HARIS
pre 3 godine
Bolje da ima jednog, a da ga ne drzi ovako vezanog i po ovakvim buradima.
Petak, 15.05.2020.
10:38
Izvor: B92
pre 3 godine
Bolje da ima jednog, a da ga ne drzi ovako vezanog i po ovakvim buradima.
pre 3 godine
Bajo dolazimo da te proverimo koliko su ti lanci stegnuti...
pre 3 godine
pa lepo. kada vec moze i hoce, sto da ne.
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
(bla, 17. maj 2020 14:21)
Hajde stvarno da ne preterujemo.
Buretu fali to što je žimi ledeno a leti kao furuna.
Vezivanje lancem nije nešto što možemo zvati poželjnim načinom drzanja pasa.
Verujem da niste imsli psa,inače sigurno ne bi tako napisali.
Sa druge strane,to što udomljava velike,rasne pse mu ne bi trebalo zamerati.
Razlog je prost - dosta ih je napustenih a ljudi se obično (često iz ekonomskih razloga) odlučuju za usvajanje manjih pasa (rasnih ili mesanaca manjih rasa).
Razlika je drastičma kada su troskivi ishrsne (a često i oni veterinarski) u pitanju.
Dacu vam primer - za psa tezine izmedju 30 i 35 kg (srednje veliki) kvalitetna ishrana kosta izmedju 50 i 100 evra mesecno (u zavisnosti da li mu vi spremate hranu ili jede premijum granule).
Ako se odlučite na domacu ishranu onda ustedu novca za hranu "placate" cimanjem oko nabavke i vremenom za pripremu.
To mogu samo oni koji vole.
Oni malecki jedu "ko mačke" što bi rekli.
Naš pas je umro ove godine,nemam ni volje ni snage ni srca ni mozga da imam psa.Baš mi je teško pslo.Ali pomognem,ostavim vodu i granule kad god mogu lutalicama.
Ne treba ni pomagati "na silu" nego onoliko koliko je u tvojoj moci.
Po meni bi bolje bilo da ih je udomio manje (ali da im je pruzio bolje uslove) a ostale sterilisao ili hranio.
pre 3 godine
Ovaj bar ima dvoriste. Kada to radi 80.godisnja baba u stanu onda je jezivo.
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
pre 3 godine
naravno da nije
pre 3 godine
"Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja "
Znas...ima mnogo dobrih i radnih ljudi koji nikad nisu docekali tracak pravde u ovoj drzavi i gaje decu kao podstanari..ali to nije moderno. Od ljudi okrecemo glavu na ulici...pre cemo psa udomiti i pomoci mu nego coveku.
I to je vrsta patologije.
pre 3 godine
Rasni veliki psi....voli životinje .... koje?!? Velike rasne??
Pa na lanac a metalno bure kućica... Van pameti. Sto se nije pozabavio sa svim onim nesrećnicima izbačenim na ulicu a da nisu RASNI psi....vec mesanci! Za te nesrećne duše očigledno NEMA mesta u “srcu” tog čoveka kao za rasne... I TO SE ZOVE LJUBAV PREMA ŽIVOTINJAMA?!? Žalosna je ta takva ljubav... sebična i na sve ono frustrirano kompleksaški liči sem na iskrenu i pravu ljubav prema psima.
pre 3 godine
Pa dobro, da li ste vi normalni šta objavljujete? Da li vam ovo izgledaju kao dobri uslovi za životinje? A o ovom kompleksašu što samo rasne pse uzima, neću ni da pišem. Najbolje bi bilo da ne uzima više nijednog psa, a da se ovi udome. Užas. Uslovi nula.
pre 3 godine
Imam potrebu da kazem, svi mediji treba u duhu opsteg dobra da vode kampanje "udomi ne kupuj" da osveste narod., kad već drzava to nije u stanju.
pre 3 godine
izvozi ih za nemacku.
pre 3 godine
A kazna za ljude koji kupe pa odbace kucnog ljubimca, to je srz svih problema !
pre 3 godine
Moj komsija "Mackar" ima u satanu 70 macaka.Voli macke vise od zivota.
pre 3 godine
Jadni ovi psi, na kraju ce odlepiti kao i on. A onda ce poceti da odlepljuju i komsije, jedan po jedan...
pre 3 godine
Čovek verovatno ima azil za pse i dobija novac od države za to što radi.
pre 3 godine
Kerovi su in, ljudi su out.
pre 3 godine
Svaki pas mora imati čip bez koga vlasnik plaća debelu kaznu.Pa neka ga onda šutne na ulicu.
pre 3 godine
Vidim po pojedinim komentarima da mnogima dlaka smeta!
pre 3 godine
Pa sta ih udomio kad ih drzi na lancu, ipak je to naseljeno mesto, stvaraju buku.. Lep gest ali opet nije kako treba.
pre 3 godine
Држава треба да му помогне јер се латио озбиљњног посла. Најбоље је да се региструје као азил за псе.
pre 3 godine
Jeste ovaj covek uradio vise dobrog nego loseg ovim psima, iako ih drzi na lancu, jer ih hrani i leci. Ipak, takvi ljudi nisu pravi ljubitelji zivotinja jer udomljava samo rasne pse, a pored gomile gladnih obicnih pasa prodje na ulici. A lanac je posebna prica.
pre 3 godine
Izvesnom sashi i sl.
Mislim je covek ovim svojom delovanjem, sprecio vise napada,posto sam navodi, da se radi o rasnim i velikim psima, koje su bivsi vladnici zbog nepromisljenosti uzeli i nakon par meseci shvatili da nisu dorasli obavezi, odricanju i triskovima, na zalost i muku tih pasa...
pre 3 godine
Bas mu je bitno da su rasni. Sto cenim takve,,ljubitelje" zivotinja.
pre 3 godine
@mrtvac
Od 80tih, covecanstvo se dupliralo zahvaljujuci ljubiteljima dece. Njihov ekoloski otisak su danasnje teme, od klimatskih promena, trgovinskih ratova, kriza, do pandemija.
I nisu se reprodukovali pametni, naprotiv.
A oni koji jesu, bolje da nisu, reality generacije.
Prednost dajem zivotinjama, ostavicu imovinu pouzdanom udruzenju.
pre 3 godine
Ma da, isto je udomiti psa i dete. Da izadje vest da je covek usvojio dvoje dece ti bi verovatno rekao, a sto nije usvojio troje.
pre 3 godine
Ne postoji ništa slađe od šteneta. I tako ljudi kupe štene svom detetu kao da je to igračka. Ali štene nije igračka, to je živo biće i ono vrlo brzo poraste a u zavisnosti od rase i u nekog vrlo agresivnog psa. I onda ljudi u nemogućnosti da se o svom ljubimcu brinu, jer pas ne traži samo hranu već i vreme i pažnju od vlasnika, oni psa puste na ulicu. Takve ljude bez trunke pameti bih ja drakonskim kaznama kažnjavao. Jer oni su odgovorni za sve pse lutalice i za sve one koji stradaju od ujeda tih pasa. Primorati pod kaznom zatvora sve odgajivačnice da kad prodaju psa kupcu oni o svom trošku čipuju psa sa imenom vlasnika. Jer vlasnici to neće uraditi u 90% slučajeva. Time se ne bi rešio problem pasa lutalica sasvim ali bi se drastično njihov broj, jer onda ljudi ne bi više kupovali pse da im budu igračke već bi kupci u najvećem broju bili samo iskreni ljubitelji pasa.
pre 3 godine
Ja sam udomila kuče sa ulice iako imam i više volim mačke. Ali i ovo je jedan veliki i specifičan problem - odbačeni rasni psi. Mnogo njih gaji pse za prodaju a nema tolike potražnje, ili se ljudi predomisle, itd.
Za one koji negativno komentarišu - prvo država za sada ne rešava ovaj problem u dovoljnoj meri, tako da možemo samo da budemo zahvalni ovakvim pojedincima a ne da pričamo o kaznama, svašta! sta mi pominješ ameriku, u americi možda postoje kapaciteti za zbrinjavanje, ali najvažnije, ovaj čovek nije od onih koji nekontrolisano gomilaju nego pazi o životinjama. uostalom, ne možeš ti da uzmeš psa, a onda ti dosadi pa je država obavezna da ga preuzme, nego svako treba da bude odgovoran!
Koliki je samo tu rad uložen! Hvala i svaka čast!
pre 3 godine
@Animal Lover
A sto bi drugo bili tradicionalni prijatelji Srba?
pre 3 godine
moj cale cuva psa vezanog u prostoru dva sa dva nikad ga ne izvodi u setnju jedino mu sluzi za lov kada je sezona, na svaki njegov lavez dobije dobre batine. Uverio sam se da tako rade i ostali lovci iz njegovog drustva i oni to smatraju da je normalno. neki od njih cuvaju i po nekoliko komada u istim uslovima.
pre 3 godine
Што дете неко није усвојио?
pre 3 godine
"Najvažnije je da tako veliki psi, uglavnom rasni, ne lutaju po ulici ili selu, jer mogu nekoga da povrede."
Možda bih imao razumevanja da ne naglašava da su psi "uglavnom rasni". Ovako više zvuči kao ljubitelj rasnih pasa a manje kao ljubitelj životinja.
pre 3 godine
Navijam za komšije.A porez?Dok drzava ne razreže porez na kućne ljubimce biće i gorih slučajeva
pre 3 godine
Meni deluje kao da ovaj covek drzi pse kao zivu ogradu oko kuce. Da ne spominjem sto pravim humanitarcima RASA (koja je toliko puta ponovljena u clanku), nije bitna.
pre 3 godine
Ланац је за бицикли. А бокс је затвор.
pre 3 godine
Bolest ne bira... katastrofa,mogu zamisliti taj smrad iz njegovog dvorista i muku komsija
pre 3 godine
Na nivou države treba doneti zakon o maksimum 2 kućna ljubimca za fizička lica po kućnom broju. Preko toga neka podnose zahtev za otvaranje azila i brigu o životinjama van naseljenog mesta i lepo njima lepo komšijama.
pre 3 godine
E, ne zanosite se. Psa ili cuvate i ogranicite mu slobodu, a priustite mu toplotu doma, ljubav, veterinare, hranu itd, ili ga pustite na ulicu sudbini.
pre 3 godine
Divan, plemenit čovek.
pre 3 godine
bio sam slucajno kod jednog humanog intelektualca koji je drzao u kuci 20 tak kucica ,u tom momentu su makar 3 zenke bile skotne ,znaci covek ih nije ni sterilisao ...nemam reci kojima bih opisao tu kucu ,buvara je hotel sa 5 zvezdica za ono sto sam video ,pakao ,jadni kucici
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
(rodjaksasela, 15. maj 2020 19:09)
pa idi vikendom pa mu pomazi. ko ti brani. drugo, ovoliki broj zivotinja ukoliko nije van naseljenog mesta je cist sebicluk, mogu da zamislim galamu i smrad koju emituje. u redu je pomagati zivotinjama ali ne na stetu drugih kao pojedini pacijenti sto po stanovima drze po 3 komada.
pre 3 godine
Nek otvori restoran, tako rade u Kini i dobro im ide.
pre 3 godine
U SAD se za to dobija 7 godina robije. Jesenas je jedna žena osuđena u Čikagu. Niai registrovan za tu delatnost, ideš na robiju jer narušavaš javni red i mir.
pre 3 godine
@seoska dzukela
ma psi se drze slobodni, da trce i lutaju po sumama i laju "i am free!!!" dok ih stenecak/demodex/otrov/glad/automobil/budala ne dohvati
pre 3 godine
moram da pohvalim imenjaka.
slažem se da lanac i bure nisu ok,to znamo svi mi koji volimo životinje,ali realno treba to sve isfinansirati i pružiti pažnju,ljubav, šetnju,veterinara,ne jednom nego desetinama njih,a biće ih sigurno još.
razmislite kolika je to obaveza i da li on uopšte ima vremena da radi nešto drugo.
sretneš kuče na ulici nećeš ni da ga pogledaš,a zamisli svaki dan da ga hraniš,ne jednog nego mnogo više,sve to košta,a da li njemu neko pomaže.
daj Bože.
pre 3 godine
‘Nemacki vucjaci’? Koja je to rasa nemacki vucjak? Rasa vucjak uopste ne postoji nego se u narodu Srbije prozvao tako (mozda zbog slicnosti sa vukom, ranije), ali je to Nemacki ovcar i kod nas i svugde u svetu. Po
pre 3 godine
(eto, 15. maj 2020 20:40)
A tvoji roditelji nisu razmišljali da čuvaju psa na selu a da bude slobodan u dvorištu..?
pre 3 godine
Normalan je on a nenormalni su oni koji misle da je on nenormalan(...) Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja koje dugo postoji ili nekoj osobi za koju pouzdano i provereno znam da godinama usvaja životinje i maksimalno dobro brine o njima (moji sin i snaha su odavno odlično obezbeđeni a i već dugo su u inostranstvu...) a pošto sam svesna da bi me mnogi proglasili nenormalnom, pre pisanja i pre sudske overe napisanog mog testamenta proćiću sve potrebne psihijatrijske preglede koji će tačno prikazati moje psihičko i mentalno stanje, tojest: svakog ću onemogućiti da moj testament proglasi trajno nevažećim a moji usvojenici Živko i Đorđe moraju imati i imaće srećan i dug pseći život.
PS: Slobodno pišite negativne komentare i slobodno ovaj moj komentar dislajkujte.
pre 3 godine
Human covek! Gde ima volje ima i nacina! Nadam se da je poceo da uci i o psihologiji pasa. To su zivotinje koje zive u coporu i ne moze tek tako da se ubacuje nov clan, pogotovu ne ako copor nije homogen i ne zna s eko je alfa itd.
Ali svakako zelim coveku i njegovim drugarima sv enajbolje!
pre 3 godine
Sve je vise azila za zivotinje sto je jako lepo i humano.Ali moram samo da pomenem veliku korist istih koji ih i otvaraju.Ko zna o cemu pricam...reci cu samo Brizit Bardo...
pre 3 godine
Lanac=kavez. Jedina razlika sto su ovde na otvorenom prostoru pa deluje bolje, ali za zivotinju ista kazna, kavez ili lanac, nema slobode. Tako da ne kapiram sto bi ovo bila tako senzacionalisticka vest u odnosu na brojne azile ili udomljavace pasa ?
pre 3 godine
Ma on je mala beba, ovde neki kučkari u sred Novog Beograda i to u stanu, imaju više kučića i mačaka od njega decenijama u nazad...
pre 3 godine
nije normalan
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
(X, 15. maj 2020 18:37)
Alo druze, udomio sam jednog psa iz azila. Vakcinisao, kastrirao, kupio tablete protiv glista, krpelja, napravio kucicu, itd... Ali seta slobodno u ogradjenom dvoristu od 55ari i niti jednog trenutka nisam ni pomoslio na lanac.
pre 3 godine
Svaka čast čoveče, velik si.
Naglašavam - čoveče.
pre 3 godine
Nađi ženu, rađaj decu, radi nešto korisno... Strašno je videti da ljudi više vole pse nego decu.
pre 3 godine
Bilo bi lepse da mu to "rasni pas" nije toliko bitno, vise bih cenio to sto radi.
Mi udomljavamo mace, uslov je da su sa ulice, znaci nisu rasne.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
To je i meni najpre palo na pamet. Ja bih i "dobrotvorca" vezao i samo hranio, pojio i ponekad prosetao. Odrastao sam na selu i moji roditelji su jedni od retkoh koji nisu imali "kuce". Valjda zato sto nisu hteli da ga drze vezano.
pre 3 godine
Sto ne udomi dete neko napusteno? Svet je otiso odavno u aut
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (seoska dzukela, 15. maj 2020 18:14)
Zna to i on, ali mora tako. Da ima bolje uslove, verovatno ih ne bi držao na lancu. Ovako, bolje da su vezani i imaju dobru hranu, vodu, kućicu i šetnju, nego u šinteraju. Dalje, bolje da su vezani nego da se otrgnu kontroli i povrede nekog. Lako je pametovati, teško je odlučiti se na bilo kakvu pomoć. Inače, ni meni se ne dopada što su na lancu, ali razumem situaciju. Ne dopada mi se ni što, koliko primećujem, udomljava isključivo velike pse. Ne verujem da je slučajnost, pa pokušavam da prodrem u neki dublji razlog za tako nešto.
pre 3 godine
Комшије су у праву.
pre 3 godine
Ovima što podržavaju ovoga želim da imaju jednog ovakvog u komšiluku i bar 10 pasa da laje istovremeno svake sekunde.
pre 3 godine
Namera je za pohvalu, da ih skloni sa ulice, ali nije u redu da budu u lancima i buradima. To je za pse gore nego da su na ulici. Trebalo bi da se opština uključi u priču i omogući mu da pse drži humano i da ne budu lutalice.
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
pre 3 godine
Pas na lancu, uf pa to nw moze tako sad bi levijatan sve trebao da mu uzme ako sme. Sarkazam u stranu, ovaj covek radi lepu stvar medjutim nekim ljudima oduzimaju pse koji su na lancu, a sta u ovom slucaju
pre 3 godine
Pa mislim realno, jel to normalno?
pre 3 godine
pa i nije...Jadne komsije
pre 3 godine
sta reci a ne zaplakati
pre 3 godine
Svaka čast na požrtvovanju. Velika je to ljubav obostrana, ali i veliki posao. Bure, lanac nije u redu, ali sa druge strane, ako ih redovno šeta i hrani je odlično, sa obzirom gde bi ti psi završili. Njemu treba pomoći prvenstveno finansijski i opština, po kojoj bi se ovi psi gladni šetali, pa ljudi čiji su ti psi bili i ko god još može.
Veliki je to posao, veliki.
pre 3 godine
Procitala tekst i kontam ok, malo heavy za moj ukus ali ako mu nije teret lepo od njega sto to cini.... i onda vidim sliku zavezanih pasa ispred bureta na nekoj poljani...Isuse!!
Bolje da je udomio 5 ali obezbedio bolje uslove nego 22 i da se pate ovako.
Pride haski na lancu i suncu-mucenje.
pre 3 godine
koja je razlika između 22 i 23? između 23 i 24? ovaj čovjek neće stati. na kraju će to postati opsesija, i ukoliko ne bude mogao finansijski i na druge načine da obezbijedi sve što mu treba (hrana, prostor, liječenje...), tj bi moglo da dobije jedan tragičan oblik... sad ću da dobijem etiketu da ne volim životinje, a istovremeno ti isti ljudi nerijetko imaju komentar o porodicama sa mnogo djece 'ko će to da hrani i oblači?!'
pre 3 godine
Mnogo je normalniji od "gradjana", koji isto to rade sa mnogo manjim brojem pasa. Pas nije za grad, pas je životinje za selo, što u našim gradovima živi mnogo seljaka koji ne mogu bez kučeta...Pogledajte samo gde i kako su nastale sve te rase pasa pa će vam biti jasno gde psi treba da žive....
pre 3 godine
Leti kad se usijaju burići biće pečenih kučića, poštujem humanost što je prihvatio te napuštene pse, ali nehumano je držati ih vezane na lancu i u kućici od bureta!
pre 3 godine
To je humano,opstina treba da pomogne i da zajedno naprave humani azil gde bi ovaj covek radio, jer je ocigledno da voli zivotinje,sto je za svaku pohvalu.
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
pre 3 godine
Kralj
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
pre 3 godine
U pravu su komšije.
pre 3 godine
Psi se ne čuvaju u buretu, to je istina, ali nije ovo mali broj pasa i zasigurno nije mali izdatak, kao ni trud oko njih. Budući da je voljan da preuzme toliku obavezu na sebe, trebalo bi mu nekako pomoći.
pre 3 godine
Super ih je udomio. Leže u buretu i vezani lancem. Zamislite da vas neko tako udomi. Užasno...
Da je pravi prijatelj tih pasa ne bi tako bili udomljeni...
pre 3 godine
Plemenit čin, čestitke za gospodina!
pre 3 godine
Realno ovi psi bi završili u šinteraju kad tada, predhodni vlasnici su problem ovde mnogo veći nego život ovih pasa trenutno.
Treba ozbiljan zakon uvesti za udomljavanje životinja i odgovornosti vlasnika istih..
OH DA mi živimo u Srbiji.. Zaboravih taj mali detalj.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
pre 3 godine
Realno ovi psi bi završili u šinteraju kad tada, predhodni vlasnici su problem ovde mnogo veći nego život ovih pasa trenutno.
Treba ozbiljan zakon uvesti za udomljavanje životinja i odgovornosti vlasnika istih..
OH DA mi živimo u Srbiji.. Zaboravih taj mali detalj.
pre 3 godine
To je humano,opstina treba da pomogne i da zajedno naprave humani azil gde bi ovaj covek radio, jer je ocigledno da voli zivotinje,sto je za svaku pohvalu.
pre 3 godine
koja je razlika između 22 i 23? između 23 i 24? ovaj čovjek neće stati. na kraju će to postati opsesija, i ukoliko ne bude mogao finansijski i na druge načine da obezbijedi sve što mu treba (hrana, prostor, liječenje...), tj bi moglo da dobije jedan tragičan oblik... sad ću da dobijem etiketu da ne volim životinje, a istovremeno ti isti ljudi nerijetko imaju komentar o porodicama sa mnogo djece 'ko će to da hrani i oblači?!'
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (seoska dzukela, 15. maj 2020 18:14)
Zna to i on, ali mora tako. Da ima bolje uslove, verovatno ih ne bi držao na lancu. Ovako, bolje da su vezani i imaju dobru hranu, vodu, kućicu i šetnju, nego u šinteraju. Dalje, bolje da su vezani nego da se otrgnu kontroli i povrede nekog. Lako je pametovati, teško je odlučiti se na bilo kakvu pomoć. Inače, ni meni se ne dopada što su na lancu, ali razumem situaciju. Ne dopada mi se ni što, koliko primećujem, udomljava isključivo velike pse. Ne verujem da je slučajnost, pa pokušavam da prodrem u neki dublji razlog za tako nešto.
pre 3 godine
U pravu su komšije.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
(X, 15. maj 2020 18:37)
Alo druze, udomio sam jednog psa iz azila. Vakcinisao, kastrirao, kupio tablete protiv glista, krpelja, napravio kucicu, itd... Ali seta slobodno u ogradjenom dvoristu od 55ari i niti jednog trenutka nisam ni pomoslio na lanac.
pre 3 godine
Plemenit čin, čestitke za gospodina!
pre 3 godine
Normalan je on a nenormalni su oni koji misle da je on nenormalan(...) Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja koje dugo postoji ili nekoj osobi za koju pouzdano i provereno znam da godinama usvaja životinje i maksimalno dobro brine o njima (moji sin i snaha su odavno odlično obezbeđeni a i već dugo su u inostranstvu...) a pošto sam svesna da bi me mnogi proglasili nenormalnom, pre pisanja i pre sudske overe napisanog mog testamenta proćiću sve potrebne psihijatrijske preglede koji će tačno prikazati moje psihičko i mentalno stanje, tojest: svakog ću onemogućiti da moj testament proglasi trajno nevažećim a moji usvojenici Živko i Đorđe moraju imati i imaće srećan i dug pseći život.
PS: Slobodno pišite negativne komentare i slobodno ovaj moj komentar dislajkujte.
pre 3 godine
Ovima što podržavaju ovoga želim da imaju jednog ovakvog u komšiluku i bar 10 pasa da laje istovremeno svake sekunde.
pre 3 godine
Mnogo je normalniji od "gradjana", koji isto to rade sa mnogo manjim brojem pasa. Pas nije za grad, pas je životinje za selo, što u našim gradovima živi mnogo seljaka koji ne mogu bez kučeta...Pogledajte samo gde i kako su nastale sve te rase pasa pa će vam biti jasno gde psi treba da žive....
pre 3 godine
Procitala tekst i kontam ok, malo heavy za moj ukus ali ako mu nije teret lepo od njega sto to cini.... i onda vidim sliku zavezanih pasa ispred bureta na nekoj poljani...Isuse!!
Bolje da je udomio 5 ali obezbedio bolje uslove nego 22 i da se pate ovako.
Pride haski na lancu i suncu-mucenje.
pre 3 godine
bio sam slucajno kod jednog humanog intelektualca koji je drzao u kuci 20 tak kucica ,u tom momentu su makar 3 zenke bile skotne ,znaci covek ih nije ni sterilisao ...nemam reci kojima bih opisao tu kucu ,buvara je hotel sa 5 zvezdica za ono sto sam video ,pakao ,jadni kucici
pre 3 godine
Bilo bi lepse da mu to "rasni pas" nije toliko bitno, vise bih cenio to sto radi.
Mi udomljavamo mace, uslov je da su sa ulice, znaci nisu rasne.
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
(rodjaksasela, 15. maj 2020 19:09)
pa idi vikendom pa mu pomazi. ko ti brani. drugo, ovoliki broj zivotinja ukoliko nije van naseljenog mesta je cist sebicluk, mogu da zamislim galamu i smrad koju emituje. u redu je pomagati zivotinjama ali ne na stetu drugih kao pojedini pacijenti sto po stanovima drze po 3 komada.
pre 3 godine
Na nivou države treba doneti zakon o maksimum 2 kućna ljubimca za fizička lica po kućnom broju. Preko toga neka podnose zahtev za otvaranje azila i brigu o životinjama van naseljenog mesta i lepo njima lepo komšijama.
pre 3 godine
Ma on je mala beba, ovde neki kučkari u sred Novog Beograda i to u stanu, imaju više kučića i mačaka od njega decenijama u nazad...
pre 3 godine
U SAD se za to dobija 7 godina robije. Jesenas je jedna žena osuđena u Čikagu. Niai registrovan za tu delatnost, ideš na robiju jer narušavaš javni red i mir.
pre 3 godine
moram da pohvalim imenjaka.
slažem se da lanac i bure nisu ok,to znamo svi mi koji volimo životinje,ali realno treba to sve isfinansirati i pružiti pažnju,ljubav, šetnju,veterinara,ne jednom nego desetinama njih,a biće ih sigurno još.
razmislite kolika je to obaveza i da li on uopšte ima vremena da radi nešto drugo.
sretneš kuče na ulici nećeš ni da ga pogledaš,a zamisli svaki dan da ga hraniš,ne jednog nego mnogo više,sve to košta,a da li njemu neko pomaže.
daj Bože.
pre 3 godine
Psi se ne čuvaju u buretu, to je istina, ali nije ovo mali broj pasa i zasigurno nije mali izdatak, kao ni trud oko njih. Budući da je voljan da preuzme toliku obavezu na sebe, trebalo bi mu nekako pomoći.
pre 3 godine
E, ne zanosite se. Psa ili cuvate i ogranicite mu slobodu, a priustite mu toplotu doma, ljubav, veterinare, hranu itd, ili ga pustite na ulicu sudbini.
pre 3 godine
Namera je za pohvalu, da ih skloni sa ulice, ali nije u redu da budu u lancima i buradima. To je za pse gore nego da su na ulici. Trebalo bi da se opština uključi u priču i omogući mu da pse drži humano i da ne budu lutalice.
pre 3 godine
Leti kad se usijaju burići biće pečenih kučića, poštujem humanost što je prihvatio te napuštene pse, ali nehumano je držati ih vezane na lancu i u kućici od bureta!
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
pre 3 godine
Nek otvori restoran, tako rade u Kini i dobro im ide.
pre 3 godine
Комшије су у праву.
pre 3 godine
Super ih je udomio. Leže u buretu i vezani lancem. Zamislite da vas neko tako udomi. Užasno...
Da je pravi prijatelj tih pasa ne bi tako bili udomljeni...
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
pre 3 godine
pa i nije...Jadne komsije
pre 3 godine
‘Nemacki vucjaci’? Koja je to rasa nemacki vucjak? Rasa vucjak uopste ne postoji nego se u narodu Srbije prozvao tako (mozda zbog slicnosti sa vukom, ranije), ali je to Nemacki ovcar i kod nas i svugde u svetu. Po
pre 3 godine
Divan, plemenit čovek.
pre 3 godine
nije normalan
pre 3 godine
@seoska dzukela
ma psi se drze slobodni, da trce i lutaju po sumama i laju "i am free!!!" dok ih stenecak/demodex/otrov/glad/automobil/budala ne dohvati
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
To je i meni najpre palo na pamet. Ja bih i "dobrotvorca" vezao i samo hranio, pojio i ponekad prosetao. Odrastao sam na selu i moji roditelji su jedni od retkoh koji nisu imali "kuce". Valjda zato sto nisu hteli da ga drze vezano.
pre 3 godine
Pa mislim realno, jel to normalno?
pre 3 godine
Pas na lancu, uf pa to nw moze tako sad bi levijatan sve trebao da mu uzme ako sme. Sarkazam u stranu, ovaj covek radi lepu stvar medjutim nekim ljudima oduzimaju pse koji su na lancu, a sta u ovom slucaju
pre 3 godine
Svaka čast na požrtvovanju. Velika je to ljubav obostrana, ali i veliki posao. Bure, lanac nije u redu, ali sa druge strane, ako ih redovno šeta i hrani je odlično, sa obzirom gde bi ti psi završili. Njemu treba pomoći prvenstveno finansijski i opština, po kojoj bi se ovi psi gladni šetali, pa ljudi čiji su ti psi bili i ko god još može.
Veliki je to posao, veliki.
pre 3 godine
Rasni veliki psi....voli životinje .... koje?!? Velike rasne??
Pa na lanac a metalno bure kućica... Van pameti. Sto se nije pozabavio sa svim onim nesrećnicima izbačenim na ulicu a da nisu RASNI psi....vec mesanci! Za te nesrećne duše očigledno NEMA mesta u “srcu” tog čoveka kao za rasne... I TO SE ZOVE LJUBAV PREMA ŽIVOTINJAMA?!? Žalosna je ta takva ljubav... sebična i na sve ono frustrirano kompleksaški liči sem na iskrenu i pravu ljubav prema psima.
pre 3 godine
(eto, 15. maj 2020 20:40)
A tvoji roditelji nisu razmišljali da čuvaju psa na selu a da bude slobodan u dvorištu..?
pre 3 godine
Bas mu je bitno da su rasni. Sto cenim takve,,ljubitelje" zivotinja.
pre 3 godine
Nađi ženu, rađaj decu, radi nešto korisno... Strašno je videti da ljudi više vole pse nego decu.
pre 3 godine
sta reci a ne zaplakati
pre 3 godine
Sto ne udomi dete neko napusteno? Svet je otiso odavno u aut
pre 3 godine
Human covek! Gde ima volje ima i nacina! Nadam se da je poceo da uci i o psihologiji pasa. To su zivotinje koje zive u coporu i ne moze tek tako da se ubacuje nov clan, pogotovu ne ako copor nije homogen i ne zna s eko je alfa itd.
Ali svakako zelim coveku i njegovim drugarima sv enajbolje!
pre 3 godine
Jeste ovaj covek uradio vise dobrog nego loseg ovim psima, iako ih drzi na lancu, jer ih hrani i leci. Ipak, takvi ljudi nisu pravi ljubitelji zivotinja jer udomljava samo rasne pse, a pored gomile gladnih obicnih pasa prodje na ulici. A lanac je posebna prica.
pre 3 godine
Svaka čast čoveče, velik si.
Naglašavam - čoveče.
pre 3 godine
Lanac=kavez. Jedina razlika sto su ovde na otvorenom prostoru pa deluje bolje, ali za zivotinju ista kazna, kavez ili lanac, nema slobode. Tako da ne kapiram sto bi ovo bila tako senzacionalisticka vest u odnosu na brojne azile ili udomljavace pasa ?
pre 3 godine
Pa dobro, da li ste vi normalni šta objavljujete? Da li vam ovo izgledaju kao dobri uslovi za životinje? A o ovom kompleksašu što samo rasne pse uzima, neću ni da pišem. Najbolje bi bilo da ne uzima više nijednog psa, a da se ovi udome. Užas. Uslovi nula.
pre 3 godine
A kazna za ljude koji kupe pa odbace kucnog ljubimca, to je srz svih problema !
pre 3 godine
Pa sta ih udomio kad ih drzi na lancu, ipak je to naseljeno mesto, stvaraju buku.. Lep gest ali opet nije kako treba.
pre 3 godine
Jadni ovi psi, na kraju ce odlepiti kao i on. A onda ce poceti da odlepljuju i komsije, jedan po jedan...
pre 3 godine
Sve je vise azila za zivotinje sto je jako lepo i humano.Ali moram samo da pomenem veliku korist istih koji ih i otvaraju.Ko zna o cemu pricam...reci cu samo Brizit Bardo...
pre 3 godine
Kralj
pre 3 godine
Svaki pas mora imati čip bez koga vlasnik plaća debelu kaznu.Pa neka ga onda šutne na ulicu.
pre 3 godine
@mrtvac
Od 80tih, covecanstvo se dupliralo zahvaljujuci ljubiteljima dece. Njihov ekoloski otisak su danasnje teme, od klimatskih promena, trgovinskih ratova, kriza, do pandemija.
I nisu se reprodukovali pametni, naprotiv.
A oni koji jesu, bolje da nisu, reality generacije.
Prednost dajem zivotinjama, ostavicu imovinu pouzdanom udruzenju.
pre 3 godine
izvozi ih za nemacku.
pre 3 godine
Ланац је за бицикли. А бокс је затвор.
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
pre 3 godine
Meni deluje kao da ovaj covek drzi pse kao zivu ogradu oko kuce. Da ne spominjem sto pravim humanitarcima RASA (koja je toliko puta ponovljena u clanku), nije bitna.
pre 3 godine
Kerovi su in, ljudi su out.
pre 3 godine
Izvesnom sashi i sl.
Mislim je covek ovim svojom delovanjem, sprecio vise napada,posto sam navodi, da se radi o rasnim i velikim psima, koje su bivsi vladnici zbog nepromisljenosti uzeli i nakon par meseci shvatili da nisu dorasli obavezi, odricanju i triskovima, na zalost i muku tih pasa...
pre 3 godine
Ne postoji ništa slađe od šteneta. I tako ljudi kupe štene svom detetu kao da je to igračka. Ali štene nije igračka, to je živo biće i ono vrlo brzo poraste a u zavisnosti od rase i u nekog vrlo agresivnog psa. I onda ljudi u nemogućnosti da se o svom ljubimcu brinu, jer pas ne traži samo hranu već i vreme i pažnju od vlasnika, oni psa puste na ulicu. Takve ljude bez trunke pameti bih ja drakonskim kaznama kažnjavao. Jer oni su odgovorni za sve pse lutalice i za sve one koji stradaju od ujeda tih pasa. Primorati pod kaznom zatvora sve odgajivačnice da kad prodaju psa kupcu oni o svom trošku čipuju psa sa imenom vlasnika. Jer vlasnici to neće uraditi u 90% slučajeva. Time se ne bi rešio problem pasa lutalica sasvim ali bi se drastično njihov broj, jer onda ljudi ne bi više kupovali pse da im budu igračke već bi kupci u najvećem broju bili samo iskreni ljubitelji pasa.
pre 3 godine
"Najvažnije je da tako veliki psi, uglavnom rasni, ne lutaju po ulici ili selu, jer mogu nekoga da povrede."
Možda bih imao razumevanja da ne naglašava da su psi "uglavnom rasni". Ovako više zvuči kao ljubitelj rasnih pasa a manje kao ljubitelj životinja.
pre 3 godine
Moj komsija "Mackar" ima u satanu 70 macaka.Voli macke vise od zivota.
pre 3 godine
Imam potrebu da kazem, svi mediji treba u duhu opsteg dobra da vode kampanje "udomi ne kupuj" da osveste narod., kad već drzava to nije u stanju.
pre 3 godine
"Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja "
Znas...ima mnogo dobrih i radnih ljudi koji nikad nisu docekali tracak pravde u ovoj drzavi i gaje decu kao podstanari..ali to nije moderno. Od ljudi okrecemo glavu na ulici...pre cemo psa udomiti i pomoci mu nego coveku.
I to je vrsta patologije.
pre 3 godine
Bolest ne bira... katastrofa,mogu zamisliti taj smrad iz njegovog dvorista i muku komsija
pre 3 godine
Navijam za komšije.A porez?Dok drzava ne razreže porez na kućne ljubimce biće i gorih slučajeva
pre 3 godine
Ja sam udomila kuče sa ulice iako imam i više volim mačke. Ali i ovo je jedan veliki i specifičan problem - odbačeni rasni psi. Mnogo njih gaji pse za prodaju a nema tolike potražnje, ili se ljudi predomisle, itd.
Za one koji negativno komentarišu - prvo država za sada ne rešava ovaj problem u dovoljnoj meri, tako da možemo samo da budemo zahvalni ovakvim pojedincima a ne da pričamo o kaznama, svašta! sta mi pominješ ameriku, u americi možda postoje kapaciteti za zbrinjavanje, ali najvažnije, ovaj čovek nije od onih koji nekontrolisano gomilaju nego pazi o životinjama. uostalom, ne možeš ti da uzmeš psa, a onda ti dosadi pa je država obavezna da ga preuzme, nego svako treba da bude odgovoran!
Koliki je samo tu rad uložen! Hvala i svaka čast!
pre 3 godine
Ma da, isto je udomiti psa i dete. Da izadje vest da je covek usvojio dvoje dece ti bi verovatno rekao, a sto nije usvojio troje.
pre 3 godine
Држава треба да му помогне јер се латио озбиљњног посла. Најбоље је да се региструје као азил за псе.
pre 3 godine
naravno da nije
pre 3 godine
Ovaj bar ima dvoriste. Kada to radi 80.godisnja baba u stanu onda je jezivo.
pre 3 godine
Што дете неко није усвојио?
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
(bla, 17. maj 2020 14:21)
Hajde stvarno da ne preterujemo.
Buretu fali to što je žimi ledeno a leti kao furuna.
Vezivanje lancem nije nešto što možemo zvati poželjnim načinom drzanja pasa.
Verujem da niste imsli psa,inače sigurno ne bi tako napisali.
Sa druge strane,to što udomljava velike,rasne pse mu ne bi trebalo zamerati.
Razlog je prost - dosta ih je napustenih a ljudi se obično (često iz ekonomskih razloga) odlučuju za usvajanje manjih pasa (rasnih ili mesanaca manjih rasa).
Razlika je drastičma kada su troskivi ishrsne (a često i oni veterinarski) u pitanju.
Dacu vam primer - za psa tezine izmedju 30 i 35 kg (srednje veliki) kvalitetna ishrana kosta izmedju 50 i 100 evra mesecno (u zavisnosti da li mu vi spremate hranu ili jede premijum granule).
Ako se odlučite na domacu ishranu onda ustedu novca za hranu "placate" cimanjem oko nabavke i vremenom za pripremu.
To mogu samo oni koji vole.
Oni malecki jedu "ko mačke" što bi rekli.
Naš pas je umro ove godine,nemam ni volje ni snage ni srca ni mozga da imam psa.Baš mi je teško pslo.Ali pomognem,ostavim vodu i granule kad god mogu lutalicama.
Ne treba ni pomagati "na silu" nego onoliko koliko je u tvojoj moci.
Po meni bi bolje bilo da ih je udomio manje (ali da im je pruzio bolje uslove) a ostale sterilisao ili hranio.
pre 3 godine
pa lepo. kada vec moze i hoce, sto da ne.
pre 3 godine
moj cale cuva psa vezanog u prostoru dva sa dva nikad ga ne izvodi u setnju jedino mu sluzi za lov kada je sezona, na svaki njegov lavez dobije dobre batine. Uverio sam se da tako rade i ostali lovci iz njegovog drustva i oni to smatraju da je normalno. neki od njih cuvaju i po nekoliko komada u istim uslovima.
pre 3 godine
Vidim po pojedinim komentarima da mnogima dlaka smeta!
pre 3 godine
Bolje da ima jednog, a da ga ne drzi ovako vezanog i po ovakvim buradima.
pre 3 godine
Čovek verovatno ima azil za pse i dobija novac od države za to što radi.
pre 3 godine
@Animal Lover
A sto bi drugo bili tradicionalni prijatelji Srba?
pre 3 godine
Bajo dolazimo da te proverimo koliko su ti lanci stegnuti...
pre 3 godine
Mnogo je normalniji od "gradjana", koji isto to rade sa mnogo manjim brojem pasa. Pas nije za grad, pas je životinje za selo, što u našim gradovima živi mnogo seljaka koji ne mogu bez kučeta...Pogledajte samo gde i kako su nastale sve te rase pasa pa će vam biti jasno gde psi treba da žive....
pre 3 godine
Sto ne udomi dete neko napusteno? Svet je otiso odavno u aut
pre 3 godine
Nađi ženu, rađaj decu, radi nešto korisno... Strašno je videti da ljudi više vole pse nego decu.
pre 3 godine
Nek otvori restoran, tako rade u Kini i dobro im ide.
pre 3 godine
U pravu su komšije.
pre 3 godine
nije normalan
pre 3 godine
U SAD se za to dobija 7 godina robije. Jesenas je jedna žena osuđena u Čikagu. Niai registrovan za tu delatnost, ideš na robiju jer narušavaš javni red i mir.
pre 3 godine
Normalan je on a nenormalni su oni koji misle da je on nenormalan(...) Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja koje dugo postoji ili nekoj osobi za koju pouzdano i provereno znam da godinama usvaja životinje i maksimalno dobro brine o njima (moji sin i snaha su odavno odlično obezbeđeni a i već dugo su u inostranstvu...) a pošto sam svesna da bi me mnogi proglasili nenormalnom, pre pisanja i pre sudske overe napisanog mog testamenta proćiću sve potrebne psihijatrijske preglede koji će tačno prikazati moje psihičko i mentalno stanje, tojest: svakog ću onemogućiti da moj testament proglasi trajno nevažećim a moji usvojenici Živko i Đorđe moraju imati i imaće srećan i dug pseći život.
PS: Slobodno pišite negativne komentare i slobodno ovaj moj komentar dislajkujte.
pre 3 godine
Na nivou države treba doneti zakon o maksimum 2 kućna ljubimca za fizička lica po kućnom broju. Preko toga neka podnose zahtev za otvaranje azila i brigu o životinjama van naseljenog mesta i lepo njima lepo komšijama.
pre 3 godine
koja je razlika između 22 i 23? između 23 i 24? ovaj čovjek neće stati. na kraju će to postati opsesija, i ukoliko ne bude mogao finansijski i na druge načine da obezbijedi sve što mu treba (hrana, prostor, liječenje...), tj bi moglo da dobije jedan tragičan oblik... sad ću da dobijem etiketu da ne volim životinje, a istovremeno ti isti ljudi nerijetko imaju komentar o porodicama sa mnogo djece 'ko će to da hrani i oblači?!'
pre 3 godine
Divan, plemenit čovek.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
pre 3 godine
Ovima što podržavaju ovoga želim da imaju jednog ovakvog u komšiluku i bar 10 pasa da laje istovremeno svake sekunde.
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
(rodjaksasela, 15. maj 2020 19:09)
pa idi vikendom pa mu pomazi. ko ti brani. drugo, ovoliki broj zivotinja ukoliko nije van naseljenog mesta je cist sebicluk, mogu da zamislim galamu i smrad koju emituje. u redu je pomagati zivotinjama ali ne na stetu drugih kao pojedini pacijenti sto po stanovima drze po 3 komada.
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
pre 3 godine
Plemenit čin, čestitke za gospodina!
pre 3 godine
Ma on je mala beba, ovde neki kučkari u sred Novog Beograda i to u stanu, imaju više kučića i mačaka od njega decenijama u nazad...
pre 3 godine
Комшије су у праву.
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
pre 3 godine
Lanac=kavez. Jedina razlika sto su ovde na otvorenom prostoru pa deluje bolje, ali za zivotinju ista kazna, kavez ili lanac, nema slobode. Tako da ne kapiram sto bi ovo bila tako senzacionalisticka vest u odnosu na brojne azile ili udomljavace pasa ?
pre 3 godine
To je humano,opstina treba da pomogne i da zajedno naprave humani azil gde bi ovaj covek radio, jer je ocigledno da voli zivotinje,sto je za svaku pohvalu.
pre 3 godine
"Već neko vreme sve intenzivnije razmišljam da moj deo imovine pravnovaljanim testamentom ostavim ili nekom društvu za zaštitu životinja "
Znas...ima mnogo dobrih i radnih ljudi koji nikad nisu docekali tracak pravde u ovoj drzavi i gaje decu kao podstanari..ali to nije moderno. Od ljudi okrecemo glavu na ulici...pre cemo psa udomiti i pomoci mu nego coveku.
I to je vrsta patologije.
pre 3 godine
‘Nemacki vucjaci’? Koja je to rasa nemacki vucjak? Rasa vucjak uopste ne postoji nego se u narodu Srbije prozvao tako (mozda zbog slicnosti sa vukom, ranije), ali je to Nemacki ovcar i kod nas i svugde u svetu. Po
pre 3 godine
Super ih je udomio. Leže u buretu i vezani lancem. Zamislite da vas neko tako udomi. Užasno...
Da je pravi prijatelj tih pasa ne bi tako bili udomljeni...
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
To je i meni najpre palo na pamet. Ja bih i "dobrotvorca" vezao i samo hranio, pojio i ponekad prosetao. Odrastao sam na selu i moji roditelji su jedni od retkoh koji nisu imali "kuce". Valjda zato sto nisu hteli da ga drze vezano.
pre 3 godine
Kralj
pre 3 godine
pa i nije...Jadne komsije
pre 3 godine
Sve je vise azila za zivotinje sto je jako lepo i humano.Ali moram samo da pomenem veliku korist istih koji ih i otvaraju.Ko zna o cemu pricam...reci cu samo Brizit Bardo...
pre 3 godine
Svaka čast čoveče, velik si.
Naglašavam - čoveče.
pre 3 godine
Čovek verovatno ima azil za pse i dobija novac od države za to što radi.
pre 3 godine
sta reci a ne zaplakati
pre 3 godine
Ne vidim poentu, ovo je mucenje zivotinja. Zavezani po celi dan na lancu.
(sasha, 15. maj 2020 18:09)
Alo druže, dodji pa udomi jednog. Čovek radi humanu stvar.
On ih je spasao sigurne smrti, jer ja sam video kako završavaju psi u azilima. Budu tamo 5 dana, pa ih likvidiraju "jer su agresivni".
Slažem se da je za psa nije dobro kad je vezan, ali ipak mislim da je bolje vezan nego mrtav.
(X, 15. maj 2020 18:37)
Alo druze, udomio sam jednog psa iz azila. Vakcinisao, kastrirao, kupio tablete protiv glista, krpelja, napravio kucicu, itd... Ali seta slobodno u ogradjenom dvoristu od 55ari i niti jednog trenutka nisam ni pomoslio na lanac.
pre 3 godine
Procitala tekst i kontam ok, malo heavy za moj ukus ali ako mu nije teret lepo od njega sto to cini.... i onda vidim sliku zavezanih pasa ispred bureta na nekoj poljani...Isuse!!
Bolje da je udomio 5 ali obezbedio bolje uslove nego 22 i da se pate ovako.
Pride haski na lancu i suncu-mucenje.
pre 3 godine
Bolest ne bira... katastrofa,mogu zamisliti taj smrad iz njegovog dvorista i muku komsija
pre 3 godine
Leti kad se usijaju burići biće pečenih kučića, poštujem humanost što je prihvatio te napuštene pse, ali nehumano je držati ih vezane na lancu i u kućici od bureta!
pre 3 godine
Pa mislim realno, jel to normalno?
pre 3 godine
Pas na lancu, uf pa to nw moze tako sad bi levijatan sve trebao da mu uzme ako sme. Sarkazam u stranu, ovaj covek radi lepu stvar medjutim nekim ljudima oduzimaju pse koji su na lancu, a sta u ovom slucaju
pre 3 godine
Држава треба да му помогне јер се латио озбиљњног посла. Најбоље је да се региструје као азил за псе.
pre 3 godine
Svaka čast na požrtvovanju. Velika je to ljubav obostrana, ali i veliki posao. Bure, lanac nije u redu, ali sa druge strane, ako ih redovno šeta i hrani je odlično, sa obzirom gde bi ti psi završili. Njemu treba pomoći prvenstveno finansijski i opština, po kojoj bi se ovi psi gladni šetali, pa ljudi čiji su ti psi bili i ko god još može.
Veliki je to posao, veliki.
pre 3 godine
Bilo bi lepse da mu to "rasni pas" nije toliko bitno, vise bih cenio to sto radi.
Mi udomljavamo mace, uslov je da su sa ulice, znaci nisu rasne.
pre 3 godine
Што дете неко није усвојио?
pre 3 godine
Vidim po pojedinim komentarima da mnogima dlaka smeta!
pre 3 godine
Kerovi su in, ljudi su out.
pre 3 godine
svaka čast na humanosti, ali psi se ne drže na lancu i u buretu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (seoska dzukela, 15. maj 2020 18:14)
Zna to i on, ali mora tako. Da ima bolje uslove, verovatno ih ne bi držao na lancu. Ovako, bolje da su vezani i imaju dobru hranu, vodu, kućicu i šetnju, nego u šinteraju. Dalje, bolje da su vezani nego da se otrgnu kontroli i povrede nekog. Lako je pametovati, teško je odlučiti se na bilo kakvu pomoć. Inače, ni meni se ne dopada što su na lancu, ali razumem situaciju. Ne dopada mi se ni što, koliko primećujem, udomljava isključivo velike pse. Ne verujem da je slučajnost, pa pokušavam da prodrem u neki dublji razlog za tako nešto.
pre 3 godine
Human covek! Gde ima volje ima i nacina! Nadam se da je poceo da uci i o psihologiji pasa. To su zivotinje koje zive u coporu i ne moze tek tako da se ubacuje nov clan, pogotovu ne ako copor nije homogen i ne zna s eko je alfa itd.
Ali svakako zelim coveku i njegovim drugarima sv enajbolje!
pre 3 godine
moram da pohvalim imenjaka.
slažem se da lanac i bure nisu ok,to znamo svi mi koji volimo životinje,ali realno treba to sve isfinansirati i pružiti pažnju,ljubav, šetnju,veterinara,ne jednom nego desetinama njih,a biće ih sigurno još.
razmislite kolika je to obaveza i da li on uopšte ima vremena da radi nešto drugo.
sretneš kuče na ulici nećeš ni da ga pogledaš,a zamisli svaki dan da ga hraniš,ne jednog nego mnogo više,sve to košta,a da li njemu neko pomaže.
daj Bože.
pre 3 godine
bio sam slucajno kod jednog humanog intelektualca koji je drzao u kuci 20 tak kucica ,u tom momentu su makar 3 zenke bile skotne ,znaci covek ih nije ni sterilisao ...nemam reci kojima bih opisao tu kucu ,buvara je hotel sa 5 zvezdica za ono sto sam video ,pakao ,jadni kucici
pre 3 godine
Namera je za pohvalu, da ih skloni sa ulice, ali nije u redu da budu u lancima i buradima. To je za pse gore nego da su na ulici. Trebalo bi da se opština uključi u priču i omogući mu da pse drži humano i da ne budu lutalice.
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
pre 3 godine
Realno ovi psi bi završili u šinteraju kad tada, predhodni vlasnici su problem ovde mnogo veći nego život ovih pasa trenutno.
Treba ozbiljan zakon uvesti za udomljavanje životinja i odgovornosti vlasnika istih..
OH DA mi živimo u Srbiji.. Zaboravih taj mali detalj.
pre 3 godine
moj cale cuva psa vezanog u prostoru dva sa dva nikad ga ne izvodi u setnju jedino mu sluzi za lov kada je sezona, na svaki njegov lavez dobije dobre batine. Uverio sam se da tako rade i ostali lovci iz njegovog drustva i oni to smatraju da je normalno. neki od njih cuvaju i po nekoliko komada u istim uslovima.
pre 3 godine
Ne znam sta da mislim o ovome. S jedne strane super, mnogo bolja sudbina od one kakvu bi imali, sto se tice hrane i zdravlja generalno. S druge strane... lanac je po meni nesto najgore sto mozes da uradis zivotinji. Dajte malo pomozite coveku da ogradi malo, da svaki pas ima bar 10 kvadrata prostora. Zao mi je jer znam da je ovo sve iz najbolje namere i da ne moze drugacija, dobar covek. Nastavite da se bavite ovime, da li moze nekako da se pomogne coveku? Vidim da je to neka poljana, ako je javna povrsina nekako da se ustupi na koriscenje, ako je privatno, dajte da se skupimo da ogradimo malo i uredimo.
pre 3 godine
E, ne zanosite se. Psa ili cuvate i ogranicite mu slobodu, a priustite mu toplotu doma, ljubav, veterinare, hranu itd, ili ga pustite na ulicu sudbini.
pre 3 godine
Psi se ne čuvaju u buretu, to je istina, ali nije ovo mali broj pasa i zasigurno nije mali izdatak, kao ni trud oko njih. Budući da je voljan da preuzme toliku obavezu na sebe, trebalo bi mu nekako pomoći.
pre 3 godine
@seoska dzukela
ma psi se drze slobodni, da trce i lutaju po sumama i laju "i am free!!!" dok ih stenecak/demodex/otrov/glad/automobil/budala ne dohvati
pre 3 godine
@mrtvac
Od 80tih, covecanstvo se dupliralo zahvaljujuci ljubiteljima dece. Njihov ekoloski otisak su danasnje teme, od klimatskih promena, trgovinskih ratova, kriza, do pandemija.
I nisu se reprodukovali pametni, naprotiv.
A oni koji jesu, bolje da nisu, reality generacije.
Prednost dajem zivotinjama, ostavicu imovinu pouzdanom udruzenju.
pre 3 godine
Jadni ovi psi, na kraju ce odlepiti kao i on. A onda ce poceti da odlepljuju i komsije, jedan po jedan...
pre 3 godine
Rasni veliki psi....voli životinje .... koje?!? Velike rasne??
Pa na lanac a metalno bure kućica... Van pameti. Sto se nije pozabavio sa svim onim nesrećnicima izbačenim na ulicu a da nisu RASNI psi....vec mesanci! Za te nesrećne duše očigledno NEMA mesta u “srcu” tog čoveka kao za rasne... I TO SE ZOVE LJUBAV PREMA ŽIVOTINJAMA?!? Žalosna je ta takva ljubav... sebična i na sve ono frustrirano kompleksaški liči sem na iskrenu i pravu ljubav prema psima.
pre 3 godine
Navijam za komšije.A porez?Dok drzava ne razreže porez na kućne ljubimce biće i gorih slučajeva
pre 3 godine
Ma da, isto je udomiti psa i dete. Da izadje vest da je covek usvojio dvoje dece ti bi verovatno rekao, a sto nije usvojio troje.
pre 3 godine
Jeste ovaj covek uradio vise dobrog nego loseg ovim psima, iako ih drzi na lancu, jer ih hrani i leci. Ipak, takvi ljudi nisu pravi ljubitelji zivotinja jer udomljava samo rasne pse, a pored gomile gladnih obicnih pasa prodje na ulici. A lanac je posebna prica.
pre 3 godine
Pa sta ih udomio kad ih drzi na lancu, ipak je to naseljeno mesto, stvaraju buku.. Lep gest ali opet nije kako treba.
pre 3 godine
Moj komsija "Mackar" ima u satanu 70 macaka.Voli macke vise od zivota.
pre 3 godine
Ovaj bar ima dvoriste. Kada to radi 80.godisnja baba u stanu onda je jezivo.
pre 3 godine
(eto, 15. maj 2020 20:40)
A tvoji roditelji nisu razmišljali da čuvaju psa na selu a da bude slobodan u dvorištu..?
pre 3 godine
Ланац је за бицикли. А бокс је затвор.
pre 3 godine
Izvesnom sashi i sl.
Mislim je covek ovim svojom delovanjem, sprecio vise napada,posto sam navodi, da se radi o rasnim i velikim psima, koje su bivsi vladnici zbog nepromisljenosti uzeli i nakon par meseci shvatili da nisu dorasli obavezi, odricanju i triskovima, na zalost i muku tih pasa...
pre 3 godine
Pa dobro, da li ste vi normalni šta objavljujete? Da li vam ovo izgledaju kao dobri uslovi za životinje? A o ovom kompleksašu što samo rasne pse uzima, neću ni da pišem. Najbolje bi bilo da ne uzima više nijednog psa, a da se ovi udome. Užas. Uslovi nula.
pre 3 godine
Meni deluje kao da ovaj covek drzi pse kao zivu ogradu oko kuce. Da ne spominjem sto pravim humanitarcima RASA (koja je toliko puta ponovljena u clanku), nije bitna.
pre 3 godine
"Najvažnije je da tako veliki psi, uglavnom rasni, ne lutaju po ulici ili selu, jer mogu nekoga da povrede."
Možda bih imao razumevanja da ne naglašava da su psi "uglavnom rasni". Ovako više zvuči kao ljubitelj rasnih pasa a manje kao ljubitelj životinja.
pre 3 godine
Ja sam udomila kuče sa ulice iako imam i više volim mačke. Ali i ovo je jedan veliki i specifičan problem - odbačeni rasni psi. Mnogo njih gaji pse za prodaju a nema tolike potražnje, ili se ljudi predomisle, itd.
Za one koji negativno komentarišu - prvo država za sada ne rešava ovaj problem u dovoljnoj meri, tako da možemo samo da budemo zahvalni ovakvim pojedincima a ne da pričamo o kaznama, svašta! sta mi pominješ ameriku, u americi možda postoje kapaciteti za zbrinjavanje, ali najvažnije, ovaj čovek nije od onih koji nekontrolisano gomilaju nego pazi o životinjama. uostalom, ne možeš ti da uzmeš psa, a onda ti dosadi pa je država obavezna da ga preuzme, nego svako treba da bude odgovoran!
Koliki je samo tu rad uložen! Hvala i svaka čast!
pre 3 godine
@Animal Lover
A sto bi drugo bili tradicionalni prijatelji Srba?
pre 3 godine
Svaki pas mora imati čip bez koga vlasnik plaća debelu kaznu.Pa neka ga onda šutne na ulicu.
pre 3 godine
A kazna za ljude koji kupe pa odbace kucnog ljubimca, to je srz svih problema !
pre 3 godine
A sta fali buretu?! Ne preterujte, svi vi svileni.
Svi biste vi znali bolje, a prolazite svaki dan pored nekog napustenog psa.
(bla, 17. maj 2020 14:21)
Hajde stvarno da ne preterujemo.
Buretu fali to što je žimi ledeno a leti kao furuna.
Vezivanje lancem nije nešto što možemo zvati poželjnim načinom drzanja pasa.
Verujem da niste imsli psa,inače sigurno ne bi tako napisali.
Sa druge strane,to što udomljava velike,rasne pse mu ne bi trebalo zamerati.
Razlog je prost - dosta ih je napustenih a ljudi se obično (često iz ekonomskih razloga) odlučuju za usvajanje manjih pasa (rasnih ili mesanaca manjih rasa).
Razlika je drastičma kada su troskivi ishrsne (a često i oni veterinarski) u pitanju.
Dacu vam primer - za psa tezine izmedju 30 i 35 kg (srednje veliki) kvalitetna ishrana kosta izmedju 50 i 100 evra mesecno (u zavisnosti da li mu vi spremate hranu ili jede premijum granule).
Ako se odlučite na domacu ishranu onda ustedu novca za hranu "placate" cimanjem oko nabavke i vremenom za pripremu.
To mogu samo oni koji vole.
Oni malecki jedu "ko mačke" što bi rekli.
Naš pas je umro ove godine,nemam ni volje ni snage ni srca ni mozga da imam psa.Baš mi je teško pslo.Ali pomognem,ostavim vodu i granule kad god mogu lutalicama.
Ne treba ni pomagati "na silu" nego onoliko koliko je u tvojoj moci.
Po meni bi bolje bilo da ih je udomio manje (ali da im je pruzio bolje uslove) a ostale sterilisao ili hranio.
pre 3 godine
Bajo dolazimo da te proverimo koliko su ti lanci stegnuti...
pre 3 godine
Ne postoji ništa slađe od šteneta. I tako ljudi kupe štene svom detetu kao da je to igračka. Ali štene nije igračka, to je živo biće i ono vrlo brzo poraste a u zavisnosti od rase i u nekog vrlo agresivnog psa. I onda ljudi u nemogućnosti da se o svom ljubimcu brinu, jer pas ne traži samo hranu već i vreme i pažnju od vlasnika, oni psa puste na ulicu. Takve ljude bez trunke pameti bih ja drakonskim kaznama kažnjavao. Jer oni su odgovorni za sve pse lutalice i za sve one koji stradaju od ujeda tih pasa. Primorati pod kaznom zatvora sve odgajivačnice da kad prodaju psa kupcu oni o svom trošku čipuju psa sa imenom vlasnika. Jer vlasnici to neće uraditi u 90% slučajeva. Time se ne bi rešio problem pasa lutalica sasvim ali bi se drastično njihov broj, jer onda ljudi ne bi više kupovali pse da im budu igračke već bi kupci u najvećem broju bili samo iskreni ljubitelji pasa.
pre 3 godine
Bas mu je bitno da su rasni. Sto cenim takve,,ljubitelje" zivotinja.
pre 3 godine
izvozi ih za nemacku.
pre 3 godine
Imam potrebu da kazem, svi mediji treba u duhu opsteg dobra da vode kampanje "udomi ne kupuj" da osveste narod., kad već drzava to nije u stanju.
pre 3 godine
naravno da nije
pre 3 godine
pa lepo. kada vec moze i hoce, sto da ne.
pre 3 godine
Bolje da ima jednog, a da ga ne drzi ovako vezanog i po ovakvim buradima.
83 Komentari
Sortiraj po: