Četvrtak, 12.07.2018.

13:02

Sergej Trifunović "zapalio" društvene mreže komentarom o Hrvatima

Izvor: B92

Sergej Trifunoviæ "zapalio" društvene mreže komentarom o Hrvatima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

189 Komentari

Sortiraj po:

MisterNo

pre 5 godina

@zeljo
Zove se Kukanjac.

A general Trifunovic je bio u Varazdinu, i za razliku od Kukanjca koji je na celu kolone pobegao i ostavio vojnike (bio sam tada u Sarajevu, u JNA), Trifunovic je poslednji izasao iz Varazdina i sve vojnike vratio majkama.

zeljo

pre 5 godina

Pitanje za Sergeja: Kako se zove general koji je bio u tzv armiji bih u dobrovoljackoj ulici u sarajevu kada su masakrirani vojnici jna?

pq

pre 5 godina

"A kako se zovu Hrvati koji izgube od Francuza?"

- "Nestaše".
(DEDA CVETKO, 13. jul 2018 10:28)

Glupo od tebe, po obicaju. A ti se bas drzis obicaja cvrsto. Drugo mesto je fanstastican uspeh, ako bas ne pobede, mada verujem da ce Hrvati biti prvaci.

Jins

pre 5 godina

Hrvatima svaka čast u fudbalu.
To što vas uspoređuju sa ustašama sami ste krivi, pa nisu valjda Srbi postavili onu famoznu tablu u Jasenovcu u XXI veku(!!!) u EU(!!!).
Ako si Hrvat a ne ustaša onda u nedelju kad se zapeva neka pesma onog dripca ti ne moj pjevati. Pokaži da si čovek.
Elem, kod pokojnog dede, koji je Hrvat odavde ali i partizan, našao sam knjigu "MAčak pod šljemom" Jože Horvata o partizanima ‚44 iz okoline Zagorja i Kalnika (ne znam gde je Kalnik). Malo je nategnuto jer se pominje da ih je bilo još ‚42 praktično u zmajevom ždrelu, ali ih je bilo.
Kad pročitam mogu je dati, ko hoće, samo kjniga je na ćirilici.

Rile

pre 5 godina

Fudbal me apsolutno ne interesuje ali silom prilika sam u toku svih desavanja na sp i najvise me je zaprepastilo koliko Srba navija za Hrvate. Sta jos Hrvati treba da nam urade pa da shvate da su oni zadojeni mrznjom prema nama? I samo nemojte da se vadite na gluposti da je to mesanje politike i sporta, jer sport je odavno ispolitizovan u celom svetu a pogotovo god Hrvata. Uspeh u sportu je postao dokaz superiornosti neke nacije nad drugom i ovo sad Hrvati koriste de lece svoje komplekse i frustracije prema Srbima. Inace sebe ne smatram nacionalistom, ne mrzim ni jedan narod pa ni Hrvate.

radoznali posetilac

pre 5 godina

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.
(magdalen, 12. jul 2018 20:16) # Link komentara

A koliko je stradalo od partizana? Mislim, samo da pitam.

Don Serdjo

pre 5 godina

Mislim da su i Hrvati prestali sa objavama na tviteru i ostalim drustvenim mrezama kad su vidjeli kako se Sergej nalozio...meni je jasno da neko ima potrebu da se “nasali” ili prokomentarise nesto aktualne ali ovaj frajer izgleda za te stvari zivi...oladi momcino ne tice te se!!!

drunna

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31) 

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.
(Slovenija, EU, 12. jul 2018 19:15)

prvi koncentracioni logor na prostoru bivse SFRJ je otvorila Austro - Ugarska za vreme Prvog svetskog rata, pogodi koga su drzali u logoru. kad ti zemljaci Oskara Pocoreka pametuju.

Jaran

pre 5 godina

Zoran
Pametni, vidis navodnike? To je jadna titula koju su mediji dodelili poznatima, ne znam samo koliko mora da ti bude nizak IQ da pomislis da je poenta komentara "vip licnost"?

žena-zmaj

pre 5 godina

Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.
(Sanja, 12. jul 2018 17:15)

Oj Sanjo, ime moje, nemoj da te iznenadi ovo što ću ti sad reći: glumci tekst uče, i to napamet, ne pišu ga oni, čast vrlo rijetkim, a da valjaju, izuzecima. Dakle, može da bude glumčina, nećemo raspravljati o tome, ali sestro eto sreće da mu je nestalo struje/baterije prije nego što je objavio ovako prizeman, zavidan i neinteligentan komentar, koji, usput, i nije njegov, nego je prosto i to naučio napamet i prosipa okolo. U mojoj raji, kad sam bila klinka, bilo je malo većih grijehova od plagiranja fazona.

Inače, Sergej mi je i bio dobar lik dok nisam počela da pratim njegove komentare, intervjue i izjave, a onda je naglo pao u mojim očina. Za neke glumce bi najbolje bilo da javno iznose samo tekst, a da 'svojim riječima' varijantu čuvaju samo za najbliskije ljude koji ih bezuslovno vole.

Milan

pre 5 godina

(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Tomislave, u velikoj si manjini.
Neupredivo vise je vasih djedova bilo u ustasama nego u partizanima. Sremski front je probijen 1945, do tad u NDH je bilo zanemarljivo vasih djedova partizana...

rusoanglofil

pre 5 godina

ono kad Sergej gradjanin Srbije napise nesto ovako, zamislite dokle je dosla ta ocaranost Hrvatima, sta li ce Milojko gradjanin da kaze.

Sinisa

pre 5 godina

@ Tomislav
Na zalost takvi kao ti jesu u manjini u Hratskoj . Pogledaj na vasim portalima kakve kakve komentare ostavljaju tvoji sunarodnici. Cast izuzecima.
A ovaj Sergej smorio skroz. Idi glumi ,snimaj ...

magdalen

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.

Zoran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 12. jul 2018 17:43)

XA XA "vip" licnost. Doduse on i pristaje danasnjem "kremu" Srbije.

innbecilo

pre 5 godina

Za vlastimira.
Ko peva ustaške PIJESMICE. SRBSKI (kako ti kažeš) navijavči illi oni? Među rvatima nema takvih kao što si ti. U tome je problem Srba.

qq

pre 5 godina

@Mitoman, to je ono kad ja kazem da postoji razlika izmedju hrvata i ustase, srbina i cetnika, muslimana i balije. Ajde ostavite se vise 20og veka molim vas. Da li je moguce da neko u 20im ili 30im godinama i dalje se drzi ovih gluposti? Zar nismo dovoljno mi izgubili jos kao deca. Ajde ljudi na balkanu probudite se vise, skidajte ove sto nas zavadjaju samo na vlasti.

MisterNo

pre 5 godina

@zagreb
Za 10 godina ce biti i milion ubijenih u Blajburgu. Nego Nacisti za 6 godina iz svu organizaciju ubili 6 miliona Jevreja, a Partizani za dva dana 150.000 ljudi. Pa gde bi sklonili tela????
U Blajburgu je prema priznanju samih ucesnika steljano oko 300 Ustasa na licu mesta, ostali su sprovedeni u Jugoslaviju. Bilo je sudjenja, steljanja ali i zatvorskih kazni.

dkr

pre 5 godina

Totalno antipatican lik, pun sebe. Sto se tice ostaloga, Srbi su jedan narod koji zivi i dise politiku jer drugo nema upravo zbog iste, ali to ne konta pa se stvara zacarani krug. Drago mi je sto nisam u njemu, sto imam o cemu pametnijem razmisljati i sto uskoro necu vise ziveti u ovom apsurdistanu.

Lav

pre 5 godina

Čisto ako neko ne zna, ovo je relativno nova fora u Grvatskoj, ali pitanje je drugačije a glasi "Kako se zovu ovi što su ostali u Hr?" - misleći na sve koji nisu otišli preko da rade :) a odgovor je isti, Ostaše :) dakle, plagijat

Slovenija, EU

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.

Kod nas to ide po kratkom postupku

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini
(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Svaka čast tvojim dedama i tebi ali činjenica je da je režim NDH je bio instaliran iznutra uz debelu pomoć tadasnjeg rukovodstva katoličke crkve. I primio se neverovatno dobro čak i u Bosni i Hercegovini isto koliko u Hrvatskoj. A legitimitet mu je dat spolja ili izvana kako ti kažeš.

Komša

pre 5 godina

@Vastimir
Tačno tako.Naši navijači sa svojim zvezdasrbijanikadjugoslavija folklornim nacionalizmom i kosovojesrbija su antireklama ne samo Srbije već i srpskog pateiotizma.
Oni i taj folklirni nacionalizam uopšte se javljaju kao zamena za reakciju SANU i kulturno političke elite uopšte koja je lenja i nezainteresovana za odbranu srpskih nacionalnih interesa uopšte pa čak se i podstiče iz tih krugova kako bi se kanalisala negativna energija nastala autokolonijalnom politikom.

Što se Sergeja tiče -mlađi pripadnik srpske pseudoelite nastale osamdesetih godina prošlog veka ,kada su deca senjačkih komunista počela da prihvataju podkulturu zapada i kopiraju zapadni način ponašanja predstavljajući se kao građanska Srbija.

Naravmo,njihov pristup je bio površan i nije uključivao prihvatanje svih postulata zapadne civilizacije ,već se svodio samo na "rušenje tabua" ili tradicionalnih vrednosti.

Ono kada su ti i nacionalisti i gradjanisti pinikli od SKJ.

protected

pre 5 godina

@Vlastimir
Brate ja tebe razumem. Ali kada ce vecina Srba i Hrvata svhatiti da zbog izjave pojedinaca prestanete da blatite i pljujete po celoj naciji bili to Srbi ili Hrvati. Uostalom ja sam Srbin ali mi je veoma drago sto ste dogurali fo finala sa svojom fantasticnom igrom. Zelim vam da podignete pehar i neka bolji pobedi.

Јабучило

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna. 

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"! 

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata. 

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd. 

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd. 

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...
(Ante, Zadar, 12. jul 2018 14:53)

Анте, кад уозбиљујеш тему, откуд у Јасеновцу табла "За дом спремни"?

Dokaz

pre 5 godina

@Urke
I ja sam se našao.Knjigu u šake i uči istoriju.
Četnici u Drugovcima napravili masakar u Partizanima kod Aranđelovca napravili pokolj,u Topoli poklali seljake,isto u Topili,četnici kolju,Darinku Radović i njene dve ćerke,Kalabić se slikao '44 u Topoli na Oplencu sa nemačkim ss oficirima u Valjevu četnici zajedno sa ss-ovcima vešaju Stevana Filipovića.
Bosnu,Crnu Goru,da ne pominjem...
Smrt fašizmu sloboda narodu!
A ovaj dečak,što lupa glupave viceve i što skreće pažnju tako na sebe,neka razmisli šta radi.

Hrvati,komšije,da vi lepo u nedelju, očerupate tog kekerezana i da se slavi!!
BRAVO,svaka čast i pozdrav od normalne Srbije!!!

Tomislav

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini

marlone

pre 5 godina

Taj komentar je neumjesan i duhovit samo ispranim mozgovima koji nemaju ni najmanjeg osjecaja prema srpskim zrtvama koje su Ustase mucki ubijale i kasapile. To je odraz izopacenosti uma, koji se svome kasapinu umiljava morbidnim doskocicama, ne bi li ga odobrovoljio i prikazivao sebe kao nekog super naprednog lika, koji sve razumje i sve shvata, najliberalniji je na svijetu, a pri tom je spreman da pogazi svoj narod u ime toga lizanja...

Joffrey

pre 5 godina

Ne znam za kvalitet humora,ali znam da ne bih voleo da se na terenu sretnu Pocetnici i Ostase,nmakar dok Luka Modric ne zavrsi fudbalsku karijeru.

Vlastimir

pre 5 godina

Kakve veze imaju hrvatski fudbaleri sa ustašama? Zar ne vidite da ste kao srbski navijači najgori u Evropi, jer i sport koristite za neobuzdane, seljanderoske i primitivne gibaničarske izlive mržje prema nekome ko je bolji od vas.

innbecilo

pre 5 godina

Nikada se sa njim nisam slagao. Znam ga dok je bio na "Trandžamentu" (zna on o čemu mislim). Međutim ovog puta je 100% u pravu.
Oni OSTAŠE, a mi sa Dr. terzićima, kokezama i strinama iz "reprezentacije" odosmo.

Dragan

pre 5 godina

Nasi ostase junaci u ispijanju Jelen i Lav piva i penjanju na tamo neke planine, sakupivsi se ispode nekakvog barjaka...ali sve za dzabe. Kada Srbija u dalekoj buducnosti pocne selektore da bira ne stranacki a uz to i da imaju neke uspehe i da znaju nesto, mozda na nekom prvenstvu i duze potrajemo.

tuga bre

pre 5 godina

vazda je bio vickast, al sto se tice fudbala, slabo ga pratim i zelim ostasama da uzmu ovaj turnir cisto da zezam ove svoje drugare sto skroz lose podnose sportske uspehe hrvata

napred hrvatska

peki

pre 5 godina

Vec sam video kod Hrvata casne sestre i jos nekog tipa da nose crnu majicu sa potkovicom i natpisom ostase,mozete verovatno naci na netu,toliko o originalnosti i duhovitosti pomenutog.

vertex

pre 5 godina

Cak ni ovu jadnu foru nije uspio sam da smisli, nego je pokrao od Zvonimire Nimac i Djure Knezicica.
https://www.blic.rs/vesti/svet/ostase-u-hrvatskoj-casna-sestra-hrvate-na-ostanak-motivise-asociranjem-na-ustase/b29x0qn

P. ko Patika

pre 5 godina

(realno, 12. jul 2018 14:31)
A ti znaš realno. Ako ti Trifke nije gotivan lik, onda ti je onaj Đuka iz skupštine životni uzor. Pa političari nisu ništa bolje zaslužili, pogotovo ovi lažni na vlasti.

Jaran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?

Sanja

pre 5 godina

Nasmeja nas Sergej,uprkos gorkom ukusu pobede Hrvata nad Englezima.Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.

Lider u regionu

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ma da. Četnici bejahu cvećke. Pogledaj "Instrukcije" Draže Mihailovića i naročito posveti pažnju na tačku 5.
https://pescanik.net/instrukcija-draze-mihajlovica/

sloga

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici...(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Bili smo klupski prvaci Evrope i sveta. Malo li je?

zagreb

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto se stalno spominju ustase. Ustase su bili fasisti koji su radili zlocine u Jasenovcu. Iste te ustase su kaznjene u Bleiburgu. Ne samo kaznjeni vec je na Bleibirgu smaknuto 150.000 ljudi. I sto vi sada zelite? opet kazniti ljude koji su pobijeni. Pozz iz Zagreba

Sanel

pre 5 godina

@Steiner
Procitaj malo o cetnickim zlocinima,nisu drzali logore jer im je bilo bolje da odmah ubiju i jer su bili neorganizovana banda. Da su bili u mogucnosti organizovali bi i oni kakav Jasenovac

JUTA

pre 5 godina

@ Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-haSamo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

Pa šta jel ti jasno da nema kazne za njih jer su na pravoj NATO strani a ne na pogrešnoj kao mi. Zrtve postoje samo za one sa prve strane ukoliko hoćemo da budemo pobednici ili da nam deca budu pobednici postoje samo dva puta. Ili da se uclanimo u NATO sto je malo verovatno ili da odemo iz ove zemlje u NATO zemlje i ostavimo naša pokoljenja na strani pobednika.

tibor

pre 5 godina

Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi.Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Navijanje za nekog sportistu,klub ili reprezentaciju podrazumeva i da podržavate sve ono što on ili oni izjavljuju,propagiraju i sl.Da hrvatski selektor nije pobedu nad Nigerijom posvetio braniteljima,da njihovi fudbaleri nisu slavili prozivajući Srbe i Srbiju,mogao bih da razumem da neko iz Srbije navija za njih.A ovako,previše je...

Aleks

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Tačno tako. Kaži onima koji ne veruju. Dokazano su četnici u Bosni i Srbiji deci i narodu delili bombone. Radije su skapali od gladi nego da bi jeli neke čorbe bez mesa.

bobo mk

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Slažem se da četnici nisu vodili konc logore, vodili su ih nedićevci, četnici su žene i decu klali na licu mesta.

aleksandar

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha 

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku... 

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

uzmi probiotik

izludio načisto od humora

pre 5 godina

Hahaaaa... Ijaooo kakav kralj. Molim vas nemojte sad da kazete kako nije dobra fora! Humor ne poznaje granice!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NOP, 12. jul 2018 13:34) # Link komentara

Humor ne poznaje granice ni sergeja (ni tebe)

Јабучило

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Добар и овај!

Radojle

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

U vezi dece pitaj Kostu Pecanca i cetnicku njegovu bagru. Klali su srpsku decu u kolevci. Trudnim srpkinjama, iz partizanskih familija, parali su trbuhe nozem. Ustase nisu ubijali sopstveni narod, cetnici su to radili. To je ta fina razlika izmedju hrvatskih i srpskih koljaca.

klimatolog

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ne, nisu imali logore. Ubijali su i muškarce i žene i djecu muslimanske i katoličke vjere na licu mjesta, četnici nisu imali vremena za logore jer je trebalo etnički čistiti po kratkom postupku "za kralja i otadžbinu".

Sakaluda

pre 5 godina

Samo jos kad bi fora bila izvorno njegova.

Odavno je poznato da Hrvati iz zezanja Srbe, koji su ostali u Hrvatskoj posle rata, nazivaju tako. Ostaše!

Mitoman

pre 5 godina

Nećete me poslušati, ali meni kao Hrvatu stvarno smeta uspoređivanje s ustašama pa molim da to ne radite. Oni koji to propagiraju nisu niti 0,5% glasova na izborima dobili. Mi nismo ustaše i molim da to više ne spominjete. Lijepa li si je ustaška pjesma? Odakle to???? Kakve ustaše???? Očito nemate pojma tko su bile ustaše jer da znate to ne bi niti govorili. Jesam Hrvat, ali ustaša nisam.

alexo

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41) #

Hahaha, tek u kompletu dobija patinu :-D

Sumadin

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...
(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Radije jedan Sergej nego milion takvih kao sto si ti. Sto se ne preselis tamo?

GG3+

pre 5 godina

Relativizovanje i podmuklo pranje ustaškog pokreta kroz "humor" . Kao da uopšte nisu postojali logori, srbosjeci i maljevi. Perfidno, lukavo i bezobrazno.

beni hil

pre 5 godina

ovo finale toliko boli da u nedostatku riječi i pomračenju misli jednostavno napišeš otrcani šatro neki vic. a ima i jedan naš hrvatski, domaći, ovih dana popularan, naime, zašto srbi imaju odlične suce na prvenstvu - jer im se fučka za nogomet
muahhhaahaaha

Ante, Zadar

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna.

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"!

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata.

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd.

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd.

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...

realno

pre 5 godina

Nazalost upoznao sam ga uzivo uopste nije kakav se u medijima postavlja slobodno mogu reci da je mnogo “gori” covek nego sto pokazuje u medijima. Ovde va gotive samo Bog pljuvanja po politicarima a mnogi ne znaju kakav je on u stvari.

dejavu

pre 5 godina

ST je jedan od (anti)simbola 90tih,i dok su jedni slepo i maloumni verovali u neke "uzvisene ideje", drugi, poput njegove populacije, nisu verovali ni u sta osim u opojne materije i u cinicno izvrdavanje ruglu kompletne stvarnosti. Imam samo jednu poruku : Ostanite tamo gde vam je mesto - u proslosti! I ne vracajte se...

90-ih Karlobag, Karlovac, Virovitica.... 2018 Ovča, Borča ,Krnjača

pre 5 godina

Pogledaj samo praznoglave botove sa minusima, normalno sa zakašnjenjem dok im nije objašnjeno šta da rade.

ja

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...

Steiner

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike

Kata

pre 5 godina

Jel ovo onaj decko koje je kao obecavao, pa u Munjama poceo i zavrsio karijeru, Druzi se sa Cecom i pljuje Djokovica sto ne jede prasetinu? Pa nije ni cudo da valja ovakve viceve.

Nikica

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...

Steiner

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike

ja

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...

Kata

pre 5 godina

Jel ovo onaj decko koje je kao obecavao, pa u Munjama poceo i zavrsio karijeru, Druzi se sa Cecom i pljuje Djokovica sto ne jede prasetinu? Pa nije ni cudo da valja ovakve viceve.

realno

pre 5 godina

Nazalost upoznao sam ga uzivo uopste nije kakav se u medijima postavlja slobodno mogu reci da je mnogo “gori” covek nego sto pokazuje u medijima. Ovde va gotive samo Bog pljuvanja po politicarima a mnogi ne znaju kakav je on u stvari.

Tomislav

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini

Nikica

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...

Milan

pre 5 godina

(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Tomislave, u velikoj si manjini.
Neupredivo vise je vasih djedova bilo u ustasama nego u partizanima. Sremski front je probijen 1945, do tad u NDH je bilo zanemarljivo vasih djedova partizana...

magdalen

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.

Slovenija, EU

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.

dejavu

pre 5 godina

ST je jedan od (anti)simbola 90tih,i dok su jedni slepo i maloumni verovali u neke "uzvisene ideje", drugi, poput njegove populacije, nisu verovali ni u sta osim u opojne materije i u cinicno izvrdavanje ruglu kompletne stvarnosti. Imam samo jednu poruku : Ostanite tamo gde vam je mesto - u proslosti! I ne vracajte se...

alexo

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41) #

Hahaha, tek u kompletu dobija patinu :-D

marlone

pre 5 godina

Taj komentar je neumjesan i duhovit samo ispranim mozgovima koji nemaju ni najmanjeg osjecaja prema srpskim zrtvama koje su Ustase mucki ubijale i kasapile. To je odraz izopacenosti uma, koji se svome kasapinu umiljava morbidnim doskocicama, ne bi li ga odobrovoljio i prikazivao sebe kao nekog super naprednog lika, koji sve razumje i sve shvata, najliberalniji je na svijetu, a pri tom je spreman da pogazi svoj narod u ime toga lizanja...

Јабучило

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna. 

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"! 

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata. 

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd. 

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd. 

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...
(Ante, Zadar, 12. jul 2018 14:53)

Анте, кад уозбиљујеш тему, откуд у Јасеновцу табла "За дом спремни"?

aleksandar

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha 

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku... 

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

uzmi probiotik

innbecilo

pre 5 godina

Nikada se sa njim nisam slagao. Znam ga dok je bio na "Trandžamentu" (zna on o čemu mislim). Međutim ovog puta je 100% u pravu.
Oni OSTAŠE, a mi sa Dr. terzićima, kokezama i strinama iz "reprezentacije" odosmo.

Vlastimir

pre 5 godina

Kakve veze imaju hrvatski fudbaleri sa ustašama? Zar ne vidite da ste kao srbski navijači najgori u Evropi, jer i sport koristite za neobuzdane, seljanderoske i primitivne gibaničarske izlive mržje prema nekome ko je bolji od vas.

tuga bre

pre 5 godina

vazda je bio vickast, al sto se tice fudbala, slabo ga pratim i zelim ostasama da uzmu ovaj turnir cisto da zezam ove svoje drugare sto skroz lose podnose sportske uspehe hrvata

napred hrvatska

GG3+

pre 5 godina

Relativizovanje i podmuklo pranje ustaškog pokreta kroz "humor" . Kao da uopšte nisu postojali logori, srbosjeci i maljevi. Perfidno, lukavo i bezobrazno.

Lav

pre 5 godina

Čisto ako neko ne zna, ovo je relativno nova fora u Grvatskoj, ali pitanje je drugačije a glasi "Kako se zovu ovi što su ostali u Hr?" - misleći na sve koji nisu otišli preko da rade :) a odgovor je isti, Ostaše :) dakle, plagijat

Joffrey

pre 5 godina

Ne znam za kvalitet humora,ali znam da ne bih voleo da se na terenu sretnu Pocetnici i Ostase,nmakar dok Luka Modric ne zavrsi fudbalsku karijeru.

vertex

pre 5 godina

Cak ni ovu jadnu foru nije uspio sam da smisli, nego je pokrao od Zvonimire Nimac i Djure Knezicica.
https://www.blic.rs/vesti/svet/ostase-u-hrvatskoj-casna-sestra-hrvate-na-ostanak-motivise-asociranjem-na-ustase/b29x0qn

Don Serdjo

pre 5 godina

Mislim da su i Hrvati prestali sa objavama na tviteru i ostalim drustvenim mrezama kad su vidjeli kako se Sergej nalozio...meni je jasno da neko ima potrebu da se “nasali” ili prokomentarise nesto aktualne ali ovaj frajer izgleda za te stvari zivi...oladi momcino ne tice te se!!!

Sinisa

pre 5 godina

@ Tomislav
Na zalost takvi kao ti jesu u manjini u Hratskoj . Pogledaj na vasim portalima kakve kakve komentare ostavljaju tvoji sunarodnici. Cast izuzecima.
A ovaj Sergej smorio skroz. Idi glumi ,snimaj ...

Mitoman

pre 5 godina

Nećete me poslušati, ali meni kao Hrvatu stvarno smeta uspoređivanje s ustašama pa molim da to ne radite. Oni koji to propagiraju nisu niti 0,5% glasova na izborima dobili. Mi nismo ustaše i molim da to više ne spominjete. Lijepa li si je ustaška pjesma? Odakle to???? Kakve ustaše???? Očito nemate pojma tko su bile ustaše jer da znate to ne bi niti govorili. Jesam Hrvat, ali ustaša nisam.

peki

pre 5 godina

Vec sam video kod Hrvata casne sestre i jos nekog tipa da nose crnu majicu sa potkovicom i natpisom ostase,mozete verovatno naci na netu,toliko o originalnosti i duhovitosti pomenutog.

Radojle

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

U vezi dece pitaj Kostu Pecanca i cetnicku njegovu bagru. Klali su srpsku decu u kolevci. Trudnim srpkinjama, iz partizanskih familija, parali su trbuhe nozem. Ustase nisu ubijali sopstveni narod, cetnici su to radili. To je ta fina razlika izmedju hrvatskih i srpskih koljaca.

bobo mk

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Slažem se da četnici nisu vodili konc logore, vodili su ih nedićevci, četnici su žene i decu klali na licu mesta.

klimatolog

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ne, nisu imali logore. Ubijali su i muškarce i žene i djecu muslimanske i katoličke vjere na licu mjesta, četnici nisu imali vremena za logore jer je trebalo etnički čistiti po kratkom postupku "za kralja i otadžbinu".

tibor

pre 5 godina

Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi.Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Navijanje za nekog sportistu,klub ili reprezentaciju podrazumeva i da podržavate sve ono što on ili oni izjavljuju,propagiraju i sl.Da hrvatski selektor nije pobedu nad Nigerijom posvetio braniteljima,da njihovi fudbaleri nisu slavili prozivajući Srbe i Srbiju,mogao bih da razumem da neko iz Srbije navija za njih.A ovako,previše je...

žena-zmaj

pre 5 godina

Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.
(Sanja, 12. jul 2018 17:15)

Oj Sanjo, ime moje, nemoj da te iznenadi ovo što ću ti sad reći: glumci tekst uče, i to napamet, ne pišu ga oni, čast vrlo rijetkim, a da valjaju, izuzecima. Dakle, može da bude glumčina, nećemo raspravljati o tome, ali sestro eto sreće da mu je nestalo struje/baterije prije nego što je objavio ovako prizeman, zavidan i neinteligentan komentar, koji, usput, i nije njegov, nego je prosto i to naučio napamet i prosipa okolo. U mojoj raji, kad sam bila klinka, bilo je malo većih grijehova od plagiranja fazona.

Inače, Sergej mi je i bio dobar lik dok nisam počela da pratim njegove komentare, intervjue i izjave, a onda je naglo pao u mojim očina. Za neke glumce bi najbolje bilo da javno iznose samo tekst, a da 'svojim riječima' varijantu čuvaju samo za najbliskije ljude koji ih bezuslovno vole.

Lider u regionu

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ma da. Četnici bejahu cvećke. Pogledaj "Instrukcije" Draže Mihailovića i naročito posveti pažnju na tačku 5.
https://pescanik.net/instrukcija-draze-mihajlovica/

P. ko Patika

pre 5 godina

(realno, 12. jul 2018 14:31)
A ti znaš realno. Ako ti Trifke nije gotivan lik, onda ti je onaj Đuka iz skupštine životni uzor. Pa političari nisu ništa bolje zaslužili, pogotovo ovi lažni na vlasti.

Sanel

pre 5 godina

@Steiner
Procitaj malo o cetnickim zlocinima,nisu drzali logore jer im je bilo bolje da odmah ubiju i jer su bili neorganizovana banda. Da su bili u mogucnosti organizovali bi i oni kakav Jasenovac

Sanja

pre 5 godina

Nasmeja nas Sergej,uprkos gorkom ukusu pobede Hrvata nad Englezima.Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.

Kod nas to ide po kratkom postupku

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini
(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Svaka čast tvojim dedama i tebi ali činjenica je da je režim NDH je bio instaliran iznutra uz debelu pomoć tadasnjeg rukovodstva katoličke crkve. I primio se neverovatno dobro čak i u Bosni i Hercegovini isto koliko u Hrvatskoj. A legitimitet mu je dat spolja ili izvana kako ti kažeš.

Ante, Zadar

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna.

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"!

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata.

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd.

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd.

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...

drunna

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31) 

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.
(Slovenija, EU, 12. jul 2018 19:15)

prvi koncentracioni logor na prostoru bivse SFRJ je otvorila Austro - Ugarska za vreme Prvog svetskog rata, pogodi koga su drzali u logoru. kad ti zemljaci Oskara Pocoreka pametuju.

90-ih Karlobag, Karlovac, Virovitica.... 2018 Ovča, Borča ,Krnjača

pre 5 godina

Pogledaj samo praznoglave botove sa minusima, normalno sa zakašnjenjem dok im nije objašnjeno šta da rade.

zagreb

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto se stalno spominju ustase. Ustase su bili fasisti koji su radili zlocine u Jasenovcu. Iste te ustase su kaznjene u Bleiburgu. Ne samo kaznjeni vec je na Bleibirgu smaknuto 150.000 ljudi. I sto vi sada zelite? opet kazniti ljude koji su pobijeni. Pozz iz Zagreba

Јабучило

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Добар и овај!

qq

pre 5 godina

@Mitoman, to je ono kad ja kazem da postoji razlika izmedju hrvata i ustase, srbina i cetnika, muslimana i balije. Ajde ostavite se vise 20og veka molim vas. Da li je moguce da neko u 20im ili 30im godinama i dalje se drzi ovih gluposti? Zar nismo dovoljno mi izgubili jos kao deca. Ajde ljudi na balkanu probudite se vise, skidajte ove sto nas zavadjaju samo na vlasti.

Dokaz

pre 5 godina

@Urke
I ja sam se našao.Knjigu u šake i uči istoriju.
Četnici u Drugovcima napravili masakar u Partizanima kod Aranđelovca napravili pokolj,u Topoli poklali seljake,isto u Topili,četnici kolju,Darinku Radović i njene dve ćerke,Kalabić se slikao '44 u Topoli na Oplencu sa nemačkim ss oficirima u Valjevu četnici zajedno sa ss-ovcima vešaju Stevana Filipovića.
Bosnu,Crnu Goru,da ne pominjem...
Smrt fašizmu sloboda narodu!
A ovaj dečak,što lupa glupave viceve i što skreće pažnju tako na sebe,neka razmisli šta radi.

Hrvati,komšije,da vi lepo u nedelju, očerupate tog kekerezana i da se slavi!!
BRAVO,svaka čast i pozdrav od normalne Srbije!!!

Sumadin

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...
(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Radije jedan Sergej nego milion takvih kao sto si ti. Sto se ne preselis tamo?

Aleks

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Tačno tako. Kaži onima koji ne veruju. Dokazano su četnici u Bosni i Srbiji deci i narodu delili bombone. Radije su skapali od gladi nego da bi jeli neke čorbe bez mesa.

Sakaluda

pre 5 godina

Samo jos kad bi fora bila izvorno njegova.

Odavno je poznato da Hrvati iz zezanja Srbe, koji su ostali u Hrvatskoj posle rata, nazivaju tako. Ostaše!

sloga

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici...(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Bili smo klupski prvaci Evrope i sveta. Malo li je?

radoznali posetilac

pre 5 godina

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.
(magdalen, 12. jul 2018 20:16) # Link komentara

A koliko je stradalo od partizana? Mislim, samo da pitam.

JUTA

pre 5 godina

@ Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-haSamo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

Pa šta jel ti jasno da nema kazne za njih jer su na pravoj NATO strani a ne na pogrešnoj kao mi. Zrtve postoje samo za one sa prve strane ukoliko hoćemo da budemo pobednici ili da nam deca budu pobednici postoje samo dva puta. Ili da se uclanimo u NATO sto je malo verovatno ili da odemo iz ove zemlje u NATO zemlje i ostavimo naša pokoljenja na strani pobednika.

Jaran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?

MisterNo

pre 5 godina

@zagreb
Za 10 godina ce biti i milion ubijenih u Blajburgu. Nego Nacisti za 6 godina iz svu organizaciju ubili 6 miliona Jevreja, a Partizani za dva dana 150.000 ljudi. Pa gde bi sklonili tela????
U Blajburgu je prema priznanju samih ucesnika steljano oko 300 Ustasa na licu mesta, ostali su sprovedeni u Jugoslaviju. Bilo je sudjenja, steljanja ali i zatvorskih kazni.

Rile

pre 5 godina

Fudbal me apsolutno ne interesuje ali silom prilika sam u toku svih desavanja na sp i najvise me je zaprepastilo koliko Srba navija za Hrvate. Sta jos Hrvati treba da nam urade pa da shvate da su oni zadojeni mrznjom prema nama? I samo nemojte da se vadite na gluposti da je to mesanje politike i sporta, jer sport je odavno ispolitizovan u celom svetu a pogotovo god Hrvata. Uspeh u sportu je postao dokaz superiornosti neke nacije nad drugom i ovo sad Hrvati koriste de lece svoje komplekse i frustracije prema Srbima. Inace sebe ne smatram nacionalistom, ne mrzim ni jedan narod pa ni Hrvate.

dkr

pre 5 godina

Totalno antipatican lik, pun sebe. Sto se tice ostaloga, Srbi su jedan narod koji zivi i dise politiku jer drugo nema upravo zbog iste, ali to ne konta pa se stvara zacarani krug. Drago mi je sto nisam u njemu, sto imam o cemu pametnijem razmisljati i sto uskoro necu vise ziveti u ovom apsurdistanu.

beni hil

pre 5 godina

ovo finale toliko boli da u nedostatku riječi i pomračenju misli jednostavno napišeš otrcani šatro neki vic. a ima i jedan naš hrvatski, domaći, ovih dana popularan, naime, zašto srbi imaju odlične suce na prvenstvu - jer im se fučka za nogomet
muahhhaahaaha

izludio načisto od humora

pre 5 godina

Hahaaaa... Ijaooo kakav kralj. Molim vas nemojte sad da kazete kako nije dobra fora! Humor ne poznaje granice!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NOP, 12. jul 2018 13:34) # Link komentara

Humor ne poznaje granice ni sergeja (ni tebe)

protected

pre 5 godina

@Vlastimir
Brate ja tebe razumem. Ali kada ce vecina Srba i Hrvata svhatiti da zbog izjave pojedinaca prestanete da blatite i pljujete po celoj naciji bili to Srbi ili Hrvati. Uostalom ja sam Srbin ali mi je veoma drago sto ste dogurali fo finala sa svojom fantasticnom igrom. Zelim vam da podignete pehar i neka bolji pobedi.

Dragan

pre 5 godina

Nasi ostase junaci u ispijanju Jelen i Lav piva i penjanju na tamo neke planine, sakupivsi se ispode nekakvog barjaka...ali sve za dzabe. Kada Srbija u dalekoj buducnosti pocne selektore da bira ne stranacki a uz to i da imaju neke uspehe i da znaju nesto, mozda na nekom prvenstvu i duze potrajemo.

rusoanglofil

pre 5 godina

ono kad Sergej gradjanin Srbije napise nesto ovako, zamislite dokle je dosla ta ocaranost Hrvatima, sta li ce Milojko gradjanin da kaze.

Zoran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 12. jul 2018 17:43)

XA XA "vip" licnost. Doduse on i pristaje danasnjem "kremu" Srbije.

Komša

pre 5 godina

@Vastimir
Tačno tako.Naši navijači sa svojim zvezdasrbijanikadjugoslavija folklornim nacionalizmom i kosovojesrbija su antireklama ne samo Srbije već i srpskog pateiotizma.
Oni i taj folklirni nacionalizam uopšte se javljaju kao zamena za reakciju SANU i kulturno političke elite uopšte koja je lenja i nezainteresovana za odbranu srpskih nacionalnih interesa uopšte pa čak se i podstiče iz tih krugova kako bi se kanalisala negativna energija nastala autokolonijalnom politikom.

Što se Sergeja tiče -mlađi pripadnik srpske pseudoelite nastale osamdesetih godina prošlog veka ,kada su deca senjačkih komunista počela da prihvataju podkulturu zapada i kopiraju zapadni način ponašanja predstavljajući se kao građanska Srbija.

Naravmo,njihov pristup je bio površan i nije uključivao prihvatanje svih postulata zapadne civilizacije ,već se svodio samo na "rušenje tabua" ili tradicionalnih vrednosti.

Ono kada su ti i nacionalisti i gradjanisti pinikli od SKJ.

Jins

pre 5 godina

Hrvatima svaka čast u fudbalu.
To što vas uspoređuju sa ustašama sami ste krivi, pa nisu valjda Srbi postavili onu famoznu tablu u Jasenovcu u XXI veku(!!!) u EU(!!!).
Ako si Hrvat a ne ustaša onda u nedelju kad se zapeva neka pesma onog dripca ti ne moj pjevati. Pokaži da si čovek.
Elem, kod pokojnog dede, koji je Hrvat odavde ali i partizan, našao sam knjigu "MAčak pod šljemom" Jože Horvata o partizanima ‚44 iz okoline Zagorja i Kalnika (ne znam gde je Kalnik). Malo je nategnuto jer se pominje da ih je bilo još ‚42 praktično u zmajevom ždrelu, ali ih je bilo.
Kad pročitam mogu je dati, ko hoće, samo kjniga je na ćirilici.

MisterNo

pre 5 godina

@zeljo
Zove se Kukanjac.

A general Trifunovic je bio u Varazdinu, i za razliku od Kukanjca koji je na celu kolone pobegao i ostavio vojnike (bio sam tada u Sarajevu, u JNA), Trifunovic je poslednji izasao iz Varazdina i sve vojnike vratio majkama.

innbecilo

pre 5 godina

Za vlastimira.
Ko peva ustaške PIJESMICE. SRBSKI (kako ti kažeš) navijavči illi oni? Među rvatima nema takvih kao što si ti. U tome je problem Srba.

zeljo

pre 5 godina

Pitanje za Sergeja: Kako se zove general koji je bio u tzv armiji bih u dobrovoljackoj ulici u sarajevu kada su masakrirani vojnici jna?

pq

pre 5 godina

"A kako se zovu Hrvati koji izgube od Francuza?"

- "Nestaše".
(DEDA CVETKO, 13. jul 2018 10:28)

Glupo od tebe, po obicaju. A ti se bas drzis obicaja cvrsto. Drugo mesto je fanstastican uspeh, ako bas ne pobede, mada verujem da ce Hrvati biti prvaci.

Jaran

pre 5 godina

Zoran
Pametni, vidis navodnike? To je jadna titula koju su mediji dodelili poznatima, ne znam samo koliko mora da ti bude nizak IQ da pomislis da je poenta komentara "vip licnost"?

Nikica

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...

pq

pre 5 godina

"A kako se zovu Hrvati koji izgube od Francuza?"

- "Nestaše".
(DEDA CVETKO, 13. jul 2018 10:28)

Glupo od tebe, po obicaju. A ti se bas drzis obicaja cvrsto. Drugo mesto je fanstastican uspeh, ako bas ne pobede, mada verujem da ce Hrvati biti prvaci.

alexo

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41) #

Hahaha, tek u kompletu dobija patinu :-D

Vlastimir

pre 5 godina

Kakve veze imaju hrvatski fudbaleri sa ustašama? Zar ne vidite da ste kao srbski navijači najgori u Evropi, jer i sport koristite za neobuzdane, seljanderoske i primitivne gibaničarske izlive mržje prema nekome ko je bolji od vas.

Kata

pre 5 godina

Jel ovo onaj decko koje je kao obecavao, pa u Munjama poceo i zavrsio karijeru, Druzi se sa Cecom i pljuje Djokovica sto ne jede prasetinu? Pa nije ni cudo da valja ovakve viceve.

drunna

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31) 

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.
(Slovenija, EU, 12. jul 2018 19:15)

prvi koncentracioni logor na prostoru bivse SFRJ je otvorila Austro - Ugarska za vreme Prvog svetskog rata, pogodi koga su drzali u logoru. kad ti zemljaci Oskara Pocoreka pametuju.

Steiner

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike

innbecilo

pre 5 godina

Za vlastimira.
Ko peva ustaške PIJESMICE. SRBSKI (kako ti kažeš) navijavči illi oni? Među rvatima nema takvih kao što si ti. U tome je problem Srba.

Zoran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 12. jul 2018 17:43)

XA XA "vip" licnost. Doduse on i pristaje danasnjem "kremu" Srbije.

MisterNo

pre 5 godina

@zagreb
Za 10 godina ce biti i milion ubijenih u Blajburgu. Nego Nacisti za 6 godina iz svu organizaciju ubili 6 miliona Jevreja, a Partizani za dva dana 150.000 ljudi. Pa gde bi sklonili tela????
U Blajburgu je prema priznanju samih ucesnika steljano oko 300 Ustasa na licu mesta, ostali su sprovedeni u Jugoslaviju. Bilo je sudjenja, steljanja ali i zatvorskih kazni.

tuga bre

pre 5 godina

vazda je bio vickast, al sto se tice fudbala, slabo ga pratim i zelim ostasama da uzmu ovaj turnir cisto da zezam ove svoje drugare sto skroz lose podnose sportske uspehe hrvata

napred hrvatska

Jaran

pre 5 godina

Zoran
Pametni, vidis navodnike? To je jadna titula koju su mediji dodelili poznatima, ne znam samo koliko mora da ti bude nizak IQ da pomislis da je poenta komentara "vip licnost"?

innbecilo

pre 5 godina

Nikada se sa njim nisam slagao. Znam ga dok je bio na "Trandžamentu" (zna on o čemu mislim). Međutim ovog puta je 100% u pravu.
Oni OSTAŠE, a mi sa Dr. terzićima, kokezama i strinama iz "reprezentacije" odosmo.

žena-zmaj

pre 5 godina

Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.
(Sanja, 12. jul 2018 17:15)

Oj Sanjo, ime moje, nemoj da te iznenadi ovo što ću ti sad reći: glumci tekst uče, i to napamet, ne pišu ga oni, čast vrlo rijetkim, a da valjaju, izuzecima. Dakle, može da bude glumčina, nećemo raspravljati o tome, ali sestro eto sreće da mu je nestalo struje/baterije prije nego što je objavio ovako prizeman, zavidan i neinteligentan komentar, koji, usput, i nije njegov, nego je prosto i to naučio napamet i prosipa okolo. U mojoj raji, kad sam bila klinka, bilo je malo većih grijehova od plagiranja fazona.

Inače, Sergej mi je i bio dobar lik dok nisam počela da pratim njegove komentare, intervjue i izjave, a onda je naglo pao u mojim očina. Za neke glumce bi najbolje bilo da javno iznose samo tekst, a da 'svojim riječima' varijantu čuvaju samo za najbliskije ljude koji ih bezuslovno vole.

ja

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...

sloga

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici...(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Bili smo klupski prvaci Evrope i sveta. Malo li je?

P. ko Patika

pre 5 godina

(realno, 12. jul 2018 14:31)
A ti znaš realno. Ako ti Trifke nije gotivan lik, onda ti je onaj Đuka iz skupštine životni uzor. Pa političari nisu ništa bolje zaslužili, pogotovo ovi lažni na vlasti.

Dragan

pre 5 godina

Nasi ostase junaci u ispijanju Jelen i Lav piva i penjanju na tamo neke planine, sakupivsi se ispode nekakvog barjaka...ali sve za dzabe. Kada Srbija u dalekoj buducnosti pocne selektore da bira ne stranacki a uz to i da imaju neke uspehe i da znaju nesto, mozda na nekom prvenstvu i duze potrajemo.

Kod nas to ide po kratkom postupku

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini
(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Svaka čast tvojim dedama i tebi ali činjenica je da je režim NDH je bio instaliran iznutra uz debelu pomoć tadasnjeg rukovodstva katoličke crkve. I primio se neverovatno dobro čak i u Bosni i Hercegovini isto koliko u Hrvatskoj. A legitimitet mu je dat spolja ili izvana kako ti kažeš.

Dokaz

pre 5 godina

@Urke
I ja sam se našao.Knjigu u šake i uči istoriju.
Četnici u Drugovcima napravili masakar u Partizanima kod Aranđelovca napravili pokolj,u Topoli poklali seljake,isto u Topili,četnici kolju,Darinku Radović i njene dve ćerke,Kalabić se slikao '44 u Topoli na Oplencu sa nemačkim ss oficirima u Valjevu četnici zajedno sa ss-ovcima vešaju Stevana Filipovića.
Bosnu,Crnu Goru,da ne pominjem...
Smrt fašizmu sloboda narodu!
A ovaj dečak,što lupa glupave viceve i što skreće pažnju tako na sebe,neka razmisli šta radi.

Hrvati,komšije,da vi lepo u nedelju, očerupate tog kekerezana i da se slavi!!
BRAVO,svaka čast i pozdrav od normalne Srbije!!!

protected

pre 5 godina

@Vlastimir
Brate ja tebe razumem. Ali kada ce vecina Srba i Hrvata svhatiti da zbog izjave pojedinaca prestanete da blatite i pljujete po celoj naciji bili to Srbi ili Hrvati. Uostalom ja sam Srbin ali mi je veoma drago sto ste dogurali fo finala sa svojom fantasticnom igrom. Zelim vam da podignete pehar i neka bolji pobedi.

Јабучило

pre 5 godina

Tako je, a nažalost mi Srbi smo u fudbalu još uvek poČetnici... ;)
(Branko Von Beca, 12. jul 2018 13:41)

Добар и овај!

dkr

pre 5 godina

Totalno antipatican lik, pun sebe. Sto se tice ostaloga, Srbi su jedan narod koji zivi i dise politiku jer drugo nema upravo zbog iste, ali to ne konta pa se stvara zacarani krug. Drago mi je sto nisam u njemu, sto imam o cemu pametnijem razmisljati i sto uskoro necu vise ziveti u ovom apsurdistanu.

rusoanglofil

pre 5 godina

ono kad Sergej gradjanin Srbije napise nesto ovako, zamislite dokle je dosla ta ocaranost Hrvatima, sta li ce Milojko gradjanin da kaze.

90-ih Karlobag, Karlovac, Virovitica.... 2018 Ovča, Borča ,Krnjača

pre 5 godina

Pogledaj samo praznoglave botove sa minusima, normalno sa zakašnjenjem dok im nije objašnjeno šta da rade.

klimatolog

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ne, nisu imali logore. Ubijali su i muškarce i žene i djecu muslimanske i katoličke vjere na licu mjesta, četnici nisu imali vremena za logore jer je trebalo etnički čistiti po kratkom postupku "za kralja i otadžbinu".

realno

pre 5 godina

Nazalost upoznao sam ga uzivo uopste nije kakav se u medijima postavlja slobodno mogu reci da je mnogo “gori” covek nego sto pokazuje u medijima. Ovde va gotive samo Bog pljuvanja po politicarima a mnogi ne znaju kakav je on u stvari.

Joffrey

pre 5 godina

Ne znam za kvalitet humora,ali znam da ne bih voleo da se na terenu sretnu Pocetnici i Ostase,nmakar dok Luka Modric ne zavrsi fudbalsku karijeru.

Komša

pre 5 godina

@Vastimir
Tačno tako.Naši navijači sa svojim zvezdasrbijanikadjugoslavija folklornim nacionalizmom i kosovojesrbija su antireklama ne samo Srbije već i srpskog pateiotizma.
Oni i taj folklirni nacionalizam uopšte se javljaju kao zamena za reakciju SANU i kulturno političke elite uopšte koja je lenja i nezainteresovana za odbranu srpskih nacionalnih interesa uopšte pa čak se i podstiče iz tih krugova kako bi se kanalisala negativna energija nastala autokolonijalnom politikom.

Što se Sergeja tiče -mlađi pripadnik srpske pseudoelite nastale osamdesetih godina prošlog veka ,kada su deca senjačkih komunista počela da prihvataju podkulturu zapada i kopiraju zapadni način ponašanja predstavljajući se kao građanska Srbija.

Naravmo,njihov pristup je bio površan i nije uključivao prihvatanje svih postulata zapadne civilizacije ,već se svodio samo na "rušenje tabua" ili tradicionalnih vrednosti.

Ono kada su ti i nacionalisti i gradjanisti pinikli od SKJ.

qq

pre 5 godina

@Mitoman, to je ono kad ja kazem da postoji razlika izmedju hrvata i ustase, srbina i cetnika, muslimana i balije. Ajde ostavite se vise 20og veka molim vas. Da li je moguce da neko u 20im ili 30im godinama i dalje se drzi ovih gluposti? Zar nismo dovoljno mi izgubili jos kao deca. Ajde ljudi na balkanu probudite se vise, skidajte ove sto nas zavadjaju samo na vlasti.

zagreb

pre 5 godina

Nije mi jasno zasto se stalno spominju ustase. Ustase su bili fasisti koji su radili zlocine u Jasenovcu. Iste te ustase su kaznjene u Bleiburgu. Ne samo kaznjeni vec je na Bleibirgu smaknuto 150.000 ljudi. I sto vi sada zelite? opet kazniti ljude koji su pobijeni. Pozz iz Zagreba

dejavu

pre 5 godina

ST je jedan od (anti)simbola 90tih,i dok su jedni slepo i maloumni verovali u neke "uzvisene ideje", drugi, poput njegove populacije, nisu verovali ni u sta osim u opojne materije i u cinicno izvrdavanje ruglu kompletne stvarnosti. Imam samo jednu poruku : Ostanite tamo gde vam je mesto - u proslosti! I ne vracajte se...

Aleks

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Tačno tako. Kaži onima koji ne veruju. Dokazano su četnici u Bosni i Srbiji deci i narodu delili bombone. Radije su skapali od gladi nego da bi jeli neke čorbe bez mesa.

marlone

pre 5 godina

Taj komentar je neumjesan i duhovit samo ispranim mozgovima koji nemaju ni najmanjeg osjecaja prema srpskim zrtvama koje su Ustase mucki ubijale i kasapile. To je odraz izopacenosti uma, koji se svome kasapinu umiljava morbidnim doskocicama, ne bi li ga odobrovoljio i prikazivao sebe kao nekog super naprednog lika, koji sve razumje i sve shvata, najliberalniji je na svijetu, a pri tom je spreman da pogazi svoj narod u ime toga lizanja...

peki

pre 5 godina

Vec sam video kod Hrvata casne sestre i jos nekog tipa da nose crnu majicu sa potkovicom i natpisom ostase,mozete verovatno naci na netu,toliko o originalnosti i duhovitosti pomenutog.

Tomislav

pre 5 godina

Ja sam iz RH i mene osobno smeta svaka veza s ustašama, to je jedan od brojnih zlocinackih i kolaboracionistickih rezima u tadasnjoj europi i nema nikakve veze sa danasnjom Rh. Bio je instaliran izvana, bez bilo kakvog legitimiteta osim volje centralnih sila. Hrvat sam i 2 djedova brata su poginula u partizanima i nisam u manjini

beni hil

pre 5 godina

ovo finale toliko boli da u nedostatku riječi i pomračenju misli jednostavno napišeš otrcani šatro neki vic. a ima i jedan naš hrvatski, domaći, ovih dana popularan, naime, zašto srbi imaju odlične suce na prvenstvu - jer im se fučka za nogomet
muahhhaahaaha

Radojle

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

U vezi dece pitaj Kostu Pecanca i cetnicku njegovu bagru. Klali su srpsku decu u kolevci. Trudnim srpkinjama, iz partizanskih familija, parali su trbuhe nozem. Ustase nisu ubijali sopstveni narod, cetnici su to radili. To je ta fina razlika izmedju hrvatskih i srpskih koljaca.

bobo mk

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja. 
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu. 
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje 
1/3 ubiti 

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Slažem se da četnici nisu vodili konc logore, vodili su ih nedićevci, četnici su žene i decu klali na licu mesta.

tibor

pre 5 godina

Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi.Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Navijanje za nekog sportistu,klub ili reprezentaciju podrazumeva i da podržavate sve ono što on ili oni izjavljuju,propagiraju i sl.Da hrvatski selektor nije pobedu nad Nigerijom posvetio braniteljima,da njihovi fudbaleri nisu slavili prozivajući Srbe i Srbiju,mogao bih da razumem da neko iz Srbije navija za njih.A ovako,previše je...

Sanja

pre 5 godina

Nasmeja nas Sergej,uprkos gorkom ukusu pobede Hrvata nad Englezima.Covek je autentican,duhovit,talenat,predpostavljam da ovi sto kuckaju ogorcene komentare nisu pogledali ni jednu predstavu njegovu,ali uvek se isplati izbaciti neki njegov komentar,tvit,odmah se gomila peca i komentarise iz zavisti iz zlobe.

izludio načisto od humora

pre 5 godina

Hahaaaa... Ijaooo kakav kralj. Molim vas nemojte sad da kazete kako nije dobra fora! Humor ne poznaje granice!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NOP, 12. jul 2018 13:34) # Link komentara

Humor ne poznaje granice ni sergeja (ni tebe)

Lider u regionu

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Ma da. Četnici bejahu cvećke. Pogledaj "Instrukcije" Draže Mihailovića i naročito posveti pažnju na tačku 5.
https://pescanik.net/instrukcija-draze-mihajlovica/

Jaran

pre 5 godina

Kata
Ne znam, meni se vise cini kao da je jedina "vip licnost" koja forsira pricu o humanitarnom radu. Koliko je humanitarnih akcija pokrenuo Sergej, a koliko Djokovic (ovo nije prozivka nego realnost)?

Sanel

pre 5 godina

@Steiner
Procitaj malo o cetnickim zlocinima,nisu drzali logore jer im je bilo bolje da odmah ubiju i jer su bili neorganizovana banda. Da su bili u mogucnosti organizovali bi i oni kakav Jasenovac

Sumadin

pre 5 godina

Nemam ništa protiv Sergeja, čovek ima svoj stil i oštar jezik ali... Nije li tog oštrog i često banalnog jezika nekako previše u medijima? Komšije su vrhunski u fudbalu svaka im čast, biće i svetski prvaci nadam se. Navijam za njih od kada su naši ispali sa prvenstva. Navijam zbog prijatelja, kolega, poznanika i poslovnih partnera iz Hrvatske, koji su svi fenomenalni ljudi. Sigurno ne navijam za Hrvatsku zbog Kolinde, Vide, Tompsona ili Lovrena...
(Nikica, 12. jul 2018 13:59)

Radije jedan Sergej nego milion takvih kao sto si ti. Sto se ne preselis tamo?

Ante, Zadar

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna.

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"!

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata.

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd.

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd.

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...

magdalen

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti
(Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.

Milan

pre 5 godina

(Tomislav, 12. jul 2018 18:38)

Tomislave, u velikoj si manjini.
Neupredivo vise je vasih djedova bilo u ustasama nego u partizanima. Sremski front je probijen 1945, do tad u NDH je bilo zanemarljivo vasih djedova partizana...

JUTA

pre 5 godina

@ Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-haSamo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku...Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

Pa šta jel ti jasno da nema kazne za njih jer su na pravoj NATO strani a ne na pogrešnoj kao mi. Zrtve postoje samo za one sa prve strane ukoliko hoćemo da budemo pobednici ili da nam deca budu pobednici postoje samo dva puta. Ili da se uclanimo u NATO sto je malo verovatno ili da odemo iz ove zemlje u NATO zemlje i ostavimo naša pokoljenja na strani pobednika.

Mitoman

pre 5 godina

Nećete me poslušati, ali meni kao Hrvatu stvarno smeta uspoređivanje s ustašama pa molim da to ne radite. Oni koji to propagiraju nisu niti 0,5% glasova na izborima dobili. Mi nismo ustaše i molim da to više ne spominjete. Lijepa li si je ustaška pjesma? Odakle to???? Kakve ustaše???? Očito nemate pojma tko su bile ustaše jer da znate to ne bi niti govorili. Jesam Hrvat, ali ustaša nisam.

aleksandar

pre 5 godina

Da, jako smešan, urbani lik. I fora mu je super. Ha-ha-ha 

Samo što se ovakvim vicevima relativizuje ustaštvo, iako je reč o totalitarnoj ideologiji koja je pobila na stotine hiljada nedužnih ljudi i to na najzverskije načine. Ovo ide samo u prilog trenutnoj, zvaničnoj politici hrvatske države, da, kroz relativizovanje ustaškog pokreta, isti rehabilituje i time obriše najcrnju mrlju iz sopstvene istorije, bez potrebe da se suočava sa sopstvenom prošlošću. A ovakvi naši kulovi im samo idu na ruku... 

Vic je u rangu onog - "Kako spavaju deca u Vukovaru?" Ispričajte taj vic Hrvatu, pa vidite koliko će da mu bude smešan... A mi? Mi se sprdamo sa sopstvenim žrtvama - muka mi je više od toga...
(ja, 12. jul 2018 14:34)

uzmi probiotik

radoznali posetilac

pre 5 godina

Četnici nisu bili vojska već raznorodni ostaci vojske Kraljevine i razne bande. Bilo je ovakvih i onakvih, od časnih do ratnih zločinaca. Od raznih četnika je stradalo preko 30.000 ljudi u Drugom svetskom ratu - malo li je? Mnogostruko manje od ustaša, činjenica. ALI novoustaše i novočetnici su isti, a sa njima se poistevećuju današnje generacije. Stoga danas JESU ISTO.
(magdalen, 12. jul 2018 20:16) # Link komentara

A koliko je stradalo od partizana? Mislim, samo da pitam.

GG3+

pre 5 godina

Relativizovanje i podmuklo pranje ustaškog pokreta kroz "humor" . Kao da uopšte nisu postojali logori, srbosjeci i maljevi. Perfidno, lukavo i bezobrazno.

Slovenija, EU

pre 5 godina

Cetnici su se borili na strani kralja.
Nisu vodili konc logore i u njima ubijali decu.
Nisu imali plan 1/3 hrvata da predje u pravoslavlje
1/3 ubiti

Nemojte izjednacavati ustase i cetnike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Steiner, 12. jul 2018 14:31)

Da te malo informisem... prvi koncetracijski logor na podrucju bivse Jugoslavije otvoren je 1935 godine u Visegradu od strane tadasnje vlasti, to jest samoga kralja. U njemu je ubijeno 100 hiljada nasprotnika rezima. Eto, sad znas.

Rile

pre 5 godina

Fudbal me apsolutno ne interesuje ali silom prilika sam u toku svih desavanja na sp i najvise me je zaprepastilo koliko Srba navija za Hrvate. Sta jos Hrvati treba da nam urade pa da shvate da su oni zadojeni mrznjom prema nama? I samo nemojte da se vadite na gluposti da je to mesanje politike i sporta, jer sport je odavno ispolitizovan u celom svetu a pogotovo god Hrvata. Uspeh u sportu je postao dokaz superiornosti neke nacije nad drugom i ovo sad Hrvati koriste de lece svoje komplekse i frustracije prema Srbima. Inace sebe ne smatram nacionalistom, ne mrzim ni jedan narod pa ni Hrvate.

Don Serdjo

pre 5 godina

Mislim da su i Hrvati prestali sa objavama na tviteru i ostalim drustvenim mrezama kad su vidjeli kako se Sergej nalozio...meni je jasno da neko ima potrebu da se “nasali” ili prokomentarise nesto aktualne ali ovaj frajer izgleda za te stvari zivi...oladi momcino ne tice te se!!!

vertex

pre 5 godina

Cak ni ovu jadnu foru nije uspio sam da smisli, nego je pokrao od Zvonimire Nimac i Djure Knezicica.
https://www.blic.rs/vesti/svet/ostase-u-hrvatskoj-casna-sestra-hrvate-na-ostanak-motivise-asociranjem-na-ustase/b29x0qn

Sakaluda

pre 5 godina

Samo jos kad bi fora bila izvorno njegova.

Odavno je poznato da Hrvati iz zezanja Srbe, koji su ostali u Hrvatskoj posle rata, nazivaju tako. Ostaše!

Jins

pre 5 godina

Hrvatima svaka čast u fudbalu.
To što vas uspoređuju sa ustašama sami ste krivi, pa nisu valjda Srbi postavili onu famoznu tablu u Jasenovcu u XXI veku(!!!) u EU(!!!).
Ako si Hrvat a ne ustaša onda u nedelju kad se zapeva neka pesma onog dripca ti ne moj pjevati. Pokaži da si čovek.
Elem, kod pokojnog dede, koji je Hrvat odavde ali i partizan, našao sam knjigu "MAčak pod šljemom" Jože Horvata o partizanima ‚44 iz okoline Zagorja i Kalnika (ne znam gde je Kalnik). Malo je nategnuto jer se pominje da ih je bilo još ‚42 praktično u zmajevom ždrelu, ali ih je bilo.
Kad pročitam mogu je dati, ko hoće, samo kjniga je na ćirilici.

Јабучило

pre 5 godina

Zapravo - koliko god bila smiješna i dobronamjerna ovakva zafrkancija, vrlo je maliciozna i pogrešna. 

Općenito, to povezivanje nas Hrvata sa Ustašama vuče svoje korjene još od kraja osamdesetih poršlog stoljeća, kada se i sama želja Hrvatske za samostalnošću vezivala uz "ustaštvo". Nakon toga je Hrvatska napadnuta iznutra i iz vani pa je onda njena obrana nazvana "ustaškom". Vi ste svo vaše djelovanje po Hrvatskoj pravdali borbom protiv tog "ustaštva". Pa čak je i postojanje Hrvatska kao samostale države za mnoge od vas bilo (ili još uvijek je) "ustaško"! 

To razbacivanje pojmom "ustaša" i "ustaštvo" je, dobro je netko dolje rekao, vrlo ponižavajuće i u odnosu na stvarne žrtve ustaškog režima iz vremena Drugog svjetskog rata. 

S druge strane, toliko ste to "ustaštvo" zalijepili uz pojam "Hrvat" da danas vidite ustaše svugdje - u boji dresa reprezentacije, u kojekakvim pjesmicama, koncertima, izjavama, tablama, itd. 

Ne znam, odnosno znam koliko je to pogrešno, ali nisam siguran da biste vi smatrali ispravnim da se vama Srbima dijeli epitet "genocidaša", "Srebrenica", "agresora", "velikosrba" koji pretendiraju na tuđe teritorije, itd. 

Prema tome, pustimo mi takvo stigmatiziranje, jer na koncu će se nekome odbiti o glavu, pa će biti plakanja...
(Ante, Zadar, 12. jul 2018 14:53)

Анте, кад уозбиљујеш тему, откуд у Јасеновцу табла "За дом спремни"?

Sinisa

pre 5 godina

@ Tomislav
Na zalost takvi kao ti jesu u manjini u Hratskoj . Pogledaj na vasim portalima kakve kakve komentare ostavljaju tvoji sunarodnici. Cast izuzecima.
A ovaj Sergej smorio skroz. Idi glumi ,snimaj ...

zeljo

pre 5 godina

Pitanje za Sergeja: Kako se zove general koji je bio u tzv armiji bih u dobrovoljackoj ulici u sarajevu kada su masakrirani vojnici jna?

MisterNo

pre 5 godina

@zeljo
Zove se Kukanjac.

A general Trifunovic je bio u Varazdinu, i za razliku od Kukanjca koji je na celu kolone pobegao i ostavio vojnike (bio sam tada u Sarajevu, u JNA), Trifunovic je poslednji izasao iz Varazdina i sve vojnike vratio majkama.

Lav

pre 5 godina

Čisto ako neko ne zna, ovo je relativno nova fora u Grvatskoj, ali pitanje je drugačije a glasi "Kako se zovu ovi što su ostali u Hr?" - misleći na sve koji nisu otišli preko da rade :) a odgovor je isti, Ostaše :) dakle, plagijat