Petak, 18.01.2019.

10:24

On je proglašen za najveću ikonu u svetu zabave FOTO

Izvor: B92

On je proglašen za najveæu ikonu u svetu zabave FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

1914

pre 5 godina

...Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron...
(CATAPA)
Oksimoron,americka kultura pod navodnicima.Blago tebi.Spomenucu ti samo Dzez pa ce ti se valjda razbistriti u glavi...

DanielNS

pre 5 godina

Uz svo postovanje Bouviju,ali Chaplin treba ubedljivo da bude prvi u toj kategoriji za 20.vek!!!On je apsolutni zabavljac 20.veka!!!Citava jedna era moderne zabave pocinje sa Chaplinom.On bi trebalo da bude neprikosnoven na prvom mestu.

Majestyk

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Naprotiv. U Srbiji se sve više primaju na domaće auto-tune pevače koji blage veze nemaju sa muzikom. Bovie je bio odličan, ali ni meni nije za ovo mesto. Neki drugi Britanci bi mogli da budu.

Bob

pre 5 godina

Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje".
(Olja, 18. januar 2019 11:34)
Ko to, Olja, još traje u dvadesetom veku ili na bilo koji način sada obeležava dvadeseti vek? Čak i ako ima neki takav, malo se kasno setio ili ima neki drugi mentalni poremećaj.

ziva istina

pre 5 godina

@kriva istina

Niti me zulja strano, niti se divim domacem, to bi sve trebalo da bude zabava i umetnost, ali je cist biznis. Pogledaj kakve kreature su danas velike zvezde

lucc

pre 5 godina

Ko stavi Bowie-a ispred Elvisa veze nema sa necim sto se zove ikona. Elvis je ubacio seksipil u main stream muziku na takav nacin da je bio zbranjivan po USA. Nesto sto pre njega nisu uspeli ni Beethoven ni Bach. Niko nije uradio da zgrabis zenu pored sebe i zaigras u ritmu. Dobar je Bowie, ima sto hitova ali nije kao Kralj

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Da pogadjam: glasanje je organizovala vlada Njenog Kraljevskog Velicanstva?

Mislim, da se razumemo: covek je bio genije i ogromna figura, ali, zaboga, veci od Bitlsa, Elvisa i Dilana? Niti pod razno!

Flis

pre 5 godina

Možda u anglo svetu. Ne poznajem nikog ko se loži na Bouvija.

@(dobrivoje

Bio je popriličan interes kada je održavao koncerte u Hrvatskoj 1990. i 1997. godine i u Sloveniji 1996. godine.

Bluesteel

pre 5 godina

"Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak"

Upravo suprotno,u muzici ne postoji najbolji vec svidja mi se ili ne. Umetnost nije takmicenje,a ovo za Bouvija ne bih ni komentarisao. Izgleda da muziku vise niko i ne slusa nego je svi definisu,upredjuju,prave takmicenja ko bolje peva,svira...Skroz pogesno.

marija

pre 5 godina

Najveća ikona dvadesetog veka je Če Gevara. Toliko o ikonama. Ikone su za budale.
(Cinique, 18. januar 2019 12:50)

Da, vidim Kubi cvetaju ruže od tih revolucionara.
Komunisti su unazadili sve čega su se dotakli.

Džoni

pre 5 godina

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
(Snežana, 18. januar 2019 12:22)
Ostalo se slažem, ali ako bi precizirala na kog "kralja" misliš? Samo Amerikanci su proizveli toliko "kraljeva" da to nije naročito precizna odrednica. "Kraljice" da i ne spominjem, i više od "kraljeva". Hvala.

Ako misliš na Trampa, mislim da njegovo vreme kao globalnog zabavljača tek dolazi. U dvadesetom veku je on bio ipak minorni zabavljač, mada nesumnjivo.

Snežana

pre 5 godina

Sve same Britanske vedete!

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
Alan Turing je bio lud ko 3 leve cipele, pročitajte njegov životopis!
Šaklton se smrzao 34 minuta pošto se iskrcao na Južni pol, jedini uspeh u životu mu je bio što je Britanac...
Mendela je značajan zaoto što je svo bogatstvo Južne Afrike ostavio u vlasništvo dotadašnjim pljačkašima i okupatorima, GB, USA, NL, a narod je dobio pravo da proširi Soveto...

CATAPA

pre 5 godina

Čaplin i Bouvi, mrtva trka. Možda ipak Bouvi.

Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron.
Ali "pobeda" Turinga nad Ajnštajnom, pa i Mendele nad Gandijem je opet samo potvrda da ni ovo nisu svetski vrhunski reprezenti, nego engleski. Ikona podrazumeva nešto instant prepoznatljivo, a lik Alana Turinga to hmmm... blago rečeno nije. kakva je to "ikona" ako mora da piše koga predstavlja?
Ne ulazeći u realan naučni doprinos Ajnštajna, Turinga ili nekog trećeg, Ajnštajnov lik je medijskim bombardovanjem postao ikona nauke uopšte, a ne samo nauke dvadesetog veka.

Ona kategorija "Istraživači" valjda samo i postoji u britanskom kolonijalnom nasleđu, ali i da to prenebregnemo, jedini pravi istraživači iz dvadesetog veka su astronauti, a najprepoznatljivije ikone toga su Gagarin i Armstrong. Za Šakltona ni sami Britanci većinom nisu čuli, niti imaju pojma kako izgleda.

Kriva istina

pre 5 godina

@ziva istina
Ne treba odmah da u svojoj glavi konstruišeš zaveru kako nam se nameće da obožavamo nešto. Naravno da može biti diskutabilno da baš Bouvi treba da stoji kao najbolji, ali je bez ikakve sumnje ostavio za sobom veoma bogatu i šaroliku karijeru punu (ne samo muzičkih) momenata koji su menjali savremenu kulturnu scenu.
Da li tebe neko sputava u tome da se diviš domaćim umetnicima, ako te već "žulja" strano, pogotovo u današnje vreme kada ti je sve ispred nosa na klik ili dodir?

Dragan

pre 5 godina

“Bilo je i zabavnijih ljudi. Nakon "Mi deca sa kolodvora Zoo", koju sam pročitao sa 10 godina, meni Ziggy nimalo nije zabavan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 18. januar 2019 10:46)”

Ti si i čitao?

robinjo

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)
(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Potpuno si u pravu za konstataciju za "strana božanstva" ali se stvari polako menjaju , gde ,kod nas ,polako izbijaju u prvi plan domaća "božanstva". Veliku šansu za titulu najveće zabavljačke ikone 21. veka ima Zoki Šumadinac

Fei Li

pre 5 godina

Legendarni pevač, ali da se ne kažemo, XX vek u industriji zabave su obeležili ili Majkl Džekson ili Elvis Prisli od pevača (mogu i Bitlsi).

Ne Dejvid Bouvi.

Петроније

pre 5 godina

Покој му души и честитке за избор из дубине балканске турбо фолк жабокречине.

Da

pre 5 godina

Zasluzeno, Dejvid je stvarno bio genijalan. Najveci, najoriginalniji i neponovljivi zabavljac bio je Fredi Merkjuri, ali nema veze, ovo je skroz u redu.

Olja

pre 5 godina

Da je bio dobar jeste, ali da je bas najbolji, ne bih rekla.
Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje". A koliko je publika mjerodavna, posebna je prica!
Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak ... Istini za volju, utisak moze da ostavi i nesto sasvim prosjecno, cak i sund. Dakle, ja to vidim kao nesto sto nikako ne moze da bude realno. Ali, ako vec "mora" tako da bude, sto zabave radi, sto radi zarade (tamo je sve radi novca) bilo bi realnije proglasiti vise osoba, a ne jednu.

ziva istina

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)

Fei Li

pre 5 godina

Legendarni pevač, ali da se ne kažemo, XX vek u industriji zabave su obeležili ili Majkl Džekson ili Elvis Prisli od pevača (mogu i Bitlsi).

Ne Dejvid Bouvi.

Петроније

pre 5 godina

Покој му души и честитке за избор из дубине балканске турбо фолк жабокречине.

ziva istina

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)

CATAPA

pre 5 godina

Čaplin i Bouvi, mrtva trka. Možda ipak Bouvi.

Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron.
Ali "pobeda" Turinga nad Ajnštajnom, pa i Mendele nad Gandijem je opet samo potvrda da ni ovo nisu svetski vrhunski reprezenti, nego engleski. Ikona podrazumeva nešto instant prepoznatljivo, a lik Alana Turinga to hmmm... blago rečeno nije. kakva je to "ikona" ako mora da piše koga predstavlja?
Ne ulazeći u realan naučni doprinos Ajnštajna, Turinga ili nekog trećeg, Ajnštajnov lik je medijskim bombardovanjem postao ikona nauke uopšte, a ne samo nauke dvadesetog veka.

Ona kategorija "Istraživači" valjda samo i postoji u britanskom kolonijalnom nasleđu, ali i da to prenebregnemo, jedini pravi istraživači iz dvadesetog veka su astronauti, a najprepoznatljivije ikone toga su Gagarin i Armstrong. Za Šakltona ni sami Britanci većinom nisu čuli, niti imaju pojma kako izgleda.

Da

pre 5 godina

Zasluzeno, Dejvid je stvarno bio genijalan. Najveci, najoriginalniji i neponovljivi zabavljac bio je Fredi Merkjuri, ali nema veze, ovo je skroz u redu.

Kriva istina

pre 5 godina

@ziva istina
Ne treba odmah da u svojoj glavi konstruišeš zaveru kako nam se nameće da obožavamo nešto. Naravno da može biti diskutabilno da baš Bouvi treba da stoji kao najbolji, ali je bez ikakve sumnje ostavio za sobom veoma bogatu i šaroliku karijeru punu (ne samo muzičkih) momenata koji su menjali savremenu kulturnu scenu.
Da li tebe neko sputava u tome da se diviš domaćim umetnicima, ako te već "žulja" strano, pogotovo u današnje vreme kada ti je sve ispred nosa na klik ili dodir?

Snežana

pre 5 godina

Sve same Britanske vedete!

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
Alan Turing je bio lud ko 3 leve cipele, pročitajte njegov životopis!
Šaklton se smrzao 34 minuta pošto se iskrcao na Južni pol, jedini uspeh u životu mu je bio što je Britanac...
Mendela je značajan zaoto što je svo bogatstvo Južne Afrike ostavio u vlasništvo dotadašnjim pljačkašima i okupatorima, GB, USA, NL, a narod je dobio pravo da proširi Soveto...

robinjo

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)
(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Potpuno si u pravu za konstataciju za "strana božanstva" ali se stvari polako menjaju , gde ,kod nas ,polako izbijaju u prvi plan domaća "božanstva". Veliku šansu za titulu najveće zabavljačke ikone 21. veka ima Zoki Šumadinac

Dragan

pre 5 godina

“Bilo je i zabavnijih ljudi. Nakon "Mi deca sa kolodvora Zoo", koju sam pročitao sa 10 godina, meni Ziggy nimalo nije zabavan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 18. januar 2019 10:46)”

Ti si i čitao?

lucc

pre 5 godina

Ko stavi Bowie-a ispred Elvisa veze nema sa necim sto se zove ikona. Elvis je ubacio seksipil u main stream muziku na takav nacin da je bio zbranjivan po USA. Nesto sto pre njega nisu uspeli ni Beethoven ni Bach. Niko nije uradio da zgrabis zenu pored sebe i zaigras u ritmu. Dobar je Bowie, ima sto hitova ali nije kao Kralj

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Da pogadjam: glasanje je organizovala vlada Njenog Kraljevskog Velicanstva?

Mislim, da se razumemo: covek je bio genije i ogromna figura, ali, zaboga, veci od Bitlsa, Elvisa i Dilana? Niti pod razno!

Olja

pre 5 godina

Da je bio dobar jeste, ali da je bas najbolji, ne bih rekla.
Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje". A koliko je publika mjerodavna, posebna je prica!
Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak ... Istini za volju, utisak moze da ostavi i nesto sasvim prosjecno, cak i sund. Dakle, ja to vidim kao nesto sto nikako ne moze da bude realno. Ali, ako vec "mora" tako da bude, sto zabave radi, sto radi zarade (tamo je sve radi novca) bilo bi realnije proglasiti vise osoba, a ne jednu.

marija

pre 5 godina

Najveća ikona dvadesetog veka je Če Gevara. Toliko o ikonama. Ikone su za budale.
(Cinique, 18. januar 2019 12:50)

Da, vidim Kubi cvetaju ruže od tih revolucionara.
Komunisti su unazadili sve čega su se dotakli.

Majestyk

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Naprotiv. U Srbiji se sve više primaju na domaće auto-tune pevače koji blage veze nemaju sa muzikom. Bovie je bio odličan, ali ni meni nije za ovo mesto. Neki drugi Britanci bi mogli da budu.

Bob

pre 5 godina

Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje".
(Olja, 18. januar 2019 11:34)
Ko to, Olja, još traje u dvadesetom veku ili na bilo koji način sada obeležava dvadeseti vek? Čak i ako ima neki takav, malo se kasno setio ili ima neki drugi mentalni poremećaj.

Bluesteel

pre 5 godina

"Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak"

Upravo suprotno,u muzici ne postoji najbolji vec svidja mi se ili ne. Umetnost nije takmicenje,a ovo za Bouvija ne bih ni komentarisao. Izgleda da muziku vise niko i ne slusa nego je svi definisu,upredjuju,prave takmicenja ko bolje peva,svira...Skroz pogesno.

Flis

pre 5 godina

Možda u anglo svetu. Ne poznajem nikog ko se loži na Bouvija.

@(dobrivoje

Bio je popriličan interes kada je održavao koncerte u Hrvatskoj 1990. i 1997. godine i u Sloveniji 1996. godine.

DanielNS

pre 5 godina

Uz svo postovanje Bouviju,ali Chaplin treba ubedljivo da bude prvi u toj kategoriji za 20.vek!!!On je apsolutni zabavljac 20.veka!!!Citava jedna era moderne zabave pocinje sa Chaplinom.On bi trebalo da bude neprikosnoven na prvom mestu.

ziva istina

pre 5 godina

@kriva istina

Niti me zulja strano, niti se divim domacem, to bi sve trebalo da bude zabava i umetnost, ali je cist biznis. Pogledaj kakve kreature su danas velike zvezde

Džoni

pre 5 godina

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
(Snežana, 18. januar 2019 12:22)
Ostalo se slažem, ali ako bi precizirala na kog "kralja" misliš? Samo Amerikanci su proizveli toliko "kraljeva" da to nije naročito precizna odrednica. "Kraljice" da i ne spominjem, i više od "kraljeva". Hvala.

Ako misliš na Trampa, mislim da njegovo vreme kao globalnog zabavljača tek dolazi. U dvadesetom veku je on bio ipak minorni zabavljač, mada nesumnjivo.

1914

pre 5 godina

...Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron...
(CATAPA)
Oksimoron,americka kultura pod navodnicima.Blago tebi.Spomenucu ti samo Dzez pa ce ti se valjda razbistriti u glavi...

ziva istina

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)

Fei Li

pre 5 godina

Legendarni pevač, ali da se ne kažemo, XX vek u industriji zabave su obeležili ili Majkl Džekson ili Elvis Prisli od pevača (mogu i Bitlsi).

Ne Dejvid Bouvi.

Snežana

pre 5 godina

Sve same Britanske vedete!

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
Alan Turing je bio lud ko 3 leve cipele, pročitajte njegov životopis!
Šaklton se smrzao 34 minuta pošto se iskrcao na Južni pol, jedini uspeh u životu mu je bio što je Britanac...
Mendela je značajan zaoto što je svo bogatstvo Južne Afrike ostavio u vlasništvo dotadašnjim pljačkašima i okupatorima, GB, USA, NL, a narod je dobio pravo da proširi Soveto...

Dragan

pre 5 godina

“Bilo je i zabavnijih ljudi. Nakon "Mi deca sa kolodvora Zoo", koju sam pročitao sa 10 godina, meni Ziggy nimalo nije zabavan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 18. januar 2019 10:46)”

Ti si i čitao?

Da

pre 5 godina

Zasluzeno, Dejvid je stvarno bio genijalan. Najveci, najoriginalniji i neponovljivi zabavljac bio je Fredi Merkjuri, ali nema veze, ovo je skroz u redu.

marija

pre 5 godina

Najveća ikona dvadesetog veka je Če Gevara. Toliko o ikonama. Ikone su za budale.
(Cinique, 18. januar 2019 12:50)

Da, vidim Kubi cvetaju ruže od tih revolucionara.
Komunisti su unazadili sve čega su se dotakli.

lucc

pre 5 godina

Ko stavi Bowie-a ispred Elvisa veze nema sa necim sto se zove ikona. Elvis je ubacio seksipil u main stream muziku na takav nacin da je bio zbranjivan po USA. Nesto sto pre njega nisu uspeli ni Beethoven ni Bach. Niko nije uradio da zgrabis zenu pored sebe i zaigras u ritmu. Dobar je Bowie, ima sto hitova ali nije kao Kralj

DEDA CVETKO

pre 5 godina

Da pogadjam: glasanje je organizovala vlada Njenog Kraljevskog Velicanstva?

Mislim, da se razumemo: covek je bio genije i ogromna figura, ali, zaboga, veci od Bitlsa, Elvisa i Dilana? Niti pod razno!

Петроније

pre 5 godina

Покој му души и честитке за избор из дубине балканске турбо фолк жабокречине.

Olja

pre 5 godina

Da je bio dobar jeste, ali da je bas najbolji, ne bih rekla.
Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje". A koliko je publika mjerodavna, posebna je prica!
Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak ... Istini za volju, utisak moze da ostavi i nesto sasvim prosjecno, cak i sund. Dakle, ja to vidim kao nesto sto nikako ne moze da bude realno. Ali, ako vec "mora" tako da bude, sto zabave radi, sto radi zarade (tamo je sve radi novca) bilo bi realnije proglasiti vise osoba, a ne jednu.

robinjo

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)
(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Potpuno si u pravu za konstataciju za "strana božanstva" ali se stvari polako menjaju , gde ,kod nas ,polako izbijaju u prvi plan domaća "božanstva". Veliku šansu za titulu najveće zabavljačke ikone 21. veka ima Zoki Šumadinac

CATAPA

pre 5 godina

Čaplin i Bouvi, mrtva trka. Možda ipak Bouvi.

Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron.
Ali "pobeda" Turinga nad Ajnštajnom, pa i Mendele nad Gandijem je opet samo potvrda da ni ovo nisu svetski vrhunski reprezenti, nego engleski. Ikona podrazumeva nešto instant prepoznatljivo, a lik Alana Turinga to hmmm... blago rečeno nije. kakva je to "ikona" ako mora da piše koga predstavlja?
Ne ulazeći u realan naučni doprinos Ajnštajna, Turinga ili nekog trećeg, Ajnštajnov lik je medijskim bombardovanjem postao ikona nauke uopšte, a ne samo nauke dvadesetog veka.

Ona kategorija "Istraživači" valjda samo i postoji u britanskom kolonijalnom nasleđu, ali i da to prenebregnemo, jedini pravi istraživači iz dvadesetog veka su astronauti, a najprepoznatljivije ikone toga su Gagarin i Armstrong. Za Šakltona ni sami Britanci većinom nisu čuli, niti imaju pojma kako izgleda.

DanielNS

pre 5 godina

Uz svo postovanje Bouviju,ali Chaplin treba ubedljivo da bude prvi u toj kategoriji za 20.vek!!!On je apsolutni zabavljac 20.veka!!!Citava jedna era moderne zabave pocinje sa Chaplinom.On bi trebalo da bude neprikosnoven na prvom mestu.

Majestyk

pre 5 godina

Ponavljam, prave jak kult licnosti od ovih zabavljaca, i u Srbiji se ljudi vise primaju na to, jer sve sto je strano je automatski bozanstvo (ne kazem da su mu glupe pesme, cak i volim neke)(ziva istina, 18. januar 2019 10:41)

Naprotiv. U Srbiji se sve više primaju na domaće auto-tune pevače koji blage veze nemaju sa muzikom. Bovie je bio odličan, ali ni meni nije za ovo mesto. Neki drugi Britanci bi mogli da budu.

Kriva istina

pre 5 godina

@ziva istina
Ne treba odmah da u svojoj glavi konstruišeš zaveru kako nam se nameće da obožavamo nešto. Naravno da može biti diskutabilno da baš Bouvi treba da stoji kao najbolji, ali je bez ikakve sumnje ostavio za sobom veoma bogatu i šaroliku karijeru punu (ne samo muzičkih) momenata koji su menjali savremenu kulturnu scenu.
Da li tebe neko sputava u tome da se diviš domaćim umetnicima, ako te već "žulja" strano, pogotovo u današnje vreme kada ti je sve ispred nosa na klik ili dodir?

Bluesteel

pre 5 godina

"Da biste dali glas za najboljeg, moralo bi dobro da poznajete ono sto su radili mnogi, ako je rijec o muzici, muzicari, a nikako povrsno, u smislu: ovo se meni dopada, ovo je na mene ostavilo utisak"

Upravo suprotno,u muzici ne postoji najbolji vec svidja mi se ili ne. Umetnost nije takmicenje,a ovo za Bouvija ne bih ni komentarisao. Izgleda da muziku vise niko i ne slusa nego je svi definisu,upredjuju,prave takmicenja ko bolje peva,svira...Skroz pogesno.

Džoni

pre 5 godina

Bouvi ne bi mogao da prođe pored "kralja"!
(Snežana, 18. januar 2019 12:22)
Ostalo se slažem, ali ako bi precizirala na kog "kralja" misliš? Samo Amerikanci su proizveli toliko "kraljeva" da to nije naročito precizna odrednica. "Kraljice" da i ne spominjem, i više od "kraljeva". Hvala.

Ako misliš na Trampa, mislim da njegovo vreme kao globalnog zabavljača tek dolazi. U dvadesetom veku je on bio ipak minorni zabavljač, mada nesumnjivo.

Flis

pre 5 godina

Možda u anglo svetu. Ne poznajem nikog ko se loži na Bouvija.

@(dobrivoje

Bio je popriličan interes kada je održavao koncerte u Hrvatskoj 1990. i 1997. godine i u Sloveniji 1996. godine.

ziva istina

pre 5 godina

@kriva istina

Niti me zulja strano, niti se divim domacem, to bi sve trebalo da bude zabava i umetnost, ali je cist biznis. Pogledaj kakve kreature su danas velike zvezde

Bob

pre 5 godina

Da se primijetiti da se "najboljima, najvecima, ikonama" u pravilu proglasava neko od onih kojih vec vise nema, kao da to ne moze da bude i neko ko "jos traje".
(Olja, 18. januar 2019 11:34)
Ko to, Olja, još traje u dvadesetom veku ili na bilo koji način sada obeležava dvadeseti vek? Čak i ako ima neki takav, malo se kasno setio ili ima neki drugi mentalni poremećaj.

1914

pre 5 godina

...Ovo nije izbor za američke kulturne ikone pre svega zato što je i sam pojam "američka kultura" debelo oksimoron...
(CATAPA)
Oksimoron,americka kultura pod navodnicima.Blago tebi.Spomenucu ti samo Dzez pa ce ti se valjda razbistriti u glavi...