Nedelja, 27.01.2019.

11:42

Nije sve u izgledu: Zbog čega smo nekim ljudima veoma privlačni?

Izvor: B92

Nije sve u izgledu: Zbog èega smo nekim ljudima veoma privlaèni? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Pavle

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)
(Branko, 27. januar 2019 16:27)


Verovatno imas jaku sekualnu energiju.Kod mene je bio isti slucaj.

Ponekad se pogledam u ogledalo i ne mogu da verujem kakve me zene primecuju, pored muskaraca visih, lepish, snaznijih.

box

pre 5 godina

Sviditi se vec neko stvarno i autenticno i onda budes sa njim i zavolis ga i on zavoli tebe ali nikada nece prestati da ti se svidja i jos neko drugi..to je raskol izmedju nase monogamne kulture i poligamne prirode. Ko nadje balans u tome taj ce biti srecan. Neko ce ga naci kroz vernost kao svesnu odluku zbog koje ce da "trpi" neko ce biti svaler koji se krije, neko ce biti u otvorenom braku....najveci broj ce biti frustriran iako voli osobu sa kojom je.

49 godina, srecno ozenjen 25 godina i troje dece

pre 5 godina

@Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.
(ja, 27. januar 2019 14:45)

Ako smatras razvod uspehom, neka ti bude.

Smuleco

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06 

Vodoinstalater sam, i volim sve što vole mladi.. i dobar sam!
p.s. imam smeđe oči i stas kromanjonca... nećeš zažaliti!:)

Uhhh

pre 5 godina

A ti si neki šmeker koji određuje ko sme da bude sa kim, ajde pali.
(marijano, 28. januar 2019 09:56)

Brate budi s kim god hoces. Ako mozes. Radi se o onima koji ne mogu a hoce. Pa hejtuju.

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06

Onda smo kum i ja pravi ljudi za tebe: on je visok 190cm i ima 108kg. Jak je i muževan. Ja sam plavook i nemam razdeljak, ni na levo, ni na desno. Nas dvojica, k'o jedan dobar.

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

Juče sam upoznao jednu devojku. Da je lepa, lepa je. Da je zgodna, zgodna je. Ali lepih i zgodnih devojaka ima puno. Ono po čemu je izuzetna je glas. Tih, a ipak savršeno jasan, u kojem se tek malčice primeti mađarski naglasak. Neopisivo...

Šta znam

pre 5 godina

Meni nijedan muškarac ne može da bude privlačan dok ne spojim lik i delo, odnosno dok ga ne čujem kako i šta govori, kakve stavove ima i slično. Bez odgovarajućeg intelekta, džaba, ja ne mogu da osetim apsolutno ništa, makar bio i Apolon. Ako nanjušim neke primitivne fazone, političke stavove, ako čujem da ide da sluša neke narodnjake i slično, ja znam da to nije tip za mene, i gotovo. Za moje dve velike ljubavi su drugarice i neki nepozvani komentatori izjavljivali da su ružni i da nisu za mene iz tog razloga... A meni su bili najlepši na svetu jer su imali to nešto što ja jako retko nalazim kod muškaraca. Šta ću, ima nas raznih, ali to je valjda i sreća, inače bismo izginuli u borbi za iste muškarce i žene.

Kalabaster

pre 5 godina

Kolega sa posla, onako ruznjikav debeljuskast 180/90. Ali zato piton za sve pare :)
Svako dugo vece sa drugom devojkom iz firme, a ima ih i iz susedne firme, decko se ne gasi :)
A mi prosecni moramo da sarmiramo, vezbamo, zaradjujemo, dokazujemo, pokazujemo, predstkazujemo :)

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

@kad bi znali. Kada je vidimo bez sminke odmah zaljubljenost i privlacnost nestane. Ta sminka sluzi kao sto kazu "drzi vodu dok majstori odu" Potrebno je ipak dosta vise od fizickog izgleda... Mnogi ipak ne razlikuju svidjanje, zaljubljenost i ljubav jer su te stvari razlicite. Na kraju krajeva najbitnije je kakva je kao osoba jer sva ta lepota i atraktivnost nestane za par godina, a treba trpeti ako je neko lud neku losu, konfliktnu i komplikovanu osobu.

Nikola

pre 5 godina

Pošto su žene uglavnom pasivne i rezervisane, one nemaju mnogo izbora osim izgledom da privuku pažnju i probude lepa osećanja. Ako bi bile komunikativne i vedre, mogle bi i tako da postignu isti rezultat. Pošto to ne čine, onda ćemo da im sudimo po izgledu. Osim ako ih prethodno već ne znamo. Kao da možemo drugačije.

Propeler zviz

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)
(kad bi znali, 27. januar 2019 18:36)

Neverovatno razočaravajuće iskustvo je videti neke devojke bez(tone) šminke prvi put. Ja jednu maltene nisam ni prepoznao ujutru. Pomislio sam da sam se pijan uvukao kod ko zna koga.

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Nisam se, kako pišete, "sprdala" sa Vama, već ste možda pogrešno shvatili moj komentar, pa ću onda pokušati da pojasnim...
Ako neko tvrdi da je dao "sve od sebe", a da pri tome nije upotrebio ni polovinu svojih mogućnosti, kako i dalje može tvrditi da je dao "sve od sebe"? Znači, u stanju ste da pružite mnogo više, a od toga nekoj date samo delić (a najbitniji deo - brak, zadržite (da ga eventualno date nekoj drugoj, koju volite)) i čak i tada, dajući samo delić, od "krupne stvari" u stanju ste da kažete da ste dali: "sve od sebe" - pa zar je to fer i korektno, zaista?

Kameleon

pre 5 godina

@anketa

Izvinjavam se sto sam pretpostavio da si musko. Imam veliko postpvanje prema zenama, smatram da su, u najmanju ruku jednako sposobni kao i muskarci.
Za zacetak ljubavi, meni je dovoljno nesto sto nema veze sa izgledom. Ne bih stvarno znao da objasnim sta je to. Izgled nije nebitan, ali je daleko od presudnog (govorim o ljubavi). Sto se tice odgovornosti prema drugom bicu, ne bih ni jednog trenutka nikog lagao o namerama, pa mislim da je to dovoljno. Sa druge strane, i mnoge zene traze veze za jednu noc. Takodje, svestan sam da moje sve nekome nije nista, ili mu mozda cak sluzi i za sprdnju. Moguce da nisam na sve odgovorio, izvinjavam se unapred.

kad bi znali

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)

šta bi bilo, kad bi bilo

pre 5 godina

@Kamen mudrosti

Mene odbije kad primetim da neko odvaja brak od provoda i uživanja, kao da žena u braku nije ljudsko biće, kao i "gospodin privilegovani"...

U teoriji i na filmu mnogo štošta može, ali zato i praksi...

Vonj

pre 5 godina

Sto se tice mirisa, meni je tu najzanimljivije to sto mnogi muskarci posle cetrdesete pocnu da zaudaraju na hormone. Zena nikad ne zaudara dok stari, osim naravno ako ne odrzava higijenu. Uprkos tome, zene se sikaniraju kao nepozeljne jer stare, a sami muskarci nisu ni svesni kakav utisak ostavljaju, i koliko nemaju prednosti,( osim u svojim fantazijama o sebi), nad zenom koja stari.

Cici

pre 5 godina

Mene privlače oni od 1.50m ili eventualno oni od 2.00m ovi između su mi tako nekako bzvz. Volim kada imaju razdeljak na desno, nikako na levo to mi je baš fuj, i kad im ne smrdi iz usta naravno. Nisam sponzoruša tako da mi debljina novčanika ne predtavlja ništa, ali volim kad je neke dobre marke i volim BMW sa kožnim sedištima. Volim da me vodi u Dubai i Žitište, da se kupamo. Volim da imamo dobar telefon i da mu dobro stoji. Eh da sviđaju mi se oni sa crnim očima i razroki takođe, mada to je bzvz jer ne zna gleda li men ili moju mlađu sestru. Volimm da vidim kakav mu je tata, a mama me nervia, uvek nam smeta. Ne volim ni mršave ni debele nego da su onako napucani ka onaj Svajnštajerg iz filma. Ne volim ove smarače što čitaju knjige i ove prljave metalike, to je jako važno da napomenem. Mislim šta ti je teško jednom mesečno da se okupaš i ošišaš, ono možda te pogledam pa će da ti bude lepo. Mislim bzvz. Mislim dobar mi je ovaj Rasta iako je metalika i niži od 1.5 i viši od 2.0, mislim nema veze nisam ograničena. Ono nisam seljanka. Joj ja sam vas udavila. Ajde ćao, pozdrav lepi moji voli vas vaša Cici.

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Žensko sam, i, a zanimljivo mi je to kako često za iole inteligentniji komentar odmah pomislite kako ga je pisalo - niko drugi, do - muško... dok se ne ispostavi suprotno (haha).

Još nešto mi je tu "zanimljivo" (ponovo u "naučne svrhe", da ne idemo dalje od toga (da ne spominjemo etiku i sl.) - spominjete karakter i intiman odnos sa nekim koga ne znate dovoljno u istom pasusu? Gde je tu odgovornost? Gde je tu briga za još jedno ljudsko biće? Gde je tu i začetak ljubavi? Gde je tu karakter (tj., kakav je on)?

Ne morate da mi odgovorite, već o tome malo razmislite?
A da bi došli do toga da nekog zaista volite, možda poverenje i nekakva odgovornost i oslonac moraju da postoje?

I, još je ostalo upitno da li bi osoba sa slike uopšte i pristala (haha), na to Vaše "sve" ili "mnogo", što je nekima, razumećete, ipak, jako malo (kada ste već i sami priznati da možete mnogo više).

(Koja vas ne zna...)

de

pre 5 godina

@ja

Ti si u zabludi da su devojke sa tobom zbog tebe a ne što imaš pare koji ti donosi uspeh.
Da sutra ostaneš bez toga što imaš pitanje je koliko bi tih devojaka bila sa tobom. Mnogi muškarci kao i ti neće da priznaju na šta " pecaju".
Znaš ko je pravi šmeker? Onaj ko nema puna
o a ima dosta uspeha i znam par takvih. Vole devojke lovicu ali i vole da koriste one koji im to pružaju pa da im posle udare rogove sa nekom sirovinom koji rade kao izbacivaš u kafani.

the ja

pre 5 godina

@ja istog smo bracnog statusa isto imamo godina,ostalo se dosta razlikujemo.Nemam skole ni zanat,radim puno i jedva prosecna primanja imam.Za kojom god sam krenuo nijedna me nije odbila na neki uvredljiv nacin.Mozda zato sto brzo shvatam kada me neka nece pa ne nabacujem sebi lazne nade i ne pumpam situaciju do pucanja.Opet nije da nemam uspeha,dobro izgledam,dosta sam procitao,vole da se nadju sa mnom.Zasto ovo uopste pisem,video sam puno minusa na tvoj komentar(ocekujem ih i na moj)toliko frustriranih slabica(mentalnih)koji ne mogu da shvate da nisu samim bogom dani da imaju svaku je porazavajuce za drustvo u celini.Jednostavno prihvatite,nekoj cete se svideti nekoj ne.Kolega,generacijo samo napred ima nas normalnih koji volimo zene a nismo ljubomorni na uspesnije muskarce na tom polju.

Kamen mudrosti

pre 5 godina

Sve je to individualno. Mene privlace ako je za brak da je vredna, da voli decu, porodicu, da nije zvocalo, da ima veliko srce, da nije sebicna... A ako je za provide, izlaske.. da je lepa i luckasta.

nenad

pre 5 godina

naravno...sećam se jedne prelepe devojke za kojom sam ludeo, ali nadamo se bolje upoznali i približili njoj je toliko smrdelo iz usta da mi se od tad više nikako nije svidja onoliko iz bliza koliko iz daleka ....mirisi su čudo

Branko

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)

Vrdalama

pre 5 godina

Bez obzira na to kako neki muškarac dobro izgleda, koliko je šarmantan, pametan i sl. verujte da je za kompatibilnost najvažniji prirodan miris kože. Ako to ne odgovara, džaba sve ostalo!

Uhhh

pre 5 godina

(Mirko, 27. januar 2019 16:11)
Slazem se da izgled ne treba biti presudan ali muka mi je od nasih prosecnih ili ruznih muskaraca koji bi da istrguju svoju sumnjivu "dobru dusu" za dobru ribu.
Oni koji traze osobu a ne objekt uglavnom ne kukaju po portalima o parama i sponzorusama jer ih takve i ne zanimaju. Cim pominju pare zele bas te. Prosecni ili ruzni koji bi lepu sa logikom "ako ruzan sa parama moze naci lepu, onda bih trebao i ja, ruzan i siromasan to bi bilo posteno".
Ne to nije posteno.
Sta je tu posteno?

Mirko

pre 5 godina

(Uhhh, 27. januar 2019 15:00)
Vidiš i da si upravu, ali ima onih kao ja koji gledaju i malo žene kao osobe. Ne samo izgled nego cilj života obrazovanje nekakvi vidici u životu. Oni koji gledaju samo izgled su uglavnom zatupasti bez obzira šta su postigli u životu. A da moja žena je visoko obrazovana kao i ja odlično zaradjuje, za sada dvoje dece i stabilan brak.

Ja

pre 5 godina

Teško mi je da objasnim šta me tačno privuče na muškarcu. Prosto kombinacija svega... mnogo lakše mogu da odredim šta me ne privlači. Udala sam se za jedinog čoveka sa kojim nisam imala eksploziju strasti/padanja u nesvest. I prvi put sam u životu imala jednu skladnu i normalnu vezu, bez nekih ekstremnih svađa, raskida... I evo, 15 godina zajedno, dvoje dece, oboje nekako sve bolje izgledamo (valjda kad dođeš u određene godine počneš više da vodiš računa, naučiš šta ti stoji) i mogu komotno da kažem da sada više privlačimo jedno drugo nego kad smo bili mlađi i lepši. I nadam se da će tako ostati... da se razumemo, niti smo grčka božanstva po pitanju lepote, niti opterećeni, čak bi neko sa strane rekao da smo prosečni. Ali ide. Možda je i to ključ.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Iii, evo ekipe što po splavovima cevči jedno pivo i misli da je život samo u separeu da nam objasni da žene privlači novac i da @ja priča bajke.

Kameleon

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

Nikakav problem, sledi odgovor:

Ne bih je ozenio, bar ne odmah. Za brak je potrebno mnogo stvari da se poklopi. Naveo si vaznije, slazem se da karakter treba da bude komplementaran, ciljevi, interesovanja i pogled na zivot slicni. Moje "uradio bih sve" se odnosilo na to da bih sve pokusao da je osvojim, jer me izuzetno privlaci. Mozda bih izgubio interesovanje posle prve noci, ali to je vec druga prica. Dovoljno sam zreo da ne mesam strast i ljubav, a ja bih mogao samo iz ljubavi da se ozenim.

Uhhh

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo.
(Dovla, 27. januar 2019 14:26)

A sta bi trebalo da nam bude bitno? Dobra dusa? Pa to nije osobina rezervisana za ruzne i sirote, naprotiv oni su obicno frustrirani i besni.
Vi koji ste siromasni i ruzni ostaju vam iste takve. Ruzne, debele, siromasne...kakve zasluzujete. Ili vi mozda mislite da zasluzujete bolje?

Filozof

pre 5 godina

Stav,drzanje sama ekspresija,gestikulacija i mimika lica to je je magija koja nesvesno hipnotise ucestalo zene,recimo zabari su u tome najjaci ne stavljaju akacenat slucajno na njihov sarm,dok smo mi Srbi tu malo sirovi,buzdovani....

bzvz

pre 5 godina

Dosadni ste vise sa parama. Da, parama mozete kupiti i sponzorusu i prostitutku ali necete im biti time ni najmanje privlacni. Glumice da ste im privlacni. Ali ogromna vecina muskaraca ce oberucke prihvatiti zenu iz svojih snova koja glumi da su joj privlacni iako su te glume svesni, otuda toliko kukanja za parama (i sponzorusama).
Zna se ko je kome privlacan i to se ne kupuje niti placa.

ja

pre 5 godina

Poručujem lenštinama da za njihov neuspeh sa ženama nisu krive žene ni mi sa novcem. Imam i više nego dovoljno novca, pošteno zaradjenog, svoju firmu, dobar auto, kuću na odlicnoj lokaciji u bg. Bez lažne skromnosti dobrog izgleda, obrazovan, poželjan zenama. A poželjan zato sto sam ostvaren, vredan i znam sta hoću. Ni jedna moja veza se nije zasnivala na novcu, ni jedna od devojaka nije imala ni gram silikona, sa avima je bio odnos 70% - 30% za plaćanje racuna i izleta, iako dam ja insistirao da bude 100% moje, a one da plate pola. Privlači ih to sto sam takav, a ne to sto imam. Da sedim kući, blejim u plafon, žickam od mame i tate, verujem da bi me slabo koja htela. Sa, druge strane, da vredno radim kao sto sada radim, sa prosečnim primanjima verujem da bi mi uspeh kod istih žena bio isti. Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.

Predatorka

pre 5 godina

Meni je najprivlacniji miris njegovog novčanika. Naravno ako nije stipsa i da mi no limit karticu. Izgled nije bitan ali ne smeta ako dobro izgleda.

Atraktiva

pre 5 godina

Izgled nije i ne treba biti zanemarljiva kategorija. Dakle, treba svakako paziti. No, X faktor ili imas ili nemaš, u njemu su talenat za odnose sa suprotnim polom, kapacitet za ljubav, strast...

Toliko izrazito lepih i zgodnih zena oko mene koje su same upravo zbog nedostatka partnerske inteligencije kako ja to nazivam. Žele da imaju ljubav i muskarca pored sebe ali uz put su im kriterijumi totalno i previsoki i promašeni. Jedna se bas zalila skoro kako je dugo sama jer eto ne može da nadje adekvatnog. U sledećoj rečenici je izjavila da je muskarcima koji su sa prosečnim ženama u stvari mali. Onda shvatite koliko su takve osobe poremećene.

Takodje je visok procenat muskaraca koji gledaju samo te namontirane, kad ih takve odbiju onda krive ceo zenski rod da su sponzoruse. Srbija je pala na svim poljima pa i na ovom, izgubljene su vrednosti ljubav, poverenje, iskrenost. Nije slučajno tu gde smo.

Masa

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo.

nls

pre 5 godina

Uvek su me vise privlačile harizmaticne devojke devojke sa kojima sam mogao o svemu da pričam nego napucane tupsonke kojima je samo bitno da vrhunski izgledaju.

anketa

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

doktor

pre 5 godina

Ja sam pre par dana shvatio jednu stvar. Pored toga sto volim da devojka ne bude niza od 170cm,da je mrsava i duze tamne kose,skontao sam da mi se vrlo svidja kada je devojka levoruka! Ne znam da objasnim zbog cega,i nisu decije fore”levanka i desanka” da se razumemo...

Masa

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)
(Pouzdan izvor, 27. januar 2019 13:23)

Nikada me nisu privlacili momci koji se stalno nesto smeju, stalno imaju osmeh... Volim muskarce sa ozbiljnim pogledom koji mi ulivaju sigurnost, koji se ne cere na svaku glupost.. takvi me pale.

Dovla

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo. A često nas kritikuju i za samo gledanje, jer kako se samo usuđujemo ...

Hm

pre 5 godina

Dubok baršunast glas i puno batina. Koliko su neki ljudi glupi i primitivni
(Nikola, 27. januar 2019 13:01)

Dobro, ti nemas dubok glas. Ali kakve veze imaju batine sa tim?
I sta ti gledas kod zene? Sigurno ne izgled, grudi i zadnjicu to je tek primitivno

Pop (dokon)

pre 5 godina

Mašta radi svašta!

...da skratim 30-godišnje istraživanje, brdo para bačeno na finansiranje istog, besplatnom a superiornom, izrekom...

...ima ih mnoogo, ali...

Rumba

pre 5 godina

Normalno, zgodan muskarac sa piskavim glasom cim progovori pada mu privlacnost drasticno.
(Hm, 27. januar 2019 12:33)

Da, to se zove "Dejvid Bekam efekat". Ni sam glas nije dovoljan naravno ako izlazi iz debelog, ćelavog siromaha.

d

pre 5 godina

U principu ovako idu stvari: onaj ko ima dobar izgled ili novac osvajaju bez problema...imaju najveci izbor i biraju,nebitno kakvog su intelektualnog nivoa,karaktera i slicno.Sto se tice devojaka,ovde i prosecna devojka moze da ima solidan izbor,a da ne pricam o onim iznad proseka ili vrhunskim lepoticama,dok sa druge strane prosecan momak(fizicki),skromnijeg materijalnog stanja moze birati izmedju ruznjikavih i krupnijih devojaka.

Triput

pre 5 godina

"... vizuelni znaci ... prediktori ...atraktivnosti, na nju utiče ... i miris osobe."

Ćevapi s lukom + pivce ili ženska, pitanje je sad?

Pouzdan izvor

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)

aa

pre 5 godina

Fizički izgled je 80% posla tako da se izrazim. Ja sam privlačan nekim devojkama jer imam visinu koju nema ni 3% ljudi blizu 195cm .
Znači ja sam nadprosečan na tom polju, svaka devojka voli visoke eto kako nastaje privlčnost. Fizikalije su sve.
Pogotovo ove niže devojke džepne venere e te još bolje reaguju valjda su ceo život osećaju sitno.
Primetio sam da postoje objektivni parametri atraktivnosti na koje padaju devojke.

Atraktiva

pre 5 godina

Izgled nije i ne treba biti zanemarljiva kategorija. Dakle, treba svakako paziti. No, X faktor ili imas ili nemaš, u njemu su talenat za odnose sa suprotnim polom, kapacitet za ljubav, strast...

Toliko izrazito lepih i zgodnih zena oko mene koje su same upravo zbog nedostatka partnerske inteligencije kako ja to nazivam. Žele da imaju ljubav i muskarca pored sebe ali uz put su im kriterijumi totalno i previsoki i promašeni. Jedna se bas zalila skoro kako je dugo sama jer eto ne može da nadje adekvatnog. U sledećoj rečenici je izjavila da je muskarcima koji su sa prosečnim ženama u stvari mali. Onda shvatite koliko su takve osobe poremećene.

Takodje je visok procenat muskaraca koji gledaju samo te namontirane, kad ih takve odbiju onda krive ceo zenski rod da su sponzoruse. Srbija je pala na svim poljima pa i na ovom, izgubljene su vrednosti ljubav, poverenje, iskrenost. Nije slučajno tu gde smo.

Pouzdan izvor

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)

nls

pre 5 godina

Uvek su me vise privlačile harizmaticne devojke devojke sa kojima sam mogao o svemu da pričam nego napucane tupsonke kojima je samo bitno da vrhunski izgledaju.

Rumba

pre 5 godina

Normalno, zgodan muskarac sa piskavim glasom cim progovori pada mu privlacnost drasticno.
(Hm, 27. januar 2019 12:33)

Da, to se zove "Dejvid Bekam efekat". Ni sam glas nije dovoljan naravno ako izlazi iz debelog, ćelavog siromaha.

bzvz

pre 5 godina

Dosadni ste vise sa parama. Da, parama mozete kupiti i sponzorusu i prostitutku ali necete im biti time ni najmanje privlacni. Glumice da ste im privlacni. Ali ogromna vecina muskaraca ce oberucke prihvatiti zenu iz svojih snova koja glumi da su joj privlacni iako su te glume svesni, otuda toliko kukanja za parama (i sponzorusama).
Zna se ko je kome privlacan i to se ne kupuje niti placa.

d

pre 5 godina

U principu ovako idu stvari: onaj ko ima dobar izgled ili novac osvajaju bez problema...imaju najveci izbor i biraju,nebitno kakvog su intelektualnog nivoa,karaktera i slicno.Sto se tice devojaka,ovde i prosecna devojka moze da ima solidan izbor,a da ne pricam o onim iznad proseka ili vrhunskim lepoticama,dok sa druge strane prosecan momak(fizicki),skromnijeg materijalnog stanja moze birati izmedju ruznjikavih i krupnijih devojaka.

Filozof

pre 5 godina

Stav,drzanje sama ekspresija,gestikulacija i mimika lica to je je magija koja nesvesno hipnotise ucestalo zene,recimo zabari su u tome najjaci ne stavljaju akacenat slucajno na njihov sarm,dok smo mi Srbi tu malo sirovi,buzdovani....

Hm

pre 5 godina

Dubok baršunast glas i puno batina. Koliko su neki ljudi glupi i primitivni
(Nikola, 27. januar 2019 13:01)

Dobro, ti nemas dubok glas. Ali kakve veze imaju batine sa tim?
I sta ti gledas kod zene? Sigurno ne izgled, grudi i zadnjicu to je tek primitivno

Ja

pre 5 godina

Teško mi je da objasnim šta me tačno privuče na muškarcu. Prosto kombinacija svega... mnogo lakše mogu da odredim šta me ne privlači. Udala sam se za jedinog čoveka sa kojim nisam imala eksploziju strasti/padanja u nesvest. I prvi put sam u životu imala jednu skladnu i normalnu vezu, bez nekih ekstremnih svađa, raskida... I evo, 15 godina zajedno, dvoje dece, oboje nekako sve bolje izgledamo (valjda kad dođeš u određene godine počneš više da vodiš računa, naučiš šta ti stoji) i mogu komotno da kažem da sada više privlačimo jedno drugo nego kad smo bili mlađi i lepši. I nadam se da će tako ostati... da se razumemo, niti smo grčka božanstva po pitanju lepote, niti opterećeni, čak bi neko sa strane rekao da smo prosečni. Ali ide. Možda je i to ključ.

ja

pre 5 godina

Poručujem lenštinama da za njihov neuspeh sa ženama nisu krive žene ni mi sa novcem. Imam i više nego dovoljno novca, pošteno zaradjenog, svoju firmu, dobar auto, kuću na odlicnoj lokaciji u bg. Bez lažne skromnosti dobrog izgleda, obrazovan, poželjan zenama. A poželjan zato sto sam ostvaren, vredan i znam sta hoću. Ni jedna moja veza se nije zasnivala na novcu, ni jedna od devojaka nije imala ni gram silikona, sa avima je bio odnos 70% - 30% za plaćanje racuna i izleta, iako dam ja insistirao da bude 100% moje, a one da plate pola. Privlači ih to sto sam takav, a ne to sto imam. Da sedim kući, blejim u plafon, žickam od mame i tate, verujem da bi me slabo koja htela. Sa, druge strane, da vredno radim kao sto sada radim, sa prosečnim primanjima verujem da bi mi uspeh kod istih žena bio isti. Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.

Uhhh

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo.
(Dovla, 27. januar 2019 14:26)

A sta bi trebalo da nam bude bitno? Dobra dusa? Pa to nije osobina rezervisana za ruzne i sirote, naprotiv oni su obicno frustrirani i besni.
Vi koji ste siromasni i ruzni ostaju vam iste takve. Ruzne, debele, siromasne...kakve zasluzujete. Ili vi mozda mislite da zasluzujete bolje?

Masa

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)
(Pouzdan izvor, 27. januar 2019 13:23)

Nikada me nisu privlacili momci koji se stalno nesto smeju, stalno imaju osmeh... Volim muskarce sa ozbiljnim pogledom koji mi ulivaju sigurnost, koji se ne cere na svaku glupost.. takvi me pale.

nenad

pre 5 godina

naravno...sećam se jedne prelepe devojke za kojom sam ludeo, ali nadamo se bolje upoznali i približili njoj je toliko smrdelo iz usta da mi se od tad više nikako nije svidja onoliko iz bliza koliko iz daleka ....mirisi su čudo

Uhhh

pre 5 godina

(Mirko, 27. januar 2019 16:11)
Slazem se da izgled ne treba biti presudan ali muka mi je od nasih prosecnih ili ruznih muskaraca koji bi da istrguju svoju sumnjivu "dobru dusu" za dobru ribu.
Oni koji traze osobu a ne objekt uglavnom ne kukaju po portalima o parama i sponzorusama jer ih takve i ne zanimaju. Cim pominju pare zele bas te. Prosecni ili ruzni koji bi lepu sa logikom "ako ruzan sa parama moze naci lepu, onda bih trebao i ja, ruzan i siromasan to bi bilo posteno".
Ne to nije posteno.
Sta je tu posteno?

Masa

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo.

the ja

pre 5 godina

@ja istog smo bracnog statusa isto imamo godina,ostalo se dosta razlikujemo.Nemam skole ni zanat,radim puno i jedva prosecna primanja imam.Za kojom god sam krenuo nijedna me nije odbila na neki uvredljiv nacin.Mozda zato sto brzo shvatam kada me neka nece pa ne nabacujem sebi lazne nade i ne pumpam situaciju do pucanja.Opet nije da nemam uspeha,dobro izgledam,dosta sam procitao,vole da se nadju sa mnom.Zasto ovo uopste pisem,video sam puno minusa na tvoj komentar(ocekujem ih i na moj)toliko frustriranih slabica(mentalnih)koji ne mogu da shvate da nisu samim bogom dani da imaju svaku je porazavajuce za drustvo u celini.Jednostavno prihvatite,nekoj cete se svideti nekoj ne.Kolega,generacijo samo napred ima nas normalnih koji volimo zene a nismo ljubomorni na uspesnije muskarce na tom polju.

aa

pre 5 godina

Fizički izgled je 80% posla tako da se izrazim. Ja sam privlačan nekim devojkama jer imam visinu koju nema ni 3% ljudi blizu 195cm .
Znači ja sam nadprosečan na tom polju, svaka devojka voli visoke eto kako nastaje privlčnost. Fizikalije su sve.
Pogotovo ove niže devojke džepne venere e te još bolje reaguju valjda su ceo život osećaju sitno.
Primetio sam da postoje objektivni parametri atraktivnosti na koje padaju devojke.

Mirko

pre 5 godina

(Uhhh, 27. januar 2019 15:00)
Vidiš i da si upravu, ali ima onih kao ja koji gledaju i malo žene kao osobe. Ne samo izgled nego cilj života obrazovanje nekakvi vidici u životu. Oni koji gledaju samo izgled su uglavnom zatupasti bez obzira šta su postigli u životu. A da moja žena je visoko obrazovana kao i ja odlično zaradjuje, za sada dvoje dece i stabilan brak.

Šta znam

pre 5 godina

Meni nijedan muškarac ne može da bude privlačan dok ne spojim lik i delo, odnosno dok ga ne čujem kako i šta govori, kakve stavove ima i slično. Bez odgovarajućeg intelekta, džaba, ja ne mogu da osetim apsolutno ništa, makar bio i Apolon. Ako nanjušim neke primitivne fazone, političke stavove, ako čujem da ide da sluša neke narodnjake i slično, ja znam da to nije tip za mene, i gotovo. Za moje dve velike ljubavi su drugarice i neki nepozvani komentatori izjavljivali da su ružni i da nisu za mene iz tog razloga... A meni su bili najlepši na svetu jer su imali to nešto što ja jako retko nalazim kod muškaraca. Šta ću, ima nas raznih, ali to je valjda i sreća, inače bismo izginuli u borbi za iste muškarce i žene.

Predatorka

pre 5 godina

Meni je najprivlacniji miris njegovog novčanika. Naravno ako nije stipsa i da mi no limit karticu. Izgled nije bitan ali ne smeta ako dobro izgleda.

anketa

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

Cici

pre 5 godina

Mene privlače oni od 1.50m ili eventualno oni od 2.00m ovi između su mi tako nekako bzvz. Volim kada imaju razdeljak na desno, nikako na levo to mi je baš fuj, i kad im ne smrdi iz usta naravno. Nisam sponzoruša tako da mi debljina novčanika ne predtavlja ništa, ali volim kad je neke dobre marke i volim BMW sa kožnim sedištima. Volim da me vodi u Dubai i Žitište, da se kupamo. Volim da imamo dobar telefon i da mu dobro stoji. Eh da sviđaju mi se oni sa crnim očima i razroki takođe, mada to je bzvz jer ne zna gleda li men ili moju mlađu sestru. Volimm da vidim kakav mu je tata, a mama me nervia, uvek nam smeta. Ne volim ni mršave ni debele nego da su onako napucani ka onaj Svajnštajerg iz filma. Ne volim ove smarače što čitaju knjige i ove prljave metalike, to je jako važno da napomenem. Mislim šta ti je teško jednom mesečno da se okupaš i ošišaš, ono možda te pogledam pa će da ti bude lepo. Mislim bzvz. Mislim dobar mi je ovaj Rasta iako je metalika i niži od 1.5 i viši od 2.0, mislim nema veze nisam ograničena. Ono nisam seljanka. Joj ja sam vas udavila. Ajde ćao, pozdrav lepi moji voli vas vaša Cici.

Vonj

pre 5 godina

Sto se tice mirisa, meni je tu najzanimljivije to sto mnogi muskarci posle cetrdesete pocnu da zaudaraju na hormone. Zena nikad ne zaudara dok stari, osim naravno ako ne odrzava higijenu. Uprkos tome, zene se sikaniraju kao nepozeljne jer stare, a sami muskarci nisu ni svesni kakav utisak ostavljaju, i koliko nemaju prednosti,( osim u svojim fantazijama o sebi), nad zenom koja stari.

Dovla

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo. A često nas kritikuju i za samo gledanje, jer kako se samo usuđujemo ...

Vrdalama

pre 5 godina

Bez obzira na to kako neki muškarac dobro izgleda, koliko je šarmantan, pametan i sl. verujte da je za kompatibilnost najvažniji prirodan miris kože. Ako to ne odgovara, džaba sve ostalo!

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Iii, evo ekipe što po splavovima cevči jedno pivo i misli da je život samo u separeu da nam objasni da žene privlači novac i da @ja priča bajke.

Triput

pre 5 godina

"... vizuelni znaci ... prediktori ...atraktivnosti, na nju utiče ... i miris osobe."

Ćevapi s lukom + pivce ili ženska, pitanje je sad?

Pop (dokon)

pre 5 godina

Mašta radi svašta!

...da skratim 30-godišnje istraživanje, brdo para bačeno na finansiranje istog, besplatnom a superiornom, izrekom...

...ima ih mnoogo, ali...

Propeler zviz

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)
(kad bi znali, 27. januar 2019 18:36)

Neverovatno razočaravajuće iskustvo je videti neke devojke bez(tone) šminke prvi put. Ja jednu maltene nisam ni prepoznao ujutru. Pomislio sam da sam se pijan uvukao kod ko zna koga.

šta bi bilo, kad bi bilo

pre 5 godina

@Kamen mudrosti

Mene odbije kad primetim da neko odvaja brak od provoda i uživanja, kao da žena u braku nije ljudsko biće, kao i "gospodin privilegovani"...

U teoriji i na filmu mnogo štošta može, ali zato i praksi...

Branko

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)

de

pre 5 godina

@ja

Ti si u zabludi da su devojke sa tobom zbog tebe a ne što imaš pare koji ti donosi uspeh.
Da sutra ostaneš bez toga što imaš pitanje je koliko bi tih devojaka bila sa tobom. Mnogi muškarci kao i ti neće da priznaju na šta " pecaju".
Znaš ko je pravi šmeker? Onaj ko nema puna
o a ima dosta uspeha i znam par takvih. Vole devojke lovicu ali i vole da koriste one koji im to pružaju pa da im posle udare rogove sa nekom sirovinom koji rade kao izbacivaš u kafani.

doktor

pre 5 godina

Ja sam pre par dana shvatio jednu stvar. Pored toga sto volim da devojka ne bude niza od 170cm,da je mrsava i duze tamne kose,skontao sam da mi se vrlo svidja kada je devojka levoruka! Ne znam da objasnim zbog cega,i nisu decije fore”levanka i desanka” da se razumemo...

Kameleon

pre 5 godina

@anketa

Izvinjavam se sto sam pretpostavio da si musko. Imam veliko postpvanje prema zenama, smatram da su, u najmanju ruku jednako sposobni kao i muskarci.
Za zacetak ljubavi, meni je dovoljno nesto sto nema veze sa izgledom. Ne bih stvarno znao da objasnim sta je to. Izgled nije nebitan, ali je daleko od presudnog (govorim o ljubavi). Sto se tice odgovornosti prema drugom bicu, ne bih ni jednog trenutka nikog lagao o namerama, pa mislim da je to dovoljno. Sa druge strane, i mnoge zene traze veze za jednu noc. Takodje, svestan sam da moje sve nekome nije nista, ili mu mozda cak sluzi i za sprdnju. Moguce da nisam na sve odgovorio, izvinjavam se unapred.

Kameleon

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

Nikakav problem, sledi odgovor:

Ne bih je ozenio, bar ne odmah. Za brak je potrebno mnogo stvari da se poklopi. Naveo si vaznije, slazem se da karakter treba da bude komplementaran, ciljevi, interesovanja i pogled na zivot slicni. Moje "uradio bih sve" se odnosilo na to da bih sve pokusao da je osvojim, jer me izuzetno privlaci. Mozda bih izgubio interesovanje posle prve noci, ali to je vec druga prica. Dovoljno sam zreo da ne mesam strast i ljubav, a ja bih mogao samo iz ljubavi da se ozenim.

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Žensko sam, i, a zanimljivo mi je to kako često za iole inteligentniji komentar odmah pomislite kako ga je pisalo - niko drugi, do - muško... dok se ne ispostavi suprotno (haha).

Još nešto mi je tu "zanimljivo" (ponovo u "naučne svrhe", da ne idemo dalje od toga (da ne spominjemo etiku i sl.) - spominjete karakter i intiman odnos sa nekim koga ne znate dovoljno u istom pasusu? Gde je tu odgovornost? Gde je tu briga za još jedno ljudsko biće? Gde je tu i začetak ljubavi? Gde je tu karakter (tj., kakav je on)?

Ne morate da mi odgovorite, već o tome malo razmislite?
A da bi došli do toga da nekog zaista volite, možda poverenje i nekakva odgovornost i oslonac moraju da postoje?

I, još je ostalo upitno da li bi osoba sa slike uopšte i pristala (haha), na to Vaše "sve" ili "mnogo", što je nekima, razumećete, ipak, jako malo (kada ste već i sami priznati da možete mnogo više).

(Koja vas ne zna...)

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06

Onda smo kum i ja pravi ljudi za tebe: on je visok 190cm i ima 108kg. Jak je i muževan. Ja sam plavook i nemam razdeljak, ni na levo, ni na desno. Nas dvojica, k'o jedan dobar.

kad bi znali

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)

Kalabaster

pre 5 godina

Kolega sa posla, onako ruznjikav debeljuskast 180/90. Ali zato piton za sve pare :)
Svako dugo vece sa drugom devojkom iz firme, a ima ih i iz susedne firme, decko se ne gasi :)
A mi prosecni moramo da sarmiramo, vezbamo, zaradjujemo, dokazujemo, pokazujemo, predstkazujemo :)

Kamen mudrosti

pre 5 godina

Sve je to individualno. Mene privlace ako je za brak da je vredna, da voli decu, porodicu, da nije zvocalo, da ima veliko srce, da nije sebicna... A ako je za provide, izlaske.. da je lepa i luckasta.

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Nisam se, kako pišete, "sprdala" sa Vama, već ste možda pogrešno shvatili moj komentar, pa ću onda pokušati da pojasnim...
Ako neko tvrdi da je dao "sve od sebe", a da pri tome nije upotrebio ni polovinu svojih mogućnosti, kako i dalje može tvrditi da je dao "sve od sebe"? Znači, u stanju ste da pružite mnogo više, a od toga nekoj date samo delić (a najbitniji deo - brak, zadržite (da ga eventualno date nekoj drugoj, koju volite)) i čak i tada, dajući samo delić, od "krupne stvari" u stanju ste da kažete da ste dali: "sve od sebe" - pa zar je to fer i korektno, zaista?

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

@kad bi znali. Kada je vidimo bez sminke odmah zaljubljenost i privlacnost nestane. Ta sminka sluzi kao sto kazu "drzi vodu dok majstori odu" Potrebno je ipak dosta vise od fizickog izgleda... Mnogi ipak ne razlikuju svidjanje, zaljubljenost i ljubav jer su te stvari razlicite. Na kraju krajeva najbitnije je kakva je kao osoba jer sva ta lepota i atraktivnost nestane za par godina, a treba trpeti ako je neko lud neku losu, konfliktnu i komplikovanu osobu.

Smuleco

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06 

Vodoinstalater sam, i volim sve što vole mladi.. i dobar sam!
p.s. imam smeđe oči i stas kromanjonca... nećeš zažaliti!:)

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

Juče sam upoznao jednu devojku. Da je lepa, lepa je. Da je zgodna, zgodna je. Ali lepih i zgodnih devojaka ima puno. Ono po čemu je izuzetna je glas. Tih, a ipak savršeno jasan, u kojem se tek malčice primeti mađarski naglasak. Neopisivo...

Uhhh

pre 5 godina

A ti si neki šmeker koji određuje ko sme da bude sa kim, ajde pali.
(marijano, 28. januar 2019 09:56)

Brate budi s kim god hoces. Ako mozes. Radi se o onima koji ne mogu a hoce. Pa hejtuju.

box

pre 5 godina

Sviditi se vec neko stvarno i autenticno i onda budes sa njim i zavolis ga i on zavoli tebe ali nikada nece prestati da ti se svidja i jos neko drugi..to je raskol izmedju nase monogamne kulture i poligamne prirode. Ko nadje balans u tome taj ce biti srecan. Neko ce ga naci kroz vernost kao svesnu odluku zbog koje ce da "trpi" neko ce biti svaler koji se krije, neko ce biti u otvorenom braku....najveci broj ce biti frustriran iako voli osobu sa kojom je.

Nikola

pre 5 godina

Pošto su žene uglavnom pasivne i rezervisane, one nemaju mnogo izbora osim izgledom da privuku pažnju i probude lepa osećanja. Ako bi bile komunikativne i vedre, mogle bi i tako da postignu isti rezultat. Pošto to ne čine, onda ćemo da im sudimo po izgledu. Osim ako ih prethodno već ne znamo. Kao da možemo drugačije.

Pavle

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)
(Branko, 27. januar 2019 16:27)


Verovatno imas jaku sekualnu energiju.Kod mene je bio isti slucaj.

Ponekad se pogledam u ogledalo i ne mogu da verujem kakve me zene primecuju, pored muskaraca visih, lepish, snaznijih.

49 godina, srecno ozenjen 25 godina i troje dece

pre 5 godina

@Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.
(ja, 27. januar 2019 14:45)

Ako smatras razvod uspehom, neka ti bude.

Uhhh

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo.
(Dovla, 27. januar 2019 14:26)

A sta bi trebalo da nam bude bitno? Dobra dusa? Pa to nije osobina rezervisana za ruzne i sirote, naprotiv oni su obicno frustrirani i besni.
Vi koji ste siromasni i ruzni ostaju vam iste takve. Ruzne, debele, siromasne...kakve zasluzujete. Ili vi mozda mislite da zasluzujete bolje?

ja

pre 5 godina

Poručujem lenštinama da za njihov neuspeh sa ženama nisu krive žene ni mi sa novcem. Imam i više nego dovoljno novca, pošteno zaradjenog, svoju firmu, dobar auto, kuću na odlicnoj lokaciji u bg. Bez lažne skromnosti dobrog izgleda, obrazovan, poželjan zenama. A poželjan zato sto sam ostvaren, vredan i znam sta hoću. Ni jedna moja veza se nije zasnivala na novcu, ni jedna od devojaka nije imala ni gram silikona, sa avima je bio odnos 70% - 30% za plaćanje racuna i izleta, iako dam ja insistirao da bude 100% moje, a one da plate pola. Privlači ih to sto sam takav, a ne to sto imam. Da sedim kući, blejim u plafon, žickam od mame i tate, verujem da bi me slabo koja htela. Sa, druge strane, da vredno radim kao sto sada radim, sa prosečnim primanjima verujem da bi mi uspeh kod istih žena bio isti. Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.

Dovla

pre 5 godina

Pare i atraktivan izgled - to je jedino što je ženama u Srbiji bitno, s tim da ako imaš puuuuuno ovog prvog ono drugo može da se zanemari. Tako da mi koji smo siromašni + ružni možemo samo da gledamo. A često nas kritikuju i za samo gledanje, jer kako se samo usuđujemo ...

Masa

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo.

Predatorka

pre 5 godina

Meni je najprivlacniji miris njegovog novčanika. Naravno ako nije stipsa i da mi no limit karticu. Izgled nije bitan ali ne smeta ako dobro izgleda.

doktor

pre 5 godina

Ja sam pre par dana shvatio jednu stvar. Pored toga sto volim da devojka ne bude niza od 170cm,da je mrsava i duze tamne kose,skontao sam da mi se vrlo svidja kada je devojka levoruka! Ne znam da objasnim zbog cega,i nisu decije fore”levanka i desanka” da se razumemo...

d

pre 5 godina

U principu ovako idu stvari: onaj ko ima dobar izgled ili novac osvajaju bez problema...imaju najveci izbor i biraju,nebitno kakvog su intelektualnog nivoa,karaktera i slicno.Sto se tice devojaka,ovde i prosecna devojka moze da ima solidan izbor,a da ne pricam o onim iznad proseka ili vrhunskim lepoticama,dok sa druge strane prosecan momak(fizicki),skromnijeg materijalnog stanja moze birati izmedju ruznjikavih i krupnijih devojaka.

aa

pre 5 godina

Fizički izgled je 80% posla tako da se izrazim. Ja sam privlačan nekim devojkama jer imam visinu koju nema ni 3% ljudi blizu 195cm .
Znači ja sam nadprosečan na tom polju, svaka devojka voli visoke eto kako nastaje privlčnost. Fizikalije su sve.
Pogotovo ove niže devojke džepne venere e te još bolje reaguju valjda su ceo život osećaju sitno.
Primetio sam da postoje objektivni parametri atraktivnosti na koje padaju devojke.

Masa

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)
(Pouzdan izvor, 27. januar 2019 13:23)

Nikada me nisu privlacili momci koji se stalno nesto smeju, stalno imaju osmeh... Volim muskarce sa ozbiljnim pogledom koji mi ulivaju sigurnost, koji se ne cere na svaku glupost.. takvi me pale.

Kamen mudrosti

pre 5 godina

Sve je to individualno. Mene privlace ako je za brak da je vredna, da voli decu, porodicu, da nije zvocalo, da ima veliko srce, da nije sebicna... A ako je za provide, izlaske.. da je lepa i luckasta.

Cici

pre 5 godina

Mene privlače oni od 1.50m ili eventualno oni od 2.00m ovi između su mi tako nekako bzvz. Volim kada imaju razdeljak na desno, nikako na levo to mi je baš fuj, i kad im ne smrdi iz usta naravno. Nisam sponzoruša tako da mi debljina novčanika ne predtavlja ništa, ali volim kad je neke dobre marke i volim BMW sa kožnim sedištima. Volim da me vodi u Dubai i Žitište, da se kupamo. Volim da imamo dobar telefon i da mu dobro stoji. Eh da sviđaju mi se oni sa crnim očima i razroki takođe, mada to je bzvz jer ne zna gleda li men ili moju mlađu sestru. Volimm da vidim kakav mu je tata, a mama me nervia, uvek nam smeta. Ne volim ni mršave ni debele nego da su onako napucani ka onaj Svajnštajerg iz filma. Ne volim ove smarače što čitaju knjige i ove prljave metalike, to je jako važno da napomenem. Mislim šta ti je teško jednom mesečno da se okupaš i ošišaš, ono možda te pogledam pa će da ti bude lepo. Mislim bzvz. Mislim dobar mi je ovaj Rasta iako je metalika i niži od 1.5 i viši od 2.0, mislim nema veze nisam ograničena. Ono nisam seljanka. Joj ja sam vas udavila. Ajde ćao, pozdrav lepi moji voli vas vaša Cici.

de

pre 5 godina

@ja

Ti si u zabludi da su devojke sa tobom zbog tebe a ne što imaš pare koji ti donosi uspeh.
Da sutra ostaneš bez toga što imaš pitanje je koliko bi tih devojaka bila sa tobom. Mnogi muškarci kao i ti neće da priznaju na šta " pecaju".
Znaš ko je pravi šmeker? Onaj ko nema puna
o a ima dosta uspeha i znam par takvih. Vole devojke lovicu ali i vole da koriste one koji im to pružaju pa da im posle udare rogove sa nekom sirovinom koji rade kao izbacivaš u kafani.

Pouzdan izvor

pre 5 godina

Nisam procitao tekst, ali cu vam ovo reci. Sustina harizme je osmeh! Da ljudima budemo privlacni je osmeh! Ne mislim da se cepate od smeha, nego lagan, lep i odmeren osmeh. Probajte i videcete... :-)

Vonj

pre 5 godina

Sto se tice mirisa, meni je tu najzanimljivije to sto mnogi muskarci posle cetrdesete pocnu da zaudaraju na hormone. Zena nikad ne zaudara dok stari, osim naravno ako ne odrzava higijenu. Uprkos tome, zene se sikaniraju kao nepozeljne jer stare, a sami muskarci nisu ni svesni kakav utisak ostavljaju, i koliko nemaju prednosti,( osim u svojim fantazijama o sebi), nad zenom koja stari.

Pop (dokon)

pre 5 godina

Mašta radi svašta!

...da skratim 30-godišnje istraživanje, brdo para bačeno na finansiranje istog, besplatnom a superiornom, izrekom...

...ima ih mnoogo, ali...

Nikola

pre 5 godina

Pošto su žene uglavnom pasivne i rezervisane, one nemaju mnogo izbora osim izgledom da privuku pažnju i probude lepa osećanja. Ako bi bile komunikativne i vedre, mogle bi i tako da postignu isti rezultat. Pošto to ne čine, onda ćemo da im sudimo po izgledu. Osim ako ih prethodno već ne znamo. Kao da možemo drugačije.

bzvz

pre 5 godina

Dosadni ste vise sa parama. Da, parama mozete kupiti i sponzorusu i prostitutku ali necete im biti time ni najmanje privlacni. Glumice da ste im privlacni. Ali ogromna vecina muskaraca ce oberucke prihvatiti zenu iz svojih snova koja glumi da su joj privlacni iako su te glume svesni, otuda toliko kukanja za parama (i sponzorusama).
Zna se ko je kome privlacan i to se ne kupuje niti placa.

Atraktiva

pre 5 godina

Izgled nije i ne treba biti zanemarljiva kategorija. Dakle, treba svakako paziti. No, X faktor ili imas ili nemaš, u njemu su talenat za odnose sa suprotnim polom, kapacitet za ljubav, strast...

Toliko izrazito lepih i zgodnih zena oko mene koje su same upravo zbog nedostatka partnerske inteligencije kako ja to nazivam. Žele da imaju ljubav i muskarca pored sebe ali uz put su im kriterijumi totalno i previsoki i promašeni. Jedna se bas zalila skoro kako je dugo sama jer eto ne može da nadje adekvatnog. U sledećoj rečenici je izjavila da je muskarcima koji su sa prosečnim ženama u stvari mali. Onda shvatite koliko su takve osobe poremećene.

Takodje je visok procenat muskaraca koji gledaju samo te namontirane, kad ih takve odbiju onda krive ceo zenski rod da su sponzoruse. Srbija je pala na svim poljima pa i na ovom, izgubljene su vrednosti ljubav, poverenje, iskrenost. Nije slučajno tu gde smo.

Branko

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

Juče sam upoznao jednu devojku. Da je lepa, lepa je. Da je zgodna, zgodna je. Ali lepih i zgodnih devojaka ima puno. Ono po čemu je izuzetna je glas. Tih, a ipak savršeno jasan, u kojem se tek malčice primeti mađarski naglasak. Neopisivo...

Uhhh

pre 5 godina

(Mirko, 27. januar 2019 16:11)
Slazem se da izgled ne treba biti presudan ali muka mi je od nasih prosecnih ili ruznih muskaraca koji bi da istrguju svoju sumnjivu "dobru dusu" za dobru ribu.
Oni koji traze osobu a ne objekt uglavnom ne kukaju po portalima o parama i sponzorusama jer ih takve i ne zanimaju. Cim pominju pare zele bas te. Prosecni ili ruzni koji bi lepu sa logikom "ako ruzan sa parama moze naci lepu, onda bih trebao i ja, ruzan i siromasan to bi bilo posteno".
Ne to nije posteno.
Sta je tu posteno?

nenad

pre 5 godina

naravno...sećam se jedne prelepe devojke za kojom sam ludeo, ali nadamo se bolje upoznali i približili njoj je toliko smrdelo iz usta da mi se od tad više nikako nije svidja onoliko iz bliza koliko iz daleka ....mirisi su čudo

Mirko

pre 5 godina

(Uhhh, 27. januar 2019 15:00)
Vidiš i da si upravu, ali ima onih kao ja koji gledaju i malo žene kao osobe. Ne samo izgled nego cilj života obrazovanje nekakvi vidici u životu. Oni koji gledaju samo izgled su uglavnom zatupasti bez obzira šta su postigli u životu. A da moja žena je visoko obrazovana kao i ja odlično zaradjuje, za sada dvoje dece i stabilan brak.

Rumba

pre 5 godina

Normalno, zgodan muskarac sa piskavim glasom cim progovori pada mu privlacnost drasticno.
(Hm, 27. januar 2019 12:33)

Da, to se zove "Dejvid Bekam efekat". Ni sam glas nije dovoljan naravno ako izlazi iz debelog, ćelavog siromaha.

Filozof

pre 5 godina

Stav,drzanje sama ekspresija,gestikulacija i mimika lica to je je magija koja nesvesno hipnotise ucestalo zene,recimo zabari su u tome najjaci ne stavljaju akacenat slucajno na njihov sarm,dok smo mi Srbi tu malo sirovi,buzdovani....

49 godina, srecno ozenjen 25 godina i troje dece

pre 5 godina

@Eto, mišljenje jednog srećno razvedenog 45godisnjaka.
(ja, 27. januar 2019 14:45)

Ako smatras razvod uspehom, neka ti bude.

Triput

pre 5 godina

"... vizuelni znaci ... prediktori ...atraktivnosti, na nju utiče ... i miris osobe."

Ćevapi s lukom + pivce ili ženska, pitanje je sad?

nls

pre 5 godina

Uvek su me vise privlačile harizmaticne devojke devojke sa kojima sam mogao o svemu da pričam nego napucane tupsonke kojima je samo bitno da vrhunski izgledaju.

Kameleon

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

Nikakav problem, sledi odgovor:

Ne bih je ozenio, bar ne odmah. Za brak je potrebno mnogo stvari da se poklopi. Naveo si vaznije, slazem se da karakter treba da bude komplementaran, ciljevi, interesovanja i pogled na zivot slicni. Moje "uradio bih sve" se odnosilo na to da bih sve pokusao da je osvojim, jer me izuzetno privlaci. Mozda bih izgubio interesovanje posle prve noci, ali to je vec druga prica. Dovoljno sam zreo da ne mesam strast i ljubav, a ja bih mogao samo iz ljubavi da se ozenim.

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Žensko sam, i, a zanimljivo mi je to kako često za iole inteligentniji komentar odmah pomislite kako ga je pisalo - niko drugi, do - muško... dok se ne ispostavi suprotno (haha).

Još nešto mi je tu "zanimljivo" (ponovo u "naučne svrhe", da ne idemo dalje od toga (da ne spominjemo etiku i sl.) - spominjete karakter i intiman odnos sa nekim koga ne znate dovoljno u istom pasusu? Gde je tu odgovornost? Gde je tu briga za još jedno ljudsko biće? Gde je tu i začetak ljubavi? Gde je tu karakter (tj., kakav je on)?

Ne morate da mi odgovorite, već o tome malo razmislite?
A da bi došli do toga da nekog zaista volite, možda poverenje i nekakva odgovornost i oslonac moraju da postoje?

I, još je ostalo upitno da li bi osoba sa slike uopšte i pristala (haha), na to Vaše "sve" ili "mnogo", što je nekima, razumećete, ipak, jako malo (kada ste već i sami priznati da možete mnogo više).

(Koja vas ne zna...)

Smuleco

pre 5 godina

Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06 

Vodoinstalater sam, i volim sve što vole mladi.. i dobar sam!
p.s. imam smeđe oči i stas kromanjonca... nećeš zažaliti!:)

Hm

pre 5 godina

Dubok baršunast glas i puno batina. Koliko su neki ljudi glupi i primitivni
(Nikola, 27. januar 2019 13:01)

Dobro, ti nemas dubok glas. Ali kakve veze imaju batine sa tim?
I sta ti gledas kod zene? Sigurno ne izgled, grudi i zadnjicu to je tek primitivno

anketa

pre 5 godina

@Kameleon

Nisam se, kako pišete, "sprdala" sa Vama, već ste možda pogrešno shvatili moj komentar, pa ću onda pokušati da pojasnim...
Ako neko tvrdi da je dao "sve od sebe", a da pri tome nije upotrebio ni polovinu svojih mogućnosti, kako i dalje može tvrditi da je dao "sve od sebe"? Znači, u stanju ste da pružite mnogo više, a od toga nekoj date samo delić (a najbitniji deo - brak, zadržite (da ga eventualno date nekoj drugoj, koju volite)) i čak i tada, dajući samo delić, od "krupne stvari" u stanju ste da kažete da ste dali: "sve od sebe" - pa zar je to fer i korektno, zaista?

Kalabaster

pre 5 godina

Kolega sa posla, onako ruznjikav debeljuskast 180/90. Ali zato piton za sve pare :)
Svako dugo vece sa drugom devojkom iz firme, a ima ih i iz susedne firme, decko se ne gasi :)
A mi prosecni moramo da sarmiramo, vezbamo, zaradjujemo, dokazujemo, pokazujemo, predstkazujemo :)

šta bi bilo, kad bi bilo

pre 5 godina

@Kamen mudrosti

Mene odbije kad primetim da neko odvaja brak od provoda i uživanja, kao da žena u braku nije ljudsko biće, kao i "gospodin privilegovani"...

U teoriji i na filmu mnogo štošta može, ali zato i praksi...

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Mene privlace plavooki, visoki 190-195cm muskarci, koji nemaju ispod 100-110kg i oko 40 god. Volim jake, muzevne muskarce a ne neke mrsave kepece sa razdeljkom na levo." Masa, 27. januar 2019 14:06

Onda smo kum i ja pravi ljudi za tebe: on je visok 190cm i ima 108kg. Jak je i muževan. Ja sam plavook i nemam razdeljak, ni na levo, ni na desno. Nas dvojica, k'o jedan dobar.

Pavle

pre 5 godina

NIkad nisam bio mnogo lep, nekad bez para a nekad sa parama, a zene su se (i jos uvek se) lepe na mene. Ponekad se i sam nadjem u cudu i zapitam zasto :)
(Branko, 27. januar 2019 16:27)


Verovatno imas jaku sekualnu energiju.Kod mene je bio isti slucaj.

Ponekad se pogledam u ogledalo i ne mogu da verujem kakve me zene primecuju, pored muskaraca visih, lepish, snaznijih.

Vrdalama

pre 5 godina

Bez obzira na to kako neki muškarac dobro izgleda, koliko je šarmantan, pametan i sl. verujte da je za kompatibilnost najvažniji prirodan miris kože. Ako to ne odgovara, džaba sve ostalo!

Šta znam

pre 5 godina

Meni nijedan muškarac ne može da bude privlačan dok ne spojim lik i delo, odnosno dok ga ne čujem kako i šta govori, kakve stavove ima i slično. Bez odgovarajućeg intelekta, džaba, ja ne mogu da osetim apsolutno ništa, makar bio i Apolon. Ako nanjušim neke primitivne fazone, političke stavove, ako čujem da ide da sluša neke narodnjake i slično, ja znam da to nije tip za mene, i gotovo. Za moje dve velike ljubavi su drugarice i neki nepozvani komentatori izjavljivali da su ružni i da nisu za mene iz tog razloga... A meni su bili najlepši na svetu jer su imali to nešto što ja jako retko nalazim kod muškaraca. Šta ću, ima nas raznih, ali to je valjda i sreća, inače bismo izginuli u borbi za iste muškarce i žene.

anketa

pre 5 godina

@Kamenleon

Bi, možda, "uradio sve" kada je samo deklarativno, a praksa je drugo, manje izvesno. A tek kada bi dobio to što toliko tvrdiš da voliš, tek onda?

Nego, je l' bi je ti ženio, kad si toliko "velikodušan"? Je l' bi bio u stanju da je oženiš, bez da joj pre toga čuješ ikad glas ili išta sa njenih usana (čak i neinteligentan govor), saznaš joj karakter (u teoriji, ona bi mogla da bude svakakva osoba), vidiš je bez Fotošopa i filtera...?
Hajde odgovori nam, čisto u "naučne svrhe"?

the ja

pre 5 godina

@ja istog smo bracnog statusa isto imamo godina,ostalo se dosta razlikujemo.Nemam skole ni zanat,radim puno i jedva prosecna primanja imam.Za kojom god sam krenuo nijedna me nije odbila na neki uvredljiv nacin.Mozda zato sto brzo shvatam kada me neka nece pa ne nabacujem sebi lazne nade i ne pumpam situaciju do pucanja.Opet nije da nemam uspeha,dobro izgledam,dosta sam procitao,vole da se nadju sa mnom.Zasto ovo uopste pisem,video sam puno minusa na tvoj komentar(ocekujem ih i na moj)toliko frustriranih slabica(mentalnih)koji ne mogu da shvate da nisu samim bogom dani da imaju svaku je porazavajuce za drustvo u celini.Jednostavno prihvatite,nekoj cete se svideti nekoj ne.Kolega,generacijo samo napred ima nas normalnih koji volimo zene a nismo ljubomorni na uspesnije muskarce na tom polju.

Kameleon

pre 5 godina

@anketa

Izvinjavam se sto sam pretpostavio da si musko. Imam veliko postpvanje prema zenama, smatram da su, u najmanju ruku jednako sposobni kao i muskarci.
Za zacetak ljubavi, meni je dovoljno nesto sto nema veze sa izgledom. Ne bih stvarno znao da objasnim sta je to. Izgled nije nebitan, ali je daleko od presudnog (govorim o ljubavi). Sto se tice odgovornosti prema drugom bicu, ne bih ni jednog trenutka nikog lagao o namerama, pa mislim da je to dovoljno. Sa druge strane, i mnoge zene traze veze za jednu noc. Takodje, svestan sam da moje sve nekome nije nista, ili mu mozda cak sluzi i za sprdnju. Moguce da nisam na sve odgovorio, izvinjavam se unapred.

Uhhh

pre 5 godina

A ti si neki šmeker koji određuje ko sme da bude sa kim, ajde pali.
(marijano, 28. januar 2019 09:56)

Brate budi s kim god hoces. Ako mozes. Radi se o onima koji ne mogu a hoce. Pa hejtuju.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Iii, evo ekipe što po splavovima cevči jedno pivo i misli da je život samo u separeu da nam objasni da žene privlači novac i da @ja priča bajke.

Propeler zviz

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)
(kad bi znali, 27. januar 2019 18:36)

Neverovatno razočaravajuće iskustvo je videti neke devojke bez(tone) šminke prvi put. Ja jednu maltene nisam ni prepoznao ujutru. Pomislio sam da sam se pijan uvukao kod ko zna koga.

box

pre 5 godina

Sviditi se vec neko stvarno i autenticno i onda budes sa njim i zavolis ga i on zavoli tebe ali nikada nece prestati da ti se svidja i jos neko drugi..to je raskol izmedju nase monogamne kulture i poligamne prirode. Ko nadje balans u tome taj ce biti srecan. Neko ce ga naci kroz vernost kao svesnu odluku zbog koje ce da "trpi" neko ce biti svaler koji se krije, neko ce biti u otvorenom braku....najveci broj ce biti frustriran iako voli osobu sa kojom je.

Ja

pre 5 godina

Teško mi je da objasnim šta me tačno privuče na muškarcu. Prosto kombinacija svega... mnogo lakše mogu da odredim šta me ne privlači. Udala sam se za jedinog čoveka sa kojim nisam imala eksploziju strasti/padanja u nesvest. I prvi put sam u životu imala jednu skladnu i normalnu vezu, bez nekih ekstremnih svađa, raskida... I evo, 15 godina zajedno, dvoje dece, oboje nekako sve bolje izgledamo (valjda kad dođeš u određene godine počneš više da vodiš računa, naučiš šta ti stoji) i mogu komotno da kažem da sada više privlačimo jedno drugo nego kad smo bili mlađi i lepši. I nadam se da će tako ostati... da se razumemo, niti smo grčka božanstva po pitanju lepote, niti opterećeni, čak bi neko sa strane rekao da smo prosečni. Ali ide. Možda je i to ključ.

kad bi znali

pre 5 godina

Mene zanima - ima li veze ako neko na sebe nabaci "milion" ekstenzija, slojeve šminke i sl., a ispod izgleda znatno gore, u odnosu na taj nadogradjeni izgled?

Mislim, danas je toliko toga dostupno, svakakvih pigmenata i tonova, PVC delova (trepavice i sl.)... Je l' se i to računa u lepotu?
Zaista me zanima šta muškarci o tome misle i da li se razočaraju kada vide tu istu devojku bez šminke?

(Nekom drugom prilikom možda koliko je pomenuto nezdravo i kolko dugoročno može čak i da naškodi i sl.)

Nije sve u parama nesto je i u novcu

pre 5 godina

@kad bi znali. Kada je vidimo bez sminke odmah zaljubljenost i privlacnost nestane. Ta sminka sluzi kao sto kazu "drzi vodu dok majstori odu" Potrebno je ipak dosta vise od fizickog izgleda... Mnogi ipak ne razlikuju svidjanje, zaljubljenost i ljubav jer su te stvari razlicite. Na kraju krajeva najbitnije je kakva je kao osoba jer sva ta lepota i atraktivnost nestane za par godina, a treba trpeti ako je neko lud neku losu, konfliktnu i komplikovanu osobu.