- Komentari -
  1. Na jednom kraju Evrope zid je pao a ti isti koji su ga srusili kod nas bi da podizu, za sada jedan, u najavi jos. Nagrada za neposlusnost u skladu za nagradom za servilnost!
    (Kaligula, 9. novembar 2019 13:04)

    # Link komentara

  2. Trideset godina kasnije narodi Istočne Evrope žive nikad bolje,bilo bi još bolje da na Balkanu nema mega korumpirane političare,taj boljitak je posebno izražen u Bugarskoj,Rumuniji i Albanije,koji su do 90te bili na nivou Afrike,sad se svuda grade moderne autoputeve,šoping centre,sada sa malo boljom platom odeš na odmor o kojim tvoji nisu ni mogli da sanjaju
    (Luckyone, 9. novembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  3. Прво "Пад зида" је само датум када су људи без већих проблема прошли границу између ДДР-а и БРД-а.Иначе, граница је поново успостављена после два дана и коначни распад ДДР-а је дошао 1991. Колико год се лепо говорило о крају ДДР- а , а на моје изненађење, Немци са Истока су се грдно покајали. То што су им западна браћа урадила после "уједињења", то им ни непријатељ није урадио.
     (Гопн1, 9. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  4. Овај се још јавља,Горби буди сретан да ниси на робији...…..
     (деда миле, 9. novembar 2019 12:07)

    # Link komentara

  5. Sve je to bajno ali pre tog famoznog zida postojala je jedna nemacka koja ubijala ceo svet. Protiv nje smo se borili i mi i ameri i rusi. Posle svega ta ista nemacka zajedno sa amerima bombarduje nas zato sto rusi imaju uticaj na nasu zemlju ?!? Sve se svelo na igru rusije i amerikanaca, krvnik iz nemacke prolazi lepo, a nagrabusiše oni koji su bili uz obe strane protiv krvnika. Bilo bi lepo da nas svi ostave na miru bar neko duze vreme. I mi imamo pravo na normalan zivot.
    Ispade da bi mnogo bolje prosli da smo bili uz naciste.
    (Ja, 9. novembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  6. Шта вреди што је пао зид,Европа је и даље америчка колонија,а Русија постала(насилно)светска војна сила.Ништа није исто,Америка поготово, али они још "нису укапирали".........
     (банаћанин, 9. novembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  7. Kamo lepe sreće da je i kod nas tada pao zid.Da smo tog dana sa komunizma prešli na kapitalizam sad bi bili mala Švajcarska...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 9. novembar 2019 11:49)

    # Link komentara

  8. velika greska, a gorbaceva osuditi za raspad brojnih drzava i ratne zlocine pocinjene tokom tih ratova.
    (promatrac, 9. novembar 2019 11:39)