Petak, 14.09.2018.

16:50

Misteriozni objekat: Šta je Google Earth snimio na Antarktiku?

Izvor: B92

Misteriozni objekat: Šta je Google Earth snimio na Antarktiku? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

mile

pre 5 godina

Nije to nikakva misterija! Odavno se zna da su ameri na anatrktiku u vreme hladnog rata krenuli da prave vojnu bazu duboko ispod povrsine leda i koju su zbog velikih troskova odrzavanja napustili i ostavili zubu vremena da trune a nama da komentarisemo. Inace, ta baza verovatno nikada ne bi bila otkrivena da se trenutno ne desava globolano otopljavanje.

mile

pre 5 godina

@CaloNS
Brate slazem se sa tobom i podrzavam te ali molim te podrzi me i ti u teoriji da je ZEMLJA RAVNA PLOCA I DA LJUDI NIKADA NISU BILI NA MESECU!

koki

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)

A od cega je to nosilo koje moze da izdrzi tone. Drvo je bilo retko i skupo u Egiptu. Gvozdje, bakar, celik?

A ovo drugo sto si pisao o pescanoj rampi. Napraviti rampu oko piramide bi bilo pedeset puta teze nego napraviti piramidu. Idi malo do Usca koje je najvisa zgrada u Srbiji, toliko je visoka piramida. Pa zamisli oko Usca rampu visoku 150 metara od cistog peska. Cistog peska koji ce da drzi tone materijala i radnika na sebi, na 30-tom spratu, na visini od 150 metara.

CarloNS

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?
(Noik, 16. septembar 2018 17:47)

Nisi čitao pažljivo, napisao sam da su visine 70cm, a ne da su im sve dimenzije 70cm, dok su veći blokovi u "prizemlju". Golim rukama znači uz pomoć suve snage bez upotrebe prostih mašina poput poluge. Blok staviš na nosilo koje je šire tako da više ljudi može da ga prihvati. Ne treba sve shvatati bukvalno, upotrebi samo malo mašte. Ta rešenja koja sam naveo nisu moja, bezbroj ljudi ih se setilo.

Ja obožavam vas koji imate problem za svako rešenje.

vosak

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)
Sjajno objasnjenje za gradnju piramida. Ne znam samo kako se niko toga nije setio. Ali zaboravio si cinjenicu da to nije samo puko slaganje kamena na kamen, vec mora postojati projekat, kako se piramida sama ne bi urusila pod tezinom.

Noik

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?

dominus

pre 5 godina

CarloNS

Ne bulazni. Piramide ne postoje samo u Egiptu. Svrha građenja piramida je mnogo veća nego što um prosečnog čoveka može da shvati. Ko ih je gradio? Pa postoji više teorija o tome. Najmanje izvesna, da su ih gradili obični ljudi kako smo nekada davno učili u školi (nastavnici nisu krivi za to). Zato je njih nemoguće sagraditi kao takve, sa svrhom priošnjih. Da li je moguće sagraditi piramidu u smislu građevinskog objekta? Možda (lično ne verujem), ali kao takva ne bi imala nikakvu svrhu, samo bi predstavljala bespotrebnu investiciju.

PSYCRO

pre 5 godina

Susjedi, šta se ložite? :)
To je Kohnen Station, njemačka istraživačka stanica, inače u pogonu samo ljetnih mjeseci (zovu je i ljetni kamp). Pola financiraju njemački instituti pola naftna industrija jer kao što st vjerovatno čuli ekipa je već podjelila gdje će što eksploatirati.sve informacije možete naći na linku ovđen :
https://www.awi.de/en/expedition/stations/kohnen-station.html
Ima dvije piste kao što vidite skoro okomite jednu prema drugoj, oni koji lete znaju zašto :)
P.S. Pozdrav svim sportskim pilotima! :)

I.

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.
 (MilankoX, 15. septembar 2018 13:29)

Sudeci po pravopisu, nisi si se ti bas nacitao, druze... Cuj, "citao sam u knjigama koje nisu dostupne"...

CarloNS

pre 5 godina

Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza
(deki185, 15. septembar 2018 07:57)


Evo ti dva načina kako, bez dizalica ili bilo kakvih komplikovanih mašina:

Blokovi su teški 5-7 tona u donjem delu, a oko tone (težina prosečnog automobila) u gornjim slojevima. Ti manji blokovi su visine oko 70cm. 20 ljudi bez problema može da podigne blok od tone na visinu od 75cm golim rukama.

Ako ti to deluje suviše kompleksno evo još jednostavniji način. Dovuku se blokovi u prvi nivo. Naspe se pesak sa strane da se poravna sa blokovima (peska bar u pustinji ima koliko hoćeš). Dovučeš po pesku sledeći nivo blokova, naspeš pesak sa strane...

Može i kombinacija, veći blokovi pri dnu po pesku, manji blokovi ručno pri vrhu.

Mnogo veći problem od dizanja blokova je sinhronizacija 30-40 hiljada ljudi da se ne sudaraju na gradilištu.

MilankoX

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.

miki

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

"naj noviji" i "neokruglost"... cekaj, jel ti stvarno postojis?

Smuleco

pre 5 godina

@Carlo NS: Pa i nije ti neki argument, to sa nepostojanjem dokaza o nekoj naprednoj civilizaciji na ovoj planeti, u dalekoj prošlosti. Da li je moguće da si prenebregao činjenjcu, da postoji nešto što se zove, "prikrivanje dokaza" zataškavanje, i falsifikovanje istorije?

Lol

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LaleGator, 15. septembar 2018 08:39)

Čekaj, informacije o tome možeš naći tek tako, a oni to kriju? Ne razumem. Prvo, ništa se i ne krije, imaš po netu, bibliotekama. Drugo, ni sami ne znaju upotrebu raznih mehanizama i uređaja, treće, nisu ti uređaji ništa posebno da o njima treba danonoćno razglabati, a kamoli oko toga praviti neku famu.

Cinique

pre 5 godina

Na osnovu ovih snimaka potpuno je jasno da je ta, iz svemira fotografisana misteriozna struktura, delo bića iz svemira.
(Zivotije, 14. septembar 2018 21:40)

Ne znam što ti nalupaše minuse? Pa i ljudi su bića iz svemira. Ako je napravljeno, napravila su bića iz svemira. Ovo ili bilo šta drugo.

LaleGator

pre 5 godina

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.
(CarloNS, 14. septembar 2018 22:33)
_________________

Pronadjeni su komplikovani predmeti za koje ne moze da se objasni kako su nastali i kada (naravno nisu pronasli sumersku verziju ajfona niti egipatsku verziju hajabuse)

proguglaj i videces

te stvari se ne mogu videti na mejn strim medijima
a zasto se ne vide?
razlog je isti kao i onaj zbog kojeg nikada nece javno reci ko je i zasto kriv za 9/11
i ko izaziva ratove po celom svetu, ko kreira krize. isti su razlozi.

Sve je vise dokaza da nasa istorija nije bas onakva kakvu učimo da jeste
a zasto to kriju?

deki185

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. n
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. 


Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza

neopterecen

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Srpsko-hrvatski sam ucio u 5 razredu osnovne skole, sto bi znacilo, da mi srpski nije maternji, pa znam, da se najnoviji piše zajedno. A da se ti, argus prvo naucis nekih laksih tema, kao sto je pravopis, pa da se tek onda latis nekih ozbilnijih?

ko je ovde lud

pre 5 godina

To je Nemačka letnja istraživačka stanica Kohnen, koordinate se poklapaju. Kakvi ste vi to novinari kada ne istržite vest pre nego što objavite ili ste postali žuta štampa?

Cxevu

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. 
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. septembar 2018 22:49)

Pa, zvanicno sluze kao nekakva orijentacija i povezivanje sa sazvezdjima, samim tim i sa energijom.

Da mogu da naprave, napravili bi. Nije tesko dizalicom podici par tona, nekih 50m. To je automobil. Ali jeste nemoguce podici onaj jedan kameni blok od ko zna koliko desetina tona, jednostavno nije toliko visoka dizalica i srusila bi se po svim zakonima fizike. A ljudi nisu bas mogli da ga iznesu na vrh piramide, nikako...

samo tiii

pre 5 godina

Pitanje za komentatore ovde.
Kako objasnjavate prastare crteze koji su nadjeni u Indiji, Kini koji predstavljaju letelice, i ljude sa nekakvim kuglama na glavi, koje asociraju na astronautske kacige? Kako objasnjavate crteze raketa i eksplozija istih? Kako se vodi bitka na nebu?
Jel su u pitanju mozda svedocanstva o necemu sto su videli, ili su u pitanju neki opijati?

kraja

pre 5 godina

...nista google nije uklonio ni izbrisao...
...sve stoji na svom mestu...
...prebacite time slider na 2013. godinu...
...tu je pista, mnogobrojni tragovi vozila, radilo se...

Runzo Objektivni

pre 5 godina

Odmah u drugom ili trecem komentaru objasnjenje. U pitanju je nemacka istrazivacka stanica, Kohnen Station. Ima i svoj websajt na kome su navedene skoro pa u sekundu koordinate koje lik daje u videu - 75°00'S, 00°04'O. Ogromni crni pravougaonici nisu nikakva vrata, vec jako duge senke zbog niskog polozaja sunca. Mozemo mirno da spavamo, bez lozenja.

Aldebaran

pre 5 godina

(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Ti tvoji džinovski skeleti se nigde ne mogu videti, ali ih redovno pominju razni nadobudni "istraživači vanzemaljaca" koji samo prepričavaju jedni druge i toliko žude da otkriju vanzemaljce, da im se vanzemaljci svuda priviđaju!

Dalje, navedi mi bar jedan "proračun starih civizacija" tačniji nego današnji. Da su bili vrlo pametni, jesu svakako. Na primer, Tales iz Mileta je još u vreme stare Grčke došao do zaključka da je Zemlja okrugla, što mnogi ni danas ne uspevaju da shvate...

Ko ti je rekao da mi ni danas ne možemo da izgradimo piramidu? Tehnički, nije problem, samo se ne isplati jer bi bilo ekstremno skupo. U stvari, nikad se nije ni isplatilo, zato su ih samo faraoni gradili, barem one veće...

Slažem se da priča ima raznih, ali pouzdanih materijalnih dokaza o vanzemaljcima jednostavno nema. Niko dosad nije pokazao nijedan komad nečega za šta bi se svi složili da je vanzemaljskog porekla. Nikakav komad nepoznatog materijala, niti neobjašnjivog načina obrade. A nemoguće je da pored tolikih poseta vanzemaljaca nije im otpao baš nijedan šraf sa letelice i nisu ni ispraznili pepeljaru!

Naš problem je što debelo potcenjujemo znanje starih naroda i kad god naiđemo na nešto što ne znamo da uradimo drugačije nego s današnjim tehnologijama, logika je uvek: "pošto onda nisu imali današnju tehnologiju, to su mogli da urade samo vanzemaljci!" Gluposti!

CarloNS

pre 5 godina

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?


Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Kojih bića? Dinosaurusa? Nečega drugog? Šta oni dokazuju?

Kažeš stare civilizacije. Prvo nije tačno da su njihovi proračuni bolji nego danas. Nisu ni blizu, to su urbane bajke. Na kraju krajeva, i te stare civilizacije su su bili ljudi. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je na Zemlji bilo naprednih civilizacija pre ljudi.

Priče nisu dokaz. Sve što si naveo je rekla-kazala, Youtube dokazi.

Priče o vanzemaljcima takođe su bajke. Čak i da nisu, to nisu civilizacije sa Zemlje već sa neke druge planete, tako da nisu nikakav dokaz.

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.

zoran stokic

pre 5 godina

Jedan pogled "iskosa" (pritiv teoretičara zavera):
Do pobune protiv aristokratije i francuske revolucija je vodila SERIJA MALIH LEDENIH DOBA 1230-1850 g koja se događala u Evropi. Slični je bilo i sa propadanjem starih civilizacija: Sumerana, Egipćana, antičke Grčke, Maja, Inka.... sve se to događalo zbog KLIMATSKIH OSCILACIJA i nesposobnosti elita tih civilizacija (društava) da nađu odgovore - rešenja - kako da AMORTIZUJU te klimatske oscilacije...
Ps. U Evropi 1235-1850 bila je serija "malih ledenih doba". Pre ovih katastrofalnih meteroloških zbivanja "veštičarenje" se smatralo minornim zločinom...pojava malih ledenih doba koja je uzrokovala nestajanje mnogih sela, pojavu gladi, bolesti, nezaposlenost, pljački, nasilničkog ponašanja, kuge...je aktivirala procvat "teorija zavere" koje povezuju magiju ili, na primer, jevrejsku populaciju i klimatske promene. Za epidemiju kuge su često bile optuživani jevreji; u gradovima tokom 1300. širene su glasine da su Jevreji trovali bunare da su se zaverili protiv hrišćana, suđeno im je a smrte kazne su trebala da zaustave širenje kuge. Sistematski lov na veštice započeo je 1430. smatrane su odgovornim za loše vreme jer su svojim dejstvima uticale na prirodne sile. Veštice su bile okrivljene za postojanje malih ledenih doba, epidemije stočnih bolesti, "odgovore što krave daju manje meleka", nepoznate bolesti... i tako sve do francuske revolucije....

nikad se ne zna

pre 5 godina

@ Zivotije
zivota ti,ne znam samo sto toliko dojmilo da to tvrdis,kad bi ti samo znao koliko iskustva imam po pitanju izuzetno neobicnih nebeskih pojava,strava jedna,al' nikad bas nikad se nisam usudio reci da su vanzemaljskog porekla?

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz.
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir.
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide?
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene?

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji.
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste.
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...

zabava za mase

pre 5 godina

@cxevu

Au ala si se nalupetao. Osim ovog za bazu, to je tačno.

Ali da danas nemamo tehnologiju da napravimo piramide... Ma daj.


Previše History kanala, koji više ne zaslužuje to ime (naravno ne mislim na Viasat).

kraja

pre 5 godina

...objavljene fotke kohnen stationa nemaju veze sa ovom strukturom...
...rastojanje od prve tacke do poslednje je 1.85 km...
...na trenutak je malo licilo na jednu drugu istrazivacku stanicu, koja je imala vetrogeneratore, ali ih nije imala u tom broju...
...meni je neobicna struktura podloge, moram priznati da lici na lejer neke losije igrice, pa sam na trenutak cak pomislio da je neko hakovao google earth...
...nadam se da ce uskoro sve biti jasnije...

Cxevu

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno. 
(kafka, 14. septembar 2018 20:13) 

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

_________

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...

magareca klupa

pre 5 godina

dobri su mi ovi specijalci sto dave neplivaca zbog nepismenosti,gde ce bre jedan nepismeni ravnozemljas u tempel duhovnosti i znanja kao sto je to B92

Shano Dusho

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD
(DisordeR, 14. septembar 2018 19:09)

Ravnomozgaski jezik je tezak, po njihovom se pise "ne pismeni".

Cisto da raz jasnim kako bi smo svi razumeli. :-)

strane vesti

pre 5 godina

@ samo tiii,budi bez brige,sve je pod kontrolom,kad bi ovo moglo ugroziti nekog ili bilo sto sveto dovesti u pitanje nebi mi to garant sad gledali?

Borg

pre 5 godina

Čoveče, možda je ovo stanica Roada Amundsena (norveskog polarnog istraživača koji je otkrio južni pol i severozapadni prolaz takođe i prvi u norveskoj koji je imao dozvolu za avion) koju su napravili sa svojim timom prilikom kvara na avionima, kada su morali da ostanu gotovo mesec dana. Mislim da je u pitanju 1926 ili 27 godina.
Biće ovo neprocenljivo istorisko otkriće ako se pokaže da je ovo o čemu pišem.

tripko

pre 5 godina

Nemačka istraživačka stanica Kohnen. Poguglajte, nađite koordinate, ubacite ih u Google earth i dovode vas direktno do stanice. Pored je pista.

1980

pre 5 godina

Antarktik je Južni pol. Ne znam kako Norveška može da bude 320 km od objekta?
(njoka, 14. septembar 2018 20:47) Norveška istraživačka stanica, a ne država Norveška

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Koji je to dokaz? Da na arktiku zemlja bude zaoukrugljenija nego na ekvatoru? Ne vidim nista cudno na fotografiji. Pa pitam ravnozemljasa da mi objasni. Samo da ne spominje i hollow earth narode.

homo stupidus

pre 5 godina

Zemlja je ravna. Ovo je naj bolji dokaz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neplivač, 14. septembar 2018 20:17)

Nauči da pišeš prvo. Onda možeš da pametuješ.

Pera

pre 5 godina

Amerima je nedavno izronila iz leda neka podzemna (ili podledna) baza kao posledica globalnog otopljavanja. Sigurno je i ovo nesto vojno, moguce ovaj put rusko, jel da je americko ne bi ih google raskrinkao.

Mare

pre 5 godina

Zanimljivo, ali znajuci svetske naucnike vec vidim da ce za par meseci zakljuciti da je u pitanju najobicnije stenje koje je eto slucajno tako poredjano. Pa ko veruje nek veruje.

zanimacija

pre 5 godina

Nema Nova Svabija veze sa ovim

https://vignette.wikia.nocookie.net/micronations/images/7/7c/480px-New_Swabia_%28orthographic_projection%29.svg.png/revision/latest?cb=20130317164144

Nova Svabija je primorska teritorija ispitana 1939. s namerom da se u (nedocekanoj) buducnosti otvori kitolovacka luka i postrojenje konzerviranja kitovog ulja.
Nesto zanimljivo jeste, mozda ostaci neke americke ili sovjetske baze, kao sto je topljenje leda na Grenlandu otkrilo tajnu americku stanicu...

pope

pre 5 godina

to je ovo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/At_the_Mountains_of_Madness

'U planinama ludila': Donedavno jedini srpski prevod sa pocetka 90tih nedavno je zamenilo novo izdanje.
Iz nekog razloga Lavkraft iako najuticajniji autor ovog zanra gotovo da nije uopste ekranizovan jer ga je tesko verno docarati bez gubitka osecaja straha od nepoznatog jezivog i misterioznog. Ali je zato bio ogroman izvor inspiracije za autore 'Stvari' (The Thing'), 'Aliena' kao i S.Kinga.
Ko nije procitao a ovakve vesti ga asociraju na vanzemaljsko ili na neku 'skrivenu' istoriju zemlje, uzivace ' U planinama ludila'

CarloNS

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno.
(kafka, 14. septembar 2018 20:13)

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

samo tiii

pre 5 godina

Ovo moze biti zaista veliko otkrice.
Pitanje sta je. Ne znam koliko je veliki led i sneg bio, i koliko godina je trebalo da se topi do ove tacke.
Moze biti grad neke prastare civilizacije, a sto da ne, ko zna, moze biti i neka gradjevina koju nisu gradili ljudi. Ako je ovo drugo, sve sto de ikad ucilo pada u vodu, istorija, religija, sve.
Da li ima na nekim stranim vestima o ovome?

Pobesneo Maks

pre 5 godina

@Argus
Sve si rekao o ravnozemljašima u jednoj rečenici, gde si napisao "naj novije". Meni veći dokaz ne treba.
(Kecman, 14. septembar 2018 19:04)
Jok,nego ce da napise "najnoviji",pa da ispadne pismen i prokazen od slicnih mu neznalica i vernika....

Kako oni imaju svoje teorije,tako imam i ja svoju,a ona je da oni ne veruju ni u pravopis,posto je to neka vrsta zakona,pa ga se ne drze ,kako bi bili slobodni.
To sto ga vecina ni ne poznaje,svakako da nije bitno !

DisordeR

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD

Cuburac Srbin

pre 5 godina

Stare Srpske zidine iz vremena Velike Srbije koja je postojala 10000 p.n.e. Kada budu rascistili sneg, naci ce 4 C na zidovima, sekire buzdovane i kosture stoke krupnog zuba koje su StaroSrbi bacali na razanj

милан

pre 5 godina

земља је округла али не правилан круг више личи на јаје . може те видети баш на гугл ерту

Aleksandar

pre 5 godina

Ama jeste li vi čitali Daglasa Adamsa. Odgovor je '42', a Zemlja je superkompjuter koji će postaviti "veliko pitanje života, vaseljene i svega ostalog". Ovo vam je USB port.

DisordeR

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD

Cuburac Srbin

pre 5 godina

Stare Srpske zidine iz vremena Velike Srbije koja je postojala 10000 p.n.e. Kada budu rascistili sneg, naci ce 4 C na zidovima, sekire buzdovane i kosture stoke krupnog zuba koje su StaroSrbi bacali na razanj

1980

pre 5 godina

Antarktik je Južni pol. Ne znam kako Norveška može da bude 320 km od objekta?
(njoka, 14. septembar 2018 20:47) Norveška istraživačka stanica, a ne država Norveška

Pobesneo Maks

pre 5 godina

@Argus
Sve si rekao o ravnozemljašima u jednoj rečenici, gde si napisao "naj novije". Meni veći dokaz ne treba.
(Kecman, 14. septembar 2018 19:04)
Jok,nego ce da napise "najnoviji",pa da ispadne pismen i prokazen od slicnih mu neznalica i vernika....

Kako oni imaju svoje teorije,tako imam i ja svoju,a ona je da oni ne veruju ni u pravopis,posto je to neka vrsta zakona,pa ga se ne drze ,kako bi bili slobodni.
To sto ga vecina ni ne poznaje,svakako da nije bitno !

Aleksandar

pre 5 godina

Ama jeste li vi čitali Daglasa Adamsa. Odgovor je '42', a Zemlja je superkompjuter koji će postaviti "veliko pitanje života, vaseljene i svega ostalog". Ovo vam je USB port.

samo tiii

pre 5 godina

Ovo moze biti zaista veliko otkrice.
Pitanje sta je. Ne znam koliko je veliki led i sneg bio, i koliko godina je trebalo da se topi do ove tacke.
Moze biti grad neke prastare civilizacije, a sto da ne, ko zna, moze biti i neka gradjevina koju nisu gradili ljudi. Ako je ovo drugo, sve sto de ikad ucilo pada u vodu, istorija, religija, sve.
Da li ima na nekim stranim vestima o ovome?

Pera

pre 5 godina

Amerima je nedavno izronila iz leda neka podzemna (ili podledna) baza kao posledica globalnog otopljavanja. Sigurno je i ovo nesto vojno, moguce ovaj put rusko, jel da je americko ne bi ih google raskrinkao.

Shano Dusho

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD
(DisordeR, 14. septembar 2018 19:09)

Ravnomozgaski jezik je tezak, po njihovom se pise "ne pismeni".

Cisto da raz jasnim kako bi smo svi razumeli. :-)

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz.
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir.
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide?
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene?

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji.
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste.
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...

homo stupidus

pre 5 godina

Zemlja je ravna. Ovo je naj bolji dokaz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neplivač, 14. septembar 2018 20:17)

Nauči da pišeš prvo. Onda možeš da pametuješ.

zoran stokic

pre 5 godina

Jedan pogled "iskosa" (pritiv teoretičara zavera):
Do pobune protiv aristokratije i francuske revolucija je vodila SERIJA MALIH LEDENIH DOBA 1230-1850 g koja se događala u Evropi. Slični je bilo i sa propadanjem starih civilizacija: Sumerana, Egipćana, antičke Grčke, Maja, Inka.... sve se to događalo zbog KLIMATSKIH OSCILACIJA i nesposobnosti elita tih civilizacija (društava) da nađu odgovore - rešenja - kako da AMORTIZUJU te klimatske oscilacije...
Ps. U Evropi 1235-1850 bila je serija "malih ledenih doba". Pre ovih katastrofalnih meteroloških zbivanja "veštičarenje" se smatralo minornim zločinom...pojava malih ledenih doba koja je uzrokovala nestajanje mnogih sela, pojavu gladi, bolesti, nezaposlenost, pljački, nasilničkog ponašanja, kuge...je aktivirala procvat "teorija zavere" koje povezuju magiju ili, na primer, jevrejsku populaciju i klimatske promene. Za epidemiju kuge su često bile optuživani jevreji; u gradovima tokom 1300. širene su glasine da su Jevreji trovali bunare da su se zaverili protiv hrišćana, suđeno im je a smrte kazne su trebala da zaustave širenje kuge. Sistematski lov na veštice započeo je 1430. smatrane su odgovornim za loše vreme jer su svojim dejstvima uticale na prirodne sile. Veštice su bile okrivljene za postojanje malih ledenih doba, epidemije stočnih bolesti, "odgovore što krave daju manje meleka", nepoznate bolesti... i tako sve do francuske revolucije....

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Koji je to dokaz? Da na arktiku zemlja bude zaoukrugljenija nego na ekvatoru? Ne vidim nista cudno na fotografiji. Pa pitam ravnozemljasa da mi objasni. Samo da ne spominje i hollow earth narode.

tripko

pre 5 godina

Nemačka istraživačka stanica Kohnen. Poguglajte, nađite koordinate, ubacite ih u Google earth i dovode vas direktno do stanice. Pored je pista.

Cxevu

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno. 
(kafka, 14. septembar 2018 20:13) 

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

_________

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...

CarloNS

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno.
(kafka, 14. septembar 2018 20:13)

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

CarloNS

pre 5 godina

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?


Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Kojih bića? Dinosaurusa? Nečega drugog? Šta oni dokazuju?

Kažeš stare civilizacije. Prvo nije tačno da su njihovi proračuni bolji nego danas. Nisu ni blizu, to su urbane bajke. Na kraju krajeva, i te stare civilizacije su su bili ljudi. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je na Zemlji bilo naprednih civilizacija pre ljudi.

Priče nisu dokaz. Sve što si naveo je rekla-kazala, Youtube dokazi.

Priče o vanzemaljcima takođe su bajke. Čak i da nisu, to nisu civilizacije sa Zemlje već sa neke druge planete, tako da nisu nikakav dokaz.

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.

magareca klupa

pre 5 godina

dobri su mi ovi specijalci sto dave neplivaca zbog nepismenosti,gde ce bre jedan nepismeni ravnozemljas u tempel duhovnosti i znanja kao sto je to B92

zanimacija

pre 5 godina

Nema Nova Svabija veze sa ovim

https://vignette.wikia.nocookie.net/micronations/images/7/7c/480px-New_Swabia_%28orthographic_projection%29.svg.png/revision/latest?cb=20130317164144

Nova Svabija je primorska teritorija ispitana 1939. s namerom da se u (nedocekanoj) buducnosti otvori kitolovacka luka i postrojenje konzerviranja kitovog ulja.
Nesto zanimljivo jeste, mozda ostaci neke americke ili sovjetske baze, kao sto je topljenje leda na Grenlandu otkrilo tajnu americku stanicu...

zabava za mase

pre 5 godina

@cxevu

Au ala si se nalupetao. Osim ovog za bazu, to je tačno.

Ali da danas nemamo tehnologiju da napravimo piramide... Ma daj.


Previše History kanala, koji više ne zaslužuje to ime (naravno ne mislim na Viasat).

kraja

pre 5 godina

...objavljene fotke kohnen stationa nemaju veze sa ovom strukturom...
...rastojanje od prve tacke do poslednje je 1.85 km...
...na trenutak je malo licilo na jednu drugu istrazivacku stanicu, koja je imala vetrogeneratore, ali ih nije imala u tom broju...
...meni je neobicna struktura podloge, moram priznati da lici na lejer neke losije igrice, pa sam na trenutak cak pomislio da je neko hakovao google earth...
...nadam se da ce uskoro sve biti jasnije...

miki

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

"naj noviji" i "neokruglost"... cekaj, jel ti stvarno postojis?

pope

pre 5 godina

to je ovo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/At_the_Mountains_of_Madness

'U planinama ludila': Donedavno jedini srpski prevod sa pocetka 90tih nedavno je zamenilo novo izdanje.
Iz nekog razloga Lavkraft iako najuticajniji autor ovog zanra gotovo da nije uopste ekranizovan jer ga je tesko verno docarati bez gubitka osecaja straha od nepoznatog jezivog i misterioznog. Ali je zato bio ogroman izvor inspiracije za autore 'Stvari' (The Thing'), 'Aliena' kao i S.Kinga.
Ko nije procitao a ovakve vesti ga asociraju na vanzemaljsko ili na neku 'skrivenu' istoriju zemlje, uzivace ' U planinama ludila'

ko je ovde lud

pre 5 godina

To je Nemačka letnja istraživačka stanica Kohnen, koordinate se poklapaju. Kakvi ste vi to novinari kada ne istržite vest pre nego što objavite ili ste postali žuta štampa?

Mare

pre 5 godina

Zanimljivo, ali znajuci svetske naucnike vec vidim da ce za par meseci zakljuciti da je u pitanju najobicnije stenje koje je eto slucajno tako poredjano. Pa ko veruje nek veruje.

neopterecen

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Srpsko-hrvatski sam ucio u 5 razredu osnovne skole, sto bi znacilo, da mi srpski nije maternji, pa znam, da se najnoviji piše zajedno. A da se ti, argus prvo naucis nekih laksih tema, kao sto je pravopis, pa da se tek onda latis nekih ozbilnijih?

I.

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.
 (MilankoX, 15. septembar 2018 13:29)

Sudeci po pravopisu, nisi si se ti bas nacitao, druze... Cuj, "citao sam u knjigama koje nisu dostupne"...

PSYCRO

pre 5 godina

Susjedi, šta se ložite? :)
To je Kohnen Station, njemačka istraživačka stanica, inače u pogonu samo ljetnih mjeseci (zovu je i ljetni kamp). Pola financiraju njemački instituti pola naftna industrija jer kao što st vjerovatno čuli ekipa je već podjelila gdje će što eksploatirati.sve informacije možete naći na linku ovđen :
https://www.awi.de/en/expedition/stations/kohnen-station.html
Ima dvije piste kao što vidite skoro okomite jednu prema drugoj, oni koji lete znaju zašto :)
P.S. Pozdrav svim sportskim pilotima! :)

Runzo Objektivni

pre 5 godina

Odmah u drugom ili trecem komentaru objasnjenje. U pitanju je nemacka istrazivacka stanica, Kohnen Station. Ima i svoj websajt na kome su navedene skoro pa u sekundu koordinate koje lik daje u videu - 75°00'S, 00°04'O. Ogromni crni pravougaonici nisu nikakva vrata, vec jako duge senke zbog niskog polozaja sunca. Mozemo mirno da spavamo, bez lozenja.

CarloNS

pre 5 godina

Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza
(deki185, 15. septembar 2018 07:57)


Evo ti dva načina kako, bez dizalica ili bilo kakvih komplikovanih mašina:

Blokovi su teški 5-7 tona u donjem delu, a oko tone (težina prosečnog automobila) u gornjim slojevima. Ti manji blokovi su visine oko 70cm. 20 ljudi bez problema može da podigne blok od tone na visinu od 75cm golim rukama.

Ako ti to deluje suviše kompleksno evo još jednostavniji način. Dovuku se blokovi u prvi nivo. Naspe se pesak sa strane da se poravna sa blokovima (peska bar u pustinji ima koliko hoćeš). Dovučeš po pesku sledeći nivo blokova, naspeš pesak sa strane...

Može i kombinacija, veći blokovi pri dnu po pesku, manji blokovi ručno pri vrhu.

Mnogo veći problem od dizanja blokova je sinhronizacija 30-40 hiljada ljudi da se ne sudaraju na gradilištu.

Borg

pre 5 godina

Čoveče, možda je ovo stanica Roada Amundsena (norveskog polarnog istraživača koji je otkrio južni pol i severozapadni prolaz takođe i prvi u norveskoj koji je imao dozvolu za avion) koju su napravili sa svojim timom prilikom kvara na avionima, kada su morali da ostanu gotovo mesec dana. Mislim da je u pitanju 1926 ili 27 godina.
Biće ovo neprocenljivo istorisko otkriće ako se pokaže da je ovo o čemu pišem.

samo tiii

pre 5 godina

Pitanje za komentatore ovde.
Kako objasnjavate prastare crteze koji su nadjeni u Indiji, Kini koji predstavljaju letelice, i ljude sa nekakvim kuglama na glavi, koje asociraju na astronautske kacige? Kako objasnjavate crteze raketa i eksplozija istih? Kako se vodi bitka na nebu?
Jel su u pitanju mozda svedocanstva o necemu sto su videli, ili su u pitanju neki opijati?

Aldebaran

pre 5 godina

(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Ti tvoji džinovski skeleti se nigde ne mogu videti, ali ih redovno pominju razni nadobudni "istraživači vanzemaljaca" koji samo prepričavaju jedni druge i toliko žude da otkriju vanzemaljce, da im se vanzemaljci svuda priviđaju!

Dalje, navedi mi bar jedan "proračun starih civizacija" tačniji nego današnji. Da su bili vrlo pametni, jesu svakako. Na primer, Tales iz Mileta je još u vreme stare Grčke došao do zaključka da je Zemlja okrugla, što mnogi ni danas ne uspevaju da shvate...

Ko ti je rekao da mi ni danas ne možemo da izgradimo piramidu? Tehnički, nije problem, samo se ne isplati jer bi bilo ekstremno skupo. U stvari, nikad se nije ni isplatilo, zato su ih samo faraoni gradili, barem one veće...

Slažem se da priča ima raznih, ali pouzdanih materijalnih dokaza o vanzemaljcima jednostavno nema. Niko dosad nije pokazao nijedan komad nečega za šta bi se svi složili da je vanzemaljskog porekla. Nikakav komad nepoznatog materijala, niti neobjašnjivog načina obrade. A nemoguće je da pored tolikih poseta vanzemaljaca nije im otpao baš nijedan šraf sa letelice i nisu ni ispraznili pepeljaru!

Naš problem je što debelo potcenjujemo znanje starih naroda i kad god naiđemo na nešto što ne znamo da uradimo drugačije nego s današnjim tehnologijama, logika je uvek: "pošto onda nisu imali današnju tehnologiju, to su mogli da urade samo vanzemaljci!" Gluposti!

милан

pre 5 godina

земља је округла али не правилан круг више личи на јаје . може те видети баш на гугл ерту

LaleGator

pre 5 godina

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.
(CarloNS, 14. septembar 2018 22:33)
_________________

Pronadjeni su komplikovani predmeti za koje ne moze da se objasni kako su nastali i kada (naravno nisu pronasli sumersku verziju ajfona niti egipatsku verziju hajabuse)

proguglaj i videces

te stvari se ne mogu videti na mejn strim medijima
a zasto se ne vide?
razlog je isti kao i onaj zbog kojeg nikada nece javno reci ko je i zasto kriv za 9/11
i ko izaziva ratove po celom svetu, ko kreira krize. isti su razlozi.

Sve je vise dokaza da nasa istorija nije bas onakva kakvu učimo da jeste
a zasto to kriju?

Cinique

pre 5 godina

Na osnovu ovih snimaka potpuno je jasno da je ta, iz svemira fotografisana misteriozna struktura, delo bića iz svemira.
(Zivotije, 14. septembar 2018 21:40)

Ne znam što ti nalupaše minuse? Pa i ljudi su bića iz svemira. Ako je napravljeno, napravila su bića iz svemira. Ovo ili bilo šta drugo.

nikad se ne zna

pre 5 godina

@ Zivotije
zivota ti,ne znam samo sto toliko dojmilo da to tvrdis,kad bi ti samo znao koliko iskustva imam po pitanju izuzetno neobicnih nebeskih pojava,strava jedna,al' nikad bas nikad se nisam usudio reci da su vanzemaljskog porekla?

kraja

pre 5 godina

...nista google nije uklonio ni izbrisao...
...sve stoji na svom mestu...
...prebacite time slider na 2013. godinu...
...tu je pista, mnogobrojni tragovi vozila, radilo se...

strane vesti

pre 5 godina

@ samo tiii,budi bez brige,sve je pod kontrolom,kad bi ovo moglo ugroziti nekog ili bilo sto sveto dovesti u pitanje nebi mi to garant sad gledali?

deki185

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. n
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. 


Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza

Lol

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LaleGator, 15. septembar 2018 08:39)

Čekaj, informacije o tome možeš naći tek tako, a oni to kriju? Ne razumem. Prvo, ništa se i ne krije, imaš po netu, bibliotekama. Drugo, ni sami ne znaju upotrebu raznih mehanizama i uređaja, treće, nisu ti uređaji ništa posebno da o njima treba danonoćno razglabati, a kamoli oko toga praviti neku famu.

Smuleco

pre 5 godina

@Carlo NS: Pa i nije ti neki argument, to sa nepostojanjem dokaza o nekoj naprednoj civilizaciji na ovoj planeti, u dalekoj prošlosti. Da li je moguće da si prenebregao činjenjcu, da postoji nešto što se zove, "prikrivanje dokaza" zataškavanje, i falsifikovanje istorije?

CarloNS

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?
(Noik, 16. septembar 2018 17:47)

Nisi čitao pažljivo, napisao sam da su visine 70cm, a ne da su im sve dimenzije 70cm, dok su veći blokovi u "prizemlju". Golim rukama znači uz pomoć suve snage bez upotrebe prostih mašina poput poluge. Blok staviš na nosilo koje je šire tako da više ljudi može da ga prihvati. Ne treba sve shvatati bukvalno, upotrebi samo malo mašte. Ta rešenja koja sam naveo nisu moja, bezbroj ljudi ih se setilo.

Ja obožavam vas koji imate problem za svako rešenje.

Cxevu

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. 
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. septembar 2018 22:49)

Pa, zvanicno sluze kao nekakva orijentacija i povezivanje sa sazvezdjima, samim tim i sa energijom.

Da mogu da naprave, napravili bi. Nije tesko dizalicom podici par tona, nekih 50m. To je automobil. Ali jeste nemoguce podici onaj jedan kameni blok od ko zna koliko desetina tona, jednostavno nije toliko visoka dizalica i srusila bi se po svim zakonima fizike. A ljudi nisu bas mogli da ga iznesu na vrh piramide, nikako...

MilankoX

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.

dominus

pre 5 godina

CarloNS

Ne bulazni. Piramide ne postoje samo u Egiptu. Svrha građenja piramida je mnogo veća nego što um prosečnog čoveka može da shvati. Ko ih je gradio? Pa postoji više teorija o tome. Najmanje izvesna, da su ih gradili obični ljudi kako smo nekada davno učili u školi (nastavnici nisu krivi za to). Zato je njih nemoguće sagraditi kao takve, sa svrhom priošnjih. Da li je moguće sagraditi piramidu u smislu građevinskog objekta? Možda (lično ne verujem), ali kao takva ne bi imala nikakvu svrhu, samo bi predstavljala bespotrebnu investiciju.

vosak

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)
Sjajno objasnjenje za gradnju piramida. Ne znam samo kako se niko toga nije setio. Ali zaboravio si cinjenicu da to nije samo puko slaganje kamena na kamen, vec mora postojati projekat, kako se piramida sama ne bi urusila pod tezinom.

Noik

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?

koki

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)

A od cega je to nosilo koje moze da izdrzi tone. Drvo je bilo retko i skupo u Egiptu. Gvozdje, bakar, celik?

A ovo drugo sto si pisao o pescanoj rampi. Napraviti rampu oko piramide bi bilo pedeset puta teze nego napraviti piramidu. Idi malo do Usca koje je najvisa zgrada u Srbiji, toliko je visoka piramida. Pa zamisli oko Usca rampu visoku 150 metara od cistog peska. Cistog peska koji ce da drzi tone materijala i radnika na sebi, na 30-tom spratu, na visini od 150 metara.

mile

pre 5 godina

@CaloNS
Brate slazem se sa tobom i podrzavam te ali molim te podrzi me i ti u teoriji da je ZEMLJA RAVNA PLOCA I DA LJUDI NIKADA NISU BILI NA MESECU!

mile

pre 5 godina

Nije to nikakva misterija! Odavno se zna da su ameri na anatrktiku u vreme hladnog rata krenuli da prave vojnu bazu duboko ispod povrsine leda i koju su zbog velikih troskova odrzavanja napustili i ostavili zubu vremena da trune a nama da komentarisemo. Inace, ta baza verovatno nikada ne bi bila otkrivena da se trenutno ne desava globolano otopljavanje.

Cuburac Srbin

pre 5 godina

Stare Srpske zidine iz vremena Velike Srbije koja je postojala 10000 p.n.e. Kada budu rascistili sneg, naci ce 4 C na zidovima, sekire buzdovane i kosture stoke krupnog zuba koje su StaroSrbi bacali na razanj

Cxevu

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno. 
(kafka, 14. septembar 2018 20:13) 

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

_________

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...

милан

pre 5 godina

земља је округла али не правилан круг више личи на јаје . може те видети баш на гугл ерту

MilankoX

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.

DisordeR

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD

CarloNS

pre 5 godina

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?


Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Kojih bića? Dinosaurusa? Nečega drugog? Šta oni dokazuju?

Kažeš stare civilizacije. Prvo nije tačno da su njihovi proračuni bolji nego danas. Nisu ni blizu, to su urbane bajke. Na kraju krajeva, i te stare civilizacije su su bili ljudi. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je na Zemlji bilo naprednih civilizacija pre ljudi.

Priče nisu dokaz. Sve što si naveo je rekla-kazala, Youtube dokazi.

Priče o vanzemaljcima takođe su bajke. Čak i da nisu, to nisu civilizacije sa Zemlje već sa neke druge planete, tako da nisu nikakav dokaz.

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.

CarloNS

pre 5 godina

Zaista je nadobudno mišljenje da smo prva civilizacija koja nastanjuje Zemlju. Toliko je dokaza oko nas koji govore suprotno.
(kafka, 14. septembar 2018 20:13)

Od "toliko" dokaza pokušaj da nabrojiš jedan!?

zoran stokic

pre 5 godina

Jedan pogled "iskosa" (pritiv teoretičara zavera):
Do pobune protiv aristokratije i francuske revolucija je vodila SERIJA MALIH LEDENIH DOBA 1230-1850 g koja se događala u Evropi. Slični je bilo i sa propadanjem starih civilizacija: Sumerana, Egipćana, antičke Grčke, Maja, Inka.... sve se to događalo zbog KLIMATSKIH OSCILACIJA i nesposobnosti elita tih civilizacija (društava) da nađu odgovore - rešenja - kako da AMORTIZUJU te klimatske oscilacije...
Ps. U Evropi 1235-1850 bila je serija "malih ledenih doba". Pre ovih katastrofalnih meteroloških zbivanja "veštičarenje" se smatralo minornim zločinom...pojava malih ledenih doba koja je uzrokovala nestajanje mnogih sela, pojavu gladi, bolesti, nezaposlenost, pljački, nasilničkog ponašanja, kuge...je aktivirala procvat "teorija zavere" koje povezuju magiju ili, na primer, jevrejsku populaciju i klimatske promene. Za epidemiju kuge su često bile optuživani jevreji; u gradovima tokom 1300. širene su glasine da su Jevreji trovali bunare da su se zaverili protiv hrišćana, suđeno im je a smrte kazne su trebala da zaustave širenje kuge. Sistematski lov na veštice započeo je 1430. smatrane su odgovornim za loše vreme jer su svojim dejstvima uticale na prirodne sile. Veštice su bile okrivljene za postojanje malih ledenih doba, epidemije stočnih bolesti, "odgovore što krave daju manje meleka", nepoznate bolesti... i tako sve do francuske revolucije....

LaleGator

pre 5 godina

Do sada su pronađene fosilizovane bakterije stare više od milijardu godina. Da je postojao inteligentan život na Zemlji bio bi pronađen bar neki predmet komplikovaniji od vrha strele i tako čega.
(CarloNS, 14. septembar 2018 22:33)
_________________

Pronadjeni su komplikovani predmeti za koje ne moze da se objasni kako su nastali i kada (naravno nisu pronasli sumersku verziju ajfona niti egipatsku verziju hajabuse)

proguglaj i videces

te stvari se ne mogu videti na mejn strim medijima
a zasto se ne vide?
razlog je isti kao i onaj zbog kojeg nikada nece javno reci ko je i zasto kriv za 9/11
i ko izaziva ratove po celom svetu, ko kreira krize. isti su razlozi.

Sve je vise dokaza da nasa istorija nije bas onakva kakvu učimo da jeste
a zasto to kriju?

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Evo ja ću. Skeleti nekih ogromnih bića koja su pronadjena po Americi. Onda, naprednost starih civilizacija, njihovi proracuni tacniji nego nasi,pd pre 5 000godina. To što mi danas ne možemo da izgradimo piramidu a neko ili nešto je to uradilo davno...
Toliko starih spisa o vanzemaljcima, o brodovima iz svemira, planetama za koje NASA tek sada priznaje da postoje, a koje su i dovele do potopa i tih prica iz tog vremena..
Kako to da su ljudi tek pre 50 godina otkrili vecinu stvari, a da su te civilizacije pre toliko vremena znale u centimetar koliko je udaljen Jupiter od nas, m!?

A kad smo kod ovoga, ovo su Nemacke baze izgradjene posle ratova...
(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz.
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir.
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide?
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene?

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji.
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste.
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...

dominus

pre 5 godina

CarloNS

Ne bulazni. Piramide ne postoje samo u Egiptu. Svrha građenja piramida je mnogo veća nego što um prosečnog čoveka može da shvati. Ko ih je gradio? Pa postoji više teorija o tome. Najmanje izvesna, da su ih gradili obični ljudi kako smo nekada davno učili u školi (nastavnici nisu krivi za to). Zato je njih nemoguće sagraditi kao takve, sa svrhom priošnjih. Da li je moguće sagraditi piramidu u smislu građevinskog objekta? Možda (lično ne verujem), ali kao takva ne bi imala nikakvu svrhu, samo bi predstavljala bespotrebnu investiciju.

samo tiii

pre 5 godina

Ovo moze biti zaista veliko otkrice.
Pitanje sta je. Ne znam koliko je veliki led i sneg bio, i koliko godina je trebalo da se topi do ove tacke.
Moze biti grad neke prastare civilizacije, a sto da ne, ko zna, moze biti i neka gradjevina koju nisu gradili ljudi. Ako je ovo drugo, sve sto de ikad ucilo pada u vodu, istorija, religija, sve.
Da li ima na nekim stranim vestima o ovome?

magareca klupa

pre 5 godina

dobri su mi ovi specijalci sto dave neplivaca zbog nepismenosti,gde ce bre jedan nepismeni ravnozemljas u tempel duhovnosti i znanja kao sto je to B92

Borg

pre 5 godina

Čoveče, možda je ovo stanica Roada Amundsena (norveskog polarnog istraživača koji je otkrio južni pol i severozapadni prolaz takođe i prvi u norveskoj koji je imao dozvolu za avion) koju su napravili sa svojim timom prilikom kvara na avionima, kada su morali da ostanu gotovo mesec dana. Mislim da je u pitanju 1926 ili 27 godina.
Biće ovo neprocenljivo istorisko otkriće ako se pokaže da je ovo o čemu pišem.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Koji je to dokaz? Da na arktiku zemlja bude zaoukrugljenija nego na ekvatoru? Ne vidim nista cudno na fotografiji. Pa pitam ravnozemljasa da mi objasni. Samo da ne spominje i hollow earth narode.

deki185

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. n
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. 


Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza

Aleksandar

pre 5 godina

Ama jeste li vi čitali Daglasa Adamsa. Odgovor je '42', a Zemlja je superkompjuter koji će postaviti "veliko pitanje života, vaseljene i svega ostalog". Ovo vam je USB port.

homo stupidus

pre 5 godina

Zemlja je ravna. Ovo je naj bolji dokaz
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neplivač, 14. septembar 2018 20:17)

Nauči da pišeš prvo. Onda možeš da pametuješ.

Cxevu

pre 5 godina

Pazi ,ni za jednu od stvari koje si naveo,ne postoji niti jedan jedini dokaz. 
Matematicki proracuni ,koje su vrsile stare civilizacije jesu tacni,zato sto je matematika egzaktna nauka i 1+1 su uvek dva,ali im nije pomogla da lete ili da idu u svemir. 
Ko ti je rekao da danas ne bi mogli da sagradimo piramide? 
Normalno da bi mogli,ali cemu,kada ni za postojece nemamo pojma cemu su sluzile i zasto su izgradjene? 

Ljudi su poceli da brzo otkrivaju stvari tek kada su popustile religijske stege,sto se desilo pocetkom 20.veka,koji se po saznanjima ,mozda najvazniji period u istoriji. 
I za kraj,u starim spisima je svasta zapisano,samo nije dokazano da li je u pitanju plod maste ili nesto realno,a bez dokaza ,ne mozemo tvrditi da jeste. 
Dokazi su mozda tu,ali ih ne prepoznajemo...
(Pobesneo Maks, 14. septembar 2018 22:49)

Pa, zvanicno sluze kao nekakva orijentacija i povezivanje sa sazvezdjima, samim tim i sa energijom.

Da mogu da naprave, napravili bi. Nije tesko dizalicom podici par tona, nekih 50m. To je automobil. Ali jeste nemoguce podici onaj jedan kameni blok od ko zna koliko desetina tona, jednostavno nije toliko visoka dizalica i srusila bi se po svim zakonima fizike. A ljudi nisu bas mogli da ga iznesu na vrh piramide, nikako...

Shano Dusho

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

I posle kad ja kazem da su ravnomozgasi nepismeni niko mi ne veruje xD
(DisordeR, 14. septembar 2018 19:09)

Ravnomozgaski jezik je tezak, po njihovom se pise "ne pismeni".

Cisto da raz jasnim kako bi smo svi razumeli. :-)

Pobesneo Maks

pre 5 godina

@Argus
Sve si rekao o ravnozemljašima u jednoj rečenici, gde si napisao "naj novije". Meni veći dokaz ne treba.
(Kecman, 14. septembar 2018 19:04)
Jok,nego ce da napise "najnoviji",pa da ispadne pismen i prokazen od slicnih mu neznalica i vernika....

Kako oni imaju svoje teorije,tako imam i ja svoju,a ona je da oni ne veruju ni u pravopis,posto je to neka vrsta zakona,pa ga se ne drze ,kako bi bili slobodni.
To sto ga vecina ni ne poznaje,svakako da nije bitno !

Pera

pre 5 godina

Amerima je nedavno izronila iz leda neka podzemna (ili podledna) baza kao posledica globalnog otopljavanja. Sigurno je i ovo nesto vojno, moguce ovaj put rusko, jel da je americko ne bi ih google raskrinkao.

CarloNS

pre 5 godina

Kako bi ti napravio piramide danas?Ako uspes da mi objasnis ja cu se pomiriti sa tim da je zvanicna istorija skroz u pravu.Pritom oduzmi coveku sve masine i alat danasnjice i daj mu bakarno dleto kako kaze istorija .Napredne civilizacije su postojale na zemlji i pre danasnje i dokaza za to ima jako mnogo.Problem je u sukobu zvanicne istorije arheologije i antropologije sa onima koji se ne slazu sa njihovim.
tumacenjima istorije.Na zalost, kod ovih prvih je novac, titule,status ,tako da istina o istoriji nase planete jos dugo ce ostati nedovoljno objasnjena.
PS .Starost piramida jos uvek nije dokazana.Navodi zvanicne istorije samo predpostavljaju ali bez dokaza
(deki185, 15. septembar 2018 07:57)


Evo ti dva načina kako, bez dizalica ili bilo kakvih komplikovanih mašina:

Blokovi su teški 5-7 tona u donjem delu, a oko tone (težina prosečnog automobila) u gornjim slojevima. Ti manji blokovi su visine oko 70cm. 20 ljudi bez problema može da podigne blok od tone na visinu od 75cm golim rukama.

Ako ti to deluje suviše kompleksno evo još jednostavniji način. Dovuku se blokovi u prvi nivo. Naspe se pesak sa strane da se poravna sa blokovima (peska bar u pustinji ima koliko hoćeš). Dovučeš po pesku sledeći nivo blokova, naspeš pesak sa strane...

Može i kombinacija, veći blokovi pri dnu po pesku, manji blokovi ručno pri vrhu.

Mnogo veći problem od dizanja blokova je sinhronizacija 30-40 hiljada ljudi da se ne sudaraju na gradilištu.

zabava za mase

pre 5 godina

@cxevu

Au ala si se nalupetao. Osim ovog za bazu, to je tačno.

Ali da danas nemamo tehnologiju da napravimo piramide... Ma daj.


Previše History kanala, koji više ne zaslužuje to ime (naravno ne mislim na Viasat).

samo tiii

pre 5 godina

Pitanje za komentatore ovde.
Kako objasnjavate prastare crteze koji su nadjeni u Indiji, Kini koji predstavljaju letelice, i ljude sa nekakvim kuglama na glavi, koje asociraju na astronautske kacige? Kako objasnjavate crteze raketa i eksplozija istih? Kako se vodi bitka na nebu?
Jel su u pitanju mozda svedocanstva o necemu sto su videli, ili su u pitanju neki opijati?

Smuleco

pre 5 godina

@Carlo NS: Pa i nije ti neki argument, to sa nepostojanjem dokaza o nekoj naprednoj civilizaciji na ovoj planeti, u dalekoj prošlosti. Da li je moguće da si prenebregao činjenjcu, da postoji nešto što se zove, "prikrivanje dokaza" zataškavanje, i falsifikovanje istorije?

Mare

pre 5 godina

Zanimljivo, ali znajuci svetske naucnike vec vidim da ce za par meseci zakljuciti da je u pitanju najobicnije stenje koje je eto slucajno tako poredjano. Pa ko veruje nek veruje.

tripko

pre 5 godina

Nemačka istraživačka stanica Kohnen. Poguglajte, nađite koordinate, ubacite ih u Google earth i dovode vas direktno do stanice. Pored je pista.

koki

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)

A od cega je to nosilo koje moze da izdrzi tone. Drvo je bilo retko i skupo u Egiptu. Gvozdje, bakar, celik?

A ovo drugo sto si pisao o pescanoj rampi. Napraviti rampu oko piramide bi bilo pedeset puta teze nego napraviti piramidu. Idi malo do Usca koje je najvisa zgrada u Srbiji, toliko je visoka piramida. Pa zamisli oko Usca rampu visoku 150 metara od cistog peska. Cistog peska koji ce da drzi tone materijala i radnika na sebi, na 30-tom spratu, na visini od 150 metara.

kraja

pre 5 godina

...objavljene fotke kohnen stationa nemaju veze sa ovom strukturom...
...rastojanje od prve tacke do poslednje je 1.85 km...
...na trenutak je malo licilo na jednu drugu istrazivacku stanicu, koja je imala vetrogeneratore, ali ih nije imala u tom broju...
...meni je neobicna struktura podloge, moram priznati da lici na lejer neke losije igrice, pa sam na trenutak cak pomislio da je neko hakovao google earth...
...nadam se da ce uskoro sve biti jasnije...

zanimacija

pre 5 godina

Nema Nova Svabija veze sa ovim

https://vignette.wikia.nocookie.net/micronations/images/7/7c/480px-New_Swabia_%28orthographic_projection%29.svg.png/revision/latest?cb=20130317164144

Nova Svabija je primorska teritorija ispitana 1939. s namerom da se u (nedocekanoj) buducnosti otvori kitolovacka luka i postrojenje konzerviranja kitovog ulja.
Nesto zanimljivo jeste, mozda ostaci neke americke ili sovjetske baze, kao sto je topljenje leda na Grenlandu otkrilo tajnu americku stanicu...

pope

pre 5 godina

to je ovo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/At_the_Mountains_of_Madness

'U planinama ludila': Donedavno jedini srpski prevod sa pocetka 90tih nedavno je zamenilo novo izdanje.
Iz nekog razloga Lavkraft iako najuticajniji autor ovog zanra gotovo da nije uopste ekranizovan jer ga je tesko verno docarati bez gubitka osecaja straha od nepoznatog jezivog i misterioznog. Ali je zato bio ogroman izvor inspiracije za autore 'Stvari' (The Thing'), 'Aliena' kao i S.Kinga.
Ko nije procitao a ovakve vesti ga asociraju na vanzemaljsko ili na neku 'skrivenu' istoriju zemlje, uzivace ' U planinama ludila'

Noik

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?

1980

pre 5 godina

Antarktik je Južni pol. Ne znam kako Norveška može da bude 320 km od objekta?
(njoka, 14. septembar 2018 20:47) Norveška istraživačka stanica, a ne država Norveška

CarloNS

pre 5 godina

@CarloNS
Obozavam vas koji "imate" resenje za svako pitanje/problem. De objasni molim te, kazes manji blok piramide je 1t i dimenzije 70cm, pa kako mislis da na 70x70 rasporedis 20 ljudi da ga podignu golim rukama (kako tvrdis)? Pretpostavljam da bi onda za veci blok trebalo istom logikom 100 ljudi, a blok je dimezija 2-3m!?
(Noik, 16. septembar 2018 17:47)

Nisi čitao pažljivo, napisao sam da su visine 70cm, a ne da su im sve dimenzije 70cm, dok su veći blokovi u "prizemlju". Golim rukama znači uz pomoć suve snage bez upotrebe prostih mašina poput poluge. Blok staviš na nosilo koje je šire tako da više ljudi može da ga prihvati. Ne treba sve shvatati bukvalno, upotrebi samo malo mašte. Ta rešenja koja sam naveo nisu moja, bezbroj ljudi ih se setilo.

Ja obožavam vas koji imate problem za svako rešenje.

nikad se ne zna

pre 5 godina

@ Zivotije
zivota ti,ne znam samo sto toliko dojmilo da to tvrdis,kad bi ti samo znao koliko iskustva imam po pitanju izuzetno neobicnih nebeskih pojava,strava jedna,al' nikad bas nikad se nisam usudio reci da su vanzemaljskog porekla?

vosak

pre 5 godina

(CarloNS, 15. septembar 2018 14:39)
Sjajno objasnjenje za gradnju piramida. Ne znam samo kako se niko toga nije setio. Ali zaboravio si cinjenicu da to nije samo puko slaganje kamena na kamen, vec mora postojati projekat, kako se piramida sama ne bi urusila pod tezinom.

ko je ovde lud

pre 5 godina

To je Nemačka letnja istraživačka stanica Kohnen, koordinate se poklapaju. Kakvi ste vi to novinari kada ne istržite vest pre nego što objavite ili ste postali žuta štampa?

Cinique

pre 5 godina

Na osnovu ovih snimaka potpuno je jasno da je ta, iz svemira fotografisana misteriozna struktura, delo bića iz svemira.
(Zivotije, 14. septembar 2018 21:40)

Ne znam što ti nalupaše minuse? Pa i ljudi su bića iz svemira. Ako je napravljeno, napravila su bića iz svemira. Ovo ili bilo šta drugo.

strane vesti

pre 5 godina

@ samo tiii,budi bez brige,sve je pod kontrolom,kad bi ovo moglo ugroziti nekog ili bilo sto sveto dovesti u pitanje nebi mi to garant sad gledali?

Aldebaran

pre 5 godina

(Cxevu, 14. septembar 2018 21:49)

Ti tvoji džinovski skeleti se nigde ne mogu videti, ali ih redovno pominju razni nadobudni "istraživači vanzemaljaca" koji samo prepričavaju jedni druge i toliko žude da otkriju vanzemaljce, da im se vanzemaljci svuda priviđaju!

Dalje, navedi mi bar jedan "proračun starih civizacija" tačniji nego današnji. Da su bili vrlo pametni, jesu svakako. Na primer, Tales iz Mileta je još u vreme stare Grčke došao do zaključka da je Zemlja okrugla, što mnogi ni danas ne uspevaju da shvate...

Ko ti je rekao da mi ni danas ne možemo da izgradimo piramidu? Tehnički, nije problem, samo se ne isplati jer bi bilo ekstremno skupo. U stvari, nikad se nije ni isplatilo, zato su ih samo faraoni gradili, barem one veće...

Slažem se da priča ima raznih, ali pouzdanih materijalnih dokaza o vanzemaljcima jednostavno nema. Niko dosad nije pokazao nijedan komad nečega za šta bi se svi složili da je vanzemaljskog porekla. Nikakav komad nepoznatog materijala, niti neobjašnjivog načina obrade. A nemoguće je da pored tolikih poseta vanzemaljaca nije im otpao baš nijedan šraf sa letelice i nisu ni ispraznili pepeljaru!

Naš problem je što debelo potcenjujemo znanje starih naroda i kad god naiđemo na nešto što ne znamo da uradimo drugačije nego s današnjim tehnologijama, logika je uvek: "pošto onda nisu imali današnju tehnologiju, to su mogli da urade samo vanzemaljci!" Gluposti!

miki

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

"naj noviji" i "neokruglost"... cekaj, jel ti stvarno postojis?

Runzo Objektivni

pre 5 godina

Odmah u drugom ili trecem komentaru objasnjenje. U pitanju je nemacka istrazivacka stanica, Kohnen Station. Ima i svoj websajt na kome su navedene skoro pa u sekundu koordinate koje lik daje u videu - 75°00'S, 00°04'O. Ogromni crni pravougaonici nisu nikakva vrata, vec jako duge senke zbog niskog polozaja sunca. Mozemo mirno da spavamo, bez lozenja.

neopterecen

pre 5 godina

Naj noviji dokaz o neokruglosti zemlje..... dokle ce te skrivati istinu???...
(Argus, 14. septembar 2018 18:56)

Srpsko-hrvatski sam ucio u 5 razredu osnovne skole, sto bi znacilo, da mi srpski nije maternji, pa znam, da se najnoviji piše zajedno. A da se ti, argus prvo naucis nekih laksih tema, kao sto je pravopis, pa da se tek onda latis nekih ozbilnijih?

I.

pre 5 godina

Jezivo deluje daje konacno nadjena nemacka tajna baza gde suse nacisti krili posle 2 sveckog rata kad su podmornicima i drugim vrstama plovila uputili se bezeci od nadirucih armija.Cito sam izvesne knjige davno koje se nemogu procitati javno i nisu dostupni siroj masi a gde je opisano to povlacenje vrha nemacke vojne masinerije sa naucnicima, samo to smem reci.Za sve to je znao Staljin sa Cercilom koji su to aminovali jel im je isplacena izvesna kolicina ratne odstete unapred.Posle je Rusvelt kad je saznao slao svoju najjacu flotu natu bazu misleci dace mu nacisti nemci i njemu isplatit deo za ratnu odstetu ali ga je porazila nacisticka sila koja je bila ukopana i spremna pa se americka flota ostecena vratila i nikad se ponovi tamo nije vratila.To je bilo negde 47.Posle je dosao rat u korejama.Za sve to je znao i Tito i Aleksandar rankovic ali se nisu smeli mesati zbog nehrua i nesvrstanih jel bi izgubili ugled kao antinacisti.
 (MilankoX, 15. septembar 2018 13:29)

Sudeci po pravopisu, nisi si se ti bas nacitao, druze... Cuj, "citao sam u knjigama koje nisu dostupne"...

mile

pre 5 godina

@CaloNS
Brate slazem se sa tobom i podrzavam te ali molim te podrzi me i ti u teoriji da je ZEMLJA RAVNA PLOCA I DA LJUDI NIKADA NISU BILI NA MESECU!

PSYCRO

pre 5 godina

Susjedi, šta se ložite? :)
To je Kohnen Station, njemačka istraživačka stanica, inače u pogonu samo ljetnih mjeseci (zovu je i ljetni kamp). Pola financiraju njemački instituti pola naftna industrija jer kao što st vjerovatno čuli ekipa je već podjelila gdje će što eksploatirati.sve informacije možete naći na linku ovđen :
https://www.awi.de/en/expedition/stations/kohnen-station.html
Ima dvije piste kao što vidite skoro okomite jednu prema drugoj, oni koji lete znaju zašto :)
P.S. Pozdrav svim sportskim pilotima! :)

mile

pre 5 godina

Nije to nikakva misterija! Odavno se zna da su ameri na anatrktiku u vreme hladnog rata krenuli da prave vojnu bazu duboko ispod povrsine leda i koju su zbog velikih troskova odrzavanja napustili i ostavili zubu vremena da trune a nama da komentarisemo. Inace, ta baza verovatno nikada ne bi bila otkrivena da se trenutno ne desava globolano otopljavanje.

Lol

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LaleGator, 15. septembar 2018 08:39)

Čekaj, informacije o tome možeš naći tek tako, a oni to kriju? Ne razumem. Prvo, ništa se i ne krije, imaš po netu, bibliotekama. Drugo, ni sami ne znaju upotrebu raznih mehanizama i uređaja, treće, nisu ti uređaji ništa posebno da o njima treba danonoćno razglabati, a kamoli oko toga praviti neku famu.

kraja

pre 5 godina

...nista google nije uklonio ni izbrisao...
...sve stoji na svom mestu...
...prebacite time slider na 2013. godinu...
...tu je pista, mnogobrojni tragovi vozila, radilo se...