zatim prase. kad to savladas, onda idi u divljinu pa lovi divljac - zbog hrane, jer zivotinje ubijaju zbog hrane a ne zbog selfija pored zivotinjskog leša. poenta je: kad bi jeo samo ono sto ulovis, ti bi takav superioran bio gladan. to sto si ulovio salamu u mesari ne daje ti za pravo da mislis da si superioran samo zato sto si covek. lav ima razlog kad ubija slabije od sebe - on to radi da bi jeo. ovi salabajzeri ubijaju zivotinje da bi se hvalili slicnima sebi. i ko je u pravu?

I shot the sheriff

pre 3 godine

Premnogo je teško psihički ozbiljno bolesnih neljudi koji ubijaju iz "zabave", ali na žalost i mnogo onih ne baš inteligentnih koji to pravdaju ili relativizuju.
Gledao sam video na YouTube pre neki dan gde lavica lovi neku gazelu za male laviće. U trenutku kada je uhvati gazela počne da dosta glasno "plače", i lavica ne može da je ubije, i tako tek iz n-tog pokušaja. Ta lavica je na mnogo višem empatijskom nivou od većine ljudi izgleda, tuga.

Oliver

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem u lovu na zivotinje,to je aktivnost stara koliko i covek,to je nesto sto je deo ljudske iskonske prirode. Jedini problem je lov na ugrozene vrste kao sto su crni nosorog ili sibirski tigar te njih treba zastititi. Ali lavovi uopste nisu ugrozena vrsta,plus ovaj Vat sam uzgaja lavove za odstrel,dakle ne ubija one zivotinje iz prirodnog ekosistema te tako ne narusava prirodnu ravnotezu. Podseticu da su slonovi nekad bili ugrozena vrsta,pa su se danas toliko namnozili da ugrozavaju africke seljake i dozvoljen je njihov kontrolisan odstrel. O moralnosti lova je izlisno pricati,jer to uopste nije tema. Ljudi imaju pravo da love iz bilo kog razloga,ko to ne voli,nece loviti,ali nema pravo da zabranjuje drugima,a pogotovo onima koji sami uzgajaju lovinu.

EU Citizen

pre 3 godine

I u čemu je tačno problem? Uložio svoj novac, uzgaja životinje, isto kao što bi uzgajao prasiće ili krave, i zarađuje od toga, a našli se toksični dušebrižnici ispranih Dizni mozgova koji još veruju u bajke da pokušavaju da mu pokvare normalan i pošten posao svojom psihopatijom. Tipično ljudi koji ni svoj trećrazredni život ne umeju da vode, a hteli bi da drugom drsko popuku i određuju slobodnim ljudima kako da žive i šta treba da rade.

dd

pre 3 godine

ima i gore,to isto rade i sa ljudima isto iz zabave...mnogi nisu svesni sta se radi i desava u svetu,love odrasle ljude i decu,da,da dobro ste procitali!!!trgovina robljem,prodaja dece,zena..sve to zavrsi na privatnim zabavama milijardera,rade sa njima sta hoce!!!najbolje prodju oni koji su dobili zadatak da se prostituisu i bave kriminalom...drugi zavrse kao plen u nekoj sumi!zavisi od selektiranja i procene.onaj ko ubija zivotinje iz zabave ubija i ljude!!!!!

to ne sme niko da kaze,objavi,ni da pomisli na to,tako da vas potpuno razumem ako ne objavite komentar,pozz

peta mesna

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.

relativizator

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.

Oliver

pre 3 godine

Ne vidim nikakav problem u lovu na zivotinje,to je aktivnost stara koliko i covek,to je nesto sto je deo ljudske iskonske prirode. Jedini problem je lov na ugrozene vrste kao sto su crni nosorog ili sibirski tigar te njih treba zastititi. Ali lavovi uopste nisu ugrozena vrsta,plus ovaj Vat sam uzgaja lavove za odstrel,dakle ne ubija one zivotinje iz prirodnog ekosistema te tako ne narusava prirodnu ravnotezu. Podseticu da su slonovi nekad bili ugrozena vrsta,pa su se danas toliko namnozili da ugrozavaju africke seljake i dozvoljen je njihov kontrolisan odstrel. O moralnosti lova je izlisno pricati,jer to uopste nije tema. Ljudi imaju pravo da love iz bilo kog razloga,ko to ne voli,nece loviti,ali nema pravo da zabranjuje drugima,a pogotovo onima koji sami uzgajaju lovinu.

nowave7

pre 3 godine

Nesto ne vidim da se ljudi zgrazavaju kad se isto dogodi jelenima, ili fazanima, lisicama, patkama, ...
Da ne pricamo o industriji hrane.
Licemerno.

božana

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.

EU Citizen

pre 3 godine

I u čemu je tačno problem? Uložio svoj novac, uzgaja životinje, isto kao što bi uzgajao prasiće ili krave, i zarađuje od toga, a našli se toksični dušebrižnici ispranih Dizni mozgova koji još veruju u bajke da pokušavaju da mu pokvare normalan i pošten posao svojom psihopatijom. Tipično ljudi koji ni svoj trećrazredni život ne umeju da vode, a hteli bi da drugom drsko popuku i određuju slobodnim ljudima kako da žive i šta treba da rade.

gargleblaster

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.

peta mesna

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.

BaneBl

pre 3 godine

Brits= Englezi kad urade nesto lose, Naci=Njemci, Evropljani protiv urodjenika u Americi = Englezi, Francuzi, Spanci, Portugalci. Svi se kriju iza nekih grupa samo su svi Srbi odgovorni za sve zlocine bilo kojeg pojedinca..

adriano_galliani

pre 3 godine

Razumeo bih da čovek ima potrebe da se obračuna sa lavovima boreći se golim rukama ili nožem.. Ali upucati ga snajperom sa 500 metara? Ali to su Englezi i njihova "safari" tradicija.

4k4.Dex

pre 3 godine

Kako je moguce da ne postoje zakoni protiv ovoga? Po meni jedina mogucnost da se ubijaju divlje zivotinjenje ako ceo park i ostale zivotinjenimaju mnogo vise koristinod toga. Znaci, napraviti paprenu cenu za dijabolenkoje hoce to da rade i odrediti stare ili ranjene ili bolesne zivotinje zanodstrel i onda nek ih upucaju a od tih para svim ostalim pomoci i parku uopste. Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.

ojha

pre 3 godine

Ja kada vidim ovo uhvati me neopisivs tuga. Covjek je g***o, globalno gledano. Ne znam kako moze neko iz zabave da ubije drugo zivo bice. Zaista tuzno.

Moreplovac

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36) # Link komentara

Rođače nije isto, mada najpre da ipak spomenem da ne jedem meso, jedem sir, jaja, ali meso ne. Šta ovde nije u redu? Pa ljudi jedu meso kao hranu i lav jede ono što ulovi i vuk itd. Ali, ubijati radi ubijanja, ubijati radi zabave (presela im) je bolest i tačka.

Skakač Sa Beogradskih Mostova

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.


Druže totalno si promašio,,,Da , mi gajimo i ubijamo svinje i krave , ali ne iz zadovoljstva ubijanja ili lova nego zbog hrane,,a ovo ubijanje radi ubijanja je odvratno

tačno sam znao da će se javite neko sa ovakvim "opravdanjem"

marko

pre 3 godine

Čovek baci pogled na fotografiju i vidi nekoliko isfrustriranih manijaka opremljenih snajperima i nekakvom topovskom municijom i jednu divnu, moćnu i nažalost mrtvu lavicu, ne moćnu pred svom tom gvožđurijom. Pa uhvatite je i ubijte bez svega toga, zlikovci. Ne biste imali nikakve šanse još toliko da vas ima.

mada, madagaskar

pre 3 godine

Ne vidim razliku ako ubijaju recimo svinje ili piliće...
(djole, 26. maj 2020 14:43)

da, nema nikakve razlike, osim sto je ono iz ludila a ovo bas i ne?

мики

pre 3 godine

Nadam se sistematskom, bolnom I ponizavajucem istrebljenju ljudske rase, ako je moguce u ovom veku.
Voleo bih da to gledam, makar bio deo toga.
(gargleblaster, 26. maj 2020 14:33)

крени од себе, за пример

casni ljudi

pre 3 godine

"Kakva je to osoba koja ubija sa osmehom na licu", zapitao se Edvardo Gonsalves"

E moj Gonsalves, Gonsalves, il' se pravis blesav il' nista ne kontas?

CATAPA

pre 3 godine

Isto kao mesna industrija. Uzgajaju ih i ubijaju zbog tržišta. Ako ono nije problem nije ni ovo. Svinja je inteligentniji sisar od lava, krava korisniji... tako da, ako jedete meso, poštedite me vaše licemerne etike.
(relativizator, 26. maj 2020 12:36)
Apsolutno nema veze. To što ubija lavove odgajene u zatočeništvu ne menja činjenicu da je prve parove lavova zloupotrebio u tu svrhu bez ikakve ili bilo čije legalne dozvole.
Jeste da su i prve domaće životinje nastale na isti način, ali je to bilo kada ponašanje ljudi nije bilo uređeno zakonom. Vraćanje na takvo pravilo bi svakome dalo pravo da nekažnjeno odstreli i dotičnog Dejvida Vata.

Poređenje sa mesnom industrijom i uzgojem svinja i krava je bespredmetno. Zapravo jedini model i presedan kojim ovakva "industrija" može da se brani je veštački uzgoj ribe namenjene za ishranu ljudi. I to samo nekih vrsta ribe, pa je i uzgoj divljih provučeno kroz "rupu u zakonu" i u ime očuvanja prirodnog ribljeg fonda. Uzgoj lavova ni kroz tu rupu ne može da se provuče kao legalan.

neutralni felsh

pre 3 godine

a kad lav uhvati bizona i krene da mu kida meso na zivo dok ovaj rice u agoniji? pogledajte te snimke, ima na youtube. to je surova priroda, a covek kao najsuperiornije bice u prirodi ima pravo da ubija ostala bica (zivotinje), kao sto lav ubija slabije od sebe.
(peta mesna, 26. maj 2020 17:04)


izvini, najsuperiorniji, nismo te prepoznali. mozes li da savladas jednu domacu kokosku? zatim prase. kad to savladas, onda idi u divljinu pa lovi divljac - zbog hrane, jer zivotinje ubijaju zbog hrane a ne zbog selfija pored zivotinjskog leša. poenta je: kad bi jeo samo ono sto ulovis, ti bi takav superioran bio gladan. to sto si ulovio salamu u mesari ne daje ti za pravo da mislis da si superioran samo zato sto si covek. lav ima razlog kad ubija slabije od sebe - on to radi da bi jeo. ovi salabajzeri ubijaju zivotinje da bi se hvalili slicnima sebi. i ko je u pravu?

neinformisan

pre 3 godine

Neki ljudi uzivaju u ubijanju, a neki od njih su obavljali vazne politicke i drzavne funkcije kroz istoriju to svi znamo. Danas je ipak jednostavnije ubijati zivotinje, sve je legalno i sto je vazno dobro se zaradi. Nije problem jedan psihopata, vec sistem koji od toga zaradjuje novac. Verovatno cemo i mi i srbiji uskoro od toga ziveti, medvedi, vukovi, orlovi, daj sta das. Nasi rudnici takodje odose pljackaskim koncernima koncernima koji to rade po africi vekovima vec.

I shot the sheriff

pre 3 godine

Premnogo je teško psihički ozbiljno bolesnih neljudi koji ubijaju iz "zabave", ali na žalost i mnogo onih ne baš inteligentnih koji to pravdaju ili relativizuju.
Gledao sam video na YouTube pre neki dan gde lavica lovi neku gazelu za male laviće. U trenutku kada je uhvati gazela počne da dosta glasno "plače", i lavica ne može da je ubije, i tako tek iz n-tog pokušaja. Ta lavica je na mnogo višem empatijskom nivou od većine ljudi izgleda, tuga.

Amerikanac

pre 3 godine

Teksašani se okupljaju vikendom na visovima oko meksičke granice.Odatle iz razonode snajperišu mekse.Tako da je ovo sa lavovima dečija igra.
(božana, 26. maj 2020 14:47)

Nemoj lupati.

Hanibal

pre 3 godine

billy@ Upravo sam to pre neki dan komentarisao, da je lov na coveka sledeci korak, ako ga neko medju uvrnutom elitom vec ne upraznjava. Setio sam se filma, zaboravih naziv, Ice Cube je glumio, gde je beskucnik i odvedu ga kao vodica/veterana u prirodu, pa se ispostavi da je on plen i daju mu fore da pobegne pa ga onda love. Slican film ima sa Van Damom i Lens Henriksenom.

dd

pre 3 godine

ima i gore,to isto rade i sa ljudima isto iz zabave...mnogi nisu svesni sta se radi i desava u svetu,love odrasle ljude i decu,da,da dobro ste procitali!!!trgovina robljem,prodaja dece,zena..sve to zavrsi na privatnim zabavama milijardera,rade sa njima sta hoce!!!najbolje prodju oni koji su dobili zadatak da se prostituisu i bave kriminalom...drugi zavrse kao plen u nekoj sumi!zavisi od selektiranja i procene.onaj ko ubija zivotinje iz zabave ubija i ljude!!!!!

to ne sme niko da kaze,objavi,ni da pomisli na to,tako da vas potpuno razumem ako ne objavite komentar,pozz

Veliki brat

pre 3 godine

Kako neko moze da uzgaja lavove samo za odstrel. To je bukvalno varvarski. Razumem ako je za potrebe prehrambene industrije alibovako je nepojmljivo. Bar meni.
(4k4.Dex, 26. maj 2020 12:38)


Ne podržavam nikakav lov, osim onog u kome se umesto prave puške na municiju koristi ona koja u sebi sadrži fotoaparat.


Ali, kad pričamo već o lovu u Africi, imamo i kod nas lovišta gde se uzgajaju srne i druga divljač za lov.

Evo po Srbiji se godišnje pusti na hiljade pilića fazana pa ih posle love, ali su se i oni opametili pa žive relativno blizu kuća, gde ne sme da se lovi :)


Lavovi jesu krvoločni predatori, ali oni ne love zabave radi, već da prežive, što je imalo smisla i za čoveka dok je preživljavao zahvaljujući lovu.

Pogledajmo indijance na teritoriji današnjih SAD: oni su lovili bizona koliko im treba za meso i kožu. Onda su došli evropljani i krenuli sa istrebljivanjem bizona. Ne samo zbog mesa i kože, nego bi mnogi ubili bizona samo da naprave sebi biftek, a ostalo bi ostavili da istruli.

adriano_galliani

pre 3 godine

Sad ce pola komentara da budu kako su englezi najgori.Hahahah
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kein system ist sicher., 26. maj 2020 12:35)

Nisu, ima mnogo gorih. Kinezi npr. U njihovoj tradicionalnoj "medicini" posebno su važne tigrove šape - zbog čega je broj tigrova u Indiji i okolini pao na nivo istrebljenja. Ubijali su ih samo zbog šapa i gluposti.