- Komentari -
  1. turci su stemaizima razvalili stoine fresaka sad zbog tih imena... naslovi.... uhvatiti izgrednike i ukloniti ta glupa imena...
    (radojica, 11. novembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  2. pa to su klinci, deca sto nije stajalo upozorenje zabrane prilazka freski, lepljenje plakata, crtanje grafita, i ostalo sad kada se desilo gotovo. Kako bi rekli ljudi dete udaras pre nego sto polupa tanjir, kad ga polupa ne vredi ti nista, samo price i upozorenja
    (Vladimir Peric, 11. novembar 2019 11:31)

    # Link komentara

  3. Ne treba nam Vatikan da nas uništi učinićemo to sami za njih.
    (Martins, 10. novembar 2019 21:44)

    # Link komentara

  4. E neka su se potpisali, ako je to svetinja i ako ima boga, zasto je to dozvolio i zasto dozvoljava mnogo gore stvari, silovanja, ubistva itd., eto dozvolio je i da ta "sveinja" izgori...
    (ssss, 10. novembar 2019 20:14)

    # Link komentara

  5. Ovo se nije desavalo pre komunizma.
    Zato sada velika vecina ima teska dusevna obolenja. I ateisti i vernici.
    Ko god se potpisao treba zakonski da bude osudjen na 5 godina psihijatrijske terapije sa redovnim javljanjem doktoru 3 puta nedeljno.
    (Miki, 10. novembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  6. Ja nisam vernik, ali sam ubedjen da hriscanska vera nema veze sa starim zavetom. Dakle ako si hriscanin onda treba da se ophodis po onome sto je napisano u novom zavetu a ne starome.
    (sasa, 10. novembar 2019 14:00)

    Jedina Biblija koju je Hristos koristio i citirao da predstavi svoje ucenje svetu je Stari Zavet. Njegovi govori su doslovno komentari Starog Zaveta, i sadrzani su u evandjeljima, kao deo Novog zaveta.
    (Pravi vernik, 10. novembar 2019 17:33)

    # Link komentara

  7. Vera u Srba...
     (Giška, 10. novembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  8. A sta ces, vide deca fresku Bartislava Gasica, pa Tome Nikolica... Pa onda, sta je vece skrnavljenje jedne bogomolje?
    (mare, 10. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  9. ja bih njih prvo kod psihologa,da utvrdi koji problem imaju u glavi...a onda na doskolovavanje da nauce sta je Hilandar! a onda i obavezna kazna za ucinjeno delo!
     (ovako je to vidim, 10. novembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  10. @Pravi vernik

    Ja nisam vernik, ali sam ubedjen da hriscanska vera nema veze sa starim zavetom. Dakle ako si hriscanin onda treba da se ophodis po onome sto je napisano u novom zavetu a ne starome.
    Ali eto nisam vernik pa mozda gresim.
    (sasa, 10. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  11. Mislim da se svi slazemo da tu dvojicu treba ozbiljno kazniti zbog skrnavljenja najvece Srpske svetinje. Nadlezni organi bi morali da se ovim pozabave!! Apelujmo da se to desi - da se nikad vise ne ponovi!!!
    (boban, 10. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  12. @ ergo sum Кад већ не користиш ћирилицу(ниси више светски човек због тога,јер
    којој овци своје руно смета онде нема ни овце ни руна)користи бар хрватску
    латиницу са дифтонзима,не ову USA latin.
    (артиљерац, 10. novembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  13. Komunizam, Jugoslavija. Njihovi dedovi su radili još gore stvari. Krečili cele freske, ništa da se ne vidi.
     (Adriano_Galliani, 10. novembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  14. Kad je zenama zabranjen odlazak na Hilandar , neka se potpisuju mamlazi kojima je dopusten.
    (e, 10. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  15. jel sad shvatate da profesori trebaju biti najplaćenije zanimanje u zemlji i da se iz prosvete trebaju izbaciti - političari, ovlašćenja roditelja u upravljanju školama i izbaciti lica koja pišu nastavne planove i standarde i nikad dnevnik nisu uzeli u ruke i te planove koji su sve lakši i lakši a deca gluplja i nevaspitanija .
     (Joker, 10. novembar 2019 11:27)

    # Link komentara

  16. U nekim školama naprave zid gde đaci smeju da žvrljaju. Trebalo bi to da urade i manastiri, s obzirom da su im gosti na istom nivou zrelosti.
    (T, 10. novembar 2019 11:26)

    # Link komentara

  17. Nije Hilandar ništa vredniji od Žiče, Manasije ili Mileševe, a tamo su osvedočeni komunisti, učiteljice i učitelji, nastavnici i ostali koji su vodili ekskurzije sladostrasno tolerisali urezivanje svakakvih natpisa.
    (Dalibor, 10. novembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  18. Одузети им држављанство...Просто.
     (Просто, 10. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  19. I freska je prošla kao i sve što su Srbi do sada čuvali...
    (Mile Beton, 10. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  20. ali stil nasih fresaka ,aa kakva naiva,i sad ce svi da dreknu kako je to zbog ovoga ili onoga ali istina je da su umetnici koji su ih oslikavali bili priuceni naivci,lose priuceni naivci.
     (brzopleti kontra bot, 10. novembar 2019 10:34)

    # Link komentara

  21. Praznoglavlje
    (Gradimir, 10. novembar 2019 10:32)

    # Link komentara

  22. Nije tacno da u Svetom pismu pise da treba urezati krst na celo onome ko naruzi freske. Stavise, pise, nemoj graditi sebi nikakve slike, ne klanjaj im se niti im sluzi. To je druga Bozja zapovest od deset. 2. Mojsijeva 20 glava.
    (Pravi vernik, 9. novembar 2019 23:55

    Ma, kakvo Sveto pismo i bakraci, jos najbolje da pise ne gradi sebi
    i bratiji hramove, ne otvaraj debela konta gde god stignes, ne kupuj skupe limuzine, ne zivi na tudjooj muci, ne, ne, nema takvog pisma;)
    (buduci svstenik, 10. novembar 2019 10:30)

    # Link komentara

  23. Pravno gledano ne postoji nikakva razlika između verskog, istorijskog, spomenika prirode ili kulture. Niko nikada kod nas nije sankcionisan za žvrljanja po fasadama, urezivanja po drveću, klupama, vozilima... svemu što im je pri ruci.
    Spomenik Milošu Obrenviću u mom komšiluku se svake godine pere hemikalijama i premazuje specijalnim zaštitama pa opet je stalno ižvrljan markerima i sprejovima. Iako su tu nadzorne kamere.
    Niko ne smatra to žvrljanje za ozbiljno krivično delo. A vandali se diče svojim nedelima. I takmiče.
    U medijima se to blagonaklono komentariše citiranjem i veličanjem onog vandalskog grafita "DŽabe ste krečili". Po sanaciji ovih fresaka isto to će potom neko i na njima napisati.
    Ako ovo ostane nekažnjeno uslediće lavina sličnih poduhata. A svi znamo da će ostati nekažnjeno.
    (SrbEUin, 10. novembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  24. Važno je da tamo ne mogu žene, ali ovakvi su dospeli. Bitna je duša a ona nema anatomske diferencijacije.
     (Maja14, 10. novembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  25. Kakvi kreteni! Zašto su uopšte bili tamo? Mislili su da je noćni klub? Jadnici!
     (da i ja nešto kažem..., 10. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  26. Možda je to zbog ordenja Svetog Save koje se deli i šakom i kapom?
    Onako pitam se....
     (Čekajući asteroid, 10. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  27. Imena se znaju,zna se period kada je to uradjeno,zna se kada su presli granicu i najavili dolazak.Policija to moze da nadje za dva dana.
    Siromasi nisu cim su imali para za put.Nikakva zatvorska kazna za njih vec im naplatiti restauraciju u komplet iznosu,plus dodatni troskovi.
    To je prava kazna za njih.
     (Seljak veseljak, 10. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  28. Можда су момци даривали цркву, па се по обичају у црквама стави име добротвора. Него како нико није хтео да им упише име , решише да ураде сами.
     (Кватродекаћинквве, 10. novembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  29. Srbi imaju obicaje od pagana koje je pomesano sa hriscanstvom. Kao veruju u Isusa Hrista, a klanjaju se ikonama, mole se za mrtve, pale svece za mrtve, veruju u nedelju kao sveti dan citaj zig zveri. Isao sam u tu crkvu kao mali i video da to nema smisla, slusas popa kojeg nista ne razumes, on nesto peva, kadi uzme ti pare i ajmo svi kuci srecni. Kada sam procitao bibliju i kada sam dobio razum video sam sav besmisao toga. Isus je rekao: "Zar ne znate da ste vi hram svetoga duha?" . Nikakva crkva nece spasiti ljude samo je jedan posrednik izmedju Boga i ljudi, a to je sin Bozji Isus Hrist.
     (Stanley, 10. novembar 2019 10:01)

    # Link komentara

  30. Сви ћемо одговарати за своје поступке
     (Mire, 10. novembar 2019 09:53)

    # Link komentara

  31. Da, to su ti veliki srbi. Ali ja ne verujem u to, to je fotomontaža. To su neka albanska i hrvatska imena a vi ste napravili da ispadnu srpska. Znam ja USA i CIA su uništile pola sveta e mene neče da prevare :)
    (Ervin, 10. novembar 2019 09:50)

    # Link komentara

  32. Nisu uništili svetinju, nego su delimično oštetili jednu fresku od hiljade fresaka u Hilandaru. To je, naravno, i tako neodgovorno ponašanje, ali hajde da ne preterujemo u proceni štete.
    (Branislav, 10. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  33. Treba ih kazniti po starim zakonima.
    Bičevati.
     (Mateja, 10. novembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  34. @ war inside my head naravno da cu da odreagujem, za sve sto ne valja odjednom su crnogorci u pitanju, a kad se radi o nekom uspjehu, bilo kojem,onda su to srbi...tada vam ne smetaju prezimena iz cg.
     (suzana, 10. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  35. Zasto smo mi sve blizi 19veku a Kina 22veku?

    Kolega bio u Kini i kaze kineskom kolegi necu da idemo kolima ajmo javnim prevozom (inace radi se o gradu druge kategorije u Kini) hocu da vidim kakav vam je gradski prevoz i to pre svega autobusi. Okej kaze Kinez. Eto busa posle pet minuta, ulaze u unutra, bus se sjaji iako nije nov a nigde nikakvih potpisa i "umetnickih" dela putnika. Pita on Kineza sta bi bilo da se neko potpise kakvu kaznu bi dobio a Kinez ne moze da shvati sta ga ovaj pita. Trazi da mu ponovi pitanje jer sa engleskim nisu bas najbolje i kad je shvatio prvo sto mu je rekao a zasto bi neko uopste zeleo da se potpise i crta po busu, pa je dodao da bi verovatno bio kaznjen za vandalizam i zavrsio na tv kao primer budale :D

    A kod nas se ljudi potpisu na istorijske slike i spomenike!?!

    E zato oni ce za koju godinu da imaju bazu na Mesecu a nama ce i dalje grdelicka klisura da bude vrhunac gradjevine :(

    A kasnih 1970tih kad su se otvorili su dolazili kod nas na skolovanje i mastali da ce 2020 mozda biti ko SFRJ.
    (Miloš, 10. novembar 2019 09:39)

    # Link komentara

  36. Ništa čudno, crkva se srozala na najniže grane kao i njeno stado. Ne možeš danas odlikovati ordenom Svetog Save nečoveka kojem ništa nije sveto, a sutra očekivati da te neko poštuje i uvažava.
    (John Doe, 10. novembar 2019 09:25)

    # Link komentara

  37. Ako malo bolje pogledate, svuda su ispisana neka imena.Inače ko god je bio tamo, zna da je tu dozvoljeno ispisati svoje ime. Pozdrav
    (Zoran, 10. novembar 2019 09:21)

    # Link komentara

  38. stoka
     (Jeremy, 10. novembar 2019 09:18)

    # Link komentara

  39. verovatno su sami sebi takvi kakvi su najveca kazna,duhvni bogalji...
    (dm, 9. novembar 2019 15:04)
    Vi koji se klanjate nekakvim slikama ništa “duhovno” bogatiji niste. To je tek primitivizam.
    (L, 10. novembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  40. Srbi, osnovno kucno vaspitanje nemaju niti razum da znaju da se tako nesto ne radi ni jednom stablu, a kamoli jednoj fresci. Neko jos rece da je ta kula prepuna potpisa. Toliko o civilizacijskom nivou Srba.
    (Ono kad prezires sopstveni narod, 10. novembar 2019 08:29)

    # Link komentara

  41. @rHB

    Provere im pasose i lako utvrde
     (Maja, 10. novembar 2019 08:19)

    # Link komentara

  42. Prosečan IQ ove nesrećne nacije je cirka 75..Pogledajte kako živimo, šta gledamo i čitamobi kakve su nam ulice..mene ovo ne čudi..
    (Ana, 10. novembar 2019 08:15)

    # Link komentara

  43. Vidim da u Srbiji nema većih problema od ovoga.
    Znači, dobro se živi. To mi je drago.
     (Pedu, 10. novembar 2019 07:35)

    # Link komentara

  44. Ako je ovo za zatvor, kako ćemo kazniti one koji su oskrvnuli 564 crkvena objekta u Hrvatskoj u periodu 1991-95 ?? 

    PS Još ni slike ni relikvije nisu vraćene, ne znam šta se čeka...
    (Logičar, 9. novembar 2019 19:57) 

    Kaznu će Bog odrediti, mada onom tamo nakotu bi najveća kazna bila ogledalo. Što se povratka relikvija i slika tiče, SPC je rekla da će sve biti vraćeno zajedno sa vlasnicima istih - dakle, kada odlucite da primite Srbe nazad na njihova ognjišta, tad će oni vratiti i svoje relikvije.
    (Spremte se spremte, 10. novembar 2019 07:16)

    # Link komentara

  45. Ako je ovo za zatvor, kako ćemo kazniti one koji su oskrvnuli 564 crkvena objekta u Hrvatskoj u periodu 1991-95 ?? 

    PS Još ni slike ni relikvije nisu vraćene, ne znam šta se čeka...
    (Logičar, 9. novembar 2019 19:57) 

    Kaznu će Bog odrediti, mada onom tamo nakotu bi najveća kazna bila ogledalo. Što se povratka relikvija i slika tiče, SPC je rekla da će sve biti vraćeno zajedno sa vlasnicima istih - dakle, kada odlucite da primite Srbe nazad na njihova ognjišta, tad će oni vratiti i svoje relikvije.
    (Spremte se spremte, 10. novembar 2019 07:16)

    # Link komentara

  46. Bogami i ne cudi me mnogo ovo jer kad pogledam nase ulice,zgrade,ustanove, pa sve je usarano,a niko ne sankcionise!? Decaci samo preneli "kulturu" od kuce... Pitanje je,sta ce sada biti,hoce li ih traziti,naci,kazniti? Cisto sumnjam,jer kad to niko ni kod kuce ne radi sto bi ovde,briga koga za sveti
    nje,dotle smo dosli. Zalosno ali istinito
    (vernik iz Nemacke, 10. novembar 2019 07:12)

    # Link komentara

  47. @pravi vernik @eX @Amerikanac
    ne treba mi sami da tumacimo Bibliju, jer cemo je (cesto) protumaciti lose. Da su freske, ikone i sveci Biblijom zabranjeni, ne bi ih ni bilo. Da ja ne duzim, potrazi odgovor Crkve na internetu po pitanju fresaka, ikona, slava i ostalog.
    Samo jedno pitanje za vas: da li inate slike clanova vase porodice? Imate. Sto ih ne sklonite ako su slike lose. Da li im se molite? Naravno da ne, to ne radimo ni mi, molimo se samo Bogu, a slika sveca je podsetnik da jedan obica covek moze zivot da posveti ili cak i zrtvuje zarad vere u Boga. Svetac je nama dragi (stariji) brat koji se u veri izdigao vise od nas, neko ko je dobar primer kako treba ziveti. Sta ima lose u tome?
    Bog ne brani da volis drugoga, bio on svetac ili tvoje dete. Cak je u zapovesti da ljubimo svu bracu svoju.
    Gde vi vidite prekrsaj? Mislim da ne shvatate sustinu i da ne shvatate ulogu svetaca u Crkvi.
    Na kraju, kada se obracamo nekom svecu, mi samo trazimo da posreduje izmedju Boga i nas i da se on pomoli za nas. Sta je tu lose? Da li ste se ikada molili za svoje bliznje i da li ste ikada nekome rekli da se pomoli za vas? Jeste. Sto se onda svetac ne bi pomolio za nas? Jasno je da ce sva milost na kraju doci od Boga, a molitva jednog sveca je delotvornija od nase.
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 10. novembar 2019 06:54)

    # Link komentara

  48. Perica nije Crnogorsko ime. U Srbiji ima dosta Petrovića , pa su sve samo nijesu Crnogorci
    (Ivan, 10. novembar 2019 06:50)

    # Link komentara

  49. ... neko reče - bezobrazluk... nije to bezobrazluk, to je primitivizam koji je glavna crta današnjeg srpskog društva..
     (jovan, 10. novembar 2019 05:15)

    # Link komentara

  50. (Kraljevo, 9. novembar 2019 22:30)

    Druze, celu sam Srbiju obisao uzduz i popreko i nisam vidjao takve grafite.
    Ako mozes napisi molim te, gde si ih video pa da obratim paznju ubuduce.
    Hvala
    (Lesli Eldridž, 10. novembar 2019 04:15)

    # Link komentara

  51. Ovaj jedan je veliki vernik i patriJota, cirilicom se potpisao!
    (..., 10. novembar 2019 03:20)

    # Link komentara

  52. Zato ih treba motkom po ledjima, jer motka je iz raja izasla! Roditelji koji se tripuju da prate zapadnjacke metode vaspitavanja napravise od sopstvene dece degenerike. I evo, ovo je proizvod.
    (motkajeizsraja, 10. novembar 2019 03:13)

    # Link komentara

  53. Kako neko uopšte može doći na tako bolesnu ideju? Šta deca rade u školama, šaraju grafite? A roditelji, jasno, aplaudiraju malim kreativcima.
    Baština (bila ona kulturna, prirodna ili ona suptilnija) - ČUVA SE.
    O tome tate razgovaraju sa sinovima, o tome mame govore.
     (Robert, 10. novembar 2019 02:19)

    # Link komentara

  54. Šta ste se napalili (preko tastature)!?
    Je l napisao čovek da tamo ima more potpisa?
    Da li to znaju Svetogorci? Znaju. I? Ništa.

    Inače o toj vrsti primitivizma nemam reči - počinje od školskih klupa i klonja, a završava eto i na fresci. Bedno.
    (Nagon, 10. novembar 2019 01:22)

    # Link komentara

  55. Nacij smo koja nimalo ne postuje ni svoju zemlju ni ono sto nam je iz proslosti ostalo- pocevsi od nadogradnji na istorijskim zgradama, preko zapustenih tvrdjava i arheoloskih lokaliteta do potpisivanja na freskama, zidovima iz doba Rima, srednjevekovnim kulama itd. Jedno opste neznanje i neinteresovanje za svoj narod i zemlju- polupismeni, ne znaju ko sedi na cuvenom "konju" na trgu republike ni da prepoznaju Studenicu na fotografiji.
    (Biba, 10. novembar 2019 01:17)

    # Link komentara

  56. @Pravi Srbin

    Nije tacno da u Svetom pismu pise da treba urezati krst na celo onome ko naruzi freske. Stavise, pise, nemoj graditi sebi nikakve slike, ne klanjaj im se niti im sluzi. To je druga Bozja zapovest od deset. 2. Mojsijeva 20 glava.
    (Pravi vernik, 9. novembar 2019 23:55)

    # Link komentara

  57. ja kazem samo..ostavim na boga ..
     (realno, 9. novembar 2019 23:51)

    # Link komentara

  58. A šta ako se potpisani nisu potpisali nego su njihova imena urezali neki drugi? Ako je ovo neki “pa ti nisi Jakovljević, ti si neki veći zlikovac” tip zavere? Mislite o tome.
    (tHB, 9. novembar 2019 23:47)

    # Link komentara

  59. @Kraljevo
    te natpise postavljaju oni koji se sve ove godine bave i zive od branjenja siptara i pljuvanja po srbima
    zarad para prokletih i to sa nama kao hriscanima veze nema a da ti kazem kakve su nas ale ujedale super smo o ljudi i hriscani
    a ti si promasio temu totalno
     (gari, 9. novembar 2019 23:40)

    # Link komentara

  60. a sto se vi veliki vernici tako zestite?

    pa momci su slika i prilika danasnje srbije i instant vernika: opste obrazovanje 0, poznavenje hriscanstva 0, ali zato busanje u srBstvo, patriJotiozam, bahatost i nevaspitanje na 100%

    rutinski se vozi u pijanom stanju, al zato krstaca u kolima, sevaju parovi i farme al se rutinski posti, lemaju se protivnivki navijaci, al nedeljom mora u crkvu... el da nabrajamo dalje?

    celo drustvo nam je u nokdaunu, nece pomoci nikakve bajalice i molitve, vec samo razum (koga nije ostalo bas previse)
    (wer, 9. novembar 2019 23:37)

    # Link komentara

  61. Na freskama se, za razliku od ostalih slika, ne potpisuju ni njihovi autori. Zamislimo onda količinu bezobrazluka ovih nesrećnika.
     (finoki, 9. novembar 2019 23:24)

    # Link komentara

  62. Gledam takve kako se siroko krste kad zacuju sat da odbrojava na Katolickoj crkvi...
    (Prosto k'o pasulj, 9. novembar 2019 23:13)

    # Link komentara

  63. Pogledajte zidove na ulicama. Pa se k’o biva čudimo
    (savings realized permanent growth, 9. novembar 2019 22:55)

    # Link komentara

  64. Slike ko slike.I ja sam u vojsci kada sam bio urezao koja sam bio klasa i koje godine sam sluzio.Ostavio sam isto svoj trag....
    (Ždrakula, 9. novembar 2019 22:53)

    # Link komentara

  65. Hahahahaha...Srbi, da nas nema trebalo bi nas izmisliti.
    (Mister No, 9. novembar 2019 22:48)

    # Link komentara

  66. @ (Djordje Stanojevic, 09. novembar 2019 17:01): kakve veze ima sto neko ne zna “Oče naš”? Ovi stvorovi gs verovatno znaju; ha ne znam “Oče naš”, ali bih voleo da posetom ovo mesto jer se divim tim ljudima koji su ga stvorili, a nisam ni papirić bacio na ulicu već na predvidjeni mesto za to. Do kada će se ljudi koji ne znaju “Oče naš” povezivati sa ovakvim zlodelima, ili je u redu znati “Oče naš”, napraviti nešto loše i za pokaj greha 10X izgovoriti neku molitvu?
    (XXX, 9. novembar 2019 22:47)

    # Link komentara

  67. Svi zajedno su zaslužni kao Hrist, a ne pojedinačno, jer da kroz istoriju nije bilo takvih hrišćana, ne bi bilo ni danas hrišćanstva! Džaba Hrist i hrišćanstvo, ako nema hrišćana!
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 19:41)

    Nisi u pravu, ponovo! Ne mogu biti jednako zasluzni kao Hrist jer veruju u njega i u njegovo ucenje, oni su zbog njega razapeti i proganjani, dzaba ljudi bez Hrista kao prvo. "Trudite se da uđete na uska vrata, jer vam kažem mnogi će tražiti da uđu, a neće moći."
    (eX, 9. novembar 2019 22:43)

    # Link komentara

  68. У Светом Писму лепо каже да се за овакво зло нането фрескама сваком починиоцу уреже крст на чело, баш како је рађено за време Цара Душана, па да видиш како се оваква работа неће више поновити.
    (Прави Србин, 9. novembar 2019 22:40)

    # Link komentara

  69. Nemojte se ljudi pitati, zasto. Odgovor je jasan. Zato sto su debilcine i nista vise! Toliko.
    (Blaster, 9. novembar 2019 22:39)

    # Link komentara

  70. Ako cemo hriscanski, posto vec o tome pricamo, mislim da je veci greh sto postoje natpisi po zidovima tipa "Ubi Spitara" po citavoj Srbiji. Bozja zapovest kaze "ne ubij", a pravimo se da smo veliki hriscani.
    (Kraljevo, 9. novembar 2019 22:30)

    # Link komentara

  71. Imbecili...kazniti ih zatvorom!
     (Milos, 9. novembar 2019 22:29)

    # Link komentara

  72. 'Ајде што не користите службено писмо у Србији, већ и оно друго писмо ошишасте.
    (Иван Грозни, 9. novembar 2019 17:30)

    Sto se "sluzbenog pisma" tice, prvo treba procitati zakon i ne praviti se previse pametan. Sluzbeno pismo je obavezno za upotrebu u institucijama pod vlasnistvom drzave, i nigde vise. On ne obavezuje gradjane, niti privatne institucije.
    (ergo sum, 9. novembar 2019 22:25)

    # Link komentara

  73. A gde je selfi?
     (Razmisljamo, 9. novembar 2019 22:12)

    # Link komentara

  74. @Gnu,Suzana,dolijte još malo vatre s pričama o eventualnim crnogorcima ili srbima iz Crne Gore,i ovako uživamo u svim zemaljskim blagodetima!
     (War Inside My Head, 9. novembar 2019 22:05)

    # Link komentara

  75. Crnogorska prezimena, naranvo ne mora da znaci da zive u CG.
    (dragan, 9. novembar 2019 22:01)

    # Link komentara

  76. Presuditi im po Serijstskom zakonu....jer nijedan zakon civilizovanih zemalja nema adekvatnu kaznu za ovakav varvarizam
    (inat, 9. novembar 2019 21:55)

    # Link komentara

  77. Jaka svetinja, kad se deca potpisuju ko na zidu od propale fabrike. Još jedan od naših mitova.
    (Cane, 9. novembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  78. Na Svetoj gori su muški manastiri i tamo žene ne treba da borave isto tako negde drugde imaš i ženske manastire u kojima ne borave muškarci,
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 16:52)
    U sve zenske manastire bez problema dolaze muskarci kao posetioci pa mogu i da borave kao gosti u odvojenim konacima uz blagoslov. Tako da to nije tacno.
    (Ma daj, 9. novembar 2019 21:39)

    # Link komentara

  79. Pa da li je moguce da i takvi hodaju zemljom!?
    (Ne ve ru jem, 9. novembar 2019 21:24)

    # Link komentara

  80. Kako crnogorci kad na fesjbuku pise da su iz Ivanjice???
    (vele, 9. novembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  81. to su srbi iz crne gore, najbolji srbi medju vama, spartanci. crnogorci ne bi ni isli tamo. toliko.
    objavite komentar , molim.
     (suzana, 9. novembar 2019 20:23)

    # Link komentara

  82. Деца копирају родитеље, систем, друштво, најмоћније људе у земљи... Јерфра сам ако малтретирам слабије, поганим јавна места, вређам ауторитете, а не ако читам доста књига или сам на услузи свом комшилуку. Све то прво су парадигме које им је систем (који, опет, ни сам није толико крив; с обзиром на наше историјско наслеђе, нисмо ни могли да постанемо налик Аустријанцима, Канађанима и сл. по менталитету и генетици) наметнуо... Њихова кривица је секундарна, ако икаква. Зато по мени неће оставити ефекта некакво кажњавање ове балавурдије, али хоће строжи систем, јасније санкционисање идиотског понашања и заштита културних добара. Ако и немамо капацитете да пружимо младима модел нормалног понашања, дужни смо и можемо да се позабавимо укидањем ненормалног.
    (Никола87, 9. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  83. Ako je ovo za zatvor, kako ćemo kazniti one koji su oskrvnuli 564 crkvena objekta u Hrvatskoj u periodu 1991-95 ??

    PS Još ni slike ni relikvije nisu vraćene, ne znam šta se čeka...
    (Logičar, 9. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  84. Pa ne može ljudi ovako. Nema smisla. Na valja mešati latinicu i ćirilicu!!!
     (Iggy_ID, 9. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  85. Nema mesta cudjenju. To je bilo popularno sedamdesetih. Videli od oceva. Svaka freska je bila oskrnavljena.
     (prosto ko pasulj, 9. novembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  86. To nisu slike i idoli, to su Hristovi sledbenici, podjednako zaslužni za hrišćanstvo kao i sam Hrist.
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 16:54)

    To nije moguce, podjednako zasluzni nikako ne mogu biti, Bog je jedan, i samo preko Isusa Hrista se moze.
    (eX, 9. novembar 2019 18:14)




    Svi zajedno su zaslužni kao Hrist, a ne pojedinačno, jer da kroz istoriju nije bilo takvih hrišćana, ne bi bilo ni danas hrišćanstva! Džaba Hrist i hrišćanstvo, ako nema hrišćana!
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  87. Да додам овој информцији још нешто. У поменутом пиргу Светог Саве испред капелице о којој је реч постоје фреске у које су између осталих урезана и јасно видљива имена два свештеника. Не бих да конкретизујем, али био сам у шоку када сам видео "прота" испред имена.
     (Aлександар Ст., 9. novembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  88. pa sta se cudite? takva smo nacija. A sve takve bih po Dusanovom sudio, sazezati u ognju.
     (Zappex, 9. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  89. Verujte u Boga Isusa Hrista, a ne u slike i idole.
    (eX, 09. novembar 2019 15:41)

    Način na koji ti veruješ je odbačen na Sedmom vaseljenskom saboru 787. godine.

    Potpisati se na fresku je odraz ogromne gordosti i samoljublja a toga nam,na žalost,ne nedostaje.
    (@realKomentator, 09. novembar 2019 17:41)

    Da, u pravu si, na veliku žalost bio je odbačen. Umesto iskrenog obožavanja nevidljivog i beskonačnog Boga, mi smo prihvatili ikone sa slikama običnih smrtnika.
     (Amerikanac, 9. novembar 2019 19:02)

    # Link komentara

  90. Oprosti im bože, ne znaju šta rade
    (Longinus, 09. novembar 2019 17:55)

    A što bog će ih nešto pa kazniti.
     (Stari čačanin, 9. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  91. nevernici, kud ce im dusa;)
    (pozdrav iz pakla, 9. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  92. Још мало о образовању. У српском језику не постоје речи као што су уобичајено, вец, сто. 'Ајде што не користите службено писмо у Србији, већ и оно друго писмо ошишасте.
    (Иван Грозни, 09. novembar 2019 17:30)

    Nemam instaliran srpski font niti cirilicu na mobilnom telefonu. Pri tom koristim i dosta tudjih reci, instaliran, font, mobilni, telefon.. . Znam, znam moji preci se sad prevrcu u grobu, ali nekako cu preziveti.
    (TnT, 9. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  93. Ovi vandali su Crnogorci. Prezimena to jasno govore. Nije jako bitno ali vidim da većina previdja tu činjenicu.
    (Gnu, 9. novembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  94. Način na koji ti veruješ je odbačen na Sedmom vaseljenskom saboru 787. godine.

    Potpisati se na fresku je odraz ogromne gordosti i samoljublja a toga nam,na žalost,ne nedostaje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@realKomentator, 9. novembar 2019 17:41)

    Sustina je vera u Isusa Hrista, ne u crteze i ikone. Nisam ja za unistavanje fresaka nego za sustinu vere, kada se veliki broj ljudi oko mene samo drzi za ikone i slave i zaboravljaju sustinu.
    (eX, 9. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  95. Ne verujem da neko moze da bude takav debil!!!
     (Dejan, 9. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  96. To nisu slike i idoli, to su Hristovi sledbenici, podjednako zaslužni za hrišćanstvo kao i sam Hrist.
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 16:54)

    To nije moguce, podjednako zasluzni nikako ne mogu biti, Bog je jedan, i samo preko Isusa Hrista se moze.
    (eX, 9. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  97. Oprosti im bože, ne znaju šta rade
     (Longinus, 9. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  98. Ne obrazovani i ne vaspitani kreteni!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mcb, 9. novembar 2019 14:57)

    Kad smo vec kod obrazovanja, neobrazovani i nevaspitani se pise zajedno. Recca ne, u glagolima se pise odvojeno u pridevima zajedno.

    A za ovo upisivanje... Klasicnan vandalizam, uobicajen kod nas. Iskreno ima i mnooogo gorih primera, pa se ne pravi drama. Sto neko rece Manastir Hilandar je vise muzej nego verski objekat, a ako je vec tako, onda uvesti kontrolu.
    (TnT, 9. novembar 2019 15:34)

    Још мало о образовању. У српском језику не постоје речи као што су уобичајено, вец, сто. 'Ајде што не користите службено писмо у Србији, већ и оно друго писмо ошишасте.
    (Иван Грозни, 09. novembar 2019 17:30)

    Al smarate u pm. Koga uopste boli pedu kako ce neko pisati? Cim ste vi to uspeli procitati znaci da je ok napisano, i nema potrebe za predavanjem ovuda po portalu jer nismo na katedri, a to sto vi znate nas jezik u tancine probajte da unovcite u svojoj voljenoj zemlji, pa vidite vredi li ljudima oci kopati po portalima oko gluposti. Devedeset posto ljudi u USA ne zna ni 30% svoj jezik pa su opet ispred nas 300 svetlosnih godina.
     (ls, 9. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  99. Ako ne gresim po prezimenima reklo bi se da su doticni iz drzave koja je Crna i jos Gora tako da se lako moze desiti da je to uradjeno sa namerom a ne iz obesti.
    (SRBIN, 9. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  100. Verujte u Boga Isusa Hrista, a ne u slike i idole.
    (eX, 09. novembar 2019 15:41)

    Način na koji ti veruješ je odbačen na Sedmom vaseljenskom saboru 787. godine.

    Potpisati se na fresku je odraz ogromne gordosti i samoljublja a toga nam,na žalost,ne nedostaje.
     (@realKomentator, 9. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  101. Brate mili, pa za Hilandar treba viza! Ako vec postoji vizni režim neka postrože kontrolu, uvedu provere...itd. Najlakše je naplaćivati novac ali ako su ovakvi mogli da prodju onda je to sramota i Crkvenih Vlasti ili ko vec izdaje vizu.
     (pope, 9. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  102. Standardni nivo posetilaca verskih objekata.
    (gandra, 9. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  103. Ne obrazovani i ne vaspitani kreteni!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mcb, 9. novembar 2019 14:57)

    Kad smo vec kod obrazovanja, neobrazovani i nevaspitani se pise zajedno. Recca ne, u glagolima se pise odvojeno u pridevima zajedno.

    A za ovo upisivanje... Klasicnan vandalizam, uobicajen kod nas. Iskreno ima i mnooogo gorih primera, pa se ne pravi drama. Sto neko rece Manastir Hilandar je vise muzej nego verski objekat, a ako je vec tako, onda uvesti kontrolu.
    (TnT, 9. novembar 2019 15:34)

    Још мало о образовању. У српском језику не постоје речи као што су уобичајено, вец, сто. 'Ајде што не користите службено писмо у Србији, већ и оно друго писмо ошишасте.
    (Иван Грозни, 9. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  104. Пошто је за посету Светој Гори неопходна посебна дозвола, сигурно негде постоје подаци из пасоша које су ова двојица приложили при подношењу захтева за улазак. На основу њих их треба пронаћи и казнити за пример.
     (Pantagruel, 9. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  105. Nisam vernik ali mislim da ovakvo ponasanje treba sankcionisati, ove klovnove uhapsiti pod hitno.
    (Cepa, 9. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  106. Ово су урадили необразовани и "залутали" примитивци. Проблем је "Света Гора".После сврставања грчког партријарха уз "васељенског партријарха ватиканског",цела та прича jе пала у бару.Ми треба да се окренемо нашим светињама, Студеница, Милешева,Жича.....а Хиландар да остане дестинација за богате "ложаче".
    (a, 9. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  107. Crkva temelj drustva? Salis se naravno. Ja bih pusti boga da im sudi. Ako ga ima, naravno.
    (pravnik, 9. novembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  108. Ne postoje kriterijumi za dobijanje dozvole za boravak na Atosu,to je sustinski problem, razne vrste psihopata i dusevnih bolesnika koji ne znaju ni 'Oce nas' pohode Hilandar u uverenju da su tim cinom 'dobili' blagoslov da i dalje cine nedela bez Bozije kazne, nesto poput onih brojanica i drvenih krstova na retrovizorima raznih dzipova i Bmw-a po Beogradu.
    Boze sacuvaj kakvih nas kretena ima
    (Djordje Stanojevic, 9. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  109. Zašto nemaju zaštitu freske. Konstantan v. nadzor pa kad urade ovako nešto odvaliti ih od kazne.
     (edgeman, 9. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  110. Verujte u Boga Isusa Hrista, a ne u slike i idole.
    (eX, 9. novembar 2019 15:41)

    To nisu slike i idoli, to su Hristovi sledbenici, podjednako zaslužni za hrišćanstvo kao i sam Hrist.
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  111. Neka im kad ne primaju zene koje nikad ovo ne bi učinile.Ovaj vandalizam im nije iskušenje a zene jesu.Ko sve moze ući tamo da bi se samo hvalio bez ikakvih znanja i osećanja.
    (milioner,dušom, 9. novembar 2019 15:52)

    Na Svetoj gori su muški manastiri i tamo žene ne treba da borave isto tako negde drugde imaš i ženske manastire u kojima ne borave muškarci, reč je o tome da se ženama i muškarcima sveštenstvo, bilo ono muško ili žensko, ne dovodi u iskušenja, jeste da je reš o srednjevekovnom običaju, ali tako je kako je, to je ostalo tako u tradiciji, osim toga katolički sveštenici i dan danas nemaju pravo da se venčavaju.
    ("pare u džepu, neznanje u glavi", 9. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  112. Niski stepen inteligencije...potpisali se sve sa imenom i prezimenom. Ajde sada ih nađite i naplatite kaznu. A kolika je kazna za takvo zlodelo? Da li se zna?
     (xxoo, 9. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  113. Žao mi je tih ljudi. Duhovne praznine, deca potrošačkog društva. Kladim se da su u Hilandar došli u najskupljim brendiranim patikama i brendiranim duksevima i da pojma nemaju gde su došli i šta to mesto predstavlja.
    (mitke, 9. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  114. To su po prezimenima koliko mogu primetiti tzv crnogorci koji su bili I ostali komplesasi . Ova dva izroda treba poslati na izlet bar 20 godina za primer drugima pogotovo njihovim roditeljima. Podigli su ne ljude vec kretene!!!SRAMOTA !!!
    (atiljac1966, 9. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  115. obavezno kazniti kretene
     (Kety, 9. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  116. Brzo će se rešiti, ja moje dete ne učim crkvi i gluparijama, ali siguran sam da ovako nešto ni probao ne bi
     (Peščara, 9. novembar 2019 16:16)

    # Link komentara

  117. sasa
    Ko bon ton, veselniče! To zločin, primitivizam... do i takve ćemo tek da žanjemo. Oni su deca buduće Srbije. Mi smo trulež od naroda, bez morala, elementarne kulture, bez poštovanja bilo čega i bilo koga.
     (Miloje, 9. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  118. Stoka, nadam se da barem malo shvataju kakvu su štetu napravili. Stoka! Stoka!
     (Englez, 9. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  119. Ne razumem, pa nisu nikoga ubili? A to je ionako samo crtez na zidu...
    (Pukovnik Botić, 9. novembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  120. Ma to su Šiptari... oni samo skrnave i pišu: "džaba ste krečili" Mi Srbi smo kulturan narod, oni su divljaci...
     (Miloje, 9. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  121. Kamen na kamenu neće da ostane, tako da će i Hilandar da se sravni sa zemljom, zapisano je već.
    (Zapisano je u pismu, 9. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  122. Perica i Marko, drugari iz Ivanjice, eno dizu tegove na Fejsu, totalno su u fulu. Pravi pobozni Srbi. Kao fazon - sta neki Sava iz Raske moze na fresku, a oni ne mogu, zasto? Eto vidis mogu i oni, nisu oni nista manje Srbi, naprotiv!
     (Gradsko dete, 9. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  123. Kazna je nebitna. Bitno je da se mi, kao društvo, a i Crkva kao jedan od stubova tog društva, zapitamo šta to sejemo, pa nam je žetva sprdnja sa kulturnim nasledjem, lopovluk, mržnja, nasilje i oplićala pamet? To je pravo pitanje, a ne urlik rulje za kaznom
    (Negativni, 9. novembar 2019 15:54)

    # Link komentara

  124. Neka im kad ne primaju zene koje nikad ovo ne bi učinile.Ovaj vandalizam im nije iskušenje a zene jesu.Ko sve moze ući tamo da bi se samo hvalio bez ikakvih znanja i osećanja.
     (milioner,dušom, 9. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  125. Ne ovo nije za društveno koristan rad, ovo je za zatvor bajo.
     (NikolaBg, 9. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  126. Нажалост, пирг Св. Саве је пун потписа такве врсте, посетио сам Хиландар 2015. и 2016. године и тада сам приметио да су фреске у пиргу исписане надимцима, годинама, именима места...
    (ccbaxter, 9. novembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  127. Мулци. Наћи их, за казну их ишибати на тргу те да десет година волонтерски, сваки дан перу под у цркви где живе!
     (мерак, 9. novembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  128. Kakvi idioti!
     (Lars, 9. novembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  129. Ko ih pusti takve na Hilandar.
     (max, 9. novembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  130. Verujte u Boga Isusa Hrista, a ne u slike i idole.
    (eX, 9. novembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  131. Sta zna dete sta je 100 tona
    Na svakom cosku destrukcija samo da se nesto unisti.. bahati klinci
    (rza, 9. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  132. Истетовирати им имена са све годином на челу па да видимо хоће ли се и даље потписивати на за то непримереним местима.
     (Domаćin, 9. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  133. "Dzaba ste krečili" ..... kažem to nama svima, celom društvu znajući da su oni medju nama i da je društvo dzaba ulagalo da ova dva debila završe osnovnu školu barem ...!!!
    Bačeno vreme, novac, resursi ...
     (Draganče, 9. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  134. Pa dobro, Perica se bar potpisao na ćirilici, njemu blaža kazna.
    (Mens sana in malvasia istriana, 9. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  135. Ne obrazovani i ne vaspitani kreteni!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mcb, 9. novembar 2019 14:57)

    Kad smo vec kod obrazovanja, neobrazovani i nevaspitani se pise zajedno. Recca ne, u glagolima se pise odvojeno u pridevima zajedno.

    A za ovo upisivanje... Klasicnan vandalizam, uobicajen kod nas. Iskreno ima i mnooogo gorih primera, pa se ne pravi drama. Sto neko rece Manastir Hilandar je vise muzej nego verski objekat, a ako je vec tako, onda uvesti kontrolu.
    (TnT, 9. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  136. Blago roditeljima, pravoslavci od glave do pete. Znaju gde je hilandar i mogu da posete a ne znaju osnove bontona. Zasto se mi ono utapamo u smecu?!
    (sasa, 9. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  137. Sta su lose uradili, ne razumem?
    (pustinjska vestica, 9. novembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  138. pa sta?
     (Dnevna doza tetoviranog srbende sa pivskim stomakom, 9. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  139. Ne obrazovani i ne vaspitani kreteni!
    (mcb, 09. novembar 2019 14:57)

    ???
     (Pronicljivi, 9. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  140. To smo mi. Secam se prolaza na ulazu u manastir Zica. Stotine ovakvih potpisa...
     (x, 9. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  141. sta se cudite, pa sve je to normalno u nenormalnom vremenu. pogledajte na sta nam lice gradovi, sve isarano, prljavo. bahatost kao model ponasanja. a sudeci po slikama sa drustvenih mreza, ovo nisu neki napaljeni klinci, likovi su u svojim tridesetim, sto je jos strasnije, jer oni nekome trebaju biti otac, uzor. UZAS
    (asomakum doo, 9. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  142. Neka im Gospod Bog i Sv. Sava oproste ako nisu znali gde se nalaze i kakvo nedelo cine.
     (Dragica, 9. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  143. Duhovni napredak u srba - svi misle da su ikone i za ikone i freske!

    Pa neko ide u pevače, neko u rijalitije, a neko se upiše od sveg sveta i vaseljene na fresku!

    I onda:"Zašto nas svakih 30god ubiju po milion i niko ne reaguje?"
    (Pa zato što od idiota, Bog jedino više prezire idiota koji tripuje da je duhovan!, 9. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  144. Auuuuu šta sve jadna majka rodi.
    (filip, 9. novembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  145. Uvesti psiholoski test pre ulaska u bilo koja znamenja od nacionalnog znacaja inace ce bagra poput ovih uvek imati ovakve ispade
    (Car dušan, 9. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  146. Nisu svesni svoje nesvesti.....
    (Car dušan, 9. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  147. slika ko slika
     (vw.ljakse, 9. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  148. Odlučite se. Jel nešto hram, ili turističko mesto. Zašta se ide u hram, a zašta u turističko mesto. Ili je ovo neka vrsta muzeja sa slabom zaštitom. Moderno doba je najgori oblik srednjeg veka koji možeš da zamisliš.
    (dobro jutro, 9. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  149. Nemam reci kakvi idioti...neogranicena kolicina gluposti...beskonacno moralno slepilo...bez presedana...i sad sta je primerena kazna za ovako nesto...verovatno su sami sebi takvi kakvi su najveca kazna,duhvni bogalji...
     (dm, 9. novembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  150. To nisu ljudi to su životinje. Sramota. Džabe ste išli u svetinju nevaspitani bezumnici.
     (KRCUN, 9. novembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  151. Mogli su i neke navijacke parole urezati, da bude u fulu.
    (esi mi dobar !, 9. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  152. Dal je ovo moguce?!
     (Firestarter, 9. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  153. Ne obrazovani i ne vaspitani kreteni!
     (mcb, 9. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  154. Boze dragi koliki telac moras biti da ovako nesto napravis.
     (edi, 9. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  155. Strogo kazniti ovaj akt teškog vandalizma i primitivizma ! Izopštiti i zigosati za svagda! Pisati i govoriti puno o tome da nikome nikada ne padne na pamet!!
    (mile, 9. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  156. Постоји ли ГРАНИЦА лудила и безобразлука?
    (артиљерац, 9. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  157. moderni mladi vernici, videli od mame i tate.
     (neutralni felsh, 9. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  158. Cija bese teritorija hilandara, da vidimo ko moze da ih juri i sudi.
     (pravnik, 9. novembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  159. šta treba imati u glavi da uradiš ovako nešto? neverovatno.
     (bunjuel, 9. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  160. auuu ovo je vise nego strasno !! oni nisu svesni..
     (sonja, 9. novembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  161. Sad ih pronaći pa u zatvoru neka urezuju do mile volje godinama svoja imena po zidovima...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 9. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara