Petak, 20.07.2018.

14:28

Procurio snimak pada aviona u blizini Pretorije / VIDEO

Izvor: express.hr

Procurio snimak pada aviona u blizini Pretorije / VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

dominus

pre 5 godina

Nikada nisam putovao avionom (bio sam na aerodromu par puta), a da postoji neka doza straha - postoji. Važno je i pridržavati se nekih pravila koja koliko toliko mogu pomoći. Auto vozim i nikada nisam vozio preko 80-100 (120 na autoputu) - nemam potrebu da vozim "brže od života". A isto tako važi i ona stara "znam koja budala vozi na mojoj strani, ali ne znam koja vozi na suprotnoj". Što se tiče statistike - puno govori, a ništa nije rekla. Moja pokojna baba je 92 godine živila na selu (kod Nevesinja) a da nije putovala dalje od Mostara. Delom što nije podnosila vožnju, a delom što se plašila iste. Koga je strah da putuje avionom, ne mora ni da putuje. Ako ne može strah da se prebrodi. Isto važi za bilo koje prevozno sredstvo.

никад авионом

pre 5 godina

Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana. (crv)

Треба само на време да крену колима. Све је ствар организације и тајминга.

crv

pre 5 godina

Koliko je glupo mudrovati u stilu "nikada avionom"kada u zivotu nisi imao potrebu da sednes u isti? Ovakvi tekstovi su uopsteni i odnose se na ljude koji lete, a vecina putnika i nema drugu opciju. Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana.
Zivim u Rusnju, letujem u Jagodini ili Paraliji i tupim drugima kako su glupi jer ne shvataju koliko je avion opasan.

Stefan

pre 5 godina

@(никад авионом, 20. jul 2018 22:53)
Evo, ja ću da ti kažem da ponovo nisi dobro čitao, ali nema potrebe da jedeš miša i taataturu.
Lepo piše da je statistika da pogineš u avionu itd... Dakle, nisu analizirali nesreće, nego verovatnoću da putnik izgubi život. Hipotetički, putnik može da nastrada ako mu prtljag iz gornje pregrade padne na glavu, ili ako nije vezan za vreme turbulencije i raspali glavom u nešto tvrdo, a avion najnormalnije leti i sleti. Uopšte ne mora da se dogodi avionska nesreća.
Ja prvi ne volim da letim i osećam se bezbednije u automobilu, ali statistika je neumoljiva. Pročitao sam negde podatak da je u svakom trunutku milion ljudi u vazduhu, a svetska vest je kada se dogodi neka nesreća. U automibilskom transportu sam samo ja izgubio nekoliko dragih ljudi i svake godine izgine ceo jedan manji grad. Nema tu mesta za polemisanje.

Rozenkranc

pre 5 godina

Kakav car, snima, ćaska, motor gori... I drugi putnici prilično mirni pre pada, nema panike i vrištanja...
Najgore od svega i ne podnosim je kad ljudi paniče... A i od vriske nema vajde...

Daleko im lepa kuca

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16 

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja) 

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.


Decko, moras ti ovo jos jedanput pazljivo da procitas...burazeru, ako ti naidje sleper ima lopatom da te skupljaju...

Nikola

pre 5 godina

Ako je to sve tako bezbedno, ja bih se zapitao zasto osiguravajuce kuce tretiraju letenje (po bezbednosti) kao voznju motora? Proverite.

jaggy

pre 5 godina

manite me te vaše statistike ... 20 godina me zovu na novi zeland da živim i radim i pobegnem iz ove učmale sredine a ja se otimam i radim ovde tri posla da bih preživeo i nije mi teško samo da ne moram leteti avionom! Ja kada bih ušao u avion taj bi odma pao

scorpio

pre 5 godina

e sad lepo kazite statistiku poginulima da ce pre da ih ubije kokos ili da mogu da se voze celu vecnost bez da poginu... autom bude fatalno najcesce od sumanute voznje, alkohola , pa tek na kraju nekog igrom slucaja... a kad bi putnicke avione vozili pijani, izvodili kobre i zvona u toku puta , imali bi bas interesantnu statistiku...

ZNAČI NIKAD AVIONOM!

pre 5 godina

Gospodo, kad avion u kojem se nalazite krene da pada potrebno je samo da se setite ovog texta i podatka da su veće šanse da vas ubije kokos nego pad aviona. I odmah posle toga, videćete, avion će krenuti da se ispravlja i vi ćete mirno nastaviti da letite dalje.

никад авионом

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja)

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.

Летач

pre 5 godina

Иначе, да би сви знали шта гледају: авион са снимка, "конвер ЦВ-340" имао је две несреће и у саставу ЈАТ-а, код Беча и Минхена: средином педесетих година... То је веома, веома стар авион.

Овај примерак требало је да прелети у музеј, нажалост, није до њега и стигао.

ja

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.
(Dex, 20. jul 2018 20:06)

Sve je to super, jedino ne valja kad se statistika koristi kao uteha. To je ono što kvari celu ptiču ;)

r53

pre 5 godina

Vec 14 puta sam leteo samo ove godine a opet uvek mi je najprijatnije tek kad sletim. I kad sednem za volan. Ne bojim se letenja, samo nije ni da volim.

Pera

pre 5 godina

80% putnika pre poletanja NE GLEDA demonstraciju opreme u slucaju opasnosti..sedim i posmatram ljude kako bleje u telefone, citaju nesto dok osoblje pokazuje kako se pojas vezuje i odvezuje..sve ljudi lepo pokazu, a onda procitam kako mnogi izginu jer nisu znali kako da se odvezu! Pola kabine zna da preko maski koje ispadaju iznad glava mogu doci do kiseonika, ali pojma nemaju da masku treba povuci da bi se kiseonik aktivirao..tako da let jeste super stvar ali sam ja uvek, ali uvek na nekom oprezu i nikada 100% opusten jer se nikada ne zna..aviomehanicar sam i imam tu profesionalnu deformaciju pa osluskujem zvuke, gledam komandne povrsine..prosto je jace od mene..a verujte mi, iznenadna turbulencija se ne zove dzabe tako..iznenadi i pilote, a pogotovo nevezane putnike, vratovi pucaju bez problema udaranjem glavom o panele iznad..zato budite vezani UVEK i ne setajte nepotrebno..

Dusan

pre 5 godina

Nije realno porediti drumski i avio prevoz tj. bezbednost. U avionima svaki vitalni sistem ima najmanje jedan a skoro uvek dva backup sistema. Ispravnost se redovno proverava i tu nema zabusavanja. Ako pogledate padove to su u 90% slucajeva kompanije sa diskutabilnim procedurama ili pak postovanja istih. Onih 10 % je stvarno multi splet okolnosti koji na zalost dovede do tragedije. Ajd posto stalno mislimo oko sanse u autobusu i kolima da zamislimo direktan sudar sa sleperom...ne desava se cesto ali se na zalost desi. Cisto radi informacije, i avioni se kvare i slecu zbog kvarova i obicno u tom slucaju niko ne bude ni ogreban. Avion je prevozno sredstvo predvidjeno za letenje i njegova fizika je nebo u kome gospodari. Prijatan let!

Coyote

pre 5 godina

@Dex i @Always bitno da vi razumete statistiku. Vama su ovakvi tekstovi i namenjeni. Sto se mene tice ja letim avionom redovno, samo me nervira da me neko ubedjuje da je sedenje na rezervoaru od 50 tona avionskog goriva bezbednije nego mirisanje cveća u parku.

никад авионом

pre 5 godina

Дивне су све те статистике, кокосов орах , 55.000 година... Једино нема одговора на оно једно једино и најважније питање: како се пореде шансе за преживљавање у аутомобилским и авионским несрећама? Јер мене не интересује што ће пре авиона кокосов орах да ме убије, мене занима искључиво ово: у случају несреће, где имам веће шансе да преживим - у колима или у авиону? Да ли се често дешава да у тешким аутомобилским и аутобуским несрећама баш сви путници погину? А да ли се при паду авиона често дешава да баш сви путници погину? Не знам званичну статистику, али мислим да одговор сви знамо...

ххх

pre 5 godina

Све је ок док се не срушиш... тако и скакач из солитера... како прође сваки спрат, каже : „За сада сам добро."

Dex

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.
(Coyote, 20. jul 2018 19:25)

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.

Let, let, bubamaro...

pre 5 godina

"znajte da su veliki avioni sigurniji od manjih"

Svi avioni koji lete, kako manji, tako i veći, liče jedan drugom, a svaki koji padne, padne na svoj način, bez obzira na veličinu.

Coyote

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.

Dare

pre 5 godina

Ok, u ljudima postoji neki strah od letenja, ali realno veci je rizik izaci u Beograd u grad peske i pretrcavati ulice mimo prelaza, ili na crveno, nego leteti sa avionom. Ja letim vec 14 godina za Ameriku i iz Amerike, i nikada nisam imao ni jednu neprijatnost. Vise sam puta imao neprijatnosti u drumskom saobracaju, kad gledam kako lik ide kolima, pretice i upada u makazice i slicno.

Urke

pre 5 godina

Sve je to ok ali kad krene nizbrdo nema spasa, za razliku od većine drugih situacija, otuda i strah ili bolje reci nervoza u vezi sa letenjem.

Urke

pre 5 godina

Sve je to ok ali kad krene nizbrdo nema spasa, za razliku od većine drugih situacija, otuda i strah ili bolje reci nervoza u vezi sa letenjem.

Dex

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.
(Coyote, 20. jul 2018 19:25)

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.

Pera

pre 5 godina

80% putnika pre poletanja NE GLEDA demonstraciju opreme u slucaju opasnosti..sedim i posmatram ljude kako bleje u telefone, citaju nesto dok osoblje pokazuje kako se pojas vezuje i odvezuje..sve ljudi lepo pokazu, a onda procitam kako mnogi izginu jer nisu znali kako da se odvezu! Pola kabine zna da preko maski koje ispadaju iznad glava mogu doci do kiseonika, ali pojma nemaju da masku treba povuci da bi se kiseonik aktivirao..tako da let jeste super stvar ali sam ja uvek, ali uvek na nekom oprezu i nikada 100% opusten jer se nikada ne zna..aviomehanicar sam i imam tu profesionalnu deformaciju pa osluskujem zvuke, gledam komandne povrsine..prosto je jace od mene..a verujte mi, iznenadna turbulencija se ne zove dzabe tako..iznenadi i pilote, a pogotovo nevezane putnike, vratovi pucaju bez problema udaranjem glavom o panele iznad..zato budite vezani UVEK i ne setajte nepotrebno..

Dare

pre 5 godina

Ok, u ljudima postoji neki strah od letenja, ali realno veci je rizik izaci u Beograd u grad peske i pretrcavati ulice mimo prelaza, ili na crveno, nego leteti sa avionom. Ja letim vec 14 godina za Ameriku i iz Amerike, i nikada nisam imao ni jednu neprijatnost. Vise sam puta imao neprijatnosti u drumskom saobracaju, kad gledam kako lik ide kolima, pretice i upada u makazice i slicno.

Dusan

pre 5 godina

Nije realno porediti drumski i avio prevoz tj. bezbednost. U avionima svaki vitalni sistem ima najmanje jedan a skoro uvek dva backup sistema. Ispravnost se redovno proverava i tu nema zabusavanja. Ako pogledate padove to su u 90% slucajeva kompanije sa diskutabilnim procedurama ili pak postovanja istih. Onih 10 % je stvarno multi splet okolnosti koji na zalost dovede do tragedije. Ajd posto stalno mislimo oko sanse u autobusu i kolima da zamislimo direktan sudar sa sleperom...ne desava se cesto ali se na zalost desi. Cisto radi informacije, i avioni se kvare i slecu zbog kvarova i obicno u tom slucaju niko ne bude ni ogreban. Avion je prevozno sredstvo predvidjeno za letenje i njegova fizika je nebo u kome gospodari. Prijatan let!

Let, let, bubamaro...

pre 5 godina

"znajte da su veliki avioni sigurniji od manjih"

Svi avioni koji lete, kako manji, tako i veći, liče jedan drugom, a svaki koji padne, padne na svoj način, bez obzira na veličinu.

ZNAČI NIKAD AVIONOM!

pre 5 godina

Gospodo, kad avion u kojem se nalazite krene da pada potrebno je samo da se setite ovog texta i podatka da su veće šanse da vas ubije kokos nego pad aviona. I odmah posle toga, videćete, avion će krenuti da se ispravlja i vi ćete mirno nastaviti da letite dalje.

Летач

pre 5 godina

Иначе, да би сви знали шта гледају: авион са снимка, "конвер ЦВ-340" имао је две несреће и у саставу ЈАТ-а, код Беча и Минхена: средином педесетих година... То је веома, веома стар авион.

Овај примерак требало је да прелети у музеј, нажалост, није до њега и стигао.

r53

pre 5 godina

Vec 14 puta sam leteo samo ove godine a opet uvek mi je najprijatnije tek kad sletim. I kad sednem za volan. Ne bojim se letenja, samo nije ni da volim.

Coyote

pre 5 godina

@Dex i @Always bitno da vi razumete statistiku. Vama su ovakvi tekstovi i namenjeni. Sto se mene tice ja letim avionom redovno, samo me nervira da me neko ubedjuje da je sedenje na rezervoaru od 50 tona avionskog goriva bezbednije nego mirisanje cveća u parku.

никад авионом

pre 5 godina

Дивне су све те статистике, кокосов орах , 55.000 година... Једино нема одговора на оно једно једино и најважније питање: како се пореде шансе за преживљавање у аутомобилским и авионским несрећама? Јер мене не интересује што ће пре авиона кокосов орах да ме убије, мене занима искључиво ово: у случају несреће, где имам веће шансе да преживим - у колима или у авиону? Да ли се често дешава да у тешким аутомобилским и аутобуским несрећама баш сви путници погину? А да ли се при паду авиона често дешава да баш сви путници погину? Не знам званичну статистику, али мислим да одговор сви знамо...

ххх

pre 5 godina

Све је ок док се не срушиш... тако и скакач из солитера... како прође сваки спрат, каже : „За сада сам добро."

Coyote

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.

ja

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.
(Dex, 20. jul 2018 20:06)

Sve je to super, jedino ne valja kad se statistika koristi kao uteha. To je ono što kvari celu ptiču ;)

Stefan

pre 5 godina

@(никад авионом, 20. jul 2018 22:53)
Evo, ja ću da ti kažem da ponovo nisi dobro čitao, ali nema potrebe da jedeš miša i taataturu.
Lepo piše da je statistika da pogineš u avionu itd... Dakle, nisu analizirali nesreće, nego verovatnoću da putnik izgubi život. Hipotetički, putnik može da nastrada ako mu prtljag iz gornje pregrade padne na glavu, ili ako nije vezan za vreme turbulencije i raspali glavom u nešto tvrdo, a avion najnormalnije leti i sleti. Uopšte ne mora da se dogodi avionska nesreća.
Ja prvi ne volim da letim i osećam se bezbednije u automobilu, ali statistika je neumoljiva. Pročitao sam negde podatak da je u svakom trunutku milion ljudi u vazduhu, a svetska vest je kada se dogodi neka nesreća. U automibilskom transportu sam samo ja izgubio nekoliko dragih ljudi i svake godine izgine ceo jedan manji grad. Nema tu mesta za polemisanje.

crv

pre 5 godina

Koliko je glupo mudrovati u stilu "nikada avionom"kada u zivotu nisi imao potrebu da sednes u isti? Ovakvi tekstovi su uopsteni i odnose se na ljude koji lete, a vecina putnika i nema drugu opciju. Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana.
Zivim u Rusnju, letujem u Jagodini ili Paraliji i tupim drugima kako su glupi jer ne shvataju koliko je avion opasan.

никад авионом

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja)

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.

Daleko im lepa kuca

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16 

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja) 

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.


Decko, moras ti ovo jos jedanput pazljivo da procitas...burazeru, ako ti naidje sleper ima lopatom da te skupljaju...

Rozenkranc

pre 5 godina

Kakav car, snima, ćaska, motor gori... I drugi putnici prilično mirni pre pada, nema panike i vrištanja...
Najgore od svega i ne podnosim je kad ljudi paniče... A i od vriske nema vajde...

scorpio

pre 5 godina

e sad lepo kazite statistiku poginulima da ce pre da ih ubije kokos ili da mogu da se voze celu vecnost bez da poginu... autom bude fatalno najcesce od sumanute voznje, alkohola , pa tek na kraju nekog igrom slucaja... a kad bi putnicke avione vozili pijani, izvodili kobre i zvona u toku puta , imali bi bas interesantnu statistiku...

jaggy

pre 5 godina

manite me te vaše statistike ... 20 godina me zovu na novi zeland da živim i radim i pobegnem iz ove učmale sredine a ja se otimam i radim ovde tri posla da bih preživeo i nije mi teško samo da ne moram leteti avionom! Ja kada bih ušao u avion taj bi odma pao

dominus

pre 5 godina

Nikada nisam putovao avionom (bio sam na aerodromu par puta), a da postoji neka doza straha - postoji. Važno je i pridržavati se nekih pravila koja koliko toliko mogu pomoći. Auto vozim i nikada nisam vozio preko 80-100 (120 na autoputu) - nemam potrebu da vozim "brže od života". A isto tako važi i ona stara "znam koja budala vozi na mojoj strani, ali ne znam koja vozi na suprotnoj". Što se tiče statistike - puno govori, a ništa nije rekla. Moja pokojna baba je 92 godine živila na selu (kod Nevesinja) a da nije putovala dalje od Mostara. Delom što nije podnosila vožnju, a delom što se plašila iste. Koga je strah da putuje avionom, ne mora ni da putuje. Ako ne može strah da se prebrodi. Isto važi za bilo koje prevozno sredstvo.

Nikola

pre 5 godina

Ako je to sve tako bezbedno, ja bih se zapitao zasto osiguravajuce kuce tretiraju letenje (po bezbednosti) kao voznju motora? Proverite.

никад авионом

pre 5 godina

Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana. (crv)

Треба само на време да крену колима. Све је ствар организације и тајминга.

Coyote

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.

никад авионом

pre 5 godina

Дивне су све те статистике, кокосов орах , 55.000 година... Једино нема одговора на оно једно једино и најважније питање: како се пореде шансе за преживљавање у аутомобилским и авионским несрећама? Јер мене не интересује што ће пре авиона кокосов орах да ме убије, мене занима искључиво ово: у случају несреће, где имам веће шансе да преживим - у колима или у авиону? Да ли се често дешава да у тешким аутомобилским и аутобуским несрећама баш сви путници погину? А да ли се при паду авиона често дешава да баш сви путници погину? Не знам званичну статистику, али мислим да одговор сви знамо...

Let, let, bubamaro...

pre 5 godina

"znajte da su veliki avioni sigurniji od manjih"

Svi avioni koji lete, kako manji, tako i veći, liče jedan drugom, a svaki koji padne, padne na svoj način, bez obzira na veličinu.

никад авионом

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja)

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.

ZNAČI NIKAD AVIONOM!

pre 5 godina

Gospodo, kad avion u kojem se nalazite krene da pada potrebno je samo da se setite ovog texta i podatka da su veće šanse da vas ubije kokos nego pad aviona. I odmah posle toga, videćete, avion će krenuti da se ispravlja i vi ćete mirno nastaviti da letite dalje.

Urke

pre 5 godina

Sve je to ok ali kad krene nizbrdo nema spasa, za razliku od većine drugih situacija, otuda i strah ili bolje reci nervoza u vezi sa letenjem.

Coyote

pre 5 godina

@Dex i @Always bitno da vi razumete statistiku. Vama su ovakvi tekstovi i namenjeni. Sto se mene tice ja letim avionom redovno, samo me nervira da me neko ubedjuje da je sedenje na rezervoaru od 50 tona avionskog goriva bezbednije nego mirisanje cveća u parku.

jaggy

pre 5 godina

manite me te vaše statistike ... 20 godina me zovu na novi zeland da živim i radim i pobegnem iz ove učmale sredine a ja se otimam i radim ovde tri posla da bih preživeo i nije mi teško samo da ne moram leteti avionom! Ja kada bih ušao u avion taj bi odma pao

ххх

pre 5 godina

Све је ок док се не срушиш... тако и скакач из солитера... како прође сваки спрат, каже : „За сада сам добро."

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.
(Dex, 20. jul 2018 20:06)

Sve je to super, jedino ne valja kad se statistika koristi kao uteha. To je ono što kvari celu ptiču ;)

Pera

pre 5 godina

80% putnika pre poletanja NE GLEDA demonstraciju opreme u slucaju opasnosti..sedim i posmatram ljude kako bleje u telefone, citaju nesto dok osoblje pokazuje kako se pojas vezuje i odvezuje..sve ljudi lepo pokazu, a onda procitam kako mnogi izginu jer nisu znali kako da se odvezu! Pola kabine zna da preko maski koje ispadaju iznad glava mogu doci do kiseonika, ali pojma nemaju da masku treba povuci da bi se kiseonik aktivirao..tako da let jeste super stvar ali sam ja uvek, ali uvek na nekom oprezu i nikada 100% opusten jer se nikada ne zna..aviomehanicar sam i imam tu profesionalnu deformaciju pa osluskujem zvuke, gledam komandne povrsine..prosto je jace od mene..a verujte mi, iznenadna turbulencija se ne zove dzabe tako..iznenadi i pilote, a pogotovo nevezane putnike, vratovi pucaju bez problema udaranjem glavom o panele iznad..zato budite vezani UVEK i ne setajte nepotrebno..

r53

pre 5 godina

Vec 14 puta sam leteo samo ove godine a opet uvek mi je najprijatnije tek kad sletim. I kad sednem za volan. Ne bojim se letenja, samo nije ni da volim.

Dex

pre 5 godina

Statistika je namenjena za ljude bez traga inteligencije. Da li se neko od poginulih u avionskim nesrećama vozio 55.000 godina pre nesreće? Ja stvarno ne znam kome su namenjeni ovakvi tekstovi, posto ovo ni kod teketabisa ne prolazi.
(Coyote, 20. jul 2018 19:25)

Ne, statistika je izuzetno vazna i korisna, sto u nauci, sto u privredi, sportu, pa cak ponekad i u umetnosti itd. Druga je stvar sto ti ne razumes sta ona predstavlja i kako funkcionise. Samim tim, mislim da nemas pravo da drugima nameces to da su "ljudi bez traga inteligencije"; posebno sto si ti onaj koji nije razumeo tekst.

ja

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...

никад авионом

pre 5 godina

Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana. (crv)

Треба само на време да крену колима. Све је ствар организације и тајминга.

scorpio

pre 5 godina

e sad lepo kazite statistiku poginulima da ce pre da ih ubije kokos ili da mogu da se voze celu vecnost bez da poginu... autom bude fatalno najcesce od sumanute voznje, alkohola , pa tek na kraju nekog igrom slucaja... a kad bi putnicke avione vozili pijani, izvodili kobre i zvona u toku puta , imali bi bas interesantnu statistiku...

Nikola

pre 5 godina

Ako je to sve tako bezbedno, ja bih se zapitao zasto osiguravajuce kuce tretiraju letenje (po bezbednosti) kao voznju motora? Proverite.

dominus

pre 5 godina

Nikada nisam putovao avionom (bio sam na aerodromu par puta), a da postoji neka doza straha - postoji. Važno je i pridržavati se nekih pravila koja koliko toliko mogu pomoći. Auto vozim i nikada nisam vozio preko 80-100 (120 na autoputu) - nemam potrebu da vozim "brže od života". A isto tako važi i ona stara "znam koja budala vozi na mojoj strani, ali ne znam koja vozi na suprotnoj". Što se tiče statistike - puno govori, a ništa nije rekla. Moja pokojna baba je 92 godine živila na selu (kod Nevesinja) a da nije putovala dalje od Mostara. Delom što nije podnosila vožnju, a delom što se plašila iste. Koga je strah da putuje avionom, ne mora ni da putuje. Ako ne može strah da se prebrodi. Isto važi za bilo koje prevozno sredstvo.

Dusan

pre 5 godina

Nije realno porediti drumski i avio prevoz tj. bezbednost. U avionima svaki vitalni sistem ima najmanje jedan a skoro uvek dva backup sistema. Ispravnost se redovno proverava i tu nema zabusavanja. Ako pogledate padove to su u 90% slucajeva kompanije sa diskutabilnim procedurama ili pak postovanja istih. Onih 10 % je stvarno multi splet okolnosti koji na zalost dovede do tragedije. Ajd posto stalno mislimo oko sanse u autobusu i kolima da zamislimo direktan sudar sa sleperom...ne desava se cesto ali se na zalost desi. Cisto radi informacije, i avioni se kvare i slecu zbog kvarova i obicno u tom slucaju niko ne bude ni ogreban. Avion je prevozno sredstvo predvidjeno za letenje i njegova fizika je nebo u kome gospodari. Prijatan let!

Dare

pre 5 godina

Ok, u ljudima postoji neki strah od letenja, ali realno veci je rizik izaci u Beograd u grad peske i pretrcavati ulice mimo prelaza, ili na crveno, nego leteti sa avionom. Ja letim vec 14 godina za Ameriku i iz Amerike, i nikada nisam imao ni jednu neprijatnost. Vise sam puta imao neprijatnosti u drumskom saobracaju, kad gledam kako lik ide kolima, pretice i upada u makazice i slicno.

Летач

pre 5 godina

Иначе, да би сви знали шта гледају: авион са снимка, "конвер ЦВ-340" имао је две несреће и у саставу ЈАТ-а, код Беча и Минхена: средином педесетих година... То је веома, веома стар авион.

Овај примерак требало је да прелети у музеј, нажалост, није до њега и стигао.

Daleko im lepa kuca

pre 5 godina

никад авионом, 20. jul 2018 20:16 

da si pazljivo citao, razumeo bi. veca je verovatnoca da ces poginuti vozeci se autom, ili da te u zivotu ubije kokos. sad naravno onaj sto prolazi ispod kokosa verovatno ce pre nadrljati od onoga sto ga obilazi u sirokom luku... ko razume shvatice a ko ne jbg sta da se radi...(ja) 

Аман човече, посматрај ствари из другог угла: од 100.000 аутомобилских вожњи њих, лупам, 1000 ће да доживи судар, а од 100.000 авионских летова само један ће да падне. Са те стране, да, 1000 пута је безбедније летети авионом. Међутим, мене не занима то. Мене занима чињеница да ће у оних 1000 ауто-судара увек у ауту бар један да преживи док у оном једном паду авиона неће ниједан преживети. Ја бирам да се возим аутом јер, без обзира што су шансе за судар много веће него кад летим авионом, моје шансе да преживим ауто-судар су много веће него кад летим авионом. Код авиона су практично нула. Значи не поредимо учесталост несрећа већ поредимо који проценат шансе има особа да преживи несрећу. Ај сад ми опет реци да нисам пажљиво читао па ћу да поједем и монитор и тастатуру.


Decko, moras ti ovo jos jedanput pazljivo da procitas...burazeru, ako ti naidje sleper ima lopatom da te skupljaju...

Rozenkranc

pre 5 godina

Kakav car, snima, ćaska, motor gori... I drugi putnici prilično mirni pre pada, nema panike i vrištanja...
Najgore od svega i ne podnosim je kad ljudi paniče... A i od vriske nema vajde...

Stefan

pre 5 godina

@(никад авионом, 20. jul 2018 22:53)
Evo, ja ću da ti kažem da ponovo nisi dobro čitao, ali nema potrebe da jedeš miša i taataturu.
Lepo piše da je statistika da pogineš u avionu itd... Dakle, nisu analizirali nesreće, nego verovatnoću da putnik izgubi život. Hipotetički, putnik može da nastrada ako mu prtljag iz gornje pregrade padne na glavu, ili ako nije vezan za vreme turbulencije i raspali glavom u nešto tvrdo, a avion najnormalnije leti i sleti. Uopšte ne mora da se dogodi avionska nesreća.
Ja prvi ne volim da letim i osećam se bezbednije u automobilu, ali statistika je neumoljiva. Pročitao sam negde podatak da je u svakom trunutku milion ljudi u vazduhu, a svetska vest je kada se dogodi neka nesreća. U automibilskom transportu sam samo ja izgubio nekoliko dragih ljudi i svake godine izgine ceo jedan manji grad. Nema tu mesta za polemisanje.

crv

pre 5 godina

Koliko je glupo mudrovati u stilu "nikada avionom"kada u zivotu nisi imao potrebu da sednes u isti? Ovakvi tekstovi su uopsteni i odnose se na ljude koji lete, a vecina putnika i nema drugu opciju. Koliko njih u toku 1 ili 2 dana mora da ode na sastanke udaljene par hiljada km ili preko okeana.
Zivim u Rusnju, letujem u Jagodini ili Paraliji i tupim drugima kako su glupi jer ne shvataju koliko je avion opasan.