hehehe!
pre 4 godine
"Probudila sam se ujutru i saznala da sam prostitutka"
Nema problema nego gde su ti pare?:)
Sreda, 19.02.2020.
15:29
Izvor: B92
pre 4 godine
"Probudila sam se ujutru i saznala da sam prostitutka"
Nema problema nego gde su ti pare?:)
pre 4 godine
Ne mislim samo na ovo, ali Crkva je previše ćutala (najmanje ruska). To što je nekoga pogodilo ovo ili bilo šta drugo ne znači da je ovaj čovek kriv, nego da smo se srodili s grehom, i sada je kriv onaj što je video a ne onaj što se uneredio. Zar ne?
pre 4 godine
Pop polazi od pretpostavke da zena u braku nesto dobija, pa joj se kao isplati da se uda... Sudeci po mom iskustvu, zene brakom samo gube, jer postaju sluskinje, robinje a i dalje nemaju svoju imovinu jer ono sto muz nasledi je njegovo kako god okrenes (nas zakon je odlican na tu temu, nema podele nasledjene imovine, samo stecene a retko ko nesto stice, uglavnom nasledjuju).
Meni se pope, 'ne isplati' da se udajem. Imam dvoje dece u zajednici sa divnim covekom, imam svoje nekretnine, novac i lepo zivim pa od muza nemam sta da 'dobijem'. Brakom ne dobijam apsolutno nista. A crkveni brak mi tek ne pada na pamet, da dajem coveku pare da bi mi izveo nebulozni magijski ritual?! Smejemo se vracarama i astrolozima a idemo kod popova da nam mlataraju svetom vodicom?! u 21om veku. Uzmite se u pamet
pre 4 godine
Брак није брак уколико Господ не благослови. Све ван тога је блуд. Тзв. "грађански брак" је савремена безбожничка измишљотина, тј. ругање браку.
pre 4 godine
Ne susrecem se prvi put sa ovakvom kvalifikacijom slobodnog braka. Ono sto taj svestenik prica ne treba shvatati kao uvredu, nije mu sigurno to bila namera, sta on ima od toga. On samo prica kako stvari izgledaju iz njegove perspektive. Bitno je shvatiti da se njegov pogled na svet drasticno razlikuje od pogleda ogromne vecine ljudi. Usled te razlike u percepciji mi se naprosto ne razumemo. Zato on prica u slikama, koristi razna poredjenja. Ne treba ga osudjivati zbog toga nego probati razumeti sta covek govori. A da bi ga razumeli moramo probati sagledati stvari iz drugacijeg ugla.
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
(Petar, 20. februar 2020 07:13)
# Link komentara
Srbija prati kontinenatalno pravo kao i sve ostale evropske zemlje. Zakoni pri razvodu i nasledstvu su pa gotovo identicni sa malim razlikama. Dakle deli se zaradjeno u braku. Niko nikome ne moze da pri razvodu uzme posebnu imovinu, nasledstvo ili poklon. Daj Boze da neki pravnik to objasni, ali oni mudro cute i pustaju neuke da se loze anticipirajuci zaradu.
Druga je stvar sto u Srbiji moze da se napravi lud pa da se deca ne izdrzavaju i da se "glumi" socijalni slucaj. Kao i u drugim oblastima.
U zemljama sa anglosaksonskim pravom ostanak kod kuce uz dogovor se valorizuje u smislu kapitala. I postoji alimentacija za izdrzavanje bracnog partnera koji je bio kuci. Probaj ti da sedis kod kuce radi necijeg posla pet godina u bilo kojoj ozbiljnoj struci pa vidi ko ce posle da te zaposli.
To samo u retkim slucajevima ima u Srbiji kod nekih koji se razvode u penzionerskim godinama, a da zena nije radila.
pre 4 godine
Koja crna besplatna, nikad nisam koristio plaćene seksualne usluge (za sada mi nikad nisu bile potrebne, ne znam šta će biti za trideset ili četrdeset godina,. mada bake izgledaju sve bolje :)) ), iako sam se više puta jako lepo družio i zabavljao sa prostitutkama i eskort damama, koje su, iznad nekog nivoa, obično zanimljive osobe i dobri drugari, iako mojoj kćeri ne bih preporučio njihov krvav posao, :) ali iskustvo i poznavanje njihovih cena mi govori da su ubedljivo najjeftinija varijanta, a da najskuplje može da izađe ono što je Marks zvao ozakonjenom prostitucijom, dakle strandardni brak, naročito ako živiš u nekoj degenerisanoj socijalističkoj zemlji na Zapadu sa nepravedmim feminjarskim zakonodavstvom, a bio si dovođjma ovca da ne napravie predbračni ugovor :)) A, inače, čovek ima prava na svoje mišljenje i da ga javno izrazi. Iz perspektive hrišćanske religije je to tako, a on je vernik, po pretpostavci. Ja se s njim, doduše, nimalo ne slažem, ali mi ne bi palo na pamet da mu to pravo polušavam da. poreknem, kao što to pokušavaju neokomunjare i feminjare. Naravno, po zadatku...
pre 4 godine
A sta ti je Kacevanda,jel ti jos kolega,da li radite u istoj kompaniji,crkvi(udruzenju gradjana)
Kako njega definisete kao musku prostitutku.
pre 4 godine
Treba se više puta venčavati, razvenčavati, pa opet venčavati. Više će da se zaradi.
pre 4 godine
@Dragan
Ko je taj ko odlučuje šta je greh, a šta ne? Da bi čovek mogao tj imao moralno pravo da priča o bilo kakvom grehu, treba da bude potpuno čist i častan. Popovi to svakako nisu.
pre 4 godine
@Mrak
Niste vi izumiruća vrsta, ne brini. Lažni moral je u porastu.
pre 4 godine
Potpuno podrzavam sve komentare koji osudju u najmnaju ruku nespretnu a po mom misljenju glupu, uvredljivu i, u sustini, po crkvenom ucenju, netacnu izjavu ovog svestenika. Ipak, ono sto mi je zanimljivo da, polazeci od pretpostavke da je zene ova izjava iziritirala vise nego muskarce, upravo zene u Srbiji, mnogo vise nego muskarci, insistiraju na formalnom braku, i to cesto i crkvenom pored gradjanskog. Brak je prevazidjena institucija i kada se ima u vidu da, opet govorimo samo o Srbiji, troskove u vezi (izlaske, putovanja, poklone i sl.) snosi daleko vecim delom muskarac (devojci kupite poklon od 100 a dobijete neki od 20 evra) tesko je oteti se utisku da zene brak vide kao nacin da, u slucaju razvoda, dobiju polovinu imovine koja je stecena tako sto je on radio dva posla a ona pola fonda casova nastavnika stranog jezika u os. Zene su u Srbiji, sklone, da, vrlo mudro, zadrze iz patrijrahata ono sto im odgovara i da to brane kao kavaljerstvo a da iz modernosti lako i brzo odbace sve sto i namece radne obaveze i terete. Primer iz Dortmunda gde zivim - kad izadjete sa devojkom racun se placa po pola, sto mislim da je preterano ili jedanputa on drugi put ona, sto mislim da je ok. Inace, ovde i kada roditelji izadju na veceru sa svojom punoletnom decom, cesto svako placa za sebe. Na kraju, mislim da je licemerno ovako nesto okartkterisati kao kalkulanstvo pogotovu od starne onih koji se retko masaju za novcanik.
pre 4 godine
Glupanderi ruski crkveni. I ovu veru ja treba da postujem? To je ta pravoslavna toliko hvaljena vera i ovi neuredni bradati popovi neokupani sa bradama punih bakterija.
pre 4 godine
Odahnut će narod, kad pošalje religiju na smetlište istorije.
pre 4 godine
Pa ne bih se slozio sa izjavom, ali moram da se slozim da brak i zivot u vanbracnoj zajednici nije isto. Treba biti iskren i posten prema osobi sa kojom zivis i da to potvrdis i pred Bogom i pred ljudima. Moj savet je da ako nekoga stvarno volite da se vencate i da tezite miru, sreci i ljubavi. Takodje smatram da je samo pravo vencanje u crkvi sklopljeno i da je to jedinstvena prilika da zaista nekome obecate ljubav. Naravno ne zelim da uvredim ljude koji su sklopili gradjanski brak, ali vam savetujem da se vencate u crkvi ili kako nalazu religijski zakoni neke druge veroispovesti.
pre 4 godine
Brak, Crkva, Drzava!
Masonski instrumenti za kontrolu masa.
Šta u ta tri instituta ima prirodno?
Mi samo drugom obliku organizacije, kao civilizacija, nismo dorasli.
Budite u svakom momentu svoji i osvešćeni.
Živela sloboda
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
(Aron, 19. februar 2020 18:45)
Katar je baš siromašna zemlja koja nama bogatima gradi Beograd na vodi. Kakvi pajseri ovde komentarišu.
pre 4 godine
Covek je potpuno u pravu. Prate nekakve zapadnjacke trendove samo zato sto nece obavezu i sto nisu sigurne u partnera i ljubav. U principu, lakse cu sutrdan da odem ako mi ne odgovara nesto, ako nismo vencani. Od starta osudjeno na propast.
pre 4 godine
Ma pop se samo brine sta ce onda da radi ako ljudi prestanu da se vencavaju i krste decu. Odakle ce lova da kaplje?
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
pre 4 godine
Crkva je najveća prostitutka, spava sa svim poltičarima..
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku.
(Milan Indjija, 19. februar 2020 20:41)
Opaska: ne prave popovi nego Putin. Popovi svoju političku moć i uticaj razvlače samo do granica koje im omogući državni aparat. Čak i kada učestvuju u postavljanju nekog drugog režima (radi povećanja sopstvenog poliičkog prostora) to ne čine direktno ili kroz crkvu, nego kroz neki proksi koji može i da se kompromituje. Zato su autentično teokratski režimi retkost, a i tada zakamuflirani nekakvim pseudocivilnim institucijama.
Rusija još nije teokratija, a verovatno nikada neće ni postati. Ali potpuno si u pravu za ono "džamahirija". Iako prevod ne znači isto, značenje pojma "džamahirija" je baš onakvo kakvo podrazumevamo. Uostalom, vođa i prve proglašene "džamahirije" je bio pukovnik, a ne pop.
pre 4 godine
Ovakve izjave crkvenih lica mogu samo da ogade ljudima crkvu i veru..
pre 4 godine
Hej, na prvu loptu to se ne odnosi na nas savremene ljude. Ali, ne zaboravimo da svestenici ispovedaju mnoge ljude i imaju mnogo vise iskustva od nas obicnih ljudi. Sa druge strane, brak se kao institucija topi,a ona je pre svega znacila socijalnu zajednicu, ne obavezno i ljubavnu. Tesko je npr odrzati ljubav kao snaznu emociju godinama, ali ukoliko ima postovanja, to zaista moze biti divan odnos, sto i jeste ljubav. E sad, za zene koje nisu vencane, zaista je brak vazan zbog onoga sto mzoe da nastane posle. Iako su pred zakonom slicne stvari, ukoliko imaju decu a nisu vencani, pa se rastanu tu ima mnogo problema i sve se mora resavati tuzbama, takodje i za imovinu. Stoga su ipak zasticenije osobe koje su u braku pri razvodu. U svakom slucaju, ne treba suditi, covek ima svoje nazore i pokusava drugima da pomogne. Ukoliko ljudi nisu religiozni sta ih se tice sta govori jedan svestenik.
pre 4 godine
Vratite se u kameno doba i pustite ljude da žive!
pre 4 godine
koliko li pop uzima za sklapanje braka izgleda da mu je omanjilo u kasi pa pokusava natera narod da se zene u crkvama.
rece jednom jedan moj drug ne ide covek u popove da se spase nego da se napase.
manite se vi popova hodza rabina i ostalih svestenika oni su spremni sve da urade i sve da kazu samo njima da bude bolje.
jednom jedan pametan covek rece mene je najvise strah da cu se pohvalim da sam vernik. reko kako to sto je to strasno. pa kaze ja odem pomolim se bogu i onda sretnem tebe tebi kazem isao sam molio se bogu i stim sto sam ti rekao da sam se molio bogu ja sam se hvalio tim i odma sva molitva mi je bila uzalud cak sta ja sam se ogresio hvaleci se kako sam se molio bogu.
zato pope ne vredjaj narod ne vagaj ti ko je gresnik ima ko ce to, tvoje je da pricas o vjeri a ne da govoris kakav je ko.
pre 4 godine
Пустите попа да размишља како је научио ,нема он неке друге репере и животу ! Мени су монахиње рекле живим као прасе (некрштен), а свештеник на гробљу (пролазник)није могао да сакрије презир према пирамиди (није био крст) на којој је стајало име мојег оца за кога сам сигуран да је умро са више хришћанских подвига него сваки поп !
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
(Nebojša, 19. februar 2020 20:45)
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
pre 4 godine
U Saudijskoj Arabiji ne bi bilo ovoliko komentara na ovakve izjave, koliko smo zaostali za razvijenim svetom
pre 4 godine
Ne bi smeli da stvaramo misljenje o religiji na osnovu karikature religije koju neuki ili zlonamerni svestenici plasiraju svako malo.
Na primer:
"Cestitost se moze sacuvati i u braku ako dvoje ljudi vole jedno drugo onoliko koliko vole Hrista".
Ove je recenica iz Slovoljublja, napisana u prvim godinama 15 veka. U njoj je sazeto uverenje (a u delu sledi i teoloski dokaz) da seks sam po sebi nije greh ako je iz ljubavi. Promiskuitetni seks (ili po Vukovom prevodu "kur**nje" )je greh. Moramo imati u vidu da je delo nastalo pocetkom 15 veka sa svim ogranicenjima u razmisljanju i izrazavanju koja su tada bila normalna. Brak je ocigledni eufemizam za seks, jer postojao je i koncept braka bez seksa, sto nije tema teksta.
U braku ili ne, ako dvoje ljudi istinski vole jedno druge, oni ne cine nikakav greh.
pre 4 godine
Moji roditelji ziveli 20 godina vanbracno, izrodili dvoje dece, digli kucu, uzeli koji kredit, radili ko crnci da bi burazer i ja imali sve sto nam treba, zavrsili skole... Pa zar ovako da saznam da mi je keva k...a?
pre 4 godine
Građanski brak i vanbračna zajednica nisu sinonimi, nego dve različite stvari.
pre 4 godine
Crkva ima svoje učenje i shvatanje,koje se razlikuje od današnjih trendova. Ne vidim nikakav problem što sveštenik tako vidi brak ali to ne znači da da tako i treba.
Ko je vernik on će se venčati u crkvi, ko nije ima opštinu a ni to danas ne treba pošto je i vanbračna veza isto legalna. Kako volja
pre 4 godine
Не постоји бог
pre 4 godine
Pratim rad I delo ovog duhovnika.gradjanski brak je ja tebi ti meni,a crkveni je ja I ti,obavezno covek I covecica.Bog ih blagoslovio.
pre 4 godine
Prostitutke su moralne gromade u poređenju sa kvaziduhovnim šibicarima iz redova sveštenstva svih vrsta. Dotični protojerej je punokrvni primerak pijavice koja zivi na grbači naivnih. Upravo su njegove reči jedan od dokaza za ovu tvrdnju. Treba samo pažljivo i objektivno pogledati čime se ti gavranovi u crnim pidžamama zaista bave u životu.
pre 4 godine
Pristup ovog svestenika je krajnje formalisticki i farizejski. Kako je bilo u biblijskim vremenima kad nije bilo cak ni tzv. crkvenog, pa ni gradjanskog vencanja? Pise da je patrijarh Isak odveo Rebeku u svoj sator, i to je to, racunalo se kao brak. Crkva je krajnje nefleksibilna i stalno prizeljkuje povratak srednjovekovnih vrednosti i odnosa, umesto da prizna za brakove sve de fakto bracne zajednice, cak i kada nisu sklopljeni u crkvi ili pred gradjanskim vlastima. Realnost zivota je tema koju ckrvenjaci redovno preskacu. Sta cete raditi u slucajevima kada bracni par nije formalno u braku zbog toga sto bi jedna strana izgubila primanja, jer zakon tako nalaze? Resenje je vrlo jednostavno, kao sto rekoh, priznajte brak kao takav, i gotovo. S druge strane, crkva se suzdrzava da primenjuje disciplinske mere prema vernicma koji prave preljubu, jer bi to zakacilo gotovo sve velikodusne darodavce koji potpomazu crkvu. Na kraju, ispastaju nevini, iskreni i potlaceni. A crkva ostaje zapletena u mrezi sopstvenog licemerstva.
pre 4 godine
Pope care!!
pre 4 godine
Još jedan AMIN.
pre 4 godine
covek je u pravu..
pre 4 godine
nije mogao da kaze istinu jer je rekao dve reci koja jednu drugu potiru. prostitucija kao rec nije vezana samo za seks vec oznacava kada se radi nesto nemoralno i necasno za pare ili neku drugu finansijku korist. ako je besplatno ne moze da bude prostitucija
pre 4 godine
A venčanjem više nisi besplatna nego plaćena. Ha ha ha.
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
(pravnik, 19. februar 2020 18:45) Dam ti moju na mesec dana, pa se onda javi!!
pre 4 godine
Bla bla bla... Tema me uopšte ne interesuje ali mi je muka vise od ljudi i njihove uvredljivosti.
pre 4 godine
Sve vi sto se "osecate" kao prostitutke ste same krive, kad u 21. veku verujete u nepostojeceg boga i pride slusate njegovog izaslanika, sto je realno duplo golo.
S druge strane, kao sretno NEUDATA, ja licno svakoj zeni kazem da ako se vec godinama razvlaci s nekim, ili sa njim zivi, treba svakako da se uda za istog da "izvuce stetu", a jos vise za slucaj razvoda - da se zna sta je cije, da ne bi i to bilo duplo golo!
A i lepse je da vas nazivaju raspustenicom, nego odbacenom krpom.
pre 4 godine
Naravno, sledece je da sve zene mora da nose marame, ne idu da rade, ne skoluju se,.
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku. Neke stvari im narod nece oprostiti. Nisu ni Rusi vise slepi poslusnici vlasti i crkve. Mladi po velikim ruskim gradovima zivi tipicno zapadnjacki.
pre 4 godine
A muskarac mu onda dodje ko besplatni zigolo?’ Sve na veresiju.
pre 4 godine
amin
pre 4 godine
Čovek je rekao istinu. Nažalost, odgajani smo u takvom sistemu koji to odobrava. Daj sve, uzmi sve, uzmi keš, budi lep leš... Istina, tu su podjednako krivi i muškarci. Prihvatili smo blud i nemoral kao nešto normalno. Sada beremo plodove.
pre 4 godine
Kad ti je mozak u mislima starim hiljade godina bude tu spoticanja sa stvarnosti.
pre 4 godine
Važno je da je ruski protojerej ! A nije važno što je čovek na metaforičan način izrekao istinu s aspekta učenja crkve !
pre 4 godine
"besplatne prostitutke"
Vaistinu besplatne prostitutke
pre 4 godine
Kako boli istina,a??!
pre 4 godine
Rekao je istinu. Ajde razapinjite ga zbog toga. I Boga smo razapeli pre 2000 gidina samo zato sto je govorio istinu. Svestenik je u pravu za ljude je brak.
pre 4 godine
Dok smo moja devojka (sadasnja supruga) i ja ziveli zajedno u grehu, stvarno sam dobijao besplatan seks. Mada, nesto se ne secam da sam joj placao za seksualne odnose od kada smo u braku. Doduse, nije ni ona meni placala, a trudio sam se, zaista. Mozda je to reciprocna stvar? A, mozda ipak treba pustiti ljude da zive svoj zivot kako hoce, sve dok ne ugrozavaju druge...i ne osudjivati ih?
pre 4 godine
Od sveštenika i ne očekuješ nešto normalno da kaže.
pre 4 godine
Bila zajednica bračna ili ne, treba poštovati iskren odnos zajedništva između dvoje ljudi. Naravno, sve dok važi uzajamno poštovanje i ljubav, bez prevara. Brak tj ozakonjenost nije nikakva garancija kakav će taj odnos biti u stvarnosti.
Ono za šta mislim da je besplatna prostitucija, a zbog čega ću verovatno dobiti gomilu minusa, jesu seksualni odnosi na jednu noć. Prostitutke bar to rade pošteno, za novac, za razliku od mnogih nezrelih devojaka koje se daju neznancima za noć, često kako bi dokazale sebi samima da su poželjne, ili iz nekakve osvete bivšima itd. a posle više takvih iskustava (p)ostaju emocionalno ruinirane, razočarane. Prostitucija mi ima više smisla i više je za poštovanje od klasičnog promiskuiteta iz bunta, dokazivanja, dosade, neiživljenosti i drugih razloga.
Ne bih nikad spavao sa devojkom za jednu noć i ako nema ljubavi, ali ovakvi kao mi smo umiruća vrsta.
pre 4 godine
"Neće da kaže 'ja sam besplatna prostitutka' pa kaže: 'ja živim u građanskom (neregistrovanom) braku'. Alo! Ti samo pružaš besplatne usluge. To je sve. Niko te ne smatra ženom", dodao je uz napomenu da nije teško registrovati se.”
Dođeš da se venčaš u crkvu kod njega...
-Oče koliko sam dužan?
-Kolko daš, ali gledaj da se ne obrukaš hahahahah
pre 4 godine
-Ženu zove:”Alo bre...”
-Konobaricu:”ljubavi” hahahahahah
pre 4 godine
A muškarac u vezi koja nije brak? Iskušenik
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
pre 4 godine
ma nemoj da ti platimo pope ceremoniju braka pa smo ti dobri?
pre 4 godine
Pa kaze ‘iz dobre namere’. Ali ok, progutace stado sve...
pre 4 godine
besplatne? eeee, vidi se da covek nema iskustva .....
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
pre 4 godine
Ma na lomaču sa tim vešticama. Čovek ima direktnu vezu sa Svevišnjim i sve zna.
pre 4 godine
Ако има пакла многи поп ће у њему да гори
pre 4 godine
besplatne? eeee, vidi se da covek nema iskustva .....
pre 4 godine
A muškarac u vezi koja nije brak? Iskušenik
pre 4 godine
Dok smo moja devojka (sadasnja supruga) i ja ziveli zajedno u grehu, stvarno sam dobijao besplatan seks. Mada, nesto se ne secam da sam joj placao za seksualne odnose od kada smo u braku. Doduse, nije ni ona meni placala, a trudio sam se, zaista. Mozda je to reciprocna stvar? A, mozda ipak treba pustiti ljude da zive svoj zivot kako hoce, sve dok ne ugrozavaju druge...i ne osudjivati ih?
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
pre 4 godine
"Neće da kaže 'ja sam besplatna prostitutka' pa kaže: 'ja živim u građanskom (neregistrovanom) braku'. Alo! Ti samo pružaš besplatne usluge. To je sve. Niko te ne smatra ženom", dodao je uz napomenu da nije teško registrovati se.”
Dođeš da se venčaš u crkvu kod njega...
-Oče koliko sam dužan?
-Kolko daš, ali gledaj da se ne obrukaš hahahahah
pre 4 godine
Od sveštenika i ne očekuješ nešto normalno da kaže.
pre 4 godine
Prostitutke su moralne gromade u poređenju sa kvaziduhovnim šibicarima iz redova sveštenstva svih vrsta. Dotični protojerej je punokrvni primerak pijavice koja zivi na grbači naivnih. Upravo su njegove reči jedan od dokaza za ovu tvrdnju. Treba samo pažljivo i objektivno pogledati čime se ti gavranovi u crnim pidžamama zaista bave u životu.
pre 4 godine
Moji roditelji ziveli 20 godina vanbracno, izrodili dvoje dece, digli kucu, uzeli koji kredit, radili ko crnci da bi burazer i ja imali sve sto nam treba, zavrsili skole... Pa zar ovako da saznam da mi je keva k...a?
pre 4 godine
Ако има пакла многи поп ће у њему да гори
pre 4 godine
-Ženu zove:”Alo bre...”
-Konobaricu:”ljubavi” hahahahahah
pre 4 godine
ma nemoj da ti platimo pope ceremoniju braka pa smo ti dobri?
pre 4 godine
Kad ti je mozak u mislima starim hiljade godina bude tu spoticanja sa stvarnosti.
pre 4 godine
A muskarac mu onda dodje ko besplatni zigolo?’ Sve na veresiju.
pre 4 godine
Пустите попа да размишља како је научио ,нема он неке друге репере и животу ! Мени су монахиње рекле живим као прасе (некрштен), а свештеник на гробљу (пролазник)није могао да сакрије презир према пирамиди (није био крст) на којој је стајало име мојег оца за кога сам сигуран да је умро са више хришћанских подвига него сваки поп !
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
pre 4 godine
Ma na lomaču sa tim vešticama. Čovek ima direktnu vezu sa Svevišnjim i sve zna.
pre 4 godine
Pristup ovog svestenika je krajnje formalisticki i farizejski. Kako je bilo u biblijskim vremenima kad nije bilo cak ni tzv. crkvenog, pa ni gradjanskog vencanja? Pise da je patrijarh Isak odveo Rebeku u svoj sator, i to je to, racunalo se kao brak. Crkva je krajnje nefleksibilna i stalno prizeljkuje povratak srednjovekovnih vrednosti i odnosa, umesto da prizna za brakove sve de fakto bracne zajednice, cak i kada nisu sklopljeni u crkvi ili pred gradjanskim vlastima. Realnost zivota je tema koju ckrvenjaci redovno preskacu. Sta cete raditi u slucajevima kada bracni par nije formalno u braku zbog toga sto bi jedna strana izgubila primanja, jer zakon tako nalaze? Resenje je vrlo jednostavno, kao sto rekoh, priznajte brak kao takav, i gotovo. S druge strane, crkva se suzdrzava da primenjuje disciplinske mere prema vernicma koji prave preljubu, jer bi to zakacilo gotovo sve velikodusne darodavce koji potpomazu crkvu. Na kraju, ispastaju nevini, iskreni i potlaceni. A crkva ostaje zapletena u mrezi sopstvenog licemerstva.
pre 4 godine
Naravno, sledece je da sve zene mora da nose marame, ne idu da rade, ne skoluju se,.
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku. Neke stvari im narod nece oprostiti. Nisu ni Rusi vise slepi poslusnici vlasti i crkve. Mladi po velikim ruskim gradovima zivi tipicno zapadnjacki.
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
(Nebojša, 19. februar 2020 20:45)
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
pre 4 godine
A venčanjem više nisi besplatna nego plaćena. Ha ha ha.
pre 4 godine
Građanski brak i vanbračna zajednica nisu sinonimi, nego dve različite stvari.
pre 4 godine
koliko li pop uzima za sklapanje braka izgleda da mu je omanjilo u kasi pa pokusava natera narod da se zene u crkvama.
rece jednom jedan moj drug ne ide covek u popove da se spase nego da se napase.
manite se vi popova hodza rabina i ostalih svestenika oni su spremni sve da urade i sve da kazu samo njima da bude bolje.
jednom jedan pametan covek rece mene je najvise strah da cu se pohvalim da sam vernik. reko kako to sto je to strasno. pa kaze ja odem pomolim se bogu i onda sretnem tebe tebi kazem isao sam molio se bogu i stim sto sam ti rekao da sam se molio bogu ja sam se hvalio tim i odma sva molitva mi je bila uzalud cak sta ja sam se ogresio hvaleci se kako sam se molio bogu.
zato pope ne vredjaj narod ne vagaj ti ko je gresnik ima ko ce to, tvoje je da pricas o vjeri a ne da govoris kakav je ko.
pre 4 godine
Pa kaze ‘iz dobre namere’. Ali ok, progutace stado sve...
pre 4 godine
Bila zajednica bračna ili ne, treba poštovati iskren odnos zajedništva između dvoje ljudi. Naravno, sve dok važi uzajamno poštovanje i ljubav, bez prevara. Brak tj ozakonjenost nije nikakva garancija kakav će taj odnos biti u stvarnosti.
Ono za šta mislim da je besplatna prostitucija, a zbog čega ću verovatno dobiti gomilu minusa, jesu seksualni odnosi na jednu noć. Prostitutke bar to rade pošteno, za novac, za razliku od mnogih nezrelih devojaka koje se daju neznancima za noć, često kako bi dokazale sebi samima da su poželjne, ili iz nekakve osvete bivšima itd. a posle više takvih iskustava (p)ostaju emocionalno ruinirane, razočarane. Prostitucija mi ima više smisla i više je za poštovanje od klasičnog promiskuiteta iz bunta, dokazivanja, dosade, neiživljenosti i drugih razloga.
Ne bih nikad spavao sa devojkom za jednu noć i ako nema ljubavi, ali ovakvi kao mi smo umiruća vrsta.
pre 4 godine
Čovek je rekao istinu. Nažalost, odgajani smo u takvom sistemu koji to odobrava. Daj sve, uzmi sve, uzmi keš, budi lep leš... Istina, tu su podjednako krivi i muškarci. Prihvatili smo blud i nemoral kao nešto normalno. Sada beremo plodove.
pre 4 godine
Rekao je istinu. Ajde razapinjite ga zbog toga. I Boga smo razapeli pre 2000 gidina samo zato sto je govorio istinu. Svestenik je u pravu za ljude je brak.
pre 4 godine
Kako boli istina,a??!
pre 4 godine
nije mogao da kaze istinu jer je rekao dve reci koja jednu drugu potiru. prostitucija kao rec nije vezana samo za seks vec oznacava kada se radi nesto nemoralno i necasno za pare ili neku drugu finansijku korist. ako je besplatno ne moze da bude prostitucija
pre 4 godine
Važno je da je ruski protojerej ! A nije važno što je čovek na metaforičan način izrekao istinu s aspekta učenja crkve !
pre 4 godine
Не постоји бог
pre 4 godine
Ne bi smeli da stvaramo misljenje o religiji na osnovu karikature religije koju neuki ili zlonamerni svestenici plasiraju svako malo.
Na primer:
"Cestitost se moze sacuvati i u braku ako dvoje ljudi vole jedno drugo onoliko koliko vole Hrista".
Ove je recenica iz Slovoljublja, napisana u prvim godinama 15 veka. U njoj je sazeto uverenje (a u delu sledi i teoloski dokaz) da seks sam po sebi nije greh ako je iz ljubavi. Promiskuitetni seks (ili po Vukovom prevodu "kur**nje" )je greh. Moramo imati u vidu da je delo nastalo pocetkom 15 veka sa svim ogranicenjima u razmisljanju i izrazavanju koja su tada bila normalna. Brak je ocigledni eufemizam za seks, jer postojao je i koncept braka bez seksa, sto nije tema teksta.
U braku ili ne, ako dvoje ljudi istinski vole jedno druge, oni ne cine nikakav greh.
pre 4 godine
Crkva ima svoje učenje i shvatanje,koje se razlikuje od današnjih trendova. Ne vidim nikakav problem što sveštenik tako vidi brak ali to ne znači da da tako i treba.
Ko je vernik on će se venčati u crkvi, ko nije ima opštinu a ni to danas ne treba pošto je i vanbračna veza isto legalna. Kako volja
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
(pravnik, 19. februar 2020 18:45) Dam ti moju na mesec dana, pa se onda javi!!
pre 4 godine
U Saudijskoj Arabiji ne bi bilo ovoliko komentara na ovakve izjave, koliko smo zaostali za razvijenim svetom
pre 4 godine
Bla bla bla... Tema me uopšte ne interesuje ali mi je muka vise od ljudi i njihove uvredljivosti.
pre 4 godine
amin
pre 4 godine
covek je u pravu..
pre 4 godine
Pope care!!
pre 4 godine
Sve vi sto se "osecate" kao prostitutke ste same krive, kad u 21. veku verujete u nepostojeceg boga i pride slusate njegovog izaslanika, sto je realno duplo golo.
S druge strane, kao sretno NEUDATA, ja licno svakoj zeni kazem da ako se vec godinama razvlaci s nekim, ili sa njim zivi, treba svakako da se uda za istog da "izvuce stetu", a jos vise za slucaj razvoda - da se zna sta je cije, da ne bi i to bilo duplo golo!
A i lepse je da vas nazivaju raspustenicom, nego odbacenom krpom.
pre 4 godine
"besplatne prostitutke"
Vaistinu besplatne prostitutke
pre 4 godine
Pratim rad I delo ovog duhovnika.gradjanski brak je ja tebi ti meni,a crkveni je ja I ti,obavezno covek I covecica.Bog ih blagoslovio.
pre 4 godine
Još jedan AMIN.
pre 4 godine
Pop polazi od pretpostavke da zena u braku nesto dobija, pa joj se kao isplati da se uda... Sudeci po mom iskustvu, zene brakom samo gube, jer postaju sluskinje, robinje a i dalje nemaju svoju imovinu jer ono sto muz nasledi je njegovo kako god okrenes (nas zakon je odlican na tu temu, nema podele nasledjene imovine, samo stecene a retko ko nesto stice, uglavnom nasledjuju).
Meni se pope, 'ne isplati' da se udajem. Imam dvoje dece u zajednici sa divnim covekom, imam svoje nekretnine, novac i lepo zivim pa od muza nemam sta da 'dobijem'. Brakom ne dobijam apsolutno nista. A crkveni brak mi tek ne pada na pamet, da dajem coveku pare da bi mi izveo nebulozni magijski ritual?! Smejemo se vracarama i astrolozima a idemo kod popova da nam mlataraju svetom vodicom?! u 21om veku. Uzmite se u pamet
pre 4 godine
Crkva je najveća prostitutka, spava sa svim poltičarima..
pre 4 godine
Glupanderi ruski crkveni. I ovu veru ja treba da postujem? To je ta pravoslavna toliko hvaljena vera i ovi neuredni bradati popovi neokupani sa bradama punih bakterija.
pre 4 godine
A sta ti je Kacevanda,jel ti jos kolega,da li radite u istoj kompaniji,crkvi(udruzenju gradjana)
Kako njega definisete kao musku prostitutku.
pre 4 godine
@Dragan
Ko je taj ko odlučuje šta je greh, a šta ne? Da bi čovek mogao tj imao moralno pravo da priča o bilo kakvom grehu, treba da bude potpuno čist i častan. Popovi to svakako nisu.
pre 4 godine
Treba se više puta venčavati, razvenčavati, pa opet venčavati. Više će da se zaradi.
pre 4 godine
Vratite se u kameno doba i pustite ljude da žive!
pre 4 godine
Ma pop se samo brine sta ce onda da radi ako ljudi prestanu da se vencavaju i krste decu. Odakle ce lova da kaplje?
pre 4 godine
Odahnut će narod, kad pošalje religiju na smetlište istorije.
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
(Petar, 20. februar 2020 07:13)
# Link komentara
Srbija prati kontinenatalno pravo kao i sve ostale evropske zemlje. Zakoni pri razvodu i nasledstvu su pa gotovo identicni sa malim razlikama. Dakle deli se zaradjeno u braku. Niko nikome ne moze da pri razvodu uzme posebnu imovinu, nasledstvo ili poklon. Daj Boze da neki pravnik to objasni, ali oni mudro cute i pustaju neuke da se loze anticipirajuci zaradu.
Druga je stvar sto u Srbiji moze da se napravi lud pa da se deca ne izdrzavaju i da se "glumi" socijalni slucaj. Kao i u drugim oblastima.
U zemljama sa anglosaksonskim pravom ostanak kod kuce uz dogovor se valorizuje u smislu kapitala. I postoji alimentacija za izdrzavanje bracnog partnera koji je bio kuci. Probaj ti da sedis kod kuce radi necijeg posla pet godina u bilo kojoj ozbiljnoj struci pa vidi ko ce posle da te zaposli.
To samo u retkim slucajevima ima u Srbiji kod nekih koji se razvode u penzionerskim godinama, a da zena nije radila.
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku.
(Milan Indjija, 19. februar 2020 20:41)
Opaska: ne prave popovi nego Putin. Popovi svoju političku moć i uticaj razvlače samo do granica koje im omogući državni aparat. Čak i kada učestvuju u postavljanju nekog drugog režima (radi povećanja sopstvenog poliičkog prostora) to ne čine direktno ili kroz crkvu, nego kroz neki proksi koji može i da se kompromituje. Zato su autentično teokratski režimi retkost, a i tada zakamuflirani nekakvim pseudocivilnim institucijama.
Rusija još nije teokratija, a verovatno nikada neće ni postati. Ali potpuno si u pravu za ono "džamahirija". Iako prevod ne znači isto, značenje pojma "džamahirija" je baš onakvo kakvo podrazumevamo. Uostalom, vođa i prve proglašene "džamahirije" je bio pukovnik, a ne pop.
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
(Aron, 19. februar 2020 18:45)
Katar je baš siromašna zemlja koja nama bogatima gradi Beograd na vodi. Kakvi pajseri ovde komentarišu.
pre 4 godine
Ovakve izjave crkvenih lica mogu samo da ogade ljudima crkvu i veru..
pre 4 godine
Brak, Crkva, Drzava!
Masonski instrumenti za kontrolu masa.
Šta u ta tri instituta ima prirodno?
Mi samo drugom obliku organizacije, kao civilizacija, nismo dorasli.
Budite u svakom momentu svoji i osvešćeni.
Živela sloboda
pre 4 godine
Covek je potpuno u pravu. Prate nekakve zapadnjacke trendove samo zato sto nece obavezu i sto nisu sigurne u partnera i ljubav. U principu, lakse cu sutrdan da odem ako mi ne odgovara nesto, ako nismo vencani. Od starta osudjeno na propast.
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
pre 4 godine
Pa ne bih se slozio sa izjavom, ali moram da se slozim da brak i zivot u vanbracnoj zajednici nije isto. Treba biti iskren i posten prema osobi sa kojom zivis i da to potvrdis i pred Bogom i pred ljudima. Moj savet je da ako nekoga stvarno volite da se vencate i da tezite miru, sreci i ljubavi. Takodje smatram da je samo pravo vencanje u crkvi sklopljeno i da je to jedinstvena prilika da zaista nekome obecate ljubav. Naravno ne zelim da uvredim ljude koji su sklopili gradjanski brak, ali vam savetujem da se vencate u crkvi ili kako nalazu religijski zakoni neke druge veroispovesti.
pre 4 godine
Hej, na prvu loptu to se ne odnosi na nas savremene ljude. Ali, ne zaboravimo da svestenici ispovedaju mnoge ljude i imaju mnogo vise iskustva od nas obicnih ljudi. Sa druge strane, brak se kao institucija topi,a ona je pre svega znacila socijalnu zajednicu, ne obavezno i ljubavnu. Tesko je npr odrzati ljubav kao snaznu emociju godinama, ali ukoliko ima postovanja, to zaista moze biti divan odnos, sto i jeste ljubav. E sad, za zene koje nisu vencane, zaista je brak vazan zbog onoga sto mzoe da nastane posle. Iako su pred zakonom slicne stvari, ukoliko imaju decu a nisu vencani, pa se rastanu tu ima mnogo problema i sve se mora resavati tuzbama, takodje i za imovinu. Stoga su ipak zasticenije osobe koje su u braku pri razvodu. U svakom slucaju, ne treba suditi, covek ima svoje nazore i pokusava drugima da pomogne. Ukoliko ljudi nisu religiozni sta ih se tice sta govori jedan svestenik.
pre 4 godine
Potpuno podrzavam sve komentare koji osudju u najmnaju ruku nespretnu a po mom misljenju glupu, uvredljivu i, u sustini, po crkvenom ucenju, netacnu izjavu ovog svestenika. Ipak, ono sto mi je zanimljivo da, polazeci od pretpostavke da je zene ova izjava iziritirala vise nego muskarce, upravo zene u Srbiji, mnogo vise nego muskarci, insistiraju na formalnom braku, i to cesto i crkvenom pored gradjanskog. Brak je prevazidjena institucija i kada se ima u vidu da, opet govorimo samo o Srbiji, troskove u vezi (izlaske, putovanja, poklone i sl.) snosi daleko vecim delom muskarac (devojci kupite poklon od 100 a dobijete neki od 20 evra) tesko je oteti se utisku da zene brak vide kao nacin da, u slucaju razvoda, dobiju polovinu imovine koja je stecena tako sto je on radio dva posla a ona pola fonda casova nastavnika stranog jezika u os. Zene su u Srbiji, sklone, da, vrlo mudro, zadrze iz patrijrahata ono sto im odgovara i da to brane kao kavaljerstvo a da iz modernosti lako i brzo odbace sve sto i namece radne obaveze i terete. Primer iz Dortmunda gde zivim - kad izadjete sa devojkom racun se placa po pola, sto mislim da je preterano ili jedanputa on drugi put ona, sto mislim da je ok. Inace, ovde i kada roditelji izadju na veceru sa svojom punoletnom decom, cesto svako placa za sebe. Na kraju, mislim da je licemerno ovako nesto okartkterisati kao kalkulanstvo pogotovu od starne onih koji se retko masaju za novcanik.
pre 4 godine
Брак није брак уколико Господ не благослови. Све ван тога је блуд. Тзв. "грађански брак" је савремена безбожничка измишљотина, тј. ругање браку.
pre 4 godine
@Mrak
Niste vi izumiruća vrsta, ne brini. Lažni moral je u porastu.
pre 4 godine
"Probudila sam se ujutru i saznala da sam prostitutka"
Nema problema nego gde su ti pare?:)
pre 4 godine
Koja crna besplatna, nikad nisam koristio plaćene seksualne usluge (za sada mi nikad nisu bile potrebne, ne znam šta će biti za trideset ili četrdeset godina,. mada bake izgledaju sve bolje :)) ), iako sam se više puta jako lepo družio i zabavljao sa prostitutkama i eskort damama, koje su, iznad nekog nivoa, obično zanimljive osobe i dobri drugari, iako mojoj kćeri ne bih preporučio njihov krvav posao, :) ali iskustvo i poznavanje njihovih cena mi govori da su ubedljivo najjeftinija varijanta, a da najskuplje može da izađe ono što je Marks zvao ozakonjenom prostitucijom, dakle strandardni brak, naročito ako živiš u nekoj degenerisanoj socijalističkoj zemlji na Zapadu sa nepravedmim feminjarskim zakonodavstvom, a bio si dovođjma ovca da ne napravie predbračni ugovor :)) A, inače, čovek ima prava na svoje mišljenje i da ga javno izrazi. Iz perspektive hrišćanske religije je to tako, a on je vernik, po pretpostavci. Ja se s njim, doduše, nimalo ne slažem, ali mi ne bi palo na pamet da mu to pravo polušavam da. poreknem, kao što to pokušavaju neokomunjare i feminjare. Naravno, po zadatku...
pre 4 godine
Ne susrecem se prvi put sa ovakvom kvalifikacijom slobodnog braka. Ono sto taj svestenik prica ne treba shvatati kao uvredu, nije mu sigurno to bila namera, sta on ima od toga. On samo prica kako stvari izgledaju iz njegove perspektive. Bitno je shvatiti da se njegov pogled na svet drasticno razlikuje od pogleda ogromne vecine ljudi. Usled te razlike u percepciji mi se naprosto ne razumemo. Zato on prica u slikama, koristi razna poredjenja. Ne treba ga osudjivati zbog toga nego probati razumeti sta covek govori. A da bi ga razumeli moramo probati sagledati stvari iz drugacijeg ugla.
pre 4 godine
Ne mislim samo na ovo, ali Crkva je previše ćutala (najmanje ruska). To što je nekoga pogodilo ovo ili bilo šta drugo ne znači da je ovaj čovek kriv, nego da smo se srodili s grehom, i sada je kriv onaj što je video a ne onaj što se uneredio. Zar ne?
pre 4 godine
Rekao je istinu. Ajde razapinjite ga zbog toga. I Boga smo razapeli pre 2000 gidina samo zato sto je govorio istinu. Svestenik je u pravu za ljude je brak.
pre 4 godine
Čovek je rekao istinu. Nažalost, odgajani smo u takvom sistemu koji to odobrava. Daj sve, uzmi sve, uzmi keš, budi lep leš... Istina, tu su podjednako krivi i muškarci. Prihvatili smo blud i nemoral kao nešto normalno. Sada beremo plodove.
pre 4 godine
Kako boli istina,a??!
pre 4 godine
Važno je da je ruski protojerej ! A nije važno što je čovek na metaforičan način izrekao istinu s aspekta učenja crkve !
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
pre 4 godine
Sve vi sto se "osecate" kao prostitutke ste same krive, kad u 21. veku verujete u nepostojeceg boga i pride slusate njegovog izaslanika, sto je realno duplo golo.
S druge strane, kao sretno NEUDATA, ja licno svakoj zeni kazem da ako se vec godinama razvlaci s nekim, ili sa njim zivi, treba svakako da se uda za istog da "izvuce stetu", a jos vise za slucaj razvoda - da se zna sta je cije, da ne bi i to bilo duplo golo!
A i lepse je da vas nazivaju raspustenicom, nego odbacenom krpom.
pre 4 godine
covek je u pravu..
pre 4 godine
Pratim rad I delo ovog duhovnika.gradjanski brak je ja tebi ti meni,a crkveni je ja I ti,obavezno covek I covecica.Bog ih blagoslovio.
pre 4 godine
amin
pre 4 godine
Pope care!!
pre 4 godine
Не постоји бог
pre 4 godine
Još jedan AMIN.
pre 4 godine
Od sveštenika i ne očekuješ nešto normalno da kaže.
pre 4 godine
Bila zajednica bračna ili ne, treba poštovati iskren odnos zajedništva između dvoje ljudi. Naravno, sve dok važi uzajamno poštovanje i ljubav, bez prevara. Brak tj ozakonjenost nije nikakva garancija kakav će taj odnos biti u stvarnosti.
Ono za šta mislim da je besplatna prostitucija, a zbog čega ću verovatno dobiti gomilu minusa, jesu seksualni odnosi na jednu noć. Prostitutke bar to rade pošteno, za novac, za razliku od mnogih nezrelih devojaka koje se daju neznancima za noć, često kako bi dokazale sebi samima da su poželjne, ili iz nekakve osvete bivšima itd. a posle više takvih iskustava (p)ostaju emocionalno ruinirane, razočarane. Prostitucija mi ima više smisla i više je za poštovanje od klasičnog promiskuiteta iz bunta, dokazivanja, dosade, neiživljenosti i drugih razloga.
Ne bih nikad spavao sa devojkom za jednu noć i ako nema ljubavi, ali ovakvi kao mi smo umiruća vrsta.
pre 4 godine
Bla bla bla... Tema me uopšte ne interesuje ali mi je muka vise od ljudi i njihove uvredljivosti.
pre 4 godine
U Saudijskoj Arabiji ne bi bilo ovoliko komentara na ovakve izjave, koliko smo zaostali za razvijenim svetom
pre 4 godine
Kad ti je mozak u mislima starim hiljade godina bude tu spoticanja sa stvarnosti.
pre 4 godine
"besplatne prostitutke"
Vaistinu besplatne prostitutke
pre 4 godine
Prostitutke su moralne gromade u poređenju sa kvaziduhovnim šibicarima iz redova sveštenstva svih vrsta. Dotični protojerej je punokrvni primerak pijavice koja zivi na grbači naivnih. Upravo su njegove reči jedan od dokaza za ovu tvrdnju. Treba samo pažljivo i objektivno pogledati čime se ti gavranovi u crnim pidžamama zaista bave u životu.
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku. Neke stvari im narod nece oprostiti. Nisu ni Rusi vise slepi poslusnici vlasti i crkve. Mladi po velikim ruskim gradovima zivi tipicno zapadnjacki.
pre 4 godine
Ma na lomaču sa tim vešticama. Čovek ima direktnu vezu sa Svevišnjim i sve zna.
pre 4 godine
"Neće da kaže 'ja sam besplatna prostitutka' pa kaže: 'ja živim u građanskom (neregistrovanom) braku'. Alo! Ti samo pružaš besplatne usluge. To je sve. Niko te ne smatra ženom", dodao je uz napomenu da nije teško registrovati se.”
Dođeš da se venčaš u crkvu kod njega...
-Oče koliko sam dužan?
-Kolko daš, ali gledaj da se ne obrukaš hahahahah
pre 4 godine
-Ženu zove:”Alo bre...”
-Konobaricu:”ljubavi” hahahahahah
pre 4 godine
Crkva ima svoje učenje i shvatanje,koje se razlikuje od današnjih trendova. Ne vidim nikakav problem što sveštenik tako vidi brak ali to ne znači da da tako i treba.
Ko je vernik on će se venčati u crkvi, ko nije ima opštinu a ni to danas ne treba pošto je i vanbračna veza isto legalna. Kako volja
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
pre 4 godine
Naravno, sledece je da sve zene mora da nose marame, ne idu da rade, ne skoluju se,.
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
(Nebojša, 19. februar 2020 20:45)
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
pre 4 godine
ma nemoj da ti platimo pope ceremoniju braka pa smo ti dobri?
pre 4 godine
Ако има пакла многи поп ће у њему да гори
pre 4 godine
Dok smo moja devojka (sadasnja supruga) i ja ziveli zajedno u grehu, stvarno sam dobijao besplatan seks. Mada, nesto se ne secam da sam joj placao za seksualne odnose od kada smo u braku. Doduse, nije ni ona meni placala, a trudio sam se, zaista. Mozda je to reciprocna stvar? A, mozda ipak treba pustiti ljude da zive svoj zivot kako hoce, sve dok ne ugrozavaju druge...i ne osudjivati ih?
pre 4 godine
Brak je nekada nešto značio danas je to skoro pa samo papir sa kojim žena ili u nekim slučajevima muž može drugoj strani da uzme pola imovine čast izuzecima.
pre 4 godine
Пустите попа да размишља како је научио ,нема он неке друге репере и животу ! Мени су монахиње рекле живим као прасе (некрштен), а свештеник на гробљу (пролазник)није могао да сакрије презир према пирамиди (није био крст) на којој је стајало име мојег оца за кога сам сигуран да је умро са више хришћанских подвига него сваки поп !
pre 4 godine
Moji roditelji ziveli 20 godina vanbracno, izrodili dvoje dece, digli kucu, uzeli koji kredit, radili ko crnci da bi burazer i ja imali sve sto nam treba, zavrsili skole... Pa zar ovako da saznam da mi je keva k...a?
pre 4 godine
koliko li pop uzima za sklapanje braka izgleda da mu je omanjilo u kasi pa pokusava natera narod da se zene u crkvama.
rece jednom jedan moj drug ne ide covek u popove da se spase nego da se napase.
manite se vi popova hodza rabina i ostalih svestenika oni su spremni sve da urade i sve da kazu samo njima da bude bolje.
jednom jedan pametan covek rece mene je najvise strah da cu se pohvalim da sam vernik. reko kako to sto je to strasno. pa kaze ja odem pomolim se bogu i onda sretnem tebe tebi kazem isao sam molio se bogu i stim sto sam ti rekao da sam se molio bogu ja sam se hvalio tim i odma sva molitva mi je bila uzalud cak sta ja sam se ogresio hvaleci se kako sam se molio bogu.
zato pope ne vredjaj narod ne vagaj ti ko je gresnik ima ko ce to, tvoje je da pricas o vjeri a ne da govoris kakav je ko.
pre 4 godine
Pa kaze ‘iz dobre namere’. Ali ok, progutace stado sve...
pre 4 godine
A u braku su placene? Nesto tu ne pije vodu...
(pravnik, 19. februar 2020 18:45) Dam ti moju na mesec dana, pa se onda javi!!
pre 4 godine
besplatne? eeee, vidi se da covek nema iskustva .....
pre 4 godine
nije mogao da kaze istinu jer je rekao dve reci koja jednu drugu potiru. prostitucija kao rec nije vezana samo za seks vec oznacava kada se radi nesto nemoralno i necasno za pare ili neku drugu finansijku korist. ako je besplatno ne moze da bude prostitucija
pre 4 godine
Ne bi smeli da stvaramo misljenje o religiji na osnovu karikature religije koju neuki ili zlonamerni svestenici plasiraju svako malo.
Na primer:
"Cestitost se moze sacuvati i u braku ako dvoje ljudi vole jedno drugo onoliko koliko vole Hrista".
Ove je recenica iz Slovoljublja, napisana u prvim godinama 15 veka. U njoj je sazeto uverenje (a u delu sledi i teoloski dokaz) da seks sam po sebi nije greh ako je iz ljubavi. Promiskuitetni seks (ili po Vukovom prevodu "kur**nje" )je greh. Moramo imati u vidu da je delo nastalo pocetkom 15 veka sa svim ogranicenjima u razmisljanju i izrazavanju koja su tada bila normalna. Brak je ocigledni eufemizam za seks, jer postojao je i koncept braka bez seksa, sto nije tema teksta.
U braku ili ne, ako dvoje ljudi istinski vole jedno druge, oni ne cine nikakav greh.
pre 4 godine
Građanski brak i vanbračna zajednica nisu sinonimi, nego dve različite stvari.
pre 4 godine
Pristup ovog svestenika je krajnje formalisticki i farizejski. Kako je bilo u biblijskim vremenima kad nije bilo cak ni tzv. crkvenog, pa ni gradjanskog vencanja? Pise da je patrijarh Isak odveo Rebeku u svoj sator, i to je to, racunalo se kao brak. Crkva je krajnje nefleksibilna i stalno prizeljkuje povratak srednjovekovnih vrednosti i odnosa, umesto da prizna za brakove sve de fakto bracne zajednice, cak i kada nisu sklopljeni u crkvi ili pred gradjanskim vlastima. Realnost zivota je tema koju ckrvenjaci redovno preskacu. Sta cete raditi u slucajevima kada bracni par nije formalno u braku zbog toga sto bi jedna strana izgubila primanja, jer zakon tako nalaze? Resenje je vrlo jednostavno, kao sto rekoh, priznajte brak kao takav, i gotovo. S druge strane, crkva se suzdrzava da primenjuje disciplinske mere prema vernicma koji prave preljubu, jer bi to zakacilo gotovo sve velikodusne darodavce koji potpomazu crkvu. Na kraju, ispastaju nevini, iskreni i potlaceni. A crkva ostaje zapletena u mrezi sopstvenog licemerstva.
pre 4 godine
Брак није брак уколико Господ не благослови. Све ван тога је блуд. Тзв. "грађански брак" је савремена безбожничка измишљотина, тј. ругање браку.
pre 4 godine
Covek je potpuno u pravu. Prate nekakve zapadnjacke trendove samo zato sto nece obavezu i sto nisu sigurne u partnera i ljubav. U principu, lakse cu sutrdan da odem ako mi ne odgovara nesto, ako nismo vencani. Od starta osudjeno na propast.
pre 4 godine
A muškarac u vezi koja nije brak? Iskušenik
pre 4 godine
A venčanjem više nisi besplatna nego plaćena. Ha ha ha.
pre 4 godine
Ne mislim samo na ovo, ali Crkva je previše ćutala (najmanje ruska). To što je nekoga pogodilo ovo ili bilo šta drugo ne znači da je ovaj čovek kriv, nego da smo se srodili s grehom, i sada je kriv onaj što je video a ne onaj što se uneredio. Zar ne?
pre 4 godine
Pa ne bih se slozio sa izjavom, ali moram da se slozim da brak i zivot u vanbracnoj zajednici nije isto. Treba biti iskren i posten prema osobi sa kojom zivis i da to potvrdis i pred Bogom i pred ljudima. Moj savet je da ako nekoga stvarno volite da se vencate i da tezite miru, sreci i ljubavi. Takodje smatram da je samo pravo vencanje u crkvi sklopljeno i da je to jedinstvena prilika da zaista nekome obecate ljubav. Naravno ne zelim da uvredim ljude koji su sklopili gradjanski brak, ali vam savetujem da se vencate u crkvi ili kako nalazu religijski zakoni neke druge veroispovesti.
pre 4 godine
A muskarac mu onda dodje ko besplatni zigolo?’ Sve na veresiju.
pre 4 godine
Koja crna besplatna, nikad nisam koristio plaćene seksualne usluge (za sada mi nikad nisu bile potrebne, ne znam šta će biti za trideset ili četrdeset godina,. mada bake izgledaju sve bolje :)) ), iako sam se više puta jako lepo družio i zabavljao sa prostitutkama i eskort damama, koje su, iznad nekog nivoa, obično zanimljive osobe i dobri drugari, iako mojoj kćeri ne bih preporučio njihov krvav posao, :) ali iskustvo i poznavanje njihovih cena mi govori da su ubedljivo najjeftinija varijanta, a da najskuplje može da izađe ono što je Marks zvao ozakonjenom prostitucijom, dakle strandardni brak, naročito ako živiš u nekoj degenerisanoj socijalističkoj zemlji na Zapadu sa nepravedmim feminjarskim zakonodavstvom, a bio si dovođjma ovca da ne napravie predbračni ugovor :)) A, inače, čovek ima prava na svoje mišljenje i da ga javno izrazi. Iz perspektive hrišćanske religije je to tako, a on je vernik, po pretpostavci. Ja se s njim, doduše, nimalo ne slažem, ali mi ne bi palo na pamet da mu to pravo polušavam da. poreknem, kao što to pokušavaju neokomunjare i feminjare. Naravno, po zadatku...
pre 4 godine
Potpuno podrzavam sve komentare koji osudju u najmnaju ruku nespretnu a po mom misljenju glupu, uvredljivu i, u sustini, po crkvenom ucenju, netacnu izjavu ovog svestenika. Ipak, ono sto mi je zanimljivo da, polazeci od pretpostavke da je zene ova izjava iziritirala vise nego muskarce, upravo zene u Srbiji, mnogo vise nego muskarci, insistiraju na formalnom braku, i to cesto i crkvenom pored gradjanskog. Brak je prevazidjena institucija i kada se ima u vidu da, opet govorimo samo o Srbiji, troskove u vezi (izlaske, putovanja, poklone i sl.) snosi daleko vecim delom muskarac (devojci kupite poklon od 100 a dobijete neki od 20 evra) tesko je oteti se utisku da zene brak vide kao nacin da, u slucaju razvoda, dobiju polovinu imovine koja je stecena tako sto je on radio dva posla a ona pola fonda casova nastavnika stranog jezika u os. Zene su u Srbiji, sklone, da, vrlo mudro, zadrze iz patrijrahata ono sto im odgovara i da to brane kao kavaljerstvo a da iz modernosti lako i brzo odbace sve sto i namece radne obaveze i terete. Primer iz Dortmunda gde zivim - kad izadjete sa devojkom racun se placa po pola, sto mislim da je preterano ili jedanputa on drugi put ona, sto mislim da je ok. Inace, ovde i kada roditelji izadju na veceru sa svojom punoletnom decom, cesto svako placa za sebe. Na kraju, mislim da je licemerno ovako nesto okartkterisati kao kalkulanstvo pogotovu od starne onih koji se retko masaju za novcanik.
pre 4 godine
Ne susrecem se prvi put sa ovakvom kvalifikacijom slobodnog braka. Ono sto taj svestenik prica ne treba shvatati kao uvredu, nije mu sigurno to bila namera, sta on ima od toga. On samo prica kako stvari izgledaju iz njegove perspektive. Bitno je shvatiti da se njegov pogled na svet drasticno razlikuje od pogleda ogromne vecine ljudi. Usled te razlike u percepciji mi se naprosto ne razumemo. Zato on prica u slikama, koristi razna poredjenja. Ne treba ga osudjivati zbog toga nego probati razumeti sta covek govori. A da bi ga razumeli moramo probati sagledati stvari iz drugacijeg ugla.
pre 4 godine
Preterivanje sa njegove strane. Brak je realno gledano prevaziđena institucija u modernim društvima. To je za zemljre poput Katara, Afghanistana, Butana ili Konga. Znači ili teoretska drustva ili veoma siromašna.
(Aron, 19. februar 2020 18:45)
Katar je baš siromašna zemlja koja nama bogatima gradi Beograd na vodi. Kakvi pajseri ovde komentarišu.
pre 4 godine
Glupanderi ruski crkveni. I ovu veru ja treba da postujem? To je ta pravoslavna toliko hvaljena vera i ovi neuredni bradati popovi neokupani sa bradama punih bakterija.
pre 4 godine
"Probudila sam se ujutru i saznala da sam prostitutka"
Nema problema nego gde su ti pare?:)
pre 4 godine
Odahnut će narod, kad pošalje religiju na smetlište istorije.
pre 4 godine
Crkva je najveća prostitutka, spava sa svim poltičarima..
pre 4 godine
Brak, Crkva, Drzava!
Masonski instrumenti za kontrolu masa.
Šta u ta tri instituta ima prirodno?
Mi samo drugom obliku organizacije, kao civilizacija, nismo dorasli.
Budite u svakom momentu svoji i osvešćeni.
Živela sloboda
pre 4 godine
Pop polazi od pretpostavke da zena u braku nesto dobija, pa joj se kao isplati da se uda... Sudeci po mom iskustvu, zene brakom samo gube, jer postaju sluskinje, robinje a i dalje nemaju svoju imovinu jer ono sto muz nasledi je njegovo kako god okrenes (nas zakon je odlican na tu temu, nema podele nasledjene imovine, samo stecene a retko ko nesto stice, uglavnom nasledjuju).
Meni se pope, 'ne isplati' da se udajem. Imam dvoje dece u zajednici sa divnim covekom, imam svoje nekretnine, novac i lepo zivim pa od muza nemam sta da 'dobijem'. Brakom ne dobijam apsolutno nista. A crkveni brak mi tek ne pada na pamet, da dajem coveku pare da bi mi izveo nebulozni magijski ritual?! Smejemo se vracarama i astrolozima a idemo kod popova da nam mlataraju svetom vodicom?! u 21om veku. Uzmite se u pamet
pre 4 godine
@Mrak
Niste vi izumiruća vrsta, ne brini. Lažni moral je u porastu.
pre 4 godine
Vratite se u kameno doba i pustite ljude da žive!
pre 4 godine
Ovakve izjave crkvenih lica mogu samo da ogade ljudima crkvu i veru..
pre 4 godine
A sta ti je Kacevanda,jel ti jos kolega,da li radite u istoj kompaniji,crkvi(udruzenju gradjana)
Kako njega definisete kao musku prostitutku.
pre 4 godine
Sramota. Popovi od Rusije prave pravoslavnu dzamahiriju u 21. veku.
(Milan Indjija, 19. februar 2020 20:41)
Opaska: ne prave popovi nego Putin. Popovi svoju političku moć i uticaj razvlače samo do granica koje im omogući državni aparat. Čak i kada učestvuju u postavljanju nekog drugog režima (radi povećanja sopstvenog poliičkog prostora) to ne čine direktno ili kroz crkvu, nego kroz neki proksi koji može i da se kompromituje. Zato su autentično teokratski režimi retkost, a i tada zakamuflirani nekakvim pseudocivilnim institucijama.
Rusija još nije teokratija, a verovatno nikada neće ni postati. Ali potpuno si u pravu za ono "džamahirija". Iako prevod ne znači isto, značenje pojma "džamahirija" je baš onakvo kakvo podrazumevamo. Uostalom, vođa i prve proglašene "džamahirije" je bio pukovnik, a ne pop.
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
pre 4 godine
@Dragan
Ko je taj ko odlučuje šta je greh, a šta ne? Da bi čovek mogao tj imao moralno pravo da priča o bilo kakvom grehu, treba da bude potpuno čist i častan. Popovi to svakako nisu.
pre 4 godine
Hej, na prvu loptu to se ne odnosi na nas savremene ljude. Ali, ne zaboravimo da svestenici ispovedaju mnoge ljude i imaju mnogo vise iskustva od nas obicnih ljudi. Sa druge strane, brak se kao institucija topi,a ona je pre svega znacila socijalnu zajednicu, ne obavezno i ljubavnu. Tesko je npr odrzati ljubav kao snaznu emociju godinama, ali ukoliko ima postovanja, to zaista moze biti divan odnos, sto i jeste ljubav. E sad, za zene koje nisu vencane, zaista je brak vazan zbog onoga sto mzoe da nastane posle. Iako su pred zakonom slicne stvari, ukoliko imaju decu a nisu vencani, pa se rastanu tu ima mnogo problema i sve se mora resavati tuzbama, takodje i za imovinu. Stoga su ipak zasticenije osobe koje su u braku pri razvodu. U svakom slucaju, ne treba suditi, covek ima svoje nazore i pokusava drugima da pomogne. Ukoliko ljudi nisu religiozni sta ih se tice sta govori jedan svestenik.
pre 4 godine
Ma pop se samo brine sta ce onda da radi ako ljudi prestanu da se vencavaju i krste decu. Odakle ce lova da kaplje?
pre 4 godine
Treba se više puta venčavati, razvenčavati, pa opet venčavati. Više će da se zaradi.
pre 4 godine
Niko tu ništa ne uzima već dele ono što su zajedničkim životom stekli.
(goranh, 19. februar 2020 22:52), u Srbiji da, u pravu si... ali raspitaj se za druge zemlje zapadne Evrope i USA.
(Petar, 20. februar 2020 07:13)
# Link komentara
Srbija prati kontinenatalno pravo kao i sve ostale evropske zemlje. Zakoni pri razvodu i nasledstvu su pa gotovo identicni sa malim razlikama. Dakle deli se zaradjeno u braku. Niko nikome ne moze da pri razvodu uzme posebnu imovinu, nasledstvo ili poklon. Daj Boze da neki pravnik to objasni, ali oni mudro cute i pustaju neuke da se loze anticipirajuci zaradu.
Druga je stvar sto u Srbiji moze da se napravi lud pa da se deca ne izdrzavaju i da se "glumi" socijalni slucaj. Kao i u drugim oblastima.
U zemljama sa anglosaksonskim pravom ostanak kod kuce uz dogovor se valorizuje u smislu kapitala. I postoji alimentacija za izdrzavanje bracnog partnera koji je bio kuci. Probaj ti da sedis kod kuce radi necijeg posla pet godina u bilo kojoj ozbiljnoj struci pa vidi ko ce posle da te zaposli.
To samo u retkim slucajevima ima u Srbiji kod nekih koji se razvode u penzionerskim godinama, a da zena nije radila.
69 Komentari
Sortiraj po: