- Komentari -
  1. No nema razloga da je Teslino misljenje o OTR relevantno, iako je genije, nije ni manje ni vise bitno koliko i misljenje drugih genija, npr. sta o OTR misle Paster, Pikaso, Debisi...
    (BSN, 5. decembar 2018 14:12)
    Itekako je relevantno. Tesla je sasvim izvesno posedovao dovoljno obrazovanje i inteligenciju da razume Ajnštajnovu teoriju, za razliku od 99,9999% ondašnjih i sadašnjih apologeta poslednjeg jevrejskog proroka. U najgorem slučaju, lično Ajnštajn je imao mogućnost da mu objasni. problem te teorije je što je ona fizički neobjašnjiva jer je to matematička teorija koja kombinuje fizičke i matematičke dimenzije na jedan nedozvoljeni način.

    Nije samo "zakrivljenost prostora" tačka spoticanja. Pre toga dođe metafizička postavka bez dokaza o "dimenzionalnosti vremena" pa tako i celog konstrukta prostor-vremena. Ajnštajnovom teorijom vreme je proizvedeno u ekvivalent Boga čije postojanje "nije potrebno dokazivati".
    Prostor itekako ima razna svojstva i manifestacije za koje je Tesla znao i bolje od Ajnštajna koji je za realnu, eksperimentalnu fiziku bio blago rečeno duduk. Iako je radio u patentnom zavodu, Ajnštajn je samo koautor (čitaj: dao ime) za patent frižidera na vodu, koji btw nikada nije imao nikakvu praktičnu primenu. Ergo, duduk. Samim tim nije ni mogao da napravi razliku šta je fizička pojava, a šta matematički apstrakt.
    (Pundit, 8. decembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  2. Verovanje u Boga nije slabost ako time ne opterećujete sebe. Podjednaka je slabost ako ceo život provedete smarajući ljude da ga nema i šireći mržnju prema onima koji veruju u nešto.
    (VladaNS, 6. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  3. Bog ne postoji, samo naša nemogućnost prihvatanja sopstvene smrtnosti i želja za večnim životom.
    (Tako vam Boga, 6. decembar 2018 20:18)

    # Link komentara

  4. Iz iskustva oni uče svoju decu,unuke da Bog sve vidi i ako ispuniš jednu od njegovih zapovesti bićeš u najmanju ruku srećan.
    (dal da mrzmi il ne mrzim, 6. decembar 2018 01:12)
    Ja od svih "božjih zapovesti" najvolijem da ispoštujem Sabat. Menjali su kalendare pa ja za svaki slučaj svaki dan kao Sabat. Šta ako Sabat pada u četvrtak, pa promašim? Nije se zezati stim.
    (Bob, 6. decembar 2018 13:06)

    # Link komentara

  5. Čovek, dok je mlad,ako ima dva grama pameti,istraživaće,učiće,čitaće mnogo knjiga(ako je bogat pa ne mora da misli o računima koji dolaze svakog meseca,struja,grejaje i ostalo),uglavnom gledaće na svet pozitivno i gledaće da što više uzme od života.Oni koji nisu imali takvu šansu,bit će im teško kao u mladosti tako i u starosti.I tako oni prihvataju(nesveso) religiju( bilo koju) jer su izneverene nade njihove za bolji i dostojniji život,pa tako što više stare to se više vezuju za religiju.Iz iskustva oni uče svoju decu,unuke da Bog sve vidi i ako ispuniš jednu od njegovih zapovesti bićeš u najmanju ruku srećan.Naravno da njihov Bog voli novac i što više vernici daju sveštenicima to su bliži Bogu i negovoj dobroti.Tako imamo da su sve svetske religije od Abrahomovih do hindusa i budista najbogatije i njihovi sveštenici,maltene svakoga božjeg dana saopštavau šta im je Bog tog daa rekao...da mi je samo milion dolara, oh moj Bože!!
    (dal da mrzmi il ne mrzim, 6. decembar 2018 01:12)

    # Link komentara

  6. Pa dobro reče čovek fizičar koji smatra da smo svi proizvod akcije i reakcije odnosno stvoreni nasumičnim sudarima materije i energije od Velikog praska pa sve do danas. Tako smo se savršeno isudarali da danas držimo tastature ili telefone u rukama i razgovaramo o Bogu i Nauci. Reklo bi se baš Božansko sudaranje, a da ne aludira na tu "slabost" ljudi da veruju u nešto ili nekog koga ne umeju objasniti teoremom. Nisam od onih koji ne veruju u Veliki prasak, naprotiv ja verujem nauci jer ona je tu da nam objasni prostor u kome živimo, ali da se sve odvija nasumično akcijom i reakcijom malo me je čak i sramota da to prihvatim.

    Ne zameram Ajštajnu veliki je to naučnik, ali nekada Bog nekome podari "slepilo za Veru" upravo da bi bolje razumeo prirodne nauke i podario Svetu znanje o prostoru u kome se nalazi. I Bog je sigurno bio tužan jer smo mislili da je Zemlja ravna ploča, zato nam je podario naučnike koji su nam vrlo važni i trebamo im za ta znanja biti zahvalni. Ipak o Bogu ne trebaju iznositi ne vešte zaključke, jer se On ne dokazuje teoremama, i onda ovakvim izjavama i sami ispadaju kao oni koji su tvdrili da je "Zemlja ravna ploča", smešni.
    (dukki, 6. decembar 2018 00:39)

    # Link komentara

  7. Postojala je jednom davno jedna divna drzava potpuno lisena vere u bilo kakvog Boga. Taj san savremenih ateistickih idealista se zvao Sovjetski Savez. Tako da ono, srecno vam bilo premudri i ekstremno samosvesni "gradjani".
    (Blaža, 5. decembar 2018 14:38)

    To sto pises jednostavno nije tacno. I komunizam je jedna vrsta religije i slepo verovanje u nesto. U tome i jeste problem. I problem je sto zaludjeni ne kapiraju da je svaka zaludjenost ista, bez obzira kakvo joj ime date.
    (vera, ideologija, sve mu se svodi na istu stvar..., 6. decembar 2018 00:23)

    # Link komentara

  8. Vreme je da vratimo nasu pravu izvornu Rodnu veru i ponovo ujedinimo ceo nas Slovenski narod pod jedan barjak.
    (Starešina, 5. decembar 2018 23:41)

    # Link komentara

  9. (Howard Spring, 5. decembar 2018 13:16)

    Da li se npr isto moze reci za nacionalizam, ekstremizam...itd ?
    (ganja, 5. decembar 2018 22:23)

    # Link komentara

  10. Mihajlo Pupin i Milutin Milankovic su po meni bili veci naucnici od Tesle a bili su vernici!
    (igor, 5. decembar 2018 21:56)

    # Link komentara

  11. Ovima koji osporavaju Bibliju kao običnu knjigu, želim pojasniti da vernici ne veruju u Bibliju već u Boga. Verovanje u Bibliju (klanjanje njoj) isto je što i verovanje u božanstvenost nekog Idola: predmeta, životinje, čoveka, novca, moći i tsl. Poruke iz Biblije moguće je razumeti tek ako je neko čita kao vernik. Čitajući je bez vere, zaista je očekivano da neće ništa shvatiti kako treba shvatiti.
     (Bogomoljac, 5. decembar 2018 21:25)

    # Link komentara

  12. Covek koji je radio na stvaranju najvece destruktivne moci u istoriji covecanstva, je covek koji veruje jedino i jedino u moc, destruktivnu moc koja se bazira na nivou intelektualne ludosti i mastovitosti koja prelazi sve granice naucne ludosti, u interkaciji sa djavolom. (...)
    (Protoss, 05. decembar 2018 15:16)

    Kao prvo, gde si procitao da je Ajnstajn "radio na stvaranju najvece destruktivne moci u istoriji covecanstva"? Pre bi mogao da spomenes naseg Pavla Savica... Radili su i Hajzenberg i ostali nemacki nuklearni fizicari, srecom bez uspeha. Ajnstajn je upozorio Rouzvelta na opasnost da takva energija dodje nacistima u ruke. Nemas ti pojma sta je Ajnstajn radio.
     (BSN, 5. decembar 2018 21:21)

    # Link komentara

  13. Inace teoriju relativiteta,genije Ajnstajn je “pozajmio” od njegove supruge Mileve Maric-Ajnstajn.
    (Milos, 05. decembar 2018 15:35)

    Ruralna legenda.
     (BSN, 5. decembar 2018 21:12)

    # Link komentara

  14. Ljudi moji, spoznaja Boga je duboko lična stvar. Do te mere da ništa ne pomaže učenje, obrazovanje, školovanje i sl. Samo ličnost, samo duša, samo srce, samo najdublja intima - AKO JE ČISTA. Tek tako se MOŽE Bog spoznati. A da li će ta mogućnost i da se realizuje zavisi od Boga, pošto ga samo onaj čovek uspeva spoznati kome Bog to dozvoli. Ako On ne priđe čoveku, uzalud je prilazak čoveka Njemu. Tako da puno je tu AKO. Ajnštajnov primer to pokazuje.
     (Bogomoljac, 5. decembar 2018 21:10)

    # Link komentara

  15. Iskreno, ovakvo razmisljanje mi je klasican primer egoizma i ljudske egocentricnosti. Dosli smo do nekih, malih saznanja, nemamo pojma kako je svemir postao vec lupetamo i nagadjamo ali znamo da nema vece inteligencije od nase i da Bog ne postoji. Izvini Ajnstajne, nisi u svemu bio u pravu i mislim da je tvoj naucni doprinos malo precenjen. Suvise nejasnih koncepata si izneo a uvek te citiraju kao nekakav reper.
    (savatije, 5. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  16. Da li ljudska dobrota postoji bez religije? Da li je vere u Boga isto što i religija - šta je vera u Boga? Zašto su Svete knjige Svete? Da li je moguće izdržati i podneti bez Vere? Da li znam da mogu i zato verujem da mogu, ili verujem da ću moći i zato znam da ću moći? Da li je Ajnštajn precenjen? Da li je inteligencija sve ili je sve karakter? Da li postoje nezavisno? Na koji način vaspitavati Čoveka da bude plemenit, dobar, pošten i čvrst u ispravnom karakteru? Čega se bojim? Da li je baš sve relativno? Da li postoji mnogo istina ili samo jedna, ali je ja ovako ograničen vidim samo sa jedne strane. Ko vidi celu istinu - Pametni? Mudri? Istinoljubivi? Neiskvareni? Da li su najobrazovaniji ljudi ateisti, ako ne, zašto nisu, ako jesu da li znaju dovoljno? Da li prostitutka može biti dobra osoba, a svešenik loš čovek? Koja je naša prava svrha postojanja, osim elementarne. Zašto danas nisam bio bolji čovek nego juče, a mogao sam? Da li sam dobar sin? Da li sam dobar otac? Da li imam hrabrosti da prihvatim sebe? Druge? Da li znam šta je smrt? Da li sam ja Čovek ljubavi ili sam ja Čovek mržnje?
    (Darko, 5. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  17. Ovde izgled niko ne ume da cita ili ne razume da je rekao "rec Bog" a ne Bog. Jel nekom jasna ova razlika? Kao naucnik i fizicar pokusavao je ceo zivot da pronikne u zakonitosti fenomena kosmosa koji se svi mogu podvesti pod Bog, ali ih nije tako nazivao vec ih teorijski i matematicki dokazivao, kao i svaki naucnik. Zato i kaze rec Bog, kao skup svih nejasnoca i slabosti poimanja, a sto ne iskljucuje veru i promisljanje istih. Eto malo pojasnjenja ovima sto ne znaju da citaju...
    (Neinformisan, 5. decembar 2018 20:16)

    # Link komentara

  18. Treba dobro tumaciti Svetu Knjigu
    Nije to bas za svakoga
    Ajnstajn kao i bilo koji drugi covek ima pravo na sopstveno misljenje
    Bog se nalazi u nama samima i svuda oko nas
    To je i licni odnos nas samih sa Bogom
     (opačić, 5. decembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  19. To, to. U Srbiji nažalost ima mnogo onih koji su pod crkveno-patriJotsko-ravnogorsko-srBskim uticajem. Nemaju 4 razreda, ali imaju holesterol kao posledicu "zdrave" ishrane: slanine i pečenja. Obično su kratko ošišani, bahati, nekulturni i crveni u licu. 
    (O.T.A.N., 05. decembar 2018 11:40) 

    pa to ne to brate hhahHa
    (Sta ucini to Aleksandre Zvereve??!!??, 05. decembar 2018 14:17)

    Kako je zanimljivo replicirati samom sebi.
     (ferdinand, 5. decembar 2018 18:27)

    # Link komentara

  20. @ Skabičevski

    Znasli mozda kako je to Ajnstajn "pomogao" u vezi Hirosime I Nagasakija
    (R.P.F., 5. decembar 2018 18:24)

    # Link komentara

  21. Vjera nije dokaz.
    (gulag, 5. decembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  22. @nepismeni
    nema mesta svađi i besu, znam ja da Ti veruješ da Bog postoji.
     (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 17:51)

    # Link komentara

  23. Da li može jedna vest o nauci ili Bogu da prodje bez srbenda o tome šta je Tesla rekao i verovao.
     (Amerikanac, 5. decembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  24. . Za 200 god postojace muzeji religije koji verovatno nece biti mnogo ni poseceni.
    (Nemanja, 5. decembar 2018 15:13
    Ovoliko gluposti moze samo ogranicen um da napise.Covek je duh i materija,bilo i bice. Voleo bi da mi neko kaze koja je korist da nestanu sve religije? Pa pojavile bi se druge,covek ne moze da bude truplo mesa koji ce svoje potrebe zadovoljiti dobrim poslom,novcem,autima,kucom,putovanjima,obrazovanjem. Covek bez duha i vere je prazna ljustura.
    (Dule, 5. decembar 2018 17:28)

    # Link komentara

  25. Zato je Gospod rekao, stado je moje malo!Vera u Boga pokrece planine ali iskrena vera u srcu!
    (igor, 5. decembar 2018 17:24)

    # Link komentara

  26. Ko beše spalio Djordana Bruna na lomači? Crkva ili naucnici?
     (Politicki korektan, 5. decembar 2018 17:24)

    # Link komentara

  27. Raselov cajnik, ajde malo prvo edukacija pa lupanje...
     (pravnik, 5. decembar 2018 17:24)

    # Link komentara

  28. Bez i najmanje namere da bilo koga uvredim, moram da kažem ovde prisutnim, našim "Pravoslavnim" ateistima:
    Ne postoji čovek koji ne varuje u Boga.
    Mali sam ja čovek da bih obrazlagao ovu tezu, ali svim zainteresovanima toplo preporučujem da polako čitaju (jedno po jedno) sabrana dela Svetog Nikolaja Velimirovića.
     (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 17:22)

    # Link komentara

  29. Ne treba se svađati oko toga da li Bog postoji. Svakako ćemo u jednom trenutku saznati. Ili ne.
    (Millennium, 5. decembar 2018 17:11)

    # Link komentara

  30. pa srednji vek je i dobio nadimak "dark age" zbog vere i crkve.
    (asdasdas, 5. decembar 2018 17:07)

    # Link komentara

  31. Religija nije napredovala i zato je u današnje vrijeme više fantastična i bajkovita, a manje realna. Religija je nastala u vrijeme općeg društvenog rasula i meteža, kao naputak za ponašanje i življenje. Naime crkve su u rano religijsko doba imale primat na nauku pa su znale da neka ponašanja dovode do primjerice bolesti (incest). To običan čovjek prije 2000 godina nije znao. A kako bi implementirali ta saznanja morali su zastrašiti narod nekim svemogućim silama (npr. gromovi, munje, smrt, bolest...). Otuda koncept Boga kao kvazi-vizualnog patrijarhalnog raprezentanta, budući da tadašnji čovjek nije mogao shvatiti filozofsko-naučne aspekte religije. Otuda i koncept grijeha i vječne krivnje u religiji, a sve kako bi se osoba suzdržavala od radnji koje nisu prihvatljive religioznim načelima u strahu od "božje kazne". Osnova religije je u permanentnom strahu. Naravno, religija košta pa je u svim etapama razvoja održavala bliske veze s vlastodršcima radi očuvanja crkvenog poreza (kojeg ima i danas u budžetima država) i kroz razne religiozne usluge poput blagoslova, sakramenata, vjenčanja, indulgencija itd...itd...

    Tko vjeruje nek vjeruje, ali onda nek se ne čudi ravnozemljašima jer i oni vjeruju...
    (gulag, 5. decembar 2018 17:06)

    # Link komentara

  32. Zato je Gospod rekao, stado je moje malo!Vera u Boga pokrece planine ali iskrena vera u srcu!
    (igor, 5. decembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  33. @ Viktor Dimitrijev
    Viktore,bas je bog nekad trazio da ga ljudi brane?
    (zanimljivo, 5. decembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  34. @W, 1) Ne razumem zašto govorite o običajima, i običaji gotovo da uopšte i nemaju veze sa pravom verom, a razlikuju se od područja do područja, ponekad su i smesni.
    2) Rituali??? Ne razumem zašto govorite o ritualima, ni na kraj pameti mi nisu bili dok sam pisao komentar. Iskreno ih prezirem.
    Poštovani, govorim o veri, veri u Boga Gospoda Isusa Hrista jednog jedinog ,i vernicima, a ne o paganima.
     (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 16:45)

    # Link komentara

  35. Komentari kazu da je sve ok, nikad se ovaj narod dozvati pameti
    (Catch a Wendi, 5. decembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  36. Uzimam kokice i sa zadovoljstvom čekam Srbe sa osnovnom školom da nam objasne kako je Ajnštajn glup i neobrazovan. 
    (zzzz, 5. decembar 2018 10:05) 

    Oooo "obrazovani" pametnjakoviću, da bi se učestvovalo u proizvodnji atomske bombe dovoljno je biti bitanga.
    (35, 05. decembar 2018 11:16)

    Izgleda da ti je nepoznato da je A bomba jedini garant globalnog mira.
     (sladoledsmesom, 5. decembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  37. Kole... daj jedan dokaz da Bog postoji i da je sve stvorio i onda neces biti glup ti nego Ajnstajn.Sta?nista?ok onda 
    (nepismeni, 05. decembar 2018 10:37) 

    Ово је један од најбесмисленијих начина да се оповргне постојање Бога. 
    Дај ми бар један доказ да Бог не постоји и да није Створитељ? 
    А? 
    Аха, вероватно би рекао да га никада ниси видео? А јел' си видео Јапан? Шта? Ниси? 
    Ок онда.
    (па то је сјајно!, 05. decembar 2018 11:24)

    Ja kažem da Gođira postoji. Opovrgni ako možeš.

    Jel vidiš koji je to kontranavoj u glavi?
     (sladoledsmesom, 5. decembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  38. Da li može jedna vest o nauci ili Bogu da prodje bez srbenda o tome šta je Tesla rekao i verovao.
     (Amerikanac, 5. decembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  39. Vernici su većinom srećni ljudi... imaju neki svoj duševni mir i tradicionalne običaje. Nažalost ja sam što se toga tiče nesrećan. Jenostavno neverujem u sve to
    (Djomla, 5. decembar 2018 16:18)

    # Link komentara

  40. rece covek cija se vecina teorija zasniva na predpostavkama. Barem one koje nisu plagijati.
    (lemy bond, 05. decembar 2018 12:36)

    Zato se i zove teorija a ne zakon. Išao si u školu samo kada ti lopta upadne u školsko dvorište?
     (sladoledsmesom, 5. decembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  41. A sta cemo sa izjavom Nikole Tesle : “sve sto vise saznajem sve sam blizi Bogu”?
    (Bozija volja, 5. decembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  42. Дефинитивно није мој омиљени научник
     (Жеља, 5. decembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  43. Vi ocigledno ne shvatate da kada on to kaze, misli na katolicku crkvu, koja je izvrsila mnoga zverstva tokom vekova, pa isto to rade i danas, jer je bio okruzen tom kulturom. Ne kazem da je pravoslavna idealna, ali nema ni blizu toliko krvavu proslost, pa ni sadasnjost. Ljudi mogu da veruju u sta god hoce, to je svacije pravo, ovde su vazda najpametniji ljudi bili u bliskoj vezi sa verom i postovali je naravno, pa cak je i sada takva situacija, pritom ne mislim na ove filozofe evropejce, kojima je zadata projekcija stvarnosti, jer ne razmisljaju bas mnogo o njoj...i sto se lozite sta je neko rekao, mislite svojom glavom, sama cinjenica da njega eksploatisu i mrtvog, govori vam da je vise marketinski trik.
     (zi, 5. decembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  44. Jevreji ne veriju u drugi svet. Valjda im je novac toliko znacajan na ovom.
    (Tri, 5. decembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  45. Pitanje kako ste vi preveli izjavu tadasnju,protiv religijskih tumacenja boga,jer jeste primitivno,gledano iz ugla činjenica i nauke,logike,neko je napravio svet i coveka to je nesporno,samo je sporna ljudska manipulacija kroz istoriju ko ce prisvojiti da zna boga bogove licno,da bi vladao ovim svetom
     (da, 5. decembar 2018 15:47)

    # Link komentara

  46. Daj ti dokaz da Bog ne postoji. Evo ja ti dokazujem da postoji jer je stvorio sve sto postoji, zemlju, coveka, zivotinje, biljke, vode... Ko je stvorio ako nije Bog ? Ajnstajn i Nice ?

    Besmislen argument... Daj ti meni dokaz da jednorog ne postoji, ili da budem malo jednostavniji, Deda Mraz :) Ja ne znam ko je i da li je neko nesto stvorio, a ne znas ni ti... Razlika je u tome sto ja to priznajem, a ti izmisljas, tj ponavljas sta te je neko indoktrinirao
    (skepto, 5. decembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  47. Da ima boga ne bi mu bili potrebni ljudi da ga brane.
    (Viktor Dimitrijev, 5. decembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  48. Inace teoriju relativiteta,genije Ajnstajn je “pozajmio” od njegove supruge Mileve Maric-Ajnstajn.
    (Milos, 5. decembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  49. Izjava je iskljucivo vezana za Bibliju, a meni nije jasno sto bi Jevrejin koristio svetu knjigu Hriscana da odbaci Boga? Zasto nije rekao isto za Talmud?
    (S.S. Lazio, 5. decembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  50. Nikola Tesla je bio najveci um u istoriji nauke i sve sto je rekao to se ispostavilo tacnim,ako Tesla kaze da GRAVITACIJA ne postoji to je tako,a Albert je cak rekao da ne iskljucuje tu mogucnost,priznao teska srca...

    od kada je pocela expanzija moderne tehnologije od Tesline smrti niko jos nije pobio ni jednu Teslinu teoriju!

    Tesla je degradirao sve velike naucnike...od Edisona pa do Ajnstajna...ako je Tesla rekao da gravitacija ne postoji i da veruje da je zemlja ravna ploca i da sve to radi ELETROMAGNETIZAM to je APSOLUTNO TACNO!

    to je rekao i mislio najveci um nauke u istoriji...cak i danas naucnici nemaju pojma sta je radio i hteo Tesla!
    (dd, 5. decembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  51. Za sve naucnike-pocetnike predlazem da procitaju Ajnstajnovu izjavu ispod - preveo sam na brzinu, mozda nisam uvek nasao najadekvatniju srpsku rec, ali sam sustinu sigurno preneo.
    Ova izjava je duboko religiozna i potrvdjuje ono sto ja godinama tvrdim - da je skoro svaki pravi naucnik u sustini religiozan i da je vodjen verom u to sto radi... Nije cudo sto se pre 30 godina 50% nobelovaca izjasnilo kao religiozni

    The most beautiful and most profound experience is the sensation of the mystical. It is the sower of all true science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer wonder and stand rapt in awe, is as good as dead. To know that what is impenetrable to us really exists, manifesting itself as the highest wisdom and the most radiant beauty which our dull faculties can comprehend only in their primitive forms - this knowledge, this feeling is at the center of true religiousness.
    ( Albert Einstein - The Merging of Spirit and Science)

    PREVOD: Najlepse i najdublje iskustvo je osecanje misticnog. To je uzrok/seme svake istinske nauke. Onaj kome je takvo osecanje nepoznato, ko nije u stanju da bude ispunjen postovanjem i strahom (pred nepoznatim), nije bolji od mrtvaca. Znanje da postoji nesto u sta ne mozemo da prodremo se manifestuje kao najvisa mudrost i zracenja lepota koju nasi dosadni fakulteti mogu da razumeju u njihovoj primitivnoj formi - ovaj osecaj je centar svake prave religioznosti

    (Albert Ajnstajn - Ujedinjenje duha i nauke
    (religoznost naucnika, 5. decembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  52. Covek koji je radio na stvaranju najvece destruktivne moci u istoriji covecanstva, je covek koji veruje jedino i jedino u moc, destruktivnu moc koja se bazira na nivou intelektualne ludosti i mastovitosti koja prelazi sve granice naucne ludosti, u interkaciji sa djavolom. Naucnici koji se bave istrazivanjem svemira, sarlatani koji se baziraju na pretpostavkama njihove lude mozdane imaginacije onog beskonacnog mraka, koji nijedan naucnik nikada nece moci naucno dokazati konacnu teoriju o najvecem i nepobedivom beskonacnom mraku zvanom svemir. Veovanje u boga, je verovanje u bolji svet i covecanstvo.
    (Protoss, 5. decembar 2018 15:16)

    # Link komentara

  53. Ne postoji bog.

    Postoji um, volja, inteligencija, emocije, genetika, obrazovanje, vaspitanje/okruzenje, talenat. To su uglavnom faktori koji uticu na nas zivot. A bog je folklor, mit, bajka. Fino svedocanstvo iz istorije kao sto su Grcki mitovi ili piramide. Nema nikakvog viseg znacenja tu, religija kao i pojam boga su zaostavstina iz primitivne proslosti, interesantno štivo za izučavanje zivota i navika tadasnjeg coveka. A to sto se religija odrzala i sto postoje desetine miliona vernika to je samo dokaz da taj deo civilizacije nije mnogo odmakao od pra pocetaka. Za 200 god postojace muzeji religije koji verovatno nece biti mnogo ni poseceni.
    (Nemanja, 5. decembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  54. @netko

    То што си написао је оксиморон. Прихватао је квантну механику, али не и њене последице, које су у супротности са његовом теоријом. То значи да није прихватао квантну механику.

    Тако је било и након париског експеримента. Дакле, имао је веровања којих се држао чак и онда када су била у супротности са чињеницама.
    (Недељко Стефановић, 5. decembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  55. Nema Boga:
    Einstein

    Nema Einstein-a,
    Bog...
    (sasa the red baron, 5. decembar 2018 15:07)

    # Link komentara

  56. Svi genijalci za nauku su malo čaknuti.
    Nisu pod vinklu.
    (Alex, 5. decembar 2018 15:07)

    # Link komentara

  57. E ako ovo nije definitivan dokaz da Bog ne postoji, ja stvarno ne znam sta jeste. 😂
    (Peca logicka greska, 5. decembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  58. Nemački filozof Werner Heisenberg je rekao:

    "Prvi gutljaj iz čaše zvane prirodna nauka napravi te ateistom, ali na dnu čaše čekaće te Bog".
     (Mmm, 5. decembar 2018 15:03)

    # Link komentara

  59. Zašto bilo šta umesto ništa? Ono ništa koje nije čak ni to, o kome ne može da se misli ili priča jer već tada to nije to. Apsolutno ništavilo - ni prazan prostor, ni nevidljivost, ni ništa..
    Umesto toga ipak ovo - ovo što nazivamo život. Neka to bude virtuelni program, matriks, iluzija, bilo šta što vam padne na pamet - opet će biti baš to i neće biti ''ništa''.
    E sad, kada ateisti i naučnici toliko zdušno drže do logike, onda je zaista logično da je sa razlogom sve ovo što jeste, ovako kako je. Slučajnost, iz čega? Šta je to bilo pre nego što je bilo (bilo šta)?.
    Kako nešto iz ničega? Bilo šta iz ničega? Što navodi da je sve ovo oduvek?
    Ali šta je oduvek, zauvek, beskraj i vreme nego izmišljen ljudski pojam iz osećaja koji imamo i zarad lakše orjentacije? Naučnici i filozofi kažu da Istina ne postoji... dakle to nije istina, postoji?
    (sim, 5. decembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  60. najveci zvezdas ikad...samo sto kada kisa pada imas dokaz da pada.Da Bog postoji nije niko nikada dokazao,kao ni ijednu bajku iz biblije.
    (nepismeni, 5. decembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  61. Pametan covek.
    (Aster Blistok, 5. decembar 2018 14:49)

    # Link komentara

  62. Veliki fizicar, siromah dusom?Osnovni problem velikih vernika i velikih branilaca religije je nedostatak mogucnosti da racionalano razmisljaju.Problem svakog iole inteligentnog coveka je sto nakon prvih par poglavlja Biblije shvati da zapravo cita knjigu bajki. Neko jos inteligentniji shvati, da ne postoji ama bas nista sveto u toj knjizi, i da su knjigu pre svega napisali ljudi koji su tvrdili da je njima podarena neka nesportska prednost od strane vise sile.Biblija je divna knjiga kao istorijsko knjiyevno delo, pokazuje vam nacin razmisljanja ljudi od pre 2000 godina, ali koncepti koje podrzava su vezani za drustvo od pre 2000 godina.Nauka nije jednaka ateizmu, i svi pravi naucnici ce prihvatiti agnosticizam bez problema, mozda ce i prihvatiti postojanje Boga, ali apsolutno niko normalan ne moze prihvatiti propovodanja velikih svetskih religija jer je sasvim jasno da su njihovi stilovi propovedanja manipulacija lakovernih i psihicki slabih ljudi.Sama religija se fokusira na cinjenicu da svi krecemo od nasih porodica i da kad je vreme da se odraste vise nema nikoga da preuzima odgovornost i da ispravlja greske kada stvari krenu nizbrdo, i onda sasvim prirodno uskoci grupa sektasa i krene da vam prodaje ocinsku figuru koja ce se pobrinuti da vama bude super, ako ne sada, onda kada umrete. Religija je nista drugo ljudska emotivna slabost i nemogucnost coveka da shvati da ga neko manipulise.
    (Kva, 05. decembar 2018 12:42)
    "Prica o Kainu i Avelju ima vise prakticno primenjive mudrosti nego sva savremena nauka."- Ser Frensis Krik, nobelovac, jedan od najvecih umova 20. veka i otac genetike.
    (Blaža, 5. decembar 2018 14:46)

    # Link komentara

  63. Postojala je jednom davno jedna divna drzava potpuno lisena vere u bilo kakvog Boga. Taj san savremenih ateistickih idealista se zvao Sovjetski Savez. Tako da ono, srecno vam bilo premudri i ekstremno samosvesni "gradjani".
    (Blaža, 5. decembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  64. Bog nam je dao slobodu, i On se tu više ne meša.
    (s, 5. decembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  65. To, to. U Srbiji nažalost ima mnogo onih koji su pod crkveno-patriJotsko-ravnogorsko-srBskim uticajem. Nemaju 4 razreda, ali imaju holesterol kao posledicu "zdrave" ishrane: slanine i pečenja. Obično su kratko ošišani, bahati, nekulturni i crveni u licu.
    (O.T.A.N., 05. decembar 2018 11:40)

    pa to ne to brate hhahHa
     (Sta ucini to Aleksandre Zvereve??!!??, 5. decembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  66. Tesla je bio vernik a i rekao je sledeće: Albert Ajnštajn je budala.
    (kalvarija, 5. decembar 2018 11:01)

    Ne, Tesla nije nikad rekao da je Ajnstajn budala nego da je Opsta Teorija Relativnosti besmislica jer prostoru pridaje atribut zakrivljenosti. Tesla je prostor posmatrao kao starogrcki filozofi, kao nesto bez atributa i opisa, nesto sto nema nikakva svojstva, ponajmanje zakrivljenost.
    No nema razloga da je Teslino misljenje o OTR relevantno, iako je genije, nije ni manje ni vise bitno koliko i misljenje drugih genija, npr. sta o OTR misle Paster, Pikaso, Debisi...
    (BSN, 5. decembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  67. poštovani komentatori ,Vi koji pišete "treba verovati ali ne treba preterivat" ,morate znati da se u veri ne može preterivati. Ili veruješ ili ne veruješ. Npr. kiša ili pada ili ne pada, ne može istovremeno i da pada i da ne pada.
    P.S.
    "Pobožnost je čovekova najveća sreća"
    Starac Sava Vaznesenjski
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 13:04)
    Vidi se da si “vernik” i samim tim slabo razmišljaš i uskih ste vidika. Covek je mislio da se ne preteruje u smislu da ako verujes onda verujes, ali to ne znaci da trebaš da robuješ milionima običaja da bi time se pokazao kako ti verujes. Jedno je “bog”, verovanje je drugo, a robovanje običajima treće. To sto izvodiš rituale ne znaci da si bolji ili veći vernik.
    (W, 5. decembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  68. "Ljudi nikada ne čine zlo tako
    sveobuhvatno i s takvim oduševljenjem kao kada to čine iz verskih pobuda."
    (dal da mrzmi il ne mrzim, 5. decembar 2018 14:06)

    # Link komentara

  69. "Ljudi nikada ne čine zlo tako
    sveobuhvatno i s takvim oduševljenjem kao kada to čine iz verskih pobuda."
    (dal da mrzmi il ne mrzim, 5. decembar 2018 14:05)

    # Link komentara

  70. Ja znam da postoji,sta drugi misle me uopste ne zanima. Na kraju krajeva da li neko moze da opovrgne Boga kad svoje tek rodjeno dete uzme u ruke??
    (Bluesteel, 5. decembar 2018 14:03)

    # Link komentara

  71. Kao agnostik mogu da konstatujem da svako ima pravo da veruje u sta god zeli dok god to verovanje ne ugrozava nekog drugog.Takodje je neprihvatljivo meshanje religije(bilo koje) na bilo koji nacin u funkcionisanje drzave.
    (ivan78bg, 5. decembar 2018 14:02)

    # Link komentara

  72. Pobožnost je čovekova najveća sreća. 
    U ovom svetu čovek nepobožan, unakažen je. 
    S njim nemaš šta da pričaš i ne možeš da razgovaraš; on je čovek koji ne pazi na svoje vladanje, koji nije sposoban da čuva svoju lepotu, Bogom danu, karakter svoj uljudan. 

    Starac Sava Vaznesenjski
    (Najveci zvezdas ikad, 05. decembar 2018 12:18)

    Evo ja sam ateist, imam zavrseno visoko skolovanje, govorim 3 jezika, imam manju firmu sa 6 zaposlenih, svi uredno primaju plate visocije od prosjeka, redovno doniram krv, pomazem majci, dedi i babi, bratu, kupujem hranu prosjacima kad god ih ugledam. Jedini porok su mi cigarete, kafa i keks sa mojom zenom (zamisli, ne svrljam!?). Jako sam uctiv, obazriv na ponasanje, na izgovorene rijeci, dosta široko razmišljam i bez bilo kakvih predrasuda (osim prema pedofilima i nekrofilima) i nevjerovatno pozitivna osoba.
    Cudno za ateistu?
    Da sad ja pocnem da pisem o religioznim gromadama koje su rasiste, teski nacionalisti, preljubnici, kamatasi, prevaranti, lazovi, homofobi, lopovi, negativni likovi ljuti na svijet, zlostavljaci zena koji se sazale nad ubijenim ljudima svoje vjere, dok za ubijene ljude druge vjerza ubijene nema sazaljenja?????
     (: Poslovodja šestorice patuljaka, 5. decembar 2018 13:57)

    # Link komentara

  73. Bog,Sveti Duh, univerzalna svest, prirodni Zakon ili sve je jedno u harmoniji i balansu (naucno; polje nulte tacke i torus elm polja).Disharmoniju stvaraju neosvesceni postupci ljudi (kataklizme, prirodne nepogode kao npr. danas zemljotres i cunami alarm zbog sunceve osrednje oluje jer ne zaboravite ;sve je jedno).
    (milance, 5. decembar 2018 13:00)
    Није Бог само Свети Дух, него и Отац и Син.
    (петар, 5. decembar 2018 13:56)

    # Link komentara

  74. Za fiziku doktor ali za duhovnost budak
     (brainfuck, 5. decembar 2018 13:55)

    # Link komentara

  75. Da nije bilo kroz istiriju vere u Boga,odnosu prema grehu,pokajanju i uopste sistemu vrednosti koje sa sobom nosi vera u Boga ljudski rod bi verovatno vec otisao do djavola.Ostavimo se popova sa dzipovima,to nije sustina .Oni su gresnici kao i svi mi .Naravno na svakome je da ima svoj osnos prema veri i Bogu i da uvazava i ljude koji drugacije misle.
    (Ravangrad, 05. decembar 2018 12:57)
    Sreca pa sada ljudski rod ide u pravom smeru.
     (Back in Black, 5. decembar 2018 13:41)

    # Link komentara

  76. Ateisti mrze vernike a Bog kaže da ne treba mrzeti već voleti. Još bezobrazno tvrde da je religija uzrok ratova, smrti, mržnje... pa kako onda razumno razgovarati sa ateistima ukoliko već znaju krivca za sve. Krivac su svi vernici a oni su prosvetitelji, dobrice, moralisti... sve ono što religija od nas vernika traži da budemo. Meni nije potreban dokaz da Bog postoji, potreban mi je dokaz da su vernici zli i glupi a ateisti dobri pametni.
    (Liga Šampiona, 05. decembar 2018 12:41)

    Da bi uopste razumeo sta se pitas, prvo treba da naucis sta je religija i kako je nastala.U ime religija su vodjeni ratovi.Pa samo krstaski ratovi su vodjeni pod plastom crkve.Svako osvajanje i pokrstavanje je bilo uzrok sukoba i pustene krvi.Svako ratovanje u srednjem veku je pod okrilje!m religije.
    Bilo hriscanstvo bilo islam. Religija je ubijala naucnike, spaljivala na lomaci sve koji su pricali suprotno od njih, jos od korena svih religija u doba kad je covek poceo da shvata i gradi drustvo.
    Pa prinosenje zrtve bogu ti je prvi oblik.A prinoseni su i deca i zene i ljudi i zivotinje i biljke.Cak i danas u hriscanstvu prinosis oblik zrtve.Simbolicno.

    A sada, covek je zao, dobar, pametan, glup nezavisno od religija.Isto tako mrzi ili voli nezavisno od religija. Ubija, siluje, maltretira, bije, mazi, ljubi, kreira, stvara, radi, bio on religiozan ili ne.Svestenika pedofila imas koliko hoces, kako to objasnjavas?Koliko kriminalaca i vojnika imas da su vernici, pa ubijaju. Kosovski boj ti je cist verski rat, hriscana i muslimana.Ako je religija voleti, sto se nisu voleli i slavili nego se ubijali?Eto i Knez Lazar i sultan Murat su bili i vernici, a eto obojica ubijali i bili ubijeni.
    Jel sad shvatas koliko ti je glup i primitivan post napisan bez trunke razmisljanja, nego cisto napisan da se pomenu ateisti i sa notom kako su ipak vernici bolji?
    Kakav si covek, zavisi iskljucivo od tebe i tvog vaspitanja, a ne od toga da li si religiozan ili ne.
     (Sale, 5. decembar 2018 13:33)

    # Link komentara

  77. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (laki, 5. decembar 2018 09:52)

    Sto se vise ljudi udalje od vjere i postanu odjednom 'naucnici', ljudima na ovome svetu jasno se poboljsava zivot!!! Ali cudno sto se stalno cuju glasovi kako su ljudi divlji od zivotinja, kako su doveli ovaj svet pred kolapsa. Izgleda da za sve to im je kriva religija! Zivi bili i posmatrali kako se priblizi kraj, i posvedociti ko ce biti uzrok toga.
    (equilibrum - Christian Bale, 5. decembar 2018 13:33)

    # Link komentara

  78. Dva temelja ljudske gluposti (zla): vjersko i nacionalno ili nacionalno i vjersko.
    (Ubiješ nekoga, "pomoliš se bogu" i teraš dalje., 5. decembar 2018 13:28)

    # Link komentara

  79. Knjige, braćo moja, a ne zvona i praporci.
    (Dositej Obradović, 5. decembar 2018 13:24)

    # Link komentara

  80. Ne treba druze verovati, treba uciti i istrazivati.. i o sebi i o okolini.. verovanje ne vodi nicemu osim jednim istim dogmama
    (vv, 5. decembar 2018 09:58)
    Залуд сав труд око учења без труда око чистоте вере и живота. Небески свет се не открива ученоме него чистоме. Кад је света Кикилија била уведена прве ноћи у брачну одају са својим младожењом Валеријаном, она рекне младожењи: „хоћу да ти кажем једну тајну: овде је ангел Божји, чувар моје девствености, кога ти не видиш; он стоји овде спреман да заштити мене, слушкињу своју, од насиља; ако ме се само дохватиш, он ће те убити”. Чувши то Валеријан поче молити Кикилију, да му покаже ангела, да га и он види. Одговори му девица: „ти си човек који не познајеш истинога Бога, и не можеш видети ангела Божјег док се не очистиш од скверне свога неверовања”. Када се Валеријан крсти, виде ангела у великој светлости и красоти неизреченој. Исто тако и Тивуртије, брат Валеријанов, када се крсти и промени живот свој од нечистоте на чистоту, виде свете ангеле и разговара с њима. Исто тако и Максим, састрадалник њихов, када она два брата беху посечени, закле се клетвом великом пред џелатима и народом унаоколо говорећи: „видим ангеле Божје светле као сунце како узимају душе из тела мученика, као красне девице из брачног чертога, и како их са великом славом узводе на небеса”. Но то што он виде не видеше нити могоше видети неверни и нечисти.
    (В.Н., 5. decembar 2018 13:22)

    # Link komentara

  81. Rec Bog za mene je spokoj svakog ljudskog bica
    (Milos, 5. decembar 2018 13:22)

    # Link komentara

  82. Uzimam kokice i sa zadovoljstvom čekam Srbe sa osnovnom školom da nam objasne kako je Ajnštajn glup i neobrazovan.
    (zzzz, 05. decembar 2018 10:05)

    - Ajnštajn nikad na naučnim skupovima nije debatovao o nauci. NIKAD!

    - Po dobijanju nobelove nagrade moja Salajčanka Mileva Marić je dobila 1mil novac, Albert je uzeo samo plaketu.

    - Šta i kome se plazi pop ikona "nauke", veća od Madone i Majkl Džeksona, na čuvenoj slici? Nisam čuo da se iko recimo u crkvi ili u bilo kom OBRAZ-OVNOM sistemu uči da se treba nekome plaziti jer je to odraz svoje sirmoaštine.

    - Albert je ostavio Milevu da bi oženio sestru! Incestoidan je dakle bio!

    - A sama poruka Boga i jeste da smo mi slabi i mali, i da bez Njega NIŠTA NE MOŽEMO! Tako da je Ajnštaj otrkio toplu vodu! Bog se i jeste obratio ljudima da im Sobom nadomesti ono što sami nemaju, a to je Put, Istinu i Život.
    Albert je samo utripovao da je čovek izmsilio Boga... toliko o njegovom egoizmu, a ego je sve samo ne odraz zdrava i inteligentna čoveka!


    A ti ako se osećaš jak do te mere da ti ne treba Bog... sretno ti kad se budeš rastavljao sa dušom, sa sve svojom višom školom i 5 doktorata verujem da imaš pa jedeš kokice! E, da mi te onda videti kako ćeš mi jak i junak biti!
    (Umesto kokica uzmi bolje nešto radi u životu, lzileboviću neuki i bestidni, a sirmošni!, 5. decembar 2018 13:21)

    # Link komentara

  83. @Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
    (Android Robot by Google, CC BY 3.0)
    (laki, 5. decembar 2018 09:52)

    rece Laki i poslade poruku preko uredjaja cije osnove funkcionisanja je postavio covek koji je izrazito verovao u postojanje boga!

    kratkovido je i prepotentno tvrditi za nesto sto se ne moze dokazati da nije istina jer time rusis postulate nauke, koja se bazira na dokazima a ne na predpostavci ili uverenju!
    (alcale, 5. decembar 2018 13:17)

    # Link komentara

  84. Vi što verujete u boga možete li da mi objasnite šta je to religija dala svetu osim ratova, ubijanja, užasa, zla... I tako je bilo otkad je sveta i veka i još traje i ne vidi se kraj.
    (Howard Spring, 5. decembar 2018 13:16)

    # Link komentara

  85. Samo je rekao istinu.
    Covek je storio pojam boga iz nemogucnosti da objasni stvari i postanak istih.
    U pocetku boga za vatru, pa za sunce, pa za vodu, zemlju, onda vrhovnog boga, onda onog jednog sto je stvorio sve...
     (Che, 5. decembar 2018 13:14)

    # Link komentara

  86. Njegovo je pravo bilo da iskaze svoje misljenje o Bogu...
    (Mirko, 5. decembar 2018 13:08)

    # Link komentara

  87. @klu, bravo za komentar
    poštovani komentatori ,Vi koji pišete "treba verovati ali ne treba preterivat" ,morate znati da se u veri ne može preterivati. Ili veruješ ili ne veruješ. Npr. kiša ili pada ili ne pada, ne može istovremeno i da pada i da ne pada.
    P.S.
    "Pobožnost je čovekova najveća sreća"
    Starac Sava Vaznesenjski
     (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 13:04)

    # Link komentara

  88. Za ove dole koji kazu da Tesla nije bio vernik...u danasnje vreme udjes na google i proveris. Bio je vernik. Kao i velika vecina naucnika koji su iza sebe ostavili nesto konkretno a ne neku nebitnu jednacinu. Za ove plitkoumne koji traze da im se Bog dokaze, On je nesaznatljiv. Nema ga na nebu, ne sedi na oblaku i ne posmatra te. On se trazi iznutra. Nije ni ateizam bezopasan, kao sto nije ni slepa vera. Pogledaj kakvo drustvo on proizvodi, od ljudi pravi slepce, potrosace, klijentelu za novosadsku Promenadu i ostale "prioritete"....
    (Vitoka, 5. decembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  89. Bog,Sveti Duh, univerzalna svest, prirodni Zakon ili sve je jedno u harmoniji i balansu (naucno; polje nulte tacke i torus elm polja).Disharmoniju stvaraju neosvesceni postupci ljudi (kataklizme, prirodne nepogode kao npr. danas zemljotres i cunami alarm zbog sunceve osrednje oluje jer ne zaboravite ;sve je jedno).
    (milance, 5. decembar 2018 13:00)

    # Link komentara

  90. Oooo Alberteeee malo zrno prasine na ovoj zemlji...Oooo moji srbi,bedne duse male...Oprosti nam Boze!!!
    (miha, 5. decembar 2018 12:58)

    # Link komentara

  91. Da nije bilo kroz istiriju vere u Boga,odnosu prema grehu,pokajanju i uopste sistemu vrednosti koje sa sobom nosi vera u Boga ljudski rod bi verovatno vec otisao do djavola.Ostavimo se popova sa dzipovima,to nije sustina .Oni su gresnici kao i svi mi .Naravno na svakome je da ima svoj osnos prema veri i Bogu i da uvazava i ljude koji drugacije misle.
     (Ravangrad, 5. decembar 2018 12:57)

    # Link komentara

  92. Ma sta zna ovaj dekica, ni daljinski od televizora nije znao kako funkcionise a kamoli sto drugo...
    (delboj, 5. decembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  93. Ајнштајн није прихватао ни квантну механику.
    (Недељко Стефановић, 5. decembar 2018 10:53)

    prihvatao ju je.

    jedino se nije mogao pomiriti sa nekim stvarima koje su po njemu bile suprotne od njegovih teorija.

    pa ono da jedan elektron moze imati parnjaka negde u ogromnoj razdaljini i da se isto ponasaju (kao da komuniciraju) je prilicno luda teorija jer onda brzina svetlosti nije najbrza nego ima nesto jos brze.

    to je bolelo ajstajna.

    usput, kvantna mehanika je stvarno nesto nenormalno.
    sasvim je drugacija od obicne fizike.
    ko sasvim razume sve apsekte toga mora biti genije.
    odgledao sam par emisija na tu temu, svaki put,nakon ponovnog gledanja iste emisije sam dosao do toga, da umesto da bolje razumem, sve mi je to bilo jos zamrsenije.
    (netko, 5. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  94. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
    (laki, 05. decembar 2018 09:52)

    Japan, Izrael, Juzna Koreja?
     (Mile, 5. decembar 2018 12:55)

    # Link komentara

  95. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.

    Јапан је баш пример за то. На пример... :)
    (In vino veritas..., 5. decembar 2018 12:52)

    # Link komentara

  96. I danas dok ovo pisem u svetu umiru deca od gladi i oruzja. U Jemenu citav narod izumire, u Siriji, Avganistanu, i mnogim Africkim drzavama svaki dan mnogo ljudi se ubije.

    Jedini razlog za sve ove sukobe je vera tj. nakaradna religija koja deli sve ljude na planeti na razlicite vere tj. bukvalno glupave bajke koje su svestenici osmislili i napisali kako bi sto lakse manipulisali narodima.

    Deliti ljude po veri i religiji je isto sto i teski rasizam i deljenje ljudi po rasama.

    Ako je rasizam strogo kaznjiv i zabranjen zasto onda i religije nisu zabranjene posto su one danas nosioci najvece mrznje i rasizma u svetu zbog kojih i nastaju sve podele, ratovi i manipulacije narodima.

    Ljudima je potrebna 1 religija koja bi ujedinila celu planetu i dovela do potpunog mira. Ta religija treba da bude religija prirode tj. ono sto su nasi pretci postovali. Planeta Zemlja kao najveci zivi entitet i sva ziva priroda koja nas okruzuje treba da nam je sveta i da je postujemo. Ako do toga uskoro ne dodje sami cemo sebe planetu unistiti.
    (Vladimir, 5. decembar 2018 12:51)

    # Link komentara

  97. PatriJote sa tetovažama i ogromnim krstom na retrovizoru u šoku. Hejtuju Ajnštajna.
    (O.T.A.N., 05. decembar 2018 10:52)

    ne zaboravi pivski stomak! hajaha
     (Sta ucini to Aleksandre Zvereve??!!??, 5. decembar 2018 12:51)

    # Link komentara

  98. Kada je covek mlad, on je nadobudan zato sto veruje da ce ceo zivot da bude mlad i zdrav, a tih dvadestak godina mu se cine kao cela vecnost u kojoj ce naucnici da nadju lek za besmrtnost i naravno eliksir mladosti. Medjutim, nece. Pocece da vam umiru prijatelji vasi vrsnjaci, roditelji, rodbina i shvaticete koliko je nauka slabo napredovala, jer antibioticima nece da se resi nista. A onda cete shvatiti koliko je besmisleno rasipanje para na puteve u kosmos itd.
     (neko, 5. decembar 2018 12:48)

    # Link komentara

  99. Narod je mnogo zao, da nema vere kakve takve, bilo bi jos gore negi sto jeste.Ovako svako ima po neku kocnicu u sebi, pre nego sto pokusa da napravi neko zlo, moze da razmisli jel to dobro ili ne.Ako nema boga i vere u njega onda je covek slobodan da uradi sve sto misli da treba.
     (zex, 5. decembar 2018 12:47)

    # Link komentara

  100. Veliki fizicar, siromah dusom?

    Osnovni problem velikih vernika i velikih branilaca religije je nedostatak mogucnosti da racionalano razmisljaju.

    Problem svakog iole inteligentnog coveka je sto nakon prvih par poglavlja Biblije shvati da zapravo cita knjigu bajki. Neko jos inteligentniji shvati, da ne postoji ama bas nista sveto u toj knjizi, i da su knjigu pre svega napisali ljudi koji su tvrdili da je njima podarena neka nesportska prednost od strane vise sile.

    Biblija je divna knjiga kao istorijsko knjiyevno delo, pokazuje vam nacin razmisljanja ljudi od pre 2000 godina, ali koncepti koje podrzava su vezani za drustvo od pre 2000 godina.

    Nauka nije jednaka ateizmu, i svi pravi naucnici ce prihvatiti agnosticizam bez problema, mozda ce i prihvatiti postojanje Boga, ali apsolutno niko normalan ne moze prihvatiti propovodanja velikih svetskih religija jer je sasvim jasno da su njihovi stilovi propovedanja manipulacija lakovernih i psihicki slabih ljudi.

    Sama religija se fokusira na cinjenicu da svi krecemo od nasih porodica i da kad je vreme da se odraste vise nema nikoga da preuzima odgovornost i da ispravlja greske kada stvari krenu nizbrdo, i onda sasvim prirodno uskoci grupa sektasa i krene da vam prodaje ocinsku figuru koja ce se pobrinuti da vama bude super, ako ne sada, onda kada umrete. Religija je nista drugo ljudska emotivna slabost i nemogucnost coveka da shvati da ga neko manipulise.
    (Kva, 5. decembar 2018 12:42)

    # Link komentara

  101. Ateisti mrze vernike a Bog kaže da ne treba mrzeti već voleti. Još bezobrazno tvrde da je religija uzrok ratova, smrti, mržnje... pa kako onda razumno razgovarati sa ateistima ukoliko već znaju krivca za sve. Krivac su svi vernici a oni su prosvetitelji, dobrice, moralisti... sve ono što religija od nas vernika traži da budemo. Meni nije potreban dokaz da Bog postoji, potreban mi je dokaz da su vernici zli i glupi a ateisti dobri pametni.
     (Liga Šampiona, 5. decembar 2018 12:41)

    # Link komentara

  102. @Torrente
    Postavio si pitanje i sam na njega odgovorio. Jer Isak Njutn je živeo nekoliko vekova pre Ajnštajna. Zaključak: religija je bila potrebna i korisna u vremenu stvaranja nacionalnih država kao kohezioni faktor naroda. Normalne države su tu fazu završile do XVI ili VII veka. Neko pomenu Ameriku kao državu religioznih građana. Tačno, samo ta država je kasnije nastala i kao konglomerat raznih evropskih naroda morala je prihvatiti SVE NJIHOVE NACIONALNE RELIGIJE. Tako je SAD multikonfesionalno društvo i lepše je biti pravoslavac u SAD nego u Srbiji.
     (zelenović, 5. decembar 2018 12:41)

    # Link komentara

  103. Tesla je tvrdio superotno a obojica su bili genijalci.To sto je jedno veliko ime u nauci zabelezilo nesto u notes nikoga nece odaljiti niti pribliziti Bogu
    (Bili Majer, 5. decembar 2018 12:40)

    # Link komentara

  104. Bez Mileve ne bi se za njega znalo da je ikad postojao.
     (jugovina, 5. decembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  105. Citam ovde razne komentare, i očigledno ljudi mešaju pojam Boga i religije. Religija i crkva su odgovorni za mnoga zlodela u ime Boga, ali isto tako i sama ljudska priroda . Pojam Boga se može opisati i nazivati sa bezbroj imena ali on je jedan , u nama je , svuda je oko nas i bezvrmen ( neunistiv je ) kao i energija . Tumacenje učenja o Bogu i nauke su drugačija ali ako otvorite um i ne izucavata stare priče iz Biblije zdravo za gotovo već pomoću metafore i čitanja između redova onda možda dobijete iste činjenice kao i one potvrdjene naukom . I još da dodam, moj pastir nije Anštajn niti bilo koji velikan u bilo kom polju , već sam to sam sebi , u meni živi moj pastir spojen s mojim duhom i oni mi mogu biti putokazi i njihova znanja ali svoj put biram sam , jer ne zaboravite da , iako sad mislite da je nauka dosegla sva znanja ovog univerzuma , koje ubedjenje prati gotovo svako razdoblje , pre samo 700 godina najveći umovi su bili ubedjeni da je zemlja ravna ploča , danas bi oni bili ismevani od naučnika . Pa možda se za 500 godina ljudi budu smejali ovoj Ajnštajnovoj konstataci , jer za nas 500 godina je mnogo , Ali za ovu planetu je kao 5 sekundi. Ne budite arogantni.
    (kakogod, 5. decembar 2018 12:36)

    # Link komentara

  106. rece covek cija se vecina teorija zasniva na predpostavkama. Barem one koje nisu plagijati.
     (lemy bond, 5. decembar 2018 12:36)

    # Link komentara

  107. Dakle, neverovanje u Boga, tj. u uzrok postojanja univerzuma dovodi te do verovanja da su materija i energija nastale ni iz cega ili da one postoje oduvek. Obe varijante su nadprirodnije od hinduisticke mitologije.
    (Sin Sna, 5. decembar 2018 12:35)

    # Link komentara

  108. pravo i veli, price su plemenite i imaju dobru nameru da usmere pogubljene duse i to je to. crkva to koristi za zaradu i retko kome pomaze vec se samo siri kao svaka firma bez poreza sa enormnom zaradom. za pogubljene duse ih bas briga osim pojedinaca koji ne mogu nista promeniti.
     (zicer, 5. decembar 2018 12:33)

    # Link komentara

  109. A ovi sto pricaju vidjet ce gore kad otidju,pa znaci mi smo stvarno moralni,odnosno duhovni pobjednici rata protiv NATOa,hahahhahaha zamisli sto ce tek radit ovima kad otidju goreee
     (BOSS, 5. decembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  110. Ne treba biti Ajnstajn da bi se ovo shvatilo.
    (a-teista, 5. decembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  111. Ljudi svako moze da misli sta hoce,i nikome se to ne moze zamjerit. Al kazu bog ovo,bog ono al to su samo nagadjanja.
    A teorija naroda i vjernika je kao nemoj da uradis nesto lose jer ce ti se to vratit lose,ako ne tebi onda nekom tvom!!!
    E tako i ja mogu reci nemoj uradit nesto dobro jer ce ti se vratit lose,ako ne tebi onda nekom tvom! Vjerovatnoca da ce se i jedno i drugo desit je 1000 posto.
     (BOSS, 5. decembar 2018 12:29)

    # Link komentara

  112. to sto je anstajn ateista to ne znaci da nema boga.bilo je u istoriji mnogo vecih umova koji su bili duboko religiozni
    (akakij akakijevic, 5. decembar 2018 12:23)

    # Link komentara

  113. Relativnost je večna, religija je prolazna.
    (macak, 5. decembar 2018 12:21)

    # Link komentara

  114. A šta bi na to rekla Mileva? Verovatno bi ga tukla metlom.
    (teorija kretanja metle u imaginarnom vremenskkom tesnacu, 5. decembar 2018 12:20)

    # Link komentara

  115. Pobožnost je čovekova najveća sreća.
    U ovom svetu čovek nepobožan, unakažen je.
    S njim nemaš šta da pričaš i ne možeš da razgovaraš; on je čovek koji ne pazi na svoje vladanje, koji nije sposoban da čuva svoju lepotu, Bogom danu, karakter svoj uljudan.

    Starac Sava Vaznesenjski
     (Najveci zvezdas ikad, 5. decembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  116. Pa ovo za boga je potpuno upravu,a to sto mi izigravamo vjernike i to sto se bojimo istoga da nam nesto ne vrati lose,a na drugu stranu 90 posto nas bi zavrnulo bilo koga za odredjenu cifru.
     (BOSS, 5. decembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  117. covece, u 6 reci je sumirao bibliju
     (pera, 5. decembar 2018 12:17)

    # Link komentara

  118. @Djox

    Pametno zboris
    (neca1302, 5. decembar 2018 12:15)

    # Link komentara

  119. I danas dok ovo pisem u svetu umiru deca od gladi i oruzja. U Jemenu citav narod izumire, u Siriji, Avganistanu, i mnogim Africkim drzavama svaki dan mnogo ljudi se ubije.

    Jedini razlog za sve ove sukobe je vera tj. nakaradna religija koja deli sve ljude na planeti na razlicite vere tj. bukvalno glupave bajke koje su svestenici osmislili i napisali kako bi sto lakse manipulisali narodima.

    Deliti ljude po veri i relgji je isto sto i teski rasizam i deljenje ljudi po rasama.

    Ako je rasizam strogo kaznjiv i zabranjen zasto onda i religije nisu zabranjene posto su one danas nosioci najvece mrznje i rasizma u svetu zbog kojih i nastaju svi ratovi i manipulacije narodima.
    (Vladimir, 5. decembar 2018 12:12)

    # Link komentara

  120. @dragan

    Bogat inteligencijom i znanjem, promenio svet.

    A sta si ti uradio pa kazes da je Anštajn bio siromašan duhom? Lako je nipodaštavati mnogo bolje od sebe, to samo govori gde si i ko si. Bolje se drzi svojih tema: utakmice, dnevna politika, tračevi, grand show... A ocenu o Anštajnu ostavi malo pametnijim ljudima
    (neca1302, 5. decembar 2018 12:11)

    # Link komentara

  121. Veliki broj minusa na komentare polu-pismenih Srba (i ostalih nacija sa Balkana) mi vraca nadu u bolje sutra i razumnu buducnost bez religije i bajki za odrasle!
     (dumpster diving championship, 5. decembar 2018 12:09)

    # Link komentara

  122. on odbacio ja nisam, on ima svoj izbor ja imam svoj. srećan on bio a srećan sam i ja.
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 5. decembar 2018 12:07)

    # Link komentara

  123. Sve što nije mogao lično da dokaže on je nipodaštavao. Etarska fizika koju je žestoko negirao bila je aktuelna u radovima Tesle, Njutna itd. A Bog postoji i to nije nikakva dogma. Čitajte malo Tesline zapise,izjave...
     (Istina, 5. decembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  124. Koliko je ljudsko znanje da bi nešto tvrdili ili negirali. Mislim da ne naše znaće kreće u granicama (figurativno) naše sobe. Stan, grad, regija, država, kontinent, zemlja, sunčev sistem, galaksija ...svemir, je za ljudski rod nepoznata. Intelektualno naprezanje je interesantno, ali potpuno nedovoljno.
    (Baki, 5. decembar 2018 11:59)

    # Link komentara

  125. Je li neko procitao pismo? Pitam, jer ljudi zaista imaju razne slabosti, kao i zadivljujuce kvalitete. I verujem da je ideja Boga delimicno nastala da pokrije sve ono sto nam nije jasno, sve sto nam je nedokucivo. U tom smislu Bog jeste izraz slabosti, ali daleko od toga da ga mozemo negirati. Boga bi mogao negirati samo onaj koji zna apsolutno sve, moze predvideti ili promeniti bilo sta na ovome svetu. A takav ne postoji. Pitajte teozofe, oni ce vam objasniti poimanje Boga.
    (Milentije, 5. decembar 2018 11:54)

    # Link komentara

  126. Pametan covek je bio, oduvek sam isto mislio
    (neca1302, 5. decembar 2018 11:54)

    # Link komentara

  127. verujte u dobrotu i ljubav, a i ako postoji tamo neki cika koji se nalazi i utiche na sve je apsolutno nebitan, poenta je pronaci sebe, cini dobro i budi posten prvenstveno zbog sebe a ne zbog nekog drugog..
     (kad vam kazem, 5. decembar 2018 11:52)

    # Link komentara

  128. Da nije bilo vizionara Mileve Marić ne bi bilo ni ovog nadobudnog jarca. Ali druga su to vremena bila, kajmak je morao da pokupi neko ko je bio u skladu sa trendom, neko ko je "muško", znači najjači, najpametniji, samim time i veći od Boga. Kako onda da prizna ideju da postoji nešto bolje, veće, genijalnije...
    (Mile, 5. decembar 2018 10:13)

    Sa Milevom je bio relativno kratko u braku, dok je radio na najvećim otkrićima nije ni bio u braku sa njom. Mileva mu je pomagala oko nekih tehničkih stvari vezanih za matematičke proračune što bi svaki malo bolji student matematike umeo. Ajnštajnova genijalnost je neosporna i svrstava ga u najveće umove čovečanstva. I ja Sam Srbin ali treba biti realan, uostalom dovoljan nam je Tesla :)
    (Miki, 5. decembar 2018 11:48)

    # Link komentara

  129. albert ajnstajan je bio znacajan teorijski fizicar,ok i to je sve narode;)
    (ljudska slabost, 5. decembar 2018 11:41)

    # Link komentara

  130. sve to je uticaj crkve koja koristi svoj dominantan polozaj u Srbiji?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 5. decembar 2018 10:56)

    To, to. U Srbiji nažalost ima mnogo onih koji su pod crkveno-patriJotsko-ravnogorsko-srBskim uticajem. Nemaju 4 razreda, ali imaju holesterol kao posledicu "zdrave" ishrane: slanine i pečenja. Obično su kratko ošišani, bahati, nekulturni i crveni u licu.
    (O.T.A.N., 5. decembar 2018 11:40)

    # Link komentara

  131. Pametan neki covek...zato je i ozenio Srpkinju ...!!!
     (BobmarkSRB, 5. decembar 2018 11:40)

    # Link komentara

  132. Ajnštajnovu (ne)religioznost uglavnom komentarišu ljudi koji nisu upoznati sa njegovim radom i filozofijom religije.
    Kao, uostalom, i većina naučnika, Ajnštajn bi se mogao smatrati agnostikom. On je verovao u (zapravo, pravilnije bi bilo reći "prihvatio je") "Spinozinog Boga" - koncept reda u haosu, drugo ime samu realnost...
    Iz njegovog pisma se ne vidi bez sumnje njegov stav po pitanju Boga, već po pitanju fatalizma (koji mu je stran, kao što bi trebao da bude i svakom naučniku) i ljudske lenjosti. Lakše je kriviti Boga nego prihvatiti svoju krivicu, kao i sve u životu prepustiti Bogu i ne raditi ništa.
    "Bog je stvorio svet!" bez obzira da li je tačno ili ne, nije konačan odgovor, jer stvara još važnih pitanja "Kako?", "Kada?" itd. I, tako nastaje nauka...
    (genius, 5. decembar 2018 11:39)

    # Link komentara

  133. Nije ovima lako uopste.
    (Sasa, 5. decembar 2018 11:38)

    # Link komentara

  134. USA je jedna od zemalja sa snažnijim uticajem religijskih zajednica u kojima sam bio, sa druge strane ceo komunistički blok je valjda primer prosperiteta u ateista.
     (nehuman tip, 5. decembar 2018 11:37)

    # Link komentara

  135. Komentari vise govore o nama nego o Ajnstajnu...po srbima on je budala koja se nezasluzeno nasla na mestu koje mu ne pripada...sve to je uticaj crkve koja koristi svoj dominantan polozaj u Srbiji?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 5. decembar 2018 10:56)

    # Link komentara

    Nema tu ona velikog uticaja, koliko ljudska glupost, kao i zelja da se omalovazi sve sto je bolje u odnosu na "mene". Zivim u Sjedinjenim Americkim Drzavama vec petnaest godina, identicno se ponasaju. Poreklom sam iz Nemacke, a kod nas je medju mladjom i srednjom populacijom identicno. Ajnstajn srecom nije doziveo da bude Galileo.
    (Sasa, 5. decembar 2018 11:37)

    # Link komentara

  136. Ima pravo čovek na opredeljenje. Svako čita što mu srcu milio. Ja npr. Dostojevskog . On piše za razliku od Ajnštajna da je njegov život dobio smisao kada je upozna Božiju ljubav i da kada bi naučnici dokazali da Bog ne postoji , on bi i dalje verovao u ljubav darivanja koja dolazi od Boga. Možda je Dostojevski glup...ali dobro piše. 150milona prodatih knjiga svedoče o tome. Bog ili priroda su nam dali izbor ..kom carstvu ćemo se privoleti . Slabima u Bogu ili jakim u Ajnaštajnu. Sloboda je veliko breme.
     (VUK, 5. decembar 2018 11:35)

    # Link komentara

  137. ko tebe sta pita
     (mile, 5. decembar 2018 11:35)

    # Link komentara

  138. @Nidzoni, 5. decembar 2018 10:33

    Ne znam koliko smo nereligijozni ali smo strašno nepismeni.
    (Ne volim da čitam, al' što volim da pišem..., 5. decembar 2018 11:35)

    # Link komentara

  139. Zalosno je coveka takvog uma svoditi na jedno pismo. Znamo iz drugih izjava da je govorio da kosmosom vlada jedna neispitljiva sila.
    (Nikol, 5. decembar 2018 11:33)

    # Link komentara

  140. Ipak je umro, nije mogao to da spreci!
     (Ridix, 5. decembar 2018 11:32)

    # Link komentara

  141. Šta onda reći za drugog genija (isto iz prvih 5) Isaka Njutna koji je opsesivno proučavao Bibliju?
    (Torrente, 5. decembar 2018 09:58)

    svi ti raniji naucnici su morali da budu dokazane patriote i vernici jer bi ih inace crkva, ugrozena njihovim istrazivanjima i teorijama mogla baciti na lomacu.

    svi naucnici od srednjeg veka pa do tamo negde 1700-1800 godine su imali veliki problem sa crkvom i mogucnosti da ih crkvenjaci jednostavno ubiju.

    nego, ako je bog rekao ne ubij...zasto su onda crkve ubijale, pozivale na ratove, pa cak i dan danas osvestavaju oruzije u rukama raznoraznih ubica???
    dakle, crkva je otvoreno radila ono sto je svojim vernicima poducavala kao zabranjeno.

    i to sve zbog para, zlata i tudjih poseda.
    sta ce crkvi i bogu pare, najnovija kola i ogromni posedi???
    (netko, 5. decembar 2018 11:28)

    # Link komentara

  142. Možete verovati ili neverovati, zbog toga nećete biti gluplji niti pametniji. Ali ako se rugate nekome zbog drugačijeg stava bićete lošiji čovek.
    (Pametan, 5. decembar 2018 11:27)

    # Link komentara

  143. Ajnštajne plati porez, batali jogu, jedi meso i razvedi se ako hoćeš da se izvedeš na pravi put i ne lupaš više gluposti
     (pucka, 5. decembar 2018 11:26)

    # Link komentara

  144. Kole... daj jedan dokaz da Bog postoji i da je sve stvorio i onda neces biti glup ti nego Ajnstajn.Sta?nista?ok onda
    (nepismeni, 05. decembar 2018 10:37)

    Ово је један од најбесмисленијих начина да се оповргне постојање Бога.
    Дај ми бар један доказ да Бог не постоји и да није Створитељ?
    А?
    Аха, вероватно би рекао да га никада ниси видео? А јел' си видео Јапан? Шта? Ниси?
    Ок онда.
     (па то је сјајно!, 5. decembar 2018 11:24)

    # Link komentara

  145. nepismeni

    Daj ti dokaz da Bog ne postoji. Evo ja ti dokazujem da postoji jer je stvorio sve sto postoji, zemlju, coveka, zivotinje, biljke, vode... Ko je stvorio ako nije Bog ? Ajnstajn i Nice ?
    (Mirjana, 5. decembar 2018 11:24)

    # Link komentara

  146. Nikad ne veruj muskarcu koji nosi zenske, bele sandale.
    (Ivan Smederevac, 5. decembar 2018 11:23)

    # Link komentara

  147. Dugo vremena sam bio agnostik ali u poslednjih nekoliko godina sam iz razloga koje ovde ne mogu jednostavno da opisem poceo da verujem u postojanje visih nivoa egzistencije. Praktikujem hriscanstvo iako mislim da sve velike religije u osnovi govore isto tako da to nije previse bitno. Slazem se sa Ajnstajnom u smislu da jesmo slabi i da jos uvek jako malo znamo o sustini sveta u kojem zivimo, tako da i s te tacke posmatrano ne mozemo otpisati postojanje Boga. Ostaje nam, bar dok nauka dovoljno ne uznapreduje, da osluskujemo sopstvene osecaje i intuiciju. Ako covek u nekom trenutku oseti da postoji nesto izvan svakodnevne materijalne stvarnosti, odlicno. Ako ne, opet dobro. Na kraju svi cemo spoznati istinu, bili vernici ili ne, sve nas ceka isto.
    (Igor, 5. decembar 2018 11:20)

    # Link komentara

  148. @ zzzz
    mani se otrcane retorike, nego ako imas svoje misljenje izvoli - prilika je!
    (cekam te, 5. decembar 2018 11:19)

    # Link komentara

  149. I Ramanudzan je bio veliki naucnik, njegove formule i dan danas nisu sve razresene, a opet bio je vernik(hinduizam) tako da to da covak mora biti naucnik ili vernik pada u vodu na ovom primeru. Inace ne branim religiju ako to neko donosi mir i bolje mentalno i dusevno stanje naravno da treba da primenjuje, ako su opet nekom to besmislice njegova stvar..
    (Katakuri, 5. decembar 2018 11:18)

    # Link komentara

  150. Genije.
     (Vuk iz Pančeva., 5. decembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  151. Uzimam kokice i sa zadovoljstvom čekam Srbe sa osnovnom školom da nam objasne kako je Ajnštajn glup i neobrazovan.
    (zzzz, 5. decembar 2018 10:05)

    Oooo "obrazovani" pametnjakoviću, da bi se učestvovalo u proizvodnji atomske bombe dovoljno je biti bitanga.
    (35, 5. decembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  152. Tacno! Slabi ljudi, plaše se smrti i zato veruju u nekog boga koji će da ih oživi. Slabi ljudi koji čekaju nekog boga da ih zaštiti i da im pomogne. Uteha za slabe, zato su ga izmislili.
    (A, 5. decembar 2018 11:15)

    # Link komentara

  153. Не верујете у Бога?
    Ок, поштујем!
    Али ајде једно 3,4 до 6 месеци крените са молитвом, почните на литургију да идете, крените са се молите за своје ближње, али и за неке грешнике (наркомане, блуднике, богохулнике, криминалце, пијанице и сл), па се видимо за 6 месеци... Може?
    Па да видимо да ли Бога, али и ђавола има!
    ***
    П. С.
    Ово да се молите за неке тешке грешнике... Шалио сам се, ако то радите без знања духовника. Јер зна бити и опасно!
     (Ajde@, 5. decembar 2018 11:11)

    # Link komentara

  154. Nije ni čudo što je umro kad ne veruje u Boga.
    (Cica, 05. decembar 2018 09:40)

    A ti neces? Blago tebi...
     (JOBAH, 5. decembar 2018 11:07)

    # Link komentara

  155. Sta mislim o religiji je nebitno. Ali zalosno je da prosecan Srbin-komentator jednog od najveceg naucnika svih vremena naziva sarlatanom i slicno.
    Ljudi, vi zivite u najvecoj rupi Evrope, radite za 200 evra neke bedne poslove, vecina vas je zavrsila srednju skolu jedva i usudjujete se da jednog Ajnstajna nazivate sarlatanom!? Mene bi bio blam...
     (he, 5. decembar 2018 11:06)

    # Link komentara

  156. Uzimam kokice i sa zadovoljstvom čekam Srbe sa osnovnom školom da nam objasne kako je Ajnštajn glup i neobrazovan.
    (zzzz, 05. decembar 2018 10:05)

    Kakve veze ima obrazovanje sa verovanjem u Boga... Ili si ovo napisao samo da bi nešto napisao
     (kalvarija, 5. decembar 2018 11:04)

    # Link komentara

  157. Bravo vernici i kvazivernici. Pa normalan i obrazovan čovek će tako da razmišlja. "Religija" se toliko izblamirala i nalupetala i šta sad stvarno reći posle toga. A sve mi se čini da je pismo kupila crkva da bi ga nakon par godina proglasila falsifikatom :)
     (Madhva (Hare Krišna), 5. decembar 2018 11:03)

    # Link komentara

  158. Tesla je bio vernik a i rekao je sledeće: Albert Ajnštajn je budala.
     (kalvarija, 5. decembar 2018 11:01)

    # Link komentara

  159. dobro i sta sad, pa to moze svako reci?
    (ovo-ono, 5. decembar 2018 11:00)

    # Link komentara

  160. @Skabičevski

    Na Hirosimu i Nagasaki su bacene najobicnije napalm bombe, to se vidi iz fotografija, to se vidi iz svedocenja ljudi koji su preziveli.
    Da je zaista baceno atomsko oruzje, onakvo - kakvim ga oni opisuju, sa svom radijacijom, ne bi niko doziveo da svedoci o tome.
    (Marko, 5. decembar 2018 11:00)

    # Link komentara

  161. Komentari vise govore o nama nego o Ajnstajnu...po srbima on je budala koja se nezasluzeno nasla na mestu koje mu ne pripada...sve to je uticaj crkve koja koristi svoj dominantan polozaj u Srbiji?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 5. decembar 2018 10:56)

    # Link komentara

  162. Ајнштајн није прихватао ни квантну механику.
    (Недељко Стефановић, 5. decembar 2018 10:53)

    # Link komentara

  163. PatriJote sa tetovažama i ogromnim krstom na retrovizoru u šoku. Hejtuju Ajnštajna.
    (O.T.A.N., 5. decembar 2018 10:52)

    # Link komentara

  164. Sada cemo mi Srbi nebeski narod da mu objasnimo jer mi smo ti sve vernik do vernika,to se vidi pri svakom koraku.
     (Back in Black, 5. decembar 2018 10:52)

    # Link komentara

  165. Zaboravlja se da je Ajnstajn izjavio da ne veruje da se Bog igra "kockicama" a povodom nadiruce kvantne fizike ciji je jedan od postulata takozvana "teorija neodredjenosti".Snazno je bio i ostao protiv toga,cak i kada su dokazi bili protiv njega.Smatrao je da ne postoji Bog koji se bavi svakodnevnim ljudskim sudbinama.
     (Petar, 5. decembar 2018 10:49)

    # Link komentara

  166. Време је показало да све што су такви људи створили полако нестаје и да се свет враћа у време кад је црква спроводила реч божију што се и види по огромном броју религиозних људи који се налазе у свим владама на свету, а овај ће ускоро бити давно заборављена успомена неког музеја.
    (Преподобни Миле, 05. decembar 2018 09:48)
    Jeste u pravu si da ce to da se desi, samo kontra posto su istrazivanja pokazala da je sve manje vernika u svetu i da ove nove generacije bole uši za religiju.
     (Back in Black, 5. decembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  167. Dzaba ti inteligencija...
     ($$$$$$, 5. decembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  168. Takva izjava je znak njegove slabosti! Veliki fizicar a siromah dusom !
    (Dragan, 5. decembar 2018 10:47)

    # Link komentara

  169. Brat naš.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 5. decembar 2018 10:46)

    # Link komentara

  170. Što je Država nerazvijenija, u svakom Smislu,to je Crkva jača i uticajniji.
    Primeri:RUSIJA,SRBIJA,države koje Majte ne žive po Crkvenom kalendaru i pravoslavnim Kanonima.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (SSSR, 5. decembar 2018 10:13)

    # Link komentara

    U Srbiji se Crkva pita isto onoliko koliko se pitaju i gradjani. Ne zanosi se da bi istakao neku svoju poentu koja ne postoji. Koliko god cudno zvucalo, da Crkva ima vise uticaja u poredjenju sa ovim nasim visedecenijskim tlaciteljima, mozda bi ova banana od drzave barem na nesto licila jednom samo. Jer Crkva je, gle velikog cuda, manje zlo u odnosu na njih.
    (Slavujski, 5. decembar 2018 10:46)

    # Link komentara

  171. Ostrašćeni komentari na račun Anštajna ,potvrđuju njegovu briljantnu izjavu koja glasi "Svemir i ljudska glupost su beskonačni... Nisam baš siguran za svemir."
    (najiskrenije, 5. decembar 2018 10:44)

    # Link komentara

  172. Време је показало да све што су такви људи створили полако нестаје и да се свет враћа у време кад је црква спроводила реч божију што се и види по огромном броју религиозних људи који се налазе у свим владама на свету, а овај ће ускоро бити давно заборављена успомена неког музеја.
    (Преподобни Миле, 05. decembar 2018 09:48)

    NE DAJ BOŽE! ???
     (Miša, 5. decembar 2018 10:41)

    # Link komentara

  173. potpuno je u pravu ajnstajn. ako je i bio ziv -bog je sad mrtav (fridrih nice). ja bih dodao jos da svi popovi ne govore istinu -nego lazu svoj narod da je bog svuda i od toga zive. to im je posao. kad bi svi svestenici dobili otkaz na poslu- otisao bi % nezaposlenosti za 1% na gore. a sta bi smo s njima na socijalnom? nek propovedaju, za one koje veruju u to (valjda) super, za vladajucu stranku super (narod tako ne slusa njihove lazi ili nema vremena za politiku), a super se boga mi i zaradjuje na religiji
    (cak i ikea prodaje buddhe)€€€€€€€
    (bogdanovic, 5. decembar 2018 10:38)

    # Link komentara

  174. Kole...daj jedan dokaz da Bog postoji i da je sve stvorio i onda neces biti glup ti nego Ajnstajn.Sta?nista?ok onda
    (nepismeni, 5. decembar 2018 10:37)

    # Link komentara

  175. Ala se neko iznenadio.
    (parx, 5. decembar 2018 10:33)

    # Link komentara

  176. Proizvod slabosti, gluposti i sredstvo za manipulaciju, to je bog
    (pera, 5. decembar 2018 10:33)

    # Link komentara

  177. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
    (laki, 05. decembar 2018 09:52)

    Ok, prepametni ateJisto, kako onda objašnjavaš činjenicu da smo mi jako nerazvijena zemlja i jako nereligijozna? Nemoj da računaš tradicinaliste u religiozne ljude, iliti vernike, kojima je slava klasična kafanska pijanka i koji ne znaju da zinu o svojoj religiji.
     (Nidzoni, 5. decembar 2018 10:33)

    # Link komentara

  178. Vi ste bili budala. Vaši pronalasci to dokazuju
     (SUPER HIK, 5. decembar 2018 10:29)

    # Link komentara

  179. ovaj je prevarant i hostopler, koji se kitio tudjim perjem...teorija relativiteta je samo relativna, od toga nema nista
    (ff, 5. decembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  180. Otkrivanje Boga u sebi je nešto najljepše što može da ti se desi.Zato je Anštajnova opšta Teorija relativnosti Božanska Teorija i Teorija svega.Bog je Ceo Svemir i svi odnosi među nebeskim telima i među ljudima.Nema vrhunske nauke bez povezanosti sa filozofijom i religijom-nacinom razmišljanja. Vera u sebe i Beskonačnu Inteligenciju je vera u Boga-Savršenstvo.
     (milan, 5. decembar 2018 10:19)

    # Link komentara

  181. Što je Država nerazvijenija, u svakom Smislu,to je Crkva jača i uticajniji.
    Primeri:RUSIJA,SRBIJA,države koje Majte ne žive po Crkvenom kalendaru i pravoslavnim Kanonima.
     (SSSR, 5. decembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  182. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
    (laki, 05. decembar 2018 09:52)

    Podaci te demantiju pošto su Amerikanci jedni od religioznijih nacija, barem tako sebe smatraju. Drugo ne kapiram što mora da postoji ili/ili. Ti se bavi naukom neće niko nista da ti kaže, kao što ni ti ne bi trebalo da pričaš nekome ko se bavi religijom. Problem nikad nije bio sa učenjem, već sa interpretacijom tog učenja od strane nekih sistemskih religija.
     (troll level 100, 5. decembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  183. Da nije bilo vizionara Mileve Marić ne bi bilo ni ovog nadobudnog jarca. Ali druga su to vremena bila, kajmak je morao da pokupi neko ko je bio u skladu sa trendom, neko ko je "muško", znači najjači, najpametniji, samim time i veći od Boga. Kako onda da prizna ideju da postoji nešto bolje, veće, genijalnije...
     (Mile, 5. decembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  184. zanima me da li bi isto mislio da je bio jedan od prezivelih bombe koju je pomogao da se napravi. u rovovima nema ateista.
     (toliko, 5. decembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  185. Богу хвала, па моја сазнања и искуства о Богу апсолутно не зависе од твог сазнања, и од оваквих текстова.
     (grof011, 5. decembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  186. sada ti to sigurno znas!
     (perun, 5. decembar 2018 10:08)

    # Link komentara

  187. Uzimam kokice i sa zadovoljstvom čekam Srbe sa osnovnom školom da nam objasne kako je Ajnštajn glup i neobrazovan.
    (zzzz, 5. decembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  188. Bog i vera jesu produkt ljudske slabosti. Ali mi jesmo zaista slabi i to, zadad, ne može ništa da promeni.
    (Akhenaton, 5. decembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  189. Šta su za gospodina značile reči Hirošima i Nagasaki, imajući u vidu da je još bio živ, kada se ovo dvoje pročulo u svetu, jednim delom i njegovom zaslugom?
    Čudan neki soj ljudi - ovi naučnici.
    (Skabičevski, 5. decembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  190. Ne treba druze verovati, treba uciti i istrazivati.. i o sebi i o okolini.. verovanje ne vodi nicemu osim jednim istim dogmama
    (vv, 5. decembar 2018 09:58)

    # Link komentara

  191. Definitivno je među 5 najvećih umova koja su ikada hodali zemljom, ali mislim da ipak ne može da donosi takve ocene.
    Neprihvatanje svega što um ne može da zpozna ma kolimo on sam bio veliki...

    Šta onda reći za drugog genija (isto iz prvih 5) Isaka Njutna koji je opsesivno proučavao Bibliju?
    (Torrente, 5. decembar 2018 09:58)

    # Link komentara

  192. I slabost je ljudska.
    (marija, 5. decembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  193. East@ - Pročitaj ponovo moj komentar pa se javi...
    (room 1408, 5. decembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  194. Reč Bog za mene označava apsolutnu i konačnu istinu. Deo te istine mi otkrivamo kroz nauku, deo kroz filozofiju, umetnost, religiju... Dakle razlika je šta mi kao pojedinci podrazumevamo pod tom reci. Ja Boga ne vidim kao bradatog starca koji lebdi na oblacima, ako se tako gleda ni ja ne verujem u Boga.
    (Djox, 5. decembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  195. Svako je glup u izvesnim aspektima...
    (kole, 5. decembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  196. Sto je zemlja nerazvijenija, to je religija jaca. To je dovoljno reci. Zato podrzavam nauku i napredak, religiji je mesto u dalekoj proslosti.
     (laki, 5. decembar 2018 09:52)

    # Link komentara

  197. Pa cekajte zar nisu vernici upravo Ajnstajnu pripisivali neke izreke u vezi boga.. eh ti vernici sve ce da urade samo da opravdaju svoje smesno verovanje..
     (Objavite mi komentar, 5. decembar 2018 09:52)

    # Link komentara

  198. Ajnštajnu kapa dole za dostignuća u sferi nauke al ni ON sam ne sme da zadire u neistraženo tj.metafizičko pitanje ima li GA il GA nema.
    ljudska vera u NJEGA nije ljudska slabost no težnja čoveka da nadje mir u duši i da proživi život u harmoniji duha i tela. NJEGOVO stradanje je u čoveku probudilo veru da nismo “prazni”i da bit ČOVEK u svom veku je vredno samog života. Čovek bez vere je prazan. Obična ljuštura koji jede,radi,spava.... Dal GA ima negde GORE e to metafizika al zato treba da je NAMA. I normalno sve umereno
    (valjevac, 5. decembar 2018 09:51)

    # Link komentara

  199. Време је показало да све што су такви људи створили полако нестаје и да се свет враћа у време кад је црква спроводила реч божију што се и види по огромном броју религиозних људи који се налазе у свим владама на свету, а овај ће ускоро бити давно заборављена успомена неког музеја.
    (Преподобни Миле, 5. decembar 2018 09:48)

    # Link komentara

  200. Bog je živ ako nemaš lično iskustvo sa Bgom onda su komentari besživotni.
     (planetar, 5. decembar 2018 09:48)

    # Link komentara

  201. Treba verovati ali ne preterivati.
    (room 1408, 5. decembar 2018 09:20)

    Тако је. Бог од нас не тражи да дамо више него што можемо, него онолико колико можемо.
    (петар, 5. decembar 2018 09:47)

    # Link komentara

  202. Tako je govorio pre smrti.
     (Malkom, 5. decembar 2018 09:44)

    # Link komentara

  203. Koliko covek treba biti mali i arogantan da ovako nesto izjavi..

    Tesla i mnogi drugi osim naucne strane poznavali su i priznavali i metafiziku i mnogi od njih su bili kreacionisti i nisu odbacivali da je svet nastao od strane vishe sile.
    (Sin Bludimir, 5. decembar 2018 09:43)

    # Link komentara

  204. Sad misli drugačije (pod uslovom da je on stvarno autor ovog pisma, jer u ovom agresivnom ateizmu ovakvi "dokazi" isplivavaju svako malo).
    (Milos, 5. decembar 2018 09:42)

    # Link komentara

  205. Mene fascinira da obično pismo, nebitno ko ga ja napisao i da je u pitanju jedna od najuticajnijih osoba svih vremena, vredi milione? Šta tačno mu daje toliku vrednost? Tekst mogu najverovatnije da nađem svuda na internetu. Papir možda? Hemijska? Lud svet!
     (klu, 5. decembar 2018 09:40)

    # Link komentara

  206. Nije ni čudo što je umro kad ne veruje u Boga.
    (Cica, 5. decembar 2018 09:40)

    # Link komentara

  207. room 1408

    Друже, Тесла је био верник.
    И Пупин.
     (East, 5. decembar 2018 09:40)

    # Link komentara

  208. Najvise precenjen naucnik.
     (King Roger, 5. decembar 2018 09:36)

    # Link komentara

  209. Kakav je ovo šarlatan bio...
     (sHAKaJaada, 5. decembar 2018 09:36)

    # Link komentara

  210. Bravo!
    (Ja, 5. decembar 2018 09:34)

    # Link komentara

  211. ali nas je ta slabost koštala stotine milione života, miliona i miliona zlostavljane dece, hiljade i hiljade ratova, korumpirane vlasti, zverstava...
    (eto, 5. decembar 2018 09:33)

    # Link komentara

  212. Ocigledno kao i Tesla covek van svog vremena. Treba verovati ali ne preterivati.
    (room 1408, 5. decembar 2018 09:20)

    # Link komentara