Četvrtak, 07.06.2018.

14:40

Amerikanca ujela zmija nakon što joj je odsekao glavu

Izvor: rs.sputniknews.com

Amerikanca ujela zmija nakon što joj je odsekao glavu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu
(Mira, 8. jun 2018 07:54)

Evo još jedne patetične izjave koja apsolutno nema veze sa člankom. Ali ne vredi, uvek neko mora da pominje decu.

Baxuz

pre 5 godina

Ne razumem sto je sekao glavu. Svaki Teksasanin ima u kuci bar jednu snajpersku pusku kalibra 12.7mm mogao je da joj raznese glavu i cao. Izgleda da se junacio.

L30

pre 5 godina

Previse neznalaca prosipa pamet ovde a nema ni najmanja znanja o doticnim zivotinjama.Verovatno 80% vas nikada nije ni videlo zmiju. Kod njih je pojava zmija cesta i postoje nacini kako se ova situacija resava. Uostalom, sigurna sam da im dvoriste nije zmijarnik gde se zmije svakodnevno okupljaju da piju caj i cekaju njihovu decu da izadju u dvoriste.

Ja

pre 5 godina

Ljudi koji zive u predelima gde ima dosta otrovnica (tipa Teksas), uglavnom znaju da ne smeju da diraju glavu rukama i nakon sto je odseku. Losa sreca, izgleda da je i on sada naucio.

Igor Gavran

pre 5 godina

@palanka Steta sto zmije nisu inteligentne zivotinje pa da izbegavaju ljude

O, itekako su inteligentne i izbegavaju ljude. Puno puta smo se mi susreli i pozdravili, pa svako svojim putem. Nase zmije ujedaju samo ako ih slucajno nagazis ili ugrozis. Jednom sam naleteo na ogromnu sarku, ona se zaustavila i pocela da sisti, upozorava me. To nije agresija, vec upozorenje da ne prilazim. Nece napasti ako se lagano udaljis. Nazalost, zmije se moraju unistavati jer su ipak velika opasnost, narocito za decu. Verujte mi, tamo gde se zmije namnoze ne moze se funkcionisati normalno.

Mira

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu

Poaro

pre 5 godina

(drekavac, 7. jun 2018 17:34)

Bio lično kod čika Mićka 3x, u pitanju su bili prilično bezopasni ujedi. Fascinantnije kod njega je to što poseduje neverovatan dar, da ti tokom davanja protiv-otrova ujedno kaže kada, gde i na kom mestu te ujela. I uvek svima navede tačne detalje, dar.

Вук

pre 5 godina

Ja podrzavam ubijanje zmije u ovom slucaju. Pitam se kako bi neko od "humanih" ljudi reagovao na zmiju u basti iza kuce, dal bi otisli od nje i izgubili je iz vidnog polja dok je vase troje dece u kuci i zvali pomoc koja sigurno nece doci za minut a zmija sigurno nece da ceka... Vidim odraslom coveku jedva spasili zivot sa 26(?) doza i jos mu otrov zezno bubreg pa sta bi bilo detetu onda. Ne da bi je ubio nego bi je udarao sa bilo cime sto mi je najblize sve dok ne ostane samo mrlja od nje. U bilo kom drugom slucaju je ne bih dirao, da je nadjem u sumi ili bilo gde gde nikome ne smeta, samo bih se udaljio polako. Ali ovo, strasno...

neutralni felsh

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !
(Matori Kesa, 07. jun 2018 17:36)

pojesti sve oko sebe, cak i mastan linoleum...

Rđavom kupcu i dlaka smeta

pre 5 godina

@Stavi prst na čelo, ne u nos

Pa ti pobratime kad si već toliko emotivan, human i emancipovan od brdskih običaja, ti fino uzmi i pusti decu da ti se igraju sa poskocima na nekoj livadi gde ti nema nas necivilizovanih Brđana. Pa posle stavljaj prst na čelo do mile volje...

ZK

pre 5 godina

Sve životinje koje su opasne po ljudski rod treba uništiti ( zmije, medvede, lavove, krokodile i td.)Ostavete se tih gluposti mi smo došli na njihovu teritoriju, psa ne smeš da "šutneš" odgovaraćeš a jare ili jagnje smeš da zakolješ, zašto ?
zato što se njihovo meso jede? pa neki narodi jedu i pseće meso ! Lično mislim da nam te divlje životinje u opšte ne bi nedostajale.

marko

pre 5 godina

kod nas nema zmija za koju bi bilo potrebno toliko doza protivotrova, a i ukupno imaju 3 vrste otrovnica, tako da su šanse da i kad vas ujede zmija da će se 80% raditi o bezopasnom ujedu. Severna Amerika je generalno što se tiče otrovnica daleko gora nego Evropa.

malinarka

pre 5 godina

@staviprstnačeloneunos

Znate li Vi gdine/gđice/gđo gde je npr. Donja Trešnjica?

Znate li Vi koliko često moj deda nalazi šarke i poskoke u svom dvorištu?

O kakvoj bre Zoo higijeni vi pričate kad je 75% Srbije u nedođiji?

Bolje bi bilo da svi kolektivno malo više empatije posvetimo ljudima, nego životinjama. I da napomenem izuzetno volim životinje.

Марко

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Sky, 7. jun 2018 16:34)

Ако та служба не стигне на време, имају и службу која односи покојнике, тако да није никакав проблем.

Stavi prst na čelo, ne u nos!

pre 5 godina

Za sve ove junačine koje bi da ubiju i rascopaju glavu, zmije su u Srbiji zaštićena vrsta. Kazne su od nekoliko desetina hiljada pa naviše. Za šarku je kazna 100.000 dinara. Za uništavanje celog legla kazne idu i do 3 godine zatvora. Ukoliko ste toliko plašljivi, kada ugledate zmiju a niste sigurni da li je otrovnica pozovite Zoo higijenu. Oni su tu da otrovnice vrate u prirodno stanište. Zanimljivo je koliko kukamo da živimo u neuređenoj državi a sami se ponašamo kao brdsko planinska stoka koja nema obzira prema svojoj okolini.

mile

pre 5 godina

Pa i osicu kada ubijes (recimo otkidanjem glave) jos uvek moze da ubode i ubrizga otrov jer joj misicni refleks radi jos par minuta posle. Ovaj lik je to trebao da zna i za zmije.

drugi dan skole u Singapuru

pre 5 godina

Da vas pitam sta bi rekli da ju je rus ubio? Dal' je debil ili genije?
(pprvi dan skole u Svedskoj, 7. jun 2018 15:56) # Link komentara

Debil , svejedno .

Čedo

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

Ne mogu se kaubojci sakriti iza Srba

Тудум

pre 5 godina

s obzirom na komentare ne cudi me sto smo tu gde jesmo.
(Dragutin, 07. jun 2018 17:31)

Ти си ту где јеси захваљујући искључиво самом себи. А ако ти је лакше да пребациш кривицу за свој живот на неке теби непознате људе који имају другачије мишљење од тебе, онда уради то и олакшај себи. Браво!

nmnjvet

pre 5 godina

Komentari, zlo od životinje i treba ih sve pobiti su toliko idiotski da nemam reči. Ako je život ugrožen ok, ali čisto sumljam. Nema ona džabe zvečku da uporozi na svoje prisustvo.
ZMIJE NE JURE LJUDE DA BI UBILE.
E sad što smo mi napravili naše betonsko stanište i smatramo da smo vanzemaljci koji treba da pobiju sve što nam se učini ružno je veliki problem.

dex

pre 5 godina

Zvecarske su izuzetno agresivne zmije. Voleo bih da vidim ove sto se iscudjavaju kako bi reagovali da se susretnu sa njom. Nije taj covek isao po sumi da trazi zvecarku da je ubije. Procitajte malo tekst.

Ivan

pre 5 godina

Vecina zmija bezi od coveka, ne cuju ali osecaju vibracije i sklone se. Mali broj vrsta napada prvi a vecina kada se oserti ugrozeno. Ja licno ih ne diram ako mogu da ih izbegnem ali ako treba da biram izmedju svog i zivota zmije... pa izbor je prilicno lak, zar ne?

Krivo srastanje

pre 5 godina

to se i meni desilo jednom kad su mi odsekli glavu
(pope, 07. jun 2018 14:53)

To što su uradili nije odsecanje glave. Zove se lobotomija.

drekavac

pre 5 godina

A bo nemaju ameri Micu gujara iz Modrana, [okolina Bijeljine] kod nas doktori te posalju kod njega kuci da ti coek da popijes sokic nesto ti sapne i ko nov ;)

Matori Kesa

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !

srb

pre 5 godina

a sta je trebalo da uradi? Ako se susretnes sa zmijom najbolje je otici jer te nece dirati ali sta ako je nadjes u basti ili u kuci? Inace, nisam znao da moze da ugrize i nekoliko sati nakon smrti, to je zanimljiv podatak

Beoman

pre 5 godina

@Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

jos da dodam da darvinizam i humaniora ce upropastiti prvo evropljanstvo a kasnie i svet, mi mozemo ziveti izvaredno bez zivotinja od dinoSauria vremena, mi mozemo ziveti bez macki, vukova medveda i drugih zveri sto jedu nasu hranu (meso/ribu) i jos sto izpustaju prdez a to je gore od automobila za planetu. Nama su potrebne korali, ribe, biljozderi, pcele, leptiri, bumbarici, veverice, ptice a sve drugo treba zakoreniti.

z

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

Ne, nego pozoveš nadležnu službu koja se bavi time (a Amerika je barem prepuna takvih službi) i koja će da ukloni životinju bez opasnosti po tebe. A zmija da joj je u prirodi da umesto što leži ispod kamena ili debla ulazi u kuće i ujeda sve redom, to bi već uradila pre nego što ju je on i pronašao. Nije ceo život jedna paranoja...

Sky

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.

Higijena okoline

pre 5 godina

Zmija jeste opasna ali opasan je i naoruzani komsija, opasni su automobili, opasna je polovina celavaca po splavovima ! Da li to znaci da treba da se setamo sa zoljom i sve da ih dizemo u vazduh ? Koliko ljudi godisnje umire od ujeda zmije a koliko od neke aktivnosti drugog coveka ?

usput

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

bot na kvadrat

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.

Pa

pre 5 godina

kakvi smesni i glupi komentari

Prvo da kod nas ima takvih otrovnica, ne bi smeli u sume da zadjete, uopste.

Drugo, sta je covek trebao da uradi?
Da je pusti da mu se oko kuce mota zmija za koju je potrebno 26 protivotrova?

Da se dete sutra igra tu, njegovo i da ga ujede zmija??

Kakvi glupi komentari. Trebao je zivu da je spali.

A ovde kako vidim kao i na ostalim portalima uglavnom decica i komentarisu, tinejdzeri i oni do 25, recimo.

Dragan Jokic

pre 5 godina

Da je nije dirao ne bi ga ni ujela...
Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.

Smuleco

pre 5 godina

Nikada se ne odseca glava zmiji, jer refleksno, može posle toga da ujede. Upravo se zato, pobode šiljatim predmetom u glavu, da se potpuno onesposobi.

đole

pre 5 godina

Volim životinje, ali šira slika svega glasi da evolucija nema nikakav poseban cilj za nas, najjači i opstaju. Šta, sad lekarka provlači priču da zmija nije trebala da se ubije...? Pa ako je mi je život ugrožen, u toj situaciji bih ubio i čoveka ako on utiče na to, a kamoli zmiju? Budalastina!

Nnn

pre 5 godina

Čuj ovo, to je okrunto prema životinji...pre bih rekao da je rečima teško opisati šta bi zmijama trebalo raditi. Mislim moguće je, ali mi ne bi objavili komentar.

gusle moje

pre 5 godina

ma,nista to nije,tako nekad davno i u nasem kraju,neko ubio i ostavio poskoka a onda se glava opet ozivila i nekako zauvkla u praznu puzevu kucicu,ljudi moji,to je ujedalo sve zivo i mrtvo;)

bot na kvadrat

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.

đole

pre 5 godina

Volim životinje, ali šira slika svega glasi da evolucija nema nikakav poseban cilj za nas, najjači i opstaju. Šta, sad lekarka provlači priču da zmija nije trebala da se ubije...? Pa ako je mi je život ugrožen, u toj situaciji bih ubio i čoveka ako on utiče na to, a kamoli zmiju? Budalastina!

srb

pre 5 godina

a sta je trebalo da uradi? Ako se susretnes sa zmijom najbolje je otici jer te nece dirati ali sta ako je nadjes u basti ili u kuci? Inace, nisam znao da moze da ugrize i nekoliko sati nakon smrti, to je zanimljiv podatak

dex

pre 5 godina

Zvecarske su izuzetno agresivne zmije. Voleo bih da vidim ove sto se iscudjavaju kako bi reagovali da se susretnu sa njom. Nije taj covek isao po sumi da trazi zvecarku da je ubije. Procitajte malo tekst.

gusle moje

pre 5 godina

ma,nista to nije,tako nekad davno i u nasem kraju,neko ubio i ostavio poskoka a onda se glava opet ozivila i nekako zauvkla u praznu puzevu kucicu,ljudi moji,to je ujedalo sve zivo i mrtvo;)

Nnn

pre 5 godina

Čuj ovo, to je okrunto prema životinji...pre bih rekao da je rečima teško opisati šta bi zmijama trebalo raditi. Mislim moguće je, ali mi ne bi objavili komentar.

Ivan

pre 5 godina

Vecina zmija bezi od coveka, ne cuju ali osecaju vibracije i sklone se. Mali broj vrsta napada prvi a vecina kada se oserti ugrozeno. Ja licno ih ne diram ako mogu da ih izbegnem ali ako treba da biram izmedju svog i zivota zmije... pa izbor je prilicno lak, zar ne?

Krivo srastanje

pre 5 godina

to se i meni desilo jednom kad su mi odsekli glavu
(pope, 07. jun 2018 14:53)

To što su uradili nije odsecanje glave. Zove se lobotomija.

Pa

pre 5 godina

kakvi smesni i glupi komentari

Prvo da kod nas ima takvih otrovnica, ne bi smeli u sume da zadjete, uopste.

Drugo, sta je covek trebao da uradi?
Da je pusti da mu se oko kuce mota zmija za koju je potrebno 26 protivotrova?

Da se dete sutra igra tu, njegovo i da ga ujede zmija??

Kakvi glupi komentari. Trebao je zivu da je spali.

A ovde kako vidim kao i na ostalim portalima uglavnom decica i komentarisu, tinejdzeri i oni do 25, recimo.

Dragan Jokic

pre 5 godina

Da je nije dirao ne bi ga ni ujela...
Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.

Stavi prst na čelo, ne u nos!

pre 5 godina

Za sve ove junačine koje bi da ubiju i rascopaju glavu, zmije su u Srbiji zaštićena vrsta. Kazne su od nekoliko desetina hiljada pa naviše. Za šarku je kazna 100.000 dinara. Za uništavanje celog legla kazne idu i do 3 godine zatvora. Ukoliko ste toliko plašljivi, kada ugledate zmiju a niste sigurni da li je otrovnica pozovite Zoo higijenu. Oni su tu da otrovnice vrate u prirodno stanište. Zanimljivo je koliko kukamo da živimo u neuređenoj državi a sami se ponašamo kao brdsko planinska stoka koja nema obzira prema svojoj okolini.

Тудум

pre 5 godina

s obzirom na komentare ne cudi me sto smo tu gde jesmo.
(Dragutin, 07. jun 2018 17:31)

Ти си ту где јеси захваљујући искључиво самом себи. А ако ти је лакше да пребациш кривицу за свој живот на неке теби непознате људе који имају другачије мишљење од тебе, онда уради то и олакшај себи. Браво!

nmnjvet

pre 5 godina

Komentari, zlo od životinje i treba ih sve pobiti su toliko idiotski da nemam reči. Ako je život ugrožen ok, ali čisto sumljam. Nema ona džabe zvečku da uporozi na svoje prisustvo.
ZMIJE NE JURE LJUDE DA BI UBILE.
E sad što smo mi napravili naše betonsko stanište i smatramo da smo vanzemaljci koji treba da pobiju sve što nam se učini ružno je veliki problem.

Matori Kesa

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !

usput

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

Марко

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Sky, 7. jun 2018 16:34)

Ако та служба не стигне на време, имају и службу која односи покојнике, тако да није никакав проблем.

Higijena okoline

pre 5 godina

Zmija jeste opasna ali opasan je i naoruzani komsija, opasni su automobili, opasna je polovina celavaca po splavovima ! Da li to znaci da treba da se setamo sa zoljom i sve da ih dizemo u vazduh ? Koliko ljudi godisnje umire od ujeda zmije a koliko od neke aktivnosti drugog coveka ?

z

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

Ne, nego pozoveš nadležnu službu koja se bavi time (a Amerika je barem prepuna takvih službi) i koja će da ukloni životinju bez opasnosti po tebe. A zmija da joj je u prirodi da umesto što leži ispod kamena ili debla ulazi u kuće i ujeda sve redom, to bi već uradila pre nego što ju je on i pronašao. Nije ceo život jedna paranoja...

malinarka

pre 5 godina

@staviprstnačeloneunos

Znate li Vi gdine/gđice/gđo gde je npr. Donja Trešnjica?

Znate li Vi koliko često moj deda nalazi šarke i poskoke u svom dvorištu?

O kakvoj bre Zoo higijeni vi pričate kad je 75% Srbije u nedođiji?

Bolje bi bilo da svi kolektivno malo više empatije posvetimo ljudima, nego životinjama. I da napomenem izuzetno volim životinje.

Rđavom kupcu i dlaka smeta

pre 5 godina

@Stavi prst na čelo, ne u nos

Pa ti pobratime kad si već toliko emotivan, human i emancipovan od brdskih običaja, ti fino uzmi i pusti decu da ti se igraju sa poskocima na nekoj livadi gde ti nema nas necivilizovanih Brđana. Pa posle stavljaj prst na čelo do mile volje...

drekavac

pre 5 godina

A bo nemaju ameri Micu gujara iz Modrana, [okolina Bijeljine] kod nas doktori te posalju kod njega kuci da ti coek da popijes sokic nesto ti sapne i ko nov ;)

Smuleco

pre 5 godina

Nikada se ne odseca glava zmiji, jer refleksno, može posle toga da ujede. Upravo se zato, pobode šiljatim predmetom u glavu, da se potpuno onesposobi.

drugi dan skole u Singapuru

pre 5 godina

Da vas pitam sta bi rekli da ju je rus ubio? Dal' je debil ili genije?
(pprvi dan skole u Svedskoj, 7. jun 2018 15:56) # Link komentara

Debil , svejedno .

Čedo

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

Ne mogu se kaubojci sakriti iza Srba

Sky

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.

mile

pre 5 godina

Pa i osicu kada ubijes (recimo otkidanjem glave) jos uvek moze da ubode i ubrizga otrov jer joj misicni refleks radi jos par minuta posle. Ovaj lik je to trebao da zna i za zmije.

neutralni felsh

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !
(Matori Kesa, 07. jun 2018 17:36)

pojesti sve oko sebe, cak i mastan linoleum...

marko

pre 5 godina

kod nas nema zmija za koju bi bilo potrebno toliko doza protivotrova, a i ukupno imaju 3 vrste otrovnica, tako da su šanse da i kad vas ujede zmija da će se 80% raditi o bezopasnom ujedu. Severna Amerika je generalno što se tiče otrovnica daleko gora nego Evropa.

Beoman

pre 5 godina

@Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

jos da dodam da darvinizam i humaniora ce upropastiti prvo evropljanstvo a kasnie i svet, mi mozemo ziveti izvaredno bez zivotinja od dinoSauria vremena, mi mozemo ziveti bez macki, vukova medveda i drugih zveri sto jedu nasu hranu (meso/ribu) i jos sto izpustaju prdez a to je gore od automobila za planetu. Nama su potrebne korali, ribe, biljozderi, pcele, leptiri, bumbarici, veverice, ptice a sve drugo treba zakoreniti.

ZK

pre 5 godina

Sve životinje koje su opasne po ljudski rod treba uništiti ( zmije, medvede, lavove, krokodile i td.)Ostavete se tih gluposti mi smo došli na njihovu teritoriju, psa ne smeš da "šutneš" odgovaraćeš a jare ili jagnje smeš da zakolješ, zašto ?
zato što se njihovo meso jede? pa neki narodi jedu i pseće meso ! Lično mislim da nam te divlje životinje u opšte ne bi nedostajale.

Igor Gavran

pre 5 godina

@palanka Steta sto zmije nisu inteligentne zivotinje pa da izbegavaju ljude

O, itekako su inteligentne i izbegavaju ljude. Puno puta smo se mi susreli i pozdravili, pa svako svojim putem. Nase zmije ujedaju samo ako ih slucajno nagazis ili ugrozis. Jednom sam naleteo na ogromnu sarku, ona se zaustavila i pocela da sisti, upozorava me. To nije agresija, vec upozorenje da ne prilazim. Nece napasti ako se lagano udaljis. Nazalost, zmije se moraju unistavati jer su ipak velika opasnost, narocito za decu. Verujte mi, tamo gde se zmije namnoze ne moze se funkcionisati normalno.

L30

pre 5 godina

Previse neznalaca prosipa pamet ovde a nema ni najmanja znanja o doticnim zivotinjama.Verovatno 80% vas nikada nije ni videlo zmiju. Kod njih je pojava zmija cesta i postoje nacini kako se ova situacija resava. Uostalom, sigurna sam da im dvoriste nije zmijarnik gde se zmije svakodnevno okupljaju da piju caj i cekaju njihovu decu da izadju u dvoriste.

Mira

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu

Ja

pre 5 godina

Ljudi koji zive u predelima gde ima dosta otrovnica (tipa Teksas), uglavnom znaju da ne smeju da diraju glavu rukama i nakon sto je odseku. Losa sreca, izgleda da je i on sada naucio.

Вук

pre 5 godina

Ja podrzavam ubijanje zmije u ovom slucaju. Pitam se kako bi neko od "humanih" ljudi reagovao na zmiju u basti iza kuce, dal bi otisli od nje i izgubili je iz vidnog polja dok je vase troje dece u kuci i zvali pomoc koja sigurno nece doci za minut a zmija sigurno nece da ceka... Vidim odraslom coveku jedva spasili zivot sa 26(?) doza i jos mu otrov zezno bubreg pa sta bi bilo detetu onda. Ne da bi je ubio nego bi je udarao sa bilo cime sto mi je najblize sve dok ne ostane samo mrlja od nje. U bilo kom drugom slucaju je ne bih dirao, da je nadjem u sumi ili bilo gde gde nikome ne smeta, samo bih se udaljio polako. Ali ovo, strasno...

Baxuz

pre 5 godina

Ne razumem sto je sekao glavu. Svaki Teksasanin ima u kuci bar jednu snajpersku pusku kalibra 12.7mm mogao je da joj raznese glavu i cao. Izgleda da se junacio.

nikola

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu
(Mira, 8. jun 2018 07:54)

Evo još jedne patetične izjave koja apsolutno nema veze sa člankom. Ali ne vredi, uvek neko mora da pominje decu.

Poaro

pre 5 godina

(drekavac, 7. jun 2018 17:34)

Bio lično kod čika Mićka 3x, u pitanju su bili prilično bezopasni ujedi. Fascinantnije kod njega je to što poseduje neverovatan dar, da ti tokom davanja protiv-otrova ujedno kaže kada, gde i na kom mestu te ujela. I uvek svima navede tačne detalje, dar.

Dragan Jokic

pre 5 godina

Da je nije dirao ne bi ga ni ujela...
Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.

Stavi prst na čelo, ne u nos!

pre 5 godina

Za sve ove junačine koje bi da ubiju i rascopaju glavu, zmije su u Srbiji zaštićena vrsta. Kazne su od nekoliko desetina hiljada pa naviše. Za šarku je kazna 100.000 dinara. Za uništavanje celog legla kazne idu i do 3 godine zatvora. Ukoliko ste toliko plašljivi, kada ugledate zmiju a niste sigurni da li je otrovnica pozovite Zoo higijenu. Oni su tu da otrovnice vrate u prirodno stanište. Zanimljivo je koliko kukamo da živimo u neuređenoj državi a sami se ponašamo kao brdsko planinska stoka koja nema obzira prema svojoj okolini.

Nnn

pre 5 godina

Čuj ovo, to je okrunto prema životinji...pre bih rekao da je rečima teško opisati šta bi zmijama trebalo raditi. Mislim moguće je, ali mi ne bi objavili komentar.

Beoman

pre 5 godina

@Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

jos da dodam da darvinizam i humaniora ce upropastiti prvo evropljanstvo a kasnie i svet, mi mozemo ziveti izvaredno bez zivotinja od dinoSauria vremena, mi mozemo ziveti bez macki, vukova medveda i drugih zveri sto jedu nasu hranu (meso/ribu) i jos sto izpustaju prdez a to je gore od automobila za planetu. Nama su potrebne korali, ribe, biljozderi, pcele, leptiri, bumbarici, veverice, ptice a sve drugo treba zakoreniti.

gusle moje

pre 5 godina

ma,nista to nije,tako nekad davno i u nasem kraju,neko ubio i ostavio poskoka a onda se glava opet ozivila i nekako zauvkla u praznu puzevu kucicu,ljudi moji,to je ujedalo sve zivo i mrtvo;)

bot na kvadrat

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.

nmnjvet

pre 5 godina

Komentari, zlo od životinje i treba ih sve pobiti su toliko idiotski da nemam reči. Ako je život ugrožen ok, ali čisto sumljam. Nema ona džabe zvečku da uporozi na svoje prisustvo.
ZMIJE NE JURE LJUDE DA BI UBILE.
E sad što smo mi napravili naše betonsko stanište i smatramo da smo vanzemaljci koji treba da pobiju sve što nam se učini ružno je veliki problem.

đole

pre 5 godina

Volim životinje, ali šira slika svega glasi da evolucija nema nikakav poseban cilj za nas, najjači i opstaju. Šta, sad lekarka provlači priču da zmija nije trebala da se ubije...? Pa ako je mi je život ugrožen, u toj situaciji bih ubio i čoveka ako on utiče na to, a kamoli zmiju? Budalastina!

ZK

pre 5 godina

Sve životinje koje su opasne po ljudski rod treba uništiti ( zmije, medvede, lavove, krokodile i td.)Ostavete se tih gluposti mi smo došli na njihovu teritoriju, psa ne smeš da "šutneš" odgovaraćeš a jare ili jagnje smeš da zakolješ, zašto ?
zato što se njihovo meso jede? pa neki narodi jedu i pseće meso ! Lično mislim da nam te divlje životinje u opšte ne bi nedostajale.

Higijena okoline

pre 5 godina

Zmija jeste opasna ali opasan je i naoruzani komsija, opasni su automobili, opasna je polovina celavaca po splavovima ! Da li to znaci da treba da se setamo sa zoljom i sve da ih dizemo u vazduh ? Koliko ljudi godisnje umire od ujeda zmije a koliko od neke aktivnosti drugog coveka ?

Matori Kesa

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !

z

pre 5 godina

Kaze lekarka ne ubijajte zmije otrovnice koje mogu da vas ubiju ako ih nadjete u vasoj basti ispred kuce,pa najbolje da je puste da udje u kucu pa da ih izujeda sve redom.
(bot na kvadrat, 7. jun 2018 15:27)

Ne, nego pozoveš nadležnu službu koja se bavi time (a Amerika je barem prepuna takvih službi) i koja će da ukloni životinju bez opasnosti po tebe. A zmija da joj je u prirodi da umesto što leži ispod kamena ili debla ulazi u kuće i ujeda sve redom, to bi već uradila pre nego što ju je on i pronašao. Nije ceo život jedna paranoja...

Тудум

pre 5 godina

s obzirom na komentare ne cudi me sto smo tu gde jesmo.
(Dragutin, 07. jun 2018 17:31)

Ти си ту где јеси захваљујући искључиво самом себи. А ако ти је лакше да пребациш кривицу за свој живот на неке теби непознате људе који имају другачије мишљење од тебе, онда уради то и олакшај себи. Браво!

Čedo

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

Ne mogu se kaubojci sakriti iza Srba

Pa

pre 5 godina

kakvi smesni i glupi komentari

Prvo da kod nas ima takvih otrovnica, ne bi smeli u sume da zadjete, uopste.

Drugo, sta je covek trebao da uradi?
Da je pusti da mu se oko kuce mota zmija za koju je potrebno 26 protivotrova?

Da se dete sutra igra tu, njegovo i da ga ujede zmija??

Kakvi glupi komentari. Trebao je zivu da je spali.

A ovde kako vidim kao i na ostalim portalima uglavnom decica i komentarisu, tinejdzeri i oni do 25, recimo.

Krivo srastanje

pre 5 godina

to se i meni desilo jednom kad su mi odsekli glavu
(pope, 07. jun 2018 14:53)

To što su uradili nije odsecanje glave. Zove se lobotomija.

dex

pre 5 godina

Zvecarske su izuzetno agresivne zmije. Voleo bih da vidim ove sto se iscudjavaju kako bi reagovali da se susretnu sa njom. Nije taj covek isao po sumi da trazi zvecarku da je ubije. Procitajte malo tekst.

drekavac

pre 5 godina

A bo nemaju ameri Micu gujara iz Modrana, [okolina Bijeljine] kod nas doktori te posalju kod njega kuci da ti coek da popijes sokic nesto ti sapne i ko nov ;)

drugi dan skole u Singapuru

pre 5 godina

Da vas pitam sta bi rekli da ju je rus ubio? Dal' je debil ili genije?
(pprvi dan skole u Svedskoj, 7. jun 2018 15:56) # Link komentara

Debil , svejedno .

Sky

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.

usput

pre 5 godina

Nego proradili u njemu kaubojski nagoni za ubijanjem i maltretiranje i na kraju dobio sto je i zasluzio.
(Dragan Jokic, 07. jun 2018 15:46)

Sta ga znas, mozda nosi i srpski gen. Ceo svet je izmesan u Americi...

mile

pre 5 godina

Pa i osicu kada ubijes (recimo otkidanjem glave) jos uvek moze da ubode i ubrizga otrov jer joj misicni refleks radi jos par minuta posle. Ovaj lik je to trebao da zna i za zmije.

neutralni felsh

pre 5 godina

Nema suzivota coveka i zmija otrovnica ! To sto one u glavnom ubijaju glodare ne znaci Nista kada se namnoze i sire teritoriju ! Njih ( meso im je ukusno ) treba lepo na rostilj a glavu oprezno eliminisati jer ugriz ide refleksno !
(Matori Kesa, 07. jun 2018 17:36)

pojesti sve oko sebe, cak i mastan linoleum...

srb

pre 5 godina

a sta je trebalo da uradi? Ako se susretnes sa zmijom najbolje je otici jer te nece dirati ali sta ako je nadjes u basti ili u kuci? Inace, nisam znao da moze da ugrize i nekoliko sati nakon smrti, to je zanimljiv podatak

Smuleco

pre 5 godina

Nikada se ne odseca glava zmiji, jer refleksno, može posle toga da ujede. Upravo se zato, pobode šiljatim predmetom u glavu, da se potpuno onesposobi.

Baxuz

pre 5 godina

Ne razumem sto je sekao glavu. Svaki Teksasanin ima u kuci bar jednu snajpersku pusku kalibra 12.7mm mogao je da joj raznese glavu i cao. Izgleda da se junacio.

Rđavom kupcu i dlaka smeta

pre 5 godina

@Stavi prst na čelo, ne u nos

Pa ti pobratime kad si već toliko emotivan, human i emancipovan od brdskih običaja, ti fino uzmi i pusti decu da ti se igraju sa poskocima na nekoj livadi gde ti nema nas necivilizovanih Brđana. Pa posle stavljaj prst na čelo do mile volje...

malinarka

pre 5 godina

@staviprstnačeloneunos

Znate li Vi gdine/gđice/gđo gde je npr. Donja Trešnjica?

Znate li Vi koliko često moj deda nalazi šarke i poskoke u svom dvorištu?

O kakvoj bre Zoo higijeni vi pričate kad je 75% Srbije u nedođiji?

Bolje bi bilo da svi kolektivno malo više empatije posvetimo ljudima, nego životinjama. I da napomenem izuzetno volim životinje.

Вук

pre 5 godina

Ja podrzavam ubijanje zmije u ovom slucaju. Pitam se kako bi neko od "humanih" ljudi reagovao na zmiju u basti iza kuce, dal bi otisli od nje i izgubili je iz vidnog polja dok je vase troje dece u kuci i zvali pomoc koja sigurno nece doci za minut a zmija sigurno nece da ceka... Vidim odraslom coveku jedva spasili zivot sa 26(?) doza i jos mu otrov zezno bubreg pa sta bi bilo detetu onda. Ne da bi je ubio nego bi je udarao sa bilo cime sto mi je najblize sve dok ne ostane samo mrlja od nje. U bilo kom drugom slucaju je ne bih dirao, da je nadjem u sumi ili bilo gde gde nikome ne smeta, samo bih se udaljio polako. Ali ovo, strasno...

Марко

pre 5 godina

U Americi postoje službe koje dolaze po pozivu i odnose opasne životinje na bezbednu lokaciju i po njih i po ljude tako najverovatnije je moglo da prođe i bez ujeda i bez ubijanja zmije.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Sky, 7. jun 2018 16:34)

Ако та служба не стигне на време, имају и службу која односи покојнике, тако да није никакав проблем.

Mira

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu

L30

pre 5 godina

Previse neznalaca prosipa pamet ovde a nema ni najmanja znanja o doticnim zivotinjama.Verovatno 80% vas nikada nije ni videlo zmiju. Kod njih je pojava zmija cesta i postoje nacini kako se ova situacija resava. Uostalom, sigurna sam da im dvoriste nije zmijarnik gde se zmije svakodnevno okupljaju da piju caj i cekaju njihovu decu da izadju u dvoriste.

Ivan

pre 5 godina

Vecina zmija bezi od coveka, ne cuju ali osecaju vibracije i sklone se. Mali broj vrsta napada prvi a vecina kada se oserti ugrozeno. Ja licno ih ne diram ako mogu da ih izbegnem ali ako treba da biram izmedju svog i zivota zmije... pa izbor je prilicno lak, zar ne?

Igor Gavran

pre 5 godina

@palanka Steta sto zmije nisu inteligentne zivotinje pa da izbegavaju ljude

O, itekako su inteligentne i izbegavaju ljude. Puno puta smo se mi susreli i pozdravili, pa svako svojim putem. Nase zmije ujedaju samo ako ih slucajno nagazis ili ugrozis. Jednom sam naleteo na ogromnu sarku, ona se zaustavila i pocela da sisti, upozorava me. To nije agresija, vec upozorenje da ne prilazim. Nece napasti ako se lagano udaljis. Nazalost, zmije se moraju unistavati jer su ipak velika opasnost, narocito za decu. Verujte mi, tamo gde se zmije namnoze ne moze se funkcionisati normalno.

nikola

pre 5 godina

Neverovatno je izrazavati ovoliku humanost prema zmijama o zanemariti humanost prema bolesnoj deci, bebama koje se mrtve nalaze na djubristu
(Mira, 8. jun 2018 07:54)

Evo još jedne patetične izjave koja apsolutno nema veze sa člankom. Ali ne vredi, uvek neko mora da pominje decu.

Ja

pre 5 godina

Ljudi koji zive u predelima gde ima dosta otrovnica (tipa Teksas), uglavnom znaju da ne smeju da diraju glavu rukama i nakon sto je odseku. Losa sreca, izgleda da je i on sada naucio.

marko

pre 5 godina

kod nas nema zmija za koju bi bilo potrebno toliko doza protivotrova, a i ukupno imaju 3 vrste otrovnica, tako da su šanse da i kad vas ujede zmija da će se 80% raditi o bezopasnom ujedu. Severna Amerika je generalno što se tiče otrovnica daleko gora nego Evropa.

Poaro

pre 5 godina

(drekavac, 7. jun 2018 17:34)

Bio lično kod čika Mićka 3x, u pitanju su bili prilično bezopasni ujedi. Fascinantnije kod njega je to što poseduje neverovatan dar, da ti tokom davanja protiv-otrova ujedno kaže kada, gde i na kom mestu te ujela. I uvek svima navede tačne detalje, dar.