Ponedeljak, 19.11.2018.

18:15

Čečenski Švarceneger: Ima samo pet godina i radi 5.000 sklekova VIDEO

Izvor: B92

Èeèenski Švarceneger: Ima samo pet godina i radi 5.000 sklekova VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Еуридамас

pre 5 godina

@A.B. као оптерећење може да послужи сопствено тијело или може да се дода у виду разних реквизита прилагођених узрасту дјетета (хронолошком и биолошком) и тренажним циљевима. Апсолутно ништа лоше нема у томе. У потпису стручњак.

Еуридамас

pre 5 godina

Srđan bg, Зашто? На основу које образовне позадине пјеваљка са толиким утицајем на јавност, може да говори да ли су вакцине добре или не, и тако потенцијално угрози нечији живот? Радила је истраживања? Завршила је медицински факултет? Ако није, нема никакву основу да дијели савјете по питању вакцина, колико год оне биле добре или не.

Phoenix

pre 5 godina

Nisam strucnjak za fiziologiju ali na prvi pogled mi ne deluje bas zdravo. Ono sto znam je da nije dobro deci (narocito mladjoj) previse trenirati izdrzljivost. Razlog je lucenje laktata koje ne mogu efikasno da razloze. Zato deca ne trebaju da trce ili plivaju duze distance vec krace, sprinterske i polu-sprinterske discipline. Rekao bih da slicna logika moze da se primeni na vezbe snage, gde nije bas pametno uraditi par hiljada sklekova u roku od par sati. No, svako radi sa decom kako misli da treba.
Ne treba ici u krajnosti. Glupo je porediti ovo sa potpunim odsustvom fizicke aktivnosti i pitati se sta je gore. Normalna fizicka + umna aktivnost = normalan psihofizicki razvoj deteta. Resenja alternativnih jednacina nisu lako predvidiva

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Tako je, ja ne znam zašto deca gube vreme do dvadesete godine, kad napune pet pravo na njive i fabrike da ne dangube!!

Еуридамас

pre 5 godina

@T-Zex, наравно да не знам све, али сам образован у овом пољу и радим са врхунским спортистима. Гимнастичари нису ниски због тренинга. Успјех у врхунском и професионалном спорту се планира скоро од рођења дјетета. Узимају се обзир морфолошке и функционалне карактеристике родитеља који су били успјешни спортисти и на основу тога (између осталог) се процјењује у којем би спорту дијете могло бити доминантно. Дјеца за коју се процијени да неће бити висока растом, се усмјеравају рецимо на гимнастику због кратких полуга и повољнијих услова за испољавање силе. Већ деценијама је препорука стручњака да се дјеца могу увести у тренинг са оптерећењем од раног периода развоја јер позитивно утиче, а не негативно. Друга ствар, овај дјечак са снимка (прво сумњам да је способан да уради 5000 склекова али 'ајде) не врши директну вертикалну компресију на кичмени стуб са оптерећењем, тако да чак и да је тачна та теорија о негативном утицају тренинга на раст дјеце (а није тачна), како га може онда успорити у расту? Тврдити нешто без икакве основе и познавања неке области је мало рећи глупост.

Bob

pre 5 godina

Za sve one koji kritikuju i kazu te bice zakrzljao, te isgubice zdravlje. A kakva su vasa deca. Decaci sa prekomernom tezinom i sa zenskim si*ama, a ne mogu ni da potrce, a verovatno su i oslobodjena od fizickog. Jedina zamerka je da je mogao da saceka jos dve tri godine. Samo napred klinjo.

popov

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.
(Aca, 19. novembar 2018 19:58)

Istina. Ali to nema toliko veze sa manjkom sklekova, koliko sa babinskim pristupom.. nemoj sine dizati to, teško je, dobićeš kilu.. dobro se obuci, da se lepo preznojiš. Kijaš.. mora da si se prehladio.. itd.itd...

cezar

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.
(Stefan, 19. novembar 2018 22:57)

Ostaće mali 100% inače bi imali više plafone u stanu

Ivan

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...
(Pjer, 19. novembar 2018 20:35)

bice bolji nego kod obicnog dvadesetogodisnjaka koji je probao cigare u 16-toj, bolji i od onoga koji je po ceo dan ucio da bi postao doktor nauka. taj srcani misic je i napravljen tako da mu fizicka aktivnost produzava vek

dinail

pre 5 godina

4105 sklekova hahaha, koja je ovo propaganda, ja koji sam fizički jak i redovno radim sklekove ne mogu više od 50-60 pravilnih sklekova da uradim, mali na snimku ni jedan zgib ne može pravilno da uradi.

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Komentarom o vakcinama si diskvalifikovao sam sebe, a uvod nije bio tako loš!

Rabona

pre 5 godina

Pa kad ima vremena za trening, ne mora da ide na posao. A i nema drugare koji sede u kafani i piju pivo, pa ga zovu da svrati. Lako je njemu. Pitaću ga kad poraste...

JPR24

pre 5 godina

Odakle Kadirovu toliko bogastvo da poklanja mercedese djeci?
(Sandzak, 19. novembar 2018 23:21)
Pa Vodja čo’ek ! Kao i ove Balkanske vođe, sve isi kalup...

Novax fan

pre 5 godina

Deste strucnjaci,sad ce da ostane mali,te nije zdravo,te srce,itd.A,zdravo je da bude ko obrnuta saksija,debelo,ne moze da potrci,vec ima secer?Telo je napravljeno da se radi sa njim.Dobro,ne mora 5000,moze 4000.Uradite vi bar 20 komada,sad nastinu.Ja radio,180 i odo na posao iz pet serija,a,52 mi je.Cao-;)

dr Dusan

pre 5 godina

Radeci sistematske preglede osnovnoskolcima, ustanovljeno je da ih preko 50% ima probleme sa kicmom vec u tom uzrastu, a o gojaznosti da ne pricamo. Nikada nije dokazana povezanost vjezbanja sa optetecenjem i smetnjama u razvoju. I stvarno ne znam odakle nasem narodu ta prica? Skoro smo vidjeli Kabiba Nurmagomedova, on se kao mali rvao sa medvjedom, pa je sad br 1. Ovo je sasvim u redu, naprijed mali!

Nenad

pre 5 godina

Pustite ljudi decu da budu deca. Glavni problem modernog doba. Sa dve godine ga oblacite kao odraslog, pravite im frizure, umesto da ih ostavite na miru da uzivaju u najlepsem periodu.

T- Zex

pre 5 godina

Euridamas .... kad svi ovde pojma nemaju , samo ti znas izgleda sve . Objasni kako devojcice koje vezbaju gimnastiku od malena ostaju niske rastom ,skoro kao da nemaju pubertet ? Pozivas se na istrazivanja ...?!?!? pa danas kazu da je nesto zdravo a za 5 godina kazu da najnovija istrazivanja to demantuju . Jedno je umereno vezbati , a sasvim druga stvar dete od 5 godina izlagati ovakvim extremnim fizickim naporima . Sve umereno je zdravo , a svako preterivanje sigurno nije , pa nece ni rezultirati nicim dobrim narocito za ovog decaka .

extremesportist

pre 5 godina

Pomalo jezivo...

A klinac da batali rekorde i što pre da ga upišu na gimnastiku. Pravih je godina da počne, a o potencijalu nema svrhe godovoriti. Možda dogura i do olimpijca jednog dana.

Еуридамас

pre 5 godina

Већина коментатора нема основно знање о функционисању људског организма и начину на који физичко вјежбање доприноси правилном развоју, а даје себи за право да коментарише најобичније склекове. Други дио повезује физичко вјежбање са недостатком интелигенције-логика нула бодова. Толико о вашој интелигенцији. Иначе, препорука стручњака је да се дјеца уводе у тренинг са оптерећењем већ од пете године јер доприноси правилном развоју дјетета. Супротно опште популарном али погрешном мишљењу, тренинзи са оптерећењем НЕ ометају раст дјеце, него га стимулишу. Али добро, ово је ипак вријеме у којем су пјеваљке стручњаци за вакцине, па ко вама да замјери на глупости онда.

milos

pre 5 godina

znam da ima svakakvih bolesnika koji tripuju decu na ovakve stvari, ali cim sam video da zgib ne moze da uradi shvatio da je glupost u pitanju..

Vladimir

pre 5 godina

Ne znam sta je ovde toliko cudno. Sta ima zdravije za jedno dete od fizickih aktivnosti. Ljudi ne lupajte gluposti da dete nece porasti, naprotiv moze da bude samo vise, razvijenije i zdravije. Kako smo ograniceni ovo je neverovatno.

Stefan

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.

Antiprotivan

pre 5 godina

Ahahahaha... Na snimku kao slaže kocke, gleda mašu i medjeda, to da pokažu kako je on normalno dete... a keva isprepadana i senke se plaši. :D

Amp.

pre 5 godina

Zasto je bolesno?
Neko forsira dete da vozi motor ,neko da igra tenis,neko da prati savremene fudbalere. Ovaj klinac ima svetlu buducnost.

ekspert

pre 5 godina

jao pa je Ii moguce da I dalje ogrqniceni mozgovi pricaju smanjices se od teretane, postaces trom usporice te a njjaci sprinteri 80%treninga imaju u teretani( bitan je samo metod treninga), Ali znaju seoski fitness coach-i bolje

Pjer

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...

M. Radosavljevic

pre 5 godina

Rusi, Srbi, Ceceni, S. Korejanci.... sve nesto za vodju i zbog vodje. Valjda zato svima tako dobro i ide. Prosto neki narodi zude za diktatorima.

T- Zex

pre 5 godina

Ne znam koliko je sve ovo dobro za dete u razvoju . Sad je cudo ali bojim se da ce biti nesrecan kad odraste . Jer ovakvi napori usporavaju fizicki razvoj i rast.

Cika Kure

pre 5 godina

Msm da ovo nije za divljenje, uopste nije normalno. Ovo nisu godine kada dete treba da se izlozi ovakvom vezbanju. Bojim se da ce ostati mali!

obican_geek

pre 5 godina

Sve je ovo super i za pohvalu..

Ali da li je stvarno dobro po zdravlje ovog deteta koje jos nema ni formirane kosti kako treba da sa 5 god toliko opterecuje svoje telo?
Da li je publicitet i ego roditelja bas toliko bitan?

TS89

pre 5 godina

Pa neko mora i ovo da bude, ne mozemo svi knjigu! Ko bi igrao fudbala, kosarke, dizao tegove, trcao, skako... ne davite ako nemate nista pametno da kazete!

Aca

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.

Jole

pre 5 godina

Užas, počev od malog koji izvodi vežbe kakve nisu prigodne njegovom uzrastu, preko potčinjene majke na podu, do oca koji vrši psihičku torturu nad njima...

Antiprotivan

pre 5 godina

Ahahahaha... Na snimku kao slaže kocke, gleda mašu i medjeda, to da pokažu kako je on normalno dete... a keva isprepadana i senke se plaši. :D

M. Radosavljevic

pre 5 godina

Rusi, Srbi, Ceceni, S. Korejanci.... sve nesto za vodju i zbog vodje. Valjda zato svima tako dobro i ide. Prosto neki narodi zude za diktatorima.

Pjer

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...

Aca

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.

Еуридамас

pre 5 godina

Већина коментатора нема основно знање о функционисању људског организма и начину на који физичко вјежбање доприноси правилном развоју, а даје себи за право да коментарише најобичније склекове. Други дио повезује физичко вјежбање са недостатком интелигенције-логика нула бодова. Толико о вашој интелигенцији. Иначе, препорука стручњака је да се дјеца уводе у тренинг са оптерећењем већ од пете године јер доприноси правилном развоју дјетета. Супротно опште популарном али погрешном мишљењу, тренинзи са оптерећењем НЕ ометају раст дјеце, него га стимулишу. Али добро, ово је ипак вријеме у којем су пјеваљке стручњаци за вакцине, па ко вама да замјери на глупости онда.

Jole

pre 5 godina

Užas, počev od malog koji izvodi vežbe kakve nisu prigodne njegovom uzrastu, preko potčinjene majke na podu, do oca koji vrši psihičku torturu nad njima...

milos

pre 5 godina

znam da ima svakakvih bolesnika koji tripuju decu na ovakve stvari, ali cim sam video da zgib ne moze da uradi shvatio da je glupost u pitanju..

Cika Kure

pre 5 godina

Msm da ovo nije za divljenje, uopste nije normalno. Ovo nisu godine kada dete treba da se izlozi ovakvom vezbanju. Bojim se da ce ostati mali!

Stefan

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.

obican_geek

pre 5 godina

Sve je ovo super i za pohvalu..

Ali da li je stvarno dobro po zdravlje ovog deteta koje jos nema ni formirane kosti kako treba da sa 5 god toliko opterecuje svoje telo?
Da li je publicitet i ego roditelja bas toliko bitan?

ekspert

pre 5 godina

jao pa je Ii moguce da I dalje ogrqniceni mozgovi pricaju smanjices se od teretane, postaces trom usporice te a njjaci sprinteri 80%treninga imaju u teretani( bitan je samo metod treninga), Ali znaju seoski fitness coach-i bolje

Vladimir

pre 5 godina

Ne znam sta je ovde toliko cudno. Sta ima zdravije za jedno dete od fizickih aktivnosti. Ljudi ne lupajte gluposti da dete nece porasti, naprotiv moze da bude samo vise, razvijenije i zdravije. Kako smo ograniceni ovo je neverovatno.

T- Zex

pre 5 godina

Ne znam koliko je sve ovo dobro za dete u razvoju . Sad je cudo ali bojim se da ce biti nesrecan kad odraste . Jer ovakvi napori usporavaju fizicki razvoj i rast.

TS89

pre 5 godina

Pa neko mora i ovo da bude, ne mozemo svi knjigu! Ko bi igrao fudbala, kosarke, dizao tegove, trcao, skako... ne davite ako nemate nista pametno da kazete!

Amp.

pre 5 godina

Zasto je bolesno?
Neko forsira dete da vozi motor ,neko da igra tenis,neko da prati savremene fudbalere. Ovaj klinac ima svetlu buducnost.

Novax fan

pre 5 godina

Deste strucnjaci,sad ce da ostane mali,te nije zdravo,te srce,itd.A,zdravo je da bude ko obrnuta saksija,debelo,ne moze da potrci,vec ima secer?Telo je napravljeno da se radi sa njim.Dobro,ne mora 5000,moze 4000.Uradite vi bar 20 komada,sad nastinu.Ja radio,180 i odo na posao iz pet serija,a,52 mi je.Cao-;)

Nenad

pre 5 godina

Pustite ljudi decu da budu deca. Glavni problem modernog doba. Sa dve godine ga oblacite kao odraslog, pravite im frizure, umesto da ih ostavite na miru da uzivaju u najlepsem periodu.

T- Zex

pre 5 godina

Euridamas .... kad svi ovde pojma nemaju , samo ti znas izgleda sve . Objasni kako devojcice koje vezbaju gimnastiku od malena ostaju niske rastom ,skoro kao da nemaju pubertet ? Pozivas se na istrazivanja ...?!?!? pa danas kazu da je nesto zdravo a za 5 godina kazu da najnovija istrazivanja to demantuju . Jedno je umereno vezbati , a sasvim druga stvar dete od 5 godina izlagati ovakvim extremnim fizickim naporima . Sve umereno je zdravo , a svako preterivanje sigurno nije , pa nece ni rezultirati nicim dobrim narocito za ovog decaka .

dr Dusan

pre 5 godina

Radeci sistematske preglede osnovnoskolcima, ustanovljeno je da ih preko 50% ima probleme sa kicmom vec u tom uzrastu, a o gojaznosti da ne pricamo. Nikada nije dokazana povezanost vjezbanja sa optetecenjem i smetnjama u razvoju. I stvarno ne znam odakle nasem narodu ta prica? Skoro smo vidjeli Kabiba Nurmagomedova, on se kao mali rvao sa medvjedom, pa je sad br 1. Ovo je sasvim u redu, naprijed mali!

popov

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.
(Aca, 19. novembar 2018 19:58)

Istina. Ali to nema toliko veze sa manjkom sklekova, koliko sa babinskim pristupom.. nemoj sine dizati to, teško je, dobićeš kilu.. dobro se obuci, da se lepo preznojiš. Kijaš.. mora da si se prehladio.. itd.itd...

extremesportist

pre 5 godina

Pomalo jezivo...

A klinac da batali rekorde i što pre da ga upišu na gimnastiku. Pravih je godina da počne, a o potencijalu nema svrhe godovoriti. Možda dogura i do olimpijca jednog dana.

JPR24

pre 5 godina

Odakle Kadirovu toliko bogastvo da poklanja mercedese djeci?
(Sandzak, 19. novembar 2018 23:21)
Pa Vodja čo’ek ! Kao i ove Balkanske vođe, sve isi kalup...

Bob

pre 5 godina

Za sve one koji kritikuju i kazu te bice zakrzljao, te isgubice zdravlje. A kakva su vasa deca. Decaci sa prekomernom tezinom i sa zenskim si*ama, a ne mogu ni da potrce, a verovatno su i oslobodjena od fizickog. Jedina zamerka je da je mogao da saceka jos dve tri godine. Samo napred klinjo.

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Tako je, ja ne znam zašto deca gube vreme do dvadesete godine, kad napune pet pravo na njive i fabrike da ne dangube!!

Еуридамас

pre 5 godina

@T-Zex, наравно да не знам све, али сам образован у овом пољу и радим са врхунским спортистима. Гимнастичари нису ниски због тренинга. Успјех у врхунском и професионалном спорту се планира скоро од рођења дјетета. Узимају се обзир морфолошке и функционалне карактеристике родитеља који су били успјешни спортисти и на основу тога (између осталог) се процјењује у којем би спорту дијете могло бити доминантно. Дјеца за коју се процијени да неће бити висока растом, се усмјеравају рецимо на гимнастику због кратких полуга и повољнијих услова за испољавање силе. Већ деценијама је препорука стручњака да се дјеца могу увести у тренинг са оптерећењем од раног периода развоја јер позитивно утиче, а не негативно. Друга ствар, овај дјечак са снимка (прво сумњам да је способан да уради 5000 склекова али 'ајде) не врши директну вертикалну компресију на кичмени стуб са оптерећењем, тако да чак и да је тачна та теорија о негативном утицају тренинга на раст дјеце (а није тачна), како га може онда успорити у расту? Тврдити нешто без икакве основе и познавања неке области је мало рећи глупост.

Ivan

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...
(Pjer, 19. novembar 2018 20:35)

bice bolji nego kod obicnog dvadesetogodisnjaka koji je probao cigare u 16-toj, bolji i od onoga koji je po ceo dan ucio da bi postao doktor nauka. taj srcani misic je i napravljen tako da mu fizicka aktivnost produzava vek

cezar

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.
(Stefan, 19. novembar 2018 22:57)

Ostaće mali 100% inače bi imali više plafone u stanu

dinail

pre 5 godina

4105 sklekova hahaha, koja je ovo propaganda, ja koji sam fizički jak i redovno radim sklekove ne mogu više od 50-60 pravilnih sklekova da uradim, mali na snimku ni jedan zgib ne može pravilno da uradi.

Phoenix

pre 5 godina

Nisam strucnjak za fiziologiju ali na prvi pogled mi ne deluje bas zdravo. Ono sto znam je da nije dobro deci (narocito mladjoj) previse trenirati izdrzljivost. Razlog je lucenje laktata koje ne mogu efikasno da razloze. Zato deca ne trebaju da trce ili plivaju duze distance vec krace, sprinterske i polu-sprinterske discipline. Rekao bih da slicna logika moze da se primeni na vezbe snage, gde nije bas pametno uraditi par hiljada sklekova u roku od par sati. No, svako radi sa decom kako misli da treba.
Ne treba ici u krajnosti. Glupo je porediti ovo sa potpunim odsustvom fizicke aktivnosti i pitati se sta je gore. Normalna fizicka + umna aktivnost = normalan psihofizicki razvoj deteta. Resenja alternativnih jednacina nisu lako predvidiva

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Komentarom o vakcinama si diskvalifikovao sam sebe, a uvod nije bio tako loš!

Rabona

pre 5 godina

Pa kad ima vremena za trening, ne mora da ide na posao. A i nema drugare koji sede u kafani i piju pivo, pa ga zovu da svrati. Lako je njemu. Pitaću ga kad poraste...

Еуридамас

pre 5 godina

Srđan bg, Зашто? На основу које образовне позадине пјеваљка са толиким утицајем на јавност, може да говори да ли су вакцине добре или не, и тако потенцијално угрози нечији живот? Радила је истраживања? Завршила је медицински факултет? Ако није, нема никакву основу да дијели савјете по питању вакцина, колико год оне биле добре или не.

Еуридамас

pre 5 godina

@A.B. као оптерећење може да послужи сопствено тијело или може да се дода у виду разних реквизита прилагођених узрасту дјетета (хронолошком и биолошком) и тренажним циљевима. Апсолутно ништа лоше нема у томе. У потпису стручњак.

Amp.

pre 5 godina

Zasto je bolesno?
Neko forsira dete da vozi motor ,neko da igra tenis,neko da prati savremene fudbalere. Ovaj klinac ima svetlu buducnost.

ekspert

pre 5 godina

jao pa je Ii moguce da I dalje ogrqniceni mozgovi pricaju smanjices se od teretane, postaces trom usporice te a njjaci sprinteri 80%treninga imaju u teretani( bitan je samo metod treninga), Ali znaju seoski fitness coach-i bolje

Еуридамас

pre 5 godina

Већина коментатора нема основно знање о функционисању људског организма и начину на који физичко вјежбање доприноси правилном развоју, а даје себи за право да коментарише најобичније склекове. Други дио повезује физичко вјежбање са недостатком интелигенције-логика нула бодова. Толико о вашој интелигенцији. Иначе, препорука стручњака је да се дјеца уводе у тренинг са оптерећењем већ од пете године јер доприноси правилном развоју дјетета. Супротно опште популарном али погрешном мишљењу, тренинзи са оптерећењем НЕ ометају раст дјеце, него га стимулишу. Али добро, ово је ипак вријеме у којем су пјеваљке стручњаци за вакцине, па ко вама да замјери на глупости онда.

TS89

pre 5 godina

Pa neko mora i ovo da bude, ne mozemo svi knjigu! Ko bi igrao fudbala, kosarke, dizao tegove, trcao, skako... ne davite ako nemate nista pametno da kazete!

Vladimir

pre 5 godina

Ne znam sta je ovde toliko cudno. Sta ima zdravije za jedno dete od fizickih aktivnosti. Ljudi ne lupajte gluposti da dete nece porasti, naprotiv moze da bude samo vise, razvijenije i zdravije. Kako smo ograniceni ovo je neverovatno.

Cika Kure

pre 5 godina

Msm da ovo nije za divljenje, uopste nije normalno. Ovo nisu godine kada dete treba da se izlozi ovakvom vezbanju. Bojim se da ce ostati mali!

M. Radosavljevic

pre 5 godina

Rusi, Srbi, Ceceni, S. Korejanci.... sve nesto za vodju i zbog vodje. Valjda zato svima tako dobro i ide. Prosto neki narodi zude za diktatorima.

Jole

pre 5 godina

Užas, počev od malog koji izvodi vežbe kakve nisu prigodne njegovom uzrastu, preko potčinjene majke na podu, do oca koji vrši psihičku torturu nad njima...

T- Zex

pre 5 godina

Ne znam koliko je sve ovo dobro za dete u razvoju . Sad je cudo ali bojim se da ce biti nesrecan kad odraste . Jer ovakvi napori usporavaju fizicki razvoj i rast.

Pjer

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...

milos

pre 5 godina

znam da ima svakakvih bolesnika koji tripuju decu na ovakve stvari, ali cim sam video da zgib ne moze da uradi shvatio da je glupost u pitanju..

Aca

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.

Antiprotivan

pre 5 godina

Ahahahaha... Na snimku kao slaže kocke, gleda mašu i medjeda, to da pokažu kako je on normalno dete... a keva isprepadana i senke se plaši. :D

Novax fan

pre 5 godina

Deste strucnjaci,sad ce da ostane mali,te nije zdravo,te srce,itd.A,zdravo je da bude ko obrnuta saksija,debelo,ne moze da potrci,vec ima secer?Telo je napravljeno da se radi sa njim.Dobro,ne mora 5000,moze 4000.Uradite vi bar 20 komada,sad nastinu.Ja radio,180 i odo na posao iz pet serija,a,52 mi je.Cao-;)

Stefan

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.

obican_geek

pre 5 godina

Sve je ovo super i za pohvalu..

Ali da li je stvarno dobro po zdravlje ovog deteta koje jos nema ni formirane kosti kako treba da sa 5 god toliko opterecuje svoje telo?
Da li je publicitet i ego roditelja bas toliko bitan?

T- Zex

pre 5 godina

Euridamas .... kad svi ovde pojma nemaju , samo ti znas izgleda sve . Objasni kako devojcice koje vezbaju gimnastiku od malena ostaju niske rastom ,skoro kao da nemaju pubertet ? Pozivas se na istrazivanja ...?!?!? pa danas kazu da je nesto zdravo a za 5 godina kazu da najnovija istrazivanja to demantuju . Jedno je umereno vezbati , a sasvim druga stvar dete od 5 godina izlagati ovakvim extremnim fizickim naporima . Sve umereno je zdravo , a svako preterivanje sigurno nije , pa nece ni rezultirati nicim dobrim narocito za ovog decaka .

dr Dusan

pre 5 godina

Radeci sistematske preglede osnovnoskolcima, ustanovljeno je da ih preko 50% ima probleme sa kicmom vec u tom uzrastu, a o gojaznosti da ne pricamo. Nikada nije dokazana povezanost vjezbanja sa optetecenjem i smetnjama u razvoju. I stvarno ne znam odakle nasem narodu ta prica? Skoro smo vidjeli Kabiba Nurmagomedova, on se kao mali rvao sa medvjedom, pa je sad br 1. Ovo je sasvim u redu, naprijed mali!

dinail

pre 5 godina

4105 sklekova hahaha, koja je ovo propaganda, ja koji sam fizički jak i redovno radim sklekove ne mogu više od 50-60 pravilnih sklekova da uradim, mali na snimku ni jedan zgib ne može pravilno da uradi.

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Tako je, ja ne znam zašto deca gube vreme do dvadesete godine, kad napune pet pravo na njive i fabrike da ne dangube!!

Phoenix

pre 5 godina

Nisam strucnjak za fiziologiju ali na prvi pogled mi ne deluje bas zdravo. Ono sto znam je da nije dobro deci (narocito mladjoj) previse trenirati izdrzljivost. Razlog je lucenje laktata koje ne mogu efikasno da razloze. Zato deca ne trebaju da trce ili plivaju duze distance vec krace, sprinterske i polu-sprinterske discipline. Rekao bih da slicna logika moze da se primeni na vezbe snage, gde nije bas pametno uraditi par hiljada sklekova u roku od par sati. No, svako radi sa decom kako misli da treba.
Ne treba ici u krajnosti. Glupo je porediti ovo sa potpunim odsustvom fizicke aktivnosti i pitati se sta je gore. Normalna fizicka + umna aktivnost = normalan psihofizicki razvoj deteta. Resenja alternativnih jednacina nisu lako predvidiva

Srdjan bg

pre 5 godina

(Еуридамас, 19. novembar 2018 23:52) Komentarom o vakcinama si diskvalifikovao sam sebe, a uvod nije bio tako loš!

Ivan

pre 5 godina

A sta ce biti za 20-ak godina sa njegovim srcanim misicem, to se niko ne pita. Mislim da je roditeljima pametnije da deci razvijaju mozdane vijuge uz umeren fizicki razvoj. Al Cecenija je to...
(Pjer, 19. novembar 2018 20:35)

bice bolji nego kod obicnog dvadesetogodisnjaka koji je probao cigare u 16-toj, bolji i od onoga koji je po ceo dan ucio da bi postao doktor nauka. taj srcani misic je i napravljen tako da mu fizicka aktivnost produzava vek

cezar

pre 5 godina

Ako moze neko da objasni kako moze da se ostane mali od sklekova? Nema nikakvog pritiska na kicmu tokom vezbe.. pa ne radi cucanj ili overhead press.
(Stefan, 19. novembar 2018 22:57)

Ostaće mali 100% inače bi imali više plafone u stanu

Nenad

pre 5 godina

Pustite ljudi decu da budu deca. Glavni problem modernog doba. Sa dve godine ga oblacite kao odraslog, pravite im frizure, umesto da ih ostavite na miru da uzivaju u najlepsem periodu.

JPR24

pre 5 godina

Odakle Kadirovu toliko bogastvo da poklanja mercedese djeci?
(Sandzak, 19. novembar 2018 23:21)
Pa Vodja čo’ek ! Kao i ove Balkanske vođe, sve isi kalup...

Rabona

pre 5 godina

Pa kad ima vremena za trening, ne mora da ide na posao. A i nema drugare koji sede u kafani i piju pivo, pa ga zovu da svrati. Lako je njemu. Pitaću ga kad poraste...

Bob

pre 5 godina

Za sve one koji kritikuju i kazu te bice zakrzljao, te isgubice zdravlje. A kakva su vasa deca. Decaci sa prekomernom tezinom i sa zenskim si*ama, a ne mogu ni da potrce, a verovatno su i oslobodjena od fizickog. Jedina zamerka je da je mogao da saceka jos dve tri godine. Samo napred klinjo.

Еуридамас

pre 5 godina

@T-Zex, наравно да не знам све, али сам образован у овом пољу и радим са врхунским спортистима. Гимнастичари нису ниски због тренинга. Успјех у врхунском и професионалном спорту се планира скоро од рођења дјетета. Узимају се обзир морфолошке и функционалне карактеристике родитеља који су били успјешни спортисти и на основу тога (између осталог) се процјењује у којем би спорту дијете могло бити доминантно. Дјеца за коју се процијени да неће бити висока растом, се усмјеравају рецимо на гимнастику због кратких полуга и повољнијих услова за испољавање силе. Већ деценијама је препорука стручњака да се дјеца могу увести у тренинг са оптерећењем од раног периода развоја јер позитивно утиче, а не негативно. Друга ствар, овај дјечак са снимка (прво сумњам да је способан да уради 5000 склекова али 'ајде) не врши директну вертикалну компресију на кичмени стуб са оптерећењем, тако да чак и да је тачна та теорија о негативном утицају тренинга на раст дјеце (а није тачна), како га може онда успорити у расту? Тврдити нешто без икакве основе и познавања неке области је мало рећи глупост.

Еуридамас

pre 5 godina

Srđan bg, Зашто? На основу које образовне позадине пјеваљка са толиким утицајем на јавност, може да говори да ли су вакцине добре или не, и тако потенцијално угрози нечији живот? Радила је истраживања? Завршила је медицински факултет? Ако није, нема никакву основу да дијели савјете по питању вакцина, колико год оне биле добре или не.

Еуридамас

pre 5 godina

@A.B. као оптерећење може да послужи сопствено тијело или може да се дода у виду разних реквизита прилагођених узрасту дјетета (хронолошком и биолошком) и тренажним циљевима. Апсолутно ништа лоше нема у томе. У потпису стручњак.

extremesportist

pre 5 godina

Pomalo jezivo...

A klinac da batali rekorde i što pre da ga upišu na gimnastiku. Pravih je godina da počne, a o potencijalu nema svrhe godovoriti. Možda dogura i do olimpijca jednog dana.

popov

pre 5 godina

Roditelji pogledajte samo nasta lice vasa deca. 99% gradske dece je totalno nesposobno i zakrzjalo. Nisu ustanju da potrce sto metara i donesu dve kese sa pijace.
(Aca, 19. novembar 2018 19:58)

Istina. Ali to nema toliko veze sa manjkom sklekova, koliko sa babinskim pristupom.. nemoj sine dizati to, teško je, dobićeš kilu.. dobro se obuci, da se lepo preznojiš. Kijaš.. mora da si se prehladio.. itd.itd...