Nedelja, 29.03.2020.

21:19

"Ne postoji čovek koji ne voli pse, zabrana je tu da zaštitimo živote"

Izvor: B92

"Ne postoji èovek koji ne voli pse, zabrana je tu da zaštitimo živote" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

duke nukem

pre 4 godine

Postoje ljudi koji su sposobni da ne vole a pogotovo da mrze. Ogorceni, kivni na sve i svakoga jer su neostvareni i ljuti sto nisu uspeli u zivotu. Pas jeste za stan i za kucu. Citajte malo o psihologiji umesto sto imate stereotipe. Moj pas ne smrdi, ima 9 godina i ne moze da trpi 14h da ne obavi nuzdu. Ulaz zgrade ne smrdi niti nas stan. Da li to ovi mrzitelji pasa i kuckara mogu da zamisle? Imam i decu, koja uzivaju u igri sa psom. Zaista ne razumem ljude koji mrze pse, da li je vas bes toliki da ovde morate referare da pisete o vasem gnevu?

svašta

pre 4 godine

Nikog nisi pitao da držiš psa zarobljenog u zgradi, redovno ga izvodiš da bi svojim izmetom prljao travnjake i trotoare i sada kukaš kako neko, zaboga muči te životinje? Ko ih muči?

dendi

pre 4 godine

Ne smatram da psi treba da žive u stanovima, naročito oni veliki, ali situacija je takva kakva je. Ne mogu se svi psi osuditi na mučenje. Situacija se mora rešiti na human način. Jednom, kad pandemija prođe, treba doneti/dopuniti propise u vezi zgrada sa više stanova i regulisati držanje ljubimaca na pravi način. Tako se to radi u mnogim zemljama.

Zvezdinski

pre 4 godine

Psi se mogu izvesti od 5 do 17 casova.
(Bojan, 30. mart 2020 05:56)

Tako je! A onda i još dva ili tri puta kada budu tražili da piške ili kake. Ko će da nas spreči?

Psi lutalice

pre 4 godine

Pitanje za SVE Vas što volite kućne ljubimce: odakle tolčiko pasa lutalica?
Pa ja ću Vam dati odgovor držite ih a onda ih pustite kad ostare ...
Da sam ja vlast zabranio bih PSE u stambenim zgradama.
Meni se doselile komšije fini ljudi ja se obradovao, kad ono imaju "džukca" taj kad zalaje ceo ulaz se probudi vikendom u 5h,kada bismo hteli malo duže da ospavamo i odmorimo.
A ulaz tek kako SMRDI STRAŠNO.
Psi su za dvorište a ne za STANOVE!!!!

Taca

pre 4 godine

Odjednom su svi protiv pasa, kako ljubimci nisu bitni itd. Primer neodgovornosti su roditelji koji pustaju decu napolje, primer njih 10ak sa na skolskom dvoristu , okupljanja po parkovima i dalje ,bar je tako u mom kraju. Toliko je ljudi bilo u trenutku da je marica usla u skolsko da ih otera. I posle su ljubimci problem, nisu problem oni nego ljudi koji sve to zloupotrebjavaju. Ja imam psa koji ne bi ni po cenu da pukne vrsio nuzdu u kuci, a to je nezdravo i za coveka a ne za psa. Samo kod nas su psi problem , a o ljudskoj neodgovornosti da ne pricam

Coka

pre 4 godine

Evo ja ne volim pse, a tek ne podnosim fanatične sebične kučkare koji očekuju da svi delimo entuzijazam prema njihovim nevaspitanim ljubimcima koji landaraju slobodno naokolo i neretko predstavljaju opasnost po našu decu, pritom sejući nagazne čoko-moko mine svuda po gradu...

Adi

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.
(nikokaoja, 29. mart 2020 23:36)

Pa i videćeš. Nijedna država nema uslove da ratuje protiv svog naroda, Srbija ponajmanje.

Nikola

pre 4 godine

Dosta pasa koji su nauceni da nuzdu obavjaju napolju, nece da obavi nuzdu unutra. Trpece, cvilece od bolova ali nece obaviti nuzdu u kuci, ili ce obaviti nuzdu tek kada vise ne mogu da trpe.

To nije humano. A pogotovo stariji i mladji psi koji ne mogu da trpe 12 sati.

Za njih je to psiho fizicka tortura.

Igor

pre 4 godine

Ne volim sve sto uz pse ide.Neodgovorne vlasnike pre svega.Pse lutalice sto jure kola.Čopore koji se ponasaju kao vlasnici pojedinih delova grada.Ne volim sto moram da razmisljam o detetovoj i svojoj bezbednosti kad sam u prirodi.Ne volim kad cistom obucom ugazim u pseći izmet.Ne volim kad mi skaču iz čista mira jer njima je do igre,meni nije.

Bojance

pre 4 godine

Lupajte vi minuse koliko hocete. Ja psa i dalje izvodim kad on mora da ide. A etoo nema ni ko da kontrolise. A i da ima sigurno mi ne bi napisali kaznu jer nisu svi ljudi go**a. A te pemrice lift gelender. Niti se vozim liftom niti pipam gelender jer mi nije potreban.

Bojance

pre 4 godine

Moj pas je meni ZIVOT NAJMILIJEG. Necu mozda da zalim komsiju koji je pokvaren do srzi i koji je meni naudio. Saberite se ljudi. Niko ne slavi kad jave da ima mrtvih. Ali nesto i ne vidim da drugi jadni od tuge ne jedu i ne piju sto je neko tamo preminu nego se jos vise uplasi ali za SEBE. Nemojmo biti licemeri. Ali ovo nema veze sa vezom. Prvi postujem sve mere osim ove. Pas MORA ne iz hira nego obaveze da izadje. I tako ponovicu ja izlazim za vreme policijskog casa. Pozdrav iz Novog Sada

kukuriku

pre 4 godine

Šetali ih ili ne, izvodili ili ne, svi stanovi u kojima žive psi, smrde!
(Djido, 29. mart 2020 23:44)

da, zato kerovi i bacaju djubre kroz prozore?

Куршмит

pre 4 godine

Као што цар мора у клозет, тако и пси морају напоље да обаве нужду. Израз шетање се употребљава да улепша стварну потребу.

pera

pre 4 godine

Volim pse ali volim I decu I roditelje, pas ce u stanu preziveti ali da li ce I roditelji I daca?
(Mila, 29. mart 2020 23:13)
nece,svi ce da pomremo

Ognjen

pre 4 godine

Kako se kaže ko nevoli pse ne voli ni ljude.Probleme prave samo oni koji se ne odgovorno prema svojim ljubimcima ponašaju i u normalnim uslovima.Jer nas ima mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

гокси

pre 4 godine

Пошто вест има највише коментара и то негативних, то је прави показатељ колико њих мрзи псе и ликују што се јадне животиње муче овом мером. 14 сати да пас не обави нужду је злочин! Председниче терате поштене људе у илегалу због мањине несавесних који су терали шегу са том мером. Ја сам пса вечерас морао да изведем јер је цвилео и тресао се. Важније ми је здравље мог пса него било која казна.

Czv

pre 4 godine

Ja ne mogu bez njih. Bez dece I te kako mogu. Smrdi mi u stanu jer mi se tako moze, ne zanimaju me vazi problemi I patetika. Ovako jedan narod ne treba da postoji. Ovo nema nigde

Ex Njujorcanin

pre 4 godine

Istina je! Evo tu iz ulice ljudi kobajagi setaju pse pa malo svrate do komsije. Ili im je kuce razlog da se malo nadju da popricaju.
(Sandra, 29. mart 2020 23:52)

Sandra, vi ste uzeli jedan primer iz komsiluka da biste dokazali da je ova teza tacna?
pitanje Sandra: A koliko se ljudi zarazi kada istim tim liftom, svakodnevno, silazi da baci smece ili da ode na posao, a da nisu vlasnici pasa?
I koliko je vlasnika pasa uooste zarazeno do sad? To bi nam dalo odgovore. Nemam psa, ali ova zabrana je besmislena.

Milojko ludi

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.
(grux, 29. mart 2020 23:22)

A onda sveštenik i crkvenjak dok pričešćuju po kućama pokupe virus i zaraze parohiju.
Što kaže predsednik, uhvate se za gelender, uđu u lift....

Yo-yo

pre 4 godine

Imam malo dvoriste, ali moj pas nece da obavlja veliku nuzdu u njemu, vec iskljucivo na ulici. Uvek pokupim za njim. Kad ga izvedem me pricam ni sa kim, vec we setamo, on obavi sta treba, pokupim, bacim, setamo jos malo i nazad.

johnny b

pre 4 godine

Imam psa u dvoristu i napravio sam mu boks... Desi se da napravim rostilj u dvoristu i da bude zatvorena gotovo citav dan, opet se nece unerediti u boksu nego kada je pustim napolje. Jednostavno, zivotinje imaju jaci organizam od nas za takve stvari i mogu da trpe duze nego mi. A to samo pokazuje koliko su razmazeni ovi sto svoje pse zatvaraju u stanove. Zamisli, njegov pas je navikao da u 19h izadje u setnju... Au covece kakvih mozgova ima...

Malina

pre 4 godine

Kucni ljubimci mogu da se setaju u doba kad je dozvoljeno izlazenje, mozda. Da se osmisle neki nacini. Zivoti nasih starijih su, mislim vazniji..

grux

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.

gl

pre 4 godine

Ja obozavam pse, ali kad pogledam sa terase, na sportskim terenima gde je do nadavno gorilo od ljudi i dece, a sada sve grupice sa psima setaju ih na istom tom tereni, tj izvode ih da obave nuzdu, i to ono u fazonu nema nikoga, necemo ni kupiti za svojim ljubimcima, tuga me hvatala sta ce biti sa terenima kad ovo prodje,ali na srecu zabranise.

nikokaoja

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.

Snezni

pre 4 godine

opet ovde najviše komentara čim se spomenu kučići, mi smo bolesna nacija. Briga me za vaše kučiće, životi ljudi su najbitnij. Kraj. Tačka

Ana

pre 4 godine

Ljudi sta vam je,pored svih vesti danas ovo je vest ss najvise kometara?!?Volim zivotinje,imam psa u dvoristu ali da se razumemo zna se da li je preci ljudski zivot ili pas aman.Podrska za ovakvu odluku.

Orvel junior

pre 4 godine

Ja ih znam vise, a narocito zena koje ne vole pse iz razloga higijene u stanu. Elem, kao neko sa sela smatram da je psu mesto u dvoristu kuce, bas iz razloga higijene. Ova opsta pomama za ljubimcima/psima, koje je do sada forsirana sa svih strana, sada postaje problem, kao i svakoj katastrofi. Realno psu treba otvoren prostor, ne znam kako ce psi da izdrze duzi period, narocito veci psi, a znam neke koji su dobermane drzali u jednosobnom stanu...

Mr.Dr.

pre 4 godine

Postoji mnogo načina da se ovaj problem reši na humaniji način. Kazna za sve koji šetaju kera u grupama, kazna za one koji se okupljaju, kazna za one koji su više od 200m udaljeni od zgrade.. Ne treba životinje da ispaštaju jer je država nesposobna da sprovede mere na pravi način.

lesi se vrdava kuci

pre 4 godine

A sto mora da seta vlasnik kucu , pustite ih svi sve napolje od 20h i ko se vrati dobro je a ko se ne vrati , makar se olaksao ;)

star

pre 4 godine

Volimo mi svi pse, ali volimo i da izvrdamo mere koje su donete radi našeg dobra, ali tako neće moći, jer sa tome ugrožavamo živote svih nas u srbiji.

antiprotivna

pre 4 godine

"Pored toga navodi i niz rizika sa kojima se ljudi, koji kućne ljubimce izvode napolje, susreću - od lifta do gelendera na kojima se možda nalazi virus."
Jer ljudi koji ne izvode kućne ljubimce ne idu liftom i ne dodiruju gelendere? Ili su liftovi i gelenderi zarazni samo za vreme policijskog časa, inače su OK?

Po kući šoram jer tako moram

pre 4 godine

"Nema ko ne voli pse (osim velike većine komentatora ovde), ali predložiću vladi da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Trebaće nam posle policijskog časa u trajanju od non-stop."

Rax

pre 4 godine

Predsednice, zar vi ne vidite, nemate informaciju o tome koliko ima pasa lutalica u srbiji? To su psi koji si izbaceni od gradjana srbije. Da li srbija ima toliki broj nenormalnih gradjana? Predsednice, da ste umesto migova ulozili u zdravstvo, sada bi kucni ljubimci mogli da izlaze za vreme policokskog casa.

Vlasnik psa

pre 4 godine

Apsolutno se ne slažem sa ovim što je predsednik izneo, jer nije u pravu.
Samo da pitam, kakvu je alternativu predložio za naše ljubimce, jer je veterinarska sluzba, kao struka, naglasila da se oni moraju redovno šetati. Večernja šetnja oko kuće, bez ikakvih kontakata sa drugima, pa nek policija kontroliše.

star

pre 4 godine

Nema čoveka koji ne voli psa, ali ima nas mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

Željka

pre 4 godine

Meni su sramna ova pitanja o kućnim ljubimcima. Predsednik se bori za život svakog građanina, a ti ljudi prave probleme pričom o šetnji kućnih ljubimaca. Sramota!

Bogdan

pre 4 godine

Na žalost mi smo narod poznat koji se inati da nisam nezna zašto to čini. Inat je nekad dobar,ali u ovom slučaju nije dobar. Jer pojedinci se ponašaju neodgovorno kada su životi ljudi u pitanju, a kamoli kada su kućni ljubimci u pitanju, Jer kako objasniti da cela zgrada šeta istog psa.

pegasus

pre 4 godine

ako ce ta zabrana spasiti nas u ovoj dramaticnoj situaciji, necemo ih izvoditi 24h. ali to uopste nema veze sa vezom. tih 15 min u vecernjoj setnji u kojoj se ljudi i ne srecu je toliko bezazleno i ne utice na pogorsanje situacije nimalo. i umesto da se uvodi obaveza setanja sa maskama i rukavicama, sto bi dalo veci efekat od ovoga do sada, nama se priprema 24 casovni policijski cas..ni brige ni pameti

mara

pre 4 godine

Iako iz dana u dan slušamo vesti o žrtvama korona virusa u Italiji, Španiji i dalje olako shvatamo celokupnu situaciju! Budimo disciplinovani i odgovorni zbog nas samih

xFF

pre 4 godine

Slazem se da je virus prisutan i da moze biti na svim mogucim mestima.
Ali po ovome ispada da je virus prisutan samo izmedju 17 i 05.

Ljudi koji izvode pse ce ici istim tim liftom i u 15h, odnosno 17, hvatati se za isti taj gelender (ne znam ko se jos hvata) dok budu izlazili, kao sto bi to radili i u 20h.
Ovim ukidanjem su samo naskodili zivotinjama koje ce trpeti po 12, odnosno 14 sati i naterali pojedine vlasnike da idu u ilegalu kako bi izveli ljubimce.
U
No svakako sam misljenja da je odluka politicka jer su stariji sugradjani bili besni zbog toga sto oni ne mogu izlaziti dok psi mogu te je ispalo da pas ima veca prava od ljudi.

Nema potrebe svrstavati ljude koji ostavljaju pseci izmet za sobom u zasebnu kategoriju, to su prosto nekulturni ljudi i takve (s obzirom da nemamo kumunalnu na ulici) treba strogo napusavati i terati da to pokupe, ali isto tako treba napadati ljude i koji bacaju smece, opuske, voze kao budale po gradu, itd... jer to je sve ta ista grupa ljudi, prosto nemaju osecaj da ulice dele sa ostalim gradjanima.

Redovna dezinfekcija gelendera i lifta

pre 4 godine

Mi u našoj zgradi redovno vršimo dezinfekciju gelendera, lifta, kvaka, prekidača za svetlo i svih često korišćenih površina. Molim predsednika da penzionerima, deci i kučićima iz naše zgrade dozvoli da izađemo napolje, makar malo, iz zdravstvenih razloga. Unapred zahvalna

iznogud011

pre 4 godine

Hoemo i pravdu i zivote..
Liftovi, gelenderi..kakv je tu problem??
Ako jos uvek placamo Infostan, neka se od tih para odvoji novac i radite dezinfekcju jednom nedeljno svih zgrada iznutra...
Nema ljudi za to?? Ima, ima...da se samo zna koliko krivinasa ima po tim drzavnim firmama, prima platu ni sam ne zna zasto.. Obuci im odela , kratak kurs i na teren..neka tako dokazu svoju odanost i lojalnost i sve to sto ih narod placa..Koliko cujem nece im se smanjivati plate...lepo, eto jis jednog razloga vise. A mi u privatnim firmama da gledamo u pasulj...Ako je trebalo da veceras pricas o ekonomiji, pricaj o tome..a posto nije sreman program, mogao si da odlozis pojavljivanje do utorka..ali ne moze se izdrzati da se jadikuje, preti i place svaki dan ...proci ce ovo sve kad tad...onda cemo se pitati...

Ritter

pre 4 godine

1. zasto ste prvo uopste i uveli ogranicenje izvodjenja kucnih ljubimaca samo na sat vremena? Kada ne bi bilo ogranicenja, ne bi se ljudi grupisali u tih sat vremena, dakle smanjila bi se verovatnoca da dodju u kontakt.
2. koji je genije uveo razdaljinu od 200m od stana? ako je vec uvedena vremenska granica od 20minuta, koliko minuta gospodine predsednice moze prosecan covek da otpesaci za 10min u jednom pravcu?
3. gore navedeno ne vazi samo za kucne ljubimce vec i za ljude. AKo skratite vremenski okvir kretanja zbog policijskog casa na 7 sati dnevno vikendom, onda se veci broj ljudi grupise u tom vremenu nego da se rasporede na duzi interval -samim tim i veca verovatnoca kontakta.

Cista matematika i logika, samo malo treba razmisliti. Pitam se da li vi sami donosite te mere ili vam ih neki genijalni savetnici predlazu? Voleo bih da imam skrivenu kameru da vidim te sastanke na kojima su ove odluke donesene.

karamba&karambita

pre 4 godine

Bezobrazluk i lupetanje! Nenormalno je da se ukinu fiziološke potrebe živim bićima, kojim god! Moglo je da se skrati vreme, da se sankcionišu prestupnici i sl.
Sigurno je većina ljudi, koji su poštovali pravilo i bili odgovorni!

Merima

pre 4 godine

Drzava je donela mere kako bi sacuvala mnoge zivote a na gradjanima je samo da se te mere postuju sto mnogi ne cine i time ugrozavaju sebe i druge oko sebe.

Slobo_dan

pre 4 godine

Ljubimci vraćaju veru da smo dobri ljudi, ali kada je čovek u neprilici ili krizi prilagođava i potrebe svog ljubimca svojim mogućnostima.

Bojana

pre 4 godine

Svako normalan je shvatio da je ta zabrana koja se odnosi na zivotinje ustvari da bi se smanjila druzenja koju su pojedini vlasici pasa to koristili.

Ostin A

pre 4 godine

Ajde državo, pokaži snage na SPC, gde se po stotinak ljudi skuplja na "otvorenim" liturgijama, pričešćuju se, ne drže se odstojanja, 0 maski...

Pokaži zube nad pravim problemima, a ne to što će u ponoć možda da se sretnu 2 vlasnika psa, pa Vučić nije siguran da li će njih dvoje poštovati udaljenost. Širenje bolesti kao za vreme kuge, ljudi su bežali od kuge u Crkve a zbog velike koncentracije ljudi, tamo su najviše i oboljevali.

Što više smrti i bolesti, to SPC više trlja ruke. Crkve, pogrebna preduzeća i Netflix, su jedni od retkih koji profitiraju u ovo vreme.

donja_crta

pre 4 godine

Ja ne volim pse, a za sebe mislim da sam normalan ? Niti ih mrzim, naravno. Ono što mrzim su ljudi koji žive u gradu i tu drže pse. Šetaju ih bez povodca i korpe, gde je dozvoljeno i gde nije, nikad ne čiste za njima, insistiraju da svi drugi moraju da se njima prilagođavaju, lažu da se tako ne ponašaju... A pritom, kad im skrenete pažnju na nekulturno ponašanje, uvek odgovore sa budalaštinom "ko ne voli životinje, ne voli ni ljude". Bezobziran, bahat i nevaspitan čovek koji je došao sa sela, to je prosečan gradski vlasnik psa...

Ivan

pre 4 godine

Posle setnje se operu ruke. Kakvi gelenderi. Koliko se secam, bilo je, briga me za pse, a sada ih voli. Uvek nedosledno, nikada ista izjava.

Nikola

pre 4 godine

Sve mere koje su donesene su mere za dobrobit gradjana i zaštita istih. Moramo čuvati sami sebe i sve oko nas. Čovek koji se neprestano bori za svoj narod nalazi na osude ali je najbitnije i pored tih osuda nerazumnih ljudi sačuva živote svojuh gradjana.

star

pre 4 godine

Volimo mi svi pse, ali volimo i da izvrdamo mere koje su donete radi našeg dobra, ali tako neće moći, jer sa tome ugrožavamo živote svih nas u srbiji.

star

pre 4 godine

Nema čoveka koji ne voli psa, ali ima nas mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

Željka

pre 4 godine

Meni su sramna ova pitanja o kućnim ljubimcima. Predsednik se bori za život svakog građanina, a ti ljudi prave probleme pričom o šetnji kućnih ljubimaca. Sramota!

Vlasnik psa

pre 4 godine

Apsolutno se ne slažem sa ovim što je predsednik izneo, jer nije u pravu.
Samo da pitam, kakvu je alternativu predložio za naše ljubimce, jer je veterinarska sluzba, kao struka, naglasila da se oni moraju redovno šetati. Večernja šetnja oko kuće, bez ikakvih kontakata sa drugima, pa nek policija kontroliše.

Snezni

pre 4 godine

opet ovde najviše komentara čim se spomenu kučići, mi smo bolesna nacija. Briga me za vaše kučiće, životi ljudi su najbitnij. Kraj. Tačka

Nikola

pre 4 godine

Sve mere koje su donesene su mere za dobrobit gradjana i zaštita istih. Moramo čuvati sami sebe i sve oko nas. Čovek koji se neprestano bori za svoj narod nalazi na osude ali je najbitnije i pored tih osuda nerazumnih ljudi sačuva živote svojuh gradjana.

Ivan

pre 4 godine

Posle setnje se operu ruke. Kakvi gelenderi. Koliko se secam, bilo je, briga me za pse, a sada ih voli. Uvek nedosledno, nikada ista izjava.

Merima

pre 4 godine

Drzava je donela mere kako bi sacuvala mnoge zivote a na gradjanima je samo da se te mere postuju sto mnogi ne cine i time ugrozavaju sebe i druge oko sebe.

Ana

pre 4 godine

Ljudi sta vam je,pored svih vesti danas ovo je vest ss najvise kometara?!?Volim zivotinje,imam psa u dvoristu ali da se razumemo zna se da li je preci ljudski zivot ili pas aman.Podrska za ovakvu odluku.

Slobo_dan

pre 4 godine

Ljubimci vraćaju veru da smo dobri ljudi, ali kada je čovek u neprilici ili krizi prilagođava i potrebe svog ljubimca svojim mogućnostima.

Bojana

pre 4 godine

Svako normalan je shvatio da je ta zabrana koja se odnosi na zivotinje ustvari da bi se smanjila druzenja koju su pojedini vlasici pasa to koristili.

mara

pre 4 godine

Iako iz dana u dan slušamo vesti o žrtvama korona virusa u Italiji, Španiji i dalje olako shvatamo celokupnu situaciju! Budimo disciplinovani i odgovorni zbog nas samih

Mr.Dr.

pre 4 godine

Postoji mnogo načina da se ovaj problem reši na humaniji način. Kazna za sve koji šetaju kera u grupama, kazna za one koji se okupljaju, kazna za one koji su više od 200m udaljeni od zgrade.. Ne treba životinje da ispaštaju jer je država nesposobna da sprovede mere na pravi način.

nikokaoja

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.

Ognjen

pre 4 godine

Kako se kaže ko nevoli pse ne voli ni ljude.Probleme prave samo oni koji se ne odgovorno prema svojim ljubimcima ponašaju i u normalnim uslovima.Jer nas ima mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

grux

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.

Malina

pre 4 godine

Kucni ljubimci mogu da se setaju u doba kad je dozvoljeno izlazenje, mozda. Da se osmisle neki nacini. Zivoti nasih starijih su, mislim vazniji..

Orvel junior

pre 4 godine

Ja ih znam vise, a narocito zena koje ne vole pse iz razloga higijene u stanu. Elem, kao neko sa sela smatram da je psu mesto u dvoristu kuce, bas iz razloga higijene. Ova opsta pomama za ljubimcima/psima, koje je do sada forsirana sa svih strana, sada postaje problem, kao i svakoj katastrofi. Realno psu treba otvoren prostor, ne znam kako ce psi da izdrze duzi period, narocito veci psi, a znam neke koji su dobermane drzali u jednosobnom stanu...

Bogdan

pre 4 godine

Na žalost mi smo narod poznat koji se inati da nisam nezna zašto to čini. Inat je nekad dobar,ali u ovom slučaju nije dobar. Jer pojedinci se ponašaju neodgovorno kada su životi ljudi u pitanju, a kamoli kada su kućni ljubimci u pitanju, Jer kako objasniti da cela zgrada šeta istog psa.

gl

pre 4 godine

Ja obozavam pse, ali kad pogledam sa terase, na sportskim terenima gde je do nadavno gorilo od ljudi i dece, a sada sve grupice sa psima setaju ih na istom tom tereni, tj izvode ih da obave nuzdu, i to ono u fazonu nema nikoga, necemo ni kupiti za svojim ljubimcima, tuga me hvatala sta ce biti sa terenima kad ovo prodje,ali na srecu zabranise.

Ritter

pre 4 godine

1. zasto ste prvo uopste i uveli ogranicenje izvodjenja kucnih ljubimaca samo na sat vremena? Kada ne bi bilo ogranicenja, ne bi se ljudi grupisali u tih sat vremena, dakle smanjila bi se verovatnoca da dodju u kontakt.
2. koji je genije uveo razdaljinu od 200m od stana? ako je vec uvedena vremenska granica od 20minuta, koliko minuta gospodine predsednice moze prosecan covek da otpesaci za 10min u jednom pravcu?
3. gore navedeno ne vazi samo za kucne ljubimce vec i za ljude. AKo skratite vremenski okvir kretanja zbog policijskog casa na 7 sati dnevno vikendom, onda se veci broj ljudi grupise u tom vremenu nego da se rasporede na duzi interval -samim tim i veca verovatnoca kontakta.

Cista matematika i logika, samo malo treba razmisliti. Pitam se da li vi sami donosite te mere ili vam ih neki genijalni savetnici predlazu? Voleo bih da imam skrivenu kameru da vidim te sastanke na kojima su ove odluke donesene.

xFF

pre 4 godine

Slazem se da je virus prisutan i da moze biti na svim mogucim mestima.
Ali po ovome ispada da je virus prisutan samo izmedju 17 i 05.

Ljudi koji izvode pse ce ici istim tim liftom i u 15h, odnosno 17, hvatati se za isti taj gelender (ne znam ko se jos hvata) dok budu izlazili, kao sto bi to radili i u 20h.
Ovim ukidanjem su samo naskodili zivotinjama koje ce trpeti po 12, odnosno 14 sati i naterali pojedine vlasnike da idu u ilegalu kako bi izveli ljubimce.
U
No svakako sam misljenja da je odluka politicka jer su stariji sugradjani bili besni zbog toga sto oni ne mogu izlaziti dok psi mogu te je ispalo da pas ima veca prava od ljudi.

Nema potrebe svrstavati ljude koji ostavljaju pseci izmet za sobom u zasebnu kategoriju, to su prosto nekulturni ljudi i takve (s obzirom da nemamo kumunalnu na ulici) treba strogo napusavati i terati da to pokupe, ali isto tako treba napadati ljude i koji bacaju smece, opuske, voze kao budale po gradu, itd... jer to je sve ta ista grupa ljudi, prosto nemaju osecaj da ulice dele sa ostalim gradjanima.

antiprotivna

pre 4 godine

"Pored toga navodi i niz rizika sa kojima se ljudi, koji kućne ljubimce izvode napolje, susreću - od lifta do gelendera na kojima se možda nalazi virus."
Jer ljudi koji ne izvode kućne ljubimce ne idu liftom i ne dodiruju gelendere? Ili su liftovi i gelenderi zarazni samo za vreme policijskog časa, inače su OK?

Czv

pre 4 godine

Ja ne mogu bez njih. Bez dece I te kako mogu. Smrdi mi u stanu jer mi se tako moze, ne zanimaju me vazi problemi I patetika. Ovako jedan narod ne treba da postoji. Ovo nema nigde

kukuriku

pre 4 godine

Šetali ih ili ne, izvodili ili ne, svi stanovi u kojima žive psi, smrde!
(Djido, 29. mart 2020 23:44)

da, zato kerovi i bacaju djubre kroz prozore?

pegasus

pre 4 godine

ako ce ta zabrana spasiti nas u ovoj dramaticnoj situaciji, necemo ih izvoditi 24h. ali to uopste nema veze sa vezom. tih 15 min u vecernjoj setnji u kojoj se ljudi i ne srecu je toliko bezazleno i ne utice na pogorsanje situacije nimalo. i umesto da se uvodi obaveza setanja sa maskama i rukavicama, sto bi dalo veci efekat od ovoga do sada, nama se priprema 24 casovni policijski cas..ni brige ni pameti

Rax

pre 4 godine

Predsednice, zar vi ne vidite, nemate informaciju o tome koliko ima pasa lutalica u srbiji? To su psi koji si izbaceni od gradjana srbije. Da li srbija ima toliki broj nenormalnih gradjana? Predsednice, da ste umesto migova ulozili u zdravstvo, sada bi kucni ljubimci mogli da izlaze za vreme policokskog casa.

karamba&karambita

pre 4 godine

Bezobrazluk i lupetanje! Nenormalno je da se ukinu fiziološke potrebe živim bićima, kojim god! Moglo je da se skrati vreme, da se sankcionišu prestupnici i sl.
Sigurno je većina ljudi, koji su poštovali pravilo i bili odgovorni!

johnny b

pre 4 godine

Imam psa u dvoristu i napravio sam mu boks... Desi se da napravim rostilj u dvoristu i da bude zatvorena gotovo citav dan, opet se nece unerediti u boksu nego kada je pustim napolje. Jednostavno, zivotinje imaju jaci organizam od nas za takve stvari i mogu da trpe duze nego mi. A to samo pokazuje koliko su razmazeni ovi sto svoje pse zatvaraju u stanove. Zamisli, njegov pas je navikao da u 19h izadje u setnju... Au covece kakvih mozgova ima...

iznogud011

pre 4 godine

Hoemo i pravdu i zivote..
Liftovi, gelenderi..kakv je tu problem??
Ako jos uvek placamo Infostan, neka se od tih para odvoji novac i radite dezinfekcju jednom nedeljno svih zgrada iznutra...
Nema ljudi za to?? Ima, ima...da se samo zna koliko krivinasa ima po tim drzavnim firmama, prima platu ni sam ne zna zasto.. Obuci im odela , kratak kurs i na teren..neka tako dokazu svoju odanost i lojalnost i sve to sto ih narod placa..Koliko cujem nece im se smanjivati plate...lepo, eto jis jednog razloga vise. A mi u privatnim firmama da gledamo u pasulj...Ako je trebalo da veceras pricas o ekonomiji, pricaj o tome..a posto nije sreman program, mogao si da odlozis pojavljivanje do utorka..ali ne moze se izdrzati da se jadikuje, preti i place svaki dan ...proci ce ovo sve kad tad...onda cemo se pitati...

Adi

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.
(nikokaoja, 29. mart 2020 23:36)

Pa i videćeš. Nijedna država nema uslove da ratuje protiv svog naroda, Srbija ponajmanje.

Po kući šoram jer tako moram

pre 4 godine

"Nema ko ne voli pse (osim velike većine komentatora ovde), ali predložiću vladi da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Trebaće nam posle policijskog časa u trajanju od non-stop."

Igor

pre 4 godine

Ne volim sve sto uz pse ide.Neodgovorne vlasnike pre svega.Pse lutalice sto jure kola.Čopore koji se ponasaju kao vlasnici pojedinih delova grada.Ne volim sto moram da razmisljam o detetovoj i svojoj bezbednosti kad sam u prirodi.Ne volim kad cistom obucom ugazim u pseći izmet.Ne volim kad mi skaču iz čista mira jer njima je do igre,meni nije.

Ostin A

pre 4 godine

Ajde državo, pokaži snage na SPC, gde se po stotinak ljudi skuplja na "otvorenim" liturgijama, pričešćuju se, ne drže se odstojanja, 0 maski...

Pokaži zube nad pravim problemima, a ne to što će u ponoć možda da se sretnu 2 vlasnika psa, pa Vučić nije siguran da li će njih dvoje poštovati udaljenost. Širenje bolesti kao za vreme kuge, ljudi su bežali od kuge u Crkve a zbog velike koncentracije ljudi, tamo su najviše i oboljevali.

Što više smrti i bolesti, to SPC više trlja ruke. Crkve, pogrebna preduzeća i Netflix, su jedni od retkih koji profitiraju u ovo vreme.

Redovna dezinfekcija gelendera i lifta

pre 4 godine

Mi u našoj zgradi redovno vršimo dezinfekciju gelendera, lifta, kvaka, prekidača za svetlo i svih često korišćenih površina. Molim predsednika da penzionerima, deci i kučićima iz naše zgrade dozvoli da izađemo napolje, makar malo, iz zdravstvenih razloga. Unapred zahvalna

donja_crta

pre 4 godine

Ja ne volim pse, a za sebe mislim da sam normalan ? Niti ih mrzim, naravno. Ono što mrzim su ljudi koji žive u gradu i tu drže pse. Šetaju ih bez povodca i korpe, gde je dozvoljeno i gde nije, nikad ne čiste za njima, insistiraju da svi drugi moraju da se njima prilagođavaju, lažu da se tako ne ponašaju... A pritom, kad im skrenete pažnju na nekulturno ponašanje, uvek odgovore sa budalaštinom "ko ne voli životinje, ne voli ni ljude". Bezobziran, bahat i nevaspitan čovek koji je došao sa sela, to je prosečan gradski vlasnik psa...

lesi se vrdava kuci

pre 4 godine

A sto mora da seta vlasnik kucu , pustite ih svi sve napolje od 20h i ko se vrati dobro je a ko se ne vrati , makar se olaksao ;)

гокси

pre 4 godine

Пошто вест има највише коментара и то негативних, то је прави показатељ колико њих мрзи псе и ликују што се јадне животиње муче овом мером. 14 сати да пас не обави нужду је злочин! Председниче терате поштене људе у илегалу због мањине несавесних који су терали шегу са том мером. Ја сам пса вечерас морао да изведем јер је цвилео и тресао се. Важније ми је здравље мог пса него било која казна.

Ex Njujorcanin

pre 4 godine

Istina je! Evo tu iz ulice ljudi kobajagi setaju pse pa malo svrate do komsije. Ili im je kuce razlog da se malo nadju da popricaju.
(Sandra, 29. mart 2020 23:52)

Sandra, vi ste uzeli jedan primer iz komsiluka da biste dokazali da je ova teza tacna?
pitanje Sandra: A koliko se ljudi zarazi kada istim tim liftom, svakodnevno, silazi da baci smece ili da ode na posao, a da nisu vlasnici pasa?
I koliko je vlasnika pasa uooste zarazeno do sad? To bi nam dalo odgovore. Nemam psa, ali ova zabrana je besmislena.

Куршмит

pre 4 godine

Као што цар мора у клозет, тако и пси морају напоље да обаве нужду. Израз шетање се употребљава да улепша стварну потребу.

pera

pre 4 godine

Volim pse ali volim I decu I roditelje, pas ce u stanu preziveti ali da li ce I roditelji I daca?
(Mila, 29. mart 2020 23:13)
nece,svi ce da pomremo

Nikola

pre 4 godine

Dosta pasa koji su nauceni da nuzdu obavjaju napolju, nece da obavi nuzdu unutra. Trpece, cvilece od bolova ali nece obaviti nuzdu u kuci, ili ce obaviti nuzdu tek kada vise ne mogu da trpe.

To nije humano. A pogotovo stariji i mladji psi koji ne mogu da trpe 12 sati.

Za njih je to psiho fizicka tortura.

Bojance

pre 4 godine

Lupajte vi minuse koliko hocete. Ja psa i dalje izvodim kad on mora da ide. A etoo nema ni ko da kontrolise. A i da ima sigurno mi ne bi napisali kaznu jer nisu svi ljudi go**a. A te pemrice lift gelender. Niti se vozim liftom niti pipam gelender jer mi nije potreban.

Bojance

pre 4 godine

Moj pas je meni ZIVOT NAJMILIJEG. Necu mozda da zalim komsiju koji je pokvaren do srzi i koji je meni naudio. Saberite se ljudi. Niko ne slavi kad jave da ima mrtvih. Ali nesto i ne vidim da drugi jadni od tuge ne jedu i ne piju sto je neko tamo preminu nego se jos vise uplasi ali za SEBE. Nemojmo biti licemeri. Ali ovo nema veze sa vezom. Prvi postujem sve mere osim ove. Pas MORA ne iz hira nego obaveze da izadje. I tako ponovicu ja izlazim za vreme policijskog casa. Pozdrav iz Novog Sada

Taca

pre 4 godine

Odjednom su svi protiv pasa, kako ljubimci nisu bitni itd. Primer neodgovornosti su roditelji koji pustaju decu napolje, primer njih 10ak sa na skolskom dvoristu , okupljanja po parkovima i dalje ,bar je tako u mom kraju. Toliko je ljudi bilo u trenutku da je marica usla u skolsko da ih otera. I posle su ljubimci problem, nisu problem oni nego ljudi koji sve to zloupotrebjavaju. Ja imam psa koji ne bi ni po cenu da pukne vrsio nuzdu u kuci, a to je nezdravo i za coveka a ne za psa. Samo kod nas su psi problem , a o ljudskoj neodgovornosti da ne pricam

Milojko ludi

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.
(grux, 29. mart 2020 23:22)

A onda sveštenik i crkvenjak dok pričešćuju po kućama pokupe virus i zaraze parohiju.
Što kaže predsednik, uhvate se za gelender, uđu u lift....

Yo-yo

pre 4 godine

Imam malo dvoriste, ali moj pas nece da obavlja veliku nuzdu u njemu, vec iskljucivo na ulici. Uvek pokupim za njim. Kad ga izvedem me pricam ni sa kim, vec we setamo, on obavi sta treba, pokupim, bacim, setamo jos malo i nazad.

Coka

pre 4 godine

Evo ja ne volim pse, a tek ne podnosim fanatične sebične kučkare koji očekuju da svi delimo entuzijazam prema njihovim nevaspitanim ljubimcima koji landaraju slobodno naokolo i neretko predstavljaju opasnost po našu decu, pritom sejući nagazne čoko-moko mine svuda po gradu...

Zvezdinski

pre 4 godine

Psi se mogu izvesti od 5 do 17 casova.
(Bojan, 30. mart 2020 05:56)

Tako je! A onda i još dva ili tri puta kada budu tražili da piške ili kake. Ko će da nas spreči?

svašta

pre 4 godine

Nikog nisi pitao da držiš psa zarobljenog u zgradi, redovno ga izvodiš da bi svojim izmetom prljao travnjake i trotoare i sada kukaš kako neko, zaboga muči te životinje? Ko ih muči?

duke nukem

pre 4 godine

Postoje ljudi koji su sposobni da ne vole a pogotovo da mrze. Ogorceni, kivni na sve i svakoga jer su neostvareni i ljuti sto nisu uspeli u zivotu. Pas jeste za stan i za kucu. Citajte malo o psihologiji umesto sto imate stereotipe. Moj pas ne smrdi, ima 9 godina i ne moze da trpi 14h da ne obavi nuzdu. Ulaz zgrade ne smrdi niti nas stan. Da li to ovi mrzitelji pasa i kuckara mogu da zamisle? Imam i decu, koja uzivaju u igri sa psom. Zaista ne razumem ljude koji mrze pse, da li je vas bes toliki da ovde morate referare da pisete o vasem gnevu?

Psi lutalice

pre 4 godine

Pitanje za SVE Vas što volite kućne ljubimce: odakle tolčiko pasa lutalica?
Pa ja ću Vam dati odgovor držite ih a onda ih pustite kad ostare ...
Da sam ja vlast zabranio bih PSE u stambenim zgradama.
Meni se doselile komšije fini ljudi ja se obradovao, kad ono imaju "džukca" taj kad zalaje ceo ulaz se probudi vikendom u 5h,kada bismo hteli malo duže da ospavamo i odmorimo.
A ulaz tek kako SMRDI STRAŠNO.
Psi su za dvorište a ne za STANOVE!!!!

dendi

pre 4 godine

Ne smatram da psi treba da žive u stanovima, naročito oni veliki, ali situacija je takva kakva je. Ne mogu se svi psi osuditi na mučenje. Situacija se mora rešiti na human način. Jednom, kad pandemija prođe, treba doneti/dopuniti propise u vezi zgrada sa više stanova i regulisati držanje ljubimaca na pravi način. Tako se to radi u mnogim zemljama.

Bojance

pre 4 godine

Moj pas je meni ZIVOT NAJMILIJEG. Necu mozda da zalim komsiju koji je pokvaren do srzi i koji je meni naudio. Saberite se ljudi. Niko ne slavi kad jave da ima mrtvih. Ali nesto i ne vidim da drugi jadni od tuge ne jedu i ne piju sto je neko tamo preminu nego se jos vise uplasi ali za SEBE. Nemojmo biti licemeri. Ali ovo nema veze sa vezom. Prvi postujem sve mere osim ove. Pas MORA ne iz hira nego obaveze da izadje. I tako ponovicu ja izlazim za vreme policijskog casa. Pozdrav iz Novog Sada

Rax

pre 4 godine

Predsednice, zar vi ne vidite, nemate informaciju o tome koliko ima pasa lutalica u srbiji? To su psi koji si izbaceni od gradjana srbije. Da li srbija ima toliki broj nenormalnih gradjana? Predsednice, da ste umesto migova ulozili u zdravstvo, sada bi kucni ljubimci mogli da izlaze za vreme policokskog casa.

Nikola

pre 4 godine

Dosta pasa koji su nauceni da nuzdu obavjaju napolju, nece da obavi nuzdu unutra. Trpece, cvilece od bolova ali nece obaviti nuzdu u kuci, ili ce obaviti nuzdu tek kada vise ne mogu da trpe.

To nije humano. A pogotovo stariji i mladji psi koji ne mogu da trpe 12 sati.

Za njih je to psiho fizicka tortura.

Bojance

pre 4 godine

Lupajte vi minuse koliko hocete. Ja psa i dalje izvodim kad on mora da ide. A etoo nema ni ko da kontrolise. A i da ima sigurno mi ne bi napisali kaznu jer nisu svi ljudi go**a. A te pemrice lift gelender. Niti se vozim liftom niti pipam gelender jer mi nije potreban.

antiprotivna

pre 4 godine

"Pored toga navodi i niz rizika sa kojima se ljudi, koji kućne ljubimce izvode napolje, susreću - od lifta do gelendera na kojima se možda nalazi virus."
Jer ljudi koji ne izvode kućne ljubimce ne idu liftom i ne dodiruju gelendere? Ili su liftovi i gelenderi zarazni samo za vreme policijskog časa, inače su OK?

Ritter

pre 4 godine

1. zasto ste prvo uopste i uveli ogranicenje izvodjenja kucnih ljubimaca samo na sat vremena? Kada ne bi bilo ogranicenja, ne bi se ljudi grupisali u tih sat vremena, dakle smanjila bi se verovatnoca da dodju u kontakt.
2. koji je genije uveo razdaljinu od 200m od stana? ako je vec uvedena vremenska granica od 20minuta, koliko minuta gospodine predsednice moze prosecan covek da otpesaci za 10min u jednom pravcu?
3. gore navedeno ne vazi samo za kucne ljubimce vec i za ljude. AKo skratite vremenski okvir kretanja zbog policijskog casa na 7 sati dnevno vikendom, onda se veci broj ljudi grupise u tom vremenu nego da se rasporede na duzi interval -samim tim i veca verovatnoca kontakta.

Cista matematika i logika, samo malo treba razmisliti. Pitam se da li vi sami donosite te mere ili vam ih neki genijalni savetnici predlazu? Voleo bih da imam skrivenu kameru da vidim te sastanke na kojima su ove odluke donesene.

Taca

pre 4 godine

Odjednom su svi protiv pasa, kako ljubimci nisu bitni itd. Primer neodgovornosti su roditelji koji pustaju decu napolje, primer njih 10ak sa na skolskom dvoristu , okupljanja po parkovima i dalje ,bar je tako u mom kraju. Toliko je ljudi bilo u trenutku da je marica usla u skolsko da ih otera. I posle su ljubimci problem, nisu problem oni nego ljudi koji sve to zloupotrebjavaju. Ja imam psa koji ne bi ni po cenu da pukne vrsio nuzdu u kuci, a to je nezdravo i za coveka a ne za psa. Samo kod nas su psi problem , a o ljudskoj neodgovornosti da ne pricam

xFF

pre 4 godine

Slazem se da je virus prisutan i da moze biti na svim mogucim mestima.
Ali po ovome ispada da je virus prisutan samo izmedju 17 i 05.

Ljudi koji izvode pse ce ici istim tim liftom i u 15h, odnosno 17, hvatati se za isti taj gelender (ne znam ko se jos hvata) dok budu izlazili, kao sto bi to radili i u 20h.
Ovim ukidanjem su samo naskodili zivotinjama koje ce trpeti po 12, odnosno 14 sati i naterali pojedine vlasnike da idu u ilegalu kako bi izveli ljubimce.
U
No svakako sam misljenja da je odluka politicka jer su stariji sugradjani bili besni zbog toga sto oni ne mogu izlaziti dok psi mogu te je ispalo da pas ima veca prava od ljudi.

Nema potrebe svrstavati ljude koji ostavljaju pseci izmet za sobom u zasebnu kategoriju, to su prosto nekulturni ljudi i takve (s obzirom da nemamo kumunalnu na ulici) treba strogo napusavati i terati da to pokupe, ali isto tako treba napadati ljude i koji bacaju smece, opuske, voze kao budale po gradu, itd... jer to je sve ta ista grupa ljudi, prosto nemaju osecaj da ulice dele sa ostalim gradjanima.

pegasus

pre 4 godine

ako ce ta zabrana spasiti nas u ovoj dramaticnoj situaciji, necemo ih izvoditi 24h. ali to uopste nema veze sa vezom. tih 15 min u vecernjoj setnji u kojoj se ljudi i ne srecu je toliko bezazleno i ne utice na pogorsanje situacije nimalo. i umesto da se uvodi obaveza setanja sa maskama i rukavicama, sto bi dalo veci efekat od ovoga do sada, nama se priprema 24 casovni policijski cas..ni brige ni pameti

karamba&karambita

pre 4 godine

Bezobrazluk i lupetanje! Nenormalno je da se ukinu fiziološke potrebe živim bićima, kojim god! Moglo je da se skrati vreme, da se sankcionišu prestupnici i sl.
Sigurno je većina ljudi, koji su poštovali pravilo i bili odgovorni!

Po kući šoram jer tako moram

pre 4 godine

"Nema ko ne voli pse (osim velike većine komentatora ovde), ali predložiću vladi da se napravi groblje kućnih ljubimaca. Trebaće nam posle policijskog časa u trajanju od non-stop."

iznogud011

pre 4 godine

Hoemo i pravdu i zivote..
Liftovi, gelenderi..kakv je tu problem??
Ako jos uvek placamo Infostan, neka se od tih para odvoji novac i radite dezinfekcju jednom nedeljno svih zgrada iznutra...
Nema ljudi za to?? Ima, ima...da se samo zna koliko krivinasa ima po tim drzavnim firmama, prima platu ni sam ne zna zasto.. Obuci im odela , kratak kurs i na teren..neka tako dokazu svoju odanost i lojalnost i sve to sto ih narod placa..Koliko cujem nece im se smanjivati plate...lepo, eto jis jednog razloga vise. A mi u privatnim firmama da gledamo u pasulj...Ako je trebalo da veceras pricas o ekonomiji, pricaj o tome..a posto nije sreman program, mogao si da odlozis pojavljivanje do utorka..ali ne moze se izdrzati da se jadikuje, preti i place svaki dan ...proci ce ovo sve kad tad...onda cemo se pitati...

lesi se vrdava kuci

pre 4 godine

A sto mora da seta vlasnik kucu , pustite ih svi sve napolje od 20h i ko se vrati dobro je a ko se ne vrati , makar se olaksao ;)

Ostin A

pre 4 godine

Ajde državo, pokaži snage na SPC, gde se po stotinak ljudi skuplja na "otvorenim" liturgijama, pričešćuju se, ne drže se odstojanja, 0 maski...

Pokaži zube nad pravim problemima, a ne to što će u ponoć možda da se sretnu 2 vlasnika psa, pa Vučić nije siguran da li će njih dvoje poštovati udaljenost. Širenje bolesti kao za vreme kuge, ljudi su bežali od kuge u Crkve a zbog velike koncentracije ljudi, tamo su najviše i oboljevali.

Što više smrti i bolesti, to SPC više trlja ruke. Crkve, pogrebna preduzeća i Netflix, su jedni od retkih koji profitiraju u ovo vreme.

donja_crta

pre 4 godine

Ja ne volim pse, a za sebe mislim da sam normalan ? Niti ih mrzim, naravno. Ono što mrzim su ljudi koji žive u gradu i tu drže pse. Šetaju ih bez povodca i korpe, gde je dozvoljeno i gde nije, nikad ne čiste za njima, insistiraju da svi drugi moraju da se njima prilagođavaju, lažu da se tako ne ponašaju... A pritom, kad im skrenete pažnju na nekulturno ponašanje, uvek odgovore sa budalaštinom "ko ne voli životinje, ne voli ni ljude". Bezobziran, bahat i nevaspitan čovek koji je došao sa sela, to je prosečan gradski vlasnik psa...

гокси

pre 4 godine

Пошто вест има највише коментара и то негативних, то је прави показатељ колико њих мрзи псе и ликују што се јадне животиње муче овом мером. 14 сати да пас не обави нужду је злочин! Председниче терате поштене људе у илегалу због мањине несавесних који су терали шегу са том мером. Ја сам пса вечерас морао да изведем јер је цвилео и тресао се. Важније ми је здравље мог пса него било која казна.

Ex Njujorcanin

pre 4 godine

Istina je! Evo tu iz ulice ljudi kobajagi setaju pse pa malo svrate do komsije. Ili im je kuce razlog da se malo nadju da popricaju.
(Sandra, 29. mart 2020 23:52)

Sandra, vi ste uzeli jedan primer iz komsiluka da biste dokazali da je ova teza tacna?
pitanje Sandra: A koliko se ljudi zarazi kada istim tim liftom, svakodnevno, silazi da baci smece ili da ode na posao, a da nisu vlasnici pasa?
I koliko je vlasnika pasa uooste zarazeno do sad? To bi nam dalo odgovore. Nemam psa, ali ova zabrana je besmislena.

Куршмит

pre 4 godine

Као што цар мора у клозет, тако и пси морају напоље да обаве нужду. Израз шетање се употребљава да улепша стварну потребу.

Željka

pre 4 godine

Meni su sramna ova pitanja o kućnim ljubimcima. Predsednik se bori za život svakog građanina, a ti ljudi prave probleme pričom o šetnji kućnih ljubimaca. Sramota!

pera

pre 4 godine

Volim pse ali volim I decu I roditelje, pas ce u stanu preziveti ali da li ce I roditelji I daca?
(Mila, 29. mart 2020 23:13)
nece,svi ce da pomremo

Snezni

pre 4 godine

opet ovde najviše komentara čim se spomenu kučići, mi smo bolesna nacija. Briga me za vaše kučiće, životi ljudi su najbitnij. Kraj. Tačka

Ana

pre 4 godine

Ljudi sta vam je,pored svih vesti danas ovo je vest ss najvise kometara?!?Volim zivotinje,imam psa u dvoristu ali da se razumemo zna se da li je preci ljudski zivot ili pas aman.Podrska za ovakvu odluku.

Milojko ludi

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.
(grux, 29. mart 2020 23:22)

A onda sveštenik i crkvenjak dok pričešćuju po kućama pokupe virus i zaraze parohiju.
Što kaže predsednik, uhvate se za gelender, uđu u lift....

Nikola

pre 4 godine

Sve mere koje su donesene su mere za dobrobit gradjana i zaštita istih. Moramo čuvati sami sebe i sve oko nas. Čovek koji se neprestano bori za svoj narod nalazi na osude ali je najbitnije i pored tih osuda nerazumnih ljudi sačuva živote svojuh gradjana.

star

pre 4 godine

Volimo mi svi pse, ali volimo i da izvrdamo mere koje su donete radi našeg dobra, ali tako neće moći, jer sa tome ugrožavamo živote svih nas u srbiji.

grux

pre 4 godine

A pričest i balavljenje iste kašike može?!
(Mare, 29. mart 2020 22:34)


A sto ne bi moglo?
1. Sluzbe se trenutno vrse bez vernika.
2. Svestenici ce pricescivati ljude u stanovima.
3. Dovidnjenja i prijatno.

nikokaoja

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.

Merima

pre 4 godine

Drzava je donela mere kako bi sacuvala mnoge zivote a na gradjanima je samo da se te mere postuju sto mnogi ne cine i time ugrozavaju sebe i druge oko sebe.

mara

pre 4 godine

Iako iz dana u dan slušamo vesti o žrtvama korona virusa u Italiji, Španiji i dalje olako shvatamo celokupnu situaciju! Budimo disciplinovani i odgovorni zbog nas samih

Bogdan

pre 4 godine

Na žalost mi smo narod poznat koji se inati da nisam nezna zašto to čini. Inat je nekad dobar,ali u ovom slučaju nije dobar. Jer pojedinci se ponašaju neodgovorno kada su životi ljudi u pitanju, a kamoli kada su kućni ljubimci u pitanju, Jer kako objasniti da cela zgrada šeta istog psa.

Orvel junior

pre 4 godine

Ja ih znam vise, a narocito zena koje ne vole pse iz razloga higijene u stanu. Elem, kao neko sa sela smatram da je psu mesto u dvoristu kuce, bas iz razloga higijene. Ova opsta pomama za ljubimcima/psima, koje je do sada forsirana sa svih strana, sada postaje problem, kao i svakoj katastrofi. Realno psu treba otvoren prostor, ne znam kako ce psi da izdrze duzi period, narocito veci psi, a znam neke koji su dobermane drzali u jednosobnom stanu...

Malina

pre 4 godine

Kucni ljubimci mogu da se setaju u doba kad je dozvoljeno izlazenje, mozda. Da se osmisle neki nacini. Zivoti nasih starijih su, mislim vazniji..

gl

pre 4 godine

Ja obozavam pse, ali kad pogledam sa terase, na sportskim terenima gde je do nadavno gorilo od ljudi i dece, a sada sve grupice sa psima setaju ih na istom tom tereni, tj izvode ih da obave nuzdu, i to ono u fazonu nema nikoga, necemo ni kupiti za svojim ljubimcima, tuga me hvatala sta ce biti sa terenima kad ovo prodje,ali na srecu zabranise.

Redovna dezinfekcija gelendera i lifta

pre 4 godine

Mi u našoj zgradi redovno vršimo dezinfekciju gelendera, lifta, kvaka, prekidača za svetlo i svih često korišćenih površina. Molim predsednika da penzionerima, deci i kučićima iz naše zgrade dozvoli da izađemo napolje, makar malo, iz zdravstvenih razloga. Unapred zahvalna

Yo-yo

pre 4 godine

Imam malo dvoriste, ali moj pas nece da obavlja veliku nuzdu u njemu, vec iskljucivo na ulici. Uvek pokupim za njim. Kad ga izvedem me pricam ni sa kim, vec we setamo, on obavi sta treba, pokupim, bacim, setamo jos malo i nazad.

Bojana

pre 4 godine

Svako normalan je shvatio da je ta zabrana koja se odnosi na zivotinje ustvari da bi se smanjila druzenja koju su pojedini vlasici pasa to koristili.

star

pre 4 godine

Nema čoveka koji ne voli psa, ali ima nas mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

dendi

pre 4 godine

Ne smatram da psi treba da žive u stanovima, naročito oni veliki, ali situacija je takva kakva je. Ne mogu se svi psi osuditi na mučenje. Situacija se mora rešiti na human način. Jednom, kad pandemija prođe, treba doneti/dopuniti propise u vezi zgrada sa više stanova i regulisati držanje ljubimaca na pravi način. Tako se to radi u mnogim zemljama.

Slobo_dan

pre 4 godine

Ljubimci vraćaju veru da smo dobri ljudi, ali kada je čovek u neprilici ili krizi prilagođava i potrebe svog ljubimca svojim mogućnostima.

svašta

pre 4 godine

Nikog nisi pitao da držiš psa zarobljenog u zgradi, redovno ga izvodiš da bi svojim izmetom prljao travnjake i trotoare i sada kukaš kako neko, zaboga muči te životinje? Ko ih muči?

Coka

pre 4 godine

Evo ja ne volim pse, a tek ne podnosim fanatične sebične kučkare koji očekuju da svi delimo entuzijazam prema njihovim nevaspitanim ljubimcima koji landaraju slobodno naokolo i neretko predstavljaju opasnost po našu decu, pritom sejući nagazne čoko-moko mine svuda po gradu...

johnny b

pre 4 godine

Imam psa u dvoristu i napravio sam mu boks... Desi se da napravim rostilj u dvoristu i da bude zatvorena gotovo citav dan, opet se nece unerediti u boksu nego kada je pustim napolje. Jednostavno, zivotinje imaju jaci organizam od nas za takve stvari i mogu da trpe duze nego mi. A to samo pokazuje koliko su razmazeni ovi sto svoje pse zatvaraju u stanove. Zamisli, njegov pas je navikao da u 19h izadje u setnju... Au covece kakvih mozgova ima...

Igor

pre 4 godine

Ne volim sve sto uz pse ide.Neodgovorne vlasnike pre svega.Pse lutalice sto jure kola.Čopore koji se ponasaju kao vlasnici pojedinih delova grada.Ne volim sto moram da razmisljam o detetovoj i svojoj bezbednosti kad sam u prirodi.Ne volim kad cistom obucom ugazim u pseći izmet.Ne volim kad mi skaču iz čista mira jer njima je do igre,meni nije.

Vlasnik psa

pre 4 godine

Apsolutno se ne slažem sa ovim što je predsednik izneo, jer nije u pravu.
Samo da pitam, kakvu je alternativu predložio za naše ljubimce, jer je veterinarska sluzba, kao struka, naglasila da se oni moraju redovno šetati. Večernja šetnja oko kuće, bez ikakvih kontakata sa drugima, pa nek policija kontroliše.

Mr.Dr.

pre 4 godine

Postoji mnogo načina da se ovaj problem reši na humaniji način. Kazna za sve koji šetaju kera u grupama, kazna za one koji se okupljaju, kazna za one koji su više od 200m udaljeni od zgrade.. Ne treba životinje da ispaštaju jer je država nesposobna da sprovede mere na pravi način.

Psi lutalice

pre 4 godine

Pitanje za SVE Vas što volite kućne ljubimce: odakle tolčiko pasa lutalica?
Pa ja ću Vam dati odgovor držite ih a onda ih pustite kad ostare ...
Da sam ja vlast zabranio bih PSE u stambenim zgradama.
Meni se doselile komšije fini ljudi ja se obradovao, kad ono imaju "džukca" taj kad zalaje ceo ulaz se probudi vikendom u 5h,kada bismo hteli malo duže da ospavamo i odmorimo.
A ulaz tek kako SMRDI STRAŠNO.
Psi su za dvorište a ne za STANOVE!!!!

Ognjen

pre 4 godine

Kako se kaže ko nevoli pse ne voli ni ljude.Probleme prave samo oni koji se ne odgovorno prema svojim ljubimcima ponašaju i u normalnim uslovima.Jer nas ima mnogo koji volimo da teramo inat, pogotovo ovim merama državnog vrha i zbog toga će sada svi ispaštati, jer više nema izlaska za vreme policijskog časa.

Czv

pre 4 godine

Ja ne mogu bez njih. Bez dece I te kako mogu. Smrdi mi u stanu jer mi se tako moze, ne zanimaju me vazi problemi I patetika. Ovako jedan narod ne treba da postoji. Ovo nema nigde

duke nukem

pre 4 godine

Postoje ljudi koji su sposobni da ne vole a pogotovo da mrze. Ogorceni, kivni na sve i svakoga jer su neostvareni i ljuti sto nisu uspeli u zivotu. Pas jeste za stan i za kucu. Citajte malo o psihologiji umesto sto imate stereotipe. Moj pas ne smrdi, ima 9 godina i ne moze da trpi 14h da ne obavi nuzdu. Ulaz zgrade ne smrdi niti nas stan. Da li to ovi mrzitelji pasa i kuckara mogu da zamisle? Imam i decu, koja uzivaju u igri sa psom. Zaista ne razumem ljude koji mrze pse, da li je vas bes toliki da ovde morate referare da pisete o vasem gnevu?

Ivan

pre 4 godine

Posle setnje se operu ruke. Kakvi gelenderi. Koliko se secam, bilo je, briga me za pse, a sada ih voli. Uvek nedosledno, nikada ista izjava.

Zvezdinski

pre 4 godine

Psi se mogu izvesti od 5 do 17 casova.
(Bojan, 30. mart 2020 05:56)

Tako je! A onda i još dva ili tri puta kada budu tražili da piške ili kake. Ko će da nas spreči?

kukuriku

pre 4 godine

Šetali ih ili ne, izvodili ili ne, svi stanovi u kojima žive psi, smrde!
(Djido, 29. mart 2020 23:44)

da, zato kerovi i bacaju djubre kroz prozore?

Adi

pre 4 godine

Ljudi samo ne trebaju da zaborave , da se država drži svog cilja. Ako ga budu kršili uslediće scenarijo 24 časovne zabrane izlaska. Pa da viidm da li će šetati igde i bilo gde.
(nikokaoja, 29. mart 2020 23:36)

Pa i videćeš. Nijedna država nema uslove da ratuje protiv svog naroda, Srbija ponajmanje.