- Komentari -
  1. @Turboyoyo
    I muskarci biraju manekenke ako mogu a ne normalne i stabilne.
    Nema tu nikakve razlike.
    Ko je normalan trazice normalne i nece kukati zbog toga sta biraju nenormalni. Nego biste vi cicu a da je normalna. I zene bi alfa baju a da je normalan. Ista prica.
    (Aha, 11. jun 2019 18:18)

    # Link komentara

  2. @Divota
    Nisam ja rekao da studenti matematike teze ka napucanim cicama, vec da cice ne zele da budu sa studentima matematike i da upravo biraju pomenute tipove zbog kojih imamo ovakve tekstove i vesti. Takodje sam rekao da je njihov izbor normalan i prirodan i da one ne trebaju da budu osudjivane zbog toga. Razlog zasto ovakve rasprave se uvek pretvore u svadju, jeste razlika izmedju realnosti i fikcije i narativa koji prate realnost i fikciju. Fikcija je da zena zeli stabilnog,racionalnog muskarca, realnost je da zeli nestabilnog,impulsivnog i agresivnog muskarca jer je on po njenim merilima "prirodniji" od ovog prvog. Zene musku teznju za dominacijom i agreisiju, vide kao "iskrenost", "prirodnost" dok muskarce koji su racionalni i koji misle pre nego sto deluju, smatraju "neprirodnim", "neiskrenim" tj smatraju ih slabicima, tj ne smatraju ih muskarcima u opste.
    Surovo, ali to je realnost.
    (Turboyoyo, 11. jun 2019 08:10)

    # Link komentara

  3. @Turboyoyo
    Taj tvoj student matematike ako su mu ciljna grupa cice krimosa i bildera ima problem u glavi. On ima problem, ne one. Kako ne shvatate da je problem u vama i da ne mozete svi setati starlete, manekenke i cice. Kako vas nije sramota da zbog toga kukate? Cuj sto cice krimosa nisu sa studentom matematike...pa jeste li vi uopste normalni? I jos podobija pluseve od slicnih likova totalno izgubljenih u vremenu i prostoru... Setacete sasvim obicnu prosecnu i dosadnu devojku kakvi ste sami ili nikakvu i to je to.
    Pornici su krivi za sve, nema drugo.
    (divota, 10. jun 2019 09:04)

    # Link komentara

  4. Pola kose joj je iscupano, izubijana, ubijenog pogleda...strasno, ovo je teska trauma, trebace joj godine da dodje sebi i prebrodi sve.
    Da li je manekenka ili "manekenka", da li se zabavljala sa turcinom ili srbinom, bila u vezi iz ljubavi ili koristi...nista ne opravdava nasilje!
     (sun1, 10. jun 2019 04:48)

    # Link komentara

  5. Voleo bih da se jave osobe koje godinama trpe nasilje i objasne nam zasto to rade,mislim da bi mnogi "empaticni" se dobro zamislili za kim prolivaju suze i trose emocije.Zna se sta je delo ucinjeno u afektu,ne opravdavam ali mogu da shvatim sta je uzrok tome,sa druge strane visegodisnje maltretiranje je patolosko stanje iz koje zrtva ne zeli da izadje iz besmislenih razloga.Mozemo ovde da pricamo do sutra o nasilju,ono ce se samo povecavati dok ima mazohisticki nastrojenih osoba, koje na cudan nacin dozivljavaju ljubav.Lecenje zrtava je skup proces,plus nekadasnje zrtve u nekom trenutku kasnije same postanu nasilne,neke se nikad u celosti ne oporave,jedino resenje je u prevenciji,devojke moraju da drze do sebe,na prve znake agresije odlazak,traziti zastitu ako proganja,sve je bolje od ostanka sa nasilnikom.
    (taki p, 9. jun 2019 23:47)

    # Link komentara

  6. Дићи руку на жену је исто као ударити дете! И најситнији мушкарац је јачи од било које жене!
    Поента је да се не сме толерисати агресивност и насиље! Научити се контроли емоција и поштовању другог бића!!!
    (Кукавичлук!, 9. jun 2019 23:43)

    # Link komentara

  7. Manje šminke i silikona, a više pameti ako je moguće.
    (savetnik, 9. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  8. Gleda se prvo fizičko pa tek onda intelektualno, i tako će uvek biti. Tako se množe ostale životinje, tako rade i ljudi. Mišićavi i muževni sinovi koji bi nastali od istih takvih očeva i seksepilne, jedre ćerke od seksepilnih i jedrih majki. Možemo mi da pričamo o tome kako želimo da su nam deca doktori nauka i oksfordski studenti, ali to su drugorazredne, kulturno pridodate, i otud nama kao bićima neimanentne želje. U dubini podsvesti, ljudi žele da im je potomstvo telesno superiorno. Pa se zato i biraju adekvatni partneri/ bio. materijali. Nepravda, ali onda, u biologiji i nema pravde, etike, zasluga, itd.
    (Rain, the Edenian half-god, 9. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  9. Postoji samo jedna univerzalna istina kada su zene u pitanju: "zena ti je verna onoliko koliko su njene opcije!"

    Sve ostalo je presipanje iz supljeg u prazno.
    (Vasa, 9. jun 2019 20:28)

    # Link komentara

  10. Možemo se prepirati do sutra povodom ove teme. Ja nisam za nasilje nad ženama niti ga podržavam ali takođje nisam slep na žensku prirodu i njene biološke prerogative. Da nije tako ne bi 50 nijansi sive bila najprodavanija knjiga u istoriji.
    A po Beogradu vidim, sve cice šetaju sa studentima fizike, matematike, nuklarne biologije a ne sa "žestokim momcima", čelavim pravo iz bilderane, sa dosijeom u policiji i besnim autom. Zato je i prosečan IQ u Srbiji 89, jel. Više je no jasno ko dobija pravo na ribicu i ko se razmnožava.
    (Turboyoyo, 9. jun 2019 18:56)

    # Link komentara

  11. Ne razumem ove sto nose ruzicaste naocare,cude se kao da je nasilje nastalo iznenada,kao da se muskarci iznenada transformisu u nasilnike,sad se svi cudimo odkud to odjednom.Svaka devojka bez obzira na nivo inteligencije moze da udje u vezu sa nasilnikom,samo se tu odvajaju one pametne,koje imaju samopostovanja,racionalno razmisljanje,pa beze od takvih koliko ih noge nose,dok ove druge glume svetice koje ce u ime bajkovite ljubavi promeniti dokazanog olosa.Iskreno nama pristojnim muskarcima su se smucile ovakve "manekenke",kad prodju pored tebe kao da ne postojis,onda izaberu "frajera" pa kukaju na sva usta kako ih maltretira,pa onda sledeci momak gotovo identican.Niko ovde ne likuje niti opravdava nasilje,ali nam se smucilo da imamo razumevanje za ove "zrtve", koje se nikad ne opamete vec uvek idu protiv sebe,imamo i svojih problema,one same neka biraju bolje i bice sve u redu.
    (taki p, 9. jun 2019 18:27)

    # Link komentara

  12. (врећа и закрпа, 9. jun 2019 00:18)
    Jos gore, taj kog citiras da je napisao "takve su sve devojke koje lice na nesto" je kritikovao iste sto gledaju izgled kod muskarca a ne bitne stvari kao sto je karakter. A on se nije mogao uzdrzati da devojke odmah ne klasifikuje prvo po izgledu.
    Jos citam "Problem ovih foto modela i ostalih starleta, je o tome što nikada ne izaberu visikoobazovanog kulturnog i finog mladića".
    Ne. Problem je sto takve mladice ocito zanimaju starlete. A starlete uvek biraju neke "baje" i to je tako u bas svakoj zemlji, bez izuzetka. Ono sto je nenormalno je da se obicni mladici zanose da bi trebalo da budu birani od strane starleta napumpanih usana i da je neka velika nepravda sto nisu. To je pravi drustveni problem.
    (ludilo, 9. jun 2019 16:37)

    # Link komentara

  13. Ja ne mogu da verujem sta citam po ovim komentarima?! SVI NAPADAJU I KRITIKUJU DEVOJKU KOJA JE OCIGLEDNA ZRTVA OVDE! Gde ja zivim boze sacuvaj!
    (Predrag Markovic, 9. jun 2019 01:58)

    Није баш тако. Људи критикују њен избор. Нажалост, жене при избору мушкарца не користе ни 1 промил мозга.
    (Марко, 9. jun 2019 16:14)

    # Link komentara

  14. @(Zbr, 9. jun 2019 05:04)
    A sta je sa ostalih 249? Da li su oni iznad ili ispod proseka?
    Proveo sam neko vreme u Turskoj i mogu slobodno reci da njihovi muskarci nisu ni do kolena nasim muskarcima ni u kom smislu. Znaci visina, izgled, lepota, ponasanje, postovanje, oblacenje, medjuljudski odnosi,... Momci sa Balkana koji studiraju tamo kazu da turkinje ne mogu da ih se zasite zbog svega prethodno navedenog, u sta sam se i licno dosta puta uverio. Cak je nekoliko turkinja toliko izgubilo glavu za mnom da su zelele da se udaju za mene, promene veru i presele u Srbiju, sto je za mene neprihvatljivo. Kvalitetniji turski muskarci (u svakom smislu) zive u evropskom delu Turske i u rejonima oko Istanbula, Ankare i turistickih centara. Muskarci iz ostalih delova Turske kao da su jos u srednjem veku.
    (Manner, 9. jun 2019 15:53)

    # Link komentara

  15. Zastrašujući komentari u zemlji u kojoj je ogroman procenat nasilja u porodici. Zapamtite, nemate pravo da tucete ženu sa kojom ste. Ako vam nešto ne odgovara samo je ostavite.
    (Maja, 9. jun 2019 15:08)

    # Link komentara

  16. Kroz dobar dio komentara se provlači teza da je stradala jer je otišla u drugačiju kulturu,i naravno da provijava averzija prema Turcima i njihovoj religiji. Žalosno je šta se desilo toj djevojci,ali neće biti da se u nebeskoj Srbiji ne dešavaju nasilja nad ženama i da su Srbi manje agresivni ka ženama od Turaka. Uglamnom ovo je vijest samo iz razloga što je ovako monstruozno pretučena od jednog Turčina, jer zapravo šta traži jedna Srpkinja sa tamo nekim Turčinom.
    (PeruN, 9. jun 2019 12:43)

    # Link komentara

  17. Kad je vec neko pomenuo hostese, bilo ovde ili u Turskoj, to je cesto takodje paravan za prostituciju, ne klasicnu, nego malo drugaciju, za uzi krug klijenata. Na primer, za poslovne ljude najviseg ranga u nekoj kompaniji.
    (Ja, 9. jun 2019 12:42)

    # Link komentara

  18. Trebala je na vreme da prepozna posesivno ljubomornog psihopatu i da ga se resi nije bitno dal je Turcin ili Srbin. Ovakvi partneri se mogu desiti i zenama i muskarcima. Oni mogu jedno vreme da se kamufliraju u pocetku ali ne dugo onda postajete njihova zrtva unistava vam drustveni zivot, karijeru a i psihu konstantnom zeljom da sve kontrolise u vasem zivotu. Ako se oduprete i pruzite otpor pretvaraju se u monstrume koji ce vas tuci fizicki, psovati, vredjati a posle kad ga ostavite ce klecati plakati kukati i preklinjati da mu oprostite i da se nece ponoviti ali tu nikad nebi smeli da popustite jer se primire jedno vreme a onda se uvek vracaju na staro.
     (asp, 9. jun 2019 12:16)

    # Link komentara

  19. ova cura je još dobro prošla! Turci Afganistanci Iranci kod svih njih radi nož i bože me oprosti davljenje! A još ako si žena model pa još lepa privlačna svima a momak ti jedan od njihovih pa to je recept za samounistenje !
     (holivudski frizer, 9. jun 2019 12:05)

    # Link komentara

  20. Nase devojke ne prihvataju cinjenicu da nema lake zarade i lagodnog zivota bez rada, ucenja i truda. Zabrinjavajuce velik broj njih bi radije trpele batine i maltretiranje nago sto bi ucile i radile.
     (Time, 9. jun 2019 11:59)

    # Link komentara

  21. Hibristofilija.

    Proučite značenje termina, koren tog ponašanja, modalitete tog ponašanja i posledice.

    Probajte to da objasnite ženama.

    Pogledajte njihove reakcije, obratite pažnju na izraze LICA, gotovo su identični.

    Tužno, ali, shvatite, to je REALNOST.
    (sturmmann, 9. jun 2019 11:55)

    # Link komentara

  22. Kada sam posle nekoliko godina turisticki svratio u Srbiju pomislio sam da sam dosao u Tursku. Izgled ljudi, garderoba, mentalitet, kultura celodnevnog sedenja po kaficima i ispijanja kafa, devojke u potrazi za covekom koji ce ih spasiti bede.. Traze instant resenje za dobar i lagodan zivot. Rad i postenje se preziru. Ni sam ne znam koliko sam imao ponuda sto za avanturu, sto za ozbiljnu vezu, gledale su u meni kartu za bolji zivot, camac za spasavanje... Nikad mi se Zapad nije cinio iskrenijim i naivnijim nakon toga.
    (stranger, 9. jun 2019 11:52)

    # Link komentara

  23. A sta ces u turskoj kukala ti majka.... 
    Pored nasih delija......
    (djenka, 08. jun 2019 20:38)

    samom sebi si upao u rec. rec "delija" je turcizam u srpskom recniku a oznacava turskog konjanika za vreme osmanlija
     (vozi misko, 9. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  24. Još nisam čuo da je neki šonja prebio devojku ... ah da, devojke ne vole šonje koji ih obasipaju nežnošću i pažnjom ...
     (XXL, 9. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  25. Sigurno bila verna odana dobra cura. Nije mu nista nazao ucinila a on sirovina... jel tako? Naravno da nije. Ne dize se tek tako ruka na zenu koju volis.
    (Moraca, 9. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  26. Слажем се, мада ја не знам ни за Гркињу која се удала за Србина.
    (Ђоле, 8. jun 2019 23:51)

    Znam ja. Drugar je ozenjen Grkinjom. Pri tom ona je iz bogate porodice a on nije, samo da ne bude da je sponzorusa. Ajmo dalje...
    (Svasta, 9. jun 2019 11:06)

    # Link komentara

  27. Слажем се, мада ја не знам ни за Гркињу која се удала за Србина.
    (Ђоле, 8. jun 2019 23:51)

    Znam ja. Drugar je ozenjen Grkinjom. Pri tom ona je iz bogate porodice a on nije, samo da ne bude da je sponzorusa. Ajmo dalje...
    (Svasta, 9. jun 2019 11:06)

    # Link komentara

  28. cena po dogovoru, ovo je jos samo jedan od dokaza da prostituciju treba legalizovati i da drzava ima koristi od toga a devojke da imaju zastitu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)
    marko, 8. jun 2019 14:20

    Ovo jeste legalizovana prostitucija. Svaki brak iz interesa je legalizovana prostitucija
    (65 chevy chevelle, 9. jun 2019 10:53)

    # Link komentara

  29. (Turboyoyo, 8. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

    Razum i nagon su deo coveka, a razum razdvaja coveka od zivotinje. Racionalno delovanje kroz odabir partnera u slucaju zena se ne zavesava, vecinom, preljubom. Upravo suprotno.
    (SevernaStranaPrirodnogSatelita, 9. jun 2019 10:51)

    # Link komentara

  30. Ne znam da li su gluplji muskarci ili zene?!...
    Pa sta ce sa kretenom?!!... Ljubav... Kakva ljubav. Bezi od budale daleko.
    (Stojko Krivi, 9. jun 2019 10:41)

    # Link komentara

  31. Sto je zena fizicki privlacnije ona tezi "Bioloskijem" muskarcu, citaj agresivnijem i dominantnijem.
    (Turboyoyo, 8. jun 2019 23:53)

    Ali si zaboravio da dodas kapitalni deo: " u zemlji seljaka, na brdaovitom Balakanu". Verovao ili ne, postoje ljudi koji poticu iz obrazovanih i kulutrnuih porodica koji to nece gledati na isti nacin kao sto postje muskarci koji ne bi ni pod kojim uslovima gledali naduvane, plasticne, bucne i navalentne zene.
    (pex, 9. jun 2019 10:39)

    # Link komentara

  32. Слажем се, мада ја не знам ни за Гркињу која се удала за Србина.
    (Ђоле, 08. jun 2019 23:51)

    Ja bogami znam za dva slučaja gde su naši oženili Grkinju...jedan čak profa sa faksa.
     (Samo realno, 9. jun 2019 10:34)

    # Link komentara

  33. U ovom slučaju trebala je slušati baku
     (Gary, 9. jun 2019 10:25)

    # Link komentara

  34. hm, bas me cudi, mora da nije cuo za istanbulsku konvenciju;)
    (garant, 9. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  35. Ima prosecnih i normalnih momaka i devojaka u vezama iz iskrene ljubavi i dalje, samo se ne namecu po medijima ali pogledajte malo oko sebe. Dosta je kukanja
     (ja, 9. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  36. poslusajte pesmu grupe FEUD- TELEVIZIJA, pogldajte spot i sve ce vam biti jasno.
     (jaa, 9. jun 2019 10:03)

    # Link komentara

  37. A gomila frustriranih ,,žene hoće samo novac'' komentatora jedva dočekala da napiše nešto pogrdno i time opravda svoju lenjost. Ako jurite žene koje vole novac, zaradite ga. Ali za to su potrebne godine učenja i rada, a ne godine ispijanja piva i popunjavanja listića u kladionici.
    (Tastatura svašta trpi, 9. jun 2019 09:57)

    # Link komentara

  38. Ocigledno da se devojka zabavljala sa Srbinom, koji u tridestim godinama zivi sa roditeljima i koji radi za platu od 40 000 din. bi joj bilo oprosteno sto je isprebijana, doduse i tada bi se nasao neki "mudri" komentator da joj nadje krivicu sto je ZRTVA NASILJA.
     (Jovana, 9. jun 2019 09:51)

    # Link komentara

  39. @ balkanoid
    Jojjjj.. zabolela me glava od komentara. Evo moj prvi muz je Srbin, nas covek, pa je bio nasilan i zbog toga sam se razvela. Inace nasilje je pocelo krajem trudnoce- sto pokazuje kakav je (ne) covek. Do tada je uvek bio brizan, nezan (2 i po godine veze) ni naznaka da moze tako nesto da uradi. Obrazovan, zaposlen ,miran tip, prosecna plata. A opet je bio nasilan. Nakon razvoda sam 5 godina bila sama , i onda sam preko posla upoznala gle cuda Turcina. Firma za koju radim me je cesto slala u Tursku i tu sam upoznala svog sadasnjeg muza sa kojim sam vec 7 godina u braku. Turcin. Pa sta. Normalan fin obrazovan covek. Ni traga nasilnistvu kod njega. Turci jesu kao narod generalno tradicionalniji (a mi smo smo) i ima svakojakih ljudi ali uopste nije tacno da su svi zatucani, da ogranicavaju zenu. To je od osobe do osobe. Mislim da sudeci po svom iskustvu i iskustvu prijateljica iz Srbije i iz Istanbula , cak bih pre rekla da su Srbi nasilniji i da vise tuku zene od Turaka. Naravno zaostalih primitivnih ljudi ima svugde. Tako da vecina komentara ne stoji. I da , te price zene hoce maco agresivne muskarce ne pije vodu. Niko ne voli muskarce sekaperske ali ni jedna ne voli nasilnika. Eto i moj bivsi muz je bio obrazovan miran covek, ni nalik ni fizicki ni psihicki alfa muzjaku pa je ipak bio nasilan. I moju prijateljicu je tukao isto tako " fin, miran " tip. Takvi su najgori, puni frustracija, skrivene agresije i samo cekaju trenurak kad je zena najosetljivija( a to je najcesce tokom trudnoce ili nakon rodjenja prvog deteta) da bi ispoljili svu tu frustraciju na nju.
     (Sofija, 9. jun 2019 09:35)

    # Link komentara

  40. Cesto okrivljujem vlast za to sto je ovde ovako ili onako, a onda komentari na ovakve vesti me vrate u stvarnost. Nije do vlasti, ona ce se smeniti, problem su ljudi, bolesna nacija. I zato ovde nikad nece biti bolje. Nasilje u porodici je nasilje i ne postoji nikada ‘ali’. Da li se desavalo u Burkini Faso ili u Zitoradji, potpuno je svejedno. Cak ne razumem ni ljude koji moraju da zamisle da je to njihova cerka/sestra da bi osetili empatiju. Zar nije dovoljna cinjenica da je jedan psihopata maltretirao satima svoju partnerku, zato sto je fizicki jaci i zato sto mu se moglo, da nam se javi empatija, nezavisno od toga da li je ona iz Srbije a on iz Turske? I za one koji se pitaju zasto nije otisla posle prve torture, postoje neki malo kompleksnji psiholoski mehanizmi koji sadrze jos neku nijansu osim crne i bele. Naravno, da bi neko to shvatio, neophodno je da procita prvo nesto i pozabavi se malo sobom, pre svega.
    (Samo kazem..., 9. jun 2019 09:32)

    # Link komentara

  41. Ma stvarno mi žao devojke, ipak šta god da je u pitanju nema niko pravo da te tuče i maltretira.
    Ali to da se igrala sa vatrom to stoji, verovatno zbog nekog "statusa", ličnog uspeha ili pitaj boga čega pošto su u današnje vreme ljudi teško iskompleksirani. Živim u inostranstvu i samo ću reći da naše devojke neću ni da komentarišem, pre svega iz poštovanja ali nagledao sam se svega, prosto da ti se želudac prevrne.
     (Caw, 9. jun 2019 09:27)

    # Link komentara

  42. Devojka koja traži normalnog muškarca naći će ga bilo gde. Sve što treba samo je da gleda . Devojka koja traži ološa uvek ga nađe.
    Devojka koja ne vidi normalne mladiće neka stavi naočare .
    Devojka koja vidi a ne gleda neka stavi naočare za sunce.
    (Totem, 9. jun 2019 08:37)

    # Link komentara

  43. Vi sto pisete da je trebalo da bude sa momkom iz Srbije...vidite li da vecina momaka komentatora smatra da je devojka zasluzila da je momak prebije? Isto ce tako oni misliti i za svoje devojke, kada im ne budu po volji. Jezivo, pogledajmo sebe, pre nego sto pocnemo da komentarisemo druge narode.
    (Hm, 9. jun 2019 08:24)

    # Link komentara

  44. Da nije greska u prevodu: umesto decko, lepotica, makro, .... Takve stvari sam vidjao u Turskoj. Inace isto tako kako pocinioca za samar nepoznatoj zeni u autobusu u Istanbulu uhapse za dva dana ili kako narod lincuje muskarca koji bije zenu na ulici...
    (Samo pitam, 9. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  45. Kao što kažu pozitivno ocenjeni komentari, da je ostala u Srbiji pa našla npr. nekog rukometaša, ovo joj se ne bi dogodilo niti bi vila u novinama.
     (Marx, 9. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  46. Cuvena americka podela na DOBITNIKE i GUBITNIKE uzela je maha u celom svetu,pogotovo na Balkanu,vecina mladih trazi trofejni ulov nevezano za novac,ovaj postapokalipticni kapitalizam forsira individualnost,sebicnost,narcizam,medijski se forsira ideal lepote(makar vestacke),mladosti(makar na ivici pedofilije).Kad na to dodamo da pojedine devojke imaju tu mazohisticku crtu,upare se sa "uspesnim" muskarcem,dobijamo pune sigurne kuce preambicioznih i nesrecnih devojaka,zene su te koje biraju,ostavljaju ako ne valja,ostanak sa siledzijom ne bi dozvolila nijedna normalna devojka koja ima samopostovanja i racionalno razmislja,sve ostalo su smesna opravdanja i samozavaravanje.
    (taki p, 9. jun 2019 07:50)

    # Link komentara

  47. Kao odjednom je isprebijao decko. Devojko, od starta si znala sa kim imas posla, sama si skrojila svoju sudbinu. Trebalo je da odes kad ti je prvi put lupio cvrgu, a ne sad kad de je unakazio. Sve ima cenu.
     (pseudo_slucajno, 9. jun 2019 07:46)

    # Link komentara

  48. za sve komentare “a nasi momci koj nisu dobri, eto joj ga sad turcin” imam samo da kazem da je vrlo verovatno da bi ona slicnog ovakvog izabrala i medju “nasima”. i medju “nasima” i medju turcima ima sjajnih ljudi a ima i najgoreg olosa. nemojmo se praviti da su “nasi” svi sjajni. da jesu, ne bih pisao “nasi” pod navodnicima.
    (mrmlj, 9. jun 2019 07:30)

    # Link komentara

  49. Ovde komentari kao da je ona kriva sto je prebijena.
    Svakakvih ima kako kod nas tako i u svim patrijahalnim ''kulturama''.
    Stvarno je osecaj nesigurnost kod devojaka ogroman kada dovedu sebe u ovakvu situaciju da zbog prividne sigurnosti budu objekat za izivljavanje.
    Mans world...
    (Vladimir, 9. jun 2019 07:04)

    # Link komentara

  50. Moze li neko da mi objasni kako je moguce da svi odreda napadaju zrtvu!? Pa da li je ona njega isprebijala? Njen izbor je njen i samo njen, ali izgleda da je to mnogo veci greh od udaraca. Da li se iko od njenih kriticara zapita kako njihova reakcija moze da uplasi druge zrtve nasilja, kako bi i one mogle biti stavljene na stub srama jer su valjda one krive sto ih udara onaj kome su verovale?
    (stojan, 9. jun 2019 06:36)

    # Link komentara

  51. Niko nikoga nije rodio da bi ga neko tukao i maltretirao.
    Kazu da je kroz istoriju Srbija opstajala zahvaljujuci jakim zenama koje su bile stub svega narocito porodice.
    Izgleda da ima istine u onome da danas kada se u Srbiji rodi zensko dete vecina majki im prvo kaze u stilu "nemoj da se mucis kao JA" umesto da je poljubi i pozeli zdravlje i srecu u zivotu.
    Ono zasta su vazile Poljakinje,Ruskinje... krajem osamdesetih godina na zalost sada su to velikom vecinom mlade Srpkinje.
    (SRBIN, 9. jun 2019 06:18)

    # Link komentara

  52. a gdje će drugo, da radi u Srbiji za 400 Eura, ili da ide u Rusiju..., nije Beograd - Dubai, Abu Dabi, Istambul ...,
     (bh, 9. jun 2019 05:38)

    # Link komentara

  53. pogledajte snimak I mukicin pogled s e jasno o cemu se radi nije bit o da je tip turcin ili samoac nema opravdanja batinama I'ma samo pitanje a sta SI trazila sa covekom Koji te je vec tukao, stvar je jednostavna postupati kao sa zivotinjama koje napacnu coveka zna se likvidacija isto sa muskarcima udari 1put pakujes stvari I tutanj svakako jadna devojka a sumnjam da fe se ista spektakularno desiti sa dilrjom Koji just je izmlatio
     (dejan, 9. jun 2019 05:13)

    # Link komentara

  54. radim sa turcima, jedan od njih 250 je prosecan decko koji seta ulicama bilo kog grada.... fizicki izgled komentarisem, u musko zenske odnose turaka sa zenama pored sebe
     (Zbr, 9. jun 2019 05:04)

    # Link komentara

  55. Žena za potomstvo bira mirnog, neagresivnog muškarca jer:

    - agresivni muškarac lako nastrada pa eto nje same sa siročićima;
    - agresivni muškarac može da naudi njoj i deci;
    - alfa mužjak vršlja okolo pa se lako može desiti da ti "resursi" odu drugoj ženi i tuđoj deci.

    Na instiktivnom,bioloskom nivou, zena uvek bira agresivnog muskarca jer on, zbog svoje agresije, garantuje brze pribavljanje i zastitu resursa koji su potrebni njoj dok odgaja dete. Tzv alfa muzjaci su oduvek bili prioritet svake zene, te stoga njen izbor niti je los niti je cudan, naprotiv, normalan je i sa bioloske strane ispravan. Iluzija je da zene zele razumne,osecajne i stabilne muskarce za veze i po pravilu ako se uspostave, takve veze su produkt racionalnog razmisljanja a ne nagonskog delovanja i gotovo uvek se zavrsavaju preljubom. Sto je zena fizicki privlacnije ona tezi "Bioloskijem" muskarcu, citaj agresivnijem i dominantnijem.
    (Turboyoyo, 08. jun 2019 23:53)
     (ne pismena, 9. jun 2019 03:51)

    # Link komentara

  56. Sta je trazila to je dobila. Nema to veze sa parama, zene privlace siledzije a dobri momci ih odbijaju. Koliko probisveta koji su bili katastrofa muzevi (tukli i varali zene, omalovazavali ih,branili im sve i svasta) i ocevi (sve pare trosili na kladionice, izlaske,nikad vremena za decu nisu imali) su posle razvoda imali jos 2-3 braka. Razvedu se i posle par meseci navataju kao od sale drugu zenu da ozene. Sa druge strane grdilo mi drugova koji su obrazovani, zanimljivi, fino gradjeni momci nisu u stanju ni devojku da nadju a kamoli zenu i to ne zato sto su oni izbirljivi nego zato sto od onih gore navedenih zena budu odbijeni na najruzniji nacin i mesto mojih drugova po pravilu odaberu siledzije koji ni po primanjima, ni po izgledu ni po inteligenciji nisu ni crno ispod nokta od mojih drugova. Ja sam u ranoj mladosti se ovome naucio na licnoj kozi i zarekao da cu pruziti svakoj zeni ono sto zeli...pa ako zeli andjela dobice ga, ako hoce sirovinu dobijace batine varacu je i tretirati kao otirac i nemati ni malo postovanja prema njoj. Hvala Bogu nasao sam divnu zenu koja ceni dobre ljude i dobre muskarce i zbog toga sam najsrecniji na svetu i tretiram je kao kraljicu
    (srecno_ozenjen, 9. jun 2019 03:11)

    # Link komentara

  57. drumovi ce pozelet turaka..al turaka ovde biti nece....sama je kriva..verovatno mu je dala neki povod...a turci i uopste arapi svoje devojke i zene dozivljavaju kao licno vlasnistvo i on ima svu vlast nad njom..ona valjda zna u sta je se uhvatila
     (bobi, 9. jun 2019 02:48)

    # Link komentara

  58. Prvih 10 komentara s najvise pluseva - sama je kriva... sto reci
    (Ujmemeni, 08. jun 2019 15:23)

    Да. Сама је крива чим после првог насилништва није оставила насилника. И веруј ми, није ми је жао. Што не значи да овај не треба на робију.
     (Јабучило, 9. jun 2019 02:13)

    # Link komentara

  59. Ne verujem da nije bio izazvan ..ne opravdavam ni jednu vrstu nasilja I sumatran da izazivanje ljubomore je takođe vrsta nasilja
    (Nikola, 08. jun 2019 14:46)

    И психичко насиље је насиље, и то болно. А жене су ту вештије. Као што су мушкарци вештији у физичком насиљу.
     (Јабучило, 9. jun 2019 02:08)

    # Link komentara

  60. Ja ne mogu da verujem sta citam po ovim komentarima?! SVI NAPADAJU I KRITIKUJU DEVOJKU KOJA JE OCIGLEDNA ZRTVA OVDE! Gde ja zivim boze sacuvaj!
    (Predrag Markovic, 9. jun 2019 01:58)

    # Link komentara

  61. Mogla je se udati za srbskog seljaka, roditi mu decu gajiti ih i čuvati, i onako nam opada natalitet ali ne...
     (dedza, 9. jun 2019 01:46)

    # Link komentara

  62. Kakvi komentari. Tukao je zato sto je Turcin? Dobro da se to u Srbiji ne desava. Ja ne znam ko je ona, cime se bavi, kakao zaradjuje pare. I ne interesuje me. I kakva da je, nijedna zena ne zasluzuje da je manijak bije. Bilo to u Turskoj, Srbiji, Americi ili Papui Novoj Gvineji. Zelim mu lep provod u turskoj cuzi, a njoj brzi oporavak i neka malo razmisli s kim ide.
    (Zagor, 08. jun 2019 22:19)
    Sta ti mislis da ce ovaj da mardelja? Eeeee.Nema nista od toga. A doticna je trebala da ga napusti cim ju je prvi put udario.Ali ajde...
     (duledudule, 9. jun 2019 00:48)

    # Link komentara

  63. Ако сте сви тако фини што вас погађа што се силиконски ескорт поџапао са макроом? Шта ВИ ту губите? Неко рече akve su sve devojke koje liče na nešto. На шта личе, леба ти, пријатељу? На пластични балон? ПЕТ амбалажу? Лопту за пилатес?
    Ја никада не бих Турчина мотком такла, нити било која од мојих другарица. Сад зависи у кавом се друштву крећете. И иначе, све везе са странцима су малтене статистичка грешка. Већина Српкиња се забавља и удаје за Србе. A aко се заиста гадите спонзоруша зашто се секирате кад једна од њих није ваша? Шта ће вам? Заре не?
    (врећа и закрпа, 9. jun 2019 00:18)

    # Link komentara

  64. Ne da mi nije žao....
    (nego, 9. jun 2019 00:07)

    # Link komentara

  65. Na stranu sve ali ljudi molim vas - crna hronika je prepuna vesti o nama, Srbima, koji su pretukli/ubili svoje zene Srpkinje.

    Nevezano za vest, dajte da se manemo Turaka, bolje da pocistimo svoje dvoriste...
     (joj, 9. jun 2019 00:06)

    # Link komentara

  66. Na instiktivnom,bioloskom nivou, zena uvek bira agresivnog muskarca jer on, zbog svoje agresije, garantuje brze pribavljanje i zastitu resursa koji su potrebni njoj dok odgaja dete. Tzv alfa muzjaci su oduvek bili prioritet svake zene, te stoga njen izbor niti je los niti je cudan, naprotiv, normalan je i sa bioloske strane ispravan. Iluzija je da zene zele razumne,osecajne i stabilne muskarce za veze i po pravilu ako se uspostave, takve veze su produkt racionalnog razmisljanja a ne nagonskog delovanja i gotovo uvek se zavrsavaju preljubom. Sto je zena fizicki privlacnije ona tezi "Bioloskijem" muskarcu, citaj agresivnijem i dominantnijem.
    (Turboyoyo, 8. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

  67. A sta ces sa Turcinom?!Dal bi Turkinja bila sa Srbinom...nikada.Lepo su te vaspitali roditelji. (Ticmaaa, 8. jun 2019 14:24)

    Слажем се, мада ја не знам ни за Гркињу која се удала за Србина.
    (Ђоле, 8. jun 2019 23:51)

    # Link komentara

  68. @(Mica, 8. jun 2019 23:35)

    Kao da si mene opisala, a eto, devojke kazu da sam slabic, kukavica, smarac, "nedovoljno musko" i vecito sam u friend zoni, kao i svi ostali koje poznajem i koji odgovaraju tom opisu.
    (..., 8. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  69. Nije to lako objasniti, imate finih momaka koje devojke teraju od sebe (ne samo naše, zapravo, dosta zapadnjakinja su i gore od naših, naročito u današnje vreme, kad je prosečni zapadni muškarac depilirani japi koji se seksa jednom mesečno, pa onda one tragaju za nečim "primitivnim"), a ima baraba koje biju žene pa one opet ostaju sa njima, i to ne samo zbog para, nego im stvarno znače baš takvi muškarci... Nijedna devojka ne zaslužuje nasilje, ali možda ovu baš pale takvi. Zvučalo morbidno ili ne, agresivnost je svojevrsni afrodizijak, još od vremena naših majmunolikih predaka.
    (Le Scorpion Serbe, 8. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  70. Moderna prostitucija,taqka!
    (Gjilan Dardani, 8. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  71. Evo ja sam sama. Na neku moju nesrecu, nisam bas sretala neke fine momke ovde (BGD), koji bi istovremeno bili i zanimljivi, duhoviti, nacitani, inteligentni. Verovatno nemam ni vremena. Ali nekako se cesto desi kada putujem da mi se vise svide stranci. I to ne bilo koji, vec oni pazljivi, direktni, koji nikada ne idu ispred zene, vec pored nje, pazljivo slusaju, puni interesantnih informacija, a opet vredni, itd. Tako ja ne naginjem Turcima (uopste me ne interesuje balkanski tip muskarca), ali mogu reci da mi ni Srbi nisu bas nesto. Imaju puno tog patrijarhalnog, dosta su lenji, ne citaju knjige, a oni koji citaju obicno sede kod kuce.

    Ne mogu nikako da okrivim zrtvu i muka mi je od nasih muskaraca koji kukaju kako zene vole novac i maco tipove, a sami padaju na takve ribe umesto da ih zanima inteligentna cura prosecnog izgleda. Ljudi, vazno je da vam sa nekim bude prijatno i lepo, bezite od svega drugog. Ima puno bolesnih odnosa medju ljudima.
    (Mica, 8. jun 2019 23:35)

    # Link komentara

  72. A sta je trazila sa Turcinom ?
    (Mika, 8. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  73. Posle prirodne smrti najcesci uzrok smrti kod zena su miskarci, a kod muskaraca srcani udar. To devojke da zapamte. Nek gugla ko ne veruje.
     (Ratko, 8. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  74. makro i prostitutka.
     (gimnazija, 8. jun 2019 22:59)

    # Link komentara

  75. Mora da mu je donela hladnu kafu !
    (Mika, 8. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  76. Cinjenica je da je ostala sa njim posle prvih batina. Bio on Turcin ili Srbin, svejedno.

    Takve zene niti zalim niti podrzavam.

    Ako si bila spremna da trpis batine zarad zivotnog stila i karijere u Turskoj, onda si sama izabrala.

    Bilo te sramota da se vratis u Srbiju da ne kaze komsiluk da nisi uspela, sad ce da te razvlace po novinama.

    90 posto modela koje odu u Tursku ili Dubai zavrse kao hostese a sledeca stepenica je devojke sportista ili biznismena. To je sablon koji je svima poznat, retko koja zeli da zasuce rukave i sama sebi obezbedi zivot.

    Lepa je ta ideja zivota na visokoj nozi ali taj zivot i kosta, na ovaj ili onaj nacin.
    (dragan, 8. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  77. Lutka sa naslovne strane?
    (ret, 8. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  78. Gledala mnogo turske serije...i ugledala se na Eminu, sada je vracena u realnost...
     (mich, 8. jun 2019 22:49)

    # Link komentara

  79. Decko turcin. Nasi su joj losi?
     (Mare, 8. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  80. Kad bih tako nesto dozivela prijavla bih svakako, a i platila nekog da njega isprebija da oseti tu bol i ponizenje, ali nikad ne bih pricala o tome po novinama. Nije mi jasno da to neko moze. Sto bi rekao nas narod “Cega se pametan stidi time se budala ponosi!”
    (vera u Boga, 8. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  81. Ovi komentari pokazuju da smo vrlo bolesna nacija, da smo zli, pokvareni i iskompleksirani. Kriviti jadnu zenu za to sto je neko ubio boga u njoj, meni je to monstruozno. Neka je jurila i pare i bavila se ko zna cime, ali niko NI ZBOG CEGA nema prava da te takne, a kamoli da te izlema. Za nasilje ne postoji opravdanje! Turci inace znaju da budu vrlo ljubomorni i posesivni i tacno mogu da zamislim kroz sta je sve prolazila s ovim tipom kao zena koja se bavi modelingom.
    (Brb, 8. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  82. Поносан сам на свој народ кад читам коментаре. Радимо још на моралу, има за нас наде.
     (Херцеговина_РС, 8. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  83. Zašto bih ja komentarisao tuđu privatnost i stavljao se na bilo čiju stranu!?
     (Ahtung, 8. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  84. Ma bre sta god da je u pitanju i kakva god da je i da zasluzuje,ne mozes prema zenskom bicu tako da se ophodis.
    (milos, 8. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  85. Kakvi komentari. Tukao je zato sto je Turcin? Dobro da se to u Srbiji ne desava. Ja ne znam ko je ona, cime se bavi, kakao zaradjuje pare. I ne interesuje me. I kakva da je, nijedna zena ne zasluzuje da je manijak bije. Bilo to u Turskoj, Srbiji, Americi ili Papui Novoj Gvineji. Zelim mu lep provod u turskoj cuzi, a njoj brzi oporavak i neka malo razmisli s kim ide.
    (Zagor, 8. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  86. ja sam ziveo na zapadu i sve nase devojke se vucaraju sa turcima, arapima, itd, a nasi momci im nisu dobri... zato i docekaju da ih prebijaju
     (Goran, 8. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  87. Sta je trazila to je i dobila.
    (Mile, 8. jun 2019 22:14)

    # Link komentara

  88. ne zalim je...
     (alx, 8. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  89. Znaju li ti roditelji gde si i sta radis.
     (Ramones, 8. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  90. Kakav model? Preko koje agencije? Čuj dve godine model . Valjda ti agencija nađe posao, odeš odradiš vratiš se.
    A ovo mi više liči na odnos makro prostitutka.
     (Pera realno, 8. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  91. Jel si htela Turčina?! Pa eto ti ga!
     (Srbin, 8. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  92. Do 2100-te Srba ce biti 3 miliona, a milion u Turskoj kod muzeva ..
    (duki, 8. jun 2019 19:52) # Link komentara

    Pa ako neće Turci k nama otićii ćemo mi k njima, mislim na ženski nrod.
    (steva, 8. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  93. Treba malo ukljuciti i mozak pri izboru partnera, a ne samo niske pobude.
    Meni je iz njenog izlaganja zapalo za oko to sto je on nju i ranije tukao ali je cutala, zarad cega? Znala je sta je ceka, samo je bilo pitanje vremena kada ce da pokaze kompletno lice manijaka i zlostavljaca.
    Ali verovatno se i ne kaje, dobila je puno poklona i provodila se, bila sa frajercinom sve su joj zavidele.
    Jednom se zivi... i te gluposti.
     (Djole4, 8. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  94. Kakva god da je, najgora sponzorusa, najstariji zanat, sta god, nije zasluzila da bude brutalno pretucena.
    Ako se tipu nije nesto svidelo mogao je da je napusti i sta vec... Ali nikako ovo.
    On je zapravo slabic koji se prikaxuje macho tipom, jer samo slab momak moze ovo da uradi, jak karakter se okrene i zaboravi je, nadje drugu. Ako vac ima povoda ili mu nesto ne odgovara.
    Ali problem je sto ona ocekuje da opasan momak bude prema njoj sjajan a prema drugima uzasan.
    Taj sto je prema bilo kome uzasan, postace kad tad i prema tebi.
     (Mihailo, 8. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  95. Naravoucenije: Influeserke nase drage, pre nego sto pocnete da se zabavljate sa Turcima (ili Arapima), procitajte ponesto o srpskoj istoriji od godine 1371. pa do godine 1912. Ima tu dosta toga da se nauci.
    (DEDA CVETKO, 8. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  96. A kad nadju dobrog i finog, koji radi za neku prosečnu platu on je smor, šonja, mlakonja
    (Igor, 8. jun 2019 20:42)


    Je li takav pre neku nedelju ubio celu porodicu pred decom?

    Moderacijo, da li vi sa komentarima namerno spinujete, posto prolaze oni ako neka je kad qurva?
    (Filmofil, 8. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  97. Mozda je off topic, ali znam gomilu normalnih momaka u Srbiji, koji su inteligentni, zavrsili su fakultete, igrom slucaja rade za 50 - 60 hiljada dinara. Ovi momci ne izgledaju lose, rade na sebi, al opet igrom slucaja ne spadaju u top 10% po izgledu (npr. nisu visi od 185, nemaju preterano krupan "frame", ili vilicu kao pit bull). A nase, takodje prosecne, devojke ih zaobilaze kao da su sugavi.

    Nisam nacionalista ni rasista, ali cemu kolektivna lozana na Turke, Egipcane, strance bog-te-pita odakle?
    (balkanoid, 8. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  98. I sta hoces sada? Turcin ti je bio prva opcija. Nasi momci ovakvi, onakvi. To je devojko samo tvoj problem. Ne vidim zasto si ti veca zrtva od bilo koje zene koja trpi nasilje? Prijavi decka, pa neka ga procesuiraju. Ali posto od toga nema ništa, ti se vrati ovamo pa prst na celo i ti kao i tebi slicne...
    (Mladen, 8. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  99. nije moj problem,ne osgovaraju vam vaši momco,hocete turke,albance bosance...izvolete.


    čaooooo
     (ajs, 8. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  100. Partner ili poslodavac? Djevojci brz oporavak.
    (Zikic, 8. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  101. Sto rece jedna manekenka drugoj "bolje da te bije doktor nego da te voli majstor". Apsolutno sam protiv nasilja ali kao sto je sama rekla nije bilo prvi put samo je sad otišlo predaleko.
     (marko, 8. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  102. Tolike turske serije.... nije moglo na bolje da izadje.

    Jadna devojka... koliko mi je samo zao....

    Cuj manekenka u Turskoj... imam neki cudan osecaj da je za njenu karijeru tamo.zasluzan bas doticni....

    Sto li ne ostavi patoloskog ljubomorka ?!
     (Rocky, 8. jun 2019 20:45)

    # Link komentara

  103. Manekenka?
    Ovo je sve samo ne manekenka i model.
    (fordEskort, 8. jun 2019 20:44)

    # Link komentara

  104. A kad nadju dobrog i finog, koji radi za neku prosečnu platu on je smor, šonja, mlakonja
    (Igor, 8. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  105. A sta ces u turskoj kukala ti majka....
    Pored nasih delija......
     (djenka, 8. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  106. Koliko zlobe u komentarima. Ee
    Devojka je žrtva, a svi je pljuju. Tužno kakvi smo postali.
     (Vlad Rad, 8. jun 2019 20:21)

    # Link komentara

  107. Sta srpska nacija uradi od sebe.. Mi smo teska beda.. Oko 70 odsto nasih problema proizilazi iz socijalno, ekonomske, drustvene katastrofe i to je jedina prava istina. Hocemo li preziveti? Ima li mesta za normalne, vaspitane, kulturne, obrazovane mlade ljude i porodice u nasem drustvu. Gde idemo, ko su nam uzori, dokle ce vise ovaj pakao da traje.. Hocu normalan zivot, a ne da mi ga uredjuju i namecu nenormalni u ovom nenormalnom i bolesnom sistemu. Gde god se okrenes, sve je otrovano, izopaceno, nemoralno.. Pogledajte moju generaciju u 30 tim i 20 tim, to je haos.. Ne mozes da pridjes vise devojci, naopake vrednosti su vec u porama i dusama devojkama, muskarcima, jer znas da od normalnog dobijas veliko nista, ako nemas sta da ponudis, a to je naravno novac, auto, primitivno muvanje i lakrdijske teme.. Ovo su sve posledice onog sto sam naveo na pocetku i dodao bih jos holivudizacije, gde su iluzije o bajkovitom zivotu sukobe sa realnim siromasnim stanjem nacije.. I zato se sve ovo ddesava..
    (Protoss, 8. jun 2019 20:03)

    # Link komentara

  108. Неодољиви Турци.
    (Харун Ел Прашид, 8. jun 2019 20:01)

    # Link komentara

  109. Do 2100-te Srba ce biti 3 miliona, a milion u Turskoj kod muzeva ..
    (duki, 8. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  110. Kakav polusvet.
    (Anakonda, 8. jun 2019 19:50)

    # Link komentara

  111. Poremecen sistem vrednosti zahvaljujuci Instagramu pre svega.Lepe slike grudi i zadnjica,hiljade pratilaca.Stvaranje laznog samopouzdanja na osnovu stotine poruka u inboksu od pacenika koji besomucno konzumiraju te profile.
    A opet sve u cilju samopromocije koja ima za cilj lagodan zivot na tudj racun.A nazalost sve ima svoju cenu.Jer kad te neko poseduje on smatara da ima pravo da radi sa tobom sta hoce.
    Pitajte devojke u Srbiji da li bi pristale da budi sa bogatim deckom,a da ih ponekad malo prebije.Velika vecina bi pristala,garantujem!
     (MJ, 8. jun 2019 19:44)

    # Link komentara

  112. Imaš li ti ćero roditelje; na šta ličiš i čime se baviš...
    (Olga, 8. jun 2019 19:38)

    # Link komentara

  113. Često putujem preko Istambula i Dubaija. Pun je avion tih “foto modela”. Pa nekako kad se bave tim starim zanatom, po prirodi stvari pre ili kasnije završe u rukama nekog nasilnika, svakako neće sa profesorom ili programerom. A sve izgledaju u dlaku isto, iste napumpane usne, obrve, oči, šminka, frizura, silikonske izbačene grudi, baš kao i ova mučenica. Valjda se danas takve traže u fotomodelskom zanatu.
    (Homo faber, 8. jun 2019 19:37)

    # Link komentara

  114. Važno je da se deca vole.... :)))
     (dovla, 8. jun 2019 19:24)

    # Link komentara

  115. Zna se da tamo vlada još uvek patrijahalno doba... Njihove žene ne smeju da budu sa hrišćanima dok naše ne gledaju. E sestro to što si tražila to si i dobila. Ne opravdavam nasilje ali u ovom slučaju dobila si sta si tražila. Jesi planirala i veru da promeniš kada se udas?
    (Igor, 8. jun 2019 19:06)

    # Link komentara

  116. zao mi je devojke, ali nazalost mnoge vole "JAKE" muskarce, lose momke...da zna da lupi sakom o sto itd. itd...to da im se svidjaju ovakvi je cinjenica nazalost...ima slucajeva, gde ih mlate redovno a one ne prijavljuju
    (matias, 8. jun 2019 19:01)

    # Link komentara

  117. Sta srpska nacija uradi od sebe.. Mi smo teska beda.. Oko 70 odsto nasih problema proizilazi iz socijalno, ekonomske, drustvene katastrofe i to je jedina prava istina. Hocemo li preziveti? Ima li mesta za normalne, vaspitane, kulturne, obrazovane mlade ljude i porodice u nasem drustvu. Gde idemo, ko su nam uzori, dokle ce vise ovaj pakao da traje.. Hocu normalan zivot, a ne da mi ga uredjuju i namecu nenormalni u ovom nenormalnom i bolesnom sistemu. Gde god se okrenes, sve je otrovano, izopaceno, nemoralno.. Pogledajte moju generaciju u 30 tim i 20 tim, to je haos.. Ne mozes da pridjes vise devojci, naopake vrednosti su vec u porama i dusama devojkama, muskarcima, jer znas da od normalnog dobijas veliko nista, ako nemas sta da ponudis, a to je naravno novac, auto, primitivno muvanje i lakrdijske teme.. Ovo su sve posledice onog sto sam naveo na pocetku i dodao bih jos holivudizacije, gde su iluzije o bajkovitom zivotu sukobe sa realnim siromasnim stanjem nacije.. I zato se sve ovo ddesava..
    (Protoss, 8. jun 2019 18:56)

    # Link komentara

  118. Iskreno, ne volim ta generalizovanja vezana za nacije. Ono što bi devojke trebalo da rade je da se klone tih opasnih tipova koji su do love došli na sumnjive načine. U početku vas obasipa poklonima i prija vam to što što ga se drugi plaše. Imate osećaj da ste zaštićene, ali uglavnom posle vama treba zaštita od njega
    (Stefan123, 8. jun 2019 18:55)

    # Link komentara

  119. @GOSPODIN

    Da, jer naša statistika je super, kod nas se uopšte ne tuku žene jel da?
    (Jelena, 8. jun 2019 18:54)

    # Link komentara

  120. instagram/facebook vrednosti...
    (Belmont, 8. jun 2019 18:53)

    # Link komentara

  121. Sramota! Sedam sati tuci devojku, zakljucavati je u sobu da bude gladna i zedna, vrsiti psihicke pritiske na nju, uslovljavati, pretiti,... Nece se ona skoro psihicki oporaviti od svega, mozda ce je te scene pratiti i do kraja zivota. Ono sto ne razumem je da se to vec desavalo i ranije. Da je postovala sebe, otisla bi posle prvih naznaka agresije, bilo psihicke ili fizicke. Jos nesto ne razumem, a to je ponasanje nasih devojaka prethodnih 10-15 godina a to je izuzetno lako ulazenje u veze i kombinacije sa strancima dok su sa momcima iz Srbije uglavnom rezervisane. Kao da je to neki trend da ti je decko druge vere i nacije. A posebno sa turcima koji su nam vekovima svasta radili, silovali zene, ubijali muskarce i otimali decu. Jos kad od turaka cujem da jedva cekaju da dodju u Srbiju zbog "odlicnog" nocnog provoda, prevrne mi se zeludac.
    (Manner, 8. jun 2019 18:52)

    # Link komentara

  122. Tukli su nas 500 godina.
    (Mićko, 8. jun 2019 18:50)

    # Link komentara

  123. Na osnovu komentara se da zaključiti da se nešto slično u Srbiji nikad nije desilo...
     (Nik, 8. jun 2019 18:43)

    # Link komentara

  124. Isto ovo se nesretnoj djevojci moglo desiti i u Srbiji.
    Prije samo desetak dana se ovdje izvjestavalo o ubistvima u dvije vojvodjanske opstine, u razmaku od nekoliko sati.
    Nasilje (i ne samo prema zenama, naglasila bih) nije nikakva tipicno turska, a ni tipicno srpska ili sta znam cija vec boljka.

    Ili jeste?
    (Amila_, 8. jun 2019 18:37)

    # Link komentara

  125. problem je sto fizicko maltretiranje moze uvek da se dokaze,cak I namesti...ali psihicko tesko i na zalost psihicko maltretiranje reeeetko ko i naplati pa makar bio i princ od velsa
     (shanker, 8. jun 2019 18:35)

    # Link komentara

  126. Pa kad nalazite Turke i Arape, koliko god da smo mi ovde primitivni i loše se nažalost ponašamo prema ženama, oni su tek divlji a prebijanje žene je uobičajeno i čak poželjno u njihovoj "kulturi". Zato drage dame nađite neke normalne Skandinavce i ne brinite a ovih fanatika iz srednjeg veka se klonite.
    (Markos, 08. jun 2019 15:08)

    Bravo, upravo tako. Pozdrav iz Norveske.
     (Ja, 8. jun 2019 18:35)

    # Link komentara

  127. MastermindTaki
    Mene isto svaki put zapanji koliko ljudi ne umeju da razgranice osobu koja je zarobljena u nasilnickom odnosu, iz kog ne moze da izadje zbog straha i psihicke i fizicke prinude, od osobe koja dobrovoljno ostaje u takvom odnosu iz ovog ili onog razloga, na sopstvenu odgovornost.
    (Ja, 8. jun 2019 18:18)

    # Link komentara

  128. @mozak: Iskreno, zgrožena sam vašim pogledima!
    Patološka ljubomora je uvek prisutna nevezano za partnerovo ponašanje i ona govori o ličnoj nesigurnosti nasilnika! Devojka ili momak koji su meta ljubomornih ispada mogu biti i monasi po ponašanju, ne vredi im, jer ljubomorni partner u svemu vidi pretnju! I to je najcesci uzrok kobnih raspleta veza koje često ključaju godinama u nasilju i psihickom maltretiranju žrtvi. Nasilnici su jaki nad slabijim partnerom, a naša okolina sve to podržava, sto je takodje patologija koja traži lečenje!
    Ljubomora je stanje koje se ne može izlečiti, uzrok je praznina u dusi nasilnika koju ništa ne može ispuniti.
    Jedino rešenje je-Pobeći iz takve veze na prvi znak uzbune! Bez praštanja, opravdanja i razumevanja, jer nasilnici nece da ih puste! Oni jako dobro manipulišu žrtvama, zato im se često vrate i onda ostanu u ovim toksičnim odnosima!
    Nije stvar u tome da je zrtva "glupa","trazi novac"i da zasluzuje sigurno vaše osude. Manipulacija od strane partnera koji bi trebalo da vas stiti i voli i kojem bi trebalo da verujete-je uzasna stvar!
    Nema opravdanja za bilo cije nasilje! Vama zelim da ne doživite blizak susret sa patoloski ljubomornom osobom,ikada! Da strepite za sopstveni zivot ili zivot vasih najdrazih,jer ste se usprotivili osobi koja razuma nema! Moze to jednog dana biti decko vaše cerke, ili devojka vaseg sina,ako ih budete imali, ili možda vas partner, to je siguran pakao za celu porodicu!
     (Asparagus, 8. jun 2019 18:10)

    # Link komentara

  129. Turčin joj je lep, verovatno ima love upozna takvog misli kako je ubola premija kad kasnije upozna njegovu mračnu stranu. To vam je ženski mozak. Da joj pridje neki normalan dečko oduvala bi ga na keca.
    To je zato što devojke biraju momke prema nekim površnim stvarima a karakter?
    Bitno je da ima lovu, da sa njim živi lepo da se slika za IG e takve su sve devojke koje liče na nešto.
     (mare, 8. jun 2019 18:10)

    # Link komentara

  130. Sram vas bilo na komentarima!
    (gradjanin, 8. jun 2019 18:02)

    # Link komentara

  131. Ajde ovako. Imam par pitanja za vas vitezove sto pljujete zenski rod. Da li vas je rodila MAJKA, znaci ZENA i dojila dok ne prohodate, i obavljala sve poslove u kuci ili su vas snele curke i patke... Ima li zivota ako nema ko da rodi, ako nema ZENE tj MAJKE? Razmislite malo o tome vi smekeri sto govorite kako treba zensko da dobije batine. Samo se setite ko daje zivot svemu u prirodi - ZENSKO. Voli vas sve mangupe sloba.
    (Sloba Va, 8. jun 2019 17:43)

    # Link komentara

  132. pravi muskarac nikada nece ni biti sa ovakvom zenom, a nazalost 95% su kopija kopije i sve skoro iste, na isti kalup, kao da ih isti otac pravi..tako da najpametnije za sve muskarce je da budu sami.. tako je kako je..
     (the land of the dead!, 8. jun 2019 17:42)

    # Link komentara

  133. Istambul i Dubai puni istočnoevropskih "fotomodela" pošto je modna scena jaka i izražena.
    (zapatta, 8. jun 2019 17:40)

    # Link komentara

  134. @joel I ja sam radio sa Turcima 4 godine. Sasvim normalni ljudi, prilično isti kao i mi. Nisu baš pojam organizovasti ali su vrlo vredni. Nisam imao ni najmanji problem sa njima.
    (T, 8. jun 2019 17:28)

    # Link komentara

  135. Ne znam zasto sam procitao komentare, jezivi su skoro jednako kao ovaj dogadjaj. Skoro da cu poznati radikalni feminista. Znaci, ako je manekenka, onda je zasluzila da je biju... Ili ako je sa strancem (kao da Srbi ne biju). Inace znam za nekoliko zena udatih ne za Turke, ali za "neprijatelje" Amerikance, Nemce i Hrvate koje su u srecnim brakovima, o nedostatku udaraca da ne pricamo. Jos cu se na kraju sloziti sa onim feministickim organizacijama koje u principu ne volim, izgleda da je kriva sto je zensko.
    (jsx, 8. jun 2019 17:23)

    # Link komentara

  136. Kao prvo, nasilje ne podrzavam ni u kakvom obliku, ali se to realno desava na zalost.
    Pazi sad, recimo da si neki baja pajser koji ima devojku isto pajserku, i ona prica da je slobidna, momci je muvaju itd.. Cak i pajser vidi da je lakse da namlati nju nego da ide i da bije jednog po jednog lika jer je tako u mogucnosti. To se zove eliminisanje uzroka. Kad ti pukne cev, ne kupujes krpe i lavore da izbacujes vodu, nego zatvaras ventil.
    (Mozak, 8. jun 2019 16:21)

    Ako imas takvu devojku ostavis je i ides dalje, nema potrebe da mlatis ikoga.
    (Iskreno?, 8. jun 2019 17:21)

    # Link komentara

  137. Ne mogu da verujem kakvih sve komentara i pristalica istih, ima... Pa sta ako je turcin? A srbi sto prave sranja po inostranstvu, deru se, psuju, ponasaju kao stoka... Jednog vidis i kazes, svi su isti... Zar cemo iz ovog zakljucka da trazimo generalizaciju preko jednog maloumnog pojedinca? Covek je degen, bio koje god nacionalnosti...
     (Nononimus, 8. jun 2019 17:18)

    # Link komentara

  138. Ima ona "s' kim si takav si" ili možda još bolja "sličan se sličnom raduje"...
    (Ivan, 8. jun 2019 16:29)

    A sta to znaci, je li mozda i ona njega prebila, pa su isti?
    (Iskreno?, 8. jun 2019 17:18)

    # Link komentara

  139. Ne dao Bog nikome,može to biti svačija ćerka,sestra...Jedino što me nervira kod ovih djevojaka modela što su im momci uglavnom bogataši i zbog toga često trpe mnogo toga.
     (M, 8. jun 2019 17:16)

    # Link komentara

  140. Pravi muskarac nikada ne tuce zenu!!!
     (eu, 8. jun 2019 17:14)

    # Link komentara

  141. Siledžije su zapravo uvek besne na sebe i svoje komplekse i nesigurnost. Problem je samo što taj bes iskaljuju na drugima. Obavezno slabijima. Što je sigurno sigurno.
     (BoKi, 8. jun 2019 17:12)

    # Link komentara

  142. Mene iskreno svaki put zapanji odsustvo saosećanja sa žrtvom i nabacivanje da je "ona kriva" i "šta je radila sa Turčinom u vezi" itd. Ljudi, postajete ozbiljno odvratni!!! Svaki put, bez izuzetka kad su žene u pitanju, komentar sa najviše + bude onaj u kome se pljuje žrtva!!! Aloo! Neko je ženu 7h tukao i maltretirao, a vi pišete neka, da je ne žalite i sama je kriva?!?!?! Da ne bude zabune, i da je pitanju muškarac i da ovako ljudi reaguju opet bih napisala isto NISTE NORMALNI!!! Potražite pomoć dok nije kasno!!! Iskreno se nadam da nikoga od vas ozbiljno zlih ljudi nikad neću sresti!!!
    (MastermindTaki, 8. jun 2019 17:04)

    # Link komentara

  143. Ako je verovati onome sto ona sama izjavljuje, ova veza je bila cista patologija, gde je on nju tukao, a ona njega volela i izdrzavala. I onda nije ona kriva. Pa ko je kriv, baba moja?
    (Ja, 8. jun 2019 17:03)

    # Link komentara

  144. Problem ovih foto modela i ostalih starleta, je o tome što nikada ne izaberu visikoobazovanog kulturnog i finog mladića, nego uvek neku "facu" sa dubokim džepom i sa margina društva, nije bitno da li je Turčin, Srbin ili Japanac... Takvi tuku komšiju zato što je parkirao na mesto gde on obično parkira, a one i sav svet se čude što premlaćuju svoje devojke! Dakle lutko, kada je tukao druge tebi je to imponovalo, a sad...
     (Staka Zulu, 8. jun 2019 17:01)

    # Link komentara

  145. Сестре Српкиње, шта да вам кажем, "when in Rome, do as Romans do". Не можете се удати за странца а фурати србство насред домаћинске вам земље. Ако су мужу српски обичаји симпатични па их и сам прихвати, то је лутрија, али у сваком случају, он је тај који се пита. Ако ће деца бити муслимани, католици, или протестанти - то је то. Ако сте још једна у харему, уместо једина жена - то је то. Жао ми је наших честитих момака који, како време пролази, стижу дотле да морају да жене Албанке и мигранткиње, или да пале за иностранство и жене западњакиње. Мада, кад се све сведе, (једино) важно је какав ти је партнер, а не одакле је. Истина коју су српски мушкарци и жене предуго игнорисали кроз историју.
    (Никола87, 8. jun 2019 16:57)

    # Link komentara

  146. Glupo srpsko, žensko! I ovde u Nemackoj i pored zakona koji štite žene, dobijaju batine od svojih turskih partnera... Još žalosnije, naše cure se često spandhsju sa oženjenim Turcima? Pa im djavo kriv?
    (mittar, 8. jun 2019 16:56)

    # Link komentara

  147. E pa Miki ima kod nas momaka itekako, ali problem je sto ne prilaze devojkama. Poznajem tri predivne devojke koje vec duze vreme nemaju partnere iako cesto izlaze na mesta gde izlaze i momci naravno. Devojke nisu “napucane” kako kazu mladi , vec sasvim normalne. Cega se boje momci to je pitanje za mnoge ljude i najcesci odgovor je da imaju komplekse od ovih tatinih sinova koji voze besna kola i razbacuju se lako stecenim novcem. Ja bih porucila tim momcima da budu hrabriji jer mnoge devojke zele samo paznju i druzenje za pocetak pa posle sta bude! Verujte da je sve lakse udvoje.
    (vera u Boga, 8. jun 2019 16:55)

    # Link komentara

  148. Po ceni da ispadnem muški šovinista, reći ću: što je tražila, to je i dobila.
    Pazi molim te, model, smuvala se sa turskim "žestokim" momkom, i otišla tamo da živi i radi. Možda bi slično prošla i sa nekim balkancem, ali sa takvim Turčinom jo je to bilo sasvim izvesno.
     (only fools and horses, 8. jun 2019 16:47)

    # Link komentara

  149. lepotica i zver...lepotice dozovite se u pamet
     (Armadajj, 8. jun 2019 16:46)

    # Link komentara

  150. Ala pljuste frustracije u ovim komentarima!
    Svi kazu: Sto si nasla Turčina?! Kao da su momci s Balkana cveće, pa i oni biju i maltretiraju,inace nam ne bi bila puna hronika ubistava žena. Valjda je bitno ne biti sa patoloski ljubomornim partnerima, gde god bili.
     (Asparagus, 8. jun 2019 16:43)

    # Link komentara

  151. Pored toliko ubistava žena i devojaka, vi opravdavate nasilje u komentarima! Sramota.
    (S, 8. jun 2019 16:38)

    # Link komentara

  152. Srbi vam ne valjaju, njih prijavljujte za nasilje i kada podviknu .
     (marko, 8. jun 2019 16:33)

    # Link komentara

  153. Moja prijateljica je udata za Turcina,imaju dvoje dece i super brak,vec 15 god.Ne lupajte, koliko SRBENDI je pretuklo i ubilo svoje zena,samo u ovoj godini.To nema veze sa nacijom,siledzija je isti na svim meridijanima.
     (Mix, 8. jun 2019 16:33)

    # Link komentara

  154. А шта си тражила са њим?!?
     (ortodox, 8. jun 2019 16:31)

    # Link komentara

  155. Ima ona "s' kim si takav si" ili možda još bolja "sličan se sličnom raduje"...
     (Ivan, 8. jun 2019 16:29)

    # Link komentara

  156. @Strucnjak ekspertskog nivoa
    Kao prvo, nasilje ne podrzavam ni u kakvom obliku, ali se to realno desava na zalost.
    Pazi sad, recimo da si neki baja pajser koji ima devojku isto pajserku, i ona prica da je slobidna, momci je muvaju itd.. Cak i pajser vidi da je lakse da namlati nju nego da ide i da bije jednog po jednog lika jer je tako u mogucnosti. To se zove eliminisanje uzroka. Kad ti pukne cev, ne kupujes krpe i lavore da izbacujes vodu, nego zatvaras ventil.
    (Mozak, 8. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  157. Idalje mi nije jasno zašto žene ili neki muškarci ljubomoru vezuju za ljubav, kao voli me!!! bež te bre od ljubomornih, to nije dobro stanje!!!
     (frantic voša, 8. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  158. ... nisu joj valjali Srbi, našla ljubav u drugoj kulturi... pa, sad malo kusa gorke ukuse... žao mi je devojke, alo mi nikada nece biti jasno šta traže sa takvim "skupim" momcima?
     (andrak, 8. jun 2019 16:19)

    # Link komentara

  159. Ужас,јадна девојка.Иначе по мом није нека лепотица.
    (Пеђа, 8. jun 2019 16:18)

    # Link komentara

  160. Nasilnik nije priveden.
    Valjda u turskoj nema zatvora za prebijanje licne imovine. Ni u Srbiji nije ništa bolje.

    Moja naj starija kćerka jedva živu glavu izvukla iz bivse veze. Policija je privela silediju i pustila ga nakon 6 sati. Znao je sve u policiji i ništa se nije pomaklo sa mrtve tacke. Ostavio je moju kćerku u modricama, polomljenom vilicom i rebrima. Policija i sudstvo nisu ništa uradili. U mom slučaju uzeli smo pravdu u svoje ruke, moja 2 sina i njihovo društvo su ubili duha u ovom mangupu. Prebili ga k’o becku šniclu. Još je srećan da nije tih dana sreo mene na ulici, nosio sam pištolj sa sobom u nadi da ću naletiri na njega.

    Na ovim prostorima nema pravde za žene. Na njima je samo da rađaju, da spremaju za nas i iza nas, i da ćute.
    (niko kao ja, 8. jun 2019 16:17)

    # Link komentara

  161. Osuđujem svako nasilje, bez obzira ko ga počinio. Draga bako iako nisi više među živima tek sad razumem tvoje reči.,,Ako postoji đavo da zemljom hoda, to je žena". Starica je tad govorila o ovom vremenu u kome danas živimo. Pozdrav za normalan i kvalitetan svet.
     (prorok, 8. jun 2019 16:16)

    # Link komentara

  162. A zasto ga policija nije privela?!?!
    (kaja, 8. jun 2019 16:09)

    # Link komentara

  163. Biju Srbi, al biju i Turci!
    (DjM, 8. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  164. Ajd u Beograd, pa polako Parovi, Farme...
     (milan, 8. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  165. ubio je bili ko zeca. i jel se uzeli na kraju? jel ovo kraj prve sezone ove turske serije ili sta kad ce nastavak?
     (punk, 8. jun 2019 16:02)

    # Link komentara

  166. Budi Bog sa nama kakvi komentari. Ona je kriva jer je dobila batine. Turcin je verovatno zrtva, jer ga je izazvala. Veci je greh sto je ona izabrala pogresnog muskarca, nego sto je ovaj siledzija.
     (Kobster, 8. jun 2019 16:01)

    # Link komentara

  167. Ćero moja, mozda da se ti lepo zaposliš u rudniku, tamo je manje opasno nego u "manekenstvu".
    (Vladimir, 8. jun 2019 16:00)

    # Link komentara

  168. Sta nije u redu sa nama kad svi komentari osudjuju ovu zenu, i kazu sama si to trazila, sto nisi nasla nekog naseg,nekog boljeg,trazila si pare,i tako dalje.Aman ljudi,ona je zrtva nasilja, i tu nema rasprave. To nije nicim zasluzila,pa i da je u vezi zbog para ili bilo cega drugog,to nikako ne opravdava nasilje.
     (ASOT, 8. jun 2019 15:58)

    # Link komentara

  169. Nikad necu opravdavati prebijanje zenskog pola, ali ako je vec to radio pre, a ti si jos sa njim, onda mi nije zao...
     (Brada, 8. jun 2019 15:58)

    # Link komentara

  170. Mnogo gleda turske serije
     (predrag, 8. jun 2019 15:52)

    # Link komentara

  171. @ja

    450 godina kolonizacije, i turske serije su ucinile svoje.
    (Stefan Pirot, 8. jun 2019 15:50)

    # Link komentara

  172. Komentari ovih nasih, sto nisi nasla u Srbiji, kao u Srbiji su bolji, nasilnik je nasilnik, i bez para i besnih kola, njen problem je sto je malo naivna da ne kazem nesto drugo, i zao mi je, niko ne treba da trpi batine...ovim nasim moja preporuka je cutite kad vec nista pametno nemate da kazete.
    (Marijana, 8. jun 2019 15:43)

    # Link komentara

  173. Da si moja ćerka dobila bi jos batina zbog izbora dečka kojeg si našla i izbora posla kojim se baviš.
    Srpski mučutilji bili vekovima ti ideš kod njih i dečka tamo tražiš tamo da si pročitala koju ozbiljnu knjigu u životu ovo ti se ne bi desilo, sa turcima strogo poslovna saradnja i paziti se neće da ukradu hoće da uvale.
    Drugi odnosi emotivni nikako jer nas srbe gledaju kao nevernike i vise manje kao neprijatelje.
    (Jovan, 8. jun 2019 15:38)

    # Link komentara

  174. Dugogodisnje gledanje turskih serija je ispralo mozak zenama u Srbiji,evo sta su posledice.
    (Gvozden, 8. jun 2019 15:31)

    # Link komentara

  175. Jedan pogled na "manekenku" i odmah se vidi ta njena prirodna inteligencija i "personality".
    (Lepše od lepšeg, 8. jun 2019 15:30)

    # Link komentara

  176. radio sam s Turcima. oni mogu između sebe samo.druga kultura. a s njima nikad ne znas kakvi su, sta misle..ni vino ni voda
     (joel, 8. jun 2019 15:27)

    # Link komentara

  177. @kaljkuljator

    Možda je razlog ono što Karl Gustav Jung zove "kolektivno nesvesno"....

    Pod Turcima 500 godina, pa valjda je ostao neki trag?!?( Dobro, neki kazu 400 godina, ali ni to nije malo....)
     (Neva...., 8. jun 2019 15:25)

    # Link komentara

  178. Uvjek ce mi biti cudni ovi degeni sto biju zene kad ih varaju. Bij lika sto ju je spopadao a znao je da je u vezi. Ali tu se vide muskarci kukavice. Umjesto da izdusi na njemu on na njoj.
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 08. jun 2019 14:15)

    Hipoteticki ako je tako bilo ona je ta koja ga je prevarila a ne onaj sa kim ga je varala samo je ona je kriva zašto bi on tukao nekog tamo lika koji možda ni ne zna da je dotična u vezi naravno ne treba koristiti nasilje ni na kome jednostavno ostavite tu osobu i odete.
     (Nebojša, 8. jun 2019 15:24)

    # Link komentara

  179. Prvih 10 komentara s najvise pluseva - sama je kriva... sto reci
    (Ujmemeni, 8. jun 2019 15:23)

    # Link komentara

  180. Leba bez motike
    (Djordje Delic, 8. jun 2019 15:21)

    # Link komentara

  181. A da nađeš momka u Srbiji, nekog obrazovanog dečka koji se pošteno probija kroz život, to niakako ne odgovara ?!! Pa onda se drži ti Turaka !!
    (Pera, 08. jun 2019 14:31)

    A kod nas bas nismo videli nasilje nad zenama u poslednje vreme...
     (palop, 8. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  182. Jos jedna prebijena starleta.. Juris pare,ne obaziruci se na to kakva je taj osoba. Posle se sokira kad je ovaj isprebija. Njen izgled je klasicna definicija devojke gladne para i paznje.. Nasilje dabome ne opravdavam!
    (Drug Ostoja, 8. jun 2019 15:18)

    # Link komentara

  183. Dokaz da novac nije sve u zivotu. Mada iskreno uvek ce lepotice gledati novac i neki dobar momak koji nema puno novca nece ni biti primecen od doticnih. Tako je to. To im je u krvi i genima. To se nece nikad promeniti. Mozda jedino bude i gore.
    (Čeprtuljko, 8. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  184. Sama je birala
    (Herr Marko, 8. jun 2019 15:13)

    # Link komentara

  185. lepotica fotomodel i turcin.... lol
     (Zappex, 8. jun 2019 15:13)

    # Link komentara

  186. Naravoucenije.... Kad si manekenka u Turskoj nemoj da imas momka turcina... Ili budi manekenka na drugom mestu
     (Lepi Cane, 8. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  187. to je taj cuveni modni trougao Dubai-Beirut-Istambul gde nase lepotice pokazuju sta se sve moze u visokoj modi :):):)
     (kuste, 8. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  188. Ja ne znam sta je ovim nasim zenama, pa stace ti turcin pored ovakvih nasim momaka..
     (miki, 8. jun 2019 15:11)

    # Link komentara

  189. Sve bi da budu foto modeli..da budu vidjene
    (Maki, 8. jun 2019 15:09)

    # Link komentara

  190. Pa kad nalazite Turke i Arape, koliko god da smo mi ovde primitivni i loše se nažalost ponašamo prema ženama, oni su tek divlji a prebijanje žene je uobičajeno i čak poželjno u njihovoj "kulturi". Zato drage dame nađite neke normalne Skandinavce i ne brinite a ovih fanatika iz srednjeg veka se klonite.
    (Markos, 8. jun 2019 15:08)

    # Link komentara

  191. Nadji nekog našeg i sve u redu
     (GOSPODIN, 8. jun 2019 15:01)

    # Link komentara

  192. Kakva drzava takva i ljudska prava takva i kazna,to jeste nula.Pa ti zivi u nula drzavama.
     (zverka, 8. jun 2019 14:58)

    # Link komentara

  193. sta ces tamo
     (dejan, 8. jun 2019 14:58)

    # Link komentara

  194. Bilo je i prethodnih puta? Sta je onda sa njim trazila vise nakon prvih batina?
     (Max, 8. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  195. ma vrati mu se
     (MaStaJaZnam, 8. jun 2019 14:53)

    # Link komentara

  196. hahaha šta traži tamo pa još turčina pored ovoliko lepih mladića, a da joj pridje samo neko fin i kulturan dobio bi od iste šamar, par psovki, uvreda i možda bi bio poliven vrelim čajem.....znam da komentar neće biti objavljen ali ajde i ovaj put da probam, možda i prodje cenzuru
    (omega seamaster, 8. jun 2019 14:48)

    # Link komentara

  197. Ja te ne bih tukao. Ali ti sa mnom ne bi ni na pice izasla, a kamoli spavala sa mnom. Tako da nemoj da se zalis. Tvoj izbor.
    (dragaN, 8. jun 2019 14:48)

    # Link komentara

  198. Turska, Dubai, Abu Dhabi...Kad pogledam kako izgledaju sve te devojke sto idu tamo da rade...jasno mi je sta se krije iza toga. Kao stjuardesa, a na fejsbuku kad pogledas profil i slike, jasno je ko dan da se od plate jedne stjuardese ne moze ziveti tako raskalasno.
    (Predrag, 8. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  199. Ne verujem da nije bio izazvan ..ne opravdavam ni jednu vrstu nasilja I sumatran da izazivanje ljubomore je takođe vrsta nasilja
     (Nikola, 8. jun 2019 14:46)

    # Link komentara

  200. Imaju nase zene tendenciju da se petljaju sa turcima. I na kraju svaka zavrsi u modricama.
     (Nalbandian, 8. jun 2019 14:45)

    # Link komentara

  201. Ја не чух да Туркиње долазе у Србију али зато наше одлазе тамо. Да си моја ћерка не би тако могло драга.
     (joj, 8. jun 2019 14:45)

    # Link komentara

  202. Sto se mota sa takvima?
    (,, 8. jun 2019 14:44)

    # Link komentara

  203. sta reci...
     (srbin, 8. jun 2019 14:39)

    # Link komentara

  204. A ko ti je kriv nego ti sama? Em si rekla da nije prvi put. Neka, samo trazi decka sa dobrim autom.
     (markoooooOOoOOOooOOooooOoo, 8. jun 2019 14:39)

    # Link komentara

  205. Dodji ovamo mene da bijes
    (I doubt, 8. jun 2019 14:38)

    # Link komentara

  206. Prekinuo sam da citam i gledam fotke onog momenta kada sam ugledao nju kako pozira i puci se sa sve modricama. Koliko je samo bolestan ovaj svet.
    (svarog, 8. jun 2019 14:37)

    # Link komentara

  207. Sramota. Sad ce policija da pronadje da je ona sama kriva sto ju je tukao. I mi Srbi lutamo po svetu i nikad da naucimo pa ponavljamo nize razrede.
     (make yugoslavia great again!, 8. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  208. Sve za ljubav
    Šta je tražila to je i dobila. Sad kad se njega oslobodila tražiće sličnog takvog
     (Jah, 8. jun 2019 14:35)

    # Link komentara

  209. ....a i nije lepotica
     (surda, 8. jun 2019 14:34)

    # Link komentara

  210. Sad neka se oporavi i nadje novog decka iz Turske.
     (Joy, 8. jun 2019 14:34)

    # Link komentara

  211. pravda za brata !!!! ova posle batina se slika , pravi selfi , svasta !!!!
     (surda, 8. jun 2019 14:34)

    # Link komentara

  212. Takva ljubomora ne dolazi tek tako ne verujem da mu je prvi put pa makar ranije bilo i samo verbalno pitanje je zašto žene ostaju sa takvima likovima kada se takva bolesna ljubomora najčešće završi batinama ili još gore.
     (Nebojša, 8. jun 2019 14:33)

    # Link komentara

  213. Наравно да никако не оправдавам овог Турчина. Грех је ударити жену. Али, шта је она тражила тамо? Паре, славу? Па није све у томе. Љубави сигурно није било јер женама је једина искрена љубав, љубав према новцу. Добро је и прошла, могао је да је поједе мрак.
     (Jovan M., 8. jun 2019 14:32)

    # Link komentara

  214. Ja stvarno ne razumem te devojke/zene koje privlace opasni momci. Sta trazis to i dobijes!
     (mile, 8. jun 2019 14:32)

    # Link komentara

  215. Ne zalim je ali zalim njene roditelje. Sta su oni odgajali... cerku koja je sebe izdeformisala silikonima i otisla u tursku da siri noge turcinu i trpi batine... i radi kao "model"... pu.
    (Doktor, 8. jun 2019 14:32)

    # Link komentara

  216. A da nađeš momka u Srbiji, nekog obrazovanog dečka koji se pošteno probija kroz život, to niakako ne odgovara ?!! Pa onda se drži ti Turaka !!
    (Pera, 8. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  217. Otkud ne nadje u Srbiji nekog momka koji npr.nema para a nije siledžija?!Skim si takav si od kada je sveta i veka!
    (Jon Bon Jovi, 8. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  218. A da nađeš momka u Srbiji, nekog obrazovanog dečka koji se pošteno probija kroz život, to niakako ne odgovara ?!! Pa onda se drži ti Turaka !!
    (Pera, 8. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  219. Pa tražila si takvog dečka. Ne treba žaliti takve osobe. Za šaku dolara su na sve sposobne. Sto nisi nekog našla ko će te poštovati i voleti. U Srbiji verovatno takvih ljudi nema...
    (Jon Bon Jovi, 8. jun 2019 14:29)

    # Link komentara

  220. Tako je to, kada naše tzv. ljepotice traže uhljebljenje u potpuno drugačijoj kulturi!!!
     (Građanin Kejn, 8. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  221. Хехе....емотивна веза ..
     (Коле, 8. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  222. Nemoj Alijaaaaa! Molim te ko brata!
    (Banovic Strahinja, Rade aerbedzija)
     (radisav, 8. jun 2019 14:26)

    # Link komentara

  223. A sta ces sa Turcinom?!Dal bi Turkinja bila sa Srbinom...nikada.Lepo su te vaspitali roditelji.
    (Ticmaaa, 8. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  224. ... lepotica ... izgleda nije u toku neke stvari ... zalosno ...
     (raca milosavljevic, 8. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  225. Опет идите за парама
     (Вук, 8. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  226. Ko sa đavolom tikve sadi
    (Sinisa, 8. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  227. Oduševljenje naših ljudi (pogotovo ženskog dela populacije) Turskom i Turcima ja stvarno ne razumem.
    Znam nekoliko devojaka koje su se zaljubile - iskreno, mislim da nije slučajnost.
    Iako nisam rasista, malo mi je sve to degutantno, a da ne kažem da sam siguran da ima nešto u tome patološki (šta tačno - ne znam)...
    (kaljkuljator, 8. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  228. nadji decka koji radi za platu
     (boris stefanovic, 8. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  229. Ovo nije vest. Vest bi bila da je neka nasa isprebijala brkatog Turcina.
    (Mare, 8. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  230. Nije mi jasno sta nase devojke traze sa Turcima,u mom okruzenju su tri drugarice bile u vezi sa turcima i sve tri su pretrpele fizicko zlostavljanje a psihickom da ne govorim.
     (ja, 8. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  231. cena po dogovoru, ovo je jos samo jedan od dokaza da prostituciju treba legalizovati i da drzava ima koristi od toga a devojke da imaju zastitu
     (marko, 8. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  232. Ne mogu da razumem ove što pristaju na veze sa strancima naročito muslimanim oni nas gledaju niže prema njihovim ženama oni ne postupaju tako.. to su ljudi koji imaju drugačiji pogled na životom, svetom i ženama i braku..možda to zvuči radikalno ali sama je kriva
     (Sale Austrija, 8. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  233. kao što nije ni prethodnih puta

    Da li ste, bre, normalne? Cim vas prvi put pipne, bezanija.
    Ne razumem, kako neko moze da ostane u vezi sa osobom koja ih bije, pod izgovorom da ih voli...
     (Ivan, 8. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  234. Fizičko maltretiranje počelo je nakon dva meseca veze. Ovo prebijanje dogodilo se nakon dve godine. Eto, samo kažem...
     (Stefan, 8. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  235. Zalostno sto ti roditelji nisu dali najvazniju lekciju kao zenskom detetu a to je da pojedinu grupaciju ljudi zaobilazis u sirokom luku. Sta si mislila da ces doneti bas ti emancipaciju u tursku. Znam sigorno da ces svoje zensko dete prvo to nauciti
    (max, 8. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  236. Nije sve u novcu....
     (bakka, 8. jun 2019 14:17)

    # Link komentara

  237. Uvjek ce mi biti cudni ovi degeni sto biju zene kad ih varaju. Bij lika sto ju je spopadao a znao je da je u vezi. Ali tu se vide muskarci kukavice. Umjesto da izdusi na njemu on na njoj.
     (Strucnjak ekspertskog nivoa, 8. jun 2019 14:15)

    # Link komentara

  238. Врати се за Србију и нађи мужа, мани се дечака.
    (драган, 8. jun 2019 14:14)

    # Link komentara