- Komentari -

Objavljen novi snimak "potere" za NLO, Pentagon ćuti / VIDEO

Novi snimak, sa koga je nedavno skinuta oznaka tajnosti, prikazuje neidentifikovani leteći objekat u veoma brzom letu, nedaleko od istočne obale Sjedinjenih Američkih Država, a koga su 2015. godine pratila i snimila dva pilota američkog vojnog vazduhoplovstva.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Javi im tebra, zaposlice te provereno kad si se toga setio a oni nisu.
    (lol, 13. mart 2018 22:38)

    Ne verujem da Pentagon čita komentare na B92. Javi im ti kada si toliko pametan i iskompleksiran da tipuješ u komentarima koga ćeš trolovati.
    (Kluzo, 14. mart 2018 11:11)

    # Link komentara

  2. Komentar korisnika "Mr Lawson" sa YouTube-a (samo copy/paste, valjan prevod na srpski je teže odraditi za meni raspoloživo vreme):
    somebody on Fark.com did the math: This F-18 is flying an average true airspeed (TAS) of 367kts based on 25,000 and Mach .61 at a CAS of 253 knots... Sensor elevation at target acquisition is -26°, range 4.4nm. So doing the trig gives us a difference of ~11,500' below the sensor. So we'll call the target altitude about 13,500' Groundspeed is unknown, but at those altitudes it's likely a fairy negligible difference between the F-18 and the unknown... I did a plot of the azimuth and range for the next 5 seconds after acquisition and it ... came down to the target is moving at roughly 30kts... I ignored the left turn, because, goddamit, I'm not doing that (but it actually works in favor of the unknown being even slower). All that movement you're seeing is basically the water behind the target moving relative to the F-18 as the sensor pod slews in narrow field of view (...basically zoomed way in). In fact, at a 45° offset and 367KTAS, I'd expect the sensor to slew nearly that fast at a fixed ground target. So yeah, basically, that thing isn't moving all that fast. You're mostly looking at the speed of the F-18 and the offset of the target, coupled with the fact it's at 13,500' over water and the background is all flattened due to zoom. This is not anything I'm worried about. Drone in a hover, weather balloon. I dunno. Not anything super exotic.
    (Nema na čemu, 14. mart 2018 09:09)

    # Link komentara

  3. Ma to Rusi testiraju dron hahaha pa po snimku se ne vidi nista neuobičajeno. Leti pravolinijski i to nevelikom brzinom, nego glupavi Amerikanci odmah udare po teorijama zavere i vanzemaljcima
     (mare, 14. mart 2018 08:51)

    # Link komentara

  4. Rusi su objavili "saramatu",ameri nagoveštavaju da imaju krstareću raketu koja nema ic odraz i tako u krug.
    (Jovan, 14. mart 2018 08:39)

    # Link komentara

  5. Naj jaci su mi ovi rusofili a svi imaju aplicirano u americku lutriju za green card
    (sasho, 13. mart 2018 21:46)

    Све је речено о нашој култури овим коментаром, правилно зна написати за овај амерички картон а неписмен на свом језику.
     (Срећко Несрећа, 14. mart 2018 08:29)

    # Link komentara

  6. a sta je sa 500 milijona ne prijavljenih kineza
     (xza, 14. mart 2018 08:23)

    # Link komentara

  7. Evo ga kod mene snimak NLO na telefonu. Slučajno snimio. Stavioni na youtube. Ali sve dzaba kad su ljudi nezainteresovani, preoptereceni drugim stvarima. Prestao sam da ga pokazujem jer cu na kraju ispasti čudak.
    (Boki, 14. mart 2018 08:11)

    # Link komentara

  8. Kamen.
     (ДрашкоРС, 14. mart 2018 08:02)

    # Link komentara

  9. Naj jaci su mi ovi rusofili a svi imaju aplicirano u americku lutriju za green card
    (sasho, 13. mart 2018 21:46)

    Meni su "naj jaci" ovi sa slabim pravopisom ali vole da ostave komentar.
     (mr.wolf, 14. mart 2018 07:57)

    # Link komentara

  10. Mizzar#
    Pusti mi broj svog lerdija :)
    (555, 14. mart 2018 07:53)

    # Link komentara

  11. Pojacati sankcije Rusiji!
    (arhivator, 13. mart 2018 20:23)
    Nemoj vise, 90 % Rusije zivi sa 300 evra mesecno!!!
    (Trampe Srbine, 13. mart 2018 23:54)

    Ne zive sa 300 evramesecno vec sa 20000 rublji mesecno. 90% Rusije nema pojma kako izgleda evro i savrseno ih zabole za to...
    (bandiera rossa, 14. mart 2018 07:30)

    # Link komentara

  12. Ovo je novi Ruski torpedo,,,,!!
    (Dragan, 14. mart 2018 07:29)

    # Link komentara

  13. Lako je tom NLO da leti iznad Amerike. Nek stisnu petlju iznad Srbije, odmah bi ga oborili a sutradan prodali na buvljaku. Znaju oni da sa nama nema sale.
     (Kriticar, 14. mart 2018 04:06)

    # Link komentara

  14. bas me briga za NLO...
     (ica, 14. mart 2018 03:37)

    # Link komentara

  15. Trebalo je samo da kazes da si video leteci tanjir.
     (biće bolje, 14. mart 2018 03:07)

    # Link komentara

  16. Evo kao laik cu vam reci da su pratili balisticku raketu koju su ispalili i testirali. Jer upravo se nalaze na teritoriji gde testiraju sve rakete koje uvode u sistem naoruzanja.
     (City, 14. mart 2018 02:10)

    # Link komentara

  17. Otislo u pravcu Grocke.
     (Holy Smoke, 14. mart 2018 02:04)

    # Link komentara

  18. sta da traze znaju da su to ruske letilice
    (miki, 14. mart 2018 00:53)

    # Link komentara

  19. Meteorološki balon.
     (RistaAlfista, 14. mart 2018 00:20)

    # Link komentara

  20. Krivac je Rusija!
     (UDBA, 14. mart 2018 00:14)

    # Link komentara

  21. ..oni ce narodu da poture kako su to neki meteoroloski baloni,loptaste munje..ali mene ne mogu da loze.ja znaam sta sam video.;)
    (Ivana, 14. mart 2018 00:14)

    # Link komentara

  22. Е брате Шоне видео летећи тањир!! ??
     (Никола, 14. mart 2018 00:09)

    # Link komentara

  23. Wow koji snimak, eno tacno se vidi da je NLO.
     (Dare, 14. mart 2018 00:08)

    # Link komentara

  24. Jaka trava bila izgleda neka ovim pilotima hhehe
     (Strujomer, 14. mart 2018 00:00)

    # Link komentara

  25. Pojacati sankcije Rusiji!
    (arhivator, 13. mart 2018 20:23)
    Nemoj vise, 90 % Rusije zivi sa 300 evra mesecno!!!
     (Trampe Srbine, 13. mart 2018 23:54)

    # Link komentara

  26. Jednom kad smo kod komsinice pusili neke cudne cigare i mi smo videli leteci tanjir,cuj mene cinija,tanjir!
     (Pokondirena tikvica, 13. mart 2018 23:48)

    # Link komentara

  27. Srbija koja punom brzinom juri u srednji vek.
     (Charlie, 13. mart 2018 23:37)

    # Link komentara

  28. Tako bi i krajem sezdesetih piloti reagovali da su videli Blackbird.
    (neriljano, 13. mart 2018 23:26)

    # Link komentara

  29. Veoma impresivan snimak, nadamo se da ce objavljivati jos.
    (all seeing eye, 13. mart 2018 23:22)

    # Link komentara

  30. Kim lansira iz Pjong Janga!
    (pravosudni gremlin, 13. mart 2018 23:00)

    # Link komentara

  31. "Ta organizacija navodi da leteći objekat nema krila ni rep, kao i da iza sebe nije ostavljao tragove dima ni plamena."

    Pa to je dron.
    (Kluzo, 13. mart 2018 20:08)

    Javi im tebra, zaposlice te provereno kad si se toga setio a oni nisu.
    (lol, 13. mart 2018 22:38)

    # Link komentara

  32. VAZDUPLOHOV!
     (banetu, 13. mart 2018 22:35)

    # Link komentara

  33. Me brinite...Da se to desilo kod Bujanovca naši bi ga skinuli kao F 117A...Sutra kolce,prase,slikanje...idemooooo
     (Ja, 13. mart 2018 22:33)

    # Link komentara

  34. Ne kazem da je NLO (iako verujem da nas obilaze), ali ovi sto spominju dronove su mi vrh.. jeste, avion lovac ne moze da stigne drona.. dal ste realni?
    (laik, 13. mart 2018 22:26)

    # Link komentara

  35. I ja sam video zajedno sa jos 2 drugara pre jedno 10ak Godina sasvim slucajno. Kruznog oblika jako visoko I cinilo nam se da leti jako brzo. Iznenada je sasvim stao dok nije jos jedan doleteo sa druge strane...stajali su zajedno nekoliko sekundi i neverovatnom brzinom odleteli u suprotom smeru i nestali. Sva trojica smo i can danas ubedjeni da smo videli NLO
     (milzzar, 13. mart 2018 22:17)

    # Link komentara

  36. mislim da je odletelo u pravcu grocke
     (hotahota, 13. mart 2018 22:11)

    # Link komentara

  37. @UFO

    u pravcu Grocke?
     (nebojsa, 13. mart 2018 22:06)

    # Link komentara

  38. ovo je posao za Foksa Moldera
     (Agent, 13. mart 2018 21:52)

    # Link komentara

  39. Ove "sveznalice' sto pominju Ruse, treba da znaju i pogledaju snimke iz Rusije, pa ce videti koliko ruskih eksperata i izvestaca navode da su u Rusiji primeceni NLO. Tako da to nije samo slucaj sa Amerikancima.
     (M. Radosavljevic, 13. mart 2018 21:47)

    # Link komentara

  40. Naj jaci su mi ovi rusofili a svi imaju aplicirano u americku lutriju za green card
    (sasho, 13. mart 2018 21:46)

    # Link komentara

  41. Američka Mornarica snimila probni let lovca 6. generacije. Ćute i rade. I smeškaju se dok se svet pali na ruski video o hypereonicnoj raketi (koj ne postoji)...
    (Papa Amerikano, 13. mart 2018 21:44)

    # Link komentara

  42. Abartovani moskvič.
    (Rakija, 13. mart 2018 21:43)

    # Link komentara

  43. pregrst saljivih komentara .
     (zoki, 13. mart 2018 21:34)

    # Link komentara

  44. Ljudi bez zezanja, pre 2 godine sam fotografisao nesto sto lici na NLO tj jeste NLO, sa pedesetak metara daljine... Pokazao sam najbližim prijateljima samo
     (posmatrač, 13. mart 2018 21:32)

    # Link komentara

  45. Na snimku je vidi da objekat ostalja toplotni trag iza sebe. Bolje se vidi u prvim sekundama dok flir nije uradio lock.

    2. stvar koju primecjujem je da se objekat ne krece nista posebno brzo.
    To se najbolje vidi po smanjivanju odstojanja u nautickim miljama, priblizno 0.1/s, sto odgovara otprilike 0.185 km/s. Buduci da se objekat krece bocno od aviona sa otklonom u odnosu na osu kretanja aviona, ovo nije nista posebno.
    (Komentator, 13. mart 2018 21:31)

    # Link komentara

  46. NLO o kome se polemiše je optička varka, efekat koji svaki institut fizike može laboratorijski simulirati. Bitno je pripremiti početne uslove, na određenoj teritoriji/ akvatoriji, ili sačekati da ih priroda ,spontano, pripremi.
    (pavle, 13. mart 2018 21:26)

    # Link komentara

  47. Gluposti, kao i obicno kad je ova tema u pitanju......
     (Grobar, 13. mart 2018 21:22)

    # Link komentara

  48. To je bila neka plavicasta magma koja se kretala i nestala u pravcu Grocke...
    (Milosav, 13. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  49. ma odlicno pusticemoi snimak iz 2015 jer je terhnika uznapredovala pa se moze zamlacivati obican narod i nikom nista a snimak recimo i 1954 necemo jer je autentican i to je drzavna tajna
    (mikri maus, 13. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  50. svemirci su krivi za sve! :)
     (sofronije, 13. mart 2018 21:11)

    # Link komentara

  51. lici na projektil. Da se krece neravnolinijski (skrece pod pravim uglom, staje u mestu i slicne fore koje se protive zakonima fizike), pa da se mislimo sta je. Ali ovako, lici na projektil.
    (sima, 13. mart 2018 21:11)

    # Link komentara

  52. Za vreme hladnog rata Rusi jednu noć ofarbali mesec u crveno ,drugu noć Ameri napisali na mesecu belim slovima Coca Cola ,a treću noć neko napisao sitnim slovima proizvedeno u Zemunu! Bili smo jaki za vreme Tita!!!
     (gorski, 13. mart 2018 21:09)

    # Link komentara

  53. Komentara, kakve zeze imaju Rusi sa ovom objavom
    (hilo, 13. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  54. the shape of water
     (Kowalski, 13. mart 2018 21:04)

    # Link komentara

  55. Area 51..... odatle je potekao i f117 i b2 o blacl bird i td i td.....
    Tako ce i leteci tanjir koji ce biti uobocajna pojava, kao stelt ranije a danas sasvim razumljiv i prihvatljiv avion...
     (joca, 13. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  56. Da.
    Nove teorije zavere su zanimljivije nego ikad i imaju mnogo više potpora uvidu multimedije. Ko nije u toku tu su :
    - Zemlja je ipak ravna,uz puno dokaza po netu
    - rat sa vanzemaljcima uveliko traje na Antarktiku
    - a na istom se definitivno nešto dešava,sve i svasta uslikano dole,pa odlasci i Putina i Pape i britanskog princa isl.
    - iluminati spremaju čistku populacije/prskanje iz aviona, mada to i nije toliko novo
    - Hilari Klinton klon/droid počela da otkazuje
    - Mišel Obama tranvestit
    - Dzim Keri ili odlepio ili stvarno nešto hoće da nam kaže a dosta toga se poklapa sa onim sto je reko i vanzemaljac prilikom ispitivanja u onom creepy snimku iz A51
    (no quarter, 13. mart 2018 20:56)

    # Link komentara

  57. Odblesak sa satelita ili neke daleke planete od povrsine vode. Ili se neko zeza sa ogledalom iz sazvezdja Alfa Kentauri.
    (Ivana, 13. mart 2018 20:54)

    # Link komentara

  58. Rusi se malo igraju sa Amerima.
    (Jovan, 13. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  59. šorni ga pajo!
     (jare, 13. mart 2018 20:43)

    # Link komentara

  60. Ovi Ameri svaki put kada vide novi ruski vazduhoplov, odmah pocnu da vicu UFO, UFO.... nje bre UFO, nego UFA, grad udaljen od Moskve 1200 kilometara na istok. E tamo prave te UFO-e.
    (Hulk, 13. mart 2018 20:40)

    # Link komentara

  61. pa sta ocekujete da kazu kad ne znaju ni oni. nisu ga uhvatili zato
     (Vitamin, 13. mart 2018 20:38)

    # Link komentara

  62. Nisam pogledao snimak, ali uvek se nesto desi ili vidi u americi. Dosadni ste sa NLOovina, meteorima i krajevima sveta
     (Uros, 13. mart 2018 20:30)

    # Link komentara

  63. Pojacati sankcije Rusiji!
    (arhivator, 13. mart 2018 20:23)

    # Link komentara

  64. Igraju se Rusi sa novim raketama a Amerikanci beleze NLO! Hahahahahaha...
     (acca, 13. mart 2018 20:20)

    # Link komentara

  65. Niste valjda mislili da smo sami? Ja sam sam video dva puta NLO.
    Poslednji srecom sa dvogledom. Narandzasti krug, a unutra neki troguo. Tri komada. I velikom brzinom nestadose.
    (UFO, 13. mart 2018 20:15)

    # Link komentara

  66. To je bila magma. :-)
    (BG, 13. mart 2018 20:12)

    # Link komentara

  67. Zar su poceli i oko obicnih dronova da prave frku?
     (MilankoX, 13. mart 2018 20:12)

    # Link komentara

  68. O b m a n a
    (I doubt, 13. mart 2018 20:10)

    # Link komentara

  69. "Ta organizacija navodi da leteći objekat nema krila ni rep, kao i da iza sebe nije ostavljao tragove dima ni plamena."

    Pa to je dron.
    (Kluzo, 13. mart 2018 20:08)

    # Link komentara

  70. nisu oni nikad videli kako to izgleda kad nlo ozbiljno ubrza,
    inace bi izasli iz aviona van,misleci da je kanta parkirana;)
    (sad me vidis,sad ne vidis, 13. mart 2018 20:05)

    # Link komentara

  71. prekinule javno, niko nije lud da zapostavi objekte koji bez kontrole lete u tvom vazdusnom prostoru.
     (ma, 13. mart 2018 20:04)

    # Link komentara

  72. Vanzemaljci su među nama.
     (crniVitez, 13. mart 2018 20:02)