- Komentari -
  1. @6. b: Nema "iza" i "ispred", "pre" i "posle", u Univerzumu...postoji kontinum prostor-vreme, u kome su materija i energija raspoređeni u kvantnoj radpodeli verovatnoća, u "mreži" struna, u 11-dimenzionalnom sistemu.
     (Smuleco, 10. oktobar 2018 21:23)

    # Link komentara

  2. I šta ima tamo iza?
    Da l prazan prostor ili nema prostora?
    Da l i prostor okrugao pa nikako ne možeš da dođeš do kraja?
    Da l prostor debeo kao neka debela lopta pa nema kraja ako ga istrazuješ u krug a šta ako ga istražuješ “od centra” prema van da li onda ima kraj?
    Da l je materija rasporedena samo u jednom sloju te debele lopte a dalje samo prazan prostor ili je u “praznom prostoru” sabijena energija koja je pokretač svega, sve materije, zvezda i planeta i života?
    (6. b, 9. oktobar 2018 16:10)

    # Link komentara

  3. plitki opskurni skepticizam nije skepticizam nego cista zatucanost.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 6. oktobar 2018 12:02)

    Zasto ne kazes mracan vec opskuran?

    Ne znam zasto ljudi imaju tu vecitu potrebu da nekoga vredjaju, ili ponize.
    Ako nekoga nazoves zatucanim, onda dokazi sta je zatucanost.
    Ako je zatucan onaj ko je naivan, u ovom slucaju, onda si i ti zatucan jer ocekujes od naivnog da razume zakone prirode, svemir...
    Na kraju, ako vec mislis da si toliko pametan, napisi knjigu, resi par matematickih jednacina koje muce matematicare, pronadji lek protiv skepticizma.
    (antibot, 6. oktobar 2018 19:12)

    # Link komentara

  4. (Milan, 5. oktobar 2018 23:55)

    Nadam se da nisi jedan od onih koji se i na brasno smeju /a nije zlonamerno, malo ironije / ako nesto ne razumes mani se corava posla.
    Dakle, NASA je najveca prevara XX veka, diznilend za "odrasle" (ne Hollywood oni su ozbiljna agencija ciste savesti ) odnosno naivne da ne upotrebim neku tezu rec, a sta dobijaju kako sta covece, milijarde zelenih novcanica ,njihov budjet mislim iznosi oko 2 Milijrd.$ na godisnjem nivou a "ljudi" i za mnogo manje idu preko leseva nekima je sve to u interesu ali ne bih da ovde ulazim u globalnu politiku, dovoljno je osvrnuti se na drustvene mreze i nase medije botine i sendvicare zasto oni to cine pa placeni su za to, prosto uvek su interesi u pitanju nema vise morala laz je na sve strane oni koji je vide bollje prolaze od ovih drugih kako rekosmo "naivnih" ali nista se tu ne moze promeniti, djavo je odavno odneo salu .
    Ovde link koji ce ti eventualno pomoci da razumes nesto a mozda nisi nikada ni razmisljao slicnim temama ali nista nije slucajno za sve postoje razlozi samo ih treba potraziti razmisliti o svemu, zaboravi sta je bilo ko bilo kada rekao i ovo ovde od mene i ono pa ucili smo u skoli /osim matematike i nekih prirodnih nauka / to mora biti tako, lazi su svuda sam traziti istinu ...

    [link]

    i jos nesto o istini ;
    Istina nema nikakve veze sa brojem ljudi koji joj veruju.
    / odnosno nije u vecini kako se obicno misli pa makar to bilo i 99,99% ljudi / pozdrav.
    (eratosten, 6. oktobar 2018 18:49)

    # Link komentara

  5. @nema tajni: Bravo za stručan, i koristan komentar!:)
     (Smuleco, 6. oktobar 2018 18:47)

    # Link komentara

  6. Smesni su mi komentari tipa "Jos jedna laz NASA-e". U NASA-i radi oko 18.000 ljudi, i svi su skovali zaveru da nekoga lazu! Zasto bi lagali, sta dobijaju time? Da bi nekoga pravili budalom? Zasto? Samo glup covek to moze da misli.
    (Milan, 05. oktobar 2018 23:55)

    Vidi, otkud znaš da možda većina zaposlenih u NASA-i, uopšte i zna da nekoga laže, jer je i njima prezentirana "iskrivljena" istina, koju samo prosleđuju dalje?
     (Skeptik, 6. oktobar 2018 18:45)

    # Link komentara

  7. Dakle, ova sonda skakuce ivicom S.Sistema i preko ivice, a ne znamo sta izaziva kancer na primer. Kako to?
    (SV, 6. oktobar 2018 08:53)

    Ne znam koga sve podrazumevaš pod 'mi' , ali razlog zašto 'vi' to ne znate je zato što da biste to znali onda to morate i da naučite, a naučilu biste da se slučajne mutacije dnk događaju stalno, da neke od tih mutacija pokvare sekvencu dnk koja je odgovorna za "samouništenje" ćelije da bi mogla da bude zamenjena, da sve ćelije koje dalje nastanu od te ćelije nasleđuju isti feler, ne samouništavaju se i gomilaju se. Te nagomilane ćelije su tumor. Ako prodru u drugo tkivo onda je tumor zloćudan. Takve ćelije nastaju redovno u našim organizmima ali ih orfanizam odmah prepozna i uništava. Međutim ako je organizam nekad iz nekog razliga oslabljen ili istrošen, onda ne stiže da odradi sve pa se desi da se ta ćelija namnoži i nagomila pre nego što stigne da bude uništena. Ako to traje dovoljno dugo, onda to postaje tumor, i što duže to traje tumor je veći i manje su šanse za izlečenje.
    (Katjon, 6. oktobar 2018 15:55)

    # Link komentara

  8. (x files, 06. oktobar 2018 00:41)
    (kvantna cestica, 06. oktobar 2018 07:53)

    Komunikacija sa sondama se vrsi mrezom Deep Space Network koja ima ogromne parabolicne antene i rade na oko 8 GHz. Da bi se omogucila komunikacija na tako velikim daljinama potrebni su osnovni uslovi:
    1) velika antena uskog snopa zracenja (znaci veliko pojacanje)
    2) sto jaci predajnik (barem na Zemlji, sonda ima svoja energetska ogranicenja)
    3) malosumni prijemnici
    4) uski propusni opseg (to znaci spor prenos informacija. Sa tako dalekih sondi informacije se prenose sporo, kao nekada teleprinterom. Zato se prilikom prolaza pored planete informacije prvo skupljaju u sondi memorije, pa kad se prolaz zavrsi polako se emituju na Zemlju)
    5) softverski metodi za rekonstrukciju signala u prisustvu smetnji i suma.
     (nema tajni, 6. oktobar 2018 14:29)

    # Link komentara

  9. LetElica? Onda je i kosElica...
    (rale, 06. oktobar 2018 09:00)

    LetEti i kosIti. Letelica i kosilica.
     ((uzdah...), 6. oktobar 2018 14:12)

    # Link komentara

  10. Sto se lozite na tudje mastarije ? NJutna niste proveravali.NASA-ine fotke takodje.Sve sto znate,ili mislite da znate,ste culi i videli iz NASA izvora.Jednako je glupo slepo verovanje u obe krajnosti, nekriticki.Neka svako misli sta hoce dok mu se ne dokaze suprotno.
    (realiaty, 06. oktobar 2018 10:03)


    plitki opskurni skepticizam nije skepticizam nego cista zatucanost.
     (neutralni felsh, 6. oktobar 2018 12:02)

    # Link komentara

  11. Sto se lozite na tudje mastarije ? NJutna niste proveravali.NASA-ine fotke takodje.Sve sto znate,ili mislite da znate,ste culi i videli iz NASA izvora.Jednako je glupo slepo verovanje u obe krajnosti, nekriticki.Neka svako misli sta hoce dok mu se ne dokaze suprotno.
    (realiaty, 6. oktobar 2018 10:03)

    # Link komentara

  12. Koliko covek treba da bude glup, da veruje NASA budalastinama?!
    "Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali za ovo drugo nisam siguran." A.Ajstajn
    (Lazar, 5. oktobar 2018 21:15)
    Lepo je sto dokazujes da si u stvari glup i da ne umes da izguglas da je ovo lazni citat A. Ajnstajna
     (Pera85, 6. oktobar 2018 10:02)

    # Link komentara

  13. a voyager, zar on ne drzi rekord nad rekordima
    (x, 6. oktobar 2018 10:02)

    # Link komentara

  14. Ovi što pominju vojadžere, neka pročitaju tekst.
    (Nodi, 05. oktobar 2018 20:48)

    Sve 5 ali cemu ovakav naslov?
     (drugT, 6. oktobar 2018 09:46)

    # Link komentara

  15. Ne znam zasto ljudi objasnjavaju razliku izmedju ove letilice i vojadzera, kada naslov i tekst jasno kazu ljudska naprava, nema daljeg opisa, i vojadzer je ljudska naprava i otisao je dalje, to da sto on nije navodjen ka nekom cilju, a novi horizont jeste to ne menja netacnost teksta i naslova, ili pak verovatno zapravo gresku u prevodu od strane uvek vrsnih prepisivaca, tj nazovi novinara na ovom portalu.
     (who cares, 6. oktobar 2018 09:37)

    # Link komentara

  16. Igor, 05. oktobar 2018 22:19)
    pazi kada otvaraš oči drugima možda stoje na kraju diska i mogu da padnu sa kraja sveta!
     (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 6. oktobar 2018 09:33)

    # Link komentara

  17. postoje i druge svemirske agencije, roskosmos, evropska, indijska, kineska... i svi salju svoje sonde. ne postoji svemir niti je zemlja okrugla od kad NASA tako kaze. @boki u vakuumu ti ne treba energija za kretanje, treba ti samo inicijalni puls, kretanje se nastavlja u nedogled jer nema otpora vazduha.
    (clickbait, 6. oktobar 2018 09:21)

    # Link komentara

  18. LetElica? Onda je i kosElica...
     (rale, 6. oktobar 2018 09:00)

    # Link komentara

  19. Dakle, ova sonda skakuce ivicom S.Sistema i preko ivice, a ne znamo sta izaziva kancer na primer. Kako to?
    (SV, 6. oktobar 2018 08:53)

    # Link komentara

  20. Kojom brzinom to piči?
    (Nisam roBot, 6. oktobar 2018 08:41)

    # Link komentara

  21. Replika na replike o Vojadžeru. Ovo je naslov, a i kratki podnaslov je u istom stilu:"Dostižemo najudaljeniju tačku svemira gde je ljudski izum ikada kročio".
     (Grunf, 6. oktobar 2018 08:38)

    # Link komentara

  22. a rusi? jesu uspjeli sklopiti peglu? ili toster?
     (herzeg, 6. oktobar 2018 08:35)

    # Link komentara

  23. @Zijad
    Da li iko ko ima mozga ne misli tako??
     (Mr M, 6. oktobar 2018 08:11)

    # Link komentara

  24. Bravo NASA .
     (nenad, 6. oktobar 2018 08:02)

    # Link komentara

  25. vidim ima ovde i ozbiljnih strucnjaka,zna li mozda neko od vas i kako komunikacija funkcionise sa sondama pionir i vojadzer na toj udaljenosti, ipak one vec godinama tumaraju na svoj ruku svemirskim bespucima,za mobilne uredjaje znamo,svako svoj repetitor na svaki cosak i zdravo?
    (kvantna cestica, 6. oktobar 2018 07:53)

    # Link komentara

  26. Najudaljenija tacka... u Nasinom studiju.
     (Pozdravlja vas gosn Stenli Kjubrik, 6. oktobar 2018 07:44)

    # Link komentara

  27. @dumpster u pravu si ali nisu krivi samo ljudi koji nisu razumeli nego pre svega naslov koji je pogrešan.
     (Vlada M, 6. oktobar 2018 07:04)

    # Link komentara

  28. evo sad ce bsn da objasni pomocu cvaraka i kavurme
     (ops, 6. oktobar 2018 06:23)

    # Link komentara

  29. 5.92 svetlosna sata, toliko daleko je 6.4 milijarde kilometara. :)
     (Swedenonline, 6. oktobar 2018 04:00)

    # Link komentara

  30. A šta je sa Vojadžerom? Zar isti nije napustio Sunčev sistem?
    (Dragan, 6. oktobar 2018 03:01)

    # Link komentara

  31. Zamoljevam ravnozemljaše da mi pokažu tačku spajanja kupole i ivice zemlje, može i odvojeno. Hvala.
    (Nikola, 6. oktobar 2018 02:51)

    # Link komentara

  32. Слава Богу за све, почетак и крај свега, вечност, зашто ићи заобилазним путем кад може директно?!
    (Данијел, 6. oktobar 2018 02:46)

    # Link komentara

  33. V'ger.
     (RistaAlfista, 6. oktobar 2018 02:11)

    # Link komentara

  34. Svi vi što spominjete Voyager 1, prvo pročitajte tekst. Oba Vojadžera i oba Pionira su otišla mnogo dalje, al nijedan od njih nije proučavao toliko udaljen objekat, kao ova sonda. Ultima Tula, 1.6 mlrd km dalja od Plutona.
     (ivan, 6. oktobar 2018 01:37)

    # Link komentara

  35. kako je ovima dooobrooooo, i ja bi tu viagru da probam, il šta su već to uzeli
    (opet osramoćeni fizičar, 6. oktobar 2018 01:32)

    # Link komentara

  36. (Metohijac, 05. oktobar 2018 21:11)
    Па тек напушта наш соларни систем. То је једна звезда са планетама око ње. Најближи суседни систем је 4 светлосне године. Дакле ако путујеш брзином светлости 4 године доћи ћеш до тог система. Брзина светлости је око 300.000км у секунди. Е сад замисли да у нашој галаксији Млечном путу постоји милијарде система тј звезда са својим планетама. И замисли сад да у свемиру постоје милијарде галаксија као што је наша... Можда ти сад буде ( или не) јасно што нисмо срели ванземаљце ако постоје у неком систему ван нашег.
     (комша, 6. oktobar 2018 01:30)

    # Link komentara

  37. @Bilo bi zanimljivo znati odakle energija za let po tim ogromnom zamišljenim prostrastvima.A i to kako su prrobili kupolu /svod/ koju je Bog otac naš postavio iznad nepomične zemlje. 
    (Boki, 5. oktobar 2018 20:23) 

    Mora da si pobegao s casa fizike kada se ucio prvi Njutnov zakon. Taj zakon kaze: "Svako telo ostaje u stanju relativnog mirovanja ili ravnomernog pravolinijskog kretanja sve dok ga delovanje ili dejstvo drugog tela ne prisili da to stanje promeni." 

    Ako mislis na ono sto su naucnici nazvali atmosfera ta sonda je nju napustila jos krajem 70tih godina zakacena na telo rakete koja joj je dala inicijalnu brzinu za njeno svemirsko putovanje.
    (Igor, 05. oktobar 2018 22:19)

    Objasnjavas inerciju čoveku koji misli da mi živimo pod kupolom kao u knjizi Stivena Kinga. Mislim da ti je to uzaludno. A evo ja ću da iskoristim njegov jezik koji razume: "Ne bacaj bisere pred svinje."
     (troll level 100, 6. oktobar 2018 01:24)

    # Link komentara

  38. dok oni dostizu najudaljeniju, mi dostizemo najdublju
     (trtemrte, 6. oktobar 2018 01:18)

    # Link komentara

  39. Vidjen juce u Zemunu u Plavim Horizontima!
    (Grumenje, 6. oktobar 2018 00:54)

    # Link komentara

  40. Šta da kaže, takvi nisu dobri sa rečima i rezonom, oni samo za nasilje znaju.
    (Ana, 6. oktobar 2018 00:43)

    # Link komentara

  41. Meni kao laiku jedna stvar nije jasna. Molim one koji se razumeju u ovu materiju da mi pojasne. Kako sonde koje "plove" svemirom salju sliku, video ka Zemlji, i kako se njima sa Zemlje upravlja da otputuju ka Veneri, Neptunu..?

    Takodje, svi smo pre odredjenog vremena bili svedoci odlaska automobila Tesle u svemir, a jedino sto smo mogli videti preko malih tv ekrana je animacija. Mene zanima, zasto takav jedan epohalni dogadjaj nije mogao ici uzivo, zasto Medjunarodna svemirska stanica nije mogla snimati ceo dogadjaj i prenositi? Kako je to moguce?
    (x files, 6. oktobar 2018 00:41)

    # Link komentara

  42. Meni kao laiku jedna stvar nije jasna. Molim one koji se razumeju u ovu materiju da mi pojasne. Kako sonde koje "plove" svemirom salju sliku, video ka Zemlji, i kako se njima sa Zemlje upravlja da otputuju ka Veneri, Neptunu..?

    Takodje, svi smo pre odredjenog vremena bili svedoci odlaska automobila Tesle u svemir, a jedino sto smo mogli videti preko malih tv ekrana je animacija. Mene zanima, zasto takav jedan epohalni dogadjaj nije mogao ici uzivo, zasto Medjunarodna svemirska stanica nije mogla snimati ceo dogadjaj i prenositi? Kako je to moguce?
    (x files, 6. oktobar 2018 00:40)

    # Link komentara

  43. Soko zove orla soko zove orla..
     (Banderaš, 6. oktobar 2018 00:31)

    # Link komentara

  44. Smesni su mi komentari tipa "Jos jedna laz NASA-e". U NASA-i radi oko 18.000 ljudi, i svi su skovali zaveru da nekoga lazu! Zasto bi lagali, sta dobijaju time? Da bi nekoga pravili budalom? Zasto? Samo glup covek to moze da misli.
    (Milan, 5. oktobar 2018 23:55)

    # Link komentara

  45. koliko meni ovi tekstovi o svemiru naprave kurslus u mom mikrosvemiru u vugli...
     (duledudule, 5. oktobar 2018 23:54)

    # Link komentara

  46. ono kad srbi komentarišu nauku...kokice i uživancija, kakva zadruga.
    (e moj galileo..., 5. oktobar 2018 23:49)

    # Link komentara

  47. DSN - Deep Space Network....pomoću DSN-a, Voyager 1 i Voyager 2, I DALJE ŠALJU određene informacije, ka Zemlji. Znači, kontakt sa njima nije izgubljen, što znači da je netačno, da lutaju svemirom. U skladu sa predhodno navedenim, ovo su letilice, koje se nalaze NAJDALJE od Zemlje.
     (Smuleco, 5. oktobar 2018 23:10)

    # Link komentara

  48. Samo da se ne sudari sa Teslom.
     (Vladimir, 5. oktobar 2018 22:57)

    # Link komentara

  49. @Bilo bi zanimljivo znati odakle energija za let po tim ogromnom zamišljenim prostrastvima.A i to kako su prrobili kupolu /svod/ koju je Bog otac naš postavio iznad nepomične zemlje.
    (Boki, 5. oktobar 2018 20:23)

    Mora da si pobegao s casa fizike kada se ucio prvi Njutnov zakon. Taj zakon kaze: "Svako telo ostaje u stanju relativnog mirovanja ili ravnomernog pravolinijskog kretanja sve dok ga delovanje ili dejstvo drugog tela ne prisili da to stanje promeni."

    Ako mislis na ono sto su naucnici nazvali atmosfera ta sonda je nju napustila jos krajem 70tih godina zakacena na telo rakete koja joj je dala inicijalnu brzinu za njeno svemirsko putovanje.
    (Igor, 5. oktobar 2018 22:19)

    # Link komentara

  50. @(Tanja, 5. oktobar 2018 20:41)

    Jeste, Voyageri su i dalje sonde koje su najdalje otisle od zemlje i sunca ujedno, ali jedna od Neptuna a druga od Urana sonde plove zvezdanim prostranstvom same, nisu prosle pored nicega blizu.
    (Igor, 5. oktobar 2018 22:13)

    # Link komentara

  51. Kornjaca rece: Dobro vece. Kornjaca rece: Dobro vece. Potom bubnjar svira tus.
    (Laku noc, deco, 5. oktobar 2018 21:56)

    # Link komentara

  52. @Komentatori
    Vojadzer i Pionir jesu otisli dalje ali oni lutaju svemirom. Ovde se prica on sondi koja ce ce proleteti pored zadatog objekta i to ce biti najudaljeniji objekat koji je posecen.
    (Dejan, 5. oktobar 2018 21:54)

    # Link komentara

  53. A šta bi sa Voyagerom? Da nije pao?
    (Tool-a, 5. oktobar 2018 21:46)

    # Link komentara

  54. Vojadzer???
    (Nekili, 5. oktobar 2018 21:30)

    # Link komentara

  55. Da li stvarno neko ko misli svojim mozgom vjeruje da ova sonda vec siba svemirom 13 godina.Jos jedna bajka brace NASA.
    (Zijad, 5. oktobar 2018 21:28)

    # Link komentara

  56. U pravu ste za "Pionire" i "Vojadzere", oni su otisli dalje, ali lete bez konkretnog cilja kroz prazan prostor, a "Novi Horizonti" je posle prolaska pored Plutona namerno usmeren ka sledecem cilju, koji je odabran posle pomnog osmatranja i odredjivanja polozaja.
     (nema tajni, 5. oktobar 2018 21:28)

    # Link komentara

  57. oj živote vojadžeru...
    (ravnozemljaš.rs, 5. oktobar 2018 21:27)

    # Link komentara

  58. Jel se vrće za dve najviše tri godine i di je pečat. Ko da je AV napisao ovaj tekst. Kakva bre NASA. Kad nasi remontovani Mig-ovi polete u svemir ima da ga za dve tri godine obidju uzduž i popreko a ako treba i u drugi svemir ce odlete i to sve sa jednim tankom goriva koji ce natankovati u Bosni jer je tamo jeftinije gorivo nego kod nas u Srbiji.
     (fenomen, 5. oktobar 2018 21:24)

    # Link komentara

  59. samo lud covek moze da veruje u ovo,sve sto nasa objavi to su lazi i price za malu decu od sletanja na mesec pa nadalje,vec nekoliko puta su provaljeni..
     (moki, 5. oktobar 2018 21:18)

    # Link komentara

  60. Koliko covek treba da bude glup, da veruje NASA budalastinama?!
    "Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali za ovo drugo nisam siguran." A.Ajstajn
    (Lazar, 5. oktobar 2018 21:15)

    # Link komentara

  61. Za vas koji ne citate tekst, pise ka OBJEKTU. Vojadzeri putuju medjuzvezdanim prostorom koji ne sadrzi objekte, ova sonda ide ka objektu najudaljenijem od Zemlje.
     (dumpster diving championship, 5. oktobar 2018 21:12)

    # Link komentara

  62. Da li je moguće da o ovome nikad niko nije pisao i pitao se na ovu temu?
    Čovek je poslao mnogo letećih objekata u vasionu, i kako vidimo u udaljene destinacije milijarde kilometara.
    I gle čuda nikad niko od tih vanzemaljaca ih nije spazio i presreo?
    Šta to znači?
    Da vanzemalci ne postije do toliko kilometara dokle je stigla neka ljudska skalameruja.
    Ičito vanzemajci žive u destinacijana nestožnih ljudima sa zemlje.
     (Metohijac, 5. oktobar 2018 21:11)

    # Link komentara

  63. @Tanja
    U pravu si, ali ovde je izgleda nova kategorija, tipa - približio nečemu klasifikovanom-, a ne samo otišao najdalje. Nije mogao da stigne vojadžere.
    (mali zeka, 5. oktobar 2018 21:07)

    # Link komentara

  64. Jel stvarno neko veruje u ovo!!!!
     (ja sendviče N E V O L E M!!!, 5. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  65. Vouager je 21.2 bilions km od zemlje a new horizon je 150 miliona km od zemkje
    (achitwn, 5. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  66. Ovi što pominju vojadžere, neka pročitaju tekst.
     (Nodi, 5. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  67. Fascinantno.
     (Nodi, 5. oktobar 2018 20:47)

    # Link komentara

  68. A Voyager iz 70-tih? Zar nije on jedina ljudska tvorevina koja je pre nekoliko godina napustila Suncev sistem?
    (Tanja, 5. oktobar 2018 20:41)

    # Link komentara

  69. Apropo prethodnom, mom, komentaru, Voyager 1 i 2 su daleko od zemlje 143 tj 118 AU (1AU = 150 miliona kilometara). Ko ne veruje nek ide na Nasin websajt.
     (RoBOT, 5. oktobar 2018 20:40)

    # Link komentara

  70. A onaj voyager, kako se zvaše, nije li on nešto baš daleko, tipa 2 svetlosna dana?
     (M, 5. oktobar 2018 20:39)

    # Link komentara

  71. Ma kako da ne, ni na mesecu nikad nisu bili, kakav Pluton kakvi novi horizonti.
     (pulsar, 5. oktobar 2018 20:39)

    # Link komentara

  72. Vojadžeri su daleko daleko dalje, ali ovde je reč da će letelica posetiti određeni objekat, za razliku od ovih prvih koji lutaju svemirom
     (realko, 5. oktobar 2018 20:38)

    # Link komentara

  73. Hm... a Voyager 1 i 2? Zasto zaboravljamo njih?!
     (RoBOT, 5. oktobar 2018 20:35)

    # Link komentara

  74. “Ne moramo posecivati ludnicu da bi pronašli poremećene umove,naša planeta je mentalna bolnica svemira” Johann Wolfgang von Goethe
    (it’s my life, 5. oktobar 2018 20:34)

    # Link komentara

  75. cudo od sonde,milijarde i milijarde kilometara i jos uvek prve svecice,ni farba se oljustila nije?
    (ljudski izum, 5. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  76. Sto dalje to bolje! Samo napred..
     (moveonup, 5. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  77. Zar nije Vojadžer davno prošao tim putem, naoustio Sunčev sistem i sada plovi dubokim svemirom??
     (RegulaR, 5. oktobar 2018 20:31)

    # Link komentara

  78. Gde su slike
     (miki, 5. oktobar 2018 20:30)

    # Link komentara

  79. Tekstovi za ateiste. Batal priča.
     (haren, 5. oktobar 2018 20:30)

    # Link komentara

  80. A voyager?
     (momke, 5. oktobar 2018 20:28)

    # Link komentara

  81. A. Pionir 10 i 11,Vojadžer 1 i 2 ?
     (dragan, 5. oktobar 2018 20:27)

    # Link komentara

  82. NASA zaboravila na Vojadzer koji je izasao iz Suncevog sistema i vise od 20 milijardi kilometara je daleko od Zemlje?
     (my way, 5. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  83. Jel Vojadžer više ne piše kući? Poraslo dete osamostalio se.
    (JOS 45 DANA DO POCETKA PROIZVODNJE ELEKTRO AUTOBUSA U IKARBUSU ako verujete Vucicu, 5. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  84. Bilo bi zanimljivo znati odakle energija za let po tim ogromnom zamišljenim prostrastvima.A i to kako su prrobili kupolu /svod/ koju je Bog otac naš postavio iznad nepomične zemlje.
    (Boki, 5. oktobar 2018 20:23)

    # Link komentara

  85. A Vojadžer 1? Šta ćemo sa njim?
     (Smuleco, 5. oktobar 2018 20:23)

    # Link komentara

  86. fascinantno
     (slobodan 011, 5. oktobar 2018 20:23)

    # Link komentara

  87. A voyager - i, zar oni nisu mnogo dalje?
     (dax, 5. oktobar 2018 20:18)

    # Link komentara