Petak, 15.03.2019.

13:00

Kako je Kluni diskvalfikovan: Evo zašto on neće biti novi agent 007

Izvor: B92

Kako je Kluni diskvalfikovan: Evo zašto on neæe biti novi agent 007 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Beograd

pre 5 godina

(Luka, 15. mart 2019 16:14)
Oplakah. Ljudi ne prepoznaju sarkazam. Vidim da ti lupaju dislajkove. HAHAHAHA Dzaba ti sto napisa My name is Bond, Clint Bond.

Smuleco

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre! 
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30) 

Zato...Za njega je rezervisana franšiza "Supermen":)

HanSolo

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.
(ernesto che, 15. mart 2019 21:54)

Ehh, Bond je britanac..

ernesto che

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.

gare

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...
(Nemanja, 15. mart 2019 15:44)

Mendela i Džeki Čen su stvarne osobe i trebalo bi da ih glume oni koji liče na njih.
Džems Bond je fiktivni lik, nije stvarna osoba, već franšiza i može da ga glumi i Eskim ako to hoće.

Senka zaborava

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre!
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30)

Jes vala. Ako je već lik Dzemsa Bonda stvaran po liku našeg čoveka red je da ga jednomi glumi neko naš. Pa da se omakne prilikom neke kaskaderske scene, jer on može sve, i eto nam spasa.

EU

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno.
(srb, 15. mart 2019 13:23)

Jesi. Rasista.

Senka zaborava

pre 5 godina

Ja sam za to da sledeci Bond bude zena...
(stormrider, 15. mart 2019 13:46)

Ministarka Zoka puca s boka, a očima strelja te protiv nje nemašanse tamo neki Ruski ili Aganistanski selja.

Smuleco

pre 5 godina

Novi Bond bi trebalo da bude Ivan Bosiljčić! 
(Petar, 15. mart 2019 13:13) 

Bolje Bikovic.
(palop, 15. mart 2019 15:13)

Ha, ha, ha... Obojica imaju šansu... "Pravi" su!

J.

pre 5 godina

nije mi jasno sta ces on da glumi kada mu cela brada seda. valkda treba neki normalnih godina da glumi.
(milan,)
E, odavno se nisam ovako nasmejala! Naravno da treba da ga glumi neko NORMALNIH godina, između 12 i 15, eventualno 16, ako je baš mladolik.
Vagice, sigurna sam da tvoj deda izgleda bar 10 godina mlađe od Klunija, a o lepoti da i ne govorim. A kad, jednog dana, postaneš od Vagice Vaga, bićeš srećna ako tvoj muž od 40 godina bude izgledao makar približno kao Kluni.

Luka

pre 5 godina

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.
(Sabre, 15. mart 2019 14:44)

# Link komentara

Nama je potreban Bond koji ce biti redefinisan na americki nacin, i ne postoji bolji glumac za tu ulogu od jednog Klinta Istvuda sa svojim kaubojskim stavom. Bele rukavice su proslost, buducnost je Prljavi Hari, temperamentni Bond koji nece kvaziintelektualnim "nadmudrivanjima" oslobadjati svet od terorista, vec sa Smit i Veson 29 modelom u rukama. Tamo gde igra Klint Istvud, flim je osudjen na uspeh. Tamo gde se nalazi usiljena prefinjenost, na mlake misli kriticara.
My name is Bond, Clint Bond!

Nemanja

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...

Vagica

pre 5 godina

Zanimljivo je, kako neki ljudi kada ostare izgledaju uredno, a neki izgledaju aljkavo čak iako su skroz sređeni. Ovaj Kluni se sav ofucao, ustvari, više izgleda bolesno, nego staro. Možda je i do toga... Kao i onaj Dilan iz Beverli Hilsa, imao je 52, a delovalo je kao da je na samrti. Dosta sam gledala ljude koji imaju teške bolesti, ali vidim da ih ima i zdravih ali deluju bolesno.

Sabre

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.
(Luka, 15. mart 2019 13:14)

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.

I am a robot

pre 5 godina

Da, Idris koji je jedno 2-3 godine mladji! Idiotluk! Forsira se samo zbog sjw brabonjanja... Faca jeste ali je i on prosto premator

F

pre 5 godina

“navodno je blizu potpisivanja ugovora za ulogu zlikovca u sledećem filmu o Džejmsu Bondu.“-Bond nije zlikovac. On se bori protiv njih.

Luka

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.

Kukatilo

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .
(zex, 15. mart 2019 13:07)

Gledaj "The Wire" i "Luther". Odlican glumac

srb

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno. Inace je idris, po mom misljenju, ekstra glumac

Smuleco

pre 5 godina

"Izgledam kao Džejms Bondov deda", našalio se poznati glumac gostujući u jutarnjem programu "Dobro jutro Britanijo", prenose strani mediji".

Ha, ha, ha, kralj:)

zex

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .

Jovan

pre 5 godina

Pravilo je da Bond bude Britanac, zato je izbor suzen. Novog Bonda najbolje bi izneo Charlie Hunnam. Po opisu Bond treba da je plave kose i naravno belac, sto Charlie Hunnam ispunjava.

Joja Puškomitraljezac

pre 5 godina

Predllažem da Branko Đurić Đura bude novi 007! Bio bi to puna pogodak, zamislite kad bi on rekao nekoj ribi, Mače, ja sam Bond, DŽems Bond!

karlito

pre 5 godina

Sin Dragan bi pokidao,i ne bi imao problem sa tim da ga indetifikuju po toj ulozi u buduce,vec suprotno,Bond bi bio u senci Sindra gana !

Neca

pre 5 godina

Pirs Brosnan se ne definiše po ulozi Bonda. Imao je još mnogo uloga. Ali njegov Bond je bio šarmantan, sa finim smislom za humor, i nije izgledao kao da je došao iz 60.ih.

Dott

pre 5 godina

Kad ga malo bolje pogledam, pa i u pravu je, pristajala bi mu neka uloga izlapelog dekice u kolicima.
A fil moze da se zove "Staracki dom Pensilvanije".

s.

pre 5 godina

Svečano obećavam da neću više gledati ni jedan film o Džems Bondu ako:

1.Promeni rasu
2.Promeni pol
3.Promeni seksualno opredeljenje

Sada me optužite za šta god hoćete, nalupajte minuse, ali je tako.
Taj literarni i filmski lik je tačno definisan od strane autora (Ian Fleming) i svako menjanje je zadiranje u integritet originala i autorskog dela.

s.

pre 5 godina

Svečano obećavam da neću više gledati ni jedan film o Džems Bondu ako:

1.Promeni rasu
2.Promeni pol
3.Promeni seksualno opredeljenje

Sada me optužite za šta god hoćete, nalupajte minuse, ali je tako.
Taj literarni i filmski lik je tačno definisan od strane autora (Ian Fleming) i svako menjanje je zadiranje u integritet originala i autorskog dela.

Kukatilo

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .
(zex, 15. mart 2019 13:07)

Gledaj "The Wire" i "Luther". Odlican glumac

Luka

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.

Neca

pre 5 godina

Pirs Brosnan se ne definiše po ulozi Bonda. Imao je još mnogo uloga. Ali njegov Bond je bio šarmantan, sa finim smislom za humor, i nije izgledao kao da je došao iz 60.ih.

zex

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .

Smuleco

pre 5 godina

"Izgledam kao Džejms Bondov deda", našalio se poznati glumac gostujući u jutarnjem programu "Dobro jutro Britanijo", prenose strani mediji".

Ha, ha, ha, kralj:)

Nemanja

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...

karlito

pre 5 godina

Sin Dragan bi pokidao,i ne bi imao problem sa tim da ga indetifikuju po toj ulozi u buduce,vec suprotno,Bond bi bio u senci Sindra gana !

Smuleco

pre 5 godina

Novi Bond bi trebalo da bude Ivan Bosiljčić! 
(Petar, 15. mart 2019 13:13) 

Bolje Bikovic.
(palop, 15. mart 2019 15:13)

Ha, ha, ha... Obojica imaju šansu... "Pravi" su!

Joja Puškomitraljezac

pre 5 godina

Predllažem da Branko Đurić Đura bude novi 007! Bio bi to puna pogodak, zamislite kad bi on rekao nekoj ribi, Mače, ja sam Bond, DŽems Bond!

I am a robot

pre 5 godina

Da, Idris koji je jedno 2-3 godine mladji! Idiotluk! Forsira se samo zbog sjw brabonjanja... Faca jeste ali je i on prosto premator

Sabre

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.
(Luka, 15. mart 2019 13:14)

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.

Jovan

pre 5 godina

Pravilo je da Bond bude Britanac, zato je izbor suzen. Novog Bonda najbolje bi izneo Charlie Hunnam. Po opisu Bond treba da je plave kose i naravno belac, sto Charlie Hunnam ispunjava.

Senka zaborava

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre!
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30)

Jes vala. Ako je već lik Dzemsa Bonda stvaran po liku našeg čoveka red je da ga jednomi glumi neko naš. Pa da se omakne prilikom neke kaskaderske scene, jer on može sve, i eto nam spasa.

srb

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno. Inace je idris, po mom misljenju, ekstra glumac

gare

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...
(Nemanja, 15. mart 2019 15:44)

Mendela i Džeki Čen su stvarne osobe i trebalo bi da ih glume oni koji liče na njih.
Džems Bond je fiktivni lik, nije stvarna osoba, već franšiza i može da ga glumi i Eskim ako to hoće.

Vagica

pre 5 godina

Zanimljivo je, kako neki ljudi kada ostare izgledaju uredno, a neki izgledaju aljkavo čak iako su skroz sređeni. Ovaj Kluni se sav ofucao, ustvari, više izgleda bolesno, nego staro. Možda je i do toga... Kao i onaj Dilan iz Beverli Hilsa, imao je 52, a delovalo je kao da je na samrti. Dosta sam gledala ljude koji imaju teške bolesti, ali vidim da ih ima i zdravih ali deluju bolesno.

J.

pre 5 godina

nije mi jasno sta ces on da glumi kada mu cela brada seda. valkda treba neki normalnih godina da glumi.
(milan,)
E, odavno se nisam ovako nasmejala! Naravno da treba da ga glumi neko NORMALNIH godina, između 12 i 15, eventualno 16, ako je baš mladolik.
Vagice, sigurna sam da tvoj deda izgleda bar 10 godina mlađe od Klunija, a o lepoti da i ne govorim. A kad, jednog dana, postaneš od Vagice Vaga, bićeš srećna ako tvoj muž od 40 godina bude izgledao makar približno kao Kluni.

Senka zaborava

pre 5 godina

Ja sam za to da sledeci Bond bude zena...
(stormrider, 15. mart 2019 13:46)

Ministarka Zoka puca s boka, a očima strelja te protiv nje nemašanse tamo neki Ruski ili Aganistanski selja.

HanSolo

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.
(ernesto che, 15. mart 2019 21:54)

Ehh, Bond je britanac..

Dott

pre 5 godina

Kad ga malo bolje pogledam, pa i u pravu je, pristajala bi mu neka uloga izlapelog dekice u kolicima.
A fil moze da se zove "Staracki dom Pensilvanije".

EU

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno.
(srb, 15. mart 2019 13:23)

Jesi. Rasista.

ernesto che

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.

Luka

pre 5 godina

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.
(Sabre, 15. mart 2019 14:44)

# Link komentara

Nama je potreban Bond koji ce biti redefinisan na americki nacin, i ne postoji bolji glumac za tu ulogu od jednog Klinta Istvuda sa svojim kaubojskim stavom. Bele rukavice su proslost, buducnost je Prljavi Hari, temperamentni Bond koji nece kvaziintelektualnim "nadmudrivanjima" oslobadjati svet od terorista, vec sa Smit i Veson 29 modelom u rukama. Tamo gde igra Klint Istvud, flim je osudjen na uspeh. Tamo gde se nalazi usiljena prefinjenost, na mlake misli kriticara.
My name is Bond, Clint Bond!

F

pre 5 godina

“navodno je blizu potpisivanja ugovora za ulogu zlikovca u sledećem filmu o Džejmsu Bondu.“-Bond nije zlikovac. On se bori protiv njih.

Smuleco

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre! 
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30) 

Zato...Za njega je rezervisana franšiza "Supermen":)

Beograd

pre 5 godina

(Luka, 15. mart 2019 16:14)
Oplakah. Ljudi ne prepoznaju sarkazam. Vidim da ti lupaju dislajkove. HAHAHAHA Dzaba ti sto napisa My name is Bond, Clint Bond.

zex

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .

Luka

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.

F

pre 5 godina

“navodno je blizu potpisivanja ugovora za ulogu zlikovca u sledećem filmu o Džejmsu Bondu.“-Bond nije zlikovac. On se bori protiv njih.

Vagica

pre 5 godina

Zanimljivo je, kako neki ljudi kada ostare izgledaju uredno, a neki izgledaju aljkavo čak iako su skroz sređeni. Ovaj Kluni se sav ofucao, ustvari, više izgleda bolesno, nego staro. Možda je i do toga... Kao i onaj Dilan iz Beverli Hilsa, imao je 52, a delovalo je kao da je na samrti. Dosta sam gledala ljude koji imaju teške bolesti, ali vidim da ih ima i zdravih ali deluju bolesno.

Luka

pre 5 godina

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.
(Sabre, 15. mart 2019 14:44)

# Link komentara

Nama je potreban Bond koji ce biti redefinisan na americki nacin, i ne postoji bolji glumac za tu ulogu od jednog Klinta Istvuda sa svojim kaubojskim stavom. Bele rukavice su proslost, buducnost je Prljavi Hari, temperamentni Bond koji nece kvaziintelektualnim "nadmudrivanjima" oslobadjati svet od terorista, vec sa Smit i Veson 29 modelom u rukama. Tamo gde igra Klint Istvud, flim je osudjen na uspeh. Tamo gde se nalazi usiljena prefinjenost, na mlake misli kriticara.
My name is Bond, Clint Bond!

gare

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...
(Nemanja, 15. mart 2019 15:44)

Mendela i Džeki Čen su stvarne osobe i trebalo bi da ih glume oni koji liče na njih.
Džems Bond je fiktivni lik, nije stvarna osoba, već franšiza i može da ga glumi i Eskim ako to hoće.

EU

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno.
(srb, 15. mart 2019 13:23)

Jesi. Rasista.

ernesto che

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.

Kukatilo

pre 5 godina

Neko forsira ovog Idrisa a tip je bio toliko smusen na ceremoniji FIFA da mi nije jasno ko ga uopste uzima za uloge. Tip verovatno pripada nekom klanu.. .
(zex, 15. mart 2019 13:07)

Gledaj "The Wire" i "Luther". Odlican glumac

Dott

pre 5 godina

Kad ga malo bolje pogledam, pa i u pravu je, pristajala bi mu neka uloga izlapelog dekice u kolicima.
A fil moze da se zove "Staracki dom Pensilvanije".

I am a robot

pre 5 godina

Da, Idris koji je jedno 2-3 godine mladji! Idiotluk! Forsira se samo zbog sjw brabonjanja... Faca jeste ali je i on prosto premator

s.

pre 5 godina

Svečano obećavam da neću više gledati ni jedan film o Džems Bondu ako:

1.Promeni rasu
2.Promeni pol
3.Promeni seksualno opredeljenje

Sada me optužite za šta god hoćete, nalupajte minuse, ali je tako.
Taj literarni i filmski lik je tačno definisan od strane autora (Ian Fleming) i svako menjanje je zadiranje u integritet originala i autorskog dela.

Nemanja

pre 5 godina

Bond ne sme da bude crnac i tacka! Nije to rasizam vec neke uloge ne mogu igrati crnci, belci, kinezi itd. Zamislite da prave film o Dzeki Cenu i da glumac bude belac??? Nedopustivo! Ili da prave film o, ne znam, Nelsonu Mandeli i da ga glumi belac...

srb

pre 5 godina

nisam rasista ali bond crnac? Shvatam da zvuci rasisticki ali ja ne mogu da zamislim takav scenario, nije da pratim bond fransizu ali ne zvuci mi ispravno. Inace je idris, po mom misljenju, ekstra glumac

Joja Puškomitraljezac

pre 5 godina

Predllažem da Branko Đurić Đura bude novi 007! Bio bi to puna pogodak, zamislite kad bi on rekao nekoj ribi, Mače, ja sam Bond, DŽems Bond!

Jovan

pre 5 godina

Pravilo je da Bond bude Britanac, zato je izbor suzen. Novog Bonda najbolje bi izneo Charlie Hunnam. Po opisu Bond treba da je plave kose i naravno belac, sto Charlie Hunnam ispunjava.

Neca

pre 5 godina

Pirs Brosnan se ne definiše po ulozi Bonda. Imao je još mnogo uloga. Ali njegov Bond je bio šarmantan, sa finim smislom za humor, i nije izgledao kao da je došao iz 60.ih.

Smuleco

pre 5 godina

"Izgledam kao Džejms Bondov deda", našalio se poznati glumac gostujući u jutarnjem programu "Dobro jutro Britanijo", prenose strani mediji".

Ha, ha, ha, kralj:)

karlito

pre 5 godina

Sin Dragan bi pokidao,i ne bi imao problem sa tim da ga indetifikuju po toj ulozi u buduce,vec suprotno,Bond bi bio u senci Sindra gana !

Sabre

pre 5 godina

Sto Klint Istvud nije jedno trideset godina mladji, dobro, nesto vise, kakava bi to bila sok bomba za ulogu Bonda da bi svi drugi bili zaboravljeni, a pogotovo Danijel Krejg. Uloga Bonda bi tada bila redefinisana, ali, i te kako zanimljiva. Covece, to je Klint Istvud - LEGENDA.
(Luka, 15. mart 2019 13:14)

Da, apsolutno. Bas razmisljam kako nisu dovoljno unakazili Bonda pretvorivsi ga u dokersku dzibercinu od klasicnog ljigavog ali prefinjenog British tipa.. mislim da je pravi sledeci korak ka sahranjivanju lika ili da ga glumi besna feministkinja lezbejka ili da to bude neki Prljavi Hari tip, sa izrazito Americkim akcentom i kaubojskim stavom.

Imam radikalan predlog - dajte nam Bonda koji je zapravo Englez.

Smuleco

pre 5 godina

Novi Bond bi trebalo da bude Ivan Bosiljčić! 
(Petar, 15. mart 2019 13:13) 

Bolje Bikovic.
(palop, 15. mart 2019 15:13)

Ha, ha, ha... Obojica imaju šansu... "Pravi" su!

J.

pre 5 godina

nije mi jasno sta ces on da glumi kada mu cela brada seda. valkda treba neki normalnih godina da glumi.
(milan,)
E, odavno se nisam ovako nasmejala! Naravno da treba da ga glumi neko NORMALNIH godina, između 12 i 15, eventualno 16, ako je baš mladolik.
Vagice, sigurna sam da tvoj deda izgleda bar 10 godina mlađe od Klunija, a o lepoti da i ne govorim. A kad, jednog dana, postaneš od Vagice Vaga, bićeš srećna ako tvoj muž od 40 godina bude izgledao makar približno kao Kluni.

Senka zaborava

pre 5 godina

Ja sam za to da sledeci Bond bude zena...
(stormrider, 15. mart 2019 13:46)

Ministarka Zoka puca s boka, a očima strelja te protiv nje nemašanse tamo neki Ruski ili Aganistanski selja.

Senka zaborava

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre!
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30)

Jes vala. Ako je već lik Dzemsa Bonda stvaran po liku našeg čoveka red je da ga jednomi glumi neko naš. Pa da se omakne prilikom neke kaskaderske scene, jer on može sve, i eto nam spasa.

HanSolo

pre 5 godina

Niko nece da glumi sarlatana americke propagande, takav film je mogao da se snima pre 30 god, sad je to presmesno, za decu do 7 god.
(ernesto che, 15. mart 2019 21:54)

Ehh, Bond je britanac..

Smuleco

pre 5 godina

A zasto ne AV? Visok,zgodan, hrabar, neustrasiv,obucen za sve vrste borbe protiv nepravde, i pre svega nas je covek... bre! 
(Nas covek, 15. mart 2019 15:30) 

Zato...Za njega je rezervisana franšiza "Supermen":)

Beograd

pre 5 godina

(Luka, 15. mart 2019 16:14)
Oplakah. Ljudi ne prepoznaju sarkazam. Vidim da ti lupaju dislajkove. HAHAHAHA Dzaba ti sto napisa My name is Bond, Clint Bond.