Nedelja, 05.01.2020.

11:20

Naš glumac obara rekorde u Rusiji: Film za dan zaradio 3 miliona evra FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Naš glumac obara rekorde u Rusiji: Film za dan zaradio 3 miliona evra FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Oldtimer

pre 4 godine

U nedoumici sam da li se ovde radi o komentarima u vezi Bikovićevih kvaliteta ili je u pitanju samo ventil da se ispustu poznata srpska zavist prema svemu i svakome. U svakom slučaju alal vera mladom glumcu.

Cer

pre 4 godine

Ako se po trejleru humor prepoznaje, humor je na veoma niskom nivou. Bas kao u onoj seriji hotel neki. Ruski humor je stvarno boze sacuvaj. Valjda zbog silnih diktatura nisu smeli da neguju humor pa su sad na pocetku, a svaki pocetak je tezak.

Victor

pre 4 godine

У Русији је "Слуга" постао филм број 1 за Нову годину. Он је већ прикупио више од 20 милиона евра и даље остаје на првом месту.

Mozno

pre 4 godine

Mozda ruski filmovi za neke od vas nisu tako "atraktivni",ali su sigurno bolji,posebno zbog poruka tih filmova.Am.sve sami heroji i spasioci sveta,a
vidimo kako spasavaju taj svet.I nas su tako spasavali,jos nas boli glava...

Aca

pre 4 godine

Odlican glumac,izgleda da je film super,lepe ove ruskinje.Svaka cast.A vidim slominje se hoolywood,u poslednje vreme iz hoolywooda samo sranja i nista vise.Secam se kao mali da sam gledao Ruske filmove ili bajke tad...i bili su fenomenalni kao klincu za to doba nije imao hoolywood sta da ponudi ali Ruske Bajke-Filmovi su bili fantasticni i bilo ih je raznoraznih za razliku od Americkih.

kritika

pre 4 godine

Ocigledno se ljudi suvise primaju na negativne komentare. Vecina komentatora jednostavno svoj licni neuspeh u zivotu pokusava da kompenzuju time sto ce druge pausalno da omalozavaju. Sta mislite zasto su rijaliti toliko popularni i zasto se tako dobro prodaju ? U stvari tamo se u velikoj vecini slucajeva radi o glumi, samo da bi onaj ispred ekrana pomislio, vidi ovaj je gori i od mene. Ozbiljne komentare ce te prepoznati po konkretnim i utemeljenim obrazlozenjima. Sve ostalo tipa, ma to je bezveze itd. jednostavno preskocite.

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kaze pola komentara" treba da smo ponosni na njegov uspeh"?! A zasto bih ja bio ponosan na neciji uspeh? Druze, ja sam ponosan samo na svoj uspeh, a mogu biti srecan zbog uspeha neke druge osobe! Drago mi je zbog njegovog"uspeha, stvarno jeste, ali i dalje stoji da je decko jedna velika NULA od glumca! Ponavljam, NULA od glumca, na glumu mislim na ne na ljudske kvalitete!

Kontras

pre 4 godine

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.
(M. Radosavljevic, 5. januar 2020 20:41)


Majka Rusija se pokaza i na ovom primeru ako nisi primetio! Miloš Biković je dobio glavnu ulogo u Ruskom filmu! Na zapadu ne bi nikad dobio glavnu ulogu i pored svojih kvaliteta jer potice iz Srbije! Pogledaj samo kako se ponasuju prema Novaku Djokovicu!

J.

pre 4 godine

"Mlad, lep, uspešan, šeta Ruskinje - malo li je za pljuvačunu"
(Na ušću dveju reka ispod Avale
Mlad - da, lep? Ne baš. Uspešan, recimo, da. Šeta Ruskinje? To je kao neki uspeh, poznate su kao neosvojive? Ne bih rekla.

Марко

pre 4 godine

on ne bi mogao ni da priblizi Holiwoodu sa takvom glumom, samo lepo izgleda, ali hladno i sterilno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (penzioner, 5. januar 2020 17:57

Тај Холивуд је данас један мало скупљи ријалити. Чиста индустрија. Више уметности има у производњи шрафова, него у Холивуду.

Ivana

pre 4 godine

Evo, da prokomentarisem iz prve ruke. Zivim u Moskvi i sinoc sam bila u bioskopu i gledala "Slugu". Film je zabavan, interesantan i slatko sam se ismejala, zajedno sa ostalom publikom. Da bi razumeli film, potrebno je da znate par osnovnih cinjenica iz ruske istorije (kmetstvo, kada su tataro-mongoli napadali ruske knezevine, itd...) - tada humor dobija smisao. Sto se tice naseg Bikovica - svaka mu cast. Govori ruski skoro bez akcenta, ovde ga publika voli. Umesto da ide u Holivud i glumi (u najboljem slucaju) negativca ruskog ili srpskog porekla, Milos je dosao u Rusiju i tu postao zvezda. A to nije malo. Pre pocetka filma su pustali reklame za nove filmove - iz 10 reklamiranih, Bikovic glumi u tri. Mozete da mu pljunete pod prozor, svi vi koji nemate pametnija posla.

Pera

pre 4 godine

Samo neka ne glumi u filmovima koji su protiv Srbije i Srba, kao neki u filmu Anđeline Džoli ili kao što je radila Mira Karanović...svaka čast i samo napred

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kao glumac jedna obicna nula!!!! Ali dobro, svu srecu mu zelim, neka uradi koliko moze ili ti cak koliko mora! Svako ima pravo na svoje misljenje, moje je da je nula glumac i da nikada nije imao nista glumacko, za razliku od dosta njegovih kolega iz klase!

Beograđanka

pre 4 godine

Pih, koliko negativnih komentara, sram vas bilo, narode pakosni, sitne duše. Miloš Biković je odličan glumac, nezavisno od Rusije. Plus, svaka čast što je uspeo u zemlji koja je ako ništa drugo,ogromna, pa može i da izrodi mnogo dobrih glumaca valjda, kao što je dala najviše dobrih pisaca na svetu. Svaka čast, ponos za sve nas. Neko smatra Rusiju majkom a neko ne, nebitno za ovu priču.

M. Radosavljevic

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!
(Kontras, 5. januar 2020 15:08) # Link komentara

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.

danguba

pre 4 godine

Mali nema harizmu i dosadan je do bola, ali respekt za uspjeh u Rusiji. Obzirom koliko smo mali i beznacajni u svijetu, svako postignuce i uspjeh van Srbije treba pozdraviti.

Nergal

pre 4 godine

Cudo, taj mali je glumio u mnogo serija i filmova, tek kada je poceo da glumi u Rusiji krenula lavina uvreda. Bolesno.
(lepo, 5. januar 2020 14:55)
Ne, bolesno je to što je očajan glumac, a svi su naprasno počeli da ga hvale od kako je počeo da glumi u ruskim filmovima.

Gagi

pre 4 godine

"...reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni." - (Marko, 5. januar 2020 13:35)

Meni se čini da si ti zaboravio fabulu "Trumanovog šoua". Ako ovaj film sa Bikovićem govori o čoveku koji je čitav život, od svog rođenja, proveo u simuliranom svetu pod budnim okom čitavog čovečanstva, da bi se na kraju shvatio gde se nalazi, poklonio se publici i izašao sa pozornice, onda jeste "kopija" filma koga pominješ... a ako fabula nije takva, onda su oba filma tebi preteška za razumevanje.

m

pre 4 godine

Svaka čast Milošu i čestitke! Upoznajmo malo Rusiju da bi smo je voleli. Ne može biti neinteresantna zemlja u kojoj je rođen i pisao Jesenjin, Puškin, Dostojevski Tolstoj...toliki slikari ....Zna Miloš, zato je i uspeo!!! Tu tek ima da se uči i radi!

justarbeiterРФ

pre 4 godine

Bravo za Milosa, uspeti pored toliko ruskih glumaca, uzimati glavne uloge i kintu, em stranac, em ruski mu nije maternji...a govori skoro perfektno! Ja sinoc gledao u Moscow City, film OK, smesan, veoma aktualan za Rusiji i problem sa razmazenim tatinim sinovima koji prave sranja po gradu a tate ih izvlace za $. Ja sam ponosan na Milosa (kao na Novaka), mozda nije Deniro al prosek takodje nije

БобмаркСРБ "Којекуде чиниш 'волико"

pre 4 godine

Momcina je mudar...svi srljaju u kicerski Holiwood a on je izvukao dobitnu kombinaciju...svaka cast !

seljadin

pre 4 godine

@Ninno... ne kapiram sta sam napisao da vam smeta tj. kako vi kazete favorizuje Rusiju ? Novac nema boju, to sam naucio ziveci po svetu, Rusi i Amerikanci saradjuju itekako u biznisu, jel ja treba onda da to pljujem ? Jel treba da pljujem po uspehu mladog glumca trazeci izgovore za sopstveni neuspeh u zivotu ? Sto se tice mesta gde zivim, nigde nisam napisao da zivim u USA, vec da sam u svojim 20tim posle zivota u EU se preselio u USA, i vratio se u EU tj. Srbiju, jer sam drzavljanin ovde.

Prosto je neverovatna koliko prosecan lik koji komentarise po b92 ne zna nista o zivotu u nekoj drugoj zemlji, ali je spreman na pljuvacinu i zavist do neba. To spada u lose osobine ovog naroda, nazalost.
Upravo protiv toga se borim, a ovom mladom glumcu zelim sve najbolje, u nasem narodu je puno onih koji bi postavili nogu da padnes, ali ti ne bi dali ruku da ustanes, tj. ucite malo od Jevreja, oni igraju timski i zato su tu gde jesu a Srbi takodje tu gde jesu.

kralj

pre 4 godine

Ruski filmovi su odlicni,naravno ima I onih koje ne bih gledao da mi plate,ne znam zasto mrzite decka,uspesan,snasao se na ruskom trzistu,dobro placen.Bilo ko od nas da zeli da zaradi,uopste ga ne bi interesovalo da li je to Rusija ili Nemacka ili USA.Verovatno je bolje ziveti na zapadu,sredjeno I uredjeno,nikad nisam bio u Rusiji pa da tvrdim da je uzas ziveti tamo.Ne mislim da je Bikovic glumcina,po meni ima mnogo boljih od njega kod nas ali decko je tamo zvezda I vrlo je uspesan,svaka cast.

dm

pre 4 godine

Gledao...sjajna zabava svo vreme filma...za uzivanje i razbribrigu...Bikovič odlican...Rusi ga obozavaju...svaka mu cast u jednoj takvoj ogromnoj zemlji postati neko bitan u oblasti kulture/kinematografije to je za respekt...od srecnih ljudi do zvezda...

Olja

pre 4 godine

Ne znam cemu poredjenje Rusija - "zapad" i ko su ljudi koji ne prezu da svaku zgodnu priliku iskoriste da pokazu svoju mrznju prema svemu sto dolazi iz Rusije.
Da li ste zaboravili, ili ste toliko neuki pa niste ni znali da ova zemlja ima i te kako mnogo umjetnika svih profila koji su medju najboljima u svijetu. U njoj se, bolje od mnogih, zna sta je umjetnost i kako bi je trebalo vrednovati.
Mene Bikovicev uspjeh nije rastuzio, naprotiv. A vi, zlobnici, pogledajte sebe, razmislite sta je uzrok toj zlobi pa pokusajte da je izbacite, inace, zakorijenice se u vama i potpuno vas unistiti.

Kontras

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!

marko

pre 4 godine

Kad krenu ovi nasi kao Rusija vs Amerika a nikad nisu videli rusiju, Rusija vam je drugari Amerika u malom, u Rusiji je preuzeto američko zdravstvo ako nemate 50 evra neće da vas pregledaju, plaća se u dolarima i pogledajte neku seriju u svakoj je neki amer koji ženi ruskinju, u prodavnicama je više američkih proizvoda od naprimer francuskih, živeo sam tamo 5 godina I radio. hladni su ko nemci a modu furaju ko ameri..

Džoni

pre 4 godine

Stvarno smo zavidan narod. Umesto da nam je drago za svakog našeg čoveka koji uspe nešto da uradi u inostranstvu mi ga tu pljujemo i omalovažavamo. Možda Biković i nije najbolji glumac na Svetu, ali definitivno su ga Rusi skapirali i prihvatili kao svog. Igra čovek glavne uloge.

badr-hari

pre 4 godine

bio sinoc da pogledam film,trejler nije obecavao...film je dobar,bas prijatno me iznenadio...scenario zanimljiv,gluma odlicna ,bikovic takodje...neko napisa da je dobar deo publike napustio posle pola filma,sto je totalna glupost i neistina,bar tamo gde sam ga ja gledao...pun parter ,pun balkon 400 ljudi i vise,..niko ali niko nije napustio projekciju cak sta vise film je dobio i aplauz na kraju...eto iz prve ruke...takvih gluposti sam se nacitao ovde... preporuka za film svakako

Leonardo

pre 4 godine

Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko smo mi jadan narod. Srbi, narod koji ne prašta uspeh. Zato nam i tako ide, generalno. Čovek je uspeo i svaka mu čast,(nebitno, Rusija, Amerika, Poljska, Severna Makedonija). Hvala Bogu da sam operisan od zavisti, i uvek mi je drago da vidim kad neko uspe u životu.

Novica

pre 4 godine

Mozete samo da pljunete liku pod prozor, da je srece da smo svi uspeli upola koliko i on. Sreo sam ga par puta kad je bio mladji, a i cesto leti za moskvu i nazad. Lik tera neki svoj fazon koji se mozda meni ne svidja ali mu svaka cast na karijeri, uostalom njegov zivot njegova stvar.

kesi

pre 4 godine

Imao je možda malo slabije uloge između Montevidea i Južnog vetra.Te uloge su mu odlične.U Balkanskoj međi super.Na kraju krajeva NAŠ je čovek i svekog od nas treba da raduje njegov uspeh.Mogu da razumem da se nekome možda ne sviđa njegova gluma.Ali svakako zaslužuje podršku svojih ljudi i ponos istih.Bio je kod nas na festivalu i ostavio savršen utisak.Dakle i u privatnom izdanju je pobrao simpatije.Zato,prikočite malo hejteri.

Žile

pre 4 godine

Bh... Nemaš ti pojma o ruskim filmovima. Toliko ima dobrih ruskih filmova u raznim žanrovima. Vrvt misliš i da je rusko naurožanje smeće:) hahahahahahahahah

cola

pre 4 godine

Koliko bolesnih komentara... Tekst o nekom uspesnom filmu u Rusiji, svaki drugi komentar je o poredjenju Rusije i Zapada,dali je bolje Bikovicu u Rusiji ili nekome na zapadu, o Rusofilima, o prozapadnjacima i koliko je boljih filmova na zapadu.... NASEM DRUSTVU JE POTREBAN DOBAR PSIHIJATAR, NE ZBOG RUSA I ZAPADA VEC ZOG NAS SAMI...

adriano_galliani

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.
(Nenad, 5. januar 2020 12:14)

Juče pisali o Džokeru i Hoakimovih 5%.. Biković ima 1%, možda i manje. Pa izračunajte.

Više je zaradio Đuričko.

Stevan

pre 4 godine

Bravo Bikovicu.
Sigurno boji glumac i od Sergeja i Djuricka koji po Americi mogu da glume samo epizodne uloge i to samo nekog "nesretnika" iz Srbije.
Biti glavni glumac u toliko filmova u jednoj velikoj svetskoj kinematogeafiji je uspeh vredan velikog postovanja.

only fools and horses

pre 4 godine

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Glumio je glavnu ulogu u Južnom vetru. Da vas podsetim, preko 500.000 gledalaca u bioskopima u Srbiji i preko milion u regionu. Ne znam šta bi drugo bilo merodavno za uspeh kod nas?
Ne razumem ovoliko omalovažavanje, dečko je postigao veliki uspeh, popularan je, dobija dobre uloge, njegovi filmovi su izuzetno gledani, šta hoćete više. Može da vam se sviđa ili ne, da cenite njegovu glumu ili ne, ali uspeh, pravi uspeh mu ne možete osporiti.

Termodinamicar

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05.

To je neobjasnjivo za vozace kamiona, kopace kanala i glodace crvljivih mc donalds hamburgera iz usa...

Mali Muhamed

pre 4 godine

Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Ti si neki veliki znalac? Nema teme u kojoj nisi vičan. Ima te na sve strane, k'o da te mina raznela. Ti si baš pravi primer onoga što njemu prišivaš - oličenje "fejk nabeđenosti".

Brdo

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

A što ne rublje?

@Laki

pre 4 godine

kuste, veru i dušu za pare nisam prodao kao ti. Ne živim na zapadu, živim u Beču više od trideset godina, radim za godišnju platu, plus bonusi, o čijoj visini verovatno možeš samo da sanjaš. Tu platu zarađujem kao visokopozicionirani menadžer zadužen za Rusiju i Centralnu Aziju, koje poznajem počev od kulture, religije, društvenih prilika... kao sopstveni džep.
Ovde u Beču nisam naišao na tako ostrašćene mrzitelje Rusije kao u Srbiji i srpskoj dijaspori. Siromaštvo duše i vere ne mogu nadomestiti nikakve pare, automobili, kuće...razmisli malo pre nego prodaš i poslednji gram sopstvene duše.

ja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

Ruski dolari smrde na naftu, američki na krv

Lik

pre 4 godine

Rusi imaju odlične filmove samo što nemaju prođu na Zapadu zbog propagande naravno.
Skoro sam gledao spot neke njihove muzičke grupe, onako nešto davno nisam video, kakva Madona, ona gu**čarka Lopes itd...

Marko

pre 4 godine

Prvo dole su ljudi neki u pravu mozda nije ruski spijun ali siri rusku propagandu drugo vi svi koji skacete brze bolje da pohvalite neki film samo zato sto je ruski reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni.

Max

pre 4 godine

@Kup je bitan
Staviti Serbedziju i Bikovica u istu recenicu je idiotizam. Serbedzija nije umetnik zbog igranja negativaca u Holivudskim filmovima nego zbog filmova u kojime je igrao ovde. A Bikovic je umetnik, jer je...? Naravno da ti je kup bitan, to govori dosta o merilima. Serbedzija je sampion, Bikovic osvajac Kupa. Tebi je bitan.

precednik

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine
(kuste, 05. januar 2020 12:13)

Da li si ikada bio u Rusiji? Da li znaš kakav je obrazovni sistem u Rusiji? Po elokvenciji i izrazima rekao bih da si prosto negativan čovek koji funkcioniše po sistemu mržnje. Recimo ne vozim ruski auto prema kom imam istu odbojnost kao prema američkom, koji su takodje isiti ekstra krševi, ali tvoja mržnja, te fokusirala, samo na, ruse. Sve to ok, ti si potpuno nebitan lik, ali na, žalost etalon razmišljanja ove rijaliti populacije koja je većina u ovoj napaćenoj zemlji. Malo nam ratova i bede, još nam fale mržnja i glupost.

Ninno...

pre 4 godine

@seljadin 05.01.2020.12:53

Ako se ne varam, vi godinama dobro zivite u Americi, ali nama propagirate Rusiju i kao mrštite se na Zapad i njegove vrednosti... Često nam držite llekcije o pravim vrednostima i hvalite svoj način mišljenja kao jedini ispravan...
Niste mi jasni....

dileja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 5. januar 2020 12:55)

Nema razlike...dobro upakovan i nasminkan prosek dobro prolazi u danasnje vreme...pakovanje je bitno i ono se placa

Srebrenko

pre 4 godine

Sinoc bili u cineplex Big da pogledamo film.
Koliko je glup,bezidejan I u rangu decijih bajki se manofestovalo da je 1/3 sale izasla pre zavrsetka filma.
Zamislite velicinu Rusije a treba im Bikovic Za glavnu ulogu?!
Vredjanje inteligencije.
U rangu je filma Ekipa Koji se do nedavno davao u nasim bioskopima-nevidjena glupost.
Ne bacajte pare I ne trosite 100 min vaseg zivota(mi smo nakon 60 ustali I otisli Sa filma).

ja

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.
(једна је мајка Русија, 05. januar 2020 12:20)

Ne bi bilo loše da se raspitaš o ruskom filmu, ovo sto si nabrojao je cista uporedba farme, zadruge i parova isto je nenormalno gledano, a takvi su i gledaoci

једна је мајка Русија

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.

seljadin

pre 4 godine

najžešći su likovi koji bi radije spavali ispod mosta u kalforniji i prali sudove nego zaradjivali milione u Rusiji, sta ces posledica komunizma, bitna je propaganda a ne novac.

Nenad

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??

Građanin

pre 4 godine

Film Sluga jedan od boljih filmova u bioskopima u poslednje vreme. Sve više dobrih ruskih filmova se prikazuje u bioskopima. Dobar pandan zakrzljaloj holivudskoj produkciji. Pravo osvezenje. U poslednje vreme sve više gledam njihove, nemačke i francuske filmove. Drugačiji su od onoga na šta nas je nav(u)ikao Holivud.

kuste

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine

shtajner

pre 4 godine

Bukvalno sam doziveo transfer blama kada sam pogledao trejler. Ne bih pogledao ovaj/ovakav film ni da mi daju ta tri miliona sto su zaradili...

zeljko

pre 4 godine

Gledanost ovog filma u Rusiji i nije neka tesko da ce preci 5 miliona
A jedan Frozen 2 ima preko 8 miliona gledanja
Pojedini ruski blokbasteri imali su i preko 20 miliona gledalaca,
Cak i Bikovicév film Led sa 7 miliona gledalaca je veci hit od Holopa.

Куп је битан

pre 4 godine

Срби ће опростити све осим једне ствари - успеха! Сада ће вероватно кренути коментари у којима ће се омаловажавати Биковићев успех. А када Шербеџија глуми Србина или Руса негативца у неком нискобуџетном филму, онда је он врхунски уметник.

laki

pre 4 godine

@kuste
vau, ako zivis i radis u americi onda si ruski spijun, ako zivis i radis u rusiji onda si ruski spijun, ako zivis i radis...ruski spijun
bice da su svi ruski spijuni sem tebe i tvoje mame

@Laki

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju
(kuste, 05. januar 2020 11:35)

Tebi je Ilija Čvorović rod rođeni.

kuste

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...

marko_sthlm

pre 4 godine

@ "Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 11:47)"

Pa u tom i jeste stvar. Možda ima "kefalo" i "štos za biznis" (šta god to značilo), ali nema glumačkog talenta. Zato bi bolje bilo da ide da se bavi biznisom druge vrste. Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?

@Laki

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju
(kuste, 05. januar 2020 11:35)

Tebi je Ilija Čvorović rod rođeni.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...

seljadin

pre 4 godine

najžešći su likovi koji bi radije spavali ispod mosta u kalforniji i prali sudove nego zaradjivali milione u Rusiji, sta ces posledica komunizma, bitna je propaganda a ne novac.

Куп је битан

pre 4 godine

Срби ће опростити све осим једне ствари - успеха! Сада ће вероватно кренути коментари у којима ће се омаловажавати Биковићев успех. А када Шербеџија глуми Србина или Руса негативца у неком нискобуџетном филму, онда је он врхунски уметник.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??

Nenad

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.

Leonardo

pre 4 godine

Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko smo mi jadan narod. Srbi, narod koji ne prašta uspeh. Zato nam i tako ide, generalno. Čovek je uspeo i svaka mu čast,(nebitno, Rusija, Amerika, Poljska, Severna Makedonija). Hvala Bogu da sam operisan od zavisti, i uvek mi je drago da vidim kad neko uspe u životu.

Građanin

pre 4 godine

Film Sluga jedan od boljih filmova u bioskopima u poslednje vreme. Sve više dobrih ruskih filmova se prikazuje u bioskopima. Dobar pandan zakrzljaloj holivudskoj produkciji. Pravo osvezenje. U poslednje vreme sve više gledam njihove, nemačke i francuske filmove. Drugačiji su od onoga na šta nas je nav(u)ikao Holivud.

Ivana

pre 4 godine

Evo, da prokomentarisem iz prve ruke. Zivim u Moskvi i sinoc sam bila u bioskopu i gledala "Slugu". Film je zabavan, interesantan i slatko sam se ismejala, zajedno sa ostalom publikom. Da bi razumeli film, potrebno je da znate par osnovnih cinjenica iz ruske istorije (kmetstvo, kada su tataro-mongoli napadali ruske knezevine, itd...) - tada humor dobija smisao. Sto se tice naseg Bikovica - svaka mu cast. Govori ruski skoro bez akcenta, ovde ga publika voli. Umesto da ide u Holivud i glumi (u najboljem slucaju) negativca ruskog ili srpskog porekla, Milos je dosao u Rusiju i tu postao zvezda. A to nije malo. Pre pocetka filma su pustali reklame za nove filmove - iz 10 reklamiranih, Bikovic glumi u tri. Mozete da mu pljunete pod prozor, svi vi koji nemate pametnija posla.

Novica

pre 4 godine

Mozete samo da pljunete liku pod prozor, da je srece da smo svi uspeli upola koliko i on. Sreo sam ga par puta kad je bio mladji, a i cesto leti za moskvu i nazad. Lik tera neki svoj fazon koji se mozda meni ne svidja ali mu svaka cast na karijeri, uostalom njegov zivot njegova stvar.

cola

pre 4 godine

Koliko bolesnih komentara... Tekst o nekom uspesnom filmu u Rusiji, svaki drugi komentar je o poredjenju Rusije i Zapada,dali je bolje Bikovicu u Rusiji ili nekome na zapadu, o Rusofilima, o prozapadnjacima i koliko je boljih filmova na zapadu.... NASEM DRUSTVU JE POTREBAN DOBAR PSIHIJATAR, NE ZBOG RUSA I ZAPADA VEC ZOG NAS SAMI...

laki

pre 4 godine

@kuste
vau, ako zivis i radis u americi onda si ruski spijun, ako zivis i radis u rusiji onda si ruski spijun, ako zivis i radis...ruski spijun
bice da su svi ruski spijuni sem tebe i tvoje mame

justarbeiterРФ

pre 4 godine

Bravo za Milosa, uspeti pored toliko ruskih glumaca, uzimati glavne uloge i kintu, em stranac, em ruski mu nije maternji...a govori skoro perfektno! Ja sinoc gledao u Moscow City, film OK, smesan, veoma aktualan za Rusiji i problem sa razmazenim tatinim sinovima koji prave sranja po gradu a tate ih izvlace za $. Ja sam ponosan na Milosa (kao na Novaka), mozda nije Deniro al prosek takodje nije

Beograđanka

pre 4 godine

Pih, koliko negativnih komentara, sram vas bilo, narode pakosni, sitne duše. Miloš Biković je odličan glumac, nezavisno od Rusije. Plus, svaka čast što je uspeo u zemlji koja je ako ništa drugo,ogromna, pa može i da izrodi mnogo dobrih glumaca valjda, kao što je dala najviše dobrih pisaca na svetu. Svaka čast, ponos za sve nas. Neko smatra Rusiju majkom a neko ne, nebitno za ovu priču.

једна је мајка Русија

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.

БобмаркСРБ "Којекуде чиниш 'волико"

pre 4 godine

Momcina je mudar...svi srljaju u kicerski Holiwood a on je izvukao dobitnu kombinaciju...svaka cast !

Марко

pre 4 godine

on ne bi mogao ni da priblizi Holiwoodu sa takvom glumom, samo lepo izgleda, ali hladno i sterilno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (penzioner, 5. januar 2020 17:57

Тај Холивуд је данас један мало скупљи ријалити. Чиста индустрија. Више уметности има у производњи шрафова, него у Холивуду.

precednik

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine
(kuste, 05. januar 2020 12:13)

Da li si ikada bio u Rusiji? Da li znaš kakav je obrazovni sistem u Rusiji? Po elokvenciji i izrazima rekao bih da si prosto negativan čovek koji funkcioniše po sistemu mržnje. Recimo ne vozim ruski auto prema kom imam istu odbojnost kao prema američkom, koji su takodje isiti ekstra krševi, ali tvoja mržnja, te fokusirala, samo na, ruse. Sve to ok, ti si potpuno nebitan lik, ali na, žalost etalon razmišljanja ove rijaliti populacije koja je većina u ovoj napaćenoj zemlji. Malo nam ratova i bede, još nam fale mržnja i glupost.

m

pre 4 godine

Svaka čast Milošu i čestitke! Upoznajmo malo Rusiju da bi smo je voleli. Ne može biti neinteresantna zemlja u kojoj je rođen i pisao Jesenjin, Puškin, Dostojevski Tolstoj...toliki slikari ....Zna Miloš, zato je i uspeo!!! Tu tek ima da se uči i radi!

@Laki

pre 4 godine

kuste, veru i dušu za pare nisam prodao kao ti. Ne živim na zapadu, živim u Beču više od trideset godina, radim za godišnju platu, plus bonusi, o čijoj visini verovatno možeš samo da sanjaš. Tu platu zarađujem kao visokopozicionirani menadžer zadužen za Rusiju i Centralnu Aziju, koje poznajem počev od kulture, religije, društvenih prilika... kao sopstveni džep.
Ovde u Beču nisam naišao na tako ostrašćene mrzitelje Rusije kao u Srbiji i srpskoj dijaspori. Siromaštvo duše i vere ne mogu nadomestiti nikakve pare, automobili, kuće...razmisli malo pre nego prodaš i poslednji gram sopstvene duše.

kuste

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju

kralj

pre 4 godine

Ruski filmovi su odlicni,naravno ima I onih koje ne bih gledao da mi plate,ne znam zasto mrzite decka,uspesan,snasao se na ruskom trzistu,dobro placen.Bilo ko od nas da zeli da zaradi,uopste ga ne bi interesovalo da li je to Rusija ili Nemacka ili USA.Verovatno je bolje ziveti na zapadu,sredjeno I uredjeno,nikad nisam bio u Rusiji pa da tvrdim da je uzas ziveti tamo.Ne mislim da je Bikovic glumcina,po meni ima mnogo boljih od njega kod nas ali decko je tamo zvezda I vrlo je uspesan,svaka cast.

Pera

pre 4 godine

Samo neka ne glumi u filmovima koji su protiv Srbije i Srba, kao neki u filmu Anđeline Džoli ili kao što je radila Mira Karanović...svaka čast i samo napred

dm

pre 4 godine

Gledao...sjajna zabava svo vreme filma...za uzivanje i razbribrigu...Bikovič odlican...Rusi ga obozavaju...svaka mu cast u jednoj takvoj ogromnoj zemlji postati neko bitan u oblasti kulture/kinematografije to je za respekt...od srecnih ljudi do zvezda...

Termodinamicar

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05.

To je neobjasnjivo za vozace kamiona, kopace kanala i glodace crvljivih mc donalds hamburgera iz usa...

only fools and horses

pre 4 godine

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Glumio je glavnu ulogu u Južnom vetru. Da vas podsetim, preko 500.000 gledalaca u bioskopima u Srbiji i preko milion u regionu. Ne znam šta bi drugo bilo merodavno za uspeh kod nas?
Ne razumem ovoliko omalovažavanje, dečko je postigao veliki uspeh, popularan je, dobija dobre uloge, njegovi filmovi su izuzetno gledani, šta hoćete više. Može da vam se sviđa ili ne, da cenite njegovu glumu ili ne, ali uspeh, pravi uspeh mu ne možete osporiti.

Mali Muhamed

pre 4 godine

Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Ti si neki veliki znalac? Nema teme u kojoj nisi vičan. Ima te na sve strane, k'o da te mina raznela. Ti si baš pravi primer onoga što njemu prišivaš - oličenje "fejk nabeđenosti".

kuste

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine

Olja

pre 4 godine

Ne znam cemu poredjenje Rusija - "zapad" i ko su ljudi koji ne prezu da svaku zgodnu priliku iskoriste da pokazu svoju mrznju prema svemu sto dolazi iz Rusije.
Da li ste zaboravili, ili ste toliko neuki pa niste ni znali da ova zemlja ima i te kako mnogo umjetnika svih profila koji su medju najboljima u svijetu. U njoj se, bolje od mnogih, zna sta je umjetnost i kako bi je trebalo vrednovati.
Mene Bikovicev uspjeh nije rastuzio, naprotiv. A vi, zlobnici, pogledajte sebe, razmislite sta je uzrok toj zlobi pa pokusajte da je izbacite, inace, zakorijenice se u vama i potpuno vas unistiti.

seljadin

pre 4 godine

@Ninno... ne kapiram sta sam napisao da vam smeta tj. kako vi kazete favorizuje Rusiju ? Novac nema boju, to sam naucio ziveci po svetu, Rusi i Amerikanci saradjuju itekako u biznisu, jel ja treba onda da to pljujem ? Jel treba da pljujem po uspehu mladog glumca trazeci izgovore za sopstveni neuspeh u zivotu ? Sto se tice mesta gde zivim, nigde nisam napisao da zivim u USA, vec da sam u svojim 20tim posle zivota u EU se preselio u USA, i vratio se u EU tj. Srbiju, jer sam drzavljanin ovde.

Prosto je neverovatna koliko prosecan lik koji komentarise po b92 ne zna nista o zivotu u nekoj drugoj zemlji, ali je spreman na pljuvacinu i zavist do neba. To spada u lose osobine ovog naroda, nazalost.
Upravo protiv toga se borim, a ovom mladom glumcu zelim sve najbolje, u nasem narodu je puno onih koji bi postavili nogu da padnes, ali ti ne bi dali ruku da ustanes, tj. ucite malo od Jevreja, oni igraju timski i zato su tu gde jesu a Srbi takodje tu gde jesu.

Nergal

pre 4 godine

Cudo, taj mali je glumio u mnogo serija i filmova, tek kada je poceo da glumi u Rusiji krenula lavina uvreda. Bolesno.
(lepo, 5. januar 2020 14:55)
Ne, bolesno je to što je očajan glumac, a svi su naprasno počeli da ga hvale od kako je počeo da glumi u ruskim filmovima.

badr-hari

pre 4 godine

bio sinoc da pogledam film,trejler nije obecavao...film je dobar,bas prijatno me iznenadio...scenario zanimljiv,gluma odlicna ,bikovic takodje...neko napisa da je dobar deo publike napustio posle pola filma,sto je totalna glupost i neistina,bar tamo gde sam ga ja gledao...pun parter ,pun balkon 400 ljudi i vise,..niko ali niko nije napustio projekciju cak sta vise film je dobio i aplauz na kraju...eto iz prve ruke...takvih gluposti sam se nacitao ovde... preporuka za film svakako

Gagi

pre 4 godine

"...reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni." - (Marko, 5. januar 2020 13:35)

Meni se čini da si ti zaboravio fabulu "Trumanovog šoua". Ako ovaj film sa Bikovićem govori o čoveku koji je čitav život, od svog rođenja, proveo u simuliranom svetu pod budnim okom čitavog čovečanstva, da bi se na kraju shvatio gde se nalazi, poklonio se publici i izašao sa pozornice, onda jeste "kopija" filma koga pominješ... a ako fabula nije takva, onda su oba filma tebi preteška za razumevanje.

M. Radosavljevic

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!
(Kontras, 5. januar 2020 15:08) # Link komentara

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.

kesi

pre 4 godine

Imao je možda malo slabije uloge između Montevidea i Južnog vetra.Te uloge su mu odlične.U Balkanskoj međi super.Na kraju krajeva NAŠ je čovek i svekog od nas treba da raduje njegov uspeh.Mogu da razumem da se nekome možda ne sviđa njegova gluma.Ali svakako zaslužuje podršku svojih ljudi i ponos istih.Bio je kod nas na festivalu i ostavio savršen utisak.Dakle i u privatnom izdanju je pobrao simpatije.Zato,prikočite malo hejteri.

Džoni

pre 4 godine

Stvarno smo zavidan narod. Umesto da nam je drago za svakog našeg čoveka koji uspe nešto da uradi u inostranstvu mi ga tu pljujemo i omalovažavamo. Možda Biković i nije najbolji glumac na Svetu, ali definitivno su ga Rusi skapirali i prihvatili kao svog. Igra čovek glavne uloge.

shtajner

pre 4 godine

Bukvalno sam doziveo transfer blama kada sam pogledao trejler. Ne bih pogledao ovaj/ovakav film ni da mi daju ta tri miliona sto su zaradili...

Stevan

pre 4 godine

Bravo Bikovicu.
Sigurno boji glumac i od Sergeja i Djuricka koji po Americi mogu da glume samo epizodne uloge i to samo nekog "nesretnika" iz Srbije.
Biti glavni glumac u toliko filmova u jednoj velikoj svetskoj kinematogeafiji je uspeh vredan velikog postovanja.

marko_sthlm

pre 4 godine

@ "Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 11:47)"

Pa u tom i jeste stvar. Možda ima "kefalo" i "štos za biznis" (šta god to značilo), ali nema glumačkog talenta. Zato bi bolje bilo da ide da se bavi biznisom druge vrste. Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?

Lik

pre 4 godine

Rusi imaju odlične filmove samo što nemaju prođu na Zapadu zbog propagande naravno.
Skoro sam gledao spot neke njihove muzičke grupe, onako nešto davno nisam video, kakva Madona, ona gu**čarka Lopes itd...

ja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

Ruski dolari smrde na naftu, američki na krv

J.

pre 4 godine

"Mlad, lep, uspešan, šeta Ruskinje - malo li je za pljuvačunu"
(Na ušću dveju reka ispod Avale
Mlad - da, lep? Ne baš. Uspešan, recimo, da. Šeta Ruskinje? To je kao neki uspeh, poznate su kao neosvojive? Ne bih rekla.

danguba

pre 4 godine

Mali nema harizmu i dosadan je do bola, ali respekt za uspjeh u Rusiji. Obzirom koliko smo mali i beznacajni u svijetu, svako postignuce i uspjeh van Srbije treba pozdraviti.

marko

pre 4 godine

Kad krenu ovi nasi kao Rusija vs Amerika a nikad nisu videli rusiju, Rusija vam je drugari Amerika u malom, u Rusiji je preuzeto američko zdravstvo ako nemate 50 evra neće da vas pregledaju, plaća se u dolarima i pogledajte neku seriju u svakoj je neki amer koji ženi ruskinju, u prodavnicama je više američkih proizvoda od naprimer francuskih, živeo sam tamo 5 godina I radio. hladni su ko nemci a modu furaju ko ameri..

Žile

pre 4 godine

Bh... Nemaš ti pojma o ruskim filmovima. Toliko ima dobrih ruskih filmova u raznim žanrovima. Vrvt misliš i da je rusko naurožanje smeće:) hahahahahahahahah

Max

pre 4 godine

@Kup je bitan
Staviti Serbedziju i Bikovica u istu recenicu je idiotizam. Serbedzija nije umetnik zbog igranja negativaca u Holivudskim filmovima nego zbog filmova u kojime je igrao ovde. A Bikovic je umetnik, jer je...? Naravno da ti je kup bitan, to govori dosta o merilima. Serbedzija je sampion, Bikovic osvajac Kupa. Tebi je bitan.

Kontras

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!

Srebrenko

pre 4 godine

Sinoc bili u cineplex Big da pogledamo film.
Koliko je glup,bezidejan I u rangu decijih bajki se manofestovalo da je 1/3 sale izasla pre zavrsetka filma.
Zamislite velicinu Rusije a treba im Bikovic Za glavnu ulogu?!
Vredjanje inteligencije.
U rangu je filma Ekipa Koji se do nedavno davao u nasim bioskopima-nevidjena glupost.
Ne bacajte pare I ne trosite 100 min vaseg zivota(mi smo nakon 60 ustali I otisli Sa filma).

zeljko

pre 4 godine

Gledanost ovog filma u Rusiji i nije neka tesko da ce preci 5 miliona
A jedan Frozen 2 ima preko 8 miliona gledanja
Pojedini ruski blokbasteri imali su i preko 20 miliona gledalaca,
Cak i Bikovicév film Led sa 7 miliona gledalaca je veci hit od Holopa.

Marko

pre 4 godine

Prvo dole su ljudi neki u pravu mozda nije ruski spijun ali siri rusku propagandu drugo vi svi koji skacete brze bolje da pohvalite neki film samo zato sto je ruski reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni.

dileja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 5. januar 2020 12:55)

Nema razlike...dobro upakovan i nasminkan prosek dobro prolazi u danasnje vreme...pakovanje je bitno i ono se placa

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kao glumac jedna obicna nula!!!! Ali dobro, svu srecu mu zelim, neka uradi koliko moze ili ti cak koliko mora! Svako ima pravo na svoje misljenje, moje je da je nula glumac i da nikada nije imao nista glumacko, za razliku od dosta njegovih kolega iz klase!

ja

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.
(једна је мајка Русија, 05. januar 2020 12:20)

Ne bi bilo loše da se raspitaš o ruskom filmu, ovo sto si nabrojao je cista uporedba farme, zadruge i parova isto je nenormalno gledano, a takvi su i gledaoci

Ninno...

pre 4 godine

@seljadin 05.01.2020.12:53

Ako se ne varam, vi godinama dobro zivite u Americi, ali nama propagirate Rusiju i kao mrštite se na Zapad i njegove vrednosti... Često nam držite llekcije o pravim vrednostima i hvalite svoj način mišljenja kao jedini ispravan...
Niste mi jasni....

adriano_galliani

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.
(Nenad, 5. januar 2020 12:14)

Juče pisali o Džokeru i Hoakimovih 5%.. Biković ima 1%, možda i manje. Pa izračunajte.

Više je zaradio Đuričko.

Brdo

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

A što ne rublje?

Kontras

pre 4 godine

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.
(M. Radosavljevic, 5. januar 2020 20:41)


Majka Rusija se pokaza i na ovom primeru ako nisi primetio! Miloš Biković je dobio glavnu ulogo u Ruskom filmu! Na zapadu ne bi nikad dobio glavnu ulogu i pored svojih kvaliteta jer potice iz Srbije! Pogledaj samo kako se ponasuju prema Novaku Djokovicu!

Mozno

pre 4 godine

Mozda ruski filmovi za neke od vas nisu tako "atraktivni",ali su sigurno bolji,posebno zbog poruka tih filmova.Am.sve sami heroji i spasioci sveta,a
vidimo kako spasavaju taj svet.I nas su tako spasavali,jos nas boli glava...

Aca

pre 4 godine

Odlican glumac,izgleda da je film super,lepe ove ruskinje.Svaka cast.A vidim slominje se hoolywood,u poslednje vreme iz hoolywooda samo sranja i nista vise.Secam se kao mali da sam gledao Ruske filmove ili bajke tad...i bili su fenomenalni kao klincu za to doba nije imao hoolywood sta da ponudi ali Ruske Bajke-Filmovi su bili fantasticni i bilo ih je raznoraznih za razliku od Americkih.

Cer

pre 4 godine

Ako se po trejleru humor prepoznaje, humor je na veoma niskom nivou. Bas kao u onoj seriji hotel neki. Ruski humor je stvarno boze sacuvaj. Valjda zbog silnih diktatura nisu smeli da neguju humor pa su sad na pocetku, a svaki pocetak je tezak.

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kaze pola komentara" treba da smo ponosni na njegov uspeh"?! A zasto bih ja bio ponosan na neciji uspeh? Druze, ja sam ponosan samo na svoj uspeh, a mogu biti srecan zbog uspeha neke druge osobe! Drago mi je zbog njegovog"uspeha, stvarno jeste, ali i dalje stoji da je decko jedna velika NULA od glumca! Ponavljam, NULA od glumca, na glumu mislim na ne na ljudske kvalitete!

kritika

pre 4 godine

Ocigledno se ljudi suvise primaju na negativne komentare. Vecina komentatora jednostavno svoj licni neuspeh u zivotu pokusava da kompenzuju time sto ce druge pausalno da omalozavaju. Sta mislite zasto su rijaliti toliko popularni i zasto se tako dobro prodaju ? U stvari tamo se u velikoj vecini slucajeva radi o glumi, samo da bi onaj ispred ekrana pomislio, vidi ovaj je gori i od mene. Ozbiljne komentare ce te prepoznati po konkretnim i utemeljenim obrazlozenjima. Sve ostalo tipa, ma to je bezveze itd. jednostavno preskocite.

Victor

pre 4 godine

У Русији је "Слуга" постао филм број 1 за Нову годину. Он је већ прикупио више од 20 милиона евра и даље остаје на првом месту.

Oldtimer

pre 4 godine

U nedoumici sam da li se ovde radi o komentarima u vezi Bikovićevih kvaliteta ili je u pitanju samo ventil da se ispustu poznata srpska zavist prema svemu i svakome. U svakom slučaju alal vera mladom glumcu.

kuste

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju

kuste

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine

shtajner

pre 4 godine

Bukvalno sam doziveo transfer blama kada sam pogledao trejler. Ne bih pogledao ovaj/ovakav film ni da mi daju ta tri miliona sto su zaradili...

marko_sthlm

pre 4 godine

@ "Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 11:47)"

Pa u tom i jeste stvar. Možda ima "kefalo" i "štos za biznis" (šta god to značilo), ali nema glumačkog talenta. Zato bi bolje bilo da ide da se bavi biznisom druge vrste. Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?

J.

pre 4 godine

"Mlad, lep, uspešan, šeta Ruskinje - malo li je za pljuvačunu"
(Na ušću dveju reka ispod Avale
Mlad - da, lep? Ne baš. Uspešan, recimo, da. Šeta Ruskinje? To je kao neki uspeh, poznate su kao neosvojive? Ne bih rekla.

Nergal

pre 4 godine

Cudo, taj mali je glumio u mnogo serija i filmova, tek kada je poceo da glumi u Rusiji krenula lavina uvreda. Bolesno.
(lepo, 5. januar 2020 14:55)
Ne, bolesno je to što je očajan glumac, a svi su naprasno počeli da ga hvale od kako je počeo da glumi u ruskim filmovima.

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kao glumac jedna obicna nula!!!! Ali dobro, svu srecu mu zelim, neka uradi koliko moze ili ti cak koliko mora! Svako ima pravo na svoje misljenje, moje je da je nula glumac i da nikada nije imao nista glumacko, za razliku od dosta njegovih kolega iz klase!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaradiće on milione u Rusiji.Baš ga briga...Dok se naši zamlaćuju i niko ih ne gleda ni stručno ni naučno ovaj momak posta legenda...Ima “kefalo” i štos za biznis...

zeljko

pre 4 godine

Gledanost ovog filma u Rusiji i nije neka tesko da ce preci 5 miliona
A jedan Frozen 2 ima preko 8 miliona gledanja
Pojedini ruski blokbasteri imali su i preko 20 miliona gledalaca,
Cak i Bikovicév film Led sa 7 miliona gledalaca je veci hit od Holopa.

@Laki

pre 4 godine

Klasicni ruski agent, spremali su ga godinama i onda ce ga vratiti u srbiju, isto sa kusturicom, uzima lovu i gostuje po zapadu a propagira rusiju
(kuste, 05. januar 2020 11:35)

Tebi je Ilija Čvorović rod rođeni.

adriano_galliani

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.
(Nenad, 5. januar 2020 12:14)

Juče pisali o Džokeru i Hoakimovih 5%.. Biković ima 1%, možda i manje. Pa izračunajte.

Više je zaradio Đuričko.

Srebrenko

pre 4 godine

Sinoc bili u cineplex Big da pogledamo film.
Koliko je glup,bezidejan I u rangu decijih bajki se manofestovalo da je 1/3 sale izasla pre zavrsetka filma.
Zamislite velicinu Rusije a treba im Bikovic Za glavnu ulogu?!
Vredjanje inteligencije.
U rangu je filma Ekipa Koji se do nedavno davao u nasim bioskopima-nevidjena glupost.
Ne bacajte pare I ne trosite 100 min vaseg zivota(mi smo nakon 60 ustali I otisli Sa filma).

danguba

pre 4 godine

Mali nema harizmu i dosadan je do bola, ali respekt za uspjeh u Rusiji. Obzirom koliko smo mali i beznacajni u svijetu, svako postignuce i uspjeh van Srbije treba pozdraviti.

seljadin

pre 4 godine

najžešći su likovi koji bi radije spavali ispod mosta u kalforniji i prali sudove nego zaradjivali milione u Rusiji, sta ces posledica komunizma, bitna je propaganda a ne novac.

M. Radosavljevic

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!
(Kontras, 5. januar 2020 15:08) # Link komentara

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.

Куп је битан

pre 4 godine

Срби ће опростити све осим једне ствари - успеха! Сада ће вероватно кренути коментари у којима ће се омаловажавати Биковићев успех. А када Шербеџија глуми Србина или Руса негативца у неком нискобуџетном филму, онда је он врхунски уметник.

Max

pre 4 godine

@Kup je bitan
Staviti Serbedziju i Bikovica u istu recenicu je idiotizam. Serbedzija nije umetnik zbog igranja negativaca u Holivudskim filmovima nego zbog filmova u kojime je igrao ovde. A Bikovic je umetnik, jer je...? Naravno da ti je kup bitan, to govori dosta o merilima. Serbedzija je sampion, Bikovic osvajac Kupa. Tebi je bitan.

Građanin

pre 4 godine

Film Sluga jedan od boljih filmova u bioskopima u poslednje vreme. Sve više dobrih ruskih filmova se prikazuje u bioskopima. Dobar pandan zakrzljaloj holivudskoj produkciji. Pravo osvezenje. U poslednje vreme sve više gledam njihove, nemačke i francuske filmove. Drugačiji su od onoga na šta nas je nav(u)ikao Holivud.

једна је мајка Русија

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??

Marko

pre 4 godine

Prvo dole su ljudi neki u pravu mozda nije ruski spijun ali siri rusku propagandu drugo vi svi koji skacete brze bolje da pohvalite neki film samo zato sto je ruski reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni.

justarbeiterРФ

pre 4 godine

Bravo za Milosa, uspeti pored toliko ruskih glumaca, uzimati glavne uloge i kintu, em stranac, em ruski mu nije maternji...a govori skoro perfektno! Ja sinoc gledao u Moscow City, film OK, smesan, veoma aktualan za Rusiji i problem sa razmazenim tatinim sinovima koji prave sranja po gradu a tate ih izvlace za $. Ja sam ponosan na Milosa (kao na Novaka), mozda nije Deniro al prosek takodje nije

Novica

pre 4 godine

Mozete samo da pljunete liku pod prozor, da je srece da smo svi uspeli upola koliko i on. Sreo sam ga par puta kad je bio mladji, a i cesto leti za moskvu i nazad. Lik tera neki svoj fazon koji se mozda meni ne svidja ali mu svaka cast na karijeri, uostalom njegov zivot njegova stvar.

Pera

pre 4 godine

Samo neka ne glumi u filmovima koji su protiv Srbije i Srba, kao neki u filmu Anđeline Džoli ili kao što je radila Mira Karanović...svaka čast i samo napred

Ninno...

pre 4 godine

@seljadin 05.01.2020.12:53

Ako se ne varam, vi godinama dobro zivite u Americi, ali nama propagirate Rusiju i kao mrštite se na Zapad i njegove vrednosti... Često nam držite llekcije o pravim vrednostima i hvalite svoj način mišljenja kao jedini ispravan...
Niste mi jasni....

Leonardo

pre 4 godine

Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko smo mi jadan narod. Srbi, narod koji ne prašta uspeh. Zato nam i tako ide, generalno. Čovek je uspeo i svaka mu čast,(nebitno, Rusija, Amerika, Poljska, Severna Makedonija). Hvala Bogu da sam operisan od zavisti, i uvek mi je drago da vidim kad neko uspe u životu.

precednik

pre 4 godine

Sofronije, ja zivim na zapadu, udobno mi je, nikad se ne bi menjao za rusiju, ali niste mi jasni vi koji balite na ruje a zelite da zaradjujete na zapadu, vozite nemacka kola, saljete decu na skolovanje na truli zapad, pljujete zapadni sistem zivota a zelite sve od njega
Tako i ovaj prosecni glumac, hoces mi reci da pored svih ruskih glumaca bas su odabrali srbina da im bude glavna glumacka zvezda.. Hahaha. Covece probudi se. Rusi ne investiraju u ekonomije, oni investiraju samo u svoje kadrove i placaju lovom pojedince ili grupe da promovisu njihove bajke:) bikovic i kusturica( shatro srbin) i vi ste to sve "progutali" kao istine
(kuste, 05. januar 2020 12:13)

Da li si ikada bio u Rusiji? Da li znaš kakav je obrazovni sistem u Rusiji? Po elokvenciji i izrazima rekao bih da si prosto negativan čovek koji funkcioniše po sistemu mržnje. Recimo ne vozim ruski auto prema kom imam istu odbojnost kao prema američkom, koji su takodje isiti ekstra krševi, ali tvoja mržnja, te fokusirala, samo na, ruse. Sve to ok, ti si potpuno nebitan lik, ali na, žalost etalon razmišljanja ove rijaliti populacije koja je većina u ovoj napaćenoj zemlji. Malo nam ratova i bede, još nam fale mržnja i glupost.

БобмаркСРБ "Којекуде чиниш 'волико"

pre 4 godine

Momcina je mudar...svi srljaju u kicerski Holiwood a on je izvukao dobitnu kombinaciju...svaka cast !

laki

pre 4 godine

@kuste
vau, ako zivis i radis u americi onda si ruski spijun, ako zivis i radis u rusiji onda si ruski spijun, ako zivis i radis...ruski spijun
bice da su svi ruski spijuni sem tebe i tvoje mame

m

pre 4 godine

Svaka čast Milošu i čestitke! Upoznajmo malo Rusiju da bi smo je voleli. Ne može biti neinteresantna zemlja u kojoj je rođen i pisao Jesenjin, Puškin, Dostojevski Tolstoj...toliki slikari ....Zna Miloš, zato je i uspeo!!! Tu tek ima da se uči i radi!

Termodinamicar

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05.

To je neobjasnjivo za vozace kamiona, kopace kanala i glodace crvljivih mc donalds hamburgera iz usa...

@Laki

pre 4 godine

kuste, veru i dušu za pare nisam prodao kao ti. Ne živim na zapadu, živim u Beču više od trideset godina, radim za godišnju platu, plus bonusi, o čijoj visini verovatno možeš samo da sanjaš. Tu platu zarađujem kao visokopozicionirani menadžer zadužen za Rusiju i Centralnu Aziju, koje poznajem počev od kulture, religije, društvenih prilika... kao sopstveni džep.
Ovde u Beču nisam naišao na tako ostrašćene mrzitelje Rusije kao u Srbiji i srpskoj dijaspori. Siromaštvo duše i vere ne mogu nadomestiti nikakve pare, automobili, kuće...razmisli malo pre nego prodaš i poslednji gram sopstvene duše.

Stevan

pre 4 godine

Bravo Bikovicu.
Sigurno boji glumac i od Sergeja i Djuricka koji po Americi mogu da glume samo epizodne uloge i to samo nekog "nesretnika" iz Srbije.
Biti glavni glumac u toliko filmova u jednoj velikoj svetskoj kinematogeafiji je uspeh vredan velikog postovanja.

Brdo

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

A što ne rublje?

Beograđanka

pre 4 godine

Pih, koliko negativnih komentara, sram vas bilo, narode pakosni, sitne duše. Miloš Biković je odličan glumac, nezavisno od Rusije. Plus, svaka čast što je uspeo u zemlji koja je ako ništa drugo,ogromna, pa može i da izrodi mnogo dobrih glumaca valjda, kao što je dala najviše dobrih pisaca na svetu. Svaka čast, ponos za sve nas. Neko smatra Rusiju majkom a neko ne, nebitno za ovu priču.

Mali Muhamed

pre 4 godine

Ovako je samo iritantan i što se više o njemu piše to ljubitelje kinematografije i televizije, koji prepoznaju kvalitet i znaju šta je fejk nabeđenost, više smara.
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Ti si neki veliki znalac? Nema teme u kojoj nisi vičan. Ima te na sve strane, k'o da te mina raznela. Ti si baš pravi primer onoga što njemu prišivaš - oličenje "fejk nabeđenosti".

Kontras

pre 4 godine

Dobar je glumac, nasi glumci ne mogu na zapadu da se probiju na glavnu scenu, uglavno igraju sporedne ugloge, i ako dobiju, i za to priliku. Dok majka rusija daje glavnu ulogu!

Lik

pre 4 godine

Rusi imaju odlične filmove samo što nemaju prođu na Zapadu zbog propagande naravno.
Skoro sam gledao spot neke njihove muzičke grupe, onako nešto davno nisam video, kakva Madona, ona gu**čarka Lopes itd...

Olja

pre 4 godine

Ne znam cemu poredjenje Rusija - "zapad" i ko su ljudi koji ne prezu da svaku zgodnu priliku iskoriste da pokazu svoju mrznju prema svemu sto dolazi iz Rusije.
Da li ste zaboravili, ili ste toliko neuki pa niste ni znali da ova zemlja ima i te kako mnogo umjetnika svih profila koji su medju najboljima u svijetu. U njoj se, bolje od mnogih, zna sta je umjetnost i kako bi je trebalo vrednovati.
Mene Bikovicev uspjeh nije rastuzio, naprotiv. A vi, zlobnici, pogledajte sebe, razmislite sta je uzrok toj zlobi pa pokusajte da je izbacite, inace, zakorijenice se u vama i potpuno vas unistiti.

dm

pre 4 godine

Gledao...sjajna zabava svo vreme filma...za uzivanje i razbribrigu...Bikovič odlican...Rusi ga obozavaju...svaka mu cast u jednoj takvoj ogromnoj zemlji postati neko bitan u oblasti kulture/kinematografije to je za respekt...od srecnih ljudi do zvezda...

Nenad

pre 4 godine

U pitanju je prihod filma a ne zarada. Zarada je razlika prihoda i rashoda. A svakako glumac nije zaradio milione. Lepo je sto se snasao i radi posao koji voli, ali preterujete sa naslovima.

ja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 05. januar 2020 12:55)

Ruski dolari smrde na naftu, američki na krv

Марко

pre 4 godine

on ne bi mogao ni da priblizi Holiwoodu sa takvom glumom, samo lepo izgleda, ali hladno i sterilno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (penzioner, 5. januar 2020 17:57

Тај Холивуд је данас један мало скупљи ријалити. Чиста индустрија. Више уметности има у производњи шрафова, него у Холивуду.

Ivana

pre 4 godine

Evo, da prokomentarisem iz prve ruke. Zivim u Moskvi i sinoc sam bila u bioskopu i gledala "Slugu". Film je zabavan, interesantan i slatko sam se ismejala, zajedno sa ostalom publikom. Da bi razumeli film, potrebno je da znate par osnovnih cinjenica iz ruske istorije (kmetstvo, kada su tataro-mongoli napadali ruske knezevine, itd...) - tada humor dobija smisao. Sto se tice naseg Bikovica - svaka mu cast. Govori ruski skoro bez akcenta, ovde ga publika voli. Umesto da ide u Holivud i glumi (u najboljem slucaju) negativca ruskog ili srpskog porekla, Milos je dosao u Rusiju i tu postao zvezda. A to nije malo. Pre pocetka filma su pustali reklame za nove filmove - iz 10 reklamiranih, Bikovic glumi u tri. Mozete da mu pljunete pod prozor, svi vi koji nemate pametnija posla.

only fools and horses

pre 4 godine

Što nije postigao neki značajan glumački uspeh u Srbiji umesto što ga KGB potencira po Rusiji?
(marko_sthlm, 05. januar 2020 11:58)

Glumio je glavnu ulogu u Južnom vetru. Da vas podsetim, preko 500.000 gledalaca u bioskopima u Srbiji i preko milion u regionu. Ne znam šta bi drugo bilo merodavno za uspeh kod nas?
Ne razumem ovoliko omalovažavanje, dečko je postigao veliki uspeh, popularan je, dobija dobre uloge, njegovi filmovi su izuzetno gledani, šta hoćete više. Može da vam se sviđa ili ne, da cenite njegovu glumu ili ne, ali uspeh, pravi uspeh mu ne možete osporiti.

kralj

pre 4 godine

Ruski filmovi su odlicni,naravno ima I onih koje ne bih gledao da mi plate,ne znam zasto mrzite decka,uspesan,snasao se na ruskom trzistu,dobro placen.Bilo ko od nas da zeli da zaradi,uopste ga ne bi interesovalo da li je to Rusija ili Nemacka ili USA.Verovatno je bolje ziveti na zapadu,sredjeno I uredjeno,nikad nisam bio u Rusiji pa da tvrdim da je uzas ziveti tamo.Ne mislim da je Bikovic glumcina,po meni ima mnogo boljih od njega kod nas ali decko je tamo zvezda I vrlo je uspesan,svaka cast.

cola

pre 4 godine

Koliko bolesnih komentara... Tekst o nekom uspesnom filmu u Rusiji, svaki drugi komentar je o poredjenju Rusije i Zapada,dali je bolje Bikovicu u Rusiji ili nekome na zapadu, o Rusofilima, o prozapadnjacima i koliko je boljih filmova na zapadu.... NASEM DRUSTVU JE POTREBAN DOBAR PSIHIJATAR, NE ZBOG RUSA I ZAPADA VEC ZOG NAS SAMI...

marko

pre 4 godine

Kad krenu ovi nasi kao Rusija vs Amerika a nikad nisu videli rusiju, Rusija vam je drugari Amerika u malom, u Rusiji je preuzeto američko zdravstvo ako nemate 50 evra neće da vas pregledaju, plaća se u dolarima i pogledajte neku seriju u svakoj je neki amer koji ženi ruskinju, u prodavnicama je više američkih proizvoda od naprimer francuskih, živeo sam tamo 5 godina I radio. hladni su ko nemci a modu furaju ko ameri..

seljadin

pre 4 godine

@Ninno... ne kapiram sta sam napisao da vam smeta tj. kako vi kazete favorizuje Rusiju ? Novac nema boju, to sam naucio ziveci po svetu, Rusi i Amerikanci saradjuju itekako u biznisu, jel ja treba onda da to pljujem ? Jel treba da pljujem po uspehu mladog glumca trazeci izgovore za sopstveni neuspeh u zivotu ? Sto se tice mesta gde zivim, nigde nisam napisao da zivim u USA, vec da sam u svojim 20tim posle zivota u EU se preselio u USA, i vratio se u EU tj. Srbiju, jer sam drzavljanin ovde.

Prosto je neverovatna koliko prosecan lik koji komentarise po b92 ne zna nista o zivotu u nekoj drugoj zemlji, ali je spreman na pljuvacinu i zavist do neba. To spada u lose osobine ovog naroda, nazalost.
Upravo protiv toga se borim, a ovom mladom glumcu zelim sve najbolje, u nasem narodu je puno onih koji bi postavili nogu da padnes, ali ti ne bi dali ruku da ustanes, tj. ucite malo od Jevreja, oni igraju timski i zato su tu gde jesu a Srbi takodje tu gde jesu.

Žile

pre 4 godine

Bh... Nemaš ti pojma o ruskim filmovima. Toliko ima dobrih ruskih filmova u raznim žanrovima. Vrvt misliš i da je rusko naurožanje smeće:) hahahahahahahahah

badr-hari

pre 4 godine

bio sinoc da pogledam film,trejler nije obecavao...film je dobar,bas prijatno me iznenadio...scenario zanimljiv,gluma odlicna ,bikovic takodje...neko napisa da je dobar deo publike napustio posle pola filma,sto je totalna glupost i neistina,bar tamo gde sam ga ja gledao...pun parter ,pun balkon 400 ljudi i vise,..niko ali niko nije napustio projekciju cak sta vise film je dobio i aplauz na kraju...eto iz prve ruke...takvih gluposti sam se nacitao ovde... preporuka za film svakako

ja

pre 4 godine

наравно овај руски филм нико није гледао, нико није ни чуо за тај филм, али зато сви имају своје мишљење о Ирцу, о Било једном у Холивуду, о Џокеру и сл.
(једна је мајка Русија, 05. januar 2020 12:20)

Ne bi bilo loše da se raspitaš o ruskom filmu, ovo sto si nabrojao je cista uporedba farme, zadruge i parova isto je nenormalno gledano, a takvi su i gledaoci

Gagi

pre 4 godine

"...reci cu vam da film nije los ali nije ni odlican prvo iz razloga zato sto je kopija truman show-a a drugo gluma i glumci su prosjecni." - (Marko, 5. januar 2020 13:35)

Meni se čini da si ti zaboravio fabulu "Trumanovog šoua". Ako ovaj film sa Bikovićem govori o čoveku koji je čitav život, od svog rođenja, proveo u simuliranom svetu pod budnim okom čitavog čovečanstva, da bi se na kraju shvatio gde se nalazi, poklonio se publici i izašao sa pozornice, onda jeste "kopija" filma koga pominješ... a ako fabula nije takva, onda su oba filma tebi preteška za razumevanje.

Cer

pre 4 godine

Ako se po trejleru humor prepoznaje, humor je na veoma niskom nivou. Bas kao u onoj seriji hotel neki. Ruski humor je stvarno boze sacuvaj. Valjda zbog silnih diktatura nisu smeli da neguju humor pa su sad na pocetku, a svaki pocetak je tezak.

dileja

pre 4 godine

Samo u nesretnoj Rusiji jedan prosecan glumac moze napraviti takav uspeh.
(si, 05. januar 2020 12:19)
Kakva je razlika kada legne milion dolara iz Amerike i milion dolara iz Rusije na bankovnom računu?!Objasni mi??!!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 5. januar 2020 12:55)

Nema razlike...dobro upakovan i nasminkan prosek dobro prolazi u danasnje vreme...pakovanje je bitno i ono se placa

kesi

pre 4 godine

Imao je možda malo slabije uloge između Montevidea i Južnog vetra.Te uloge su mu odlične.U Balkanskoj međi super.Na kraju krajeva NAŠ je čovek i svekog od nas treba da raduje njegov uspeh.Mogu da razumem da se nekome možda ne sviđa njegova gluma.Ali svakako zaslužuje podršku svojih ljudi i ponos istih.Bio je kod nas na festivalu i ostavio savršen utisak.Dakle i u privatnom izdanju je pobrao simpatije.Zato,prikočite malo hejteri.

Džoni

pre 4 godine

Stvarno smo zavidan narod. Umesto da nam je drago za svakog našeg čoveka koji uspe nešto da uradi u inostranstvu mi ga tu pljujemo i omalovažavamo. Možda Biković i nije najbolji glumac na Svetu, ali definitivno su ga Rusi skapirali i prihvatili kao svog. Igra čovek glavne uloge.

Kontras

pre 4 godine

Zasto bi meni Rusija bila majka? Meni majka moze biti samo jedna, a pored nje samo Srbija. Vi koji Rusiju nazivate majkom, najveci ste problem u drzavi. Molim za komentar.
(M. Radosavljevic, 5. januar 2020 20:41)


Majka Rusija se pokaza i na ovom primeru ako nisi primetio! Miloš Biković je dobio glavnu ulogo u Ruskom filmu! Na zapadu ne bi nikad dobio glavnu ulogu i pored svojih kvaliteta jer potice iz Srbije! Pogledaj samo kako se ponasuju prema Novaku Djokovicu!

mirkojevoleokristinu

pre 4 godine

Kaze pola komentara" treba da smo ponosni na njegov uspeh"?! A zasto bih ja bio ponosan na neciji uspeh? Druze, ja sam ponosan samo na svoj uspeh, a mogu biti srecan zbog uspeha neke druge osobe! Drago mi je zbog njegovog"uspeha, stvarno jeste, ali i dalje stoji da je decko jedna velika NULA od glumca! Ponavljam, NULA od glumca, na glumu mislim na ne na ljudske kvalitete!

Mozno

pre 4 godine

Mozda ruski filmovi za neke od vas nisu tako "atraktivni",ali su sigurno bolji,posebno zbog poruka tih filmova.Am.sve sami heroji i spasioci sveta,a
vidimo kako spasavaju taj svet.I nas su tako spasavali,jos nas boli glava...

Aca

pre 4 godine

Odlican glumac,izgleda da je film super,lepe ove ruskinje.Svaka cast.A vidim slominje se hoolywood,u poslednje vreme iz hoolywooda samo sranja i nista vise.Secam se kao mali da sam gledao Ruske filmove ili bajke tad...i bili su fenomenalni kao klincu za to doba nije imao hoolywood sta da ponudi ali Ruske Bajke-Filmovi su bili fantasticni i bilo ih je raznoraznih za razliku od Americkih.

Oldtimer

pre 4 godine

U nedoumici sam da li se ovde radi o komentarima u vezi Bikovićevih kvaliteta ili je u pitanju samo ventil da se ispustu poznata srpska zavist prema svemu i svakome. U svakom slučaju alal vera mladom glumcu.

kritika

pre 4 godine

Ocigledno se ljudi suvise primaju na negativne komentare. Vecina komentatora jednostavno svoj licni neuspeh u zivotu pokusava da kompenzuju time sto ce druge pausalno da omalozavaju. Sta mislite zasto su rijaliti toliko popularni i zasto se tako dobro prodaju ? U stvari tamo se u velikoj vecini slucajeva radi o glumi, samo da bi onaj ispred ekrana pomislio, vidi ovaj je gori i od mene. Ozbiljne komentare ce te prepoznati po konkretnim i utemeljenim obrazlozenjima. Sve ostalo tipa, ma to je bezveze itd. jednostavno preskocite.

Victor

pre 4 godine

У Русији је "Слуга" постао филм број 1 за Нову годину. Он је већ прикупио више од 20 милиона евра и даље остаје на првом месту.